[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:36:
Iemand al bericht over de pre-order bij Game Mania toevallig :)?
Jup, krijg hier net een smsje binnen. Sowieso kun je daar nu gewoon binnen lopen om je game op te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Ik vind het wel raar dat je al kasten doorzoekt zonder dat je ze opent...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:15:
Fijn. De status op PostNL T&T pagina verandert ineens naar: "Afhaalzending niet opgehaald; geweigerd op afhaal adres"

Er is hier in ieder geval niemand geweest. Vraag me nu ook erg af wat hiermee bedoeld wordt. Aan de deur is het pakket in ieder geval niet geweigerd, want er is hier niemand geweest.
Zou even bellen met postnl. Heb het ook wel eens gehad dat ik de hele dag al thuis aan het wachten was op een belangrijk pakje dat de status opeens veranderde terwijl hij niet was geweest. Uiteindelijk heeft de klantenservice de postbode gebeld en is hij alsnog langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
denial1986 schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:16:
[...]

De status is nog hetzelfde. Ik dacht ook al wat jij zegt met het vooraankondigen, maar lijkt me dat hij dan wel echt vandaag de deur uit moest om morgen op de mat te vallen. Heb er een naar onderduikgevoel bij...
Status is nog ongewijzigd bij mij terwijl ik hoor dat bij de meeste anderen die besteld hebben bij gamedumper de TT wel is aangepast. Geen fallout voor mij vandaag zo lijkt het :( Tevens ook de laatste keer dat ik iets preorder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:38:
[...]

Jup, krijg hier net een smsje binnen. Sowieso kun je daar nu gewoon binnen lopen om je game op te halen!
Oh ja geen idee hoe dat altijd gaat. Kreeg tot nu toe altijd een smsje, maar dan ging het vaak om games waar ik niet heel hard naar uitkeek.

Ach, zit toch op het werk :P

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Ik zit hier ook op me werk, te wachten tot het 4 uur is.

Maar ik bedenk me net dat ik op mijn PC de power opties nog niet goed heb gezet.
Dus Fallout 4 is nu wel aan het downloaden op steam, maar ik ben bang dat Windows 10 in slaap modus is gevallen.

Nou ja, in het ergste geval nog even 4 uurtjes downloaden als ik thuiskom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Xanthian schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:46:
Ik zit hier ook op me werk, te wachten tot het 4 uur is.

Maar ik bedenk me net dat ik op mijn PC de power opties nog niet goed heb gezet.
Dus Fallout 4 is nu wel aan het downloaden op steam, maar ik ben bang dat Windows 10 in slaap modus is gevallen.

Nou ja, in het ergste geval nog even 4 uurtjes downloaden als ik thuiskom.
opzich is downloaden toch een activiteit waarbij die niet moet gaan slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:47:
[...]

Als hij inderdaad aan het downloaden is zou hij niet in slaapstand moeten springen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Joenino schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:50:
[...]

Als hij inderdaad aan het downloaden is zou hij niet in slaapstand moeten springen.
Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:47:
[...]

Jullie stellen mij weer gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:41:
[...]

Zou even bellen met postnl. Heb het ook wel eens gehad dat ik de hele dag al thuis aan het wachten was op een belangrijk pakje dat de status opeens veranderde terwijl hij niet was geweest. Uiteindelijk heeft de klantenservice de postbode gebeld en is hij alsnog langs geweest.
Goede tip. Zojuist gebeld en het pakket is geweigerd door de chauffeur. Dit kan meerdere redenen hebben, bijvoorbeeld een beschadiging en nu gaat ie dus retour naar de afzender. Nu mag Coolblue met een passende oplossing komen. Dit zou wel bijzonder vervelend zijn als ik vandaag niks binnen krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Gister een melding gekregen van bol.com dat mijn bestelling gereed was voor verzending.
Heb echter nog geen track-trace of iets dergelijks ontvangen..

Ben vanavond rond 18:30 thuis.. Hoop dan toch echt wel dat het spel geleverd is vandaag.
Gister ter voorbereiding mijn vrouw alvast uitgelegd hoe ze het spel voor me aan de steam library toe kan voegen om hem alvast te downloaden.. En afgesproken het huis niet uit te gaan wanneer niet nodig en het spel nog niet geleverd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Mauz1978 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:41:
Ik vind het wel raar dat je al kasten doorzoekt zonder dat je ze opent...
Speeds things up a bit :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 21:04
Heeft het eigenlijk nut om dingen als een schaar, wrench etc. mee te nemen? Kan zo 1,2,3 namelijk niet zien welke items ik wel en welke ik beter niet mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Wizz3rd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:57:
Heeft het eigenlijk nut om dingen als een schaar, wrench etc. mee te nemen? Kan zo 1,2,3 namelijk niet zien welke items ik wel en welke ik beter niet mee kan nemen.
Alles heeft nu opzich nut, alles is een onderdeel om mee te craften, wat voor jou nuttig is ligt aan wat je wil/moet maken ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:00:
[...]

Alles heeft nu opzich nut, alles is een onderdeel om mee te craften, wat voor jou nuttig is ligt aan wat je wil/moet maken ;).
Aha, alles meenemen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gisteren niet gecheckt maar hoeveel kan je companion voor je dragen? Zag wel optie om iets te transferen naar mn hond maar niet gedaan.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:31
vergeet alleen niet dat je maar een max aantal kilo's kan meesleuren ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ja, maar dan zit je al snel vol :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:03:
[...]

Daar is die hond toch voor? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:03:
[...]

S op 10 zetten en tillen maar _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Wizz3rd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:05:
[...]

Daar is die hond toch voor? >:)
Ook weer zo, maar in vorige delen kwam het nog wel eens voor dat je companion opeens weg was :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:10:
[...]

Ook weer zo, maar in vorige delen kwam het nog wel eens voor dat je companion opeens weg was :P.
Dat gebeurd in deze blijkbaar ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ordos20 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:50:
[...]

Oh damn. Gisteren klaargezet voor vanavond en ik heb een 21:9 scherm. hrrrmm
Case_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:48:
Begrijp ik nou dat ze 'nog' steeds geen 21:9 support hebben ingebouwd in hun game? Teleurstellend... Benieuwd hoe goed het tweaken van de game-files daarmee kan helpen. Herinner me dat Skyrim het behoorlijk slecht deed met de menu's. (Nu weet ik alleen niet meer of dat een .ini fix of 'flawless-widescreen' was.)

Hoe cruciaal is een controller eigenlijk om prettig te spelen? Anders haal ik 't spel wel gelijk een keer met een controller, die mist namelijk nog in de collectie.
To run Fallout 4 at 21:9 without issue simply open Fallout4Prefs.ini in your documents (or just search for it), and change the following lines to how they are below:

bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY

Here XXXX is whatever your horizontal resolution is aand YYYY is whatever your vertical resolution is. Next do the same for the second Fallout4Prefs.ini located in wherever you insalled steam, then open steamapps, then common, then Fallout 4, then Fallout 4 again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 11:03
Mijn Intertoys online bestelling van zaterdag jl. (PS4) is inmiddels ook binnen, mét bobblehead. Vanavond proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:10:
[...]

Oh, das wel lastig dan. Nooit gebruik gemaakt van een companion, of de radio in vorige delen :/ Wist niet dat dat een mogelijkheid was, haha 8)7 . Gister erg vermaakt met de classic radio in combinatie met super serieuse cutscenes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsk2k
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 07:28
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:54:
[...]

Goede tip. Zojuist gebeld en het pakket is geweigerd door de chauffeur. Dit kan meerdere redenen hebben, bijvoorbeeld een beschadiging en nu gaat ie dus retour naar de afzender. Nu mag Coolblue met een passende oplossing komen. Dit zou wel bijzonder vervelend zijn als ik vandaag niks binnen krijg.
EDIT: het wordt al gefixed kennelijk

[ Voor 16% gewijzigd door dsk2k op 10-11-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Gisteren toch maar de pip boy editie gekocht voor mijn vrouw... (paar unboxings zitten kijken, en dit gaat heel leuk naast haar fatboy (of hoe die bom ook heet) staan.

