[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 15:07
In Skyrim doe je er 13 minutes over (met de helft van de tijd sprinten ofzo). Dus de map is denk ik even groot als die van Skyrim, maar de map van Skyrim is voor het grootste deel leeg en deel ervan zijn bergen. Dus ik verwacht dat er veel meer te doen is in Fallout 4.

De map is twee keer zo groot als die van Fallout 3, maar helaas is een derde van de map water, dus echt veel groter is de map niet. Er wordt gespeculeerd dat je met een Power Armor (of de perk Aqua Boy) ook onderwater kunt en dat daar ook nog een hoop te doen is, maar ik heb er verder nog niks van gezien of gehoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Mithrildor op 04-11-2015 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:34
Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:46:
[...]

In Skyrim doe je er 13 minutes over (met de helft van de tijd sprinten ofzo). Dus de map is denk ik even groot als die van Skyrim, maar de map van Skyrim is voor het grootste deel leeg en deel ervan zijn bergen. Dus ik verwacht dat er veel meer te doen is in Fallout 4.

De map is twee keer zo groot als die van Fallout 3, maar helaas is een derde van de map water, dus echt veel groter is de map niet. Er wordt gespeculeerd dat je met een Power Armor (of de perk Aqua Boy) ook onderwater kunt en dat daar ook nog een hoop te doen is, maar ik heb er verder nog niks van gezien of gehoord.
Zou wel hip zijn als ze een questline hebben toegevoegd waarin blijkt dat Mirelurk Kings gewoon FEV gemuteerde humans zijn, en dat er ergens een onderwater settlement is van allemaal "normale" mirelurk people.
En om daar te komen kan je inderdaad een rebreather gebruiken, power armor (misschien wel met oxygen tanks die heel langzaam op raken?) of bepaalde perks zoals kieuwen kweken bij 400+ rads :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:29
Crazy-Al schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:57:
[...]

Zou wel hip zijn als ze een questline hebben toegevoegd waarin blijkt dat Mirelurk Kings gewoon FEV gemuteerde humans zijn, en dat er ergens een onderwater settlement is van allemaal "normale" mirelurk people.
En om daar te komen kan je inderdaad een rebreather gebruiken, power armor (misschien wel met oxygen tanks die heel langzaam op raken?) of bepaalde perks zoals kieuwen kweken bij 400+ rads :9~
Haha, ik zou zeggen, bewaar je idee voor de creation kit en ik ga 'm spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 15:50
Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:46:
[...]

Zo leeg vind ik de map van Skyrim niet. Om de havenklap kom je daar een grot, huis of stad tegen. Fallout 3 oogde mij veel kaler, doordat het gros van de gebouwen niet toegankelijk was of een obstakel vormde bij het bereiken van andere gedeelten van de map.

Ik ben erg benieuwd naar de map van Fallout 4. Het ligt voor de hand dat er een hoop te doen is, maar de setting is en blijft een wasteland. Dan lijkt me lastiger om vol te stouwen met plaatsen en activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:01
Crazy-Al schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:57:
[...]

Deze :) http://orcz.com/Fallout_4:_Aquaboy

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil een aardige ranged build maken, weet niet goed waar ik goed mn stats moet zetten. is dit iets?
S:3 = Armour mods
P:5 = rifle dmg, lockpick en demolution expert
E:3 = +20 hp
C:4 = attack dog
I:5 = draft, hack en salvage
A:2 = opvulling..
L:6 = Better criticals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:43:
ik wil een aardige ranged build maken, weet niet goed waar ik goed mn stats moet zetten. is dit iets?
S:3 = Armour mods
P:5 = rifle dmg, lockpick en demolution expert
E:3 = +20 hp
C:4 = attack dog
I:5 = draft, hack en salvage
A:2 = opvulling..
L:6 = Better criticals
Hmm, ik zou mijn agility hoger zetten.
spoiler:
vooral de Ninja perk gaat fijn zijn voor ranged builds(2,5x stealth ranged dmg)

Op onderstaande link staan wat leuke builds, hou er wel rekening mee dat je daarin ook wat perks kan lezen, dus spoiler!
Link

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

GravGunner schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:50:
[...]

Hmm, ik zou mijn agility hoger zetten.
spoiler:
vooral de Ninja perk gaat fijn zijn voor ranged builds(2,5x stealth ranged dmg)

Op onderstaande link staan wat leuke builds, hou er wel rekening mee dat je daarin ook wat perks kan lezen, dus spoiler!
Link
mooie sheet. ja het is allemaal kiezen of delen, als ik jou sniper build bekijk, klopt dat ook goed.
haha die soldier boy is ook leuk om te doen denk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:57
Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:00:
[...]

mooie sheet. ja het is allemaal kiezen of delen, als ik jou sniper build bekijk, klopt dat ook goed.
haha die soldier boy is ook leuk om te doen denk!
Die sniper build spreekt mij ook wel erg aan, lekker alleen rondsneaken en van afstand iedereen neerschieten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Iemand met veel Fallout ervaring met common beginners tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
Ik ga denk ik op pad met me hond. en de settlements bouwen lijkt me wel een leuke toevoeging.
voor wapens trekken kleine handgeweren me tot nu toe het meest, waarschijnlijk zal ik voor de sterkere vijanden echter wel naar andere wapens moeten uitwijken.

S:6 minimaal 3 voor armorer maar strongback lijkt me ook wel handig
P:4 lockpick om alles te kunnen openen
E:1 beetje weinig maar zie niet echt lekkere perks hier
C:6 local leader
I:6 minimaal 4 voor hacker extra exp is altijd leuk bij oneindig lvlen
A:1 niet echt een perk op het oog hier
L:2 scrounger lijkt me wel handig.

houdt ik nog 2 punten over die ik kan gebruiken, misschien maar in end doen zodat ik iets meer kan verdragen.

Of zie ik een perk over het hoofd die toch wel handig zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:56

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:11:
gewoon lekker spelen zoals jij het in die positie zou doen.
(zorg dat je char een aardige INT heeft)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 14-09 20:33
Is er al een tool beschikbaar waar je zelf builds mee kunt samenstellen? De hierboven gelinkte Excel sheet vind ik persoonlijk niet fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
http://vault111.com/character
staat alleen de laatste tooltips over de perks nog niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:11:
Gewoon lekker spelen, zoals Mad-Matt zegt, en niet teveel letten op de stats.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 04-11-2015 14:14 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Wat begin ik er steeds meer zin in te krijgen zeg hmm :D

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:50
Wat jammer dat ik volgende week woensdag thuis moet blijven voor problemen met de CV ketel... :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mijn vrije dag is goedgekeurd :Y)

Achteraf gezien misschien toch niet moeten doen omdat de post bij ons altijd vrij laat is (>15:00) -O- Maar goed, mentaal voorbereiden dan maar :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Voor ranged/sniper moet je P wel naar 8 voor de sniper perk, toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 16:29
Meh. Dat is een V.A.T.S dingetje, waarom zou je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Veel snipers hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ik ben normaal ook wel echt van het snipen, maar ik vind de equipable power armor toch echt té gaaf om hierin mee te gaan :D Ik ga denk ik toch echt voor de energy weapons / big weapons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Voor mensen die zich vervelen en echt in de mood willen komen en wat goed vermaak willen kan ik deze fantastische serie op youtube aanraden;
Fallout 3: Kill Everything
YouTube: Fallout 3: Kill Everything - Part 1 - Vault 101
_O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Me like energy weapons too :P Ben echt wel benieuwd naar de mogelijkheden om deze aan te passen.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 12:50
F3 en NV heb ik altijd als een hoge INT/CHA sniper/shotgunner goody two shoes gespeeld. En onlangs was ik weer begonnen met NV en dan met een hoge STR/END melee evil character (voor het eerst dus veel nieuwe quests/twists aan quests).
En melee speelt ook wel erg leuk, dus ik zit nu heel erg te twijfelen.
Misschien dat ik wel 2 chars parallel speel, 1 goeie sniper en 1 evil melee.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

* Jumpiefox sluit zich aan bij de Fallout crew.

Al een tijdje opzoek naar een nieuwe game voor op de PS4. ondanks dat de graphics best tegenvallen (imo) lijkt dit me toch echt een dope spel met super veel verkennen en wapens customizen, hetgeen wat ik altijd wel lekker vind om te spelen. Een beetje de perks lopen lezen, en ga denk ik voor een sniper build:
Str: 1
Per:5
End:5
char:3
Int:5
Agi:7
luck2

Nog nooit een fallout game gespeeld, dus geen idee of die build wat is maar leek mij wel leuk :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Bij mij komt het ook pas dinsdag binnen... en de post is altijd laat(>16.00) :(

oh well, om even mijn stats te posten:
ST:4, PE:3, EN:4, CH:3, IN:9, AG:2, LU:3

En voor de 2e playthrough:
ST:3, PE:4, EN:4, CH:6, IN:5, AG:2, LU:4

Ik was bij beide van plan om een aantal levels in lage/missende stats te steken

Dus tja....

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Welke stat was weeral belangrijk voor energy ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Ik denk Intelligence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

Kwistnix schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:41:
Meh. Dat is een V.A.T.S dingetje, waarom zou je.
ja of nee??? zie het in de excel weer niet terug nl :S

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Misschien al gemeld, maar Fallout Chat (keyboard met Fallout emoji's.gifs etc) is uit voor iOS en Android :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
Sniper
1PER 8 It's all about focus. You have improved control and can hold your breath longer when aiming with scopes
2PER 8, LVL 13 Non-automatic, scoped rifles have a chance of knocking down your target
3PER 8, LVL 26 Non-automatic, scoped rifles gain +25% accuracy to head shot in V.A.T.S.
dit is wat ik kan vinden

en agilty geeft je ap, 1 agilty is 70 terwijl 2 agi je 80 ap geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik ga deze Fallout echt proberen om een cowboy/lone wolf build te maken met alleen maar single shot wapens zoals Revolvers, Rifles en Shotguns.
Wat ook zeker is dat ik in ook die dag perk neem omdat ik altijd een hekel heb aan 's nachts spelen en deze keer ook veel luck wil gewoon omdat het kan :)

Is het trouwens ook al bekend dat je weer van die bobbleheads kan verzamelen voor echt special punten?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
beuker19 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:50:

Is het trouwens ook al bekend dat je weer van die bobbleheads kan verzamelen voor echt special punten?
ik geloof dat ze er nog wel zijn maar dat je er geen special points meer voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik snap zelf niet wat er nou fun is aan longe range weapons. Snap dat bij games als battlefield enzo ook niet. Ik vind het echt een zielige, laffe strategie. Niet dat de spelers die het zo doen dit ook zijn maar je snapt wat ik bedoel. Kwestie van smaak.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 11:55
De bobblehead geven mogenlijk speciale perks

ik ga proberen om als een heavy gunner te spelen met power armor maar dat ligt eraan hoe afhankelijk je bent van fusion cores en hoeveel er beschikbaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:53:
Ik snap zelf niet wat er nou fun is aan longe range weapons. Snap dat bij games als battlefield enzo ook niet. Ik vind het echt een zielige, laffe strategie. Niet dat de spelers die het zo doen dit ook zijn maar je snapt wat ik bedoel. Kwestie van smaak.
Echte mannen gebruiken hun blote handen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:50:
Ik ga deze Fallout echt proberen om een cowboy/lone wolf build te maken met alleen maar single shot wapens zoals Revolvers, Rifles en Shotguns.
Wat ook zeker is dat ik in ook die dag perk neem omdat ik altijd een hekel heb aan 's nachts spelen en deze keer ook veel luck wil gewoon omdat het kan :)

(Ik ben dus nieuw in de Fallout wereld), Maar overdag perk? Speel je dan altijd overdag? Want daar ben ik ook wel interesseert in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Het gaan zwaar tijden worden voor mijn Meiske (doggy)...
Ik wil graag die hond als compagnion :)
Ik vrees een beetje dat mijn (echte) hond het hier lastig mee gaat hebben.

Nu met MGS ook al, van moment dat ik D-Dog inzet, zit ze voor tv te huilen en te kwijlen. En als D-dog ff uit beeld is loopt ze naar de achterkant van de tv om te zien waar d-dog gebleven is...
grappig zicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:01
Donstil schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:58:
[...]

(Ik ben dus nieuw in de Fallout wereld), Maar overdag perk? Speel je dan altijd overdag? Want daar ben ik ook wel interesseert in.
Deze gok ik: http://orcz.com/Fallout_4:_Solar_Powered

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:53
Techno Overlord schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:53:
Tsja, ik vind het fantastisch om een area te clearen zonder gezien te worden. Alles van afstand eruit plukken, en geloof maar dat dit een uitdaging kan zijn wanneer je tegen goede tegenstanders speelt. Deathclaws bijv. blijven een uitdaging. Daarnaast kan 1 fout dodelijk zijn, characters die je opbouwt om te snipen hebben het zwaar tegen groepen close-range tegenstanders... dus als je gespot wordt of in een hinderlaag wordt gelokt is het pittig.

Je moet alleen de difficulty van de game er wel op aanpassen, op easy speel je bij New Vegas met Ratslayer (low level unique wapen) alles met 1 shot weg op enkel de allersterkste tegenstanders na.
Donstil schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:58:
[...]

Nee, waarschijnlijk extra damage/experience overdag. Zo heb je in New Vegas ook perks die bonussen geven als je overdag of juist 's nachts speelt.

De bedoeling is dan dat je er zelf voor zorgt dat je 's nachts gaat slapen, wachten, of bijv. in steden die safe zijn rondloopt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Lamar89 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:51:
[...]

ik geloof dat ze er nog wel zijn maar dat je er geen special points meer voor krijgt.
Dat klopt niet voor SPECIAL Bobbleheads krijgt je nog wel een punt in de bijbehorende SPECIAL: http://i.imgur.com/pozNBmv.png
Geen idee wat de overige 13 Bobbleheads doen, volgens de geruchten krijg je een rank erbij voor de bijbehorende perk. Geen idee hoe dat gaat werken als je benodigde SPECIAL voor die perk mist.

EDIT: Bethesda heeft trouwens een nieuw artikel geplaatst op bethesda.net: The Graphics Technology of Fallout 4

[ Voor 17% gewijzigd door Mithrildor op 04-11-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:53
Apart trouwens dat je END = 10 nodig hebt voor een perk die je +2 END geeft, 10 was toch het maximum voor SPECIAL stats?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
XyritZz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:10:
[...]

Apart trouwens dat je END = 10 nodig hebt voor een perk die je +2 END geeft, 10 was toch het maximum voor SPECIAL stats?
Blijkbaar kun je nu meer dan 10 van een SPECIAL hebben. Dat vind ik een goede verbetering, in Fallout 3 moest je altijd zorgen dat je niet meer dan 9 (of 8 in het geval van Luck) in een SPECIAL stopt omdat je later nog Bobbleheads (en een Lucky 8 Ball) vond. Ik hoop alleen wel dat je nadat je de Bobblehead hebt gekregen nog steeds 11 in een SPECIAL kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Echte max settings PC screenshots, alstublieft. (Bron: https://bethesda.net/#en/...f-fallout-4/2015/11/04/40 )

Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph01.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph02.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph02b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph03.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph03b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph05.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph06.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_graph07.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bethesda.net/data/images/event/45/Fallout4_Panorama1.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door SKdragon op 04-11-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Blij dat er een R7970 onderweg is om mijn R6950 te vervangen :D

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Sorry maar snap heel die graphics discussie niet.
Als ik bovenstaande screens zie, dan ziet het er echt wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
kevlar01 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:20:
Dat mag ook wel op Ultra. Het probleem is dat de console versies een enorm lage draw distance voor schaduwen hebben en dat LOD niet goed werkt waardoor sommige textures erg blurry ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:00

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

kevlar01 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:20:
Jup, misschien zijn de recommenced specs niet eens zó overdreven...
"but can it run Fallout 4?"
Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:21:
[...]

Dat mag ook wel op Ultra. Het probleem is dat de console versies een enorm lage draw distance voor schaduwen hebben en dat LOD niet goed werkt waardoor sommige textures erg blurry ogen.
Tjah, ik heb het al eerder uitgelegd, maar consoles hebben (de PS4 en xBone, in dit geval) gewoon niet genoeg power in huis. Een HD7850 is gereleased in 2012, dat is 3,5 jaar geleden. Ze waren toen de next-gen console specs bekend werden gemaakt al niet echt meer relevant voor games die in 2014 of later zouden worden uitgebracht.

Anno 2015 beginnen ze natuurlijk echt hun leeftijd te vertonen, een HD7850 is een prima kaartje, vat me niet verkeerd op (ik heb er zelf een aantal gehad) maar voor 1080P gaming op ultra moet je meer naar een HD7970 kijken. Nu mag je blij zijn met medium.

[ Voor 56% gewijzigd door Kuusj op 04-11-2015 16:25 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49

Ok dat kan, maar het spel is best lelijk voor een 2015 release. Obviousy op de vorige generatie begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Laatst online: 31-03 17:57
Damn, die nieuwe screenshots zien er wel strak uit hoor. Prima graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Thommiie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:59:
Ik vrees een beetje dat mijn (echte) hond het hier lastig mee gaat hebben.
grappig zicht :)
Kogel door het hoofd van je fallout hond. Hoeft je echte hond niet jaloers te zijn en heb je geen last van geblaf ingame :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Weet ge ik ga echt blij zijn als deze game uit is, niet alleen meer voor het spel op zich....

Maar omdat het gez**k over die graphics dan eindelijk kan stoppen en er eindelijk over de game kan worden gepalaverd.
"ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff" (diepe zucht) |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

boe2 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:24:
[...]

Kogel door het hoofd van je fallout hond. Hoeft je echte hond niet jaloers te zijn en heb je geen last van geblaf ingame :)
oooo dierenbeul :p en mijn hond dan schrik krijgen zeker :) Of boos , en dan in't hoekske van de woonkamer een kakske leggen voor baasje te kloten :)

zou dat eigenlijk gaan, u eigen hond neerschieten >:)

[ Voor 11% gewijzigd door MyPhanTomMind op 04-11-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tuurlijk, dogmeat had ook een heel kort leven in mijn F3 playthrough.

Heb jarenlang naast meerdere buren met non-stop blaffende honden gewoond. Kan die beesten absoluut niet verdragen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23-09 01:00
Hoe gelimiteerd is die Pip-Boy edition eigenlijk?

Bart Smit begint ze gewoon doodleuk weer te verkopen?

http://www.techtastic.nl/...-voor-xbox-one-ps4-en-pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
XyritZz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:03:
Nee, waarschijnlijk extra damage/experience overdag. Zo heb je in New Vegas ook perks die bonussen geven als je overdag of juist 's nachts speelt.

De bedoeling is dan dat je er zelf voor zorgt dat je 's nachts gaat slapen, wachten, of bijv. in steden die safe zijn rondloopt.
Oke duidelijk. Thnx mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

kuusj98 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:21:
[...]

Jup, misschien zijn de recommenced specs niet eens zó overdreven...
"but can it run Fallout 4?"

[...]

Tjah, ik heb het al eerder uitgelegd, maar consoles hebben (de PS4 en xBone, in dit geval) gewoon niet genoeg power in huis. Een HD7850 is gereleased in 2012, dat is 3,5 jaar geleden. Ze waren toen de next-gen console specs bekend werden gemaakt al niet echt meer relevant voor games die in 2014 of later zouden worden uitgebracht.

Anno 2015 beginnen ze natuurlijk echt hun leeftijd te vertonen, een HD7850 is een prima kaartje, vat me niet verkeerd op (ik heb er zelf een aantal gehad) maar voor 1080P gaming op ultra moet je meer naar een HD7970 kijken. Nu mag je blij zijn met medium.
Laat ik nu net een 7979 hebben gekocht hiervoor 😜

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik ben wel blij dat je met levelen ook je s.p.e.c.i.a.l. punten kan verhogen, zo kan je jezelf nooit helemaal buiten bepaalde builds sluiten. Ik wil ook meer richting sneak/longrange gaan, maar wel met het nodige hacken en lockpicken. Daar heb je toch behoorlijk wat punten voor nodig als ik de perkchart zo bekijk.

Bobbleheads zitten er gelukkig ook gewoon nog in, dus die helpen je ook 1 punt in de goede richting als je nog te kort komt. Maar dat is meer voor een latere character, want die zal je de eerste keer toch niet allemaal vinden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

boe2 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:28:
Tuurlijk, dogmeat had ook een heel kort leven in mijn F3 playthrough.

Heb jarenlang naast meerdere buren met non-stop blaffende honden gewoond. Kan die beesten absoluut niet verdragen.
Ach ja dogmeat , ik was de naam ff kwijt... :)

Tja maar dat heb je met mensen die geen hond kunnen opvoeden. Mijn Meiske (Amstaff) blaft enkel waneer ze moet... voor de rest super braaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:00

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

NotSoSteady schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:30:
Hoe gelimiteerd is die Pip-Boy edition eigenlijk?

Bart Smit begint ze gewoon doodleuk weer te verkopen?

http://www.techtastic.nl/...-voor-xbox-one-ps4-en-pc/
Begint alweer te kriebelen, zeker nu dat de Bitcoin zo'n spurt aan het maken is. Dan kan ik hem eigenlijk voor niks krijgen, dom als ik het niet doe.

Ik heb wel even gezocht op doos inhoud, maar je krijgt er geen season-pass bij of wel? Dat zou jammer zijn, maar begrijpelijk.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decalies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 16:48
Kogel is door de kerk - heb hem ook maar alvast pre-ordered. Allemaal jullie schuld ;). Ik was begonnen met Witcher 3, maar die gaat over paar dagen toch maar even op pauze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kuusj98 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:40:
[...]

Begint alweer te kriebelen, zeker nu dat de Bitcoin zo'n spurt aan het maken is. Dan kan ik hem eigenlijk voor niks krijgen, dom als ik het niet doe.

Ik heb wel even gezocht op doos inhoud, maar je krijgt er geen season-pass bij of wel? Dat zou jammer zijn, maar begrijpelijk.
In deze video zie ik wel de Season Pass.

YouTube: FALLOUT 4 UNBOXING!! (Fallout 4 Pip-Boy Edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Nee dat is geen season pass, maar enkel reclame er voor ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
voxxel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:44:
[...]

Nee dat is geen season pass, maar enkel reclame er voor ;)
Dat was natuurlijk ook een mogelijkheid. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
NotSoSteady schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:45:
[...]

Dat was natuurlijk ook een mogelijkheid. 8)
Wel grappig dat heel veel unboxings dat zeggen, om er vervolgens achter te komen dat ze blij waren met een dooie mus :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
voxxel schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:46:
[...]

Wel grappig dat heel veel unboxings dat zeggen, om er vervolgens achter te komen dat ze blij waren met een dooie mus :P
Ja door de overtuigende manier dacht ik dat ook, ik vond het al opvallend aangezien het nergens in de omschrijving is te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 00:53

mirno

私の名前はMirnoです

Ik ben ook erg benieuwd naar Fallout 4,
Zelf vond ik de graphics er wel mooi uit zien, hoewel een natuurlijk mooiere games zijn. Fallout stond eigenlijk ook nooit al bekent om zijn graphics, de manier waarop het spel is opgebouwd (Zoals bij fallout 3 en New vegas het geval was(Ook skyrim trouwens) laat die graphics ook niet toe, het bestaat voornamelijk uit modules met lagen die in elkaar wegvallen, water kan daardoor niet zo mooi als b.v. GTA V en het geeft wat minder grafische sfeer dan Bioshock infinite, maargoed. Daar doe je fallout niet om, je wilt alles kunnen exploren en oppakken. En dat kleine beetje graphics is geen struikel punt. Zolang de render distance en full HD resoultie prima zijn zal er weinig aan mankeren, tussen medium en ultra vind ik in veel games het verschil niet bijzonder groot hoewel het een hoop fps speelt, tune dit een beetje tussen high-ultra in en je speelt alles soepel.
Leuke foto's, wel wat kleurrijk soms, maar dat kan je ook welweer verwachten. De atmosfeer wordt weer gewoon blauw (kan ook nog weleens het verleden zijn) je ziet in andere foto's toch ook weer de atmosfeer in de lucht terugkomen waarbij alles dor en kapot is. Ik kijk er erg naar uit wat dit spel te bieden heeft!

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ff een domme vraag waarschijnlijk.. moet je je zelf inleven houden met eten/drinken en slapen etc?
of is het echt alleen maar blijven leven en niet gekilled worden door de mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:51:
ff een domme vraag waarschijnlijk.. moet je je zelf inleven houden met eten/drinken en slapen etc?
Volgens mij is dat een speciale mode, standaard hoeft dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 11:55
nee die moeilijkheidsgraad zat wel bij fallout:"new vegas maar deze keer zit het er niet in... verwacht dat ze het later er nog wel een keertje indoen met patch of expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik weet dat in Fallout 3 je kon slapen en daarna in ieder geval (gedeeltelijk) je wonden verdwenen waren. Maar dan moest je wel ergens een slaapplekkie vinden :) Ook eten en drinken zorgen ervoor dat je health weer op peil gebracht werden.

Waar jij (denk ik) op doelt is of het constant nodig is omdat je health etc. automatisch omlaag gaat. Dan is het antwoord nee of die speciale mode

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bron is wel WC-Eend, hè? :P

Maar laten we hopen dat het er (eventueel met behulp van mods) zo uit kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

anandus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:57:
[...]
De bron is wel WC-Eend, hè? :P
Whehehe! _/-\o_

Maar laten we ervan uit gaan dat we met een vrij nieuw systeem op z'n minst (speelbaar) in de buurt kunnen komen. Ik kan me niet voorstellen dat het echt royaal K gaat worden.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Bzrk80 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:56:
[...]

Ik weet dat in Fallout 3 je kon slapen en daarna in ieder geval (gedeeltelijk) je wonden verdwenen waren. Maar dan moest je wel ergens een slaapplekkie vinden :) Ook eten en drinken zorgen ervoor dat je health weer op peil gebracht werden.

Waar jij (denk ik) op doelt is of het constant nodig is omdat je health etc. automatisch omlaag gaat. Dan is het antwoord nee of die speciale mode
Yes, als je ging slapen (kweet niet meer voor hoelang) was je "well-rested". bepaalde eigenschappen / perks waren dan een tijdje sterker. Ik zou het jammer vinden moest niet niet meer kunnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
Als je gaat slapen dan ben je de komende 12 uur in het spel Well-Rested en dan krijg je X% meer XP. Volgens mij zit dit ook in Fallout 4, maar ik heb het nog niet gezien. Het andere voordeel van slapen is dat je HP weer max, je Rad weer op nul en je "limbs" niet meer "crippled" zijn.

Eten en drinken herstelt de HP die je kwijt bent, maar het levert mogelijk wat radiatie op. In Fallout 4 betekent dat dus dat na het eten van besmet voedsel je max HP iets lager is (tot je weer gaat slapen of een RadAway neemt). Slapen of een Stimpack gebruiken is dus beter, maar dat is niet altijd mogelijk (of je wilt Stimpacks bewaren voor de moeilijkere gevechten).

De Hardcore mode die in Fallout New Vegas zat, waarbij je dood ging als je niet genoeg at, dronk of sliep zit niet meer in Fallout 4. Dus je zou het spel op iedere moeilijkheidsgraad kunnen uitspelen zonder ooit iets te eten of drinken en zonder ooit te slapen, maar dat zou ik niet aanraden.

Naast slapen kun je wachten, dan kun je net zoals bij slapen de tijd veranderen, maar de andere voordelen van slapen krijg je niet. In Fallout 3 kon dat overal en nergens (zolang er maar geen vijanden in de buurt waren), maar in Fallout 4 kan je alleen nog maar wachten op stoelen of banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Mithrildor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:31:
Als je gaat slapen dan ben je de komende 12 uur in het spel Well-Rested en dan krijg je X% meer XP. Volgens mij zit dit ook in Fallout 4, maar ik heb het nog niet gezien. Het andere voordeel van slapen is dat je HP weer max, je Rad weer op nul en je "limbs" niet meer "crippled" zijn.

Eten en drinken herstelt de HP die je kwijt bent, maar het levert mogelijk wat radiatie op. In Fallout 4 betekent dat dus dat na het eten van besmet voedsel je max HP iets lager is (tot je weer gaat slapen of een RadAway neemt). Slapen of een Stimpack gebruiken is dus beter, maar dat is niet altijd mogelijk (of je wilt Stimpacks bewaren voor de moeilijkere gevechten).

De Hardcore mode die in Fallout New Vegas zat, waarbij je dood ging als je niet genoeg at, dronk of sliep zit niet meer in Fallout 4. Dus je zou het spel op iedere moeilijkheidsgraad kunnen uitspelen zonder ooit iets te eten of drinken en zonder ooit te slapen, maar dat zou ik niet aanraden.

Naast slapen kun je wachten, dan kun je net zoals bij slapen de tijd veranderen, maar de andere voordelen van slapen krijg je niet. In Fallout 3 kon dat overal en nergens (zolang er maar geen vijanden in de buurt waren), maar in Fallout 4 kan je alleen nog maar wachten op stoelen of banken.
Oki, nu je het zegt valt mijn euro. Alleen ben je heel zeker dat je RAD ook verdwijnt door te slapen ?
Ik meen me te herhinneren dat die enkel weg gaat door RAD away ..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Thommiie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:34:
[...]

Oki, nu je het zegt valt mijn euro. Alleen ben je heel zeker dat je RAD ook verdwijnt door te slapen ?
Ik denk dat hij dit zo heeft ervaren als hij de perk had die radiatie lied verdwijnen over bepaalde tijd.
http://fallout.wikia.com/wiki/Rad_Absorption (Fallout 3 + NV)
http://fallout.wikia.com/wiki/Irradiated_Beauty (Fallout New Vegas)

Als je dan ging slapen dan verdween je radiatie redelijk snel. Maar zonder de perk hoort radiatie niet te verdwijnen als je gaat slapen.

[ Voor 6% gewijzigd door SKdragon op 04-11-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Zo, kom ik er nu achter dat ik dankzij Bol 2x de pipboy edition ga ontvangen :+

Ik denk dat ik de tweede maar verkoop, stom dat ik 2x in juni dezelfde preorder heb gedaan :+

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

TeGek schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:45:

Ik denk dat ik de tweede maar verkoop, stom dat ik 2x in juni dezelfde preorder heb gedaan :+
Duidelijk niet well-rested die maand ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Scighera schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:49:
[...]

Duidelijk niet well-rested die maand ;)
Beter wat meer MEDS gebruiken.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Kreeg net een mailtje van bart smit dat de bestelling verzonden is naar mijn ophaal filiaal. Ik heb hem al betaald dus stel je voor dat FO4 daar morgen aankomt. Kan ik hem dan alsnog claimen. Aangezien ik hem al heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 16:25

Je kan er gewoon toch 1 annuleren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Thommiie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:34:
[...]

Of ff naar een doc, 100 bottlecaps armer en je kunt weer rad-vrij door de wastelands trekken. Rads zijn nooit het probleem, tenzij je ergens doorheen moet waar het level te hoog is. Dan biedt Rad-X en daarna weer een trip naar de lokale doc uitkomst.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Slapen kan ook een uurtje in je eigen bed, dan ben je ook well rested

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
oxford bastard schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:25:
Kreeg net een mailtje van bart smit dat de bestelling verzonden is naar mijn ophaal filiaal. Ik heb hem al betaald dus stel je voor dat FO4 daar morgen aankomt. Kan ik hem dan alsnog claimen. Aangezien ik hem al heb betaald?
Waarschijnlijk niet, ze mogen van Bethesda geen exemplaren voor de releasedatum verkopen, als ze dit wel doen dan kunnen ze een boete krijgen. Natuurlijk is het niet erg als zo'n dag eerder aankomt, omdat ze ook moeten zorgen dat iedereen die het spel gepreorderd heeft het spel op de release ook heeft, maar 5 dagen eerder mag echt niet van Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

oxford bastard schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:25:
Ik weet dat Dreamland wel af en toe durft een paar dagen eerder hun games vrijgeven... :)

Maar een ganse week lijkt me straf. Hou ons op de hoogte hé.... hier op 200 m van mijn werk is een Bart Smith :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Mad-Matt schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:30:
Slapen kan ook een uurtje in je eigen bed, dan ben je ook well rested
Ohja, Well Rested krijg je alleen als je in je eigen bed slaapt (of eentje die je gehuurd hebt), anders krijg je die bonus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik zou die tweede even een tijdje bewaren. Ik was zelf een tijdje geleden op zoek naar de CE van New Vegas. Daar betaal je minstens 400 dollar voor nu, dus zie die extra pip boy edition ook maar als een leuke "belegging" :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Volgens T&T code moet ie daar morgen aankomen. Als ik mijn eigen afleveradress had opgegeven bij de webshop dan had ik wss geen mailtje gehad. Ook zijn ze daar altijd heel strikt,ze zijn goed geinstrueerd. Toch ga ik het proberen,rij er toch langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wtf, das nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Bzrk80 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:56:
[...]

Lol ergens? Je bedoeld gewoon fast travelen naar een locatie met een bed dichtbij zoals Big Town en dan weer terug waar je was? Die locatie met twee schotels is ook snel, en je hebt meteen een trader.

[ Voor 5% gewijzigd door Koning Willy op 04-11-2015 18:41 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik ben morgen in de buurt van een Bart Smit, dus ik ga het dan ook maar even proberen. Ze hebben daar nooit mensen staan die verstand hebben van games, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ook mijn BartSmit order is verstuurd :)
Ben benieuwd, heb dit weekend niets dus zou heel goed uitkomen

Edit: Mijn order komt naar de zaak trouwens, niet naar een BartSmit filiaal.
Dus ontvangen is ontvangen :)

Mijn eerste order van afgelopen vrijdag (met "voor 22:00 bestellen, morgen in huis) is geannuleerd door Bartsmit trouwens, dit is de order die ik maandag geplaatst heb. Hoop toch stiekem dat er een BubbleHead bij zit :)

[ Voor 61% gewijzigd door Donstil op 04-11-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik heb hem niet gepreorderd bij Bart Smit, maar ik ga het gewoon proberen, kost me maar vijf minuten extra. Als ik hem niet meekrijg dan bestel ik hem bij Wehkamp daar is ie lekker goedkoop, met een beetje geluk komt is op maandag al. En als ie te laat is dan stuur ik hem terug, je kunt toch achteraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
MGSV Phantom Pain zou op een dinsdag uitkomen 2 maanden geleden (geloof 1 september) en werd toen al verkocht de zaterdag ervoor bij o.a. Nedgame. Zou maar zo eens kunnen dat Nedgame etc. zaterdag al hun leveringen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:05
Mijn sniper/sneak character gaat denk ik zo worden:
S3 P7 E3 C3 I5 A5 L2

Ik zag dat je redelijk snel de
spoiler:
Perception
bobblehead kon krijgen. Dus dat scheelt weer 1 punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

l0n3w012ph schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:32:
[...]

Ik zou die tweede even een tijdje bewaren. Ik was zelf een tijdje geleden op zoek naar de CE van New Vegas. Daar betaal je minstens 400 dollar voor nu, dus zie die extra pip boy edition ook maar als een leuke "belegging" :)
http://www.amazon.co.uk/s...ords=new+vegas+collectors

amazon.co.uk heeft vaak wel gebruikte exemplaten voor minder

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Afbeeldingslocatie: http://3ebd2a0c0ea48a333aea-1f531def8e8befb67be56667ce3edd11.r77.cf1.rackcdn.com/49a0a2c9bf447a8a283860f28e6c96324cfa4caa.jpg__940x420_q85_crop-smart_subject_location-492,214_upscale.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Navuri schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:15:
MGSV Phantom Pain zou op een dinsdag uitkomen 2 maanden geleden (geloof 1 september) en werd toen al verkocht de zaterdag ervoor bij o.a. Nedgame. Zou maar zo eens kunnen dat Nedgame etc. zaterdag al hun leveringen krijgen.
Werd ie ook echt verkocht op die zaterdag of leverden ze alleen de preorders?
Pagina: 1 ... 31 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.