Oh jee. Daarmee kan je nog sneller over de map dan de hiervoor genoemde 11 minuten. Pre-order cancellen jongens!
Prima.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Oh jee. Daarmee kan je nog sneller over de map dan de hiervoor genoemde 11 minuten. Pre-order cancellen jongens!
Prima.
Was ook het geval bij BS. Liep zaterdag de winkel binnen en werd gewoon verkocht. Soms heb je weleens geluk.Navuri schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:15:
MGSV Phantom Pain zou op een dinsdag uitkomen 2 maanden geleden (geloof 1 september) en werd toen al verkocht de zaterdag ervoor bij o.a. Nedgame. Zou maar zo eens kunnen dat Nedgame etc. zaterdag al hun leveringen krijgen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ja en nee. Ik had geen pre-order en ben gewoon naar een Nedgame filiaal gegaan en daar werd Phantom Pain gewoon op zaterdag verkocht terwijl hij dinsdags pas in de verkoop zou gaan.Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:44:
[...]
Werd ie ook echt verkocht op die zaterdag of leverden ze alleen de preorders?
Gelukkig is dit gewoon een winnaar van de wekelijkse fotowedstrijd van Forza 4 of 5tikkietrugjaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:44:
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door Kuusj op 04-11-2015 19:58 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Haha, mijn plan is morgen in de ochtend langs te gaan en dan te vragen waarom ik hem niet in de winkel kan vinden. Hopelijk hebben ze het niet in de gaten dat ze hem nog niet mogen verkopen en krijg ik hem mee. Zo niet, dan heb ik in ieder geval al vroeg op de dag m'n boodschappen gedaan, dat moet ik toch nog doen.Mad-Matt schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:52:
idd, sommige winkels letten niet goed op. (en soms is het in die winkels 's ochtends te koop en 's middags alweer terug in het magazijn gelegd)
Jammer joh! Was perfect geweest voor ons Tweakers!The team even put a Python compiler into the interactive terminals, but decided to remove it because they thought it was to complicated and would require a keyboard to let people write code.
[ Voor 22% gewijzigd door Mithrildor op 04-11-2015 20:28 ]
En net toen ik dacht , dat er es een echt gesprek was over Fallout.... Vind ge toch nog iets om te muggenziften. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben . Waarom speel je Fallout niet op Survival ... dan is er geen fast travel dacht ik ...Koning Willy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:41:
[...]
Lol ergens? Je bedoeld gewoon fast travelen naar een locatie met een bed dichtbij zoals Big Town en dan weer terug waar je was? Die locatie met twee schotels is ook snel, en je hebt meteen een trader.
sneaky bastard.Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:04:
[...]
Haha, mijn plan is morgen in de ochtend langs te gaan en dan te vragen waarom ik hem niet in de winkel kan vinden. Hopelijk hebben ze het niet in de gaten dat ze hem nog niet mogen verkopen en krijg ik hem mee. Zo niet, dan heb ik in ieder geval al vroeg op de dag m'n boodschappen gedaan, dat moet ik toch nog doen.
EDIT: Iets leuks van het "Making of" artikel van Gameinformer:
[...]
Jammer joh! Was perfect geweest voor ons Tweakers!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
En waar heb jij besteld ?Svennie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:58:
Ik heb ook een mail gehad dat FO4 onderweg is (PS4 versie), volgende de T&T morgen binnen tussen 1300 en 1500![]()
Nu heb ik nog geen PS4, maar die bestel ik morgen dan wel, morgen avond toch geen tijd, als hij er morgen echt is vrijdag en in het weekend spelen!
Nou ik ben niet van plan om te bedelen hoor, ik wil er niet te veel tijd mee bezig zijn, gewoon even erin en eruit om even te kijken of ze hem al hebben. Moet ook nog boodschappen doen.Mad-Matt schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:47:
[...]
sneaky bastard.
Waar? (Dan bel ik ze vast, dat er een gluiperig tweakertje om een game komt bedelen die nog niet uit is
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Als ik jou was zou ik eerst Intelligence en Perception level upgraden door een unboxing video te bekijkenNickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:17:
moet morgen mijn mountainbike ophalen, dan ga ik meteen ff langs de bart-smit.. ff doen of mn neus bloed als ik hem niet zie liggen..lukt vast niet, heb geen Charisme helaas,. niet int echt.. niet int spel
maar goed om nu te sneaken en/of lockpicken lijkt me ook niet verstandig denk..
Andere overweging betreft harde aanpak doe ik ook maar niet:P
haha wat een bullshit
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Staat er nog een tijd bij? Zou een beetje zonde zijn als ik te vroeg langs ga en ze hem nog helemaal niet hebben.oxford bastard schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:34:
Volgens T&T code moet ie daar morgen aankomen. Als ik mijn eigen afleveradress had opgegeven bij de webshop dan had ik wss geen mailtje gehad. Ook zijn ze daar altijd heel strikt,ze zijn goed geinstrueerd. Toch ga ik het proberen,rij er toch langs.
Haha, jij hebt hetzelfde plan als mij merk ik. Gewoon doen alsof ie eigenlijk in de schappen had moeten liggen, hopelijk zijn dan zo behulpzaam dat ze hem voor mij wel achter willen pakken. Met een beetje geluk is het nog vroeg en hebben ze nog geen instructies over het spel ontvangen.Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:17:
moet morgen mijn mountainbike ophalen, dan ga ik meteen ff langs de bart-smit.. ff doen of mn neus bloed als ik hem niet zie liggen..lukt vast niet, heb geen Charisme helaas,. niet int echt.. niet int spel
PSN: Finally_Chris
Serieus? GadverdarriePBP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:49:
Ik wil de pret niet bederven voor de mensen die bij BartSmit besteld hebben. Maar dit doen ze altijd met preorders. Ze melden de pakketten vast aan oid. Elke dag word vervolgens je track&trace verschoven en uiteindelijk heb je hem gewoon op de release binnen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja helaas wel. Zie hier ook een reactie op twitter, bij Black Ops3 hetzelfde geval.
Hehe oh ja. In Fallout 2 had je ook een auto die reed op Energy Packs inderdaad. In Tactics had je dan wel verbrandingsmotoren maar volgens mij is Tactics officieel ook geen canon.kuusj98 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:53:
[...]
Gelukkig is dit gewoon een winnaar van de wekelijkse fotowedstrijd van Forza 4 of 5
Daarnaast had men in Fallout vrijwel geen enkele auto meer met verbrandingsmotor. Hoewel de transistor nooit is uitgevonden (hence de ouderwetse TV's en computers) maar de buisversterker is gebleven heeft men vanaf de jaren '50 grote progressie gemaakt met nucleaire energie, en dus draait alles (werkelijk alles) op nucleaire energie, vandaar dat ook sommige dingen als Vault's en radio's of wat dan ook nog gewoon werken.
Even klein lesje geschiedenis
Prima.
https://www.facebook.com/.../videos/1012958175393756/tikkietrugjaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:55:
[...]
Hehe oh ja. In Fallout 2 had je ook een auto die reed op Energy Packs inderdaad. In Tactics had je dan wel verbrandingsmotoren maar volgens mij is Tactics officieel ook geen canon.
[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 04-11-2015 22:07 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
het was mooi geweest, ga morgen toch snel kijken in de brievenbus als ik thuis benPBP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:49:
Ik wil de pret niet bederven voor de mensen die bij BartSmit besteld hebben. Maar dit doen ze altijd met preorders. Ze melden de pakketten vast aan oid. Elke dag word vervolgens je track&trace verschoven en uiteindelijk heb je hem gewoon op de release binnen.
Is niet fake, ze melden het pakket gewoon aan, maar tot de release blijft de game in het magazijn liggen, gaat allemaal automatisch die mailtjes.Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:15:
Dat verzendbericht van bartsmit is hartstikke fake, doen ze imo alleen om zo mensen voor de gek te houden die op het laatst nog willen cancellen omdat ze elders het spel in een winkel hebben gezien en hem dus eerder kunnen kopen.
inderdaad, dat ze alvast een T&T aanmaken prima, maar dat hoef ik niet te weten en stuur geen mail dat het spel verzonden is, want dat is het nog niet.Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:18:
Dus is het niet verzonden en dus is het fake
Nee, dus is het niet verzonden maar alleen aangemeld.Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:18:
Lijkt mij eerder een logistieke reden hebben.Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:15:
Dat verzendbericht van bartsmit is hartstikke fake, doen ze imo alleen om zo mensen voor de gek te houden die op het laatst nog willen cancellen omdat ze elders het spel in een winkel hebben gezien en hem dus eerder kunnen kopen.
[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 04-11-2015 22:34 ]
Leuk bedacht, ik geef je eenGrindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:15:
Beetje sneue opmerking. Als ik jou was zou ik lekker de bart smit lekker gaan boycotten !!Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:18:
Caps maakt het niet duidelijker, wel storender..Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:36:
Waarom zouden ze het anders doen en het iedere keer een dag verplaatsen? Bezigheidstherapie omdat ze verder toch niks te doen hebben daarzo? Dan kunnen ze toch net zo goed een VERZEND bericht sturen op de dag dat ie DAADWERKELIJK wordt VERZONDEN.
Even caps voor de duidelijkheid, excuses als mensen zich storen.
Ja, je hebt mijn ogen geopend. HET IS EEN COMPLOT!!!1Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:36:
Waarom zouden ze het anders doen en het iedere keer een dag verplaatsen? Bezigheidstherapie omdat ze verder toch niks te doen hebben daarzo? Dan kunnen ze toch net zo goed een VERZEND bericht sturen op de dag dat ie DAADWERKELIJK wordt VERZONDEN.
Er vanuit gaande dat je een key voor de pc hebt gekocht, kan je op de pc sowieso toch niet voor de 10e spelen. Steam unlocked de game pas om 00:01 op 10 november.Beavbusi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:41:
Gewoon tot de 10de wachten voor mij denk ik, pre-order bij zo'n cdkey shop.
Ja en die kan je niet kopen via een key seller. Daar zijn er maar een zeer beperkt aantal van rondgegaan.Beavbusi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:44:
Ehm, hoe zit het dan als je bijvoorbeeld de review versie voor de PC hebt? Dat zal vast ook via steam gaan toch.. maarja kan ook speciale key zijn.
Dat doen ze natuurlijk niet om zichzelf of ons bezig te houden maar om logistieke redenen.Grindtegel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:36:
Als het maar niet zo wordt als bij GTA V, waar je de app moet gebruiken om die hond constant te onderhouden zodat die ingame extra dingen kon doen. Dat kostte echt zoveel tijd dat ik er na een dag al klaar mee was.Donstil schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:00:
Plaatjes naar van de app zien er idd wel geinig uit (Hij staat allen in de verkeerde Appstore), mijn ervaring is echter dat ik die apps alleen de eerste twee dagen actief gebruik.
Hoop dat deze app meer toevoegt aan de game dan alle andere tot nu toe deden.
[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 04-11-2015 23:05 ]
Ik ga het niet gebruiken, maar het is nu even leuk voor tien minuten. Lijkt me enorm irritant om elke keer de controller aan de kant te moeten leggen om mijn tablet of telefoon te pakken. Ik gebruik de Pip-Boy in het spel zelf wel.Donstil schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:00:
Plaatjes naar van de app zien er idd wel geinig uit (Hij staat allen in de verkeerde Appstore), mijn ervaring is echter dat ik die apps alleen de eerste twee dagen actief gebruik.
Hoop dat deze app meer toevoegt aan de game dan alle andere tot nu toe deden.
Dat is idd het irritante eraan.Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:06:
[...]
Ik ga het niet gebruiken, maar het is nu even leuk voor tien minuten. Lijkt me enorm irritant om elke keer de controller aan de kant te moeten leggen om mijn tablet of telefoon te pakken. Ik gebruik de Pip-Boy in het spel zelf wel.
Daarom moet je je telefoon ook aan je onderarm vastmakenMithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:06:
[...]
Ik ga het niet gebruiken, maar het is nu even leuk voor tien minuten. Lijkt me enorm irritant om elke keer de controller aan de kant te moeten leggen om mijn tablet of telefoon te pakken. Ik gebruik de Pip-Boy in het spel zelf wel.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Haha dat met die hond zag er op filmpjes al zo vreselijk uit dat ik daar maar nooit aan begonnen ben.Ircghost schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:01:
[...]
