[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ppff ziet er stiekem best wel slecht matig uit.
Is er bekend waarop deze gamer speelt?

Edit: Eigenlijk alleen het begin, later in het dialoog is het dan weer wel prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 03-11-2015 16:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Nu ik doorgeklikt heb naar het dialoog stukje, valt het mji persoonlijk best mee itt wat ik eerder hier las. Gelukkig maar. Toch heb ook ik liever de eerdere dialoogopties zoals in Fallout 3/NV.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Donstil schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:24:
[...]

Ppff ziet er stiekem best wel slecht matig uit.
Is er bekend waarop deze gamer speelt?

Edit: Eigenlijk alleen het begin, later in het dialoog is het dan weer wel prima.
Volgens mij zijn alle bewegende leaks tot nu toe van een xbox one gebruiker.

Je kan trouwens wel goed zien dat de compressie van de video zelf echt abominabel is. Ik denk niet dat dit goed weergeeft hoe het er echt uit ziet.

[ Voor 16% gewijzigd door voxxel op 03-11-2015 16:29 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
voxxel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:27:
[...]

Volgens mij zijn alle bewegende leaks tot nu toe van een xbox one gebruiker.
Ooh kak daar wil ik nou net op gaan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Donstil schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:28:
[...]

Ik zou af gaan op de officiële gameplay video, dat ziet er veel beter uit. Dat is weliswaar PS4, maar dat zal nauwelijks verschillen. Zie ook de edit in mijn vorige post.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Donstil schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:28:
[...]

Als de gameplay via de Xbox zelf opgenomen is verklaard dat de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
voxxel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:30:
[...]

Ik zou af gaan op de officiële gameplay video, dat ziet er veel beter uit. Dat is weliswaar PS4, maar dat zal nauwelijks verschillen. Zie ook de edit in mijn vorige post.
Ja preices, komt allemaal wel goed.
Gameplay is waar het toch allemaal om draait.
revertive schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:32:
[...]

Als de gameplay via de Xbox zelf opgenomen is verklaard dat de kwaliteit.
Ja precies, dat is niet zo best idd :)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 03-11-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 15:07
Nieuw artikel van Bethesda: Bringing Voice to Fallout 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

bjorntju schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:06:
[...]

Bol.com heeft vast voor elk platform gewoon één (of meerdere, I dunno) pipboy edities achtergehouden om te verloten onder mensen die de normale versie kopen. Als je de pip-boy editie gewoon los hebt bestelt toen hij nog beschikbaar was weet ik 100% zeker dat je hem gewoon krijgt. Ze gaan echt niet al die pre-orders opeens cancelen om alles te verloten onder andere mensen :P
Ik hoop dat je gelijk hebt want ik was ruim op tijd maar om meteen om middernacht te kunnen beginnen heb ik ook maar de digitale editie met season pass besteld bij Steam :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik heb deze hier nog niet gezien: https://vid.me/eMBR
Vijf minuten aan spoiler-vrije gameplay. Laat onder ander zien hoe het spel er in de nacht uitziet, laat een Mr Handy zien die een stuk van zijn armor mist, Softshell Mirelurks en Mirelurk Hatchlings en het laat het hacken van een terminal en het laat lockpicking zien.

Ik vraag me wel af waar de videos van PS4 gameplay blijven, tot nu toe hebben we alleen nog maar Xbox One gameplay gezien. Ik ben benieuwd naar de verschillen tussen de twee versies (maar daarvoor kan ik denk ik beter op de Digital Foundry wachten).

[ Voor 28% gewijzigd door Mithrildor op 03-11-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Mithrildor schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:10:
Ik heb deze hier nog niet gezien: https://vid.me/eMBR
Vijf minuten aan spoiler-vrije gameplay. Laat onder ander zien hoe het spel er in de nacht uitziet, laat een Mr Handy zien die een stuk van zijn armor mist, Softshell Mirelurks en Mirelurk Hatchlings en het laat het hacken van een terminal en het laat lockpicking zien.

Ik vraag me wel af waar de videos van PS4 gameplay blijven, tot nu toe hebben we alleen nog maar Xbox One gameplay gezien. Ik ben benieuwd naar de verschillen tussen de twee versies (maar daarvoor kan ik denk ik beter op de Digital Foundry wachten).
Gameplay van die video ziet er ontzettend leuk uit! Kan niet wachten om dit te spelen :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik hoop dat ze ook donkergroene kleur hud hebben.want deze is voor mij eigenlijk te fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Luukwa schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:53:
Dit zijn screenshots van de PC, op ultra settings..
http://imgur.com/a/114Dj

Ziet er prima uit, geen hoogstandje zoals the witcher maar gewoon decent.
Fakeeeeeeeeeeee.......kan nooit. Zei Bethesda niet dat de gamedisc alleen een deel van de gameinformatie bevat? De rest moet je downloaden en dat kan alleen via Steam?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Koning Willy schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:50:
[...]

Fakeeeeeeeeeeee.......kan nooit. Zei Bethesda niet dat de gamedisc alleen een deel van de gameinformatie bevat? De rest moet je downloaden en dat kan alleen via Steam?
Review copies zijn al een paar dagen geleden verstuurd, niet te snel roepen dat het fake is.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:45

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

En wat wil je nu eigenlijk beweren met je opmerking? Snap er eerlijk gezegd niet zo veel van, alhoewel dat niet de eerste keer is...

Video is leuk, laat toch weer wat nieuwe dingetjes zien. Bethesda zal wel blij zijn met al die leaks, maar daar doe je toch niks aan ben ik bang.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
kuusj98 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:56:
[...]

En wat wil je nu eigenlijk beweren met je opmerking? Snap er eerlijk gezegd niet zo veel van, alhoewel dat niet de eerste keer is...

Video is leuk, laat toch weer wat nieuwe dingetjes zien. Bethesda zal wel blij zijn met al die leaks, maar daar doe je toch niks aan ben ik bang.
Ze hebben veel video's al verwijderd van vid.me

Ik zat gisterenavond net een paar te kijken en na een refresh waren ze weg :'(

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:46
oxford bastard schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:44:
Ik hoop dat ze ook donkergroene kleur hud hebben.want deze is voor mij eigenlijk te fel.
Er zijn RGB sliders voor de HUD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
dustkiller schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:59:
[...]

Er zijn RGB sliders voor de HUD
Ah das mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
[...]

Journalisten hebben vorige week al reviewexamplaren gekregen, alle reviewers kregen alle drie de versies (dus voor de Xbox, PS4 en PC). Het kan zijn dat een medewerker van een postbureau het in de post heeft gevonden en heeft gestolen. Het kan ook zijn dat een medewerker van Bethesda een code aan een kennis heeft gegeven. In sommige van de screenshots kun je PC knoppen zien, het lijkt me een beetje moeilijk om eerste de symbolen van console knoppen uit de screenshot te halen om die daarna te vervangen met symbolen voor PC knoppen zonder dat het te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bestellen of niet bestellen! Zit erg in dubio! Ben bang dat het erg veel praat en langdradig spel is. Daarin tegen, lijkt het ook wel vet in een openwereld te zitten en je door een verhaal lijn te lopen.

Maar ja daarintegen is dat ook zo met madmax, gta 5 enz...
Geen idee wat ik moet doen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:21
Xtr3me4me schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:11:
Bestellen of niet bestellen! Zit erg in dubio! Ben bang dat het erg veel praat en langdradig spel is. Daarin tegen, lijkt het ook wel vet in een openwereld te zitten en je door een verhaal lijn te lopen.

Maar ja daarintegen is dat ook zo met madmax, gta 5 enz...
Geen idee wat ik moet doen.
Wacht een week en bekijk wat streams en je weet het. Kun je dinsdagmiddag eventueel bestellen of beginnen met downloaden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Natuurlijk is het veel praten en een langdradig spel. Het is een RPG. Als je wilt rondschieten in een open wereld haal dan GTAV idd. Het is geen actiegame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Holy moly... die graphics zien er flets uit. En die interface wel heeeel simpel, en groen.

Toch interesseert het spel me, dusja, weet iemand waar ik het spel goedkoop en betrouwbaar kan kopen? Het liefst een steam key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
SideShow schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:29:
[...]

Holy moly... die graphics zien er flets uit. En die interface wel heeeel simpel, en groen.

Toch interesseert het spel me, dusja, weet iemand waar ik het spel goedkoop en betrouwbaar kan kopen? Het liefst een steam key.
Ik zou gewoon afwachten echt geen enkele reden om te pre-orderen, geen extra bonus of korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Koning Willy schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:38:
[...]

Ik zou gewoon afwachten echt geen enkele reden om te pre-orderen, geen extra bonus of korting.
Nou ja, je krijgt er een Vault-Boy Bobblehead bij. Maar dat is eigenlijk vooral iets voor fans van het eerste uur die 'm sowieso al zouden pre-orderen (zoals ik :P) en waarschijnlijk hebben ze die ook nog wel op de dag van de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
finsdefis schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:42:
[...]

Nou ja, je krijgt er een Vault-Boy Bobblehead bij. Maar dat is eigenlijk vooral iets voor fans van het eerste uur die 'm sowieso al zouden pre-orderen (zoals ik :P) en waarschijnlijk hebben ze die ook nog wel op de dag van de release.
Ik denk dat je die niet krijgt bij Steam haha :P

Bij de Wehkamp fysieke versie kreeg je alleen poster erbij zei iemand.
Ik wacht sowieso een tijdje af, ben niet eens aan New Vegas begonnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 03-11-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik pre order dat kreng gewoon voor 20 euro meer bij steam zelf, weet ik tenminste zeker dat ik hem ook daadwerkelijk heb op 9 of 10 november.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Tiens, heb ik iets gemist?
Available: 9 November
This game will unlock in approximately 6 days and 6 hours
Ik dacht dat het de 10e pas was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pre-load denk ik.

Ligt het nou aan mij of zie ik nergens een misc-inventory.
Vond ik wel handig dat de troep lekker apart zat en ik die niet zag als ik wapens/armor wisselde

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mijn key besteld op g2play.net voor € 39,nog iets. Komt van DLCdownloads.com. Heb daar meerdere keys besteld via g2play.net en altijd netjes op tijd geleverd en nooit problemen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00
Koning Willy schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:53:
[...]

Ik denk dat je die niet krijgt bij Steam haha :P

Bij de Wehkamp fysieke versie kreeg je alleen poster erbij zei iemand.
Ik wacht sowieso een tijdje af, ben niet eens aan New Vegas begonnen.
bobblehead zit erbij als je besteld bij bartsmit (zo lang de voorraad strekt)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:33:
[...]

bobblehead zit erbij als je besteld bij bartsmit (zo lang de voorraad strekt)
Waar ze trouwens nog niets over kunnen zeggen, ik heb namelijk een order lopen welke bezorgd zal worden op een adres waar ik niet aanwezig ben op release, ik belde gister dus even om dit aan te passen maar dat bleek helaas niet mogelijk. Ze is toen na gaan vragen hoe het zit met de BubbleHead (als ik annuleer, en opnieuw bestel), kreeg daarna te horen dat ze nog niet weten hoeveel BubbleHeads er binnen gaan komen en ze daar dus nu geen toezeggingen in doen.

(Ik bestel dus een losse game met ontvangst op release, als daar geen BubbleHead bij zit retourneer ik die order gewoon met de gesealde game van mijn eerdere order met bubblehead ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 16:29
Donstil schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:41:
ik heb namelijk een order lopen welke bezorgd zal worden op een adres waar ik niet aanwezig ben op release, ik belde gister dus even om dit aan te passen maar dat bleek helaas niet mogelijk.
Dat probleem heb ik dus met bol.com, soort van. Ik had aanvankelijk een vrije dag ingepland staan, maar was vergeten dat er die dag ook een conferentie is waar ik naar toe wil en ga. Dus m'n pipboy edition gaat niet afgeleverd kunnen worden. Dacht dat het geen probleem zou zijn om de bestelling dan maar bij een bol.com afleverpunt te laten bezorgen (lokale Appie), maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
26% minder dan ik had verwacht, maar nog steeds te veel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C6dmo4f.jpg

http://strawpoll.me/5911047/r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

leestekens dude :P

ik dacht, waarom 26% minder dan je dacht. Maar het was dus; 26%, minder dan ik had verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik ga hem nog pre-orderen. Nouja, technisch gezien is het pre-orderen. Als maandag de reviews uit zijn en het spel niet volledig afgekraakt wordt dan ga ik hem pre-orderen op de PlayStation Store zodat ik kan preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Normaal ben ik anti pre-orders, maar deze game ga ik spelen ongeacht de reviews. En eerlijk gezegd verwacht ik positieve reviews na alles wat ik heb gezien. Ik kom dinsdag pas eind van de dag thuis, dus dan is het fijn als daar een game op de mat ligt :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00
Donstil schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:41:
[...]

Waar ze trouwens nog niets over kunnen zeggen, ik heb namelijk een order lopen welke bezorgd zal worden op een adres waar ik niet aanwezig ben op release, ik belde gister dus even om dit aan te passen maar dat bleek helaas niet mogelijk. Ze is toen na gaan vragen hoe het zit met de BubbleHead (als ik annuleer, en opnieuw bestel), kreeg daarna te horen dat ze nog niet weten hoeveel BubbleHeads er binnen gaan komen en ze daar dus nu geen toezeggingen in doen.

(Ik bestel dus een losse game met ontvangst op release, als daar geen BubbleHead bij zit retourneer ik die order gewoon met de gesealde game van mijn eerdere order met bubblehead ;) )
ik zie het wel, het zou zonde zijn als de bobblehead er niet bij zit want dan had ik hem beter bij Wehkamp kunnen bestellen, daar was het spel goedkoper. Het staat er expliciet bij "zo lang de voorraad strekt" dus je weet dat het niet zeker is.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:45

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

voxxel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:06:
Normaal ben ik anti pre-orders, maar deze game ga ik spelen ongeacht de reviews. En eerlijk gezegd verwacht ik positieve reviews na alles wat ik heb gezien. Ik kom dinsdag pas eind van de dag thuis, dus dan is het fijn als daar een game op de mat ligt :)
In vergelijking met wat de afgelopen jaren is uitgekomen moet Bethesda het wel héél erg bont maken willen ze een game neerzetten die slechter is...

Het is echt nog een game die gemaakt is met de gedachte dat het eerst "goed" (bugs heb je altijd en overal) moet zijn voordat het ge-released wordt. Ongeacht of het nu 4 of 5 jaar duurt. Nee, kijk dan eens naar Battlefield, BF3 was al twijfelachtig, en een jaar later BF4 en weer een krap jaar later BF hardline en nu komt er weer wat uit. Allemaal min of meer hetzelfde, en iedere keer 60 euro + 60 euro voor de premium zooi. Mooiste voorbeeld is nog Fifa (en Fifa fans, het spijt me, maar ik kan me niet in jullie verplaatsen). Fifa heeft ieder jaar een nieuw spel met ieder jaar een prijs van 60 of zelfs 70 euro op consoles en ieder jaar moet je weer coins kopen en ieder jaar is het weer exact hetzelfde :O :r :')

Nee, geef mij dan maar een game als Fallout, kan zo buggy zijn als wat. Niks wat niet opgelost kan worden, en bovendien heeft iedereen wel een buffer opgebouwd van early alpha games als DayZ Standalone die al 4 jaar in ontwikkeling zijn en amper vooruit zijn gekomen.

Fallout is zo'n spel, net als S.T.A.L.K.E.R. of TeS, wat eigenlijk aan het uitsterven is. Wellicht zegt Bethesda na deze release ook: "kom, we gaan de boel uitmelken!". Die kans schat ik echter klein in, ze zullen zo veel geld binnen harken dat ze weer een paar jaar kunnen teren :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik heb zo mijn twijfels over dit spel, volgens mij wordt het zo goed niet als ik eerst dacht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
Tomski1986 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:16:
Ik heb zo mijn twijfels over dit spel, volgens mij wordt het zo goed niet als ik eerst dacht..
Enige onderbouwing zou interessant kunnen zijn. Wat je nu schrijft heeft niemand wat aan.

Weet niet of dit al is langsgekomen en of jullie het interessant vinden maar hier is de Perk chart. Kan je helpen in het kiezen van je character: https://www.dropbox.com/s...0-%20Formatting.xlsx?dl=0

[ Voor 27% gewijzigd door PuckStar op 03-11-2015 23:29 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomski1986 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:16:
Ik denk dat het zeker wel een leuk avontuur gaat worden. Daar ben ik niet zo bang voor. Maar wat ik tot nu toe gezien heb op grafisch gebied stelt mij ook niet tevreden. Ik zie her en der wel wat schaduwen, maar ik mis diepte. Het is allemaal wat vlak, geen of weinig contouren in een weg bijvoorbeeld en al helemaal in kozijnen van huizen. Die lijken nergens op en flets qua kleuren.

De dooddoeners dat de community het wel weer zal fixen met mods koop ik niets voor. Dat het om het verhaal gaat koop ik ook niets voor. Van een titel als Fallout verwacht ik meer dan een leuke verhaallijn. Het hoeven geen super graphics te zijn, maar ik had er meer van verwacht, beter. Zeker voor een spel uit 2015. En als ik de filmpjes bekijk die tot nu toe zijn gelekt ziet het er helemaal bagger uit op de consoles. Dan ga ik toch hopen dat ze niet een directe, of sterk afgeleide, port doen van console naar pc.

Ik wacht de reviews wel af voor de eerste echte in game beelden op normale settings. Niet op de ultra setting omdat de meeste mensen daar niet op gamen, ik zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:08:
[...]

ik zie het wel, het zou zonde zijn als de bobblehead er niet bij zit want dan had ik hem beter bij Wehkamp kunnen bestellen, daar was het spel goedkoper. Het staat er expliciet bij "zo lang de voorraad strekt" dus je weet dat het niet zeker is.
Ik waag voor die €5,- het gokje wel, Ik was er vroeg bij dus hoop dat dat iets zegt.

Voor de prijs bij BartSmit krijg je €5,- korting op de volgende game. Ook nog mooi meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:34:
[...]
Ik denk dat het zeker wel een leuk avontuur gaat worden. Daar ben ik niet zo bang voor. Maar wat ik tot nu toe gezien heb op grafisch gebied stelt mij ook niet tevreden. Ik zie her en der wel wat schaduwen, maar ik mis diepte. Het is allemaal wat vlak, geen of weinig contouren in een weg bijvoorbeeld en al helemaal in kozijnen van huizen. Die lijken nergens op en flets qua kleuren.

De dooddoeners dat de community het wel weer zal fixen met mods koop ik niets voor. Dat het om het verhaal gaat koop ik ook niets voor. Van een titel als Fallout verwacht ik meer dan een leuke verhaallijn. Het hoeven geen super graphics te zijn, maar ik had er meer van verwacht, beter. Zeker voor een spel uit 2015. En als ik de filmpjes bekijk die tot nu toe zijn gelekt ziet het er helemaal bagger uit op de consoles. Dan ga ik toch hopen dat ze niet een directe, of sterk afgeleide, port doen van console naar pc.

Ik wacht de reviews wel af voor de eerste echte in game beelden op normale settings. Niet op de ultra setting omdat de meeste mensen daar niet op gamen, ik zeker niet.
"Ik speel Fallout voor de mooie top-notch graphics!" Said noone ever.
Ik zou hem nog kopen al zag het er uit als Fallout 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we weer. Nogmaals vind ik dat een game anno 2015 er beter kan uitzien als wat er nu van vertoond is en bekend is. Die verhaallijn is niet de enige reden dat ik een game koop. Zoals gezegd door mij hoeft het niet top notch te zijn, maar sommige aspecten als schaduwen, vlakke kozijnen die op huizen geplakt zijn, fletse kleuren. Het lijkt bij tijd en wijlen een game uit 2010. Natuurlijk heeft deze game heel veel potentie, maar laat dat dan ook zien in andere aspecten dan alleen die verhaallijn.

Ik vind het geweldig leuke games om te spelen, en ik heb ze allemaal honderden uren gespeeld, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kritisch mag zijn op Fallout 4 of bepaalde tunnelvisie heb zoals sommigen hier naar mijn idee wel hebben. De verhaallijn is maar een aspect van de game.

Of ik de game ga kopen? Eerlijkheidshalve gebiedt mij te zeggen dat ik het nog niet weet. Ik wacht de officiële ingame beelden en reviews wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:25

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Luukwa schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:54:
Ik pre order dat kreng gewoon voor 20 euro meer bij steam zelf, weet ik tenminste zeker dat ik hem ook daadwerkelijk heb op 9 of 10 november.
heb hem gekocht bij CJS cdkeys, ga er van uit dat ik zodra je hem bij steam mag pre-loaden ik een key ontvang om te activeren bij steam. betaalde 67 euro voor het spel plus seasonal

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:34:
[...]

ik vind alle Bethesda games qua graphics tegenvallen maar dat heeft me er nooit van weerhouden om ze te kopen. ik wil altijd alles op max settings spelen en wil altijd dat het er zo mooi mogelijk uitziet maar bij fallout enzo geef ik daar gewoon niet om. wil gewoon lekker rondlopen opzoek naar loot en andere gekke dingen. en ja de mod community kan helemaal los op deze spellen, zie dat niet als fixen maar meer als een toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 00:00:
Gaan we weer. Nogmaals vind ik dat een game anno 2015 er beter kan uitzien als wat er nu van vertoond is en bekend is. Die verhaallijn is niet de enige reden dat ik een game koop. Zoals gezegd door mij hoeft het niet top notch te zijn, maar sommige aspecten als schaduwen, vlakke kozijnen die op huizen geplakt zijn, fletse kleuren. Het lijkt bij tijd en wijlen een game uit 2010. Natuurlijk heeft deze game heel veel potentie, maar laat dat dan ook zien in andere aspecten dan alleen die verhaallijn.

Ik vind het geweldig leuke games om te spelen, en ik heb ze allemaal honderden uren gespeeld, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kritisch mag zijn op Fallout 4 of bepaalde tunnelvisie heb zoals sommigen hier naar mijn idee wel hebben. De verhaallijn is maar een aspect van de game.

Of ik de game ga kopen? Eerlijkheidshalve gebiedt mij te zeggen dat ik het nog niet weet. Ik wacht de officiële ingame beelden en reviews wel af.
"Next-gen" :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iM2pDDj.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MvVxvAW.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IgSAyPg.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ba3P8ZZ.png

Full album: https://imgur.com/a/66DKa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Techno Overlord schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:08:
Mijn key besteld op g2play.net voor € 39,nog iets. Komt van DLCdownloads.com. Heb daar meerdere keys besteld via g2play.net en altijd netjes op tijd geleverd en nooit problemen.
Dat heb ik ook voor het eerst gedaan. Normaliter bestel ik op Bol of Steam, maar was benieuwd hoe het werkt. Opzich mogen ze de tiende midden in de nacht leveren, of overdag zelf. Dan laat ik de PC aanstaan en download ik hem via de app.

Ik ben ook niet zo van het pre-orderen. Ik heb Assassins Creed dan ook voor het eerst sinds deel II niet van te voren bestelt. Ik bestel hem op de dag of dag erna wel als de reviews aangeven dat de PC versie goed is. Normaal nam ik er een dag voor vrij. Vorig jaar met Unity heb ik de hele dag nog Skyrim gespeelt, omdat Unity gewoon niet lekker draaide. Bij Bethesda maak ik me daar niet druk om.
Graphics vind ik niet belangrijk. Het moet lekker draaien. De gameplay moet leuk zijn.
Ik ben benieuwd en kan niet wachten. Kom maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29

Soullie

Planeshift

Ik ben momenteel new vegas aan het doorspelen.
Was grafisch weer even wennen na the witcher 3.

Maar het voordeel is dat fo4 er dan hoe dan ook weer prachtig gaat uitzien naar verhouding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Soullie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:40:
Ik ben momenteel new vegas aan het doorspelen.
Was grafisch weer even wennen na the witcher 3.

Maar het voordeel is dat fo4 er dan hoe dan ook weer prachtig gaat uitzien naar verhouding :)
Ik heb New Vegas ook nog steeds geïnstalleerd staan en speel hem regelmatig.
Ergens vond ik hem nooit zo leuk als Fallout 3. Die heb ik grijs gespeeld en alle DLC gekocht. Dat hoop ik met Fallout 4 ook te doen. Skyrim staat op 205 uur nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29

Soullie

Planeshift

Nee ik vond fallout 3 ook stukken leuker. (meningen verschillen hier erg over)

Ik heb 2 new vegas dlcs nooit door gespeeld, dus als ik dat nu niet doe gebeurt dat nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik deel 3 speelde toen ik nog vrijgezel en scholier was :D. Dan kon ik echt ergens induiken op Zondag met een kater.
Maar dat kan ik nu nog steeds alleen wat korter elke dag. En toch boeien de conversaties me niet in New Vegas. Niets drijft me om verder te spelen. In deel 3 wilde ik me vader nog redden ;)

Skyrim hetzelfde met de main quest. Je wilt weten hoe het afloopt.
Dragon Age inquisition kreeg ik kippenvel toen de antagonist voor het eerst over de surround kwam. In Mass Effect (niet beginnen over het einde) wil je de aarde redden en het hele reaper verhaal afsluiten. In New Vegas..... iets met mister Vegas ofzoiets..... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dragon Age Inquisition ben ik na 2 uurtjes gestopt, kon er niet aan wennen en in komen.

Qua pre-orders, Bethesda games zijn de enige die ik nog pre-order, de rest wacht ik wel rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
S 3
P 4
E 5
C 6
I 6
A 2
L 1

Zo wil ik beginnen, gebalanceerd en zo krijg ik toegang tot de nieuwe perks die ik graag wil uitproberen. Nog een paar nachtjes. Ben wel verbaasd over hoe negatief aardig wat mensen zijn, ik had gedacht dat Bethesda wat meer credit had opgebouwd.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik ben zo gehyped dat ik me auto er voor heb gepimpt :
https://instagram.com/p/9p4TOKLkof/

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 16:07
Ik vind de graphics ook tegenvallen hoor. Maar ja, het is net als met een goede film op een matige, kleine televisie: eenmaal in de film zie je dat niet meer.

(Simpel voorbeeld: die 'bakstenen' muur, kom op jongens, daar had toch wat bumpmapping overheen gekund? Dat zie je in het landschap ook, gewoon de grond heeft wel wat decals en opsmuk maar in de basis blijven het platte textures. De wereld in Crysis was ook niet echt klein, daar kon dat al prima (in 2007!!!!)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ergens snap ik het wel... Ergens ook weer niet.
Ik snap als iemand een 4K of 1440p scherm heeft staan dat daar een hele dikke PC achter moet staan. Dan moet de game ook wel mooi zijn.

Ik heb een 1080p TV scherm met een PC ernaast staan.
Ik vermaak me nog steeds prima met Skyrim en daar zit geen mod op om het mooier te maken (buiten de High res texture pack).

Bij mij draait een game om de beleving. Het verhaal. De gameplay.
Fallout 3 was ook niet de mooiste, maar de eerste keer dat ik de Vault uitliep en het zonnetje scheen in je gezicht. Dat gevoel van beleving ligt bij mij niet alleen aan graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:39
Weet iemand misschien of:

- Ik op dinsdagavond 10 november uit het werk direct kan gamen, of is de officiële launch misschien pas middernacht van dinsdag op woensdag?
- Er regelmatig launch issues voorkomen bij Bethesda games à la Diablo 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:41:

- Ik op dinsdagavond 10 november uit het werk direct kan gamen, of is de officiële launch misschien pas middernacht van dinsdag op woensdag?
1 minuut over middernacht maandag op dinsdag.
Launch-issues niet zozeer, maar de kans is wel aanwezig dat je bugs tegen gaat komen :P

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 04-11-2015 08:45 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion

Je krijgt een paar dagen van te voren een pre-load. Dan download je voor zover ik weet 95%. Op de tiende om twaalf of 1 uur in de nacht komt de laatste 5% vrij. Dan zou je in principe direct kunnen gamen. (De exacte aantallen weet ik uiteraard niet)

Fallout 4 is geen online game. Steam controleert of jou game echt is en je kan aan de slag. Je hoeft niet op een server te gamen.

Ik werd in de nacht wakker en ben naar beneden gelopen voor Skyrim het laatste aantal procenten en de wekker een uurtje eerder gezet. Ik kon gelijk gamen :$. Me vriendin verklaard me nog steeds voor gek :D

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 04-11-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 16:49
Het spel word voor 99% klaargezet met een aantal keyfiles welke een encryptie hebben. Een aantal minuten voor de launch (12:01) worden deze uitgepakt en kan je beginnen met spelen.

Vaak is het enige wat nog moet worden gedownload de executable van <50MB.

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 04-11-2015 09:00 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:59:
Het spel word voor 99% klaargezet met een aantal keyfiles welke een encryptie hebben. Een aantal minuten voor de launch (12:01) worden deze uitgepakt en kan je beginnen met spelen.

Vaak is het enige wat nog moet worden gedownload de executable van <50MB.
Nb. Decrypten kan soms wel even duren (denk aan 5 á 20 minuten).

Ik zeg het maar even, gezien het gemopper rond Skyrim's release (na 1 minuut al "duurt laaaang!" :P )

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 04-11-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Soullie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:46:
Nee ik vond fallout 3 ook stukken leuker. (meningen verschillen hier erg over)

Ik heb 2 new vegas dlcs nooit door gespeeld, dus als ik dat nu niet doe gebeurt dat nooit meer.
Ik weet niet welke je niet gespeeld hebt, maar ze zijn stuk voor stuk geweldig.

Dead Money: Geweldige sfeer, beklemmend en meeslepend.
Honest Hearts: Leuk om door de canyons te lopen, vond het een mindere story, maar ik heb niet zo veel indianen en al dat zweverige gedoe.
Old World Blues: Briljant, wat een geweldige humor zit hierin, heb me echt kostelijk vermaakt.
The Devide: Spannende DLC, met f*cking irritante monsters en een goed verhaal (Leuk met wat achtergrond over ED-E)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33

Als je de game op de PS4 of XONE gaat spelen, gewoon op maandagavond naar de Mediamarkt gaan. Nagenoeg altijd (9 v.d. 10 keer) krijg je de game al de dag voor release mee naar huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:51
EvaluationCopy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:26:
[...] (Simpel voorbeeld: die 'bakstenen' muur, kom op jongens, daar had toch wat bumpmapping overheen gekund? [...]
Dit is IMO een ideale kandidaat voor wat tessellation met displacement mapping. Al het rode kan er iets uit staan. Zeg maar zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: https://carriewarwick.files.wordpress.com/2012/10/tesselation.jpg
Doe je dat een beetje slim dan tessellate je het pas als je het verschil echt kan zien. Dan heeft het ook weinig impact op de performance bij vergezichten.
Maar ze zullen wel tijdsgebrek (of te laag budget) hebben gehad om dit soort dingen te implementeren.

En toch weet ik zeker dat ik het spel ga spelen :) Ben wel benieuwd of iemand dit soort dingen er nog in gaat modden. De belichting is dit keer namelijk wel redelijk goed. Dus het zijn voornamelijk de models en de shaders op de models die wat laten afweten.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 04-11-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jongens, maar je niet zo zorgen over de graphics. Natuurlijk had Bethesda meer energie erin kunnen steken om meer aansluiting te hebben met de huidige graphics.

Maar ga ervan uit dat het dadelijk met mods een waanzinnig mooie game wordt.
Dus ik geloof het allemaal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:05:
[...]
Ben wel benieuwd of iemand dit soort dingen er nog in gaat modden.
Kans is groot dat dat zal gebeuren.
Ik ben niet bekend met terminologie rondom graphics, maar mij staat me bij dat bij Oblivion parallax-mapping erin werd gemod, in FO3 en FNV verbeterde bump-mapping voor textures en voor Skyrim was er SMIM waar de models verbeterd werden voor meer 3D'igheid.

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 04-11-2015 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe sommige hierboven lopen te janken om de graphics die ze hebben gezien je de filmpjes die hier voorbij zijn gekomen.. Neem aan dat die filmpjes 10x gecompressed zijn of whatever dan ook.. dat vertegenwoordigd niet de graphics van het spel.

Ik "geloof" vertrouw in de filmpjes die ik heb gezien van Bethesda zelf.. daar zien de graphics een stuk beter uit.. het kan allemaal beter.. maar whatever,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:20

aercaen

Proud framerate whore

Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:19:
hoe sommige hierboven lopen te janken om de graphics die ze hebben gezien je de filmpjes die hier voorbij zijn gekomen.. Neem aan dat die filmpjes 10x gecompressed zijn of whatever dan ook.. dat vertegenwoordigd niet de graphics van het spel.

Ik "geloof" vertrouw in de filmpjes die ik heb gezien van Bethesda zelf.. daar zien de graphics een stuk beter uit.. het kan allemaal beter.. maar whatever,
Dus jij vertrouwd trailer filmpjes die zwaar worden gephotoshopt om mooier te zijn beter dan echte gameplay filmpjes omdat daar compressie op zit....... right 8)7
Sorry, dit kon ik niet negeren....

Buiten dat snap ik zelf ook de comotie om graphics totaal niet. Mij kan het geen barst schelen hoe de game eruit ziet zolang het maar leuk speelt en aanvoelt zoals Fallout moet aanvoelen. Op zich zie ik niets echt mis met de graphics.... misschien verwachten mensen teveel en vergeten ze dat de huidige consoles te zwak zijn om zo snel vooruitgang te kunnen boeken qua graphics. Op PC zullen mods het wel oplossen als je echt betere graphics wilt, dus daar is het zeker een non-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_o-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zeg sjoemel-software, das hip tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
aercaen schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:26:
[...] Buiten dat snap ik zelf ook de comotie om graphics totaal niet. Mij kan het geen barst schelen hoe de game eruit ziet zolang het maar leuk speelt en aanvoelt zoals Fallout moet aanvoelen. [...] misschien verwachten mensen teveel en vergeten ze dat de huidige consoles te zwak zijn om zo snel vooruitgang te kunnen boeken qua graphics. [...]
Mja, voor mij is gameplay ook altijd belangrijker dan graphics, maar ik had eigenlijk wel verwacht dat ze iets meer rekening zouden houden met de PC. Leuk dat de consoles alweer zowat achterlopen, maar dat zou geen invloed moeten hebben op de PC versie, behalve dat de minimum requirements lager kunnen zijn. Dat zie ik alleen niet terug in dit spel. Daarnaast hebben ze IMO makkelijke 'quick'fixes laten liggen om de graphics er beter uit te laten zien. Ik kan alleen maar hopen dat ze er echt een goede reden voor hadden en dat het niet was omdat het budget ging naar honderden babynamen inspreken of die facial editor waarvoor EA voor The Sims 5 in de rij gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Je kan van 1 hoek van de map naar de andere kant van de map lopen in 11 minuten..
Net een filmpje op youtube bekeken.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 16:49
anandus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:01:
Ik zeg het maar even, gezien het gemopper rond Skyrim's release (na 1 minuut al "duurt laaaang!" :P )
Haha ja, maar gezien de eisen van FO4 qua CPU en RAM verwacht ik dat dat wel meevalt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:20

aercaen

Proud framerate whore

Caelorum schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:31:
[...]

Mja, voor mij is gameplay ook altijd belangrijker dan graphics, maar ik had eigenlijk wel verwacht dat ze iets meer rekening zouden houden met de PC. Leuk dat de consoles alweer zowat achterlopen, maar dat zou geen invloed moeten hebben op de PC versie, behalve dat de minimum requirements lager kunnen zijn. Dat zie ik alleen niet terug in dit spel. Daarnaast hebben ze IMO makkelijke 'quick'fixes laten liggen om de graphics er beter uit te laten zien. Ik kan alleen maar hopen dat ze er echt een goede reden voor hadden en dat het niet was omdat het budget ging naar honderden babynamen inspreken of die facial editor waarvoor EA voor The Sims 5 in de rij gaat staan.
In een ideale wereld zou elke developer tijd steken om de best mogelijke versie voor elk platform te maken. In realiteit gebeurt dit zelden omdat dit natuurlijk veel meer geld kost. Als je door minder tijd in optimalisaties je game eerder kan uitbrengen bespaar je heel veel in kosten. Dit is al jaren alomtegenwoordig bij AAA games. Het is ook logisch dat er word gebouwd voor de mindere hardware eerst. Porten naar een krachtiger platform is makkelijker dan omgekeerd. Omgekeerd bestaat bijvoorbeeld de kans dat je door de mindere hardware bepaalde zaken moet schrapen die er origineel wel inzatten. Wat tot frustratie zou leiden van de mensen die dit platform gebruiken.

Neem dit niet als dat ik het hier probeer goed te spreken, verre van. Maar wil gewoon aanhalen waarom dit het geval is. Op zich stoor ik mij er zelf nog steeds niet veel aan, Bethesda laat mods toe en die zullen er wel voor zorgen dat Fallout 4 weer een pareltje word qua graphics op PC.

Volgens mij gaat dit probleem blijven voorkomen op cross-platform games, maar gelukkig komen er de laatste tijd meer en meer PC exclusives (vandaag Paragon bvb) en die zullen wel de tijd nemen om goed te optimaliseren en alles uit het beste platform te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:39:
Je kan van 1 hoek van de map naar de andere kant van de map lopen in 11 minuten..
In FO3 duurt het 22 minuten, maar daar heb je geen sprint-functie.
D4NG3R schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:41:
[...]

Haha ja, maar gezien de eisen van FO4 qua CPU en RAM verwacht ik dat dat wel meevalt.
Klopt. Aan de andere kant is FO4 wel weer vijfmaal groter qua schijfruimte.

[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 04-11-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021

Dit dacht ik nou ook al heel de tijd. Soms maakt Fifa bij mij een clip (of ik doe het zelf,geen idee) en dat ziet er ook niet uit als je het online bekijkt. De gameplay video's van de E3 zagen er geloofwaardig uit qua graphics en ik denk inderdaad dat het er ongeveer zo uitziet, voor mij prima op mijn Xbone.

Dat verhaal over die vriendin en tijd ken ik ook, maar voor Fallout 4 negeer ik dat voor het gemak even :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

High quality stream voor de liefhebbers: http://api.cybergame.tv/p...=100pc&h=100pc&type=embed

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nu al met godmode spelen.. pfff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het doet me af en toe denken aan Dishonored met die gebouwen in de mist enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

met wie walkttrough door de map heen, vind ik dat er maar bar weinig aan leven is.. of is dat juist niet te bedoeling..? veel monsters etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Laatst online: 26-05-2021
Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:17:
met wie walkttrough door de map heen, vind ik dat er maar bar weinig aan leven is.. of is dat juist niet te bedoeling..? veel monsters etc..?
Het heet een "wasteland"....klinkt dat als iets met veel leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:17:
Over het algemeen zit het leven rond de speciale gebouwen waar je in kan :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

nee niet echt, maar dacht dat er wel wat monsters ingepropt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik ga geen spoiler filmpjes kijken en screenshots ontwijk ik ook zoveel mogelijk. Heb echter wel ontzettend veel zin in dit spel. Psyched! oOo

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

Ik vertrouw er ook op de de officiële gameplay die ze hebben laten zien gewoon een goede weergave geeft van hoe de game gaat worden en ik heb nog niks gezien om daar aan te twijfelen. Nog minder dan een week en dan weten we het ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 15:15
Luukwa schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:39:
Dat maakt mij niet veel uit. Ik loop liever 11 minuten met een goed gevulde wereld dan 2 uur in een nagenoeg lege. Nu weet ik niet of Fallout 4 beter gevuld is dan de voorgaande games of niet, maar hoe groot de kaart precies is heeft me er nooit van weerhouden een game wel of niet te kopen.

Qua graphics is dat ook niet het geval, ik speel genoeg games die er minder goed uitzien of beter uitzien maar als ik eenmaal in het spel zit dan valt me steeds minder op. Zo speel ik games op de Oculus Rift en de meeste zien er niet uit, maar uiteindelijk valt het je niet meer op.

Laatst heb ik nog FO3 opgestart, in het begin geen pretje, maar na het eerste half uur speel ik het spel en hadden het voor mijn part ook stick figures mogen zijn.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Daarnaast wordt Fallout4 nog wel groter. Iig wel als ze het type expansions van F:NV aan gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:32:
[...]

Dat maakt mij niet veel uit. Ik loop liever 11 minuten met een goed gevulde wereld dan 2 uur in een nagenoeg lege. Nu weet ik niet of Fallout 4 beter gevuld is dan de voorgaande games of niet, maar hoe groot de kaart precies is heeft me er nooit van weerhouden een game wel of niet te kopen.
Wat ik van het filmpje zag lijkt erop dat het ongeveer hetzelfde is qua gevuldheid als FO3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Geteisem schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:29:
Ik ga geen spoiler filmpjes kijken en screenshots ontwijk ik ook zoveel mogelijk. Heb echter wel ontzettend veel zin in dit spel. Psyched! oOo
Dit !!!! :D
Ik probeer alle filmpjes te vermijden. Een screenshot hier en daar is leuk voor het sfeertje. Maar ik wil niks aan spoilers zien. Ergens vind ik het al jammer dat je weet dat je voor de bommen vallen begint. Dat had een beleving geweest zeg :D

Zelfde als de opening van Assassins Creed III met Haytam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Dubrillion schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:38:
High res texture pack).

Bij mij draait een game om de beleving. Het verhaal. De gameplay.
Fallout 3 was ook niet de mooiste, maar de eerste keer dat ik de Vault uitliep en het zonnetje scheen in je gezicht. Dat gevoel van beleving ligt bij mij niet alleen aan graphics.
JAAAA, dat moment vond ik ook geweldig, dat het eerst wazig is en zo langzaam aan mooier word :D
toen kreeg ik echt zin om te gaan verkennen. 3 stappen en we stonden in dat stadje met de nuke in het midden. ik had echt zoiets van MEH stadje had wel 2 KM verder mogen liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Dubrillion schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:36:
[...]

Dit !!!! :D
Ik probeer alle filmpjes te vermijden. Een screenshot hier en daar is leuk voor het sfeertje. Maar ik wil niks aan spoilers zien. Ergens vind ik het al jammer dat je weet dat je voor de bommen vallen begint. Dat had een beleving geweest zeg :D

Zelfde als de opening van Assassins Creed III met Haytam :D
Jup. Echt zin om er in te duiken straks en de Vault Boy bobblehead een mooi plekje te geven. B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 16:07
Geniaal commentaar: I don't get what everyone is so salty about. It takes 15 seconds to get from one side of a CoD map to the other. :^)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
EvaluationCopy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:49:
Geniaal commentaar: I don't get what everyone is so salty about. It takes 15 seconds to get from one side of a CoD map to the other. :^)
:D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:53
Over de map size heeft Todd Howard trouwens dit gezegd:
I avoid answering that, and I’ll tell you why. If you look at our previous stuff, it’s kind of like that. We don’t actually measure it like that. Because Skyrim is one size, but the mountains take up a lot of space. That’s not really a game place, it’s in your way, you have to go around it, so we’re not really doing that. In the city, it’s very dense, but there is no load – like in Fallout 3, there’s a load – for areas of the city, we don’t do that. So it’s very dense, the buildings are tall, and a lot of them are open, so you can just walk in and around, so… it’s big. I wouldn’t say, you know, if you played Skyrim, I couldn’t tell you it’s X bigger, so we’re just saying it’s about the same size.
Ongeveer even grote map als Skyrim maar met meer te doen en zonder bergen. Vind ik prima, anders wordt het zo'n "walking simulator". Heb dat filmpje even doorgeskipt, inderdaad niet heel veel speciaals maar weet ook niet hoe representatief dat is. Volgens mij wordt er om steden en dorpjes gelopen.

Edit: al die gameplaybeelden zijn inderdaad compressed en kort. Is er niemand die z'n mening heeft opgeschreven, de algemene indruk die ze krijgen. Mooi, lelijk, leuk, saai. Nou ja, hoef ik eigenlijk ook nog niet te weten maar dat lijkt me meer zeggen dan van die korte compressed snippets.

[ Voor 24% gewijzigd door Sluw op 04-11-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:16
Ik mag hopen dat dat 11-minuten filmpje ook met een cheat is waarbij alle AI en NPC's van de wereld zijn verdwenen. Kan toch anders nooit, dat je 11 minuten lang niemand tegenkomt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:53
Ries schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:00:
Ik mag hopen dat dat 11-minuten filmpje ook met een cheat is waarbij alle AI en NPC's van de wereld zijn verdwenen. Kan toch anders nooit, dat je 11 minuten lang niemand tegenkomt? :P
Ik kan me niet voorstellen dat ze het leger maken dan Skyrim. Daarnaast zullen er ook veel (mini) "dungeons" zijn waar van alles te beleven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ik maak me geen zorgen, (ondergrondse) steden, grote gebouwen, vaults, er zal vast voldoende content zijn. We hebben het over bethesda, ze hebben me nog niet teleurgesteld met elder scroll of fallout en verwacht dat nu ook niet. Skyrim dacht ook iedereen dat het veel kleiner ging zijn dan oblivion, maar qua beleving/content viel dat wel enorm mee. Nog altijd beter dan een running simulator als morrowind ;)
Pagina: 1 ... 30 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.