Vannavond mag ik hem afhalen, en dan maar de code op steam gebruiken (heb geen dvd spelers in de PC's meer).

Heeft iemand al ervaring met de UI op 3440x1440? En zo ja, is het mooi? (en welke FOV is aangeraden daarvoor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsk2k schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:25:
[...]

Als het retour afzender gaat dan gaat het 'm vandaag niet worden denk ik, als er voor vandaag nog iets gefixed moet worden dan moet dit voor 15:00 gedaan worden i.v.m eventueel een VandaagNog oplossing.
Zojuist met Coolblue gesproken. Zoals ik gewend ben van ze, hebben ze geregeld dat ik vandaag nog een nieuw pakket toegestuurd krijg, naar mijn thuisadres. Fantastische service heeft Coolblue toch.

Tot zover mijn off-topic gebrabbel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsk2k
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 07:28
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:30:
[...]

Zojuist met Coolblue gesproken. Zoals ik gewend ben van ze, hebben ze geregeld dat ik vandaag nog een nieuw pakket toegestuurd krijg, naar mijn thuisadres. Fantastische service heeft Coolblue toch.

Tot zover mijn off-topic gebrabbel. :)
Ben ook niet anders gewend maar ik ben niet objectief ;) [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limp_1983
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Temujin schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:55:
Gister een melding gekregen van bol.com dat mijn bestelling gereed was voor verzending.
Heb echter nog geen track-trace of iets dergelijks ontvangen..

Ben vanavond rond 18:30 thuis.. Hoop dan toch echt wel dat het spel geleverd is vandaag.
Gister ter voorbereiding mijn vrouw alvast uitgelegd hoe ze het spel voor me aan de steam library toe kan voegen om hem alvast te downloaden.. En afgesproken het huis niet uit te gaan wanneer niet nodig en het spel nog niet geleverd is :)
Je hebt haar goed opgevoed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Die eerste deathclaw was wel een taaie, speel op hard maar moest aantal keer opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Ik krijg vandaag de PS4 versie geleverd, helaas tot 1700 aan het werk, en daarna vanaf huis na 10 minuten meteen door tot vannacht laat. In de tussentijd maar wel vast installeren zodat ik morgen donderdag vrijdag wel kan spelen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Snake1997 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:14:
Mijn Intertoys online bestelling van zaterdag jl. (PS4) is inmiddels ook binnen, mét bobblehead. Vanavond proberen :)
Mijn filiaal van Intertoys had de bobbleheads niet binnen gekregen :(
Balen!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 20:46
Iemand al het spel aan het spelen op de PC met de settings op MAX?
Is er veel verschil tussen Fallout 3 en Fallout 4 zichtbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:37:
Yup, er is aanzienlijk verschil (tenminte in het begin stuk), vergelijk het met Fallout 3 met HD texture mods met mooiere animaties en (veel) betere lichteffecten).

't is in elk geval een stuk mooier dan ik verwacht had na alle horrorverhalen. :)

ps. met i5 4670K @4,5, 8 gb ram, R9 280X wordt al ultra settings geadviseerd, zelf heb ik tesselation in de catalyst hard gecapt op 16x om zo de framerateloss door Nvidia gameworks te minimaliseren/teniet te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 10-11-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ja, vind het er ook prima uitzien eigenlijk (PC op high), maar eigenlijk zal het me ook worst zijn, na een paar uurtjes zit ik alweer uit te kijken naar uren content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Man. Ik twijfel. Nooit een Fall out game gespeeld, wel een (redelijk)beest van een computer en op zoek naar een leuke nieuwe game. Ik twijfel tussen Dying light, die ik voor 20 euro kan ophalen, of Fall out, voor 40. Shooters etc heb ik voldoende. Iemand beide games gespeeld toevallig die mij kan helpen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik speel op Ultra hier.. en ik moet zeggen.. het ziet er prachtig uit.. (vooral in de buitengebieden) In de gebouwen lijkt het hier en daar nog flink op Fallout 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:18
Dying light vond ik niet zo, althans leuk vermaak voor een uurtje of 4. Hier heb ik gister al meer dan 4 uur ingestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
Torrie844 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:44:
Man. Ik twijfel. Nooit een Fall out game gespeeld, wel een (redelijk)beest van een computer en op zoek naar een leuke nieuwe game. Ik twijfel tussen Dying light, die ik voor 20 euro kan ophalen, of Fall out, voor 40. Shooters etc heb ik voldoende. Iemand beide games gespeeld toevallig die mij kan helpen?
Fallout 4 vannavond pas, Dying light wel veel gespeeld.

Is toch heel wat anders, en fallout bied meer bang for your buck qua uren tov een freerunnerslash'emup.

Heb je fallout 3 gespeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Mijn advies als je het niet zeker weet, koop Fallout 3 voor een prikkie, installeer HD textures en andere mods en kijk of het wat voor je is. Zoja, ben je zo 100+ uur verder, daarna kan je hetzelfde geintje nog een keer doen met Fallout New Vegas na nog een keer 100+, dan weet je precies of je Fallout 4 wel of niet moet kopen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het zijn nogal verschillende spellen dus ze zijn moeilijk te vergelijken. Met Fallout krijg je in ieder geval een stuk meer en vooral meer gevarieerde gameplay. Veel meer verhaal en dingen te zien.

Dying Light is meer een shooter dan een RPG als ik het zo mag noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:41:
[...]

Yup, er is aanzienlijk verschil (tenminte in het begin stuk), vergelijk het met Fallout 3 met HD texture mods met mooiere animaties en (veel) betere lichteffecten).

't is in elk geval een stuk mooier dan ik verwacht had na alle horrorverhalen. :)

ps. met i5 4670K @4,5, 8 gb ram, R9 280X wordt al ultra settings geadviseerd, zelf heb ik tesselation in de catalyst hard gecapt op 16x om zo de framerateloss door Nvidia gameworks te minimaliseren/teniet te doen.
Bedankt voor de replay, ben benieuwd hoe die bij mij gaat lopen.
Heb een Intel Core i5 4570 - R9 280X - 8 gb ram,met high settings ben ik al blij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Nou Nedgame pre order ik ook niks meer. Verdomme morgen pas op zijn vroegst. :-(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Geteisem schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:47:
Nou Nedgame pre order ik ook niks meer. Verdomme morgen pas op zijn vroegst. :-(
:o

meestal wel goede ervaringen met Nedgame. Ditmaal voor coolblue gegaan omdat ze gisteren nog CE's hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:46:
[...]
Bedankt voor de replay, ben benieuwd hoe die bij mij gaat lopen.
Heb een Intel Core i5 4570 - R9 280X - 8 gb ram,met high settings ben ik al blij. :9
Dat wordt zonder problemen 60+ fps @ ultra settings met een paar kleine tweaks hier en daar in de .ini files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Ik zit toch een klein beetje met een dillema mensen.

De vraag is niet of ik FO4 ga kopen, maar waarvoor ik FO4 ga kopen. Ik heb een PS4 en een PC en ik twijfel gewoon tussen deze 2. Waar ik dan precies tussen twijfel is het gemak van de PS4 en het soepeler lopende spel op de PC. Mijn vraag is dan eigenlijk. Loopt het spel soepeler op de PC? Ziet het er grafisch veel beter uit?

Specs pc zijn trouwens i5 4690, r9 280x, 8gb ram en er zit een SSD in natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:46:
[...]

Fallout 4 vannavond pas, Dying light wel veel gespeeld.

Is toch heel wat anders, en fallout bied meer bang for your buck qua uren tov een freerunnerslash'emup.

Heb je fallout 3 gespeeld?
Nooit gespeeld. Wel Skyrim. Maar ik hou doorgaans van de open world rpg elementen, zowel in DL als FA zal ik waarschijnlijk plezier kunnen vinden.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:46:
[...]

Mijn advies als je het niet zeker weet, koop Fallout 3 voor een prikkie, installeer HD textures en andere mods en kijk of het wat voor je is. Zoja, ben je zo 100+ uur verder, daarna kan je hetzelfde geintje nog een keer doen met Fallout New Vegas na nog een keer 100+, dan weet je precies of je Fallout 4 wel of niet moet kopen. ;)
Thanks, zal dat doen :)
Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:46:
Het zijn nogal verschillende spellen dus ze zijn moeilijk te vergelijken. Met Fallout krijg je in ieder geval een stuk meer en vooral meer gevarieerde gameplay. Veel meer verhaal en dingen te zien.

Dying Light is meer een shooter dan een RPG als ik het zo mag noemen.
Mm, lastig. Maar thanks! ga vanavond eens de stad afstruinen, als ik hem zie liggen haal ik hem wellicht, maar begin dan sowieso bij FO3.

[ Voor 21% gewijzigd door Torrie844 op 10-11-2015 11:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:48:
[...]

:o

meestal wel goede ervaringen met Nedgame. Ditmaal voor coolblue gegaan omdat ze gisteren nog CE's hadden.
Ja, via mijn pakket status lijkt het of dat de fout wellicht bij PostNl zit. Anyhow. Sigh! :'(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 19:34
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:37:
Nee is geen enkel verschil.

Afbeeldingslocatie: https://0cb8dd5d2dc142d08f0f-eb3b436d25971e5860b39e72b0600342.ssl.cf1.rackcdn.com/images/41D55S_dcKzG.878x0.Z-Z96KYq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2015/06/Fallout-4-Trailer-Screenshot-48-1280x720.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Torrie844 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:48:
[...]

Nooit gespeeld. Wel Skyrim. Maar ik hou doorgaans van de open world rpg elementen, zowel in DL als FA zal ik waarschijnlijk plezier kunnen vinden.

[...]

Thanks, zal dat doen :)
Succes. FO3 + expansions + vegas is een hele leuke journey, zeker als je skyrim leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Arwintju schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:48:
Ik zit toch een klein beetje met een dillema mensen.

De vraag is niet of ik FO4 ga kopen, maar waarvoor ik FO4 ga kopen. Ik heb een PS4 en een PC en ik twijfel gewoon tussen deze 2. Waar ik dan precies tussen twijfel is het gemak van de PS4 en het soepeler lopende spel op de PC. Mijn vraag is dan eigenlijk. Loopt het spel soepeler op de PC? Ziet het er grafisch veel beter uit?

Specs pc zijn trouwens i5 4690, r9 280x, 8gb ram en er zit een SSD in natuurlijk.
Keuze is niet zo moeilijk dacht ik zo, ga gewoon voor de PC.
Alleen al om de mods die er straks aan zitten te komen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 17:24
Fallout 4 nog niet gespeeld, deel 3 wel. Dying light heb ik ook gespeeld.
Het is een beetje appels met peren vergelijken en zal afhangen wat je zelf leuker vind qua genre. Dying light is een beetje een mix tussen Far cry/mirrors edge. Het verveelde mij persoonlijk snel qua gameplay. Over Fallout heb je vast genoeg gezien en gelezen.

Ik zou persoonlijk 2 tientjes extra neerleggen en voor Fallout gaan. Als de game je aanspreekt en je vind het leuk dan heb je er uren plezier van (veel content, variatie in gameplay). En als je het niets vind dan verkoop je hem snel, zo net na de release is dat minimaal verlies qua geld.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
Mag ik hier wel noemen toch?
Handig lijstje met handige info/tips/tricks voor FO4.

Als je er meer weet PM me dan even!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:50:
[...]

Keuze is niet zo moeilijk dacht ik zo, ga gewoon voor de PC.
Alleen al om de mods die er straks aan zitten te komen. :*)
Op de bank kunnen spelen in de huiskamer heeft ook meerwaarde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is geen Fallout 3 maar Fallout NV welke je nu vergelijkt met Fallout 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
ummmmmmm... hoe installeer ik fallout 4 van dvd, Steam popup vraagt code... maar zie nergens een code??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:48:
[...]

Dat wordt zonder problemen 60+ fps @ ultra settings met een paar kleine tweaks hier en daar in de .ini files.
Welke tweaks gebruik je dan? Spel draait meestal 75 fps op ultra (capped) maar op sommige plekken drops naar 40~

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:52:
[...]

Dat is geen Fallout 3 maar Fallout NV welke je nu vergelijkt met Fallout 4 ;)
Oh ja vandaar dat ze gelijk zijn. Die is natuurlijk nieuwer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Post ontvangen maar geen Fallout, gisteren verzonden door yourgamezone. Meerdere mensen? :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:18

Case_C

[Team Carrack]

Misschien hadden ze Fallout 4 maar in Cry-Engine moeten maken? :P

Een hobby-project van een dev. bij CIG.
http://80.lv/articles/wha...was-built-with-cryengine/
Afbeeldingslocatie: http://80.lv/wp-content/uploads/2015/11/general_lighting-1024x576.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
afca020 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:53:
Post ontvangen maar geen Fallout, gisteren verzonden door yourgamezone. Meerdere mensen? :F
Oei, ik verwacht vandaag ook een pakketje van Yourgamezone.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:55

Audione0

Strijdt der titanen

Ik twijfel nog of ik deze game voor de PC of PS4 moet aanschaffen.

Aan de ene kant is lui op de bank heerlijk om te spelen, maar alle eye candy die de pc versie geeft, heeft ook wel de voorkeur :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Gekke vraag misschien maar waarom Pre-ordenen mensen fallout om het (misschien) op tijd via de post te krijgen,terwijl het hier gewoon in de schappen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Case_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:54:

[afbeelding]
Cryengine. leuk, maar Crytek's licensing scheme lijkt me best wel duur zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw

... plaatje...
Ziet er nu prima uit toch?

Afbeeldingslocatie: http://vignette1.wikia.nocookie.net/fallout/images/c/c8/Vault111Opening.png/revision/latest?cb=20150603222106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:15
Zou fallout 4 draaien op een iris pro chipset? (Onboard dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik vind de uitleg rondom het eerste tankstation (waar je de hond vindt) wel erg mager. Het is blijkbaar een settlement-gebied en ik kan er zowat het gehele tankstation uit elkaar trekken voor allerlei materials zonder enige informatie met wat ik er mee kan en hoe alles precies in elkaar zou moeten steken.

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 10-11-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Yesss, net postnl sms dat het bezorgd is op afhaal punt. woot woot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:56:
Gekke vraag misschien maar waarom Pre-ordenen mensen fallout om het (misschien) op tijd via de post te krijgen,terwijl het hier gewoon in de schappen ligt?
Voor de bobblehead en soundtrack en om verzekerd te zijn om hem de 10e te hebben. Alhoewel dat was de bedoeling. Maar dit is ook mijn laatste pre order denk ik. :(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Geteisem schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:58:
[...]

Voor de bobblehead en soundtrack en om verzekerd te zijn om hem de 10e te hebben. Alhoewel dat was de bedoeling. Maar dit is ook mijn laatste pre order denk ik. :(
Dit heb ik dus nooit begrepen. Tegenwoordig zijn de games genoeg voorradig dat je hem sowieso ergens kunt oppikken. Daarbij is de kans dat je hem fysiek ergens meekrijgt veel groter. Zo heb ik games geregeld 3-4 dagen eerder dan de release date. Fallout 4 (PS4) had ik bijvoorbeeld afgelopen vrijdag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
_Anvil_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:52:
ummmmmmm... hoe installeer ik fallout 4 van dvd, Steam popup vraagt code... maar zie nergens een code??
achterop het survival gids boekje... right. how did I miss that ? lol

(wel jammer dat er geen echte gids bij zit zoals bij deel 1 en 2, poster is nice though)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Omdat hype en speciale edities met dingen die je na een maand in de bak gooit.

Letterlijk twee klikken met Steam, maar het is leuker om gestrest te moeten bellen met de [zaak x] en vervolgens thuis te moeten blijven voor de postbode. :?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Wel als het goed afloopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
Ries schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:57:
Ik vind de uitleg rondom het eerste tankstation (waar je de hond vindt) wel erg mager. Het is blijkbaar een settlement-gebied en ik kan er zowat het gehele tankstation uit elkaar trekken voor allerlei materials zonder enige informatie met wat ik er mee kan en hoe alles precies in elkaar zou moeten steken.
spoiler:
Moet je nog even een stukkie verder spelen :) Je komt er wel achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Normaal doe ik het ook nooit, maar ik had nog wat oude games liggen die ik kon inruilen. Enkel daarom gedaan dus.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

Maar hoe zit het nou met die rare bug dat je achter een terminal blijft hangen nadat je ervan uitlogt?

Ik wil vanavond graag wat meer tijd in Fallout 4 doorbrengen, maar niet als ik elke keer opnieuw moet gaan opstarten en backtracken. Dit leek me namelijk gisteren wel een vrij consequent probleem te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Bullettooth op 10-11-2015 12:07 ]

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ja, het hele bouwen van een nederzetting moet ik ook nog doorkrijgen. Dat is echt nieuw. Ook hoe/of je materiaal opslaat etc. Heb me alleen nog met wat introwerk bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Bullettooth schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:06:
Maar hoe zit het nou met die rare bug dat je achter een terminal blijft hangen nadat je ervan uitlogt?

Ik wil vanavond graag wat meer tijd in Fallout 4 doorbrengen, maar niet als ik elke keer opnieuw moet gaan opstarten en backtracken.
Heb ik op PC nog niet gehad, heb er al een paar gehacked zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Bullettooth schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:06:

Ik wil vanavond graag wat meer tijd in Fallout 4 doorbrengen, maar niet als ik elke keer opnieuw moet gaan opstarten en backtracken.
Je moet je wapen even holsteren voordat je gebruik maakt van de terminal.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:33
Ik twijfel nog enorm of ik FO4 wel of niet haal...

Hoe zit het eigenlijk met de animaties bij deze game, zijn die ook (sterk) verouderd? Vreemd lopende/bewegende/'zwevende' mensen, slechte lip sync etc.? Dit soort zaken halen mij meer uit de spelervaring dan iets mindere graphics. Is het erg gesteld op dit gebied, of te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

batumulia schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:07:
[...]

Je moet je wapen even holsteren voordat je gebruik maakt van de terminal.
Kijk, daar kan ik wat mee. Het is een workaround natuurlijk, maar voorlopig helpt het wel. _/-\o_

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Eigenlijk dus voor de extra goodies waar je weinig mee doet.
Loop straks wel de media markt binnen 49 euro voor de pc versie.,wilde hem bij game mania halen maar daar vragen ze gewoon 59 voor de PC versie vreemd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:09:
Loop straks wel de media markt binnen 49 euro voor de pc versie.,wilde hem bij game mania halen maar daar vragen ze gewoon 59 voor de PC versie vreemd!
Bij de gamemania koop ik al maanden (jaren?) niets meer. Zoals je zelf al aangeeft is de MediaMarkt altijd goedkoper. Scheelt doorgaans 10 tot 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:55

Audione0

Strijdt der titanen

[afbeelding]
Ja dit had van mij ook wel gemogen ja..

Of die van bijvoorbeeld metro(last light) 4A engine. Ook wel een mooie vind ik. Past wel binnen dat post apocalyptische wereldje van FA4

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk is dat per persoon verschillend, maar ik bijvoorbeeld hecht daar waarde aan, of ik daar nou wel of niet iets mee doe. Ik vind het persoonlijk erg leuk om dat soort goodies te verzamelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Gaat vol op display bij ons, dat staat nog jaren op haar buro naast de andere fallout dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:11:
[...]

Natuurlijk is dat per persoon verschillend, maar ik bijvoorbeeld hecht daar waarde aan, of ik daar nou wel of niet iets mee doe. Ik vind het persoonlijk erg leuk om dat soort goodies te verzamelen. :)
Heb je helemaal gelijk aan,is ook iets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Een fake reddit account had me op reddit een PM gestuurd met in 1 zin het einde van het FO4 verhaal. Gelukkig maakt het me niet heel veel uit, maar bizar dat sommigen het zo leuk vinden anderen op deze manier te pesten.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:11:
[...]

Gaat vol op display bij ons, dat staat nog jaren op haar buro naast de andere fallout dingen.
Moet wel zeggen dat er leuke hebbe dingen zijn van fallout,zelf zou ik wel de fallout-anthology willen hebben op de hoop dat die later veel geld waard zou worden. :P

Afbeeldingslocatie: http://store.bethsoft.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/t/etc-games-fo-anthology02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
Net uitgespeeld: Gordon en Joling kwamen uit de Vault.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:16:
[...]

Moet wel zeggen dat er leuke hebbe dingen zijn van fallout,zelf zou ik wel de fallout-anthology willen hebben op de hoop dat die later veel geld waard zou worden. :P

[afbeelding]
Ik kan het niet laten om elke keer als ik de computer kamer binnenloop om de knop op dat ding in te drukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
Jeroenneman schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:03:
[...]

Omdat hype en speciale edities met dingen die je na een maand in de bak gooit.

Letterlijk twee klikken met Steam, maar het is leuker om gestrest te moeten bellen met de [zaak x] en vervolgens thuis te moeten blijven voor de postbode. :?
De spanning opbouwen, pakketje binnenkrijgen, ik vind dat inderdaad leuker dan iets digitaals kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zit er nou een hardcore mode in net als in New Vegas? Ik kan namelijk nergens zien of ik moet eten, drinken of slapen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ik las dat je je stats naar 11 kon krijgen door de bobbleheads alleen op te pakken als de bijbehorende stats al 10 zijn.

Stel je Strength is 10 via levels en als je de Strength bobblehead oppakt, dan wordt je Strength 11. Als je de bobblehead oppakt als Strength 9 of lager is, kun je nooit via levels je Strength naar 11 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik kan later pas spelen, maar hier al een paar mods :)

Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.
Enhanced Wasteland Preset: Interessanter kleurenpalet als ik op de voorbeelden mag afgaan.

Benieuwd wanneer Mod Organizer FO4 zal ondersteunen. Zal niet lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
YellowOnline schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:23:
Ik kan later pas spelen, maar hier al een paar mods :)

Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.
Enhanced Wasteland Preset: Interessanter kleurenpalet als ik op de voorbeelden mag afgaan.

Benieuwd wanneer Mod Organizer FO4 zal ondersteunen. Zal niet lang duren.
Enhanced Wasteland Preset is nou niet echt geweldig zoals ik daar kan zien (vind origineel zelfs beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik hoop vandaag mijn pakket op te kunnen halen bij de lokale Appie Heijn. Ik probeer nog steeds zo min mogelijk te lezen mbt de verhaallijn en quests. Apart van de lijst van perks heb ik eigenlijk nog helemaal geen onderzoek gedaan.

Zijn er eventueel non-spoiler tips waarvan ik op de hoogte moet zijn? Apart van "neem een paar dagen vrij" etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Voordeel van het schijfje is wel de leuke poster die erbij zit, bij mij al aan de muur inmiddels.

Maarre... klopt het dat ie na 5gb stopt met de dvd instal en aan de (veel slomere) steam download begint??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
_Anvil_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:28:
Voordeel van het schijfje is wel de leuke poster die erbij zit, bij mij al aan de muur inmiddels.

Maarre... klopt het dat ie na 5gb stopt met de dvd instal en aan de (veel slomere) steam download begint??
dat kan zeker kloppen ja.

[My Home Automations]

Pagina: 1 ... 55 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.