"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
7 posts boven jeboe2 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:53:
Mensen die ervaring hebben met Fallout tweaking:
Is het mogelijk om bepaalde parameters (FOV) als command line parameters in te stellen? Wanneer het vrouwtje televisie wil kijken speel ik aan mijn PC, maar als de televisie vrij is wil ik via Steam Link aan mijn televisie spelen, wat andere optimale FOV settings heeft.
edit: dat is wel enkel via .config file, misschien wat te veel werk voor je?
Je zou er 2 kunnen bewaren, snelkoppeling ernaar toe, en de andere file hernoemen naargelang tv of pc..
Thanks! Vond het al wat vreemd aanvoelen, dat aimen..batumulia schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:49:
Voor mensen die handige ini wijzigingen willen doen: http://files.shanelenzen.com/fix-fallout-4.html om de muissnelheid aan te passen, fov, etc.
[ Voor 42% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2015 15:57 ]
Schijnt wel te kunnen via de console in-game ja, maar die wijzigingen blijven niet bewaard en moet je dus per sessie doen, maar das geloof ik precies wat je wilboe2 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:53:
Is het mogelijk om bepaalde parameters (FOV) als command line parameters in te stellen? Wanneer het vrouwtje televisie wil kijken speel ik aan mijn PC, maar als de televisie vrij is wil ik via Steam Link aan mijn televisie spelen, wat andere optimale FOV settings heeft.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Positief: sfeer! Echt prachtig hoe het weer soms omslaat, regen in de modder of op de golfplaten. Ook de mist, storm en lichteffecten zijn erg sfeerbepalden.. Ik vind zelf het design heel vet van gebouwen, elementen etc. Looten, schieten, exploren speelt lekkerder dan skyrim/fo3/nv.HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:49:
Echt, mensen mogen prima hun eigen mening hebben uiteraard, maar het is gewoon Fallout 4, de opvolger van 3 en N:V, dus meer van hetzelfde, met wat wijzigingen en toevoegingen.
Opmerkingen dat het niet "schiet" als CoD neem ik niet serieus, dat waren de vorige delen (gelukkig) ook niet. Als je nu voor het eerst een FO speelt en het vergelijkt me andere games snap je het niet. Ben je een FO3 fanaat en mis je dingen, prima. Maar kom niet aan met dat het geen Need for speed is dus het is kut.
it's so worst game as ever i seeSparksNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:35:
[...]
Niet om 't een of ander, maar zijn er serieus mensen die de user score op metacritic serieus nemen?
Lijkt me van wel toch :huhu:
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:54:
[...]
Schijnt wel te kunnen via de console in-game ja, maar die wijzigingen blijven niet bewaard en moet je dus per sessie doen, maar das geloof ik precies wat je wil.
boe2 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:53:
batumulia schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:49:
Voor mensen die handige ini wijzigingen willen doen: http://files.shanelenzen.com/fix-fallout-4.html om de muissnelheid aan te passen, fov, etc.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ja, maar hij wil ff snel wisselen, en dat kan volgens mij (tijdelijk dus) ook via de console.
Maar ik heb het niet over .ini wijzigingen, ik heb het over command line parameters, om gemakkelijk de juiste FOV settings te hebben afhankelijk van waar ik wil spelen.
Console is alvast beloftevol. Kan het standaard op 65(?) laten staan en manueel wijzigen wanneer ik aan mijn PC speel.
[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 10-11-2015 16:02 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
www.triathlete.nl
http://steamcommunity.com...551069501&tscn=1447077828
Max. tesselation op 16x zetten in control panel om de gebruikelijke bedriegerij van nvidia ongedaan te maken.Nature schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:02:
De min specs zijn GTX 550ti / HD7870 is dat een probleem is het spel echt zo slecht geoptimaliseerd voor AMD, en heeft Gameworks veel voordelen? Ik ben zo benieuwd maar ik kan er niet veel over vinden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PSN ID: Svennie-NL
https://twitter.com/BasGrunn/status/664096812878438401?s=09
Wow, dat is heel mooi gedaan zeg !BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:11:
Even een linkje naar mijn pipboy in de lichtbox van IKEA.
FUMES et CARNES
nice.BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:11:
Even een linkje naar mijn pipboy in de lichtbox van IKEA.
De eerste indruk was eigenlijk dat het rondkijken en aimen niet zo goed ging. Nu ik hier vandaag zo alles zit te lezen over die muis accelartion en het verschil in horizontale en verticale beweging kan ik niet wachten tot ik straks aan de slag kan met de getweakte ini file!
Ik vind het wel heel jammer dat je dit gewoon niet kan instellen in de settings zoals bij de meeste spellen, maar ja het tweaken van .ini files vind ik ook wel leuk!
Ik gok dat het de volgende patch er gewoon in zit.glennvho schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:20:
Gisteren heb ik hem ook al een uurtje of 2 kunnen spelen dankzij de vpn activatie methode.
De eerste indruk was eigenlijk dat het rondkijken en aimen niet zo goed ging. Nu ik hier vandaag zo alles zit te lezen over die muis accelartion en het verschil in horizontale en verticale beweging kan ik niet wachten tot ik straks aan de slag kan met de getweakte ini file!![]()
Ik vind het wel heel jammer dat je dit gewoon niet kan instellen in de settings zoals bij de meeste spellen, maar ja het tweaken van .ini files vind ik ook wel leuk!
http://sfx.thelazy.net/games/preset/4648/
Was eerder al gepost, en is niet echt mooi (vind ik).kevlar01 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:
De eerste graphics mod is al gemaakt:
http://sfx.thelazy.net/games/preset/4648/
Aii denk ik net gemist..Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:
[...]
Was eerder al gepost, en is niet echt mooi (vind ik).
Het lijkt er meer op alsof ze het 'washed' filtertje eraf gehaald hebben. Er zullen in de komende weken wel een aantal stuk uitgebreidere mods verschijnen denk ik.
Mijn mening: t.o.v. een dedicated fps game is het minder en t.o.v. vorige fallout games is het een stuk beter.joon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:24:
Heeft iemand ervaringen te delen hoe het mikken gaat op de consoles ? is dit wat vriendelijker t.o.v. menig FPS game ? (zonder V.A.T.S.)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Misschien een na het eten naar bed strafje uitlokken zo
Alweer een idee voor een mod. Iemand moet een nieuwe script schrijven voor de Human AI met shotgun om ze te forceren jouw kant op te rennen en niet eerder te beginnen met schieten totdat ze op een afstand zijn van 15 meter. Nu nog wachten op F4SE die deze functies mogelijk maakt.bronce schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:27:
Je merkt wel echt dat het een Bethesda game is. Een raider die op een hoge toren staat schiet met een shotgun alsof het een sniper is. Ze kunnen allemaal ook molotovs lekker hoog gooien.
Hahaha prachtig! xDBasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:33:
Meh, wachten tot de kinderen naar bed zijn. Spel ligt er. Mijn comfortabele leren gamestoel staat klaar, chips en bier is in huis.
Misschien een na het eten naar bed strafje uitlokken zo.
[ Voor 22% gewijzigd door Scy op 10-11-2015 16:35 ]
Ik kan je zeggen dat het perfect werkt.[speel de XO versie]joon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:24:
Heeft iemand ervaringen te delen hoe het mikken gaat op de consoles ? is dit wat vriendelijker t.o.v. menig FPS game ? (zonder V.A.T.S.)
De ontwikkelaar heeft hulp gehad van id software [Doom,Rage] en dat merk je wel.
BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:33:
Meh, wachten tot de kinderen naar bed zijn. Spel ligt er. Mijn comfortabele leren gamestoel staat klaar, chips en bier is in huis.
Misschien een na het eten naar bed strafje uitlokken zo.

Bier, chips, chocola en een goede fles whiskey ingeslagen en morgen vrijgenomen. Ik ben er klaar voor.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Voelt als eigenlijk als fallout 3 maar dan mooier wel iets minder desolaat so far, das dan wel weer een beetje jammer.
Knalt lekker weg , makkelijker dan in 3 (speel op Hard) vind ik, dus gebruik ook regelmatig vats om een beetje het turnbased gevoel te houden anders wordt het weer veel teveel een fps naar mijn smaak.
Ik kan weinig ontdekken wat er mis is aan het spel eigenlijk, kan me niet voorstellen dat je dit slecht gaat vinden als je fo3 grijs hebt gespeeld. Map voelt gek genoeg kleiner maar dat komt denk ik omdat ie zo barstensvol zit naar mijn gevoel. Al heb ik nog niet echt veel van de map gezien uiteraard.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Svennie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:40:
spoiler:als je je karakter gemaakt heb staat je naam dan ook vast? ben die vergeten aan te passen
Nooit met 12g slugs gewerkt in New vegas?bronce schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:27:
Je merkt wel echt dat het een Bethesda game is. Een raider die op een hoge toren staat schiet met een shotgun alsof het een sniper is. Ze kunnen allemaal ook molotovs lekker hoog gooien.
spoiler:als je je karakter gemaakt heb staat je naam dan ook vast? ben die vergeten aan te passen
De ervaringen zijn totaal niet te vergelijken. Daarnaast gaat de PC versie bijna alleen over specs en mods etc.
+5Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:41:
Is het niet een beter idee om een PC topic en een Console topic te doen? Sowieso bij elke release van game?
De ervaringen zijn totaal niet te vergelijken. Daarnaast gaat de PC versie bijna alleen over specs en mods etc.
[ Voor 37% gewijzigd door Flagg op 10-11-2015 16:43 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
thx, te vroeg gevraagd zie ik, ben nu mijn build aan het maken. Hoe weet je eigenlijk of het spel je naam uit kan spreken? Er stond hier een lijst waar mijn naam niet in staat maar ook niet bij de namen die het spel niet accepteertWizz3rd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:40:
[...]
spoiler:kan je nog aanpassen wanneer je uit de vault naar boven gaat
[ Voor 35% gewijzigd door Svennie op 10-11-2015 16:58 ]
http://steamcommunity.com...enshot/393298304603445910
[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 10-11-2015 16:53 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Wat? Das wel echt kutAngeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:52:
What the hell... Postbode eindelijk geweest, GEEN pakje van Bol.com..
![]()
Mijn pakkettje van Bol is namelijk wel geleverd, en ik heb pas 2 dagen geleden besteld...
Nu staat trouwens ook 2-3 dagen levertijd, misschien heb ik net geluk gehad.
De setup staat klaar, maar ik moet toch nog 25 kilo staal gaan slepen omdat ik alleen maar Powerline in de woonkamer heb, en dat is capped 26mbit/s -_-
Kan iemand mij vertellen hoeveel ik nog moet downloaden bij de disk-versie? Hartelijk dank, scheelt me een gebroken rug
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ouch dat is klote ik heb hem vanaf 10 uur al op mijn bureau liggen. Ik wil naar HUIS NU!Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:52:
What the hell... Postbode eindelijk geweest, GEEN pakje van Bol.com..
![]()
PSN: Alvanosa
M'n vrouw had hem al iets van 3 maanden terug besteld, vooruit betaald etc. En gewoon fucking niets..kuusj98 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:55:
[...]
Wat? Das wel echt kut![]()
Mijn pakkettje van Bol is namelijk wel geleverd, en ik heb pas 2 dagen geleden besteld...
Bij de orderstatus staat het wel zoals verwacht:
Bezorging door: PostNL (briefpost)
Verwacht op: 10-11-2015 tussen 15:00 - 17:00
Hij schijnt een GB of 5 van de disk te halen, als je weet hoeveel het in totaal is dan kan je het sommetje maken. Ik vermoed een GB of 20 die je nog over de lijn moet halen..kuusj98 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:55:
[...]
Kan iemand mij vertellen hoeveel ik nog moet downloaden bij de disk-versie? Hartelijk dank, scheelt me een gebroken rug
Ben ik even blij met 120Gb.
Verwijderd
Balen... Heeft die PostNL dude m niet gewoon achterover gedrukt?Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:56:
[...]
M'n vrouw had hem al iets van 3 maanden terug besteld, vooruit betaald etc. En gewoon fucking niets..
Kan het dan niet gewoon nog via DHL weet ik veel wat komen? Misschien zit er een bobblehead bij?Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:56:
[...]
M'n vrouw had hem al iets van 3 maanden terug besteld, vooruit betaald etc. En gewoon fucking niets..
Edit: zie dat ze voor pakketten en post postnl gebruiken. Je hebt eventueel kans dat er een andere bezorger voor pakketten en brieven is.
[ Voor 13% gewijzigd door Sluw op 10-11-2015 16:59 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 10-11-2015 17:00 ]
Dit kun je toch verwachten met fysieke orders? Op Steam / PSN/ Xbox equivalent heb je hem gewoon zodra je betaald hebt. Les voor de toekomst lijkt me...Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:56:
[...]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
1/10 had een Bobblehead dacht ik, en je had ook kans op 1 Pip-Boy edition.Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:59:
@Sluw: DHL is al langs geweest voor iets anders vanmorgen. Pakketje zou kunnen (al is dat vreemd, van Bol.com zegt briefpost) maar volgens mij had bol.com niets met een bobblehead.
En een rectificatie, het was briefpost, ik heb ook geen Bobblehead.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vaak komen ze ook nog rond 6 uur. die tijden op PostNL kloppen 9 vd 10 keer niet.Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:59:
@Sluw: DHL is al langs geweest voor iets anders vanmorgen. Pakketje zou kunnen (al is dat vreemd, van Bol.com zegt briefpost) maar volgens mij had bol.com niets met een bobblehead.
Blijf hoop houden
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Nee, de postbode (briefpost) is net langs geweest (wilde net een rondje wandelen toen ze aan kwam). Het zat er gewoon niet bij.teupje schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:02:
[...]
Vaak komen ze ook nog rond 6 uur. die tijden op PostNL kloppen 9 vd 10 keer niet.
Blijf hoop houden
DHL is al langsgeweest, en de PostNL-app die automatisch alle pakjes toont heeft 1 order (Starcraft 2 CE) die óók een dag te laat geleverd gaat worden. En daar kan hij niet bij zitten want die is door mij besteld, en FO4 door mijn vrouw.
Heb hem nu online gekocht (meteen met Season Pass). Bol.com krijgt hem mooi terug en bekijkt het voortaan maar.
Snap ik ook wel, maar het is/was een cadeau van mijn vrouw. Dan ga ik niet zeggen "annuleer hem maar, ik bestel wel online".Jeroenneman schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:01:
[...]
Dit kun je toch verwachten met fysieke orders? Op Steam / PSN/ Xbox equivalent heb je hem gewoon zodra je betaald hebt. Les voor de toekomst lijkt me...
Uiteindelijk nu dus toch gedaan. Hij is nu aan het downloaden.
[ Voor 55% gewijzigd door Angeloonie op 10-11-2015 17:06 ]
Natuurlijk allemaal al gezien.

Loop nog eens naar de brievenbus, en wat ligt daar nu ineens toch in?

Blijkbaar was ze hem dus vergeten. Kut
[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 10-11-2015 17:14 ]

Zat net nog te twijfelen om te vragen of ze niets vergeten was, maar dat vond ik ook wat onbeleefd
Download klaar, daar gaan we!
[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 10-11-2015 17:15 ]
Als je de hele dag vrij bent rij je toch gewoon langs een winkel om hem op te pikken.Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:15:
Verzin je echt niet.. Hele dag vrij, postbode komt op een tijd waarop ik alweer uit werk was geweest, en vergeet vervolgens het pakje
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Niet als hij al onderweg wasRicloo86 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:15:
[...]
Als je de hele dag vrij bent rij je toch gewoon langs een winkel om hem op te pikken.

Boeie....Angeloonie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:15:
Verzin je echt niet.. Hele dag vrij, postbode komt op een tijd waarop ik alweer uit werk was geweest, en vergeet vervolgens het pakje
Zat net nog te twijfelen om te vragen of ze niets vergeten was, maar dat vond ik ook wat onbeleefd
Download klaar, daar gaan we!
Pc vs Console discussie's kan ik wel hebben. Net zoals gezeur over performance, fps dips en slechte graphics.
Maar alsjeblieft zeg, stop is met dat gezeur over de postbode. Heeft echt helemaal niets met Fallout te maken......
Ik snap dat het irritant is dat je pakketje nog niet binnen is. Maar het is net zo irritant om keer op keer weer hetzelfde verhaal te horen.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik ben er achter, het was de framerate. Ik had m'n frames unlocked, en had ongeveer 1400 FPS gedurende de lockpicking mini game. Dat betekende dat als ik: "a" indruk hij direct naar links ging. Kheb nu me frames maar gelocked op 60, gezien deze hele game alles op 60 wil doen. hoger en alles gaat flippen. Het is net skyrim.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:04:
[...]
Dat is gek, ik geef altijd kleine tikjes, en zwabber dan met de muis of de bobby pin wat doet en dan ingedrukt houden. Bij mij 'hapert' het slot dan altijd even voordat de bobbypin afbreekt zodat je alle tijd hebt om het toetsenbord nog los te laten om de bobbypin te redden.
Geen idee hoe dat kan, heb je een ander toetsenbord om te gebruiken?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja schijnbaar zijn ook de physics verbonden aan de framerateye-roon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:19:
[...]
Ik ben er achter, het was de framerate. Ik had m'n frames unlocked, en had ongeveer 1400 FPS gedurende de lockpicking mini game. Dat betekende dat als ik: "a" indruk hij direct naar links ging. Kheb nu me frames maar gelocked op 60, gezien deze hele game alles op 60 wil doen. hoger en alles gaat flippen. Het is net skyrim.

YouTube: Fallout 4 - Game Engine Speed Tied to Framerate
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
zo stoort iedereen zich weer aan iets anders, framerate, ini-file, video kaart etc kan mij nou weer niet boeien, het gezeur over de postbode is na vandaag wel weer voorbij.ChojinZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:18:
[...]
Boeie....
Pc vs Console discussie's kan ik wel hebben. Net zoals gezeur over performance, fps dips en slechte graphics.
Maar alsjeblieft zeg, stop is met dat gezeur over de postbode. Heeft echt helemaal niets met Fallout te maken......
Ik snap dat het irritant is dat je pakketje nog niet binnen is. Maar het is net zo irritant om keer op keer weer hetzelfde verhaal te horen.
Met het grote verschil dat het gezeur over de postbode volledige off-topic is. Heeft niets met Fallout te maken.Svennie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:26:
[...]
zo stoort iedereen zich weer aan iets anders, framerate, ini-file, video kaart etc kan mij nou weer niet boeien, het gezeur over de postbode is na vandaag wel weer voorbij.
Maar je hebt gelijk, morgen is het gezeur gelukkig verdwenen..
[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 10-11-2015 17:28 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
niet geheel waar in mijn ogen, het hoort inderdaad niet bij het spel maar wel bij de hype.ChojinZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:27:
[...]
Met het grote verschil dat het gezeur over de postbode volledige off-topic is. Heeft niets met Fallout te maken.
Nou zodra de game in het pakketje zit heeft het toch wel iets met de game te maken natuurlijk.ChojinZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:27:
[...]
Met het grote verschil dat het gezeur over de postbode volledige off-topic is. Heeft niets met Fallout te maken.
Dat jij het niet interessant vind om te lezen is wat anders (en begrijpelijk.)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijn postbode vind het een gaaf spel alleen hoopt hij dat zijn nieuwe videokaart vandaag is bezorgd.ChojinZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:27:
[...]
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
[ Voor 58% gewijzigd door Jelle Brolnir op 10-11-2015 17:33 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Game is echt uber vet, graphics meer dan prima (PS4).
GamiQ, de game notes app met game maps!
Anders dan nagenoeg iedereen hier (volgens mij) ben ik vooral geïnteresseerd in het hele bouw aspect, lekker dorpje opbouwen, wapens en tools ontwikkelen, dat lijkt mij juist het leukste. Ben zelf minder van het shooter element, maar volgens mij ben ik een van de weinige hier
Nee.Donstil schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:31:
[...]
Nou zodra de game in het pakketje zit heeft het toch wel iets met de game te maken natuurlijk.
Dat jij het niet interessant vind om te lezen is wat anders (en begrijpelijk.)
Het gaat hier om de levering van de post. Inhoud van het pakket is niet van belang voor de levering. Had je BF4 besteld, dan had je tegen hetzelfde probleem aan gelopen.
Inhoudelijk heeft het echt niets te maken met Fallout.
Framerates inifiles en videokaarten hebben anders ook bar weinig met het spel te maken. Al zijn er mensen die zich daar 3 uur mee bezig houden voor iedere uur wat ze daadwerkelijk in het spel bevinden. Heeft vooral hoog e-penis gehalte, kijk mij eens 20.000 fps hebben, en heb af en toe een heel irritante dip naar naar 15.000.ChojinZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:27:
[...]
De framerate cap van 30FPS (en de bijbehorende oplossingen) op de pc vind jij off-topic?Flagg schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:35:
[...]
Framerates inifiles en videokaarten hebben anders ook bar weinig met het spel te maken. Al zijn er mensen die zich daar 3 uur mee bezig houden voor iedere uur wat ze daadwerkelijk in het spel bevinden. Heeft vooral hoog e-penis gehalte, kijk mij eens 20.000 fps hebben, en heb af en toe een heel irritante dip naar naar 15.000.
Ik wou alleen nog kwijt voor wie klaagt over het fluogroen van de HUD dat je dit bij de display-instellingen gewoon wijzigen kan (RGB) naar de kleur die je wil.
Mijn uiteindelijke character: Ripley (staat in de namen lijst
S 3
P 7
E 1
C 3
I 4
A 7
L 3
Focus op sneaking, lockpicking en zoveel mogelijk dingen van een afstandje neerhalen! Hopelijk kan ik mijn CHA nog een beetje opkrikken, want dat vind ik best goed bij haar passen.
Die cap zal wel hierom zijn?ChojinZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:38:
[...]
De framerate cap van 30FPS (en de bijbehorende oplossingen) op de pc vind jij off-topic?
WTF, trouwens
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En MOET ik perse eten en drinken zoals in de Hardcore mode van New Vegas? Ik kan er vrijwel niets mee vinden via Google Search.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
En nu heb je twee exemplaren, 1 digitaal, en je bestelling vanwege je gelimiteerde geduld lol
ontopic:
Ik moet zeggen het speelt echt heerlijk via de console (pS4) ik raak niet uitgeexploreerd. Af en toe lastig vanuit de scope bekijken of iemand friendly is of niet, quicksave ervoor (fantastisch dat dit kan op een console game trouwens, quicksave, geen checkpoints
Wel vind ik het jammer wanneer je eet voor je health, je niet meteen je health kan zien...
Something under the bed is drooling
Draait op Ultra hier. en soepel (op wat muisproblemen na welke zijn gefixt door ini aanpassing). Ik heb een X6 1055T, 8gb ram en een R7970-3gb. niks op OC.
-DVD bevat 8gb aan data, leek er op dat je al kon spelen terwijl rest van data werd gedownload op achtergrond
-ziet er strak uit, modding van wapens idem. Merk alleen dat ik wel moeten wennen na FO3/FNV mbt inventory, keys, modding, etc. Ben echt zoekende
www.triathlete.nl
Iemand een idee hoe ik hem weer bij mij krijg!?
In fallout new Vegas wordt je volger weergegeven op de kaart met een heel klein symbool + naam. Misschien kun je dat nu ook vinden? Anders een dimiss all companions station vinden en dan weer meenemen?PuckStar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:54:
Ik heb ergens mijn hond blijkbaar gezegd om te blijven maar ik heb nu geen idee waar hij is.
Als je een andere companion kiest (Codsworth, bijv), dan kan je kiezen waar je hond heengaat als "thuisbasis". Misschien dat dat werkt?PuckStar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:54:
Ik heb ergens mijn hond blijkbaar gezegd om te blijven maar ik heb nu geen idee waar hij is.
Ik geloof ook meer legendary encounters (met legendary loot)Techno Overlord schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:47:
Ik speel op Survivalist difficulty. Wat is er nou speciaal aan deze difficulty behalve dat enemies bullet sponges zijn?
[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 10-11-2015 18:02 ]
Ik zie geen icoon op de map en ik zie ook niet hoe ik ze kan "dismissen".Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:57:
[...]
In fallout new Vegas wordt je volger weergegeven op de kaart met een heel klein symbool + naam. Misschien kun je dat nu ook vinden? Anders een dimiss all companions station vinden en dan weer meenemen?
Gotta love them glitches, deze kwam ik net tegen op Reddit:
Dogmeat does a mid air kill

[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 10-11-2015 18:05 ]
Idem hier. Ik vind er ook niet veel over terug, maar het spel voelt niet abnormaal moeilijk aan of zoTechno Overlord schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:47:
Ik speel op Survivalist difficulty. Wat is er nou speciaal aan deze difficulty behalve dat enemies bullet sponges zijn?
En MOET ik perse eten en drinken zoals in de Hardcore mode van New Vegas? Ik kan er vrijwel niets mee vinden via Google Search.
Wat mij ergert zijn inderdaad de controls. Dat E hard-coded is bijvoorbeeld. Om historische redenen (AZERTY toetsenbord) speel ik met pijltjestoetsen. Die E staat echt niet praktisch voor me :-/
Dat is pas toewijding.anandus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:04:
Die companion-AI lijkt trouwens dommer geworden te zijn vergeleken met eerdere Bethesda-spellen. Holymoly wat dom kunnen ze doen.
Gotta love them glitches, deze kwam ik net tegen op Reddit:
Dogmeat does a mid air kill
[1110/174145:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174145:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/174227:WARNING:content_browser_client.cc(507)] No browser info matching frame process id 2 and routing id 1
[1110/174227:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174227:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/174343:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174343:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/174953:WARNING:content_browser_client.cc(507)] No browser info matching frame process id 2 and routing id 1
[1110/174953:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174953:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/175035:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/175035:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/183551:WARNING:content_browser_client.cc(507)] No browser info matching frame process id 2 and routing id 1
[1110/183551:WARNING:content_browser_client.cc(507)] No browser info matching frame process id 2 and routing id 1
[1110/183551:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/183551:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
Verwijderd
PuckStar schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:54:
Heb je startup parameters ? Plugins ?Loev schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:39:
Dit is de error die ik vind in de Steam directory. Iemand een idee?
[1110/174145:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174145:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/174227:WARNING:content_browser_client.cc(507)] No browser info matching frame process id 2 and routing id 1
[1110/174227:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174227:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/174343:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174343:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/174953:WARNING:content_browser_client.cc(507)] No browser info matching frame process id 2 and routing id 1
[1110/174953:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/174953:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/175035:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/175035:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
[1110/183551:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.allow_outdated
[1110/183551:WARNING:pref_notifier_impl.cc(27)] pref observer found at shutdown plugins.always_authorize
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Nee niks, moet de game nog starten voor de eerste keerJelle Brolnir schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:46:
[...]
Heb je startup parameters ? Plugins ?
Dit topic is gesloten.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.