Krijg je nou bij elke level-up een punt om in je SPECIAL of perks te investeren?
Of komen SPECIAL points om de x aantal levels?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jup, elk level krijg je een punt om te spenderen: Je kunt of de rank van een perk verhogen of je kunt een van je SPECIALs verhogen. Je start met 28 punten in je SPECIALS (1 in elk en vervolgens kun je er nog 21 verdelen), dus je moet goed kiezen. Daarnaast zijn er ook nog 7 Bobbleheads in de wereld te vinden die de bijbehorende SPECIAL met een punt verhogen. Ik denk dat het verder niet slim is om punten in SPECIAL te inversteren (tenzij je een bepaalde perk echt nodig hebt voor jouw build), elke build heeft een hoop perks nodig en al die perks hebben ook nog eens een aantal ranks.Cowamundo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:36:
Krijg je nou bij elke level-up een punt om in je SPECIAL of perks te investeren?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 59% gewijzigd door l0n3w012ph op 05-11-2015 21:20 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Zover ik weet krijg je nul perks aan het begin. Zodra je level twee wordt mag je jouw eerste perk kiezen.Cowamundo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:48:
Dus 21 SPECIAL points en 3? perks aan het begin en tijdens het spelen nog 50 punten te verdelen.
Klopt dat zo'n beetje?
Ja. Maar dat geeft niet, ben niet op me pik getrapt hoorNitroX infinity schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:59:
Deze al voorbij gekomen?
Fallout 4 Launch Trailer;
[video]
Ik zou het vlak ná de release doen om eerlijk te zijn. Anders zullen de eerste paar pagina's van je nieuwe topic alleen maar gaan over "0MG Itz HaPPeniNGg!!1" en postbezorgers en preloaden en "Jong0ns ik zie het ho0fdmenuu!" en ga zo maar doorD4NG3R schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:03:
[...]
Edit: Wat vinden jullie trouwens van het idee om (vlak) voor de release een nieuw deeltje van dit topic te openen?
Mee eensSnoz Lombardo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:11:
[...]
Ik zou het vlak ná de release doen om eerlijk te zijn. Anders zullen de eerste paar pagina's van je nieuwe topic alleen maar gaan over "0MG Itz HaPPeniNGg!!1" en postbezorgers en preloaden en "Jong0ns ik zie het ho0fdmenuu!" en ga zo maar door
Een paar uur, of een dag na release lijkt me beter. Krijg je iets meer vragen/discussies over de game zelf.
Hmm ok, aangezien je bij Fallout 3 aan het begin 3 "skills" kon kiezen vandaar, ach we zullen zien!Mithrildor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:59:
[...]
Zover ik weet krijg je nul perks aan het begin. Zodra je level twee wordt mag je jouw eerste perk kiezen.
Coole vibe in dat shot trouwens.Mithrildor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:11:
[afbeelding]
Is dit de krater van de nuke?
Er is geen cap, het is mogelijk om al je SPECIALs op 10 te krijgen en alle ranks van alle perks te krijgen. Je bent dan waarschijnlijk wel godsgruwelijk lang bezig.Cowamundo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:21:
[...]
Hmm ok, aangezien je bij Fallout 3 aan het begin 3 "skills" kon kiezen vandaar, ach we zullen zien!
Trouwens, je begint natuurlijk level 1.Dus als de cap level 50 is krijg je maar 49 extra punten om te verdelen.
![]()
Kan ik weer even verder nadenken over mijn build.
En dat is een probleem?Mithrildor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:26:
[...]
...Je bent dan waarschijnlijk wel godsgruwelijk lang bezig.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Wat ik begrepen had is dat er tot aan het einde van de main story line een level cap van 50 is, daarna kun je verder levelen en ontdekken.Mithrildor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:26:
[...]
Er is geen cap, het is mogelijk om al je SPECIALs op 10 te krijgen en alle ranks van alle perks te krijgen. Je bent dan waarschijnlijk wel godsgruwelijk lang bezig.
"Bethesda has confirmed that Fallout 4 will follow in the tradition of The Elder Scrolls in regards to level caps and post-game content. The upcoming RPG will not finish when the plot concludes, meaning that you’ll be able to customize your character beyond level 50 and continue exploring the world and other areas you might have missed."
[ Voor 29% gewijzigd door Cowamundo op 05-11-2015 21:50 ]
Wat is jouw doel en/of rol aan de hand van deze build?Poesmij schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:58:
Mijn upgrade van mijn pc vandaag binnengekregen, ik kan volgende week goed starten met fallout 4.
Mijn eerste build word waarschijnlijk het volgende:
Strength: 6
Perception: 4
Endurance: 1
Charisma: 3
Intelligence: 6
Agility: 7
Luck: 2
Kijk er in ieder geval erg naar uit.
Strength heb ik alleen maar voor de carry weight, ik kan me uren vervelen met alles verzamelen en irriteer me snel aan te weinig ruimteCowamundo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:01:
[...]
Wat is jouw doel en/of rol aan de hand van deze build?
Welke skills wil je gaan gebruiken?
Ben wel geïnteresseerd in de backstory die mensen voor zichzelf al een beetje bedacht hebben namelijk!
[ Voor 9% gewijzigd door Poesmij op 05-11-2015 22:35 ]
You will understand energy and you will be happy.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Don't trust an atom, they make up everything.
[ Voor 41% gewijzigd door MyPhanTomMind op 05-11-2015 23:13 ]
Donstil schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:03:
Maakt het nou kwa missies en Side quests nou nog uit of je goed of slecht speelt? Of heeft elke kant net zoveel game play?
Ik wil namelijk full on evil gaan spelen![]()
(vandaar ook een hoge charisma, althans ik kan me zo indenken dat mensen je dan sneller geloven enz)
Rifleman, rank 1: Keep your distance long and your kill-count high. Attacks with non-automatic rifles do 20% more damage.Thommiie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:10:
Mis ik wat ? Of hebben de Perks geen invloed meer op je wapens ?
Science!, rank 1: Take full advantage of advanced technology with access to base level and Rank 1 high-tech mods.Thommiie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:10:
Edit:
B.v Welke Perk zou je moeten gebruiken om je energy weapons te verbeteren ?
[ Voor 21% gewijzigd door Mithrildor op 05-11-2015 23:14 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Mithrildor op 05-11-2015 23:51 ]
I know, maarja, die hordes gamers trekken zich er weinig van aanMorbide schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:17:
[...]
Onder 3A in de eula: You agree that you will not use IP proxying or other methods to disguise the place of your residence, whether to circumvent geographical restrictions on game content, to purchase at pricing not applicable to your geography, or for any other purpose. If you do this, we may terminate your access to your Account.
http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 05-11-2015 23:58 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je SPECIAL heeft aan elke hoeveelheid punten een perk hangen. Als je bijvoorbeeld 6 Intelligence hebt dan kan je de perk Science! rank 1 nemen. Als je daarna aan alle requirements voldoet dan kan je later rank 2 van Science! nemen.Dusky Demon NL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 02:35:
Hoe werken die perks nou eigenlijk precies? Ik zie allerlei mensen hun setup van SPECIAL hier posten, maar krijg je dan sneller de perks die daarbij horen? Of direct? Of hoe werkt het?
PSN id angeleyesprox
PSN ID: Enzyme-NL
Something under the bed is drooling
Dito! Ik gooi bij dit soort games altijd heel veel in charisma zodat ik me compleet kan misdragen en er toch mee wegkomenDonstil schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:03:
Maakt het nou kwa missies en Side quests nou nog uit of je goed of slecht speelt? Of heeft elke kant net zoveel game play?
Ik wil namelijk full on evil gaan spelen![]()
(vandaar ook een hoge charisma, althans ik kan me zo indenken dat mensen je dan sneller geloven enz)
die code werkt niet meer, is al eerder aangegeven. Ik geloof dat je ergens ook alleen een steam key kan betalen voor het spel voor 35 euro, dan heb je alleen de key (ja, legaal).Tylocke schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:47:
[...]
Welke code is dat dan want "extra" werkt bij mij niet
Helemaal mee eens. Al voel ik mij wel weer heel jong nu. Kan niet wachten tot de 10e.Mauz1978 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:33:
Fallout fan van het eerste uur en juist daarom kijk ik geen trailers, en doe ik niet aan vooraf mn build maken. Ik laat me graag verrassen door het spel. Vind het wel leuk hoe mensen hier weer 12 worden en allerlei listen gaan verzinnen het spel eerder mee te krijgen... De bart smit mensen moeten wel niet denken haha... ( ik kan het goed begrijpen en moet me inhouden haha).
Ik lees al heel lang mee op het forum, maar post eigenlijk nooit wat. Hier wil ik toch even op reageren.Mithrildor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:49:
Ze laten echt te veel spoilers zien in die trailers van Bethesda:
spoiler: Spoilers uit trailerJe ziet hoe een zeppelin neerstort en in deze trailer hebben we geleerd dat dit een schip is van de Brotherhood of Steel. In een andere trailer zien we een grote lichtflits en vervolgens een explosie in wat Cambridge (Massachusetts) lijkt, dat zou dus betekenen dat de Institute opgeblazen wordt. Ik durf te wedden dat het om de MIT Nuclear Research Reactor gaat, want die is in de jaren 50 gebouwd. In de nieuwe trailer leren we ook dat de Institute blijkbaar de vijand zijn.
Ik heb bijna niks over het verhaal geleerd in die gameplay leaks, maar vervolgens spoilt Bethesda delen van het verhaal in hun eigen trailers, dat is toch de omgekeerde wereld?
Ik heb er 39 euro voor betaald bij G2play.mugenmarco schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:55:
[...]
die code werkt niet meer, is al eerder aangegeven. Ik geloof dat je ergens ook alleen een steam key kan betalen voor het spel voor 35 euro, dan heb je alleen de key (ja, legaal).
Als je geluk hebt wel ja, als je pech hebt zijn ze gekocht met gestolen creditcards...Dubrillion schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:06:
[...]
Ik heb er 39 euro voor betaald bij G2play.
Volgens mij zijn die gewoon legaal
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
[ Voor 20% gewijzigd door copywizard op 06-11-2015 08:44 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Onspeelbaar lijkt me tikkie overdreven, meestal is alles wel te doen zonder ook maar 1 lock te picken alleen mis je soms wat sidequests en zal je wat meer moeite hebben speciale wapens te krijgen of meer caps bij elkaar te sprokkelen.Shabbaman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:37:
Over al die leuke builds: Locksmith lijkt me essentieel. Sterker nog, als je Locksmith niet hebt, dan vermoed ik dat het spel onspeelbaar is. Echter, je hebt het pas nodig zodra je medium locks tegenkomt, en dat zal niet aan het begin van het verhaal zijn. Je kan dat ene puntje er dus ook wel wat later in stoppen.
Caveat: voor het gemak ga ik er maar even van uit dat FO4 gelijk is aan de vorige versies. Het kan natuurlijk zo zijn dat Bethesda echt vanaf scrap een volledig nieuw spel heeft gemaakt. En varkens vliegen.
In de voorgaande games is lockpicking nooit een vereiste geweest, het maakte bepaalde zalen iets gemakkelijker maar er is altijd een manier geweest om een belangrijke deur te omzeilen. Dat geldt ook voor veel van de 'treasure rooms' soms droeg een NPC hiervan de sleutel.Shabbaman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:37:
Over al die leuke builds: Locksmith lijkt me essentieel. Sterker nog, als je Locksmith niet hebt, dan vermoed ik dat het spel onspeelbaar is. Echter, je hebt het pas nodig zodra je medium locks tegenkomt, en dat zal niet aan het begin van het verhaal zijn. Je kan dat ene puntje er dus ook wel wat later in stoppen.
Caveat: voor het gemak ga ik er maar even van uit dat FO4 gelijk is aan de vorige versies. Het kan natuurlijk zo zijn dat Bethesda echt vanaf scrap een volledig nieuw spel heeft gemaakt. En varkens vliegen.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Zeer herkenbaar, om er vervolgens daarna alsnog maar een of twee te gebruiken natuurlijk omdat die het meest relaxt spelen/de meeste damage doenHeatWave schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:11:
Ik ben ook wel iemand die vooral veel verchillende wapens en meuk bij zich heeft altijd, en moet ook altijd alles open kunnen maken/hacken.
Verder zoveel mogelijk close range afknallen, maar voor sommige dingen is een sniperrifle toch wel fijn.
Probeer altijd iig van de meeste wapensoorten er 1 bij me te hebben zodat je niet snel zonder ammo komt te zitten.
Onnodige bangmakerij. Ik heb daar al een shitload gekocht en nooit problemen gehad. Er is slechts een enkele keer een probleem geweest waarbij g2play er niets aan kon doen maar de reseller van hun in de fout was gegaan. Iets met klok horen en niet weten waar de klepel hangt.ProVine schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:25:
[...]
Als je geluk hebt wel ja, als je pech hebt zijn ze gekocht met gestolen creditcards...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
PSN ID: Svennie-NL
Ja idd, uiteindelijk gebruik je voornamelijk een paar van die wapens. Maar soms in de wat langere stukken kom je soms toch zonder ammo te zitten en is het wel lekker dat je iig iets hebtHafermaut schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:25:
[...]
Zeer herkenbaar, om er vervolgens daarna alsnog maar een of twee te gebruiken natuurlijk omdat die het meest relaxt spelen/de meeste damage doenMeestal ben ik niet echt bewust bezig met role playen en kom ik uit op een character wat met machine guns lekker om zich heen kan knallen en verder een soort manusje-van-alles is. En natuurlijk heb ik altijd positieve karma, omdat ik dat het makkelijkste vind spelen.
Misschien dat ik dit keer echt ga proberen wat meer te role playen. Ik zie wel wat in een neutraal character die de ene keer iets goeds doet en dan weer wat negatieve karma verzamelt. Gewoon altijd kiezen waar je zelf beter van wordt. En dan wat meer richting strength/melee dan richting stealth/sniper.
Ook maar afwachten welke kant het verhaal je op stuurt.
Echt, moeilijk doen om het moeilijk doen.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:30:
Ik heb Bart Smit een mail gestuurd waarom ik mijn spel nog niet ontvangen heb terwijl ze het wel verstuurd hebben (ten minste volgens hun eigen mail), dit om ze te laten weten dat ik het er niet mee eens ben dat ze een mail sturen dat het spel verzonden is terwijl dat nog niet zo is.
kijk net bij de wehkamp naar een mooie PS4 bundel (die zijn er op het moment niet) en ik zag dat FO4 nogal van prijs wisselt bij de Wehkamp, nu is de PS4 versie weer 58,99
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Haha. Ik denk dat je er weinig geluk mee hebt. Er staat bij die mail/bevestiging namelijk ook duidelijk ergens de datum 10 november. Het is simpel: als iemand hem ergens te pakken krijgt de komende dagen, gaat Bart Smit er misschien in mee. Anders is het gewoon geduld.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:30:
Ik heb Bart Smit een mail gestuurd waarom ik mijn spel nog niet ontvangen heb terwijl ze het wel verstuurd hebben (ten minste volgens hun eigen mail), dit om ze te laten weten dat ik het er niet mee eens ben dat ze een mail sturen dat het spel verzonden is terwijl dat nog niet zo is.
kijk net bij de wehkamp naar een mooie PS4 bundel (die zijn er op het moment niet) en ik zag dat FO4 nogal van prijs wisselt bij de Wehkamp, nu is de PS4 versie weer 58,99
het gaat mij er niet om dat ik het spel dinsdag krijg en ik weet dat ze het niet eerder sturen, het gaat mij erom dat ze een mail sturen die niet klopt, voor een spel blijf ik niet thuis maar had het een bundel geweest met een PS4 erbij dan had ik de middag thuis gewerkt en dat had dus nog een keer gemoeten op dinsdag, ik vind het niet netjes dat ze die mail versturen. Je moet er van uit kunnen gaan dat je zo een mail kan vertrouwen.ap3nr0ts schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:32:
[...]
Haha. Ik denk dat je er weinig geluk mee hebt. Er staat bij die mail/bevestiging namelijk ook duidelijk ergens de datum 10 november. Het is simpel: als iemand hem ergens te pakken krijgt de komende dagen, gaat Bart Smit er misschien in mee. Anders is het gewoon geduld.
Als je gewoon een beetje logisch nadenkt kun je zelf ook wel bedenken dat het spel pas op de dag van release wordt geleverd. Dit is in dit topic al meerdere malen aangegeven, tevens staat dit ook gewoon op de website vermeld.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:36:
[...]
het gaat mij er niet om dat ik het spel dinsdag krijg en ik weet dat ze het niet eerder sturen, het gaat mij erom dat ze een mail sturen die niet klopt, voor een spel blijf ik niet thuis maar had het een bundel geweest met een PS4 erbij dan had ik de middag thuis gewerkt en dat had dus nog een keer gemoeten op dinsdag, ik vind het niet netjes dat ze die mail versturen. Je moet er van uit kunnen gaan dat je zo een mail kan vertrouwen.
Wat een bullshit. Kijk in je T&T code, welke bezorgdatum staat daar? Mooi, kun je die volgen.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:36:
[...]
het gaat mij er niet om dat ik het spel dinsdag krijg en ik weet dat ze het niet eerder sturen, het gaat mij erom dat ze een mail sturen die niet klopt, voor een spel blijf ik niet thuis maar had het een bundel geweest met een PS4 erbij dan had ik de middag thuis gewerkt en dat had dus nog een keer gemoeten op dinsdag, ik vind het niet netjes dat ze die mail versturen. Je moet er van uit kunnen gaan dat je zo een mail kan vertrouwen.
dit dus niet zo miepen je bezorgdatum staat ingevuld wees blij dat ze zo pro actief bezig zijn voor je (enig idee hoeveel pre orders ze moeten klaarzetten...)Angeloonie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:46:
[...]
Wat een bullshit. Kijk in je T&T code, welke bezorgdatum staat daar? Mooi, kun je die volgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Techno Overlord op 06-11-2015 09:49 ]
Forever raver!
het heeft inderdaad in het topic gestaan maar pas nadat ik de mail kreeg en toen ik die las dacht ik wel even van, gaaf, morgen al! Ik heb eerder een spel gehad op zaterdag dat dinsdag uit kwam (de toen nieuwste CoD) dus het kan wel. Dus ik was even teleurgesteld maar die paar dagen wachten komt ook wel goed hoorSparksNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:44:
[...]
Als je gewoon een beetje logisch nadenkt kun je zelf ook wel bedenken dat het spel pas op de dag van release wordt geleverd. Dit is in dit topic al meerdere malen aangegeven, tevens staat dit ook gewoon op de website vermeld.
Dat jij toch stiekem gehoopt hebt dat je het spel eerder zou kunnen krijgen, waardoor je nu teleurgesteld bent, hoef je niet op de winkel af te reageren
daar stond dus de dag erop, dat staat er in koeienletters, kleiner staat erbij dat hte pakket nog niet aangeleverd is aan de verzender maar daar lees je overheenAngeloonie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:46:
[...]
Wat een bullshit. Kijk in je T&T code, welke bezorgdatum staat daar? Mooi, kun je die volgen.
Precies wat ik bedoel, als ik daar nog een keer wat bestel wat niet in de brievenbus past dan bel ik er even achter aan, nu ik weet dat ze dit doen kan ik er natuurlijk ook op letten maar toch.HeatWave schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:47:
Ik snap hem opzich wel hoor, natuurlijk hoor je het spel niet eerder dan release te ontvangen, maar op deze manier maak je jezelf wel onbetrouwbaar. Als ik nu een controller bestel en die komt op "verzonden" te staan kan ik er dan wel blind vanuit gaan dat die verzonden is?
Ze moeten het gewoon niet doen op deze manier.
Weet ik, had je gemeld daarom heb ik het spel ook los besteld.Techno Overlord schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:48:
Hopen op een PS4 met Fallout 4 bundel heeft geen zin want deze komt, zoals ik al eerder meldde, niet beschikbaar. Je kunt alleen een Xbox One met Fallout 4 bundel krijgen.
[ Voor 46% gewijzigd door Svennie op 06-11-2015 09:52 ]
met het verkeerde been uit bed gestapt? Doe relaxt joh, war never changes.Angeloonie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:46:
[...]
Verwijderd
Ik begrijp je wel, je bent helemaal hyped en wilt het spel z.s.m. spelen. Dat gevoel heeft iedereen hier. Maar om nou winkels lastig te gaan vallen met dergelijke mailtjes gaat wel erg ver hoorSvennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:48:
[...]
het heeft inderdaad in het topic gestaan maar pas nadat ik de mail kreeg en toen ik die las dacht ik wel even van, gaaf, morgen al! Ik heb eerder een spel gehad op zaterdag dat dinsdag uit kwam (de toen nieuwste CoD) dus het kan wel. Dus ik was even teleurgesteld maar die paar dagen wachten komt ook wel goed hoor
was idd meerdere malen al gemeld, moet je even terug zoeken op de vorige 3 pagina's.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:54:
Weet niet of 't eerder gezegd is in dit topic maar je kan je character build alvast maken op http://www.rpg-gaming.com/fo4.html
Ik krijg 'm zeer waarschijnlijk vandaag al, maar wordt mijn eerste Fallout, dus heb nog geen idee hoe ik hem ga builden.
Weten jullie al hoe jullie t gaan doen?
Ja... wel bijzonder, zo heb ik het echt nooit ervaren. Als jij het zegt neem ik dat maar van je aan. Zo zie je maar, altijd een build die je nog niet hebt geprobeerdSacreBleu schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:57:
[...]
In de voorgaande games is lockpicking nooit een vereiste geweest, het maakte bepaalde zalen iets gemakkelijker maar er is altijd een manier geweest om een belangrijke deur te omzeilen. Dat geldt ook voor veel van de 'treasure rooms' soms droeg een NPC hiervan de sleutel.
Lockpicking is handig maar niet essentieel voor succes. Sterker nog ik heb gisteren FO3 zo'n negen uur gespeeld met lockpicking op 25 en de enige keren dat ik het gebruikte was om locked ammunition cases te openen. Maar geen ene keer kon ik niet door met een quest omdat een deur gepicked moest worden.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
[ Voor 4% gewijzigd door weszz op 06-11-2015 11:35 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
ik heb de order nu al staan en kan wel gaan wisselen en een paar euro uitsparen maar ik wilde toch al een bobblehead gaan kopen, deze kost 5 E en daar koop ik hem ergens anders niet voor, dus ja de bobblehead is het waardRies schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:10:
Annuleer dan je order bij de Bart Smit als je het er niet mee eens bent en koop hem ergens anders.
Of is die bobble head het stiekem toch wel waard??
Haha klinkt goed jaMisha schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:43:
[...]
Dito! Ik gooi bij dit soort games altijd heel veel in charisma zodat ik me compleet kan misdragen en er toch mee wegkomen
Het is een kwestie van overleven, dus mijn character doet alles enkel in zijn eigen belang. Hij gaat zich alles toe eigenen waarvan hij vind dat hij er recht op heeft (wat op alles is uiteraard!). Ik ga me weer liegend en bedriegend door het Fallout universum bewegen!
Heeft daar niets mee te maken, zo ben ik gewoon tegenover figuren die compleet overbodig gaan zitten zeuren bij leveranciers, terwijl de release gewoon 10/11 is.mugenmarco schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:49:
[...]
met het verkeerde been uit bed gestapt? Doe relaxt joh, war never changes.
Ik heb een hele zwik van die Amerikaanse Bubble heads (Presidenten enz) dus kan een extra figuur altijd wel waarderen.Ries schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:10:
Annuleer dan je order bij de Bart Smit als je het er niet mee eens bent en koop hem ergens anders.
Of is die bobble head het stiekem toch wel waard??
ej het verbaasd mij dat sommige mensen niet alvast een paar dagen voor de Bart Smit gaan slapen om zo het spel als eerste te krijgenAngeloonie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:22:
[...]
Heeft daar niets mee te maken, zo ben ik gewoon tegenover figuren die compleet overbodig gaan zitten zeuren bij leveranciers, terwijl de release gewoon 10/11 is.
Verwijderd
Ik zou 1 (of misschien zelfs 2) punten bij luck weg halen en iig 1 punt bij Agility doen, ook 1 punt bij Endurance (later in het spel ga je dat echt nodig hebben).Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:32:
Ben een beetje mijn build aan het uitzoeken, maar ik ben een echte Fallout noob.
Dus wat vragen;
Hoe vaak ga ik nu een melee wapen gebruiken? Is Strength alleen maar useful in het begin? Want ik neem aan dat je later meer gaat schieten.
Achteraf zijn er toch niet zo veel vragen
Mijn build nu:
2 Strength
- In het begin zal wat harder slaan best van pas komen en ik wil later in de game toch voor de Strong Back gaan, denk dat dit in het begin niet echt nodig is.
4 Perception
- Locksmith lijkt me fijn, ik wil overal binnen komen voor eventuele loot
3 Endurance
- Extra health.. spreekt voor zich.
6 Charisma
- Local Leader; Het bouwen van een settlement lijkt me erg vet, hier wil ik dus ook een beetje op focussen. En Attack Dog natuurlijk.
5 Intelligence
- Scrapper; Salvagen lijkt me altijd wel handig, weet niet precies hoe het in Fallout werkt, maar in andere games vond ik dit altijd fijn. Hacker, geen idee wat het hacken nou precies doet, kom je bijvoorbeeld ergens binnen hierdoor of kan je hierdoor gebruik maken van een camera/wapen? Lijkt me wel fijn iig.
5 Agility
- Sneaken is mijn ding wel, vandaar deze punten. Deze tree heeft ook wel leuke latere perks.
3 Luck
- Bloody Mess; Awesome
Iemand wat opmerkingen over deze build?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
JaAaargh! schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:34:
Weet iemand wat de exacte release tijd gaat zijn van FO4 ? Staat ie maandag avond om 24:00 in de PSN store ?
je kan later altijd nog meer punten in je specials stoppen dus heel belangrijk zijn de begin specials niet, geeft alleen een richting van je char.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:32:
Ben een beetje mijn build aan het uitzoeken, maar ik ben een echte Fallout noob.
Dus wat vragen;
Hoe vaak ga ik nu een melee wapen gebruiken? Is Strength alleen maar useful in het begin? Want ik neem aan dat je later meer gaat schieten.
Achteraf zijn er toch niet zo veel vragen
Mijn build nu:
2 Strength
- In het begin zal wat harder slaan best van pas komen en ik wil later in de game toch voor de Strong Back gaan, denk dat dit in het begin niet echt nodig is.
4 Perception
- Locksmith lijkt me fijn, ik wil overal binnen komen voor eventuele loot
3 Endurance
- Extra health.. spreekt voor zich.
6 Charisma
- Local Leader; Het bouwen van een settlement lijkt me erg vet, hier wil ik dus ook een beetje op focussen. En Attack Dog natuurlijk.
5 Intelligence
- Scrapper; Salvagen lijkt me altijd wel handig, weet niet precies hoe het in Fallout werkt, maar in andere games vond ik dit altijd fijn. Hacker, geen idee wat het hacken nou precies doet, kom je bijvoorbeeld ergens binnen hierdoor of kan je hierdoor gebruik maken van een camera/wapen? Lijkt me wel fijn iig.
5 Agility
- Sneaken is mijn ding wel, vandaar deze punten. Deze tree heeft ook wel leuke latere perks.
3 Luck
- Bloody Mess; Awesome
Iemand wat opmerkingen over deze build?
Mooi, was ff bang dat ze 'm wereldwijd op hetzelfde moment zouden releasen en dat wij dus moesten wachten tot het 00:00 is de VS is ofzo. Dat zou dinsdag wel eens een brak dagje kunnen worden @ werk
[ Voor 9% gewijzigd door Aaargh! op 06-11-2015 10:38 ]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Dan ga ik nog even verder kijken.mugenmarco schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:34:
[...]
Ik zou 1 (of misschien zelfs 2) punten bij luck weg halen en iig 1 punt bij Agility doen, ook 1 punt bij Endurance (later in het spel ga je dat echt nodig hebben).
Hmm.. keuzes, keuzes.pedra schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:37:
[...]
je kan later altijd nog meer punten in je specials stoppen dus heel belangrijk zijn de begin specials niet, geeft alleen een richting van je char.
in de vorige delen kon je melee gewoon het hele spel blijven gebruiken en in close range was het een stuk sterker dan als je met een wapen rondliep. maar met wapen heb je natuurlijk range dat dat weer compenseerde.
Wat wél waar is is dat lock picking écht een nuttige skill is, want je komt vaak op leuke plekken of aan leuke items. In FO3 in ieder geval aan veel ammunition. Maar eigenlijk is elke skill wel handig, en, naar mijn idee, zijn alleen de gun skills echt noodzakelijk, omdat je anders bijna geen schijn van kans hebt later. Maar misschien is dat in FO4 anders, omdat je veel situaties kon oplossen door dialoog.Shabbaman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:08:
[...]
Ja... wel bijzonder, zo heb ik het echt nooit ervaren. Als jij het zegt neem ik dat maar van je aan. Zo zie je maar, altijd een build die je nog niet hebt geprobeerd
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Hier heb je er dan nog een.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:46:
laat de character builds maar komen, al veel ideeen op gedaan voor mijn build.
Verwijderd
Deze build ziet er wel nice uit, mijne was ongeveer hetzelfde.Sluw schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:08:
Ik wil een beetje slimme rifleman worden. Vooral rifles en machinegeweren dus maar wel handig met craften en praten. Hier mijn punten plus interessante perks voor mij.
4 Strength
Blacksmith en armorer.
4 Perception
Locksmith en rifleman
3 Endurance
Toughness en lifegiver
6 Charisma
Local leader en lone wanderer
6 Intelligence
Gun nut, hacker, scrapper, science
3 Agility
Commando en sneak
2 Luck
Scrounger
Wat is er gebeurd met dat bonnetjes-fotosoep-plan dan?HeatWave schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:24:
Zie overal op 9gag allerlei mensen uit verschillende landen die hem gewoon allang hebben, NL weer het braafste jongetje van de klas
.
Verwijderd
Die was nog duidelijker gesoept dan Darth Vader riding a dinosaurap3nr0ts schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:26:
[...]
Wat is er gebeurd met dat bonnetjes-fotosoep-plan dan?Mijn Bart Smit kan ik zien vanuit het raam van mijn woonkamer, maar omdat ik daar vaker rondloop, durf ik echt niet eerder dan maandag weer te gaan zeuren als ik geen andere NL'er de game zie hebben.
Het zal niet de eerste keer zijn dat je in Duitsland een gecensureerde versie krijgt van een game :-)Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:27:
Vrienden van mij zijn nu aan het rijden naar Duitsland, 90% zeker dat ik dadelijk kan spelen
Verwijderd
Klopt, gelukkig had ie Engelse en Duitse versies.Equazor_ schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:35:
[...]
Het zal niet de eerste keer zijn dat je in Duitsland een gesensueerde versie krijgt van een game :-)
Of geen Engelse taal, dus kijk daar wel goed naar
dat is hier 5 km vandaan.... hmm interessantVerwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:27:
Vrienden van mij zijn nu aan het rijden naar Duitsland, 90% zeker dat ik dadelijk kan spelen
Onnodig ? van de 4 spellen die ik daar heb gekocht waren er 3 niet goed, zelfde geldt voor Windows 10 die ik daar heb gekocht en later geblokkeerd werdt door microsoft ivm illegale cd code. Iedereen denkt wel dat ze bij zulke site legale codes krijgen maar dat is niet zo vanzelfsprekend daar aangezien G2play met resellers werkt waarvan ze niet altijd kunnen zeggen dat die legaal werken.Techno Overlord schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:27:
[...]
Onnodige bangmakerij. Ik heb daar al een shitload gekocht en nooit problemen gehad. Er is slechts een enkele keer een probleem geweest waarbij g2play er niets aan kon doen maar de reseller van hun in de fout was gegaan. Iets met klok horen en niet weten waar de klepel hangt.
Je kunt per reseller zien wat hun beoordeling is. Je moet natuurlijk alleen bestellen bij een reseller die een 99%+ reputatie heeft.ProVine schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:43:
[...]
Onnodig ? van de 4 spellen die ik daar heb gekocht waren er 3 niet goed, zelfde geldt voor Windows 10 die ik daar heb gekocht en later geblokkeerd werdt door microsoft ivm illegale cd code. Iedereen denkt wel dat ze bij zulke site legale codes krijgen maar dat is niet zo vanzelfsprekend daar aangezien G2play met resellers werkt waarvan ze niet altijd kunnen zeggen dat die legaal werken.
Maar goed laten we maar ontopic blijven
Forever raver!
Boeee. Die gaan dus ook al niet valsspelen.copywizard schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:43:
net mail gehad van nedgame dat ze ze nu verzendklaar aan het maken zijn en dat ze maandag worden gehaald door postnl
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq