Ik zoek ook nog de zeus immortal! Mocht iemand willen traden, heb aardig wat sets oid 
Steam account: Deition
Steam account: Deition
Eigenlijk is de simpelste en snelste manier om een guide te gebruiken, dit kan gewoon in game, je krijgt dan vaak met beschrijving en al welke items het beste bewerken, de beschrijving geeft zelfs de volgorde van skills aan. Het is niet perfect, maar het vormt wel een mooie basis. Er zijn verschillende guides die je kan kiezen door op het boekje linksbovenin te klikken.pryth schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:30:
Deze week weer eens begonnen met Dota. Het spel begrijp ik opzich wel, alleen die items zijn zo verwarrend imo. Weet iemand een duidelijke tutorial te vinden over items in het algemeen? Wanneer moet ik nu bijvoorbeeld gaan voor raw damage, of voor stats? Dat zijn de dingen die ik nog niet helemaal begrijp.
Maar dit kan ook een valkuil zijn. Als er geen beschrijving is, of een slechte dan is blindvaren op een guide niet aan te raden. Sommige mensen waarmee ik dota speel kennen het spel niet goed genoeg om zelf items te kunnen kiezen voor bepaalde situaties (ik weet het ook niet altijd hoor) en kiezen altijd dezelfde build (zowel items al abilities). Vaak probeer ik ze dan aan te raden bepaalde items te kopen.Nostordici schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:55:
[...]
Eigenlijk is de simpelste en snelste manier om een guide te gebruiken, dit kan gewoon in game, je krijgt dan vaak met beschrijving en al welke items het beste bewerken, de beschrijving geeft zelfs de volgorde van skills aan. Het is niet perfect, maar het vormt wel een mooie basis. Er zijn verschillende guides die je kan kiezen door op het boekje linksbovenin te klikken.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Zoals Nostordici al aangeeft is het heel erg goed om een guide te gebruiken. In Dota 2 kan elke spelereen guide maken als hij of zij dat wil. Als je in een game zit kan je linksboven in op een "boek" klikken. Daar zul je alle guides zien. Alle guides worden ook gerate. Dus als je een guide kiest met een hogere rating dan zit je vaak wel goed. Maar pas wel op! Je hebt namelijk als support bijv "Carry" builds, en als bijv. Carry heb je "Safe/offlane", "Jungle" of "Mid" lane builds. Als support heb je vaak andere mensen, dus dan kies je in jouw geval een guide waar gewoon support bij staat. Als je bijvoorbeeld mid gaat als Carry, dan zoek je een mid build op etc.pryth schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:30:
Deze week weer eens begonnen met Dota. Het spel begrijp ik opzich wel, alleen die items zijn zo verwarrend imo. Weet iemand een duidelijke tutorial te vinden over items in het algemeen? Wanneer moet ik nu bijvoorbeeld gaan voor raw damage, of voor stats? Dat zijn de dingen die ik nog niet helemaal begrijp.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Van mij mag Nostordici de Zeus immortal best hebben. Doe toch altijd random, dus heeft iemand die Zeus echt kiest meer aanPaterpor schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:28:
[...]
Wel Michiel was eerst dus even wachten op bevestiging daar. Anders kunnen wij zeker eens spreken
[ Voor 47% gewijzigd door Zuurstok op 18-07-2015 19:20 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
5 Games, en als je er nog eens 10 wint krijg je nog meer punten.Nostordici schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:39:
Ik ben echt zo slecht in het voorspellen, bij de pre qualifer had ik alleen de nummer 1 van Azië goed haha. Mocht iemand die hier wat beter in is, hier een redelijk lijstje willen posten, dan zie ik dit graag
Verder wel leuk om te weten als je tien games in Dota 2 Reborn wint, dan zal je compendium tien lvls stijgen.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Idd... haha. Beetje yolo
Je geeft zelf al aan; hij heeft hiervan een report gehad van een van jullie, meer kun je niet hieraan doen. Verder moet je gewoon doorgaan, je speelt ook met een smurf account. Mensen met wat minder potjes op hun naam zijn dan ook sneller geneigd om maar gewoon een abandon te tanken, het maakt tenslotte niks uit, ze kunnen zo weer een nieuwe account aanmaken.N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:30:
Net deze game gehad:
Match ID= 1663900944
Bij de hero selection was Anti de heletijd moeilijk aan het doen. Er bleek al snel dat het weer een ego dota 2 speler was. We zeiden tegen hem dat hij al meer een teamplayer zou moeten zijn. Hij pickt vervolgens Anti omdat hij daar gewoon simpelweg zin in had. De pick paste natuurlijk totaal niet in ons team wat betreft de laning stages. Vervolgens gaat hij solo top zonder support en dat ging natuurlijk niet naar wens.
Hij vroeg dan ook rond min 4/5 al voor hulp. Daar ging het natuurlijk niet naar wens. Niemand had zin om deze ego speler to supporten. Vervolgens ging hij dus vanaf minuut 6 alleen maar zichzelf te laten doden en couriers spammen.
We hebben het nog tot minuut 50 volgehouden! Ik ben trouwens queen of pain. ( ik was natuurlijk niet meer heel gefocust, maar was dus lekker slim op skadi en deso te kopen HAHA.)
Wat ik eigenlijk wil zeggen:
Ik vind het niet normaal dat Dota 2 hier geen systeem voor heeft. Als er bijvoorbeeld in een bepaalde tijd( bv 2min) meer dan 5 cours worden gekocht door een hero dat die hero direct wordt gekickt. Na al die jaren dota is er nog steeds geen systeem voor? Tuurlijk is die gereported, en tuurlijk is die low-priority. Maar als anti was gekickt naar een courier of 5/6. Dan had de enemy zeker nog veel voordeel ervan, maar dan hadden we tenminste nog een klein beetje kans... Jammer dat dota het hier op na laat. Alles vind ik zeer goed geregeld door Valve, maar hier valt echter nog aan te werken! Want mijn game krijg ik hier dus niet mee terug.. en de game telt ook mee voor statistieken etc..
Eens.microoo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:22:
Waarom heb je weer een nieuw account aan gemaakt dan? Was je het weer niet eens met je rating?Als je eenmaal een fatsoenlijk aantal games hebt, kom je die insta abandons veel minder tegen en is ook het aantal griefers een stuk later.
Lekker hypocriet om te gaan smurfen en dan te gaan lopen zeiken op teammates.
En die abandons bij de tegenstanders in je andere games. Die moeten dan natuurlijk ook niet meetellen hè.N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:30:
Net deze game gehad:
Match ID= 1663900944
Bij de hero selection was Anti de heletijd moeilijk aan het doen. Er bleek al snel dat het weer een ego dota 2 speler was. We zeiden tegen hem dat hij al meer een teamplayer zou moeten zijn. Hij pickt vervolgens Anti omdat hij daar gewoon simpelweg zin in had. De pick paste natuurlijk totaal niet in ons team wat betreft de laning stages. Vervolgens gaat hij solo top zonder support en dat ging natuurlijk niet naar wens.
Hij vroeg dan ook rond min 4/5 al voor hulp. Daar ging het natuurlijk niet naar wens. Niemand had zin om deze ego speler to supporten. Vervolgens ging hij dus vanaf minuut 6 alleen maar zichzelf te laten doden en couriers spammen.
We hebben het nog tot minuut 50 volgehouden! Ik ben trouwens queen of pain. ( ik was natuurlijk niet meer heel gefocust, maar was dus lekker slim op skadi en deso te kopen HAHA.)
Wat ik eigenlijk wil zeggen:
Ik vind het niet normaal dat Dota 2 hier geen systeem voor heeft. Als er bijvoorbeeld in een bepaalde tijd( bv 2min) meer dan 5 cours worden gekocht door een hero dat die hero direct wordt gekickt. Na al die jaren dota is er nog steeds geen systeem voor? Tuurlijk is die gereported, en tuurlijk is die low-priority. Maar als anti was gekickt naar een courier of 5/6. Dan had de enemy zeker nog veel voordeel ervan, maar dan hadden we tenminste nog een klein beetje kans... Jammer dat dota het hier op na laat. Alles vind ik zeer goed geregeld door Valve, maar hier valt echter nog aan te werken! Want mijn game krijg ik hier dus niet mee terug.. en de game telt ook mee voor statistieken etc..
Je mag eens wat beter lezen voordat je reageerd. Het ging mij er meer om waarom Valve hier geen kick-systeem voor heeft. Abandons interesseren mij niet. Natuurlijk is dit ook nadelig, maar hier krijgen de overige 4 spelers wel meer geld. Dus dit heeft Valve al een beetje proberen te verhelpen. Meer kunnen ze ook niet doen. Voor mensen die cours spammen en zichzelf laten doden is er echter helemaal niks. Ze worden niet gekickt etc. DAT was mijn punt.microoo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:22:
Waarom heb je weer een nieuw account aan gemaakt dan? Was je het weer niet eens met je rating?Als je eenmaal een fatsoenlijk aantal games hebt, kom je die insta abandons veel minder tegen en is ook het aantal griefers een stuk lager.
