Powny en ik willen welSahje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:40:
[...]
Als er mensen nog willen casten dan graag! Anders is de PoV stream te vinden op www.twitch.tv/sahje. Delay staat op 7 minuten.
VILF | Yeti
Powny en ik willen welSahje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:40:
[...]
Als er mensen nog willen casten dan graag! Anders is de PoV stream te vinden op www.twitch.tv/sahje. Delay staat op 7 minuten.
VILF | Yeti
Fuck Starladder, VILF Cast feat. Powny/Yeti.
VILF | Yeti
We zijn aan het plannen.RoboSpinoza schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:23:
Wanneer zal de finale gespeeld worden? *hype*
VILF | Yeti
[ Voor 6% gewijzigd door Feralio op 05-11-2014 09:32 ]
Is helaas vanwege problemen bij teamIRC uitgesteld tot een nog nader te noemen datum, helaas.Feralio schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:12:
Zoals het nu lijkt wordt de finale gespeeld op zondag 9 november om 19.30 uur. Komt allen kijken!
Ligt eraan, hebben jullie deze al gespeeld? Want dan horen wij graag dat we gewonnen hebben!Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:30:
Hallo heren,
Moet deze match nog gespeeld worden?
We hebben skele er al een paar keer op aangesproken, echter vanuit appelsapje lijkt er nog geen stap ondernomen te zijn. Vorige keer met de Doodle hadden jullie 1 persoon die van de 14 dagen er maar 3 kon. Vandaar dat we nu op actie van jullie wachten.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:30:
Hallo heren,
Moet deze match nog gespeeld worden?
Ik heb Skele. al een paar keer naar het topic verwezen, en weet dat Sahje en Demie ook contact hebben gehad. Verder heb ik sinds de post van Sahje van geen enkel lid van Appelsapje iets vernomen over het toernooi.Fiole schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:17:
Voor zoveer ik weet waren wij op jullie aan het wachten. De vorige keer hadden we een tijd - datum maar werd op het allerlaatste moment afgezegd door jullie? (oa door nieuwe papa Multesnor?)
Nieuwe doodle maken en kijken wat er kan dan maar?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
erhmm.
[ Voor 0% gewijzigd door Feralio op 29-06-2015 19:29 . Reden: Herpderp Bouwvak ]
Feralio schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:19:
We gaan wederom voor random teams, dat betekend dus dat je je aanmeld via het formulier en dat je dan volgens mijn balancing (Geheel uit de duim gezogen) wordt ingedeeld.
nee dus
Ja het was niet zozeer een vraag als een uitdrukking van mijn teleurstelling
aangemeld, unite!en dat je dan volgens mijn balancing (Geheel uit de duim gezogen) wordt ingedeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Zuurstok op 29-06-2015 21:54 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Ervaring? pls do tellZuurstok schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:13:
Weet wel hoe je een compleet team voor elkaar krijgt hoor, Robo.. Misschien moet je er alleen wat dingetjes voor doen bij Fer die je niet wilt doen
[ Voor 42% gewijzigd door mathiasv91 op 30-06-2015 12:38 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
frontpage artikel
[ Voor 8% gewijzigd door Zuurstok op 02-07-2015 15:55 ]
not sure if .. or just Trollin.Zuurstok schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:54:
[...]
frontpage artikel
Dat is niet dit toernooi.. dit is gewoon een klein, intern GoT, toernooitje.
Waar de frontpage over spreekt, is dit toernooi. Georganiseerd door Valve.
Zou wel mooi zijn dat we gewoon even een intern GoT toernooitje gooien van 15mil
hoe meer zielen hoe meer vreugdewiebranddeboer schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:05:
Ik heb me ook aangemeld. Ben wel redelijk ervaren maar nog niet erg hoge MMR (3425). Heb net nieuwe PC en dat schatje moet even getest worden dus heb er erg veel zin in!
Ik heb twee huisgenoten die ook dota spelen, ik kan hen ook wel overtuigen om mee te doen. Weer 2 zielen gewonnen voor de dota kant hahamathiasv91 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:09:
[...]
hoe meer zielen hoe meer vreugdezit zelf op 2.5K solo
[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 13-07-2015 15:06 ]
Who are we to question why the chicken crosses the road?
Is bottle abuse helemaal niet toe gestaan of mag je gewoon niet crowen met je chicken?Feralio schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:40:
Nog wat extra regels:
- Geen Soul Ring
- Geen Bottle Crow
- Geen Neutrals
Alleen het crowen niet, voor de rest, ga je gang.Zuurstok schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:21:
[...]
Is bottle abuse helemaal niet toe gestaan of mag je gewoon niet crowen met je chicken?
Wa zijn de regels? mid only?..Feralio schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:40:
Ok dan, het format is bekend!
We gaan voor een 2v2 toernooitje! Het gaat een double elimination BO1, met een BO3 finale worden zodat we het in een avond kunnen afmaken.
Mochten er nog vragen zijn, post ze dan even hieronder.
[ Voor 4% gewijzigd door mathiasv91 op 14-07-2015 19:38 ]
Mijn excuses,mathiasv91 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:37:
[...]
