[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.413 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke pixels. Ander topic, ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:18:
[...]

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb de T&T ook binnen.

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL SorteercentrumOnderwegBezorgd
Verwacht bezorgmoment
Morgen 6 november
9:00 - 11:30 uur
Bij mij werkt de barcode nog niet eens.
Ik heb van Bartsmit een door PostNL gegenereerde url gekregen welke niet werkt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:29:
[...]

Bij mij werkt de barcode nog niet eens.
Ik heb van Bartsmit een door PostNL gegenereerde url gekregen welke niet werkt.
vaak zit er in die url ook het 3S nummer verwerkt? die kan je dan los met je postcode invullen?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Volgens tnt is het pakket aangekomen bij mijn filiaal. Maar het wordt niks wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
copywizard schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:31:
[...]

vaak zit er in die url ook het 3S nummer verwerkt? die kan je dan los met je postcode invullen?
Kan wel, werkt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 10:52

ap3nr0ts

hoi

Voor de duidelijkheid:

- Mijn order was ook gisteren verzonden met T&T.
- Die code werkte ook niet meer vandaag.
- Toen ik belde en niet zei wat het precies was, zei dat meisje gewoon dat ze een pakketje voor me had liggen dat pas op 10-11 mag worden meegegeven.

Dus ... Alles ligt er waarschijnlijk vandaag/morgen al. Zonder goed verhaal of regel brekende winkels zullen we alleen alsnog moeten wachten. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 15:07
Beste character builder die ik tot nu toe heb gevonden:
http://www.nukahub.com/to...3&p=4&e=3&c=3&i=6&a=5&l=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Nice! Zoiets zocht ik al!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:45
Voor mensen die nog een Pip-Boy Collectors Edition zoeken, CoolBlue verkoopt nu de laatste versies. Ik verwacht dat dit de één van de laatste opties is om er voor een normale prijs aan te komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 14:52
Inderdaad lijkt mij ook een heel mooi startpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:45
Bijzonder hoe zo'n hype tot stand komt.. Nog nooit een Fallout game gespeeld, maar ik sta half te stuiteren voor 10 november. Voel me weer 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:07:
Bijzonder hoe zo'n hype tot stand komt.. Nog nooit een Fallout game gespeeld, maar ik sta half te stuiteren voor 10 november. Voel me weer 15.
Als je de een van de games gespeeld had, wist je precies wat we bedoelde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyD_34 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:10:
[...]

Als je de een van de games gespeeld had, wist je precies wat we bedoelde :9
Precies, ik heb in de afgelopen 2 weken alweer 50 uur in Fallout 3 zitten :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:46
Broer is langs mediamarkt Emmen geweest, is hem verteld dat als je vandaag (of eerder gedaan hebt) online besteld je het morgen binnen hebt (neem dit wel met korreltje zout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
er zijn wat winkels met een nacht release , dus ga er maar niet vanuit dat de game eerder te halen is .. zou natuurlijk super zijn als er winkels hem toch eerder gaan verkopen en hopelijk voor het weekend .. dan is het weekend vol geboekt :P

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
anandus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:16:
[...]
Precies, ik heb in de afgelopen 2 weken alweer 50 uur in Fallout 3 zitten :P
Wil ik ook...maar ik moet van mezelf Batman Arkham Knight nog uitspelen :'( .

Na de release van Fallout 4 komt daar niets meer van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
dustkiller schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:17:
Broer is langs mediamarkt Emmen geweest, is hem verteld dat als je vandaag (of eerder gedaan hebt) online besteld je het morgen binnen hebt (neem dit wel met korreltje zout)
ben benieuwd heb hem bij de mediamarkt besteld en naar mn werk laten sturen dus morgen zou perfect zijn zaterdag/zondag iets minder :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
AjDuLion schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:22:
[...]

ben benieuwd heb hem bij de mediamarkt besteld en naar mn werk laten sturen dus morgen zou perfect zijn zaterdag/zondag iets minder :+
waarom zou je het naar je werk laten sturen ?? het pakketje past gewoon door de brievenbus .. en op je werk heb je er toch niks aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

taker1987 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:23:
[...]

waarom zou je het naar je werk laten sturen ?? het pakketje past gewoon door de brievenbus .. en op je werk heb je er toch niks aan :P
Tenzij je net als mij de Pip-Boy editie heb besteld, die per ongeluk thuis laat bezorgen ipv op werk en je 'm dus op release-dag waarschijnlijk misloopt omdat daar niemand is... Stupid me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
taker1987 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:23:
[...]

pip boy ;)
Josh64 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:25:
[...]

Tenzij je net als mij de Pip-Boy editie heb besteld, die per ongeluk thuis laat bezorgen ipv op werk en je 'm dus op release-dag waarschijnlijk misloopt omdat daar niemand is... Stupid me 8)7
Ik had er gelukkig wel over nagedacht dus :+

imo alles wat ik bestel gaat naar kantoor toe daar is altijd iemand dus dat scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
[...]

jah die past inderdaad niet door de brievenbus .. maar dan heb je toch nog wel aardige buren die m eventuel kunenn aan nemen van de postbode :P nu loop je de kans om een paar dagen eerder te spelen mis als straks de winkels los gaan op zaterdag ;) maar ik snap je punt wel inderdaad dat als de buren dat niet kunnen je hem dan liever op je werk ontvangt zodat je meteen kan spelen bij thuis komst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

TommyD_34 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:21:
[...]

Wil ik ook...maar ik moet van mezelf Batman Arkham Knight nog uitspelen :'( .
Ik moet nog de helft van Uncharted 3 (Remastered) en nog iets van 70% van Wolfenstein The New Order.

Dat wordt een 'druk' weekend :+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64

Josh64

iOS aangedreven

taker1987 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:26:
[...]

jah die past inderdaad niet door de brievenbus .. maar dan heb je toch nog wel aardige buren die m eventuel kunenn aan nemen van de postbode :P nu loop je de kans om een paar dagen eerder te spelen mis als straks de winkels los gaan op zaterdag ;) maar ik snap je punt wel inderdaad dat als de buren dat niet kunnen je hem dan liever op je werk ontvangt zodat je meteen kan spelen bij thuis komst 8)
Normaal laat ik ook alles op werk bezorgen omdat daar eigenlijk altijd wel iemand is. Ach ja, ik heb het tot juni volgehouden, die paar dagen red ik ook nog wel :) Hopelijk nemen mijn lieve buren het inderdaad aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
[...]

Same here 8)7 Mailde bol.com maar kon het bezorg adres niet meer aanpassen aangezien het al onderweg is. Odd want mijn bestelling staat nog op 'wordt verwerkt' dus wacht nog op een mail reactie :P

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

[...]

Thuiswerkdagje inlassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64

Josh64

iOS aangedreven

weszz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:46:
[...]

Same here 8)7 Mailde bol.com maar kon het bezorg adres niet meer aanpassen aangezien het al onderweg is. Odd want mijn bestelling staat nog op 'wordt verwerkt' dus wacht nog op een mail reactie :P
Heb ook bij bol.com besteld, bezorgadres is niet meer te wijzigen. Ah well, first world problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
Hey mensen jullie zullen het vast al wel weten maar er gaan grote spoilers rond over het verhaal en hoe het af gaat lopen.
Zou dus oppassen met wat je allemaal lees de aankomende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamar89 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:55:
Hey mensen jullie zullen het vast al wel weten maar er gaan grote spoilers rond over het verhaal en hoe het af gaat lopen.
Ik speel het spul de komende dagen toch niet uit, dus dat gaat niet helpen. Al heb je natuurlijk altijd mensen die zo'n spel er in een week doorheen duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:02:
[...]

Ik speel het spul de komende dagen toch niet uit, dus dat gaat niet helpen. Al heb je natuurlijk altijd mensen die zo'n spel er in een week doorheen duwen.
Het gaat om dat je weet hoe het afloopt, niet om hoe je het moet spelen om het af te krijgen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hufters :(
Daarom lees ik alleen op tweakers over fallout :) Hier is iedereen zo netjes om alles in spoilers te zetten _O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Josh64 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:49:
[...]

Heb ook bij bol.com besteld, bezorgadres is niet meer te wijzigen. Ah well, first world problem :)
Ben nu al door 3 mensen gebeld(niet opgenomen) en in de mails die ik kreeg heeft de 1 het dus over te ver in de bestelling en de ander zei dit

'Ik zie dat je bestelling inderdaad nog niet verstuurd is, omdat het nog niet de releasedatum is van Fallout 4 - Pip-Boy Edition (PC). Het klopt dat wij dan nog steeds geen adreswijziging kunnen invoeren.

Wat we wel kunnen doen is het volgende:
Je kan de bestelling annuleren in je account. Dit betekend dat de betalingsverplichting zal vervallen. Vervolgens kan je opnieuw de bestelling plaatsen op het door jou gewenste adres. Wellicht dat dit een optie voor je is? '

Wat ik dan wel erg lastig vindt is iets bestellen wat uitverkocht is :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, ik had ook al gelezen dat iemand het einde had verklapt (of zoiets) op instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuckStar schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:04:
Het gaat om dat je weet hoe het afloopt, niet om hoe je het moet spelen om het af te krijgen.
Nogmaals, ik ga het spul toch niet in één of twee weken uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 12:45
pc en ps4 collector editie fallout 4 MET pip boy:

http://www.consoleshop.nl...4712.822285458.1446736242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:10:
[...]

Nogmaals, ik ga het spul toch niet in één of twee weken uitspelen.
Volgens mij snap je mij niet. Al speel je het over 3 jaar uit, als je nu de spoilers leest over hoe het verhaal afloopt. Bijv. x gaat dood en x niet, dan weet je dat dus al.
Ik denk ook dat daarom Lamar89 het als waarschuwing noemt.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuckStar schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:13:
Volgens mij snap je mij niet. Al speel je het over 3 jaar uit, als je nu de spoilers leest over hoe het verhaal afloopt. Bijv. x gaat dood en x niet, dan weet je dat dus al.
Ik denk ook dat daarom Lamar89 het als waarschuwing noemt.
Juistem. Hoeveel zin heeft een waarschuwing de komende dagen op te passen dan? Niet veel, tenzij je blijft oppassen totdat je zover bent.

Overigens is de kans groot dat ik zoiets over een jaar niet meer weer levensgroot _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:55
Mwhah, ik kijk zelf ook vrij veel footage, maar probeer hierbij wel spoilers te voorkomen. Zo heel gek is de waarschuwing dus niet dat er hier en daar footage is van het einde van het spel.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:15:
[...]

Juistem. Hoeveel zin heeft een waarschuwing de komende dagen op te passen dan? Niet veel, tenzij je blijft oppassen totdat je zover bent.
Ja ok. In het licht van dat je deze dagen nog niet kunt spelen en dus waarschijnlijk veel meer op internet nieuws over het spel zit te lezen en de kans dus groter is dat je het zou lezen.
Vanaf dinsdag ben je gewoon vooral aan het spelen en de kans dat je het eind verhaal tegenkomt is dan dus iets kleiner.
Maar genoeg erover :). Teveel tijd nu om te discussieren.......was het spel maar vast uit, dan zat ik nu gewoon in de game :)

@D4ng3r: op Reddit staat er 9 van de 10 keer duidelijk spolier bij. Althans in de FO4 sub.

[ Voor 6% gewijzigd door PuckStar op 05-11-2015 16:19 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:17:
Mwhah, ik kijk zelf ook vrij veel footage, maar probeer hierbij wel spoilers te voorkomen. Zo heel gek is de waarschuwing dus niet dat er hier en daar footage is van het einde van het spel.
Het lijkt me allemaal nogal voor de hand liggen. Als je het niet wilt weten, moet je niet lezen. Logischer wordt het niet. Sowieso lijkt het me verstandiger niet iedere druppel informatie op te likken als je het spel zelf prettig wilt spelen en je wilt laten verrassen door het nieuwe verhaal en de content.
PuckStar schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:18:
en dus waarschijnlijk veel meer op internet nieuws over het spel zit te lezen
Niet doen dus :P Gewoon zoet wachten en dan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Iemand de official launch trailer al gezien? _/-\o_ :9~ O+

YouTube: Fallout 4 - Launch Trailer

[ Voor 5% gewijzigd door Cowamundo op 05-11-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:31
Tof! Veel nieuwe beelden. Het speelt zich gelijktijdig af met Fallout 3 (toch?) maar de wederopbouw lijkt al wel verder ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ziet er prima uit :Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nu al in in, maar waarom zou iedereen hem morgen al krijgen release is toch pas gewoon de 10e ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Jezus, wat vet zeg. Nu krijg ik er echt zoveel zin in! Ik vind het verder ook wel leuk dat de vrouwelijke Sole Survivor nu de hoofdrol in de trailer krijgt, dat zie je niet zo vaak bij trailers van spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20
Mensen, leuk dat sommigen denken het spel eerder te krijgen, maar het is een Steam spel en die downloadt dan toch gewoon niet voor de release?
Sorry to burst some bubbles... ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
Exar schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:43:
Mensen, leuk dat sommigen denken het spel eerder te krijgen, maar het is een Steam spel en die downloadt dan toch gewoon niet voor de release?
PS4 en XBONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Exar schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:43:
PS4/X1 denk ik.

Die trailer is wel vet zeg. Veel beelden die we al eerder hebben gezien, maar zo bijelkaar met dat bouwen enzo ziet het er wel gaaf uit. Kan niet wachten :)

[ Voor 20% gewijzigd door shenr op 05-11-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je een mens zich kan laten overgeven en dan diegene neerhaalt. Zou dat veel slechte karma opleveren? Beïnvloedt dat de kans dat het een andere keer lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:40
Over het einde en hoe erg het een spoiler is als je het weet, wil ik wel mensen waarschuwen om (als je dat je speelervaring bederft) goed uit te kijken. Mij werd het op een andere site in mijn gezicht gegooid en, indien hetgeen wat gezegd werd waar is, is het inderdaad iets om liever niet van tevoren te weten.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 13:01
Heb er wel weer zin in :). Heb alleen tot nu toe altijd nog pech gehad dat ik coole dingetjes op de verkeerde NPC's probeer.

Bij Tenpenny tower zo'n granaat zonder pin in de broekzak van die Ghoul gestopt, kwam er later achter dat je daar een quest voor kan doen welke je een stuk headgear oplevert waarmee Ghouls je niet meer/minder aanvallen... jammer.

Bij New Vegas precies hetzelfde, een of andere leader van een bandietenbende een granaat in z'n zak gestopt terwijl hij lag te slapen, bleek ook een questline aan vast te zitten :p. Oh well... eens kijken wie ik nu weer kan slopen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

Aaargh! schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:25:
[...]

En de kracht van je GPU is het enige wat de spelervaring bepaald ?

Vrijwel alle PC's gebruiken bijvoorbeeld LCD schermen, ik zou geen games willen spelen op een LCD. Hoeveel mensen hebben net zo'n goede geluidsinstallatie aan hun PC hangen als aan hun TV/thuisbios ? etc.

De keuze is natuurlijk heel persoonlijk maar het lijkt me heel erg kort door de bocht om het alleen af te laten hangen van de kracht van je GPU.
Mijn PC zit met een een HDMI kabel vast aan een zware 7.2 receiver, waar weer oa een 51"plasma en een stel speakers van 34 kg/stuk aan hangen... ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Scighera schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:54:
[...]

Mijn PC zit met een een HDMI kabel vast aan een zware 7.2 receiver, waar weer oa een 51"plasma en een stel speakers van 34 kg/stuk aan hangen... ;)
Ik heb geen zin om een extra (game) PC aan te schaffen om af en toe een game te spelen, dus voor mij is dat niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broex
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:55
Lekker aanstekelijk dit forum, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben.

Heb het al helemaal uitgedacht om direct na het werk te kunnen spelen.
Teamviewer op de thuis pc aan en familie die wel thuis is is al geinstrueerd.
Pakket uitpakken, dvd in de computer en foto van de steamkey op de app naar mij.
Zo kan ik de download aanzetten via teamviewer en bij thuiskomst meteen spelen:).
Ik zal vast niet de enige zijn die die dag 28 gig binnen moet halen,
dus de download speed zal wel tegen vallen.

Te gek voor woorden eigenlijk voor een computerspel, maar fallout 3 en NV waren top, dus kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Aaargh! schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:58:
[...]

Ik heb geen zin om een extra (game) PC aan te schaffen om af en toe een game te spelen, dus voor mij is dat niet echt handig.
Bewust voor gekozen ipv een console. daarnaast een goedkope laptop van 350e voor office/internet/etc, dus maar 1 pc staan :)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 23:30

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

XyritZz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:50:
Heb er wel weer zin in :). Heb alleen tot nu toe altijd nog pech gehad dat ik coole dingetjes op de verkeerde NPC's probeer.

