Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.667 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:39
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:15
markklok schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:49:
Nog meer mensen last van trage sepa withdrawal vanuit Kraken ?
Gister ochtend overgemaakt en nog niks ontvangen.

Misschien ben ik verpest dat het altijd binnen een dag gebeurde :)
Hier ook. Vrijdagmiddag en gistermiddag withdrawals gemaakt die nog niet over zijn. Ik zag dat Avalaxy volgens z'n post op Bitcointalk ook last had hiervan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:50:
[...]

Hier ook. Vrijdagmiddag en gistermiddag withdrawals gemaakt die nog niet over zijn. Ik zag dat Avalaxy volgens z'n post op Bitcointalk ook last had hiervan.
Hier ook withdrawal van gister middag nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disme
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
Waarom ga je met je simplistische bangmakerij niet elders leuteren aub :rolleyes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disme
pposthoorn schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:52:
[...]

Hier ook withdrawal van gister middag nog niet binnen.
Hier hetzelfde ... vrijdag zowel op Bitstamp als op Kraken een withdrawal gedaan en nog niks in zicht.
Geduld is blijkbaar een 'schoone' deugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Disme schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:52:
[...]

Waarom ga je met je simplistische bangmakerij niet elders leuteren aub :rolleyes:
Nou nou .. Je kunt ook ff normaal reageren.. Is gewoon een nieuws feit lijkt me wel belangrijk om te melden.
En je hoeft het niet te lezen.. Je weet wel hopelijk in welke topic je zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 07:05

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

ligt kraken.com onder vuur ? Ik kom er bijna niet op

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Kraken is helemaal dood ja. Ik probeer een order aan te maken maar dat werkt niet. Je ziet via bitcoinwisdom ook dat er zo goed als niet meer gehandeld wordt, alleen nog wat trades van bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:56
Er schijnen momenteel ook double spents plaats te vinden. Mogelijk dat dit er ook mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Mijn SEPA withdraw van Kraken van gisteren is ook niet binnen op mijn bankrekening.
Gelukkig heb ik een ruime budget en alvast wat naar Stamp gestort. Net op tijd om van deze dip te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:13
Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:55:
[...]

Nou nou .. Je kunt ook ff normaal reageren.. Is gewoon een nieuws feit lijkt me wel belangrijk om te melden.
Toch wel mee eens ja. Hoor zulk nieuws vaak liever als eerste. Je weet nooit wat de traditionele media er weer van maakt met alle gevolgen van dien. En eerlijk is eerlijk, 19:08 was was een prima moment om fiat te gaan.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:46
Erg veel slecht nieuws weer de afgelopen dagen. MtGox, Rusland wat Bitcoins als illegaal bestempeld en nu een DDOS? Aangezien de koers toch niet veel meer voorstelde heb ik alles maar weer in mijn wallet gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Kopen straks op 440.- de Chinezen moet ook nog wakker worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rannasha
Is Marvin bezig?? ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:11:
Kopen straks op 440.- de Chinezen moet ook nog wakker worden..
En dan, schrikken die zich de tering en denken redden wat er te redden valt, met hun volumes... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:14:
[...]

En dan, schrikken die zich de tering en denken redden wat er te redden valt, met hun volumes... :P
Daar hoop ik op.. Of die schrikken zich :? %^*#+#*# en gaan verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Nee. Marvin heeft geen geld momenteel. Wacht nog op 2 overboekingen van Kraken die door moeten naar Bitstamp. Bovendien is het verschil niet groot genoeg momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bitplaats ook al geen bitcoins, pff wat een elende:
Melding bitplaats:
Niet genoeg bitcoins :(
Helaas, er zijn nog maar 0.00618066 bitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:20:
bitplaats ook al geen bitcoins, pff wat een elende:
Melding bitplaats:
Niet genoeg bitcoins :(
Helaas, er zijn nog maar 0.00618066 bitcoins.
Probeer http://www.happycoins.nl/buycoins daar koop ik altijd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Happycoins koopt direct op Bitstamp en houdt geen eigen voorraad aan vziw. En Bitstamp doet momenteel niet aan BTC-withdrawals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:20:
[...]

Nee. Marvin heeft geen geld momenteel. Wacht nog op 2 overboekingen van Kraken die door moeten naar Bitstamp. Bovendien is het verschil niet groot genoeg momenteel.
oke, niet groot genoeg, 3.8%?

(wel de huidige koers gepakt zonder rekening te houden met het orderboek)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Blord schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:58:
Mijn SEPA withdraw van Kraken van gisteren is ook niet binnen op mijn bankrekening.
Hmm, vreemd. Hij staat wel al op succes sinds 9-2 . :-(

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]

Hou je wel rekening met het omzetten van EUR naar USD? Momenteel geeft Marvin een winst-percentage van ~0.5% na aftrek van kosten. De drempel heb ik op 1.5% staan, dus zelfs als er geld zou zijn, dan zou hij het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]

Happycoins koopt direct op Bitstamp en houdt geen eigen voorraad aan vziw. En Bitstamp doet momenteel niet aan BTC-withdrawals.
Maakt toch niets uit hij wel alleen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:53
Mijn kraken withdrawals van vrijdagochtend rond 10u en 11u kwamen vrijdagmiddag binnen. (Dat was dus de 7e)

[ Voor 11% gewijzigd door Mistraller op 11-02-2014 20:34 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:25:
[...]

Hou je wel rekening met het omzetten van EUR naar USD? Momenteel geeft Marvin een winst-percentage van ~0.5% na aftrek van kosten. De drempel heb ik op 1.5% staan, dus zelfs als er geld zou zijn, dan zou hij het niet doen.
uh ja, ik gebruik jouw formule nog wel ;) Tenzij ik excel overhoop gegooid heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:26:
[...]

Maakt toch niets uit hij wel alleen kopen..
En als hij coins bij Happycoin koopt, koopt Happycoin ze direct op Bitstamp, waarna Happycoin ze probeert te withdrawen naar het opgegeven adres, wat niet werkt omdat Bitstamp momenteel geen withdrawals doet.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:27:
[...]
uh ja, ik gebruik jouw formule nog wel ;) Tenzij ik excel overhoop gegooid heb.
Niet toevallig 1 ingevuld voor de USD/EUR conversie factor dan? :)

Het verschil tussen Kraken en Bitstamp is de hele dag vrij klein geweest, met een uitschieter in negatieve richting vanochtend. Dus wat dat betreft is het geen probleem dat Marvin geen geld heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door Rannasha op 11-02-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zakken we?
heb ik nieuws gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:28:
waarom zakken we?
heb ik nieuws gemist?
Neem aan nog steeds hierom http://www.coindesk.com/m...unched-bitcoin-exchanges/

of heb je dat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Mistraller schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:26:
Mijn withdrawals van vrijdagochtend rond 10u en 11u kwamen vrijdagmiddag binnen. (Dat was dus de 7e)
Sorry reactie was aan rannasha gericht..

Ja natuurlijk.. je hebt helemaal gelijk.. 8)7 dat kwam er ook nog bij..

[ Voor 7% gewijzigd door Replay256 op 11-02-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ik probeerde wat BTC te kopen maar dat gaat op dit moment eventjes moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:52
Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:19:
[...]

Met een Take Profit Limit kun je een andere waarde kiezen als limiet dan wat de Take Profit grens is. Bijvoorbeeld: Een Limit order op 105 als die geplaatst wordt zodra de koers 107 bereikt. Op die manier vergroot je de kans dat de order gevuld wordt, zonder dat je direct een market order hoeft te plaatsen met de bijbehorende risico's.

Als je gewoon een Limit-sell als close op 105 zou zetten, dan kan het gebeuren dat de prijs eventjes 105 aantikt (met veel minder volume dan jouw order) en daarna weer wegzakt.

Het praktische verschil tussen beide ordertypes is in dit geval vrij klein, maar in zeer snel fluctuerende markten kan het uitmaken.
Dank, het is me nu helemaal duidelijk :)

Wat ik me nog wel afvroeg: het is niet mogelijk om een trailing stop te maken die pas ingaat vanaf een bepaalde drempel toch? Dus zeg: een trailing stop die koopt als hij 15 euro gestegen is maar niet voordat hij onder de 450 euro is geweest.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disme
Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:55:
[...]

Quote gewoon het artikel en dan reageer ik niet. Je paniekerige eigen comment is geleuter en daar doelde ik op. da's simplistische bangmakerij en voor niks nodig, ook niet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
posttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:34:
[...]

Wat ik me nog wel afvroeg: het is niet mogelijk om een trailing stop te maken die pas ingaat vanaf een bepaalde drempel toch? Dus zeg: een trailing stop die koopt als hij 15 euro gestegen is maar niet voordat hij onder de 450 euro is geweest.
Nope, dat is net een stapje te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
posttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:34:
[...]

nee. En daarnaast, ik heb al eens met een trailing order zitten spelen met wat kleine ordertjes. Maar een mooie continue stijging of daling zie je bijna nooit. Er zit altijd wel een kronkel in de lijn, of in een heftige beweging een bulltrap of een beartrap waardoor je order op het verkeerde signaal wordt uitgevoerd.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:41

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Fucking triest dit, dus nu heeft Bitstamp exact hetzelfde probleem als Mt.Gox? :/

Tis wel duidelijk zo, exchanges hebben hun beste tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:27:
[...]

En als hij coins bij Happycoin koopt, koopt Happycoin ze direct op Bitstamp, waarna Happycoin ze probeert te withdrawen naar het opgegeven adres, wat niet werkt omdat Bitstamp momenteel geen withdrawals doet.

[...]

Niet toevallig 1 ingevuld voor de USD/EUR conversie factor dan? :)

Het verschil tussen Kraken en Bitstamp is de hele dag vrij klein geweest, met een uitschieter in negatieve richting vanochtend. Dus wat dat betreft is het geen probleem dat Marvin geen geld heeft.
Hij staat op 1.357 (kan niet actueel wezen hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mistraller schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:38:
[...]

nee. En daarnaast, ik heb al eens met een trailing order zitten spelen met wat kleine ordertjes. Maar een mooie continue stijging of daling zie je bijna nooit. Er zit altijd wel een kronkel in de lijn, of in een heftige beweging een bulltrap of een beartrap waardoor je order op het verkeerde signaal wordt uitgevoerd.
Het volume op Kraken is (voorlopig) te laag voor dit soort complexere ordertypes. Het kan zo gebeuren dat met een grote fluctuatie je order op een heel ander prijspunt wordt uitgevoerd dan bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Disme schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:36:
[...]

Quote gewoon het artikel en dan reageer ik niet. Je paniekerige eigen comment is geleuter en daar doelde ik op. da's simplistische bangmakerij en voor niks nodig, ook niet in dit topic.
Man man ik geef alleen een tip je kunt er wat mee doen of niet.. Er is helemaal niets paniekerig aan. Als je dit al paniekerig noemt moet je ff een andere hobby gaan zoeken... breien ofzo.. Is ook een tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:40:
[...]

Het volume op Kraken is (voorlopig) te laag voor dit soort complexere ordertypes. Het kan zo gebeuren dat met een grote fluctuatie je order op een heel ander prijspunt wordt uitgevoerd dan bedoeld.
Dat was ook mijn conclusie, maar als ik op stamp kijk met de candles op een minuut dan zie je nog aardig grote fluctuaties. De kunst is immers om je trailing offset zo te kiezen dat ie buiten bereik blijft zolang de koers zich binnen de marges blijft bewegen.
Ik zou in beide markten (stamp of kraken) allebei niet goed weten welke offset goed zou zijn. Te meer omdat je in het begin nog risico loopt dat je order al uitgevoerd wordt voordat je uberhaupt je fee eruit hebt. Kies je dan 15 dollar, dan wil je wel minstens een dollar of 20 stijging zien, want anders bestaat de kans dat ie zelfs aankoopt onder je aankoopwaarde en als stop loss fungeert. Dat wil je in een rustige uptrend niet. Past er iemand hier vaak trailing orders toe, en hoe zet je deze dan?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:41:
[...]

Man man ik geef alleen een tip je kunt er wat mee doen of niet.. Er is helemaal niets paniekerig aan. Als je dit al paniekerig noemt moet je ff een andere hobby gaan zoeken... breien ofzo.. Is ook een tip..
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]

Ik heb om 20:13u 1,34% gepakt op een halve BTC met arbitrage tussen stamp en kraken. Meer zat er echt niet in hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Kraken weer aan 't stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Ja, maar te snel, tikt al aan de 500 (=bitstamp 680, maar bitstamp staat nog maar op 665)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
Toch weer in korte tijd 10% meer BTC terug kunnen kopen

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:20:
[...]

Dat schept kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Nou ja, het is niet zo dat er geen kansen zijn als Marvin wel geld heeft. Op een drukke dag is het geld er zo doorheen en Marvin doet iedere 10 seconden een update en mag tevens maar maximaal 0.1 BTC per trade doen. Dat betekent dat als er iets van 3 BTC aan bruikbare diepte in het orderboek zit, het 5 minuten duurt voordat Marvin die in z'n eentje heeft weggewerkt.

edit: Het winst-percentage zit nu wel boven de 3%, da's wel jammer dat ik die misloop :(

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 11-02-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:07:
[...]

Nou ja, het is niet zo dat er geen kansen zijn als Marvin wel geld heeft. Op een drukke dag is het geld er zo doorheen en Marvin doet iedere 10 seconden een update en mag tevens maar maximaal 0.1 BTC per trade doen. Dat betekent dat als er iets van 3 BTC aan bruikbare diepte in het orderboek zit, het 5 minuten duurt voordat Marvin die in z'n eentje heeft weggewerkt.

edit: Het winst-percentage zit nu wel boven de 3%, da's wel jammer dat ik die misloop :(
Momenteel 3.4% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Het precieze percentage hangt af van de fee-tier waar je in zit bij de beide exchanges en verandert ook nog eens regelmatig. Daarom heeft het niet veel zin om het zo precies te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disme
Replay256 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:41:
[...]

Da's helemaal geen tip. Dat heet stemmingmakerij en de enige die hier reageerde als de breiende bejaarde was jij,

Ik laat het hierbij en ga hier niet verder op door. Voel je vrij om hetzelfde te doen, het is het toch niet waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:11:
[...]

Het precieze percentage hangt af van de fee-tier waar je in zit bij de beide exchanges en verandert ook nog eens regelmatig. Daarom heeft het niet veel zin om het zo precies te noemen :)
Ook hier alles op nu. Ik ben pas net begonnen dus zit nog hoog met m'n fees. Volgens mij zit er bij ~3% slechts 0.01% verschil in profit bij de hoogste en laagste fee van bitstamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Kan iemand kraken even arbitreren? Staat hopeloos hoog ten opzichte van stamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Avalaxy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:15:
Kan iemand kraken even arbitreren? Staat hopeloos hoog ten opzichte van stamp.
Out of coins...

Dus ik trek de rest van de exchanges wel even omhoog, ook goed? 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Mistraller op 11-02-2014 21:18 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Disme schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:13:
[...]

[...]

Da's helemaal geen tip. Dat heet stemmingmakerij en de enige die hier reageerde als de breiende bejaarde was jij,

Ik laat het hierbij en ga hier niet verder op door. Voel je vrij om hetzelfde te doen, het is het toch niet waard :P
Kijk dat is nou ook een goede tip... Nou oogjes dicht en snaveltjes toe. Welterusten!!! :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
Hoewel meer risico en meer werk dan arbitrage is traden toch lekkerder voor bizarre dagen als de afgelopen. Vrij makkelijk 10% pakken, en geen geld wat tijdelijk bij de bank blijft plakken.

Verder moet ik toch ook maar eens gaan programmeren, bij Btc-e zaten er zelfs gaps tussen de buy en de sell af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

ice-T106 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:23:
Hoewel meer risico en meer werk dan arbitrage is traden toch lekkerder voor bizarre dagen als de afgelopen. Vrij makkelijk 10% pakken, en geen geld wat tijdelijk bij de bank blijft plakken.

Verder moet ik toch ook maar eens gaan programmeren, bij Btc-e zaten er zelfs gaps tussen de buy en de sell af en toe.
Dat lijkt mij dan eerder een orderboek weergave die achter loopt dan dat je werkelijk voor die prijzen kan (ver)kopen want dan zou de trading engine van btc-e wel heel hard falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
pposthoorn schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:25:
[...]

Dat lijkt mij dan eerder een orderboek weergave die achter loopt dan dat je werkelijk voor die prijzen kan (ver)kopen want dan zou de trading engine van btc-e wel heel hard falen.
Daar heb je denk ik wel gelijk in, maar hij flipperde zo hard heen en weer dat je met een buy en sell tegelijk te plaatsen iig winst kon pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 10:10
Wat houdt dit precies in? Ik begrijp dat New York state bestaande regels wil toepassen op digitale currency-exchanges middels een zogenaamde BitLicense, om deze te kunnen reguleren. Maar elke staat mag daar zijn eigen invulling aan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
BasPH schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Wat houdt dit precies in? Ik begrijp dat New York state bestaande regels wil toepassen op digitale currency-exchanges middels een zogenaamde BitLicense, om deze te kunnen reguleren. Maar elke staat mag daar zijn eigen invulling aan geven?
Lijkt me de juiste manier om bitcoin volwassen te laten worden. Zonder enige vorm van regulering komen we er niet.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Waarom daalt kraken niet? Staat toch veel te hoog tov de rest? 496EUR vs 660USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
dieter87 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:32:
Waarom daalt kraken niet? Staat toch veel te hoog tov de rest? 496EUR vs 660USD
Omdat iedereen in fiat is op kraken? En aangezien btc withdrawals niet zo lekker lopen bij de rest, gaat iedere exchange een beetje zwabberen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Bitfinex en bitstamp ontlopen elkaar thans amper meer dan 3$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
dieter87 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:36:
Bitfinex en bitstamp ontlopen elkaar thans amper meer dan 3$
Bitfinex offers 3 main functions with 3 different type of wallet which work together
Change Bitcoins
The changing of Bitcoins works like any regular Bitcoin trading platform by placing your offer to buy or sell Bitcoins in the Orderbook. Our platform also provides access to Bitstamp’s orderbook for additional liquidity. You can choose to execute orders only on Bitstamp or only on Bitfinex, (that's the routing feature). When one order is matched against another, the order is executed. The Exchange Wallet is used for this feature.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arbitrage mogelijkheid tussen https://bitmymoney.com/ en Kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook btcdirect doen dan?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kon ik nog niet, maar die verkoopt nu net als bitonic niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Grappig, nu een uurtje later, en dus 6 confirmations, en de koers van kraken daalt. Iemand z'n btc is gearriveerd en kan wat arbitrage doen...

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Eh, ik heb wat BTC verkocht op Kraken. Daar zat nog 1.2bitcoins. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:04:
dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op Kraken met 1,2 BTC de markt beinvloeden ? Dat zal toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Klein beetje, ligt eraan. Kraken heeft veel walls, daar raak je niet doorheen. Maar als het orderboek dun is kun je soms wel 10 euro omhoog/omlaag gaan met 1.2 XBT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 13:10
Leuk! Thanks! Zeker net onder 491? Mn sellorder is maar voor 80% gevuld en 5 mins later tikken we de 480 aan :(

Wordt even geduld dus :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Deze 1.2BTC was aangekocht op Stamp voor $636.1. Dat is omgerekend €468,93 met alle fees en dollar conversie.
Verkocht op Kraken voor €486.91

Eigenlijk kan ik de bitcoins net zo goed op Stamp verkopen want 636.1 zat tegen de bodem koers aan en de koers is nu aan het stijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door Blord op 11-02-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Bitonic is back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Jep, en uiteindelijk is er niet zo gek veel gebeurt. Ja, Kraken staat zo'n 30 euro lager, maar dat vind ik voor de Bitcoin niet eens zo extreem.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
posttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:43:
Het lijkt alsof de "dip" wel weer voorbij is?
Ach ja, voorbij... Is relatief he:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zFsdhNF7VWRbBfpv0tiDV9aK/full.png

Misschien stijgt het een beetje en kan je er wat winst op pakken. Maar structureel omhoog zal de koers niet zomaar gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:20:
[...]

[afbeelding]

Misschien stijgt het een beetje en kan je er wat winst op pakken. Maar structureel omhoog zal de koers niet zomaar gaan denk ik.
Op korte termijn of sowieso? Dat zou ik nogal een boute uitspraak vinden.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:20:
[...]

[afbeelding]

Jup I was wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
posttoast schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:22:
[...]

Op korte termijn of sowieso? Dat zou ik nogal een boute uitspraak vinden.
Had ff niet door dat ik 2 pagina's terug zat. Maar op een termijn van enkele dagen denk ik dat het zal blijven dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:27:
[...]

Had ff niet door dat ik 2 pagina's terug zat. Maar op een termijn van enkele dagen denk ik dat het zal blijven dalen
Ok, en op basis waarvan denk je dat (dat vraag ik vanuit oprechte interesse, dus zonder cynisme :))?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
- de trend die er nu in zit is omlaag
- met het gedoe op Gox is er geen reden om dit om te draaien

Of we het met z'n allen willen of niet, Gox is nog steeds best belangrijk omdat veel mensen daar coins of fiat hebben staan. Nu het mis gaat is dat niet goed voor het imago/vertrouwen in de bitcoin.

Via bitonic en btcdirect valt nu ook niet in te kopen. Ik weet niet wat daar de precieze reden van is, maar wellicht hetzelfde gezeur met de exchanges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:43:
Via bitonic en btcdirect valt nu ook niet in te kopen. Ik weet niet wat daar de precieze reden van is, maar wellicht hetzelfde gezeur met de exchanges?
Bitonic en BTCDirect halen hun coins van Bitstamp af (eventueel via een buffer van eigen voorraad) en Bitstamp heeft BTC withdrawals nog steeds stil liggen (deposits zijn al wel weer mogelijk op Stamp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Rannasha schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:46:
Bitonic en BTCDirect halen hun coins van Bitstamp af (eventueel via een buffer van eigen voorraad) en Bitstamp heeft BTC withdrawals nog steeds stil liggen (deposits zijn al wel weer mogelijk op Stamp).
Nu volg ik Bitonic totaal niet, maar zijn die juist niet gestopt met het inkopen via bitstamp en werken ze nu vooral via hun eigen in/verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

PowerSp00n schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:48:
[...]

Nu volg ik Bitonic totaal niet, maar zijn die juist niet gestopt met het inkopen via bitstamp en werken ze nu vooral via hun eigen in/verkoop?
Volgens mij hadden ze nog genoeg toen ze de handel stil legden (600+?). Ze zullen de marktprijs wel te laag vinden om tegen te verkopen. Lekker betrouwbare partner zo..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
FaceDown schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:54:
[...]

Volgens mij hadden ze nog genoeg toen ze de handel stil legden (600+?). Ze zullen de marktprijs wel te laag vinden om tegen te verkopen. Lekker betrouwbare partner zo..
Ik denk dat dat wel meevalt, ik vermoed dat de aanval nog steeds roet in het eten gooit.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

FaceDown schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:54:
[...]

Die 600 is niet alleen wat ze direct hebben maar ook wat ze kunnen kopen op bitstamp afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

TheZeroorez schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:43:
- de trend die er nu in zit is omlaag
- met het gedoe op Gox is er geen reden om dit om te draaien

Of we het met z'n allen willen of niet, Gox is nog steeds best belangrijk omdat veel mensen daar coins of fiat hebben staan. Nu het mis gaat is dat niet goed voor het imago/vertrouwen in de bitcoin.

Bitcoin zelf staat nog steeds fier overeind, het is juist mooi om te zien dat het mechanisme om double spending te voorkomen ook in praktijk met zo'n aanval ook echt goed werkt. Tevens wordt dat malleability-bugje momenteel geplet door de devvers, zodat Bitcoin zelf er weer een stukje beter uitkomt. Het zou jammer zijn als mensen het vertrouwen in Bitcoin verliezen door slechte bedrijfsvoering bij een exchange, die moeten zich dan beter informeren.

Wil je het volledige verhaal weten wat er momenteel precies aan de hand is, hier staat zo'n beetje alles in: http://www.coindesk.com/m...unched-bitcoin-exchanges/
en http://www.coinspectator....he-current-bitcoin-chaos/

MtGox is denk ik een afgelopen verhaal. Ik hoop echt dat iedereen die daar nog funds of bitcoins heeft staan het er nog af kan krijgen (ik heb zelf momenteel nog geld onderweg vanaf Gox door arbitrage), maar als dat niet lukt zou het flauw zijn daar Bitcoin de schuld van te geven.

Overigens ben ik heel benieuwd wat er gaat gebeuren als withdrawals op MtGox weer mogelijk zijn. Het kan bijna niet anders of er gaat een "bankrun" plaatsvinden, maar doordat het laten overboeken van geld ook eigenlijk geen optie is, zal iedereen die nog funds op Gox heeft staan daar bitcoins van willen kopen. Wat de prijs dan weer flink zal opdrijven. Het is dan de vraag of dat dan ook effect zal hebben op de andere exchanges, of dat iedereen inziet dat de Gox-prijs op dat moment geen reële prijs meer is.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Zo, Bitfinex is ook lekker snel. In twee dagen verified :)
Er lijkt ook geen maximum aan de deposits/withdrawals te zitten voor zover ik kan zien.

[ Voor 44% gewijzigd door Bonez0r op 12-02-2014 01:56 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 21:01
Zijn de Kraken withdraw fees van EUR altijd 0,09 en BTC 0,0005 of afhankelijk van het bedrag? Beetje gek getal namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoboy1479 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:54:
Zijn de Kraken withdraw fees van EUR altijd 0,09 en BTC 0,0005 of afhankelijk van het bedrag? Beetje gek getal namelijk :)
Altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 21:01
In de zin van niet afhankelijk van het bedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit het einde van bitcoin weer...
De koerst herstelt zich steeds lager en lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Uhmmm dogecoin exchange op cryptsy is (tijdelijk?) gestopt!?
Wat moet ik nu met al die dogecoins :? Zal zich wel oplossen later deze dag, toch?

Was voor korte duur blijkbaar. Is nu weer on air.

[ Voor 17% gewijzigd door Master Jeff op 12-02-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Master Jeff schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:33:
Uhmmm dogecoin exchange op cryptsy is (tijdelijk?) gestopt!?
Wat moet ik nu met al die dogecoins :? Zal zich wel oplossen later deze dag, toch?

Was voor korte duur blijkbaar. Is nu weer on air.
Andere Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh :<
Max coin blijft precies in een constante daling... Gedaan met grote winsten. Hopelijk ergens een licht pumpje in de loop van de dag. Gisteren waren er twee kleintjes. 's morgens en ergens in de namiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:23:
Volgens mij is dit het einde van bitcoin weer...
De koerst herstelt zich steeds lager en lager
Ja, weer het einde van de bitcoin joh? :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
posttoast schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:17:
[...]

Ja, weer het einde van de bitcoin joh? :)
Ik loof een prijs uit. Win 1 Bitcoin gratis als je het einde van de bitcoin juist voorspeld!

PSN: Marselaar

Pagina: 1 ... 114 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid