weird, gecomprimeerd zou dat toch meer moeten zijn...
Bugs. Veel bugs.detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:26:
Ik hoop vandaag mijn pakket op te kunnen halen bij de lokale Appie Heijn. Ik probeer nog steeds zo min mogelijk te lezen mbt de verhaallijn en quests. Apart van de lijst van perks heb ik eigenlijk nog helemaal geen onderzoek gedaan.
Zijn er eventueel non-spoiler tips waarvan ik op de hoogte moet zijn? Apart van "neem een paar dagen vrij" etc
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Gisteren paar uur gespeeld, helemaal geen last gehad van bugs.
Er wordt wel al aan F4SE gewerktYellowOnline schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:23:
Ik kan later pas spelen, maar hier al een paar mods
Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.
Enhanced Wasteland Preset: Interessanter kleurenpalet als ik op de voorbeelden mag afgaan.
Benieuwd wanneer Mod Organizer FO4 zal ondersteunen. Zal niet lang duren.
Ik ben nog geen bugs tegengekomen, na 5 uur spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 10-11-2015 12:34 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dus binnen een maand echte high res mods?anandus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:32:
[...]
Er wordt wel al aan F4SE gewerkt
[...]
Ik ben nog geen bugs tegengekomen, na 5 uur spelen.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
nog niet heel ver gekomen, bouwen op het settlement is een beetje verslavend, scrap /scrap / scrap..
vind de pip-boy companion app wel brilliant, 10 inch tablet naast de PC op de kickstand, ik hoop dat meer games dit gaan oppikken qua functionaliteit.
vind de pip-boy companion app wel brilliant, 10 inch tablet naast de PC op de kickstand, ik hoop dat meer games dit gaan oppikken qua functionaliteit.
Ik heb met de vorige Geforce driver gisterenavond 1 vastloper gehad, daarnaast een keer meegemaakt dat ik met de camera onder het bureau kwam toen ik voor een computer ging zitten. Ook werken de subtitles bij mij niet goed. In gesprekken blijft alleen de openingsregel staan. Afgezien daarvan een bugloze ervaring in de +- vier uur dat ik gespeeld heb.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ik ben ook nog geen bugs tegengekomen maar ik zou wel naast quicksaves twee saves gebruiken waar je om en om overheen saved (of elke keer een nieuwe).detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:26:
Ik hoop vandaag mijn pakket op te kunnen halen bij de lokale Appie Heijn. Ik probeer nog steeds zo min mogelijk te lezen mbt de verhaallijn en quests. Apart van de lijst van perks heb ik eigenlijk nog helemaal geen onderzoek gedaan.
Zijn er eventueel non-spoiler tips waarvan ik op de hoogte moet zijn? Apart van "neem een paar dagen vrij" etc
Vette shizzle. Dat wil ik wel even aanschouwen. Leuk voor de herkenning factor als je er na de blast en 200 jaar weer terug komt.YellowOnline schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:23:
Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.[/url]
Benieuwd wanneer Mod Organizer FO4 zal ondersteunen. Zal niet lang duren.
Dat kan je ook makkelijk zelf doen met een noclip commando in de console of met een unlock commando.YellowOnline schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:23:
Pre-War House Front Door Unlocked: Zo kan je uit je huis in het begin en wat van de pre-war scenery genieten. Geen spoiler, iedereen heeft de trailer wel al gezien denk ik.
Mja, noclip haalt het immerision-element wel onderuit. De mod maakt gewoon een deur open die anders gesloten blijft.Remy!!!! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:37:
[...]
Dat kan je ook makkelijk zelf doen met een noclip commando in de console of met een unlock commando.
Kan iemand mij vertellen hoe het spel zich speelt op een phenon x4 945 met een 670gtx en 12 gb geheugen..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Tja, het is wel Bethesda waar we het over hebben. Een spel is niet compleet zonder bugsJeroenneman schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:30:
Bugs. Veel bugs.
Ik ben zelf een "use ALL the saves" persoon. Als een keuze me niet bevalt kan ik altijd terug. Dat is wel iets wat ik de eerste playthrough wil vermijden, aangezien dat wel het gevoel van consequenties eruit haalt.Sluw schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:36:
Ik ben ook nog geen bugs tegengekomen maar ik zou wel naast quicksaves twee saves gebruiken waar je om en om overheen saved (of elke keer een nieuwe).
Apart, FA zelf kwam met High settings, Geforce Experience zet vrij veel op Ultra, niet dat ik kan testen want ik zit op mijn werk remote te kloten
.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Geforce experience is erg leuk, totdat je een 21:9 scherm hebt staan. Geen van de recommended settings zijn goed totdusverre.HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:44:
Apart, FA zelf kwam met High settings, Geforce Experience zet vrij veel op Ultra, niet dat ik kan testen want ik zit op mijn werk remote te kloten.
Die hangt (nog) aan mijn Mac, twijfel al een tijdje of ik hem aan de PC zal hangen,maar met die hoge resolutie gaat mijn GTX 780 het weer zwaar krijgen, keuzes, keuzesDarkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:46:
[...]
Geforce experience is erg leuk, totdat je een 21:9 scherm hebt staan. Geen van de recommended settings zijn goed totdusverre.
Ah daar heb ik geen last van. Vind het niet erg dat sommige dingen fout gaan. Maar ik lees hier en daar dat er soms een mechanic kapot gaat die kapot blijft als je een oude save load. Als je er twee of meer hebt heb je meer kans dat 1 het wel doet. Ik heb het nog niet nodig gehad maar better be safe than sorry.detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:42:
[...]
Tja, het is wel Bethesda waar we het over hebben. Een spel is niet compleet zonder bugs
[...]
Ik ben zelf een "use ALL the saves" persoon. Als een keuze me niet bevalt kan ik altijd terug. Dat is wel iets wat ik de eerste playthrough wil vermijden, aangezien dat wel het gevoel van consequenties eruit haalt.
How To Add 21:9 (Ultrawide) Support:Darkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:46:
[...]
Geforce experience is erg leuk, totdat je een 21:9 scherm hebt staan. Geen van de recommended settings zijn goed totdusverre.
To run Fallout 4 at 21:9 without issue simply open Fallout4Prefs.ini in your documents (or just search for it), and change the following lines to how they are below:
bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY
Here XXXX is whatever your horizontal resolution is aand YYYY is whatever your vertical resolution is. Next do the same for the second Fallout4Prefs.ini located in wherever you insalled steam, then open steamapps, then common, then Fallout 4, then Fallout 4 again.
Ik heb na mijn eerste sessie de savegames zelfs maar even fysiek gekopieerd, voor het geval dat
.
Kun je aangeven waar je die precies kan vinden? Ga vanmiddag bij een vriend door met spelen en wil graag mn savegame meenemenHeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
Ik heb na mijn eerste sessie de savegames zelfs maar even fysiek gekopieerd, voor het geval dat.
Raar dat dit soort dingen nog nodig zijn voor een game uit 2015. Handig dat het makkelijk aangepast kan worden maar raar dat het niet native word ondersteund.DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
[...]
How To Add 21:9 (Ultrawide) Support:
To run Fallout 4 at 21:9 without issue simply open Fallout4Prefs.ini in your documents (or just search for it), and change the following lines to how they are below:
bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY
Here XXXX is whatever your horizontal resolution is aand YYYY is whatever your vertical resolution is. Next do the same for the second Fallout4Prefs.ini located in wherever you insalled steam, then open steamapps, then common, then Fallout 4, then Fallout 4 again.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Heb ik een pagina terug ook al gepost voor andere mensen. Ik gaf niet aan dat ik geen tweaker ben (DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
[...]
bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY
Bij mij: documents, mygames, fallout4, savesGrimmie187 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:50:
[...]
Kun je aangeven waar je die precies kan vinden? Ga vanmiddag bij een vriend door met spelen en wil graag mn savegame meenemen
Nog tips voor de beste Steam download region? Kom niet verder dan 2,2 mb/s (Novosibrisk
)
Ah dat had ik ook nog kunnen bedenken, dacht misschien ergens verstopt in steam ofzo..HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:52:
[...]
Bij mij: documents, mygames, fallout4, saves
Tnx!
Ik gebruik Nederland eigenlijk altijd, ik vind alleen langzamere downloadsnelheiden in andere regio's_Anvil_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:53:
Nog tips voor de beste Steam download region? Kom niet verder dan 2,2 mb/s (Novosibrisk)
En gelukkig krijg ik een physical copy van bo, maar volgens internet moet je nog steeds een deel van Steam downloaden
Wow het gaat snel hier! Jammer dat ik de helft niet meer kan lezen omdat ik de game wil spelen
Ik vermaak me echt te goed!
Ik moet wel even wennen aan het armor systeem, ik snap het nog niet helemaal geloof ik, maar dat komt wel goed.
Ik moet wel even wennen aan het armor systeem, ik snap het nog niet helemaal geloof ik, maar dat komt wel goed.
Waar hebben jullie Fallout 4 gekocht? Ik zoek hem op dit moment zo goedkoop mogelijk! Kan echt niet wachten!
ik ga nu snel naar huis, dan ben ik zeker thuis als ze het spel komen brengen 
ik heb het gekocht bij Bart Smit
ik heb het gekocht bij Bart Smit
[ Voor 21% gewijzigd door Svennie op 10-11-2015 13:02 ]
PSN ID: Svennie-NL
Media Markt 49 euro.stevevr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:01:
Waar hebben jullie Fallout 4 gekocht? Ik zoek hem op dit moment zo goedkoop mogelijk! Kan echt niet wachten!
geprobeerd.. nu start de game niet meer op..DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:49:
[...]
bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYY
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 10-11-2015 13:04 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bij mij werkte het wel, maar andere dingen gaan fout.spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:03:
[...]
geprobeerd.. nu start de game niet meer op..
de interface klopt niet meer, deze wordt min of meer gestrecthed (pak het quick-menu van je wapens maar, wapen sweeft buiten het raster), om maar niet te beginnen hoe crappy het eruit ziet als je power armor aanhebt.
Dus een echte 21:9 oplossing is er nog niet
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
best wel crap.. nu zal ik dus de game opnieuw moeten installeren en ben ik al mijn progress kwijtDizzy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:05:
[...]
Bij mij werkte het wel, maar andere dingen gaan fout.
de interface klopt niet meer, deze wordt min of meer gestrecthed (pak het quick-menu van je wapens maar, wapen sweeft buiten het raster), om maar niet te beginnen hoe crappy het eruit ziet als je power armor aanhebt.
Dus een echte 21:9 oplossing is er nog niet

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat zal wel meevallen denk ik, savegames worden in de user-dir opgeslagen volgens mij (is aanname, maar zo werkte het bij de oudere fallouts/elder scrolls series)spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:07:
[...]
best wel crap.. nu zal ik dus de game opnieuw moeten installeren en ben ik al mijn progress kwijt
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Verify integrity of game files?spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:07:
[...]
best wel crap.. nu zal ik dus de game opnieuw moeten installeren en ben ik al mijn progress kwijt
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Gedaan, niks geholpen.
klopt, en anders is er de steam cloud. Zo slecht is de nieuwe online game cultuur nog nietDizzy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:07:
[...]
Dat zal wel meevallen denk ik, savegames worden in de user-dir opgeslagen volgens mij (is aanname, maar zo werkte het bij de oudere fallouts/elder scrolls series)
Had je verify gedaan nadat je de .ini file verwijderd had?
Heb m gister een stukje gespeeld (t/m codsworth) op mn oude X4-955 + 12GB met een HD-6850-1GB.Nickrsd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:40:
Kan iemand mij vertellen hoe het spel zich speelt op een phenon x4 945 met een 670gtx en 12 gb geheugen..?
En het draaide nog toch nog redelijk. (Goed wel op low laten staan

Dat is dus met een vidio-kaart onder de minimale specs.
Goed nog geen grote gevechten e.d.
Maar zal vandaag eens kijken wat de FPS is.
en hoe het in elkaar stort als ik de settings hoger zet.
Vreemd toch iets niet helemaal goed gedaan?spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:03:
[...]
geprobeerd.. nu start de game niet meer op..ook niet na het verwijderen van de .ini bestanden
Ja.Wizz3rd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]
Had je verify gedaan nadat je de .ini file verwijderd had?
Precies dat gedaan..DoubleDutch schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]
Vreemd toch iets niet helemaal goed gedaan?
[video]
[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 10-11-2015 13:10 ]
welnee, gewoon even de default waardes terug pulken in de ini.spartacusNLD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:07:
[...]
Vast wel iemand hier die even de textuele inhoud van de ini voor je kan posten.
Als je de .ini verwijderd wordt automatisch de standaard weer teruggeplaatst.. dus dat is het probleem niet.. maar zoals jullie al aangeven staan de save games in de cloud.. zal wel goed komen dusDarkangle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:09:
[...]
welnee, gewoon even de default waardes terug pulken in de ini.
Vast wel iemand hier die even de textuele inhoud van de ini voor je kan posten.
Ik heb een vraag je voor degene die de dvd hebben gekocht: Zit de key in de box?
Ik heb 'm namelijk net gekocht, maar ik heb geen dvd speler meer in m'n computer zitten en ik dacht de game gewoon op Steam te activeren.
Ik heb 'm namelijk net gekocht, maar ik heb geen dvd speler meer in m'n computer zitten en ik dacht de game gewoon op Steam te activeren.
Achterop de beknopte survival guide staat je code.freggel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:13:
Ik heb een vraag je voor degene die de dvd hebben gekocht: Zit de key in de box?
werkelijk waar, wat een heerlijke game is dit !
psn: taker-mart
Thnx! Dan komt het goed en hoef ik niet ergens een dvd speler vandaan te halen.dsk2k schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:14:
[...]
Achterop de beknopte survival guide staat je code.
DoF minimaal, motion blur uit, vsync uit en dus tesselation op 16x forcen werkte voor mij, maar eerlijk is eerlijk, ben niet heel ver in de game, dus misschien ben ik wat te voorbarig.evilpin0 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:53:
[...]
Welke tweaks gebruik je dan? Spel draait meestal 75 fps op ultra (capped) maar op sommige plekken drops naar 40~
Om de hafverklap F5 (quicksave) en F9 (quickload), hoort helaas nu eenmaal bij fallout net na release helaas....Bullettooth schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:06:
Maar hoe zit het nou met die rare bug dat je achter een terminal blijft hangen nadat je ervan uitlogt?
Ik wil vanavond graag wat meer tijd in Fallout 4 doorbrengen, maar niet als ik elke keer opnieuw moet gaan opstarten en backtracken. Dit leek me namelijk gisteren wel een vrij consequent probleem te zijn.
Ik ga de tip eens uitproberen van het wapen holsteren voordat je op de terminal gaat. Dat klinkt me wel als een oplossing die zou kunnen werken...
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Lol, ik heb gisteravond om die reden de raarste toeren uitgehaald: DVD lezer uit oude pc gehaald, Sata kabel ergens anders uit gesloopt, omdat ik hem anders niet in mn nieuwe Pc kon aansluiten etc.etc.freggel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:16:
[...]
Thnx! Dan komt het goed en hoef ik niet ergens een dvd speler vandaan te halen.
Resultaat: 5gb install en de rest downloaden arggh.
Gelukkig nu met 2.2mb/s, lees net op Reddit hoeveel Aussies nog 200kb/s hebben vanwege de oude copper lines daar... 50km rijden voor een disc versie en dan nog 3 dagen moeten downloaden, lol.
ik heb een Nexus 7 en ik krijg geen verbinding met de Fallout Pip Boy App.Zephyr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:35:
nog niet heel ver gekomen, bouwen op het settlement is een beetje verslavend, scrap /scrap / scrap..

Forever raver!
Specs: Workstation Server
ik had ook een herstart nodig van de app. tevens de firewall settings voor de fallout4.exe moeten "openzetten" (ik had zelf 3x fallout4.exe in de lijst staan, toegestaan op particulier en openbaar voor de zekerheid.Techno Overlord schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:25:
[...]
ik heb een Nexus 7 en ik krijg geen verbinding met de Fallout Pip Boy App.
en de pip boy functie in FO4 zelf aanzetten, maar die had je ongetwijfeld al gevonden.
Je zal vandaag maar postbode zijn en de hele dag Fallout copies in de bus moeten stoppen
Ik denk dat een heleboel mensen hem lekker bij een afhaalpunt hebben laten bezorgen.Altijdgriep schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:29:
Je zal vandaag maar postbode zijn en de hele dag Fallout copies in de bus moeten stoppen
Zo.. de eerste 5 uur erop zitten.. Initieel bokchagerijnig vanwege de slechte (geen) ondersteuning van SLI en ultrawide screen monitors.. maar goed.. Na wat gekloot in INI files dan toch van start.
Wat een stoer spel is dit toch..vrijheid is heerlijk.. graphics over het algemeen prima!.. je kan bijna teveel doen/oppakken, word er nerveus van.. Een iets duidelijkere tutorial had ook geen kwaad gekund want ik zoek me gek naar hoe ik mijn eigen gebouw moet maken :-)
Eerst even wat eten.. dan weer los!
Wat een stoer spel is dit toch..vrijheid is heerlijk.. graphics over het algemeen prima!.. je kan bijna teveel doen/oppakken, word er nerveus van.. Een iets duidelijkere tutorial had ook geen kwaad gekund want ik zoek me gek naar hoe ik mijn eigen gebouw moet maken :-)
[ Voor 3% gewijzigd door Alcmaria op 10-11-2015 13:31 ]
Achteraf had je je die moeite dan kunnen besparen._Anvil_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:24:
[...]
Lol, ik heb gisteravond om die reden de raarste toeren uitgehaald: DVD lezer uit oude pc gehaald, Sata kabel ergens anders uit gesloopt, omdat ik hem anders niet in mn nieuwe Pc kon aansluiten etc.etc.
Resultaat: 5gb install en de rest downloaden arggh.
Gelukkig nu met 2.2mb/s, lees net op Reddit hoeveel Aussies nog 200kb/s hebben vanwege de oude copper lines daar... 50km rijden voor een disc versie en dan nog 3 dagen moeten downloaden, lol.
Wat een gaaf spel zeg.
Iemand nog tips voor Inventory/Storage management? Mijn hele inventaris zit vol met crap
Iemand nog tips voor Inventory/Storage management? Mijn hele inventaris zit vol met crap
Is dat niet een beetje de charme van f4? Tegenwoordig heeft elk spel zo veel tutorials en word je zo aan de hand meegenomen dat zo'n spel zichzelf zowat speelt. Lekker uitzoeken is ook leuk, en google + guides zijn ook rijkelijk beschikbaarAlcmaria schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:30:
Een iets duidelijkere tutorial had ook geen kwaad gekund want ik zoek me gek naar hoe ik mijn eigen gebouw moet maken :-)
Alle junk items kan je met 1 druk op de knop in de workbench opslaan. En volgens mij worden die dingen ook alleen daarvoor gebruikt, dus prima.Grecio schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:32:
Wat een gaaf spel zeg.
