Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Fiole schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:33:
[...]

Gok dat iemand vergeten is sv_cheats op 0 te zetten en iemand dat hoor heeft gekregen.... -gold 60000 en dan is het snel klaar ja :p

Gewoon Zeus picken en dan -wtf doen ^^
Schijnt een bug te zijn...

iets met sentry's en unlimited gold :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
JBplap schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:45:
[...]

Schijnt een bug te zijn...

iets met sentry's en unlimited gold :|
Als het inderdaad svcheats was geweest ok, dan snap ik het nog wel. Maar bug abuse? Waarom zou je...ik bedoel wat is daar de lol van behalve alles ruïneren voor iedereen inclusief jezelf...ach blij dat idg beta getest word om die reden! Daarnaast hoor ik ook dat het een redelijke shit is vanwege no mmr, leavers, bugs, etc.

But, custom modes! Heeft iemand dit al geprobeerd / iets over te zeggen? Is waar ik eigenlijk het meest benieuwd naar ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:51
Is een bug op het moment enkel in de reborn client, daarom zou ik daar eigenlijk ook geen normale matches doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het systeem is multiplatform en heeft native ondersteuning voor OpenGL waardoor er geen wrappers meer nodig zijn. Aan de Mac- en Linux-clients wordt nog de laatste hand gelegd en die zullen in de komende weken beschikbaar gemaakt worden.
Nog even 1 maandje wachten om zelf te testen op mijn Linux bak. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Feralio schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:01:
Is een bug op het moment enkel in de reborn client, daarom zou ik daar eigenlijk ook geen normale matches doen. ;)
Deze "exploit" is ondertussen opgelost, het probleem zat in het feit dat je items van Illusions kon droppen en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Feralio schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:04:
[...]

Deze "exploit" is ondertussen opgelost, het probleem zat in het feit dat je items van Illusions kon droppen en verkopen.
Klopt, ik heb me er flink mee vermaakt nadat het mij 5 keer overkomen was achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Iemand trouwens Dota 2 reborn al goed bekeken? Want ik ben erachter gekomen dat de graphics er juist behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Heb even 2 screenshots gemaakt bijvoorbeeld van invoker :

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/ahf055ui5/invoker_model_dota2_reborn.jpg

Ziet er toch een stuk minder mooi uit?

[ Voor 24% gewijzigd door bones op 19-06-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:39
De backbone van UI en graphics is anders.
Ingame graphics van heroes zijn niet anders maar 1 voor 1 overgezet.
Mogelijk dus dat ze in de nieuwe engine er juist minder goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
bones schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:41:
Iemand trouwens Dota 2 reborn al goed bekeken? Want ik ben erachter gekomen dat de graphics er juist behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Heb even 2 screenshots gemaakt bijvoorbeeld van invoker :

[afbeelding]

Zat zelf met hetzelfde probleem, had in video settings de advanced sliderbar op 100% gezet met vergelijkbaar resultaat. Na wat zoek werk op de dota2 dev forum blijkt het om een bug te gaan met de slider bar.

Oplossing is simpel, gewoon de optie basic setting de slider op "Best looking" gezet apply en weer terug naar advanced settings en de textures zien er veel beter uit :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fGR7IgR.png

[ Voor 3% gewijzigd door Soar op 19-06-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Soar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:51:
[...]

Zat zelf met hetzelfde probleem, had in video settings de advanced sliderbar op 100% gezet met vergelijkbaar resultaat. Na wat zoek werk op de dota2 dev forum blijkt het om een bug te gaan met de slider bar.

Oplossing is simpel, gewoon de optie basic setting de slider op "Best looking" gezet apply en weer terug naar advanced settings en de textures zien er veel beter uit :)

[afbeelding]
Probeer het eens bij een echte (bot) game. als je dan invoker selecteerd dan ziet hij er niet uit. In het scherm waar jij kijkt ziet hij er bij mij ook goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
bones schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:15:
[...]

Probeer het eens bij een echte (bot) game. als je dan invoker selecteerd dan ziet hij er niet uit. In het scherm waar jij kijkt ziet hij er bij mij ook goed uit.
Ziet er gewoon prima uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CFyarKA.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j4Gi7ot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Vergelijk jouw 2e screenshot eens met jouw eerste (van je vorige post), ik zie wel degelijk een flink verschil. Kijk maar naar het gezicht van Invoker.
Als je nu hetzelfde doet in de normale dota 2 dan heeft invoker wel een high detail gezicht (net zoals in de hero library).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
bones schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:36:
[...]

Vergelijk jouw 2e screenshot eens met jouw eerste (van je vorige post), ik zie wel degelijk een flink verschil. Kijk maar naar het gezicht van Invoker.
Als je nu hetzelfde doet in de normale dota 2 dan heeft invoker wel een high detail gezicht (net zoals in de hero library).
Gelijk heb je, was mij niet eens op gevallen :D

De HQ texture for invokers gezicht zal dan wel niet juist zijn gelinkt bij het in-game pick menu aangezien het elders wel juist gerendered wordt. Hier is tenslotte de beta voor, submit de bug zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Wauw wat een games @ESL maar helemaal die finals. Als dit de voorbode is voor TI dan wordt dit een stuk beter dan vorig jaar. Hoe was het om daar in het publiek te zitten?

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team secret <3

Wat een wedstrijd! Die eerste match tegen EG... wauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

shit, weer gemist :P
Aldaar staan de vods, mocht iemand anders het ook gemist hebben.
http://www.reddit.com/r/D...5_grand_final_post_match/

[ Voor 60% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-06-2015 23:55 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:44
Ongelooflijk de matches Team Secret vs EG. De eerste match, als je ziet hoe snel dat allemaal gaat. Zai als Tusk, hij vliegt letterlijk de map door. Je kan toch echt goed zien dat deze twee teams van een ander kaliber zijn dan veel andere pro teams. Notail zei al toen hij aan het woord was dat de eerste match zo goed als "perfect" was. Geen feed van spelers, geen overextended plays etc. Heel erg vet.

Als Team Secret zo door gaat worden ze met no doubt TI5 champions. Naast Na'Vi ga ik maar heel hard juichen voor Team Secret :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik was ook zwaar onder de indruk van de grand final! Zai heeft wel een nieuwe fanboy aan mij ;-) The plays :D

Ondertussen zit ik wel al aan 4.3k mmr solo.. eindelijk uit die 3K nest :P Maar mijn team rating staat nog op 3.6K mmr.. nu zoek ik nog een paar mensen rond mijn niveau om eens mee samen te queuen. Iemand interesse??

[ Voor 50% gewijzigd door Phaex op 22-06-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Spelen er nog veel spelers DOTA 2?
Ik zoek wat afwisseling voor CSGO.

Wou eens het genre proberen.
Heb eventjes LOL gespeeld een jaartje geleden maar wou nu eens DOTA 2 proberen.

Naar mijn mening speelt dota2 net iets leuker...
Ben nog wel een beginner op dit genre. Heb enkel nog maar bots games gespeeld en 1 casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

frye schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:44:

Ben nog wel een beginner op dit genre. Heb enkel nog maar bots games gespeeld en 1 casual.
Wat vond je niet leuk aan LOL?

Ik kijk zelf heel graag dota2, maar speel liever LOL omdat het simpeler is. Als je weinig/geen ervaring hebt sta je voor een behoorlijke leercurve. Maar ik ben het met je eens, dota2 lijkt mij ook veel meer rewarding.

Er zijn trouwens hier zat mensen die je wel onder hun vleugels willen nemen :+ _/-\o_ :+

[ Voor 4% gewijzigd door IdieEasy op 22-06-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Geen scherpe detail!!
Dota 2 Reborn heeft demo opties?Het is toch een beta/testversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

if only my team was a little better

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e38ztoR.jpg

[ Voor 107% gewijzigd door Zuurstok op 22-06-2015 23:57 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
:+

Gister een stuk of 5 overthrow potjes gespeeld. Voor een korte afwisseling is dat wel erg leuk moet ik zeggen. Free for all is soms echt complete chaos, maar dan wel erg vermakelijke chaos!

[ Voor 32% gewijzigd door Tupel op 23-06-2015 09:07 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Behalve het gezicht ziet de rest er beter uit. In die eerste is de schaduw op de voorkant erg weird.

EDIT: For some reason ben ik hier Karmakeizer? Heb hier nauwelijks gepost 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:02:
[...]

EDIT: For some reason ben ik hier Karmakeizer? Heb hier nauwelijks gepost 8)7
Er lijkt een groep 'dota2' en een groep 'defence of the ancients' te zijn. Ik zie dat je veel in het LoL draadje post?

Heeft het LoL draadje de tag 'defence of the ancients' ?!

Report Tweakers.

[ Voor 33% gewijzigd door Zuurstok op 23-06-2015 13:56 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:44:

Dota 2's player base groeit nog steeds elke maand en dat zal denk ik nog wel even doorgaan. Hoewel ik niet objectief kan zijn, is het spel naar mijn mening het meest competitieve spel dat momenteel bestaat.

Helaas ''probeer'' je DOTA 2 niet even. Het kost aardig wat tijd om de basis onder de knie te krijgen. Daar ben je wel een paar maanden zoet mee. Vanaf dat moment wordt het pas echt leuk!

LoL is wat dat betreft een stuk noob vriendelijker tegelijkertijd in mijn ogen een stuk saaier, maar dat is een kwestie van smaak/gewenning denk ik.
Phaex schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:08:
Ik was ook zwaar onder de indruk van de grand final! Zai heeft wel een nieuwe fanboy aan mij ;-) The plays :D

Ondertussen zit ik wel al aan 4.3k mmr solo.. eindelijk uit die 3K nest :P Maar mijn team rating staat nog op 3.6K mmr.. nu zoek ik nog een paar mensen rond mijn niveau om eens mee samen te queuen. Iemand interesse??
Inderdaad een prachtig verschijnsel, dat Team Secret. Hoewel ik een groot Navi fan ben denk ik dat ze geen kans maken in Ti, zeker niet tegen een team zoals Secret. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuurstok schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Er lijkt een groep 'dota2' en een groep 'defence of the ancients' te zijn. Ik zie dat je veel in het LoL draadje post?

Heeft het LoL draadje de tag 'defence of the ancients' ?!

Report Tweakers.
Lijkt me niet want daar is een apart League badge voor die ik ook heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:31:
[...]

Dota 2's player base groeit nog steeds elke maand en dat zal denk ik nog wel even doorgaan. Hoewel ik niet objectief kan zijn, is het spel naar mijn mening het meest competitieve spel dat momenteel bestaat.

Helaas ''probeer'' je DOTA 2 niet even. Het kost aardig wat tijd om de basis onder de knie te krijgen. Daar ben je wel een paar maanden zoet mee. Vanaf dat moment wordt het pas echt leuk!

LoL is wat dat betreft een stuk noob vriendelijker tegelijkertijd in mijn ogen een stuk saaier, maar dat is een kwestie van smaak/gewenning denk ik.
Heb LOL aan de kant gelegd en ben nu begonnen met Dota 2.
Vind het zeer leuk en toch al 2 van de 3 matches gewonnen.
Had een tutorial gevonden van de dragon knight met wat tips en dat lijkt me goed af te gaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

@ hierboven; ben je in de normale dota 2 client bezig of in de reborn dota client? :)

Zojuist een close match gehad. Earthshaker dcde na 15 min omdat hij er geen zin meer in had, maar ik had geen zin in opgeven. Eindigde zo:

Fucken won :D
stats

[ Voor 8% gewijzigd door Zuurstok op 24-06-2015 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Zuurstok schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 02:46:
@ hierboven; ben je in de normale dota 2 client bezig of in de reborn dota client? :)
Voorlopig de normale client. ;)
EDIT: is het beter om al op de beta client te beginnen?

EDIT:
http://www.dotabuff.com/matches/1577849241
Iemand die hier iets uit deze match history kan oppikken wat nog serieus fout zit bij mij?

[ Voor 30% gewijzigd door frye op 24-06-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Zuurstok schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 02:46:

Zojuist een close match gehad. Earthshaker dcde na 15 min omdat hij er geen zin meer in had, maar ik had geen zin in opgeven. Eindigde zo:

[video]

Fucken won :D
stats
Nijsa! @BaseRace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ik ben niet van plan om gebruik te maken van de Beta om normale of ranked games te spelen. De eerste normal match die ik namelijk speelde was een match waarin ik Storm Spirit speelde. Uiteindelijk resultaat:

14 kills en 6 deaths

De rest van mijn team:

Terrorblade: 0 kills 15 deaths
Ogre Magi: 1 kill 15 deaths
Techies: 3 kills 18 deaths
Legion Commander: 2 kills 15 deaths

Dit zegt mij al weer genoeg. Dit is echt diep en diep droevig. Terrorblade was constant z'n ultimate op creeps aan het gebruiken door mis te klikken tijdens teamfights. En techies had zo'n beetje constant 5 bommen in de hele map liggen. Legion had een Armlet, maar gebruiken ho maar.

Waarschijnlijk doordat te weinig mensen nog de beta spelen zijn er waarschijnlijk ook nog te weinig spelers om goed in te delen. Dus ik ga de Beta alleen gebruiken voor Custom Games.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Diigii schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:18:
Ik ben niet van plan om gebruik te maken van de Beta om normale of ranked games te spelen. De eerste normal match die ik namelijk speelde was een match waarin ik Storm Spirit speelde. Uiteindelijk resultaat:

14 kills en 6 deaths

De rest van mijn team:

Terrorblade: 0 kills 15 deaths
Ogre Magi: 1 kill 15 deaths
Techies: 3 kills 18 deaths
Legion Commander: 2 kills 15 deaths

Dit zegt mij al weer genoeg. Dit is echt diep en diep droevig.
En wat heeft dat te maken met de Beta client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Yogoi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:39:
[...]

En wat heeft dat te maken met de Beta client?
Ik had aangenomen dat met de beta client je niet wordt ingedeeld met mensen die niet de beta spelen? Dus aangezien dit een beta is dat er lang niet zoveel mensen beschikbaar zijn om mee te spelen, dus je wordt sneller met mensen ingedeeld met mensen met verschillende "ranks"?

Aangezien ik met mensen speelde die nog slechter waren dan beginners, nam ik aan dat dit aan de weinige spelers liggen die de beta spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Diigii schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Ik had aangenomen dat met de beta client je niet wordt ingedeeld met mensen die niet de beta spelen? Dus aangezien dit een beta is dat er lang niet zoveel mensen beschikbaar zijn om mee te spelen, dus je wordt sneller met mensen ingedeeld met mensen met verschillende "ranks"?

Aangezien ik met mensen speelde die nog slechter waren dan beginners, nam ik aan dat dit aan de weinige spelers liggen die de beta spelen?
Ja je speelt alleen met mensen die de beta spelen. Maar ik ben ook gestopt om normale games te spelen in de beta. Heb ook paar keer van die vreemde snuiters gehad in de game die ik in de huidige client niet heb. Of in iedergeval niet zo vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Donderpoes schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:21:
[...]

Ja je speelt alleen met mensen die de beta spelen. Maar ik ben ook gestopt om normale games te spelen in de beta. Heb ook paar keer van die vreemde snuiters gehad in de game die ik in de huidige client niet heb. Of in iedergeval niet zo vaak :P
Ja precies! Ik ben dus niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 18:29
Lieve tweakers, voorzover mij bekend is, werkt de ranking nog niet in de beta versie..
Ik heb geen linkjes etc, maar van horen zeggen. Dat zou de slechte matchmaking verklaren.
Misschien dat iemand hier meer info over heeft uit een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
sandah88 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:33:
Lieve tweakers, voorzover mij bekend is, werkt de ranking nog niet in de beta versie..
Ik heb geen linkjes etc, maar van horen zeggen. Dat zou de slechte matchmaking verklaren.
Misschien dat iemand hier meer info over heeft uit een bron?
Op de officiële Dota 2 website staat: "Unlike our traditional Test client, your match history, MMR, cosmetic items, and friends are shared across the two versions. However, Ranked Matchmaking is not enabled yet. We anticipate that we’ll be able to turn it on in a few days, but we need more testing of the basic functionality first.".

Dus het kan kloppen wat je zegt. Ik heb zelf nog niet gekeken of het nu al wel of niet werkt.

Bron: http://blog.dota2.com/?l=dutch - bericht van June 17, 2015

[ Voor 4% gewijzigd door Diigii op 24-06-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-09 02:04
Ugh, (incoming rant) ik weet niet wat het is. vaak speel ik even een MMR solo queue potje, en de uitwerking is altijd hetzelfde. (2.7k games) Een van de lanes wordt hard gefeed, en heel de game cascade daarna in een gigantische feed fest. Niemand die ward koopt, niemand die missing called. Laatste potje werd nog gezegd dat ik (speelde PA) free farm op een lane tegen een undying. 4 stacks decay op me, en ik roepen ze waarom ik niet aggresiever speel. |:(

Hetzelfde geldt voor als ik een support character ga, ik stack, pull, koop wards, maar uiteindelijk wordt er weer blame aan iedereen gegeven dat ze niet goed spelen.

Is er een guild gevormd voor GoT mensen om samen te spelen of een groep mensen die een potje willen spelen? Merk gewoon dat hoe meer mensen die je kent speelt, hoe fijner een groep werkt en niet continue gezeik, Russische mensen, of dergelijke taferelen tegen kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-Storm schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:53:
Ugh, (incoming rant) ik weet niet wat het is. vaak speel ik even een MMR solo queue potje, en de uitwerking is altijd hetzelfde. (2.7k games) Een van de lanes wordt hard gefeed, en heel de game cascade daarna in een gigantische feed fest. Niemand die ward koopt, niemand die missing called. Laatste potje werd nog gezegd dat ik (speelde PA) free farm op een lane tegen een undying. 4 stacks decay op me, en ik roepen ze waarom ik niet aggresiever speel. |:(

Hetzelfde geldt voor als ik een support character ga, ik stack, pull, koop wards, maar uiteindelijk wordt er weer blame aan iedereen gegeven dat ze niet goed spelen.

Is er een guild gevormd voor GoT mensen om samen te spelen of een groep mensen die een potje willen spelen? Merk gewoon dat hoe meer mensen die je kent speelt, hoe fijner een groep werkt en niet continue gezeik, Russische mensen, of dergelijke taferelen tegen kom. :)
Ja ik ken het. Ik ben opzich een beetje een lone wolf maar we kunnen best wel eens wat team games spelen. Eens kijken of we een 5 man team kunnen samenstellen? Volgende stap Ti6? :)

http://steamcommunity.com/id/gutzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ik ben ook wel geïnteresseerd om team games te spelen. Ik werk overdag wel dus ben alleen 's avonds online. Meestal ben ik sowieso wel vanaf 20:00 online. Mijn Solo MMR = 4433 en mijn Team MMR is 4054. Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen met mensen gespeeld die max rond de 2,5 tot 3,3k MMR zitten.

Naast Dota 2 speel ik ook nog wel is een MMO, maar het zal vast wel goed komen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik makkelijker hoger kan worden qua MMR, maar de laatste tijd speel ik niet extreem veel. Tot nu toe altijd met een paar Ieren gespeeld. Dit doe ik nog steeds, maar dan Normal Games. Doordat op een gegeven moment hun niet veel beter worden, en mijn MMR blijft maar hoger worden, dan kan je niet meer met elkaar queuen :P.

Toevoegen kan je mij via: http://steamcommunity.com/id/Diigii

Ik heb je al een invite gestuurd MartijnH2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Ik zal je toevoegen, kan je met mij en Piet etc meedoen :-) Wij spelen in de 4.2-4.7k mmr range als ik me niet vergis
Hopelijk binnenkort eens genoeg mensen om fatsoenlijke 5 man ranked te doen. Ik heb precies altijd 1 of 2 mensen te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Phaex schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:54:
Ik zal je toevoegen, kan je met mij en Piet etc meedoen :-) Wij spelen in de 4.2-4.7k mmr range als ik me niet vergis
Hopelijk binnenkort eens genoeg mensen om fatsoenlijke 5 man ranked te doen. Ik heb precies altijd 1 of 2 mensen te kort
Lijkt me geweldig om mee te doen!

Ja het is best moeilijk om redelijke mensen te vinden. Je ziet veel mensen die tussen de 3,000 en 4,000 MMR zitten. Ik weet geneens of ik mensen hoger heb dan 4k in mijn vriendenlijst. Misschien max 1 of 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
Ik kan ook alleen 's avonds of in het weekend, ik heb MartijnH2 en Diigii toegevoegd. Hopelijk kunnen we snel een keer samen spelen. Zo te zien zit ik nog aan de onderkant van onze MMR pool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ik zag het inderdaad. Ik heb je geaccepteerd op Steam ;). Ik zeg zo altijd maar, als je graag beter wil worden dan komt dat wel goed. Voorheen heb ik ook veel gespeeld met mensen die het allemaal wel goed vinden. En die nog steeds dezelfde fouten maken als toen ze begonnen met spelen. Wat ik persoonlijk belangrijk vindt ik dat mensen onder andere weten wat voor item build ze gaan nemen. Is er veel magical damage bij de enemy team, dan ga je in de meeste gevallen voor een BKB. Heb je Evasion nodig, dan kan je onder andere voor een Butterfly gaan. En als je het niet weet, gewoon vragen tijdens een game :D. Ik ben ook geen pro in Dota 2, dus als ik zelfs denk van, wat zou ik is gaan builden, dan vraag het ik maar voor de zekerheid :P.

Gisteren een ranked game als Anti-Mage gespeeld. Uiteindelijke score van 8-1 gehaald, maar doordat ik de laatste tijd minder heb gespeeld, kan je dit toch merken. De supports in mijn team waren echt goed. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n potje heb gespeeld waarbij de supports zo actief en goed waren. In het begin dacht ik "oh shit". Het was rond 10 minuten en de enemy team had in de bot lane tier 3 en tier 2 towers destroyed. (http://www.dotabuff.com/matches/1582894881)

En het zal me ook niets verbazen dat Leshrac generfed gaat worden. Hij zat gelukkig in mijn team, maar wat is hij toch verrekte sterk. Ook vaak gekozen tijdens de laatste tournamenten. Lightning Storm die een cooldown heeft van 4 seconden en doet 260 damage. Toch blijft het een mooie hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Zijn er ook nog beginners die wat mensen zoeken?
Ben pas begonnen met dota2 en amuseer me er goed mee!

Echter in elk spel dat ik tot nu toe heb gespeeld wordt er niet of vrij weinig gecommuniceerd.
Daarom zou het misschien leuker zijn om met een party te spelen.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052/
http://www.dotabuff.com/players/7133324

Enkel nog maar met Dragon Knight gespeeld en zit meestal in bot-lane.
Maar heb geen idee als ik het nu goed doe of niet want krijg geen feedback van medespelers... :D
Wel 3 vd 4 matchen die ik gespeeld heb gewonnen. (maar niet zo'n groot aandeel in gehad vermoed ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
frye schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:08:
Zijn er ook nog beginners die wat mensen zoeken?
Ben pas begonnen met dota2 en amuseer me er goed mee!

Echter in elk spel dat ik tot nu toe heb gespeeld wordt er niet of vrij weinig gecommuniceerd.
Daarom zou het misschien leuker zijn om met een party te spelen.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052/
http://www.dotabuff.com/players/7133324

Enkel nog maar met Dragon Knight gespeeld en zit meestal in bot-lane.
Maar heb geen idee als ik het nu goed doe of niet want krijg geen feedback van medespelers... :D
Wel 3 vd 4 matchen die ik gespeeld heb gewonnen. (maar niet zo'n groot aandeel in gehad vermoed ik)
Leuk, en welkom bij de club :P! Ja vooral in het begin praten mensen niet veel. En ik denk dat je ook weinig feedback zult krijgen. Het is vooral het spel eerst leren kennen. Hero's spelen die je leuk vindt. Vooral toen ik begon speelde ik sniper en drow ranger omdat deze behoorlijk makkelijk waren. Toen vond ik het spel steeds leuker vinden, en sindsdien speel ik het nog steeds.

Paar dingen die je kan/moet leren:

Wat voor een hero heb je gekozen, en wat betekend dit voor je team?

- Als je een carry kiest wordt er verwacht dat je veel farmed en last hit.
- Als je een support kiest wordt er verwacht dat je de carry ondersteund en zorgt dat hij zo goed mogelijk kan farmen.
- Als je een initiator kiest wordt er verwacht dat je teamfights begint. Dit zijn vaak hero's waarop je een blink dagger of force staff koopt (Enigma, Magnus etc)

Je hebt meer rollen in Dota 2 zoals: Disabler, Jungler, Nuker, Pusher etc (http://dota2.gamepedia.com/Role).

Elke hero heeft wel zijn specialiteit wat hem of haar goed maakt. Vaak wordt er ook wel gesproken over onofficiële rollen:

- Hard Carry: Veel farmen in het begin van de game. En later zijn deze erg sterk (Anti-Mage, Faceless Void, Phantom Assassin)

- Semi Carry: Deze carry's hebben minder farm nodig dan een Hard Carry, en kunnen dus sneller kills krijgen. Deze carry's gaan vaak mid zoals Queen of Pain, Tiny, Templar Assassin etc.

- Ganker: Deze hero's zijn goed voor early and mid games. Ze kunnen vaak snel bewegen en naast veel damage doen kunnen ze ook hero's disablen. Een voorbeeld hiervan is Pudge. Deze hero wordt vaak mid gespeeld en zodra hij level 6 is krijgt hij zijn ultimate en kan hij erg goed ganken. Proberen de enemy carry te killen. Gankers doen vaak veel damage en vooral in de early games kunnen ze behoorlijk makkelijk iemand killen.

- Roamer: Dit zijn hero's die continue de map doorlopen om proberen te assisten bij het maken van kills. Bijvoorbeeld helpen bij de midlane wanneer deze moeite heeft met farmen. Hero's zoals dit zijn Earthshaker, Vengeful Spirit, Mirana etc.

- Offlaner: Als Radiant heb je de linker lane tot je beschikking, en als Dire de rechterlane tot je beschikking. Het doel van een offlaner is dat hij alleen in de lane is. Het doel van een offlaner is dat hij sneller leveled dan de rest van het team (behalve mid), zodat hij toch in de early game behoorlijk sterk is. Vaak moet je het als offlane opnemen tegen 2 of zelfs 3 enemy heroes. Maar doordat je in je eentje bent krjig je meer XP dan dat je met een vriend in je lane zou hebben. Als het kan probeer je last hits te krijgen. Hero's die goed zijn in de offlane zijn: Tidehunter, Clockwerk, Bounty Hunter etc. Wanneer Clockwerk level 6 is, kan hij met zijn hookshot zich naar een enemy hero pullen. En met zijn andere abilities kan hij behoorlijk goed een kill krijgen.

Er zijn heel veel dingen wat je kan leren. Vooral in het begin moet je je gewoon focussen op plezier hebben en het spel snappen. Ik heb laatst met iemand meegedaan die ook net was begonnen, maar het is best vervelend om met zo'n groot verschil in rank met elkaar te spelen. De tegenstanders zijn dan ook vaak beter dan de laagste ranked speler, wat als beginner dingen erg lastig maakt.

Wat mij in het begin erg hielp is de filmpjes van PurgeGamers (YouTube: PurgeGamers). Deze persoon heeft veel ervaring in Dota 2, en zijn commentaries zijn ook best goed. Als je graag een hero wil leren dan heeft hij hier vast wel een filmpje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Dota 2 Reborn gecheckt,het is gewoon dikke grafische porno geworden.Later in de avond kijken hoe spel mechanisme werkt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebranddeboer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik vond reborn er op het begin erg slecht uitzien, de map was super korrelig enzovoort. 1 potje later was dit al een stuk beter, blijf echter nu normale client spelen tot reborn uit de beta is. Misschien voor kleine custom game even reborn opstarten :p.

Trouwens wil zin om vanavond met party te spelen, wie doet er mee?

[ Voor 12% gewijzigd door wiebranddeboer op 27-06-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
wiebranddeboer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:10:
Ik vond reborn er op het begin erg slecht uitzien, de map was super korrelig enzovoort. 1 potje later was dit al een stuk beter, blijf echter nu normale client spelen tot reborn uit de beta is. Misschien voor kleine custom game even reborn opstarten :p.

Er zijn vaak wel mensen online. Mij kan je wel toevoegen: http://steamcommunity.com//id/Diigii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een potje gespeeld met Admiral bulldog, kwam hem tegen in een pub. Ik was de bounty en hij was.. uiteraard de lone druid. Leuk potje, helaas verloren. Veel flaming onderling in mijn team

MATCHID 1590700082

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiebranddeboer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:10:

Het is natuurlijk wel in bètafase ,dus schoonheidsfoutjes worden wel eruitgehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Diigii schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:33:
[...]

- Semi Carry: Deze carry's hebben minder farm nodig dan een Hard Carry, en kunnen dus sneller kills krijgen. Deze carry's gaan vaak mid zoals Queen of Pain, Tiny, Templar Assassin etc.
Tiny mid is volgens mij wel een behoorlijk oude meta. Niet dat het tegenwoordig niet kan, maar naar mijn weten kon hij destijds minder goed carryen en werd hij dus meeer gebruikt als roamer.

@frye
Bijt je trouwens niet te hard vast in die rollen. Sommige heroes kunnen erg flexibel zijn. Ik heb wel eens een Dazzle middag gezien, die goed wist waar hij mee bezig waar (terwijl de hero meestal meer als lane support wordt gespeeld). Pudge wil nog wel eens een semi lane support zijn, en wat je soms ook ziet is dat heroes worden misbruikt. Zo had Necrophos vroeger de designatie "support". Hij werd dus aan de lopende band gebruikt als lane support, terwijl hij daar helemaal niet echt goed in is. Er zijn carries die betere lane supports zijn. Het idee dat hij support was kwam niet voort uit zijn goede mogelijkheden als lane support, maar meer uit het feit dat hij in een latere fase in staat is om zijn team iets langer in leven te houden. Hij is echter allerminst een traditionele support, en je moet niet denken dat hij een soort Crystal Maiden is. Volgens mij hebben ze tegenwoordig ook de support designatie weggehaald.

En nog iets: leer om echt te farmen. Krijg goede last hit technieken. Wat ik vaak zie is dat mensen zo veel mogelijk kills willen maken, maar het is geen Call of Duty. Je wint het op farm, zeker als je team een goede late game heeft (soms zie je all support teams, en dan zal je wel agressiever moeten spelen), en je moet wel heel gefeed raken wil je heroes gaan farmen in plaats van creeps. Niets is slechter dan een Anti-Mage of een Spectre die weigert te farmen en alleen voor de kills wil gaan. En er heerst ook een misconceptie dat supports helemaal niet zouden mogen farmen. Als je de support rol aanneemt is het slecht om farm te stelen van je carry. Maar als een lane totaal verlaten is door je team, voel je dan vrij om die te farmen. Er ligt gratis geld dat door niemand wordt opgeraapt. Ook een support kan dat prima benutten. Houd wel een TP bij de hand om snel bij je team te kunnen komen als die je nodig hebben. Blijf wel actief, maar laat zeker geen geld liggen.

In Baumi's woorden: the moment you stop farming is the moment you lose the game.

[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 29-06-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebranddeboer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-12-2023
Ja ben het helemaal eens met je woorden. Het zelfs wel eens game gezien waar hele team TP gebruikt om 1 kill te pakken. ondertussen verliezen ze allemaal farm (en TP) terwijl het weinig geld opleverd. 1 creep wave is toch al gauw 200 gold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Nu maken we ook wat mee, een maat van mij wordt aan alle kanten gereport. De vijand (die trouwens Russisch is, dat volk heeft volgens mij chronisch last van menstruatiestress) report hem voor ratten, en zijn team report hem voor niet mee doen aan teamfights. Beide dingen kloppen wel: meneer deed niet mee aan teamfights omdat hij bezig was eigenhandig 5 barracks weg te halen.

Als je in je eentje de pot wint wordt dat blijkbaar niet in dank afgenomen. LP is blijkbaar niet alleen voor mensen die throwen, maar ook voor mensen die goed spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Amanoo op 29-06-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Amanoo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:31:

Als je in je eentje de pot wint wordt dat blijkbaar niet in dank afgenomen. LP is blijkbaar niet alleen voor mensen die throwen, maar ook voor mensen die goed spelen.
Dat kan vast een keertje gebeuren maar ik geloof gewoonweg niet dat hij constant reported word omdat hij zo goed is. Ik heb toch ene sterk vermoeden dat die vriend niet altijd zo vriendelijk is als jij doet vermoeden.

En daarnaast, volgens mij is het onmogelijk om te weten wanneer en wie je report. Dan zou het dus zo maar op een compleet andere game kunnen gaan dan hij (of jij) denkt. Het duurt namelijk vaak wel even voor er wat gedaan word met een report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Yogoi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:11:
[...]

Dat kan vast een keertje gebeuren maar ik geloof gewoonweg niet dat hij constant reported word omdat hij zo goed is. Ik heb toch ene sterk vermoeden dat die vriend niet altijd zo vriendelijk is als jij doet vermoeden.

En daarnaast, volgens mij is het onmogelijk om te weten wanneer en wie je report. Dan zou het dus zo maar op een compleet andere game kunnen gaan dan hij (of jij) denkt. Het duurt namelijk vaak wel even voor er wat gedaan word met een report.
Ik zal niet ontkennen dat hij kan flamen. Maar er werd wel massaal geroepen van "report hem, hij vecht niet mee", die pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amanoo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:45:
[...]

Ik zal niet ontkennen dat hij kan flamen. Maar er werd wel massaal geroepen van "report hem, hij vecht niet mee", die pot.
Dat roepen mensen continu maar het gebeurt lang niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:36:
[...]

Dat roepen mensen continu maar het gebeurt lang niet altijd.
inderdaad.
Ik report echt nooit als iemand er om loopt te roepen.
Als ik report is het echt al wel duidelijk zonder dat mensen er om vragen.

Ik report eigenlijk alleen maar als mensen racistisch doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-03-2021
De kans is groot dat het gewoon een toxic douchebag is ja.

Ik ben ongetwijfeld vele keren gereport voor een hele hoop dingen, maar ik ben nooit in LP gekomen. Als je (meestal) in ieder geval doet alsof je een fatsoenlijk persoon bent zal je nooit in LP komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:51:
Net een potje gespeeld met Admiral bulldog, kwam hem tegen in een pub. Ik was de bounty en hij was.. uiteraard de lone druid. Leuk potje, helaas verloren. Veel flaming onderling in mijn team

MATCHID 1590700082
Activeer dan wel even je buff, anders kan iedereen dit roepen ;).
Tiny mid is nog steeds legit als een baas aangezien ie een goede buff heeft gehad en sb ook.

Goed farmen is zeker belangrijk, maar deze patch is kills pakken wel weer een stuk belangrijker geworden. Afk farmen is niet meer de way to go. In 6.83 won je simpelweg door 20-30 min afk te farmen met troll/jugg. Vervolgens pakte je rosh en sloopte je gewoon alles. Die tijden zijn wel voorbij.

[ Voor 27% gewijzigd door RoboSpinoza op 30-06-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

RoboSpinoza schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Tiny mid is nog steeds legit als een baas aangezien ie een goede buff heeft gehad en sb ook.

Goed farmen is zeker belangrijk, maar deze patch is kills pakken wel weer een stuk belangrijker geworden. Afk farmen is niet meer de way to go. In 6.83 won je simpelweg door 20-30 min afk te farmen met troll/jugg. Vervolgens pakte je rosh en sloopte je gewoon alles. Die tijden zijn wel voorbij.
Ik wil zeker niet impliceren dat Tiny mid tegenwoordig een slecht idee is, maar het is wel een beetje een oude vergeten meta. Ik zal niet zeggen dat dat geheel terecht is. Ik heb niets tegen een Tiny mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Amanoo schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:14:
[...]

Ik wil zeker niet impliceren dat Tiny mid tegenwoordig een slecht idee is, maar het is wel een beetje een oude vergeten meta. Ik zal niet zeggen dat dat geheel terecht is. Ik heb niets tegen een Tiny mid.
Je ziet het in pubs misschien niet veel, maar tegen de juiste line up is hij nog steeds heel sterk. Met de buff op zijn toss nu en de mogelijkheid om silver edge te gaan is hij een viable pick.
In de pro scene zie je hem bijna altijd mid, alleen dan wel vergezeld van een io.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Dat flamen heb je overal. Zelf kan ik het ook heel goed, maar dat komt als teammates niet willen luisteren. Had gister bijvoorbeeld filmpje van EternalEnvy gezien waar hij ook gek werd en uiteindelijk riep dat hij veel beter was dus luister maar gewoon. Het is gewoon super irritant als je verliest door een super domme fout.

Btw, eindelijk mijn doel bereikt: 4.8k! Nu op naar de 5k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
EE sama is natuurlijk wel een geval apart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Ik heb mijn vinger gebroken, niks te gamen voor 6 weken...
Al maar goed dat er geen decay op MMR is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RoboSpinoza schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Activeer dan wel even je buff, anders kan iedereen dit roepen ;).

[...]

Hoe bedoel je? Wat heeft mijn buff te maken met zijn account? Ik dacht dat je via de replay zijn account kon inzien :) Het was zeker bulldog, mijn teammates waren aan het stream snipen op twitch O-) Gemiddelde MMR rond de 5.5K

Edit

Ah, je bedoeld of ik de bounty ben. Naja, add me maar op steam, kun je de match zien staan, we kunnen natuurlijk ook eens samen spelen!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:15:

mijn teammates waren aan het stream snipen op twitch O-)
Kansloos....
Streamsnipen is echt zo kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja. Het gebeurt. We verloren alsnog. Brakke teammates die meer bezig waren met alt tabben dan wat anders, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Phaex schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:17:
Ik heb mijn vinger gebroken, niks te gamen voor 6 weken...
Al maar goed dat er geen decay op MMR is :P
Gewoon ez right clickers spelen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:15:
[quote]RoboSpinoza schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:36:

Edit

Ah, je bedoeld of ik de bounty ben. Naja, add me maar op steam, kun je de match zien staan, we kunnen natuurlijk ook eens samen spelen!

Ja ik bedoelde inderdaad om te zien of jij de bounty was ;). Maar ik geloof je wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Wel leuk om eens tegen of met de famous bulldong te spelen :).

Mensen al een beetje custom games geprobeerd? Ik heb tot nu toe alleen Overthrow gespeeld, maar Grand Magus wil ik ook nog wel proberen en Snipers Duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Tupel schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:07:
Wel leuk om eens tegen of met de famous bulldong te spelen :).

Mensen al een beetje custom games geprobeerd? Ik heb tot nu toe alleen Overthrow gespeeld, maar Grand Magus wil ik ook nog wel proberen en Snipers Duel.
Vooral als bulldong dan ook LD speelt! Heb zelf een keer met Slahser gespeeld en in het begin (denk 2012 ofzo) met de carry van Moscow5, maar weet dat niet 100% zeker. Hij was wel echt super goed.

Customs games nog niet geprobeerd, komt wel als Source 2 uit de beta gaat. Lijk mij wel leuk om met een groep tweakers te doen.

Gister nog 2 games gespeeld die echt geweldig waren. Eerste game kreeg ik random CW, maar begon redelijk slecht. Was na 10-15min als 7x dood. 2 nederlands sprekende teammates noemde mij kk nederlander aan het einde. Ze zeiden dat ze zelf turks waren 8)7

Tweede game kwam ik tegen die 2 en krijg ik weer CW random (Laatste 8 games allemaal random en daarvan 4x CW). Heb ze toen ingemaakt en natuurlijk heel veel ez gespamd aan het einde. Hoe meer je ez spamt, des te beter je bent :+

[ Voor 4% gewijzigd door Michielodc op 02-07-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Michielodc schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:33:
[...]

Vooral als bulldong dan ook LD speelt! Heb zelf een keer met Slahser gespeeld en in het begin (denk 2012 ofzo) met de carry van Moscow5, maar weet dat niet 100% zeker. Hij was wel echt super goed.

Customs games nog niet geprobeerd, komt wel als Source 2 uit de beta gaat. Lijk mij wel leuk om met een groep tweakers te doen.

Gister nog 2 games gespeeld die echt geweldig waren. Eerste game kreeg ik random CW, maar begon redelijk slecht. Was na 10-15min als 7x dood. 2 nederlands sprekende teammates noemde mij kk nederlander aan het einde. Ze zeiden dat ze zelf turks waren 8)7

Tweede game kwam ik tegen die 2 en krijg ik weer CW random (Laatste 8 games allemaal random en daarvan 4x CW). Heb ze toen ingemaakt en natuurlijk heel veel ez gespamd aan het einde. Hoe meer je ez spamt, des te beter je bent :+
Haha, ik vind het geweldig als het andere team constant trash talked en REKT schrijft in chat, dan verliezen ze toch op het einde en spam ik ook gwn hele tijd EZ, worden die rakkers zo kwaad van vind ik geweldig :p. }:O _/-\o_

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Michielodc schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:33:
[...]

Oh dat voelt zo goed inderdaad.
Klein weekje geleden ofzo was ik carry in een team. Zij hadden de enemy een voorsprong gegeven, waardoor ik niet meer wou vechten maar eerst wou farmen. We konden niet 5v5en; we waren gewoonweg te zwak daarvoor. Team gigantisch zeiken dat ik gevechten ontweek en dat ik 'nooit mee deed aan gevechten en maar afk stond te farmen'.
Eindigde, weliswaar verloren, maar met een k/d van 12/4 ofzo. Waar het hele team 10+ deaths p/p had gefeed omdat ze dus constant wouden vechten.

Volgende game, jawel hoor, ze zitten in het enemy team. Was een 3stack. Ze shittalken instantly in all-chat (nog voor draft) en zeggen tegen mn team dat ik een giga noob ben en dat ze me instant moeten reporten.

Ik random bloodseeker. Ik ga safelane. Ik eindig 24/0 ofzo en we hadden eerste racks op ~20 min.

De all chat "/rekt" zonder ook maar iets daarvoor te hebben gezegt, voelde fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ik speel nu al kleine 2 weken Dota 2 en ben nog een beginner.
Speel vrijwel altijd de normal matchmaking Limited hero pool.
Ik win vrijwel bijna alle matchen en het lijkt gewoon te simpel altijd.
Ook disconnect er altijd iemand van het 2de team waardoor er een bot meedoet.

Zijn er ook nog andere gametypes die iets "uitdagender" zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Even een crosspost met het tournament topic:

Dames en heren het is weer tijd voor een klein toernooitje!

We gaan wederom voor random teams, dat betekend dus dat je je aanmeld via het formulier en dat je dan volgens mijn balancing (Geheel uit de duim gezogen) wordt ingedeeld.

Het toernooi gaat plaats vinden op 18-19 juli. Het is de bedoeling om te starten rond 19:00 en dan matches te doen tot ongeveer 22:00. We gaan proberen om op een dag alle matches te doen, mocht het uitlopen dan gaan we op 19 juli verder.

We moeten even kijken naar hoeveel signups er zijn, maar ik wil als maximum eigenlijk 8 teams aanhouden. Dus de 40 mensen die als eerste zich aanmelden kunnen dan in ieder geval mee doen, de rest komt als standin op de lijst te staan.

Format zijn BO1 matches, finale is BO3. Ik moet nog even kijken naar de precieze indeling van het toernooi, ook afhankelijk van de hoeveelheid signups.

Signup formulier:

https://docs.google.com/f...M6FiCAvmuxGyzFLQ/viewform

Mochten er nog vragen / opmerkingen zijn, laat ze maar even horen in het \[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Feralio op 03-07-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Zuurstok schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:51:
[...]

Volgende game, jawel hoor, ze zitten in het enemy team. Was een 3stack. Ze shittalken instantly in all-chat (nog voor draft) en zeggen tegen mn team dat ik een giga noob ben en dat ze me instant moeten reporten.

Ik random bloodseeker. Ik ga safelane. Ik eindig 24/0 ofzo en we hadden eerste racks op ~20 min.

De all chat "/rekt" zonder ook maar iets daarvoor te hebben gezegt, voelde fantastisch :D
Hahah
frye schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:58:
Ik speel nu al kleine 2 weken Dota 2 en ben nog een beginner.
Speel vrijwel altijd de normal matchmaking Limited hero pool.
Ik win vrijwel bijna alle matchen en het lijkt gewoon te simpel altijd.
Ook disconnect er altijd iemand van het 2de team waardoor er een bot meedoet.

Zijn er ook nog andere gametypes die iets "uitdagender" zijn?
All Pick zodat je niet gelimiteerd wordt ;) Ook vind ik het leuk om random te doen. Altijd weer een verrassing welke hero ik ga spelen. Ook leer je daar veel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Feralio schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:01:

We gaan wederom voor random teams, dat betekend dus dat je je aanmeld via het formulier en dat je dan volgens mijn balancing (Geheel uit de duim gezogen) wordt ingedeeld.

Het toernooi gaat plaats vinden op 18-19 juli. Het is de bedoeling om te starten rond 19:00 en dan matches te doen tot ongeveer 22:00. We gaan proberen om op een dag alle matches te doen, mocht het uitlopen dan gaan we op 19 juli verder.

We moeten even kijken naar hoeveel signups er zijn, maar ik wil als maximum eigenlijk 8 teams aanhouden. Dus de 40 mensen die als eerste zich aanmelden kunnen dan in ieder geval mee doen, de rest komt als standin op de lijst te staan.

Format zijn BO1 matches, finale is BO3. Ik moet nog even kijken naar de precieze indeling van het toernooi, ook afhankelijk van de hoeveelheid signups.

Signup formulier:

Mochten er nog vragen / opmerkingen zijn, laat ze maar even horen in het \[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic topic.
Ik heb gesigned ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Compendium Music & Announcer Packs

Ready to battle with epic new music as Dota’s meanest porcupine provides the play-by-play? The International 2015 Music Pack, composed by Jeremy and Julian Soule, has been released for Compendium owners along with the Bristleback Announcer.

Thanks to you, The International prize pool has reached an incredible $15 million dollars. We will be delivering the remaining stretch goal rewards as soon as they are ready. In the meantime, be sure visit your Compendium and have your say in the Arcana vote, which is down to just four contenders: Juggernaut, Queen of Pain, Tiny, and Zeus.

Hopelijk komen ze ook snel met de Treasure III. Daarnaast zie ik erg uit naar de nieuwe Desert Map :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenochtend D2 Reborn even gespeeld in een normal match-all pick,het was mijn 1ste keer en ik werd 20x dood gemaakt(hoogste in mijn team). :'(

Wat me opviel tijdens het spelen was dat het aantal frames nogal hoog is,tussen de 50 en 60fps!En het is ook nog eens een 'beta'/test!!Linux bak

Het is maar goed dat er gemod kan worden,want er zijn al heel veel en er is keuzes zat.

Enige probleem is vervelende bugs/glitches(o.a plotseling is netwerkverbinding verbroken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
Ik heb een Dota 2 Tweakers group aangemaakt, misschien handiger dan al het losse voeg me toe met steam Ids. De groep heet TweakersDota2 en volgens mij is die gewoon vrij om te joinen. ER is al door iemand een GoT groep gemaakt, zie onder :)

Door het weer heb ik de laatste tijd een heel stuk minder dota gespeeld, maar dat komt wel weer wanneer temperatuur omlaag gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door P-Storm op 04-07-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

P-Storm schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:53:
Ik heb een Dota 2 Tweakers group aangemaakt, misschien handiger dan al het losse voeg me toe met steam Ids. De groep heet TweakersDota2 en volgens mij is die gewoon vrij om te joinen.

Door het weer heb ik de laatste tijd een heel stuk minder dota gespeeld, maar dat komt wel weer wanneer temperatuur omlaag gaat.
psst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feralio schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:01:

Signup formulier:

Spannend,wil best wel mee doen.Word wel mijn eerste toernooitje :9
Gelijk aanmelden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:23:
[...]
Spannend,wil best wel mee doen.Word wel mijn eerste toernooitje :9

[...]

Gelijk aanmelden. :P
Bij mij ook de eerste lijkt me super leuk :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Denken jullie dat je straks wat anders met je Compendium gold kan doen, behalve losse items en sets kopen? Ben het nu namelijk aan het opsparen, wie weet komt er nog iets leuks bij, inmiddels heb ik daarom meer dan 11k gold :P

PS: Mocht je meegaan met de Tweakers Express, wel ff Dota 2 aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Immortal 3 treasures zijn er!

En gelijk de vraag of iemand wil ruilen:D. Heb invoker zijn super saiyan haar maar speel nooit invoker. Als je de witch doctor hebt dan ruil ik graag met je!

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
hellsau schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:31:
Immortal 3 treasures zijn er!

En gelijk de vraag of iemand wil ruilen:D. Heb invoker zijn super saiyan haar maar speel nooit invoker. Als je de witch doctor hebt dan ruil ik graag met je!
Hmm, vet balen dat Zeus een rare item is :(
Die wilde ik juist graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:39
Qua looks vind ik de meeste niet echt mooi.

Echter de spell graphics zijn wel mooi bij de meeste

Ik heb nu die van NP die ik echt nooit speel...
Wat je bij NP zit is dat zijn teleport nu dus echt goed opvalt. Normaal was dat een simpel boompje en nu opeens 1 grote rode bom... aggro much.
Zie ook YouTube: Dota 2 Immortal Spotlight - Immortal Treasure 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

ik wil heel graag de meepo immortal, iemand die daar een duplicaat van heeft of hem wilt ruilen tegen gyro, TA, invoker of prophet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Zuurstok schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:13:
ik wil heel graag de meepo immortal, iemand die daar een duplicaat van heeft of hem wilt ruilen tegen gyro, TA, invoker of prophet? :)
Ik wil die van Meepo best ruilen voor die van Gyro. Speel nooit Meepo. Heb ook die van TA gekregen en heb TA nog nooit gespeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Michielodc schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:20:
[...]

Ik wil die van Meepo best ruilen voor die van Gyro. Speel nooit Meepo. Heb ook die van TA gekregen en heb TA nog nooit gespeeld :p
U heeft een cadeautje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Je hebt de Meepo Backpack dus al? Anders wilde ik wel ruilen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Als je compendium hoog genoeg is krijg je sowieso alle items wel met uitzondering van de gouden versies, die zijn echt extreem rare.

Nu heb ik het geluk elke immortal te looten en de bristleback shield (inscribed) heb ik zelfs dubbel. Als iemand interesse heeft voor deze wil ik wel ruilen?? (Tegen gewone items als het kan, immortals heb ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Ik heb nog een zeus en van de immortals 2 een shadow demon over. Kan ik ook ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Ooh een extra Zeus is wel mooi, die hebben wel wat waarde denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Paterpor schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:07:
Ik heb nog een zeus en van de immortals 2 een shadow demon over. Kan ik ook ruilen!
Ik wil die van zeus best hebben. Weet alleen niet zo of ik iets heb dat jij wil en zoals Phaex het al zegt is die wel meer waard dan een "normale" immortal. http://steamcommunity.com...61198011713593/inventory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Michielodc schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Ik wil die van zeus best hebben. Weet alleen niet zo of ik iets heb dat jij wil en zoals Phaex het al zegt is die wel meer waard dan een "normale" immortal. http://steamcommunity.com...61198011713593/inventory/
Goh, hoef er niet zo veel voor hoor. Zie maar wat je kwijt kan. Anders zit ie toch maar in mijn inventory te slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Paterpor schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:25:
[...]

Goh, hoef er niet zo veel voor hoor. Zie maar wat je kwijt kan. Anders zit ie toch maar in mijn inventory te slijten.
Anders heb ik ook wel interesse hoor, ik speel graag met Zeus. Heerlijke held met blink dagger. Weet niet met welke held jij graag speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Nostordici schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:28:
[...]

Anders heb ik ook wel interesse hoor, ik speel graag met Zeus. Heerlijke held met blink dagger. Weet niet met welke held jij graag speelt :)
Wel Michiel was eerst dus even wachten op bevestiging daar. Anders kunnen wij zeker eens spreken ;)
Pagina: 1 ... 32 ... 46 Laatste

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]