Lekker hypocriet om te gaan smurfen en dan te gaan lopen zeiken op teammates.
Dit is ook al een gedeelte aangepast, meerdere couriers kopen en achter elkaar feeden werkt ook niet...N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:40:
[...]
Je mag eens wat beter lezen voordat je reageerd. Het ging mij er meer om waarom Valve hier geen kick-systeem voor heeft. Abandons interesseren mij niet. Natuurlijk is dit ook nadelig, maar hier krijgen de overige 4 spelers wel meer geld. Dus dit heeft Valve al een beetje proberen te verhelpen. Meer kunnen ze ook niet doen. Voor mensen die cours spammen en zichzelf laten doden is er echter helemaal niks. Ze worden niet gekickt etc. DAT was mijn punt.
Wat betreft het nieuwe account: Ik maak altijd smurfs aan om te experimenteren. Bij deze speel ik 9/10 keer mid en probeer ik de mid van enemy te counteren en te ownen om ze een soort 6v4 situatie te krijgen. Ik heb namelijk NOOIT mid gespeeld(dus ook nauwelijks mid heroes), was echt een drama. Vandaar dat ik t met een smurf doe zodat ik de mensen de pijn bespaar ik mijn main account.
Wat is hier de logica van? Je kan toch ook op je main oefenen? Desnoods speel je unranked.N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:40:
Wat betreft het nieuwe account: Ik maak altijd smurfs aan om te experimenteren. Bij deze speel ik 9/10 keer mid en probeer ik de mid van enemy te counteren en te ownen om ze een soort 6v4 situatie te krijgen. Ik heb namelijk NOOIT mid gespeeld(dus ook nauwelijks mid heroes), was echt een drama. Vandaar dat ik t met een smurf doe zodat ik de mensen de pijn bespaar ik mijn main account.
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Tuurlijk ga ik door, komt helemaal goed! Hoezo werkt het niet dan? het feedem snap ik wel, want er komt een moment dat je zo'n laag level hebt dat ze nauwelijks nog exp van je krijgen. Maar cours daar krijgen ze toch gewoon geld voor? Dus ze kunnen makkelijk 5k gold etc van die cours krijgen toch?Feralio schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:25:
[...]
Dit is ook al een gedeelte aangepast, meerdere couriers kopen en achter elkaar feeden werkt ook niet...
En ja, het is vervelend dat dit je is overkomen, maar het is nu eenmaal gebeurt. Gewoon blijven doorgaan, dat is het enige wat je hier nog aan kan doen.
Nee in 6.74 is het aangepast:N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:27:
[...]
Tuurlijk ga ik door, komt helemaal goed! Hoezo werkt het niet dan? het feedem snap ik wel, want er komt een moment dat je zo'n laag level hebt dat ze nauwelijks nog exp van je krijgen. Maar cours daar krijgen ze toch gewoon geld voor? Dus ze kunnen makkelijk 5k gold etc van die cours krijgen toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Zuurstok op 27-07-2015 16:41 ]
Dan verknal ik de potjes voor andere spelers. Ik irriteer me dood aan een slechte mid. Dus dan ga ik zelf ook geen mid vernkanllen voor anderen:)daanteb schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:26:
[...]
Wat is hier de logica van? Je kan toch ook op je main oefenen? Desnoods speel je unranked.
Team gold bounty niet nee. Maar diegene die de cour killt krijgt wel het geld. Ik heb dit namelijk nog twee dagen geleden gehad. Ik kreeg steeds opnieuw gold van de cour kill. Ik weet niet of mijn teamleden het ook kregen, maar dat zal wel niet dan. Degene die dus steeds die cours killt, krijgt dus wel een aardig zakcentje. Als dit een carry is met een cruciale rol, heeft diegene dus eigenlijk al gewonnen.Feralio schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Nee in 6.74 is het aangepast:
The team gold bounty can now only trigger while no other couriers of that team are dead.
Dus? Wat is dat voor kul argument. Je komt met je nieuwe account altijd tegen mensen die er of geen snars van kunnen omdat ze het voor de eerste keer spelen of tegen een andere smurf waarvan de kans groot is dat die nog steeds ver boven of onder jouw skill niveau zit.N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:40:
[...]
Je mag eens wat beter lezen voordat je reageerd. Het ging mij er meer om waarom Valve hier geen kick-systeem voor heeft. Abandons interesseren mij niet. Natuurlijk is dit ook nadelig, maar hier krijgen de overige 4 spelers wel meer geld. Dus dit heeft Valve al een beetje proberen te verhelpen. Meer kunnen ze ook niet doen. Voor mensen die cours spammen en zichzelf laten doden is er echter helemaal niks. Ze worden niet gekickt etc. DAT was mijn punt.
Wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. potjes worden toch wel verknaakt. Als jij het niet doet, doet iemand anders het wel voor je.N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:14:
[...]
Dan verknal ik de potjes voor andere spelers. Ik irriteer me dood aan een slechte mid. Dus dan ga ik zelf ook geen mid vernkanllen voor anderen:)
[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 27-07-2015 17:39 ]
Haha het komt echt nauwelijks voor hoor! Maar ALS het gebeurt, dan telt het potje wel mee met met alle statistieken en kun je er zelfs mmr door verliezen. Dus het zou wel handig zijn als hier een bepaald systseem door Valve zou zijn om dit tegen te gaan. Het is idd maar een heel klein probleem, maar elk probleem kan (proberen te) verholpen worden.Yogoi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:15:
Ik blijf me soms afvragen of jullie (Amanoo/N.Uckerman) hetzelfde spel spelen als wat ik speel.
Weten jullie zeker dat het Dota is wat je doet?
Ik heb best soms een idioot in m'n team maar dat is zeker geen standaard.
Ik heb het idee dat het de laatste tijd wel opvallend vaak gebeurt. Wellicht ook omdat er de laatste tijd wel enorm veel Russen in het spel zitten (vrijwel elke pot in ieder geval een aantal, met regelmaat zelfs een volledig team), en die spelen anders dan mensen gewend zijn. Per definitie gaan ze na 10 minuten deathballen, je kan er de klok op gelijk zetten. Zelf weet ik ook niet altijd zeker wat er de optimale speelstijl tegen is, maar als je vervolgens je team er 1 voor 1 op af ziet stormen om dood te gaan zakt je de moed wel erg ver in de schoenen. Wellicht spelen ze iets beter als de pot meer verloopt zoals ze verwachten. Maar ondertussen heb ik genoeg deathballs gezien om in ieder geval te weten wat je NIET moet doen. Als ik een goede AoE heb, ga ik dus proberen de vijand te vertragen (vanaf een veilige afstand), in de hoop dat mijn team verder wat zinnigs kan doen en de vijand mij niet te hard divet. Anders ga ik zelf proberen te ratten. Als je team het dan presteert om niet de minste farm te hebben en niets weg te ratten, dan weet ik het ook niet meer. Als het je dan lukt om de deathball te vertragen verlies je alsnog.Yogoi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:15:
Ik blijf me soms afvragen of jullie (Amanoo/N.Uckerman) hetzelfde spel spelen als wat ik speel.
Weten jullie zeker dat het Dota is wat je doet?
Ik heb best soms een idioot in m'n team maar dat is zeker geen standaard.
[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 27-07-2015 23:10 ]
core carry IOAmanoo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:03:
Hoe presteer je het een io zo gefeed te maken?
Dota is een team game hè... dat heb ik niet gedaan in mijn eentjeAmanoo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:03:
Hoe presteer je het een io zo gefeed te maken?
[ Voor 33% gewijzigd door Limbeckx op 28-07-2015 13:38 ]
Of je kijkt hier: http://www.dota2.com/international/replays/2/0/Limbeckx schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:37:
Er is een goed youtube kanaal om TI te kunnen terugkijken. Het liefst met de games een beetje opgeknipt ipv 1 video van 10 uur...
ik heb zelf een mooi kanaal gevonden: YouTube: Dota 2 Tournaments
Het komt niet vaak voor, dus waarom zou je er een systeem voor ontwikkelen? Dat gaat waarschijnlijk in dezelfde hoeveelheid situaties problemen op leveren op een manier die jij nu niet in ziet.N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:07:
[...]
Haha het komt echt nauwelijks voor hoor! Maar ALS het gebeurt, dan telt het potje wel mee met met alle statistieken en kun je er zelfs mmr door verliezen. Dus het zou wel handig zijn als hier een bepaald systseem door Valve zou zijn om dit tegen te gaan. Het is idd maar een heel klein probleem, maar elk probleem kan (proberen te) verholpen worden.
Of ben je het niet met me eens?
Bedankt voor de link en bedankt voor de felicitatiesFeralio schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:42:
[...]
Of je kijkt hier: http://www.dota2.com/international/replays/2/0/
(gefeliciteerd trouwens)
Dat interesseert misschien niemand, maar het interesseert mij welDemie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:51:
[...]
Het komt niet vaak voor, dus waarom zou je er een systeem voor ontwikkelen? Dat gaat waarschijnlijk in dezelfde hoeveelheid situaties problemen op leveren op een manier die jij nu niet in ziet.
Voorbeeld: als je 5 minuten geen XP haalt krijg je automatisch een abandon. Prima voor mensen die AFK in de fontein staan, niet zo ideaal wanneer je 5 minuten lang als Techies bezig bent om mines neer te leggen voor base defence en geen XP pakt.
Dus nee, ik ben het niet met je eens. Er zijn genoeg andere, veel grotere problemen waar ze hun tijd aan kunnen spenderen. Iemand die zit te jammeren over zijn 40 MMR punten staat (hopelijk) bijzonder laag op de lijst.
Sowieso vind ik dat je een erg ongezonde MMR/stats fetish hebt. Een smurf maken zodat je noobs kunt stompen om "mid te oefenen"? En dan als excuus gebruiken dat je je "ergert aan teammates wanneer ze geen mid kunnen spelen" terwijl je zelf waarschijnlijk niet eens weet hoe een goede mid er uit ziet? Wat een hoop kak joh.
Volgens mij heb ik samen met veel anderen het hier al veel te vaak tegen je gezegd, maar staar je nou niet zo blind op je MMR en je stats. Geloof me: niemand interesseert het dat jij een KDA ratio van 0.3 hebt omdat je Storm Spirit aan het oefenen bent.
Ga ik doenZuurstok schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:37:
Gewoon de Teamspeak channel joinenVeel makkelijker dan de in game channel die niemand ziet als ze in game zitten
Waarom leer je niet gewoon met excel werken?N.Uckerman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:40:
[...]
Dat interesseert misschien niemand, maar het interesseert mij welAangezien het mijn account is en dus wel er om geef, doe ik het dus lekker wel
Daarbij als je 4/5 potjes op een smurf heb gespeeld zit je al meteen rond de 3k te spelen hoor(mijn games zijn nu in iedergeval al very high skill) dus noobs zijn het niet meer. Voor mij dus een prima manier om te oefenen zonder dat je stats eraan gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Zuurstok op 28-07-2015 16:52 ]
wp.Zuurstok schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:50:
[...]
Waarom leer je niet gewoon met excel werken?
edit: laat maar, ik wil en ga helemaal niet mee doen.
Prima hoor, heb ik ook geen moeite mee. Ik heb moeite met het feit dat je zelf 90% van je potjes verneukt voor anderen met je smurf, maar wel meteen begint te jammeren in de 0.5% van de potjes dat het bij jou gebeurt. Wees dan een vent en accepteer dat ook.N.Uckerman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:40:
[...]
Dat interesseert misschien niemand, maar het interesseert mij welAangezien het mijn account is en dus wel er om geef, doe ik het dus lekker wel
Daarbij als je 4/5 potjes op een smurf heb gespeeld zit je al meteen rond de 3k te spelen hoor(mijn games zijn nu in iedergeval al very high skill) dus noobs zijn het niet meer. Voor mij dus een prima manier om te oefenen zonder dat je stats eraan gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Demie op 29-07-2015 09:53 ]
Waar is de 'like' button?Demie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:56:
[...]
Prima hoor, heb ik ook geen moeite mee. Ik heb moeite met het feit dat je zelf 90% van je potjes verneukt voor anderen met je smurf, maar wel meteen begint te jammeren in de 0.5% van de potjes dat het bij jou gebeurt. Wees dan een vent en accepteer dat ook.
Edit: Weet je, eigenlijk heb ik er wel moeite mee. Als je nieuw bent in een spel is het niet leuk om compleet gestompt te worden door een onzeker jongetje die het leuk vindt om games van anderen te vernaggelen. De learning curve van dota is al hoog genoeg en het feit dat mensen buiten hun niveau gaan spelen zou eigenlijk bannable moeten zijn naar mijn mening.
++++Demie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:56:
[...]
Prima hoor, heb ik ook geen moeite mee. Ik heb moeite met het feit dat je zelf 90% van je potjes verneukt voor anderen met je smurf, maar wel meteen begint te jammeren in de 0.5% van de potjes dat het bij jou gebeurt. Wees dan een vent en accepteer dat ook.
Edit: Weet je, eigenlijk heb ik er wel moeite mee. Als je nieuw bent in een spel is het niet leuk om compleet gestompt te worden door een onzeker jongetje die het leuk vindt om games van anderen te vernaggelen. De learning curve van dota is al hoog genoeg en het feit dat mensen buiten hun niveau gaan spelen zou eigenlijk bannable moeten zijn naar mijn mening.
Nu is je post meer als euhm, ditHey tweakers,
Zojuist deze game gespeeld <match id> alleen had ik een irritante antimage vanaf het begin die niet mee wou doen en couriers ging lopen feeden. Als jullie QoP hadden gespeeld in dit spel, hadden jullie wel gewonnen? Hoe zou je gewonnen hebben? Had item X me meer kans gegeven dan item Y door reden z? Had ik me meer moeten focussen met mn team op early deathball, omdat ze de late game zekerheid van antimage niet meer hadden?
Zien jullie een mogelijkheid vwb torens ratten terwijl de couriers gefeed worden, die ik niet zie?
[ Voor 13% gewijzigd door Zuurstok op 29-07-2015 13:02 ]
Ik heb je toegevoegd... ik zal binnenkort ook de teamspeak channel eens gebruiken.BasA1991 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:13:
Ik zit volgens mij al een tijdje in de tweakers guild in dota2, maar doe er echt nooit wat mee, omdat er nauwelijks werd gereageerd als ik vraag of iemand een game wilt. En omdat ik gewoon nooit weet wat voor game het gaat worden (mode/niveau/etc)
Is misschien ondertussen wat veranderd, dan hoor ik het graag, maar daarnaast zoek ik toch nog wat leuke dota'ers om af en toe mee te spelen.
Ik speel minstens 4 avonden per week en speel dan het liefste gewoon met een full stack.
Niet omdat ik wil tryharden, maar omdat ik gewoon een leuke tijd/game wil.
Ik ben rond de 4k mmr, maar speel al tijden geen ranked meer, omdat het mij gewoon totaal niet om stats etc gaat. Maar zoek wel beetje spelers rond mijn niveau, zodat het voor iedereen leuk is.
Dus, mocht je nog iemand zoeken om mee te spelen, of kan er nog wel iemand bij jullie groep, dan hoor ik het graag!
http://steamcommunity.com/id/itswoooooo
Met de Russen spelen mag ook hoor, andersom gebeurt dat net zo vaak hahaN.Uckerman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:40:
Kunnen jullie ook al de heledag geen dota spelen? Ik heb de heltijd dat ik niet met Oost- en West-Europa kan spelen. Krijg er geen verbinding mee. Enige zone die het doet is Rusland.
Accepted!BlackHat schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Ik heb je toegevoegd... ik zal binnenkort ook de teamspeak channel eens gebruiken.
[ Voor 34% gewijzigd door Zuurstok op 29-07-2015 20:11 ]
[ Voor 11% gewijzigd door N.Uckerman op 29-07-2015 20:02 ]
Secret, EG en LGD worden momenteel door de meesten gezien als een potentiële top drie (random order, en niet perse mijn mening).Zijn er verder trouwens nog leuke wedstrijden van TI5 vanavond? Ik kan wel t schema opzoeken maar ik weet niet precies welke teams op dit moment echt de favorieten zijn. Ken alle teams wel, maar de teams zijn nu weer veranderd dus weet niet wie er beter/slechter is geworden.
Dankje, ga ik nu meteen eens even 50 levels compendium erbij kopen voor wat immortal 3 cheasuresZuurstok schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:22:
Ik had er ook last van, N.Uckerman. Dan weer wel, dan weer niet. Ben maar US east gaan queuen
edit: @ hieronder; serious? klik
[ Voor 45% gewijzigd door Amanoo op 30-07-2015 03:18 ]
Tegen en met wie zat slark in die lane? Slark kun je makkelijk ownen voordat hij level 6 is. 100 last hits is niet veel na 30min, maar je weet nooit waar hij de focus op legt. Sommige gaan alleen maar voor kills en niet farm als ze eenmaal bijv shadow blade hebben.Amanoo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:38:
Net een Slark gehad die dacht dat voor een position 1 100 last hits in 30 minutes goed is. Het was tegen een solo offlane. Als je in 10 minuten minder dan de helft van dergelijke farm hebt, heb je eigenlijk al de lane verloren. Zeker tegen een solo offlane.
Dat is een compendium immortal. Dus even e-sports redden.N.Uckerman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:00:
Dan was ik gelukkig niet de enige, dacht al dat er iets met mijn internet mis was!
Kan iemand mij vertellen waarom ik dit hoofd van invoker nergens kan vinden? Vind 'm ook niet op de cummunity-markt van steam..
Als die niet niet meer kan worden verkocht door een of andere reden, dan mogen de mensen die 'm met mij zouden willen ruilen me even een pm sturen. Dan kijk ik of ik iets leuks voor jullie heb. Heb in iedergeval niet weinig!
[afbeelding]
Zijn er verder trouwens nog leuke wedstrijden van TI5 vanavond? Ik kan wel t schema opzoeken maar ik weet niet precies welke teams op dit moment echt de favorieten zijn. Ken alle teams wel, maar de teams zijn nu weer veranderd dus weet niet wie er beter/slechter is geworden.
Edit: Zie nu zelf op de afbeelding staan dat het hoofd van invoker pas na 1 september verhandelbaar is![]()
![]()
Hoe kan ik dit hoofd dan zelf kopen? Blijkbaar heeft deze persoon dat ook kunnen doen.
Heb 'm alSahje schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:33:
[...]
Dat is een compendium immortal. Dus even e-sports redden.
Waar staat volgens jou dat die zei dat hij vond dat de MMR systeem slecht werkte? Hij zei alleen (misschien onterecht) dat een Slark naar zijn mening niet goed speelde, dan hoeft dat niet te betekenen dat die plots vindt dat de hele MMR slecht werkt? Of zeg je dit voor jezelf? Voor de rest heb je zeker weten wel een goed puntMichielodc schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:07:
[...]
Daarnaast werkt het MMR systeem gewoon goed. Ik klaagde eerste ook altijd over russen/feeders in mijn games, maar die heb je ook bij de tegenstander. Ben sinds mijn kalibratie meer dan 800rating gestegen, terwijl ik alleen maar random speel. Ik heb vooral veel geleerd van streams kijken.
Edit: Ah, of je had het tegen N.Uckerman, zoveel reacties geleden en niet tegen Amanoo. Dan ben ik helemaal met je eens.Amanoo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:38:
Net een Slark gehad die dacht dat voor een position 1 100 last hits in 30 minutes goed is. Het was tegen een solo offlane. Als je in 10 minuten minder dan de helft van dergelijke farm hebt, heb je eigenlijk al de lane verloren. Zeker tegen een solo offlane.
[ Voor 16% gewijzigd door Hostile Nob op 31-07-2015 17:21 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Anvesi op 01-08-2015 13:51 ]
Ik heb helaas geen extra arms of zeus itemFiole schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:40:
Nieuwe immortals!
Trove carave 2015!
Heb er net 3 open gemaakt, en de buit is:
1x Inscr. Tolling Shadows (visage)
1x Inscr. Shatterblast Crown (AA)
1x Inscr. Razzil's Midas Knuckles (Alch)
2x Venoling (rare courier)
Als iemand een venoling van me en wilt ruilen, ik zou graag zeus' lightning bolt willen of sf arms ^^
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Tegenwoordig kan je ook niet voor niets aangeven of je dota al eerder gespeeld hebt zodat je niet met complete newbs samen komt. Alhoewel ik natuurlijk niet weet of n.uckermann dat doet, maar Valve probeert het niet voor niets te fixen.Zuurstok schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:49:
[...]
Ipv games te verpesten voor newbs met smurfs
Niet geven om ranked. Gewoon lekker spelen. Ik heb 2000+ games en vind ranked wel leuk, maar nou niet zo belangrijk. Ik zou niet naar rank 13 rushen zodat je ranked kan spelenpryth schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:00:
Hoe lang duurt het voor je doorgaans rank 13 bent (voor ranked)? Ik heb er nu ~60 games opzitten en ben pas level 5. Zijn er nog tips/tricks?
Mja, ik wordt er gewoon moe van dat elke game wel 1-2 abandons heeft. Dat is met ranked wel weg in ieder geval (dan is een game niet zinloos meer in ieder geval).Fiole schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:39:
[...]
Niet geven om ranked. Gewoon lekker spelen. Ik heb 2000+ games en vind ranked wel leuk, maar nou niet zo belangrijk. Ik zou niet naar rank 13 rushen zodat je ranked kan spelen
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Zuurstok op 03-08-2015 03:40 ]
Ik zou 'm dicht verkopen( als je die tenminste verkocht krijgt). De vorige treasures waar bv de gouden totem van es in zit. Die treasures kosten namelijk ook rond de 200 euro. De items die erin zitten hebben ook allemaal rond prijs als je ze los koopt. Logisch natuurkijk, treausre van 200 euro en je krijgt er een item van 200 voor terug.daanteb schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:15:
Heb een golden trove carafe uit een kistje getrokkenZit alleen te twijfelen of ik em open zal maken of dicht zal verkopen.
Haha, de SF ult kan zo leuk zijn. Het is dat je het hebt gezegd, anders had ik die Axe geen eens gezien.Zuurstok schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 03:38:
Speel eigenlijk nooit SF, maar randomnde hem zojuist. Had gelijk een leuk momentje te pakken
[video]
die line-upsalleen TA en ik hadden gerandomned.
Die gasten letten ook echt totaal niet op animaties ofzo he.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Oh dat weet ik inderdaad niet, daar zal je dan wel gelijk in hebben! Mijn theorie klopt verder wel denk ik: De items apart zullen een even hoge prijs krijgen als de carafe zelf. Dus hij zal er sws geen verlies op maken!Forn schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:27:
[...]
Haha, de SF ult kan zo leuk zijn. Het is dat je het hebt gezegd, anders had ik die Axe geen eens gezien.
@N.Uckerman. De golden items van vorig jaar waren zo duur omdat je deze alleen kon krijgen d.m.v. golden demiheroes. Dit is niet meer zo, het is dan ook erg moeilijk in te schatten hoeveel het waard gaat worden. Maar als je kijkt naar de hype van Faceless Rex-courier, die op dit moment ook 'slechts' 30 euro is. Zou ik niet op al te veel hopen, dan kan dit alleen maar meevallen.
Dat is niet altijd zo hoor.N.Uckerman schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:46:
[...]
Oh dat weet ik inderdaad niet, daar zal je dan wel gelijk in hebben! Mijn theorie klopt verder wel denk ik: De items apart zullen een even hoge prijs krijgen als de carafe zelf. Dus hij zal er sws geen verlies op maken!
KlikklikklikVerwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 23:48:waar kan je ergens terug vinden wat populaire picks en zo zijn?
[ Voor 81% gewijzigd door Zuurstok op 03-08-2015 19:16 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Tupel op 03-08-2015 23:15 ]
[ Voor 18% gewijzigd door govie op 05-08-2015 21:20 ]
Wanneer TI voorbij is zal ik eens kijken of we weer wat D&D (Drank & DotaEduardboon schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:26:
Speel sinds een paar dagen wat potjes Dota, maar echt goed ben ik absoluut nog niet. Heb ook absoluut niemand om mee te spelen, want MOBA's zijn saai vind men in mijn omgeving. Zijn er onder de tweakers meer beginners die het leuk vinden om samen wat te spelen?
GaafFeralio schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:28:
[...]
Wanneer TI voorbij is zal ik eens kijken of we weer wat D&D (Drank & Dota) potjes kunnen gaan doen. Voeg mij maar toe op steam!
SpoilerJBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 01:17:
En exit voor Secret...
Vond ze toch niet echt sterk dit toernooi, S4 best wel wat foutjes ook.
Heb ook een paar wedstrijden van TI bekeken omdat iemand me daarover verteld had, mijn enige ervaring met een MOBA so far is Awesomenauts, maar wil Dota ook wel eens proberen. Ik ga wrs wel heel erg slecht zijn, maar ik wil wel meedoen aan een beginnerspotje (op een avond dat het niet geweldig goed weer is om buiten wat biertjes achterover te slaanEduardboon schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:26:
Speel sinds een paar dagen wat potjes Dota, maar echt goed ben ik absoluut nog niet. Heb ook absoluut niemand om mee te spelen, want MOBA's zijn saai vind men in mijn omgeving. Zijn er onder de tweakers meer beginners die het leuk vinden om samen wat te spelen?
Awesomenauts heb ik ongeveer 40 uur in zitten (vond ik al best veel voor die gameJerbo. schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Heb ook een paar wedstrijden van TI bekeken omdat iemand me daarover verteld had, mijn enige ervaring met een MOBA so far is Awesomenauts, maar wil Dota ook wel eens proberen. Ik ga wrs wel heel erg slecht zijn, maar ik wil wel meedoen aan een beginnerspotje (op een avond dat het niet geweldig goed weer is om buiten wat biertjes achterover te slaan)
IPhone 5 16GB / Toshiba P300-275 / ZiggO Alles in 1
Ik zit wat krap in m´n tijd tegenwoordig maar altijd willing om te helpenk3vin86 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:00:
Als ik dit allemaal zie krijg ik ontzettend veel zin om nog eens DoTa op te pakken. Ik heb Dota gespeeld toen het nog een WC3 mod was. Ik vraag me alleen af of mijn laptop dit gaat aankunnen.. is een P300-275 van toshiba heeft iemand enig idee? En zijn er misschien een paar ervaren spelers die binnenkort zin hebben een potje te spelen, die het niet erg vinden mij een beetje te helpen, mocht mijn systeem DoTa 2 aankunnen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq