Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerpDerp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08 20:10
Ik zoek ook nog de zeus immortal! Mocht iemand willen traden, heb aardig wat sets oid :)
Steam account: Deition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Deze week weer eens begonnen met Dota. Het spel begrijp ik opzich wel, alleen die items zijn zo verwarrend imo. Weet iemand een duidelijke tutorial te vinden over items in het algemeen? Wanneer moet ik nu bijvoorbeeld gaan voor raw damage, of voor stats? Dat zijn de dingen die ik nog niet helemaal begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
pryth schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:30:
Deze week weer eens begonnen met Dota. Het spel begrijp ik opzich wel, alleen die items zijn zo verwarrend imo. Weet iemand een duidelijke tutorial te vinden over items in het algemeen? Wanneer moet ik nu bijvoorbeeld gaan voor raw damage, of voor stats? Dat zijn de dingen die ik nog niet helemaal begrijp.
Eigenlijk is de simpelste en snelste manier om een guide te gebruiken, dit kan gewoon in game, je krijgt dan vaak met beschrijving en al welke items het beste bewerken, de beschrijving geeft zelfs de volgorde van skills aan. Het is niet perfect, maar het vormt wel een mooie basis. Er zijn verschillende guides die je kan kiezen door op het boekje linksbovenin te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Nostordici schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:55:
[...]

Eigenlijk is de simpelste en snelste manier om een guide te gebruiken, dit kan gewoon in game, je krijgt dan vaak met beschrijving en al welke items het beste bewerken, de beschrijving geeft zelfs de volgorde van skills aan. Het is niet perfect, maar het vormt wel een mooie basis. Er zijn verschillende guides die je kan kiezen door op het boekje linksbovenin te klikken.
Maar dit kan ook een valkuil zijn. Als er geen beschrijving is, of een slechte dan is blindvaren op een guide niet aan te raden. Sommige mensen waarmee ik dota speel kennen het spel niet goed genoeg om zelf items te kunnen kiezen voor bepaalde situaties (ik weet het ook niet altijd hoor) en kiezen altijd dezelfde build (zowel items al abilities). Vaak probeer ik ze dan aan te raden bepaalde items te kopen.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
pryth schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:30:
Zoals Nostordici al aangeeft is het heel erg goed om een guide te gebruiken. In Dota 2 kan elke spelereen guide maken als hij of zij dat wil. Als je in een game zit kan je linksboven in op een "boek" klikken. Daar zul je alle guides zien. Alle guides worden ook gerate. Dus als je een guide kiest met een hogere rating dan zit je vaak wel goed. Maar pas wel op! Je hebt namelijk als support bijv "Carry" builds, en als bijv. Carry heb je "Safe/offlane", "Jungle" of "Mid" lane builds. Als support heb je vaak andere mensen, dus dan kies je in jouw geval een guide waar gewoon support bij staat. Als je bijvoorbeeld mid gaat als Carry, dan zoek je een mid build op etc.

Vaak betekend het bij een guide niet dat je al die items moet kopen die staan vermeld. Vaak zijn er meerdere mogelijkheden. Wil je je teammates healen als support, dan koop je bijvoorbeeld een "Mekanism" of "Guardian Greeves". Willen je teammates dat je zorgt voor "lifesteal", dan koop je "Vladimirs offering". Maar dit zijn dingen die je over een bepaalde tijd leert.

Plaatje van Google:

Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/J2nSB.jpg

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Paterpor schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:28:
[...]

Wel Michiel was eerst dus even wachten op bevestiging daar. Anders kunnen wij zeker eens spreken ;)
Van mij mag Nostordici de Zeus immortal best hebben. Doe toch altijd random, dus heeft iemand die Zeus echt kiest meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schema van The International staat nu ook online. http://www.dota2.com/international/overview/
60 Best of 2's in de group stages. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

Gezien er velen niet zijn opgedagen, gaan we maar lekker met zn allen overthrow spelen.

Stream!

Twitch

[ Voor 47% gewijzigd door Zuurstok op 18-07-2015 19:20 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Ik heb ook nog te ruil Puck's Eternal Nymph set en Skywrath's Rune Forged set.
Als je een set voor Treant protector, pugna of venomancer hebt dan ben ik wel in voor een trade.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:52
Kreeg vandaag te horen dat morgen me hotel geboekt gaat worden, heb nu dubbel zin in TI5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
wil iemand het eerste immortal item van shadow fiend ruilen? Ik ben echt een sf fan, en MOET die dus hebben.

Ik heb zelf disrupter,huskar, sand king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 15:00
Hoe zien de predictions van de tweakers er uit voor main event & playoffs?

Bij mij is het voor main: Secret - EG - LGD - C9 (unsure over de pick) - IG/VP
Ik vind het heel moeilijk om dit jaar de top 6 correct in te schatten, op secret & EG na kan die lijst op eender welke manier opgevuld worden..

Playin teams liggen ook zeer dicht bij elkaar in skill vind ik. Al hoop/denk ik dat CDEC gaat overwinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ik ben echt zo slecht in het voorspellen, bij de pre qualifer had ik alleen de nummer 1 van Azië goed haha. Mocht iemand die hier wat beter in is, hier een redelijk lijstje willen posten, dan zie ik dit graag :)

Verder wel leuk om te weten als je tien games in Dota 2 Reborn wint, dan zal je compendium tien lvls stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Nostordici schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:39:
Ik ben echt zo slecht in het voorspellen, bij de pre qualifer had ik alleen de nummer 1 van Azië goed haha. Mocht iemand die hier wat beter in is, hier een redelijk lijstje willen posten, dan zie ik dit graag :)

Verder wel leuk om te weten als je tien games in Dota 2 Reborn wint, dan zal je compendium tien lvls stijgen.
5 Games, en als je er nog eens 10 wint krijg je nog meer punten.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

mvp vs archon game 2 zojuist..

Wtf even happened :D

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Zuurstok schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:42:
mvp vs archon game 2 zojuist..

Wtf even happened :D
Idd... haha. Beetje yolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Net deze game gehad:

Match ID= 1663900944

Bij de hero selection was Anti de heletijd moeilijk aan het doen. Er bleek al snel dat het weer een ego dota 2 speler was. We zeiden tegen hem dat hij al meer een teamplayer zou moeten zijn. Hij pickt vervolgens Anti omdat hij daar gewoon simpelweg zin in had. De pick paste natuurlijk totaal niet in ons team wat betreft de laning stages. Vervolgens gaat hij solo top zonder support en dat ging natuurlijk niet naar wens.

Hij vroeg dan ook rond min 4/5 al voor hulp. Daar ging het natuurlijk niet naar wens. Niemand had zin om deze ego speler to supporten. Vervolgens ging hij dus vanaf minuut 6 alleen maar zichzelf te laten doden en couriers spammen.

We hebben het nog tot minuut 50 volgehouden! Ik ben trouwens queen of pain. ( ik was natuurlijk niet meer heel gefocust, maar was dus lekker slim op skadi en deso te kopen HAHA.)

Wat ik eigenlijk wil zeggen:

Ik vind het niet normaal dat Dota 2 hier geen systeem voor heeft. Als er bijvoorbeeld in een bepaalde tijd( bv 2min) meer dan 5 cours worden gekocht door een hero dat die hero direct wordt gekickt. Na al die jaren dota is er nog steeds geen systeem voor? Tuurlijk is die gereported, en tuurlijk is die low-priority. Maar als anti was gekickt naar een courier of 5/6. Dan had de enemy zeker nog veel voordeel ervan, maar dan hadden we tenminste nog een klein beetje kans... Jammer dat dota het hier op na laat. Alles vind ik zeer goed geregeld door Valve, maar hier valt echter nog aan te werken! Want mijn game krijg ik hier dus niet mee terug.. en de game telt ook mee voor statistieken etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:30:
Net deze game gehad:

Match ID= 1663900944

Bij de hero selection was Anti de heletijd moeilijk aan het doen. Er bleek al snel dat het weer een ego dota 2 speler was. We zeiden tegen hem dat hij al meer een teamplayer zou moeten zijn. Hij pickt vervolgens Anti omdat hij daar gewoon simpelweg zin in had. De pick paste natuurlijk totaal niet in ons team wat betreft de laning stages. Vervolgens gaat hij solo top zonder support en dat ging natuurlijk niet naar wens.

Hij vroeg dan ook rond min 4/5 al voor hulp. Daar ging het natuurlijk niet naar wens. Niemand had zin om deze ego speler to supporten. Vervolgens ging hij dus vanaf minuut 6 alleen maar zichzelf te laten doden en couriers spammen.

We hebben het nog tot minuut 50 volgehouden! Ik ben trouwens queen of pain. ( ik was natuurlijk niet meer heel gefocust, maar was dus lekker slim op skadi en deso te kopen HAHA.)

Ik vind het niet normaal dat Dota 2 hier geen systeem voor heeft. Als er bijvoorbeeld in een bepaalde tijd( bv 2min) meer dan 5 cours worden gekocht door een hero dat die hero direct wordt gekickt. Na al die jaren dota is er nog steeds geen systeem voor? Tuurlijk is die gereported, en tuurlijk is die low-priority. Maar als anti was gekickt naar een courier of 5/6. Dan had de enemy zeker nog veel voordeel ervan, maar dan hadden we tenminste nog een klein beetje kans... Jammer dat dota het hier op na laat. Alles vind ik zeer goed geregeld door Valve, maar hier valt echter nog aan te werken! Want mijn game krijg ik hier dus niet mee terug.. en de game telt ook mee voor statistieken etc..
Je geeft zelf al aan; hij heeft hiervan een report gehad van een van jullie, meer kun je niet hieraan doen. Verder moet je gewoon doorgaan, je speelt ook met een smurf account. Mensen met wat minder potjes op hun naam zijn dan ook sneller geneigd om maar gewoon een abandon te tanken, het maakt tenslotte niks uit, ze kunnen zo weer een nieuwe account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Waarom heb je weer een nieuw account aan gemaakt dan? Was je het weer niet eens met je rating? :') Als je eenmaal een fatsoenlijk aantal games hebt, kom je die insta abandons veel minder tegen en is ook het aantal griefers een stuk lager.

Lekker hypocriet om te gaan smurfen en dan te gaan lopen zeiken op teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-03-2021
microoo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:22:
Waarom heb je weer een nieuw account aan gemaakt dan? Was je het weer niet eens met je rating? :') Als je eenmaal een fatsoenlijk aantal games hebt, kom je die insta abandons veel minder tegen en is ook het aantal griefers een stuk later.

Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:30:
Net deze game gehad:

Match ID= 1663900944

En die abandons bij de tegenstanders in je andere games. Die moeten dan natuurlijk ook niet meetellen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
microoo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:22:
Waarom heb je weer een nieuw account aan gemaakt dan? Was je het weer niet eens met je rating? :') Als je eenmaal een fatsoenlijk aantal games hebt, kom je die insta abandons veel minder tegen en is ook het aantal griefers een stuk lager.

Je mag eens wat beter lezen voordat je reageerd. Het ging mij er meer om waarom Valve hier geen kick-systeem voor heeft. Abandons interesseren mij niet. Natuurlijk is dit ook nadelig, maar hier krijgen de overige 4 spelers wel meer geld. Dus dit heeft Valve al een beetje proberen te verhelpen. Meer kunnen ze ook niet doen. Voor mensen die cours spammen en zichzelf laten doden is er echter helemaal niks. Ze worden niet gekickt etc. DAT was mijn punt.

Wat betreft het nieuwe account: Ik maak altijd smurfs aan om te experimenteren. Bij deze speel ik 9/10 keer mid en probeer ik de mid van enemy te counteren en te ownen om ze een soort 6v4 situatie te krijgen. Ik heb namelijk NOOIT mid gespeeld(dus ook nauwelijks mid heroes), was echt een drama. Vandaar dat ik t met een smurf doe zodat ik de mensen de pijn bespaar ik mijn main account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:40:
[...]

Je mag eens wat beter lezen voordat je reageerd. Het ging mij er meer om waarom Valve hier geen kick-systeem voor heeft. Abandons interesseren mij niet. Natuurlijk is dit ook nadelig, maar hier krijgen de overige 4 spelers wel meer geld. Dus dit heeft Valve al een beetje proberen te verhelpen. Meer kunnen ze ook niet doen. Voor mensen die cours spammen en zichzelf laten doden is er echter helemaal niks. Ze worden niet gekickt etc. DAT was mijn punt.

Wat betreft het nieuwe account: Ik maak altijd smurfs aan om te experimenteren. Bij deze speel ik 9/10 keer mid en probeer ik de mid van enemy te counteren en te ownen om ze een soort 6v4 situatie te krijgen. Ik heb namelijk NOOIT mid gespeeld(dus ook nauwelijks mid heroes), was echt een drama. Vandaar dat ik t met een smurf doe zodat ik de mensen de pijn bespaar ik mijn main account.
Dit is ook al een gedeelte aangepast, meerdere couriers kopen en achter elkaar feeden werkt ook niet...

En ja, het is vervelend dat dit je is overkomen, maar het is nu eenmaal gebeurt. Gewoon blijven doorgaan, dat is het enige wat je hier nog aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Wat is hier de logica van? Je kan toch ook op je main oefenen? Desnoods speel je unranked.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Feralio schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:25:
[...]

Dit is ook al een gedeelte aangepast, meerdere couriers kopen en achter elkaar feeden werkt ook niet...

En ja, het is vervelend dat dit je is overkomen, maar het is nu eenmaal gebeurt. Gewoon blijven doorgaan, dat is het enige wat je hier nog aan kan doen.
Tuurlijk ga ik door, komt helemaal goed! Hoezo werkt het niet dan? het feedem snap ik wel, want er komt een moment dat je zo'n laag level hebt dat ze nauwelijks nog exp van je krijgen. Maar cours daar krijgen ze toch gewoon geld voor? Dus ze kunnen makkelijk 5k gold etc van die cours krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:27:
[...]

Tuurlijk ga ik door, komt helemaal goed! Hoezo werkt het niet dan? het feedem snap ik wel, want er komt een moment dat je zo'n laag level hebt dat ze nauwelijks nog exp van je krijgen. Maar cours daar krijgen ze toch gewoon geld voor? Dus ze kunnen makkelijk 5k gold etc van die cours krijgen toch?
Nee in 6.74 is het aangepast:
The team gold bounty can now only trigger while no other couriers of that team are dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

kennerlijk, als je wel accepteerd maar voorderest alleen een hero randomd (want je kiest er geen) en je laad niet in de game (blijft lvl 0), word je niet geabandoned.

Je verliest dan ook gewoon mmr, kan je dan ook gewoon mmr erbij krijgen?
Best een bug wat mij betreft :S kon dit ook al in normal client?

ez -24 mmr

dotabuff

Dotabuff zegt dat de game niet telt, maar dat doet ie wel in client :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zuurstok op 27-07-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
daanteb schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:26:
[...]

Wat is hier de logica van? Je kan toch ook op je main oefenen? Desnoods speel je unranked.
Dan verknal ik de potjes voor andere spelers. Ik irriteer me dood aan een slechte mid. Dus dan ga ik zelf ook geen mid vernkanllen voor anderen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Feralio schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Nee in 6.74 is het aangepast:
The team gold bounty can now only trigger while no other couriers of that team are dead.
Team gold bounty niet nee. Maar diegene die de cour killt krijgt wel het geld. Ik heb dit namelijk nog twee dagen geleden gehad. Ik kreeg steeds opnieuw gold van de cour kill. Ik weet niet of mijn teamleden het ook kregen, maar dat zal wel niet dan. Degene die dus steeds die cours killt, krijgt dus wel een aardig zakcentje. Als dit een carry is met een cruciale rol, heeft diegene dus eigenlijk al gewonnen.

Ik snap echt niet waarom er geen systeem komt waar iemand die in een bepaalde korte tijd meerd dan een aantal(bv 5) cours koopt, wordt gekickt.. Dat zou toch de hele oplossing zijn voor het probleem.

Dan heeft de enemy natuurlijk nog steeds voordeel, maar dan heb je wel gewoon nog kans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
[...]

Dus? Wat is dat voor kul argument. Je komt met je nieuwe account altijd tegen mensen die er of geen snars van kunnen omdat ze het voor de eerste keer spelen of tegen een andere smurf waarvan de kans groot is dat die nog steeds ver boven of onder jouw skill niveau zit.
Hoe kan je goed oefenen als je nooit tegen mensen van je eigen skill zit? Met 30/0 iemand stompen die voor het eerst dota doet is inderdaad een goed "experiment".. :F
Ik zou daar gewoon unranked voor aanraden, dat werkt prima zoals Daanteb al zei.

Wat betreft dat lezen, als we het toch op de man spelen.. Het is af en toe inderdaad lastig lezen met al die spelfouten in jouw berichten. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:14:
[...]

Dan verknal ik de potjes voor andere spelers. Ik irriteer me dood aan een slechte mid. Dus dan ga ik zelf ook geen mid vernkanllen voor anderen:)
Wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. potjes worden toch wel verknaakt. Als jij het niet doet, doet iemand anders het wel voor je.

Russen die deathballen (wat ze de helft van de tijd niet lukt, maar ze blijven het proberen waardoor ze zichzelf alleen maar feeden), Pudges die permanent 180 graden verkeerd haken, Terrorblades die enkel auto attacken zonder een poging te doen om te last hitten, en zodoende hun eigen farm denyen en na 10 minuten misschien 15 last hits hebben. In LP kom je betere spelers en leukere potjes tegen. In pubs mag je er van uitgaan dat iedereen die je niet kent hersendood is. Meestal is dat waar.

Mensen in pubs zijn compleet krankzinnig. Je kan doen wat je wil, ganken, 100 last hits halen in 10 minuten, elke minuut een of twee kills maken, zo hard ratten als aar enigszins mogelijk is, en uiteindelijk staat je carry uit zijn neus te vreten met 15 last hits en een score van 2-14.

Nee, maak je maar geen zorgen dat jij mensen hun game verkloot, ze verkloten die van jou toch wel harder.

[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 27-07-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ik blijf me soms afvragen of jullie (Amanoo/N.Uckerman) hetzelfde spel spelen als wat ik speel.
Weten jullie zeker dat het Dota is wat je doet?
Ik heb best soms een idioot in m'n team maar dat is zeker geen standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Yogoi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:15:
Ik blijf me soms afvragen of jullie (Amanoo/N.Uckerman) hetzelfde spel spelen als wat ik speel.
Haha het komt echt nauwelijks voor hoor! Maar ALS het gebeurt, dan telt het potje wel mee met met alle statistieken en kun je er zelfs mmr door verliezen. Dus het zou wel handig zijn als hier een bepaald systseem door Valve zou zijn om dit tegen te gaan. Het is idd maar een heel klein probleem, maar elk probleem kan (proberen te) verholpen worden.

Of ben je het niet met me eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Yogoi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:15:
Ik heb het idee dat het de laatste tijd wel opvallend vaak gebeurt. Wellicht ook omdat er de laatste tijd wel enorm veel Russen in het spel zitten (vrijwel elke pot in ieder geval een aantal, met regelmaat zelfs een volledig team), en die spelen anders dan mensen gewend zijn. Per definitie gaan ze na 10 minuten deathballen, je kan er de klok op gelijk zetten. Zelf weet ik ook niet altijd zeker wat er de optimale speelstijl tegen is, maar als je vervolgens je team er 1 voor 1 op af ziet stormen om dood te gaan zakt je de moed wel erg ver in de schoenen. Wellicht spelen ze iets beter als de pot meer verloopt zoals ze verwachten. Maar ondertussen heb ik genoeg deathballs gezien om in ieder geval te weten wat je NIET moet doen. Als ik een goede AoE heb, ga ik dus proberen de vijand te vertragen (vanaf een veilige afstand), in de hoop dat mijn team verder wat zinnigs kan doen en de vijand mij niet te hard divet. Anders ga ik zelf proberen te ratten. Als je team het dan presteert om niet de minste farm te hebben en niets weg te ratten, dan weet ik het ook niet meer. Als het je dan lukt om de deathball te vertragen verlies je alsnog.

Hoe pakken jullie overigens dergelijke deathballs aan? Ik zie ze zo vaak (lijkt wel elke pot) dat ik eigenlijk moet weten wat met 1 of 2 man tegen 5 de optimale methode is. Wat ik nu doe werkt soms, maar ik weet zeker dat het niet optimaal is.

[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 27-07-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Pff iedere keer een smurf account aanmaken. Leer gewoon een hero tegen hard bots op mid en zorg dat je goed om kan gaan met de agro en ervoor zorgen dat je pusht op de juiste momenten en anders op je eigen highground kan spelen. Kijk wat youtube filmpjes van RTZ, Dendi of naar Waga op Twitch. Leer je superveel van als het om mid spelen gaat! Daarna kun je gewoon normal matches spelen. Ik snap werkelijk de lol niet van het smufen. Of ben je bang voor een negatieve W/L ratio? Lekker boeiend, als je maar lol (niet het spel natuurlijk ;)) hebt.

Ik speel elke maandag avond met een stel niet zo heel handige spelers, maarja het zijn wel mijn vrienden :). Ik probeer gewoon lol te hebben en dat lukt ook meestal wel.

Ander onderwerp. Iemand gisteren IG vs Fanatic game 2 gezien? Wauw! Ik kon maar niet gaan slapen! Duurde nogal lang, maar was wel spannend.

Iemand overigens welleens tegen een IO gespeeld met Satanic, BKB, MKB, Heaven's Halberd, Crystalis en Treads gespeeld? Man, dat was even een andere ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Hoe presteer je het een io zo gefeed te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Amanoo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:03:
core carry IO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Amanoo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:03:
Dota is een team game hè... dat heb ik niet gedaan in mijn eentje ;). Overigens hebben we alsnog gewonnen, maar het was wel nogal apart. Ik heb in een potje nog nooit zoveel geward en gedeward denk ik. Puur om die relocates aan te zien komen en ze niet de kans te geven visie te hebben voor een relocate. Daarnaast hadden ze ook nog eens een Spirit Breaker.

Pfff, ik was blij dat ik als Shadow Shaman mijn Ghost Scepter, Glimmer Cape en blink had. Daarnaast had ik dus na bijna 60 minuten alleen maar BoT's.

Het voelde overigens alsof deze speler een stukje beter was dan de rest. Misschien was het een smurf (geen Dotabuff helaas), maar misschien had hij ook gewoon een goede dag (of wij/ik een slechte, het was ook al laat :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:28
Er is een goed youtube kanaal om TI te kunnen terugkijken. Het liefst met de games een beetje opgeknipt ipv 1 video van 10 uur...

ik heb zelf een mooi kanaal gevonden: YouTube: Dota 2 Tournaments

[ Voor 33% gewijzigd door Limbeckx op 28-07-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Limbeckx schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:37:
Er is een goed youtube kanaal om TI te kunnen terugkijken. Het liefst met de games een beetje opgeknipt ipv 1 video van 10 uur...

ik heb zelf een mooi kanaal gevonden: YouTube: Dota 2 Tournaments
Of je kijkt hier: http://www.dota2.com/international/replays/2/0/

(gefeliciteerd trouwens *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
N.Uckerman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:07:
[...]

Haha het komt echt nauwelijks voor hoor! Maar ALS het gebeurt, dan telt het potje wel mee met met alle statistieken en kun je er zelfs mmr door verliezen. Dus het zou wel handig zijn als hier een bepaald systseem door Valve zou zijn om dit tegen te gaan. Het is idd maar een heel klein probleem, maar elk probleem kan (proberen te) verholpen worden.

Of ben je het niet met me eens?
Het komt niet vaak voor, dus waarom zou je er een systeem voor ontwikkelen? Dat gaat waarschijnlijk in dezelfde hoeveelheid situaties problemen op leveren op een manier die jij nu niet in ziet.
Voorbeeld: als je 5 minuten geen XP haalt krijg je automatisch een abandon. Prima voor mensen die AFK in de fontein staan, niet zo ideaal wanneer je 5 minuten lang als Techies bezig bent om mines neer te leggen voor base defence en geen XP pakt.

Dus nee, ik ben het niet met je eens. Er zijn genoeg andere, veel grotere problemen waar ze hun tijd aan kunnen spenderen. Iemand die zit te jammeren over zijn 40 MMR punten staat (hopelijk) bijzonder laag op de lijst.

Sowieso vind ik dat je een erg ongezonde MMR/stats fetish hebt. Een smurf maken zodat je noobs kunt stompen om "mid te oefenen"? En dan als excuus gebruiken dat je je "ergert aan teammates wanneer ze geen mid kunnen spelen" terwijl je zelf waarschijnlijk niet eens weet hoe een goede mid er uit ziet? Wat een hoop kak joh.
Volgens mij heb ik samen met veel anderen het hier al veel te vaak tegen je gezegd, maar staar je nou niet zo blind op je MMR en je stats. Geloof me: niemand interesseert het dat jij een KDA ratio van 0.3 hebt omdat je Storm Spirit aan het oefenen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:28
Bedankt voor de link en bedankt voor de felicitaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
Ik zit volgens mij al een tijdje in de tweakers guild in dota2, maar doe er echt nooit wat mee, omdat er nauwelijks werd gereageerd als ik vraag of iemand een game wilt. En omdat ik gewoon nooit weet wat voor game het gaat worden (mode/niveau/etc)
Is misschien ondertussen wat veranderd, dan hoor ik het graag, maar daarnaast zoek ik toch nog wat leuke dota'ers om af en toe mee te spelen.

Ik speel minstens 4 avonden per week en speel dan het liefste gewoon met een full stack.
Niet omdat ik wil tryharden, maar omdat ik gewoon een leuke tijd/game wil.

Ik ben rond de 4k mmr, maar speel al tijden geen ranked meer, omdat het mij gewoon totaal niet om stats etc gaat. Maar zoek wel beetje spelers rond mijn niveau, zodat het voor iedereen leuk is.

Dus, mocht je nog iemand zoeken om mee te spelen, of kan er nog wel iemand bij jullie groep, dan hoor ik het graag! :D

http://steamcommunity.com/id/itswoooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Gewoon de Teamspeak channel joinen ;) Veel makkelijker dan de in game channel die niemand ziet als ze in game zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Demie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:51:
[...]

Het komt niet vaak voor, dus waarom zou je er een systeem voor ontwikkelen? Dat gaat waarschijnlijk in dezelfde hoeveelheid situaties problemen op leveren op een manier die jij nu niet in ziet.
Voorbeeld: als je 5 minuten geen XP haalt krijg je automatisch een abandon. Prima voor mensen die AFK in de fontein staan, niet zo ideaal wanneer je 5 minuten lang als Techies bezig bent om mines neer te leggen voor base defence en geen XP pakt.

Dus nee, ik ben het niet met je eens. Er zijn genoeg andere, veel grotere problemen waar ze hun tijd aan kunnen spenderen. Iemand die zit te jammeren over zijn 40 MMR punten staat (hopelijk) bijzonder laag op de lijst.

Sowieso vind ik dat je een erg ongezonde MMR/stats fetish hebt. Een smurf maken zodat je noobs kunt stompen om "mid te oefenen"? En dan als excuus gebruiken dat je je "ergert aan teammates wanneer ze geen mid kunnen spelen" terwijl je zelf waarschijnlijk niet eens weet hoe een goede mid er uit ziet? Wat een hoop kak joh.
Volgens mij heb ik samen met veel anderen het hier al veel te vaak tegen je gezegd, maar staar je nou niet zo blind op je MMR en je stats. Geloof me: niemand interesseert het dat jij een KDA ratio van 0.3 hebt omdat je Storm Spirit aan het oefenen bent.
Dat interesseert misschien niemand, maar het interesseert mij wel ;) Aangezien het mijn account is en dus wel er om geef, doe ik het dus lekker wel :) Daarbij als je 4/5 potjes op een smurf heb gespeeld zit je al meteen rond de 3k te spelen hoor(mijn games zijn nu in iedergeval al very high skill) dus noobs zijn het niet meer. Voor mij dus een prima manier om te oefenen zonder dat je stats eraan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Zuurstok schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:37:
Gewoon de Teamspeak channel joinen ;) Veel makkelijker dan de in game channel die niemand ziet als ze in game zitten
Ga ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

N.Uckerman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Dat interesseert misschien niemand, maar het interesseert mij wel ;) Aangezien het mijn account is en dus wel er om geef, doe ik het dus lekker wel :) Daarbij als je 4/5 potjes op een smurf heb gespeeld zit je al meteen rond de 3k te spelen hoor(mijn games zijn nu in iedergeval al very high skill) dus noobs zijn het niet meer. Voor mij dus een prima manier om te oefenen zonder dat je stats eraan gaan.
Waarom leer je niet gewoon met excel werken?

edit: laat maar, ik wil en ga helemaal niet mee doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zuurstok op 28-07-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Zuurstok schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Waarom leer je niet gewoon met excel werken?

edit: laat maar, ik wil en ga helemaal niet mee doen.
wp.

En dan nu tijd voor C9 vs Secret _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
N.Uckerman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Prima hoor, heb ik ook geen moeite mee. Ik heb moeite met het feit dat je zelf 90% van je potjes verneukt voor anderen met je smurf, maar wel meteen begint te jammeren in de 0.5% van de potjes dat het bij jou gebeurt. Wees dan een vent en accepteer dat ook.

Edit: Weet je, eigenlijk heb ik er wel moeite mee. Als je nieuw bent in een spel is het niet leuk om compleet gestompt te worden door een onzeker jongetje die het leuk vindt om games van anderen te vernaggelen. De learning curve van dota is al hoog genoeg en het feit dat mensen buiten hun niveau gaan spelen zou eigenlijk bannable moeten zijn naar mijn mening.

[ Voor 18% gewijzigd door Demie op 29-07-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Demie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:56:
[...]

Prima hoor, heb ik ook geen moeite mee. Ik heb moeite met het feit dat je zelf 90% van je potjes verneukt voor anderen met je smurf, maar wel meteen begint te jammeren in de 0.5% van de potjes dat het bij jou gebeurt. Wees dan een vent en accepteer dat ook.

Edit: Weet je, eigenlijk heb ik er wel moeite mee. Als je nieuw bent in een spel is het niet leuk om compleet gestompt te worden door een onzeker jongetje die het leuk vindt om games van anderen te vernaggelen. De learning curve van dota is al hoog genoeg en het feit dat mensen buiten hun niveau gaan spelen zou eigenlijk bannable moeten zijn naar mijn mening.
Waar is de 'like' button? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Nog mensen hier die de Zeus immortal willen ruilen ? Ik heb o.a. de SF arms dubbel, pm als je wil ruilen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
BasA1991 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:06:
[...]

Waar is de 'like' button? :p
Afbeeldingslocatie: http://www.moronacity.com/tech-journal/images/2011/February/small-Facebook-like-button-counter.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Demie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:56:
[...]

++++

MatchMakingRating is niet voor niets uitgevonden. Daarnaast vind ik het eigenlijk best een sneue vorm van cheaten door gewoon een ander account aan te maken en opnieuw te calibreren.

Ik vind het mooie er juist aan om te stijgen. Ondanks dat m'n team absolute apen mongolen zijn en ik constant dit soort games speel, haal ik er erg veel voldoening uit om mezelf te zien groeien. Mezelf beter te zien worden.

Ik ben gecalibreerd op 1100 MMR ofzo. Ben inmiddels 2200. Trash tier FTW, maar ik heb wel die 1100 punten verdient. En als ik straks 4K ben kan ik trots op mezelf zijn; ik heb het gedaan, ik heb mezelf omhoog gewerkt en ik VERDIEN het om 4k te zijn.

MMR zegt in vele gevallen geen klote, dus ALS je er al waarde aan hecht; waarom jezelf bedriegen? Waarom blij zijn met een mmr van 'very high skill' terwijl je een Deso en een Skadi koopt? Sure, je snapt dat het fout was, maar dat zijn fouten waar tweakers mij voor uitlachen (terecht!) en ik ben 2k!

Ipv games te verpesten voor newbs met smurfs, allerlei rare accounts aan te maken voor stats omdat je geen excel kan en vervolgens zeuren over die ene keer dat er een antimage niet blij is en couriers/zichzelf gaat lopen feeden, kun je jezelf ook afvragen WAAROM antimage niet blij was. Sure, misschien had ie een ego, maar het is wel je antimage. Moet je hem misschien niet te vriend houden? Moet je hem niet gewoon babysitten voor de eerste 3 minuten, zodat zijn mood veranderd, en je daarna gewoon kunt doen wat je wilt? Had je niet beter iets anders dan QoP kunnen pakken?
en niet zeggen: jaa maar ik was eerst, ik had al gezegt dat ik mid wou yadayadayada, dat is kinderspel. Dit is Dota.

Had je post niet beter zoiets kunnen zijn:
Hey tweakers,
Zojuist deze game gespeeld <match id> alleen had ik een irritante antimage vanaf het begin die niet mee wou doen en couriers ging lopen feeden. Als jullie QoP hadden gespeeld in dit spel, hadden jullie wel gewonnen? Hoe zou je gewonnen hebben? Had item X me meer kans gegeven dan item Y door reden z? Had ik me meer moeten focussen met mn team op early deathball, omdat ze de late game zekerheid van antimage niet meer hadden?
Zien jullie een mogelijkheid vwb torens ratten terwijl de couriers gefeed worden, die ik niet zie?
Nu is je post meer als euhm, dit
Hij doet dit, hij doet dat, hij doet zus, hij doet zo. Als je ECHT goed was, had je die game gewoon gewonnen ;)

spoiler:
potverdikkie, doe ik het toch!

[ Voor 13% gewijzigd door Zuurstok op 29-07-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHat
  • Laatst online: 28-08 12:31
BasA1991 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:13:
Ik zit volgens mij al een tijdje in de tweakers guild in dota2, maar doe er echt nooit wat mee, omdat er nauwelijks werd gereageerd als ik vraag of iemand een game wilt. En omdat ik gewoon nooit weet wat voor game het gaat worden (mode/niveau/etc)
Is misschien ondertussen wat veranderd, dan hoor ik het graag, maar daarnaast zoek ik toch nog wat leuke dota'ers om af en toe mee te spelen.

Ik speel minstens 4 avonden per week en speel dan het liefste gewoon met een full stack.
Niet omdat ik wil tryharden, maar omdat ik gewoon een leuke tijd/game wil.

Ik ben rond de 4k mmr, maar speel al tijden geen ranked meer, omdat het mij gewoon totaal niet om stats etc gaat. Maar zoek wel beetje spelers rond mijn niveau, zodat het voor iedereen leuk is.

Dus, mocht je nog iemand zoeken om mee te spelen, of kan er nog wel iemand bij jullie groep, dan hoor ik het graag! :D

http://steamcommunity.com/id/itswoooooo
Ik heb je toegevoegd... ik zal binnenkort ook de teamspeak channel eens gebruiken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Kunnen jullie ook al de heledag geen dota spelen? Ik heb de heltijd dat ik niet met Oost- en West-Europa kan spelen. Krijg er geen verbinding mee. Enige zone die het doet is Rusland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
N.Uckerman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:40:
Kunnen jullie ook al de heledag geen dota spelen? Ik heb de heltijd dat ik niet met Oost- en West-Europa kan spelen. Krijg er geen verbinding mee. Enige zone die het doet is Rusland.
Met de Russen spelen mag ook hoor, andersom gebeurt dat net zo vaak haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
BlackHat schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Ik heb je toegevoegd... ik zal binnenkort ook de teamspeak channel eens gebruiken. O-)
Accepted!

Maar ik denk niet dat ik erg veel ga spelen tot na de TI :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Ik had er ook last van, N.Uckerman. Dan weer wel, dan weer niet. Ben maar US east gaan queuen

edit: @ hieronder; serious? klik

[ Voor 34% gewijzigd door Zuurstok op 29-07-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Dan was ik gelukkig niet de enige, dacht al dat er iets met mijn internet mis was!

Kan iemand mij vertellen waarom ik dit hoofd van invoker nergens kan vinden? Vind 'm ook niet op de cummunity-markt van steam..

Als die niet niet meer kan worden verkocht door een of andere reden, dan mogen de mensen die 'm met mij zouden willen ruilen me even een pm sturen. Dan kijk ik of ik iets leuks voor jullie heb. Heb in iedergeval niet weinig!
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/23iz8z8.png

Zijn er verder trouwens nog leuke wedstrijden van TI5 vanavond? Ik kan wel t schema opzoeken maar ik weet niet precies welke teams op dit moment echt de favorieten zijn. Ken alle teams wel, maar de teams zijn nu weer veranderd dus weet niet wie er beter/slechter is geworden.

Edit: Zie nu zelf op de afbeelding staan dat het hoofd van invoker pas na 1 september verhandelbaar is |:( |:(

Hoe kan ik dit hoofd dan zelf kopen? Blijkbaar heeft deze persoon dat ook kunnen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door N.Uckerman op 29-07-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Laatst online: 20-09 18:29
Zijn er verder trouwens nog leuke wedstrijden van TI5 vanavond? Ik kan wel t schema opzoeken maar ik weet niet precies welke teams op dit moment echt de favorieten zijn. Ken alle teams wel, maar de teams zijn nu weer veranderd dus weet niet wie er beter/slechter is geworden.
Secret, EG en LGD worden momenteel door de meesten gezien als een potentiële top drie (random order, en niet perse mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Zuurstok schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:22:
Ik had er ook last van, N.Uckerman. Dan weer wel, dan weer niet. Ben maar US east gaan queuen

edit: @ hieronder; serious? klik
Dankje, ga ik nu meteen eens even 50 levels compendium erbij kopen voor wat immortal 3 cheasures :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik begin serieus te vermoeden dat Windrunner wat OP is. Ik eindigde met 20-3. En alle 3 mijn deaths waren gewoon feed, dat voorkomen had kunnen worden. 1 keer ging ik flink tower diven (wat me wel een kill opleverde), 1 keer nam ik een toren terwijl ik wist dat er 4 man op me af kwam, tweede keer omdat ik blijkbaar niet snap dat Abyssal Blade een miniscule cast range heeft (toen stond ik al 20-2, overigens).

Ik heb nooit zulke scores. Gewoon nooit. Maar ik speel dan ook meestal support.
___

Net een Slark gehad die dacht dat voor een position 1 100 last hits in 30 minutes goed is. Het was tegen een solo offlane. Als je in 10 minuten minder dan de helft van dergelijke farm hebt, heb je eigenlijk al de lane verloren. Zeker tegen een solo offlane.

[ Voor 45% gewijzigd door Amanoo op 30-07-2015 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Amanoo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:38:

Net een Slark gehad die dacht dat voor een position 1 100 last hits in 30 minutes goed is. Het was tegen een solo offlane. Als je in 10 minuten minder dan de helft van dergelijke farm hebt, heb je eigenlijk al de lane verloren. Zeker tegen een solo offlane.
Tegen en met wie zat slark in die lane? Slark kun je makkelijk ownen voordat hij level 6 is. 100 last hits is niet veel na 30min, maar je weet nooit waar hij de focus op legt. Sommige gaan alleen maar voor kills en niet farm als ze eenmaal bijv shadow blade hebben.

Daarnaast werkt het MMR systeem gewoon goed. Ik klaagde eerste ook altijd over russen/feeders in mijn games, maar die heb je ook bij de tegenstander. Ben sinds mijn kalibratie meer dan 800rating gestegen, terwijl ik alleen maar random speel. Ik heb vooral veel geleerd van streams kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
N.Uckerman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:00:
Dan was ik gelukkig niet de enige, dacht al dat er iets met mijn internet mis was!

Kan iemand mij vertellen waarom ik dit hoofd van invoker nergens kan vinden? Vind 'm ook niet op de cummunity-markt van steam..

Als die niet niet meer kan worden verkocht door een of andere reden, dan mogen de mensen die 'm met mij zouden willen ruilen me even een pm sturen. Dan kijk ik of ik iets leuks voor jullie heb. Heb in iedergeval niet weinig!
[afbeelding]

Edit: Zie nu zelf op de afbeelding staan dat het hoofd van invoker pas na 1 september verhandelbaar is |:( |:(

Hoe kan ik dit hoofd dan zelf kopen? Blijkbaar heeft deze persoon dat ook kunnen doen.
Dat is een compendium immortal. Dus even e-sports redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Sahje schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:33:
[...]

Dat is een compendium immortal. Dus even e-sports redden.
Heb 'm al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 18:32
Michielodc schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:07:
[...]

Daarnaast werkt het MMR systeem gewoon goed. Ik klaagde eerste ook altijd over russen/feeders in mijn games, maar die heb je ook bij de tegenstander. Ben sinds mijn kalibratie meer dan 800rating gestegen, terwijl ik alleen maar random speel. Ik heb vooral veel geleerd van streams kijken.
Waar staat volgens jou dat die zei dat hij vond dat de MMR systeem slecht werkte? Hij zei alleen (misschien onterecht) dat een Slark naar zijn mening niet goed speelde, dan hoeft dat niet te betekenen dat die plots vindt dat de hele MMR slecht werkt? Of zeg je dit voor jezelf? Voor de rest heb je zeker weten wel een goed punt

Dit is wat Amanoo zei:
Amanoo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:38:

Edit: Ah, of je had het tegen N.Uckerman, zoveel reacties geleden en niet tegen Amanoo. Dan ben ik helemaal met je eens. :P

Edit Edit:
En nu ik weer terugscroll zie ik echt dat er veel gebeurd was hier, toen ik weg was, verwachtte alleen maar de discussie over de TI, maar blijkt dat er weer gezeurd wordt over MMR.

[ Voor 16% gewijzigd door Hostile Nob op 31-07-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
Nieuwe immortals!
Trove carave 2015!

Heb er net 3 open gemaakt, en de buit is:
1x Inscr. Tolling Shadows (visage)
1x Inscr. Shatterblast Crown (AA)
1x Inscr. Razzil's Midas Knuckles (Alch)
2x Venoling (rare courier)
1x Venoling

Als iemand een venoling van me en wilt ruilen, ik zou graag zeus' lightning bolt willen of sf arms ^^
Is weg :x

[ Voor 5% gewijzigd door Anvesi op 01-08-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Nu online
Fiole schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:40:
Nieuwe immortals!
Trove carave 2015!

Heb er net 3 open gemaakt, en de buit is:
1x Inscr. Tolling Shadows (visage)
1x Inscr. Shatterblast Crown (AA)
1x Inscr. Razzil's Midas Knuckles (Alch)
2x Venoling (rare courier)

Als iemand een venoling van me en wilt ruilen, ik zou graag zeus' lightning bolt willen of sf arms ^^
Ik heb helaas geen extra arms of zeus item :(. Ik ben wel op zoek naar een Venoling, helaas niets speciaals gekregen :P. Wat ik extra heb is:

- Inscribed Vigil Signet (Schild voor Sven)
- Inscribed Rollermawster (Helm voor Tinker)
- Genuine Winterblight (Zwaard voor Wraith King)
- Inscribed Draining Wight (Ward voor Pugna)
- Insribed Moonfall (Schild voor Luna)
- Inscribed Tormented Staff (Weapon voor Leshrac)
- Genuine Fluttering Staff (Weapon voor Nature's Prophet)
- Sufferwood Sapling (Weapon voor Nature's Prophet)
- Inscribed Searing Dominator (Helm voor Huskar)
- Inscribed Atomic Ray Thrusters (Weapon voor Gyrocopter)
- Inscribed Magus Apex (Haar voor Invoker)
- Inscribed Colossal Crystal Chorus (Backpack voor Meepo)
- Inscribed Resistive Pinfold (Backpiece voor Disruptor)
- Inscribed Shock of the Anvil (Weapon voor Magnus)
- Doomling Courier

Sommige zijn al wat ouder, maar het zijn wel immortals. Als iemand wil ruilen dan hoor ik het graag. Ik ben best bereid om meerdere items te ruilen tegen een zeldzamer item!

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
Zuurstok schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:49:
[...]

Ipv games te verpesten voor newbs met smurfs
Tegenwoordig kan je ook niet voor niets aangeven of je dota al eerder gespeeld hebt zodat je niet met complete newbs samen komt. Alhoewel ik natuurlijk niet weet of n.uckermann dat doet, maar Valve probeert het niet voor niets te fixen.

Het is voor de echte beginners heel triest, alhoewel je tegen deso skadi n.uckermann je misschien nog wel een kans hebt :p ;). Als je de 6k boosters bezig ziet die gewoon solo een game 1v5 carryen dan is dat inderdaad niet leuk als beginner om zo je learning curve nog steiler te zien worden.
Maar goed, net als feeders/russen/ofwaarjejedanookaanergert een vast onderdeel zijn van dota, zijn smurf/boosters/account buyers dat helaas ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Hoe lang duurt het voor je doorgaans rank 13 bent (voor ranked)? Ik heb er nu ~60 games opzitten en ben pas level 5. Zijn er nog tips/tricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
pryth schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:00:
Hoe lang duurt het voor je doorgaans rank 13 bent (voor ranked)? Ik heb er nu ~60 games opzitten en ben pas level 5. Zijn er nog tips/tricks?
Niet geven om ranked. Gewoon lekker spelen. Ik heb 2000+ games en vind ranked wel leuk, maar nou niet zo belangrijk. Ik zou niet naar rank 13 rushen zodat je ranked kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Fiole schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:39:
[...]

