Dat ook inderdaad...Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:58:
De voornaamste bottleneck in het opzetten van een exchange is niet technisch of economisc, maar juridisch. Het toelaten van stortingen en opnames in EUR of USD heeft nogal wat juridische voeten in de aarde.
Kraken is door 4 man anderhalf jaar aan geprogrammeerd, half jaar publieke beta en inmiddels werken er 9 man, waarvan 1 advocaat fulltime. Je hebt te maken met security op het hoogste niveau, internationale wet en regelgeving mbt financiële instellingen (elk land heeft zijn eigen regels) en een relatief nieuw concept van cryptocurrencies. Het platform is gebouwd en ontwikkeld voor 100 transacties per sec, ik geloof dat MtGox er max 17/s aan kan.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:41:
En even iets anders als ik het zo bekijk dan heb je btc-e/MT.gox/ Cryptsy. Maar geen 1 is eigenlijk lekker vlot betrouwbaar en makkelijk te gebruiken. Terwijl ze elke dag miljoenen $$ maken. Persoonlijk heb ik geen kennis van websites ontwerpen en wat daar allemaal bij komt kijken. Maar is het zo moeilijk dan ?
Geen wizkids hier die een avontuur willen beginnen ? Een snel,makkelijk en betrouwbaar marktplaats voor bitcoins & altcoins.
Trading systemen voor AEX of NASDAC kosten waarschijnlijk vele tientallen miljoenen, als het niet véél meer is.
Ik wens je veel succes met het vinden van een paar whizzkids
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Met een startkapitaal van <€1000 (excl kosten voor deals met een bank) kun je prima een exchange opzetten lijkt me. Vergeet niet dat het een markt is van vraag & aanbod op zo'n website. Verkoop jij 3BTC, dan heeft de exchange dat geld al op de bankrekening ontvangen van de koper van die 3BTC. De exchange zelf koopt en verkoopt niks, die biedt alleen maar een service aan tegen een x% fee.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:01:
Zo'n systeem kun je toch moeilijk in je eentje opzetten, ook al bezig je de nodige technische en theoretische kennis om een prachtige exchange site te maken?
Moet je om te beginnen al niet een aanzienlijk startkapitaal bezitten en deals sluiten met beurzen en banken om te zorgen dat euro's, dollars, yuans en andere munten hebt? En dan het risico dat je kapitaal verdwijnt of met een enorme schuldenberg zit bij paniekverkoop
Er komt volgens mij meer bij kijken dan bij Kapaza of eBay op juridisch en financieel vlak.
Key to success van het opzetten van een nieuwe exchange is mijn inziens vooral service gericht zijn. Wees transparent en biedt een goede customer service (evt in meerdere talen) aan. Maak je website niet te moeilijk met allerlei opties, maar houd het relatief simpel.
[ Voor 11% gewijzigd door Bobmeister op 04-12-2013 14:06 ]
Je bent dan dus wel verantwoordelijk voor de opslag van alle bitcoins.Awsom schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:04:
[...] De exchange zelf koopt en verkoopt niks, die biedt alleen maar een service aan tegen een x% fee.
Geld op een bankrekening is verzekerd, maar als de bitcoins verdwijnen heb je een groot probleem
Zorgt ervoor dat je de bitcoins dan ergens veilig opslaat zodat niemand er online bij kan.
En je moet de medewerkers die toegang hebben tot de bitcoins hééél goed vertrouwen.
Je kunt verantwoordelijk worden gesteld voor verlies, want mensen vertrouwen jou de waarde toe.
[ Voor 9% gewijzigd door rickiii op 04-12-2013 14:09 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Overigens ben ik nu een dikke week bezig met een variant op Bitonic. Het kopen en verkopen van cryptocurrency op een makkelijke manier. Alleen dan net met een ander tintje.
Ik wil het mogelijk maken om bijvoorbeeld Bitcoins ook te laten aanschaffen met Litecoins en visa versa. Je krijgt dan verschillende pairs net als Kraken heeft. Dus Btc/ltc, Btc/eur, Ltc/eur etc. Waarbij de base currency altijd het gene is wat ik in voorraad heb en de quote currency het gene wat ik maximaal kan accepteren (dat zal in het geval van euros geen limiet hebben uiteraard).
