#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik ontken het bestaan van IE.
Ik ontken het bestaan van IE.
Precies of Kraken is een europese exchange waar snachts zo goed als geen volume is...
[ Voor 32% gewijzigd door LxgOne op 04-12-2013 07:06 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 07:41 ]
Heb snel even ingekocht, de koersen lopen nu flink achter op de andere exchanges, was helaas net te laat voor het inkopen van LTC, heb nu maar XBT ingekocht op €773, is nu naar €796 geschoten
[ Voor 90% gewijzigd door gise op 04-12-2013 08:19 ]
Misschien komen mijn coins dan alsnog!
edit; daarom dus..
QuarkCoin is off the listings again temporarily due to a broken block explorer.
[ Voor 45% gewijzigd door Luuk op 04-12-2013 09:49 ]
Verwijderd
En kan je hieruit lezen wat de koers gaat doen of juist niet?
Lees vaak dat iemand zegt dat hierdoor zo een daling gaat komen, of juist een stijging..
Dank vast
Dan kan ik het wat beter begrijpen
Uit de op: KlikVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:15:
Kan iemand in jip en janneke taal misschien uitleggen wat de rode en groene kaarsjes betekenen in de charts? Ik hoor jullie vaak over walls e.d ? zijn dat deze?
En kan je hieruit lezen wat de koers gaat doen of juist niet?
Lees vaak dat iemand zegt dat hierdoor zo een daling gaat komen, of juist een stijging..
Dank vast
Dan kan ik het wat beter begrijpen
En hier ook al eens gepost: Klik
De laatste is meer voor een lange termijn strategie.
Verwijderd
Me engels is niet al te best,krijn1985 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:18:
[...]
Uit de op: Klik
En hier ook al eens gepost: Klik
De laatste is meer voor een lange termijn strategie.
heb je toevallig een NL url ?
Of een korte uitleg?
Rode candle = prijs is gedaald tijdens dat interval (laatste prijs < eerste prijs), groene candle = prijs is gestegen.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:44:
[...]
Me engels is niet al te best,
heb je toevallig een NL url ?
Of een korte uitleg?
Het brede stuk van de candle geeft de eerste en laatste prijs van dat interval aan (bij een groene candle is de onderkant van het brede stuk de eerste prijs). De uiteinden van de lijnen geven de hoogste en laagste prijzen aan die zijn bereikt in dat interval.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
https://www.kraken.com/help/trading-guide#order-typesUltraSub schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:09:
Kan iemand eens een simpele duidelijke uitleg geven over verkopen middels een trailing stop limit/market order bij Kraken? Ik kom er niet echt uit.
Dus hoe langer de "candle" is hoe groter de prijs gestegen of gedaald is.Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:02:
[...]
Rode candle = prijs is gedaald tijdens dat interval (laatste prijs < eerste prijs), groene candle = prijs is gestegen.
Engage
Ja.Nimrodx schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:04:
[...]
Dus hoe langer de "candle" is hoe groter de prijs gestegen of gedaald is.
Verwijderd
Moet ik me zorgen gaan maken?
Waarom denk je dat het een trollbox heet?Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
Jongens ik lees steeds meer op BTC-E trollbox dat BTC-E geen withdrawals meer doet..
Moet ik me zorgen gaan maken????
[ Voor 29% gewijzigd door Rannasha op 04-12-2013 10:13 ]
Het heet een trollbox, je noemt het zelf alVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
Jongens ik lees steeds meer op BTC-E trollbox dat BTC-E geen withdrawals meer doet..
Maar als je het plot per 15 minuten is er toch echt een moment van open en close lijkt mij.Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:12:
Candlestick charts zijn een beetje vreemd in Bitcoin-context. Een reguliere beurs heeft bepaalde tijden waarop deze open is, dus het is logisch om dingen te plotten met "open" en "close" prijzen. Bitcoin-exchanges draaien 24 uur per dag, dus er is niet echt een eenduidig moment aan te wijzen als opening of als sluiting van een handelsdag.
Verwijderd
Ik heb sinds gisterenavond een account op BTC-E om m'n BTC in PPC om te kunnen zetten.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
Withdrawal is in mijn geval slechts mogelijk na 3 dagen voor nieuwe users. Ik maak me dus niet echt zorgen.
Hoe zit het eigenlijk met die extra security op BTC-E ? Je krijg daar 2 keys, een veld voor een password en een QR code. Wanneer ik die QR code met m'n smartphone inlees is dat een soort URL, maar voor een vreemd protocol. OpenID of zoiets?
Dat van Vault of Satoshi vind ik toch gemakkelijker met PGP keys
Maar wat is de relevantie van de openingskoers van een blokje van 10 minuten? Niets.gise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:14:
Maar als je bekijkt in blokjes, van bijvoorbeeld 10 minuten, heb je toch elke 10 min een open en close koers
Bij een gewone beurs kan er allerlei nieuws zijn dat tijdens sluitingstijd bekend wordt en dat de openingskoers beinvloed. Bij een Bitcoin-exchange is de openingskoers van blokje N gewoon de slotkoers van blokje N - 1.
Waarom is dat bij 15 minuten meer het geval dan als ik plot per 18,37 minuten?krijn1985 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:15:
[...]
Maar als je het plot per 15 minuten is er toch echt een moment van open en close lijkt mij.
[ Voor 22% gewijzigd door Rannasha op 04-12-2013 10:17 ]
Verwijderd
Heel verkeerde insteek
Niet.Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:16:
Waarom is dat bij 15 minuten meer het geval dan als ik plot per 18,37 minuten?
15min is gewoon een handige" tijdsspanne om naar te kijken, omdat er 4 van in een uur passen. Sommige mensen handelen aan de hand van een 1D of 1W grafiek, anderen aan de hand van een 1min grafiek. Het hangt er maar net vanaf hoe intensief je er mee bezig wilt zijn en wat de termijn is waarover je een instap/uitstapbeslissing neemt, etc.
Verwijderd
Wat betekent "1D" en "1W". Klinkt voor mij als 1day en 1week. Maar dat zal wel nietMrAcid schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:23:
[...]
Niet.
15min is gewoon een handige" tijdsspanne om naar te kijken, omdat er 4 van in een uur passen. Sommige mensen handelen aan de hand van een 1D of 1W grafiek, anderen aan de hand van een 1min grafiek. Het hangt er maar net vanaf hoe intensief je er mee bezig wilt zijn en wat de termijn is waarover je een instap/uitstapbeslissing neemt, etc.
Verwijderd
Beide op btc-e.com. FTC moet wel via BTC. Kraken kan ook LTC, direct. En als je googled vind je vanzelf wel sites die litecoins direct kunnen uitbetalen, van FTC betwijfel ik dat.Leondendungen schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:30:
Zijn er ook sites waar je LTC of FTC kunt laten uitbetalen? of dien je eerst deze te verkopen naar BTC en de BTC te laten uitbetalen?
Zo merkte iemand pas op dat de koers elk weekend een duik neemt om op maandag weer te stijgen, dat kan je mooi in een maandgrafiek zien en dan kan je daar op inspelen
http://bitcoin.clarkmoody.com/
En klik op de verschillende tijdspannes. Bekijk daar bijvoorbeeld het verschil tussen 1D en 1H.
Je ziet dan dat er in de 1H grafiek wel eens wat weerstand zou kunnen zitten op $1185, aangezien hij daar gisteren weer flink naar beneden ding. In de 1D grafiek zie je dit niet terug, maar zie je wel een redelijk vergelijkbaar patroon ontstaan met het patroon rond 18-11-2013.
Op basis van deze twee grafieken zou ik zeggen dat het momenteel even afwachten is wat de 1185 grens gaat doen. Gaan we daar in de komende uren hard doorheen: kopen (want dan kun je wellicht verwachten dat hij doorstoot zoals rond 18-11). Komt er de komende uren een dip ("bounce") vanaf dit niveau: verkopen (want dan komt er wellicht een dip zoals gisteren na 13:00).
Zo kun je die verschillende grafieken gebruiken. Geen garanties dat er ook maar iets van klopt uiteindelijk, maar dat is een discussie tussen technische en fundamentele analyse.
Dit is echt onzin. Kijk gewoon naar die weekgrafiek en zie dat 80% van de weken sinds het ontstaan van Bitcoin een goed instapmoment was geweest.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:30:
Lijkt me onverstandig, week-trading. Veel te volatiel. Je moet er wel echt bovenop zitten....
Als je nu wat BTC koopt en over drie weken/maanden/jaar nog eens kijkt dan heb je waarschijnlijk (mijn mening en verwachting) een prima investering gedaan. En dat zonder je elk kwartier zorgen te maken over shady internetfora en Twitteraccounts waarop SELL SELL SELL, BUY BUY BUY wordt geroepen.
Verwijderd
Zit wat in.MrAcid schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:38:
[...]
Dit is echt onzin. Kijk gewoon naar die weekgrafiek en zie dat 80% van de weken sinds het ontstaan van Bitcoin een goed instapmoment was geweest.
Als je nu wat BTC koopt en over drie weken/maanden/jaar nog eens kijkt dan heb je waarschijnlijk (mijn mening en verwachting) een prima investering gedaan. En dat zonder je elk kwartier zorgen te maken over shady internetfora en Twitteraccounts waarop SELL SELL SELL, BUY BUY BUY wordt geroepen.
Niet op btc-e hoor. Gaat richting de 40 dollar en ook op okcoin (china) gaat het heel goed.gise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:34:
en de LTC gaat weer omlaag
http://www.coindesk.com/btc-e-exchange-banking-issues/Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Zakte wel degelijk in. Heb verkocht op 39.7, gekocht op 38.6 ofzo.frankpaul1 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:44:
[...]
Niet op btc-e hoor. Gaat richting de 40 dollar en ook op okcoin (china) gaat het heel goed.
[ Voor 7% gewijzigd door Valen_76 op 04-12-2013 10:56 ]
Verwijderd
Was vorige week ook even weg, is later weer teruggekomen.G-PHREAK schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:13:
Iemand een idee waarom de Quarkcoin is verdwenen van coinmarketcap.com?
edit; daarom dus..
[...]
Nee, blíjft in je account tot je withdrawtValen_76 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:55:
Betekend een verkoop van BTC's nu ook meteen een withdrawal van cash naar je eigen bank. Of blijft dit in je account zitten als 'virtuele' euros?
PSN: Marselaar
crypto-trade doet LTC naar euro.
FTC kan alleen naar USD of BTC.
Alleen de koers is op die site niet altijd even gunstig... maar soms juist zeer gunstig.
[ Voor 47% gewijzigd door frickY op 04-12-2013 11:01 ]
Kraken is een handels-site en gebruikt XBT - daar lijkt het nu mij niet zo belangrijkr.e.s schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:27:
nu zijn er al sites die de koersen in mBTC aangeven, is het gebruik van mBTC al officieel bekend gemaakt. Dit zou wel een mooie boost kunnen geven (gebasseerd op de psychology van een hele mBTC te bezitten). Ik zie dit nog niet terug op kraken.
mBTC is meer voor gebruikers die boodschappen en online aankopen willen doen.
Dus het lijkt me handig als Coinbase, BitPay, Blockchain en evt Bitcoinity die opties bieden.
Handelaren kunnen XBT blijven gebruiken.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Volgens mij is het "officieel" millicoin.Bartske schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:48:
Even over mBTC: hoe spreken jullie dat uit? Officieel zou het dan millibitcoin moeten zijn, maar dat spreekt niet echt lekker uit. Millicoin een beter idee?
Zal zelf ook even kijken of ik zoiets op kan zetten. Weet niet precies hoe het werkt, maar kan nooit moeilijk zijn.
Op reddit zag ik iemand over "embees" praten.Bartske schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:48:
Even over mBTC: hoe spreken jullie dat uit? Officieel zou het dan millibitcoin moeten zijn, maar dat spreekt niet echt lekker uit. Millicoin een beter idee?
http://nl.reddit.com/r/Bi...coinity_switches_to_mbtc/
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Valt me wel op dat hun netwerk vaak plat ligt. Niet de eerste keer dat ik lees dat ze niet bereikbaar zijn.Dennahz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:03:
Quark is van Coinmarketcap omdat de block explorer plat lag. Ze zijn er continu mee bezig.
Zal zelf ook even kijken of ik zoiets op kan zetten. Weet niet precies hoe het werkt, maar kan nooit moeilijk zijn.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Zojuist, binnen 20 seconden:
Koers stond op €31,20
Ik had een buy aangemaakt voor €28,60.
De koerst maakt een val, iedereen verwijdert zijn asks en de LTC's waren voor mij voor de gevraagde prijs. wat een heerlijk spel is het toch. twee seconden later staat het alweer op €30,05
[ Voor 5% gewijzigd door gise op 04-12-2013 12:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
En dat is volgens mij ook niet altijd zo geweest. Volgens mij was paar weken geleden Kraken juist hoger.gise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:08:
Omdat een coin geen vaste waarde heeft, hij geeft de waarde aan van de laatste order. die verschilt dus per exchange
Verwijderd
Behalve dat Gox echt niet betaald.gise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:12:
ja, je kan je muntjes overmaken naar een exchange waar het meer waard is en daar omwisselen
http://www.btc38.com/altcoin/
http://finance.yahoo.com/...-increases-072503725.html
Dat wordt knallen
Verwijderd
Las al zoiets hier eeder... 6 weken wachten op je geld.
Maar het principe klopt dus wel? Overmaken naar andere exchange, daar verkopen?
Lijkt wel erg gemakkelijk
Ja. Maar die 6% koersverschil, waar je dan alle fee's nog af moet halen én nog 6 weken op moet wachten is niet de snelste manier om winst te maken met Bitcoins. (Als het efficiënt was zouden meer mensen het doen, als meer mensen het zouden doen zou het koersverschil niet zo groot zijn, etc.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:13:
[...]
Las al zoiets hier eeder... 6 weken wachten op je geld.
Maar het principe klopt dus wel? Overmaken naar andere exchange, daar verkopen?
Lijkt wel erg gemakkelijk
Overigens zou ik eerder zeggen dat de koers op MtGox hoog is, dan dat die op Kraken laag is. Dat is ook weer terug te leiden naar de trage uitbetalingen. BTC-e bijvoorbeeld staat meestal nagenoeg gelijk met Kraken.
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 04-12-2013 13:17 ]
Lijkt leuk, is niet zo makkelijk in de praktijk.
#team_UTC+1
Als ik daar 100 LTC verkoop dan scheelt het schijnbaar een kleine 200 euro of ik ze in euro's of in dollars laat verhandelen?
Ik ben van plan daarna een withdrawal te doen naar mijn OK Pay account vanaf BTC-E, iemand hier daar ervaring mee?
Heb ze beide even open staan.
Voordelen BTC-E: Alles op één pagina, chart, orders aanmaken en orderbook
Nadelen: Minder goed overzicht in de chart, niet aanpasbaar, geen chart voor de spread
Voordelen Kraken: Ziet er heel goed uit, helder, duidelijk, werkt ook goed (op het inloggen van vanmorgen na)
Nadelen Kraken: Soms hick-ups, connection time-outs, alles op verschillende pagina's (zo heb ik 3 tabs open staan voor Kraken: 1=Market Data voor de Sprear chart en Orderbook / 2=New order om snel te kunnen schakelen, hier kan je ook makkerlijk je oude order cancellen en gelijk je nieuwe inboeken / 3=Overview voor het bijhouden van m'n balansen)
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
hier ook kraken, hoor te veel negatieve dingen over mt. gox en btc-e bitstamp etc (andere europese beurzen) met name over uitbetalen wat erg lang duurt 6+ weken zoals vaker gemeld, plus ze hebben legaal niet alles goed in orde, wat kraken dus wel heeft.gise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:23:
Waar handelen jullie liever? kraken of BTC-E?
Heb ze beide even open staan.
Voordelen BTC-E: Alles op één pagina, chart, orders aanmaken en orderbook
Nadelen: Minder goed overzicht in de chart, niet aanpasbaar, geen chart voor de spread
Voordelen Kraken: Ziet er heel goed uit, helder, duidelijk, werkt ook goed (op het inloggen van vanmorgen na)
Nadelen Kraken: Soms hick-ups, connection time-outs, alles op verschillende pagina's (zo heb ik 3 tabs open staan voor Kraken: 1=Market Data voor de Sprear chart en Orderbook / 2=New order om snel te kunnen schakelen, hier kan je ook makkerlijk je oude order cancellen en gelijk je nieuwe inboeken / 3=Overview voor het bijhouden van m'n balansen)
Kraken heeft ook mijn voorkeur. Wel jammer dat het handelen daar minder volume heeft. BTC-e gebruik ik soms voor wat heen en weer verkopen van XBT/LTC maar ik vind het verder inderdaad maar een houtje-touwtje site. Bitstamp is volgens mij ook ok, behalve dat ze niet in euro's handelen.fuqua schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:28:
[...]
hier ook kraken, hoor te veel negatieve dingen over mt. gox en btc-e bitstamp etc (andere europese beurzen) met name over uitbetalen wat erg lang duurt 6+ weken zoals vaker gemeld, plus ze hebben legaal niet alles goed in orde, wat kraken dus wel heeft.
volume zal met de tijd wel omhoog gaan, ontevredenheid over mt. gox en btce groeit, lees bitcointalk en reddit maar.tammerat schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:31:
[...]
Kraken heeft ook mijn voorkeur. Wel jammer dat het handelen daar minder volume heeft. BTC-e gebruik ik soms voor wat heen en weer verkopen van XBT/LTC maar ik vind het verder inderdaad maar een houtje-touwtje site. Bitstamp is volgens mij ook ok, behalve dat ze niet in euro's handelen.
