Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:34:
Ik kan volgens mij nog niets terugvinden in dit topic over mijn probleem/vraag:
Mijn Motorola Moto G 'gebruikt' de autocorrect niet. Niet in mijn mail, niet in Whatsapp. Autocorrect staat aan, ik heb deze al op Normaal, Agressief en Zeer aggressief gezet, dit maakt allemaal niet uit.
Heeft iemand een idee hoe ik de autocorrect wél werkend kan krijgen? Want typen gaat zo een stuk minder snel en efficiënt dan zou kunnen.
Ik gebruik swiftkey. Vind ik sowieso een beter toestenbord.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06
Komt omdat er geen Nederlandse woordenboek standaard in de keyboard van Moto G zit. Door middel van de originele Android keyboard te installeren werkt het weer wel.

Maar that said, je kan net zo goed SwiftKey installeren. Is sinds kort gratis en is net zo makkelijk te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 16:38

13art

Moderator Mobile
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:58:
Kijk even online bij Vodafone. Kan het zijn dat je nog nooit internet hebt gehad bij Vodafone? Want bij een abonnement zonder data schakelt Vodafone de data mogelijkheid uit.. Zojuist bij mn vriendin ook geactiveerd omdat die nu voor het eerst data bij haar abonnement heeft. Daarna telefoon opnieuw opstarten en dan nog heel even 5 minuten geduld en dan ben je klaar om te gaan.

Waar online regel ik dat?
Inloggen en dan ergens bij jou abonnement kijken. En anders is er altijd nog zoiets als een klantenservice.....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:34:
Ik kan volgens mij nog niets terugvinden in dit topic over mijn probleem/vraag:
Mijn Motorola Moto G 'gebruikt' de autocorrect niet. Niet in mijn mail, niet in Whatsapp. Autocorrect staat aan, ik heb deze al op Normaal, Agressief en Zeer aggressief gezet, dit maakt allemaal niet uit.
Heeft iemand een idee hoe ik de autocorrect wél werkend kan krijgen? Want typen gaat zo een stuk minder snel en efficiënt dan zou kunnen.
IK gebruik Swype naar volle tevredenheid. Mooi toetsenbord met swype en woordvoorspelling. Dan wil je juist niet eens meer de autocorrect gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
Goed nieuws, Motorola/Lenovo stelt niet teleur.

Nog altijd zeer tevreden met de Moto G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 15:17
TheByteBoy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:39:

Hebben andere tweakers met een Moto G 4G ervaring met hun 4G ontvangst (en bij welke provider)?
Ik ben overgestapt van Hi 3g naar Hi 4g. KPN netwerk dus. Eerst H+ in de balk en na de overstap direct 4g in de balk. Snelheid ligt op 13Mbps down een 11Mbps up.

Is er een app waarmee ik kan zien op welke frequentie ik zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
voorstad schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 00:24:
[...]

Ik ben overgestapt van Hi 3g naar Hi 4g. KPN netwerk dus. Eerst H+ in de balk en na de overstap direct 4g in de balk. Snelheid ligt op 13Mbps down een 11Mbps up.

Is er een app waarmee ik kan zien op welke frequentie ik zit?
Schiet dus eigenlijk qua snelheid ook weinig op. Zit in de kleine dorpjes hier in de omgeving met 3g al op 11mbit.

Maar wel lekker dat het toch wel lijkt te werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
ksborg schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:05:
[...]

Schiet dus eigenlijk qua snelheid ook weinig op. Zit in de kleine dorpjes hier in de omgeving met 3g al op 11mbit.
Mijn H+ snelheid lag vlak voor de overgang op 6Mbps down en 1,1 up. Op exact dezelfde locatie (binnenshuis) nu met 4G 13 Mbps down en 11 Mbps up... Best wel zinnig wat mij betreft. Het zal ongetwijfeld sterk afhangen van locatie en mast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 16:48
Vrijdag de MOTO G 4G besteld en zaterdag thuis bezorgt. Een verademing ten opzichte van mijn 'oude' Xperia P. Prima toestel en uitermate tevreden.
Ook wat betreft de kwaliteit van de camera, die overal als minpunt wordt genoemd, ben ik tevreden. Ontdekte dat je snel foto's achter elkaar kan maken door het scherm 'ingedrukt' te houden. Wat mij betreft is de snelheid van de camera snel genoeg.

Ook de migratie-tool die Motorola heeft toegevoegd werkt uitstekend. Alle apps van de oude telefoon werden daarmee ook op de nieuwe geïnstalleerd.

Momenteel nog een T-mobile abonnement en 4G werkt, op plaatsen waar beschikbaar, uitstekend.

Tot nu toe totaal geen spijt van mijn keuze voor de Moto G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 11:29

E-B

En voor de mensen die het hebben gemist, de 4.4.4 uitrol is gestart volgens Motorola India. Nu maar hopen dat de overige regio's een beetje snel volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Hoe zit het nu met de het sd kaart probleem? Is dat inmiddels opgelost?
https://forums.motorola.com/posts/7e59cc7baf?page=9
Zijn er hier tweakers met een goed werkende moto g 4g die geen problemen hebben? Kan het zijn dat de eerste batch moto g 4g dit probleem had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
willy1986 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:41:
Zijn er hier tweakers met een goed werkende moto g 4g die geen problemen hebben? Kan het zijn dat de eerste batch moto g 4g dit probleem had?
Ik kan er slecht over oordelen. Op dit moment zit er een 8GB Micro SD in en die werkt zonder problemen. Foto's worden direct opgeslagen op de kaart. Muziek speelt vlekkeloos af. Then again, hij is pas zaterdag geleverd dus misschien komen deze problemen nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-09 17:44
Heeft iemand een idee wanneer de update naar 4.4.3 of hoger uitkomt voor Motorola Moto G in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De update is al in Duitsland gearriveerd:

http://www.smartdroid.de/...-4-4-4-kommt-deutschland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:52
Ik heb nu een oud 1GB kaartje erin zitten en dat werkt prima. Ben nog afwachtend om een sd kaartje te kopen gezien de problemen. Ben ook benieuwd naar ervaringen van andere Tweakers.

[ Voor 5% gewijzigd door TheByteBoy op 08-07-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
rayfano schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:56:
Heeft iemand een idee wanneer de update naar 4.4.3 of hoger uitkomt voor Motorola Moto G in Nederland?
4.4.3 is er al, tenminste... mijn nieuwe Moto G 4G draait op 4.4.3. 4.4.4 is onderweg.

In Frankrijk is deze ook al gespot:
http://au.ibtimes.com/art...tted-sfr.htm#.U7zm0NJOMbA

[ Voor 27% gewijzigd door acoster op 09-07-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
voorstad schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:15:
[...]
Mijn H+ snelheid lag vlak voor de overgang op 6Mbps down en 1,1 up. Op exact dezelfde locatie (binnenshuis) nu met 4G 13 Mbps down en 11 Mbps up... Best wel zinnig wat mij betreft. Het zal ongetwijfeld sterk afhangen van locatie en mast.
Nu op andere locatie de volgende 4G snelheid (binnenshuis):
Afbeeldingslocatie: http://www.voorstadslaan.com/pictures/Hi-4G-Moto-G-4G.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
voorstad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:02:
[...]

Nu op andere locatie de volgende 4G snelheid (binnenshuis):
Om een oude Quake-quote te gebruiken: (diepe stem) Impressive! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Zojuist deze 32G class 10 Verbatim erin gestopt. Kaart wordt gewoon gezien door telefoon. So far, so good!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.paradigit.nl/productimages/components/webhandlers/pimpicture.ashx?productnumber=20202683&catalogcode=PR&maximumwidth=400&maximumheight=300&picturetypecode=highresolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Ceejay schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:26:
[...]

Om een oude Quake-quote te gebruiken: (diepe stem) Impressive! :)
Inderdaad!! Download is iets lager dan mijn UPC verbinding, maar de upload is echt hoger... Wanneer er geen FUP op 4G zou zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 00:11

P!m

Sinds gisteren heb ik de 4G variant en ben er tot nu toe erg tevreden over.

Ik kom van Android 2.3 en het valt me op dat ik nu niet meer in de external sd kan bladeren met een filemanager, maar dat schijnt niet aan dit toestel te liggen?

4G (Vodafone) is heerlijk snel. Vanuit een een rijdende sneltram 48 Mbps download en 14 Mbps upload.

Direct naast m'n wifi router kom ik niet verder dan 32 Mbps download en 36 Mbps upload. Nog steeds snel genoeg voor een 'telefoontje' natuurlijk, maar niet de 150 up/down die ik met andere apparaten haal op dezelfde locatie. Ligt misschien aan het ontbreken van 5ghz wifi ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 20:37
Heerlijk toestel, ik kom van een Galaxy S Advance, 2.3.6 (gedateerd maar destijds super) en dan is m'n nieuwe MG 4G lekker bij de tijd.
Mijn 32 Gb Kingston C10 microSD doet het idd niet, heel raar, een ouwe 4Gb wel.
  1. Is er ergens een lijst met compatible SDHC kaartjes?
  2. Als het toestel geroot is, kan het bladeren door het filesysteem van de SD kaart dan wel?
  3. Vanuit het basisstartscherm kan ik twee schermen naar links en twee schermen naar rechts, is dat aantal uit te breiden? Ik kan niet ontdekken hoe?

[ Voor 3% gewijzigd door Pjoromura op 10-07-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 16:56
Ik moet voor mijn schoonbroer een goede smartphone zoeken onder de 200 euro. Is de Moto G (LTE) nog altijd de beste keus dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Dat hangt af van de eisen die je schoonbroer stelt aan een mobiele telefoon natuurlijk. De moto G is in ieder geval een heerlijk toestel, met tot op heden degelijke support wat betreft updates en kwalitatief vind ik hem nog steeds zeer degelijk. Een miskoop zal het niet snel zijn.

Als je een beetje gek wilt / durft te doen, kan je ook voor een Xiaomi Redmi 1S gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Vandaag ook een Moto G LTE binnen gekregen, ben nu al een half uur aan het prutsen met dat plastic beschermlaagje. Ik krijg hem er maar niet af!!! Frustrerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:33
Probeer eens met plakband, werkt ook altijd bij echte screen protectors

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Prulleman schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:39:
Probeer eens met plakband, werkt ook altijd bij echte screen protectors
Magic! Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:45
Pjoromura schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:27:
Heerlijk toestel, ik kom van een Galaxy S Advance, 2.3.6 (gedateerd maar destijds super) en dan is m'n nieuwe MG 4G lekker bij de tijd.
Mijn 32 Gb Kingston C10 microSD doet het idd niet, heel raar, een ouwe 4Gb wel.
  1. Is er ergens een lijst met compatible SDHC kaartjes?
  2. Als het toestel geroot is, kan het bladeren door het filesysteem van de SD kaart dan wel?
  3. Vanuit het basisstartscherm kan ik twee schermen naar links en twee schermen naar rechts, is dat aantal uit te breiden? Ik kan niet ontdekken hoe?
Mijn vader heeft sinds vorige week dit toestel en heeft bij de Kruidvat een 32GB kaartje gehaald voor 20 euro. Werkt zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:23
Iemand de 4.4.4 update al ontvangen? Ik heb een dualsim versie uit India waar de update toch al lang uitgerold is maar heb nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hier ook de azie dualsim. Wellicht checkt de update tool op je IP? Misschien vpn proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
Lord_Dain schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:09:
Hier ook de azie dualsim. Wellicht checkt de update tool op je IP? Misschien vpn proberen?
Uhhh, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Er is een makkelijkere manier, heb zojuist mijn moto G naar 4.4.4 geupdate m.b.v. de volgende guide:
http://forum.xda-develope...n-dual-sim-4-4-4-t2810166

Let wel op mensen, deze guide alleen gebruikten voor de Azie dualsim (XT1033) versie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
P!m schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:39:
Direct naast m'n wifi router kom ik niet verder dan 32 Mbps download en 36 Mbps upload. Nog steeds snel genoeg voor een 'telefoontje' natuurlijk, maar niet de 150 up/down die ik met andere apparaten haal op dezelfde locatie. Ligt misschien aan het ontbreken van 5ghz wifi ondersteuning.
Dat ligt inderdaad aan het ontbreken van de 5GHz band, als ik op mijn laptop via InSSIDer zie dat hij zich via 2,4GHz heeft geconnecteerd met mijn wifi, dan haal ik ook maar 30-40 Mbps down. Dus zal vast met de Moto G hetzelfde zijn, moet wel zeggen dat hij het voor 2,4Ghz niet zo slecht doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
sieem schreef op zondag 13 juli 2014 @ 10:19:
[...]

Dat ligt inderdaad aan het ontbreken van de 5GHz band, als ik op mijn laptop via InSSIDer zie dat hij zich via 2,4GHz heeft geconnecteerd met mijn wifi, dan haal ik ook maar 30-40 Mbps down. Dus zal vast met de Moto G hetzelfde zijn, moet wel zeggen dat hij het voor 2,4Ghz niet zo slecht doet.
Kwam op m'n werk in een Wifi speedtest op 43mbit down en 46mbit up. Vind het niet zo verkeerd voor een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
Lord_Dain schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:05:
Er is een makkelijkere manier, heb zojuist mijn moto G naar 4.4.4 geupdate m.b.v. de volgende guide:
http://forum.xda-develope...n-dual-sim-4-4-4-t2810166

Let wel op mensen, deze guide alleen gebruikten voor de Azie dualsim (XT1033) versie!!
lukt mij niet om te updaten. heb de file op sd geplaatst maar als ik dan naar settings, update ga dan ziet ie um niet. hij zegt gewoon dat mijn software up to date is. wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, laat die updates maar een keer komen. Liefst zo kaal mogelijk. Ik heb hooguit 10 'mainstream' apps op mijn Moto G geinstalleerd, maar Whatsapp en Chrome geven soms een blanco beeld na de start, soms 3x proberen voordat ze aanslaan en ik wat zie, en de 4x1 widget met toggles van ZDbox is al tijden van mijn scherm verdwenen en niet meer plaatsbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
speedmetal35 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:44:
[...]

lukt mij niet om te updaten. heb de file op sd geplaatst maar als ik dan naar settings, update ga dan ziet ie um niet. hij zegt gewoon dat mijn software up to date is. wat doe ik fout?
Bestand renamen zoals aangegeven. Het is ff proberen maar op een gegeven moment moet ie hem zien.

Blur_Version.210.12.40.falcon_umtsds.AsiaRetail.en .03.zip Met of zonder spatie, weet ik niet meer, heb het allebei geprobeerd en het is mij gelukt.

[ Voor 16% gewijzigd door Lord_Dain op 13-07-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
Lord_Dain schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:33:
[...]

Bestand renamen zoals aangegeven. Het is ff proberen maar op een gegeven moment moet ie hem zien.

Blur_Version.210.12.40.falcon_umtsds.AsiaRetail.en .03.zip Met of zonder spatie, weet ik niet meer, heb het allebei geprobeerd en het is mij gelukt.
gelukt! Gerenamed, spatie verwijderd en gaan met die banaan! En nog een voordeel, kan nu Nederlandse taal instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ja hè, dat is echt vet. Had het eerst niet door (gebruikte morelocale), maar opeens was alles in NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:34
Pff ik zat te denken de moto g 4g te nemen icm simyo...

Wat zijn nu de werkelijke specs? Motorola zegt dus 800mhz lte ook te doen..

En diegenen op kpn netwerk mét 4g, welke locaties zitten jullie? Is er al iemand in omg. Groningen, Eindhoven of A'dam?

Om die 3 regio's gaat het mij. Woonlocaties en werklocaties.

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 14-07-2014 19:15 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueMotion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:29
Waar heb je gevonden dat motorola zelf aangeeft dat-ie lte 800MHZ doet? Ik kan het op hun site niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50

Barrycade

Through the...

GAIAjohan schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:13:
Pff ik zat te denken de moto g 4g te nemen icm simyo...

Wat zijn nu de werkelijke specs? Motorola zegt dus 800mhz lte ook te doen..

En diegenen op kpn netwerk mét 4g, welke locaties zitten jullie? Is er al iemand in omg. Groningen, Eindhoven of A'dam?

Om die 3 regio's gaat het mij. Woonlocaties en werklocaties.
Voorstad zit qua screenshot op 4G van KPN (Hi) en dat zijn pittige snelheden :)
voorstad in "[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
BlueMotion schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:45:
Waar heb je gevonden dat motorola zelf aangeeft dat-ie lte 800MHZ doet? Ik kan het op hun site niet vinden.
Dat had byteboy gepost
https://forums.motorola.com/posts/4fa012ec47

@ hierboven
Ja, maar tis niet duidelijk welke regio dat is.. Van iemand anders was de regio Utrecht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironjohnny
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-03-2015
Mijn Moto g 16 Gb afgelopen zaterdag gekregen, de batterij opgeladen en na een nacht al terug gelopen naar 30%, is er iets aan de hand. hier en daar al gelezen dat er meer mensen een probleem hebben met het snel leeglopen van de batterij? wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
De oplossing is, eerst de oorzaak achterhalen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironjohnny
Dat weet ik dus niet, heb juicedefender er op staan die er voor zorgt dat hij offline is in de nacht, ook overdag bij normaal gebruik is na een halve dag de accu bijna leeg !!
Facebook, whatsapp etc en soms effe browsen, niks geen zware toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
ironjohnny schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:41:
Dat weet ik dus niet, heb juicedefender er op staan die er voor zorgt dat hij offline is in de nacht, ook overdag bij normaal gebruik is na een halve dag de accu bijna leeg !!
Facebook, whatsapp etc en soms effe browsen, niks geen zware toepassingen.
Juice defender verwijderen. Die onzin heb je niet nodig.

Daarnaast: hoe is je connectie met je mobiele netwerk? Wifi connectie sterk? Geen proces dat loopt te synchroniseren terwijl je geen data verbinding hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironjohnny
Meeste dat gebruikt wordt is het scherm en google services !, Wifi is sterk en heb nu de wifi opties aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Google services. Kijk eens hoeveel uur die "awake" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
ironjohnny schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:27:
Mijn Moto g 16 Gb afgelopen zaterdag gekregen, de batterij opgeladen en na een nacht al terug gelopen naar 30%, is er iets aan de hand. hier en daar al gelezen dat er meer mensen een probleem hebben met het snel leeglopen van de batterij? wat is de oplossing?
Na bijna een dag nog op 74%, prima accu. heb zeker geen juice-defender-achtige zaken in gebruik. Zelfs "energie besparen" van Android staat niet aan. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.voorstadslaan.com/pictures/motog_accu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 05-10 07:37
Ik zit nog steeds op 4.4.2. Iemand al de 4.4.3 update ontvangen?

Motorola Device Manager geeft ook geen update.

edit : Ik lees het al hier :
http://forums.androidcent...-moto-g-4-4-4-update.html

[ Voor 47% gewijzigd door VCDfan op 15-07-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
VCDfan schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:27:
Ik zit nog steeds op 4.4.2. Iemand al de 4.4.3 update ontvangen?

Motorola Device Manager geeft ook geen update.

Of ben ik te ongeduldig? Of gaat de Moto G gelijk naar 4.4.4?
In 4.4.3 zat een beveiligingsfout, vandaar dat 4.4.4 snel is uitgekomen.
Volgens dit bericht komt het eraan.

http://androidworld.nl/ni...onnen-android-444-uitrol/

Geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 05-10 07:37
PCSO schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:33:
[...]

In 4.4.3 zat een beveiligingsfout, vandaar dat 4.4.4 snel is uitgekomen.
Volgens dit bericht komt het eraan.

http://androidworld.nl/ni...onnen-android-444-uitrol/

Geduld is een schone zaak :)
Je was me net voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:24
Ik heb zojuist een Moto G opgehaald maar heb een foutje gemaakt met contactpersonen synchroniseren. Ik heb nu alle contacten soms 3 dubbel in de 'personen' app staan, en ook in de telefoonlijst.

Kan ik alle contactpersonen wissen en ze opnieuw importeren? Ik gebruik hiervoor MCBackup: vanaf mijn iphone alle contactpersonen geupdate met vcard en naar email gestuurd. Vervolgens email openen in in de Moto G importeren.

Echter heb ik nu 700 contactpersonen ipv 350... iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Goed, ik heb het maar op Twitter gevraagd hoe het zit met de ondersteunde frequenties.
https://twitter.com/Motor...atuses/489081462281351168
oftewel:
4G LTE Bands 2, 4, 5, 17(1900, 1700, 850, 700 MHz) GSM/GPRS/EDGE(850, 900, 1800, 1900 MHz) UMTS(850, 900, 1700, 1900, 2100 MHz)
Aan de hand hiervan mijn abonnement bij T-Mobile verlengd.
90 minuten, 2GB -> 18,50 p/m

Binnenkort de Moto G 4g maar bestellen..

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 15-07-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:45
SX-Superfly schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:45:
Ik heb zojuist een Moto G opgehaald maar heb een foutje gemaakt met contactpersonen synchroniseren. Ik heb nu alle contacten soms 3 dubbel in de 'personen' app staan, en ook in de telefoonlijst.

Kan ik alle contactpersonen wissen en ze opnieuw importeren? Ik gebruik hiervoor MCBackup: vanaf mijn iphone alle contactpersonen geupdate met vcard en naar email gestuurd. Vervolgens email openen in in de Moto G importeren.

Echter heb ik nu 700 contactpersonen ipv 350... iemand tips?
Ik zou je vcard gewoon uploaden naar Google en vervolgens gewoon je contactpersonen daarmee synchroniseren. Hoef je ook nooit rekening daarmee te houden bij een factory reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasThoreau
  • Laatst online: 04-01-2023
EDIT: het SD kaartje van de Kruidvat doet het toch niet goed. Zie bv:
TheByteBoy schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:09:
Vandaag de eerder genoemde Kruidvat 32GB microsd gehaald voor mijn Moto G 4G met android 4.4.4. Al een aantal keren de beruchte "SD kaart onverwacht verwijderd" melding gehad, dus zo goed werkt het allemaal nog niet helaas.
https://www.kruidvat.nl/k...c-geheugenkaart/p/3131885

Hoe zijn de ervaringen van andere Moto G 4G gebruikers, werkt de SD kaart nu wel, en welk type gebruik je dan?
---------------------------------------
mad-dog schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:46:
[...]

Mijn vader heeft sinds vorige week dit toestel en heeft bij de Kruidvat een 32GB kaartje gehaald voor 20 euro. Werkt zonder problemen
https://www.kruidvat.nl/k...c-geheugenkaart/p/3131885

[ Voor 69% gewijzigd door ThomasThoreau op 28-07-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Sinds vandaag ook een Moto G 4G.

Ter info even enkele micro sd kaarten getest:
Kingston sdhc 8 Gb class 4: prima
Transcend sdhc 16 Gb class class 10: prima
Kingston sdhc 32 Gb class 10: "beschadigde sdkaart"

Overigens kan je opslagruimte en de sd kaart prima uitlezen en beheren dmv Astro file manager.
Google Play: ASTRO File Manager with Cloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
mad-dog schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:59:
[...]

Ik zou je vcard gewoon uploaden naar Google en vervolgens gewoon je contactpersonen daarmee synchroniseren. Hoef je ook nooit rekening daarmee te houden bij een factory reset
Uh, oke... kan je stapsgewijs uitleggen hoe dat in z'n werk gaat? Ik moet eerst alle contactpersonen wissen... dat lukt me al niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Misschien belangrijk voor mensen, maar mijn batterij usage is echt 2 keer beter van 4.4.2 naar 4.4.4!!
Na 1 dag pas op 75%, normaal haal ik 1 dag en dan moet ik aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
Lord_Dain schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:26:
Misschien belangrijk voor mensen, maar mijn batterij usage is echt 2 keer beter van 4.4.2 naar 4.4.4!!
Na 1 dag pas op 75%, normaal haal ik 1 dag en dan moet ik aan de lader.
Nice! En nu maar wachten tot 4.4.4 komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
GAIAjohan schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:39:
Goed, ik heb het maar op Twitter gevraagd hoe het zit met de ondersteunde frequenties.
https://twitter.com/Motor...atuses/489081462281351168
oftewel:

[...]

Aan de hand hiervan mijn abonnement bij T-Mobile verlengd.
90 minuten, 2GB -> 18,50 p/m

Binnenkort de Moto G 4g maar bestellen..
Maar als ik op 4gdekking.nl kijk dan zie ik dit:
KPN: 800 MHz, 1800 (in dichtbevolkte gebieden) en 2600 MHz.
Vodafone: 800, 1800 en 2600 MHz
T-Mobile: 1800 MHz
Tele2: 2600 MHz
Dan heb je m.i. toch helemaal niets aan de Moto G 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
ksborg schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:57:
[...]
[...]
Nee, helemaal niets. ik zou 'm niet aanschaffen O-)

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42525171

[ Voor 4% gewijzigd door voorstad op 16-07-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Jamaar, ik snap het dan niet. Die frequenties die Motorola aangeeft worden niet gebruikt in Nederland en toch hebben mensen 4g ontvangst... Ik heb het toestel al omdat ik graag het geheugen wil kunnen uitbreiden. Maar toch blijf ik raar vinden dat Motorola blijkbaar niet de juiste informatie naar buiten kan brengen over hun eigen toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Er zijn verschillende modellen. De EU versie (XT1039) ondersteunt

European LTE Model (XT1039):
UMTS (850, 900, 1900, 2100 MHz)
4G LTE Bands 1, 3, 7, 8, 20 (800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz)

http://en.wikipedia.org/wiki/Moto_G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ksborg schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:57:
[...]

[...]

hmm, fuck. Ik vind het wel erg vreemd wat Motorola zegt dan.. Maar ff weer twitteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 11:11
Zit er iemand hier met een MotoG op 4.4.3/4.4.4 op Telfort? Gaat dit qua dataverbinding goed zonder roaming aan te zetten?

https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=71339
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=71225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4G 800/850MHz issue.
Met Motorola zelf gecommuniceerd hierover:

Our European models are all the same (hardware/4G and 3G bands etc) the only difference would be the warranty country. For all our European models we have the bands that I confirmed in my previous email.
Either the shops do not give the right information or they are selling non-european devices.
Unfortunately these customers have not directed us directly because we can check this for them. As far as we are aware this phone has not been released yet in The Netherlands and was only released in The United Kingdom so far.If you go to our website(Dutch) you will find the bands for the Moto G and not the Moto G 4G.
An European Moto G 4G should have:
4G: 1, 3, 7, 8, 20 (2100, 1800, 2600, 900, 800 MHz).
2G/3G: GSM/GPRS/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
3G: UMTS/HSPA+ up to 42 Mbps (850, 900, 1900, 2100 MHz)

Op hun eigen website staat echter voor de west-europese modellen nog steeds 850MHz, vreemd.

Ook met bol.com gecommuniceerd:
U heeft contact opgenomen met de bol.com klantenservice betreffende de frequentie van de Motorola MotoG 4G. Dit toestel maakt inderdaad ook gebruik van de 800 Mhz frequentie en is dus geschikt voor de Nederlandse 4G netwerken. De informatie op onze website is inmiddels aangepast.

Volgens mij staat er op de bol site overigens nog steeds 850MHz

-> Ik wacht nog een maand met aanschaffen v/d motoG 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
Goede informatie bedankt voor het uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 21:51
voorstad schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:25:
[...]

Na bijna een dag nog op 74%, prima accu. heb zeker geen juice-defender-achtige zaken in gebruik. Zelfs "energie besparen" van Android staat niet aan. ;)

[afbeelding]
Energiebesparen werkt toch pas vanaf een xx% batterijlading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhalen over de 4G functie blijven dus onduidelijk. Heb nu zelf een week de 4G versie in huis en deze werkt goed met 4G van Vodafone. Woon in Hilversum net op een grensgebied met 800/1800 ondersteuning volgens de dekkingskaart dus lastig te zeggen of ik de 800 band meepak of nog net de 1800. Ook van de week in Amsterdam, Utrecht, Breda en Den Bosch gewoon 4G, maar onderweg in de trein alleen 3G. Als ik dat vergelijk met de dekkingskaart zou alleen de 1800 band ondersteunt worden, maar dus lastig om te bepalen...

Verder zeer tevreden met de telefoon, alles werkt gewoon net zo soepel als op mijn oude telefoon (Nexus 4). De batterij is echt een vooruitgang, eind van de dag nog 40% over waarbij ik bij de Nexus 4 al eind van de middag weer moest opladen.

Gebruik hem in combinatie met de gele grip shell, wat een mooi kleurtje (moet je wel van houden). Al veel complimenten gehad, helemaal als ik de prijs vertel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ZE zeiden net op twitter ook dat hij in nl nog niet gereleased is.

Toen gaf ik ze maar een link van bol.com
waarop zij antwoordden dat de specs eerder door ze genoemd idd voor die van bol.com opgaan..

Dus dan zou die van bol totaal niet met het Nederlandse 4g netwerk overweg kunnen..

@johan are 3rd party vendors. The phone may be able to be purchased in the Netherlands but not through Motorola's official site.

@johan specs provided previously are accurate for the Moto G 4G LTE device you are referring too.

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 16-07-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenB64
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-10 13:21
Wat betreft 4G: ik heb 2 reacties van mijn leverancier. Eerst:
U kunt in dit geval het best een aanvraag doen bij uw provider voor het uitbreiden van het 2,6GHz netwerk of bij Vodafone het 1,8GHz netwerk. Uw toestel ondersteund geen 800MHz, enkel 850MHz. De 2,6GHz standaard wordt naar verwachting uitgerold tot eind 2015, dan zou het bereik 'compleet' moeten zijn.
en later
Ik heb dit nagevraagd bij onze leverancier. Zij hebben navraag gedaan bij KPN en het volgende antwoord ontvangen: Het 800mhz "issue" speelt alleen bij iPhones niet bij Motorola.
Dat zou betekenen dat de 4G wel werkt op 800 Mhz.
Vodafone vertelde mij dat de Moto G 4G op hun netwerk ook in grote delen van het land niet werkt door het ontbreken van 800 Mhz op het apparaat.

Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 00:11

P!m

Vodafone 4G werkt iig in Utrecht en omgeving, Amersfoort, Den Bosch, Eindhoven, Arnhem, Amsterdam.
En ook onderweg in de auto heb ik een groot deel van de tijd gewoon 4G met Vodafone.

Snelheden zijn prima, uitschieters tegen de 50Mbit download aan. Upload heb ik via Vodafone 4G nog niet boven de 15Mbit uit zien komen.

[ Voor 4% gewijzigd door P!m op 16-07-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Iemand een tip om alle contactpersonen in de telefoon te verwijderen?

En mijn batterijverbruik is aardig fors... ik zit af en toe op whatsapp en een paar minuten bellen, meer heb ik vandaag met de telefoon niet gedaan. Vanochtend om 6 uur was de batterij 100%, nu 10%... vooral het scherm geeft veel batterijverbruik (44%), ik heb 'helderheid' op 'auto' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 13:22
Op mn gewone Moto G 16gb heb ik nu de 4.4.4 via OTA binnengekregen.

Ik had hem via de Franse Amazon gekocht en heb nu deze versie erop staan;
210.12.40.falcon_umts.retail.en.fr
build;
KXB21.14-L1.40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosperios
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2023
Kan iemand met de Moto G 4G mij vertellen of de MicroSD kaart er in hoort te 'klikken' net zoals de SIM-kaart dat doet?

Bij mij klikt hij niet, en ik heb het gevoel dat hij er 'los' in zit, met mijn MicroSD kaartje krijg ik ook vaak de melding 'SD Card removed unexpectedly' te zien (heb overigens ook al een ander kaartje geprobeerd, zelfde resultaat).

Is dit een defect bij mij of is dit hoe het 'hoort'?

[ Voor 9% gewijzigd door dosperios op 17-07-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Dat hoort :)

Wat voor merk, type en class is jouw sd kaart?

[ Voor 67% gewijzigd door willy1986 op 17-07-2014 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosperios
Ik heb een Sandisk 64 GB SDXC (Class UHS-Ix) gebruikt (deze dus: pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC 64GB ), die werkte amper, hij herkende hem wel maar gaf al vrij snel die melding. Heb dit een paar keer getest en het toen opgegeven.

Heb er nu sinds gister als test een Samsung 4GB Class 2 kaartje inzitten, die leek het wel beter te doen, maar toen ik vandaag naar werk was gereden met de auto en aankwam, had ik de melding weer.

Lijkt voor mijn gevoel dus iets 'fysieks' te zijn (dat ie niet helemaal lekker vast blijft zitten ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
dosperios schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:31:
Ik heb een Sandisk 64 GB SDXC (Class UHS-Ix) gebruikt (deze dus: pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC 64GB ), die werkte amper, hij herkende hem wel maar gaf al vrij snel die melding. Heb dit een paar keer getest en het toen opgegeven.

Heb er nu sinds gister als test een Samsung 4GB Class 2 kaartje inzitten, die leek het wel beter te doen, maar toen ik vandaag naar werk was gereden met de auto en aankwam, had ik de melding weer.

Lijkt voor mijn gevoel dus iets 'fysieks' te zijn (dat ie niet helemaal lekker vast blijft zitten ofzo)?
Vooralsnog zijn er veel problemen met sdcards op de Moto G 4G, kijk in deze thread of bij Motorola zelf: https://forums.motorola.com/posts/7e59cc7baf?page=14

Wat ik begrijp is dat de fix gelijk komt met de Android 4.4.4 upgrade, wanneer dat is, is nog niet bekend.
Overigens ondersteunt de Moto G zowiezo maar SD kaartjes tot 32GB, dus de kans dat die 64GB gaat werken is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
TheByteBoy schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:01:
[...]

Vooralsnog zijn er veel problemen met sdcards op de Moto G 4G, kijk in deze thread of bij Motorola zelf: https://forums.motorola.com/posts/7e59cc7baf?page=14

Wat ik begrijp is dat de fix gelijk komt met de Android 4.4.4 upgrade, wanneer dat is, is nog niet bekend.
Overigens ondersteunt de Moto G zowiezo maar SD kaartjes tot 32GB, dus de kans dat die 64GB gaat werken is klein.
Niet onmogelijk gelukkig. De Galaxy Note ondersteunde ook geen SDXC, maar de 64GB SDXC kaart van Sandisk deed het echt geweldig in dat toestel :)

Overigens klikt die van mij ook niet vast. En als ik hem eruit wil halen is het ook een enorm gezeik om je nagel achter dat randje te zetten en hem eruit te krijgen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:06
Ik heb hier ook problemen met een Sandisk 64 GB. Nu zit er een 32 GB in, en die werkt wel prima. Wat een fijne mobiel zeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
ksborg schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:14:
[...]

Niet onmogelijk gelukkig. De Galaxy Note ondersteunde ook geen SDXC, maar de 64GB SDXC kaart van Sandisk deed het echt geweldig in dat toestel :)
Ik ben benieuwd, voor zover ik me kan herinneren heb ik nog geen enkele post van iemand gevonden die een 64GB kaartje werkend had in zijn Moto G 4G :)
Edit zie post net boven die van mij :P

[ Voor 4% gewijzigd door TheByteBoy op 17-07-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosperios
ksborg schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:14:
Ik heb hem ook nog van mijn Note 1, zodoende ;) Daar deed ie het prima in ja.
TheByteBoy schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:19:
Ik ben benieuwd, voor zover ik me kan herinneren heb ik nog geen enkele post van iemand gevonden die een 64GB kaartje werkend had in zijn Moto G 4G :)
Nou ja, hij 'doet' het wel, als in, hij wordt herkend.

Alleen hij stopt er binnen de kortste keren ook vrolijk weer mee ;) Maar dat doet het 4GB SD kaartje dat ik er nu in heb ook. Doet het iets langer maar geen uren.

Wordt dus zoeken naar een SD kaartje wat geen problemen geeft, of wachten op de update?
thomskipsp schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:18:
Ik heb hier ook problemen met een Sandisk 64 GB. Nu zit er een 32 GB in, en die werkt wel prima. Wat een fijne mobiel zeg. :)
Wat voor type heb je exact, dat die het wel doet? Hoe lang al?

[ Voor 14% gewijzigd door dosperios op 17-07-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Vandaag besteld bij belsimpel. 201€ en ze hebben me gezegd dat hij sowieso op de 1800mhz band werkt. Heb er verder een blauwe flipcover bij besteld.

bol.com zit trouwens vandaag weer op €199 nadat ze gisteren op 215 en eergisteren op 205 zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Hier overigens 2 moto G's via amazon.de (zonder SD slot of 4G of dualsim) die nu de 4.4.4 update doorkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Hier ook net de 4.4.4 update binnengekregen. Deed een beetje raar bij de eerste herstart. Kwam in de bootloader terecht. Na een keer ok en opnieuw aanzetten deed alles t prima.

Ik heb nu wel het roaming icoontje terwijl ik dat bij 4.4.3 niet had. Telfort btw.

Ik blijf super tevreden met deze telefoon. Hij is snel genoeg. Scherm prima. Ik haal makkelijk 2 dagen met de accu. En bovenal regelmatig updates. Top!

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
hier staat roaming ook weer aan icm telfort met 4.4.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 23:22
Ik heb sinds maandag ook de G lte in gebruik genomen, via Bol voor 199 euro, was eigenlijk niet de bedoeling om hem te kopen maar de telefoon van mijn dochter hield er spontaan mee op en ik had al een tijdje naar de motorola's gekeken en de boel beviel me wel, mijn dochter heeft de E voor haar prima genoeg ze is nog geen 14 dus een duur toestel niet waard.

Moet zeggen dat de G in tegenstelling tot de Huawei G615 die ik had, ondanks de iets minder specs veel sneller aanvoelt, ook de boel reageert sneller dan de Huawei, nu eens afwachten wat android 4.4.4 gaat brengen, ik heb hem nog niet mogen ontvangen, maar heb geduld, de 4.4.3 werkt al prima, zeker in vergelijking met de 4.2.2 van de huawei, waar heel veel bugs in zitten, met name de bleutooth die ronduit slecht is en het steeds trager worden na verloop van tijd van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Na +13 uur is mijn accu op 64%.
Telefoon is lekker snel. Jammer dat de 32 Gb kaartjes uitverkocht zijn bij de Kruidvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanengelandt
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 18:59
Heb hier juist ook de 4.4.4 update binnengekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
willy1986 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:06:
Na +13 uur is mijn accu op 64%.
Telefoon is lekker snel. Jammer dat de 32 Gb kaartjes uitverkocht zijn bij de Kruidvat.
Kan echt nog steeds niet geloven hoe zuinig deze telefoon is. Na ruim 22 uur nu op 56% en dat is incl. véél messaging vandaag en ruim 2,5 uur Runkeeper. Superfijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 11:11
drZymo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 18:39:
Hier ook net de 4.4.4 update binnengekregen. ...

Ik heb nu wel het roaming icoontje terwijl ik dat bij 4.4.3 niet had. Telfort btw.
witteveder schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:10:
hier staat roaming ook weer aan icm telfort met 4.4.4.
Oke, dus het is geen geisoleerd probleem voor de Nexus toestellen. Ben benieuwd wanneer dit gefixed gaat worden. Behoorlijk irritant als je in de grensstreek woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Ik heb de hele tijd een melding in mijn scherm staan van een ziggo certificaat, zou niet veilig zijn.

De melding is: 'netwerkcontrole', een derde partij kan gegevens bijhouden etc.
Een vertrouwde referentie op uw apparaat maakt dit mogelijk.
Vertrouwde inloggegevens controleren. En daar kan k dan op klikken.

Enige optie was om certificaat te verwijderen. Na verwijderen krijg ik de melding 'autorisatie probleem' als ik verbinding wil maken met een particulier ziggo wifi netwerk. Ik kan dus geen verbinding maken met een wifi netwerk van ziggo. Ziggo hotspots lukt wel.

Hoe kan ik dit oplossen?

[ Voor 20% gewijzigd door SX-Superfly op 18-07-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb m binnen
Specs:
Motorola XT1039 (Moto G LTE), retail, bulk, euro, 8gb
Netwerken:
GSM: 850/900/1800/1900
WCDMA: 850/900/1900/2100
LTE band: 03/07/20

ff zoeken naar de banden op internet
03 = 1800mhz
07= 2600mhz
20 = 800mhz!!!

Zit overigens geen lader bij, alleen een wit usb kabeltje.

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 18-07-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
SX-Superfly schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:35:
Enige optie was om certificaat te verwijderen. Na verwijderen krijg ik de melding 'autorisatie probleem' als ik verbinding wil maken met een particulier ziggo wifi netwerk. Ik kan dus geen verbinding maken met een wifi netwerk van ziggo. Ziggo hotspots lukt wel.
Met EEN particulier ziggo-wifi netwerk of heb je het als je met je eigen netwerk verbinding maakt?
Lijkt meer op een extra autorisatie die je via een browser doet. Klopt dat?

Ik maak gebruik van Ziggo, met een router van Ziggo en herken dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
vanengelandt schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:22:
Heb hier juist ook de 4.4.4 update binnengekregen
Zo, dan ben jij de eerste.......screenshot?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 07-10 13:22
BarnOwl schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:07:
[...]

Zo, dan ben jij de eerste.......screenshot?
Ik had hem gisteren ook binnen. Duitse versie gekocht via amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
Vanmorgen kreeg ik een melding dat 4.4.4 klaarstond voor mijn Moto G 4G XT1039
16,9MB download, systeem versie is nu 21.1.46.peregrine_reteu.reteuall.en.EU reteu.
In het info linkje bij de download stond dat ook het sd kaart problem met deze update is opgelost. Nu dus maar eens een sd kaartje kopen :-)
Pagina: 1 ... 27 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.