Andere regio's zoals misschien China.kuusj98 schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:47:
[...]
Hahaha die gezichtsuitdrukking ook, geweldig...
[...]
Maar ja, we krijgen nu dus eigenlijk ook het begin van de (en zelfs nog voor) The Great War te zien, dus ik vraag me af hoe ze dat een beetje vernieuwend overbrengen. Het begin van Fallout 3 is mij weer een beetje vaag aan het worden, tijd om de 8600GT uit de kast te halen![]()
Wat ik me altijd afvraag is hoe ze dit bij de volgende Fallout game (of andere games waar dit speelt) gaan aanpakken. Als je zo'n ruim tijdsbestek hebt behandeld in de vorige 5 games, wat doe je dan? Nog maar een keer het begin van de oorlog, of meer zoals NV? Dan raakt het materiaal toch op lijkt me...
Ik waarschijnlijk. Als het een beetje uitgevoerd is zoals RTS in Fallout 3 dan is dat een spel op zichzelfScighera schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:53:
Wie van jullie gaat trouwens het settlement gedeelte doen?
Heerlijk een stadje bouwen, verdedigen tegen raiders, etc.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
anandus schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:45:
[...]
Ik waarschijnlijk. Als het een beetje uitgevoerd is zoals RTS in Fallout 3 dan is dat een spel op zichzelf
Heerlijk een stadje bouwen, verdedigen tegen raiders, etc.

Ik zie het al helemaal voor me: lekker met Oculus Rift, vanaf je virtuele dakterrasje, een beetje toekijken hoe raiders aan gort worden geschoten door je turrets.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik ga dat wel spelen. Ben volledig nieuw (Blanco) als het aankomt op de Fallout games maar deze mode ziet er naar mijn mening best wel boeiend uit. Ben zeker benieuwd naar de uitwerking daarvanScighera schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:53:
Wie van jullie gaat trouwens het settlement gedeelte doen? Is leuke aanulling natuurlijk, maar ik denk dat het voor mij te ver afwijkt van mijn speelstijl aka de Lone Wanderer.
Geef mij een huisje waar ik mijn spullen veilig kan opbergen (of zoals in TES, met mannequins om alle armor te showen en ik vind het genoeg...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ga het ook even afwachten. Ik stelde mijn koop sowieso al uit totdat ik daadwerkelijk de tijd heb om het te spelen, maar als ze het dialoog echt zo hebben verandert als dat ik vrees dan zou ga ik denk ik de koop gewoon uitstellen totdat er een mod voor komt. Dit is een wijziging die echt het hard van de fallout serie raakt IMO en eentje die al snel negatief kan uitpakken.Mithrildor schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:59:
[...] Het wordt afwachten hoeveel dit mijn plezier in het spel gaat vergallen..
Maar we gaan het zien
Een 670 is stukken beter dan de GPU in de PS4, die is ongeveer gelijk aan 660.OllyNL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:38:
[...]
Heb zelf een i7-2600 en een gtx 670. Lijkt me dat dat veel beter loopt dan op een ps4?
Heb een maandje terug een ps4 gekocht en heb nog zitten twijfelen maar betere fps en wat hogere settings + mods op pc lijkt me dat pc de betere keus is.
Ik was van plan om te wachten met aanschaf tot de eerste paar patches en driver updates etc. (geen haast) maar nu zie ik bij wehkamp de pc versie voor 44 eu gaan. Zal die een paar weken tot een maand na de release ook wel voor 40 eu of lager te vinden zijn? Thoughts?
Je zou hem makkelijk weg kunnen doen voor 80-100€ en met 100€ erbij heb je een R9 290 die zelfs 1440P 60FPS doet
Misschien 720P proberen? Kaart heeft wel 2GB vram maar die is DDR3 en niet DDR5...mugenmarco schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:09:
zijn er meer mensen die wachten met het kopen van een nieuwe GPU tot ze weten wat voor gpu fallout 4 werkelijk nodig heeft?? want ik denk niet dat ik met mijn AMD Radeon 6670 2GB ver kom......
Anders wordt het wel tijd voor een upgrade
[ Voor 18% gewijzigd door Koning Willy op 02-11-2015 01:06 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
precies zoals ik er over denk, ik zie het allemaal wel. ben nooit zo van het uitpluizen van te voren.Cowamundo schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:16:
Ik merk het wel als de game uit is... Vind het leuk om hier een beetje de hype mee te pakken en verder zie ik het over 2 weken wel. Heb me nog totaal niet ingelezen in de perks en skills en laat me straks lekker verrassen. Heb er sowieso erg veel zin in Woop woop!!
ik zie tijdens het spelen wel welke kant ik op wil met perk etc
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ik heb mijn 670 verkocht aan een mede tweaker. Hij voldeed nog prima, maar ik kreeg €200,- aan VVV bonnen. Dus met een paar tientjes erbij heb ik een 970 gehaald. Ben benieuwd wat ik eruit weet te persen met Fallout 4Koning Willy schreef op maandag 02 november 2015 @ 00:55:
[...]
Een 670 is stukken beter dan de GPU in de PS4, die is ongeveer gelijk aan 660.
Je zou hem makkelijk weg kunnen doen voor 80-100€ en met 100€ erbij heb je een R9 290 die zelfs 1440P 60FPS doetV&A aangeboden: Asus R9290-DC2OC-4GD5
[...]
Misschien 720P proberen? Kaart heeft wel 2GB vram maar die is DDR3 en niet DDR5...
Ik heb een website gevonden waar een paar werkende leaks op geplaatst zijn (gameplay beelden). Geen idee of deze spoilers bevatten, dus kijken op eigen risico!
http://pastebin.com/yLedwhZs
http://pastebin.com/yLedwhZs
Weet iemand of de pip boy ook gekoppeld is aan je game ?
Dat als je die versie neemt je pip boy als addon / controller voor je game kan gebruiken?
http://store.bethsoft.com/fallout-4-pip-boy-edition.html
Dat als je die versie neemt je pip boy als addon / controller voor je game kan gebruiken?
Warhammer en PC games en lego
Ja, er komt een companion app uit voor telefoons, zodat je je telefoon als pipboy kan gebruiken.Arnevld schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:36:
Weet iemand of de pip boy ook gekoppeld is aan je game ?
Maar je kan bijvoorbeeld ook een hardlooparmband om je onderarm doen en dat als pipboy gebruiken.
Of... je legt hem op de tafel.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Maar da's niet hetzelfde voor immersion, natuurlijkShabbaman schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:39:
Of... je legt hem op de tafel.
Oh leuk om te weten, ik doe wel de normal vind het dan niet een super grote meerwaarde als je gewone telefoon dit ook al kan.
Warhammer en PC games en lego
De pipboy is gewoon een telefoonhouder.Arnevld schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:40:
Oh leuk om te weten, ik doe wel de normal vind het dan niet een super grote meerwaarde als je gewone telefoon dit ook al kan.
Voor zover ik heb begrepen is de pipboy enkel een plastic omhulsel waar je je telefoon inschuift. Je kunt dan vervolgens de app bedienen met de knop(pen) op de pipboy. Ik neem aan dat je die app ook zonder de pipboy gewoon kunt gebruiken?Arnevld schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:40:
Voor de echte immersion breek je aan twee kanten de muren uit je huis en zet je je kamer vol met lege blikjes die door de kamer gaan zweven zodra je ze oppakt.anandus schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:39:
[...]
Maar da's niet hetzelfde voor immersion, natuurlijk
Hallo mede wastelanders!
ik had nog even een vraagje die ik niet zo snel beantwoord kreeg van google en die jullie me misschien kunnen vertellen;
- Ik heb de game via steam gepre-orderd. heeft iemand enig idee hoelaat deze released op de 10e in nederland?
dit ivm dat ik twijfel om de 10e vrij te nemen
ik had nog even een vraagje die ik niet zo snel beantwoord kreeg van google en die jullie me misschien kunnen vertellen;
- Ik heb de game via steam gepre-orderd. heeft iemand enig idee hoelaat deze released op de 10e in nederland?
Er staat nu op Steam "Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 1 week, 1 dag en 1 uur". Over het algemeen zijn ze vrij accuraatSnaakje schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:46:
Hallo mede wastelanders!
Wat ik lees vind ik wel een beetje jammer. Juist die belachelijke mogelijkheden qua speech was wat het spel voor mij sinds deel 1 zo fantastisch maakt.
En wat de laatste dragon age voor mij best wel verpestte.
Mijn character leek iets boos of "stoers" te gaan zeggen, en dan wanneer ik de optie aantikte maakte hij er iets sukkeligs van.. Erg jammer.
En als je niet weet wat ik bedoel met fantastische dialog;
Zelfs al vanaf het 1e deel
YouTube: Fallout - Master with Low Inteligence

YouTube: Me Shoulder! Best Fallout Dialogue Ever (intelligence less than 3)
En wat de laatste dragon age voor mij best wel verpestte.
Mijn character leek iets boos of "stoers" te gaan zeggen, en dan wanneer ik de optie aantikte maakte hij er iets sukkeligs van.. Erg jammer.
En als je niet weet wat ik bedoel met fantastische dialog;
Zelfs al vanaf het 1e deel
YouTube: Fallout - Master with Low Inteligence

YouTube: Me Shoulder! Best Fallout Dialogue Ever (intelligence less than 3)
[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 02-11-2015 09:16 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
1 minuut na middernacht lokale tijd.Snaakje schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:46:
Release Time
Want to know exactly when you can start playing Fallout 4? Digitally the game will become available on November 10, 2015, at 12:01 am (local time) in all territories (In North America, the unlock time will be 12:01 am EST), except Asia (available at 12 am on Wednesday, November 11th) and Japan (available at 12 am on Thursday, December 17th).
[ Voor 48% gewijzigd door anandus op 02-11-2015 09:10 ]
ik zal toch echt moeten wachten tot de postbode geweest is (en nog een klein detail: ik moet ook nog een PS4 kopen
)
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
De hype begint hier langzaam toch ook wel.
Wordt m'n eerste Fallout game, maar Bethesda heeft altijd wel goede games imo.
Dus ik zal me wel vermaken met deze game
Ik heb deze maar besteld, een XBOX One 1TB met Fallout 3 + 4:
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=34021
De prijs is redelijk netjes, ik ben alleen bang dat de XBOX niet de 'beste' keus is. Aan de andere kant heb ik alleen een zakelijke laptop en om nou ruim 2 keer zoveel voor een PC uit te geven wat Fallout aankan is ook zoiets. Daarbij hou ik wel van een controller en gamen op de TV. Keuzes .. keuzes ..
Fallout NV heb ik toch ruim 600+ uur gespeeld, dus ik ben zeer benieuwd naar het volgende deel!
De prijs is redelijk netjes, ik ben alleen bang dat de XBOX niet de 'beste' keus is. Aan de andere kant heb ik alleen een zakelijke laptop en om nou ruim 2 keer zoveel voor een PC uit te geven wat Fallout aankan is ook zoiets. Daarbij hou ik wel van een controller en gamen op de TV. Keuzes .. keuzes ..
Fallout NV heb ik toch ruim 600+ uur gespeeld, dus ik ben zeer benieuwd naar het volgende deel!
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
De hardcopy is in de aanbieding van 64,99 voor 44,00. En voor mij minus de medewerkerskorting van 15% wat uit komt op ~37,5 euro. Nice.anandus schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:32:
FO4 is weer in de aanbieding bij de Wehkamp zo te zien
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Fallout 4 met Vault boy bobblehead in de pre-order voor de PS4 sinds vorige week. Ontzettend veel zin om mij binnenkort op te sluiten met deze game. Vriendin alvast voorbereiden doet.

Bij Bart Smit is de Pip-Boy Edition (Xbox One) schijnbaar weer te bestellen, terwijl die een aantal weken geleden uitverkocht was. Zit nu te twijfelen of ik m'n pre-order bij Bol ga cancellen en bij Bart Smit bestellen. Maar ik ben een beetje bang dat uiteindelijk blijkt dat Bart Smit de Pip-Boy Edition ook niet kan leveren...
Iemand ervaring met bestellen bij Bart Smit?
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Wat betaal je extra voor die Pip-boy?Argarath schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:28:
Bij Bart Smit is de Pip-Boy Edition (Xbox One) schijnbaar weer te bestellen, terwijl die een aantal weken geleden uitverkocht was. Zit nu te twijfelen of ik m'n pre-order bij Bol ga cancellen en bij Bart Smit bestellen. Maar ik ben een beetje bang dat uiteindelijk blijkt dat Bart Smit de Pip-Boy Edition ook niet kan leveren...
Wat reviews gezien, en het is best wel een plastic fantastic ding. Voor een paar euro is dat niet erg. Maar meer dan 20 euro zou ik er niet voor geven.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
E70,- meer... maar goed, ik ben een fanboy ;-)ChojinZ schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:31:
[...]
Wat betaal je extra voor die Pip-boy?
Wat reviews gezien, en het is best wel een plastic fantastic ding. Voor een paar euro is dat niet erg. Maar meer dan 20 euro zou ik er niet voor geven.
Mijn idee. Heb wel even met de gedachten gespeeld. Maar ben nu meer dan tevreden met mijn Vault boy bobblehead pre-order. Voor die paar euro kon ik het niet laten.ChojinZ schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:31:
[...]
Wat betaal je extra voor die Pip-boy?
Tis jouw geld en als je em wilt hebben, moet je het zeker niet laten.Argarath schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:36:
[...]
E70,- meer... maar goed, ik ben een fanboy ;-)
Ik ben de afgelopen dagen een soort let's play serie aan het kijken van Many a True Nerd op youtube van Fallout 3/NV en ik snap echt niet hoe mensen kunnen beweren dat FO4 er niet beter uit ziet. Misschien dat je in perfect gekozen momenten mooie screens kan maken in FO3/NV, maar zeker in bewegende beelden is het verschil ernorm groot. De wereld oogt zoveel kaler, textures veel lelijker, characters is echt een groot verschil etc etc.
Dat de graphics misschien tegenvallen voor deze tijd, ok dat is een mening. Maar dat je bovenstaande kan beweren, dan klopt het gewoon niet wat je zegt
Dat de graphics misschien tegenvallen voor deze tijd, ok dat is een mening. Maar dat je bovenstaande kan beweren, dan klopt het gewoon niet wat je zegt
ik ook niet, wilde al zo een bobblehead bestellen dus deze actie kwam goed uit.Geteisem schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:37:
[...]
Mijn idee. Heb wel even met de gedachten gespeeld. Maar ben nu meer dan tevreden met mijn Vault boy bobblehead pre-order. Voor die paar euro kon ik het niet laten.
PSN ID: Svennie-NL
Gelekte gameplay-beelden. Let op, uiteraard spoilers;
http://www.eurogamer.net/...leak-a-week-before-launch
Graphics van de omgeving zien er goed uit, maar de NPC's zijn wel behoorlijk gedateerd.
Graphics van de omgeving zien er goed uit, maar de NPC's zijn wel behoorlijk gedateerd.
[ Voor 23% gewijzigd door Divak op 02-11-2015 10:58 ]
Ziet er geweldig uitRies schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:58:
Gelekte gameplay-beelden. Let op, uiteraard spoilers;
Nu kan ik echt niet meer wachten
FUMES et CARNES
Ik ga geen gameplay beelden kijken. Ik laat mij graag verassen de 10e.
Verwijderd
NPC's zien er inderdaad erg gedateerd uit, maar als je naar die latere filmpjes kijkt waar ie aan 't schieten is ziet t er gewoon goed uit.
Pff ik moet me inhouden om niet te kijken, want ik wil alles zelf meemaken en ontdekken.
PSN: Alvanosa
pip boy pre-orders staan maar na het zien van filmpjes misschien toch maar cancelen. En zo heel uniek zijn ze ook niet meer aangezien de pc en Xone nu bij o.a. bart smit te pre-orderen is
Moet me wel inhouden niet het bovenstaande filmpje te zien.
Moet me wel inhouden niet het bovenstaande filmpje te zien.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik lees mezelf niet in bij de perks en skills, en heb nu een pre-order staan voor de PS4. Ik zal Fallout waarschijnlijk meerdere keren overnieuw spelen wegens goodguy en badguy quests.
Als ik echt ben uitgekeken laat ik het spel met rust, en pak ik hem over een paar jaar mee met de Steam sale en speel hem dan inclusief alle dlc's (+ visual mods) nog een keer uit.
Als ik echt ben uitgekeken laat ik het spel met rust, en pak ik hem over een paar jaar mee met de Steam sale en speel hem dan inclusief alle dlc's (+ visual mods) nog een keer uit.
PS/XBL: Nogne
Ik heb de eerste 2 filmpjes niet gekeken, die zijn volgens mij spoiler gevoelig, maar die laatste 2 wel kleine stukjes van gezien. Ziet er echt uit als een Fallout game maar dan modernerIusedto schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:02:
[...]
Ziet er geweldig uit
Nu kan ik echt niet meer wachten
Kon het toch niet laten even de begin gameplay beelden tot aan de vault te bekijken.
Wat je zo kan zien bij deze beeldkwaliteit is het wel redelijk netjes en smooth.
Kwa schaduw vind ik het nog wel meevallen als je zo aan het wandelen bent en op de PC zijn de setting vast nog wel flink op te schroeven waardoor het er heel anders uit kan komen te zien maar het is om te beginnen zeker niet slecht. En anders kan een knappe MOD het hier en daar ook nog wel oppoetsen.
Wederom... *excited!*
Wat je zo kan zien bij deze beeldkwaliteit is het wel redelijk netjes en smooth.
Kwa schaduw vind ik het nog wel meevallen als je zo aan het wandelen bent en op de PC zijn de setting vast nog wel flink op te schroeven waardoor het er heel anders uit kan komen te zien maar het is om te beginnen zeker niet slecht. En anders kan een knappe MOD het hier en daar ook nog wel oppoetsen.
Wederom... *excited!*
Hehe ik heb juist alleen de eerste 2 bekeken omdat daarvan al best veel te zien is geweest in promo filmpjes en die dev talks van de E3 etc.voxxel schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:16:
[...]
Ik heb de eerste 2 filmpjes niet gekeken, die zijn volgens mij spoiler gevoelig, maar die laatste 2 wel kleine stukjes van gezien. Ziet er echt uit als een Fallout game maar dan moderner![]()
[ Voor 32% gewijzigd door Cowamundo op 02-11-2015 11:20 ]
Mooi die gameplaybeelden, het ziet er erg soepel uit allemaal, veel minder houterig dan FO3 of Skyrim.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
mooi! mijn advies is niet te veel informatie lezen of kijken en gewoon gaan spelen. zo begon ik aan fallout 3 en daardoor ben ik een groot fan geworden van de fallout gamesVerwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:30:
De hype begint hier langzaam toch ook wel.
@ voxxel, al hun games zien er voor de tijd waarin ze zijn uitgebracht minder uit dan andere games maar dat maken ze goed met de storytelling etc. ik ben echt iemand die gek is op graphics maar bij fallout stoor ik me daar helemaal niet aan omdat de rest gewoon zo goed is.
[ Voor 23% gewijzigd door Freakiebeakie op 02-11-2015 11:41 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Beelden zien er goed uit iig. Niet helemaal alles gekeken, beetje geskipped, wil ook weer niet teveel weten vantevoren
.
Maar het is wel heerlijk overduidelijk Fallout.
Maar het is wel heerlijk overduidelijk Fallout.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Eigenlijk altijd zo geweest, Fallout 1 liep ook al redelijk achter qua graphics in 1997, boeide me toen ook al niet zoveel
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat is idd een mooie prijs. Wat bedoel je met niet de 'beste' keus?Tyson schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:37:
Ik heb deze maar besteld, een XBOX One 1TB met Fallout 3 + 4:
Heb even vluchtig gekeken naar de gameplay beelden omdat ik ook geen spoilers wil. Zo te zien wordt het op een Xbox One gespeeld dus mogelijk zijn de graphics op PC nog een stukkie beter te krijgen.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Speel de Fallout serie al sinds deel 1 en zo lang de gameplay maar goed is ben ik dik tevreden.
Ben sinds kort bezig met een "oude" psp game van 10 jaar oud bezig die naar een PC port gebracht is.
Graphics zijn 10 jaar oud dus maar de gameplay is zo waanzinnig goed dat je er gewoon over heen kijkt.
Dikke aanrader tot 10 November, hehe
Ben sinds kort bezig met een "oude" psp game van 10 jaar oud bezig die naar een PC port gebracht is.
Graphics zijn 10 jaar oud dus maar de gameplay is zo waanzinnig goed dat je er gewoon over heen kijkt.
Dikke aanrader tot 10 November, hehe
FUMES et CARNES
Ach ja, idd het hoeft ook allemaal niet top of the line te zijn om een goed spel te worden. Die open werelden zijn zo enorm altijd, liever iets meer inhoud dan opgepoetste graphics imo.
Nog een weekje!! 
Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in, heb 3 dagen vrij genomen ( had geen vakantie genomen dit jaar ) en ga lekker los in Boston. De gameplay ziet er imo prima uit, als je nu New Vegas gaat spelen is die shit houterig als fuck, maar het blijft erg vermakelijk.
Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in, heb 3 dagen vrij genomen ( had geen vakantie genomen dit jaar ) en ga lekker los in Boston. De gameplay ziet er imo prima uit, als je nu New Vegas gaat spelen is die shit houterig als fuck, maar het blijft erg vermakelijk.
Verwijderd
Iemand die weet tot wanneer die actie van Wehkamp blijft?
Heb misschien de kans om hem via via eerder te krijgen, maar dit is nog niet zeker.
Heb misschien de kans om hem via via eerder te krijgen, maar dit is nog niet zeker.
Ze hebben tijdens verschillende dev talks ook laten weten dat ze er expres voor gekozen hebben de graphics niet helemaal over de top te trekken met super veel fancy dingetjes zodat het spel voor een erg groot publiek speelbaar is en voor iedereen een gelijkwaardige ervaring bied.
En sommige dingen dragen natuurlijk juist bij aan de charme van het thema.
En sommige dingen dragen natuurlijk juist bij aan de charme van het thema.
Verwijderd
Vergeet niet dat er ook genoeg spellen zijn die er supergoed uit zien maar eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn om te doen ;-)
Hier aan het wachten op de Pip Boy Edition, plastic fantastic en overpriced als een dolle, maar het blijft toch gaaf. Ben echt heeeel benieuwd, wel even gekeken naar die gameplay vids die gelekt waren, maar besloten om dat niet meer te doen in het vervolg...
Er zijn ook steeds meer video's op youtube over builds en dergelijke, op zicht wel informatief. Op http://vault111.com/character/ kun je alvast een base character opstellen trouwens en zien welke perks je dan kunt kiezen...
Hier aan het wachten op de Pip Boy Edition, plastic fantastic en overpriced als een dolle, maar het blijft toch gaaf. Ben echt heeeel benieuwd, wel even gekeken naar die gameplay vids die gelekt waren, maar besloten om dat niet meer te doen in het vervolg...
Er zijn ook steeds meer video's op youtube over builds en dergelijke, op zicht wel informatief. Op http://vault111.com/character/ kun je alvast een base character opstellen trouwens en zien welke perks je dan kunt kiezen...
Na de filmpjes te bekijken, lijkt het of het spel toch toegankelijker is gemaakt. Het shooter aspect is precies beter.
Fallout 3 heb ik dit weekend toch aan de kant gelegd, omdat het schieten irritant is. Je moet uw loop al tegen de enemy houden om hem te raken -.- (ofwel mikt mijn character te slecht omdat em crippled is
)
Fallout 3 heb ik dit weekend toch aan de kant gelegd, omdat het schieten irritant is. Je moet uw loop al tegen de enemy houden om hem te raken -.- (ofwel mikt mijn character te slecht omdat em crippled is
Het meest frustrerende van het kijken naar de filmpjes is dat ik anders zou spelen. En dat ik dat nu zou willen doen.
Yippie kayak, other buckets!
Inderdaadjmk schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:54:
Het meest frustrerende van het kijken naar de filmpjes is dat ik anders zou spelen. En dat ik dat nu zou willen doen.

Hmm.. Ik heb net contact gezocht met Bol.com. Geen idee of het hier in het topic al gemeld is maar die lijken de verschillende edities uit elkaar te trekken?Argarath schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:36:
[...]
E70,- meer... maar goed, ik ben een fanboy ;-)
Heb daar rond 22-06-2015 een Fallout 4 Pip-Boy Edition gepreordered (later contact over gehad en toen werd gezegd dat ik er van uit kon gaan een Pip-Boy te ontvangen).
Wilde ik daar net een Fallout 4 Guide bestellen, zag ik het onderstaande bij Fallout 4 staan:
Zou best wel schraal zijn als ik naast dat ding grijp. Niet dat ik er mee rond wil gaan lopen maar het staat wel tof op de kast (naast de FA3 en FANV collectors editions)...Pre-order Fallout 4
Pre-order Fallout 4 bij bol.com en maak automatisch kans op een Pip-Boy Edition of een van de bobbleheads! Dit geldt voor alle pre-orders op Fallout 4.
Als iemand het niet erg vind om naar een gefilmd scherm te kijken dan kun je hier ook nog wat gameplay vinden: https://vid.me/kjthemonarch
Hij laat onder andere alle ranks van alle perks zien, hij laat de character creation zien, de map en wat random gameplay.
Hij laat onder andere alle ranks van alle perks zien, hij laat de character creation zien, de map en wat random gameplay.
[ Voor 31% gewijzigd door Mithrildor op 02-11-2015 14:02 ]
Vond het wel sneu om te zien dat zijn hond in de fik stond nadat ie een granaat gegooid had
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Weet iemand eigenlijk waarom de VAT aangepast is ? Ben niet zo gecharmeerd van hoe hij gaat worden (slow motion).
Zal misschien een kleine gewenning zijn maar Fallout is toch meer een RPG dan een FPS shooter lijkt me.
Zal misschien een kleine gewenning zijn maar Fallout is toch meer een RPG dan een FPS shooter lijkt me.
FUMES et CARNES
Omdat Todd Howard dat leuker vondIusedto schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:09:
Weet iemand eigenlijk waarom de VAT aangepast is ?
EDIT: Om toch nog wat nuttigs in mijn post te stoppen zien hier alle perks (met alle ranks) in Fallout 4: http://orcz.com/Fallout_4:_Perk_Chart
[ Voor 26% gewijzigd door Mithrildor op 02-11-2015 14:19 ]
Ik had er zo ook mijn twijfels over omdat ik bang was me te moeten haasten maar zoals ze het hebben uitgevoerd heb je prima de tijd hebt een shot te maken. Je hebt nu als extra voordeel dat je kan anticiperen dat een lichaamsdeel beter/slechter zichtbaar wordt tijdens de uitvoering van de VAT actie.Iusedto schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:09:
Weet iemand eigenlijk waarom de VAT aangepast is ? Ben niet zo gecharmeerd van hoe hij gaat worden (slow motion).
Verder denk ik dat er een perk is om de slow motion iets langzamer te later verlopen. Dat is handig als je moe bent en iets minder snel reageert.
Yippie kayak, other buckets!
Enderzijds is dit wel positief, het zal het vechten wat uitdagender maken.Iusedto schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:09:
Langs de andere kant is men weer een stukje verder verwijdert van een strategy game wat Fallout volgens mij toch meer is (of zou moeten zijn
Leek me zeker beter dan een ps4. Ik vermoed dat ik met medium en paar settings op high dit prima kan spelen met zn 50 a 60 fps. Iig een stuk beter dan op me ps4. Ugraden doe ik over een jaar of 2. Heb the witcher 3 ook nog met vrij hoge settings kunnen spelen op 50 fps dus is nog prima.Koning Willy schreef op maandag 02 november 2015 @ 00:55:
[...]
Een 670 is stukken beter dan de GPU in de PS4, die is ongeveer gelijk aan 660.
Je zou hem makkelijk weg kunnen doen voor 80-100€ en met 100€ erbij heb je een R9 290 die zelfs 1440P 60FPS doetV&A aangeboden: Asus R9290-DC2OC-4GD5
[...]
Misschien 720P proberen? Kaart heeft wel 2GB vram maar die is DDR3 en niet DDR5...
Dat leek me sterk en vandaar mijn vraagMithrildor schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:17:
[...]
Omdat Todd Howard dat leuker vond
EDIT: Om toch nog wat nuttigs in mijn post te stoppen zien hier alle perks (met alle ranks) in Fallout 4: http://orcz.com/Fallout_4:_Perk_Chart
Maar ik heb al wat gevonden :
Ben het er niet mee eens, ik hou namelijk niet van verandering , heheA lot of players abused the system as a cheap way to keep themselves from death, and Bethesda hopes the tweaks they’re making to VATS will make it more compelling and less prone to abuse.
As explained by director Todd Howard, instead of completely stopping time, VATS will now simply cause the game to go in slow motion. What this means is that enemies can still move around while players are targeting them with VATS, so the percentage chance that the player has to hit them can change if say, the enemy moves behind a structure or moves farther way.
FUMES et CARNES
Hoe kon je jezelf dan redden van de dood in VATS?
Daarom toch m'n pre-order bij Bol.com gecancelled en bij Bart Smit (dat ik daar ooit nog iets zou kopen op mijn leeftijd ;-)) de Pip-Boy Edition besteld. Voor mij gaat het ook om het in de kast te zetten, naast de originele dozen van Fallout 1, 2, 3 lunchbox en bobble-head en de Fallout Anthology atoombom... Mijn vriendin vindt het vreselijk ;-)Keltie schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:04:
[...]
Hmm.. Ik heb net contact gezocht met Bol.com. Geen idee of het hier in het topic al gemeld is maar die lijken de verschillende edities uit elkaar te trekken?
Heb daar rond 22-06-2015 een Fallout 4 Pip-Boy Edition gepreordered (later contact over gehad en toen werd gezegd dat ik er van uit kon gaan een Pip-Boy te ontvangen).
Wilde ik daar net een Fallout 4 Guide bestellen, zag ik het onderstaande bij Fallout 4 staan:
[...]
Zou best wel schraal zijn als ik naast dat ding grijp. Niet dat ik er mee rond wil gaan lopen maar het staat wel tof op de kast (naast de FA3 en FANV collectors editions)...
[ Voor 10% gewijzigd door Argarath op 02-11-2015 14:41 ]
Zeker in Fallout 3 was je bijna onsterfelijk tijdens VATS. Ook al werd je van alle kanten beschoten.Ries schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:37:
Hoe kon je jezelf dan redden van de dood in VATS?
Ik snap even niet wat je bedoelt, wat waarschijnlijk meer zegt over mezelf, magoedKeltie schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:04:
Hmm.. Ik heb net contact gezocht met Bol.com. Geen idee of het hier in het topic al gemeld is maar die lijken de verschillende edities uit elkaar te trekken?
[...]
Zou best wel schraal zijn als ik naast dat ding grijp. Niet dat ik er mee rond wil gaan lopen maar het staat wel tof op de kast (naast de FA3 en FANV collectors editions)...
Bedoel je dat je denkt dat de Pip-Boy edities alleen verloot worden, of hoe? Lijkt me namelijk heel onwaarschijnlijk.
Ik gebruikte het dan ook echt alleen maar als ik ergens in de problemen kwam, verder gewoon maar blind knallenvoxxel schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:51:
[...]
Zeker in Fallout 3 was je bijna onsterfelijk tijdens VATS. Ook al werd je van alle kanten beschoten.
ah top dankjewel! vrij vragen dusanandus schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:09:
[...]
1 minuut na middernacht lokale tijd.
[...]

Nah, ik denk niet dat ze de Pip-Boy Editions gaan verloten.. Al staat het zo wel op hun website:detheavn schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:05:
[...]
Ik snap even niet wat je bedoelt, wat waarschijnlijk meer zegt over mezelf, magoed
Bedoel je dat je denkt dat de Pip-Boy edities alleen verloot worden, of hoe? Lijkt me namelijk heel onwaarschijnlijk.
Dit komt op mij over als: Preorder een normale Fallout 4 en als je mazzel hebt krijg je een Pip-Boy Edition en/ of Bobblehead.http://www.bol.com/nl/p/fallout-4-ps4/9200000042896669/
Productbeschrijving
Uitgever: Bethesda
18 geweld First Person
10 november 2015
Alle productspecificaties
Pre-order Fallout 4 voor de PS4
Pre-order Fallout 4 bij bol.com en maak automatisch kans op een Pip-Boy Edition of een van de bobbleheads! Dit geldt voor alle pre-orders op Fallout 4.
Maar hoe kan zeggen dat je een limited uitgave gaat verloten over alle Fallout 4 preorders?
Nah, gelukkig gaat de communicatie binnen Bol erg lekker en heb ik nu 3 antwoorden: 2 zeggen dat ik gewoon mijn gepreorderde product (Fallout 4 Pip-Boy Edition) ga ontvangen. 1 Zegt het niet te weten, het na te vragen en dat ik binnen 3 dagen antwoord heb
EDIT:
Die van mij heeft er inderdaad ook helemaal niets meeArgarath schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:40:
[...]
Daarom toch m'n pre-order bij Bol.com gecancelled en bij Bart Smit (dat ik daar ooit nog iets zou kopen op mijn leeftijd ;-)) de Pip-Boy Edition besteld. Voor mij gaat het ook om het in de kast te zetten, naast de originele dozen van Fallout 1, 2, 3 lunchbox en bobble-head en de Fallout Anthology atoombom... Mijn vriendin vindt het vreselijk ;-)
[ Voor 17% gewijzigd door Keltie op 02-11-2015 15:21 ]
HeatWave schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:07:
[...]
Ik gebruikte het dan ook echt alleen maar als ik ergens in de problemen kwam, verder gewoon maar blind knallen.

T minus whenever it feels right
Yeps, precies dat, ook met een behoorlijke rocket launcher kon dat wel eens pittig worden
Zo heb ik de website van Bol.com ook geinterpreteerd. Maar ik was in eerste instantie te laat om een Pip-Boy Edition te bestellen, dus ik had de gewone versie besteld.detheavn schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:05:
[...]
Ik snap even niet wat je bedoelt, wat waarschijnlijk meer zegt over mezelf, magoed
Gekke is dus dat Bart Smit ineens wel weer Pip-Boy Editions heeft (terwijl die wereldwijd uitverkocht waren).
We zien t wel.
Bij die preorders is het iedere keer weer schrikken hoe snel de tijd vliegt. Heb dat ding schijnbaar op 22-06-2015 bij Bol vastgelegd. Lees je een aantal maanden later dit geneuzelArgarath schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:27:
[...]
Zo heb ik de website van Bol.com ook geinterpreteerd. Maar ik was in eerste instantie te laat om een Pip-Boy Edition te bestellen, dus ik had de gewone versie besteld.
Gekke is dus dat Bart Smit ineens wel weer Pip-Boy Editions heeft (terwijl die wereldwijd uitverkocht waren).
We zien t wel.
Ben iig wel weer even klaar met preorders en collectors editions.
Ja, ik denk zelf ook dat dit meer is in de trent van: We hebben er zometeen blijkbaar toch een paar over dus gaan we er verlotenKeltie schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:19:
Nah, ik denk niet dat ze de Pip-Boy Editions gaan verloten.. Al staat het zo wel op hun website:
Dit komt op mij over als: Preorder een normale Fallout 4 en als je mazzel hebt krijg je een Pip-Boy Edition en/ of Bobblehead.
Maar hoe kan zeggen dat je een limited uitgave gaat verloten over alle Fallout 4 preorders?
Dat of het is gewoon om sales te boosten ... *puts away tinfoil hat*
Ik hoor graag wat ze zeggen, maar ik ga er (om mezelf gerust te stellen) iig voorlasnog maar van uit dat ik mijn XXL polsband gewoon meegeleverd krijgKeltie schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:19:
Nah, gelukkig gaat de communicatie binnen Bol erg lekker en heb ik nu 3 antwoorden: 2 zeggen dat ik gewoon mijn gepreorderde product (Fallout 4 Pip-Boy Edition) ga ontvangen. 1 Zegt het niet te weten, het na te vragen en dat ik binnen 3 dagen antwoord heb
Ik vind het ook jammer, maar wat mij betreft had schieten alleen maar via (een uitgebreidere) VATS gemogen, ik vond het in FO3 al veel te veel een FPS en niet de tactics-RPG welke Fallout eigenlijk was.Iusedto schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:09:
Nu is het gewoon dom schieten zonder na te hoeven denken.
Maarja, ik ben een schreeuwende in de woestijn, geloof ik
Van mij had het ook niet meer een shooter hoeven worden, maar ik vind het niet perse hinderlijk. Het speelt wel iets sneller en uiteindelijk gaat het me vooral om de beleving en afstruinen van de omgeving.
Het hele spel lijkt iets meer gericht op een snellere ervaring. Je ziet het ook vooral terug in hoe je spullen op kunt pakken (zonder pop up), het eerder genoemde dialogsystem en ook de verschuiving naar first person shooter.
Allemaal niet perse slechter, maar van mij hadden ze de gameplay van New Vegas mogen houden.
Het hele spel lijkt iets meer gericht op een snellere ervaring. Je ziet het ook vooral terug in hoe je spullen op kunt pakken (zonder pop up), het eerder genoemde dialogsystem en ook de verschuiving naar first person shooter.
Allemaal niet perse slechter, maar van mij hadden ze de gameplay van New Vegas mogen houden.
Ik vind het nieuwe slo-mo juist beter als het oude systeem, dat maakte sommige fights echt veel en veel te makkelijk. Nu moet je wat sneller en met meer tactiek nadenken over je keuzes. Een prima systeem als je het mij vraagt.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Je kan beter slow motion VATS hebben dan pauze vats toch?
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee dat het meer richting shoorter gaat, maar dat heeft er eerder mee te maken dat ik FO3 en NV ook echt als shooters gespeeld heb. VATS voelde bij mee een beetje aan als cheaten, maar dat neemt niet weg dat ik begrijp waarom mensen het jammer vinden.
Ik moet eigenlijk ook bekennen dat ik op de eerste trailer na helemaal niets meegekregen heb van de veranderingen. Ik probeer alles een beetje te mijden (net zoals ik dat tot nu toe nog met de Star Wars VII trailers heb gedaan
), maar het begint langzamerhand echt heel hard te kriebelen 
Ach, veel info aankomende week over WoW tijdens Blizzcon, dus daar kan ik me even zoet mee houden... Heb alleen nog spijt dat ik geen vrij gevraagd heb voor volgende week
Ik moet eigenlijk ook bekennen dat ik op de eerste trailer na helemaal niets meegekregen heb van de veranderingen. Ik probeer alles een beetje te mijden (net zoals ik dat tot nu toe nog met de Star Wars VII trailers heb gedaan
Ach, veel info aankomende week over WoW tijdens Blizzcon, dus daar kan ik me even zoet mee houden... Heb alleen nog spijt dat ik geen vrij gevraagd heb voor volgende week
Ach er zijn weinig veranderingen, de dingen die ze veranderd hebben zijn niet echt positief
. Ik ben ook zeer teleurgesteld over een voiced MC, dat boeit me echt geen fuck welke stem die gast heeft. En je kan het ook nog eens niet customizen dus het role play aspect valt echt wel af.
Zeer teleurstellend
.

Zeer teleurstellend

Niet voor consoles, en die gaat ook geen goede teksten voor je schrijven.
Voice actor of niet, ik mag er van uitgaan dat er wel subtitles bij zitten zoals altijd, dus dat zou geen probleem mogen zijn.
Ik denk dat het er helemaal aan ligt hoe de voice-acting is. Als de acteur een beetje OK is kan dat best toegevoegde waarde hebben aan je verhaal. Bij SWToR en GW2 vond ik dat namelijk heel mooi gedaan, maar goed, niet elk spel leent zich daarvoor en niet iedereen is daar fan van.
Ik dacht dat consoles ook mod support gingen krijgen?James Pond schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:21:
Niet voor consoles, en die gaat ook geen goede teksten voor je schrijven.
Klopt maar ik geloof niet dat dat soort mods toegelaten zullen worden. Net zoals graphic mods etc..
Dat dacht ik ook.detheavn schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:23:
Ik dacht dat consoles ook mod support gingen krijgen?
Dat is precies hoe ik erover nadenk! Ik aimde gewoon met de sights die op de wapens zaten bij FO4. Vaak niet echt heel goed te doen, maar genoeg om wel toe te passen. Door de VATS werd ik juist altijd voor mijn gevoel uit het spel gezet. In andere woorden, mijn immersion (vreselijk woordD4NG3R schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:03:
Ik vind het nieuwe slo-mo juist beter als het oude systeem, dat maakte sommige fights echt veel en veel te makkelijk. Nu moet je wat sneller en met meer tactiek nadenken over je keuzes. Een prima systeem als je het mij vraagt.
Daar gaat het niet om, kijk naar dat E3 filmpje wanneer je MC gaat praten. Je kan 4 keuzes maken aan de hand van de facebuttons op je controller. De tekst die erbij staat is erg kort en is niet representatief voor wat je MC echt volledig gaat zeggen.Voice actor of niet, ik mag er van uitgaan dat er wel subtitles bij zitten zoals altijd, dus dat zou geen probleem mogen zijn.
In F3/FNV had je dus erg diverse teksten die je kon zeggen.
Daar heb je een punt.James Pond schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:25:
[...]
Daar gaat het niet om, kijk naar dat E3 filmpje wanneer je MC gaat praten. Je kan 4 keuzes maken aan de hand van de facebuttons op je controller. De tekst die erbij staat is erg kort en is niet representatief voor wat je MC echt volledig gaat zeggen.
In F3/FNV had je dus erg diverse teksten die je kon zeggen.
Misschien is het op de pc wel aan te passen in de opties (misschien consoles ook?).
En anders ben ik erg benieuwd of dit op te lossen is met een mod, want alle geschreven tekst staat in de datafiles weggeschreven, en in theorie zou een mod die uit kunnen lezen en zo een F3/NV dialoogstructuur kunnen maken.

Kwam er achter dat de meeting die ik op 10/11 had staan al verschoven was maar nog niet geannuleerd was, dus maar even gedaan. En meteen een vrije dag ingediend
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zou jammer zijn. Dat was ook altijd een minpunt in Mass Effect, er stond nooit wat je ging zeggen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ja, dat probleem heb je al snel tegenwoordig. SWToR had ook korte antwoorden die multi-interpreteerbaar waren, waardoor je soms een antwoord kon kiezen die compleet anders uitpakte dan je verwachtte
detheavn schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:30:
Ja, dat probleem heb je al snel tegenwoordig. SWToR had ook korte antwoorden die multi-interpreteerbaar waren, waardoor je soms een antwoord kon kiezen die compleet anders uitpakte dan je verwachtte
Ik ben nog steeds aan het bidden dat dit niet het geval is.Chester schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:28:
Zou jammer zijn. Dat was ook altijd een minpunt in Mass Effect, er stond nooit wat je ging zeggen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hm, ik snap ergens wat je zegt, maar ik denk niet dat het spel er leuker van zou worden. Niet als first-person RPG in ieder geval. Je mist het tactische overzicht en de uitkomst van sommige gevechten wordt dan wel heel erg RNG afhankelijk. Gaat denk ik enorm snel frustreren. Je moet dan eigenlijk wel continue teamgenoten hebben de je na een RNG misser uit de brand kunnen helpen.anandus schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:51:
[...]
Ik vind het ook jammer, maar wat mij betreft had schieten alleen maar via (een uitgebreidere) VATS gemogen [...]
Ik denk dat ze die bewuste aanpak beter in top-down RPGs kunnen laten; Wasteland 2 Directors Cut heb ik bijvoorbeeld wel met veel plezier op die manier gespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Kwistnix op 02-11-2015 16:40 ]
Ik ben nog steeds aan het bidden dat dit niet het geval is.
Het schijnt dat dit dus wel echt zo is
( dat je dus maar 4 vragen hebt )
Het schijnt dat dit dus wel echt zo is

ik vind het wel best zo, ik houd niet van lange dialogen.. ik wil lekker ontdekken en door wastelands heen knallen.. dus ik ben wel blij dat het wat toegankelijker is en iets maar shooting rpg is
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Bol.com heeft vast voor elk platform gewoon één (of meerdere, I dunno) pipboy edities achtergehouden om te verloten onder mensen die de normale versie kopen. Als je de pip-boy editie gewoon los hebt bestelt toen hij nog beschikbaar was weet ik 100% zeker dat je hem gewoon krijgt. Ze gaan echt niet al die pre-orders opeens cancelen om alles te verloten onder andere mensenKeltie schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:30:
[...]
Bij die preorders is het iedere keer weer schrikken hoe snel de tijd vliegt. Heb dat ding schijnbaar op 22-06-2015 bij Bol vastgelegd. Lees je een aantal maanden later dit geneuzel
Ben iig wel weer even klaar met preorders en collectors editions.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.