Sorry, had ik er misschien bij moeten zeggen. Is inderdaad een actie voor de console versies van de game/games.Brother Lorien schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:20:
[...]
Zegt het nog welke 2 oude games?
Edit: zie dat het alleen voor console is.
Al is daar natuurlijk een flink deel de voice van de main character tussen, welke ik persoonlijk hoop dat je die uit kan zetten. Voor mij doet dat afbreuk aan immersie en de roleplaying-experience.Many years of #Fallout4 voice recording complete! Just over 111k lines. More than Fallout 3 and Skyrim combined.
Maarja, komt anders vast wel een mod voor ofzo, dat het meer FO3-achtig zal zijn.
Edit:
Ter info, Fallout: New Vegas had 65k lines en FO3 had er 40k.
Al zijn dit dialogue lines, niet perse voiced lines.
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 03-09-2015 23:37 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ben ik de enige die helemaal niets heeft met die cijfertjes? 40k, 65k, 111k, wat maakt het uit hoeveel lines er zijn. Als ik de game opstart en het niet meer weer afsluiten tot ik het heb uitgespeeld of tot m'n ogen dichtvallen en ik echt moet gaan slapen dan vind ik het prima. Plezier met de game en goede gameplay zeggen me meer dan een cijfertje van hoeveel lines of dialouge er in de game zitten. Ik zal wel oud worden denk ikanandus schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:33:
[...]
Al is daar natuurlijk een flink deel de voice van de main character tussen, welke ik persoonlijk hoop dat je die uit kan zetten. Voor mij doet dat afbreuk aan immersie en de roleplaying-experience.
Maarja, komt anders vast wel een mod voor ofzo, dat het meer FO3-achtig zal zijn.
Edit:
Ter info, Fallout: New Vegas had 65k lines en FO3 had er 40k.
Al zijn dit dialogue lines, niet perse voiced lines.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Uiteraard is gameplay fijn, maar meer content is ook fijn.
Ik heb liever een spel waar je 20 uur over doet dan waar je 2 uur over doet.
En zeker in het geval van Bethesda-spellen welke je toch vele keren opnieuw speelt is meer content belangrijk om telkens nieuwe dingen te ontdekken.
Maar verder zeggen die cijfertjes niet zoveel over de inhoud natuurlijk:
En zeker in het geval van Bethesda-spellen welke je toch vele keren opnieuw speelt is meer content belangrijk om telkens nieuwe dingen te ontdekken.
Maar verder zeggen die cijfertjes niet zoveel over de inhoud natuurlijk:
3 lines- "oh"
- "yeah?"
- "yeah!"
1 line.- "I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious."
[ Voor 74% gewijzigd door anandus op 04-09-2015 09:52 ]
Het gaat natuurlijk meer om de 111k lines en Vault 111...
Bwhahaha daar had ik nog geeneens bij stil gestaan.Sjoerdje131 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:18:
Ach, Todd gaf aan dat hij er al ruim 400 uur in had zitten zonder alles tegen te zijn gekomen. Nou twijfel ik sterk of dit een realistisch getal is aangezien de meeste mensen niet tot in de puntjes alles langs gaan.anandus schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:48:
Uiteraard is gameplay fijn, maar meer content is ook fijn.
Maar toch, elke TES en FO game bied veel waar voor je geld als je het vergelijkt met sommige andere SP games. Zeker als je mods mee telt halen de meeste fans er 100en uren uit, een wat meer casual speler die zich niet 100% focusses op de main quest zal er ook zeker 40 a 50 uur uit kunnen halen op de 1e playthrough.
[ Voor 62% gewijzigd door D4NG3R op 04-09-2015 11:26 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Heh, wat leuk, was me niet eens opgevallenSjoerdje131 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:18:
Ik speel tegenwoordig Forge of Empires en deze knipoog vond ik wel erg leuk:
Nuclear Shelter:
Nuclear Shelter:

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Geen idee wat ik mag verwacht van de fallout series, maar ik verheug me toch op deze release :-)
Indien je bekend bent met de TES serie: Hetzelfde maar dan in een post-nuclear tintje met vuurwapens.SideShow schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:30:
Geen idee wat ik mag verwacht van de fallout series, maar ik verheug me toch op deze release :-)
Alleen ook een compleet ander soort humor. Eigenlijk is het enige dat het beide first/third-person RPG's zijn in een open 3d wereld en op dezelfde engine. Daar houd de vergelijking eigenlijk wel op.D4NG3R schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:38:
[...] Indien je bekend bent met de TES serie: Hetzelfde maar dan in een post-nuclear tintje met vuurwapens.
Mwhah. Fallout 3 en NV waren toch echt wel 'Oblivion with guns' alleen de lore en humor was anders, de spellen speelde vrijwel identiek en boden weinig nieuws.
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2015 14:09 ]
Ik ben het wel met Caelorum eens. Ik heb beide Fallouts uren en uren gespeeld en ben in Oblivion en Skyrim nooit verder gekomen dan de eerste paar momenten. Er is dus toch iets in de setting en humor die voor mij het verschil maakt(te).D4NG3R schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:04:
Mwhah. Fallout 3 en NV waren toch echt wel 'Oblivion with guns' alleen de lore en humor was anders, de spellen speelde vrijwel identiek en boden weinig nieuws.
Ik dig Oblivion en Skyrim niet vanwege de classic fantasy setting. Ik heb dat dus ook bij vrijwel alle andere games met een classic fantasy setting. Atoombommen > Draken!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik vind TES ook wezenlijk anders spelen en aanvoelen dan Fallout. Ik heb het 'Oblivion with guns' sentiment dan ook nooit zo begrepen.
Eigenlijk de hele setting dus, en omdat er ander arsenaal is, andere acties zijn (hacken bijv.?), andere conditions (water, radiation) ook meteen een groot stuk van de gameplay.D4NG3R schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:04:
Tja, wat blijft er dan over... Nee, het zijn gewoon compleet andere spellen, want het voelt, speelt en ziet er anders uit.
Ik heb precies hetzelfde. Af en toe vind ik dat wel jammer want het is best een populair genre. Ik vind er helaas gewoon echt niks aan.Techno Overlord schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:37:
Ik dig Oblivion en Skyrim niet vanwege de classic fantasy setting. Ik heb dat dus ook bij vrijwel alle andere games met een classic fantasy setting. Atoombommen > Draken!
Prima.
Ik heb ook het vermoeden dat de dialoogopties bij de fallout games een stuk uitgebreider zijn. (en dat is voor mij 1 van de redenen dat ik Fallout leuker vind dan Skyrim e.d.).
I used to be an adventurer like you... but then I took a deathclaw to the knee 
Beide games (Fallout en Skyrim) heb ik al vele uren in zitten, in hun eigen wereld beide hun charmes. Ben heel erg benieuwd of deeltje 4 de hype waar kan maken. Dat ik 'm moet hebben is duidelijk, maar pre-orderen ben ik principieel op tegen... heb het idee dat dan de inspanning om een echt goede game op te leveren toch een stuk minder is.
Beide games (Fallout en Skyrim) heb ik al vele uren in zitten, in hun eigen wereld beide hun charmes. Ben heel erg benieuwd of deeltje 4 de hype waar kan maken. Dat ik 'm moet hebben is duidelijk, maar pre-orderen ben ik principieel op tegen... heb het idee dat dan de inspanning om een echt goede game op te leveren toch een stuk minder is.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Fallout 4 filmpje uitgebracht over 'Strength':
Fuuuuck met zulke kleine teasers krijg ik alleen maar meer zin in FO4, is het al november?
En die folder is het perk-systeem als ik het goed begrijp?
De folder is inderdaad de perk chart, bovenaan staan groot de S.P.E.C.I.A.L's met daaronder rijen perks. Je hoeft ze niet op volgorde te unlocken en de meeste kan je 2 of 3x upgraden.
Dat filmpje is weer een goed voorbeeld van hoe geniaal de lore van Fallout in elkaar zit en hoe leuk Bethesda er mee om gaat.
Lekker gory met genoeg humor en toch informatief.
Bring on this game!
Lekker gory met genoeg humor en toch informatief.
Bring on this game!
Want a cookie?!
Ik dus ook niet.Kwistnix schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:46:
Ik vind TES ook wezenlijk anders spelen en aanvoelen dan Fallout. Ik heb het 'Oblivion with guns' sentiment dan ook nooit zo begrepen.
Het zijn zulk andere games dat ik het continu vergelijk tussen de 2 niet snap.
Skyrim heb ik grijs gespeeld, de setting vond ik geweldig. Maar aan de andere kant vind ik Fallout ook fantastisch. Speelstijl in beide games is voor mij ook compleet anders.
Vanavond dat filmpje eens kijken, ik heb zo'n zin in de nieuwe game.
Nog 2 maandjes
Blijkbaar nooit geprobeerd om een kopje op te pakkenCaelorum schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:00:
Nee, het zijn gewoon compleet andere spellen, want het voelt, speelt en ziet er anders uit.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik vraag me af hoe de speelstijl anders is?Mad-Matt schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:00:
[...]
Ik dus ook niet.
Het zijn zulk andere games dat ik het continu vergelijk tussen de 2 niet snap.
Skyrim heb ik grijs gespeeld, de setting vond ik geweldig. Maar aan de andere kant vind ik Fallout ook fantastisch. Speelstijl in beide games is voor mij ook compleet anders.
Het enige verschil is de setting (fantasy vs sci-fi), verder is het toch juist héél erg hetzelfde qua gameplay? open worlds, kletsen en vechten, loot collection, companions, huisje, verschillende facites, etc.
Het enige grote verschil in speelstijl dat ik me kan bedenken is dat je in FO de gevechten kan pauzeren met VATS, waar je die luxe bij TES niet hebt.
Bij TES speel ik vooral stealth, veel boog, sneak. Bij Fallout ga ik juist vol erin
Het lijkt een klein verschil, maar het verloop in het spel veranderd toch wel veel hierdoor
Het lijkt een klein verschil, maar het verloop in het spel veranderd toch wel veel hierdoor
Dat heeft meer met jouw persoonlijke speelstijl te maken dan met de spellen zelf. Zeker als je Fallout 3 met Oblivion gaat vergelijken is Fallout 3 gewoon meer van het zelfde maar dan met een ander jasje.
Toch vind ik het wel een interessante discussie hier. Ik kon me niet indenken dat dit de eerste keer zou zijn en als je Googlet kom je op allerlei fora dezelfde discussie tegen. Er zijn mensen die beide series met plezier spelen en net zo veel die alleen een van de twee spelen.
En ja, dat Fallout dan ook wat meer shooter aanvoelt (of kan voelen) is ook meer dan persoonlijke speelstijl. Door de aanwezigheid van guns ben ik veel meer geneigd om 'ranged' te spelen, terwijl ik TES op een een of andere manier veel meer geneigd ben met een groot zwaard in het rond te beuken. Kun je in beide spellen kiezen tussen melee en ranged? Ja. Doe ik in beide hetzelfde? Blijkbaar niet. Dus ik denk dat dat 'andere jasje' uiteindelijk voor mij meer doet dan alleen maar flavour bieden (met dezelfde mechanics).
Maar goed, zolang we allemaal zin hebben in FO4 maken die verschillen en overeenkomsten met andere spellen ook niet bijster veel uit
Misschien is dit een wat filosofische benadering hoor maar: ik vraag me af of het alleen maar persoonlijke speelstijl is. Het is een Role Playing game en als je in de rol van een Post-apocalyptische Wasteland Wanderer wordt geplaatst is eigenlijk het hele spel al meteen anders dan wanneer je bijvoorbeeld een weloverwogen keuze over je ras e.d. maakt en enkele biografische gegevens kiest in een fantasy wereld - ook als de achterliggende mechanics precies hetzelfde zijn.D4NG3R schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:11:
Dat heeft meer met jouw persoonlijke speelstijl te maken dan met de spellen zelf. Zeker als je Fallout 3 met Oblivion gaat vergelijken is Fallout 3 gewoon meer van het zelfde maar dan met een ander jasje.
En ja, dat Fallout dan ook wat meer shooter aanvoelt (of kan voelen) is ook meer dan persoonlijke speelstijl. Door de aanwezigheid van guns ben ik veel meer geneigd om 'ranged' te spelen, terwijl ik TES op een een of andere manier veel meer geneigd ben met een groot zwaard in het rond te beuken. Kun je in beide spellen kiezen tussen melee en ranged? Ja. Doe ik in beide hetzelfde? Blijkbaar niet. Dus ik denk dat dat 'andere jasje' uiteindelijk voor mij meer doet dan alleen maar flavour bieden (met dezelfde mechanics).
Maar goed, zolang we allemaal zin hebben in FO4 maken die verschillen en overeenkomsten met andere spellen ook niet bijster veel uit
De vibe is in beide games dusdanig verschillend dat dát juist hetgene is wat ervoor zorgt dat de games anders zijn, ook al is technisch gezien de gameplay hetzelfde als in loot verzamelen, grote open wereld verkennen, dialogen voeren, factions enz.
Je moet games ook op hun gevoel beoordelen dan alleen gameplay wise. Anders zouden games als Starcraft en C&C hetzelfde zijn, net als bijvoorbeeld DayZ en Arma 3, F1 2015 en Dirt 3, Quake Live en CS:GO enz enz.
Je moet games ook op hun gevoel beoordelen dan alleen gameplay wise. Anders zouden games als Starcraft en C&C hetzelfde zijn, net als bijvoorbeeld DayZ en Arma 3, F1 2015 en Dirt 3, Quake Live en CS:GO enz enz.
Forever raver!
Je moet helemaal niks
Als jij speelt en het voelt als totaal verschillende games prima. Als je speelt en je hebt t idee dat je de game van gisteren nogmaals speelt maar dan in een ander jasje, ook goed. Het is denk ik zoals Hafermaut zegt:
Menus zijn in FO weer bewust met een bepaalt tintje gemaakt, equipement en skills etc. ook, terwijl dit bij Skyrim weer veel meer als je general RPG aan voelt. Ik kan zo denk ik wel een tijdje doorgaan, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik baal dat het nog geen 10 November is dus ik ga maar weer even bezig met wat anders
Maar dan voor beide games uiteraard. Ik heb persoonlijk een gemengd gevoel. Ik vind het totaal anders spelen omdat ik in dungeons etc. van bv Skyrim veel meer een mystiek gevoel heb dan als ik de metro tunnels van FO doorzoek. Tegelijk doe ik hetzelfde als Hafermaut, ik speel bij FO veel meer ranged (crouched sneaky met een rifle om die crits te krijgen), terwijl ik bij Skyrim er vol in duik, een shout roep en ga inhakken met mn zwaard. Het hele gravity systeem is inderdaad hetzelfde, dat voel ik dan ook als ik ergens zit te looten en dingen ga gooien oid. Ook de humor en manier van praten met NPCs is identiek. Maar het hacken van een systeem in FO is dan weer uniek. Grafische insteek? Tja qua pracht en praal wellicht op eenzelfde engine maar met totaal andere insteek.Hafermaut schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:10:
Menus zijn in FO weer bewust met een bepaalt tintje gemaakt, equipement en skills etc. ook, terwijl dit bij Skyrim weer veel meer als je general RPG aan voelt. Ik kan zo denk ik wel een tijdje doorgaan, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik baal dat het nog geen 10 November is dus ik ga maar weer even bezig met wat anders
Humor is nou juist niet identiek. Die van TES is veel lichter, waar die van Fallout echt soms super zwart is. Ook qua ethische insteek is TES van een heel ander kaliber dan Fallout, IMO.Sjoerdje131 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:24:
[...] Ook de humor en manier van praten met NPCs is identiek. [...]
Een game is gelukkig meer dan alleen de game mechanics. De theme is uiteindelijk net zo bepalend in hoe het spel speelt als de mechanics en die zijn zodanig anders dat het IMO gewoon aparte spellen zijn. Dat zie je ook wel terug in de hoeveelheid spelers die Fallout of TES geen ruk aan vinden terwijl ze de andere serie juist geweldig vinden.
Ik vind ze overigens beide leuk
Mee eens, een maat van me vind Fallout geweldig en TES vind hij geen fuck aan.
"toch niet realistisch met die draken"
Gelukkig zijn Deathclaws dat wel
"toch niet realistisch met die draken"
Gelukkig zijn Deathclaws dat wel
Afgelopen paar weken fallout 1 en 2 nog eens opnieuw gespeeld voor de nostalgie.
Maar goed, nog veel te veel tijd te doden voor FO4 komt.
Misschien FO3 en/of NV nog maar eens spelen.
Maar goed, nog veel te veel tijd te doden voor FO4 komt.
Misschien FO3 en/of NV nog maar eens spelen.
Mwoa, ben ik het maar deels mee eens. De humor in sommige gesprekken heb je best gelijk in, maar ik bedoel meer de humor qua opzet van sommige quests. Een gigantisch vrolijke NPC die je keihard neer kan halen of een zoektocht waarbij je de meest bizarre situaties tegenkomt. Dat zit in beide games en is in beide games in mijn ogen elke keer weer zeer goed uitgedacht, maar voelt voor mij dan gewoon bekend.Caelorum schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:36:
[...]
Humor is nou juist niet identiek. Die van TES is veel lichter, waar die van Fallout echt soms super zwart is.
Heb ook van beide games genoten. Zeer groot voordeel wanneer ze om de zoveel tijd een TES uitbrengen en daarna eerst weer een FO voor er weer een TES komt
Zolang ik geen kinderen kan laten ontploffen in Fallout vind ik de humor niet 'super zwart'
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat kon in Fallout 1 wel (alleen niet in de Europese versie)EvaluationCopy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:27:
Zolang ik geen kinderen kan laten ontploffen in Fallout vind ik de humor niet 'super zwart'
Dat bedoel ik.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Wat een heerlijk filmpje weer zeg
Want a cookie?!
Ja die filmpjes zijn geniaal
PSN ID: Enzyme-NL
Filmpjes weten weer een erg leuke sfeer op te reopen. Krijg toch weer veel zin in een Fallout avontuur.
Kon je kinderen ook pick pocketten in vorige delen? En de verdeling tussen volwassenen - ouderen - gehandicapten is nieuw?
Als verschillende leeftijden er in zit voegt dit wel een extra dimensie toe aan het "village" gedeelte zeg.
Don't trust an atom, they make up everything.
Afaik kon je weinig tot niks 'schadelijks' met kinderen doen, je kon ze niet bestelen of op wat voor manier dan ook schade toebrengen.
Persoonlijk hoop ik dat dit nu wel kan, je schiet een kind dood of besteelt ze - boehoe maar het zijn kinderen !! is toch zielig? - niet zieliger als die man die ik zojuist in 1000 stukjes opblies.
Persoonlijk hoop ik dat dit nu wel kan, je schiet een kind dood of besteelt ze - boehoe maar het zijn kinderen !! is toch zielig? - niet zieliger als die man die ik zojuist in 1000 stukjes opblies.
Zijn er nog leuke en veilige aanbiedingen voor Fallout 4 + Season pass(alle DLC's)?
Op steam kan je het alvast kopen voor € 59,95 zonder season pass... Te duur.
Yippie kayak, other buckets!
Goede prijsvergelijkingssite: https://isthereanydeal.com/jmk schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:48:
Zijn er nog leuke en veilige aanbiedingen voor Fallout 4 + Season pass(alle DLC's)?
Maar denk dat het nu ook nog te vroeg is om een goede prijs te vinden, dichterbij de releasdate zullen meer winkels hem hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 17-09-2015 07:56 ]
Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Perception
[video]YouTube: Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Perception]
Ik word al helemaal warm van binnen van die filmpjes. Benieuwd naar de E.C.I.A. en de L.
[video]YouTube: Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Perception]
Ik word al helemaal warm van binnen van die filmpjes. Benieuwd naar de E.C.I.A. en de L.
[ Voor 16% gewijzigd door Techno Overlord op 17-09-2015 12:40 ]
Forever raver!
Ik kan ook niet wachten, ben maar weer even NV aan het spelen ondanks dat dat toch wel vaak vastloopt
.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Kinguin, daar heb ik hem voor 29,95 gekocht. Dlc is nog niet te koop afaik.jmk schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:48:
Op G2PLAY.net kun je een Fallout 4 Steam key aanschaffen voor € 39,29 en de Fallout 4 Season Pass voor € 28,84. 
Edit:
Op Kinguin kost Fallout 4 inmiddels net zoveel als op G2PLAY.net.
Edit:
[ Voor 12% gewijzigd door Techno Overlord op 17-09-2015 13:06 ]
Forever raver!
Hoe is het nou mogelijk dat er 20 euro verschil tussen zit?
Is dat allemaal legit en hoe werkt zo'n steamkey?
Is dat allemaal legit en hoe werkt zo'n steamkey?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Het ligt puur aan de winkel, webwinkels die ook een fysieke winkel of fysieke DVD's versturen zijn duurder om de kosten te kunnen dekken. Daarnaast ligt het natuurlijk ook aan de hoeveelheid keys die ze inkopen. Hoe meer dit er zijn hoe goedkoper ze per stuk kunnen worden aangeboden.
Zoek gewoon reviews op als je een website niet vertrouwd. G2Play is bijv gewoon een betrouwbare website.
Hoe een steamkey werkt? Je koopt het spel, zodra deze uit is krijg je de key toegestuurd in je mail en voeg je hem toe aan Steam.
Zoek gewoon reviews op als je een website niet vertrouwd. G2Play is bijv gewoon een betrouwbare website.
Hoe een steamkey werkt? Je koopt het spel, zodra deze uit is krijg je de key toegestuurd in je mail en voeg je hem toe aan Steam.
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2015 18:05 ]
Ik heb al meer dan 10 games bij G2PLAY gekocht en dat is gewoon legit. Je spaart ook voor echt geld. Ik heb nu € 4,97 gespaard wat ik kan inzetten bij mijn volgende bestelling voor extra korting.
Forever raver!
Ik had eerst een pre-order staan voor €50,- maar heb die vanwege een financiële tegenvaller geannuleerd, momenteel zie ik de prijs per week weer met een paar euro zakken dus wacht ik nog even af.
Skyrim heb ik toentertijd ook voor €35 kunnen kopen (pre-order) en dat ging nog om de fysieke versie ook.
Skyrim heb ik toentertijd ook voor €35 kunnen kopen (pre-order) en dat ging nog om de fysieke versie ook.
Mooie prijzen. € 70,00 voor Fallout 4 + Season pass is wat is zelf een beetje in mijn hoofd had.Techno Overlord schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:03:
Op G2PLAY.net kun je een Fallout 4 Steam key aanschaffen voor € 39,29 en de Fallout 4 Season Pass voor € 28,84.
Edit:
Bedankt voor alle tips en ervaringen!
De DLC wacht ik zelf even mee, Bethesda maakt in mijn ogen geen geweldige DLC. Die van Oblivion, FO3 en Skyrim vond ik ook vrij weinig aan.. Dikke kans dat ik daar eerst reviews van afwacht of dat ik ze later in een Steamsale een keer koop.
Bethesda heeft snel actie ondernomen nadat een fan een monopoly spel in Fallout stijl had gemaakt. Deze had ik nu echt graag willen hebben maar dan wordt hij weer net "only sold in US and Canada"... Jammer 
http://store.bethsoft.com...sfhs8a8vxvxvwaktuk3v0ssao
Hadden ze zitten klagen of hebben ze said fan in de armen genomen? Bethesda vind het meestal niet erg als fans zelf dingen maken en showen zolang ze er maar geen vast inkomen van proberen te maken.
Ooit al een keer een door een fan gemaakt Power armour kostuum in de verkoop zien gaan welke ze zelfs featured hadden op hun Facebook pagina.
Ooit al een keer een door een fan gemaakt Power armour kostuum in de verkoop zien gaan welke ze zelfs featured hadden op hun Facebook pagina.
Die van F:NV vond ik dan weer wel erg leukD4NG3R schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:49:
De DLC wacht ik zelf even mee, Bethesda maakt in mijn ogen geen geweldige DLC. Die van Oblivion, FO3 en Skyrim vond ik ook vrij weinig aan.. [...]
Die van NV waren geweldig, voornamelijk OWB is precies waar Fallout voor staat. Absurde over-the-top donkere humor.
Verwijderd
Dan heb ik misschien mazzel. Ik heb wat vrienden in de States en familie in Canada. En volgende maand ben ik jarig en shipment is eind oktober. Ik ga eens een lijntje uitgooien wan tik ben gek op Monopoly en dit is dan wel heel erg gaaf om te hebben.l0n3w012ph schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:16:
Bethesda heeft snel actie ondernomen nadat een fan een monopoly spel in Fallout stijl had gemaakt. Deze had ik nu echt graag willen hebben maar dan wordt hij weer net "only sold in US and Canada"... Jammer
Wanneer gaat de monopoly avond plaats vinden waarbij we allen welkom zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 01:33:
[...]
Dan heb ik misschien mazzel. Ik heb wat vrienden in de States en familie in Canada. En volgende maand ben ik jarig en shipment is eind oktober. Ik ga eens een lijntje uitgooien wan tik ben gek op Monopoly en dit is dan wel heel erg gaaf om te hebben.
Verwijderd
Goede vraag. Eerst maar eens zien of het op voorraad is tegen die tijd. Het zal wel hard gaan denk ik.
Ik heb een mogelijkheid om ze hierheen te krijgen.l0n3w012ph schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:16:
Misschien iets om gecombineerd te doen om kosten te drukken
Ik weet niet wie wat waar hoe, maar ik doe mee!Mad-Matt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:43:
[...]
Ik heb een mogelijkheid om ze hierheen te krijgen.
Komt door een andere hobby van me waar ik veel zooi uit de VS via een ander kanaal moet krijgen.Crazy-Al schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:46:
[...]
Ik weet niet wie wat waar hoe, maar ik doe mee!
Ik ken een Nederlander die voor een zeer schappelijk bedrag (het was incl. zijn ompaktoeslag goedkoper dan dat ik het zelf hierheen zou kunnen sturen) materialen doorstuurt naar Nederland.
[ Voor 10% gewijzigd door Mad-Matt op 18-09-2015 09:52 ]
Ik zou zeggen, regel maar een DM feestje. Kunnen we misschien nog iets leuks doen! Misschien nog wel zoals eerder genoemd een fallout-themed monopoly feestje :-)Mad-Matt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:51:
[...]
Komt door een andere hobby van me waar ik veel zooi uit de VS via een ander kanaal moet krijgen.
Ik ken een Nederlander die voor een zeer schappelijk bedrag (het was incl. zijn ompaktoeslag goedkoper dan dat ik het zelf hierheen zou kunnen sturen) materialen doorstuurt naar Nederland.
Ik regel dan wel even wat kratten Coca-Cola en een paar mooie Nuka-Cola strips
wel gaaf, ik speel helaas te weinig monopoly, heb nog een spel liggen van een bedrijf waar ik gewerkt heb, en dat speel ik al zelden. Als het een poppetje of zo geweest was had ik wel mee gedaan, die kan ik ergens in het zicht neerzetten, monopoly verdwijnt in de kast.Mad-Matt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:43:
[...]
Ik heb een mogelijkheid om ze hierheen te krijgen.
PSN ID: Svennie-NL
DM feestje?
maar wel leuk om een meeting te doen ergens en dan lekker monopoly spelen en een hekel aan elkaar krijgen
(vaak het resultaat na een potje monopoly)
Dan komt er wel gelijk een Vault 111 hoodie voor mezelf mee
maar wel leuk om een meeting te doen ergens en dan lekker monopoly spelen en een hekel aan elkaar krijgen
[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 18-09-2015 10:05 ]
Zo noem ik DM chats met meer dan twee leden, een soort nederlandse verbastering van party-chatMad-Matt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:04:
DM feestje?
maar wel leuk om een meeting te doen ergens en dan lekker monopoly spelen en een hekel aan elkaar krijgen(vaak het resultaat na een potje monopoly)
aha, geen idee hoe dat werkt 
Maar goed, zijn er mensen die zo'n set willen?
Dan ga ik eens kijken of het mogelijk is om dit te organiseren.
hmm 40 dollar voor een spel wat ik niet vaaak zal spelen is wel veel, maar het is wel een heel cool idee
mocht er wat besteld worden en de verzendkosten moeten verdeeld worden wil ik wel meedenken
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Mad-Matt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:06:
aha, geen idee hoe dat werkt
offtopic:
Doe dat dan wel buiten GoT om, inkoopacties zijn hier op het forum niet toegestaan (omdat dat in het verleden weleens fout is gegaan, vandaar)
Doe dat dan wel buiten GoT om, inkoopacties zijn hier op het forum niet toegestaan (omdat dat in het verleden weleens fout is gegaan, vandaar)
Duidelijk.
Noem mij eens gek... Maar had dit topic niet 16 paginas ipv 64...?
Waarschijnlijk heb je je postcount omlaag gezet, ik weergeef 100 posts per pagina en zie er 16, standaard is dit geloof ik 25. (Wat overeen komt met 64/16)
https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
ik zie er ook gewoon 16
Er zijn altijd vreemde vogels in een groep
32
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
63
---- 64 nadat ik dit postte
[ Voor 73% gewijzigd door Svennie op 18-09-2015 13:15 ]
PSN ID: Svennie-NL
Ik denk dat we het nu wel genoeg over de postcount per pagina hebben gehad mensen.
Ik vond die Casino DLC erg matig.Caelorum schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:55:
[...]
Die van F:NV vond ik dan weer wel erg leuk
Als je ze kunt bestellen, DM dan maar. Zijn opslag op de kosten neem ik er graag bijMad-Matt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:51:
[...]
Komt door een andere hobby van me waar ik veel zooi uit de VS via een ander kanaal moet krijgen.
Klopt! Ik was eerst uitgelogd (werk), toen logte ik in en ging hij van 100->25... Nu aangepast, thanks!D4NG3R schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:33:
Waarschijnlijk heb je je postcount omlaag gezet, ik weergeef 100 posts per pagina en zie er 16, standaard is dit geloof ik 25. (Wat overeen komt met 64/16)
Ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden. Ik betrap mezelf dat ik regelmatig kijk of ik een game+season pass ergens goedkoop kan vinden terwijl ik het pre-orderen afgezworen heb...

Ik heb mij ook niet aan die belofte kunnen houden. Combinatie van hype rond de aankondiging op E3 en die pipboy die ik moet en zal hebben (ook al is t maar een stuk plastic). Blijf sterk
Ik pre-order eigenlijk alleen nog maar de TES en FO serie omdat ik weet dat die mij gewoonweg niet teleurstellen, maar season passes begin ik niet meer aan.
wat houdt een season pass in eigenlijk?
Direct toegang tot alle DLC wanneer deze uitkomen. Officieel bestaat deze (nog) niet voor Fallout 4 maar er zijn webshops die het aanbieden.
Zodra de DLC uitkomt krijg je de serial toegestuurd en kan je hem in Steam toevoegen.
Zodra de DLC uitkomt krijg je de serial toegestuurd en kan je hem in Steam toevoegen.
ah ok, waarom zou iemand dat doen?
Koop de DLC wel zodra het uit komt
Koop de DLC wel zodra het uit komt
Omdat DLC passes vaak minder kosten als alle DLC lost bij elkaar.
Voor Skyrim betaalde ik 40 euro. Toen de eerste DLC uitkwam had je voor 40 euro Skyrim + de DLC.
Kwam de tweede DLC uit, had je voor 40 euro Skyrim + 2 DLC's. (40 euro is een voorbeeld)
Voor mij als early buyer moest ik steeds in de buidel tasten om de DLC's er bij te krijgen. Daar had ik geen trek in. Zo'n season pass maakt het aantrekkelijker meteen te kopen zonder dat je het gevoel hebt te veel te betalen.
Kwam de tweede DLC uit, had je voor 40 euro Skyrim + 2 DLC's. (40 euro is een voorbeeld)
Voor mij als early buyer moest ik steeds in de buidel tasten om de DLC's er bij te krijgen. Daar had ik geen trek in. Zo'n season pass maakt het aantrekkelijker meteen te kopen zonder dat je het gevoel hebt te veel te betalen.
De DLCs waren bij uitkomst tussen de 15 en 20 euro per stuk. Dus dat valt ook nog wel mee. Maar vaak spaar je met een pass een tientje uit als je ze sowieso op dag 1 wil kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 19-09-2015 19:25 ]
Ik zou met de season pass toch wachten tot er meer bekend is over de DLC. Kijk naar bijvoorbeeld Dying Light of Borderlands presequel: daar blijkt de "verhaal" DLC toch beperkt. Daar ging het me om, en dan blijkt 1 DLC toch een stuk goedkoper dan de season pass.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.