Graag gedaan

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Graag gedaan
Ook nog na de vault?voxxel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:24:
Wisten jullie dat je helemaal in het begin al een extra special punt kan vinden?
spoiler:In je eigen huis in de kamer van de baby ligt het special boekje onder een kastje. Als je die leest krijg je meteen 1 extra punt in een stat naar keuze. Nu nog kiezen in welke..
Alléén na de vault.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Oke helderSluw schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:26:
[...]
Omdat het geen lineaire shooter is en de wereld rekenwerk vereist.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ok, wat dat ergaat ben ik een beetje autistisch met al die verschillende spullen, ik wil gewoon ergens duidelijk kunnen zien wat er wel en niet is en wat ik nodig heb. niet dat als ik ga craften dat ik ineens heen en weer moet lopen om onderdeeltjes te halen. Alles in de workbench is dan de enige oplossing idd.Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:23:
[...]
Ja
In gewone kisten e.d. werkt het niet als "gedeeld".
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Haha, ja ik vroeg me na een aantal uur spelen ook af waarom ik zo snel dood ging. Toen bedacht ik me dat een blauwe vault pyjama wellicht niet de meest geweldige armor isAudione0 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:32:
[...]
Oke helder
Ik kwam na 6 uur spelen er pas achter dat ik in mn nakie aan het spelen was![]()
Gelukkig begint t nu allemaal wat te dagen hoe alles ongeveer werkt. In het begin was het wat aanklooien.
Vooralsnog ben ik zeer content met dit spel!
Daar bleef die pre-war money dusFloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:58:
[...]
Kijk je wel uit met junk scrappen vanuit je workbench? Je pre-war-money valt onder junk en wordt gescrapped als 'Cloth'. Dit terwijl pre-war-money veel caps waard is!
Ik kwam er achter door het gegil van mijn buren omdat de gordijnen open stonden.....Audione0 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:32:
[...]
Oke helder
Ik kwam na 6 uur spelen er pas achter dat ik in mn nakie aan het spelen was![]()
Gelukkig begint t nu allemaal wat te dagen hoe alles ongeveer werkt. In het begin was het wat aanklooien.
Vooralsnog ben ik zeer content met dit spel!
[ Voor 3% gewijzigd door Darkangle op 11-11-2015 12:38 ]
Eens, het is soms echt onduidelijk of een bepaald item nu een volledige outfit of enkel een jas is oid. Moet je alles weer opnieuw aan gaan doen als het fout gaat.teupje schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:33:
[...]
Ik vind trouwens de pip-boy echt onoverzichtelijk. Voornamelijk met armor enz vind ik het moeilijk om het beste/juiste eruit te pikken.
Schild = Physical/normal damageKan iemand mij trouwens de 3 symbolen uitleggen van armor? je hebt dat cirkeltje,bliksemschicht en schild.
Je kunt ook fusion core vinden bij...weszz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:59:
[...]
spoiler:Ik vond een Fusion core meteen in het begin bij the rocket tankstation, zit een cave onder met molerats en 1 van de tunnels had een chemisch apparaat liggen en daar lag ook voor een fusion core, let wel op dat je radation krijgt.
Top man, thanks!Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:41:
[...]
Eens, het is soms echt onduidelijk of een bepaald item nu een volledige outfit of enkel een jas is oid. Moet je alles weer opnieuw aan gaan doen als het fout gaat.
[...]
Schild = Physical/normal damage
Bliksem = Energy damage
Cirkel = Radation damage
Dat is je weerstand daartegen. Weet niet exact hoe het werkt maar zal wel iets van 9 damage reduction zijn als je 9 hebt staan.
Hoe werkt dat eigenlijk? Skyrim style?DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:42:
Grappig dat je je hond ook armor aan kan laten trekken.
Hoe??DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:42:
Heb je dit ook de eerste aantal uren meegemaakt of valt het mij niet op. Loopt soepel, grootste shootout was met ± 6 vijanden ofzo.Zalaroth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:42:
Vind dat het op veel plekken toch erg onspeelbaar is door heftige FPS drops bij shootouts op de PS4..![]()
Voordeel(?) is dat ik nu veel rustiger loop, meter voor meter en zoveel mogelijk sneaky kill.
Verder prima spel hoor, maar 't trekt je wel heel erg uit het spel iedere keer.
PSN ID: Svennie-NL
Die was ook niet te missen heSvennie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:44:
heb ook mijn eerste bobblehead gevonden:
spoiler:bij de eerste quest met de minutemen, in de ruimte waar je hen voor het eerst spreekt op een tafel]
Wat voor boosts geven de bobble-heads? Free-perk oid?Svennie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:44:
heb ook mijn eerste bobblehead gevonden:
spoiler:bij de eerste quest met de minutemen, in de ruimte waar je hen voor het eerst spreekt op een tafel]
Je moet de spullen traden met je hond, en dan in hetzelfde tradevenster naar het tradegedeelte van je hond gaan en dan kan je het equipen.Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:43:
[...]
Hoe??
In vond vanmorgen een "Light Dog Armor" op een andere hond, maar toen ik die via "Trade" in mijn Dog stopte gebeurde er niets. Ook een Bandana deed hij niets mee
Moet ik eerlijk zijn dat ik het op youtube voorbij zag komen,hoe het moet weet ik nog niet.Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:43:
[...]
Hoe??
In vond vanmorgen een "Light Dog Armor" op een andere hond, maar toen ik die via "Trade" in mijn Dog stopte gebeurde er niets. Ook een Bandana deed hij niets mee
Maar 4/5 uur gespeeld tot nu toe. Maar zelfs buiten bij die rails met die ghouls (4 enemys?) stuit het al heen en weer. Voornamelijk als ze op je af komen rennen. Juist dán heb ik een stabiele FPS nodig, maarja.Sluw schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:43:
[...]
Heb je dit ook de eerste aantal uren meegemaakt of valt het mij niet op. Loopt soepel, grootste shootout was met ± 6 vijanden ofzo.
oh? wat voor soort?DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:42:
Je moet 'm ook niet IN je dog stoppen he!Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:43:
[...]
Hoe??
Weet niet precies hoe je er vanaf komt maar ik zag wel dat er een perk is voor meer dmg wanneer je geen follower gebruikt.parkeermeter schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:48:
hoe kom ik eigenlijk van die hond af? ik wil helemaal geen follower.
ik zeg em elke keer 'stay' maar na een fast travel ofzo is ie er weer.
Ah, dan heb ik er gewoon geen last van denk ikZalaroth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:49:
[...]
Maar 4/5 uur gespeeld tot nu toe. Maar zelfs buiten bij die rails met die ghouls (4 enemys?) stuit het al heen en weer. Voornamelijk als ze op je af komen rennen. Juist dán heb ik een stabiele FPS nodig, maarja.
Heb ook het idee dat het aan de animaties/vijanden zelf ligt. Ik zie de bui soms al hangen en dan ren ik even weg, zodra ik omgedraaid bent van de vijanden is het weer heel soepel.
talk optie en dan dismiss.parkeermeter schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:48:
hoe kom ik eigenlijk van die hond af? ik wil helemaal geen follower.
ik zeg em elke keer 'stay' maar na een fast travel ofzo is ie er weer.
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 11-11-2015 12:53 ]
Free perk inderdaadCase_C schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:45:
[...]
Wat voor boosts geven de bobble-heads? Free-perk oid?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Jeetje wel omslachtig. Werkt dat met andere followers ook zo?Remy!!!! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:46:
[...]
Je moet de spullen traden met je hond, en dan in hetzelfde tradevenster naar het tradegedeelte van je hond gaan en dan kan je het equipen.
In Skyrim werkte het volgens mij wel zo, gooi alles op je follower en zij equippen het beste spul dacht ik. Maar kan ook aan mij liggenschaapiej schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:51:
[...]
Je moet 'm ook niet IN je dog stoppen he!
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2015 12:56 ]
nevermind...SmokingCrop schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:52:
[...]
talk optie en dan dismiss.
dan zit hij in een vd dog houses in de settlement
[ Voor 26% gewijzigd door Ghostley op 11-11-2015 12:57 ]
PSN ID: Ancta
Je krijgt een keuze menu waar hij heen moet rennen.Ghostley schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:56:
[...]
Als ik de hond dismiss, is deze dan voorgoed pleite, of wandeld hij naar de laatst bezochte settlement?
Overigens bekend of je het beestje een naam kunt geven?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Geen idee heb alleen nog maar de hond als followerAngeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:55:
[...]
Jeetje wel omslachtig. Werkt dat met andere followers ook zo?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Heb zojuist in Sanctuary (de begin stad) wat dingetjes neergezet. Alles went wel vrij snel en het is ook best leuk, plus het hoeft niet perse, wat je veel vrijheid geeft. Alleen nog geen food kunnen vinden in de buurt.TgR_KILLER schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:07:
Hebben jullie al een settlement gestart, zo ja waar? Ik ben aan het twijfelen of ik nou bij de red rocket of in de begin stad het beste kan beginnendie stad is wel vele malen groter en heb je dus veel meer plek lijkt mij.
Gekozen voor de stad simpelweg vanwege de ruimte inderdaad. Mooi muurtje er omheen, wachttorens erbij en de huizen zo indelen dat het lekker compact is en goed verdedigbaar. Maar de Red Rocket zal snel volgen, meerderen is altijd handig. Even een supply line opzetten en je hebt al snel een eigen regio bij elkaar.TgR_KILLER schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:07:
Hebben jullie al een settlement gestart, zo ja waar? Ik ben aan het twijfelen of ik nou bij de red rocket of in de begin stad het beste kan beginnendie stad is wel vele malen groter en heb je dus veel meer plek lijkt mij.
Biohazzard21 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:11:
[...]
Heb zojuist in Sanctuary (de begin stad) wat dingetjes neergezet. Alles went wel vrij snel en het is ook best leuk, plus het hoeft niet perse, wat je veel vrijheid geeft. Alleen nog geen food kunnen vinden in de buurt.
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2015 13:13 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Achter het huis met al je workbenches ligt een moestuin met meloenen en wat ander spul. Heb me rot gezocht hahaBiohazzard21 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:11:
[...]
Heb zojuist in Sanctuary (de begin stad) wat dingetjes neergezet. Alles went wel vrij snel en het is ook best leuk, plus het hoeft niet perse, wat je veel vrijheid geeft. Alleen nog geen food kunnen vinden in de buurt.
Fraps is een veel gebruikte tool om framerates uit te lezen klikTIGER79 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:17:
ik zie meerdere keren dat mensen bepaalde fps cijfers aangeven, is hier een console commando voor of gebruikt men er third party tools voor ?
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
Op de pc gewoon via Steam. Als de steam-overlay aanstaat kan je standaard een fps-counter aanzetten :TIGER79 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:17:
ik zie meerdere keren dat mensen bepaalde fps cijfers aangeven, is hier een console commando voor of gebruikt men er third party tools voor ?
Nice dat wist ik niet, vanavond even checken.Rudi schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:20:
[...]
Op de pc gewoon via Steam. Als de steam-overlay aanstaat kan je standaard een fps-counter aanzetten :
http://cdn3.howtogeek.com...gespeed.ic.exYGG9XrQx.png
Ik moet volgende week de hele week op cursus 200KM verderop dus ik denk, ik installeer Fallout 4 eens op mijn werk laptop om te kijken of ie daarop draait. Anders kan ik die hele week geen Fallout spelen en zit ik maar wat in het hotel. En waarempel. Hij draait op Medium en een aantal settings op High op een Core i7 3630QM @ 2.4GHz., 16GB ram en een frikkin AMD FirePro M4000 videokaart. Ok, niet met 60+fps maar nog zeker speelbaar.Audione0 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:23:
[...]
Mij boeit het ook niet zo, maar waarom worden er dan zulke hoge systeemeisen gevraagd voor dit spel als het toch geen crysis, metro 2033 (last light) pareltje is?
Ik draai hier op een i7 2600K icm met een R9 290 op ultra, gemiddeld 75 a 80 frame's (drukke gebieden) met vaak uitschieters naar de 100+ als het rustig word.
Op t doosje staat:
Recommended
◾Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
◾Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
◾8 GB RAM
◾30 GB free HDD space
◾NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent
Recommended kan dan toch veel lager?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Erg prettige tool. 1 keer installeren en je ziet in (bijna) al je games meteen de framerate.j-phone schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:20:
[...]
Fraps is een veel gebruikte tool om framerates uit te lezen klik
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
http://www.nexusmods.com/games/?ChojinZ schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:27:
[...]
Erg prettige tool. 1 keer installeren en je ziet in (bijna) al je games meteen de framerate.
Heeft iemand een goede sites waar ik de (toekomstige) mods kan vinden? Ben wel bekend met de fallout serie maar totale noob wat mods betreft...
[ Voor 144% gewijzigd door Case_C op 11-11-2015 13:42 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gewoon die quest even laten staan en wachten tot je hacking ability hoog genoeg is voor die terminal.Mad-Matt schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:35:
spoiler:Ik zit ff vast, ik kan bij Med Tek Research niet voorbij die airlock komen, hoe o hoe doe ik dit?
Ik krijg geen optie om te hacken, hij geeft gewoon aan dat security lockdown en meer niet.Grimmie187 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:36:
[...]
Gewoon die quest even laten staan en wachten tot je hacking ability hoog genoeg is voor die terminal.
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 11-11-2015 13:41 ]
enige fix die ze zeggen is fixen van een crash met bepaalde audio drivers of iets dergelijks.glennvho schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:41:
Hebben jullie ook het probleem dat je niet meer kan bewegen in bepaalde richtingen als je in de base building mode zit?
Als ik die mode inschakel dan kan ik alleen nog naar achter en naar rechts bewegen. Rondkijken lukt wel nog goed overigens. Gelukkig kan ik nog vooruit lopen door auto run aan te zetten. West wel irritant eigenlijk!
Ik spel het spel op de pc. Vanochtend ging steam even 60mb downloaden, iemand een idee wat er gefixed is? Ik had gehoopt dat deze bug gefixed zou zijn maar jammer genoeg was dat niet het geval.
Viel mij gisteren ook op. Ik loste dit op door even te switchen tussen 3rd person en 1st person mode.glennvho schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:41:
Hebben jullie ook het probleem dat je niet meer kan bewegen in bepaalde richtingen als je in de base building mode zit?
Als ik die mode inschakel dan kan ik alleen nog naar achter en naar rechts bewegen. Rondkijken lukt wel nog goed overigens. Gelukkig kan ik nog vooruit lopen door auto run aan te zetten. West wel irritant eigenlijk!
Ik spel het spel op de pc. Vanochtend ging steam even 60mb downloaden, iemand een idee wat er gefixed is? Ik had gehoopt dat deze bug gefixed zou zijn maar jammer genoeg was dat niet het geval.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Hmm, misschien hebben we het niet over dezelfde quest dan.Mad-Matt schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:40:
[...]
Ik krijg geen optie om te hacken, hij geeft gewoon aan dat security lockdown en meer niet.
Getest op pentium g3258 4gb ram en hd5870 conclusie: niet speelbaar, in de wasteland normaal lopen 50+ fps (50hz tv) zodra er iets gebeurt zakt het naar 0-20 fps.Caelorum schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:42:
Is er hier iemand die een PC heeft vergelijkbaar met een i5 8GB ram HD5850 1GB? Dan hoor ik graag hoe het spel draait en wat de settings zijn waarop het spel nog rond de 40fps zit. Dan kan ik bepalen of ik het spel ga kopen of nog even wacht totdat ik mijn PC upgrade over een jaar ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door dustkiller op 11-11-2015 13:49 ]
Muis/KeyboardMitchellHearth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:43:
Ben toch benieuwd: wie speelt er met muis/keyboard en wie met een controller? Vind zelf met een controller wel prettig spelen maar vind het schieten wel erg lastig...
Muis keyboard. Zit er wel aan te denken om misschien een controller te kopen omdat dat prima met sommige spelen gaat.
Dat is idd een andereGrimmie187 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:43:
[...]
Hmm, misschien hebben we het niet over dezelfde quest dan.
spoiler:Ik bedoel de quest waar je vanaf het politiebureau die man in armor suit volgt en samen een research facility binnen gaat.
controller (muis/tobo is toch wat minder praktisch op de PS4MitchellHearth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:43:
Ben toch benieuwd: wie speelt er met muis/keyboard en wie met een controller? Vind zelf met een controller wel prettig spelen maar vind het schieten wel erg lastig...
