[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
guReMcO schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:43:
[...]
De nieuwe manier van gesprekken voeren is een leuke toevoeging. Veel houteriger dan in de vorige games kon ook niet dus wat dat betreft kon het alleen maar beter worden. [...]
Grappig, ik ervaar het juist anders.
Ik vind de gesprekken heel erg beperkt en gedwangbuist, net als Mass Effect.
Je hebt de keuzes "Yes", "No", "Tell me more", "Sarcastic".
Houteriger dan dat wordt het volgens mij niet :P

Bij vorige games kon je echt wat meer roleplayen met je gesprek.
(Al was die tree-based aanpak ook niet ideaal)

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 11-11-2015 10:49 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:00

Scighera

swim-bike-run

ook al zit er maar 1 mod op, dan is het al een bijzonder wapen geloof ik :)

Valt me wel op dat alles sneller is :P deadclaws, mole rats, ghouls.....

Survival mode: als level 5 character gekilled worden door een raider scum in Power Armor met een Fat Man op zijn schouder...dus... 8)7 maar goed, daar is quickload voor.

Wel irritantebug gevonden: quicksave, trap op lopen, door een fragmine gedood worden, quickload, dezelfde trap oplopen, geen fragmine meer tegenkomen, je ding doen, naar beneden lopen, fragmine ligt er weer, kaboom!!, quickload... :X dat geintje kwam ik al eerder tegen

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Scighera schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:46:
Wel irritantebug gevonden: quicksave, trap op lopen, door een fragmine gedood worden, quickload, dezelfde trap oplopen, geen fragmine meer tegenkomen, je ding doen, naar beneden lopen, fragmine ligt er weer, kaboom!!, quickload... :X dat geintje kwam ik al eerder tegen
:D Zelfde hier idd, had ook een WTF momentje toen :+

Inmiddels level 10, vind het echt geweldig. Speelt zoals FO3 maar dan vooral soepeler. Het modden van wapens is echt verslavend, heb nu net een prachtige Sniper Rifle (Hunting Rifle upgrade) gevonden. Momenteel is een ander wapen nog beter, maar nog 1 modje erbij en ik kan gaan :)

Wel leuk/irritant die materialen verzamelen. Ik pak vaak per ongeluk toch troep op, en dat kun je nu makkelijk dumpen.

Wanneer kun je Power Armor repareren? Heb inmiddels 2 suits staan in Sanctuary, maar slechts goede onderdelen voor 1 ervan. De andere onderdelen zijn allemaal beschadigd. Ik zie ook nergens een "Repair" optie. Is dat niet mogelijk of moet je hiervoor Armorer lvl 1 hebben?

Grootste minpunt tot nu toe: niet kunnen zien of de personen in de verte Raiders zijn of gewone onschuldige burgers. Best lastig af en toe, en ik doe nu eigenlijk continue een quicksave voordat ik schiet. En zijn de "Scavengers" altijd hostile? Ik kwam een shootout tegen bij een gecrashed vliegtuig tussen Raiders en Scavengers, en ondanks dat ik enkel op de Raiders schoot begonnen de Scavengers mij ook aan te vallen. Maar ze waren niet hostile op de radar vlak daarvoor.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Sindsdien bij mij ook, aangezien je ooooooooooooveral radiatie op loopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:17

guReMcO

Praat mar frysk

anandus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:45:
[...]
Grappig, ik ervaar het juist anders.
Ik vind de gesprekken heel erg beperkt en gedwangbuist, net als Mass Effect.
Je hebt de keuzes "Yes", "No", "Tell me more", "Sarcastic".
Houteriger dan dat wordt het volgens mij niet :P

Bij vorige games kon je echt wat meer roleplayen met je gesprek.
(Al was die tree-based aanpak ook niet ideaal)
Ik snap wat je bedoeld maar ik was totaal niet gecharmeerd van de speech-tree manier. Soms zaten dingen echt zo diep verstopt. Bloed irritant. :P
Maar ik doelde ook wat op de camera e.d. tijdens de gesprekken. De karakters lijken allemaal net wat meer leven in zich te hebben dan eerst.

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:58
Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:50:
[...]

Wanneer kun je Power Armor repareren? Heb inmiddels 2 suits staan in Sanctuary, maar slechts goede onderdelen voor 1 ervan. De andere onderdelen zijn allemaal beschadigd. Ik zie ook nergens een "Repair" optie. Is dat niet mogelijk of moet je hiervoor Armorer lvl 1 hebben?
Je kan power armor onderdelen repareren in de Power Armor Stations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

[...]

Inmiddels level 10, vind het echt geweldig. Speelt zoals FO3 maar dan vooral soepeler. Het modden van wapens is echt verslavend, heb nu net een prachtige Sniper Rifle (Hunting Rifle upgrade) gevonden. Momenteel is een ander wapen nog beter, maar nog 1 modje erbij en ik kan gaan :)

Wel leuk/irritant die materialen verzamelen. Ik pak vaak per ongeluk toch troep op, en dat kun je nu makkelijk dumpen.

Grootste minpunt tot nu toe: niet kunnen zien of de personen in de verte Raiders zijn of gewone onschuldige burgers. Best lastig af en toe, en ik doe nu eigenlijk continue een quicksave voordat ik schiet. En zijn de "Scavengers" altijd hostile? Ik kwam een shootout tegen bij een gecrashed vliegtuig tussen Raiders en Scavengers, en ondanks dat ik enkel op de Raiders schoot begonnen de Scavengers mij ook aan te vallen. Maar ze waren niet hostile op de radar vlak daarvoor.
ik ben normaal ook sniper, maar momenteel alleen de piperifle geupgrade naar dusdanig, zo maar eens met de hunting rifle aa nde gang gaan.

Nadeel tov FO3: moeilijker targets spotten, in een shootout in de wasteland zie je amper waar je doelwit zit :P , idem voor mijnen etc.

Power armor.... hebben bijna 2 sets denk ik,maar vind het zo lomp, past niet bij mij, gewoon survival model met slecht 90 hitpoints: houdt je scherp.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Vraagje over de controles:

Ik ben verder helemaal blij met FO4. Graphics prima, gameplay dik prima, quest, gesprekken, alles top! Alleen raak ik een beetje de weg kwijt als het om inventory en workbenches gaat.

De inventory vindt ik nog steeds vrij onoverzichtelijk. Hopelijk komt hier een goeie mod voor. Vooral de meerdere onderdelen van bodyarmor. Wat een gezoek is dat! En dan heb je vrij snel een T51 armor die ik maar aan zo'n powerarmor rek heb gehangen. De rest maar in een kist geflikkert. Ik loop toch liever rond met normale gear. Verder kan ik nog niets verkopen omdat ik (denk ik) de juiste NPC's nog niet tegengekomen ben. (3 uurtjes in game)

Ook de workbenches snap ik niet helemaal. Het scrappen en bouwen lukt nu aardig. Maar als je naar die workbench loopt kun je op (Workbench) of (Transfer) klikken. Echter wil ik juist mijn Junk kwijt in de workbench. Om dat te doen moet je op (E) drukken. Kleine dingen maar toch verwarrend.

De controles voor het scrappen etc zijn tevens niet logisch. Je moet voor sommige dingen je pijltjes toetsen gebruiken en bij scrappen moet je weer met WASD + muis items aanwijzen en dan op ENTER drukken. Dus of je hand van WASD naar ENTER of je hand van de muis naar ENTER. Zijn er mensen die hun controles hebben aangepast?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wren schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:53:
[...]

Je kan power armor onderdelen repareren in de Power Armor Stations
Is dat in de garage in Sanctuary dat ding met die gele armen? Ik kon toen ik in mijn Power Armor zat niets doen met dat ding volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

FraxleNL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:40:
Waar en voor hoeveel hebben jullie FO4 op de kop getikt?
69 euro met de season pas erbij bij CJS-CD-Keys

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
TommyD_34 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:19:
[...]

Ik had precies hetzelfde, met die
spoiler:
mirelurks en die karige beloning van 50 caps
. Heel de tijd naar RadAway gezocht en op 20% health rondgelopen. Ik vind het persoonlijk leuk dat radiatie een naar mijn beleving grotere rol speelt.
spoiler:
Heb die kerel, na die karrige 50 caps en de kogels die ik verspilt heb, maar overhoop geschoten :+ Hij had nog best toffe spullen! :9

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:58
Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:55:
[...]

Is dat in de garage in Sanctuary dat ding met die gele armen? Ik kon toen ik in mijn Power Armor zat niets doen met dat ding volgens mij?
Ja dat klopt, je vindt er ook een bij die Red Rocket Garage. Je moet uit je power armor gaan en dan naar de Power Armor Station gaan en deze selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:55:
[...]

Klopt, dat ding werkt alleen als je je armor niet aan hebt (logisch ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wren schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:56:
[...]

Ja dat klopt, je vindt er ook een bij die Red Rocket Garage. Je moet uit je power armor gaan en dan naar de Power Armor Station gaan en deze selecteren.
Thanks!
Grimmie187 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:57:
[...]

Klopt, dat ding werkt alleen als je je armor niet aan hebt (logisch ;))
Nou ja, ik dacht dat je daar je Power Armor kon ophangen als in "Store Power Armor" oid.

Uiteindelijk had ik ze maar gewoon ergens in de garage uit gedaan, en toen niet verder gekeken bij dat gele ding. Vanavond maar weer doen dan :+ Inmiddels 2 T-45 sets en een Raider set :)

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicHenk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 16:35
anandus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:10:
[...]
Een stealth-kill doet wel dubbele damage in ieder geval
Een melee Stealth kill doet volgens mij meer. De Ninja perk rank 1 brengt sneak dmg van 2x-->2.5x dmg voor afstandsschoten, maar diezelfde perk brengt je melee sneak 4x dmg. Dus de kans is groot dat een standaard melee sneak al een 3x multiplier gebruikt, maar kom maar 's dichtbij genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Noctonix schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:56:
[...]

spoiler:
Heb die kerel, na die karrige 50 caps en de kogels die ik verspilt heb, maar overhoop geschoten :+ Hij had nog best toffe spullen! :9
Ik ga dus nog even terug he...mij afschepen met een karige 50 caps en zelf met toffe stuff rondlopen.

IK DACHT HET FF NIET HE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:42
anandus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:52:
[...]

Ook in FO3 en FNV waren er vaak secundaire routes. Praten met de juiste persoon, een bepaalde computer hacken, iemand pickpocketen, etc.
Dat mis ik toch wel.

Maar ik heb maar 10 uur gespeeld, misschien draait het nog bij (al betwijfel ik het).
Er is meer combat maar bij quests en leegstaande gebouwen is er toch genoeg te praten en hacken?

Zelf trouwens gisteren wat langer kunnen spelen en vindt het echt te gek. Moest er na de vault even aan wennen/inkomen. Qua nieuwigheden t.o.v. vorige delen. Maar het wordt steeds beter voor mij qua vibe, controls lopen steeds soepeler. Geen bugs, vindt het prachtig qua ervaring. Graphics, geluid, muziek. Speel op hard op de ps4, vind ik voor de eerste playthrough prima, misschien schroef ik m later wat op als ik te sterk ga worden maar nu nog niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:57:
[...]

Thanks!

[...]

Nou ja, ik dacht dat je daar je Power Armor kon ophangen als in "Store Power Armor" oid.
Ja ik bedoel dat ik het juist niet logisch vind. Kwam er pas na een paar uur achter dat het ding alleen werkt als je je suit niet aanhebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 22:28
GODVER!!!!! :( :( :(
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2z7pea8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Hoe is dat gekomen? Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Wren schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:56:
[...]

Ah, vanavond mijne ook nog maar even goed storen dan :+ als die er nog staat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

oehh dat is zuur, hopelijk heb je veel gesaved en kan je een andere gebruiken

heb mijn power armor gewoon voor dfe deur geparkeerd in mn dorp. wist niet dat ik hem in een rek kon hangen. kan hij daar ook gerepareerd worden?

[ Voor 49% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-11-2015 11:02 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

25 days?!!!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ingame
Grimmie187 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:59:
[...]

Ja ik bedoel dat ik het juist niet logisch vind. Kwam er pas na een paar uur achter dat het ding alleen werkt als je je suit niet aanhebt :P
Ahh ok, dacht meer dat je bedoelde dat het logisch was dat je uit de suit moest zijn :P

Maakt het dan nog uit waar je dat ding neerzet? Of moet hij er echt vlakbij staan?

Dat settlements bouwen is trouwens rete-irritant om dingen te bouwen, je ziet totaal niet wat je nu aan het doen bent met die grote huizenblokken e.d. Had wel een top-down bij gemogen.

[ Voor 76% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Dan nog :+.

Maar daarom kopieer ik na elke gamesessie mijn fysieke saves naar een andere drive, ik ken Bethesda :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Gisteren eigenlijk merendeels rondgelopen in de intro dan na de vault. :P

Was wel grappig om te doen. Die link waar een eind terug naar verwezen werd om die deur te openen. Die niet installeren, die doet niets namelijk.
Je kunt met ~ de console gewoon openen en TCL gebruiken om noclip te doen.

Er viel me wel op dat als je richting
spoiler:
de andere brug gaat, je meteen die nuke scene krijgt en dus opnieuw in de badkamer begint.
De andere kant op kun je een eind lopen tot aan het hek. Daarna kun je wel weer noclippen om door het hek heen te komen bij de Vault. Maar dat is allemaal niet echt gerenderd. Je kunt voorbij dat hek daar noclippen en door lopen. Maar weinig echt te doen. Zodra je door het water zwemt en voorbij de nuke brug komt, dan kun je een stuk lopen. Maar uiteindelijk loop je richting de rand van het level.
Weinig te doen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Het gaat om de Xbox one versie, en nee ik heb niet meerdere save's dus moet overnieuw beginnen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

HeatWave schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:03:
[...]

Dan nog :+.

Maar daarom kopieer ik na elke gamesessie mijn fysieke saves naar een andere drive, ik ken Bethesda :P.
Lal :D Dat is wel heel safe ja.

Ik doe altijd quicksave en om de zoveel tijd een normale save (altijd op een nieuwe). Werkte in Skyrim prima (nooit een probleem gehad verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluw schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:59:
[...]

Er is meer combat maar bij quests en leegstaande gebouwen is er toch genoeg te praten en hacken?
Ik hoop het. Zoals ik zei, ik ben maar 10 uur bezig, ben nog niet bij Diamond City aangekomen, bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:02:
[...]

Ahh ok, dacht meer dat je bedoelde dat het logisch was dat je uit de suit moest zijn :P

Maakt het dan nog uit waar je dat ding neerzet? Of moet hij er echt vlakbij staan?
Nee, maakt niet uit. Zodra je die station gebruikt stopt ie je suit erin. Er staan trouwens op heel veel plekken van die armor stations (red rocket benzinestation o.a.).

Volgens mij moet je dus in de middle of nowhere uit je suit kunnen stappen, teleporten naar een armor station en dan repairen en weer instappen. Heb ik alleen nog niet getest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grimmie187 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:07:
[...]

Nee, maakt niet uit. Zodra je die station gebruikt stopt ie je suit erin. Er staan trouwens op heel veel plekken van die armor stations (red rocket benzinestation o.a.).

Volgens mij moet je dus in de middle of nowhere uit je suit kunnen stappen, teleporten naar een armor station en dan repairen en weer instappen. Heb ik alleen nog niet getest..
Ik gok dat het net zo zal werken als het bouwen van een settlement, je hebt dan die groene radius, alles wat er binnen zit telt mee. Die Power Armor Stations zullen denk ik ook alleen in dat soort zones staan.

Iig thanks voor de hulp, weet ik nu wat ik kan gaan doen :D
Die eerste battle in dat dorp
spoiler:
Met die powerarmor en raiders/deathclaw
was echt wel epic. Toen was het voor mij echt duidelijk dat het schieten goed werkt, wat schoot
spoiler:
die minigun
heerlijk en was het soepel. Eindelijk van dat houterige bewegen af wat we in FO3/FNV/Skyrim hadden. :)

Ik speel overigens op Hard, werkt tot nu toe wel fijn. Soms lastig, maar het is goed te doen. Ook flink wat Legendary enemies al gezien, maar de drops van die gasten zijn tot nu toe echt giga-crap.

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
schumi1986 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:03:
Het gaat om de Xbox one versie, en nee ik heb niet meerdere save's dus moet overnieuw beginnen B)
Pfieuw, zie nu net dat er wel meerdere save's onder elkaar staan, mijn quik save werkt nog gewoon. HELL YEAH! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
sowieso is het slim om minstens een stuk of 3 vaste save files te nemen en af en toe af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:55:

Ik ben verder helemaal blij met FO4. Graphics prima, gameplay dik prima, quest, gesprekken, alles top! Alleen raak ik een beetje de weg kwijt als het om inventory en workbenches gaat.

De inventory vindt ik nog steeds vrij onoverzichtelijk. Hopelijk komt hier een goeie mod voor. Vooral de meerdere onderdelen van bodyarmor. Wat een gezoek is dat! En dan heb je vrij snel een T51 armor die ik maar aan zo'n powerarmor rek heb gehangen. De rest maar in een kist geflikkert. Ik loop toch liever rond met normale gear. Verder kan ik nog niets verkopen omdat ik (denk ik) de juiste NPC's nog niet tegengekomen ben. (3 uurtjes in game)

Ook de workbenches snap ik niet helemaal. Het scrappen en bouwen lukt nu aardig. Maar als je naar die workbench loopt kun je op (Workbench) of (Transfer) klikken. Echter wil ik juist mijn Junk kwijt in de workbench. Om dat te doen moet je op (E) drukken. Kleine dingen maar toch verwarrend.

De controles voor het scrappen etc zijn tevens niet logisch. Je moet voor sommige dingen je pijltjes toetsen gebruiken en bij scrappen moet je weer met WASD + muis items aanwijzen en dan op ENTER drukken. Dus of je hand van WASD naar ENTER of je hand van de muis naar ENTER. Zijn er mensen die hun controles hebben aangepast?
ik moet zo weg dus ff kort mbt het verkopen:

spoiler:
weet naam ff niet, volg de mainquest, dat stadje waar je je power armor hebt gevonden. als je daarna richting je volgende punt loopt (een stad heel ver weg) kom je al snel bij een soort cafe/restaurant/bar (nog voor lexington) waar een oma binnen zit maar haar aan jet verslaafde zoon. buiten staan drugshandelaren met getrokken wapens. help die oma, schiet vervolgens die 2 gewapenden mannen neer, en zij geeft jou de optie om te handelen, 250caps met vrij snelle refill. buiten dat cafe komt op een gegeven moment ook. nog een caravan te staan.

cafe zit ruweg tussen de stad-met-powerarmor en lexington

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ProjectB00man schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:14:
[...]

Ja dat is nog steeds mogelijk.
je hebt wel de tweede level nodig van de pickpocket perk
Pickpocket 1 PER 1 Your quick hands and sticky fingers make picking pockets 25% easier.
2 PER 1 6 Picking pockets is now 50% easier. You can place a live grenade in a person's inventory.
:D *O*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!
M a r c o schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:21:
sowieso is het slim om minstens een stuk of 3 vaste save files te nemen en af en toe af te wisselen.
Ik heb al 59 saves :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
Ik ben niet zo fallout veteraan (heb wel Fallout 3 gespeeld)
En waarschijnlijk heeft mijn vraag een hoog n00b gehalte.

Maar de power suit. Of hoe dat ding ook mag heten..
Mijn powersource is op, waar kan ik een nieuwe "batterij" vinden?
Of kan ik de suit ook anders opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:55:

Eens, ik vind de controls ook niet echt logisch. Heb nu iig grenade/power attack op 'F' gezet, maar zoals je al aangaf zijn er nog een paar rare keybinds. Het menu met wapen shortcuts en stimpack wil ik ook nog handig remappen maar weet nog niet hoe.

[ Voor 64% gewijzigd door Grimmie187 op 11-11-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Even een vraagje over dat craft gebeuren;
Alle items die je ergens in een kastje gooit in je huis, worden die gebruikt als je aan het craften bent of moet je ze op zak hebben?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik ben op de PC al tijden overgestapt naar een xbox-controller, niet meer zo hard core, maar aangezien 90% van de games toch ports zijn werkt het over het algemeen echt prima.

Lijkt ook een stuk logischer te zijn ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Wat voor level zijn jullie overigens al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

osmosis schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:30:

Je vind in de hele wereld verspreidt "fusion cores" dat is de bron van energie van je Suit. Ze liggen overal en nergens maar het zijn er niet superveel, je moet dus wel een beetje mazzel hebben er 1 tegen te komen.

Meestal in de buurt van powerlines oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Grecio schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:41:
[...]

Er staat een stapeltje bij dat "main huis", bij je crafting tables. Gewoon ff scrappen, soort halfhoog (wit) muurtje is het.

Rubber krijg je van banden scrappen :)

[...]

Rond de 40 euro bij instant-gaming
Bedankt voor de tip, zal het zo proberen. Het is me nog niet gelukt om teinteracten met banden, maar dat zal wel mijn fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187

Ben ik ook erg benieuwd naar, als ik alle kistjes in random plekken moet open trekken op zoek naar nieuwe power cores dan schiet het gebruiken van de power suit ook niet echt op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Freakiebeakie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:01:
oehh dat is zuur, hopelijk heb je veel gesaved en kan je een andere gebruiken

heb mijn power armor gewoon voor dfe deur geparkeerd in mn dorp. wist niet dat ik hem in een rek kon hangen. kan hij daar ook gerepareerd worden?
Yup, gewoon bij een rek in de buurt zetten.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:15

Case_C

[Team Carrack]

Ik neem aan dat fusion-cores ook te verkrijgen zijn door te handelen met je settlements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Grimmie187 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:33:
[...]

Ben ik ook erg benieuwd naar, als ik alle kistjes in random plekken moet open trekken op zoek naar nieuwe power cores dan schiet het gebruiken van de power suit ook niet echt op..
spoiler:
Je kan ze ook kopen voor caps bij Arturo in de Diamond City Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

teupje schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:31:
Alle items die je ergens in een kastje gooit in je huis, worden die gebruikt als je aan het craften bent of moet je ze op zak hebben?
Junkitems wel, mits je die in je workbench drukt. Ik denk niet dat spullen in kistjes (ook al zijn ze opgeslagen in je settlement) automatisch meegenomen worden. Ik heb nu een aantal hutkoffers gecraft en die in mijn settlement neergezet. 1 voor Apearel (armor), guns en overige. Ik kan ze simpelweg niet meenemen omwille van gewicht. Mijn volgende costum-quest is dan ook een NPC zoeken die caps heeft waar ik mijn spul kan dumpen! (zoals hierboven wordt aangegeven in een spoilertag weet ik nu waar ik wezen moet! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Grimmie187 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:33:
[...]

Las ergens dat er opzich genoeg te vinden zijn, maar dat ze nou ook weer niet met bakken overal liggen. Ik heb er nu in totaal 3 gevonden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
Dus ik begrijp dat de fusion core looten/traden de enigste optie is?
Wel wat jammer, ik zat al helemaal ingenieus te denken in me settlement.
Wellicht kan een een generator erop aansluiten op het rek? Maar nein dus spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

teupje schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:31:
Ik dump al mijn shit in de Workshop (is dezelfde voor alle crafting stations), en dat werkt prima, hoeft het niet er uit te halen :)
Werkt natuurlijk enkel als je ook bij die settlement craft. Als je ergens anders heen gaat dan waar je zooi is dan werkt dat natuurlijk niet :+

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

HeatWave schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:36:
[...]

Las ergens dat er opzich genoeg te vinden zijn, maar dat ze nou ook weer niet met bakken overal liggen. Ik heb er nu in totaal 3 gevonden geloof ik.
Ik loop ook echt niet continu rond in een powerarmor. Die hangt bij mij 90% van de tijd aan het rek. Pas als ik ergens een moeilijk stuk tegenkom waar een dikke gunfight nodig is dan haal ik hem op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:38:
[...]

Ik loop ook echt niet continu rond in een powerarmor. Die hangt bij mij 90% van de tijd aan het rek. Pas als ik ergens een moeilijk stuk tegenkom waar een dikke gunfight nodig is dan haal ik hem op ;)
Ik ook. En toen was ik klaar, gebouw gecleard ... Batterij leeg. FUUUUUUUU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:36:
[...]

Junkitems wel, mits je die in je workbench drukt. Ik denk niet dat spullen in kistjes (ook al zijn ze opgeslagen in je settlement) automatisch meegenomen worden. Ik heb nu een aantal hutkoffers gecraft en die in mijn settlement neergezet. 1 voor Apearel (armor), guns en overige. Ik kan ze simpelweg niet meenemen omwille van gewicht. Mijn volgende costum-quest is dan ook een NPC zoeken die caps heeft waar ik mijn spul kan dumpen! (zoals hierboven wordt aangegeven in een spoilertag weet ik nu waar ik wezen moet! :))
Thanks, dit word dus een onoverzichtelijke bende op een gegeven moment. Dus alles items in een betreffende workbench drukken en dan ook nog is op verschillende plekken in je huis spullen hebben..damn, dat word eerst me spulletjes organiseren vanavond :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ik had trouwens wel verwacht dat je ook ammo kon craften, maar dit lijkt niet zo te zijn.

De enige manieren om aan ammo te komen zijn dus zoeken of kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]
Heel simpel op te lossen. Even met vats kijken wat voor mensen het zijn. Als het raiders zijn dan staat er gewoon raider in beeld :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicHenk

Het is sws slim volgens mij om de Fusion Core na afloop mee te nemen, misschien kun je ze dan later opladen? (mijn gedachte/hoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Simpele vraag voor mensen die in de winkel de DVD hebben gekocht (ja ik heb gegoogled maar het is lastig een duidelijke bron te vinden door de enorme hype om fallout4):

Krijg je ook de steam codebij de DVD?
En kan je dan de steam versie 'preloaden' door grote files alvast van de DVD te halen ipv alles te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Iemand al gezien hoe je wild corn meloen wortelen en andere dingen kunt planten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Laatst online: 16-07-2021
teupje schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:40:
[...]

Thanks, dit word dus een onoverzichtelijke bende op een gegeven moment. Dus alles items in een betreffende workbench drukken en dan ook nog is op verschillende plekken in je huis spullen hebben..damn, dat word eerst me spulletjes organiseren vanavond :o
Volgens mij kun je gewoon bij iedere workbench aan de slag met je voorraad, ongeacht waar deze is gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

CT schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:44:
Simpele vraag voor mensen die in de winkel de DVD hebben gekocht (ja ik heb gegoogled maar het is lastig een duidelijke bron te vinden door de enorme hype om fallout4):

En kan je dan de steam versie 'preloaden' door grote files alvast van de DVD te halen ipv alles te downloaden?
Ja, in de case zit een blaadje met daarop je steam-code.

Gisteren zonder "pre-load" gedownload. Op de schijf zou 4gb staan, en dan moet je nog 20gb downloaden.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 11-11-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Ja, en 4gb oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf

Ja en ja :) alleen als je zoals ik een 100/100 lijn hebt is downloaden sneller, was zelf 35 minuten @ 10MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Heeft iemand het Quick Inventory Menu al gebruikt? Ik lees daar wat over maar ik heb geen idee of het voor de PC ook werkt. In principe kun je in je inventory bepaalde items highlighten en toewijzen aan een quick inventory slot.... of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:38:
[...]

Ik dump al mijn shit in de Workshop (is dezelfde voor alle crafting stations), en dat werkt prima, hoeft het niet er uit te halen :)
Werkt natuurlijk enkel als je ook bij die settlement craft. Als je ergens anders heen gaat dan waar je zooi is dan werkt dat natuurlijk niet :+
Moet dat in dezelfde settlement zijn of werkt dat ook tussen settlements onderling? Dus kun je spullen in settlement A gebruiken die je in settlement B in je workshop hebt geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Laatst online: 16-07-2021
FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:45:
Heeft iemand het Quick Inventory Menu al gebruikt? Ik lees daar wat over maar ik heb geen idee of het voor de PC ook werkt. In principe kun je in je inventory bepaalde items highlighten en toewijzen aan een quick inventory slot.... of zoiets...
Het werkt, met Q kun je items toewijzen aan een nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Kan ja, staat bij je armor/weapon select screen onderaan welke knop dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ok thanks _/-\o_

ik heb een 20mbit adsl lijntje, en spendeer liever de vrije avond aan de game dan aan een laadbalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicHenk
Ja, werkt erg goed! Zo kun je je favoriete wapens gewoon op 1,2,3,4 enz. zetten zonder telkens in je pip-boy te moeten. De toewijzing kun je doen in je Inventory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
voxxel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:41:
[...]

Heel simpel op te lossen. Even met vats kijken wat voor mensen het zijn. Als het raiders zijn dan staat er gewoon raider in beeld :)
Dat werkt alleen als ze binnen een bepaalde afstand zijn. Als je een sniperrifle gebruikt kan je verder kijken dan je VATS reageert (of ik doe iets verkeerd).

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

v0dka schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:46:
[...]

Het werkt, met Q kun je items toewijzen aan een nummer.
Cool, gaan we straks direct proberen!

Zie hier ook een handige tip over Library Books staan. Mocht je deze vinden dan kun je ze blijkbaar inleveren tegen een Token. Die tokens kun je bij Terminals gebruiken en handige items krijgen. Die ga ik maar eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
v0dka schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:44:
[...]

Volgens mij kun je gewoon bij iedere workbench aan de slag met je voorraad, ongeacht waar deze is gedumpt.
Ja dat vraag ik me dus af, heb ondertussen al zoveel zooi (na 5 uur ingame) dat ik niet meer kan zien of de items die in me kamertje liggen ook echt op de workbench gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Even een oplossing voor de monitor bug dat je niet meer kan bewegen, en je armen kan zien als je je hoofd draait. Zet de Steam-Overlay uit, en zet de video settings op Windowed-Borderless (windowed alleen werkt niet goed). Ook alleen Steam-Overlay uit werkt niet, voor mij althans.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darkangle
spoiler: Heh!
Iemand al legendarische vijanden tegen gekomen met powerarmor? Protip, sneak, pickpocket hun powercore en ze kunnen niets meer :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Darkangle schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:54:
Iemand al legendarische vijanden tegen gekomen met powerarmor? Protip, sneak, pickpocket hun powercore en ze kunnen niets meer :D:D:D
Lol, dat is briljant. Bedankt voor het delen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:54:
Hehehehe, nice :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darkangle
Verderf schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:55:
[...]

Lol, dat is briljant. Bedankt voor het delen! :D
Hm, 9 man ziek op onze dev afdeling sinds gisteren....

Afbeeldingslocatie: http://files.explosm.net/comics/Rob/new-videogame.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

anandus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:10:
[...]
Een stealth-kill doet wel dubbele damage in ieder geval
Conclusie: dit kan (op dit moment) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

teupje schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:40:
[...]

Kijk je wel uit met junk scrappen vanuit je workbench? Je pre-war-money valt onder junk en wordt gescrapped als 'Cloth'. Dit terwijl pre-war-money veel caps waard is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07

spoiler:
Ik vond een Fusion core meteen in het begin bij the rocket tankstation, zit een cave onder met molerats en 1 van de tunnels had een chemisch apparaat liggen en daar lag ook voor een fusion core, let wel op dat je radation krijgt.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:38:
[...]

Sorry voor de noobvraag, maar ik heb gister maar even een uurtje kunnen spelen. Ik merkte dat ik veel troep aan het verzamelen om dingen mee te maken. Zeg je nou dat je deze dingen kan 'stashen' bij de workbench en ze dus niet bij je hoeft te houden?

Hoe werkt dat precies? Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

martyaintflying schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:59:
[...]

Sorry voor de noobvraag, maar ik heb gister maar even een uurtje kunnen spelen. Ik merkte dat ik veel troep aan het verzamelen om dingen mee te maken. Zeg je nou dat je deze dingen kan 'stashen' bij de workbench en ze dus niet bij je hoeft te houden?

Ga naar je workbench... druk op (E) en niet op Transfer ofzo.... wanneer je de workbench met (E) benaderd dan krijg je de optie Store Junk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:00:
[...]

Ga naar je workbench... druk op (E) en niet op Transfer ofzo.... wanneer je de workbench met (E) benaderd dan krijg je de optie Store Junk.
Bedankt! Is het dan gestored in die specifieke workbench of in 'alle'?

Eigenlijk zoek je dus junk om dat allemaal in die workbench te knallen, zodat wanneer je iets nodig hebt je uit je enorme voorraad kan kiezen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

martyaintflying schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:02:
[...]

Bedankt! Is het dan gestored in die specifieke workbench of in 'alle'?

Eigenlijk zoek je dus junk om dat allemaal in die workbench te knallen, zodat wanneer je iets nodig hebt je uit je enorme voorraad kan kiezen? :)
Ja klopt, zo werkt het. Volgens mij is het per type Workbench... Junk, Armor, Guns...
Nog meer handige tips in het nederlandisch: HIER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkeermeter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-08 13:33
FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:03:
[...]

Ja klopt, zo werkt het. Volgens mij is het per type Workbench... Junk, Armor, Guns...
Nog meer handige tips in het nederlandisch: HIER.
hmmm ik dacht juist dat alle junk door alle types workbenches geshared werden. zolang de workbenches maar in dezelfde settlement staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:46
pimskie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:32:
Gisteren heb ik ook een uurtje of 3 kunnen spelen. Eerste indruk, geweldig :D! Met mijn setup (Intel Core i5-4690, MSI Radeon R9 280X) loopt het tot nu toe prima (FPS weet ik niet..)

Ben gelukkig nog weinig bugs tegen gekomen. Het enige is dat als ik conversations doorskip, de ondertiteling niet meer klopt. Maar voor de rest nog geen problemen!
Hier net zo i5 4570 met een Gigabyte R9 280X en 8gig werkgeheugen loopt het als een zonnetje. _/-\o_
Enige bug die ik tegen kwam is dat ik na de intro film geen geluid meer had,opgelost door mijn geluids instelling op 48000 Hz (DVD Quality) te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

parkeermeter schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:05:
[...]

hmmm ik dacht juist dat alle junk door alle types workbenches geshared werden. zolang de workbenches maar in dezelfde settlement staan.
Dat klopt.

De stash heet ook "Workshop" en niet "Weapon Workshop" oid. Alles wordt geshared binnen DIE settlement. Je kunt dus items in de armor workshop stoppen en die zitten dan ook bij de weapon workshop er in. Maar zodra je ergens anders naartoe gaat en daar een workbench gebruikt zit het daar niet in.
martyaintflying schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:59:
[...]

Voor een workbench gaan staan, kiezen voor "Transfer" (oid) en dan (op de PC) "T" - Store all junk items.
voxxel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:41:
[...]

Zal ik wel proberen, goede tip :) Wel mogelijk een probleem met de range.

[ Voor 54% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Angeloonie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:10:
[...]

Dat klopt.

De stash heet ook "Workshop" en niet "Weapon Workshop" oid. Alles wordt geshared. Je kunt dus items in de armor workshop stoppen en die zitten dan ook bij de weapon workshop er in.
Je hebt inderdaad gelijk. Het is echter wel zo dat deze items in de workshop alleen gelden voor dat settlement. Deze kun je dus niet gebruiken in een andere settlement. Om dat te doen zul je heen en weer moeten reizen om materials op te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Cowamundo schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:45:
[...]

Moet dat in dezelfde settlement zijn of werkt dat ook tussen settlements onderling? Dus kun je spullen in settlement A gebruiken die je in settlement B in je workshop hebt geplaatst?
Dat kan in verschillende settlements zijn, maar dan moet je wel trading mensen uit je settlement aanstellen die de boel heen en weer lopen. Anders blijft het beperkt tot je settlement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
om workshop items tussen verschillende settlements te hebben, moet je zo'n trade route of iets dergelijks opzetten, heb ik gelezen. Maar dat is vrij irritant in vergelijking met gewoon alles in 1 settlement op te slaan blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
FloydRaalte schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:11:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk. Het is echter wel zo dat deze items in de workshop alleen gelden voor dat settlement. Deze kun je dus niet gebruiken in een andere settlement. Om dat te doen zul je heen en weer moeten reizen om materials op te halen.
Ok dus dan haal ik vanavond alle zooi uit verschillende kastjes in me huis en gooi ik zoveel als mogelijk in de workbenches. Voor wapens en armor enz kan ik dan aparte kisten craften zodat ik het overzicht nog een beetje heb? Of moeten die wapens ook weer in de workbench zitten als je ze wil upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:22
Heeft er toevallig iemand ervaring met fallout 4 op de Xbox one welke vanaf een SSD draait? (zie FP item)
Zo ja, welke ssd gebruik je dan, ik zit er aan te denken er dan 1 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 00:53

mirno

私の名前はMirnoです

Ben ook al een paar uur begonnen gister avond.
Ik doe lekker rustig aan zodat ik alles kan doorzoeken en niets mis.

In het eerste gebied waar je komt, waar ook je huis gebouwd kan worden worden alle gestorde items gezamenlijk opgeslagen ongeacht waarvan je de inventory opent, dat is wel ideaal. Ga ik even verder naar het gebied met de raket werkt dit niet samen. (Ken de namen van de dorpen nog niet uit mn hoofd)
Elke plekje waar je kan verbouwen heeft dus een eigen opslag.

Ik had het niveau op survival gezet, vlak voor ik bij die deathclaw kwam. Dit wist ik niet van te voren en was best pittig. 2e keer had ik hem gekilled. Later weer terug gezet naar very hard wegens de health regeneration van die stimpacks. Survival is toch net te lastig. Wat zijn zoal de voor en nadelen van dit survival. Het is niet als de hardcore mode.

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:50

Audione0

Strijdt der titanen

Techno Overlord schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:49:

Het eerdere gezeiks over de graphics snap ik niet. Het is natuurlijk geen Far Cry of GTA maar dat verwachtte ik ook niet. Ik ben meer dan content met de graphics, alhoewel de facial animation niet zo goed uit de verf komen. Voor mij en in de traditie van Fallout zijn de graphics gewoon meer dan goed genoeg.
Mij boeit het ook niet zo, maar waarom worden er dan zulke hoge systeemeisen gevraagd voor dit spel als het toch geen crysis, metro 2033 (last light) pareltje is?

Ik draai hier op een i7 2600K icm met een R9 290 op ultra, gemiddeld 75 a 80 frame's (drukke gebieden) met vaak uitschieters naar de 100+ als het rustig word.

Op t doosje staat:
Recommended
◾Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
◾Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
◾8 GB RAM
◾30 GB free HDD space
◾NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent

Recommended kan dan toch veel lager?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

teupje schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:14:
[...]

Voor wapens en armor enz kan ik dan aparte kisten craften zodat ik het overzicht nog een beetje heb? Of moeten die wapens ook weer in de workbench zitten als je ze wil upgraden?
Ja
In gewone kisten e.d. werkt het niet als "gedeeld".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Fuck, ik was eigenlijk van plan te wachten op de GOTY/Ultimate Edition, maar het begint nu toch wel behoorlijk te kriebelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:42

Shabbaman

Got love?

mirno schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:16:
Ben ook al een paar uur begonnen gister avond.
Ik doe lekker rustig aan zodat ik alles kan doorzoeken en niets mis.

In het eerste gebied waar je komt, waar ook je huis gebouwd kan worden worden alle gestorde items gezamenlijk opgeslagen ongeacht waarvan je de inventory opent, dat is wel ideaal. Ga ik even verder naar het gebied met de raket werkt dit niet samen. (Ken de namen van de dorpen nog niet uit mn hoofd)
Elke plekje waar je kan verbouwen heeft dus een eigen opslag.

Ik had het niveau op survival gezet, vlak voor ik bij die deathclaw kwam. Dit wist ik niet van te voren en was best pittig. 2e keer had ik hem gekilled. Later weer terug gezet naar very hard wegens de health regeneration van die stimpacks. Survival is toch net te lastig. Wat zijn zoal de voor en nadelen van dit survival. Het is niet als de hardcore mode.
Volgens mij kan je met caravans wel de inventories van de verschillende settlements aanelkaar koppelen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Wisten jullie dat je helemaal in het begin al een extra special punt kan vinden?

spoiler:
In je eigen huis in de kamer van de baby ligt het special boekje onder een kastje. Als je die leest krijg je meteen 1 extra punt in een stat naar keuze. Nu nog kiezen in welke..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

voxxel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:24:
Wisten jullie dat je helemaal in het begin al een extra special punt kan vinden?

spoiler:
In je eigen huis in de kamer van de baby ligt het special boekje onder een kastje. Als je die leest krijg je meteen 1 extra punt in een stat naar keuze. Nu nog kiezen in welke..
Daar ga ik vanavond gelijk naar zoeken :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Audione0 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:23:
[...]

Mij boeit het ook niet zo, maar waarom worden er dan zulke hoge systeemeisen gevraagd voor dit spel als het toch geen crysis, metro 2033 (last light) pareltje is?

Ik draai hier op een i7 2600K icm met een R9 290 op ultra, gemiddeld 75 a 80 frame's (drukke gebieden) met vaak uitschieters naar de 100+ als het rustig word.

Op t doosje staat:
Recommended
◾Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
◾Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
◾8 GB RAM
◾30 GB free HDD space
◾NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent

Recommended kan dan toch veel lager?
Omdat het geen lineaire shooter is en de wereld rekenwerk vereist.
Pagina: 1 ... 62 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.