[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
voxxel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:35:
[...]

Dit hebben sowieso veel mensen. Te hoge verwachtingen. Bethesda heeft de game heel breed willen marketen en ook wel echt als een shooter heb ik het idee. Fallout is geen niche game, maar ook geen mainstream game als COD of FiFa. Veel mensen zullen dus teleurgesteld zijn, omdat ze een andere game verwachten.

Persoonlijk vind ik dat ze het goed gedaan hebben, aan de hand van de trailers en vrijgegeven beelden heb ik een redelijk kloppend beeld gekregen van de game. Maar het scheelt wel dat ik al fan was van de eerdere delen en dus wist wat het ging worden.
Steam ratings zijn van 95% gisteren naar 81% gegaan. Nu nog TotalBiscuit review afwachten.
Sorry hoor, maar GOTY gaat echt naar Witcher 3.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:55

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Even een korte vraag, misschien al aangestipt. Maar moet je als speler al die dingen bouwen? Heb behoorlijk weinig zin om alles neer te zetten, en te bouwen.

Leuk dat het er in zit, maar niets voor mij. Dus zit het vast ergens in de main story line dat je wat "settlements" moet bouwen?

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SerealKiller schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:04:
Even een korte vraag, misschien al aangestipt. Maar moet je als speler al die dingen bouwen? Heb behoorlijk weinig zin om alles neer te zetten, en te bouwen.

Leuk dat het er in zit, maar niets voor mij. Dus zit het vast ergens in de main story line dat je wat "settlements" moet bouwen?
Volledig optioneel. lijkt het je niks, laat jet het links liggen. Of rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Hoe krijg je nieuwe dingen om te bouwen? Ook kwa decoratie enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Net ruim twee uur bezig geweest met mijn eerste settlement bouwen. Meeste tijd besteed aan muren om mijn gehele settlement bouwen in de stijl van The Walking Dead, alleen dan wat minder hoog. Guard towers er achter en nu maar sparen voor capacitors om turrets op te zetten. Ziet er wel aardig uit, volledig ommuurd dorpje met enkel de brug als ingang waar nog twee grote guard towers gebouwd zijn door op het dak van een 1x1 gebouwtje nog een guard ding op te zetten.

Vraag me alleen af hoe ik meer settlers krijg, zo'n ommuurd drop voor slechts vijf man schiet ook niet op.

En kan je ook bestaande gebouwen slopen? Ik krijg die optie enkel bij ingestorte gebouwen maar ik wil alle bestaande gebouwen ook gewoon weg hebben zodat ik veel meer overzicht heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2015 22:18 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Koning Willy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:02:
[...]
Steam ratings zijn van 95% gisteren naar 81% gegaan. Nu nog TotalBiscuit review afwachten.
Dat zei ik al toen Fallout nog maanden niet uit was, en mensen maar nee zeggen daartegen :P
Deze game is gewoon wat ik ervan verwacht had en zelf wat meer door die settlements etc.
Ik vond persoonlijk wel dat het overduidelijk was dat dit gewoon de typische fallout ging worden en daarvoor kocht ik hem ook. Het is nog van toen ik op de console speelde, dat ik nog fallout gespeeld heb..

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
SmokingCrop schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:11:
[...]

Dat zei ik al toen Fallout nog maanden niet uit was, en mensen maar nee zeggen daartegen :P
Deze game is gewoon wat ik ervan verwacht had en zelf wat meer door die settlements etc.
Ik vond persoonlijk wel dat het overduidelijk was dat dit gewoon de typische fallout ging worden en daarvoor kocht ik hem ook. Het is nog van toen ik op de console speelde, dat ik nog fallout gespeeld heb..
Koop gewoon Fallout 3 en New Vegas, vermaak me daar prima mee ;)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Koning Willy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:22:
[...]
Koop gewoon Fallout 3 en New Vegas, vermaak me daar prima mee ;)
heb ik al op de console gespeeld, New vegas is al weer van 5 jaar geleden. :9
Heb ik wel eens gekocht op PC, maar dan eigenlijk niet meer gespeeld door al die andere spellen die er zijn.. Al beluister ik soms wel nog eens die New Vegas radio songs xD

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2015 22:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

OK, ik heb nu ook mijn eerste 5 uur FO4 achter de rug. Vaststellingen:
0) Een hype waarmaken is moeilijk :)
1) Meer van hetzelfde. Goed voor de fans sinds FO3 (1&2 waren heel anders).
2) De controls sucken geweldig.
3) Graphics zijn niet "wow" maar goed genoeg.
4) Zowel de controls als graphics worden beter in de toekomst met mods (ENB!)
5) Survival is echt wel heel moeilijk, tjonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Sorry hoor, maar daar is Witcher 3 veel te buggy voor (met name vlak na release), en zijn zowel besturing als animaties veel te houterig en stroperig. Bloodborne is toch wel ff wat niveautjes hoger dan The Witcher. Die verdient het in mijn ogen een stuk meer.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 10-11-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankyy
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kan iemand mij helpen met het volgende? Ik heb (vorige) fallout('s) eigenlijk nog nooit eerder gespeeld, maar toch Fallout 4 vandaag gekocht. Ben nu een uurje bezig, kakkerlakken doden, wespen, wel leuk tot nu toe. Nu ben ik echter bijna dood, kan niet heel erg goed vinden hoe ik mijn HP weer terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Cowamundo schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:55:
[...]

Bij sommige schijnt de beta patch uitkomst te bieden... Ik heb er echter nog niet veel succes mee en krijg dus nog steeds bijna elke 10mins een error terug naar bureaublad.
bij mij helpt windowed borderless erg goed. (zojuist ondervonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
bram1984 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:31:
[...]

Sorry hoor, maar daar is Witcher 3 veel te buggy voor (met name vlak na release), en zijn zowel besturing als animaties veel te houterig en stroperig. Bloodborne is toch wel ff wat niveautjes hoger dan The Witcher. Die verdient het in mijn ogen een stuk meer.
Bloodborne?

Voor mij krijgt elke exclusive -9001 punten en omdat het een developer is die de vorige 2 delen op alle platforms heeft uitgebracht nog een extra -9001 punten. Puur geld hebzuchterij (of juist niet door de misgelopen inkomsten?)

Just Cause 3 vind ik sowieso het underdog dit jaar.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eMYX2aE.gif

Maarja, offtopic much :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Frankyy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:37:
Kan iemand mij helpen met het volgende? Ik heb (vorige) fallout('s) eigenlijk nog nooit eerder gespeeld, maar toch Fallout 4 vandaag gekocht. Ben nu een uurje bezig, kakkerlakken doden, wespen, wel leuk tot nu toe. Nu ben ik echter bijna dood, kan niet heel erg goed vinden hoe ik mijn HP weer terug krijg.
Stimpacks gebruiken! vanuit je pipboy.. die moet je ondertussen echt al wel een lading hebben opgepikt mag ik hopen.

En pff, kunnen we lekker de discussie welke game beter is ergens anders gaan houden.. Fallout is Fallout, als je er nieuw in stapt en totaal niet weet wat Fallout is dan had je misschien wat meer onderzoek moeten doen xD Tis heerlijk ouderwets fallout imho, daarom kocht ik hem ook.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 18-09 21:09
TgR_KILLER schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:39:
[...]

Stimpacks gebruiken! vanuit je pipboy.. die moet je ondertussen echt al wel een lading hebben opgepikt mag ik hopen.

En pff, kunnen we lekker de discussie welke game beter is ergens anders gaan houden.. Fallout is Fallout, als je er nieuw in stapt en totaal niet weet wat Fallout is dan had je misschien wat meer onderzoek moeten doen xD Tis heerlijk ouderwets fallout imho, daarom kocht ik hem ook.
precies wat jij zegt !

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Koning Willy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:38:
[...]

Bloodborne?

Voor mij krijgt elke exclusive -9001 punten en omdat het een developer is die de vorige 2 delen op alle platforms heeft uitgebracht nog een extra -9001 punten. Puur geld hebzuchterij (of juist niet door de misgelopen inkomsten?)

Just Cause 3 vind ik sowieso het underdog dit jaar.
[afbeelding]

Maarja, offtopic much :')
Boeiend. Dat doet compleet niets af aan de kwaliteit. Heb je beide gespeeld? Ik wel. Zo niet, zijn we snel uitgepraat. Just Cause GOTY ja, haha. ;(

En idd off topic, vandaar de kleine letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:10
Welk level zijn jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:16

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben er in geslaagd om de lamp aan te zetten toen iemand begon te chatten op Steam ... maar hoe krijg ik de groene lamp terug uit? 8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:55

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Tab inhouden - pip boy light

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand succesvol een trading / supply route op kunnen zetten?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled, zodat mensen hopelijk wat beter na denken voor ze posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
kuusj98 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:01:
[...]

Ach kom nou, die graphics zijn meer dan prima, ik heb nog geen enkele keer gedacht: wow wat slecht...
Toch wel een aanzienlijk foutje ontdekt, als ik ook maar iets aan mijn audio setup verander (stel ik steek een andere headset in) dan is mijn game audio weg en moet ik hem restarten wat vrij irritant is.
Eens. Vind de game er eigenlijk beter uit zien dan verwacht. Immersion is ook goed waardoor je minder snel naar de graphics kijkt.
En daarnaast: Gameplay before graphics! :9
Vermaak me dan ook prima. Beetje questen, beetje hoarder spelen en wat dingtjes bouwen... mijn geluk kan niet op! _/-\o_

Wel storend zijn de framerate icm met gamespeed variatie's. Kan ik wel v-sync aanzet, maar dat vind ik weer te laggy aanvoelen. :(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
ChojinZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:09:
[...]

En daarnaast: Gameplay before graphics! :9
Vermaak me dan ook prima. Beetje questen, beetje horder spelen en wat dingtjes bouwen... mijn geluk kan niet op! _/-\o_
Helemaal mee eens, vermaak me ook prima met het spel. Heerlijke sfeer, goede muziek, en meer dan genoeg te doen om helemaal op te gaan in de wereld, topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik heb vandaag een paar uurtjes kunnen spelen. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik vond het leuk maar niet fantastisch, maar misschien komt dat omdat ik moe was na een lange dag.

Ik heb net de Corvega Factory gecleared en ik vond het maar een verwarrende bende; ik was constant de weg kwijt en de game vond dat ik die plek al had gecleared terwijl de helft van de raiders nog leefde en ik nog een belangrijk item niet had gehaald. Die grote locaties zijn indrukwekkend, maar ik denk dat ik toch de kleinere locaties van Fallout 3 prefereer. Zeker als een locatie uit vijf verdiepingen bestaat die de map op de pip-boy niet kan weergeven.

Het nieuwe item systeem met mods en stukken armor is leuk, maar ik had geen flauw idee welke items ik nou moest hebben en welke items ik moest hebben? Is die semi-automatic long-scoped action rifle (of wat dan ook) nou beter dan mijn andere wapen? Bij New Vegas kreeg je nog de DPS te zien, maar nu moet je het allemaal maar zelf uitzoeken.

Ik stoor me in ieder geval niet aan de af en toe matige framerate. Ik verwacht dat ik de game wel wat leuker ga vinden als ik over die overload aan informatie en nieuwe dingen heen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Vandaag op de pc begonnen. Heb de meeste tijd besteed aan de tutorial van een settlement en verder een erg sterk begin van het verhaal gehad.
De graphics zijn goed genoeg. De sfeer en stijl van het spel zijn geweldig en dat vind ik belangrijker. Draait soepel op ultra en ik heb verder geen enkele bug gezien. Zelfs na de hype ben ik nog positief verrast!
Het lijkt meer van Fallout 3 te worden, plus daarbij invloeden van Skyrim. Die games staan in mijn persoonlijke game top 5. Daar komt Fallout 4 dus bij waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
[...]Steam ratings zijn van 95% gisteren naar 81% gegaan. Nu nog TotalBiscuit review afwachten.
MGSV is GOTY voor mij. Is ook het hoogstbeoordeelde game van 2015 voor de PS4 en XBOX one. Maar goed, het is niet ieders smaak.

ON: Settlement is leuk, maar vind het té SIM achtig en ben daar geen fan van. Weet nu waarom ik niet uren achter elkaar kan spelen. De besturing speelt onbewust parten met mij, het is gewoon net niet soepel genoeg. Of je gebruikt VATS of je maakt een volwaardig FPS stijl combatsysteem. Fallout 4 gebruikt iets wat ertussen valt and that's not a good thing.

[ Voor 30% gewijzigd door Enigmus op 10-11-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou mijn eerste uur zit er ook op.
Je weet Hoe die dingen gaan, raast naar huis, installeert de game en dan komt er giga veel tussen.

Ben nu net uit de vault. Eerste ervaring is eigenlijk wel lekker, geniet van de wat langzame gameplay, beetje lopen, praten, afgebekt worden, nog wat lopen enz. Ga me hier wel in verliezen ben ik bang :)

Zeker ook omdat ik de hele vault 5x heb uitgekamt opzoek naar dat Arm computertje wat je nodig had. Bleek het later gewoon op de grond naast de knop te liggen :) dat belooft wat voor de rest van de game 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Voor iedereen die met een stealth build bezig is raad ik Blitz aan. Kost je wel 9 agility. Je kunt dan melee'en vanaf grotere afstand, ideaal. Het werkt als een telepoort, zodra jeje tegenstanders hebt geselecteerd "blitz" je instant naar ze. Combineer dat met ninja en melee wapens en je maait er doorheen. Je kunt zelfs door muren heen zo lang je de tegenstander maar kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
bram1984 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:31:
[...]

Ben heel the witcher minder bugs tegengekomen dan vandaag met fallout. Het verhaal en characters lopen mijlen ver voor op fallout en welke andere rpg dan ook.

Bloodborne was ook geweldig, met een combat wat voelt als perfectie, maar daar is bijna geen verhaaltelling ( er zit wel een goed verhaal verstopt in de game).

Mgs 5 niet gespeeld, hoor dat de game geweldig is, tot het moment dat je dingen moet herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Mag ik zeggen dat Fallout 4 best wel een Half-Life vibe heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:26:
[...]Mgs 5 niet gespeeld, hoor dat de game geweldig is, tot het moment dat je dingen moet herhalen.
Dat is niet perse een nadeel. Wanneer je missie al heb volbracht en moet herhalen heb je bijomende nieuwe doeleinden. Zo heb je in je eerste playthrough 1-3 taken en doe je het de tweede keer dan unlock je meerdere taken. Daarbij heb je intussen nieuwe wapens en gadgets unlocked zodat de tweede keer weer heel anders aanvoelt. Je kan blijven experimenteren. Replayability is o.a daarom erg hoog
jori040 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:36:
Mag ik zeggen dat Fallout 4 best wel een Half-Life vibe heeft ?
Hmm, heb dat nou niet echt. HL voelt toch echt heel anders aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Enigmus op 10-11-2015 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Wow, zelfs met deze graphics eist de game nogal veel. Toen ik hem opstartte kreeg ik als advies "ultra".. dus ik spelen. In huis alles prima maar toen na de "intro" etc bij boomstukken BOEM lag naar fps 40. En ik maar denken wanneer je Shadow of Mordor op ultra kan spelen met min 60 fps je alles weg speelt.

Ligt dit nu aan mij of hebben meer hier dit probleem?

i7 4790k
PCS+ R9 290 4GB
16GB RAM

ps. Afterburner geeft niets geks aan. Wat me wel opvalt is dat deze game 80% GPU en 20% CPU based is.

Edit: Ik ben er inmiddels achter wat het probleem is: Godrays quality. Er zit tussen Ultra en High geen verschil qua fps drop, maar doe je medium stijg je je naar minimum 60 fps.

TIP: Kies preset "High". Hij kiest automatisch om wat dop Ultra te laten. Decal quality kun je ook op Ultra zetten handmatig.

Zie hier de optimale settings.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/30adqbc.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door CMSTRR op 10-11-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:07:
En kan je ook bestaande gebouwen slopen? Ik krijg die optie enkel bij ingestorte gebouwen maar ik wil alle bestaande gebouwen ook gewoon weg hebben zodat ik veel meer overzicht heb.
Ja, in bouw-mode bij een gebouw staan en dan kan je hem selecteren. Werkt ook met auto's, bomen, etc.
Frankyy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:37:
Nu ben ik echter bijna dood, kan niet heel erg goed vinden hoe ik mijn HP weer terug krijg.
Stimpaks, eten en drinken :)

Water uit de kraan en voila :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
een dagje gamen erop zitten. Had vrij genomen :) Voor mij een score van 7.5.
Ik speel op pc en teveel console invloeden qua besturing dit stoort mij. Met name het dialoog systeem kan ik niet aan wennen en irriteert (te vaak dat dit onderbroken word en keuzes zeer beperkt). Graphics vallen tegen ondanks dat ik gelezen had dat dit niet top zou zijn. Net een stukje boven fallout new vegas maar minimaal beter. Vind dit vergeleken met bv de witcher 3 echt een tegenvaller. En ja, ook ik ben van mening dat het hier in eerste instantie niet om gaat bij een fallout game.

De queste zijn leuk gevonden en de kaart is duidelijk. Wel jammer dat de locaties zo dicht bij elkaar zijn .Daar door heb ik minder het gevoel van ronddwalen en ontdekken zoals ik dat in eerdere games wel had. Ook kreeg ik weer een flashback naar fallout 3 en het metro systeem. Daar heb ik soms ook uren lopen zoeken naar de goede uitgang. Nu bij een fabriek locatie had ik dit weer en kon ik met geen mogelijkheid de weg naar een hoger platform vinden (gelukkig wel de boel kunnen clearen van afstand)

Ook vind ik het jammer dat je vrijwel meteen power armor vind. Ik vond het wel kicken om dit in de fallout games pas na een 20 uur spelen te unlocken.

Misschien moet ik er nog in komen maar valt mij licht tegen tot nu toe
/edit: overigens ben ik fallout veteraan vanaf fallout 1 dus daar ligt het niet aan

[ Voor 3% gewijzigd door xxxMaverick op 10-11-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

CMSTRR schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:38:
Wow, zelfs met deze graphics eist de game nogal veel. Toen ik hem opstartte kreeg ik als advies "ultra".. dus ik spelen. In huis alles prima maar toen na de "intro" etc bij boomstukken BOEM lag naar fps 40. En ik maar denken wanneer je Shadow of Mordor op ultra kan spelen met min 60 fps je alles weg speelt.

i7 4790k
PCS+ R9 290 4GB
16GB RAM

ps. Afterburner geeft niets geks aan. Wat me wel opvalt is dat deze game 80% GPU en 20% CPU based is.
Dat vind ik echt raar, mijn GPU usage zit ook bijna nooit op 100%, de CPU zit al helemaal uit zijn neus te vreten (echt 25% usage, wel redelijk verdeeld over 8 cores) en ik haal vrijwel overal 60 FPS met V-sync, als het al minder is, dan zit hij "vast" op 52 FPS en dan ook nog zonder stutters. Als ik geen FPS meter ernaast had lopen was het me niet opgevallen.

Dit is met een GTX970 @stock btw, ik ga nu even naar 1560Mhz.

Overigens, even mijn ervaringen:
1. Beginstuk is wel leuk, maar iets te "simpel"
2. Als je op de helft van de intro zit weer je ook al wat het uiteindelijke doel is van de game, zoals altijd.
3. Graphics zijn naar mijn mening uitstekend, maar ik speel dan ook niet veel nieuws meer, ik zou het met Battlefield 3 vergelijken.
4. Weinig game-breaking bugs, maar toch wat irritante momentjes met verdwijnende lichamen e.d.
5. Mensen die ik tot nu toe ontmoet heb (~5 uur spelen) zijn op 1 groep na allemaal vijand, beetje jammer.

[ Voor 20% gewijzigd door Kuusj op 10-11-2015 23:52 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
enige wat ik me nu eigenlijk echt afvraag .. hoe weet ik nu of ik een main quest of een side quest doe ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
CMSTRR schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:38:

i7 4790k
PCS+ R9 290 4GB
16GB RAM

Edit: Ik ben er inmiddels achter wat het probleem is: Godrays quality. Er zit tussen Ultra en High geen verschil qua fps drop, maar doe je medium stijg je je naar minimum 60 fps.

TIP: Kies preset "High". Hij kiest automatisch om wat dop Ultra te laten. Decal quality kun je ook op Ultra zetten handmatig.

Zie hier de optimale settings.

[afbeelding]
Zet iPresentInterval eens op 0. Die kun je vinden hier Fallout4Custom.ini en hier Fallout4Prefs.ini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:54

-SaveMe-

-klik-

Dit is mijn GOTY. Geen twijfel mogelijk. Speel op de PS4. Heerlijke Bethesda game weer. Het begint al met die muziek in het hoofdmenu...

En als stokoude hoarder en loot whore is deze game mijn nieuwe OCD. Ik laat echt niks meer liggen :D

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Pfff, vanaf half 5 gespeeld, inmiddels level 13. Nog even tv kijken en morgen maar weer eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
Moet je je settlement in je hometown bouwen?

Of kan dat ook ergens anders?

Wat is verstandig?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Laatst online: 21-08 15:52
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:26:
[...]

Ben heel the witcher minder bugs tegengekomen dan vandaag met fallout. Het verhaal en characters lopen mijlen ver voor op fallout en welke andere rpg dan ook.

Bloodborne was ook geweldig, met een combat wat voelt als perfectie, maar daar is bijna geen verhaaltelling ( er zit wel een goed verhaal verstopt in de game).

Mgs 5 niet gespeeld, hoor dat de game geweldig is, tot het moment dat je dingen moet herhalen.
Ik ben nu pas serieus bezig met The Witcher 3 nu er 600+ bug fixes a 15 GB zijn geweest, mss kan je beter een beetje achterlopen, ik ga dit spel iig over een tijdje pas spelen bug vrij en goedkoper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
henkyyyyyyy schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:12:

Wat is verstandig?
Vraag ik me ook af. Mss beter ergens centraal bouwen?

Mijn bevindingen na 2 uur spelen:

- spel is al gecrashed naar bureaublad -> F5 FTW zeker
- controls voor azerty macheren niet, ale eigelijk vind ik heel dat controls systeem niet echt geweldig op PC.
- bug in de ondertiteling die blijft hangen

Op grafisch vlak heb ik niet echt problemen. Maar tis idd geen hoogvlieger.

Sfeer zit er wel in dat spel. Ik wil doorspelen, hopelijk niet teveel crashes :/

[ Voor 43% gewijzigd door Scifo83 op 11-11-2015 00:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Op eenofandere manier heb ik na uren spelen nog steeds geen quests gekregen, geen verhaal ervaren. Alles is leeg en dood?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Scifo83 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:17:
[...]

Vraag ik me ook af. Mss beter ergens centraal bouwen?

Mijn bevindingen na 2 uur spelen:

- spel is al gecrashed naar bureaublad -> F5 FTW zeker
- controls voor azerty macheren niet, ale eigelijk vind ik heel dat controls systeem niet echt geweldig op PC.
- bug in de ondertiteling die blijft hangen

Op grafisch vlak heb ik niet echt problemen. Maar tis idd geen hoogvlieger.

Sfeer zit er wel in dat spel. Ik wil doorspelen, hopelijk niet teveel crashes :/
als je een paar dorpjes hebt geholpen zie je ook hun stats .. daar kan je ook bouwen of hun helpen met defense bijvoorbeeld .. maar waarom komen die sukkels niet gewoon naar je eigen gebouwde plek ...ik vraag me dus ook af of je echt hun moet helpen met het bouwen van een defense .. het is geen quest namelijk .. het is nog wat onduidelijk ook aan deze kant dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Zijn er nu zo weinig sidequest of moeten die nog komen. Ik alleen maar factie quests gehad en storyquests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
oxford bastard schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:25:
Zijn er nu zo weinig sidequest of moeten die nog komen. Ik alleen maar factie quests gehad en storyquests.
Is al een stuk meer dan ik heb gehad. Ik alleen die quest in dat eerste stadje?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
henkyyyyyyy schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:12:

Wat is verstandig?
Ik heb nog niks gebouwd, morgen maar eens doen. Ben je daar nog materiaal voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
hexta schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:26:
[...]

Is al een stuk meer dan ik heb gehad. Ik alleen die quest in dat eerste stadje?
Ik weer nie hoeveel je al van de map hebt ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:24:
[...]

als je een paar dorpjes hebt geholpen zie je ook hun stats .. daar kan je ook bouwen of hun helpen met defense bijvoorbeeld .. maar waarom komen die sukkels niet gewoon naar je eigen gebouwde plek ...ik vraag me dus ook af of je echt hun moet helpen met het bouwen van een defense .. het is geen quest namelijk .. het is nog wat onduidelijk ook aan deze kant dus :+
Je zult zelf een toren moeten bouwen om de mensen naar je dorp toe te laten komen, Recruitment nogwat Toren.

Verder kunnen raiders je settlement aanvallen, waarvoor je Defense nodig hebt. Elke settler in je settlement heeft een gun en wat Ammo, dat kun je zelf aanvullen en uitbreidden met turrets enz natuurlijk.

Heb nu aardig wat settlements, niet erg veel settlers :P. Het is nog een beetje puzzlen hoe het nou zit, maar geneog tijd om daar achter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:31:
[...]

Je zult zelf een toren moeten bouwen om de mensen naar je dorp toe te laten komen, Recruitment nogwat Toren.

Verder kunnen raiders je settlement aanvallen, waarvoor je Defense nodig hebt. Elke settler in je settlement heeft een gun en wat Ammo, dat kun je zelf aanvullen en uitbreidden met turrets enz natuurlijk.

Heb nu aardig wat settlements, niet erg veel settlers :P. Het is nog een beetje puzzlen hoe het nou zit, maar geneog tijd om daar achter te komen.
setlements , zijn dat die dorpjes ? heb al zoon radio ding neer gezet op een aangewezen locatie die je krijgt van minutesman.. nu 2 settlers lopen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

Hoe kan je aan voedsel komen voor je settlement? Kan het niet bouwen omdat ik de ingrediënten mis. Groeien die ergens zodat je dit kan vinden of...?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:34:
[...]
setlements , zijn dat die dorpjes ? heb al zoon radio ding neer gezet op een aangewezen locatie die je krijgt van minutesman.. nu 2 settlers lopen ..
Dat zijn ze ja. Heten officieel Estableshments ofzo. Dorpske klinkt wel leuker he.
Hmm, ja weet niet of dat de specifieke is maar neem aan van wel. Als je dan over een tijdje terug gaat dan zul je zien dat er meer mensen zijn. Die kun je dan vervolgens naar verschillende dorpskes sturen.
The_Worst schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:38:
Hoe kan je aan voedsel komen voor je settlement? Kan het niet bouwen omdat ik de ingrediënten mis. Groeien die ergens zodat je dit kan vinden of...?
Je kunt bij andere dorpskes voedsel plukken, en dat vervolgens bij je eigen planten. Ook kun je een Supply/Trade route aanleggen (is een perk voor, Local Leader), geen idee hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:21

BaRF

bijna kerst

oh man wat een spel, wat een sfeer! Heb er nu een paar uurtjes opzitten :) Aangenaam verrast door de Ultra settings op mijn ouwe x4 955 met 280x! geen enkele hapering gehad en super soepel! Echt tegen de verwachtingen in haha! Wel godrays op low en die forcenogiets in de ini.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Tip:

Mocht je het felle groene kleur zat worden: Je kan de kleuren van je HUD en Pipboy aanpassen door de RGB waarden aan te passen in de instellingen van de game.

Ik begon me een beetje te storen aan het felle groene en besloot even met de kleuren te spelen. Heb nu alles maxed out gezet waardoor alles lekker wit wordt. Je kan het ook iets verlagen (wel RGB gelijk aan elkaar) en dan krijg je een een wat donkerder wit/grijs, meer gedimd dus.

Vind het zo een stuk fijner en overzichtelijker spelen. En wat nu nog fijner is: de flashlight is nu ook heerlijk wit. Oh voor wie het niet wist, je kan rondje ingedrukt houden (PS4, pipboy oproeknop). Dan wordt het scherm van de pipboy fel aan gezet, wat dus als zaklamp gebruikt kan worden. Dit kleurt dus mee met de RGB kleuren in de instellingen.

Lekker een rustiger beeld én lekker wit zaklamp nu :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:44:
Tip:

Mocht je het felle groene kleur zat worden: Je kan de kleuren van je HUD en Pipboy aanpassen door de RGB waarden aan te passen in de instellingen van de game.

Ik begon me een beetje te storen aan het felle groene en besloot even met de kleuren te spelen. Heb nu alles maxed out gezet waardoor alles lekker wit wordt. Je kan het ook iets verlagen (wel RGB gelijk aan elkaar) en dan krijg je een een wat donkerder wit/grijs, meer gedimd dus.

Vind het zo een stuk fijner en overzichtelijker spelen. En wat nu nog fijner is: de flashlight is nu ook heerlijk wit. Oh voor wie het niet wist, je kan rondje ingedrukt houden (PS4, pipboy oproeknop). Dan wordt het scherm van de pipboy fel aan gezet, wat dus als zaklamp gebruikt kan worden. Dit kleurt dus mee met de RGB kleuren in de instellingen.

Lekker een rustiger beeld én lekker wit zaklamp nu :)
Past dit ook de kleuren aan van de overtuigingen? Het is nu geel, oranje, rood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 08:56
Ik vind het erg gaaf. Graphics zijn net aan. Ik vind sommige sfeer momenten echt supermooi. Maar als je in een stadje loopt is het hier en daar dan weer heel lelijk.

Ik heb een klein beetje de verhaallijn gevolgd en heb het meest lelijke dorp ooit gemaakt :D

Crafting systeem is best uitgebreid en das ook prima.

Tis wel allemaal even wennen en chaotisch op het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
BaRF schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:43:
oh man wat een spel, wat een sfeer! Heb er nu een paar uurtjes opzitten :) Aangenaam verrast door de Ultra settings op mijn ouwe x4 955 met 280x! geen enkele hapering gehad en super soepel! Echt tegen de verwachtingen in haha! Wel godrays op low en die forcenogiets in de ini.
Heb ook een 280x en alles liep helemaal prima totdat ik in diamond city/boston rond liep. flinke gestotter daar, vooral bij gevechten.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31
Madman_K schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
Heb m gister een stukje gespeeld (t/m codsworth) op mn oude X4-955 + 12GB met een HD-6850-1GB.
En het draaide nog toch nog redelijk. (Goed wel op low laten staan :F )
Dat is dus met een vidio-kaart onder de minimale specs.

Goed nog geen grote gevechten e.d.
Maar zal vandaag eens kijken wat de FPS is.
en hoe het in elkaar stort als ik de settings hoger zet. >:)
FPS: (1920x1080, en nog niet in Boston geweest)
Low 60 - 30
med 40 - 20
high 30 - 15
ultra 25 - 10-

speel nu dus maar ff op med. met 1 en ander uitgeschakeld.
Binnenkort maar eens een gtx halen :P

overigens toen ik de settings op ultra zette was ik bijna al mn safe-games kwijt.
Alles safe-games na het verlaten van de vault waren weg.
Toen ik weer terug ging naar medium, waren de overige safe-games weer terug.

Dan vraag ik me dus wel af als ik een nieuwe videokaart erin doe en op ultra zet, het goed gaat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

*zucht* quickreply O+
Nu 8 uur achter elkaar, heb meer rondgewandeld dan wat anders, en dit het meeste langs de linkerkant van de map. Nu pas ben ik in die Diamond City oid, snap er nog niet veel van.

Weltrusten, ik moet toch een béétje op tijd op morgen *O* :'(
Oja, in Diamond city op stock clocks = 38 FPS, op 1500Mhz = 48 FPS. Nogal een merkbaar verschil dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Kuusj op 11-11-2015 03:07 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ik heb het probleem dat een deel van het game scherm (ik heb een ultrawide scherm 2560 * 1080) onder de taakbalk wegvalt waardoor bijvoorbeeld het perkscherm maar voor de helft zichtbaar is.. weet iemand een oplossing? resolutie aanpassen lijkt niet te helpen.. want elke keer als je een resolutie veranderend blijft hij terugschieten naar full hd (1920 * 1080) :(

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 11-11-2015 06:43 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

anandus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:39:
[...]
Ja, in bouw-mode bij een gebouw staan en dan kan je hem selecteren. Werkt ook met auto's, bomen, etc.
Met auto's en dergelijken ging het prima, ook met ingestorte gebouwen. Echter normale gebouwen pakt hij niet. Moeten ze dan leeg zijn?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
Gisteren van 16:00 tot 22:00 gespeeld.
Eerste indruk in onwijs goed.

Beetje onwennig nog. Fallout 3 heb ik ook even moeten wennen.
Controls zijn echt gemaakt voor een console. Dat is me grootste ergernis.
Je blijft zoeken naar de goede knoppen. En wat is nu main en wat is nu sidequest?
Ik heb er al een paar in de pip-boy staan. Maar geen idee wat nu wat is.

En de power armor is leuk, maar haalt wat van de immersie weg. Ik heb hem gebruikt voor de bekende missie uit de gameplay beelden en nu staat ie al weg te roesten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Weet niet of het al gezegd is, maar er schijnt iets met de LoD (level of detail) te zijn, texture die falen met laden. Denk dat dit heel snel opgelost gaat worden met een patch.

Overigens ontzettende leuke game, heel veel actie en man wat is die wereld toch indrukwekkend!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Luukwa schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:32:
Weet niet of het al gezegd is, maar er schijnt iets met de LoD (level of detail) te zijn, texture die falen met laden. Denk dat dit heel snel opgelost gaat worden met een patch.
Cool. Het viel me ook al op eerlijk gezegd dat de kwaliteit nogal inconsistent is. Tot nu toe vind ik 't voor een Bethesda release nog wel meevallen eerlijk gezegd. Skyrim en FO3 waren veel slechter op launch date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 14-09 17:11
Iemand al een keer een 'instant death' meegemaakt doordat je character een kapotte auto aanraakte? Overkwam me gisteren, schrok er nogal van :P .

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Hier is een voorbeeld: http://imgur.com/P0N2aQg

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Kan iemand mij helpen met settlements bouwen? Ik ben nu bezig met de quest Sanctuary en ik moet verdediging bouwen. Ik heb dus drie van die guard posts gebouwd, maar niemand gaat daar de wacht houden. Tevens kan ik ook geen turrets bouwen, want ik heb te weinig gear. Hoe kom ik aan gear?

En hoe krijg je andere bewoners naar je settlement? In Sanctuary zitten die Minutemen, maar in Covenent (is een settlement geworden nadat ik het heb gecleard) komt geen hond. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Helaas, kwam gisteravond thuis na een vermoeide dag werken van 13uur. En te bedenken, goh straks lekker FO4 weer verder te spelen...

Houten bek, mevrouwtje zat al achter de game pc CoD3 te doen bah! Hopelijk vandaag meer geluk.

Alleen hebben jullie geen last van die terminals? Dat je erachter gaat zitten en wanneer je klaar bent dat je dan blijft hangen? Dat je dus niet weg kan lopen? Pc versie in deze kwestie.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Soccer98 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:47:
Kan iemand mij helpen met settlements bouwen? Ik ben nu bezig met de quest Sanctuary en ik moet verdediging bouwen. Ik heb dus drie van die guard posts gebouwd, maar niemand gaat daar de wacht houden. Tevens kan ik ook geen turrets bouwen, want ik heb te weinig gear. Hoe kom ik aan gear?

En hoe krijg je andere bewoners naar je settlement? In Sanctuary zitten die Minutemen, maar in Covenent (is een settlement geworden nadat ik het heb gecleard) komt geen hond. Iemand tips?
Je moet een settler aan die guard posts toe kennen, dan pas worden ze actief gebruikt. Om gear voor turrets te verkrijgen moet je zaken gaan scrappen waar de juiste onderdelen uit komen.
Om bewoners te lokken moet je een recruitment radio beacon plaatsen.

Zie ook: http://www.techtimes.com/...he-perfect-settlement.htm

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Xtr3me4me schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:49:
Helaas, kwam gisteravond thuis na een vermoeide dag werken van 13uur. En te bedenken, goh straks lekker FO4 weer verder te spelen...

Houten bek, mevrouwtje zat al achter de game pc CoD3 te doen bah! Hopelijk vandaag meer geluk.

Alleen hebben jullie geen last van die terminals? Dat je erachter gaat zitten en wanneer je klaar bent dat je dan blijft hangen? Dat je dus niet weg kan lopen? Pc versie in deze kwestie.
Hier had ik ook last van. Blijkt probleem te zijn met framerate, ik gok dat je ruim boven de 100fps hebt ?

https://www.reddit.com/r/..._terminals_here_is_a_fix/
Na het aanpassen van de iPresentInterval setting en begrenzen van fps via NVIDIA inspector naar 58 of 72 (voor NVIDIA gpu kaarten) heb ik geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:52

OMD

Xtr3me4me schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:49:

Yep,

4 uur gespeeld. 3x blijven hangen. Keer door het level gevallen. Keer door een bankstel geclipt en daardoor zat ik vast en wel meer bugs ( en dan niet de radroaches :+ )

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

rico_fxp schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:02:
[...]

Hier had ik ook last van. Blijkt probleem te zijn met framerate, ik gok dat je ruim boven de 100fps hebt ?

https://www.reddit.com/r/..._terminals_here_is_a_fix/
Na het aanpassen van de iPresentInterval setting en begrenzen van fps via NVIDIA inspector naar 58 of 72 (voor NVIDIA gpu kaarten) heb ik geen problemen meer gehad.
Ik zit op 275 fps gemiddels. Hoe kan ik dit het makkelijkst locken op 60fps? Zoals jij gedaan hebt, want geen idee waar ik dat makkelijk kan aanpassen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

spartacusNLD schreef op woensdag 11 november 2015 @ 06:40:
Ik heb het probleem dat een deel van het game scherm (ik heb een ultrawide scherm 2560 * 1080) onder de taakbalk wegvalt waardoor bijvoorbeeld het perkscherm maar voor de helft zichtbaar is.. weet iemand een oplossing? resolutie aanpassen lijkt niet te helpen.. want elke keer als je een resolutie veranderend blijft hij terugschieten naar full hd (1920 * 1080) :(
Heb je de resolutie aangepast in falloutprefs.ini ?Ik heb ook een widescreen en geen problemen en ik heb dat geadan.

Overigens is het perkscherm heel irritant want ook al lijkt het of je de helft ziet.. als je je muis naar beneden beweegt (onderkant van het scherm aantikt) rolt je perkscherm ook mee naar beneden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Hoe weet je of het spel je naam kent? Ik ben de vault uit en heb net de eerste missie gedaan (moet de missie van de minutemen nog doen), wordt daar je naam al ergens uitgesproken? Of komt dat verderop pas? Ik kan nu nog opnieuw beginnen, ben nog niet ver.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 18:08
[...]

W3 GOTY? Hah. Nee. W3 had last van een waardeloze launch, ontzettend slechte animaties en een statische wereld waar geen drol valt te beleven.

Ik acht de kans groot dat Fallout 4 gewoon weer een RPG GOTY word, Fallout 3 was destijds ook geen hoogvlieger en won ook ruimschoots.
Dubrillion schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:26:
En de power armor is leuk, maar haalt wat van de immersie weg.
Vind je? Ik vind de toevoeging juist erg mooi. Het is vanuit een lore oogpunt een wandelende tank. In FO3 was het gewoon de endgame armour. Het is de bedoeling dat het lekker krachtig en lomp is, en mag daarom ook prima worden behandeld als een item welke je enkel zo af en toe kan gebruiken. Wil je echt veel rondlopen met dat ding moet je ietswat vooruit plannen.

Ik heb zelf Piper rondwaggelen in powerarmour terwijl een 2e setje in een van m'n settlements staat.
Koning Willy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:38:
Voor mij krijgt elke exclusive -9001 punten en omdat het een developer is die de vorige 2 delen op alle platforms heeft uitgebracht nog een extra -9001 punten. Puur geld hebzuchterij (of juist niet door de misgelopen inkomsten?
offtopic:
Als groot fan van de Dark Souls serie; welke vorige delen? Demon's- en Dark Souls zijn onderdeel van de 'Souls' serie, Bloodborne staat hier geheel los van. Enkel Demon's Souls was een PS3 exclusive, en heeft behalve wat lore ook weinig met Dark Souls te maken.

Daarbuiten; Souls was tot voor kort een vrij niche spelserie, de gameplay is relatief hardcore te noemen en zal daardoor weinig casual spelers vasthouden. Niet vreemd om dan een licensing deal met Sony te maken.
oxford bastard schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:25:
Komt nog, het spel heeft veel meer questen dan FO3 of NV hadden, alleen vind je die niet of nauwelijks in het startgebied.
Svennie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:22:
Hoe weet je of het spel je naam kent? Ik ben de vault uit en heb net de eerste missie gedaan (moet de missie van de minutemen nog doen), wordt daar je naam al ergens uitgesproken? Of komt dat verderop pas? Ik kan nu nog opnieuw beginnen, ben nog niet ver.
Codsworth (de robot butler) is het enige character in het hele spel wat elke naam op kan noemen. Bespaar jezelf de moeite en speel gewoon lekker door. ;)

Ondertussen heb ik zelf iets meer als 12u in het spel zitten. Het enige wat mij een beetje 'tegen' valt met als oorzaak 'vroeger was alles beter!!' is dat de wereld soms wat 'druk' aanvoelt. Ik ben groot fan van FO3 en NV, daar is de wereld vrij karig maar wel erg overzichtelijk.

Maar dit komt natuurlijk vanzelf wel. :)

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 11-11-2015 08:31 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Svennie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:22:
Die had je huisrobot al meteen uit moeten spreken zodra je jezelf een naam heb gegeven voordat je naar de vault gaat. Als je dan met die robot praat zegt hij: Hello mister xxx, en dan zijn verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mensen die Fallout 4 op de PS4 spelen, hoe is het nu echt met de framedrops?

MIndere graphics is bij mij echt geen deal breaker. Maar als de frame drops dermate irritant zijn dat ze in gevechten enz voorkomen dan weet ik t niet...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:34
Tsurany schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:20:
[...]

Met auto's en dergelijken ging het prima, ook met ingestorte gebouwen. Echter normale gebouwen pakt hij niet. Moeten ze dan leeg zijn?
Klopt, gebouwen die leeg staan kun je (per muur) scrappen. Bij mij was bijvoorbeeld het gebouw direct naast de base waar je crafting stations staan in zijn geheel te scrappen (edit: die is idd ingestort volgens mij). Je houdt dan gewoon een fundering over waar je op kunt bouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 11-11-2015 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Wat een heerlijk spel, gisteren tot de minuteman doorgegaan en ik heb er gewoon 3 uur over gedaan om daar te komen. Lekker alles ontdekken en lezen etc. _/-\o_

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Scrisissszzz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:26:

MIndere graphics is bij mij echt geen deal breaker. Maar als de frame drops dermate irritant zijn dat ze in gevechten enz voorkomen dan weet ik t niet...
Ik heb gisteren zo'n twaalf uur gespeeld en hier helemaal niks van gemerkt! Het speelt echt heerlijk en met een controller heel erg fijn. Ik heb absoluut geen spijt van. Ontzettend next gen vind ik het niet, gewoon een vervolg van fallout 3/nv, maar dat maakt niet uit, die heb ik ook grijs gespeeld :)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Wilde ik gister lekker gaan spelen, valt de stroom uit en er is niks te vinden in de stoppenkast... wat een drama. Nu e huisbaas maar gebeld en hopelijk kan ik vanavond weer even verder. Ik was na de quest met het power armor zelf verder gelopen en veel side quests gedaan. Nu toch maar terug om mijn settlement te kunnen gaan bouwen. Ik geneit weer erg van deze nieuwe fallout :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Xtr3me4me schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:08:
[...]

Ik zit op 275 fps gemiddels. Hoe kan ik dit het makkelijkst locken op 60fps? Zoals jij gedaan hebt, want geen idee waar ik dat makkelijk kan aanpassen.
Wat ik gedaan heb (uitgaande dat je een NVIDIA videokaart hebt)
1. Maak een profiel aan voor de game via NVIDIA control panel, je moet zoiets als dit krijgen daarna:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k2ghACg.png?1
Extra settings welke ik heb aangezet voor visuele verbeteringen:
Anisotropic filtering= 16x
Antialiasing Gamma Correction= off
Power management mode = Prefer maximum performance
Maximum pre-rendered frames= 1
Texture Filtering - Quality = high quality
Threaded optimization = On
Triple buffering = on

2. Download NVIDIA inspector van http://www.guru3d.com/fil...a-inspector-download.html en ga naar de driver settings
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iHIwqnk.png

3. Zoek je Fallout 4 profiel welke je eerder hebt aangemaakt, en verander de FPS naar de gewenste waarde. Vergeet niet op Apply Changes te drukken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ImaPP4F.png?1

4. Edit de volgende 3 files, locatie kan anders zijn afhankelijk van waar je de game geinstalleerd hebt.
C:\Users\<GEBRUIKER>\Documents\my games\Fallout4\Fallout4.ini
C:\Users\<GEBRUIKER>\Documents\my games\Fallout4\Fallout4Prefs.ini
G:\Games\SteamLibrary\SteamApps\common\Fallout 4\Fallout4_Default.ini

en verander in alle drie:
iPresentInterval=1
naar
iPresentInterval=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Beavbusi schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:30:
Wilde ik gister lekker gaan spelen, valt de stroom uit en er is niks te vinden in de stoppenkast... wat een drama. Nu e huisbaas maar gebeld en hopelijk kan ik vanavond weer even verder. Ik was na de quest met het power armor zelf verder gelopen en veel side quests gedaan. Nu toch maar terug om mijn settlement te kunnen gaan bouwen. Ik geneit weer erg van deze nieuwe fallout :)
Die quest heb ik ook gedaan en ik ga nu mijn basis in het dorp maken, sidequests doen en lekker exploren.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Laatst online: 13:40

Case_C

[Team Carrack]

Vannacht het spel gedownload en geinstalleerd. Zie dat de 1.0.3 patch in béta zit, mensen die hier al op spelen?

Ga vanavond eens een character bouwen :P , daar zal al wel voldoende tijd in gaan zitten om de avond te vullen :+ .

Nog tips voor de must-have perks/specials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 16:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

Alcmaria schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:20:
[...]

Heb je de resolutie aangepast in falloutprefs.ini ?Ik heb ook een widescreen en geen problemen en ik heb dat geadan.

Overigens is het perkscherm heel irritant want ook al lijkt het of je de helft ziet.. als je je muis naar beneden beweegt (onderkant van het scherm aantikt) rolt je perkscherm ook mee naar beneden.?
Heb nogmaals de .ini files aangepast.. en ze op ''alleen lezen'' gezet omdat ze steeds terug werden gezet (?). probleem opgelost en 2560 * 1080 werkt nu :) d:)b

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Voor de mensen die graag willen weten of hun naam wordt uitgesproken of niet:

https://www.reddit.com/r/..._all_voiced_player_names/

Een complete lijst van alle namen die worden uitgesproken.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mauz1978 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:29:
[...]

Ik heb gisteren zo'n twaalf uur gespeeld en hier helemaal niks van gemerkt! Het speelt echt heerlijk en met een controller heel erg fijn. Ik heb absoluut geen spijt van. Ontzettend next gen vind ik het niet, gewoon een vervolg van fallout 3/nv, maar dat maakt niet uit, die heb ik ook grijs gespeeld :)
Nice, hoor van bekenden ook dat het allemaal wel meevalt inderdaad. Vandaag komt de mijne binnen, gister was de post de weg kwijt :(

Fallout 3 ook plat gespeeld, dit wordt mijn overwinter RPG :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Scrisissszzz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:26:

Ik heb er dus ook niks van gemerkt. Nu in totaal denk ik 8-10 uur gespeeld. Ze zullen er vast geweest zijn? Maar blijkbaar zat ik zo in de game dat ik het niet door had :)

Dat craften is erg verslavend zeg. Ik heb die mensen dat dorpje helpen opbouwen. Eerst alles scrappen wat er te scrappen valt. Een kale vlakte tot gevolg. Maar ik denk niet dat ik heel veel met die settlements ga doen. Weapons crafting daarentegen.. :9~

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 15:54
batumulia schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:34:
Voor de mensen die graag willen weten of hun naam wordt uitgesproken of niet:

https://www.reddit.com/r/..._all_voiced_player_names/

Een complete lijst van alle namen die worden uitgesproken.
Shit ben net door de exit en kan dus niet meer terug om mijn naam te veranderen daarnaast mist mijn echte naam op 1 letter tussen alle namen...Lauren(s) :/ Maar goed sir klinkt ook goed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Fugitive2008 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:39:
[...]

Shit ben net door de exit en kan dus niet meer terug om mijn naam te veranderen daarnaast mist mijn echte naam op 1 letter tussen alle namen...Lauren(s) :/ Maar goed sir klinkt ook goed haha
Als je er net door bent dan kan je toch een savegame laden? De game maakt altijd een save vlak voor je uit de vault gaat.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:34
Is er al iemand ver genoeg om te weten wat je verder kunt met je settlement? Ik snap het nut van de crafting stations en de te kopen shops, maar de defenses en bebouwing e.d.? Hoe vaak gebeurt het dat je wordt aangevallen en wat zijn daar de gevolgen van?

Ik heb de settlement quests gedaan en gezorgd dat de happiness in orde is maar daarmee vind ik het ook wel best :P Ik gebruik mn settlement nu alleen nog maar voor craften en shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Gisteren ook een paar uur gespeeld op Xbone en maar weinig (irritante) frameratedrops gehad. Ik vind het persoonlijk een heel geslaagd spel.

Zijn er meer mensen die de Ghouls een stuk lastiger vinden dan voorheen? Heerlijk chaotische gevechten ;)

Ik ben een heel klein beetje met de story missie bezig geweest en ben in de grote stad gekomen. Ziet er mooi uit. Overigens lijkt de inflatie in FO4 flink toegeslagen te hebben, alles is zooooooo duur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
D4NG3R schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:24:

Vind je? Ik vind de toevoeging juist erg mooi. Het is vanuit een lore oogpunt een wandelende tank. In FO3 was het gewoon de endgame armour. Het is de bedoeling dat het lekker krachtig en lomp is, en mag daarom ook prima worden behandeld als een item welke je enkel zo af en toe kan gebruiken. Wil je echt veel rondlopen met dat ding moet je ietswat vooruit plannen.

Ik heb zelf Piper rondwaggelen in powerarmour terwijl een 2e setje in een van m'n settlements staat.
Ik vind de power armor geniaal uitgewerkt in Fallout 4. De power armor is al sinds Fallout 1 een endgame armor. In Fallout 4 is deze initieel niet erg interessant, aangezien die power cores er hard doorheen vliegen. Echter, zodra je intelligence op level 9 hebt, kun je een leuke perk pakken waarmee je de levensduur van een power core aanzienlijk verlengd. Ik heb er nu een stuk op 50 en loop non-stop rond in mijn power armor. Ik doe ongeveer 2-3 uur speeltijd op 1 core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:35
Ik weet niet of het eerder is gevraagd, maar hoe verbouw ik gewassen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Hmmm. 2 uur kunnen spelen(pc) en kwam meer bugs en glitches tegen dan batman arkham Knight(ouch).

Beetje teleurstellende eerste ervaring. Bijna geneigd een tijd te wachten op patches want niet alleen bleef ik hangen in mijn stoel na het lezen van terminals. Zo klopten animaties niet, ondertiteling en sporadisch vastlopen en me naar bureaublad brengen? Echt zo jammer...grote fan van de serie maar om nu steeds bijna angstig te moeten zijn wat ik doe en hoe ik het doe waarop ik bijna om de minuut de game save werkt niet voor mij, kom zo niet in de game en ben meer bezig met 'wanneer zal hét mis gaan'

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 15:54
voxxel schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:40:
[...]

Als je er net door bent dan kan je toch een savegame laden? De game maakt altijd een save vlak voor je uit de vault gaat.
Aha wist ik niet heb het even gisteren kunnen doen en heb het af moeten sluiten wegens sociale verplichtingen en vanavond lukt het ook niet aaargh! Opeens werkt je sociaal leven je tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:43
De feral ghouls zijn echt scary man. Je hoort ze rennen, ziet niks, kijk je 2 tellen later achter je, rent er eentje op 3 meter van je af naar je toe. Gelukkig zijn ze niet heel sterk ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
weszz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:44:
Hmmm. 2 uur kunnen spelen(pc) en kwam meer bugs en glitches tegen dan batman arkham Knight(ouch).

Beetje teleurstellende eerste ervaring. Bijna geneigd een tijd te wachten op patches want niet alleen bleef ik hangen in mijn stoel na het lezen van terminals. Zo klopten animaties niet, ondertiteling en sporadisch vastlopen en me naar bureaublad brengen? Echt zo jammer...grote fan van de serie maar om nu steeds bijna angstig te moeten zijn wat ik doe en hoe ik het doe waarop ik bijna om de minuut de game save werkt niet voor mij, kom zo niet in de game en ben meer bezig met 'wanneer zal hét mis gaan'
Ik heb echt constant (om de 5-15 mins) die terug naar bureaublad error of naja het gebeurd zonder error. Maar is wel kut om te spelen zo, ben drukker bezig met hoeveel seconden geleden ik een quicksave heb gemaakt dan dat ik echt van de game kan genieten.
Echte error heb ik verder niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 14:32
Ik heb besloten, na het lezen van de vele wisselende reacties al hier, dat ik de game (ondanks het feit hij hier naast me ligt) toch nog even laat liggen tot er wat leuke patches e.d. zijn uitgebracht. Ik ken mezelf; zodra ik te maken krijg met TE veel dingen die me dwars zitten (zoals bugs etc.) dan laat ik hem voor altijd links liggen en dat vind ik niet de bedoeling. :)

Ik ben jammer genoeg wel erg benieuwd en nieuwsgierig, want het is toch ook wel weer een tijd geleden dat ik een Fallout game gespeeld heb. Dus kriebelen doet het zeker... kijken of ik het lang volhoudt niet te spelen... O-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

Wat hebben jullie gekregen bij jullie pre-order bij de Game Mania?
Ik kreeg enkel het Fallout 4 franchise book mee (en natuurlijk het spel) maar helaas geen bobblehead o.i.d.

PSN: sjaak99 //

Pagina: 1 ... 60 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.