• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05 09:50
Heel irritant, maar heb mezelf wel aangeleerd om het met een korreltje zout te nemen.
Ik kom voor de game en niet voor de irritante spelers. Speel nu zo’n 2 potjes op een avond en heb als rank crusader. Blijf het nog steeds erg tof vinden en heb er ongeveer 300 uur inzitten.

zaRxNL is de naam op Steam.
Tot binnenkort 😃
Rule schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:13:
[...]

Het vloeken en tieren inderdaad. De snelle updates zijn erg killing als je 6-7 maanden niet gespeeld hebt. De mate van skill gap die ik nu mis en niet re-scaled wordt. Het eigenlijk niet weten welke hero ik wil spelen als ik een game begin.

|:(

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-03 07:53
Keesknd schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:42:
Heel irritant, maar heb mezelf wel aangeleerd om het met een korreltje zout te nemen.
Ik kom voor de game en niet voor de irritante spelers. Speel nu zo’n 2 potjes op een avond en heb als rank crusader. Blijf het nog steeds erg tof vinden en heb er ongeveer 300 uur inzitten.

zaRxNL is de naam op Steam.
Tot binnenkort 😃

[...]
4.003 uur :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:20
Ik zit bijna op 12000 uur, alleen zegt dat niet zoveel. ~7000 games

• Keesknd
No-Lifers !! 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 15:40
Vind wel jammer dat dit topic niet meer zo lekker loopt. Speel nog wel veel, maar alleen solo. Zou mooi zwijn geweest dat we hier onderling nog wat party’s konden opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-05 14:00

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

grote_oever schreef op zondag 13 januari 2019 @ 19:07:
Vind wel jammer dat dit topic niet meer zo lekker loopt. Speel nog wel veel, maar alleen solo. Zou mooi zwijn geweest dat we hier onderling nog wat party’s konden opzetten.
Ik speel het ook nog wel, maar enkel nog Turbo. Ik heb gewoon geen zin/tijd om 25 min gegijzeld te worden met vloekende dronken mensen die idioot spelen. Dan vindt ik 10-15 minuten beter :+
Beetje jammer dat dotaplus feitelijk niet werkt in turbo, maar die gaat er nu na 1 maand alweer uit. Wel 8-9 item sets uitgehaald

Gisteren ook een potje auto chess opgestart, en hoewel ik er het eerste potje weinig van snapte, ging het tweede potje een stuk beter, en is dat prima te doen terwijl ik een podcast aan het luisteren ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekovk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-01 21:58
Heb het na een jaar of twee afwezigheid toch weer eens opgepakt. Blijft leuk, alleen wel weer ff wennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-04 08:27
ben lol beetje beu en zou dota 2 eens willen proberen.
is het beetje toegankelijk voor nieuwe spelers?

Iemand die wil samen spelen met een newbie en me wat leren?

[ Voor 23% gewijzigd door Valdourian op 03-02-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Valdourian schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:58:
ben lol beetje beu en zou dota 2 eens willen proberen.
is het beetje toegankelijk voor nieuwe spelers?

Iemand die wil samen spelen met een newbie en me wat leren?
Mede ex-lol speler hier, 2-3 jaar geleden overstap gemaakt.

"toegankelijk" is een groot woord, je hebt al wat moba ervaring, dus zeker in het begin zal je een voordeel hebben op je tegenstanders. Je hebt als het goed is flink wat meer last hit ervaring en map-awareness.

Maar, er zijn dingen anders aan Dota:

Denies: Je kan je eigen creeps aanvallen onder een bepaalde %hp, en ze zelf last-hitten. Dit geeft je op dit moment (reduced) gold, en voorkomt dat je tegenstander deze kan pakken.

Dying: Dood gaan kost je gold. Hoe meer je hebt, hoe meer je kwijt raakt.

Teleports: Er is geen recall in Dota. Als je ergens heen wilt zal je moeten betalen (50 gold) of moeten lopen.

Deze guide behandeld de basics: https://purgegamers.true.io/g/dota-2-guide/
Hij is wel wat verouderd, maar dat zal voor het begin niet uit maken....

Je mag me altijd toevoegen en dit is mijn profiel.
Ik speel vooral "turbo" wat een snellere modus is, waardoor je vaak met 20-45 minuten klaar bent (ipv 40-90 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
IdieEasy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:27:
[...]

Mede ex-lol speler hier, 2-3 jaar geleden overstap gemaakt.

"toegankelijk" is een groot woord, je hebt al wat moba ervaring, dus zeker in het begin zal je een voordeel hebben op je tegenstanders. Je hebt als het goed is flink wat meer last hit ervaring en map-awareness.

Maar, er zijn dingen anders aan Dota:

Denies: Je kan je eigen creeps aanvallen onder een bepaalde %hp, en ze zelf last-hitten. Dit geeft je op dit moment (reduced) gold, en voorkomt dat je tegenstander deze kan pakken.

Dying: Dood gaan kost je gold. Hoe meer je hebt, hoe meer je kwijt raakt.

Teleports: Er is geen recall in Dota. Als je ergens heen wilt zal je moeten betalen (50 gold) of moeten lopen.

Deze guide behandeld de basics: https://purgegamers.true.io/g/dota-2-guide/
Hij is wel wat verouderd, maar dat zal voor het begin niet uit maken....

Je mag me altijd toevoegen en dit is mijn profiel.
Ik speel vooral "turbo" wat een snellere modus is, waardoor je vaak met 20-45 minuten klaar bent (ipv 40-90 minuten).
Ok thx, hier ben ik al wat mee.
Kan je soms een paar heroes aanraden die gemakkelijk te leren zijn als beginner? Het is nogal veel als je ze niet kent en niet weet in welke rol ze sterk zijn.
In lol ben ik support main en mid/adc als 2e rol.
Alsook de shop komt overwelmend over, was het al vergeten dat het ooit in lol ook zo was >:)
Heb je toegevoegd op steam.

[ Voor 3% gewijzigd door Valdourian op 04-02-2019 17:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:20
Valdourian schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:20:
[...]

Kan je soms een paar heroes aanraden die gemakkelijk te leren zijn als beginner? Het is nogal veel als je ze niet kent en niet weet in welke rol ze sterk zijn.
Alsook de shop komt overwelmend over, was het al vergeten dat het ooit in lol ook zo was >:)
Dit is wel handig voor jou denk ik:
https://www.dotabuff.com/learn/lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Valdourian schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:20:
[...]

Support is relatief makkelijk: Ogre magi, Crystal Maiden en Lion.
ADC (bestaat niet in dota, dus gewoon Carry): Sniper -> Ranged attack damage, Juggernaut -> melee attack damage, Phantom Assasin -> melee damage nuker. Viper -> Sustainable ranged.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valdourian
IdieEasy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:57:
[...]

Support is relatief makkelijk: Ogre magi, Crystal Maiden en Lion.
ADC (bestaat niet in dota, dus gewoon Carry): Sniper -> Ranged attack damage, Juggernaut -> melee attack damage, Phantom Assasin -> melee damage nuker. Viper -> Sustainable ranged.
Nice, dan ga ik die eens uitproberen!
Dit is inderdaad een erg handige site! Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:43
Iemand hier die ook de mod Dota Auto Chess speelt?

Werkt lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
EdwardK123 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:15:

Werkt lekker!
Nog nooit Dota zelf gespeeld maar al heel veel Auto Chess. Toffe mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Werkt lekker!
Schuldig! Vindt het vooral fijn dat ik het gewoon rustig aan kan doen, en niet teveel hoef op te letten.
podcast er naast aan, en kan regelmatig gewoon kijken wat er gebeurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 13:14

Werkt lekker!
Zeker, speelt lekker weg en heeft toch wel een behoorlijke learning curve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-05 19:23

The Chosen One

Zie signature!

Nog mensen die naar Parijs gaan? Ben aan het kijken waar dat Event Arena precies ligt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
The Chosen One schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:19:
Nog mensen die naar Parijs gaan? Ben aan het kijken waar dat Event Arena precies ligt.
Jazeker, ik heb vandaag alles geboekt. Event arena ligt vlakbij de ingang van de twee parken.
Mochten mensen willen gaan dan zou ik snel het vervoer regelen als je alleen gaat. Met de Thalys is een retourtje vanaf Rotterdam maar 70 euro.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb gisteren/ vandaag ook geboekt. 120 Euro heen en terug trein (van oosten land) 260 Euro verblijf (1 week, 2 dagen Disneyland erbij... ben er toch). Disneyland nog ff boeken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Niet meer relevant.

[ Voor 96% gewijzigd door The Chosen One op 27-05-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:07
Speelt iemand nog wel eens Dota? Heb het na lange tijd weer eens gedaan.. helaas net zo Toxic als altijd. Valt me wel op hoeveel spelers er honderden euro's nog in stoppen voor battle passes en skins etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esazs
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21-05 20:15
Ik ben een jaar of vier geleden gestopt met dota, dat speelde ik echt fanatiek met een groepje. Toen ik 5.5k had gehaald wilde ik een een "pauze" die onbedoeld is veranderd is een stop. De lol was er een beetje af, omdat het serieus ging en dat betekende dat je snel meegesleept werd door de negativiteit.

Over twee weken komt het oude groepje bij elkaar voor een ouderwetse LAN-party en gaan we het gewoon proberen. Ik weet nu al dat we dramatisch gaan presteren, maar hopelijk is het daardoor extra grappig. Heb van het weekend een streampje gecheckt en herkende de helft niet meer. Nieuwe heroes, skills, items en map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

esazs schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:48:
Ik ben een jaar of vier geleden gestopt met dota, dat speelde ik echt fanatiek met een groepje. Toen ik 5.5k had gehaald wilde ik een een "pauze" die onbedoeld is veranderd is een stop. De lol was er een beetje af, omdat het serieus ging en dat betekende dat je snel meegesleept werd door de negativiteit.

Over twee weken komt het oude groepje bij elkaar voor een ouderwetse LAN-party en gaan we het gewoon proberen. Ik weet nu al dat we dramatisch gaan presteren, maar hopelijk is het daardoor extra grappig. Heb van het weekend een streampje gecheckt en herkende de helft niet meer. Nieuwe heroes, skills, items en map.
Perfect dus om iets retardeds te doen. Sniper support, Techies hard carry (wat kan met zijn talents, uiteraard is het alsnog slecht). Sniper met scepter en 5 divine rapiers. Of misschien scepter, 3 rapiers, 1 daedalus en eeb desolator. Op een gegevn moment worden crits en minus armor effectiever dan ruwe damage. Of Shadowblade+Dagon Terrorblade (laat jezelf bijna doodgaan, en dan blaas je iemand op met ult+dagon). Bara met Urn en Dagon 5, zodat je 1 iemand kan opblazen en daarna niets meer kan. Dat soort fratsen.

Soms is DotA2 gewoon het leukst als je dat soort grappen uithaalt.

[ Voor 16% gewijzigd door Amanoo op 13-08-2019 13:23 ]

• esazs
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21-05 20:15
Haha, exact. De meest memorabele games zijn de mega comebacks en de idioterie.

Trilane mid. Vijf man roam. LS/Bara/Furion gank squads. Dat soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-05 21:15
Is de dota community op Tweakers nog actief?

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
chollersin schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:18:
Wist niet dat deze er was. Ik zelf speel sinds een paar jaar weer actief, elke avond wel een match. Nog meer actieve spelers? Op steam heet ik zaRx.NL . Connect voor ranked matches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-05 22:31

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

chollersin schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:18:
Ik ben bang van niet, of is er de laatste twee jaar toch stiekem een groep gebruikers bijgekomen? Ik ben zelf sinds een maandje weer actief aan het spelen, blijft toch mooi gebalanceerd spel

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]