Nog even wat googlewerk gedaan voor de "stuck on terminal" bug:
http://www.gamepur.com/guide/21122-how-fix-fallout-4-stuck-terminals-bug.html
The bug is real, and it can be fixed!
http://www.gamepur.com/guide/21122-how-fix-fallout-4-stuck-terminals-bug.html
The bug is real, and it can be fixed!
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Vraagje heeft hier iemand nogmeer moeite met lockpicking? Het "toetsenbord" gedeelte beweegt zo snel dat de lockpick al breekt zodra ik m'n toets indruk.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Misschien al voorbij gekomen maar het gaat zo hard met de posts: in 3 en NV had je de mogelijkheid om met R je weapons te repairen. Ik pak iedere keer daarom dezelfde wapens op om ze te repairen maar ik kan nergens die optie vinden. Is dat soms in 4 eruit gehaald en kun je die extra wapens dus beter verkopen? Of kijk ik nu ergens compleet overheen?
Je kan wapens dissasemblen bij workbenches ofzo dacht ik?l0n3w012ph schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:50:
Misschien al voorbij gekomen maar het gaat zo hard met de posts: in 3 en NV had je de mogelijkheid om met R je weapons te repairen. Ik pak iedere keer daarom dezelfde wapens op om ze te repairen maar ik kan nergens die optie vinden. Is dat soms in 4 eruit gehaald en kun je die extra wapens dus beter verkopen? Of kijk ik nu ergens compleet overheen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Waarschijnlijk moet je meer punten in lockpicking stoppen zodat deze langzamer gaat?ye-roon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:48:
Vraagje heeft hier iemand nogmeer moeite met lockpicking? Het "toetsenbord" gedeelte beweegt zo snel dat de lockpick al breekt zodra ik m'n toets indruk.
Just a guess
Tnx. Ja, heb al een paar upgrades gedaan qua sights en comfort stocks, maar echt repairen hoeft dus niet meer?hexta schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:50:
[...]
Je kan wapens dissasemblen bij workbenches ofzo dacht ik?
Ik wou ook repairen maar idd. Lijkt alsof het er compleet uit isl0n3w012ph schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:52:
[...]
Tnx. Ja, heb al een paar upgrades gedaan qua sights en comfort stocks, maar echt repairen hoeft dus niet meer?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Hele kleine tikjes gevenye-roon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:48:
Misshien een voordeel van m'n mechanisch toetsenbord, geen idee, maar het werkt prima.
Maakt er eigenlijk iemand gebruik van forced nvidia MFAA ipv AA x16 of als aanvulling erop?
Heb 'm tussen de middag toch maar even gehaald bij de Gamemania
. Vanavond downloaden... morgenavond om 9 uur 's avonds pas de tijd om te proberen
. Wie weet is er dan al een "day 2" patch
Is er compleet uit inderdaad. Alleen de power-armor moet je repairen. Normale wapens/armor niet, daar is het craft systeem voor in de plaats gekomen.l0n3w012ph schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:52:
[...]
Tnx. Ja, heb al een paar upgrades gedaan qua sights en comfort stocks, maar echt repairen hoeft dus niet meer?
Ok tnx dan houden we het bij de workbench en upgrades makenLipst3r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:53:
[...]
Ik wou ook repairen maar idd. Lijkt alsof het er compleet uit is
@ye-roon: gaat idd snel, maar na 1 keer wist ik dat al wel dus idd hele kleine tikjes geven dan gaat het prima daarna
Damn nog steeds geen postbode hier
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Aan de ene kant ook wel weer realistisch, een echt wapen hoef je ook niet na 5 clips te repareren
.
Maar die zijn ook niet zo'n 200 jaar oud?HeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:00:
Aan de ene kant ook wel weer realistisch, een echt wapen hoef je ook niet na 5 clips te repareren.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Dat is gek, ik geef altijd kleine tikjes, en zwabber dan met de muis of de bobby pin wat doet en dan ingedrukt houden. Bij mij 'hapert' het slot dan altijd even voordat de bobbypin afbreekt zodat je alle tijd hebt om het toetsenbord nog los te laten om de bobbypin te redden.ye-roon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:48:
Geen idee hoe dat kan, heb je een ander toetsenbord om te gebruiken?
Ook weer zo, al zijn er natuurlijk ook weer "nieuwe"wapens te vinden, al dan niet gemaakt door profs
Oh well, ik vind het wel prettig, zo kan je een favoriet wapen iig een stuk langer gebruiken.
Bij mij stond Fallout 4 al in de Windows Firewall met alles open. Krijg het niet aan de gang. Heb alles al 10x opnieuw gestart en gecheckt maar blijf de melding No Devices Found krijgen.Zephyr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:28:
[...]
ik had ook een herstart nodig van de app. tevens de firewall settings voor de fallout4.exe moeten "openzetten" (ik had zelf 3x fallout4.exe in de lijst staan, toegestaan op particulier en openbaar voor de zekerheid.
en de pip boy functie in FO4 zelf aanzetten, maar die had je ongetwijfeld al gevonden.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Is er al een performance topic?
Phenom II X2 250 + 5850 (1gb) + 8gb ddr3 => net aan speelbaar. (vram loopt vol, cpu blijf netjes 60-70%)
Q6600 + 7850(2gb) + 8gb ddr2 => goed speelbaar op medium.
Phenom II X2 250 + 5850 (1gb) + 8gb ddr3 => net aan speelbaar. (vram loopt vol, cpu blijf netjes 60-70%)
Q6600 + 7850(2gb) + 8gb ddr2 => goed speelbaar op medium.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Uhm. Heb ik de DVD wel nodig? Kan ik FO4 gewoon activeren via Steam en dan installeren?
Heb namelijk geen DVD speler meer liggen....
Haha toch wel? Je zei nog dat je er niet voor ging in het beginCase_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:55:
Heb 'm tussen de middag toch maar even gehaald bij de Gamemania. Vanavond downloaden... morgenavond om 9 uur 's avonds pas de tijd om te proberen
. Wie weet is er dan al een "day 2" patch
Verwijderd
nee, code is genoeg, wel helemaal dlen dandetheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
Uhm. Heb ik de DVD wel nodig? Kan ik FO4 gewoon activeren via Steam en dan installeren?
Nee die moet je elke 5 clips uitgebreid schoonmaken, maar goed dat dat er niet in zitHeatWave schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:00:
Aan de ene kant ook wel weer realistisch, een echt wapen hoef je ook niet na 5 clips te repareren.
De Wehkamp komt vandaag niet over de brug overigens. Eikels. Niet dat het wat uitmaakt want mijn Dell U2711 is ontploft gisterenavond dus ik moet eerst een ander schermpje kopen. Het zit lekker mee
[ Voor 16% gewijzigd door EvaluationCopy op 10-11-2015 14:07 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
2 dagen uitstel (tot het daadwerkelijk gamen) vind ik al heel watIrcghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
[...]
Haha toch wel? Je zei nog dat je er niet voor ging in het begin
Dat is ook mijn gedachte, op de DVD staat gewoon een code. En op het hoesje staat dat Steam verplicht is voor installatie.detheavn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 10-11-2015 14:07 ]
Sweet, thanksVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
nee, code is genoeg, wel helemaal dlen dan
Had eigenlijk niet anders verwacht, maar je weet maar nooit. Zo langzamerhand eigendlijk vreemd dat ze uberhaupt nog DVDs erbij doen
Ik had door het verkopen van mijn Golden Slark item van DotA2 120€ in mijn steamwallet, daarom ook via Steam direct FO4 gekocht en gekeken hoe het zou draaien het draait maar wel laggy met mijn: AMD A8-5600K en Sapphire Vapor-X HD5770.
Draait zo'n 20-30 fps met Full-HD en laagste settings. Voor nu gerefund en ga wel weer aanschaffen als ik mijn pc geupgrade heb. Eerste upgrade die ik nodig heb in drie jaar om een spel te kunnen spelen. Zou op zich wel fatsoenlijk speelbaar zijn als ik in 720p ga spelen.
Draait zo'n 20-30 fps met Full-HD en laagste settings. Voor nu gerefund en ga wel weer aanschaffen als ik mijn pc geupgrade heb. Eerste upgrade die ik nodig heb in drie jaar om een spel te kunnen spelen. Zou op zich wel fatsoenlijk speelbaar zijn als ik in 720p ga spelen.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Hopelijk gaat het snel eindeljk over de game en niet alleen maar
* specs/steam/tweaks geneuzel
* hij is nog niet binnen
* hij is nog niet binnen
[ Voor 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 10-11-2015 14:16 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Helaas kom ik daar nu pas achter... Ook een fout van mijn kant om niet eerst te zoeken / lezen. Wilde aanvankelijk de pip boy edition kopen maar dacht, 'hmm.. heb geen dvd speler'. Dus de Steam versie maar gekocht.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:
[...]
nee, code is genoeg, wel helemaal dlen dan
En net als heel veel anderen, nu wachten tot de werkdag afgelopen is
Deze werkdag duurt ongeloofelijk lang, zeker omdat ik weet dat thuis er een pakketje op mij ligt te wachten
.
Man net even non-stop 4 uur gespeeld, wat een heerlijk spel!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Yes! De pakjesman zojuist aan de deur gehad. Finally en nieuw avontuur in the Wasteland.
Een tip voor je pipboy. Bij de IKEA verkopen ze kubus lichtbakjes waar de pipboy precies inpast. Zit een ledlamp in waardoor je pipboy een prominent plekje in de woonkamer krijgt.
Een tip voor je pipboy. Bij de IKEA verkopen ze kubus lichtbakjes waar de pipboy precies inpast. Zit een ledlamp in waardoor je pipboy een prominent plekje in de woonkamer krijgt.
zodra mensen hem binnen hebben en volledig aan de praat krijgen zie je ze hier voorlopig niet meer terug. Per die definitie zal het voornamelijk even "geneuzel" blijvenBlackEyedAngel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:14:
Hopelijk gaat het snel eindeljk over de game en niet alleen maar
* hij is nog niet binnen
Verwijderd
Hoe heet deze lichtbak?BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:16:
Yes! De pakjesman zojuist aan de deur gehad. Finally en nieuw avontuur in the Wasteland.
Zag wat performance relateerde vragen.
Mijn rig is niet bepaald duur. Maar auto configration zet het op Ultra, speel met 60+ FPS @ 1080p
AMD FX-8320
AMD R9 270 2GB
8GB DDR3
Mijn rig is niet bepaald duur. Maar auto configration zet het op Ultra, speel met 60+ FPS @ 1080p
AMD FX-8320
AMD R9 270 2GB
8GB DDR3
linkje?BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:16:
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Er is wel al een beta-update beschikbaar zie ik. Nog niet het lef gehad die te installeren
.
Hoi,
Ik heb fallout voor de ps4 ge-preordered. Echter vraag ik me nu af wat voor performance ik op mijn PC kan verwachten. Ik heb een i7-860, 16gb RAM, SSD en een 5870 Vapor-X. Spul is denk ik zon 4 a 5 jaar oud. Iemand met zon zelfde system die nu Fallout aan het spelen is?
Ik heb fallout voor de ps4 ge-preordered. Echter vraag ik me nu af wat voor performance ik op mijn PC kan verwachten. Ik heb een i7-860, 16gb RAM, SSD en een 5870 Vapor-X. Spul is denk ik zon 4 a 5 jaar oud. Iemand met zon zelfde system die nu Fallout aan het spelen is?
Vet, dat is wat voor m'n Pip-hamster
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.