Niet geven om ranked. Gewoon lekker spelen. Ik heb 2000+ games en vind ranked wel leuk, maar nou niet zo belangrijk. Ik zou niet naar rank 13 rushen zodat je ranked kan spelen :)
Mja, ik wordt er gewoon moe van dat elke game wel 1-2 abandons heeft. Dat is met ranked wel weg in ieder geval (dan is een game niet zinloos meer in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
150 games ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat hebben jullie in de predictions?
ik weet niet veel statisieken dus ik gok maar wat

Most kills across the teams
101-120

Most kills
Gyro

Most deaths
Techies

Latest First blood
9-11m

Rosh kills
4-5

largest crit
1400-1600

highest gpm
900 1000

maar de andere opties zijn echt gok werk voor me... waar kan je ergens terug vinden wat populaire picks en zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Speel eigenlijk nooit SF, maar randomnde hem zojuist. Had gelijk een leuk momentje te pakken :D

die line-ups :X alleen TA en ik hadden gerandomned.

Die gasten letten ook echt totaal niet op animaties ofzo he.

[ Voor 13% gewijzigd door Zuurstok op 03-08-2015 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
Heb een golden trove carafe uit een kistje getrokken :*) Zit alleen te twijfelen of ik em open zal maken of dicht zal verkopen.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
daanteb schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:15:
Heb een golden trove carafe uit een kistje getrokken :*) Zit alleen te twijfelen of ik em open zal maken of dicht zal verkopen.
Ik zou 'm dicht verkopen( als je die tenminste verkocht krijgt). De vorige treasures waar bv de gouden totem van es in zit. Die treasures kosten namelijk ook rond de 200 euro. De items die erin zitten hebben ook allemaal rond prijs als je ze los koopt. Logisch natuurkijk, treausre van 200 euro en je krijgt er een item van 200 voor terug.

Mijn advies:

Verkoop de carafe(als het lukt) en koop erna gewoon voor de prijs waar je 'm voor hebt verkocht het item wat je eigenlijk wilde uit die carafe. Dan neem je in iedergeval niet de gok dat je een item krijgt die je mss net wat minder leuk vindt dan de ander. Of je houd je het geld natuurlijk voor andere dingen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Zuurstok schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 03:38:
Speel eigenlijk nooit SF, maar randomnde hem zojuist. Had gelijk een leuk momentje te pakken :D

[video]

die line-ups :X alleen TA en ik hadden gerandomned.

Die gasten letten ook echt totaal niet op animaties ofzo he.
Haha, de SF ult kan zo leuk zijn. Het is dat je het hebt gezegd, anders had ik die Axe geen eens gezien.

@N.Uckerman. De golden items van vorig jaar waren zo duur omdat je deze alleen kon krijgen d.m.v. golden demiheroes. Dit is niet meer zo, het is dan ook erg moeilijk in te schatten hoeveel het waard gaat worden. Maar als je kijkt naar de hype van Faceless Rex-courier, die op dit moment ook 'slechts' 30 euro is. Zou ik niet op al te veel hopen, dan kan dit alleen maar meevallen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Forn schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:27:
[...]

Haha, de SF ult kan zo leuk zijn. Het is dat je het hebt gezegd, anders had ik die Axe geen eens gezien.

@N.Uckerman. De golden items van vorig jaar waren zo duur omdat je deze alleen kon krijgen d.m.v. golden demiheroes. Dit is niet meer zo, het is dan ook erg moeilijk in te schatten hoeveel het waard gaat worden. Maar als je kijkt naar de hype van Faceless Rex-courier, die op dit moment ook 'slechts' 30 euro is. Zou ik niet op al te veel hopen, dan kan dit alleen maar meevallen.
Oh dat weet ik inderdaad niet, daar zal je dan wel gelijk in hebben! Mijn theorie klopt verder wel denk ik: De items apart zullen een even hoge prijs krijgen als de carafe zelf. Dus hij zal er sws geen verlies op maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
N.Uckerman schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:46:
[...]

Oh dat weet ik inderdaad niet, daar zal je dan wel gelijk in hebben! Mijn theorie klopt verder wel denk ik: De items apart zullen een even hoge prijs krijgen als de carafe zelf. Dus hij zal er sws geen verlies op maken!
Dat is niet altijd zo hoor.
Ik ken genoeg kisten waarbij de waarde van items nogal verschillend was op basis van welke hero het was.
De items van de populaire hero zijn dan duurder dan de kist waarde maar als je dat item niet kreeg dan was het 10-15% van de kist waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

TI Main Event HYPE!!!

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/744/325/caa.jpg

ChooChoo!

Trouwens, @Aardschok:
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 23:48:waar kan je ergens terug vinden wat populaire picks en zo zijn?
Klikklikklik
Sowieso wel een goede website voor dat soort dingen vind ik :)

[ Voor 81% gewijzigd door Zuurstok op 03-08-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
www.datdota.com voor al je doto statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predictions zijn nu nog aan te passen, met de 2e wedstrijd van LGD tegen Empire staat het hoogste GPM op 931. In ieder geval nog aan te passen voor mensen die lager hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Grootste anticlimax ooit. Net een dota game van ruim 2 uur! En dan verliezen omdat van 2 team maten en mijzelf de internet verbinding begint te haperen. En bedankt Ziggo!

Kan niet eens fatsoenlijk TI kijken :(

[ Voor 10% gewijzigd door Tupel op 03-08-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Secret naar LB, who would have thought...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
m00narmy! }:O

[ Voor 18% gewijzigd door govie op 05-08-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Waarom is het hier zo stil? Wordt er ergens anders gepraat over TI? :D

Wat overigens wel balen is, is dat ik blijkbaar geen favorite team heb ingevuld in mijn Compendium. Dit kan ik ook niet meer wijzigen terwijl er geen slot onder zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Wanneer wordt de arcana uitslag eigenlijk bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Speel sinds een paar dagen wat potjes Dota, maar echt goed ben ik absoluut nog niet. Heb ook absoluut niemand om mee te spelen, want MOBA's zijn saai vind men in mijn omgeving. Zijn er onder de tweakers meer beginners die het leuk vinden om samen wat te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:26:
Speel sinds een paar dagen wat potjes Dota, maar echt goed ben ik absoluut nog niet. Heb ook absoluut niemand om mee te spelen, want MOBA's zijn saai vind men in mijn omgeving. Zijn er onder de tweakers meer beginners die het leuk vinden om samen wat te spelen?
Wanneer TI voorbij is zal ik eens kijken of we weer wat D&D (Drank & Dota ;)) potjes kunnen gaan doen. Voeg mij maar toe op steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Feralio schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Wanneer TI voorbij is zal ik eens kijken of we weer wat D&D (Drank & Dota ;)) potjes kunnen gaan doen. Voeg mij maar toe op steam!
Gaaf :) U zijt toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap