Ik gebruik zelf zelf Smart Connect van Sony, deze werkt beter dan Motorola Assist.
Google Play: Smart Connect (LiveWare™ Mgr)
Google Play: Smart Connect (LiveWare™ Mgr)
Ah, nee dat ben ik niet. Even bekijken, dank.guapper schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:55:
[...]
Je bent bekend met de instellingen voor 'stille uren' (onder geluidsinstellingen), waarmee je meldingen en andere notificaties kunt onderdrukken, maar waarmee je telefonisch wel bereikbaar blijft?
Bij de meeste winkels tel je ongeveer €199 neer voor de 8GB versie, waar je voor €20 meer de 16GB versie meer hebt, kan je alsnog USB OTG gebruiken maar alsnogSnippo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:03:
Ik denk dat dit toch mijn nieuwe smartphone wordt.
Zit al tijden te kijken voor een vervanger van mijn ZTE Blade, maar alle nieuwe (chinese) smartphones die uitkomen zijn 4.5"+ (met uitschieters tot tablet formaat). De enige die me aansprak was de Xiaomi M2S maar die is me weer te duur.
In principe voldoet mijn huidige telefoon nog prima voor wat ik ermee doe (whatsapp, browsen en wat simpele apps) maar met Android 4.1 voelt alles nogal traag aan en soms trekt hij het niet meer. Ook komen er steeds vaker meldingen voorbij dat het opslaggeheugen vol zit.
De meeste tijd spendeert hij in mijn broekzak dus een (relatief) klein formaat en goede accuduur vind ik het belangrijkst en daar komt de Moto G goed uit de verf.
Heb verder ook goede ervaring met Motorola telefoons en nu het van Google is heb ik er wel vertrouwen in dat het met de updates ook wel goed zit.
Enige nadeel is dat er geen plaats is voor een microSD kaart die ik op het moment gebruik om mijn muziek op kwijt te kunnen. Ik las hier echter over USB OTG en dat moet in mijn geval ook wel voldoen denk ik.
Dat is de enige trilling die je dan weer niet uit kunt zetten volgens mij. De rest kun je allemaal instellen via invoer, geluiden of in de instellingen van de betreffende apps (in whatsapp regel je bv de notificaties van whatsapp zelf).Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:58:
Ik heb sinds gisteren ook de moto g. Prachtig toestel en nog beter dan dat ik had verwacht. Nu heb ik alleen twee problemen. Als ik een app versleep trilt de de telefoon weet iemand hoe je deze trilling(alle trillingen) uit zet. En de batterij waar iederee. Zo positief over is doet het bij mij niet zo goed. Kan dat de mediaserverbug zijn en hoe weet ik dit als ik bij batterij verbruik kijk staat daar "mediaserver 10%" is dat normaal?
Wow. Dat lukt mij niet. Ik heb niks op autosync. Doe niet zoveel. Beetje browsen, whatsapp soms. Vrij licht gebruik.werkenslaap schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:11:
[...]
Ben zelf uitermate tevreden na 3 weken intensief gebruik. Vooral de accu blijft me verbazen, doe 2 dagen met een volle batterij en dan whatsapp ik de hele dag door, spotify draait ook de nodige uren, mail, bellen, internetten, fotootjes maken/kijken etc.
Thanks voor de link, ik denk dat ik zowel de back cover als de flip cover koop, gezien ze beide tegelijkertijd te gebruiken zijn. Die witte is erg nice.bvanaerde schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:33:
Heb deze cover besteld, zal ergens volgende week aankomen.
http://www.amazon.co.uk/d...85721_37038051_TE_3p_dp_1
Kijk eens naar Llama of Tasker.Ik zoek nog wel een goede app waarbij ik automatisch Flightmode in kan stellen voor de nachtelijke uren, de apps die ik gevonden had blijken niet meer te werken na Android 4.2, Iemand een suggestie?
Ja, er zit een kompas in.Specs op verschillende sites spreken elkaar tegen, zit er een compass in deze telefoon?
Die Flip cover vervangt de losse achterzijde. Je gebruikt ze dus niet tegelijk, maar wisselt ze uit. Als je het over de originele bedoelt.EdwardK123 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:24:
[...]
Thanks voor de link, ik denk dat ik zowel de back cover als de flip cover koop, gezien ze beide tegelijkertijd te gebruiken zijn. Die witte is erg nice.
Ik heb hier tijdens gesprekken soms 'last' van. Voor de 'andere kant' niet te horen inderdaad.eM. schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:18:
Wat is jullie ervaring met de gesprekskwaliteit? Bij mij is het wat blikkerig, en soms vallen korte stukjes ineens weg, alsof er een slechte verbinding is. Maar dit is volgens de netwerkstreepjes niet het geval. De andere partij lijkt het niet te horen.
ik heb zelf pas een meenova micro sd kaartlezer binnen gekregen en die is verdomt handigSnippo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:03:
......
Enige nadeel is dat er geen plaats is voor een microSD kaart die ik op het moment gebruik om mijn muziek op kwijt te kunnen. Ik las hier echter over USB OTG en dat moet in mijn geval ook wel voldoen denk ik.
Iseci
Het zou misschien kunnen passen, maar ik denk dat de aanhechting voor de cover van de flipcover in de weg zit.guapper schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:03:
[...]
Die Flip cover vervangt de losse achterzijde. Je gebruikt ze dus niet tegelijk, maar wisselt ze uit. Als je het over de originele bedoelt.
guapper schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:03:
[...]
Die Flip cover vervangt de losse achterzijde. Je gebruikt ze dus niet tegelijk, maar wisselt ze uit. Als je het over de originele bedoelt.
We zullen zien. Volgende week komen ze binnen, en anders een beetje afwisselen hier en daar.rgras schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:37:
[...]
Het zou misschien kunnen passen, maar ik denk dat de aanhechting voor de cover van de flipcover in de weg zit.
klik!rgras schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:14:
Ik heb net even mijn flipcover vergeleken met de originele backcover en het is aan onderzijde iets dikker, dus al met al betwijfel ik het ten zeerste. Veel succes overigens met het vervangen van de backcover, ik heb hard lopen vloeken.
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Esumontere schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:26:
Is niet zo moeilijk hoor; gewoon op de 'M'-Dimple drukken en bij de USB-poort opentrekken
Ik heb het ook op die manier gedaan, maar het was alles behalve makkelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door datadevil op 04-01-2014 12:47 ]
Als die dingen eenvoudig te openen zijn kan je het LED'je er misschien eenvoudig uithalenenige nadeel....er zit een ledje in die oplicht en knipper en vooral in het donker als ik een film kijk die op de sd lezer staat is zeeer vervelend
De Moto G heeft toch geen gyrometer?sieem schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:31:
De Moto G is bijna stock android, voor 99%. Maar het blijft nog altijd de versie die Motorola heeft gemaakt voor zijn toestel. En daarbij heeft Motorola de camera software vervangen. Je kan wel panorama's maken als je van links swipes in de camera software en dat 'wiel' naar beneden draait.
En als je de camera van de Nexus 5 wilt, kun je dat gelukkig wel installeren, zo modulair is Android gelukkig wel:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2341080
waarom niet?max3D schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:41:
[...]
De Moto G heeft toch geen gyrometer?
The app requires that your phone has a gyro sensor (different from accelerometer sensor). Ensure you have this first before installing this app. You can check the "sensors" section of your phone on GSMArena if you don't know if your device has it.
owdreamwalker schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:10:
@ SonyEricsson
Dit komt klaarblijkelijk door een accelerometer en niet door de gyrometer.
Kom ik nu ook net achter
Dus wat ik wil is helaas niet mogelijk...
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Verwijderd
Moto G - Importeren, Levertijden en PrijzenVerwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:59:
Is er al iets bekend over de 'release' van de 16gb bij Nederlandse winkelketens?
Vind een fysieke Nederlandse lokale winkel een prettig idee. Call me old fashioned.![]()
Iets als Kijkshop, Dixons, Belcompany, MM.
Niemand?amarcus.ict schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:01:
Weten jullie hoe het zit met de garantie als je de bootloader unlocked? Motorola geeft zelf aan op de website dat de garantie vervalt, maar heb gehoord dat ze in veel landen verplicht zijn als nog garantie te geven als het defect niet gerelateerd is aan het unlocken van de bootloader. Hoe zit dat in Nederland?
Mijn Nexus 7 (2012) was geroot en de bootloader was unlocked en die hebben ze onder garantie vervangen (er was iets misgegaan met het lcd-paneel). Geen idee of die je vraag beantwoord, ik weet er ook niet het fijne van.
In Europa is het zo, dat als je je toestel root (en dus bootloader unlockt), dat dan de garantie blijft, mits het defect niet aan jou ligt. Mocht je hem bricken d.m.v. verkeerde zip (bijv.), dan repareren ze hem niet. Gaat het moederbord kapot en is het niet jouw schuld dan moeten ze wettelijk hem gewoon repareren.
KlaasHof schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:39:
Ik heb hem nu enkele dagen in gebruik en vind de accu eigenlijk helemaal niet zo super.
Overdag gaat hij inderdaad langzamer leeg dan mn HTC Desire S maar nogsteeds vrij rap.
s' Nachts staat hij in vlucht stand en dan gaat de accu sneller leeg dan de HTC.
Ik heb expres al geen Skype erop gezet en er is geen app iod die duidelijk een groot deel van mn capaciteit opmaakt.
De rest van het toestel bevalt me super.
Ik heb de Motorola helpdesk gevraagd en die zeggen dat KitKit 4.4 eind januari wordt uitgerold naar mijn Moto G.
Ik snap niet hoe jullie dat doen. Ik laat om de paar minuten mijn mail checken, WiFi gaat nooit in de slaapstand, ik app veel, lees veel het nieuws, bekijk een paar keer video-items en ik zit veel verschillende apps te testen. Met dit alles haal ik met gemak 72 uur+.TimtheToolman schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:48:
Eens. Ben blij als ik met licht gebruik einde van de dag haal. Hij moet savonds aan de lader.
Heb hem 3 dagen geleden besteld, en met mij een paar andere tweakerts, kan je lezen in het andere forum. Wordt hopelijk donderdag a.s. geleverd.loll schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:08:
Heeft iemand al een moto g 16 gb besteld bij belsimpel?
Heb je contact gehad met belsimpel? Ik heb hem namelijk ook besteld 3 dagen terug maar niks gezien van een verwachte levering. Behalve die 5-7 werkdagen.EdwardK123 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:26:
[...]
Heb hem 3 dagen geleden besteld, en met mij een paar andere tweakerts, kan je lezen in het andere forum. Wordt hopelijk donderdag a.s. geleverd.
Heb een mail gekregen waarin ik mijn bestellingsoverzicht kon raadplegen maar meer niet. Ik wacht even af tot donderdag, hopelijk is hij dan binnen. Zag erg veel positieve reviews over belsimpel op tweakers en schijnt een landelijk best betrouwbare firma te zijn.bloodlynx schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:37:
[...]
Heb je contact gehad met belsimpel? Ik heb hem namelijk ook besteld 3 dagen terug maar niks gezien van een verwachte levering. Behalve die 5-7 werkdagen.
Dat is goed om te horen.stane schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:55:
[...]
In Europa is het zo, dat als je je toestel root (en dus bootloader unlockt), dat dan de garantie blijft, mits het defect niet aan jou ligt. Mocht je hem bricken d.m.v. verkeerde zip (bijv.), dan repareren ze hem niet. Gaat het moederbord kapot en is het niet jouw schuld dan moeten ze wettelijk hem gewoon repareren.
Lees hier een nieuwsartikel van Tweakers van afgelopen mei.
Ik neem aan van wel, dat gaat meestal op ID volgens mij en aangezien jij een Europese hebt zal dat wel. Ik heb geen idee wat je in Singapore gaat doen maar iig veel plezier.LunaTempesta schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:10:
Beetje stomme vraag wss. Maar ik vertrek maandag een half jaar naar Singapore. Als de update hier uitkomt zal ik hem daar gewoon ontvangen he?
[ Voor 8% gewijzigd door Katsunami op 05-01-2014 02:14 ]
Sja maar, Google geeft je 50 GB aan Google Drive ruimte extra bij deze foon. Kun je ook een eind mee komen. Ik zit nu lekker op 65 GBSnippo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:03:
Maar muziek streamen vraagt nogal wat bandbreedte, dan ben je vrij snel door je bundel heen. Ook is met hardlopen het bereik niet overal zondannig dat het altijd goed werkt.Ceejay schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:13:
[...]
Sja maar, Google geeft je 50 GB aan Google Drive ruimte extra bij deze foon. Kun je ook een eind mee komen. Ik zit nu lekker op 65 GB
Allemaal waar wat je zegt, je zou onder wifi een offline afspeellijstje kunnen maken van een gig of zo maar dat is inderdaad niet ideaal.Altijd_Lastig schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:17:
[...]
Maar muziek streamen vraagt nogal wat bandbreedte, dan ben je vrij snel door je bundel heen. Ook is met hardlopen het bereik niet overal zondannig dat het altijd goed werkt.
Ik geloof in opslag in de cloud maar dan moet iedereen wel naar 4g en moeten er geen databundels meer zijn.
Heb overigens gister de 16GB in duitslandbesteld, wilde eerst de 8GB bij de mediamarkt halen maar die is in Den Haag 229 euro. Was wat teveel geld.
Niemand? Het is echt niet lekker zo. Bel je bijv handsfree valt signaal terug soms tot disconnect.TimtheToolman schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:51:
Hebben jullie ook last van wegvallend signaal als je em n de hand houdt? Heel raar als ik links bijv in hand hou valt het signaal direct terug naar 1-2 streepjes. Ik kan dit consistent reproduceren. Op xda hebben ze het er ook over. Sommigen hebben totaal geen last. Wellicht foute batch?
Kan zijn dat er iets mis met je antenne is? Zou voor de zekerheid gewoon even contact op nemen met motorola of de winkel waar je hem gekocht hebt.TimtheToolman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:08:
[...]
Niemand? Het is echt niet lekker zo. Bel je bijv handsfree valt signaal terug soms tot disconnect.
Ik had alreeds eerder melding gemaakt dat ik hier last van had, waarschijnlijk zijn wij de weinigen die hier last van hebben. Behalve dat ik het kan zien kan ik het ook merken aan de kwaliteit van de verbinding.TimtheToolman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:08:
[...]
Niemand? Het is echt niet lekker zo. Bel je bijv handsfree valt signaal terug soms tot disconnect.
Ik heb het ook. Eigenlijk alleen als ik de bovenste helft 'afsluit' met mijn hand (achter en zijkanten). De onderste helft lijkt er haast geen last van te hebben. Mijn wifi signaal zwabbert ook, maar niet helemaal gelijk aan het GSM signaal.famier schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:07:
[...]
Ik had alreeds eerder melding gemaakt dat ik hier last van had, waarschijnlijk zijn wij de weinigen die hier last van hebben. Behalve dat ik het kan zien kan ik het ook merken aan de kwaliteit van de verbinding.
Trouwens met wifi heb ik hetzelfde, hou ik de moto in mijn hand dan wordt het signaal zwakker, hou ik de moto tussen duim en wijsvinger (zodat achterkant "vrij zicht" heeft) dan wordt het signaal weer sterker.
Grappig. De moterola van mijn vriendin heeft het juist als ik mijn hand over de onder kant hou. Van vol bereik terug naar 1 streepje. Zijn er al mensen mee terug gegaan?max3D schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:35:
[...]
Ik heb het ook. Eigenlijk alleen als ik de bovenste helft 'afsluit' met mijn hand (achter en zijkanten). De onderste helft lijkt er haast geen last van te hebben. Mijn wifi signaal zwabbert ook, maar niet helemaal gelijk aan het GSM signaal.
I envy you!!!LunaTempesta schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:19:
Alright, thanks. Daar ging ik ook van uit, but you never know.
spoiler: Offtopic answer stageMoet een half jaar stage lopen in het buitenland voor mij Biologie opleiding. Komt goed, heb er zin in.
partyondude schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:23:
Misschien niet helemaal representatief voor hoe het merendeel hier de Moto G gebruikt, indrukwekkend vind ik het wel
Skype en Snapchat waren bij mij de boosdoeners, Skype heb ik verwijderd en snapchat gestopt. Ik open hem dan eens in de x dagen en sluit hem daarna weer af.Crescendo schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:48:
Hoe kan je deze MediaServer-bug eigenlijk voorkomen?
Verwijderd
Hoe kwam je er achter dat snapchat een van de boosdoeners was?? Mijn batterij gaat ineens ook een stuk minder lang mewlennartbee schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:14:
[...]
Skype en Snapchat waren bij mij de boosdoeners, Skype heb ik verwijderd en snapchat gestopt. Ik open hem dan eens in de x dagen en sluit hem daarna weer af.
Bij het gebruik van sommige apps, zie je ineens dat de "MediaServer" gemiddeld rond de 50% van je accu leegslurpt.loll schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:20:
Wat is de mediaserver bug precies?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Had het gelezen op XDA en inderdaad als ik hem afsluit heb ik er geen last van.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:57:
[...]
Hoe kwam je er achter dat snapchat een van de boosdoeners was?? Mijn batterij gaat ineens ook een stuk minder lang mew![]()
Verwijderd
Oke thanks . dan moet ik daar maar eens even op gaan letten. Minder snap gebruiken dus. Ik had al veel van die battery saver apps geprobeerd,maar die werk voor geen meter.!lennartbee schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:31:
[...]
Had het gelezen op XDA en inderdaad als ik hem afsluit heb ik er geen last van.
Met snapchat was het minder erg dan met Skype trouwens. (snapchat verbruikt bij mij tussen de 10 en 30 procent, via mediaserver, en skype was altijd meer dan 50 procent)
Verwijderd
Niet. Android beheert het geheugen zelf. Daar moet je niet mee rotzooien.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:45:
Ik heb sinds vandaag de Moto G 16Gb, ben er zeer tevreden van tot nu toe! Heb wel echter iets vreemds gemerkt, van de 1GB RAM blijkt bij mij maar 350mb vrij te zijn, hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen?
Verwijderd
Vreemd..Nu heb ik bijna evenveel RAM geheugen als mijn oude San FranciscoKatsunami schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:52:
[...]
Niet. Android beheert het geheugen zelf. Daar moet je niet mee rotzooien.
Verwijderd
Swiftkey ooit geprobeerd?:) Weet niet zeker of je het in kan stellen maar het is sowieso het proberen waard.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:44:
Is er iemand dat een goede app weet voor terug een oud toetsenbord te hebben ipv een azerty of qwerty?Heb al wat gezocht maar vind enkel maar slechte app's..
[ Voor 11% gewijzigd door bloodlynx op 06-01-2014 21:06 ]
Wat voor 'oud' toetsenbord ben je naar op zoek?Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:44:
Is er iemand dat een goede app weet voor terug een oud toetsenbord te hebben ipv een azerty of qwerty?Heb al wat gezocht maar vind enkel maar slechte app's..
Verwijderd
Zoals op de gewone toestellen dus met 1 (abc) 2 (def) ...bas-r schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Wat voor 'oud' toetsenbord ben je naar op zoek?
Niet dat dit iets met de Moto G te maken heeft..
Verwijderd
Nee nog nooit gebruikt maar kzal het eens downloadenbloodlynx schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:48:
[...]
Swiftkey ooit geprobeerd?Weet niet zeker of je het in kan stellen met het is sowieso het proberen waard.
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
hmm heb nog niets , ook duitse amazonvandermark schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:08:
Ik krijg net de 4.4.2 update binnen! Heb duitse versie via amazon.de. Kwam 2 minuten geleden melding van, is nu aan het binnenhalen
Wel, de S3 mini is kleiner, handzamer, lichter, heeft perfecte zwartwaardes, NFC, verwisselbare batterij en SD kaart opslag, maar op álle andere gebieden domineert de Moto GBelecthor schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:35:
Hoe vergelijkt deze telefoon zich met de Samsung Galaxy SIII mini? Ik zoek een nieuwe telefoon voor een familielid en het is waarschijnlijk deze of de S3 mini.
De OTA komt in steeds grotere batches, eerst 1% vd telefoons, dan 2%, 4% en zo steeds meer Moto G's die mee genomen worden, ik heb blijkbaar geluk gehadSonyEricsson schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:01:
[...]
hmm heb nog niets , ook duitse amazon
OTA gepushed en met usbkabel ook niets
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Kwam hier rond dezelfde tijd binnen, ook Duitse versie van Amazon.vandermark schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:08:
Ik krijg net de 4.4.2 update binnen! Heb duitse versie via amazon.de. Kwam 2 minuten geleden melding van, is nu aan het binnenhalen
uhm... het kan, het is niet echt nodig.lennartbee schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:00:
Is het eigenlijk aan te raden om een fabrieksreset te doen en schoon te beginnen na de update of niet?
Hier staat tekst
ik heb er een en werkt prima..coenraad7 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:23:
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html
Ik heb een vraagje..
Aangezien de moto G geen sd-kaart lezer heeft.
is dit dan een goeie aankoop en heeft en van jullie hier ervaring mee?
Iseci
Ik hoef er alleen maar grote bestanden op te zetten. zoals een paar films/muziek en gamestntkiller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:27:
[...]
ik heb er een en werkt prima..
het is lekker klein en handig enige nadeel is het ledje wat er op zit...als je de meenova gebruikt om films op te zetten om die snachts te bekijken is dat ledje zeer storend.
Had je nog geprobeerd dat ledje te slopen of er wat tape over heen te plakken?tntkiller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:27:
[...]
ik heb er een en werkt prima..
het is lekker klein en handig enige nadeel is het ledje wat er op zit...als je de meenova gebruikt om films op te zetten om die snachts te bekijken is dat ledje zeer storend.
Verwijderd
Waarom niet gwn een otg kabeltje. Dan kun je er ook een muis/keybord/controller op aan sluiten.coenraad7 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:23:
Ik heb een vraagje..
Aangezien de moto G geen sd-kaart lezer heeft.
is dit dan een goeie aankoop en heeft en van jullie hier ervaring mee?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq