[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

heb de game op een phenon x4 945 met 670.. draait redelijk 60 op medium.. en alles nog standaard.
denk dat ik naar wat tweaks wel lkkr draai..

als ik side walk, dus met A/D en dan beetje met de muis kijk, vloeit het niet helemaal lekker, zal is wat proberen.. om dat weg te krijgen .. zoiezo ff vsync uitzetten

PS.. hoe zet je vsync uit? en dat hij op 60 gecapped staat..?

[ Voor 9% gewijzigd door Nickrsd op 10-11-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
PuckStar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:54:
Ik heb ergens mijn hond blijkbaar gezegd om te blijven maar ik heb nu geen idee waar hij is.
Iemand een idee hoe ik hem weer bij mij krijg!?
Ik was 'm ook kwijt, bleek hij voor het museum te zitten wachten waar ik die deathclaw heb neergeknald. Ik was aan mijn settlement begonnen in het beginstadje maar blijkbaar is hij niet gevolgd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Vraagje. Ik heb de junk scavenger opgepikt ergens. Er kwam een melding dat ik het vierkantje (Ps4) moest inhouden om hem te gebruiken.. Nu zie ik die niet tussen mijn items. En vierkentje inhouden doe ook niets... iemand een idee? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik denk dat Fallout erg geslaagd is op PC.
http://steamcharts.com/app/377160
Staat op nr 4 van top records ooit op Steam, mogelijks groeit hij nog door naar nr 3.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wAc2wnz.png

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Scighera schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:48:
Nou, begin zit er op :P

Draait op Ultra hier. en soepel (op wat muisproblemen na welke zijn gefixt door ini aanpassing). Ik heb een X6 1055T, 8gb ram en een R7970-3gb. niks op OC.
R7 970?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Ok mijn hond is er weer, zat in mijn settlement.

Moet nog wel erg wennen aan dit spel. Heb nooit eerder FO gespeeld overigens.
Ik vergelijk het een beetje met Far Cry, wat ik geweldig vond!
Het stealth achtige, en aan touwen klimmen zit hier niet echt in toch?
Anders dan lopen/rennen en fast travel kun je je niet verplaatsen toch? Geen autootjes ofzo. Of komt dat later nog?

Moet zsm een goed automatisch wapen hebben want met die pistols is het geen beginnen aan tegen die ghouls enzo.
Heb mouse sens op max gezet, acc uit, FOV op 90 etc.maar nog steeds lijk ik veel te langzaam te zijn om een paar ghouls dood te krijgen. Heb de shortcuts gevonden voor wapens en medkitjes maar er is geen scroll knop om door je shortcuts te gaan.

Weinig uitleg over waar je wat aan hebt. Ik pak nu alles maar op en als ik vol zit breng ik het naar m'n settlement. En m'n armor, ineens doet hij m'n default suit uit. Dus sommige armor vervangt je suit en andere voegt het gewoon toe. Aan sommige zooi heb je helemaal nix en aan andere weer wel. Heb het gevoel dat ik veel moet leren.

Tis voor mij veel uitzoekwerk op dit moment en omdat welk effect het heeft niet altijd duidelijk is weet ik ook nog niet of ik dit ga volhouden. Maar voorlopig gewoon door gaan :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Labbers schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:44:
Nou ja, ik moet tijd doden hier voor dat ik kan spelen dus hoe meer posts hoe beter!
Hoezo wacht je op de post :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nnegan
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09-2018
guys ik zit te twijfelen over de gtx 970 en de r9 390 die ik binnen een maand (of op zn laatst bij kerst ga kopen), ik weet dat er fanboys zijn van a en b maar zouden jullie toch een soort objectieve mening kunnen geven?

Ik weet de voordelen van e gtx 970 en ben ook blij met de games erbij maar tegelijkertijd vind ik het moeilijk omdat de r9 390 meer toekomstbestendig zou zijn en 8 gb tegenover 3,5 klinkt wel als een sterkt argument. Kortom, ik weet het echt niet zeker en wil mijn keuze achteraf niet regretten. Iemand die zijn licht erop wil schijnen!? Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

YellowOnline schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:19:
[...]

Idem hier. Ik vind er ook niet veel over terug, maar het spel voelt niet abnormaal moeilijk aan of zo :)
[...]
Euh, ik neem mijn woorden terug na 5 keer na elkaar gedood te zijn door een koppel bloatflies. :+
R1nnegan schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:11:
guys ik zit te twijfelen over de gtx 970 en de r9 390 die ik binnen een maand (of op zn laatst bij kerst ga kopen), ik weet dat er fanboys zijn van a en b maar zouden jullie toch een soort objectieve mening kunnen geven?

Ik weet de voordelen van e gtx 970 en ben ook blij met de games erbij maar tegelijkertijd vind ik het moeilijk omdat de r9 390 meer toekomstbestendig zou zijn en 8 gb tegenover 3,5 klinkt wel als een sterkt argument. Kortom, ik weet het echt niet zeker en wil mijn keuze achteraf niet regretten. Iemand die zijn licht erop wil schijnen!? Thnx!
De 970, niet enkel omdat ik al lang van ATI - nou ja, tegenwoordig AMD - vanaf gestapt ben maar ook omdat zij het meeste geld op tafel gelegd hebben bij de game developers voor optimaisatie voor hun producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

SmokingCrop schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:01:
Staat op nr 4 van top records ooit op Steam, mogelijks groeit hij nog door naar nr 3.

[afbeelding]
Over 24 minuten ben ik ook van de partij *O*
Wat heb ik lang uitgekeken naar deze game en nu eindelijk kan ik hem maar tot 22.00u :'( spelen omdat ik straks moet werken.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:38
Geniaal! je kan de welding goggles equipen op je dog! :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
de beesten die je gedood hebt , verdwijnen die ook ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel succes, heb hem vandaag nog niet kunnen wegleggen, word een leuk weekend :D

spoiler:
Iemand die weet hoe je een trading lijn kan opzetten tussen de Establishments? Met de brahim, kan het niet vinden
Remy!!!! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:25:
Geniaal! je kan de welding goggles equipen op je dog! :D
:9~ Dat gaan we meteen doen
spoiler:
Had hem al armor en een bandana gegeven, onze dogmeeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Vandaag net de pakjes bezorger misgelopen :/ hopelijk morgen niet kan niet wachten op fallout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Hmm Steam heeft zojuist een Fallout 4 update gedownload van 59.4mb.. vraag je je toch af wat het nu wel doet .. (of niet meer doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuckStar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:09:
Heb mouse sens op max gezet, acc uit, FOV op 90 etc.maar nog steeds lijk ik veel te langzaam te zijn om een paar ghouls dood te krijgen.
"Q" is je vriend, dan ga je in VATS en zit je in een soort bullet-time :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

spoiler:
Ik ben al een tijdje klaar met een van de eerste quests (Die met de powersuit op het dak), maar ben nu redelijk verloren, er werd me verteld dat ik maar naar de stad moet gaan, is dit handig? Of kan ik beter eerst wat anders gaan doen? Wat hebben jullie precies op het begin gedaan om een beetje op gang te komen? Ik heb ook nooit genoeg ammo.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

SmokingCrop schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:01:

[afbeelding]
Is er nu voorbij.

Balen dat ik geen console heb of een pc die dit aan kan, maar goed hopelijk vind ik een geldboom einde van het jaar. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 10-11-2015 19:38 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
H3llSiNG schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:37:
spoiler:
Ik ben al een tijdje klaar met een van de eerste quests (Die met de powersuit op het dak), maar ben nu redelijk verloren, er werd me verteld dat ik maar naar de stad moet gaan, is dit handig? Of kan ik beter eerst wat anders gaan doen? Wat hebben jullie precies op het begin gedaan om een beetje op gang te komen? Ik heb ook nooit genoeg ammo.
Ik ben met de groep mee gelopen en ben al een settlement gaan bouwen. Ook heb ik de perk dat ik meer munitie vind. Ik ga direct verder spelen en ga dan pas naar de stad, ik heb de tijd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Wat handig is moet je zelf weten ;) Er is geen 'beste manier'.
Maar ikzelf ben
spoiler:
naar Sanctuary gegaan met die groep mee en ben daar aan de slag gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:18
hmmm, probeer mijn telefoon met pip boy app te connecten met de game, maar krijg steeds de melding: " no device found"
zowel de telefoon als de pc zijn met het zelfde netwerk verbonden, mis ik nog iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justmike schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:40:
hmmm, probeer mijn telefoon met pip boy app te connecten met de game, maar krijg steeds de melding: " no device found"
zowel de telefoon als de pc zijn met het zelfde netwerk verbonden, mis ik nog iets ?
Staat de pipboy-verbinding aan in je opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
spoiler:
spoiler:
zo zatat ik eerst ook , maar ben eerst met die groep mee gelopen naar dat stadje waar ze heen gaan en daar ben ik gaan bouwen , ben nu wat meer aan het exploren en ik ga langzaam naar diamond city

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Laatst online: 18-09 18:18
anandus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:41:
[...]

Staat de pipboy-verbinding aan in je opties?
ja, en daarna de game herstart

edit: heb het al gevonden, firewall blokeerde uitgaande verbindingen. waarom vergeet ik steeds de simpelste dingen eerst te controleren 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door justmike op 10-11-2015 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Alcmaria schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:36:
Hmm Steam heeft zojuist een Fallout 4 update gedownload van 59.4mb.. vraag je je toch af wat het nu wel doet .. (of niet meer doet)
Staat op de nieuws pagina van fallout in steam:

"1.1.30 Beta Update (PC)
Fixes crash related to xaudio drivers."

En fallout gaat nr3 zijn in de top 3 ooit op Steam. 40 minuten geleden waren er 390k mensen aan het spelen :o

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:46
spoiler:
spoiler:
Leuk al die verhalen van iedereen.
Ik ben dus wel direct doorgegaan naar die stad, en dat is toch niet echt doable als level 5. (10 stimpacks/hele hoop hide & seek gevechten verder toch binnengekomen, maar omdat je eigenlijk te laag level bent, zou ik dat niet nog een keer doen in een volgende replay.).

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
iemand die weet of je niet kan fast travelen met een overvolle inventorri? kon op eens niet fast travellen en weet niet of het daar door komt.

verder ben ik al een keer dood gegaan tijdens een dialoog omdat m'n hond in of andere bever met een gordel bom naar me toe lokte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:52
Wat een geweldig spel :)

Meer mensen hier een probleem dat tab niet reageerd en je je pip boy niet kan openen? Tevens kan ik niet naar onder scrollen in de perk chart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
PC Gaming is death am iii righttt XD?Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q9JaPP4.jpg

Fallout 4 heeft zelfs GTA V peak verslagen :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fopCeir.jpg

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:58:
iemand die weet of je niet kan fast travelen met een overvolle inventorri? kon op eens niet fast travellen en weet niet of het daar door komt.

verder ben ik al een keer dood gegaan tijdens een dialoog omdat m'n hond in of andere bever met een gordel bom naar me toe lokte.
als je overvol bent kun je idd niet fasttravellen. je kunt dan ook niet snel lopen.

@anandus
Ik zal VATS inderdaad maar wat vaker gebruiken.
Vind ook erg lastig die grenade gooien met L-ALT. Ene keer gooit hij wel, andere keer gaat hij gewoon blocken ipv gooien. grrrrr

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuckStar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:03:
[...]
Vind ook erg lastig die grenade gooien met L-ALT. Ene keer gooit hij wel, andere keer gaat hij gewoon blocken ipv gooien. grrrrr
Ja, wie verzonnen heeft dat de melee-knop en de gooi-knop hetzelfde moest zijn is echt een idioot 8)7
Ik begrijp niet waarom ze dat gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 19-09 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Koning Willy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:59:
Fallout 4 heeft zelfs GTA V peak verslagen :o
[afbeelding]
Vergeet niet dat er ook een niet-steam versie van GTA V is, die heel wat mensen spelen. Desalniettemin, impressive!

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Weet iemand waar je dichtbij Sanctuary oil kan vinden? Ik zoek me rot maar kan niks vinden. Het bouwen van de hele stad is echt een leuke bezigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:12
Een paar uur geleden vanuit werk gelijk naar de Mediamarkt gegaan om de game op te pikken. Normaal gesproken ben ik niet zo van de hypes, maar hier ben ik wel voor gezwicht. Dit zal tevens mijn eerste ervaring worden met Fallout, ben benieuwd. :)

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Mavamaarten schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:07:
[...]

Vergeet niet dat er ook een niet-steam versie van GTA V is, die heel wat mensen spelen. Desalniettemin, impressive!
Ohjah vergeten :(
Jammer dat we daar geen cijfers van hebben :/
Zal vast wel #1 PC peak zijn, veel van de goedkopere keys waren alleen voor Rockstar Club.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Fallout 4 op een lenovo y50 met een gtx960m i7 4720hq en 8 gig ram.

YouTube: Lenovo y50 (gtx 960m) Fallout 4 HIGH SETTINGS avg. 40 fps

andere video's volgen vanavond.

op high fps 35-45
op medium 57-60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Koning Willy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:10:
[...]

Ohjah vergeten :(
Jammer dat we daar geen cijfers van hebben :/
Zal vast wel #1 PC peak zijn, veel van de goedkopere keys waren alleen voor Rockstar Club.
En er zijn dan ook nog mensen die het spel weer vanuit wat meer illustere bronnen hebben verkregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heeft de Xbox One maar een kleine Day One patch?

Ik heb hem net geïnstalleerd zonder UTP kabel ingeplugd (zodat hij dus installeert van br ipv uit de store download) maar nu tijdens de eerste keer starten wil hij een update van 500 MB downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
anandus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:05:
[...]

Ja, wie verzonnen heeft dat de melee-knop en de gooi-knop hetzelfde moest zijn is echt een idioot 8)7
Ik begrijp niet waarom ze dat gedaan hebben.
Even ingedrukt houden tot je 'klik' hoort, werkt bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
PuckStar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:03:
[...]

als je overvol bent kun je idd niet fasttravellen. je kunt dan ook niet snel lopen.

@anandus
Ik zal VATS inderdaad maar wat vaker gebruiken.
oei dat is kut, heb 15 kilo te veel. dat word keuzes maken.

snap ook niet wie het verzint om met rondje je pip boy te voorschijn te toveren en driehoekje te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:18:
[...]

snap ook niet wie het verzint om met rondje je pip boy te voorschijn te toveren en driehoekje te springen.
jah hier moet ik ook nog aan wennen inderdaad . ben de hele middag bezig geweest om dingen te zoeken om te bouwen .. :o echt heerlijk deze sfeer in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:18:
[...]

Dan remap je toch gewoon de knoppen?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Zo.. nou mijn eerste uurtjes op de PS4 zitten erop.. damn wat is er veel te doen haha.. Ben bij dat red rocked station een uur aan het kloten geweest met bouwen en slopen.. nauwlijks nog iets van missies gedaan xD zoveel te doen en te zien.. en vooral uit te vinden.

Hier gaan heeeeeel wat uurtjes in zitten.. en ik heb helemaal niet zoveel tijd xD dus vermaak me hier wel een jaar mee

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
snapte eerst ook helemaal geen zak van het bouwen, iemand die weet hoe je van je troep staal enzo kan krijgen? moest ook een draad tussen een stroom generator doen en een antenne, dat was ook niet gelukt... maar ik kom ervan zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:13
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:28:
snapte eerst ook helemaal geen zak van het bouwen, iemand die weet hoe je van je troep staal enzo kan krijgen? moest ook een draad tussen een stroom generator doen en een antenne, dat was ook niet gelukt... maar ik kom ervan zelf.
Heb ik net ook gehad. Generator selecteren. Daar staat de optie connect wire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt het dat ik geen langere baard kan kiezen voor mijn personage?

Ik heb mezelf voor 80% gelijkend gekregen maar heb dus een baard en die kan ik nu niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:28:
Dat staal is makkelijk.. als je in die build modus zit kan je alles wat geel (en groen overigens) oplicht slopen.. ik heb al honderden staal en hout :P

Maar ik kan niet genoeg dingen vinden voor die antenne, mis crystals volgens mij. Die generator draaid al even maar heeft weinig te doen :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

wat ik niet snap, ik heb dus in de vault een personage aan gemaaakt.. de punten verdeeld..

alleen waarom zie ik alleen nog maar de 1e rij in de perks staan..
heb bijvoorbeeld lvl 6 luck. alleen zie dat het 1e plaatje opgekleurd is.. de rest is van luck is niet actief,,?

komt dat later ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nickrsd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:31:
wat ik niet snap, ik heb dus in de vault een personage aan gemaaakt.. de punten verdeeld..

alleen waarom zie ik alleen nog maar de 1e rij in de perks staan..
heb bijvoorbeeld lvl 6 luck. alleen zie dat het 1e plaatje opgekleurd is.. de rest is van luck is niet actief,,?

komt dat later ofzo..
Die perks kan je activeren elke keer als je level up gaat.. dus b.v. je gaat level up. dan kan je de eerst volgende luck ontgrendelen of 1 van de hoofd stats level uppen.. maar als je bv maar 1 luck hebt kan je nooit de 2de luck perk ontgrendelen voor je de hoofdstat upgrade.

Does it make sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ahh oke! ik snap het.. haha heb dus al wat puntjes verspeeld nu :( bleef maar klikken op het eerste plaatje van STR. terwijl ik dat helemaal niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Baelrog schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:14:
Fallout 4 op een lenovo y50 met een gtx960m i7 4720hq en 8 gig ram.

YouTube: Lenovo y50 (gtx 960m) Fallout 4 HIGH SETTINGS avg. 40 fps

andere video's volgen vanavond.

op high fps 35-45
op medium 57-60
Ik heb dit even bekeken, ik ken Fallout verder helemaal niet. Maar de graphics zijn toch niet meer van deze tijd? Verder vind ik het schieten ook niet prettig eruit zien.

Gaat dit spel vooral om het verhaal? Maakt dat het leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:57

nFo

Goed ook begonnen, kan alleen niet helemaal uitkomen met die 21 special punten die je kan verdelen ?
Even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
gaan de dode beesten ook een keertje weg ? heb er nu 1 op het dak liggen waar ik mn huis heb gebouwd , niet echt tof om die dode beesten daar te zien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Damocles.NL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:37:
[...]

Ik heb dit even bekeken, ik ken Fallout verder helemaal niet. Maar de graphics zijn toch niet meer van deze tijd? Verder vind ik het schieten ook niet prettig eruit zien.

Gaat dit spel vooral om het verhaal? Maakt dat het leuk?
Het verhaal maakt het heel leuk, die settings waren volgens mij niet optimaal. Kijk even naar dit filmpje:

YouTube: Lenovo y50 (gtx 960m) Fallout 4 HIGH / ULTRA SETTINGS 30+ FPS 1st video

Hier zijn de graphics bijna maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 20:37
Donstil schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:29:
Klopt het dat ik geen langere baard kan kiezen voor mijn personage?

Ik heb mezelf voor 80% gelijkend gekregen maar heb dus een baard en die kan ik nu niet vinden.
Zit niks anders op dan je eigen baard korter maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hatsa schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:39:
[...]

Zit niks anders op dan je eigen baard korter maken :D
Laat mijn vriendin het maar niet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
De bug zodra je van een monitor komt en alleen je armen ziet is zeer irritant, gaat sinds de laatste update niet meer weg. Zit daardoor nu vast bij ArcJet (Brotherhood of Steel missie). Hopen dat ze die snel gaan oplossen.

Voorbeeld bug:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Donstil schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:40:
[...]

Die baart van die prepper ofzo was aardig lang :P.. nog langer is er niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Donstil schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:40:
[...]

heeft ze facebook ? dan zullen we de link even sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
taker1987 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:39:
gaan de dode beesten ook een keertje weg ? heb er nu 1 op het dak liggen waar ik mn huis heb gebouwd , niet echt tof om die dode beesten daar te zien ..
Je kan monsters enzo vastnemen en ergens anders leggen :P
Zelfde knop om items van hun lichaam te nemen ingedrukt houden, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Waarom bethesda, WAAROM???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
SmokingCrop schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:41:
[...]

Je kan monsters enzo vastnemen en ergens anders leggen :P
Zelfde knop om items van hun lichaam te nemen ingedrukt houden, denk ik
ooh echt ? dat wist ik dus echt niet .. ga ik straks proberen thanx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 00:53

mirno

私の名前はMirnoです

Ik ben even de perks aan het checken om mijn perfecte SPECIAL te kiezen.
Ik wou voor de Endurance 10 perk gaan: Solar powered, overdag krijg je +2 strenght en +2 endurance. Maar die endurance is toch al 10. Wat heb ik hier aan? (zie: http://orcz.com/Fallout_4:_Solar_Powered )
Zijn er nog speciale items waardoor je voor een bepaalde periode je special endurance met 2 kunt verhogen zodat je nog iets aan deze perk hebt?

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
taker1987 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:41:
[...]

heeft ze facebook ? dan zullen we de link even sturen ;)
Nee heeft ze niet >:)
TgR_KILLER schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:41:
[...]

Die baart van die prepper ofzo was aardig lang :P.. nog langer is er niet..
Ik heb nu face 4 aangepast. Die had een kort baartje.

Komt dat later nog? Of kan ik beter opnieuw beginnen en voor een ander kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Serieus, in 2015, in een spel die door meer dan 400k mensen op hetzelfde moment gespeeld wordt..
Niet te geloven :X

Zijn consoles dan overigens vertraagd in snelheid met hun 20-30 fps? O-)
Heb volgende week ofzo wellicht ook een 144hz monitor.. dan maar voor hoge quality gaan met 60~ fps of ulmb aan 85hz.

komt wellicht door het gebruiken van een engine die dit zo heeft, waar ze enkel verbeteringen aanmaken en de core hetzelfde blijft?

[ Voor 32% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Donstil schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:43:
[...]
Ik heb nu face 4 aangepast. Die had een kort baartje.

Komt dat later nog? Of kan ik beter opnieuw beginnen en voor een ander kiezen?
Ik had face 7 ofzo :P Maar volgens mij kan je later gewoon je haar enzo nog aanpassen. Maar pin me er niet op vast.. tis een aanname :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baelrog schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:39:
[...]

Het verhaal maakt het heel leuk, die settings waren volgens mij niet optimaal. Kijk even naar dit filmpje:

YouTube: Lenovo y50 (gtx 960m) Fallout 4 HIGH / ULTRA SETTINGS 30+ FPS 1st video

Hier zijn de graphics bijna maximaal.
Flup, zeg, als dat maximaal is, haak ik af. Ligt hopelijk aan YouTube dat het totaal niet vloeiend loopt en er brak uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TgR_KILLER schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:50:
[...]

Ik had face 7 ofzo :P Maar volgens mij kan je later gewoon je haar enzo nog aanpassen. Maar pin me er niet op vast.. tis een aanname :P
Haha ik speel wel door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:51:
[...]

Flup, zeg, als dat maximaal is, haak ik af. Ligt hopelijk aan YouTube dat het totaal niet vloeiend loopt en er brak uitziet?
Dat is ook een filmpje van een redelijk trage laptop..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Bij mij blijft fallout constant crashen op de PC.
Zonder waarschuwing gewoon HOP naar de desktop.
Pip-boy saves staat nu op 5 mins dan verlies ik zo min mogelijk tijd en dingen die ik gedaan heb. :(

Ik maak al gebruik van de betá files maar ook dat helpt nou niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
heel eerlijk vind de graphics toch wel echt veroudert, helemaal tegenover een the witcher 3. die frame drops op de ps4 krijg je echt een ps3 gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
SmokingCrop schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:44:
[...]

Serieus, in 2015, in een spel die door meer dan 400k mensen op hetzelfde moment gespeeld wordt..
Niet te geloven :X

Zijn consoles dan overigens vertraagd in snelheid met hun 20-30 fps? O-)
Heb volgende week ofzo wellicht ook een 144hz monitor.. dan maar voor hoge quality gaan met 60~ fps of ulmb aan 85hz.

komt wellicht door het gebruiken van een engine die dit zo heeft, waar ze enkel verbeteringen aanmaken en de core hetzelfde blijft?
Hopelijk gaan ze dit patchen voordat ik het ga kopen, maar denk dat het niet mogelijk is.

Ik snap sowieso niet dat mensen het spel kopen terwijl ze nooit Fallout 3 en New Vegas hebben gespeeld. Eerst maar rustig verder met deze twee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
lol en lirik heeft net een game bug live.

de terminal bug

[ Voor 18% gewijzigd door Nieuwevolger op 10-11-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:54:
heel eerlijk vind de graphics toch wel echt veroudert, helemaal tegenover een the witcher 3. die frame drops op de ps4 krijg je echt een ps3 gevoel.
ik let er dus niet eens meer op .. het is nou eenmaal zo , en tuurlijk is het minder mooi dan een witcher 3 , maar ik vermaak me hier echt wel mee ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
voxxel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:53:
[...]

Dat is ook een filmpje van een redelijk trage laptop..
Tsja een ' game ' laptop van 1000 euro ,met de beste videokaart tot een prijsklasse van 1400 euro.
Youtube speelt hem helaas redelijk brak af, spel is verder vloeiend ingame, wellicht over een uurtje doet youtube normaal als alles gebuffered is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 22:16

Audione0

Strijdt der titanen

Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:11:
8)7 8)7 8)7 |:( |:(

Loop nog eens naar de brievenbus, en wat ligt daar nu ineens toch in? :X

Blijkbaar was ze hem dus vergeten. Kut :+
Vrouwen moeten eens leren dat games bij ons dezelfde werking hebben als bij hun paarden, kleding, make-up en zoete witte wijn doen.. :X

Oftewel Orgasme garant!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Baelrog schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:56:
[...]

Tsja een ' game ' laptop van 1000 euro ,met de beste videokaart tot een prijsklasse van 1400 euro.
Youtube speelt hem helaas redelijk brak af, spel is verder vloeiend ingame, wellicht over een uurtje doet youtube normaal als alles gebuffered is.
Nee video zelf is brak. Wie neemt nou tegenwoordig niet op in 60FPS, dat is automatisch met Shadowplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Laatst online: 18-09 20:37
"Verouderde" graphics of niet, ik ben echt dolgelukkig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gebruiken jullie in NL een qwerty toetsenbord?

Ik heb de controls aangepast voor mijn azerty toetsenbord voor de movement van mijn character maar voor terminals/workshops blijven die controls foutief.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
maar goed hoe kan je je junk discarten in resource?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Koning Willy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:58:
[...]

Nee video zelf is brak. Wie neemt nou tegenwoordig niet op in 60FPS, dat is automatisch met Shadowplay?
video is 60 fps 1080p, youtube heeft dan blijkbaar even tijd nodig om te bufferen, kijk andere filmpjes maar goede kwaliteit zelfde manier opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:57

nFo

http://vault111.com/character/

Is wel handig, even alle perks bekijken ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Its diamond city radio, wat een vent. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
  • Laatst online: 01-09 16:46
Vind het helaas tegenvallen. Falloout 4 lijkt meer op combat te focussen, Dogmeat is irritant met tracking, veel npc's zijn houterig en mondbewegingen komen niet echt overeen met de stemmen, heb nog geen oplossing gevonden voor sli en voor de rest is het vertrouwd Fallout 3. Wil graag lekker lang blijven spelen en opeens merken dat het 'al zo laat is', maar de aantrekking is er helaas niet. De graphics zien er soms goed uit en soms heel heel verouderd. Hetzelfde geldt voor lichteffects. De pc userervaringen op metacritic zijn erg negatief en dat vind ik erg vreemd. Zó slecht is het nou ook weer niet en wat is er gebeurd met de hype? http://www.metacritic.com/game/pc/fallout-4

[ Voor 4% gewijzigd door Enigmus op 10-11-2015 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Weet niet of deze al is langs gekomen, maar hier staan echt hilarische creaties tussen. 8)

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1137818

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 10-11-2015 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Enigmus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:24:
Vind het helaas tegenvallen. Falloout 4 lijkt meer op combat te focussen, Dogmeat is irritant met tracking, veel npc's zijn houterig en mondbewegingen komen niet echt overeen met de stemmen, heb nog geen oplossing gevonden voor sli en voor de rest is het vertrouwd Fallout 3. Wil graag lekker lang blijven spelen en opeens merken dat het 'al zo laat is', maar de aantrekking is er helaas niet. De graphics zien er soms goed uit en soms heel heel verouderd. Hetzelfde geldt voor lichteffects. De pc userervaringen op metacritic zijn erg negatief en dat vind ik erg vreemd. Zó slecht is het nou ook weer niet en wat is er gebeurd met de hype? http://www.metacritic.com/game/pc/fallout-4
Misschien dat je het daarom vindt tegenvallen. Je bent teveel met de hype meegegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
Enigmus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:24:
Ik vind metacritic best handig om te checken of een game een beetje goede reviews heeft gekregen. Maar user reviews mogen ze echt afschaffen. Het slaat echt zo nergens op. Zoveel mensen die een 0 of een 1 geven als iets aan de game ze niet aan staat.. Alleen maar 10en is natuurlijk ook niet goed, maar dat ligt een stuk dichter bij wat het gemiddelde moet zijn dan de 0.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:45
Ik ga ook weer kappen, ben er al wel weer zat van, zit in een missie vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal er vast overheen kijken.
Maar hoe assign ik iemand om mijn gewassen bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Tukker_T schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:28:
[...]

Misschien dat je het daarom vindt tegenvallen. Je bent teveel met de hype meegegaan.
Dit hebben sowieso veel mensen. Te hoge verwachtingen. Bethesda heeft de game heel breed willen marketen en ook wel echt als een shooter heb ik het idee. Fallout is geen niche game, maar ook geen mainstream game als COD of FiFa. Veel mensen zullen dus teleurgesteld zijn, omdat ze een andere game verwachten.

Persoonlijk vind ik dat ze het goed gedaan hebben, aan de hand van de trailers en vrijgegeven beelden heb ik een redelijk kloppend beeld gekregen van de game. Maar het scheelt wel dat ik al fan was van de eerdere delen en dus wist wat het ging worden.

Zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:31:
ik zal er vast overheen kijken.
Maar hoe assign ik iemand om mijn gewassen bij te houden.
Vanuit het "bouwmenu" moet je naar een settler gaan en de "command" optie gebruiken. Daarna naar de gewassen lopen en "assign" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
voxxel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:35:
[...]

Dit hebben sowieso veel mensen. Te hoge verwachtingen. Bethesda heeft de game heel breed willen marketen en ook wel echt als een shooter heb ik het idee. Fallout is geen niche game, maar ook geen mainstream game als COD of FiFa. Veel mensen zullen dus teleurgesteld zijn, omdat ze een andere game verwachten.

Persoonlijk vind ik dat ze het goed gedaan hebben, aan de hand van de trailers en vrijgegeven beelden heb ik een redelijk kloppend beeld gekregen van de game. Maar het scheelt wel dat ik al fan was van de eerdere delen en dus wist wat het ging worden.
kwa graphics heb ik er al veel minder moeite mee dan de meeste mensen hier .. het is nu eenmaal een wat oudere engine , en we mogen inderdaad geen witcher 3 graphics verwachten .. de mensen die de serie kennen zullen of heel erg blij zijn met deel 4 of juist enorm teleurgesteld zijn door de graphics .. maar ik als elder scrolls fan en als fallout fan vind dit echt een zeer toffe game .. de graphics is gewoon jammer maar daar stoor ik me al niet eens meer aan . ik vind de game gewoon nice en ik zit er echt middenin 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukker_T schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:40:
[...]

Vanuit het "bouwmenu" moet je naar een settler gaan en de "command" optie gebruiken. Daarna naar de gewassen lopen en "assign" gebruiken.
Thanks zo simpel toch overheen gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:41:
[...]

Thanks zo simpel toch overheen gekeken
ooh lol dat wist ik dus ook niet eens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Laatst online: 01-09-2023
taker1987 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:40:
[...]

kwa graphics heb ik er al veel minder moeite mee dan de meeste mensen hier .. het is nu eenmaal een wat oudere engine , en we mogen inderdaad geen witcher 3 graphics verwachten .. de mensen die de serie kennen zullen of heel erg blij zijn met deel 4 of juist enorm teleurgesteld zijn door de graphics .. maar ik als elder scrolls fan en als fallout fan vind dit echt een zeer toffe game .. de graphics is gewoon jammer maar daar stoor ik me al niet eens meer aan . ik vind de game gewoon nice en ik zit er echt middenin 8) 8)
Het de immersion zit het wel goed. Zojuist probeerde ik de kat die op de sofa ligt een commando to geven, maar die zat mij maar schaapachtig aan te gapen.

Nee zonder gekheid vind ik het ook een prima spel hoor. Weinig mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Laatst online: 15-04-2022
helaas heb ik om de 5 minuten dat nvidia windows kernal program stopped working.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Laatst online: 01-09 16:46
Tukker_T schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:28:
[...]

Zelf volgde ik de hype niet. Sterker nog, ik was een van diegenen die voorspelde dat het spel geen masterpiece zou worden. Wél verwachtte ik een (meer dan) degelijk spel. En eigenlijk verwachtte ik ook dat Fallout fans het wel gewend waren dat Bethesda hun spellen 'broken' uitbrengt en middels patches fixed. Vandaar dat het mij verbaast dat deze users zo nijdig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
voxxel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:35:
[...]

Jep denk toch dat sommige casual gamers die de fallout commercials ziet en op facebook de hype ziet, denken dat ze een soort far cry halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
whatupdoc schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:47:
helaas heb ik om de 5 minuten dat nvidia windows kernal program stopped working.
Bij sommige schijnt de beta patch uitkomst te bieden... Ik heb er echter nog niet veel succes mee en krijg dus nog steeds bijna elke 10mins een error terug naar bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

taker1987 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:40:
[...]

Ach kom nou, die graphics zijn meer dan prima, ik heb nog geen enkele keer gedacht: wow wat slecht...
Toch wel een aanzienlijk foutje ontdekt, als ik ook maar iets aan mijn audio setup verander (stel ik steek een andere headset in) dan is mijn game audio weg en moet ik hem restarten wat vrij irritant is.

Zit nu non stop te spelen, hopelijk nog een uurtje of 8.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1 ... 59 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.