Het hele systeem word zo gebouwd dat het zeer makkelijk word om nieuwe cryptocurrency toe te voegen/te accepteren. Met oog op de toekomst.
Een behoorlijke uitdaging, maar zeer leuk om te doen.
Ik wil het mogelijk maken om bijvoorbeeld Bitcoins ook te laten aanschaffen met Litecoins en visa versa. Je krijgt dan verschillende pairs net als Kraken heeft. Dus Btc/ltc, Btc/eur, Ltc/eur etc. Waarbij de base currency altijd het gene is wat ik in voorraad heb en de quote currency het gene wat ik maximaal kan accepteren (dat zal in het geval van euros geen limiet hebben uiteraard).
Het hele systeem word zo gebouwd dat het zeer makkelijk word om nieuwe cryptocurrency toe te voegen/te accepteren. Met oog op de toekomst.
Een behoorlijke uitdaging, maar zeer leuk om te doen.
We weten allemaal hoe het met btc24 is afgelopen. Die jongen had op zich een prima exchange gebouwd maar was de juridische- en supportkant vergeten.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
m19, hoe kom je dan aan actuele koersen van al die coins?
Heb je daar eem goede bron voor?
Elk punt is weer een uitdaging op zich. Waaronder deze dusVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:11:
m19, hoe kom je dan aan actuele koersen van al die coins?
Momenteel schrijf ik voor elke coin een class die informatie van verschillende exchanges haalt, zoals volume, laatste prijs, laagste prijs, gemiddelde prijs. Dat was niet het spannende, het spannende hoe ik deze informatie ga verwerken tot een eerlijk systeem met eerlijke prijzen.
De meeste exchanges hebben hun market data gewoon publiekelijk.
Dat is inderdaad een prima voorbeeld van een persoon die veel te veel hooi op zijn vork nam. Hooi waar die grotendeels geen verstand van heeft.Tourniquet schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:10:
We weten allemaal hoe het met btc24 is afgelopen. Die jongen had op zich een prima exchange gebouwd maar was de juridische- en supportkant vergeten.
Ik heb daar nog steeds $10 staan bedenk ik me nu.Awsom schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:13:
[...]
Dat is inderdaad een prima voorbeeld van een persoon die veel te veel hooi op zijn vork nam. Hooi waar die grotendeels geen verstand van heeft.
Verwijderd
Ik zat te denken aan een oefen markt waar mensen kunnen oefenen met coins en bv wekelijks een maximale 'nep' inleg. Hang er een scorelijst aan vast, hoe succesvoller je bent hoe hoger je rang etc.
Werkt deze technisch ok dan 'open' je een echte markt.
Werkt deze technisch ok dan 'open' je een echte markt.
39 WAT?Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:20:
Worden jullie ook zo gierig van de LTC's op dit moment? Ik wilde sellen op 39, nu wacht ik toch maar af
Eenheden mensen! Best belangrijk.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 04-12-2013 14:23 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja dat denk ik ook, maar dan kan ik nog steeds wel de schoolmeester uithangen 
Ik had trouwens een LTC sell order lopen @ €31.999. Jammer genoeg was de high slechts €31.2
Ik had trouwens een LTC sell order lopen @ €31.999. Jammer genoeg was de high slechts €31.2
[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 04-12-2013 14:33 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Iemand de bewegingen van Stablecoin gezien? Je ziet precies hoe het gaat. Koers van sommige altcoins stort in tot op minieme niveaus. Grote partijen komen in handen van een kleine groep mensen en gaat vervolgens stijgen door het gebrek aan verkoopdruk.
Gelukkig had ik er een zooitje van gekocht toen die nog op 0.0002 stond vanochtendMSI2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:33:
Iemand de bewegingen van Stablecoin gezien? Je ziet precies hoe het gaat. Koers van sommige altcoins stort in tot op minieme niveaus. Grote partijen komen in handen van een kleine groep mensen en gaat vervolgens stijgen door het gebrek aan verkoopdruk.
Ah.. de Quarkcoin staat weer op coinmarketcap.com
Wellicht handig om die nu aan te kopen gezien de lage koers. Als de Chinezen hier binnenkort ook in gaan handelen kan die wel eens wat hoger komen te staan.. Laten we het hopen
Wellicht handig om die nu aan te kopen gezien de lage koers. Als de Chinezen hier binnenkort ook in gaan handelen kan die wel eens wat hoger komen te staan.. Laten we het hopen
Ik probeer al een uur wat Quarkcoins te kopen. Hij stond net nog een stukje lager. Kom er alleen niet echt door @ Cryptsy.
Puur uit nieuwsgierigheid, waarom heb je juist vannochtend stablecoin gekocht?frennek schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:41:
[...]
Gelukkig had ik er een zooitje van gekocht toen die nog op 0.0002 stond vanochtend.
Even een vraagje, Ik heb euros overgeboekt van mijn bank naar mijn Kraken account, weet iemand hoelang dit duurt voor het zichtbaar is in je account?
Zeker een dag via SEPAAzrou schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:00:
Even een vraagje, Ik heb euros overgeboekt van mijn bank naar mijn Kraken account, weet iemand hoelang dit duurt voor het zichtbaar is in je account?
Verwijderd
Verwacht morgenmiddag/avondAzrou schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:00:
1-2 werkdagen normaalgesproken.Azrou schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:00:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Een vraag aan de instappers in altcoins voor lage bedragen; Wat is de motivatie?
* Zo goed koop dat je eigenlijk niets te verliezen hebt, e.g. 10 euro voor 1000 coins en zodoende een kans om er ooit veel voor terug te krijgen.
* Mee te speculeren en heen en weer te schuiven om met veel moeite wat meer van te maken
* Vertrouwen in de coin, zo vroeg mogelijk erbij?
* Zo goed koop dat je eigenlijk niets te verliezen hebt, e.g. 10 euro voor 1000 coins en zodoende een kans om er ooit veel voor terug te krijgen.
* Mee te speculeren en heen en weer te schuiven om met veel moeite wat meer van te maken
hoe doen jullie dat als je bijv. quarkcoins wilt maar al je bc/lc staan op je kraken account?
Wat is de meest voordelige manier om zo min mogelijk kosten te maken.
Ik heb vanochtend vrij veel geïnvesteerd in diverse altcurrencies. Waarom? Omdat na wat heftige koerssprongen van de bitcoin de afgelopen dagen, de situatie nu stabieler is en je ziet dat de markt voor de altcurrencies opnieuw aantrekt.Pred87 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:58:
Ik probeer al een uur wat Quarkcoins te kopen. Hij stond net nog een stukje lager. Kom er alleen niet echt door @ Cryptsy.
[...]
Puur uit nieuwsgierigheid, waarom heb je juist vannochtend stablecoin gekocht?
Daarnaast is het gewoon koffiedik kijken en af en toe een gokje wagen. Ik weet niet meer waar ik stablecoin tegen kwam, maar het werd ergens genoemd als ondergewaardeerde en potentiële coin die flink kon groeien. Als je dan als eerste op zulke berichten reageert, zit je vaak gebakken. Het kan natuurlijk soms ook mis gaan.
Voor mij voornamelijk punt 1 en in mindere mate punt 2..BDmartijn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:07:
Een vraag aan de instappers in altcoins voor lage bedragen; Wat is de motivatie?
Withdrawal van Kraken naar je deposit address op Cryptsy (of welke exchange je wil gebruiken voor de onzincoinsAzrou schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:07:
hoe doen jullie dat als je bijv. quarkcoins wilt maar al je bc/lc staan op je kraken account?
Quarkcoin heeft een heel slecht imago onder de crypto-investeerders. Ik geloof dat op wikipedia zelfs stond dat het ook wel de ''scam-coin'' wordt genoemd. Toch denk ik dat zij met de steun van Keiser en Bill Still veel meer potentie hebben dan andere coins.
De developers staan er echt achter en ze doen hun best. Ondanks dat ze waarschijnlijk zelf hun zakken enorm hebben gevuld.. ik bedoel 245 miljoen coins in 6 maanden gemined, toen nog nauwelijks iemand ervan afwist.
Ze doen er tenminste alles aan. Overigens heb ik ook veel vertrouwen in Megacoin, WorldCoin en FeatherCoin. Ook erg actieve developers die de community beetje fatsoenlijk leiden.
Ik heb ze overigens allemaal ingekocht, dus ben hierin wellicht niet onpartijdig.
De developers staan er echt achter en ze doen hun best. Ondanks dat ze waarschijnlijk zelf hun zakken enorm hebben gevuld.. ik bedoel 245 miljoen coins in 6 maanden gemined, toen nog nauwelijks iemand ervan afwist.
Ze doen er tenminste alles aan. Overigens heb ik ook veel vertrouwen in Megacoin, WorldCoin en FeatherCoin. Ook erg actieve developers die de community beetje fatsoenlijk leiden.
Ik heb ze overigens allemaal ingekocht, dus ben hierin wellicht niet onpartijdig.
Iemand bekend met btc-e.com betalingen? kan iemand mij daar wat meer info over geven voor ik daar een account aan maken. zoals word je geld op een bankrekening gestort, moet je het overmaken naar een paypall account. hoelang duurt het voor je Euro's gestort worden.mat.hi.as schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:33:
[...]
Beide op btc-e.com. FTC moet wel via BTC. Kraken kan ook LTC, direct. En als je googled vind je vanzelf wel sites die litecoins direct kunnen uitbetalen, van FTC betwijfel ik dat.
Natuurlijk doen de de developers erg hun best en staan ze er zelf achter... hoe meer zij hun best doen, hoe meer geld zij krijgen...MSI2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:10:
Quarkcoin heeft een heel slecht imago onder de crypto-investeerders. Ik geloof dat op wikipedia zelfs stond dat het ook wel de ''scam-coin'' wordt genoemd. Toch denk ik dat zij met de steun van Keiser en Bill Still veel meer potentie hebben dan andere coins.
De developers staan er echt achter en ze doen hun best...
Houden jullie nog andere exchanges in de gaten dan degene waar jullie zelf op handelen? Ik weet niet of er bijvoorbeeld exchanges zijn waar veel aziaten op zitten?
Zou wel eens willen weten hoe ik die dingen zelf kan minen. Meerdere handleidingen gevolgd, maar loop alleen tegen problemen aan.G-PHREAK schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:56:
Ah.. de Quarkcoin staat weer op coinmarketcap.com
Waarom heeft de coin meer potentie dan andere coins? Omdat een paar zogenaamde bekende mensen dat zeggen? Lijkt me een ideale kans voor deze personen om flink in te cashen op hun reputatie. Koop eerst heel goedkoop in, geef dan publiekelijke steun waardoor de prijs stijgt, en verkoop dan lekker tegen hogere prijzen.MSI2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:10:
Quarkcoin heeft een heel slecht imago onder de crypto-investeerders. Ik geloof dat op wikipedia zelfs stond dat het ook wel de ''scam-coin'' wordt genoemd. Toch denk ik dat zijn met de steun van Keiser en Bill Still veel meer potentie hebben dan andere coins.
Natuurlijk staan ze erachter als ze gigantisch veel van de coins bezitten. Zij zijn het meest gebaat bij prijsstijging. Overigens is "ze doen hun best" leuk en aardig, maar geen reden om een coin enige aandacht te geven. Quark heeft nog steeds geen noemenswaardige voordelen boven alle andere coins. Daarbij komt het feit dat de coin de laatste maanden vrijwel leeg gemined is en nu opeens in de belangstelling komt te staan.De developers staan er echt achter en ze doen hun best. Ondanks dat ze waarschijnlijk zelf hun zakken enorm hebben gevuld.. ik bedoel 245 miljoen coins in 6 maanden gemined, toen nog nauwelijks iemand ervan afwist.
Ik heb geen enkel vertrouwen in dat een van de vele altcoins echt een serieus betaalmiddel zal worden. Zelfs met Bitcoin is dat lang niet zeker, maar Bitcoin heeft in ieder geval een gigantische voorsprong op de rest en zolang de altcoins niets echts innovatiefs bieden, zijn ze niet meer dan 100% speculatie-materiaal.Ze doen er tenminste alles aan. Overigens heb ik ook veel vertrouwen in Megacoin, WorldCoin en FeatherCoin. Ook erg actieve developers die de community beetje fatsoenlijk leiden.
Dat maakt ze niet minder geschikt om geld mee te verdienen. Ik heb mijn eerste Bitcoins verdient met een paar middagjes minen naar pas-gelanceerde altcoins. Maar net als toen, kan ik de dingen niet echt serieus nemen, hoe goed de developers het ook bedoelen.
Precies. Uiteindelijk zullen ze wel gaan uitcashen, maar dat is nu nog bijna onmogelijk. Het volume op cryptsy is maar een klein deel van de werkelijke hoeveelheid quarkcoins die er in omloop zijn. Volop inzetten op de marketing totdat het te verhandelen is bij grotere exchanges met meer volume en dan je kans grijpen om langzaam uit te cashen.chrisO schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:18:
[...]
Natuurlijk doen de de developers erg hun best en staan ze er zelf achter... hoe meer zij hun best doen, hoe meer geld zij krijgen...
Tot die tijd is het voor iedereen prima te gebruiken om ermee te speculeren, maar stap er op tijd uit.
Zit ik ook al naar te kijken. Ik zie alleen sites die ik niet ken waar je mee kan betalen, helaas geen paypal...Leondendungen schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:15:
[...]
Iemand bekend met btc-e.com betalingen? kan iemand mij daar wat meer info over geven voor ik daar een account aan maken. zoals word je geld op een bankrekening gestort, moet je het overmaken naar een paypall account. hoelang duurt het voor je Euro's gestort worden.
OKPAY
Perfect Money
payeer.com
SEPA
[ Voor 3% gewijzigd door Z500 op 04-12-2013 15:26 ]
Ik zou momenteel sowieso even voorzichtig zijn met BTC-e:Z500 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:25:
[...]
Zit ik ook al naar te kijken. Ik zie alleen sites die ik niet ken waar je mee kan betalen, helaas geen paypal...
OKPAY
Perfect Money
payeer.com
SEPA
http://www.coindesk.com/btc-e-exchange-banking-issues/
http://nl.reddit.com/r/Bi...ithdrawals_arent_working/
Het helpt denk ik wel aan het vertrouwen in de bitcoin.shoombak schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:20:
al die verschillende soorten "coins" helpen ook niet echt mee aan het imago
De Fee bij kraken is aangepast. had net nog 0.17% en nu staat hij op 0.23%
edit: ik zie nu ook terug 0.17% staan dus weet niet wat er net anders was ... My bad...
edit: ik zie nu ook terug 0.17% staan dus weet niet wat er net anders was ... My bad...
[ Voor 43% gewijzigd door LxgOne op 04-12-2013 16:13 ]
De fee is afhankelijk van het currency pair he. Ik zie iig geen verschil.
LxgOne schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:10:
De Fee bij kraken is aangepast. had net nog 0.17% en nu staat hij op 0.23%
Dat, en hij kan naar beneden gaan als je genoeg hebt omgezet.oisyn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:12:
De fee is afhankelijk van het currency pair he. Ik zie iig geen verschil.
Ja maar bij hem ging ie dus omhoog.
[ Voor 120% gewijzigd door .oisyn op 04-12-2013 16:30 ]
Ja maar nu staat hij terug goed dus heb echt geen idee waar het aan lag, want eender wat ik nu aanduid. Hij blijft op 0.17 staan.oisyn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:27:
Ja maar bij hem ging ie dus omhoog.
Ik gok dat je tussen de $10k en $12,5k hebt getraded en dat je eerst keek naar XBT/EUR en toen naar XBT/USD
Dat is hem! Bedankt....oisyn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:30:
Ik gok dat je tussen de $10k en $12,5k hebt getraded en dat je eerst keek naar XBT/EUR en toen naar XBT/USD
Zijn er nog mensen die daar geld vast hebben zitten? Of ben ik de enige?Tourniquet schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:10:
Is er hier iemand die eigenlijk een dergelijke coin kan opzetten? Is dat veel werk, of is het eigenlijk een kwestie van de source-code van een andere coin kopieren en opstarten? Ik snap dat het niet echt voor de hand ligt een alt-coin te beginnen, maar wellicht wel één welke drastisch verschilt van alle anderen?
Ik heb inmiddels mijn LTC en NMC op Kraken, na drie dagen.... Mocht iemand willen weten hoe het hier mee stond
Uiteindelijk netjes geholpen door de CEO zelf, Jesse.
met papier mache kun je alles maken!!
He, gelukkig, weer iemand die waarschuwt. Geeft altijd zo'n vertrouwd en veilig gevoel.Servowire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:55:
Die lieve Naut toch, zo begaan met het volk.
http://www.nu.nl/tech/364...rger-dan-tulpenmanie.html
PSN: Marselaar
Kan je mij even per DM laten weten hoe ik in contact kom met hem (doe maar niet openbaar)? Ik zit al sinds vrijdag op veel geld te wachten en krijg maar geen contact via de helpdesk.jannes_beterams schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:55:
Ik heb inmiddels mijn LTC en NMC op Kraken, na drie dagen.... Mocht iemand willen weten hoe het hier mee stondUiteindelijk netjes geholpen door de CEO zelf, Jesse.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Quark is aan het zakken hij zit nu op 0.15 usd denk dat die niet veel lager dan 0.10 komt.
Ik ga all-in en zie wel wat er gebeurd nadat china ermee gaat stoeien.
Advies: laat het gaan.Het is de zoveelste alt....Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:36:
Quark is aan het zakken hij zit nu op 0.15 usd denk dat die niet veel lager dan 0.10 komt.
Maar het is eigen keuze natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Servowire op 04-12-2013 18:41 ]
Verwijderd
Klopt maar niet iedere altcoin krijgt aankomende weken zoveel aandacht als quark. En je hebt gezien wat het met LTC deed.
Is het eigenlijk mogelijk om via kraken quarks te kopen ?
Is het eigenlijk mogelijk om via kraken quarks te kopen ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 18:58 ]
Vanmiddag een derde support ticket ingeschoten, binnen een uur stonden mijn LTC erbij. Ik weet niet of het toeval is of iets anders... De toon van de laatste ticket was iets anders en hoppa, het staat erbij.Ethirty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:18:
[...]
Kan je mij even per DM laten weten hoe ik in contact kom met hem (doe maar niet openbaar)? Ik zit al sinds vrijdag op veel geld te wachten en krijg maar geen contact via de helpdesk.
LTC is 2 jaar oud, en heeft een serieus dev-team, en noviteit door een van de eerste alt-coins te zijn die niet super-scam-coins zijn.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:47:
Klopt maar niet iedere altcoin krijgt aankomende weken zoveel aandacht als quark. En je hebt gezien wat het met LTC deed.
Is het eigenlijk mogelijk om via kraken altcoins te kopen ?
Zoja hoe want ik zie alleen btc
Tijd zal het leren.
Shit, ik klikte NuJij aan, wat een spijt heb ikServowire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:55:
Die lieve Naut toch, zo begaan met het volk.
http://www.nu.nl/tech/364...rger-dan-tulpenmanie.html
Zo, de OP weer een beetje aangekleed. Volgende stap, meer over de diverse handelskreten 
Als mensen fouten in de inhoud zien of extra info hebben, let me know!
Als mensen fouten in de inhoud zien of extra info hebben, let me know!
#team_UTC+1
Bitcoin is awesome?Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:41:
Iemand verklaring voor de extreme stijging ineens?
Nee, gekheid. Er is eigenlijk geen goed/slechts nieuws behalve wat standaard Bitcoin verhaaltjes. We zitten denk ik dan ook in een media-gevoedde bubbel. Maar misschien ook niet.
Dit doet "hij" soms zomaar.
Verwijderd
Van mij mag ie wel weer zakken.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:41:
Iemand verklaring voor de extreme stijging ineens?
En ik moet nu gaan squashen! Hoop dat ie niet terug daalt binnen dit en 2 uurtjes...
zet je een stoploss order op je btc?LxgOne schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:48:
En ik moet nu gaan squashen! Hoop dat ie niet terug daalt binnen dit en 2 uurtjes...
Moest nmc nu ook eens weer gaan stijgen
Hangt nu toch al enkele dagen op €7.
Weet niet goed wat die stop loss is... Trade momenteel enkel met Limit orders omdat het zo voor me werkt voorlopig.
EDIT: Maar ik ga even de gok nemen en hopen dat hij niet zakt. en vooral doorstijgt... heb dus niets ingesteld...
[ Voor 19% gewijzigd door LxgOne op 04-12-2013 19:58 ]
Hij hikt daar nu weer tegenaan.. Go namecoin Go!kryptz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:54:
Moest nmc nu ook eens weer gaan stijgenHangt nu toch al enkele dagen op €7.
Net geprobeerd een 2e account aan te maken @ kraken om te kijken of ik dan wel mn tier 2 kan krijgen. Werkt helaas niet
Blijft ook op processing staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Pred87 op 04-12-2013 20:03 ]
Same here. Lekker men LTC verkocht van in Meiwetsteyn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:02:
Gisteren withdraw gedaan op kraken nu al binnen, go KRAKEN!
Ik heb het net ook gedaan en ben EINDELIJK Tier 2!!!Pred87 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:03:
Net geprobeerd een 2e account aan te maken @ kraken om te kijken of ik dan wel mn tier 2 kan krijgen. Werkt helaas nietBlijft ook op processing staan.
Volgens mij is het belangrijk om je postcode los te schrijven, dus 1234 AB i.p.v. 1234AB.
Dat is namelijk het enige wat ik anders gedaan heb.
Dat is ook handig dat ze dat niet meldenMichaelB74 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:23:
[...]
Ik heb het net ook gedaan en ben EINDELIJK Tier 2!!!
Volgens mij is het belangrijk om je postcode los te schrijven, dus 1234 AB i.p.v. 1234AB.
Dat is namelijk het enige wat ik anders gedaan heb.
Wat minen jullie eigenlijk LTC?
HIj is gelukkig weer aan het stijgen ja. Ik had ze gekochten toen ze 38 euro warenfrankpaul1 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:38:
LTC eindelijk boven de 40 dollar.
Ben benieuwd, gaat iig wel heel stabiel omhoog. Veel buy-orders ook.
Ik heb het wel zonder spatie ertussen gedaan en wel direct geverifieerd. Die spatie is dus niet de reden dat je er direct door bent, maar gewoon gelukwetsteyn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:38:
[...]
Dat is ook handig dat ze dat niet melden.
Ben een beetje bang dat als ik een tweede account maak en die met dezelfde gegevens prober te verifiëren dat ze me er straks helemaal af gooien
Heb net al het geen wat ik had verkocht, sorry ik hoop opnieuw op een dip waarna ik opnieuw wil kopen
.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Wat was voor jou de reden om te verkopen terwijl alle markten hard omhoog gaan? Ben wel benieuwd. Of wilde je gewoon niet langer wachten?
Wacht hier al bijna een week op verificatie... zal vast wel een keer gaan lukken denk ik? Heb al een keer gevraagd hoe t ermee staat en kreeg een standaard berichtje 'tot 7 werkdagen' terug.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Inderdaad, we hebben nog maar net een dip gehad?
Ben er nog helemaal niet lang mee bezig en heb dus ook helemaal geen goede redenering voor deze actie
. Mijn investering is in ieder geval in korte tijd wel wat meer waard geworden en wil graag de investering zometeen withdrawen en met de 'winst' verder gaan, just to be sure. Ik denk ook dat de Bitcoin misschien nog wel zal stijgen maar niet meer zo explosief als ik hoop dat de litecoin wel gaat doen. Daar wil ik nu graag mee gaan speculeren
.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Hier al meer dan een week. Toch erg vreemd dat het bij de ene in 10 minuten gaat en bij de ander in 5 dagen of langer.zomertje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:14:
Wacht hier al bijna een week op verificatie... zal vast wel een keer gaan lukken denk ik? Heb al een keer gevraagd hoe t ermee staat en kreeg een standaard berichtje 'tot 7 werkdagen' terug.
Ik heb net een account op Kraken gemaakt en 0,00087184BTC daar heen gestort.
Heb gister voor 15€ bitcoins gekocht op bitonic.nl.
Deze stonden ook netjes in mn wallet in Multibit.
Maar nadat ik naar Kraken heb overgemaakt staat er niks meer in m'n Multibit wallet.
Ik heb al opnieuw gesynced, maar dat helpt niet.
Waar zijn m'n overige bitcoins?
Maar nadat ik naar Kraken heb overgemaakt staat er niks meer in m'n Multibit wallet.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Met opnieuw syncen, bedoel je daarmee de "Reset Blockchain and transactions" optie van Multibit? Multibit vergeet af en toe wat transacties, en die optie vindt ze meestal weer terug.PM_Petrol schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:23:
Ik heb net een account op Kraken gemaakt en 0,00087184BTC daar heen gestort.
Als dit niet helpt, post dan eens de transaction-id (in Multibit right-click op de transactie, dan Show Transaction Details en vervolgens de blockchain.info link hier posten).
Ja dat bedoel ik.Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:31:
[...]
Met opnieuw syncen, bedoel je daarmee de "Reset Blockchain and transactions" optie van Multibit? Multibit vergeet af en toe wat transacties, en die optie vindt ze meestal weer terug.
Als dit niet helpt, post dan eens de transaction-id (in Multibit right-click op de transactie, dan Show Transaction Details en vervolgens de blockchain.info link hier posten).
Bij de transacties staat m'n transactie naar Kraken nu ook niet meer.
Alleen de transactie van gisteren toen ik bij Bitonic wat heb gekocht.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Dat klinkt heel erg als het klassieke Multibit probleem van vergeten transacties dat met de Reset Blockchain optie gefixed wordt...PM_Petrol schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:33:
[...]
Ja dat bedoel ik.
Bij de transacties staat m'n transactie naar Kraken nu ook niet meer.
Alleen de transactie van gisteren toen ik bij Bitonic wat heb gekocht.
edit: zijn de coins bij Kraken aangekomen? Als er nog geen 6 confirmations (~1 uur) geweest zijn sinds de transactie, dan kun je kijken of het deposit adres op Kraken nu als "Used" wordt weergegeven. Dat betekent dat Kraken de tx gezien heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Rannasha op 04-12-2013 21:36 ]
Haha, ik denk dat deze pump helemaal niets gaat worden. Pak er een biertje bij en ga lachen als het zover is
En nu?Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:34:
[...]
Dat klinkt heel erg als het klassieke Multibit probleem van vergeten transacties dat met de Reset Blockchain optie gefixed wordt...
edit: zijn de coins bij Kraken aangekomen? Als er nog geen 6 confirmations (~1 uur) geweest zijn sinds de transactie, dan kun je kijken of het deposit adres op Kraken nu als "Used" wordt weergegeven. Dat betekent dat Kraken de tx gezien heeft.
Komt dit vanzelf weer terug?
Heb nog een keer Reset Blockchain gedaan, nog steeds niks.
Is het misschien omdat ik ook nog niks op Kraken heb ontvangen...
Het kan tot 1 uur duren tot dat het op Kraken aankomt staat in de FAQ.
Staat er bij je deposit address op Kraken nu "used" of "new"?PM_Petrol schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:38:
[...]
En nu?
Komt dit vanzelf weer terug?
Heb nog een keer Reset Blockchain gedaan, nog steeds niks.
Is het misschien omdat ik ook nog niks op Kraken heb ontvangen...
Het kan tot 1 uur duren tot dat het op Kraken aankomt staat in de FAQ.
New AdressRannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:41:
[...]
Staat er bij je deposit address op Kraken nu "used" of "new"?
Dan heeft Kraken de transactie nog niet gezien.
Gezien Multibit alleen je Bitonic transactie laat zien, is je saldo dan ook wat je van Bitonic ontvangen hebt?
Zo ja, kun je proberen de transactie naar Kraken opnieuw te versturen.
Zoek de transactie eerst eens op in de blockchain (blockchain.info)
Oke dan zal ik nog even moeten wachten.Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:44:
[...]
Dan heeft Kraken de transactie nog niet gezien.
Gezien Multibit alleen je Bitonic transactie laat zien, is je saldo dan ook wat je van Bitonic ontvangen hebt?
Zo ja, kun je proberen de transactie naar Kraken opnieuw te versturen.
Nee ik heb gister voor 15€ op bitonic gekocht, dat zijn 0,018x bitcoins.
Nu heb ik er echt 0 in Multibit staan.
Dus je hebt in Multibit nu 1 transactie staan (inkomende coins van Bitonic), maar een saldo van 0?PM_Petrol schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:46:
[...]
Oke dan zal ik nog even moeten wachten.
Nee ik heb gister voor 15€ op bitonic gekocht, dat zijn 0,018x bitcoins.
Nu heb ik er echt 0 in Multibit staan.
Correct....Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:47:
[...]
Dus je hebt in Multibit nu 1 transactie staan (inkomende coins van Bitonic), maar een saldo van 0?
Daarom juist, dit vind ik zo raar.
Kraken adres: https://blockchain.info/a...zVKdXVYAmXxQsA5tz1gqsrt2Q
Nog 0 transacties.
[ Voor 16% gewijzigd door OneTimer op 04-12-2013 21:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid