Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:54
Kan iemand mij misschien helpen om stock firmware terug te zetten?

Geen zin in een bricked toestel haha ;)

Gaat om Xt1068. Nu staat er Cm 12.1 op, maar ik merk dat het ook wat onstabiel is soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10_jaar_lurken
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-12-2021
AJK schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:21:
Ik zie net dat de 16G/2GB versie nu op voorraad is bij amazon.fr

Daar heb ik een tijd geleden een pre-order gedaan. Voorlopig echter nog geen verwachte leverdatum.
Maar daar is ie 20 euro goedkoper? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-09 18:19
Kan het vanaf mobiel niet copy pasten maar de 16e moet hij aankomen (g 2015 16gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJK
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 13:09

AJK

...

cantate schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:09:
Kan het vanaf mobiel niet copy pasten maar de 16e moet hij aankomen (g 2015 16gb)
Ik heb het ook even geprobeerd doormiddel van het item nogmaals in de winkelwagen plaatsen:
Het lijkt er inderdaad op dat de levering op de 16e of 17e zal zijn vanuit Frankrijk.
10_jaar_lurken schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:09:
[...]

Maar daar is ie 20 euro goedkoper? :o
En de verzendkosten vallen best mee (€5,68).

[ Voor 35% gewijzigd door AJK op 11-09-2015 16:26 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10_jaar_lurken
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-12-2021
Is het toestel (qua software ook) precies hetzelfde als je die in Frankrijk koopt?

En zal het nog lastig zijn met de garantie als je hem daar haalt? Of neem je dan altijd direct contact op met Motorola en maakt de plaats van aankoop niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verzending is gratis hoor! Ik heb 231,91 euro (gsm + btw) betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJK

AJK

...

10_jaar_lurken schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:53:
Is het toestel (qua software ook) precies hetzelfde als je die in Frankrijk koopt?

En zal het nog lastig zijn met de garantie als je hem daar haalt? Of neem je dan altijd direct contact op met Motorola en maakt de plaats van aankoop niet uit?
Volgens mij is het een kwestie van de taal naar Nederlands of Engels instellen bij de 1e keer opstarten zetten en gaan. Verder is het een simlock vrije Europese versie dus ik voorzien weinig problemen?

Voor de garantie zou je eigenlijk via Amazon.fr moeten gaan maar ik vermoed dat direct via Motorola ook wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02:14
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:53:
De verzending is gratis hoor! Ik heb 231,91 euro (gsm + btw) betaald.
Kom je vast uit Vlaanderen, je forumnaam klinkt ook wel erg Vlaams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 14:21

slaay

Natuurbeleven.com

AJK schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:55:
[...]

Volgens mij is het een kwestie van de taal naar Nederlands of Engels instellen bij de 1e keer opstarten zetten en gaan. Verder is het een simlock vrije Europese versie dus ik voorzien weinig problemen?

Voor de garantie zou je eigenlijk via Amazon.fr moeten gaan maar ik vermoed dat direct via Motorola ook wel gaat lukken.
Heb mijn telefoon bij Amazon.de gekocht, bij garantie gewoon contact opgenomen met Motorola Nederland. Was geen probleem qua garantie.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik55
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:52
Als ik dit lees wordt het nu dus echt tijd dat Motorola met een fix komt voor de StageFright-bug..

https://blog.zimperium.co...ble-for-testing-purposes/

Ik begrijp niet dat dit zooooo llllaaannnngg moet duren.

Hoe is het eigenlijk bij andere fabrikanten geregeld? Ik hoorde dat het op de Nexus wel gefixt is dus Google heeft de oplossing. Ik zag dat iemand de Nexus versie op een Chinese telefoon had gezet...
Zou dat ook op een Moto G (xt1039) werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJK

AJK

...

Krijg net een bericht dat de telefoon verstuurd is en hier de 15e geleverd zou gaan worden. :*)
Oftewel de 16gb versie is wordt nu dus uitgeleverd via Frankrijk.

Overigens betaal ik gewoon verzendkosten naarNederland, maar naar België is dus gratis?
Zal vast niets met postNL te maken hebben...

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Hendrik55 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:40:
Als ik dit lees wordt het nu dus echt tijd dat Motorola met een fix komt voor de StageFright-bug..

https://blog.zimperium.co...ble-for-testing-purposes/

Ik begrijp niet dat dit zooooo llllaaannnngg moet duren.

Hoe is het eigenlijk bij andere fabrikanten geregeld? Ik hoorde dat het op de Nexus wel gefixt is dus Google heeft de oplossing. Ik zag dat iemand de Nexus versie op een Chinese telefoon had gezet...
Zou dat ook op een Moto G (xt1039) werken?
Geen idee, ik dacht zelfs dat ik misschien iets uit deed en daarom geen update kreeg, maar nee er is niks zelfs niet na factory reset.

Ik heb dan wel de Moto E 2nd, waar in de VS ervoor al Android 5.1 uit is en meerdere mensen hebben daar ook al de stagefright fix, hier dus niks want dit is EU en blijkbaar heeft Motorola schijt aan de EU...

Zonde, ik kocht Motorola juist omdat het veel op de Nexus leek qua updates, maar blijkbaar is dat flink veranderd sinds dat het van Lenovo is...

Verwijderd

Dat is inderdaad jammer, ik dacht ook dat Motorola het beter deed qua updates.

Verwijderd

UPDATE

Hi. We have started deploying software with StageFright patches across the globe, with more in the pipeline. Here is a list of devices with new software in either full or staged rollout. (Note: this list may be incomplete -- I'll update as new information becomes available.)

Moto G 1st Gen – EMEA/India Retail
Moto G LTE 1st Gen – Brazil Retail
Moto G 1st Gen – Brazil Retail
Moto X 1st Gen – Brazil Retail/Telcel Mexico
Moto X 2nd Gen – Brazil Retail
Moto E 4G 2nd Gen – Asia Retail
Moto G 2nd Gen – US Retail
Moto G 2nd Gen – Brazil Retail
Moto G 3rd Gen – Retail Brazil
Moto G 2nd Gen – India
Moto E 1st Gen – Brazil/India/US Retail

Updated Sept. 11, 2015
Op te volgen in dit topic : https://forums.motorola.com/posts/05618afc2d

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik hoor nu ook bij 't clubje, ik heb zonet de 2GB versie besteld bij Amazon :)

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:38
Toch nog altijd eerder aan het neigen naar de dual SIM variant (ivm verandering werkgever, eventueel GSMnr werk) van de 16GB maar die lijkt dus enkel in India te verkrijgen...

Iemand die weet of dit toestel wel op Belgische frequenties werkt of hoe ik kan zien of dit matcht met elkaar?

GSM – 850, 900, 1800; UMTS - 900, 2100; 4G - LTE (TD) (1, 3, 7, 8, 28) (40 TD2300

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Want natuurlijk is Brazilië de interessantse markt om te updaten..

Komaan Motorola. Ik zit al sinds maart op 5.0.2, terwijl 5.1 al maanden uit is.

So far die snelle updates.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:20:
[...]

Toch een van de grootste...
We are prioritizing our deployments of the patch to the largest groups of consumers first

• filenox
AJK schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:08:
Krijg net een bericht dat de telefoon verstuurd is en hier de 15e geleverd zou gaan worden. :*)
Oftewel de 16gb versie is wordt nu dus uitgeleverd via Frankrijk.

Overigens betaal ik gewoon verzendkosten naarNederland, maar naar België is dus gratis?
Zal vast niets met postNL te maken hebben...
peptalk schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:18:
[...]

Kom je vast uit Vlaanderen, je forumnaam klinkt ook wel erg Vlaams.
Geen idee of hij uit Vlaanderen komt maar ik in ieder geval wel en ik heb ook 231,91 betaald :)

[ Voor 41% gewijzigd door filenox op 12-09-2015 14:59 ]

• Hendrik55
Jeroenneman schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:20:
[...]

Komaan Motorola. Ik zit al sinds maart op 5.0.2, terwijl 5.1 al maanden uit is.

So far die snelle updates.
Als anti-virus bedrijven zo traag waren met updates, dan was het internet al lang gestorven door virussen....
Kom op met die fix voor die bug nog meer ellend aanricht. Het is al 2 maand geleden sinds hij ontdekt is. Nu heeft een club de code gepubliceerd. Toevallig ook de club die een tool heeft om te testen of je kwetsbaar bent... :? En dat is op zich ook weer een bedenkelijke praktijk, omdat ze ook nog andere apps verkopen......

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02:14
filenox schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:59:

Geen idee of hij uit Vlaanderen komt maar ik in ieder geval wel en ik heb ook 231,91 betaald :)
amazon.fr verstuurt namelijk gratis naar België vandaar.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

QI lader is binnen *O*
Vanavond foto's.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 20:39
Zijn er mogelijkheden om het bereik van de Moto G2 beter te maken ?
Ik heb de G2 sinds jan 2015 en er zijn plaatsen waar ik totaal geen bereik heb en dus niet kan bellen terwijl ik op die plek met de Moto E met dezelfde sim kaart wel bereik heb en kan bellen ?

Verwijderd

"Hij, hij" Kamesolleke is een zij!
filenox schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:59:
[...]

[...]

En ja, een Vlaamse. Het hoeven niet altijd de Nederlanders te zijn bij wie gratis wordt geleverd. >:)
peptalk schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:03:
[...]

amazon.fr verstuurt namelijk gratis naar België vandaar.

Verwijderd

Mijn Moto G 2nd gen geeft nu bijna elke keer bij een verse boot enkele seconden 'Android is upgrading' aan en gaat dan gewoon verder.
Wat wordt er met dit 'Android upgrading' bedoeld? De versienummering is nog steeds identiek en ik merk ook geen veranderingen. Wanneer ik systeemupdates probeer zegt dat ding dat de telefoon up to date is, maar het is nog steeds 5.0.2.

Zou het kunnen dat de telefoon er niet in slaagt om up te graden?
Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen en is 'Android upgrading' niet het upgraden van de android versie, maar het updaten van enkele componenten binnen de geïnstalleerde versie of zo?

• Hendrik55
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:19:
Mijn Moto G 2nd gen geeft nu bijna elke keer bij een verse boot enkele seconden 'Android is upgrading' aan en gaat dan gewoon verder.
Wat wordt er met dit 'Android upgrading' bedoeld? De versienummering is nog steeds identiek en ik merk ook geen veranderingen. Wanneer ik systeemupdates probeer zegt dat ding dat de telefoon up to date is, maar het is nog steeds 5.0.2.

Zou het kunnen dat de telefoon er niet in slaagt om up te graden?
Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen en is 'Android upgrading' niet het upgraden van de android versie, maar het updaten van enkele componenten binnen de geïnstalleerde versie of zo?
Welk model heb je? XT10?? Zichtbaar als je hem aansluit op een pc of onder instellingen>telefooninfo.wettelijke informatie.
Daarmee zou je concreet hier kunnen vragen of er mensen met een zelfde model wel 5.1 hebben.
Er heerst toch wel af en toe een beetje verwarring over welk model iemand nu heeft. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 04:01
Gisteren een geretourneerde Moto G 2015 ontvangen van een bekende webshop voor een mooi prijsje. Toestel is puntgaaf, maar helaas is ie voorzien van een device lock. Kan er dus niks mee :(
Morgen gaat ie maar weer retour.

Mooi toestel verder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op zondag 13 september 2015 @ 06:07:
helaas is ie voorzien van een device lock.
Dat is vreemd, dat lijkt me toch niet de bedoeling. Gezien het een bekende webshop is lijkt de kans dat het om gestolen waar gaat toch wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 07:11:
[...]

Dat is vreemd, dat lijkt me toch niet de bedoeling. Gezien het een bekende webshop is lijkt de kans dat het om gestolen waar gaat toch wat kleiner.
Vorige eigenaar had blijkbaar geen factory reset gedaan en dat is toen dus bij de shop gedaan. Nu vraagt het toestel om in te loggen met het reeds bekende Google account.
Ben er inmiddels achter dat het een vrij nieuwe Android feature is en dat je er (in het geval van Motorola iig) niet zomaar omheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:38
Geen hard reset mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Jawel, maar dat lost het probleem niet op.

Hier staat het beschreven: http://www.androidplanet....evice-protection-android/

[ Voor 20% gewijzigd door InZane op 13-09-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Laatst online: 24-09 18:19
Bonjour,

Vous trouverez ci-dessous un rappel des articles contenus dans cette commande, ainsi qu'une date estimée de livraison :

"Motorola Moto G 3ème génération Smartphone débloqué 4G (Ecran: 5 pouces - 16 Go - 2 Go RAM - Simple Micro-SIM - Android 5.1 Lollipop) Noir"
Date d'arrivée prévue : 16 septembre 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 08:02
It should be delivered to you in accordance with the estimated dates specified in your account:  16 September 2015

Ze antwoorden gelukkig ook op Engelse vragen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Hebben jullie een express bestelling gekozen? Hier is het 16 OF 17 september :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Geen flauw idee. Was te lui voor Google translate voor het verschil in de opties. De bovenste verzendoptie dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Nederlanders & Frans :+
Hoeveel heb je moeten betalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 15-09 10:44
Ben.Hahlen schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:17:
1. Flitsmeister speelt de geluiden voor de flitsers heel zacht af. Dat is dus niet te horen als je de radio een beetje aan hebt. Als ik een beetje "pruts" met de instellingen, dan komt het er soms harder uit, maar het lijkt wel alsof de telefoon "zelf" de geluiden mute als ik in de auto zit en de BT verbinding is actief.
Deze blijft irritant en vreemd. Afgelopen week waren alle geluiden van Flitsmeister weer op een goed volume, maar vanochtend ineens weer heel zacht... Heel irritant.
Niemand die dit herkent?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
filenox schreef op zondag 13 september 2015 @ 17:01:
Nederlanders & Frans :+
Hoeveel heb je moeten betalen? :)
Total

EUR 237,60

Naar NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
EUR 237,59, maar laten we dat vooral in Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Ben.Hahlen schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:22:
[...]

Deze blijft irritant en vreemd. Afgelopen week waren alle geluiden van Flitsmeister weer op een goed volume, maar vanochtend ineens weer heel zacht... Heel irritant.
Niemand die dit herkent?
Ik herken iemand die te hard wil rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ceejay schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:31:
[...]
Ik herken iemand die te hard wil rijden :P
Dat niet per sé ;)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 15:28
Ben.Hahlen schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:22:
[...]

Niemand die dit herkent?
Ik heb er zelf geen last van, maar mijn flitsmeister commentaar komt dan ook over de bluetooth naar m'n autoradio.
Ik zag toevallig wel laatst dat je in flitsmeister kan kiezen op welk "kanaal" hij de meldingen moet verzenden: alarm, media of ringtone. Misschien dat je in die hoek moet zoeken voor de oorzaak (of anders misschien in ieder geval een oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
MaffeMaarten schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:57:
[...]
Ik heb er zelf geen last van, maar mijn flitsmeister commentaar komt dan ook over de bluetooth naar m'n autoradio.
Ik zag toevallig wel laatst dat je in flitsmeister kan kiezen op welk "kanaal" hij de meldingen moet verzenden: alarm, media of ringtone. Misschien dat je in die hoek moet zoeken voor de oorzaak (of anders misschien in ieder geval een oplossing)
Die opties had ik inderdaad ook gevonden en getest, maar geen van allen doet wat het moet.
Als ik via BT een podcast oid luister, dan komen de meldingen "netjes" over de speakers in de auto, maar ja, ik luister niet altijd via mijn telefoon, en dat is nu net het probleem :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Erasmo schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:40:
QI lader is binnen *O*
Vanavond foto's.
Leugenaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Sorry druk weekend :P

Ze staan hier: gallery: Erasmo

De foto's spreken voor zich. Het kabeltje is een tikkie lang maar je merkt het niet onder de cover.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 22:09
Ik wil de Motorola Moto G 4G (Gen 3) Zwart aanschaffen, maar als ik het goed begrijp zit er geen lader bij.

Is dit correct, lijkt me een beetje vreemd dat de lader er niet bij zit.

Als dit zo is moet deze dan ook van Motorola zijn. Aangezien dit mijn eerste Smartphone wordt en er weinig verstand van heb is de volgende vraag: is de Motorola Simlock vrij of is dat standaard..... heb een pre-paid kaartje :)

[ Voor 5% gewijzigd door RoaDHouse op 14-09-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RoaDHouse schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:09:
Ik wil de Motorola Moto G 4G (Gen 3) Zwart aanschaffen, maar als ik het goed begrijp zit er geen lader bij.

Is dit correct, lijkt me een beetje vreemd dat de lader er niet bij zit.

Als dit zo is moet deze dan ook van Motorola zijn. Aangezien dit mijn eerste Smartphone wordt en er weinig verstand van heb is de volgende vraag: is de Motorola Simlock vrij of is dat standaard..... heb een pre-paid kaartje :)
Het is al sinds de eerste Moto G het geval, in de VS krijg men een fixed lader (dus geen los USB kabel en stekkertje, maar gewoon een normale lader) en in EU krijgt men alleen de USB kabel erbij, en dit is als sinds de eerste Moto G zo.

Zo'n blokje kost je ongeveer 5 euro, valt mee dus, zou zelf wel voor eentje van 10 gaan aangezien die vaker aan de veillogheidsvoorschriften voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 22:09
Mizgala28 schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:17:
[...]

Het is al sinds de eerste Moto G het geval, in de VS krijg men een fixed lader (dus geen los USB kabel en stekkertje, maar gewoon een normale lader) en in EU krijgt men alleen de USB kabel erbij, en dit is als sinds de eerste Moto G zo.

Zo'n blokje kost je ongeveer 5 euro, valt mee dus, zou zelf wel voor eentje van 10 gaan aangezien die vaker aan de veillogheidsvoorschriften voldoen.
Ik zie nu pas dat je bij coolblue vershillende pakketjes kan kopen http://www.pdashop.nl/pro...469.1262228226.1442258515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ikea koppla is perfect en kost je maar 8,-

Kun je 3 apparaten tegelijk mee opladen, mits je 3 kabeltjes hebt. :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 10:29
Sedert enkele dagen heb ik geen netwerk meer op mijn moto G 4G 1st Gen (XT1039) OOk zoeken naar beschikbare netwerken geeft 'Fout bij zoeken naar netwerken'. Simkaart in mijn oude xperia gestoken, vind direct netwerk. Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
francisp schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:02:
Sedert enkele dagen heb ik geen netwerk meer op mijn moto G 4G 1st Gen (XT1039) OOk zoeken naar beschikbare netwerken geeft 'Fout bij zoeken naar netwerken'. Simkaart in mijn oude xperia gestoken, vind direct netwerk. Iemand enig idee ?
Enige wat je nog kan proberen is een SIM-kaart van iemand anders in je toestel stoppen, liefst met een andere provider en zien of je dan wel netwerk kan vinden. Dan weet je of het aan de simkaart kan liggen (of in ieder geval de combinatie telefoon-simkaart).
Neem aan dat je het toestel wel al een keer opnieuw hebt opgestart? Laatste redmiddel kan dan nog een factory reset zijn. Anders zit er niks anders op dan ter reparatie op te sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, de Motorola G 2014 (alles stock)van m'n schoonouders lijkt overleden. Hij kan niet meer worden opgeladen, zodra de stekker erin gaat komt het batterij logo in beeld (0 of 1%) en daarna het Motorola logo, en weer opnieuw opstarten. Accu laad verder niet op. Ik kan wel in het fastboot menu komen, maar elke keuze resulteert in een bootloop.
Ik vermoed dat het toestel na 9 maanden al is overleden, maar sta open voor goede ideeën :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
9 maanden is wel heel snel, kan je niet gebruik maken van je garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ja, dat wel maar ik had gehoopt op een oplossing / optie die ik nog niet heb kunnen vinden. Anders gaat hij deze week terug naar Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 22:17
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:27:
Hmm, de Motorola G 2014 (alles stock)van m'n schoonouders lijkt overleden. Hij kan niet meer worden opgeladen, zodra de stekker erin gaat komt het batterij logo in beeld (0 of 1%) en daarna het Motorola logo, en weer opnieuw opstarten. Accu laad verder niet op. Ik kan wel in het fastboot menu komen, maar elke keuze resulteert in een bootloop.
Ik vermoed dat het toestel na 9 maanden al is overleden, maar sta open voor goede ideeën :)
Je hebt al een andere lader geprobeerd ?

Ik had een soortgelijk probleem met een Tablet die niet meer wilde laden.

Een iets sterkere lader deed het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb inmiddels 4 verschillende laders geprobeerd, ook de originele lader van mijn G2 en de snellader van de S6 Edge +, ook een snelle en krachtige lader. Ook de USB poorten van 2 verschillende laptops en een BlitzWolf lader.

Ik heb sterk het vermoeden dat het niet aan de laders ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 18:55
Ik heb mijn telefoon maanden geleden gedowngrade van 5.0 naar 4.4.

Nu wil ik cyanogenmod 12.1 weleens proberen, maar ik begreep dat je daarvoor eerst een custom recovery moet installeren. Helaas kan ADB mijn telefoon niet meer vinden. Ik heb de Moto G drivers geïnstalleerd en ook de ADB drivers. USB debugging staat aan. Het apparaat wordt herkend in apparaatbeheer, maar hij wordt dus niet gezien door ADB in de command prompt. Iemand een idee?

Kan je trouwens direct van KitKat 4.4 naar cyanogenmod 12.1? Of moet je eerst CM 11 of 12 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:49
Waarschijnlijk direct CM12.1 (heb ik recentelijk zelf gedaan op mijn Xiaomi Redmi 2 Pro). Is het al een stable release?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Wildfire

Joy to the world!

Card Nox schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:26:
Waarschijnlijk direct CM12.1 (heb ik recentelijk zelf gedaan op mijn Xiaomi Redmi 2 Pro). Is het al een stable release?
Voor de Titan (Moto G 2e generatie, van vorig jaar dus) zijn er pas sinds eind augustus releases voor de GSM. Nightlies dus.

Alhoewel mijn vader er prima mee werkt, geen problemen.

Dat het nightlies zijn wil niet zeggen dat je problemen zult hebben. Op mijn Galaxy S5 draaien al sinds ik 'm kocht nightlies van CM 12 en 12.1 :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

janvanduschoten schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:24:
Ik heb sterk het vermoeden dat het niet aan de laders ligt.
Ik durf het bijna niet te vragen ... naast de laders ook verschillende kabels geprobeerd?

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

DeBolle schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:24:
[...]

Ik durf het bijna niet te vragen ... naast de laders ook verschillende kabels geprobeerd?
Ja, verschillende laders met elk een eigen usb kabel. Ik heb trouwens ook nog m'n Xiaomi powerbank geprobeerd (ook met een andere kabel) maar ook dat resulteerde in een bootloop...

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:49
Wildfire schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:17:
[...]
Dat het nightlies zijn wil niet zeggen dat je problemen zult hebben. Op mijn Galaxy S5 draaien al sinds ik 'm kocht nightlies van CM 12 en 12.1 :)
Helemaal waar. Reden dat ik het vroeg was omdat de nightly van de Redmi 2 Pro een bug heeft waardoor de camera niet werkt, dat was een deal breaker voor mij.

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 10:29
Enige wat je nog kan proberen is een SIM-kaart van iemand anders in je toestel stoppen, liefst met een andere provider en zien of je dan wel netwerk kan vinden. Dan weet je of het aan de simkaart kan liggen (of in ieder geval de combinatie telefoon-simkaart).
Neem aan dat je het toestel wel al een keer opnieuw hebt opgestart? Laatste redmiddel kan dan nog een factory reset zijn. Anders zit er niks anders op dan ter reparatie op te sturen..
Al een simkaart van Lycamobile geprobeerd (mobistar netwerk), mijn normaal kaartje is Mobile Vikings (base netwerk), geen verschil. Al meermaals gereboot, al opgestart met de usb-kabel in en de aan-uit knop twee minuten vasthouden, al een factory reset gedaan. Ik heb hem van augustus 2014 (een maandje nadat hij uitkwam in de Benelux), dus gaat hij terug naar bol.com.

Verwijderd

Hoop dat iemand hier een oplossing heeft. Zoon heeft vannacht telefoon opgeladen, zet hem aan en telefoon start op totdat melding komt: Android Proces Media Gestopt. Loopt dan vast en begint weer met opstarten en komt dan weer met melding.

Ik denk Factory Reset, dus Start Volume Down, liggend Android Poppetje, Aan Knop Volume Up, maar recovery Menu verschijnt niet.

Hoe kom ik daar alsnog in zodat ik toestel kan resetten? Ben normaal vrij handig met Android maar loop nu vast.

Graag jullie medewerking anders zit er niks anders op dan toestel opsturen. Alvast bedankt!!!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 19:25
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:04:
Hoop dat iemand hier een oplossing heeft. Zoon heeft vannacht telefoon opgeladen, zet hem aan en telefoon start op totdat melding komt: Android Proces Media Gestopt. Loopt dan vast en begint weer met opstarten en komt dan weer met melding.

Ik denk Factory Reset, dus Start Volume Down, liggend Android Poppetje, Aan Knop Volume Up, maar recovery Menu verschijnt niet.

Hoe kom ik daar alsnog in zodat ik toestel kan resetten? Ben normaal vrij handig met Android maar loop nu vast.

Graag jullie medewerking anders zit er niks anders op dan toestel opsturen. Alvast bedankt!!!
Ben je niet in de war met CWM/TWM?

Is dat niet vol-up indrukken, vervolgens power indrukken en 4 sec vast houden, power los en dan pas vol-up los?

Vervolgens navigeren met vol-down en keuze bevestigen met vol-up, niet de power button.

[ Voor 7% gewijzigd door guapper op 16-09-2015 11:48 ]

• R3born76
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-09 12:17
francisp schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:31:
[...]

Al een simkaart van Lycamobile geprobeerd (mobistar netwerk), mijn normaal kaartje is Mobile Vikings (base netwerk), geen verschil. Al meermaals gereboot, al opgestart met de usb-kabel in en de aan-uit knop twee minuten vasthouden, al een factory reset gedaan. Ik heb hem van augustus 2014 (een maandje nadat hij uitkwam in de Benelux), dus gaat hij terug naar bol.com.
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met mijn XT1039 (stock rom, juli 2014 bij bol.com aangeschaft). Geen netwerk meer, wel nog wifi. Vanalles geprobeerd tot en met factory reset aan toe.

Na wat zoeken kwam ik erachter dat je met een speciale dialercode een testmenu kunt oproepen. Mijn toestel gaf onder telefooninformatie aan dat de radio uitgeschakeld stond en het lukte niet om deze weer in te schakelen. Conclusie: toestel defect.

Garantie geclaimd bij bol.com en toestel opgestuurd. Kreeg na een week of 3 een vervangend exemplaar met de mededeling dat mijn oude toestel niet gerepareerd kon worden.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als het goed is:

Toestel uit > volume down & power knop indrukken> na een paar secondes de power knop weer los, volume down ingedrukt houden> Fastboot menu

Verwijderd

guapper schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:18:
[...]

Ben je niet in de war met CWM/TWM?

Is dat niet vol-up indrukken, vervolgens power indrukken en 4 sec vast houden, power los en dan pas vol-up los?

Vervolgens navigeren met vol-down en keuze bevestigen met vol-up, niet de power button.
Het bleek bij mij dus te zijn. Power vasthouden en tappen op Volume Up. Pfffff, drie uur gekost.

• filenox
Mizgala28 schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:17:
[...]

Bij de Moto G 2015 16GB zit wel een - fixed - oplader :)

• Hendrik55
R3born76 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:00:
[...]

Na wat zoeken kwam ik erachter dat je met een speciale dialercode een testmenu kunt oproepen. Mijn toestel gaf onder telefooninformatie aan dat de radio uitgeschakeld stond en het lukte niet om deze weer in te schakelen. Conclusie: toestel defect.
Speciale dialercode?? Welke? Hoe werkt dat? Ik had om mijn HTC volgens mij ook zoiets...... Ik ben benieuwd.

• acoster

• Mizgala28
filenox schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:55:
[...]

Bij de Moto G 2015 16GB zit wel een - fixed - oplader :)
Apart, dan is die niet voor NL bedoelt.

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 10:15
Mizgala28 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:25:
[...]

Was dat met de oudere Moto G's van Amazon Frankrijk niet ook al zo?

• filenox
[...]

Dat klopt, ik heb 'm via Amazon.fr :)

• Hendrik55
_/-\o_ Zijn een paar hetzelfde als voor HTC o.a. *#*#4636#*#*

Maar toch bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Hendrik55 op 16-09-2015 20:27 ]

• acoster
Hendrik55 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:27:
[...]

_/-\o_ Zijn een paar hetzelfde als voor HTC o.a. *#*#4636#*#*

Maar toch bedankt.
Ja...mag dat niet? Zou juist handig zijn als elke fabrikant dezelfde aan houdt...en volgens mij doen ze dat ook wel.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
[...]

Waarom krijgen de fransen wel een lader en wij niet?
En waarom krijgen ze geen USB-lader?

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 14:21

slaay

Natuurbeleven.com

https://motorola-mobility...nswers/detail/a_id/107376

De release notes van de 5.1 upgrade voor de Moto G (1st gen) staan online, dus de wereldwijde uitrol zal niet lang op zich laten wachten!

Dich bis echt unne foëzen haas

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vanmorgen had ik de 5.1-update al via een notificatie op mn XT1033. Helaas faalt de installatie, ik gok doordat 't toestel geroot is, dus dat wordt even puzzelen :).

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• wienesroa
Ik verwacht zeer binnenkort mijn Moto G 2015 binnen te krijgen. Ik zoek naar een praktisch hoesje. Is de meldingsdetectie (waarschuwing op scherm) zo goed, dat ik eigenlijk iets moet zoeken zonder dat het scherm wordt afgedekt. Dus soort van rubber cover en screen protector?
Iemand al iets gekocht en er enorm blij mee? :-)

• Mizgala28
Olaf van der Spek schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:11:
[...]

Waarom krijgen de fransen wel een lader en wij niet?
En waarom krijgen ze geen USB-lader?
Geen idee, is net zo belachelijk als waarom wij (eu) geen lader krijgen bij de 3ds en de Amerikanen wel.

• SlinkingAnt
  • Niet online
SlinkingAnt schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:46:
Vanmorgen had ik de 5.1-update al via een notificatie op mn XT1033. Helaas faalt de installatie, ik gok doordat 't toestel geroot is, dus dat wordt even puzzelen :).
Inmiddels update succesvol kunnen installeren, wel een factory reset gedaan en de originele bootloader/image moeten herstellen via fastboot.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08
Afgelopen week heftig regen en mijn Moto G (2014) was een beetje nat geworden. Nu werken mijn volume knoppen niet goed, volume omlaag knop lijkt helemaal kapot te zijn. Als ik nu op een van de drie knoppen aan de zijkant druk wordt het als volume omlaag gezien, waardoor ik nu vast zit in flash mode en er niet meer uit kan.
Ik ga kijken of er een reparatiezaakje iets aan kan doen, anders een nieuwe telefoon kopen, wat ik best jammer vind.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
Ik ga vandaag als het goed is op het postkantoor mijn nieuwe Moto G 2gb / 16gb ophalen. Gisteren was ik helaas niet thuis toen hij afgeleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorbathagreek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2022
Volgens mij zijn er al mensen die de Moto G 3dr 2GB/16 GB hebben wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jorca schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:21:
Afgelopen week heftig regen en mijn Moto G (2014) was een beetje nat geworden.
Zonde.. de nieuwe G is waterproof toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 15:28
Jorca schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:21:
Afgelopen week heftig regen en mijn Moto G (2014) was een beetje nat geworden. Nu werken mijn volume knoppen niet goed, volume omlaag knop lijkt helemaal kapot te zijn. Als ik nu op een van de drie knoppen aan de zijkant druk wordt het als volume omlaag gezien, waardoor ik nu vast zit in flash mode en er niet meer uit kan.
Ik ga kijken of er een reparatiezaakje iets aan kan doen, anders een nieuwe telefoon kopen, wat ik best jammer vind.
Als je ergens (ik zou eBay proberen, als ze het bij dealextreme/banggood/ect. niet hebben) een nieuwe knopjes kan vinden, is de reparatie best goed zelf te doen. Heb ik voor m'n usb socket van de galaxy nexus vroeger ook wel eens gedaan, en daar heb ik toen nog een half jaar extra plezier van kunnen hebben.

Aan de andere kant moet een reperatiezaakje er dan ook nog wel iets mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08
MaffeMaarten schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:01:
[...]

Als je ergens (ik zou eBay proberen, als ze het bij dealextreme/banggood/ect. niet hebben) een nieuwe knopjes kan vinden, is de reparatie best goed zelf te doen. Heb ik voor m'n usb socket van de galaxy nexus vroeger ook wel eens gedaan, en daar heb ik toen nog een half jaar extra plezier van kunnen hebben.

Aan de andere kant moet een reperatiezaakje er dan ook nog wel iets mee kunnen.
Ik had mijn telefoon vandaag los geschroefd om te kijken waar het aan ligt, volgens mij is er een sluiting plaatsgevonden. Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar het feit dat mijn scherm ook niet altijd aan gaat laat mij denken dat het vervangen van knopjes niet zal helpen.
Nu zit ik een beetje rond te kijken naar mogelijke reparatie winkels, :|

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoyo13
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 11:21
Zorbathagreek schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:51:
Volgens mij zijn er al mensen die de Moto G 3dr 2GB/16 GB hebben wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb Moto G 2015 2GB/16 GB (van amazon.fr) nu een dag en het toestel werkt heerlijk vlot, apps blijven op de achtergrond gewoon openstaan en starten snel, ligt lekker in de hand en met de accu kan ik ook 2 dagen doen heb ik het vermoeden. In vergelijking met mijn oude HTC Sensation XE een enorme verbetering iig. Moto display is trouwens ook een hele fijne toevoeging. Verder zaten er tot mijn verbazing een 550mA oplader en oortjes bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
SlinkingAnt schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:57:
[...]

Inmiddels update succesvol kunnen installeren, wel een factory reset gedaan en de originele bootloader/image moeten herstellen via fastboot.
Heb je de bootloader ook weer opnieuw gelocked? Of wad dat niet nodig en kan je met unlocked bootloader ook updaten?(:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
Yoyo13 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:17:
[...]

Ik heb Moto G 2015 2GB/16 GB (van amazon.fr) nu een dag en het toestel werkt heerlijk vlot, apps blijven op de achtergrond gewoon openstaan en starten snel, ligt lekker in de hand en met de accu kan ik ook 2 dagen doen heb ik het vermoeden. In vergelijking met mijn oude HTC Sensation XE een enorme verbetering iig. Moto display is trouwens ook een hele fijne toevoeging. Verder zaten er tot mijn verbazing een 550mA oplader en oortjes bij. :)
Damn, kan niet meer wachten. Ik ga hem ook zo ophalen. Mijn S4 is defect en heb nu mijn oude S3 weer in gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
RonaldMeer schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:33:
[...]

Heb je de bootloader ook weer opnieuw gelocked? Of wad dat niet nodig en kan je met unlocked bootloader ook updaten?(:
Nee, ik heb de bootloader niet gelocked. Had een mooie how-to op XDA gevonden, waarin duidelijk staat wat je moet doen, en welke stappen je kunt skippen (4.1 en 4.3 uit mn hoofd) om je bootloader niet opnieuw te locken. Helaas geen linkje bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorbathagreek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2022
Dat zijn goede berichten YoYo! thanks . nu nog een dual sim versie ...
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 19:25
SlinkingAnt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:42:
[...]

Nee, ik heb de bootloader niet gelocked. Had een mooie how-to op XDA gevonden, waarin duidelijk staat wat je moet doen, en welke stappen je kunt skippen (4.1 en 4.3 uit mn hoofd) om je bootloader niet opnieuw te locken. Helaas geen linkje bij de hand.
Over het locken van de bootloader, met name voor mensen die hun telefoon unlocked hebben en voor garantie de bootloader willlen locken: je kunt de bootloader wel opnieuw locken, maar het zal voor Motorola altijd zichtbaar blijven dat deze unlocked is geweest.

Je kunt dit zelf ook zien in de fastboot modus dacht ik.
Je ziet dan èèn van de volgende teksten:
Device is LOCKED. Status Code: 0
Device is UNLOCKED. Status Code: 1
Device is LOCKED. Status Code: 2

Na het flashen van de originele Motorola image van je telefoon krijg je vervolgens ook de unlocked melding met warranty void/null mededeling. Dat plaatje kun je vervangen, maar helaas voor ons, is het eerste wat ze bij het Motorola Service Center doen met een telefoon is deze terug zetten naar de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
SlinkingAnt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:42:
[...]

Linkje is niet nodig, heb mij stock recovery en rom al teruggezet (xt1068) alleen daar is nog geen 5.1 voor helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
[...]

Dit kan ik allemaal bevestigen, behalve die 2 dagen dan ;) Ik zit nu op 51% (unplugged sinds een uur of 9) waarbij ik een screen-on time heb van 2u en 46min :) 2 dagen zonder opladen lukt dus alleen met licht gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
Ik heb hem dan ook eindelijk (Amazon.FR). Er zitten een lader en oordopjes bij.

Ten opzichte van de s4 ziet het er wat eenvoudiger uit qua achtergrond apps toetsenbord. Maar niet storend en door de supersnelle reactietijd een het snel.

Ik kan nog niet ontdekken hoe ik instel dat ik 'oneindig' door de app pagina's kan scrollen. K kan nu naar links en rechts tot aan eerste en laatste.

Ik heb alle apps open (facebook foxspirrs sygic rabo email Gmail galerij Chamberlain kaku etc) en het blijft retesnel.

Ook voelt hij heel degelijk aan. Misschien ietwat zwaar als ik hem met de plastic s4 vergelijk.
Camera is ook goed. Accuduur en wat er gebeurd na wat meer intensief gebruik kan ik nog niet zeggen.

Ohja. Ik heb 2gb 16gb en een sandisk 32gb ultra icm Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
wienesroa schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:15:
Ik kan nog niet ontdekken hoe ik instel dat ik 'oneindig' door de app pagina's kan scrollen. K kan nu naar links en rechts tot aan eerste en laatste.
Door een andere launcher te installeren, Apex bijvoorbeeld. Wat jij wilt gaat niet met de Google Now Launcher. Het installeren van een andere launcher is sowieso aan te raden, de app icons bij de GNL zijn echt belachelijk groot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 00:01
[...]

Hoe zit het dan met de garantie? Moet je hem dan terug opsturen naar amazon of gaat dit rechtstreeks via motorola?

Heeft iemand misschien ervaring met het garantiebeleid van amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Skalders schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:00:
[...]

Hoe zit het dan met de garantie? Moet je hem dan terug opsturen naar amazon of gaat dit rechtstreeks via motorola?

Heeft iemand misschien ervaring met het garantiebeleid van amazon?
Bij problemen kon je ook bij Motorola terecht meen ik hier te hebben gelezen.

Ik kan het wel niet meteen terugvinden :X
Pagina: 1 ... 57 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.