Als je als lich de moeite neem om early terug te lopen naar de T2 of T3 dan kun je net zo goed zelf de bottle daar overnemen en brengen. Als je dit goed timed zodat je ook een sacrefice kan doen in de lane dan verlies je er niet eens heel veel efficiency mee. (Want als je de courier armor wilt geven moet je toch al de lane uit)govie schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:41:
Wow, mooi filmpje man! Maar het werkt dus gewoon:-) Andere lachten mij uit toen ik het voorstelde, maar ik vind mijn vondst geniaal:D
Het ding is wel dat je als lich eigenlijk minimaal lvl 2 wilt zijn om dit te doen want lvl 1 met alleen frost armor is naar mijn mening echt te slecht.
De courier heeft dacht ik base 350 speed en Lich 315. maar Als je als lich de bottle draagt dan zal de BH je nooit kunnen killen/snipen.
naar mijn mening:
Werkt het theoretisch? ja een forst armor kan de courrier beter beschermen, de courrier kan echter nog steeds dood.
In de praktijk denk ik niet dat het heel nuttig gaat zijn. Als je het wil voorkomen laat je de courier naar de T3 (of T2 afhankelijk van hoe safe je wilt zijn) en breng je hem. Dan kun je op lvl 2 ook nog eens sacrefice en iceblast hebben ipv ice armor.