Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.717 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 22:20
PM_Petrol schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:48:
[...]

Correct....
Daarom juist, dit vind ik zo raar.

Kraken adres: https://blockchain.info/a...zVKdXVYAmXxQsA5tz1gqsrt2Q
Nog 0 transacties.
Wat is het Bitcoin-adres waarop je de coins van Bitonic hebt ontvangen?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:30
Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:49:
[...]

Wat is het Bitcoin-adres waarop je de coins van Bitonic hebt ontvangen?
https://blockchain.info/a...zMeRf1gqJCKq8ZMDrBGhmDUqK
15o6PQbcAzMeRf1gqJCKq8ZMDrBGhmDUqK

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ok, de coins staan nog allemaal op dat adres. Dus het is een Multibit issue. Wellicht kun je het hier proberen: https://bitcointalk.org/index.php?board=99.0

Dit is een forum speciaal voor Multibit, de maker (jim618) komt daar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Zie je op multibit niet ook de transactie terug zoals bij QT bit? Dan zou je dat nummer op de blockchian moeten vinden. Als dezelfde als eerder genoemd.. dan vreemd, hopelijk een kwestie van geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:30
Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:51:
[...]

Ok, de coins staan nog allemaal op dat adres. Dus het is een Multibit issue. Wellicht kun je het hier proberen: https://bitcointalk.org/index.php?board=99.0

Dit is een forum speciaal voor Multibit, de maker (jim618) komt daar ook.
Bedankt, ik heb al een topic gevonden die hetzelfde probleem heeft https://bitcointalk.org/i...51vqh3qtu2&topic=349394.0

Helaas niet veel reacties daarop. Ik zal verder zoeken en anders ook een topic aanmaken daar.
BDmartijn schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:52:
Zie je op multibit niet ook de transactie terug zoals bij QT bit? Dan zou je dat nummer op de blockchian moeten vinden. Als dezelfde als eerder genoemd.. dan vreemd, hopelijk een kwestie van geduld
Ja transacties kan je terug zien, en op blockchain staat nog wel dat ik gewoon bitcoins heb.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
grrrr. ik had ook een limit order aangemaakt voor tijdens het sporten. huidige LTC gekocht op €29,20 en verkocht op €30,49

Alleen als ik er bij had gezeten had ik die verkoop order waarschijnlijk een paar keer gecancelled en verhoogd.

Nu maar wachten op een dip(je) om weer in te kopen.

Edit: gaat bij mij trouwens niet om veel geld ofzo, ben eerst aan het leren met 10 euro voordat ik m'n spaarcenten eraan ga wagen. Is zeer leerzaam, in het begin toch wat beginnersfoutjes gemaakt maar gaat nu steeds beter. Ben van €10,00 naar ongeveer €7,00 naar €15,50 gegaan nu in één week.

[ Voor 33% gewijzigd door gise op 04-12-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
gise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:30:
grrrr. ik had ook een limit order aangemaakt voor tijdens het sporten. huidige LTC gekocht op €29,20 en verkocht op €30,49

Alleen als ik er bij had gezeten had ik die verkoop order waarschijnlijk een paar keer gecancelled en verhoogd.

Nu maar wachten op een dip(je) om weer in te kopen.

Edit: gaat bij mij trouwens niet om veel geld ofzo, ben eerst aan het leren met 10 euro voordat ik m'n spaarcenten eraan ga wagen. Is zeer leerzaam, in het begin toch wat beginnersfoutjes gemaakt maar gaat nu steeds beter. Ben van €10,00 naar ongeveer €7,00 naar €15,50 gegaan nu in één week.
Herkenbaar... Ik heb gister een berg LTC verkocht voor €28 euro, een bedrag wat ik zelf wel netjes vond gezien de koers van afgelopen week. Idee was ook om lager weer in te stappen, maar sinds mijn sell is hij niet lager geweest... Ook ik zit weer op een goede dip te wachten eigenlijk :P

Ik heb een andere exchange ook nog wat LTC staan. Eigenlijk wil ik die wel verhuizen naar mijn Kraken account. Nou lees ik hier alleen een hoop ellende de laatste tijd over LTC deposits. Durf ze eigenlijk niet zo goed te versturen. Wat zouden jullie doen? Zijn de grootste problemen inmiddels verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
Mijn litecoins zijn gisteren, na wat vetraging, wel gewoon aangekomen (of het lag aan mn mail weet ik niet..) Maar, opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
ik ga er ook wel voor de langere termijn in, probeer alleen onderweg telkens even wat coins erbij te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:44
Volume op kraken is wel flink toegenomen vergeleken met de laatste dagen. Staat nu zelfs een sell wall(tje) op 32 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
jeutje, ook een buy order van 100+ LTC voor €32,-

aaaaaand it's gone (wall)

[ Voor 24% gewijzigd door gise op 04-12-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
gise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:43:
jeutje, ook een buy order van 100+ LTC voor €32,-
Die heeft er blijkbaar vertrouwen in... Ik weet het niet met LTC. Vorige week hebben we een prijs van €42,- voorbij zien komen, maar dat blijf ik toch wel erg hoog vinden. Vraag me echt af rond welk bedrag LTC uiteindelijk zal blijven schommelen. Er zijn genoeg die denken dat de LTC momenteel overpriced is en uiteindelijk rond de €15/20 zal schommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
BTCe staat voor de verandering ook eens hoger op de meeste coins iig BTC en LTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Criminelis schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:46:
[...]

Die heeft er blijkbaar vertrouwen in... Ik weet het niet met LTC. Vorige week hebben we een prijs van €42,- voorbij zien komen, maar dat blijf ik toch wel erg hoog vinden. Vraag me echt af rond welk bedrag LTC uiteindelijk zal blijven schommelen. Er zijn genoeg die denken dat de LTC momenteel overpriced is en uiteindelijk rond de €15/20 zal schommelen.
Dat zijn dan voornamelijk de mensen in de troll-box bij btc-e die er voor willen zorgen dat de markt crashed zodat ze weer goedkoop in kunnen kopen. Ik begreep dat het minen van LTC op dit moment veel moeilijker is geworden door de snel oplopende difficulty dus er zal schaarste ontstaan wegens minder aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 01:27
Stablecoin. Echt ziek. Ik heb met 75% en laatste helft met 130% verkocht... maar hij blijft maat doorstijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:41
PilatuS schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:21:
[...]

Hier al meer dan een week. Toch erg vreemd dat het bij de ene in 10 minuten gaat en bij de ander in 5 dagen of langer.
Het is puur ofwel val je onder de parameters waar je automatisch je erkenning krijgt, ofwel je een manual review moet krijgen. En het is die manual review waar er dus natuurlijk zo'n achterstand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-10 15:40

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Criminelis schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:36:

Ik heb een andere exchange ook nog wat LTC staan. Eigenlijk wil ik die wel verhuizen naar mijn Kraken account. Nou lees ik hier alleen een hoop ellende de laatste tijd over LTC deposits. Durf ze eigenlijk niet zo goed te versturen. Wat zouden jullie doen? Zijn de grootste problemen inmiddels verholpen?
Ik heb maar weer een nieuw ticket aangemaakt om te kijken of ik mijn LTC vrij kan krijgen. Gek genoeg was een kleine BTC deposit vandaag binnen no time beschikbaar (of eigenlijk: zoals het hoort)

Je zou het natuurlijk met een kleine hoeveelheid kunnen testen en als dat snel gaat wat meer overboeken. Maar hou wel je limit's in de gaten ;)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Ethirty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:07:
[...]

Ik heb maar weer een nieuw ticket aangemaakt om te kijken of ik mijn LTC vrij kan krijgen. Gek genoeg was een kleine BTC deposit vandaag binnen no time beschikbaar (of eigenlijk: zoals het hoort)

Je zou het natuurlijk met een kleine hoeveelheid kunnen testen en als dat snel gaat wat meer overboeken. Maar hou wel je limit's in de gaten ;)
Wel fijn om je vastzittende LTC te zien stijgen iig. Heb je geen verleidingen om het te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-10 22:24
Gisteren ook een account aangemaakt op Kraken en binnen 5 minuten tier-2 binnen. Als extra check even adres + postcode in Google maps geplakt om te kijken of daar een goed resultaat uit kwam. Dat deed het iig, misschien ging het daarom zo snel :)
Nu alleen nog geld erop krijgen, heb een SEPA boeking gedaan maar het duurt natuurlijk nog even voor die binnen is... Misschien eens kijken of het via bitonic sneller te regelen valt, interessante materie dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
frankpaul1 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:09:
[...]

Wel fijn om je vastzittende LTC te zien stijgen iig. Heb je geen verleidingen om het te verkopen.
Ja en nee. Ik had al 2 keer een redelijke winst mee kunnen pakken, maar omdat ik nu niet kan handelen loop ik best wat geld mis. Aan de andere kant, ook geen risico :)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
QuarkCoin $ 0.011 wooow watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:31
De NMC pump op btc-e is ook best indrukwekkend (en mooi om te zien, hopen dat het ook op Kraken overslaat :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eI9gGhM.jpg

Mocht je dat nog niet doorhebben

[ Voor 34% gewijzigd door rickiii op 04-12-2013 23:22 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
De pump-en-dumpers doen het voor persoonlijk gewin en niet om mensen te helpen.

Goh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Dat had ik nou nooit geraden :+

En dat is dus het gevaar van crypto currencies en met name altcoins. Vooral de "inner circle" verdient eraan, dat betekent dat de rest verliest.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ben vandaag even gaan opletten en je ziet het toch wel heel duidelijk.

Pumpen doen ze voornamelijk door hoger in te koen dan de huidige koers met kleine aantallen om zo de koers omhoog te drijven, als daarna de koers stabiel hoog is komt er een grote sell order

Dus je zit telkens kleine transacties omhoog, en grote omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Als dat een trend is wordt het tijd voor een trading robot die daar op inspeelt 8)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSI2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:54:
Stablecoin. Echt ziek. Ik heb met 75% en laatste helft met 130% verkocht... maar hij blijft maat doorstijgen!
Zomaar wat random alt coins gekocht, of dit een doordachte keuze geweest? :) Wel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

LTC on the rise...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Maar goed dat er geen troll-box bij kraken.com zit :-)

LTC gaat inderdaad goed, hopelijk binnenkort meer support vanuit de markt voor deze coin. Begreep wel dat MtGox het binnenkort zal ondersteunen, maar het mooiste zou zijn als BitPay het ook op zou nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 01:27
Ik koop de coins welke rijp zijn voor pump en dumps. Coins als Stablecoin, JunkCoin, Noirbits.... Gigantische hoeveelheden coins komen in de handen van slechts enkele partijen. Als je op een bepaald moment 50 tot 90% van een hele coin economie in handen hebt kan je zelf bepalen waar je de koers naartoe laat gaan. Vooral in die coins waar miners maar beperkte invloed hebben qua verkoopdruk.

Je ziet het gewoon gebeuren in een aantal coins. Bijna 2000 stablecoins voor 1000USD kopen, nu nog maar 200. Op die niveau's hoef je maar 10% van je ingekochte vermogen te verkopen om quite te draaien. De grote mensen in Stablecoin verkopen wel 60 tot 80% van hun ingekochte vermogen.

Ik gok op JunkCoin of Noirbits voor de volgende pump. Met 15 BTC kan je de koers al vertienvoudigen. Zodra mensen de stijging zien op coinmarketcap.com beginnen ze als makke lammetjes in te stappen.

Als je ook de koersen goed in de gate houdt zie je ook merkwaardige dingen. Vandaag in Stablecoin was er iemand die op 32cent voor 10BTC coins opkocht. Als je kijkt naar de overige buy-orders komt hij die van zn langzalznleven niet tegen die prijs kwijt... toch koopt ie ze. merkwaardig op zn minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
frankpaul1 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:33:
LTC gaat inderdaad goed, hopelijk binnenkort meer support vanuit de markt voor deze coin. Begreep wel dat MtGox het binnenkort zal ondersteunen, maar het mooiste zou zijn als BitPay het ook op zou nemen.
BitPay kan je voorlopig wel schudden. Die hebben al verkondigd niks te zien in altcoins en blijven alleen Bitcoins ondersteunen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 11:35

pcprutser

No message

Tijd om een eigen dienst op te zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Ethirty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:41:
[...]

BitPay kan je voorlopig wel schudden. Die hebben al verkondigd niks te zien in altcoins en blijven alleen Bitcoins ondersteunen.
Ja, had het inderdaad gelezen. Maar goed, een alternatief mag ook. Als de markt vraagt om dit soort zaken en iemand ziet er brood in dan komt het er vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Zolang je geen goederen of diensten kan kopen met LTC heeft een betaalservice nog niet echt bestaansrecht. Hopelijk blijken de geruchten dat ze in Rusland meer met LTC willen doen waar, zodra er een paar zijn die het accepteren volgen er vanzelf meer.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dat vind ik nogal een vreemde uitspraak.

Zolang je geen goederen of diensten kan kopen met LTC heeft een betaalservice nog niet echt bestaansrecht.

Zolang er geen betaalservice is, kan je geen goederen of diensten kopen met LTC.

Het is een kwestie van tijd voordat er dienst gelanceerd wordt die in één klap allerlei altcoins accepteert van de klant, en de verkoper lokale valuta uitbetaalt.

Waarschijnlijk zit er as we speak iemand aan zo'n service te coden. Er is geld mee te verdienen, dus er is geen enkele reden om iets anders aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indd als er ergens geld mee valt te verdienen dan gaat het hard.
Denk dat we uiteindelijk BTC en nog een paar andere alts overhouden. Als ik me niet vergis dan hebben altcoins geen voordeel tegenover Bitcoins alleen ripple maar daar hoor je niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:44:
Indd als er ergens geld mee valt te verdienen dan gaat het hard.
Denk dat we uiteindelijk BTC en nog een paar andere alts overhouden. Als ik me niet vergis dan hebben altcoins geen voordeel tegenover Bitcoins alleen ripple maar daar hoor je niks over.
En meer dan 80 miljard van alle XRP zijn in handen van de makers (OpenCoin)
Ze gaan die gebruiken om regelmatig uit te delen aan developers, bedrijven en gebruikers die bijdragen aan het netwerk. Zodra er meer vraag is, komen er meer beschikbaar. De prijs zal dus nauwelijks omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10 06:16
ben er nu ook achter waarom bitcoinwisdom bij mij op werk niet doet, schijnbaar loopt de chart via poort 8080 en die is uitteraad geblokkeerd. :(

de rest van de site loopt via poort 80, vraag me af waarom ze dit gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Sefyu schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:35:
Dat vind ik nogal een vreemde uitspraak.

Zolang je geen goederen of diensten kan kopen met LTC heeft een betaalservice nog niet echt bestaansrecht.

Zolang er geen betaalservice is, kan je geen goederen of diensten kopen met LTC.

Het is een kwestie van tijd voordat er dienst gelanceerd wordt die in één klap allerlei altcoins accepteert van de klant, en de verkoper lokale valuta uitbetaalt.

Waarschijnlijk zit er as we speak iemand aan zo'n service te coden. Er is geld mee te verdienen, dus er is geen enkele reden om iets anders aan te nemen.
Omdat je met bitcoins en litecoins rechtstreeks geld kan overmaken naar diegene van wie je goederen of diensten nodig hebt. Diensten als BitPay voegen wel wat toe aan de betaling, maar zonder hun kan ik nog prima uit de voeten. Dit in tegenstelling tot bijv een pintransactie

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 10:39
Waarom is er zo veel verschil tussen de mt.Gox en kraken? Voor een bitcoin bij kraken krijg je 830 euro en bij mt.gox 895 euro.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
gassiepaart schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:11:
Waarom is er zo veel verschil tussen de mt.Gox en kraken? Voor een bitcoin bij kraken krijg je 830 euro en bij mt.gox 895 euro.....
Simpel gevalletje vraag en aanbod lijkt me. Op Kraken zal er minder vraag zijn dan op mt. Gox.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
posttoast schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:16:
[...]

Simpel gevalletje vraag en aanbod lijkt me. Op Kraken zal er minder vraag zijn dan op mt. Gox.
En door de lange duur van uitbetalingen is de prijs op MtGox al tijden hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Paniek in de tent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
China central bank warns banks against use of bitcoin

Dec 5 (Reuters) - China's central bank warned on Thursday that financial institutions should not trade the digital currency bitcoin, saying that while it does not yet pose a threat to China's financial system, it carries risks.

The central bank also said in a statement on its website that it will act to prevent money laundering risks from bitcoin, a prominent digital currency that is not backed by a government or central bank.

It said however that ordinary individuals were free to use bitcoin, so long as they took on the risk themselves.

It will also closely monitor risks associated with bitcoin. Those risks include the possible use of the currency for illegal activities and for speculation, it said.
Bron: http://www.reuters.com/ar...oin-idUSB9N0IQ02220131205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-10 21:28
Mooi moment om te verkopen, wachten tot alles weer tot rust is gekomen en dan weer opnieuw inkopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Precies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Heb net weer ingekocht op 29,5. Gaat zo toch wel weer flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Hmm, goed dat ik dit lees. Ook maar vanalles gekocht om later weer in te kopen. Alle markten gaan inderdaad flink omlaag. Zonde - het ging net zo goed de afgelopen paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 21:02
frankpaul1 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:40:
Heb net weer ingekocht op 29,5. Gaat zo toch wel weer flink omhoog.
Dan was je dus te vroeg...LTC zakt nog verder op Kraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
mat.hi.as schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:45:
Hmm, goed dat ik dit lees. Ook maar vanalles gekocht om later weer in te kopen. Alle markten gaan inderdaad flink omlaag. Zonde - het ging net zo goed de afgelopen paar dagen.
laten we hopen dat het een tijdelijk dip is, mijn geld staat nog steeds vast toen het 37.5 en naar 45 ltc zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
holy shit, vanwaar die selloff zie de btc hard naar beneden gaan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 15:44
goed nieuws voor de mensen die na de dip er weer in willen stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
wat puur omdat artikeltje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:12
jammer dat ik @ work ben en niet kon verkopen :P ik had wel ff willen verdienen aan deze dipjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peercoin is precies op weg naar een crash >_>
5.9$ > 4.71$ de voorbije minuten en elke 5 seconden gaan er punten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
fuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:50:
[...]

Anders zou ik het ook niet weten. Maar als ze in China er iets negatiefs over zeggen, heeft dat natuurlijk meer impact dan wanneer dat in Nederland gebeurt ;).

En misschien hopen mensen nu even snel te verkopen, en 10% lager weer in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
mat.hi.as schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:52:
[...]

Anders zou ik het ook niet weten. Maar als ze in China er iets negatiefs over zeggen, heeft dat natuurlijk meer impact dan wanneer dat in Nederland gebeurt ;).

En misschien hopen mensen nu even snel te verkopen, en 10% lager weer in te kopen.
artikel is toch vrij neutraal. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 10:21

pposthoorn

Constructeur

Er vliegen orders van honderden BTC doorheen alsof het niets is. Iemand moet veel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 10:39
fuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:50:
[...]

Yep, net de echte aandelenmarkt, maar dan sneller...
mrmo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:48:
goed nieuws voor de mensen die na de dip er weer in willen stappen
Alleen als er alleen maar groei is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
gassiepaart schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:54:
[...]

Yep, net de echte aandelenmarkt, maar dan sneller...
[...]

Alleen als er alleen maar groei is....
http://www.pbc.gov.cn/pub...1205153156832222251_.html

china wil meer grip op de bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10 09:12

Cliffie

Trompetslet

Stuitert lekker op en neer op Kraken :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 10:21

pposthoorn

Constructeur

Voor iedereen die nog in wil stappen, volgens mij is dit het moment. Mtgox staat nu op 1050 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Het gaat alle kanten op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Het domste om te doen is verkopen tijdens een flash crash. Op bitstamp zag ik sells van $860 voorbij komen, terwijl een minuut later de boel alweer op $1000 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
frennek schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:02:
Het domste om te doen is verkopen tijdens een flash crash. Op bitstamp zag ik sells van $860 voorbij komen, terwijl een minuut later de boel alweer op $1000 staat.
Tenzij je net daarvoor lager hebt ingekocht.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Shit zeg, ik twijfelde om te kopen op 730 maar dacht "hij zal nog wel verder zakken". En nu gaat ie weer omhoog :D

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij de koers compleet crasht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
posttoast schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:05:
Shit zeg, ik twijfelde om te kopen op 730 maar dacht "hij zal nog wel verder zakken". En nu gaat ie weer omhoog :D
Ik had dat met LTC!! Zo stom 8)7 Je wordt gewoon te gierig bij een crash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Zo, mijn 109 euro omgezet naar 126 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:22
Ik wil om kunnen zetten naar euros. Kraken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Jij weet waar dit gaat eindigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
180 euro en 0.17 BTC winst gepakt met arbitrage tijdens deze flash-crash. Leuk dat exchanges niet direct op elkaar reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Rannasha schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:14:
180 euro en 0.17 BTC winst gepakt met arbitrage tijdens deze flash-crash. Leuk dat exchanges niet direct op elkaar reageren :)
Nice. Helaas vertrouw ik de snelheid van versturen nog steeds niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:49

Impry

Rallymedia.nl

Poll: Welke exchange heb jij de meeste BTC's?
Mt.Gox
BTC-e
Bitstamp
Kraken
Anders, nl.:
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388545&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
mat.hi.as schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:17:
[...]

Nice. Helaas vertrouw ik de snelheid van versturen nog steeds niet :P
Ik ook niet.

Maar ik had euro's op Bitstamp en coins op Kraken. Toen Bitstamp onderuit ging, was Kraken traag met volgen. Dus kopen op Stamp, verkopen op Kraken tegelijkertijd. Daarna was kopen bij Bitonic nog eventjes lager dan de verkoopprijs op Kraken, dus daar ook nog wat meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Er komt nog wel een dip overheen.... China is nog niet klaar met verkopen :P

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat lijkt mij ook inderdaad... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
hmm ok dus de chinese bank waarschuwt voor de bitcoin, maar no word on litecoin ? dus alle chinesen naar de litecoin ?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-10 21:24

Tourniquet

Hiya, fellas!

fuqua schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:23:
hmm ok dus de chinese bank waarschuwt voor de bitcoin, maar no word on litecoin ? dus alle chinesen naar de litecoin ?! :+
Niet bepaald. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
Nog een vraag, op http://coinmarketcap.com/ staan de koersen, stel dat een bitcoin daar ongeveer 1040 kost.

Kan ik hem dan ook voor veel goedkoper op Kraken kopen? Maar dan echt voor de helft ofzo? of is dat een kwestie van tientallen dollars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
Azrou schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:25:
Nog een vraag, op http://coinmarketcap.com/ staan de koersen, stel dat een bitcoin daar ongeveer 1040 kost.

Kan ik hem dan ook voor veel goedkoper op Kraken kopen? Maar dan echt voor de helft ofzo? of is dat een kwestie van tientallen dollars?
Waar baseer je dat op? inkoop is altijd gelijk aan de markt, verkoop 10tjes goedkoper.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Koers in CNY op BTCChina staat nu op omgerekend $840...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek

Dat kan je zelf toch ook opzoeken en bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

De prijs op Coinmarketcap lijkt een gewogen gemiddelde te zijn van de exchange-prijzen. Dus sommige exchanges zullen daarboven zitten, anderen eronder. Maar het zal nooit meer zijn dan een paar tientjes (m.u.v. MtGox) en vaak is er een reden voor het verschil (b.v. Op BTC-e is het lastig / duur om geld te storten, dus is de BTC-prijs lager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Auw, dikke drop.
Komt hij snel nog weer over de 800 euro denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Piekartz87 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:28:
Auw, dikke drop.
Dat zal wel even duren. De huidige groei (afgelopen weken) was vooral ingegeven door China, en daar komt het slechte nieuws nu vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
Piekartz87 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:28:
Auw, dikke drop.
Nee, de markt word al weken bepaald :)
of we moeten nu opeens groot aantal mensen zien instappen met bitcoins kopen.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ook niet vergeten dat er heel veel mensen zijn ingestapt dik onder de $1000. Die voelen geen centje pijn door nu even uit te stappen want die staan nog steeds op flinke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
Welke exchanges raadplegen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
MrAcid schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:29:
[...]

Dat zal wel even duren. De huidige groei (afgelopen weken) was vooral ingegeven door China, en daar komt het slechte nieuws nu vandaan.
Het slechte nieuws lijkt eigenlijk wel mee te vallen. Het is vooral de westerse media die er senationele koppen boven plaats.

Waar het Chinese nieuws in feite op neer komt is dat financiele instellingen (banken enzo) geen Bitcoins mogen accepteren, maar particulieren en andere bedrijven wel, zolang ze zelf het risico dragen. In feite geen verandering ten opzichte van de huidige situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Ik hou ze maar gewoon ff vast. Heb 0,8 op 800 euro.
Ik zit op kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Helaas zie ik dit allemaal te laat. Toen ik vanmorgen keek voordat ik naar het werk ging was het nog stabiel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:32:
[...]

Het slechte nieuws lijkt eigenlijk wel mee te vallen. Het is vooral de westerse media die er senationele koppen boven plaats.

Waar het Chinese nieuws in feite op neer komt is dat financiele instellingen (banken enzo) geen Bitcoins mogen accepteren, maar particulieren en andere bedrijven wel, zolang ze zelf het risico dragen. In feite geen verandering ten opzichte van de huidige situatie.
Eens. Maar als je handelt gaat het niet om het nieuws, maar om hoe de markten daar op reageren. ;)

Is BTCChina trouwens down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ik was blij dat een aantal lage buy orders gevuld waren, maar hij zakt nog verder :P
Gelukkig tijdens een kleine piek weer kunnen verkopen, met winst.

Voorlopig blijf ik even bij dollars :)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MrAcid schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:34:
[...]

Eens. Maar als je handelt gaat het niet om het nieuws, maar om hoe de markten daar op reageren. ;)

Is BTCChina trouwens down?
Nee die is niet down.

Zodra iedereen zich realiseert en ziet dat de prijs zoveel gezakt is zou het net zo goed kunnen dat de markt reageert door heel hard te klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
En china zit alweer bijna op het oude niveau, niks aan het handje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Nu Kraken nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Nee, prijsverschillen tussen exchanges zijn lief O+

Pagina: 1 ... 13 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid