Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Dit.Hafermaut schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:00:
Hoewel je in endgame vaak niets meer tekort kwam in F3 en NV, lijken mij al die variaties juist ook iets toevoegen aan de sfeer. Het gaat mij dan niet om meer damage o.i.d., maar het gevoel dat je tijdens het afstruinen van verlaten gebouwen en gebieden veel verschillende items vindt in plaats van de vijfhonderdste generieke scope klinkt aantrekkelijk.
Het totaalgebrek aan interactie met al die rommel die je tegenkwam vond ik zeker een ding.
Dat je nu op een miljoenmiljard manier kan modden vind ik helemaal prima, ondanks dat je wellicht 0,05 procent gaat gebruiken.
Jij misschien wel, maar ik speel het spel vaker door en speel ook elke keer anders.Mad-Matt schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:27:
50k wapens zijn leuk, gebruik er toch maar 5 ofzo.
Misschien wil ik de ene keer wel guns-blazing Rambo erdoorheen met de dikste assault rifles die zo luid mogelijk zijn en zo veel mogelijk schade doen.
Terwijl ik de volgende keer met een stille handgun en sniper alles sneaky-beaky doorloop.
Het mooie vind ik dat niemand nu nog kan klagen dat er niet genoeg variatie is in de gunplay, in de afgelopen 2 fallout titels was er namelijk vrij weinig variatie. De ene gun deed net iets meer schade als de ander, ook in NV waar je tonnen meer wapens hebt voelen de meeste alsnog als het zelfde aan.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Is er al wat bekend over hacken, lockpicken of andere mini-games? Daar ben ik echt benieuwd naar!
Yippie kayak, other buckets!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik hoop echter dat deze wel met variatie rondlopen, en niet enkel met het basismodel..
Of is elke mod "permanent"?
ik denk niet dat je keuze vastligt, je kan zodra je de mod hebt gemaakt wisselen tussen de mods, als ik het zo zie in de filmpjes.Mad-Matt schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:34:
In hoeverre kan je een gemodificeerd wapen nog verbouwen naar dat jij wilt?
Of is elke mod "permanent"?
Wellicht heb je wel weer nieuwe grondstoffen nodig voor aanpassing of kan je alleen binnen een wapen alles wisselen en na akkoord "opslaan" maar nogmaals dat laatste denk ik niet.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dat hoop ik ook, zou wel enorm bijdragen aan de immersion. Het is tenslotte een wasteland, alles wordt bij elkaar geschraapt en tot iets werkends geknutseld.D4NG3R schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:01:
Zal nogal afhangen van de faction inderdaad. De Brotherhood verwacht ik weer veel te zien met laser rifles / gatling lasers en ander fancy spul, waar een raider eerder met een pistol, assault rifle of rocketlauncher rond zal lopen.
Ik hoop echter dat deze wel met variatie rondlopen, en niet enkel met het basismodel..
En in vorige versies ging de kwaliteit van je wapen achteruit bij gebruik, kan me niet voorstellen dat dit er niet meer in zit. In die zin is dus niets permanent.SouLLeSSportal schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:57:
[...]
ik denk niet dat je keuze vastligt, je kan zodra je de mod hebt gemaakt wisselen tussen de mods, als ik het zo zie in de filmpjes.
Wellicht heb je wel weer nieuwe grondstoffen nodig voor aanpassing of kan je alleen binnen een wapen alles wisselen en na akkoord "opslaan" maar nogmaals dat laatste denk ik niet.
In NV gebruikte ik enkel RatSlayer, unique versie van de meest low-level sniperVerwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:22:
Ik heb de voorgaande Fallouts gespeeld met alleen de .50 sniper, The All American, een SMG, een slagwapen en een pistool. Meer had ik niet nodig in 95% van de gevallen. Doe mij bovenstaande en een hele rits aan quests en ik ben trigger happy
Zou het wel tof vinden als ze qua wapens een beetje richting Borderlands systeem gaan met gigantisch veel unieke wapens. Altijd leuk om iets tegen te komen dat net weer iets sterker is dan wat je had.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik begreep uit de keynote speech dat de ingrediënten voor de diverse onderdelen voortaan uit verschillende items te halen valt;jmk schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:47:
De vele wapenonderdelen maken dat je waarschijnlijk heel lang aan het sparen, zoeken en looten bent voordat je een mooi wapen hebt waar je goed mee uit de voeten kan. Je zal uiteindelijk via een formule of trucje wel weten hoe je het "beste" wapen maakt maar je hebt niet het level/ skill / onderdelen om deze zo 1-2-3 in elkaar te zetten. Kortom, de vele mogelijke wapens zullen je nog lang van de straat houden.![]()
Is er al wat bekend over hacken, lockpicken of andere mini-games? Daar ben ik echt benieuwd naar!
Glas voor een scope kan nu dus zowel uit een wekkerradio als een TV set als een bierfles gehaald worden bijvoorbeeld.
Hierdoor ben je niet (tevergeefs) uren/dagen op zoek naar één specifiek item voor je gewenste upgrade.
Dat zou helemaal top zijn natuurlijk
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Maar die Deathclaws gingen amper in ene dood. Wat had ik een hekel aan die beesten. Maar ik hoef niet oneindig wapens zoals in BL2. Dat is me teveel van het goede.XyritZz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:59:
[...]
In NV gebruikte ik enkel RatSlayer, unique versie van de meest low-level sniper. Sterkere guns had ik geeneens nodig, alles kon zo ongeveer met one-shot neergelegd worden vanuit sneak.
Zou het wel tof vinden als ze qua wapens een beetje richting Borderlands systeem gaan met gigantisch veel unieke wapens. Altijd leuk om iets tegen te komen dat net weer iets sterker is dan wat je had.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

[ Voor 69% gewijzigd door Mad-Matt op 02-07-2015 11:49 ]
Klopt, Deathclaws zijn vooral lastig omdat ze ook zo snel zijn en je dus geen afstand kunt bewaren.Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:25:
[...]
Maar die Deathclaws gingen amper in ene dood. Wat had ik een hekel aan die beesten. Maar ik hoef niet oneindig wapens zoals in BL2. Dat is me teveel van het goede.
M'n sneaky character had het ook altijd zwaar in geforceerde gevechten waarin je direct detected bent. Bijv. in Brotherhood line had je een moment waarop er een stuk of 4 members je buiten de bunker op stonden te wachten, dat was een tricky gevecht terwijl ik ze vanuit sneak met m'n damage bonus makkelijk had kunnen hebben.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Yup. Paar keer gehad dat ik met m'n stealth build na een fast travel tussen twee van de albino's in stond. Lekker danEvaluationCopy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:41:
Die Deathclaws zijn echt peanuts in vergelijking met die Albino Radscorpions, dáár heb ik een hekel aan grrrr.

Gelukkig heb ik meestal nog wel een stealth boy (bovenop stealth armor) voor als ik weer moet verdwijnen, mocht ik toch ontdekt worden. En anders werkt de gauss rifle stun ook wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Kwistnix op 02-07-2015 12:11 ]
(sowieso vind ik het spel spelen met een high int/speech char erg leuk)
http://fallout.wikia.com/wiki/Dart_gunXyritZz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:07:
[...]
Klopt, Deathclaws zijn vooral lastig omdat ze ook zo snel zijn en je dus geen afstand kunt bewaren.
dit dus idd
In Fallout 3 veel gebruikt ja, dacht dat je die niet meer kon craften in NV?
nu het topic maar is doorlezen, want weet niet precies wat me te wachten staat.
geen ervaring met eerdere delen, maar had gewoon zin om een game te kopen
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Thanks voor de code, meteen zelf ook daar besteld (pc)Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:30:
Besteld voor 48.05 bij Yourgamezone(PS4) Kortingscode ACTIE047
nu het topic maar is doorlezen, want weet niet precies wat me te wachten staat.
geen ervaring met eerdere delen, maar had gewoon zin om een game te kopen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Of gewoon de Anti Material rifle in kaliber .50 en dan juist niet op de kop mikken maar eerst op de poten. En weg is de snelheid van een deathclaw
Besteld bij Yourgamezone
kortingscode ACTIE047.
Subtotaal 43,25 €
ACTIE047 -3,24 €
Post Nederland (Standaard) 0,00 €
Totaalbedrag 40,01 €
incl. btw
Gewoon een tip :-)
Ik vond juist "op het moment dat ik de Anti Material rifle met .50 kaliber in bezit had" het spel te simpel.l0n3w012ph schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:47:
[...]
Of gewoon de Anti Material rifle in kaliber .50 en dan juist niet op de kop mikken maar eerst op de poten. En weg is de snelheid van een deathclawVervolgens rustig op de kop mikken
[ Voor 40% gewijzigd door mugenmarco op 04-07-2015 14:20 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Scighera op 05-07-2015 07:33 ]
www.triathlete.nl
standaardprijs bij hen is nu 46,75, en geen kortingscode mogelijkmugenmarco schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:14:
Guys, Dit spel gaat volgens mij tussen de 49,95 en 59,95 kosten maar ik heb het spel nu voor 40 euro besteld als pre-order.
Besteld bij Yourgamezone(PC)
kortingscode ACTIE047.
Subtotaal 43,25 €
ACTIE047 -3,24 €
Post Nederland (Standaard) 0,00 €
Totaalbedrag 40,01 €
incl. btw
Gewoon een tip :-)
zie het al, code was geldig tot 2359u gisteravond, jammer, net te laat
[ Voor 6% gewijzigd door Scighera op 05-07-2015 07:34 ]
www.triathlete.nl
Sorry, maar Cazadores zijn pussies. 10MM SMG of beter en op de vleugels schieten, zijn ze meteen lam.Mad-Matt schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:42:
Zijn allemaal pussies vergeleken met een horde Cazadores
[afbeelding]
[afbeelding]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de Pip boy editie besteld. Die ik waarschijnlijk gewoon op display zet in mijn kastScighera schreef op zondag 05 juli 2015 @ 07:32:
[...]
standaardprijs bij hen is nu 46,75, en geen kortingscode mogelijk
zie het al, code was geldig tot 2359u gisteravond, jammer, net te laat
Nickname KasPlantje.
Precies. Kon ik ook niet latenGerGio schreef op maandag 06 juli 2015 @ 03:17:
[...]
Ik heb de Pip boy editie besteld. Die ik waarschijnlijk gewoon op display zet in mijn kast
Dat valt mee ik heb ze meestal wel de dag van de release in huis. Nu ben ik ook niet zo fanatiek dat ik hem meteen om 0.01 moet spelenl0n3w012ph schreef op maandag 06 juli 2015 @ 05:56:
[...]
Precies. Kon ik ook niet latenen bij mij komt alles ook mooi in de kast. Daarnaast bestel ik de editie wel bij Steam zodat we lekker om 00:01 kunnen beginnen aangezien ik ervan uit ga dat die pipboy editie niet dezelfde dag al door Bol wordt geleverd.
Nickname KasPlantje.
Het is geen Bethesda game zonder bugs, is al vanaf Home Alone (NES) tot Skyrim zo.mugenmarco schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:25:
Ben ik de enige die zich best druk maakt om de mogelijke bugs in het spel net als de vorige 2 delen? Het spel crashte toen regelmatig etc wat het spelen niet echt leuk maakte.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
weet je hoe dat komt??? dat komt omdat wij zulke Die-Hard fans zijn en niet zo zeiken erover????Caelorum schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:40:
Zij zijn IMO ook het enige gamebedrijf dat er echt mee kan wegkomen ^^
Ach FO3 is nog steeds buggy, hier en daar een crash kan m'n plezier niet verpesten.
Ik maak me er totaal geen zorgen over mogelijke gamebreaking bugs. Er zullen ongetwijfeld "geinige" bugs worden gepost in youtubefilmpjes. Het mag de pret niet drukken meestal.
Ik heb daarna op de PC nooit meer zover gespeeld, maar dat leek wel wat stabieler. Ik ben dan ook wel van plan om FO4 voor de PC te halen.
ik had het idee dat het te maken had met hoeveel spullen je mee nam, hoe voller je inventory hoe meer problemen. Het was af en toe erg irritant jaHafermaut schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:15:
Ik vond zowel FO3 en NV eigenlijk onspeelbaar op de PS3, ten minste, richting het einde. Ik weet niet meer precies wat de oorzaak was, dacht een memory leak, waardoor save games niet meer wilden laden en de framerates tot een handvol per seconde daalden. Bij nader inzien beide versies nooit helemaal uitgespeeld hierdoor.
PSN ID: Svennie-NL
Ja dat is inderdaad erg jammer. Is ook nooit meer gefixed. Fallout 3 op PS3 had eigenlijk nooit zo verkocht morgen worden naar mijn mening.Hafermaut schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:15:
Ik vond zowel FO3 en NV eigenlijk onspeelbaar op de PS3, ten minste, richting het einde. Ik weet niet meer precies wat de oorzaak was, dacht een memory leak, waardoor save games niet meer wilden laden en de framerates tot een handvol per seconde daalden. Bij nader inzien beide versies nooit helemaal uitgespeeld ierdoor.
Enige nadeel hiervan is dat de uitdaging weg valt. Ik betrap me er op dat ik na iedere mob F5, Dus als je dood gaat ben je maar 1 deathclaw kill kwijt
Je zou natuurlijk de autosave kunnen laden maar als ik dood ga klik ik snel op F9 en ben ik sneller weer aan het spelen.
Ook met de perk dat monster exploderen na een plama / laser kill is de Quickload wel handig als je jezelf weer eens opblaast.
Don't trust an atom, they make up everything.
Home Alone, Nes.
Rating: 1, wat een ruk spel.. geen logica, geen gevoel voor geode movement.. het werkt niet.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Memory leak, hoe meer je oppakt en weer laat vallen (of bij je houd) hoe erger het wordt. Om de een of andere reden kan de engine op de PS3 niet goed overweg met die aantallen die het bij moet houden.Svennie schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:22:
[...]
ik had het idee dat het te maken had met hoeveel spullen je mee nam, hoe voller je inventory hoe meer problemen. Het was af en toe erg irritant ja
Maar tja... Bethesda games horen ook op de PC thuis IMO. Waar je fatsoenlijk kan modden ^^
Dankzij VATS was het voor mij juist een ideale console-game, maar goed. PS3 is al een tijd geleden in de kast beland en ik vermoed zomaar dat ze hem niet voor de Wii U gaan uitbrengen - tel daar inderdaad alle voordelen van de PC bij op en de keuze is snel gemaakt.Caelorum schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:52:
[...]
Memory leak, hoe meer je oppakt en weer laat vallen (of bij je houd) hoe erger het wordt. Om de een of andere reden kan de engine op de PS3 niet goed overweg met die aantallen die het bij moet houden.
Maar tja... Bethesda games horen ook op de PC thuis IMO. Waar je fatsoenlijk kan modden ^^
VATS is onmisbaar als je een deathclaw wilt uitschakelen (behalve natuurlijk met de Material Rifle of Dart Gun).
Huidige prijs €33,69:
http://www.g2play.net/category/17136/fallout-4-steam-cd-key/
EDIT: Of hadden jullie het over de console?
[ Voor 14% gewijzigd door finniespin op 06-07-2015 11:25 ]
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Railgun.... (Gaus rifle)mugenmarco schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:15:
[...]
VATS is onmisbaar als je een deathclaw wilt uitschakelen (behalve natuurlijk met de Material Rifle of Dart Gun).
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
wil zelf een PC hard copyfinniespin schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:24:
Bij G2play/Kinguin is hij goedkoper hoor.
Huidige prijs €33,69:
http://www.g2play.net/category/17136/fallout-4-steam-cd-key/
EDIT: Of hadden jullie het over de console?
www.triathlete.nl
same here. Ik weet niet maar als Fallout fanboy zit ik niet te wachten op alleen een key
[ Voor 23% gewijzigd door FloydRaalte op 07-07-2015 12:39 ]
Spel nog niet eens uit en nu al aan het modden, dat betekend heel veel leuks!
Maar wordt uiteraard zeker gewaardeerd
[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-07-2015 14:19 ]
Ze zien er beter uit dan de bestaande van het merk 'Pop!' (maakt veel figurines voor verschillende games en films). Die zien er zo kiddy-achtig uit. Wel jammer dat het dus op de gok is. je weet niet welke in de verpakking zit. Lijkt me niet fijn voor de verzamelaars
Enig idee waar je wat meer realistische action figurines kunt kopen van b.v. een Fallout Ranger of BOS?
klopt, en aangezien wij ze hier vermoedelijk moeten importeren wat her een duur geintje om ze compleet te krijgenFloydRaalte schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:10:
[...]
Ze zien er beter uit dan de bestaande van het merk 'Pop!' (maakt veel figurines voor verschillende games en films). Die zien er zo kiddy-achtig uit. Wel jammer dat het dus op de gok is. je weet niet welke in de verpakking zit. Lijkt me niet fijn voor de verzamelaars![]()
Enig idee waar je wat meer realistische action figurines kunt kopen van b.v. een Fallout Ranger of BOS?
www.triathlete.nl
Het bedrijf zit in België of NL, kosten wel € 7,00 p/s
Alle figures zijn wel net zo "zeldzaam" dus dat scheelt wel.
Blijft toch een fantastisch voordeel dat te weinig andere games hebben.D4NG3R schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:59:
Op de gok genomen zal de API gewoon (bijna) identiek zijn aan die van FO3/NV/Skyrim, ik kijk er niet raar van op als ze zelfs de code er al voor geschreven hebben voordat het spel uitkomt; een paar lichte aanpassingen maken en de boel zal al werken.
Ben nu al even met New Vegas bezig (voordien enkel F3 uitgespeeld) en zit nu aan 14 mods.
Het is letterlijk sleutelen om je eigen perfecte game te maken. "Goh, ik mis een sprint optie": 1 mod later heb je sprint, die gebruik maakt van je action points. Floating damage numbers? *click* done. Ontbrekende FOV slider? *click* fixed.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
zelf nog niet kunnen kijken maar FO4 zou in 2075 beginnen. 2 jaar voor de bommen vallen. Mogelijk is deel van de tutorial tijdens de invasie van China of de bevrijding van Alaska.
Verder zal het wel soortgelijk zijn aan FO3 waar je van baby naar volwassene springt dmv sprongen in de tijd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat laatste geeft hij ook aan.L1nt schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:09:
YouTube: Fallout 4 - Starts in 2075, Takes Place Mostly After Fallout 3, Gender Matters, and More!
zelf nog niet kunnen kijken maar FO4 zou in 2075 beginnen. 2 jaar voor de bommen vallen. Mogelijk is deel van de tutorial tijdens de invasie van China of de bevrijding van Alaska.
Verder zal het wel soortgelijk zijn aan FO3 waar je van baby naar volwassene springt dmv sprongen in de tijd.
Geinig filmpje, je hoeft in ieder geval het artikel niet te lezen
Het enige wat mij nog steeds een beetje tegen staat is de voiced protaganist.
Het lag inderdaad vooral aan de engine. Alles wat je verplaatst in de spelwereld werd onthouden, en dit neemt na verloop van tijd zo gigantisch toe dat het te veel werd voor de PS3.Caelorum schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:52:
[...]
Memory leak, hoe meer je oppakt en weer laat vallen (of bij je houd) hoe erger het wordt. Om de een of andere reden kan de engine op de PS3 niet goed overweg met die aantallen die het bij moet houden.
De Xbox had in principe hetzelfde probleem, maar de Xbox 360 was niet zo streng met geheugen. Er was 512MB geheugen beschikbaar en als developer kon je zelf regelen hoeveel daarvan videogeheugen en hoeveel daarvan werkgeheugen was. Hierdoor heeft Bethesda hier creatief in kunnen schuiven om het probleem op te lossen.
Op de PS3 is de scheiding heel hard, 256MB videogeheugen en 256MB werkgeheugen. Dit was te beperkend voor Fallout 3/NV.
Uiteindelijk hebben ze het dacht ik in NV wel gedeeltelijk gefixt door de posities van een hele berg items niet meer bij te houden. Een bezem of emmer die je in een huisje omver trapt ligt een dag later dus niet meer op de plek waar je 'm naartoe hebt getrapt maar is gereset.
Bedoel je op 'ware' grootte? Dus 2 meter hoog ongeveer?FloydRaalte schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:10:
[...]
Ze zien er beter uit dan de bestaande van het merk 'Pop!' (maakt veel figurines voor verschillende games en films). Die zien er zo kiddy-achtig uit. Wel jammer dat het dus op de gok is. je weet niet welke in de verpakking zit. Lijkt me niet fijn voor de verzamelaars![]()
Nee gewoon figurines, miniatuurtjes. Zoals deze Vash the Stampede:Kenan82 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:12:
[...]
Bedoel je op 'ware' grootte? Dus 2 meter hoog ongeveer?

Forever raver!
Specs: Workstation Server
Vooral het feit dat ammo gewicht heeft is eigenlijk alleen maar irritant.
www.triathlete.nl
Maar goed, als HC er niet in zit word het wel gemod; iets wat ik met NV ook gedaan heb aangezien de standaard HC modus daarin lang niet HC genoeg was.
Ja vind ik ook. Ik hoop alleen dat als je ergens Ammo & andere items "verstopt" dat ze niet gewoon verdwijnen na een tijdje... dit heb ik bij Fallout 3 wel es voor gehadScighera schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:28:
Dat is juist de charme, dat je moet nadenken over wat je allemaaal mee sleept. maakt het realistischer/
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Is toch totaal niet belangrijk? Nexus is dusdanig groot dat de hele steam workshop niet boeiend is voor Fallout.Sporedd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:27:
Is er al bekent of dat er steam workshop support is?
Don't trust an atom, they make up everything.
Makkelijker misschien, maar tegen een prijs: Je loopt tegen een stuk meer beperkingen aan.Sporedd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:50:
Workshop is wel een stukje makkelijker dan weer fallout mod manager, Nexus mod manger, fallout scripting extention te gaan gebruiken
Overigens lijkt het me sterk als er geen workshop-support zou zijn, Skyrim heeft het ook.
Bethesda heeft $5.1 miljoen verdiend met Fallout Shelter.
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 17-07-2015 11:45 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
via PC Gamer
Die Pipboy ziet er ingame wel cool uit!
Er is ook weer radio(weet niet of dat bekend was)
Het vechten met VATS ziet er ook gaaf uit, ik zie dat je nu XP punten krijgt voor iedere keer dat je een tegenstander raakt.
De gezichten zijn ook mooi vind ik!
[ Voor 42% gewijzigd door jmk op 17-07-2015 23:59 ]
Verwijderd

https://en.wikipedia.org/wiki/FG_42
Helaas geen/weinig nieuwe beelden voor zover ik mij herinner.jmk schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:47:
nieuwe video:
Gelukkig heb ik helemaal geen info nodig om hyped te zijn voor F4.
Verwijderd
Animaties hebben nog steeds diezelfde stijfheid die Bethesda al jaren plaagt. Het is zeker een stuk beter, maar dat is de concurrentie ook. Man, wat hoop ik dat het echt weer als een vers spel aanvoelt, en niet als een opgeleukte variant van het vorige spel. Hoewel Fallout uiteraard niet om de graphics gaat, hoop ik ook dat er daar een redelijke stap gemaakt wordt. Het is een geweldige wereld om netjes uit te werken.jmk schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:47:
De gezichten zijn ook mooi vind ik!
Oh, en wanneer komen er eens tegenstanders die in paniek wegrennen als er iemand in power armour door de straat komt stampen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 01:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb in Fallout 3 toen toch wel regelmatig van het uitzicht staan genieten. Het voegt wel degelijk iets toe, al kunnen de beste graphics een slecht spel niet verbloemen. Aan die basis moet Bethesda uiteraard niet tornen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 01:44:
Je kan wel zeggen dat het niet om de graphics draait, maar je moet ook niet te ver achterblijven op de concurrentie. Je kan niet eeuwig blijven leunen op de verhaallijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 01:48 ]
Verwijderd
Ook het schieten is weer als vanouds: zo'n beetje point blank en de raider heeft geen schrammetje. Daar heb ik mij in voorgaande delen wel eens aan geërgerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 01:58 ]
Tja, mooi, dat jouw mening is, dat graphics bij fallout niet zo belangrijk zijn, echter veel spelers hebben daar toch een andere mening over.Verstekbakker schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 14:37:
Concurrentie? Fallout heeft geen concurrentie... Bethesda heeft eigenlijk geen concurrentie. Fallout is uniek; er is geen spel zoals Fallout. Mensen die menen dat de graphics echt belangrijk zijn bij dit spel, spelen het verkeerde spel.
En ja, we zijn nu weer flink wat jaren verder sinds fallout las vegas en de graphics van fallout 3 zijn dus op dit moment totaal verouderd en zullen in fallout 4 toch een flinke boost moeten krijgen om zelfde spelplezier te verkrijgen als toen.
Dus ik hoop, dat ze er flink in gaan investeren en zich er niet te makkelijk vanaf maken.
Ik ben tevreden als de graphics 'goed genoeg' zijn, omdat het bij de vorige versies ook is gelukt om met het verhaal, de muziek etc. ook een briljante atmosfeer neer te zetten. Maar, ik kan niet ontkennen dat een postapocalyptische Witcher III (qua graphics) niet vervelend zou zijn!
En waar mannetjes kapot geschoten worden vallen ze zoals vanouts in 5 vleeshompen uit elkaar. teleurstellend wel. Ik hoopte op meer die fallout 1 vibe.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 01:55:
Ook het schieten is weer als vanouds: zo'n beetje point blank en de raider heeft geen schrammetje. Daar heb ik mij in voorgaande delen wel eens aan geërgerd.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Nee, ze vlogen niet uit elkaar in random mesh blobs.EvaluationCopy schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:58:
Volgens mij spatten tegenstanders daar net zo hard uit elkaar na een salvo met de 9mm SMG of Combat Shotgun
Daar zag je bijv een groot gat in een borstkas, een mannetje dat door je minigun doormidden werd gehakt bij een crit op een waist.
Niet dat iemand veranderde in 6 blokken die slecht gemapped en textured waren, en een random kant opvlogen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Dit topic is gesloten.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.