Bij Tenpenny tower zo'n granaat zonder pin in de broekzak van die Ghoul gestopt, kwam er later achter dat je daar een quest voor kan doen welke je een stuk headgear oplevert waarmee Ghouls je niet meer/minder aanvallen... jammer.

Bij New Vegas precies hetzelfde, een of andere leader van een bandietenbende een granaat in z'n zak gestopt terwijl hij lag te slapen, bleek ook een questline aan vast te zitten :p. Oh well... eens kijken wie ik nu weer kan slopen.
dat is geen pech, dat is jou keuze op dat moment en dat beinvloed het verhaal. alleen maar mooi zou ik zeggen. fallout 3 heb ik eerst als goed uitgespeeld en daar ben ik toen heel lang mee bezig geweest. daarna zo evil als het maar kan gespeeld en dat was beduidend korter omdat ik waarschijnlijk elke npc met een quest een nekschot gaf xD O-)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik verheug me nu al op al die zwarte blokken hier in het topic. :D

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Ook ik heb het geprobeerd bij BS maar helaas. De game is binnen maar mag nog niet overhandigd worden. Echt pas dinsdag. Gelukkig heb ik wel vrij gekregen dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ergens eigenlijk een midnight release? Een Game Mania in Amsterdam ofzo? (Ik noem maar wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Heeft Agility nog een duidelijke overallfunctie hier (los van de VATS die ik niet gebruik)? ga nu SPECIAL punten gebruiken puur voor de Ninja perk ivm sniper

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Laatst online: 21-07 20:18
Nou wou eigenlijk wachten tot de eerste patches etc maar voor 35 eu bij de Wehkamp met die kortingscode kan ik m toch echt niet laten liggen. Nu maar hopen dat het spel niet zuigt want doorverkopen kan natuurlijk niet met pc versie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 23:30

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

net even aan het spelen geweest met die tool om je punten te verdelen en ik kom hier op uit
5
4
4
6
5
2
2
dat past wel goed bij mijn speelstijl :P

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:31
Scighera schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:21:
Heeft Agility nog een duidelijke overallfunctie hier (los van de VATS die ik niet gebruik)? ga nu SPECIAL punten gebruiken puur voor de Ninja perk ivm sniper
Sneaken, snel switchen, reloaden etc. Ook voor guns met gewone kogels kun je veel perks krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 05-11-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

hier een update :

S 6 (strong back)
P 4 (rifleman en lockpick)
E 3 (lifegiver)
C 3 (lone wanderer)
I 4 (Gun Nut, hacker)
A 6 (sneak,Ninja)
L 2 (scrounger)
Sluw schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:29:
[...]

Sneaken, snel switchen, reloaden etc. Ook voor guns met gewone kogels kun je veel perks krijgen.

[video]
thanks, dus ook zonder VATS bruikbaar :)

[ Voor 50% gewijzigd door Scighera op 05-11-2015 17:33 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbide
  • Laatst online: 20-02-2021
oxford bastard schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:15:
Ook ik heb het geprobeerd bij BS maar helaas. De game is binnen maar mag nog niet overhandigd worden. Echt pas dinsdag. Gelukkig heb ik wel vrij gekregen dinsdag.
Je hebt voor de releasedatum niks aan de disc omdat er een day 1 patch nodig is om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 14-09 20:33
Morbide schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:43:
[...]

Je hebt voor de releasedatum niks aan de disc omdat er een day 1 patch nodig is om te kunnen spelen.
Ja precies, daarom zijn er ook al diverse gameplay filmpjes geleaked (XONE & PS4) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Je kunt spelen zonder day one patch hoor. Hoe verklaar je al die leaks lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ircghost schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:47:
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je een mens zich kan laten overgeven en dan diegene neerhaalt. Zou dat veel slechte karma opleveren? Beïnvloedt dat de kans dat het een andere keer lukt?
Karma werkte voor geen meter in Fallout 3 en New Vegas (slechte karma als je van Legion of NCR steelt slaat nergens op) en in plaats van het te fixen, hebben ze het maar helemaal uit Fallout 4 verwijdert. Ook de reputations uit New Vegas zijn weg. Karma/reputation werkt nu zoals in Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbide
Er is een screenshot dat suggereert dat de patch al beschikbaar is maar het lijkt me verdomd sterk dat Bethesda dat toestaat gelet op hun woede over de leaks. Volgens mij spelen er een paar reviewers met hun privilege van early acces.

http://imgur.com/FI3NAfA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Echt komisch en een beetje kinderachtig ook dat mensen niet eens tot de release kunnen wachten. Die paar dagen die je nog moet! En dan vervolgens ook daadwerkelijk winkels af gaan, of plannetjes smeden om hem eerder mee te krijgen hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:54:
Echt komisch en een beetje kinderachtig ook dat mensen niet eens tot de release kunnen wachten. Die paar dagen die je nog moet! En dan vervolgens ook daadwerkelijk winkels af gaan, of plannetjes smeden om hem eerder mee te krijgen hahaha.
Ik geef je helemaal gelijk. Maar juist die laatste dagen zijn het moeilijkst. En om nu al het spel te scoren en al int weekend te spelen is natuurlijk fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Tja, Ik vermoed dat je wel gelijk hebt. Maar af en toe es kinds zijn moet ook hé.... dat houd me jong :p

The old Bastard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is net als de paar dagen voor Sinterklaas/kerst/verjaardag, dan kan je ook niet wachten als kind, toch?

Er zijn ook hele hordes gamers die volgens Steam maandagmiddag 'opeens' in Australië wonen enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbide
anandus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:11:
[...]

Er zijn ook hele hordes gamers die volgens Steam maandagmiddag 'opeens' in Australië wonen enzo :P
Onder 3A in de eula: You agree that you will not use IP proxying or other methods to disguise the place of your residence, whether to circumvent geographical restrictions on game content, to purchase at pricing not applicable to your geography, or for any other purpose. If you do this, we may terminate your access to your Account.

http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

OllyNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:24:
Nou wou eigenlijk wachten tot de eerste patches etc maar voor 35 eu bij de Wehkamp met die kortingscode kan ik m toch echt niet laten liggen. Nu maar hopen dat het spel niet zuigt want doorverkopen kan natuurlijk niet met pc versie :p
Welke code is dat dan want "extra" werkt bij mij niet :(

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

https://vid.me/lFYt op medium settings op PC, vergelijkbaar met consoles.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Luukwa schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:54:
Zover ik het heb begrepen zijn de console settings een mengelmoesje van low (Shadow draw distance) en high (textures) settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Mithrildor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:58:
[...]

Zover ik het heb begrepen zijn de console settings een mengelmoesje van low (Shadow draw distance) en high (textures) settings.
Zal allemaal wel reuze mee vallen, speel zelf op de PC maar weet uit ervaring dat gameplay het vaak wint op graphics.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Laatst online: 21-07 20:18
Tylocke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:47:
[...]

Welke code is dat dan want "extra" werkt bij mij niet :(
Ik begreep dat niet iedereen dat mailtje gehad heeft. Alleen als ze je direct gemaild hebben kan je deze code gebruiken. Maar ik denk dat je ook wel keys kan krijgen voor rond dit bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
En natuurlijk weigert de bron weer aan te geven op wat voor PC er word gespeeld..

spoiler:
Oeh.. De laatste paar seconden; zou alle muziek uit FO3 weer terug keren naast alle nieuwe deuntjes? Cole Porter - Anything Goes

Edit: Wat vinden jullie trouwens van het idee om (vlak) voor de release een nieuw deeltje van dit topic te openen?

[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 05-11-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 19:51
Zag iemand reageren dat die voor 40 euro fallout 4 had bij wehkamp met kortingscode extra? Hier werkt die niet of is er een andere code? Alvast bedankt!!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 14-09 20:33
De gelekte beelden die ik heb gezien op de XONE zien er, volgens mij, toch echt wel beter uit dan hetgene wat ik hier zie. Maar goed, laten we s.v.p. niet weer de hele graphics discussie los laten barsten!

Wat me wel opvalt is dat je je wapen niet meer ziet zodra je deze wegstopt. Waar je voorheen bijvoorbeeld je sniper op je rug zag zitten, is dit nu niet meer het geval. Dat vind ik persoonlijk dan wel weer erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

SparksNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:26:
[...]

De gelekte beelden die ik heb gezien op de XONE zien er, volgens mij, toch echt wel beter uit dan hetgene wat ik hier zie. Maar goed, laten we s.v.p. niet weer de hele graphics discussie los laten barsten!

Wat me wel opvalt is dat je je wapen niet meer ziet zodra je deze wegstopt. Waar je voorheen bijvoorbeeld je sniper op je rug zag zitten, is dit nu niet meer het geval. Dat vind ik persoonlijk dan wel weer erg jammer.
eens... ik speelde NV met een backpack mod, rugtas op de rug en daarnaast hing dan mijn sniperrifle

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
kut.. bedenk me net dat ik helemaal geen dvd speler meer heb in mn desktop >< woopsie.. even regelen dit weekend dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
AjDuLion schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:32:
kut.. bedenk me net dat ik helemaal geen dvd speler meer heb in mn desktop >< woopsie.. even regelen dit weekend dus
Dat is toch helemaal geen probleem, je moet steam hebben om het spel te installeren dus je zou het hele spel kunnen downloaden, dit is natuurlijk wel zwaar kloten met een lage snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mwhah er kan hooguit een Gig of 7-10 van de DVD af worden gehaald aan materiaal, de overige data (30GB in totaal geïnstalleerd) word via Steam binnengehaald.

Op de DVD zit gewoon een sticker met een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Dat vind ik ook erg jammer ja! Again, hopelijk komt dat met een moderne :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbide
[...]

In hoeverre de creation kit veranderd is weet ik natuurlijk niet maar in Skyrim hoefde je enkel bDisableGearedUp=0 aan de .ini-file toe te voegen om meerdere wapens tegelijk te tonen.

http://forums.nexusmods.c...multiple-weapons-show-up/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 03:59
Via de mail kwam code binnen .
Jammer dat die niet werkt bij anderen.

"GRIJP NU JE LAATSTE KANS OP PRACHTIGE AANBIEDINGEN EN ONTVANG 10 EURO EXTRA KORTING OP JE BESTELLING!
10.- EXTRA KORTING
JE KORTINGSCODE IS:
extra
VUL BIJ BETALEN DE KORTINGSCODE IN EN KLIK OP VERZILVEREN. DE 10.- KORTING WORDT AUTOMATISCH VERREKEND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dustkiller schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:36:
[...]

Dat is toch helemaal geen probleem, je moet steam hebben om het spel te installeren dus je zou het hele spel kunnen downloaden, dit is natuurlijk wel zwaar kloten met een lage snelheid
maar dan moet ik de steam key hebben gok ik zit die bij het pakket ?

(200mbit download snelheid dus dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk)
D4NG3R schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:37:
Mwhah er kan hooguit een Gig of 7-10 van de DVD af worden gehaald aan materiaal, de overige data (30GB in totaal geïnstalleerd) word via Steam binnengehaald.

Op de DVD zit gewoon een sticker met een code.
ah dan maak ik me geen zorgen meer download dan wel alles met steam problem solved

[ Voor 30% gewijzigd door AjDuLion op 05-11-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Echt komisch, mensen die doen alsof ze dat niet begrijpen maar wel hier in het topic komen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het volwassen houden..

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Laten we het volwassen houden..

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

OllyNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:01:
[...]

Ik begreep dat niet iedereen dat mailtje gehad heeft. Alleen als ze je direct gemaild hebben kan je deze code gebruiken. Maar ik denk dat je ook wel keys kan krijgen voor rond dit bedrag.
Ah dank je, dat verklaart het waarschijnlijk wel. Dan hou ik het maar bij mijn standaard order.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Laatst online: 28-08 17:33
Nog een leuk Fallout 4 gerelateerd filmpje! 8)

YouTube: Open World - Immersion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:14
Komt er eigenlijk nog een preload voor pc, dus nog zonder dat je de key in hoeft te voeren? Zodat niet iedereen tegelijk aan het downloaden gaat op 10 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Grindtegel schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:21:
Komt er eigenlijk nog een preload voor pc, dus nog zonder dat je de key in hoeft te voeren? Zodat niet iedereen tegelijk aan het downloaden gaat op 10 nov.
Ik denk dat je pas kan preloaden als je de key hebt ingevoerd en Steam weet dat je hem gekocht heb. Ik zit ook op de key te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

AjDuLion schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:32:
Niet nodig gewoon je code in Steam invoeren en downloaden maar ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Freakiebeakie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:28:
net even aan het spelen geweest met die tool om je punten te verdelen en ik kom hier op uit
Waar kan dat?

Pagina: 1 ... 34 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.