Nicevoxxel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:24:
Wisten jullie dat je helemaal in het begin al een extra special punt kan vinden?
spoiler:In je eigen huis in de kamer van de baby ligt het special boekje onder een kastje. Als je die leest krijg je meteen 1 extra punt in een stat naar keuze. Nu nog kiezen in welke..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ik hoop dat je geen afspraken had de aankomende 4 weken.
hartstikke bedankt ! Dat wist ik dus echt nietRudi schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:20:
[...]
Op de pc gewoon via Steam. Als de steam-overlay aanstaat kan je standaard een fps-counter aanzetten :
http://cdn3.howtogeek.com...gespeed.ic.exYGG9XrQx.png
Tip: Vanaf het begin kom je al best veel 'Advanced' lockpicking kansen tegen, dus een vroege Perk in 'Locksmith' is geen verspilde moeite!Donstil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:52:
[...]
Nice![]()
Ik ben pas net uit de Vault dus alle tips zijn welkom
Kom er nu pas achter dat je ipv je Skills ook je Perks kan upgradenEpicHenk schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:58:
[...]
Tip: Vanaf het begin kom je al best veel 'Advanced' lockpicking kansen tegen, dus een vroege Perk in 'Locksmith' is geen verspilde moeite!
Kluizen die ik niet kan openen zijn voor mij echt een nachtmerrie!
Aantekening maken, doorlopen, later terug?EpicHenk schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:58:
[...]
Tip: Vanaf het begin kom je al best veel 'Advanced' lockpicking kansen tegen, dus een vroege Perk in 'Locksmith' is geen verspilde moeite!
Dat duurde bij mij ook even ja, ik vond het al zo vreemd dat je SPECIAL zo snel aan het groeien was.MitchellHearth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:01:
[...]
Kom er nu pas achter dat je ipv je Skills ook je Perks kan upgradenOeps!
doe ik ook maar wordt al snel een lange lijst.Darkangle schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:01:
[...]
Aantekening maken, doorlopen, later terug?
Dan wordt 't snel een flink kladblok volDarkangle schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:01:
[...]
Same here, en op lvl 7 meteen de volgende stap nemenEpicHenk schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:58:
[...]
[ Voor 37% gewijzigd door voxxel op 11-11-2015 14:05 ]
Idd, moet ik ook doen. Had er gisteren 3 moeten overslaan, maar zijn er nu al wat meer. Toch maar bijhouden anders ga ik het vergetenDarkangle schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:01:
[...]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Vooral goed zoeken, links en rechts slingeren die dingen altijd rond. Wat ook helpt is heeeel voorzichtig picken, dan gaan ze niet kapot ;-). Waarschijnlijk zijn ze ook te koop bij merchants e.d. maar zo ver ben ik nog niet ;-)Nieuwevolger schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:07:
Iemand die weet hoe je aan nieuwe lockpicks komt?
Ja daar kwam ik er al een tegen in de Vault. Een of ander "speciaal" geweer waar ik niet bij kon.EpicHenk schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:58:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het ww wat je zoekt is in de buurt waar je hem moet invullen dacht ik.Mad-Matt schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:08:
spoiler:Crap, ik zit dus echt vast bij Med-Tek (Brotherhood quest, distress signals) Als iemand weet daar ik Jacob's password kan vinden hoor ik het graag. ik pak nu ff een andere quest op
Als je op de PC speelt: F5 vóórdat je gaat lockpickenNieuwevolger schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:07:
Iemand die weet hoe je aan nieuwe lockpicks komt?
Maar van falen krijg je ook xp!!Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:15:
[...]
Als je op de PC speelt: F5 vóórdat je gaat lockpicken
Mocht het dan vaak fout gaan dan reload je gewoon.
Gelukkig is het lockpicken exact hetzelfde als Fallout 3/Skryim (lijkt zelfs hetzelfde slot te zijn als FO3), dus inmiddels lukt het met gemak zonder die dingen te breken. Hooguit die master dingen gaan nog wel eens fout
Lockpicken is inderdaad erg makkelijk, gewoon voorzichtig zijn.Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:15:
[...]
Als je op de PC speelt: F5 vóórdat je gaat lockpicken
Mocht het dan vaak fout gaan dan reload je gewoon.
Gelukkig is het lockpicken exact hetzelfde als Fallout 3/Skryim (lijkt zelfs hetzelfde slot te zijn als FO3), dus inmiddels lukt het met gemak zonder die dingen te breken. Hooguit die master dingen gaan nog wel eens fout
Eigenlijk te makkelijk. Had van mij wel wat moeilijker gemogen. Of ik heb gewoon teveel locks gepicked waardoor ik er nu super handig in ben.teupje schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:18:
[...]
Lockpicken is inderdaad erg makkelijk, gewoon voorzichtig zijn.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hoe bedoel je precies?MitchellHearth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:01:
[...]
Kom er nu pas achter dat je ipv je Skills ook je Perks kan upgradenOeps!
Dat hij dacht dat je die level punten alleen in het bovenste balkje (SPECIAL punten) kan stoppen omdat de rest 'uitgegrijsd' is. Had ik de eerste drie levels ook, maar is niet zo'n probleem. Je kunt best een aantal skills verder levelen zodat je gelijk de high level perk kan pakken die je wil.
En nu?Darkangle schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:41:
Je pic werkt niet.
FUMES et CARNES
Die base building optie die je nu hebt dat maakt het voor mij juist af. Heb het idee dat ik alles wat ik doe/meeneem enz in de wereld ook daadwerkelijk kan gebruiken, en het is tof om een soort thuisbasis te hebben vind ik.Iusedto schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:47:
Als Fallout speler sinds deel 1 heb ik ZEER uitgekeken naar deze game.
Als je weet wat Fallout is dan is dit een geweldige game zeg. Wow.
Voor mij is dit alles wat Fallout 3 zo goed maakte en is het gelukkig niet als New Vegas (waar ik maar niet aan kon wennen)
In combinatie met het verlaten van de Vault is dit voor mij meer Fallout 3,5
Twee kleine bugs tegen gekomen, als je conversatie skipt dan klopt de ondertiteling niet meer en als je uit de "construct" modus komt kan je niet alle kanten oplopen.
Beste nieuwe feature is voor mij het upgraden van wapens. Echt superleuk.
De hond had voor mij niet gehoeven maar zoals het in een echte RPG hoort kan je ervoor kiezen om hem thuis te laten. Ga ook zekere die perk nemen, Lone Ranger, zodat ik alles alleen kan verkennen.
Base building is ook mooi gedaan maar ik had het niet gemist als het er niet in had gezeten.
Kijk er nu al naar uit om weer uren rond te dwalen en van alles tegen te komen en te ontdekken.
Voor mij DE beste game van de afgelopen jaren.
Er is fasttravel, keuze is aan jouDoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:53:
Als je je eigen basis bouwt en je gaat op verkenning,is er een fast travel functie of moet je altijd weer het hele eind terug lopen naar je basis?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Wat doet Godrays eigenlijk?Mqrk schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:57:
Zo, gisterochtend langs de MM gegaan, FO4 (pc) opgepikt, geen gezeur met pre-order en direct kunnen spelen. Was bang dat ik ook direct een nieuwe videokaart kon bestellen, omdat deze onder de minimumsysteemeisen zat, maar speel het spel met zo'n beetje de meeste instellingen op Medium, alleen Godrays op off. Speel op een i5 2500k (4.0ghz), radeon hd6950 2gb, 8gb ram en ssd. Laden gaat vrij rap, FPS zit rond de 45-60. Inmiddels ook al een 2e bobblehead gevonden:
spoiler:Tijdens de missie waar je de Corvega Assembly Plant moet clearen van Raiders, ligt er buiten, helemaal bovenin in een hoek van de walkways een Repair Bobblehead
[ Voor 34% gewijzigd door Biohazzard21 op 11-11-2015 15:03 ]
Al in Boston geweest? Daar zakte het echt flink in elkaar!DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:08:
[...]
Hier net zo i5 4570 met een Gigabyte R9 280X en 8gig werkgeheugen loopt het als een zonnetje.![]()
Enige bug die ik tegen kwam is dat ik na de intro film geen geluid meer had,opgelost door mijn geluids instelling op 48000 Hz (DVD Quality) te zetten.
Hier vreesde ik ook voor met mijn 270x, maar het draait echt bijzonder soepel met alles op high en godrays uit. De aangeraden instelling was trouwens ultra.Mqrk schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:57:
Speel op een i5 2500k (4.0ghz), radeon hd6950 2gb, 8gb ram en ssd. Laden gaat vrij rap, FPS zit rond de 45-60.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq