Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.667 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:01:

In de zin van niet afhankelijk van het bedrag :)
Juist. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
tammerat schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:19:
[...]

Ik loof een prijs uit. Win 1 Bitcoin gratis als je het einde van de bitcoin juist voorspeld!
ik loof/geef dan alle mijn bitcoin,, 4 om precies te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Bitonic.nl is helemaal leeg. Iemand een idee wanneer deze weer bijgevuld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook tevergeefs op Bitonic aan het wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Hoop dat de bug fix de koers weer naar een omhooggaande stroom brengt. Die anderhalf maand die ik nu aan handelen failen ben is ie alleen maar omlaag gegaan. Geeft wel moed dat we toch wel steeds herstellen (al is het lager dan waar we begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 15:27
@Kraken vannacht mijn sellorder van €504,- op een euro na gemist; kijk ik nu even, zitten we weer op €480,-
Christus aan toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:23:
Ik ben ook tevergeefs op Bitonic aan het wachten
Staat nu weer op 1.4 BTC. Niet echt een vetpot :) Correctie: en we staan weer op 600+ :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tristan op 12-02-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:46:
[...]

Bitonic en BTCDirect halen hun coins van Bitstamp af (eventueel via een buffer van eigen voorraad) en Bitstamp heeft BTC withdrawals nog steeds stil liggen (deposits zijn al wel weer mogelijk op Stamp).
Dat is het probleem niet, wij versturen uit eigen vooraad en die is over het algemeen gewoon toereikend. Het probleem is echter dat wij een dusdanig groot aantal transacties hebben, dat ook wij getroffen zijn door die "ddos"-aanval.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

FaceDown schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:54:
Volgens mij hadden ze nog genoeg toen ze de handel stil legden (600+?). Ze zullen de marktprijs wel te laag vinden om tegen te verkopen. Lekker betrouwbare partner zo..
Wij verdienen aan transacties. Hoe meer transacties hoe meer wij verdienen, als wij stil liggen verdienen we niks.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal dogecoins verstuurd en mijn balance in mijn wallet staat nu op 0 maar de coins komen niet aan.

Als ik in de blockchain kijk staat er dat mijn balance nog steeds gevuld is. Weet er iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:23:
Volgens mij is dit het einde van bitcoin weer...
De koerst herstelt zich steeds lager en lager
Hoezo? Wat heeft de koers te maken met het succesvol zijn van bitcoin? Juist bij schommelingen valt er te verdienen en volgens mij stappen er nog steeds meer mensen in dan uit.
komkommer schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:44:
[...]

Wij verdienen aan transacties. Hoe meer transacties hoe meer wij verdienen, als wij stil liggen verdienen we niks.
Maar als jullie stil liggen heb je ook geen verlies. Als je uit voorraad verkoopt en die voorraad heb je ingekocht op $700 en de koers zakt plotseling gigantisch, dan moet je dus onder de inkoopprijs verkopen. Dan krijg je nog wel wat transactiegeld binnen, maar ik kan me voorstellen dat het netto resultaat dan alsnog een verlies is. Dus ja, de verkoop stil leggen is dan een optie.

[ Voor 44% gewijzigd door Bonez0r op 12-02-2014 10:21 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:23:
Volgens mij is dit het einde van bitcoin weer...
De koerst herstelt zich steeds lager en lager
Het zou fijn zijn als alle onheilsprofeten een eigen topic op kunnen zoeken.

Het einde van bitcoin? Alsjeblieft zeg, omdat de koers 10-20% gedaald is? In april vorig jaar ging het van $260 naar $60 in iets van een week, een daling van meer dan 70%. In 2011 is de koers van $32 gedaald naar $2. En niet een snelle crash met rebound, nee, een gestage daling over meerdere maanden. Afgelopen maart was er een hard-fork van de blockchain (dat wil zeggen dat het netwerk het oneens was over wat de echte blockchain was).

Als al die dingen niet het einde waren, waarom zou dit het dan wel zijn?

