Zelf speel ik alleen maar Solo en verlang inderdaad soms naar een vaste groep spelers. Ik heb juist het omgekeerde. soms zit ik in team waarvan ik denk "wtf ben jij mee bezig?".
Ik heb echt het idee dat ik me als enige druk maak over dingen zoals:
- hebben we genoeg damage
- kunnen we lategame aan?
- Hebben we een support?
- Kunnen we de enemy hero's counteren
Heb wel een tijd gehad dat ik inderdaad minder dota speelde, maar ik heb weinig alternatieve games om te spelen.
Diigii schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:26:
[...]
Zowel de match making als de heroes zijn de laatste jaren erg off-balance. Ze doen het er gewoon om. Als je kijkt naar games met Monkey King of Pangolier. En kijk hoe lang het duurde voordat Morphling was generfed (heb hem zelf ook wel veel gespeeld

).
Naar mijn mening veranderd er teveel in Dota 2, waarbij je niet echt een vaste ritme krijgt in de game. Het veranderen van de MMR vindt ik geen probleem, maar de changes m.b.t. de kaart, talents, meta's etc gebeurd gewoon veel te vaak. Heroes die normaal gesproken als mid worden gespeeld worden nu ingezet als supports, en supports worden nu als mid carries ingezet (bijv. Dazzle). De grootste verandering waar ik vroeger van genoot is toch wel het Junglen, maar dit is helaas niet meer van toepassing.
Ik speel af en toe nog een game, maar werken en 's avonds "veel" games spelen zit er niet meer in. Dus dan focus ik mij toch op games zoals PUBG of een bepaalde MMO.
Ik vind het juist prettig dat we hero's op verschillende rollen kan spelen. Heerlijk verschillende builds maken die totaal onzinnig zijn, maar soms werken. Waarom kan Dazzle geen carry zijn? Ik heb juist hekel aan de hero's die zo recht toe recht aan zijn. Zoals antimage/medusa/ Chaos knight of dragon knight.
Omniknight of vengfull spelen vind ik heerlijk! ik begin als support en als ik in de eerste paar minuten zie dat het niet goed ga dan ga ik farmen als een gek. Zelfde geld voor Bouny Hunter, maar die is zo hard generfed.
tijdje PUBG gespeeld, maar mijn pc kan het niet aan (of ik ben te sloom aan het worden). Want de hele game loopt goed totdat er aktie komt dan heb ik het idee dat mijn pc een slak is en ik daardoor doodga. Hoeveel potje ik wel niet gehad heb waarbij ik 20 min. loot en vervolgens bij mijn eerste enemy gelijk gekilled wordt.
[
Voor 66% gewijzigd door
grote_oever op 26-01-2018 15:03
]