Wa zijn de regels? mid only?..
om wat uur begint het eerste potje?
Dit inderdaad ja, het is de teams vrij om zo lang mogelijk te wachten. Helaas is er geen mogelijkheid om een custom pick / ban order te doen onder Mid Only.Fiole schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:35:
Feralio, wat zijn de regels met betrekking tot picks? Wat nu namelijk kan gebeuren is dat teams gaan wachten op elkaars picks om te counterpicken. Wil je met betrekking tot draft nog iets doen of laat je de tijd lekker lopen en zie je wel wie er het meeste goud verliest door niet te picken?
[ Voor 87% gewijzigd door Zuurstok op 14-07-2015 23:28 ]
Ik doe het eerst even op deze manier, dit is ook de 1e keer dat ik dit probeer.Zuurstok schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:11:
Er zouden voor elke ronde misschien 3x 2v2 combos bedacht kunnen worden, waarna elk team elke match 1 combo van de ronde weg mag strepen. Dan blijft er elke match 1 combo over die dan gespeeld word.
Het wegstrepen wordt voor de match gedaan op de tweakers teamspeak of op het irc kanaal waarna een match begint.
Vermijd je het bovenstaande probleem + maak je de lanes tegelijkertijd exciting ipv toxic.
Misschien is het een leuk idee
zoals Fistful of Tangoes het deed, alleen dan met combos.
We moeten dan wel 12 combos bedenken voor elke ronde. (4 rondes - round 1, round 2, semi en finals, 12 combos per ronde).
Je kunt natuurlijk ook gewoon het hele toernooi op 12 combos doen, al maakt dat de hero pool natuurlijk wel veel kleiner.
edit: gaat Gert nog altijd casten, ondanks dat hij een 2v2 zou moeten casten?
Ok, dan gaan we dit proberen. Ik zal wel een cointoss doen van te voren om te kijken wie op welke kant speelt.Demie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:19:
Je hoeft toch niet perse het spel te gebruiken om pick/ban tijd af te dwingen? Je kunt ook zeggen dat teams om en om moeten kiezen waarbij Radiant eerst gaat omdat ze een klein voordeel hebben. Dit kan imo prima met een gentleman's agreement.
[ Voor 11% gewijzigd door Gert Pronk op 16-07-2015 10:15 . Reden: addition ]
Ik kan elke game streamen, behalve mijn eigen game ntrlk. Wil geen streamsnipersGert Pronk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:14:
Uhm, zoals bij velen bekend kan ik niet casten in de vorm van streamen... (internet is drama hier in het buitengebied) iemand die met mij wil casten en ook kan streamen op twitch... (goed voor de boeken) zou erg welkom zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door mathiasv91 op 16-07-2015 12:20 ]
Als iedereen van tevoren even op teamspeak kan komen dan paste ik het wachtwoord daar.Zuurstok schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:01:
Ik zal elke match (op m'n eigen, Mr.Fox + Fietswiel, matches na) ook wel streamen en opnemen. Tijdens het streamen zal je dan Gert horen en mijn mic zal uit staan.
@ Fer, wordt er 1 ww van te voren afgesproken voor alle lobbies of zal dit veranderen?
Het is zaterdag te doen..wiebranddeboer schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:19:
Ik (whiskeyjack) heb er erg veel zin in! Mijn neefje is echter wel jarig op zondag dus daar moet ik langs maar probeer dan 7 uur thuis te zijn.
TS info?Feralio schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:35:
[...]
Als iedereen van tevoren even op teamspeak kan komen dan paste ik het wachtwoord daar.
[ Voor 28% gewijzigd door mathiasv91 op 17-07-2015 09:41 ]
Teamspeak.grolleman.org
[ Voor 77% gewijzigd door Gert Pronk op 18-07-2015 18:52 . Reden: Update ]
Het is een overthrow stream geworden door mensen die niet zijn komen opdagenGert Pronk schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 18:26:
Rest staat toch ook in de GoT Guild in DotA volgensmij...
De eerste twee games worden gestreamed op:
http://www.twitch.tv/mathiasv1991/
..
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Was inderdaad nog gezellig en leuk ^^ Wel jammer van de no-showers, maar die zijn er jammer genoeg altijd.Zuurstok schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:13:
Ik heb mezelf vermaakt vanavond, waren leuke potjes overthrow en Grand Magus
Hoop alleen wel dat als Feralio nog een keer onderneemt een klein toernooitje te organiseren, dit wel serieus genomen wordt. Ondanks dat het voor de leuk is, is het best kut als je iets afspreekt en gewoon je afspraak niet na komt. Ok als er wat tussen komt, maar Fietswiel heeft ook gewoon wat laten weten
Het was nog wat vroeg, ik heb de datum aangepast naar 19-20 (za-zo) zoals de eerdere toernooien.Scoro schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:48:
Nice but meh.
de 19e kan ik niet. Kan ik me ook opgeven als alleen standin (voor op de vrijdag?)
[ Voor 9% gewijzigd door Paranoidnl op 30-11-2015 14:59 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Gert Pronk op 02-12-2015 12:06 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq