[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
weird, gecomprimeerd zou dat toch meer moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:26:
Ik hoop vandaag mijn pakket op te kunnen halen bij de lokale Appie Heijn. Ik probeer nog steeds zo min mogelijk te lezen mbt de verhaallijn en quests. Apart van de lijst van perks heb ik eigenlijk nog helemaal geen onderzoek gedaan.

Zijn er eventueel non-spoiler tips waarvan ik op de hoogte moet zijn? Apart van "neem een paar dagen vrij" etc :p
Bugs. Veel bugs.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:44
Gisteren paar uur gespeeld, helemaal geen last gehad van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:23:
Ik kan later pas spelen, maar hier al een paar mods :)

Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.
Enhanced Wasteland Preset: Interessanter kleurenpalet als ik op de voorbeelden mag afgaan.

Benieuwd wanneer Mod Organizer FO4 zal ondersteunen. Zal niet lang duren.
Er wordt wel al aan F4SE gewerkt :)
Ik ben nog geen bugs tegengekomen, na 5 uur spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 10-11-2015 12:34 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
anandus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:32:
[...]

Er wordt wel al aan F4SE gewerkt :)

[...]

Ik ben nog geen bugs tegengekomen, na 5 uur spelen.
Dus binnen een maand echte high res mods?:P Niet dat het me heel veel kan schelen gaat me er toch meer om dat ik lekker kan doen wat ik wil :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
nog niet heel ver gekomen, bouwen op het settlement is een beetje verslavend, scrap /scrap / scrap..

vind de pip-boy companion app wel brilliant, 10 inch tablet naast de PC op de kickstand, ik hoop dat meer games dit gaan oppikken qua functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Ik heb met de vorige Geforce driver gisterenavond 1 vastloper gehad, daarnaast een keer meegemaakt dat ik met de camera onder het bureau kwam toen ik voor een computer ging zitten. Ook werken de subtitles bij mij niet goed. In gesprekken blijft alleen de openingsregel staan. Afgezien daarvan een bugloze ervaring in de +- vier uur dat ik gespeeld heb.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 19:34
detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:26:
Ik hoop vandaag mijn pakket op te kunnen halen bij de lokale Appie Heijn. Ik probeer nog steeds zo min mogelijk te lezen mbt de verhaallijn en quests. Apart van de lijst van perks heb ik eigenlijk nog helemaal geen onderzoek gedaan.

Zijn er eventueel non-spoiler tips waarvan ik op de hoogte moet zijn? Apart van "neem een paar dagen vrij" etc :p
Ik ben ook nog geen bugs tegengekomen maar ik zou wel naast quicksaves twee saves gebruiken waar je om en om overheen saved (of elke keer een nieuwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33

Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.[/url]

Benieuwd wanneer Mod Organizer FO4 zal ondersteunen. Zal niet lang duren.
Vette shizzle. Dat wil ik wel even aanschouwen. Leuk voor de herkenning factor als je er na de blast en 200 jaar weer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.
Dat kan je ook makkelijk zelf doen met een noclip commando in de console of met een unlock commando.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Remy!!!! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:37:
[...]

Dat kan je ook makkelijk zelf doen met een noclip commando in de console of met een unlock commando.
Mja, noclip haalt het immerision-element wel onderuit. De mod maakt gewoon een deur open die anders gesloten blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Kan iemand mij vertellen hoe het spel zich speelt op een phenon x4 945 met een 670gtx en 12 gb geheugen..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Tja, het is wel Bethesda waar we het over hebben. Een spel is niet compleet zonder bugs :p
Sluw schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:36:
Ik ben ook nog geen bugs tegengekomen maar ik zou wel naast quicksaves twee saves gebruiken waar je om en om overheen saved (of elke keer een nieuwe).
Ik ben zelf een "use ALL the saves" persoon. Als een keuze me niet bevalt kan ik altijd terug. Dat is wel iets wat ik de eerste playthrough wil vermijden, aangezien dat wel het gevoel van consequenties eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Apart, FA zelf kwam met High settings, Geforce Experience zet vrij veel op Ultra, niet dat ik kan testen want ik zit op mijn werk remote te kloten :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:44:
Apart, FA zelf kwam met High settings, Geforce Experience zet vrij veel op Ultra, niet dat ik kan testen want ik zit op mijn werk remote te kloten :P.
Geforce experience is erg leuk, totdat je een 21:9 scherm hebt staan. Geen van de recommended settings zijn goed totdusverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:46:
[...]

Geforce experience is erg leuk, totdat je een 21:9 scherm hebt staan. Geen van de recommended settings zijn goed totdusverre.
Die hangt (nog) aan mijn Mac, twijfel al een tijdje of ik hem aan de PC zal hangen,maar met die hoge resolutie gaat mijn GTX 780 het weer zwaar krijgen, keuzes, keuzes :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 19:34
detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:42:
[...]

Tja, het is wel Bethesda waar we het over hebben. Een spel is niet compleet zonder bugs :p

[...]

Ik ben zelf een "use ALL the saves" persoon. Als een keuze me niet bevalt kan ik altijd terug. Dat is wel iets wat ik de eerste playthrough wil vermijden, aangezien dat wel het gevoel van consequenties eruit haalt.
Ah daar heb ik geen last van. Vind het niet erg dat sommige dingen fout gaan. Maar ik lees hier en daar dat er soms een mechanic kapot gaat die kapot blijft als je een oude save load. Als je er twee of meer hebt heb je meer kans dat 1 het wel doet. Ik heb het nog niet nodig gehad maar better be safe than sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 20:46
Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:46:
[...]

How To Add 21:9 (Ultrawide) Support:
To run Fallout 4 at 21:9 without issue simply open Fallout4Prefs.ini in your documents (or just search for it), and change the following lines to how they are below:

bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY

Here XXXX is whatever your horizontal resolution is aand YYYY is whatever your vertical resolution is. Next do the same for the second Fallout4Prefs.ini located in wherever you insalled steam, then open steamapps, then common, then Fallout 4, then Fallout 4 again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik heb na mijn eerste sessie de savegames zelfs maar even fysiek gekopieerd, voor het geval dat :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 19-09 09:34
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
Ik heb na mijn eerste sessie de savegames zelfs maar even fysiek gekopieerd, voor het geval dat :').
Kun je aangeven waar je die precies kan vinden? Ga vanmiddag bij een vriend door met spelen en wil graag mn savegame meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 17-09 07:49
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
[...]

To run Fallout 4 at 21:9 without issue simply open Fallout4Prefs.ini in your documents (or just search for it), and change the following lines to how they are below:

bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY

Here XXXX is whatever your horizontal resolution is aand YYYY is whatever your vertical resolution is. Next do the same for the second Fallout4Prefs.ini located in wherever you insalled steam, then open steamapps, then common, then Fallout 4, then Fallout 4 again.
Raar dat dit soort dingen nog nodig zijn voor een game uit 2015. Handig dat het makkelijk aangepast kan worden maar raar dat het niet native word ondersteund.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY

Heb ik een pagina terug ook al gepost voor andere mensen. Ik gaf niet aan dat ik geen tweaker ben ( ;) ), alleen dat geforce recommended settings nogal te wensen over laten... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Grimmie187 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:50:
[...]

Kun je aangeven waar je die precies kan vinden? Ga vanmiddag bij een vriend door met spelen en wil graag mn savegame meenemen :)
Bij mij: documents, mygames, fallout4, saves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Nog tips voor de beste Steam download region? Kom niet verder dan 2,2 mb/s (Novosibrisk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 19-09 09:34
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:52:
[...]

Bij mij: documents, mygames, fallout4, saves
Ah dat had ik ook nog kunnen bedenken, dacht misschien ergens verstopt in steam ofzo..

Tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning7
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-06 10:20
_Anvil_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:53:
Nog tips voor de beste Steam download region? Kom niet verder dan 2,2 mb/s (Novosibrisk :P )
Ik gebruik Nederland eigenlijk altijd, ik vind alleen langzamere downloadsnelheiden in andere regio's

En gelukkig krijg ik een physical copy van bo, maar volgens internet moet je nog steeds een deel van Steam downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Ja de fysieke versie heeft een installatiebestand van 4GB, de rest moet je downloaden...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Wow het gaat snel hier! Jammer dat ik de helft niet meer kan lezen omdat ik de game wil spelen :) Ik vermaak me echt te goed!

Ik moet wel even wennen aan het armor systeem, ik snap het nog niet helemaal geloof ik, maar dat komt wel goed.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 10:13
Waar hebben jullie Fallout 4 gekocht? Ik zoek hem op dit moment zo goedkoop mogelijk! Kan echt niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik ga nu snel naar huis, dan ben ik zeker thuis als ze het spel komen brengen :*)

ik heb het gekocht bij Bart Smit

[ Voor 21% gewijzigd door Svennie op 10-11-2015 13:02 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
stevevr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:01:
Waar hebben jullie Fallout 4 gekocht? Ik zoek hem op dit moment zo goedkoop mogelijk! Kan echt niet wachten!
Media Markt 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY

geprobeerd.. nu start de game niet meer op.. :P ook niet na het verwijderen van de .ini bestanden :(

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 10-11-2015 13:04 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:03:
[...]

geprobeerd.. nu start de game niet meer op.. :P
Bij mij werkte het wel, maar andere dingen gaan fout.
de interface klopt niet meer, deze wordt min of meer gestrecthed (pak het quick-menu van je wapens maar, wapen sweeft buiten het raster), om maar niet te beginnen hoe crappy het eruit ziet als je power armor aanhebt.

Dus een echte 21:9 oplossing is er nog niet

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dizzy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:05:
[...]

Bij mij werkte het wel, maar andere dingen gaan fout.
de interface klopt niet meer, deze wordt min of meer gestrecthed (pak het quick-menu van je wapens maar, wapen sweeft buiten het raster), om maar niet te beginnen hoe crappy het eruit ziet als je power armor aanhebt.

Dus een echte 21:9 oplossing is er nog niet
best wel crap.. nu zal ik dus de game opnieuw moeten installeren en ben ik al mijn progress kwijt :/

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:07:
[...]

best wel crap.. nu zal ik dus de game opnieuw moeten installeren en ben ik al mijn progress kwijt :/
Dat zal wel meevallen denk ik, savegames worden in de user-dir opgeslagen volgens mij (is aanname, maar zo werkte het bij de oudere fallouts/elder scrolls series)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[...]

Verify integrity of game files?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Jeroenneman schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:07:
[...]
Verify integrity of game files?
Gedaan, niks geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Dizzy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:07:
[...]

Dat zal wel meevallen denk ik, savegames worden in de user-dir opgeslagen volgens mij (is aanname, maar zo werkte het bij de oudere fallouts/elder scrolls series)
klopt, en anders is er de steam cloud. Zo slecht is de nieuwe online game cultuur nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 21:04
Had je verify gedaan nadat je de .ini file verwijderd had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 15:31
Nickrsd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:40:
Kan iemand mij vertellen hoe het spel zich speelt op een phenon x4 945 met een 670gtx en 12 gb geheugen..?
Heb m gister een stukje gespeeld (t/m codsworth) op mn oude X4-955 + 12GB met een HD-6850-1GB.
En het draaide nog toch nog redelijk. (Goed wel op low laten staan :F )
Dat is dus met een vidio-kaart onder de minimale specs.

Goed nog geen grote gevechten e.d.
Maar zal vandaag eens kijken wat de FPS is.
en hoe het in elkaar stort als ik de settings hoger zet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:03:
[...]

geprobeerd.. nu start de game niet meer op.. :P ook niet na het verwijderen van de .ini bestanden :(
Vreemd toch iets niet helemaal goed gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Wizz3rd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]
Had je verify gedaan nadat je de .ini file verwijderd had?
Ja.
DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]
Vreemd toch iets niet helemaal goed gedaan?

[video]
Precies dat gedaan..

[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 10-11-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

welnee, gewoon even de default waardes terug pulken in de ini.

Vast wel iemand hier die even de textuele inhoud van de ini voor je kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]

welnee, gewoon even de default waardes terug pulken in de ini.

Vast wel iemand hier die even de textuele inhoud van de ini voor je kan posten.
Als je de .ini verwijderd wordt automatisch de standaard weer teruggeplaatst.. dus dat is het probleem niet.. maar zoals jullie al aangeven staan de save games in de cloud.. zal wel goed komen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]

Ja.

[...]

Precies dat gedaan..
Werkt dus niet voor iedereen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
Ik heb een vraag je voor degene die de dvd hebben gekocht: Zit de key in de box?

Ik heb 'm namelijk net gekocht, maar ik heb geen dvd speler meer in m'n computer zitten en ik dacht de game gewoon op Steam te activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dsk2k
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 07:28
freggel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:13:
Ik heb een vraag je voor degene die de dvd hebben gekocht: Zit de key in de box?

Ik heb 'm namelijk net gekocht, maar ik heb geen dvd speler meer in m'n computer zitten en ik dacht de game gewoon op Steam te activeren.
Achterop de beknopte survival guide staat je code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
werkelijk waar, wat een heerlijke game is dit !

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
dsk2k schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:14:
[...]

Achterop de beknopte survival guide staat je code.
Thnx! Dan komt het goed en hoef ik niet ergens een dvd speler vandaan te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
evilpin0 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:53:
[...]
Welke tweaks gebruik je dan? Spel draait meestal 75 fps op ultra (capped) maar op sommige plekken drops naar 40~
DoF minimaal, motion blur uit, vsync uit en dus tesselation op 16x forcen werkte voor mij, maar eerlijk is eerlijk, ben niet heel ver in de game, dus misschien ben ik wat te voorbarig. :)
Bullettooth schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:06:
Maar hoe zit het nou met die rare bug dat je achter een terminal blijft hangen nadat je ervan uitlogt?

Ik wil vanavond graag wat meer tijd in Fallout 4 doorbrengen, maar niet als ik elke keer opnieuw moet gaan opstarten en backtracken. Dit leek me namelijk gisteren wel een vrij consequent probleem te zijn.
Om de hafverklap F5 (quicksave) en F9 (quickload), hoort helaas nu eenmaal bij fallout net na release helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

Ik ga de tip eens uitproberen van het wapen holsteren voordat je op de terminal gaat. Dat klinkt me wel als een oplossing die zou kunnen werken...

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
freggel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:16:
[...]

Thnx! Dan komt het goed en hoef ik niet ergens een dvd speler vandaan te halen. :)
Lol, ik heb gisteravond om die reden de raarste toeren uitgehaald: DVD lezer uit oude pc gehaald, Sata kabel ergens anders uit gesloopt, omdat ik hem anders niet in mn nieuwe Pc kon aansluiten etc.etc.

Resultaat: 5gb install en de rest downloaden arggh.

Gelukkig nu met 2.2mb/s, lees net op Reddit hoeveel Aussies nog 200kb/s hebben vanwege de oude copper lines daar... 50km rijden voor een disc versie en dan nog 3 dagen moeten downloaden, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zephyr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:35:
nog niet heel ver gekomen, bouwen op het settlement is een beetje verslavend, scrap /scrap / scrap..

vind de pip-boy companion app wel brilliant, 10 inch tablet naast de PC op de kickstand, ik hoop dat meer games dit gaan oppikken qua functionaliteit.
ik heb een Nexus 7 en ik krijg geen verbinding met de Fallout Pip Boy App. |:(

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Laatst online: 03-03 13:48
Techno Overlord schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:25:
[...]

ik heb een Nexus 7 en ik krijg geen verbinding met de Fallout Pip Boy App. |:(
ik had ook een herstart nodig van de app. tevens de firewall settings voor de fallout4.exe moeten "openzetten" (ik had zelf 3x fallout4.exe in de lijst staan, toegestaan op particulier en openbaar voor de zekerheid.

en de pip boy functie in FO4 zelf aanzetten, maar die had je ongetwijfeld al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 16:17
Je zal vandaag maar postbode zijn en de hele dag Fallout copies in de bus moeten stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Altijdgriep schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:29:
Je zal vandaag maar postbode zijn en de hele dag Fallout copies in de bus moeten stoppen :P
Ik denk dat een heleboel mensen hem lekker bij een afhaalpunt hebben laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Zo.. de eerste 5 uur erop zitten.. Initieel bokchagerijnig vanwege de slechte (geen) ondersteuning van SLI en ultrawide screen monitors.. maar goed.. Na wat gekloot in INI files dan toch van start.

Wat een stoer spel is dit toch..vrijheid is heerlijk.. graphics over het algemeen prima!.. je kan bijna teveel doen/oppakken, word er nerveus van.. Een iets duidelijkere tutorial had ook geen kwaad gekund want ik zoek me gek naar hoe ik mijn eigen gebouw moet maken :-)

Eerst even wat eten.. dan weer los!

[ Voor 3% gewijzigd door Alcmaria op 10-11-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
_Anvil_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:24:
[...]

Lol, ik heb gisteravond om die reden de raarste toeren uitgehaald: DVD lezer uit oude pc gehaald, Sata kabel ergens anders uit gesloopt, omdat ik hem anders niet in mn nieuwe Pc kon aansluiten etc.etc.

Resultaat: 5gb install en de rest downloaden arggh.

Gelukkig nu met 2.2mb/s, lees net op Reddit hoeveel Aussies nog 200kb/s hebben vanwege de oude copper lines daar... 50km rijden voor een disc versie en dan nog 3 dagen moeten downloaden, lol.
Achteraf had je je die moeite dan kunnen besparen. ;) Maar goed, even "back to basic" en "hands on" is ook wel weer eens leuk, toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 08:56
Wat een gaaf spel zeg.

Iemand nog tips voor Inventory/Storage management? Mijn hele inventaris zit vol met crap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Alcmaria schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:30:
Een iets duidelijkere tutorial had ook geen kwaad gekund want ik zoek me gek naar hoe ik mijn eigen gebouw moet maken :-)

Eerst even wat eten.. dan weer los!
Is dat niet een beetje de charme van f4? Tegenwoordig heeft elk spel zo veel tutorials en word je zo aan de hand meegenomen dat zo'n spel zichzelf zowat speelt. Lekker uitzoeken is ook leuk, en google + guides zijn ook rijkelijk beschikbaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Grecio schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:32:
Wat een gaaf spel zeg.

Iemand nog tips voor Inventory/Storage management? Mijn hele inventaris zit vol met crap :(
Alle junk items kan je met 1 druk op de knop in de workbench opslaan. En volgens mij worden die dingen ook alleen daarvoor gebruikt, dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

Nog even wat googlewerk gedaan voor de "stuck on terminal" bug:

http://www.gamepur.com/guide/21122-how-fix-fallout-4-stuck-terminals-bug.html

The bug is real, and it can be fixed! :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Vraagje heeft hier iemand nogmeer moeite met lockpicking? Het "toetsenbord" gedeelte beweegt zo snel dat de lockpick al breekt zodra ik m'n toets indruk.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Misschien al voorbij gekomen maar het gaat zo hard met de posts: in 3 en NV had je de mogelijkheid om met R je weapons te repairen. Ik pak iedere keer daarom dezelfde wapens op om ze te repairen maar ik kan nergens die optie vinden. Is dat soms in 4 eruit gehaald en kun je die extra wapens dus beter verkopen? Of kijk ik nu ergens compleet overheen?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
l0n3w012ph schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:50:
Misschien al voorbij gekomen maar het gaat zo hard met de posts: in 3 en NV had je de mogelijkheid om met R je weapons te repairen. Ik pak iedere keer daarom dezelfde wapens op om ze te repairen maar ik kan nergens die optie vinden. Is dat soms in 4 eruit gehaald en kun je die extra wapens dus beter verkopen? Of kijk ik nu ergens compleet overheen?
Je kan wapens dissasemblen bij workbenches ofzo dacht ik?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
ye-roon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:48:
Vraagje heeft hier iemand nogmeer moeite met lockpicking? Het "toetsenbord" gedeelte beweegt zo snel dat de lockpick al breekt zodra ik m'n toets indruk.
Waarschijnlijk moet je meer punten in lockpicking stoppen zodat deze langzamer gaat?

Just a guess }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

hexta schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:50:
[...]

Je kan wapens dissasemblen bij workbenches ofzo dacht ik?
Tnx. Ja, heb al een paar upgrades gedaan qua sights en comfort stocks, maar echt repairen hoeft dus niet meer?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
l0n3w012ph schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:52:
[...]

Tnx. Ja, heb al een paar upgrades gedaan qua sights en comfort stocks, maar echt repairen hoeft dus niet meer?
Ik wou ook repairen maar idd. Lijkt alsof het er compleet uit is

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hele kleine tikjes geven ;)
Misshien een voordeel van m'n mechanisch toetsenbord, geen idee, maar het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Maakt er eigenlijk iemand gebruik van forced nvidia MFAA ipv AA x16 of als aanvulling erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Heb 'm tussen de middag toch maar even gehaald bij de Gamemania :P . Vanavond downloaden... morgenavond om 9 uur 's avonds pas de tijd om te proberen :P . Wie weet is er dan al een "day 2" patch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
l0n3w012ph schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:52:
[...]

Is er compleet uit inderdaad. Alleen de power-armor moet je repairen. Normale wapens/armor niet, daar is het craft systeem voor in de plaats gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Lipst3r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:53:
[...]

Ik wou ook repairen maar idd. Lijkt alsof het er compleet uit is
Ok tnx dan houden we het bij de workbench en upgrades maken :)

@ye-roon: gaat idd snel, maar na 1 keer wist ik dat al wel dus idd hele kleine tikjes geven dan gaat het prima daarna

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Damn nog steeds geen postbode hier :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Aan de ene kant ook wel weer realistisch, een echt wapen hoef je ook niet na 5 clips te repareren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:00:
Aan de ene kant ook wel weer realistisch, een echt wapen hoef je ook niet na 5 clips te repareren :P.
Maar die zijn ook niet zo'n 200 jaar oud? :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Dat is gek, ik geef altijd kleine tikjes, en zwabber dan met de muis of de bobby pin wat doet en dan ingedrukt houden. Bij mij 'hapert' het slot dan altijd even voordat de bobbypin afbreekt zodat je alle tijd hebt om het toetsenbord nog los te laten om de bobbypin te redden.

Geen idee hoe dat kan, heb je een ander toetsenbord om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

hexta schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:01:
[...]

Maar die zijn ook niet zo'n 200 jaar oud? :P
Ook weer zo, al zijn er natuurlijk ook weer "nieuwe"wapens te vinden, al dan niet gemaakt door profs :P.

Oh well, ik vind het wel prettig, zo kan je een favoriet wapen iig een stuk langer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zephyr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:28:
[...]

ik had ook een herstart nodig van de app. tevens de firewall settings voor de fallout4.exe moeten "openzetten" (ik had zelf 3x fallout4.exe in de lijst staan, toegestaan op particulier en openbaar voor de zekerheid.

en de pip boy functie in FO4 zelf aanzetten, maar die had je ongetwijfeld al gevonden.
Bij mij stond Fallout 4 al in de Windows Firewall met alles open. Krijg het niet aan de gang. Heb alles al 10x opnieuw gestart en gecheckt maar blijf de melding No Devices Found krijgen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:39
Is er al een performance topic?
Phenom II X2 250 + 5850 (1gb) + 8gb ddr3 => net aan speelbaar. (vram loopt vol, cpu blijf netjes 60-70%)
Q6600 + 7850(2gb) + 8gb ddr2 => goed speelbaar op medium.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Uhm. Heb ik de DVD wel nodig? Kan ik FO4 gewoon activeren via Steam en dan installeren?
Heb namelijk geen DVD speler meer liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:55:
Heb 'm tussen de middag toch maar even gehaald bij de Gamemania :P . Vanavond downloaden... morgenavond om 9 uur 's avonds pas de tijd om te proberen :P . Wie weet is er dan al een "day 2" patch :+
Haha toch wel? Je zei nog dat je er niet voor ging in het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
Uhm. Heb ik de DVD wel nodig? Kan ik FO4 gewoon activeren via Steam en dan installeren?
nee, code is genoeg, wel helemaal dlen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:00:
Nee die moet je elke 5 clips uitgebreid schoonmaken, maar goed dat dat er niet in zit ;)

De Wehkamp komt vandaag niet over de brug overigens. Eikels. Niet dat het wat uitmaakt want mijn Dell U2711 is ontploft gisterenavond dus ik moet eerst een ander schermpje kopen. Het zit lekker mee :+

[ Voor 16% gewijzigd door EvaluationCopy op 10-11-2015 14:07 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
[...]

Haha toch wel? Je zei nog dat je er niet voor ging in het begin :P
2 dagen uitstel (tot het daadwerkelijk gamen) vind ik al heel wat :+
detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
Dat is ook mijn gedachte, op de DVD staat gewoon een code. En op het hoesje staat dat Steam verplicht is voor installatie.

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 10-11-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
Sweet, thanks :)
Had eigenlijk niet anders verwacht, maar je weet maar nooit. Zo langzamerhand eigendlijk vreemd dat ze uberhaupt nog DVDs erbij doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik had door het verkopen van mijn Golden Slark item van DotA2 120€ in mijn steamwallet, daarom ook via Steam direct FO4 gekocht en gekeken hoe het zou draaien het draait maar wel laggy met mijn: AMD A8-5600K en Sapphire Vapor-X HD5770.
Draait zo'n 20-30 fps met Full-HD en laagste settings. Voor nu gerefund en ga wel weer aanschaffen als ik mijn pc geupgrade heb. Eerste upgrade die ik nodig heb in drie jaar om een spel te kunnen spelen. Zou op zich wel fatsoenlijk speelbaar zijn als ik in 720p ga spelen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hopelijk gaat het snel eindeljk over de game en niet alleen maar

* specs/steam/tweaks geneuzel
* hij is nog niet binnen :'(

:P

[ Voor 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 10-11-2015 14:16 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
[...]

Helaas kom ik daar nu pas achter... Ook een fout van mijn kant om niet eerst te zoeken / lezen. Wilde aanvankelijk de pip boy edition kopen maar dacht, 'hmm.. heb geen dvd speler'. Dus de Steam versie maar gekocht.

En net als heel veel anderen, nu wachten tot de werkdag afgelopen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterdev
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 18:57
Deze werkdag duurt ongeloofelijk lang, zeker omdat ik weet dat thuis er een pakketje op mij ligt te wachten :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Man net even non-stop 4 uur gespeeld, wat een heerlijk spel!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Yes! De pakjesman zojuist aan de deur gehad. Finally en nieuw avontuur in the Wasteland.

Een tip voor je pipboy. Bij de IKEA verkopen ze kubus lichtbakjes waar de pipboy precies inpast. Zit een ledlamp in waardoor je pipboy een prominent plekje in de woonkamer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:14:
Hopelijk gaat het snel eindeljk over de game en niet alleen maar

* specs/steam/tweaks geneuzel
* hij is nog niet binnen :'(

:P
zodra mensen hem binnen hebben en volledig aan de praat krijgen zie je ze hier voorlopig niet meer terug. Per die definitie zal het voornamelijk even "geneuzel" blijven :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:16:
Yes! De pakjesman zojuist aan de deur gehad. Finally en nieuw avontuur in the Wasteland.

Een tip voor je pipboy. Bij de IKEA verkopen ze kubus lichtbakjes waar de pipboy precies inpast. Zit een ledlamp in waardoor je pipboy een prominent plekje in de woonkamer krijgt.
Hoe heet deze lichtbak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 18-09 19:23
Zag wat performance relateerde vragen.

Mijn rig is niet bepaald duur. Maar auto configration zet het op Ultra, speel met 60+ FPS @ 1080p

AMD FX-8320
AMD R9 270 2GB
8GB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:16:

linkje?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Er is wel al een beta-update beschikbaar zie ik. Nog niet het lef gehad die te installeren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 17:41
Hoi,

Ik heb fallout voor de ps4 ge-preordered. Echter vraag ik me nu af wat voor performance ik op mijn PC kan verwachten. Ik heb een i7-860, 16gb RAM, SSD en een 5870 Vapor-X. Spul is denk ik zon 4 a 5 jaar oud. Iemand met zon zelfde system die nu Fallout aan het spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Vet, dat is wat voor m'n Pip-hamster :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1 ... 56 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.