Als het maar niet zo wordt als bij GTA V, waar je de app moet gebruiken om die hond constant te onderhouden zodat die ingame extra dingen kon doen. Dat kostte echt zoveel tijd dat ik er na een dag al klaar mee was.
Er zit nu ook een map in! Of was die al bekend?
Tnx voor de link Scighera maar ik wil dan weer een nieuw exemplaarScighera schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:16:
[...]
http://www.amazon.co.uk/s...ords=new+vegas+collectors
amazon.co.uk heeft vaak wel gebruikte exemplaten voor minder
Thnx! zeker handig!Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:53:
De Pip-Boy app staat op de Play Store. Het heeft ook een demo mode, waarbij je de Pip-Boy wel kan gebruiken, je kunt onder andere de map bekijken, maar je kunt ook een van de holotape spellen spelen: Atomic Command.
[ Voor 40% gewijzigd door l0n3w012ph op 05-11-2015 08:55 ]
Je kan er dus redelijk vanuitgaan dat dat laatste ook zal gelden voor FO4.Mithrildor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:07:
Als mensen zich nog zorgen maken over de grootte van de map: Fallout 4 heeft 311 (op de map) gemarkeerde locaties, dat zijn er meer dan de 163 van Fallout 4 en 187 van New Vegas, maar iets minder dan de 343 van Skyrim. Minder dan Skyrim dus, maar sommige locaties van Skyrim waren erg klein (zoals de Standing Stones), maar kregen toch een eigen map marker.
Hmm die code werkt bij mij helaas niet.samuel123 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:11:
Met code "extra" bij Wehkamp voor 35,99 (incl.) verzenden.
Wel de PC versie , andere versies iets hoger geprijsd .
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Lijkt mij wel, kun je nu ook, dus als ie straks gelinked is aan je game dan lijkt het mij dat dat werkt.anandus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:31:
Volgens mij kan je in het spel meer games vinden voor je Pipboy.
Wat ik me afvraag is of we die spellen ook offline (dus los van FO4) kunnen spelen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
inderdaad, heb die mail ook gehad, gisteren stond de T&T op levering vandaag, nu staat die op levering morgen, morgen staat die op ...... zal wel dinsdag komen. De communicatie van BS laat te wensen over.Jumpman schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:21:
Gisteravond al een bevestiging gekregen van de PS4 Pip-Boy Collectors Edition van Bart Smit, het zal nog wel even duren voordat hij echt verstuurd wordt, waarschijnlijk pakketten al klaar gemaakt.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Nouja, ik kan nu alleen in "demo mode" of ik moet connecten met mijn PC.Angeloonie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:33:
[...]
Lijkt mij wel, kun je nu ook, dus als ie straks gelinked is aan je game dan lijkt het mij dat dat werkt.
Ohja, ik zie het! Awesomeplakpot schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:54:
Er is ook een " Offline " mode in het connections scherm, dus ik denk dat die spellen in offline te spelen zijn.
Yup.. in de appstore staat hij ook al :-) Door die app neig ik ook naar een pipboy edition (hoewel ik al een normale pre-order heb staan) :-)AjDuLion schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:56:
pip boy versie bested bij de mediamarkt voor de pc, ik twijfelde tussen de ps4 en pc maar als ik ga kijken naar de graphics en de missende multiplayer mode ga ik gewoon voor de pc![]()
pip boy app al beschikbaar voor ios ?
In de E3 presentatie hebben ze ook Red Menace (een Donkey Kong kloon) laten zien. Die speelt denk ik wat minder makkelijk op een telefoon of tablet. Maar er zijn dus in ieder geval twee holotapes met een spel erop. Hopelijk hebben ze er nog een aantal goed verstopt, dat wordt dan lekker zoeken en verzamelen.anandus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:31:
Volgens mij kan je in het spel meer games vinden voor je Pipboy.
Wat ik me afvraag is of we die spellen ook offline (dus los van FO4) kunnen spelen?
Wat bedoel je met de missende multiplayer mode? Heb ik iets gemist, zijn het niet gelijke versies pc, xbox, ps4?AjDuLion schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:56:
pip boy versie bested bij de mediamarkt voor de pc, ik twijfelde tussen de ps4 en pc maar als ik ga kijken naar de graphics en de missende multiplayer mode ga ik gewoon voor de pc![]()
pip boy app al beschikbaar voor ios ?
Something under the bed is drooling
er zit geen multiplayer mode in (in geen enkel platform)Mauz1978 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:39:
[...]
Wat bedoel je met de missende multiplayer mode? Heb ik iets gemist, zijn het niet gelijke versies pc, xbox, ps4?
Er is een perk voor onderwater ademen dus ik gok dat er ook in het water wel genoeg dingen te ontdekken zijn!Sluw schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:20:
Redelijk wat water rechts op de map. Zou je daar nu ook meer kunnen exploren?
[ Voor 3% gewijzigd door Lamar89 op 05-11-2015 10:46 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2015 11:21 ]
En jij denkt dat bart smit je bestelling zomaar meegeeftDutchveteran schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:13:
De T&T code die ik heb ontvangen zegt toch echt dat de bezorger onderweg is en de bestelling tussen 11:00 en 15:00 aankomt bij de bart smit.
Haha ik hoop het wel, proberen kan altijd.voxxel schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:24:
[...]
En jij denkt dat bart smit je bestelling zomaar meegeeft(ik hoop het voor je, want dan kunnen wij hem misschien ook eerder halen, maar ik geef je echt heel weinig kans.)
Het lijkt me heel erg sterk dat bart smit het naar een winkel laat bezorgen in pakketvorm. Waarschijnlijk is het gewoon een levering met games en is er een aparte lijst met verzendcodes. Nogmaals, het zou mooi zijn, maar don't get your hopes up.Sinned123 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
Alsof die verkoper weet wat erin zit
Volgens mij krijg je hem gewoon mee.
Toen GTA V uitkwam had ik daarvan de Collectors Edition besteld om op te halen bij een Bart Smit winkel. Deze kwam in een grote bruine verzend doos en kreeg ik ook zo mee. Ze kijken niet echt wat erin zit volgens mij.voxxel schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:34:
[...]
Het lijkt me heel erg sterk dat bart smit het naar een winkel laat bezorgen in pakketvorm. Waarschijnlijk is het gewoon een levering met games en is er een aparte lijst met verzendcodes. Nogmaals, het zou mooi zijn, maar don't get your hopes up.
[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 05-11-2015 11:37 ]
[ Voor 27% gewijzigd door mugenmarco op 05-11-2015 11:59 ]
Je kan toch lezen, er staat letterlijk bij wat er in zitmugenmarco schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:49:
Guys vraagje:
Die collector edition van fallout was al lang uitverkocht (met zo'n mini nuke EN pip boy) maar nou zie ik dat bij deze order ook zo'n mini nuke zit:
http://store.bethsoft.com...ut/fallout-anthology.html
kan iemand aangeven of dit hetzelfde is?
Die Mini Nuke heeft nooit in de Collector's Edition gezeten. In de CE zat alleen de Pip-Boy. Die Mini Nuke zit alleen bij de Fallout Anthology (Fallout 1 - 3 + New Vegas).mugenmarco schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:49:
Guys vraagje:
Die collector edition van fallout was al lang uitverkocht (met zo'n mini nuke EN pip boy) maar nou zie ik dat bij deze order ook zo'n mini nuke zit:
Deze versie heeft alle Fallouts t/, Fallout 3 New Vegas. Die met de pip-boy was waarschijnlijk inclusief Fallout 4. maar in die Nuke zit altijd alleen maar alles t/m 3 NV.mugenmarco schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:49:
Guys vraagje:
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
De pakketten naar adressen in Nederland staan klaar in rolcontainers en worden pas maandag met PostNL meegestuurd (daarom heb je alwel een Track & Trace code). Is bij elke grote release zo. Misschien heb je inderdaad met een onderlinge zending naar een filiaal wel geluk.Sinned123 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
Alsof die verkoper weet wat erin zit
Volgens mij krijg je hem gewoon mee.
[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 05-11-2015 12:05 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq