Hier ook. Vrijdagmiddag en gistermiddag withdrawals gemaakt die nog niet over zijn. Ik zag dat Avalaxy volgens z'n post op Bitcointalk ook last had hiervan.markklok schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:49:
Nog meer mensen last van trage sepa withdrawal vanuit Kraken ?
Gister ochtend overgemaakt en nog niks ontvangen.
Misschien ben ik verpest dat het altijd binnen een dag gebeurde
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hier ook withdrawal van gister middag nog niet binnen.Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:50:
[...]
Hier ook. Vrijdagmiddag en gistermiddag withdrawals gemaakt die nog niet over zijn. Ik zag dat Avalaxy volgens z'n post op Bitcointalk ook last had hiervan.
Waarom ga je met je simplistische bangmakerij niet elders leuteren aub :rolleyes:Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:08:
Mensen tijd om fiat te gaan: http://www.coindesk.com/m...unched-bitcoin-exchanges/
Hier hetzelfde ... vrijdag zowel op Bitstamp als op Kraken een withdrawal gedaan en nog niks in zicht.pposthoorn schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Hier ook withdrawal van gister middag nog niet binnen.
Geduld is blijkbaar een 'schoone' deugd.
Nou nou .. Je kunt ook ff normaal reageren.. Is gewoon een nieuws feit lijkt me wel belangrijk om te melden.Disme schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Waarom ga je met je simplistische bangmakerij niet elders leuteren aub :rolleyes:
En je hoeft het niet te lezen.. Je weet wel hopelijk in welke topic je zit??
Legion 7i i9 3080 32gb
Gelukkig heb ik een ruime budget en alvast wat naar Stamp gestort. Net op tijd om van deze dip te profiteren.
Toch wel mee eens ja. Hoor zulk nieuws vaak liever als eerste. Je weet nooit wat de traditionele media er weer van maakt met alle gevolgen van dien. En eerlijk is eerlijk, 19:08 was was een prima moment om fiat te gaan.Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:55:
[...]
Nou nou .. Je kunt ook ff normaal reageren.. Is gewoon een nieuws feit lijkt me wel belangrijk om te melden.
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
En dan, schrikken die zich de tering en denken redden wat er te redden valt, met hun volumes...Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:11:
Kopen straks op 440.- de Chinezen moet ook nog wakker worden..
Daar hoop ik op.. Of die schrikken zichUltraSub schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:14:
[...]
En dan, schrikken die zich de tering en denken redden wat er te redden valt, met hun volumes...
Nee. Marvin heeft geen geld momenteel. Wacht nog op 2 overboekingen van Kraken die door moeten naar Bitstamp. Bovendien is het verschil niet groot genoeg momenteel.
Verwijderd
Melding bitplaats:
Niet genoeg bitcoins
Helaas, er zijn nog maar 0.00618066 bitcoins.
Probeer http://www.happycoins.nl/buycoins daar koop ik altijd ..Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:20:
bitplaats ook al geen bitcoins, pff wat een elende:
Melding bitplaats:
Niet genoeg bitcoins
Helaas, er zijn nog maar 0.00618066 bitcoins.
Happycoins koopt direct op Bitstamp en houdt geen eigen voorraad aan vziw. En Bitstamp doet momenteel niet aan BTC-withdrawals.Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]
Probeer http://www.happycoins.nl/buycoins daar koop ik altijd ..
Verwijderd
oke, niet groot genoeg, 3.8%?Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:20:
[...]
Nee. Marvin heeft geen geld momenteel. Wacht nog op 2 overboekingen van Kraken die door moeten naar Bitstamp. Bovendien is het verschil niet groot genoeg momenteel.
(wel de huidige koers gepakt zonder rekening te houden met het orderboek)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 20:23 ]
Hmm, vreemd. Hij staat wel al op succes sinds 9-2 .Blord schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:58:
Mijn SEPA withdraw van Kraken van gisteren is ook niet binnen op mijn bankrekening.
PSN: Marselaar
Hou je wel rekening met het omzetten van EUR naar USD? Momenteel geeft Marvin een winst-percentage van ~0.5% na aftrek van kosten. De drempel heb ik op 1.5% staan, dus zelfs als er geld zou zijn, dan zou hij het niet doen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]
oke, niet groot genoeg, 3.8%?
Maakt toch niets uit hij wel alleen kopen..Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]
Happycoins koopt direct op Bitstamp en houdt geen eigen voorraad aan vziw. En Bitstamp doet momenteel niet aan BTC-withdrawals.
[ Voor 11% gewijzigd door Mistraller op 11-02-2014 20:34 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd
uh ja, ik gebruik jouw formule nog welRannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:25:
[...]
Hou je wel rekening met het omzetten van EUR naar USD? Momenteel geeft Marvin een winst-percentage van ~0.5% na aftrek van kosten. De drempel heb ik op 1.5% staan, dus zelfs als er geld zou zijn, dan zou hij het niet doen.
En als hij coins bij Happycoin koopt, koopt Happycoin ze direct op Bitstamp, waarna Happycoin ze probeert te withdrawen naar het opgegeven adres, wat niet werkt omdat Bitstamp momenteel geen withdrawals doet.Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:26:
[...]
Maakt toch niets uit hij wel alleen kopen..
Niet toevallig 1 ingevuld voor de USD/EUR conversie factor dan?Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:27:
[...]
uh ja, ik gebruik jouw formule nog welTenzij ik excel overhoop gegooid heb.
Het verschil tussen Kraken en Bitstamp is de hele dag vrij klein geweest, met een uitschieter in negatieve richting vanochtend. Dus wat dat betreft is het geen probleem dat Marvin geen geld heeft.
[ Voor 38% gewijzigd door Rannasha op 11-02-2014 20:29 ]
Verwijderd
Neem aan nog steeds hierom http://www.coindesk.com/m...unched-bitcoin-exchanges/
of heb je dat gemist?
Sorry reactie was aan rannasha gericht..Mistraller schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:26:
Mijn withdrawals van vrijdagochtend rond 10u en 11u kwamen vrijdagmiddag binnen. (Dat was dus de 7e)
Ja natuurlijk.. je hebt helemaal gelijk..

[ Voor 7% gewijzigd door Replay256 op 11-02-2014 20:33 ]
Dank, het is me nu helemaal duidelijkRannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:19:
[...]
Met een Take Profit Limit kun je een andere waarde kiezen als limiet dan wat de Take Profit grens is. Bijvoorbeeld: Een Limit order op 105 als die geplaatst wordt zodra de koers 107 bereikt. Op die manier vergroot je de kans dat de order gevuld wordt, zonder dat je direct een market order hoeft te plaatsen met de bijbehorende risico's.
Als je gewoon een Limit-sell als close op 105 zou zetten, dan kan het gebeuren dat de prijs eventjes 105 aantikt (met veel minder volume dan jouw order) en daarna weer wegzakt.
Het praktische verschil tussen beide ordertypes is in dit geval vrij klein, maar in zeer snel fluctuerende markten kan het uitmaken.
Wat ik me nog wel afvroeg: het is niet mogelijk om een trailing stop te maken die pas ingaat vanaf een bepaalde drempel toch? Dus zeg: een trailing stop die koopt als hij 15 euro gestegen is maar niet voordat hij onder de 450 euro is geweest.
Quote gewoon het artikel en dan reageer ik niet. Je paniekerige eigen comment is geleuter en daar doelde ik op. da's simplistische bangmakerij en voor niks nodig, ook niet in dit topic.Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:55:
[...]
Nou nou .. Je kunt ook ff normaal reageren.. Is gewoon een nieuws feit lijkt me wel belangrijk om te melden.
Nope, dat is net een stapje te ver.posttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:34:
[...]
Dank, het is me nu helemaal duidelijk
Wat ik me nog wel afvroeg: het is niet mogelijk om een trailing stop te maken die pas ingaat vanaf een bepaalde drempel toch? Dus zeg: een trailing stop die koopt als hij 15 euro gestegen is maar niet voordat hij onder de 450 euro is geweest.
nee. En daarnaast, ik heb al eens met een trailing order zitten spelen met wat kleine ordertjes. Maar een mooie continue stijging of daling zie je bijna nooit. Er zit altijd wel een kronkel in de lijn, of in een heftige beweging een bulltrap of een beartrap waardoor je order op het verkeerde signaal wordt uitgevoerd.posttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:34:
[...]
Dank, het is me nu helemaal duidelijk
---------------

Tis wel duidelijk zo, exchanges hebben hun beste tijd gehad.
Verwijderd
Hij staat op 1.357 (kan niet actueel wezen hoor)Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:27:
[...]
En als hij coins bij Happycoin koopt, koopt Happycoin ze direct op Bitstamp, waarna Happycoin ze probeert te withdrawen naar het opgegeven adres, wat niet werkt omdat Bitstamp momenteel geen withdrawals doet.
[...]
Niet toevallig 1 ingevuld voor de USD/EUR conversie factor dan?
Het verschil tussen Kraken en Bitstamp is de hele dag vrij klein geweest, met een uitschieter in negatieve richting vanochtend. Dus wat dat betreft is het geen probleem dat Marvin geen geld heeft.
Het volume op Kraken is (voorlopig) te laag voor dit soort complexere ordertypes. Het kan zo gebeuren dat met een grote fluctuatie je order op een heel ander prijspunt wordt uitgevoerd dan bedoeld.Mistraller schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:38:
[...]
nee. En daarnaast, ik heb al eens met een trailing order zitten spelen met wat kleine ordertjes. Maar een mooie continue stijging of daling zie je bijna nooit. Er zit altijd wel een kronkel in de lijn, of in een heftige beweging een bulltrap of een beartrap waardoor je order op het verkeerde signaal wordt uitgevoerd.
Man man ik geef alleen een tip je kunt er wat mee doen of niet.. Er is helemaal niets paniekerig aan. Als je dit al paniekerig noemt moet je ff een andere hobby gaan zoeken... breien ofzo.. Is ook een tip..Disme schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:36:
[...]
Quote gewoon het artikel en dan reageer ik niet. Je paniekerige eigen comment is geleuter en daar doelde ik op. da's simplistische bangmakerij en voor niks nodig, ook niet in dit topic.
Dat was ook mijn conclusie, maar als ik op stamp kijk met de candles op een minuut dan zie je nog aardig grote fluctuaties. De kunst is immers om je trailing offset zo te kiezen dat ie buiten bereik blijft zolang de koers zich binnen de marges blijft bewegen.Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:40:
[...]
Het volume op Kraken is (voorlopig) te laag voor dit soort complexere ordertypes. Het kan zo gebeuren dat met een grote fluctuatie je order op een heel ander prijspunt wordt uitgevoerd dan bedoeld.
Ik zou in beide markten (stamp of kraken) allebei niet goed weten welke offset goed zou zijn. Te meer omdat je in het begin nog risico loopt dat je order al uitgevoerd wordt voordat je uberhaupt je fee eruit hebt. Kies je dan 15 dollar, dan wil je wel minstens een dollar of 20 stijging zien, want anders bestaat de kans dat ie zelfs aankoopt onder je aankoopwaarde en als stop loss fungeert. Dat wil je in een rustige uptrend niet. Past er iemand hier vaak trailing orders toe, en hoe zet je deze dan?
---------------
LolReplay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:41:
[...]
Man man ik geef alleen een tip je kunt er wat mee doen of niet.. Er is helemaal niets paniekerig aan. Als je dit al paniekerig noemt moet je ff een andere hobby gaan zoeken... breien ofzo.. Is ook een tip..
Ik heb om 20:13u 1,34% gepakt op een halve BTC met arbitrage tussen stamp en kraken. Meer zat er echt niet in hoorVerwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]
oke, niet groot genoeg, 3.8%?
Jup: http://live.bitcoinindex.esbitchcoin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:51:
Kraken weer aan 't stijgen?
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Dat schept kansenRannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:20:
[...]
Nou ja, het is niet zo dat er geen kansen zijn als Marvin wel geld heeft. Op een drukke dag is het geld er zo doorheen en Marvin doet iedere 10 seconden een update en mag tevens maar maximaal 0.1 BTC per trade doen. Dat betekent dat als er iets van 3 BTC aan bruikbare diepte in het orderboek zit, het 5 minuten duurt voordat Marvin die in z'n eentje heeft weggewerkt.
edit: Het winst-percentage zit nu wel boven de 3%, da's wel jammer dat ik die misloop
[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 11-02-2014 21:08 ]
Momenteel 3.4%Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:07:
[...]
Nou ja, het is niet zo dat er geen kansen zijn als Marvin wel geld heeft. Op een drukke dag is het geld er zo doorheen en Marvin doet iedere 10 seconden een update en mag tevens maar maximaal 0.1 BTC per trade doen. Dat betekent dat als er iets van 3 BTC aan bruikbare diepte in het orderboek zit, het 5 minuten duurt voordat Marvin die in z'n eentje heeft weggewerkt.
edit: Het winst-percentage zit nu wel boven de 3%, da's wel jammer dat ik die misloop
Het precieze percentage hangt af van de fee-tier waar je in zit bij de beide exchanges en verandert ook nog eens regelmatig. Daarom heeft het niet veel zin om het zo precies te noemen
Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:41:
[...]
Man man ik geef alleen een tip je kunt er wat mee doen of niet.. Er is helemaal niets paniekerig aan. Als je dit al paniekerig noemt moet je ff een andere hobby gaan zoeken... breien ofzo.. Is ook een tip..
Da's helemaal geen tip. Dat heet stemmingmakerij en de enige die hier reageerde als de breiende bejaarde was jij,Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:08:
Mensen tijd om fiat te gaan: http://www.coindesk.com/m...unched-bitcoin-exchanges/
Ik laat het hierbij en ga hier niet verder op door. Voel je vrij om hetzelfde te doen, het is het toch niet waard
Ook hier alles op nu. Ik ben pas net begonnen dus zit nog hoog met m'n fees. Volgens mij zit er bij ~3% slechts 0.01% verschil in profit bij de hoogste en laagste fee van bitstamp?Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:11:
[...]
Het precieze percentage hangt af van de fee-tier waar je in zit bij de beide exchanges en verandert ook nog eens regelmatig. Daarom heeft het niet veel zin om het zo precies te noemen
Out of coins...Avalaxy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:15:
Kan iemand kraken even arbitreren? Staat hopeloos hoog ten opzichte van stamp.
Dus ik trek de rest van de exchanges wel even omhoog, ook goed?

[ Voor 14% gewijzigd door Mistraller op 11-02-2014 21:18 ]
---------------
---------------
Kijk dat is nou ook een goede tip... Nou oogjes dicht en snaveltjes toe. Welterusten!!!Disme schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:13:
[...]
[...]
Da's helemaal geen tip. Dat heet stemmingmakerij en de enige die hier reageerde als de breiende bejaarde was jij,
Ik laat het hierbij en ga hier niet verder op door. Voel je vrij om hetzelfde te doen, het is het toch niet waard

Verder moet ik toch ook maar eens gaan programmeren, bij Btc-e zaten er zelfs gaps tussen de buy en de sell af en toe.
Dat lijkt mij dan eerder een orderboek weergave die achter loopt dan dat je werkelijk voor die prijzen kan (ver)kopen want dan zou de trading engine van btc-e wel heel hard falen.ice-T106 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:23:
Hoewel meer risico en meer werk dan arbitrage is traden toch lekkerder voor bizarre dagen als de afgelopen. Vrij makkelijk 10% pakken, en geen geld wat tijdelijk bij de bank blijft plakken.
Verder moet ik toch ook maar eens gaan programmeren, bij Btc-e zaten er zelfs gaps tussen de buy en de sell af en toe.
Daar heb je denk ik wel gelijk in, maar hij flipperde zo hard heen en weer dat je met een buy en sell tegelijk te plaatsen iig winst kon pakken.pposthoorn schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:25:
[...]
Dat lijkt mij dan eerder een orderboek weergave die achter loopt dan dat je werkelijk voor die prijzen kan (ver)kopen want dan zou de trading engine van btc-e wel heel hard falen.
Wat houdt dit precies in? Ik begrijp dat New York state bestaande regels wil toepassen op digitale currency-exchanges middels een zogenaamde BitLicense, om deze te kunnen reguleren. Maar elke staat mag daar zijn eigen invulling aan geven?
Lijkt me de juiste manier om bitcoin volwassen te laten worden. Zonder enige vorm van regulering komen we er niet.BasPH schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:29:
[...]
Wat houdt dit precies in? Ik begrijp dat New York state bestaande regels wil toepassen op digitale currency-exchanges middels een zogenaamde BitLicense, om deze te kunnen reguleren. Maar elke staat mag daar zijn eigen invulling aan geven?
---------------
Omdat iedereen in fiat is op kraken? En aangezien btc withdrawals niet zo lekker lopen bij de rest, gaat iedere exchange een beetje zwabberen.dieter87 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:32:
Waarom daalt kraken niet? Staat toch veel te hoog tov de rest? 496EUR vs 660USD
---------------
Bitfinex offers 3 main functions with 3 different type of wallet which work togetherdieter87 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:36:
Bitfinex en bitstamp ontlopen elkaar thans amper meer dan 3$
Change Bitcoins
The changing of Bitcoins works like any regular Bitcoin trading platform by placing your offer to buy or sell Bitcoins in the Orderbook. Our platform also provides access to Bitstamp’s orderbook for additional liquidity. You can choose to execute orders only on Bitstamp or only on Bitfinex, (that's the routing feature). When one order is matched against another, the order is executed. The Exchange Wallet is used for this feature.
---------------
Verwijderd
Die kon ik nog niet, maar die verkoopt nu net als bitonic niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:56:
je kan ook btcdirect doen dan?..
---------------

Verwijderd
dankje!Blord schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:04:
Eh, ik heb wat BTC verkocht op Kraken. Daar zat nog 1.2bitcoins.
ThanksBlord schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:04:
Leuk! Thanks! Zeker net onder 491? Mn sellorder is maar voor 80% gevuld en 5 mins later tikken we de 480 aanBlord schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:04:
Wordt even geduld dus :d
Verkocht op Kraken voor €486.91
Eigenlijk kan ik de bitcoins net zo goed op Stamp verkopen want 636.1 zat tegen de bodem koers aan en de koers is nu aan het stijgen.
[ Voor 32% gewijzigd door Blord op 11-02-2014 22:14 ]
Ach ja, voorbij... Is relatief he:posttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:43:
Het lijkt alsof de "dip" wel weer voorbij is?

Misschien stijgt het een beetje en kan je er wat winst op pakken. Maar structureel omhoog zal de koers niet zomaar gaan denk ik.
Op korte termijn of sowieso? Dat zou ik nogal een boute uitspraak vinden.TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:20:
[...]
Ach ja, voorbij... Is relatief he:
[afbeelding]
Misschien stijgt het een beetje en kan je er wat winst op pakken. Maar structureel omhoog zal de koers niet zomaar gaan denk ik.
Jup I was wrong.TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:20:
[...]
Ach ja, voorbij... Is relatief he:
[afbeelding]
Had ff niet door dat ik 2 pagina's terug zat. Maar op een termijn van enkele dagen denk ik dat het zal blijven dalenposttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:22:
[...]
Op korte termijn of sowieso? Dat zou ik nogal een boute uitspraak vinden.
Ok, en op basis waarvan denk je dat (dat vraag ik vanuit oprechte interesse, dus zonder cynismeTheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:27:
[...]
Had ff niet door dat ik 2 pagina's terug zat. Maar op een termijn van enkele dagen denk ik dat het zal blijven dalen
- met het gedoe op Gox is er geen reden om dit om te draaien
Of we het met z'n allen willen of niet, Gox is nog steeds best belangrijk omdat veel mensen daar coins of fiat hebben staan. Nu het mis gaat is dat niet goed voor het imago/vertrouwen in de bitcoin.
Via bitonic en btcdirect valt nu ook niet in te kopen. Ik weet niet wat daar de precieze reden van is, maar wellicht hetzelfde gezeur met de exchanges?
Bitonic en BTCDirect halen hun coins van Bitstamp af (eventueel via een buffer van eigen voorraad) en Bitstamp heeft BTC withdrawals nog steeds stil liggen (deposits zijn al wel weer mogelijk op Stamp).TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:43:
Via bitonic en btcdirect valt nu ook niet in te kopen. Ik weet niet wat daar de precieze reden van is, maar wellicht hetzelfde gezeur met de exchanges?
Nu volg ik Bitonic totaal niet, maar zijn die juist niet gestopt met het inkopen via bitstamp en werken ze nu vooral via hun eigen in/verkoop?Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:46:
Bitonic en BTCDirect halen hun coins van Bitstamp af (eventueel via een buffer van eigen voorraad) en Bitstamp heeft BTC withdrawals nog steeds stil liggen (deposits zijn al wel weer mogelijk op Stamp).
Volgens mij hadden ze nog genoeg toen ze de handel stil legden (600+?). Ze zullen de marktprijs wel te laag vinden om tegen te verkopen. Lekker betrouwbare partner zo..PowerSp00n schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:48:
[...]
Nu volg ik Bitonic totaal niet, maar zijn die juist niet gestopt met het inkopen via bitstamp en werken ze nu vooral via hun eigen in/verkoop?
Groetjes, FaceDown.
Ik denk dat dat wel meevalt, ik vermoed dat de aanval nog steeds roet in het eten gooit.FaceDown schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:54:
[...]
Volgens mij hadden ze nog genoeg toen ze de handel stil legden (600+?). Ze zullen de marktprijs wel te laag vinden om tegen te verkopen. Lekker betrouwbare partner zo..
---------------
Die 600 is niet alleen wat ze direct hebben maar ook wat ze kunnen kopen op bitstamp afaik.FaceDown schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:54:
[...]
Volgens mij hadden ze nog genoeg toen ze de handel stil legden (600+?). Ze zullen de marktprijs wel te laag vinden om tegen te verkopen. Lekker betrouwbare partner zo..
Bitcoin zelf staat nog steeds fier overeind, het is juist mooi om te zien dat het mechanisme om double spending te voorkomen ook in praktijk met zo'n aanval ook echt goed werkt. Tevens wordt dat malleability-bugje momenteel geplet door de devvers, zodat Bitcoin zelf er weer een stukje beter uitkomt. Het zou jammer zijn als mensen het vertrouwen in Bitcoin verliezen door slechte bedrijfsvoering bij een exchange, die moeten zich dan beter informeren.TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:43:
- de trend die er nu in zit is omlaag
- met het gedoe op Gox is er geen reden om dit om te draaien
Of we het met z'n allen willen of niet, Gox is nog steeds best belangrijk omdat veel mensen daar coins of fiat hebben staan. Nu het mis gaat is dat niet goed voor het imago/vertrouwen in de bitcoin.
Wil je het volledige verhaal weten wat er momenteel precies aan de hand is, hier staat zo'n beetje alles in: http://www.coindesk.com/m...unched-bitcoin-exchanges/
en http://www.coinspectator....he-current-bitcoin-chaos/
MtGox is denk ik een afgelopen verhaal. Ik hoop echt dat iedereen die daar nog funds of bitcoins heeft staan het er nog af kan krijgen (ik heb zelf momenteel nog geld onderweg vanaf Gox door arbitrage), maar als dat niet lukt zou het flauw zijn daar Bitcoin de schuld van te geven.
Overigens ben ik heel benieuwd wat er gaat gebeuren als withdrawals op MtGox weer mogelijk zijn. Het kan bijna niet anders of er gaat een "bankrun" plaatsvinden, maar doordat het laten overboeken van geld ook eigenlijk geen optie is, zal iedereen die nog funds op Gox heeft staan daar bitcoins van willen kopen. Wat de prijs dan weer flink zal opdrijven. Het is dan de vraag of dat dan ook effect zal hebben op de andere exchanges, of dat iedereen inziet dat de Gox-prijs op dat moment geen reële prijs meer is.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Er lijkt ook geen maximum aan de deposits/withdrawals te zitten voor zover ik kan zien.
[ Voor 44% gewijzigd door Bonez0r op 12-02-2014 01:56 ]
There go the goddamn brownies.
Verwijderd
Altijd..remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:54:
Zijn de Kraken withdraw fees van EUR altijd 0,09 en BTC 0,0005 of afhankelijk van het bedrag? Beetje gek getal namelijk
In de zin van niet afhankelijk van het bedrag
Verwijderd
De koerst herstelt zich steeds lager en lager
Wat moet ik nu met al die dogecoins
Was voor korte duur blijkbaar. Is nu weer on air.
[ Voor 17% gewijzigd door Master Jeff op 12-02-2014 08:36 ]
Andere Exchange?Master Jeff schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:33:
Uhmmm dogecoin exchange op cryptsy is (tijdelijk?) gestopt!?
Wat moet ik nu met al die dogecoinsZal zich wel oplossen later deze dag, toch?
Was voor korte duur blijkbaar. Is nu weer on air.
Verwijderd
Max coin blijft precies in een constante daling... Gedaan met grote winsten. Hopelijk ergens een licht pumpje in de loop van de dag. Gisteren waren er twee kleintjes. 's morgens en ergens in de namiddag.
Ja, weer het einde van de bitcoin joh?Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:23:
Volgens mij is dit het einde van bitcoin weer...
De koerst herstelt zich steeds lager en lager
Ik loof een prijs uit. Win 1 Bitcoin gratis als je het einde van de bitcoin juist voorspeld!posttoast schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:17:
[...]
Ja, weer het einde van de bitcoin joh?
PSN: Marselaar
Dit topic is gesloten.
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid