Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
TFHfony schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:30:
[...]

Wat doen jullie toch met dat toestel. Ik gebruik het ding om lekker op FB te zitten, whatsappen, Rabo Telebankieren, bellen, foto's maken, etc... En ik doe gewoon 3 dagen met het ding:

[afbeelding]
Zolang haal ik sowieso niet. Vooral als ik thuis zit gaat de accu heel erg hard achteruit i.v.m. hele slechte mobiele ontvangst. Het toestel blijft dan vaak zoeken. Op het werk gaat het inderdaad een stuk beter.

Vodafone heb ik sowieso de ervaring mee dat wanneer ontvangst slecht is, de accu héél erg hard achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Slechte ontvangst heb ik thuis ook: Over het algemeen geen enkel streepje. Lang leve nieuwbouwhuizen en rolluiken ;-) Als ik het toestel niet gebruik haalt hij 4 dagen, maar bij normaal gebruik zeker 2 a 3...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:07
TFHfony schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:30:
[...]

Wat doen jullie toch met dat toestel. Ik gebruik het ding om lekker op FB te zitten, whatsappen, Rabo Telebankieren, bellen, foto's maken, etc... En ik doe gewoon 3 dagen met het ding:
Hoeveel screen on-time?
Continue wifi of mobiel inet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, zelf heb ik ook de Moto g 4g.
Ik heb een top App ontdekt! Deze heet GMD Immersive. Wat deze app kan en doet is het volgende: hij kan je softkeys en notificatie balk laten verdwijnen zodat je een volledig scherm hebt, met bijvoorbeeld internet, WhatsApp enz enz! Je kunt met de pro versie (kost 2,29) zelf kiezen welke apps volledig scherm moeten zijn! Met een veeg vanaf onderaan je scherm, komen de softkeys weer in beeld. En je kunt zelf instellen hoeveel seconden ze blijven staan. Ik ben er iedergeval super blij mee! Gewoon nu een vol 4,5inc. Scherm zonder die irritante softkeys!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-10 16:13
Mijn Moto G gaat thuis op wifi juist het langst mee. Dan duurt het echt een eeuwigheid voor er weer een procent afgaat. Merk alleen wel dat de eerste procenten het hardst gaan. In een kwartier van 100% naar 95% terwijl ik er niets mee gedaan heb (ontkoppelen, fietsen naar station en in de trein weer op m'n foon kijken). Maar goed, voor de rest vind ik het een onwijs fijne vond. Heb hem nu bijna een jaar en hij draait nog steeds als een zonnetje. Dat kan ik van m'n vorige telefoons (HTC Desire en Xperia U niet zeggen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Card Nox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:59:
[...]

Hoeveel screen on-time?
Continue wifi of mobiel inet aan?
Pfff, ik tel het niet, maar een uur of 2 a 3 per dag? Groot deel van de dag op de WiFi (thuis en op kantoor), maar tijdens de lunch op 3G (waarbij ik nogal veel met het ding speel). Ook verschillende telefoontjes gepleegd... Kortom: Redelijk normaal gebruik denk ik?
Maar wat ik wel gemerkt heb: Zet locatiebepaling uit en je accuduur verdubbelt...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59

The Wizard

Moderator Mobile
Je kan de scherm aan tijd gewoon zien door op Scherm te klikken ;).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:34:
Hoi allemaal, zelf heb ik ook de Moto g 4g.
Ik heb een top App ontdekt! Deze heet GMD Immersive. Wat deze app kan en doet is het volgende: hij kan je softkeys en notificatie balk laten verdwijnen zodat je een volledig scherm hebt, met bijvoorbeeld internet, WhatsApp enz enz! Je kunt met de pro versie (kost 2,29) zelf kiezen welke apps volledig scherm moeten zijn! Met een veeg vanaf onderaan je scherm, komen de softkeys weer in beeld. En je kunt zelf instellen hoeveel seconden ze blijven staan. Ik ben er iedergeval super blij mee! Gewoon nu een vol 4,5inc. Scherm zonder die irritante softkeys!
Bedankt !!

Handig, bij sommige apps/ games deed de Motorola dit zelf al maar soms ook niet...
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:50
TFHfony schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:30:
[...]

Pfff, ik tel het niet, maar een uur of 2 a 3 per dag? Groot deel van de dag op de WiFi (thuis en op kantoor), maar tijdens de lunch op 3G (waarbij ik nogal veel met het ding speel). Ook verschillende telefoontjes gepleegd... Kortom: Redelijk normaal gebruik denk ik?
Maar wat ik wel gemerkt heb: Zet locatiebepaling uit en je accuduur verdubbelt...
No way dat je 6 uur SoT hebt en na 2 dagen nog 30%+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Ik haal regelmatig 2dagen + aantal uur. Dan moet ie de derde dag wel aan de lader.
WiFI altijd aan (heb zowel thuis als op werk goed bereik), GPS uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Outlandos schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:30:
[...]

Dat lukt mij ook niet. Maar wel 6 uur SoT en 2 dagen door kunnen komen waarna ie in allerijl aan de oplader moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

[...]

Ik had het nog even nagekeken (kende de functie niet eens om door te klikken voor de details). Maar de SoT was later die avond zo'n 5 en een half uur. Gesprekstijd een ruime 40 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:50
Lord_Dain schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:21:
Ik haal regelmatig 2dagen + aantal uur. Dan moet ie de derde dag wel aan de lader.
WiFI altijd aan (heb zowel thuis als op werk goed bereik), GPS uit.
Gps helemaal uit of op Accu besparing modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
[...]

of dit waar is maakt mij niet uit...

Ik weet wel dat de moto g (heb 2013 en 2014 model) erg goed met zijn accu is.

Wij halen gemakkelijk 1.5 dag en soms 2 dagen waarna de stekker d'r weer in gaat...

en qua performance is het ook gewoon een goed toestel met redelijk goede secificaties...

...de beste in zijn prijsklasse m.i.

[ Voor 21% gewijzigd door gram501 op 01-12-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:02
Hé wat mooi vanochtend kreeg ik een update voor Motorola update-services binnen om de Lollipop upgrade mogelijk te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 18:31
musicfreak schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 06:32:
Hé wat mooi vanochtend kreeg ik een update voor Motorola update-services binnen om de Lollipop upgrade mogelijk te maken!
Heb ik ook gehad. Echte release van Lollipop is niet ver weg meer. Als het goed is moet iedereen deze week de update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:56

IkWilbert

Het is mij!

Thom2289 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:25:
[...]

Heb ik ook gehad. Echte release van Lollipop is niet ver weg meer. Als het goed is moet iedereen deze week de update krijgen.
Bron? Ik zie dat namelijk echt niet gebeuren... Amerika heeft de update voor de single sim versie G 2014.
Soak test moet nog beginnen in India dus ik verwacht echt geen update deze week voor ons.
Heb het dan over de Moto G 2014

[ Voor 4% gewijzigd door IkWilbert op 02-12-2014 09:28 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 18:31
IkWilbert schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:28:
[...]

Bron? Ik zie dat namelijk echt niet gebeuren... Amerika heeft de update voor de single sim versie G 2014.
Soak test moet nog beginnen in India dus ik verwacht echt geen update deze week voor ons.
Heb het dan over de Moto G 2014
Excuus heb het over de 2013.
https://plus.google.com/a...w1tyn04cgzwi0t34fzi5cog0k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:51

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Meer mensen hier last van een lamme 3,5mm plug? Steeds als de 3,5mm jack van mijn koptelefoon iets beweegt denkt de Moto G dat hij eruit is, waardoor dus de muziek stopt. :(
Als ik wat op internet zoek is het een bekend probleem, wat gewoon terugkeert na reparatie. Dus ik heb weinig zin om het toestel kwijt te zijn aan reparatie en het dan weer te krijgen.
Zit nu te kijken naar een bluetooth headset, maar eigenlijk is dat ook maar een lapmiddel. :/

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:55
blitzkrieg schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:39:
Meer mensen hier last van een lamme 3,5mm plug? Steeds als de 3,5mm jack van mijn koptelefoon iets beweegt denkt de Moto G dat hij eruit is, waardoor dus de muziek stopt. :(
Als ik wat op internet zoek is het een bekend probleem, wat gewoon terugkeert na reparatie. Dus ik heb weinig zin om het toestel kwijt te zijn aan reparatie en het dan weer te krijgen.
Zit nu te kijken naar een bluetooth headset, maar eigenlijk is dat ook maar een lapmiddel. :/
Hmm nog geen last van gehad. Ik gebruik hem toch wel intensief met koptelefoon, hardlopen en overige sporten. Hoe oud is je toestel? Ik gebruik hem nu ongeveer 3 maanden (Moto G 4G 2013).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
Blitzkrief, ik heb hetzelfde probleem gehad. Hij switchte heel de tijd van koptelefoon naar luidspreker, ook als ik geen koptelefoon had insteken, héél irritant. Nu,ik heb gemerkt dat de headphone jack van de Moto G uit twee delen bestaat. Dus ik dacht: misschien zit dat niet meer zo goed, dus ik heb wat op de aansluiting gedrukt en sindsdien heb ik er helemaal geen last meer van. Probeer het eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 16:11
Hee, de eerste tekenen dat er iets gaat gebeuren.
Ik heb een app update gekregen; "Motorola Update-services"

In de comments staat;
Deze update is noodzakelijk om een toekomstige upgrade van uw apparaat naar Android 5.0, Lollipop, mogelijk te maken.

Het installatie bestand wordt bijgewerkt op: Moto G (1e gen.)

OEPS, ik zie nu pas dat ik de zoveelste ben. SORRY!!!

[ Voor 8% gewijzigd door german8 op 02-12-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:51
KlaasHof schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:48:
Hee, de eerste tekenen dat er iets gaat gebeuren.
Ik heb een app update gekregen; "Motorola Update-services"

In de comments staat;
Deze update is noodzakelijk om een toekomstige upgrade van uw apparaat naar Android 5.0, Lollipop, mogelijk te maken.

Het installatie bestand wordt bijgewerkt op: Moto G (1e gen.)
;)
musicfreak schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 06:32:
Iedereen zit te wachten.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:44
Ben erg benieuwd. Zie dat ik de update ook heb ontvangen. Benieuwd hoe 5.0 uiteindelijk draait op m'n Moto G na de matige ervaring icm de Nexus 7 2012(clean install)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:11

P!m

Komt die "Motorola Update-services" via de Play Store of komt hij via "Systeem updates"? Op mijn Moto G LTE/4G nog niets ontvangen.

Hoewel, gisteren ging hij ineens wat raars doen. Er kwam een groot rond Motorola logo in beeld met een pulserend effect(dit logo). Dat duurde ongeveer een minuut, al m'n apps waren afgesloten en vervolgens weer opgestart, hetzelfde Whatsapp gesprek werd bijvoorbeeld weer in beeld getoond. Telefoon is echter aan blijven staan, uptime staat nog steeds op 300+ uur. Misschien was dit iets van een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Deze update werd uitgerold via Google Play. Het lijkt me dan ook sterk dat je probleem er iets mee te maken heeft, had er zelf geen last van oid

[ Voor 5% gewijzigd door mad-dog op 02-12-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nv6Fv9J.png
Voor de 2013 16gb moto G (aangezien niemand een plaatje heeft neer gezet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
theuberdude14 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:54:
[afbeelding]
Voor de 2013 16gb moto G (aangezien niemand een plaatje heeft neer gezet :P)
Ik zou zeggen, lees een paar posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 08:54
Deze is alleen nog beschikbaar voor de 2013 versie, mijn 4G is niet compatible met deze app. Nog even geduld dus.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 16:48
En ik maar opscheppen tegen mijn vrienden dat Motorola altijd lekker snel is met updates en ik vrij snel op Lollipop zou zitten met mijn Moto G 4G.... Zeker veel eerder dan Samsung....want die zijn altijd zo traag...

Helaas, ik kreeg een berichtje van een 'vriend' met een S5 vanmorgen....:
nieuws: Samsung rolt Android 5.0 Lollipop uit naar Galaxy S5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
acoster schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:20:
En ik maar opscheppen tegen mijn vrienden dat Motorola altijd lekker snel is met updates en ik vrij snel op Lollipop zou zitten met mijn Moto G 4G.... Zeker veel eerder dan Samsung....want die zijn altijd zo traag...

Helaas, ik kreeg een berichtje van een 'vriend' met een S5 vanmorgen....:
nieuws: Samsung rolt Android 5.0 Lollipop uit naar Galaxy S5
Ach, laat hem maar. Dit is de eerste keer dat ze ZO snel zijn, en en en hij heeft Touchwiz :')
Waarschijnlijk is dit ook gelijk de laatste versie die ondersteund wordt :).

Alle gekheid op een stokje, het valt mij wel een beetje tegen deze keer.
Ik hoop dat dit komt omdat het een 'major' release is, de vorige 'small' versies gingen een stuk vlotter.

[ Voor 10% gewijzigd door Electromonkey op 04-12-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:57

KipCurreh

Nightcrawler

Weet niet wat er mis is, maar de laatste dagen (vanaf dit weekend) haal ik geen 5u meer, en dit zonder veel gebruik !

Normaal gezien haalde ik 3+ dagen, en nu plots is hij op een paar uur terug leeg zonder veel te gebruiken (niet bellen, enkele sms'jes en miss 10min FB of andere apps, geen games)

Ben nu bezig met de cache te clearen enz, proberen de batterij een beetje te calibreren maar verder weet ik het niet... Heb wel gelezen dat dit kan voorkomen bij nieuwe updates, maar naar mijn weten heb ik deze nog niet gehad

Nog mensen ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
KipCurreh schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:29:
Weet niet wat er mis is, maar de laatste dagen (vanaf dit weekend) haal ik geen 5u meer, en dit zonder veel gebruik !

Normaal gezien haalde ik 3+ dagen, en nu plots is hij op een paar uur terug leeg zonder veel te gebruiken (niet bellen, enkele sms'jes en miss 10min FB of andere apps, geen games)

Ben nu bezig met de cache te clearen enz, proberen de batterij een beetje te calibreren maar verder weet ik het niet... Heb wel gelezen dat dit kan voorkomen bij nieuwe updates, maar naar mijn weten heb ik deze nog niet gehad

Nog mensen ?
5 uur haal ik nog wel, maar bij mij is het sinds kort ( ook een weekje of zo ) ook slechter geworden. Geen idee waar het aan ligt maar ik heb er ook nog niet naar gezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 09:05
Ik merk sowieso dat de batterij soms kuren vertoond. Ik vind het met name vervelend dat hij de laatste 15% batterij vaak totaal verkeerd weergeeft; regelmatig heb ik 15% batterij en valt de telefoon een paar minuten daarna uit wegens een lege batterij. Erg irritant, helemaal gezien je minimaal 10 minuten moet wachten voordat de telefoon weer aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Laatst online: 06-10 05:58

Steef

GoT's Most Eaten

Ik vind het nog niet eens zo vervelend dat de update wat op zich laat wachten, ik hoor om mij heen veel geklaag over verkorte batterijduur, problematiek met camera's, geheugenmanagement etc.

Misschien wacht ik zelfs op de eerste bugfix releases.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
KipCurreh schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:29:

Nog mensen ?
Wat zegt je Accu-gebruiksoverzicht? Zal daar toch een app moeten staan wat een hoog percentage aan geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
ThaRabbit schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:54:
Ik vind het nog niet eens zo vervelend dat de update wat op zich laat wachten, ik hoor om mij heen veel geklaag over verkorte batterijduur, problematiek met camera's, geheugenmanagement etc.

Misschien wacht ik zelfs op de eerste bugfix releases.
Ik hoor juist veel positieve zaken over de Moto G. En zelf ook geen last van de items die jij hier op noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
acoster schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:23:
[...]

Ik hoor juist veel positieve zaken over de Moto G. En zelf ook geen last van de items die jij hier op noemt.
Volgens mij gaat het hier om de issues die gepaard gaan met Android 5.0 en niet zozeer issues met de Moto G zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Wijkman van GSM Helpdesk Nederland over de Moto G: “De Motorola Moto G werd zowel nationaal als internatonaal al geprezen vanwege haar zeer uitgebreide specificaties ten opzichte van haar lage prijs, en ook bij de Telecom Awards scoort het toestel hoge ogen. De Moto G zou het in het ‘Mid-Range segment’ zelfs geschopt kunnen hebben tot ‘beste koop’, maar aangezien de verkoopprijs van de Moto G onder de 200 euro ligt, heeft de Moto G een wellicht nóg mooiere prijs in de wacht weten te slepen: de Telecom Award voor de beste Entry Level smartphone!”

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomawards.nl/wp-content/uploads/2014/11/Motog4g.jpg

http://www.telecomawards....te-editie-telecom-awards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Laatst online: 08:11

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:39:
Tim Wijkman van GSM Helpdesk Nederland over de Moto G: “De Motorola Moto G werd zowel nationaal als internatonaal al geprezen vanwege haar zeer uitgebreide specificaties ten opzichte van haar lage prijs, en ook bij de Telecom Awards scoort het toestel hoge ogen. De Moto G zou het in het ‘Mid-Range segment’ zelfs geschopt kunnen hebben tot ‘beste koop’, maar aangezien de verkoopprijs van de Moto G onder de 200 euro ligt, heeft de Moto G een wellicht nóg mooiere prijs in de wacht weten te slepen: de Telecom Award voor de beste Entry Level smartphone!”

[afbeelding]

http://www.telecomawards....te-editie-telecom-awards/
Okee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
ksborg schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:25:
[...]

Volgens mij gaat het hier om de issues die gepaard gaan met Android 5.0 en niet zozeer issues met de Moto G zelf :)
Inderdaad...verkeerd gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Laatst online: 06-10 05:58

Steef

GoT's Most Eaten

*edit* - faalpost, mag weg.

[ Voor 94% gewijzigd door Steef op 04-12-2014 16:19 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 19-09 14:01
Motorola dit motorola dat, maar nu in december nog geen lollipop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
jwakie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:43:
Doe eens rustig man, als je direct 5.0 wilde hebben had je een Nexus moeten kopen. Motorola heeft de update-app voor de OTA-update gisteren uitgerold naar de Moto G 2013, dus heel erg lang zal het niet meer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 23:22
Hij komt, hij komt, de Lollipop, ook voor de moto G, nog effetjes geduld nog, maar de lollipop komt. _/-\o_ _/-\o_

Snap eigenlijk niet waarom men zo ongeduldig kan zijn, het toestel werkt ook meer dan prima met KitKat, dus ik zie het probleem er niet van dat we even moeten wachten, beter dan te snel en vol Bugs zoals bij mijn vorige toestel waar je amper nog mee kon bellen na de laatste update doordat die steeds vastliep of zich uit zichzelf resette. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Als je het zo snel wilt... Probeer CM12 maar: http://forum.xda-develope...nogenmod-12-beta-t2939608

Motorola moet eerst alle bugs eruit halen, daarom duurt het lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Als je een stukje terug leest zal je zien dat lang niet iedereen, of check andere fora, tevreden is over 5.0.
Wil je lollipop om lollipop of omdat je telefoon er 'beter' van wordt? Ik neig naar het eerste.

Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 19-09 14:01
Electromonkey schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:05:
[...]

Als je een stukje terug leest zal je zien dat lang niet iedereen, of check andere fora, tevreden is over 5.0.
Wil je lollipop om lollipop of omdat je telefoon er 'beter' van wordt? Ik neig naar het eerste.

Geduld is een schone zaak.
Ik heb lollipop op mijn nexus 5 en ben super tevreden O+ Ik heb geen last van bugs. Lijkt net alsof ik na een jaar een nieuwe telefoon heb gekregen. Batt duur is er ook goed op vooruit gegaan bij mijn nexus 5.
Had een poosje geleden een moto g voor mijn moeder gekocht, vandaar mijn interesse in moto g updates.

Oh nu zie ik die andere reacties pas allemaal. Niet zo serieus opvatten boys :D

[ Voor 5% gewijzigd door jwakie op 04-12-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik heb iets geks met mijn Moto G 2013 8Gb. Als ik bel naar een instantie en ik krijg een keuzemenu dan gaat het scherm uit zodra ik via het on screen toetsenbord een keuze wil maken. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Bij mijn 2014 model staat deze wel in de lijst met apps, maar is niet compatible met mijn telefoon. Hoe zit dat met andere 2014 eigenaren?

Ik kijk op zich wel uit naar lollipop, maar ik hoor toch nog heel wat issues en ik ben bang dat mijn telefoon niet beter kan lopen dan op 4.4.4.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieba
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Waarschijnlijk zijn ze bezig het batterydrain issue op te lossen in lollipop en duurt uitrol wat langer.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2654180

https://forums.motorola.com/posts/5a07d40ff2?page=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
musicfreak schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:38:
Ik heb iets geks met mijn Moto G 2013 8Gb. Als ik bel naar een instantie en ik krijg een keuzemenu dan gaat het scherm uit zodra ik via het on screen toetsenbord een keuze wil maken. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het voorkomen?
Dit herken ik ook, het lukt altijd wel maar is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Delph1900 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:26:
[...]

Dit herken ik ook, het lukt altijd wel maar is wel irritant.
Fijn, dan ben ik niet de enige! 8) Ik heb het idee dat de telefoon denkt dat ik 'm aan m'n oor houd ofzo, met een of andere sensor. Zou dat niet te tweaken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ik denk inderdaad dat de lichtsensor dit doet.

ik zet hem altijd op luidspreken voor keuze menu en als ik daar mee klaar ben dan haal ik hem van luidspreker af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:01
Pinin schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:10:
[...]

Bij mijn 2014 model staat deze wel in de lijst met apps, maar is niet compatible met mijn telefoon. Hoe zit dat met andere 2014 eigenaren?

Ik kijk op zich wel uit naar lollipop, maar ik hoor toch nog heel wat issues en ik ben bang dat mijn telefoon niet beter kan lopen dan op 4.4.4.
Die applicatie is alleen nodig bij het 2013 model, daarom dat ie niet compatibel is met jou toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

FabianNL schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:42:
[...]

Die applicatie is alleen nodig bij het 2013 model, daarom dat ie niet compatibel is met jou toestel.
Daar kan ik mij iets bij voorstellen, maar waarom staat hij dan in mijn lijst met apps.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Pinin schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:58:
[...]

Daar kan ik mij iets bij voorstellen, maar waarom staat hij dan in mijn lijst met apps.
Omdat het een systeem app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
arieba schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:14:
Waarschijnlijk zijn ze bezig het batterydrain issue op te lossen in lollipop en duurt uitrol wat langer.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2654180

https://forums.motorola.com/posts/5a07d40ff2?page=9
Ik stem voor! Wacht liever een maand of 2 langer dan dat ik accuproblemen krijg. Juist omdat de accu van de Moto G zo goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In India zijn ze al begonnen met de uitrol van Lollipop voor de Moto G (2013)

http://www.gsmarena.com/a...3_in_india-news-10410.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
Meer zelfs, in Brazilië hebben ze op XDA de ota zipfile gepost:
http://forum.xda-develope...llipop-brazilian-t2963565

Nu gaat het echt niet lang meer duren... Ik gok dat we hem zeker nog in 2014 zullen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 18:17
sieem schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:05:
Meer zelfs, in Brazilië hebben ze op XDA de ota zipfile gepost:
http://forum.xda-develope...llipop-brazilian-t2963565

Nu gaat het echt niet lang meer duren... Ik gok dat we hem zeker nog in 2014 zullen ontvangen
Ik heb 'm toevallig net op mijn Braziliaanse XT1033 geflasht (ben niet geroot, stock recovery, stock rom).
Draait geweldig, wel wat minder dan mijn Nexus 5, maar daar is de hardware ook naar. Ik kan niks zeggen over de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:35
ksborg schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 23:28:
[...]

Ik stem voor! Wacht liever een maand of 2 langer dan dat ik accuproblemen krijg. Juist omdat de accu van de Moto G zo goed is :)
Krijg? Het is niet een 5.0 only issue maar bestaat al heel lang. Ik weet niet of het in 4.3 al een probleem was (de berichten daarover zijn wisselend), maar in 4.4 heb ik al sinds ik deze telefoon bezit last van deze battery drain na het gebruik van GPS. De hoge heren van XDA menen dat het een hardware bug is die ervoor zorgt dat de GPS chip geactiveerd blijft als je hem hebt gebruikt, ook al zet je hem daarna uit. De enige remedie is een reboot. Zeer irritant probleem wat ze bij Motorola maar niet willen of kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
WizZie- schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:19:
[...]

Krijg? Het is niet een 5.0 only issue maar bestaat al heel lang. Ik weet niet of het in 4.3 al een probleem was (de berichten daarover zijn wisselend), maar in 4.4 heb ik al sinds ik deze telefoon bezit last van deze battery drain na het gebruik van GPS. De hoge heren van XDA menen dat het een hardware bug is die ervoor zorgt dat de GPS chip geactiveerd blijft als je hem hebt gebruikt, ook al zet je hem daarna uit. De enige remedie is een reboot. Zeer irritant probleem wat ze bij Motorola maar niet willen of kunnen oplossen.
Hmm dat is goed mogelijk. GPS en location services staan hier vaak uit. Dus kan er niet over meepraten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
Ik heb dat probleem ook soms dat mijn batterij voor geen enkele rede leegloopt, soms zelfs met vliegtuigstand en mijn locatieservices staan altijd af. Herstart verhelpt dit en dan blijft mijn gsm heel lang op hetzelfde percentage staan, hoeveel ik hem ook gebruik. Dus misschien loopt de batterij niet echt leeg maar geeft hij het zo wel door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:35

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb de BR 5.0 geflashed op de Dual-SIM Moto G 1st gen. Nu vindt 'ie alleen maar WiFI AP's t/m kanaal 11. Ik weet dat ik dit kan aanpassen in de build.prop; momenteel staat 'ie op ro.wifi.channels=[leeg].
Ik heb geen root en ik wil 'm ook niet rooten (ivm applicaties voor werk). Is er toch een manier om WIFI kanaal 13 te krijgen?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
sieem schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:36:
Ik heb dat probleem ook soms dat mijn batterij voor geen enkele rede leegloopt, soms zelfs met vliegtuigstand en mijn locatieservices staan altijd af. Herstart verhelpt dit en dan blijft mijn gsm heel lang op hetzelfde percentage staan, hoeveel ik hem ook gebruik. Dus misschien loopt de batterij niet echt leeg maar geeft hij het zo wel door?
Bij mij gaat het ook met ups en downs. Afgelopen weken een paar keer een batterijduur van nauwelijks anderhalve dag en dit weekend zomaar weer een battrijduur van drie dagen. GPS staat altijd aan, maar soms heeft dat invloed en soms ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik kon niet meer wachten en er leek een CM12 voor de Moto G (2013 - 1th gen) te zijn die als daily driver gebruikt kan worden.

Gisteren de rom geflashed en man man wat een verschil.
Het is afwachten wat de officiële versie doet, maar de custom is een hele verbetering.

Toestel is veel meer responsief (voelt snappy) en dat is met zo'n beetje alle apps die ik op 4.4.4. draaide geïnstalleerd.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Had je hiervoor ook al ART draaien? Dat wil nog wel flink verschil maken. Of is er daarnaast ook duidelijk snelheidswinst van te verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Heb ik regelmatig geprobeerd, maar een groot verschil tussen dalvik en art heb ik nooit kunnen ontdekken onder 4.4.4.

Lollipop echter is alsof je een ssd in je oude laptop hebt gestopt.

Oké, dat is een beetje gechargeerd, maar het is wel heel duidelijk merkbaar.

Ik gaf de telefoon gisteren aan mijn zwager (ook een Moto G gebruiker) en die zei het ook direct.

Nu maar hopen dat de stock hetzelfde brengt als CM :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 08:54
Ceejay schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:03:
Had je hiervoor ook al ART draaien? Dat wil nog wel flink verschil maken. Of is er daarnaast ook duidelijk snelheidswinst van te verwachten?
Ik heb ART onder 4.4.4 aangezet twee weken geleden, ik merk ook geen verschil. Ben nu wel benieuwd naar Lollipop :9

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hehe,lekker gemaakt?

Graag gedaan :P

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 20:44
albino71 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:31:
Hehe,lekker gemaakt?

Graag gedaan :P
Je wordt bedankt... Nou kon ik het ook niet meer laten :P

Ik heb de ROM [5.0.1][UNOFFICIAL]CyanogenMod 12[05/12/14] van Anerik geflashed. Tot nu toe ben ik daar wel tevreden over. Alles lijkt inderdaad wat sneller te reageren, als ik het goed heb.

Werken al jouw apps ook onder Android 5? Bij mij werken bijna alle apps. Alleen de Ziggo TV app (Ziggo geeft dit ook aan in de Play Store) en Netflix (blijft steken bij het Netflix logo) werken bij mij niet.

Ik lees nu dat er ook weer een nieuwe build komt (heb ik net alles geïnstalleerd en geconfigureerd... 8)7 :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Die draai ik ook.

Ik heb er geen apps tussen die het niet doen tot zover. Ziggo en Netflix gebruik ik niet.

Nieuwe builds blijven komen, vooral omdat er zo links en rechts officiele (Brazil) versies verschijnen denk ik?
Ik blijf even op deze.

Ik heb af en toe een grafisch glitchje (niets spannends) en bij een lage helderheid een kleine flikkering.
Verder moet ik wennen aan de geluidsprofielen. Heb nog niet helemaal door hoe dat werkt en of bij een bepaalde instelling mijn alarm wel afgaat.

Even testen nog :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
In afwachting van Lollipop even een (simpel?) vraagje.
Hoe pas ik het volume van de verschillende functies aan zonder dat deze actief zijn?
Ik kon op m'n galaxy s2, onder CM sowieso stock weet ik niet, vanuit het volume menu alle verschillende volumes aanpassen. Op de moto G zie ik alleen het beltoon volume en als er muziek speelt alleen dat volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Electromonkey schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:28:
Hoe pas ik het volume van de verschillende functies aan zonder dat deze actief zijn?
Ik kon op m'n galaxy s2, onder CM sowieso stock weet ik niet, vanuit het volume menu alle verschillende volumes aanpassen. Op de moto G zie ik alleen het beltoon volume en als er muziek speelt alleen dat volume.
Settings Extended downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 08:29
Weten we al meer over een benelux release van Android 5.0?

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

Mijn moto G is nu al bijna 3 week ter reparatie. De telefoon zou binnen 7 dagen terug gestuurd worden. Duurt iets langer omdat er een onderdeel niet op voorraad is.... Wordt er aardig flauw van.
Misschien kunnen ze er ter compensatie 5.0 op zetten :P

[ Voor 20% gewijzigd door jeka op 09-12-2014 11:52 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Esumontere schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:18:
[...]

Settings Extended downloaden :)
Dat werkt :) thnx u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

jeka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:45:
Mijn moto G is nu al bijna 3 week ter reparatie. De telefoon zou binnen 7 dagen terug gestuurd worden. Duurt iets langer omdat er een onderdeel niet op voorraad is.... Wordt er aardig flauw van.
Misschien kunnen ze er ter compensatie 5.0 op zetten :P
Als ze lang genoeg wachten is die update gewoon al uitgerold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Zijn er hier overigens mensen die ervaring hebben met een 64gb SD kaartje in de Motorola G (4G/Dual Sim/2014 model)

Wil het wel gaan proberen in mijn 4G model. Het schijnt na android 4.4.4 te kunnen werken als je FAT formatteert, dat is geen probleem gezien ik toch geen bestanden groter dan 4gb op dat kaartje zal zetten (films kijk ik er niet op).

Ik overweeg dit kaartje te bestellen:
pricewatch: Transcend MicroSDXC Class 10 UHS-I 64GB

[ Voor 23% gewijzigd door GoldenSample op 09-12-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Electromonkey schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:28:
Instellingen - Geluid - Volumes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 20:37
Volgens mij is dit geen microSD kaartje maar een qua formaat groter kaartje, m.a.w. :Past niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 20:44
albino71 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:54:
Die draai ik ook.

Ik heb er geen apps tussen die het niet doen tot zover. Ziggo en Netflix gebruik ik niet.

Nieuwe builds blijven komen, vooral omdat er zo links en rechts officiele (Brazil) versies verschijnen denk ik?
Ik blijf even op deze.

Ik heb af en toe een grafisch glitchje (niets spannends) en bij een lage helderheid een kleine flikkering.
Verder moet ik wennen aan de geluidsprofielen. Heb nog niet helemaal door hoe dat werkt en of bij een bepaalde instelling mijn alarm wel afgaat.

Even testen nog :)
Oké. Ik blijf de custom rom van anerik waarschijnlijk voorlopig ook gebruiken. Ik bedoelde eigenlijk dat er een nieuwe versie van die rom was uitgekomen. Ik had de versie van 5 december geïnstalleerd en vlak daarna was er een nieuwe beschikbaar. Gelukkig kon ik alle apps via Titanium backup weer terugzetten, na het flashen van de versie van 8 december.

Wat betreft het geluid is het mogelijk om alleen prioriteitsonderbrekingen te ontvangen. Je ontvangt dan sowieso nog wel alarmen, maar kunt verder instellen of je nog wel geluiden bij oproepen of berichten wilt ontvangen, of bijvoorbeeld alleen als je gebeld wordt door favoriete contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Pjoromura schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:42:
[...]

Volgens mij is dit geen microSD kaartje maar een qua formaat groter kaartje, m.a.w. :Past niet.
Fout linkje ;)
Deze moest het zijn:
pricewatch: Transcend MicroSDXC Class 10 UHS-I 64GB

[ Voor 26% gewijzigd door GoldenSample op 09-12-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Ik gebruik zelf een 32 gb Samsung kaartje, deze werkt perfect. In de loop van de tijd heb ik hier wel wat problemen voorbij zien komen met 64 gb kaartjes, misschien handig om even af te wachten of iemand hier ervaring ermee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

heb al een dm-etje er aan gewaagt naar iemand die het gebruikt.

Zit nu ook met een 32gb kaartje maar heb geen zin om oude foto's te verwijderen/muziek collectie er op uit te dunnen. Dus het raakt een beetje vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

TFHfony schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:56:
[...]

Als ze lang genoeg wachten is die update gewoon al uitgerold ;)
Haha dan doe ik het zelf wel. :+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 16:11
Ik had ook regelmatig last van de battery-drain.
Heb gechat met Motorola support en ze gaven me het advies om 1 x per week een reboot te doen.
Tevens moest ik deze stappen uitvoeren;

1. With the phone powered off, press the VOL DOWN KEY for 2-3 seconds then POWER key then release.
2. The device will display different BOOT OPTIONS
3. Use the VOL DOWN Key to SCROLL to Recovery and VOL UP Key to select
Tip: If the device reboots, you may have waited to long to make a selection, you will need to begin the process again.
4. The device will display the Motorola logo and then the Android in distress ( logo with Exclamation mark)
5. Press and hold the VOL UP key for 10-15 seconds. While still holding the VOL UP key tap and release the POWER key
Tip: You can try this step, holding the phone in landscape. If you are stuck on step 6, try a force reboot by pressing the Power key and Vol Down key, and start the process again.
6. The device will display additional menu options (Text will appear in BLUE)
7. Use the VOL DOWN Key to scroll to wipe cache partition and the POWER Key to select this option
8. The device will then perform the partition wipe
9. The device will reboot and start the normal power up sequence

Het partition wipen duurde eventjes (13 minuten) maar het laat al je aps/instellingen intact.
Ben benieuwd of het gaat helpen.

Tevens wisten ze te melden dat de mensen die nu 5.0 op hun device hebben allemaal 'soak testers' zijn en het is nog niet bekend wanneer de officiële/definitieve update wordt uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasHof schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:36:
Heb gechat met Motorola support en ze gaven me het advies om 1 x per week een reboot te doen.

1. With the phone powered off, press the VOL DOWN KEY for 2-3 seconds then POWER key then release.
Tip: If the device reboots, you may have waited to long to make a selection, you will need to begin the process again.
4. The device will display the Motorola logo and then the Android in distress ( logo with Exclamation mark)
5. Press and hold the VOL UP key for 10-15 seconds. While still holding the VOL UP key tap and release the POWER key
Tip: You can try this step, holding the phone in landscape. If you are stuck on step 6, try a force reboot by pressing the Power key and Vol Down key, and start the process again.
7. Use the VOL DOWN Key to scroll to wipe cache partition and the POWER Key to select this option

Het partition wipen duurde eventjes maar het laat al je aps/instellingen intact.

Tevens wisten ze te melden dat de mensen die nu 5.0 op hun device hebben allemaal 'soak testers' zijn en het is nog niet bekend wanneer de officiële/definitieve update wordt uitgerold.
Of het helpt of niet, het blijft een interessante post, bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel jammer om te zien dat de Motorola Moto G 4G op de een of andere manier aanzienlijke langzamere rotatie heeft dan de originele Moto G 2013 8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IvnAk_xLU8o]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:57

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:59:
Best wel jammer om te zien dat de Motorola Moto G 4G op de een of andere manier aanzienlijke langzamere rotatie heeft dan de originele Moto G 2013 8)7

[video]
Dat hoeft geen lag te zijn, dat kan ook betekenen dat de G 2014 minder gevoelig afgesteld is, en dus pas bij meer graden rotatie omschakelt. Ik heb persoonlijk altijd last van telefoons die neurotisch snel al denken dat ze op hun zij liggen terwijl ik alleen de telefoon wat platter hou.
Een betere test zou zijn om heel langzaam de telefoons te draaien, te bepalen waar het triggerpint ligt en dan alleen van vlak voor naar vlak na het triggerpunt te meten.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:57

KipCurreh

Nightcrawler

KlaasHof schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:36:

Het partition wipen duurde eventjes maar het laat al je aps/instellingen intact.

Even bemerken dat ik de battery drain heb op 4.4.4 en dus nog niet op 5.0 zit :)

Deze trick had ik ook al reeds tegengekomen, maar jammer genoeg help deze niet.. Ook al eens zo'n battery calibration procedure geprobeerd, maar ik denk niet dat ik enige beterschap zie...

Ik verlies nog steeds een dikke 10% of meer per uur, en dit terwijl hij idle is...
WiFi & locatie staan hier wel ten alle tijden aan, ff kijken of dit uitzetten een beetje helpt... Maar is gewoon jammer aangezien hij de eerste weken hier totaal geen last van had met dezelfde instellingen... Zo kwam ik ruim 3 dagen rond met men gebruik zoals nu

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Electromonkey
Goed nieuws!

Inderdaad bijzonder dat ze er een hogere score uit weten te krijgen. Zou dat iets met ART te maken hebben?
Het gaat hier niet om 'een paar puntjes' namelijk.
DaLuca schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:11:
ik heb een 4g versie... ik wacht nog ff aangezien ik niet overtuigd ben dat deze ota mijn toestel ondersteunt.
Staat ook bij dat het niet voor die van jou/ons is :) niet doen dus.

[ Voor 80% gewijzigd door Electromonkey op 11-12-2014 13:13 ]

Verwijderd

iemand al bovenstaande geprobeerd? wel nice dat je in antutu een betere score krijgt in lollipop!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
ik heb een 4g versie... ik wacht nog ff aangezien ik niet overtuigd ben dat deze ota mijn toestel ondersteunt.

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Dit is wel de versie voor de Google Play edition he, wel erg belangrijk om erbij te vermelden!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Electromonkey schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:49:
Goed nieuws!

Inderdaad bijzonder dat ze er een hogere score uit weten te krijgen. Zou dat iets met ART te maken hebben?
Het gaat hier niet om 'een paar puntjes' namelijk.

[...]

Staat ook bij dat het niet voor die van jou/ons is :) niet doen dus.
Is dat dus ook voor de xt1032?

• mad-dog
Chip. schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:43:
[...]

Is dat dus ook voor de xt1032?
Yes! Ben vol enthousiasme aan de slag gegaan direct toen ik dit las. Heb m'n Moto G omgezet naar een GPE editie, hierna de Lollipop update er overheen gooien :)

• Electromonkey
mad-dog schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:54:
[...]

Yes! Ben vol enthousiasme aan de slag gegaan direct toen ik dit las. Heb m'n Moto G omgezet naar een GPE editie, hierna de Lollipop update er overheen gooien :)
Voor/Nadelen van de GPE ? Nog iets kalere versie van Android?

Ik wacht overigens geduldig op de 4G variant :z

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Electromonkey schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:01:
[...]

Voor/Nadelen van de GPE ? Nog iets kalere versie van Android?

Ik wacht overigens geduldig op de 4G variant :z
Paar kleine dingetjes weg, de moto apps zitten niet bij maar kunnen in de play store gedownload worden.
Pagina: 1 ... 35 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.