Ruurd31 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:37:
Ik ben ook een trotse bezitter van de Moto G. Enige waar ik me over verbaas, ik heb met mijn nexus 4 lader + nexus 4 kabel vandaag 8 uur gedaan hem op te laden. Het is een 5.0V / 1.2a oplader. Hoelang doet jullie oplader over hem "fully charged" te krijgen?
Heb je al een ander lader geprobeerd?
Zojuist heb ik mijn Moto G opgeladen van 17% tot 100% in minder dan 2,5 uur. Ik heb er nog geen lader bij en gebruik het usb-kabeltje dat standaard werd meegeleverd i.c.m. een usb-poort op mijn laptop.
Heb wel een speciale 'charge' usb-poort gebruikt, maar volgens mij gaat het met de andere usb-poorten op die laptop net zo snel.
Ja, daar kan ik zeker iets over zeggen, dat is gewoon fantastisch! GPS vond ik belangrijk en ik heb daar speciaal op gelet bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon. Ik kwam daarbij tot de conclusie dat je telefoons met mediatek schips beter kunt mijden.
De Moto G wordt door mij veelvuldig ingezet als navigatie hulp in de auto. Het werkt zeer snel en betrouwbaar. Bij het opstarten van Sygic werkt het vaak gelijk of heb ik hooguit binnen 2 seconden een shitloat aan satelliet-fixes. Bij Osmand duurt het hooguit 4 seconden, maar vaak sneller en over het algemeen zijn beide apps sneller met de gps-fix dan een 1 jaar oude TomTom die ik in bruikleen had.
Zelfs in één van de gebouwen waar ik regelmatig ben wetkt de GPS gewoon. Dat gebouw is helemaal opgetrokken uit beton en staal, werkelijk een bunker waar geen wifi of telefoonsignaal binnenkomt. Het duurt dan iets langer om het signaal op te pikken, maar je praat dan slechts over enkele seconden.
Het blijft natuurlijk een telefoon en geen dedicated gps-ontvanger, dus er zullen ongetwijfeld afwijkingen zijn. In de praktijk werkt het echter subliem. De GPS ontvanger is goed genoeg om veilloos te kunnen navigeren in de auto. De apps die ik heb genoemd zijn namelijk erg accuraat.
Het bevalt mij zeer goed en ik kan de Moto G absoluut aanbevelen wat dat betreft!