Ik zat net even naar de specs te kijken en ik twijfel of je hem een beetje behoorlijk gaat kunnen draaien. Ik draaide op een E8400/HD4770 (desktop) ~25fps op 1680x900 met vrijwel alles op low.k3vin86 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:00:
Als ik dit allemaal zie krijg ik ontzettend veel zin om nog eens DoTa op te pakken. Ik heb Dota gespeeld toen het nog een WC3 mod was. Ik vraag me alleen af of mijn laptop dit gaat aankunnen.. is een P300-275 van toshiba heeft iemand enig idee? En zijn er misschien een paar ervaren spelers die binnenkort zin hebben een potje te spelen, die het niet erg vinden mij een beetje te helpen, mocht mijn systeem DoTa 2 aankunnen
Maar ik weet niet in hoeverre source 2 veel mogelijk heeft gemaakt, net daarvoor geupgrade. Gewoon downloaden van steam en de reborn versie proberen. Enige manier om het zeker te weten
De reborn versie draait op de Source 2 engine van Valve, waar Dota 2 voorheen (en waar TI op gespeeld wordt) op Source 1. In Reborn zijn o.a. custom games toegevoegd die er eerder in de client, kon wel via een omweg niet in zaten.
Overigens ben ik natuurlijk ook bereid om te helpen. Ik ben zelf een noob, maar niet zó noob meer gelukkig. Houd de drank en dota aankondiging van Fer in de gaten!
Mn steam account staat in mn sig. Stuur alleen even een berichtje als je me hebt toegevoegd; dan weet ik wie ik moet accepteren. Random russen enzo..
Edit: zo hyped voor 24 man Overthrow!
edit2: @ hieronder; het is eerder de vraag, wat doet het nog in de game files
[ Voor 24% gewijzigd door Zuurstok op 07-08-2015 19:42 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.