Ik word een beetje simpel van mensen die bij de kleinste daling direct het einde verkondigen. Als je niet tegen dergelijke fluctuaties kunt, kom dan over 5 jaar terug wanneer Bitcoin of mainstream is geworden en een redelijk stabiele hoge waarde heeft, of volledig gefaald is een stabiele waarde van 0 heeft.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Rannasha schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:25:
[...]

Het zou fijn zijn als alle onheilsprofeten een eigen topic op kunnen zoeken.

Het einde van bitcoin? Alsjeblieft zeg, omdat de koers 10-20% gedaald is? In april vorig jaar ging het van $260 naar $60 in iets van een week, een daling van meer dan 70%. In 2011 is de koers van $32 gedaald naar $2. En niet een snelle crash met rebound, nee, een gestage daling over meerdere maanden. Afgelopen maart was er een hard-fork van de blockchain (dat wil zeggen dat het netwerk het oneens was over wat de echte blockchain was).

Als al die dingen niet het einde waren, waarom zou dit het dan wel zijn?

Ik word een beetje simpel van mensen die bij de kleinste daling direct het einde verkondigen. Als je niet tegen dergelijke fluctuaties kunt, kom dan over 5 jaar terug wanneer Bitcoin of mainstream is geworden en een redelijk stabiele hoge waarde heeft, of volledig gefaald is een stabiele waarde van 0 heeft.
Ach, maak je niet druk. Je blijft altijd trollfaces en panic sellers houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
Iemand hier al geld van kraken ontvangen? Ik heb een sepa overboeking van kraken naar mijn eigen bankrekening gedaan op maandag ochtend. Normaal staat het bedrag dan aan het eind van de dag op mijn rekening als ik het in de ochtend overboek. Nu heb ik echter nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Lapoor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:29:
Iemand hier al geld van kraken ontvangen? Ik heb een sepa overboeking van kraken naar mijn eigen bankrekening gedaan op maandag ochtend. Normaal staat het bedrag dan aan het eind van de dag op mijn rekening als ik het in de ochtend overboek. Nu heb ik echter nog steeds niks ontvangen.
Same here. Zondagavond een withdrawal gedaan. Staat jouw withdrawal ook als succesvol bij Kraken? Het kan natuurlijk ook nog aan Sepa of de bank liggen. Volgens de Faq duurt het 1 tot 4 businessdays. Dus als het er vrijdag niet op staat, dan wordt het een ticket inschieten. Was er helaas vanuit gegaan dat het wel zoals gebruikelijk binnen een dag er zou zijn.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Tristan schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:27:
[...]

Ach, maak je niet druk. Je blijft altijd trollfaces en panic sellers houden.
Jongens dit zijn gewoon de emoties bij sommige, ik geloof als we dip hebben gehad, We alleen nog naar boven zullen gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
tammerat schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:31:
[...]

Same here. Zondagavond een withdrawal gedaan. Staat jouw withdrawal ook als succesvol bij Kraken? Het kan natuurlijk ook nog aan Sepa of de bank liggen. Volgens de Faq duurt het 1 tot 4 businessdays. Dus als het er vrijdag niet op staat, dan wordt het een ticket inschieten. Was er helaas vanuit gegaan dat het wel zoals gebruikelijk binnen een dag er zou zijn.
Yup status staat op Success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 07:05

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Misschien had kraken maandag een overvloed aan sepa stortingen :)

Ik wacht ook nog op 2 transacties.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ik wacht ook op 2 Kraken-withdrawals, een van vrijdagmiddag en een van maandagavond. Gezien de status bij Kraken op succes staat, vermoed ik dat de overboekingen ergens in het SEPA-netwerk vertraging hebben opgelopen.

[ Voor 44% gewijzigd door Rannasha op 12-02-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Replay256 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:32:
[...]

Jongens dit zijn gewoon de emoties bij sommige, ik geloof als we dip hebben gehad, We alleen nog naar boven zullen gaan,
Nee hoor, er zullen dan nog vele pieken en dalen volgen :)

Ride the waves _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:53
1 Feb was natuurlijk een belangrijke datum in SEPA land. Wellicht dat er ten gevolge van wijzigingen iets veranderd is, en er vertraging is ontstaan.

Als kraken hem op succesvol heeft staan, betekent dat volgens mij niets meer dat FIDOR (De EU bank van kraken) de transactie heeft verwerkt op het account van kraken. Iedere bank plaatst betalingen naar andere banken in batches. Die batch wordt naar de clearing&settlement instelling gestuurd die FIDOR gebruikt voor internationale transacties.

Als de batch daar dus niet of vertraagd verwerkt wordt, dan heb je alsnog geen geld, en kan Kraken noch Fidor daar iets aan doen.

Equens is de clearing and settlement instelling voor Nederland. Alle banken houden bij een dergelijke instelling een rekening aan. De aangeboden batches worden via de rekeningen in 1 keer vereffend (dus niet per betalingkje bij iedere bank etc.) De betalingsdata die in de batch zelf zit wordt slechts verzameld en naar de andere bank gezonden, die dan de betalingen kan verwerken op de rekeningen van de individuele klanten.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:48:
Ik wacht ook op 2 Kraken-withdrawals, een van vrijdagmiddag en een van maandagavond. Gezien de status bij Kraken op succes staat, vermoed ik dat de overboekingen ergens in het SEPA-netwerk vertraging hebben opgelopen.
Laten we het hopen. Het was juist zo fijn dat er bij kraken geen gezeur was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:56:

Laten we het hopen. Het was juist zo fijn dat er bij kraken geen gezeur was...
Niet zo negatief, komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disme
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
tammerat schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:31:
[...]

Hier ook vrijdagmiddag een withdrawal gedaan bij zowel Kraken als Bitstamp en tot nu toe enkel van Bitstamp een bevestiging van mijn bank dat de storting nakend is. Op de storting van Kraken blijft het blijkbaar nog ffe wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Klopt het dat als je voor het eerst besteld bij bitonic dat je ondanks dat de ideal betaling gelukt is geen bevestiging in de mail krijgt van het totaal aangekochte bitcoins? Ik moest me eerst nog verifiëren maar dat is inmiddels voltooid. Vanaf nu is het enig sinds onduidelijk wat er nu gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Zaterdag ook een withdrawal aangevraagd bij Kraken, staat daar op succes, maar nog niets ontvangen. Vorige keer had ik het in 1 dag, dus was er juist heel positief over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Ik wacht ook op 3 SEPA withdraws van Kraken. 2 op maandag en 1 op dinsdag, gisteren dus.
De Kraken account kan ook niet aangevuld worden met bitcoins transfer van Stamp omdat alle withdraws suspended is. Er staat nu maar een paar euro en niets op de btc balans van Kraken.

Oh wel ik kan me nog bezig houden met die ene halve bitcoin van BTC-e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 21:01
remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:54:
Zijn de Kraken withdraw fees van EUR altijd 0,09 en BTC 0,0005 of afhankelijk van het bedrag? Beetje gek getal namelijk :)
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
De fees zijn constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
9 cent voor een withdraw is dus normaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:52:
[...]

9 cent voor een withdraw is dus normaal? :)
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Let wel je eigen bank kan ook nog kosten berekenen,

https://www.kraken.com/help/faq#withdrawal-methods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Gek maar mooi :)
BTC fee is gekgenoeg hoger (in EUR dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat is om te voorkomen dat men zeer kleine bedragen gaan transferen. BitStamp had daar erover geklaagd omdat die helemaal geen fee's rekent en blijkbaar is dat een kostenpost. BTC withdraws doen ze met de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat die maxcoin de komende dagen terug wat stijgt op mcxNow, anders kan ik maar best even terug op middlecoin minen. Het flirt nu met de 0.001 grens en komt van 0.0025. Ik zou dus mijn gans productie moeten verkopen op break even te zijn voor vandaag... Lijkt me niet zo'n goed idee tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Blord schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:55:
BitStamp had daar erover geklaagd omdat die helemaal geen fee's rekent en blijkbaar is dat een kostenpost.
SEPA withdraw is daar €0,90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Iedere bank betaalt kosten aan clearinghouses, dus sepa transfers zijn niet gratis al met al. Als een exchange dat gratis aanbied aan klanten, dan betalen ze de kosten uit een ander potje. Als er veel kleine betalingen doorkomen, worden de kosten dus hoger.

Zo worden bij je eigen rekening de overboekingskosten gedekt door de jaarlijkse kosten op je betaalrekening.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Tristan schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:31:
Klopt het dat als je voor het eerst besteld bij bitonic dat je ondanks dat de ideal betaling gelukt is geen bevestiging in de mail krijgt van het totaal aangekochte bitcoins? Ik moest me eerst nog verifiëren maar dat is inmiddels voltooid. Vanaf nu is het enig sinds onduidelijk wat er nu gebeurd.
Je krijgt niet automatisch een mail. Dat moet je zelf aangeven. Je krijgt nadat de transactie is voltooid een overzicht met gegevens. Als ik me goed herinner kun je daar een mail adres invullen en op een knop klikken om die gegevens in je mailbox te krijgen. Misschien ben je vergeten dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Bonez0r schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:23:
[...]

Je krijgt niet automatisch een mail. Dat moet je zelf aangeven. Je krijgt nadat de transactie is voltooid een overzicht met gegevens. Als ik me goed herinner kun je daar een mail adres invullen en op een knop klikken om die gegevens in je mailbox te krijgen. Misschien ben je vergeten dat te doen?
Klopt! Ik zie het net ook en heb de link in mijn email ontvangen. Huidige status:
Bitcoin-transactie-id De bitcoins zijn nog niet verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:59:
[...]

SEPA withdraw is daar €0,90?
Ik had over bitcoins. Maar dat niet zo duidelijk van mij. Sepa bij Stamp is €0.90 fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Voor Bitfinex gebruikers:
Beware of phishing attempts!
Posted: 12 Feb 01:00

Dear Customers,

Please check carefully when you're logging in Bitfinex that the url is https://www.bitfinex.com

A malicious phisher registered a website called bitfinex.net and copied our home page.
This is not us, just an attempt to steal your password.
Thru our lawyers we are trying to ask authorities to shut down this scam.

If you tried to login on bitfinex.net, please change your password as soon as possible.
We encourage every user to enable the OTP verification in order to prevent frauds.

Have a good day
The Bitfinex team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Zitten hier mensen die op de Chinese exchange's handelen ? Met zero fee kun je heel makkelijk de minieme winst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Blord schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:55:
Zitten hier mensen die op de Chinese exchange's handelen ? Met zero fee kun je heel makkelijk de minieme winst pakken.
Doordat er geen fee is wordt er ook massaal gebruik van gemaakt, waardoor de spread erg klein wordt. De winst die over blijft zal wel ongeveer gelijk zijn als bij exchanges die wel een fee rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Anderen al geld binnen van Kraken? Heb twee withdraws gedaan, beiden nog niet binnen :(

02-11-14 00:33:51
02-10-14 15:46:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:04:
Anderen al geld binnen van Kraken? Heb twee withdraws gedaan, beiden nog niet binnen :(

Stuur een email...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Iemand ervaring hiermee?
Zit bij Rabo, als ze storten vanuit Amerika is dit dus een wereldbetaling, SHA (?) en €10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please allow for the maximum times indicated above before assuming something has gone wrong and contacting support. For example, SEPA deposits can be as fast as 1 business day, but if it takes longer, this doesn't mean anything is wrong, so please allow 4 full business days before contacting support.

https://www.kraken.com/help/faq#withdrawal-methods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
gise schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:04:

Geen paniek, twee dagen schijnt niet abnormaal te zijn:
Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:10:
[...]

0-2 werkdagen. Meestal staat het de volgende werkdag op je rekening, soms (vooral als je 's ochtends op tijd een withdrawal aanvraagt) heb je het dezelfde dag nog, soms duurt het een dagje langer.
Als die eerste withdrawal vandaag binnen komt heeft het dus netjes twee dagen geduurd, niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Iemand ervaring hiermee?
Zit bij Rabo, als ze storten vanuit Amerika is dit dus een wereldbetaling, SHA (?) en €10?
Het loopt via duitsland, via FIDOR bank. Die valt binnen SEPA (Single Euro Payment Area).

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Iemand ervaring hiermee?
Zit in Engeland en Duitsland dus gewoon Europees,,

Kraken, Payward Ltd.Address
One London Wall, London, EC2Y 5EB, United Kingdom

Bank/Branch address
Sandstraße 33, D-80335 München, Germany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:52
En ondertussen kruipt Kraken weer langzaam omhoog.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:22:
En ondertussen kruipt Kraken weer langzaam omhoog.
Er staan ook aardig grote buy orders (voor kraken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
https://blockchain.info/t...dc2f394e8935cedf154f71149
Net 0.06010048 naar Kraken gestort vanuit Bitcoin qt..

Waar komt die andere transactie vandaan? Heb ik die ook geautoriseerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:32:
https://blockchain.info/t...dc2f394e8935cedf154f71149
Net 0.06010048 naar Kraken gestort vanuit Bitcoin qt..

Waar komt die andere transactie vandaan? Heb ik die ook geautoriseerd???
https://en.bitcoin.it/wiki/Change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Dat lucht op, was bang gehack te zijn.. O-)

Echter had ik eerst 0.56010048 BTC en 0.06010048 BTC overgemaakt, terwijl de change + betaling samen 0.53004744 is. De 0.03 is dus ook gewoon bestaan gebleven?

Zie die +/- 0,47 idd als niet-besteed staan op https://blockchain.info/n...iWzPKGqGsVEtRzvvMf3nJN5eJ

EDIT: Net de 0,5 uitgegeven, wat nog gewoon kon. Toch benieuwd naar de techniek erachter :)

[ Voor 22% gewijzigd door remcoboy1479 op 12-02-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Bonez0r schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:15:
[...]

Geen paniek, twee dagen schijnt niet abnormaal te zijn:

[...]

Als die eerste withdrawal vandaag binnen komt heeft het dus netjes twee dagen geduurd, niks aan de hand.
Zojuist zijn ze allebei aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Inderdaad, mijn 3 withdraws zijn op ABNAMRO aangekomen. Dat wordt weer koopjes avond. :+
Nu nog de BTC withdraw van Stamp in orde maken en het kringetje is rond.

[ Voor 29% gewijzigd door Blord op 12-02-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Nog niets hier bij ING, maar vziw verwerken die hun SEPA-batch pas om 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Kraken krijgt ook een boel positieve reacties op Reddit. Ze hebben de first page van /r/bitcoin gehaald:

http://www.reddit.com/r/B...th_kraken_these_guys_are/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
m19 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:21:
Kraken krijgt ook een boel positieve reacties op Reddit. Ze hebben de first page van /r/bitcoin gehaald:

http://www.reddit.com/r/B...th_kraken_these_guys_are/
Het helpt natuurlijk dat ze vrij hard het offensief hebben gekozen op social media naar aanleiding van de transaction malleability problematiek:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RZAJrUy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 13:10
Ook hier netjes uitbetaald gekregen! (ABN Amro). Gisteren laten overboeken vanaf Kraken en dat is blijkbaar vrijwel direct uitgevoerd. "Een Europa" mag dan wel een politiek discussiepunt zijn, maar SEPA is echt een godszegen. In heel Europa, zonder idioot hoge transactiekosten, overboekingen dezelfde dag nog. Ook zakelijk hebben we er een hoop voordelen van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
eMiz0r schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:35:
Ook hier netjes uitbetaald gekregen! (ABN Amro). Gisteren laten overboeken vanaf Kraken en dat is blijkbaar vrijwel direct uitgevoerd. "Een Europa" mag dan wel een politiek discussiepunt zijn, maar SEPA is echt een godszegen. In heel Europa, zonder idioot hoge transactiekosten, overboekingen dezelfde dag nog. Ook zakelijk hebben we er een hoop voordelen van :)
We zouden haast geen Bitcoin meer nodig hebben :P

Overigens is het wel grappig dat de meest betrouwbare USD exchange (Bitstamp) in Slovenie (EU) gevestigd is en de meest betrouwbare EUR exchange (Kraken) in San Fransisco (VS) zit.

Het gras bij de buren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Nou toch maar weer wat bitcoins gekocht, hele dag aangekeken blijft redelijk stabiel, volgens mij hebben ergste wel gehad.. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Replay256 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:20:
Nou toch maar weer wat bitcoins gekocht, hele dag aangekeken blijft redelijk stabiel, volgens mij hebben ergste wel gehad.. ;) ;)
Hier ook nog wat bijgekocht. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mijn Kraken-withdrawals van vrijdag en maandag zijn ook aangekomen.

Kan ik Marvin weer voeren, dan wil hij hopelijk morgen weer aan de slag :)

[ Voor 36% gewijzigd door Rannasha op 12-02-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Nou.. eind goed al goed iedereen zijn geld weer binnen. En nou weer met ze alle bitcoins kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Replay256 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:24:
Nou.. eind goed al goed iedereen zijn geld weer binnen. En nou weer met ze alle bitcoins kopen... :)
Nu nog Bitcoin withdrawals op Bitstamp en ik ben weer helemaal gelukkig. Heb maar 7.7 BTC op Kraken om aan Marvin te voeren als ik niets bij Stamp weg kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Rannasha schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:26:
[...]

Nu nog Bitcoin withdrawals op Bitstamp en ik ben weer helemaal gelukkig. Heb maar 7.7 BTC op Kraken om aan Marvin te voeren als ik niets bij Stamp weg kan halen.
Maar 7.7BTC is hoop euro's volgens mij kan je daar aardig wat rendement uit halen.. Ik vermoed dat Marvin daar erg blij van wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Replay256 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:33:
[...]

Maar 7.7BTC is hoop euro's volgens mij kan je daar aardig wat rendement uit halen.. Ik vermoed dat Marvin daar erg blij van wordt..
Ja, er valt wel wat mee te doen, maar tenzij de koers een hele grote sprong omhoog maakt zal ik eerder door de Bitcoins heen zijn dan door de Euro's morgen als Bitstamp withdrawals niet weer aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik had een Kraken withdrawal gedaan vrijdagochtend, vanochtend was deze nog niet binnen, hopelijk nu wel als ik het zo hoor. Heb alleen m'n inlogding laten liggen op t werk.

Wat is er nu weer met VTC aan de hand? Das pas een crash :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ook hier kraken withdrawal naar ABN binnen. Come on Bitstamp :9

Ik vind het wel een beetje twijfelachtig dat ze zeggen dat het een bekend probleem is met eenvoudige fix die nu geïmplementeerd wordt, maar dat we twee dagen later nog niks nieuws gehoord hebben. (En in het geval van mtgox nog een aantal dagen meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 20:01
Kennis van mij heeft vorige week €400 overgemaakt van Kraken naar zijn rekening.
Is vandaag toegekomen. Duurt gewoon een stuk langer dan we gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Misschien toename van users op kraken die de vertragingen veroorzaakt. Heb het idee dat steeds meer en meer mensen kraken ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Het volume op kraken is laatste dagen nou niet veel meer dan anders. Dus of veel mensen naar Kraken zijn gegaan, zou kunnen en dat ze nog op hun withdrawl wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Fivel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:38:
Het volume op kraken is laatste dagen nou niet veel meer dan anders. Dus of veel mensen naar Kraken zijn gegaan, zou kunnen en dat ze nog op hun withdrawl wachten.
Uh? Van 300~400 naar 1000btc per dag. Dat is niet echt veel anders?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
LED-Maniak schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:39:
[...]
Uh? Van 300~400 naar 1000btc per dag. Dat is niet echt veel anders?
Komt dat niet deels door de daling, veel mensen die verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel miners mijnden lately veel vertcoin. In verhouding met de diff en koers verhouding met btc was dit gunstig. Echter blijft Vertcoin nu harder dalen dan BTC. Hold or sell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn withdrawal van vrijdagavond laat is nog niet binnen. volgens de faq van kraken moet je rekening houden met 1-4 business days. dus pas vrijdag is het echt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:39
Ik heb een excelsheet gemaakt voor Kraken, voor iedereen die zijn winst bij wilt houden: http://sdrv.ms/1erQHfD.

Ik heb hem vooral voor mezelf gemaakt, maar wellicht kunnen jullie er ook wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De laatste dagen was vrij hectisch. Als de koers stabiel blijft dan zakt het dagomzet zo terug naar 200.

Mocht het withdraw probleem nog niet opgelost is bij Stamp dan biedt BTE-e wel wat arbitrage mogelijkheden.
De koers staat daar 2-2.5% lager en dan is het nog de moeite waard ondanks de 1% deposit fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Blord schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:42:
De koers staat daar 2-2.5% lager en dan is het nog de moeite waard ondanks de 1% deposit fee.
Let er wel op dat dit minimaal €15 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx avalaxy. ga die excel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zit nog een foutje in zie ik: de waarde die de grafiek aangeeft moet x100. Hij geeft 0,0598 aan ipv 5,98%. Geen idee hoe je dat fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Avalaxy schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:00:
Zit nog een foutje in zie ik: de waarde die de grafiek aangeeft moet x100. Hij geeft 0,0598 aan ipv 5,98%. Geen idee hoe je dat fixt.
Verborgen kolom met procenten er naast?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Krijg net dit smsje bij het overmaken naar Bitstamp, best goed dat ze zoiets sturen.
Of hebben jullie dit al vaker gekregen?
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/ny8ab9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Het is al een tijdje stil bij Clevercoin...

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ik krijg tegenwoordig mail als er een afboeking gedaan gaat worden en heb dan x tijd om deze te weigeren ^^. Dus hypotheek/belasting komt en heb meteen de neiging om te blokkeren.

Zal btc vamnacht weer de € 504 aantikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Tja, dnb geeft niet zomaar een vergunning, en wellicht zijn ze geschrokken door alle commotie op het moment rond exchanges. Zo vraag ik me ook af of ze goede DDOS protection geregeld hebben, want dat zijn dure zaken voor een startup.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
ReQuiem83 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:12:
Ik krijg tegenwoordig mail als er een afboeking gedaan gaat worden en heb dan x tijd om deze te weigeren ^^. Dus hypotheek/belasting komt en heb meteen de neiging om te blokkeren.

Zal btc vamnacht weer de € 504 aantikken?
Dat is echter een incasso en heeft alles te maken met SEPA en IBAN wijzigingen.

Waarom specifiek €504? Dat is slechts een paar euro verwijderd van de huidige koers dus dat is niks bijzonders toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Mistraller op 12-02-2014 21:15 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
T homass schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:06:
Krijg net dit smsje bij het overmaken naar Bitstamp, best goed dat ze zoiets sturen.
Of hebben jullie dit al vaker gekregen?
[afbeelding]
Iedere keer. En ik heb inmiddels al iets van 50 keer geld overgemaakt naar Slovenie. Je zou verwachten dat ze het inmiddels opgeven om me te waarschuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Mistraller schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:13:
[...]

Dat is echter een incasso en heeft alles te maken met SEPA en IBAN wijzigingen.
Vandaar :) kon mij niet herinneren dat ik zoiets had ingesteld

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Mistraller schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:12:
[...]

Tja, dnb geeft niet zomaar een vergunning, en wellicht zijn ze geschrokken door alle commotie op het moment rond exchanges. Zo vraag ik me ook af of ze goede DDOS protection geregeld hebben, want dat zijn dure zaken voor een startup.
Mocht er iemand specifieke vragen hebben of opmerkingen hebben voor clevercoin, ik ken een van de mensen van het clevercoin team. Spreek hem niet vaak maar zou altijd iets kunnen vragen :)

• Mistraller
Skeltenaer schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:05:
[...]

Mocht er iemand specifieke vragen hebben of opmerkingen hebben voor clevercoin, ik ken een van de mensen van het clevercoin team. Spreek hem niet vaak maar zou altijd iets kunnen vragen :)
Nou, lijkt me duidelijk. Er is beloofd dat we in Feb zonder fee's zouden kunnen traden. Dat is in feite juist...ik betaal geen fee, want er valt niks te traden! De vraag waar iedereen antwoord op wil is; wanneer start clevercoin nu feitelijk.

---------------

• Bonez0r
Avalaxy schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:42:
Ik heb een excelsheet gemaakt voor Kraken, voor iedereen die zijn winst bij wilt houden: http://sdrv.ms/1erQHfD.

Ik heb hem vooral voor mezelf gemaakt, maar wellicht kunnen jullie er ook wat mee.
Zit de fee al in de koop/verkoop prijzen verwerkt of zo? Ik kan hem nergens zien.

• Bonez0r
Wat nu weer? Ik kan niet meer inloggen op Bitfinex omdat m'n OTP niet geldig is? Nog nooit eerder problemen mee gehad. Er was een phishing waarschuwing een paar dagen geleden maar ik zit op de goede site (ik sluit de tab nooit). Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik kan er geen verklaring voor vinden. Bij alle andere exchanges werkt OTP gewoon met dezelfde app. Ik heb al een mail naar support gestuurd.

Heeft Bitfinex nog email confirmatie bij withdrawals? Voor het geval er toch iets gehackt is (ik haal meestal het ergste scenario in m'n hoofd en kan het dan niet meer loslaten). Zoiets als wat Steam heeft dat je email verificatie moet doen als je vanaf een andere pc inlogt, zou ook handig zijn voor een exchange.

edit: Heel vreemd. Na een reboot van de pc kan ik weer inloggen. :S

[ Voor 37% gewijzigd door Bonez0r op 13-02-2014 02:24 ]

• Avalaxy
Bonez0r schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:46:
[...]

Zit de fee al in de koop/verkoop prijzen verwerkt of zo? Ik kan hem nergens zien.
De "average buy/sell price" heeft de fees inderdaad al erin verwerkt zitten. Scheelt typwerk en fouten. Ik heb geen idee hoe je het in zou moeten vullen als je bv. op de 0.16% grens zit en door je order naar 0.15% gaat. Betaal je dan 0.15%, 0.16% of van beiden een beetje?

• ReQuiem83
Percentages tot .0000 zetten bij cell eigenschappen. Dan gaat excel niet zelf afronden. Ik heb ook een excel. Zal eens vergelijken. Ik weet dat er in de mijne foutje/afrondung zit. Hou namelijk meer over dan mijn excel berekend. Schijnbaar kan je in excel ook de api benaderen. Probleem is de data converteren naar leesbare data je krijgt namelijk 1 cell met json data terug. Dus deze moet je helemaal uitsplitsen. Misschien vandaag nog wat tijd over @ work om dit eens verder te onderzoeken.

Alleen in office 2013. Heb 2010 @ work.

[ Voor 9% gewijzigd door ReQuiem83 op 13-02-2014 08:27 . Reden: lastig typen op je phone in de trein met wissels ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wat is er gaande? Gox en Huobi gaan onderuit, BTC-e niet bereikbaar.

Ik zie de koers onderuit gaan en ik verkoop al mijn coins, en vlak daarna kan ik niet meer op BTC-e komen. Ik kan op dit moment dus niks en zal moeten wachten tot de site weer bereikbaar is. Dan zal blijken of ik iets geniaals of enorm doms heb gedaan. :)

Groetjes, FaceDown.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

FaceDown schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:48:
Wat is er gaande? Gox en Huobi gaan onderuit, BTC-e niet bereikbaar.

Ik zie de koers onderuit gaan en ik verkoop al mijn coins, en vlak daarna kan ik niet meer op BTC-e komen. Ik kan op dit moment dus niks en zal moeten wachten tot de site weer bereikbaar is. Dan zal blijken of ik iets geniaals of enorm doms heb gedaan. :)
btc-e gaat ook omlaag

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Waar zie je dat? Bitcoinwisdom krijgt geen data, BTC-e.com is niet bereikbaar..

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 115 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid