[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.344 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lootcrate Fallout 4
$100,00 en er schijnt voor meer dan $150,00 aan Fallout meuk in te zitten.

https://www.lootcrate.com...Nw-XYJvaYF4A01lvcTPH3tr_w

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Nog niet gepost hier?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kzvZE4BY0hY]
Kippenvel :)

Nog 47 dagen *O*

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 23-09-2015 16:00 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55
Met elke video raak ik weer meer hyped. :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=khTwu14CXcA]

Moet trouwens zeggen dat ik de FO4 theme nog de beste vind van de 3D FO en TES games die Bethesda heeft uitgebracht. Al staat de main theme van Morrowind nog steeds erg hoog in m'n lijstje. :)

[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 23-09-2015 17:13 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
Geen idee waarom ik de main theme opnieuw poste, had de endurance video moeten zijn. :')

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Aan het endurance filmpje te zien lijkt het erop dat eten en drinken cruciaal wordt in Fallout 4. En dan niet in de zin van health regeneration maar doordat je ook moet eten en drinken als je health helemaal vol is. Dit gameplay aspect zat ook in de hardcore mode van Fallout New Vegas. Fijn om te zien dat het nu ook naar Fallout 4 komt, moge mijn aanname correct zijn. Dit biedt toch net dat extra laagje gameplay...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Techno Overlord schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:25:
Aan het endurance filmpje te zien lijkt het erop dat eten en drinken cruciaal wordt in Fallout 4. En dan niet in de zin van health regeneration maar doordat je ook moet eten en drinken als je health helemaal vol is. Dit gameplay aspect zat ook in de hardcore mode van Fallout New Vegas. Fijn om te zien dat het nu ook naar Fallout 4 komt, moge mijn aanname correct zijn. Dit biedt toch net dat extra laagje gameplay...
En als het er niet in zit, dan is er in no-time een mod die dit regelt, natuurlijk.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb liever dat in Fallout 4 vanilla al zoveel mogelijk gecranked is. Mijn eerste run wordt sowieso vanilla. Vaak is het zo dat wanneer je mods installeert je bestaande savegames niet meer werken en je dus weer opnieuw moet beginnen. Nu is dat niet zo'n gruwelijke straf maar toch liever twee complete runs, ene vanilla en ene met mods.

Forever raver!

Techno Overlord schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:33:
Ik heb liever dat in Fallout 4 vanilla al zoveel mogelijk gecranked is.
Uiteraard, maar mocht het niet zo zijn, dan komt het alsnog :)

• Crimsoon
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-09 08:19

Crimsoon

Lurker / Bricoleur

Mad-Matt schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:55:
Lootcrate Fallout 4
$100,00 en er schijnt voor meer dan $150,00 aan Fallout meuk in te zitten.

https://www.lootcrate.com...Nw-XYJvaYF4A01lvcTPH3tr_w
Shacknews heeft al twee van de zeven items bekend gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://s3-us-west-1.amazonaws.com/shacknews/assets/editorial/2015/09/fallout-4-loot-crate-details.jpg

T minus whenever it feels right

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lootcrate is niet te bestellen, website dondert er steeds uit.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Bah is al uitverkocht :(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Echt direct al :o :(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 16:05
kak! Inderdaad, uitverkocht... Dat was snel!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb niet eens een mail gekregen dat ie beschikbaar was terwijl ik me wel had ingeschreven.. |:(

Forever raver!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Had niet uitgemaakt, direct na het ontvangen van de mail de website geprobeerd te openen, geen enkele keer gelukt.
Ach, scheelt me weer $130

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Wow eindelijk nieuwe gameplay beelden, de afgelopen maanden waren het alleen maar oude beelden van de E3. Ze laten ook ontzettend veel zien, hier is reddit de komende maand mee bezig.

Wat me opviel:
  • Bij Science wordt er niks over hacking vermeld. Is dit een losse perk geworden of kun je nu gewoon alle computers kraken.
  • Je kunt nu bij een level voor een extra punt in een SPECIAL kiezen in plaats van een perk.
  • Alle perks hebben ranks.

• D4NG3R
Mithrildor schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:49:
Wat me opviel:
  • Bij Science wordt er niks over hacking vermeld. Is dit een losse perk geworden of kun je nu gewoon alle computers kraken.
Perk chart, de 4e rij onder Intelligence. ;)

Afbeeldingslocatie: http://vignette1.wikia.nocookie.net/fallout/images/a/a9/Computer_Whiz.pngAfbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/360d23b05a404131aab4d4d573d185aa.png

Er is dus wel een perk voor, wat deze inhoud per rank weten we niet maar hij is iig wel gericht op hacking.
  • Je kunt nu bij een level voor een extra punt in een SPECIAL kiezen in plaats van een perk.
Niks nieuws, in Fallout 3 en NV had je daar Intense Training voor die exact het zelfde deed. ;)

Waar ik bij de perks wel benieuwd naar ben: Zijn ze deze keer een beetje beter balanced? In FO3 was je idioot snel een god amongst men mede door de perks.. In NV was dit een stuk minder omdat je niet elk level een nieuwe perk kreeg.

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 24-09-2015 20:20 ]

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:34
Zie dat in deze game helaas wel weer gebeuren ja. Zeker omdat ze zeggen dat je alle perks kan krijgen. Dan moet je wel lang spelen, maar toch kan je ze allemaal krijgen.
D4NG3R schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:11:
[...]
Waar ik bij de perks wel benieuwd naar ben: Zijn ze deze keer een beetje beter balanced?
Bethesda kennende: Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
NukaWorldNL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:15:
Zie dat in deze game helaas wel weer gebeuren ja. Zeker omdat ze zeggen dat je alle perks kan krijgen. Dan moet je wel lang spelen, maar toch kan je ze allemaal krijgen.
Tsjah, in dit soort games wil ik ook alles unlocken wat er te unlocken valt.
Dus wat mij betreft alleen maar goed om de mogelijkheid te hebben om alles te unlocken wat ik wil.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dat je alles kan unlocken is prima. Maar in FO3 kon je op level 10 al OP zijn door gewoon een van je weapon skills naar 100 te pompen en de bijbehorende perks te unlocken.. Endgame hoor je OP te zijn maar zo vroeg is wel wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben het met Danger eens. Begin ploeteren en later ben je de king of the wasteland en dan hoor je alles te kunnen slopen. :)
(beloning van het volhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
Nou zijn wij geen gamedesigners... Maar stel, hé....
(Gebaseerd op huidige systeem)
Beginstats zijn 5,
Max SPECIAL is 10,
+2 relevante skill per SPECIAL
25 max lvl begin skills

Dus 75 skill levels voor improvement... 75/5 = 15
Stel dat je een max skillcap van CAP=20+(5xLVL) doet? Dan zou je op een level 5 dus maximaal skill 45 hebben. Eerder dan 16 kan je niet de max skill halen.
Daardoor "dwing" je mensen ook om meerdere skills te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duranor
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-06 13:06
Stop maar met perks speculeren ze hebben zo ongeveer elk plaatje per perk al uitgelegd hier...

*EDIT* was al gepost oeps. zag de video niet)

Maar inderdaad als je aan het begin een skill op 10 kiest kan je gewoon de onderste skill al pakken als je dat zou willen. Wil je die skill hoger in komen moet je een bepaalde level bezitten. en zo werkt het bij al die skills dus. Weet niet wat ik er van moet vinden. het lijkt een beetje op PayDay 2 Skill Systeem.

[ Voor 73% gewijzigd door Duranor op 25-09-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Hopelijk is het systeem uit Skyrim weer aanwezig, gebruik je normale wapens? Dan level je daar mee door ze gewoon te gebruiken. Energy weapons of big weapons? Idem.

Door gewoon je favoriete dingen te doen level je ze. :)

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 25-09-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
D4NG3R schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:39:
Hopelijk is het systeem uit Skyrim weer aanwezig, gebruik je normale wapens? Dan level je daar mee door ze gewoon te gebruiken. Energy weapons of big weapons? Idem.
Ja, dat zou realistisch zijn, maar dan wel met meer informatie (At skill 100, DPS is...), zodat je weet wat de toegevoegde waarde is van een (nieuwe) skill trainen.

Of op één of andere wijze het trainen weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Het prettige aan het systeem in Skyrim is dat het vanzelf gaat door gewoon te doen en te gebruiken wat jij leuk vind. Maar het zou inderdaad prettig zijn als je de nummers erachter kan zien:

+X% Accuracy
+Y% Damage (DPS hier)
-Z% Spread

etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Duranor schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:17:

Maar inderdaad als je aan het begin een skill op 10 kiest kan je gewoon de onderste skill al pakken als je dat zou willen. Wil je die skill hoger in komen moet je een bepaalde level bezitten. en zo werkt het bij al die skills dus. Weet niet wat ik er van moet vinden. het lijkt een beetje op PayDay 2 Skill Systeem.
Dus om de top skill op top niveau te krijgen is volgens mij een SPECIAL lvl 10 plus een character level 50 nodig? Of zie ik t nu weer helemaal verkeerd

[ Voor 17% gewijzigd door Sjoerdje131 op 25-09-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Een aantal perks hebben een level vereiste om naar rank 2 of 3 te brengen, maar de base perk kan je altijd unlocken door het juiste niveau in een bepaalde special te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duranor
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-06 13:06
Ik zie niks over wapen skills alleen maar character gebasseerd.
En ja. De max bij 3 sterren is level 50. En die bepaalde Skill points die je daarvoor dus al gespendeerd had.
Zeker interessant allemaal. Maar ik ben toch nog niet overtuigd om dit spel te kopen voor 60 euro. Vooral omdat ik meer multiplayer ben. (Hoopt dan ook op een Mod die Multiplayer gaat ondersteunen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Ik vond het juist heel leuk om een mijn te ontmantelen(omdat het kan) en er vervolgens XP voor te krijgen om vervolgens te levelen en volledig ergens anders voor te kiezen in de ontwikkeling.

Zo doe ik alles voor XP punten, ga ik alles af.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja, ik probeer ook altijd overal XP voor te schrapen, ook in dialogen, je kan wel snel erdoor heen zonder de [SPEECH 55/50] optie, maar 60 XP is toch 60 XP :P.

Ook altijd snel de extra XP perks pakken etc, levelt toch lekker door.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:21
HeatWave schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:11:
Ja, ik probeer ook altijd overal XP voor te schrapen, ook in dialogen, je kan wel snel erdoor heen zonder de [SPEECH 55/50] optie, maar 60 XP is toch 60 XP :P.

Ook altijd snel de extra XP perks pakken etc, levelt toch lekker door.
Die extra XP-perks voelen altijd zo zonde. XP = tijd in principe dus dan speel ik wel wat langer door en stop ik mijn perks wel ergens anders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik pakte altijd alle Swift Learner perks wel en liefst zo snel mogelijk. Intense Training meestal ook wel.
Scheelt toch aanzienlijk. Here and Now sloeg ik meestal wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Ik zie op 1:16 van het filmpje trouwens dat bijvoorbeeld Bloody Mess zelfs 4 sterren kan hebben en op 0:49 Local Leader 2 sterren? Verschilt dit dus ook nog eens per perk? Krijg je straks 10 levels * 7(SPECIAL) * (2-4) = 140 - 280 upgrade mogelijkheden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Altijd zo geweest. Sommige perks hebben meer levels dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Hmm oke, mijn geheugen is een zeef. Heb meer dan 100 uur in FO3 en de helft in NV, maar dat soort dingen weet ik gewoonweg niet meer. Maar goed, dat is dan een leuke uitdaging als je ze allemaal moet kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:04:
Ik zie op 1:16 van het filmpje trouwens dat bijvoorbeeld Bloody Mess zelfs 4 sterren kan hebben en op 0:49 Local Leader 2 sterren? Verschilt dit dus ook nog eens per perk? Krijg je straks 10 levels * 7(SPECIAL) * (2-4) = 140 - 280 upgrade mogelijkheden? :P
Volgens dit filmpje zijn er 275 upgrade mogelijkheden :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Renquin schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:11:
[...]

Volgens dit filmpje zijn er 275 upgrade mogelijkheden :)
Yeah ik hoor het nu, had het filmpje op werk gekeken maar zonder geluid. Moet iets geduldiger zijn en gewoon rustig thuis kijken bij dit soort dingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdevree
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07 09:57
Misschien dat jullie me kunnen helpen, excuus als het niet hier hoort.

Ik moet natuurlijk ook fallout 4 zo snel mogelijk hebben. Nu was ik van plan om een ps4 te gaan kopen eigenlijk alleen voor fallout.

Nu had is sowieso me zinnen al eerder gezet op een MacBook (pro en ja ik weet dat het dom en veel te duur is en geen game pc). Zou het goed genoeg zijn om fallout 4 op te spelen via bootcamp of zou het zelfs kunnen op osx? Of kan ik toch beter een PlayStation er bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
mdevree schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:14:

Ik moet natuurlijk ook fallout 4 zo snel mogelijk hebben. Nu was ik van plan om een ps4 te gaan kopen eigenlijk alleen voor fallout.

Nu had is sowieso me zinnen al eerder gezet op een MacBook (pro en ja ik weet dat het dom en veel te duur is en geen game pc). Zou het goed genoeg zijn om fallout 4 op te spelen via bootcamp of zou het zelfs kunnen op osx? Of kan ik toch beter een PlayStation er bij kopen?
wat betreft je vraag over osx: klik. Maar goed ik zou zelf nooit alleen voor één spel een PS4 / console kopen. Ik zou zeggen zoek uit welke games er nog meer leuk zijn baseer je mening daar op in plaats van hier een vraag te dumpen en dan maar hopen dat iemand antwoord geeft op het moment dat je terug bent..

[ Voor 16% gewijzigd door Webgnome op 27-09-2015 14:47 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Webgnome schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:11:
[...] wat betreft je vraag over osx: klik
Zo.. Dat is behulpzaam zeg. Als je niets wilt bijdragen met je post kan je ook gewoon niet posten he?

Hoe dan ook. Ik vermoed dat Fallout 4 nog wel zijn weg vind naar linux en OSX, maar dat zal zeker niet binnen een half jaar na launch zijn. Fallout en Elder Scrolls spellen spelen op consoles heb ik altijd een nogo gevonden. Deze spellen speel je na jaren nog steeds vanwege mod support en op een console komt dat toch altijd minder goed uit de voeten (als het er al is).
Een macbook met bootcamp zou het spel prima moeten kunnen draaien (als de specs goed zijn in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 00:22

swv

mdevree schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:14:

Caelorum schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:21:
[...]

Zo.. Dat is behulpzaam zeg. Als je niets wilt bijdragen met je post kan je ook gewoon niet posten he?

Hoe dan ook. Ik vermoed dat Fallout 4 nog wel zijn weg vind naar linux en OSX, maar dat zal zeker niet binnen een half jaar na launch zijn. Fallout en Elder Scrolls spellen spelen op consoles heb ik altijd een nogo gevonden. Deze spellen speel je na jaren nog steeds vanwege mod support en op een console komt dat toch altijd minder goed uit de voeten (als het er al is).
Een macbook met bootcamp zou het spel prima moeten kunnen draaien (als de specs goed zijn in ieder geval).
Ik vind het niet zo'n hele gekke hint hoor. Zeggen 'ik wil een MBP kopen en kan ik dan Fallout 4 spelen' is hetzelfde als zeggen 'ik wil een pc samenstellen en kan ik dan Fallout 4 spelen'. Het internet staat vol met ervaringen en benchmarks van nieuwe en oudere MacBooks en welke modellen beter geschikt zijn voor een spelletje. Welke modellen dat zijn laat zich ook wel een beetje raden denk ik. Als je wat concreter bent kunnen we ook een concreter antwoord geven. Ik zou als ik jou was je wat meer verdiepen in gamen op de MacBook in het algemeen, en dan kom je er zelf achter welk model voldoende is voor games als Fallout. Om je opweg te helpen in Google zou je de termen: MacBook, dedicated videokaart, Bootcamp, GTA V, [game naar keuze], windows 8, windows 10 en Metal OS X El Capitan kunnen proberen. Ik kan hier ook over uitwijden maar daar heb ik geen zin in en dan wordt het een erg lange post ;)

Mijn persoonlijke ervaring met een MBPr 15" 2014 met 750m GT is goed wat betreft spelletjes en ik heb een PS4 ernaast omdat ik dan zonder gezeur kan gamen. Daarmee bedoel ik dat ik mijn MacBook dan nog kan gebruiken om te multitasken tijdens het gamen zoals dingen opzoeken op internet of voor muziek bijvoorbeeld. Tevens scheelt gamen op de PS4 ontzettend veel schijfruimte op de SSD van de MacBook. Want voor een SSD upgrade (ik heb 512GB) kan je zowat 2 PS4's kopen.

Fallout 4 heb ik in pre-order staan voor de PS4 bij CoolBlue. Er was laatst een actie met ING rentepunten dat ik voor €12,50 een bon van €25 kreeg :*)

[ Voor 14% gewijzigd door swv op 27-09-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
sww89 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:52:
[...]
Ik vind het niet zo'n hele gekke hint hoor. Zeggen 'ik wil een MBP kopen en kan ik dan Fallout 4 spelen' is hetzelfde als zeggen 'ik wil een pc samenstellen en kan ik dan Fallout 4 spelen'. [...]
Kijk, maar jij bent al een stuk specifieker dan een "let me google that for you"-linkje. Afgezien van dat je ook nog een gewone link naar google kan neerzetten, kan je ook gewoon aangeven waarom het een minder handige vraag is. Maar zal nu weer on topic gaan :)
[...]Mijn persoonlijke ervaring met een MBPr 15" 2014 met 750m GT is goed wat betreft spelletjes en ik heb een PS4 ernaast omdat ik dan zonder gezeur kan gamen. [...]
Normaal zou ik zeggen dat als je al een PS4 of Xbone hebt je lekker het spel daarvoor moet halen. Zonder gezeur gamen (niet dat dat er op de PC veel is btw) is inderdaad lekker, maar bij sommige spellen zou ik toch gaan voor een PC versie. En de Fallout en Elder Scrolls serie valt daar zeker onder. Mocht je toch met een controller willen spelen kan dat uiteraard altijd nog, maar het moeten missen van (het merendeel van de) mods is iig voor mij een dealbreaker bij dit soort spellen. Dat verlengt de levensduur echt enorm, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdevree
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07 09:57
Bedankt voor de reacties.
sww89 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:52:
[...]

Mijn persoonlijke ervaring met een MBPr 15" 2014 met 750m GT is goed wat betreft spelletjes en ik heb een PS4 ernaast omdat ik dan zonder gezeur kan gamen. Daarmee bedoel ik dat ik mijn MacBook dan nog kan gebruiken om te multitasken tijdens het gamen zoals dingen opzoeken op internet of voor muziek bijvoorbeeld. Tevens scheelt gamen op de PS4 ontzettend veel schijfruimte op de SSD van de MacBook. Want voor een SSD upgrade (ik heb 512GB) kan je zowat 2 PS4's kopen.
Ben bewust wat vaag geweest over welke MBPr. Hoopte op ervaringen van mensen. Geef liever wat meer uit aan een MBPr als ik daarmee een ps4 uitspaar.

Helaas weinig tijd over om spelletjes te spelen dus vandaar dat de ps4 dan eigenlijk alleen voor fallout zou zijn.

De benchmarks die ik op internet vond werd ik helaas niet veel wijzer van. Ligt waarschijnlijk aan mij maar ga nog even zoeken op de voorgestelde zoektermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:56
2e hands ps4 kopen en nadat je fallout 4 uit hebt gespeeld weer verkopen geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

is idd een optie ja, niet eens zo'n gekke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Laatst online: 12-09 15:57
Iemand enig idee hoe falllout 4 speelt op een console?
heb namelijk een gigantische hekel aan FPS games op een console door die analoge stok waar je mee moet zwieren om te mikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
joon schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:10:
Iemand enig idee hoe falllout 4 speelt op een console?
Zoals alle andere console games? Het zal iig niet anders spelen dan bijvoorbeeld Skyrim. ;)
heb namelijk een gigantische hekel aan FPS games op een console door die analoge stok waar je mee moet zwieren om te mikken..
Wat wil je anders? Wil je fatsoenlijke support voor een muis en toetsenbord dan moet je niet op een console spelen. :w

Houd er wel rekening mee dat fatsoenlijk richten veel minder belangrijk is in een RPG, zolang je je cursor op de vijand kan krijgen zit je vaak al goed. :P

Maaruhm mensen: Kunnen we even ophouden over de discussie van kan PC X of Y dit wel of niet draaien? We weten de systeemvereisten nog niet, en het voegt op dit moment dan ook weinig toe aan de discussie..

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 28-09-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
D4NG3R schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:23:
[...]

Zoals alle andere console games? Het zal iig niet anders spelen dan bijvoorbeeld Skyrim. ;)

[...]

Wat wil je anders? Wil je fatsoenlijke support voor een muis en toetsenbord dan moet je niet op een console spelen. :w

Houd er wel rekening mee dat fatsoenlijk richten veel minder belangrijk is in een RPG, zolang je je cursor op de vijand kan krijgen zit je vaak al goed. :P
Mja ik speel ook meer van die games zoals AC, Witcher of GTA waar er of sprake is van een soort van 'assisted aim' ipv volledig handmatig zoals bij battlefield ofzo.

Heb mn PC begin dit jaar weg gedaan omdat dat ding misschien 1x in de 2 maanden aanging, maar met een game zoals fallout begint het toch een beetje te kriebelen en vroeg me gewoon af of dat een beetje speelbaar is op een console ipv een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Fallout 3 en NV hadden geloof ik aim assist op de consoles, iig als je iets naast de vijand richt gingen de kogels soms gewoon in een rechte lijn naar de vijand toe. _O-

Ik speel de meeste Bethesda games op de PC met een 360 controller, ooit begonnen met Oblivion op de 360 en sindsdien kan ik niet wennen aan een muis en toetsenbord in hun games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
D4NG3R schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:31:
Fallout 3 en NV hadden geloof ik aim assist op de consoles, iig als je iets naast de vijand richt gingen de kogels soms gewoon in een rechte lijn naar de vijand toe. _O-

Ik speel de meeste Bethesda games op de PC met een 360 controller, ooit begonnen met Oblivion op de 360 en sindsdien kan ik niet wennen aan een muis en toetsenbord in hun games.
Bedankt, dan ga ik het toch proberen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik speel het op de PC, met een Xbox-controller :P. Ik was ooit echt van Keyboard+muis,maar nu lekker languit op de bank is toch wel relaxter.

En zeker Fallout wil ik op de PC, kijk naar de vorige versies, er is zoveel mod-materiaal te vinden dat je eigenlijk het spel nooit uit hoeft te spelen. Dagen en dagen extra missies, extra werelddelen etc...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Bethasda heeft hulp gehad van id Software om het echt als een shooter aan te laten voelen. Meer als bij Fallout 3 dus.

VATS geeft nu een voordeel ten opzichte van point-and-shoot maar niet zoveel als bij Fallout 3. Ik veracht dat je van verschillende vijanden nu echt hun zwakke plekken uit je hoofd moet weten want je hebt tijdens het vechten niet veel tijd om er over na te denken. Dit kan helpen om de game echt spannend te houden de hele game door.

Dit artikel geeft een goed idee wat voor een shooter het gaat worden. Ik weet het, oud nieuws, maar misschien heeft Joon hier nog iets aan.

Zin an! :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
D4NG3R schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:23:
[...] Maaruhm mensen: Kunnen we even ophouden over de discussie van kan PC X of Y dit wel of niet draaien? We weten de systeemvereisten nog niet, en het voegt op dit moment dan ook weinig toe aan de discussie..
Als je kijkt naar de filmpjes die zijn vrijgegeven en al het overige materiaal kan je al een aardige schatting maken. Ik weet bijv. nu al dat mijn PC die beelden niet gaat kunnen tonen met meer dan 5fps. Ik ga dus ook even afwachten op de minimum specs, want ben bang dat ik daar toch goed in de buurt ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Van de vrijgegeven beelden kan je dus nauwelijks een schatting maken.. Het ziet er goed uit, maar het is geen gigantische sprong vanaf Skyrim. Echter is het wel het 1e spel met deze engine welke niet op de vorige generatie consoles draait. Dus het zou ook prima zo kunnen zijn dat het erg slecht geoptimaliseerd is omdat ze opeens relatief veel power beschikbaar hebben, of dat het juist erg goed geoptimaliseerd is omdat beide consoles gewoon gebruik maken van de x86 architectuur en relatief 'normale' hardware.

Wacht lekker de officiële specs af, die zullen met een week (of 2) wel online verschijnen.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 28-09-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Laatst online: 06-09 16:40
Als je de beelden van trailers met de beelden van Skyrim op de PC vergelijkt dan ziet het er inderdaad niet extreem veel beter uit, maar ze hebben waarschijnlijk Xbox One beelden in de trailers getoond. Als je Skyrim op de 360 met Skyrim op de PC vergelijkt dan verwacht ik dat Fallout 4 er op de PC een stuk beter gaat uitzien dan hoe het er in de trailers uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het een beetje hetzelfde papje is als Skyrim wacht ik nog even met het upgraden van mijn videokaart. Ik heb nu een HD7750 Low Profile en dat ding doet het heel aardig op 1080P resolutie medium/high settings. Ook Fallout NV trok hij goed op die settings.

Nog een dikke maand en ik weet het zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Fallout 4 te pre-orderen voor €46,20 (€13,79 korting) via GMG met voucher 23PERC-AUTUMN-SAVING.

http://www.greenmangaming...games/action/fallout-4/#b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mithrildor schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:17:
Als je de beelden van trailers met de beelden van Skyrim op de PC vergelijkt dan ziet het er inderdaad niet extreem veel beter uit, maar ze hebben waarschijnlijk Xbox One beelden in de trailers getoond.
Bethesda staat er om bekend nooit het 'maximale' te laten zijn tijdens demo's e.d. FO3 en Skyrim werden ook op de 360 getoond, dus ik kijk er inderdaad niet raar van op als FO4 op de XBO word getoond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Die mini nuke van de Fallout anthology set is rad: http://bethesda.net/?utm_...uakeCon-2015/2015/07/13/0

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22
Ben benieuwd of die van mij binnen komt vrijdag :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

De mijne is ook besteld bij Bol (al tijden geleden)

(wat is dat weer een enorm goedkoop speakertje zeg) :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Voor het craften wel. De rest lijkt me niet interessant.
Maar daarentegen zal er wel een fallout wiki komen waar dat ook beschreven staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Charisma :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hij is weer kort maar leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Grappig dat Charisma nu ook effect heeft op dieren, ben benieuwd hoe dit zich gaat uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is op zich niet nieuw. In NV had je ook de perk "animal friend", welke aan charisma gekoppeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Het is me nooit opgevallen dat Animal Friend aan Charisma hing. The more you know. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Morgen de mini nuke, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 22:18
Ja inderdaad. Daarom ook maar eens richting m'n nest ;) is het eerder morgen. Zal mij benieuwen hoe het zal zijn! :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Een stuk plastic met een geluidseffectje, 5 games en een hoesje voor een 6e. ;)

Ik heb zelf een tijdje overwogen om hem te halen, maar aangezien ik alle games al heb en/of kapot heb gespeeld vind ik het een beetje veel geld voor een plastic prop welke stof gaat verzamelen op m'n boekenplank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waarschijnlijk wel, maar ja, m'n planken zijn nog redelijk leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik vind het sowieso een tof ding. En tegenwoordig is toch bijna alles van "plastic" en niet meer zo degelijk gemaakt als vroeger. Bij mij komt er ook bij dat ik niet al die games thuis heb liggen. FO1 heb ik gespeeld en FO2 wellicht ook, maar daar is het uiteindelijk bij gebleven.

Ah leuk, zojuist bericht gekregen dat ik em kan ophalen ;) Dus zo maar eens doen ^_^

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 02-10-2015 10:12 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Anthology binnen, hij ziet er absoluut niet cheap uit. nog geen idee hoe hij voelt, maar hij ziet er tof uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Mad-Matt schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:43:
Anthology binnen, hij ziet er absoluut niet cheap uit. nog geen idee hoe hij voelt, maar hij ziet er tof uit
Same here. Het is in ieder geval geen plastic ding. Aluminium zal het ook niet zijn. Maar och, wat maakt het ook eigenlijk uit: ik vind het een tof ding en staat leuk op de boekenkast -- en daar draait het uiteindelijk om. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Het is bevestigd dat het gewoon een plastic prop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
D4NG3R schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:25:
Het is bevestigd dat het gewoon een plastic prop is.
Dat zal ongetwijfeld. Ik ga de discussie verder niet aan, vind het jammer te zien dat je zo denigrerend reageert op een artikel waar (in dit geval twee) mensen naar uit kijken/keken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Huh? Ik gaf eerder zelf al aan er interesse in te hebben gehad, ik geef nu alleen aan dat het gewoon plastic is omdat jij in de veronderstelling was dat dit niet zo zou zijn.

Geniet er gewoon van, wat boeit mijn mening je nou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

RustStorm schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:31:
[...]

Dat zal ongetwijfeld. Ik ga de discussie verder niet aan, vind het jammer te zien dat je zo denigrerend reageert op een artikel waar (in dit geval twee) mensen naar uit kijken/keken.
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Wat was er nu denigrerend aan zijn opmerking? Natuurlijk is het een plastic ding dat er enkel visueel als "the real thing" uitziet. Hier, iemand die er een heeft:

"Can't believe the size of this thing!!!! Was not expecting it to be this big! Box looks awesome. The bomb it self is really nicely painted and decorated to look old and worn. Plastic is light but doesn't feel flimsy."

Zeggen dat het plastic is, is even denigrerend als zeggen dat het geen echte atoombom is. I mean... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het is plastic, maar ik moet zeggen, het voelt goedkoper aan dan het eruit ziet. Het ziet er goed uit moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
De reden dat ik denigrerend er bij nam kwam door het woord 'prop'. Niet plastic of wat dan ook. :) en no offense, m'n opmerking kwam vervelender over dan ik bedoelde. Dus niks aan de hand. :) ik vind het een top ding. Plastic of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Geluidje is wel een beetje cheap en lijkt het bij mij maar half te doen, maar boeiend. Ik heb mijn collectie compleet en een nieuw tof frutsel voor in de woonkamer :P gelukkig is fraulein ook een gamer. Tevens ook maar goed dat zij het meeste op de console doet en ik op de PC, anders zouden we eerder ondanks dan dankzij onze gedeelde hobby een goede relatie hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

beetje aan het photoshoppen geweest :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Ko1yTq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Leuke foto, maar wat heb je daar voor wapen liggen? De slide lijkt van een Glock te zijn maar de grip doet mij meer denken aan een Five-Seven. (De hoek en wazige overlay helpen niet. :P) Het feit dat er 9mm hulzen liggen gok ik dat het een (gemodde) Glock moet voorstellen.

Beide trouwens nogal modern voor het fallout universum. :D

Je doet aan airsoft gok ik?

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 02-10-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is een SFP9.

Heb helaas geen oudere troep liggen voor een foto :)
Nee, deze doet echt knal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
H&K O+

spoiler:
Zelf trots bezitter van een USP Expert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

finsdefis schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:01:
Geluidje is wel een beetje cheap en lijkt het bij mij maar half te doen, maar boeiend. Ik heb mijn collectie compleet en een nieuw tof frutsel voor in de woonkamer :P gelukkig is fraulein ook een gamer. Tevens ook maar goed dat zij het meeste op de console doet en ik op de PC, anders zouden we eerder ondanks dan dankzij onze gedeelde hobby een goede relatie hebben :')
Een relatie met een console peasant? :?

/9gag mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
offtopic:
Jezus dat ding is echt net een kruising tussen een 9mm Glock en een FN 5-7 of die foto. Mooi gereedschap iig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
YellowOnline schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:02:
[...]

/9gag mode ;)
Haha, ja dan kan ik straks mooi de PC Master Race weer uit de kast halen qua graphics. Ook al gedaan bij The Witcher 3 :P. Ben wel echt benieuwd naar hoe groot het verschil is. Niet dat het me veel uitmaakt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
YellowOnline schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:02:
[...]

*Console peasant slijpt z'n hooivork*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Kwistnix schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:26:
[...]

*Console peasant slijpt z'n hooivork*
Fixed it for ya. >:)

Even zonder ongein, hebben er al mensen vrij genomen van school/werk/whatever om vanaf minuut 1 ononderbroken te kunnen spelen? Dinsdag en woensdag kom ik waarschijnlijk niet bij m'n colleges. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22
Mini nuke is ook binnen, ziet er leuk uit. Alleen jammer dat je games die je al had niet als gift krijgt om weg tegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Krijg je 1 key voor alle games ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 16:52
D4NG3R schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:06:
Krijg je 1 key voor alle games ofzo?
Eén key voor alle games ja, verbaasde mij ook wel. Was de bedoeling om enkele dubbele games weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Marc1510 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:23:
[...]

Eén key voor alle games ja, verbaasde mij ook wel. Was de bedoeling om enkele dubbele games weg te geven.
Mij niet, als je op steam zelf een bundle koopt krijg je ook geen losse keys of gifts om weg te geven. Een tijdje terug nog ergens een fysieke F.E.A.R. bundel gekocht voor 5 euro, ook alle games op 1 key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pagina: 1 ... 17 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.