Gewoon shadow blade kopen na de 3e dragon lanceZuurstok schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:36:
[...]
Grappig dat je dat zegt over meepo. Juist meepo is sinds 7.0 belachelijk sterk en specifiek zo'n hero waarmee je echt gratis solo MMR kunt grinden.
Zorg gewoon dat je niet end game met hem gaat. Zoals voor iedere hero geld, moet je wel je timings raken. Als je je timings mist, wordt het ontzettend lastig inderdaad. Met Anti-mage moet je ook niet 5v5 gaan vechten op level 1, bijvoorbeeld.
De game finishen tussen 20 en 35 minuten, is zo'n bepaalde meepo timing waar je je gewoon aan moet houden.
Zorg dat je bij 20-30 minuten 6 slotted bent op meepo, en het kost een georganiseerd team om hem te verslaan. Niet 1 hero. En als je iets niet tegen komt in solo (3k) ranked, is het wel een georganiseerd team.
Geen enkele hero kan een meepo op die timings soloen, tenzij hij wel heel goed gefarmed is. En dan neem ik Axe, Sven etc daar allemaal in mee.
Behalve misschien een fucking sniper. Maar sniper is gewoon een thieves hero. Misschien doe ik iets verkeerd, maar sniper is echt de enige hero waar ik met mn meepo tegen aan loop sinds 7.0 waar ik echt niet tegen kan teamfighten.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.