Maar of dat nou zo fijn is voor Kraken. Ik hoop maar dat ze er klaar voor zijn, en niet dezelfde groeistuipen krijgt als bijvoorbeeld cryptsy.fuqua schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:35:
[...]
volume zal met de tijd wel omhoog gaan, ontevredenheid over mt. gox en btce groeit, lees bitcointalk en reddit maar.
site van bitstamp is wel te pruimen, snap alleen niet waarom geen euro, terwijl het een europese exchange is. ook mis ik litecoins. dat is toch een pre voor mij dat een exchange op zn minst bit en litecoin ondersteund, overige altcoins hoeft voor mij niet.Rannasha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:33:
Bitstamp werkt inderdaad prima. Ze handelen alleen in BTC/USD maar alle EUR deposits en withdrawals worden door hun bank omgerekend voor een erg redelijke koers. Dus als je het niet vervelend vindt om in USD te rekenen in plaats van EUR, dan is Bitstamp prima te gebruiken. Nadeel is wel dat je verificatie-documenten moet insturen voordat je kunt handelen.
Benieuwd wanneer precies. Wel vaker gehoord dat het gaat gebeuren, maar niet wanneer.superpolm schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:12:
Quark komt binnenkort op de Chinese exchange btc38:
http://www.btc38.com/altcoin/
http://finance.yahoo.com/...-increases-072503725.html
Dat wordt knallen
Verwijderd
En het minimale bedrag is 2000 euro ?
En even iets anders als ik het zo bekijk dan heb je btc-e/MT.gox/ Cryptsy. Maar geen 1 is eigenlijk lekker vlot betrouwbaar en makkelijk te gebruiken. Terwijl ze elke dag miljoenen $$ maken. Persoonlijk heb ik geen kennis van websites ontwerpen en wat daar allemaal bij komt kijken. Maar is het zo moeilijk dan ?
Geen wizkids hier die een avontuur willen beginnen ? Een snel,makkelijk en betrouwbaar marktplaats voor bitcoins & altcoins.
Verwijderd
Loop al dagen met dat idee.....Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:41:
Kun je op kraken wel altcoins kopen dan ?.
En het minimale bedrag is 2000 euro ?
En even iets anders als ik het zo bekijk dan heb je btc-e/MT.gox/ Cryptsy. Maar geen 1 is eigenlijk lekker vlot betrouwbaar en makkelijk te gebruiken. Terwijl ze elke dag miljoenen $$ maken. Persoonlijk heb ik geen kennis van websites ontwerpen en wat daar allemaal bij komt kijken. Maar is het zo moeilijk dan ?
Geen wizkids hier die een avontuur willen beginnen ? Een snel,makkelijk en betrouwbaar marktplaats voor bitcoins & altcoins.
Technisch voor mij geen uitdaging (is mijn beroep, ook voor drukbezochte sites en hack-proof)
Wat mij alleen tegenhoud is mijn gebrek aan FOREX kennis....
2000 is de max als in dagelijks storten/terughalen. Niet de max die je mag hebben of iets. 10k mag je maandelijks storten/withdrawen.renevanes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:43:
2000 is de max, tenzijn je hogere tier verificatie krijgt.
Naar welke specifieke FOREX kennis ben je op zoek? Ik ben wel in voor een avontuurVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:45:
[...]
Loop al dagen met dat idee.....
Technisch voor mij geen uitdaging (is mijn beroep, ook voor drukbezochte sites en hack-proof)
Wat mij alleen tegenhoud is mijn gebrek aan FOREX kennis....
Grootste uitdaging in Nederland is vooral het juridische gedeelte, denk ik.. Zou je de exchange plaatsen in een land als Nigeria of een ander bunga-bunga land is er niemand die gaat vragen naar de juiste papieren
[ Voor 21% gewijzigd door Bobmeister op 04-12-2013 13:52 ]
Verwijderd
Ik bedoel vakkennis die handelaren bezitten die zich op dit soort beurzen begeven..Awsom schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:48:
[...]
Naar welke specifieke FOREX kennis ben je op zoek? Ik ben wel in voor een avontuur
Met zo iemand kun je een gebruiksvriendelijk systeem opzetten.
Maar ook economische kennis in het algemeen.
Hoe laat je de markt werken etc.
Verwijderd
Moet je om te beginnen al niet een aanzienlijk startkapitaal bezitten en deals sluiten met beurzen en banken om te zorgen dat euro's, dollars, yuans en andere munten hebt? En dan het risico dat je kapitaal verdwijnt of met een enorme schuldenberg zit bij paniekverkoop
Er komt volgens mij meer bij kijken dan bij Kapaza of eBay op juridisch en financieel vlak.
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid