Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:58
mad-dog schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:55:
[...]

Powerknop 10-15 seconden ingedrukt houden helpt niet?
Zo lang had ik het nog niet geprobeerd :$ . Ik kan wel in de bootloader komen nu, recovery ook, maar m'n rom (CM11) wil blijkbaar niet meer booten. Dan blijft-ie weer hangen :( .

Ik heb net even een backup gerestored en we zijn weer in business :) .

[ Voor 9% gewijzigd door Bananenplant op 02-04-2014 14:25 ]

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
horizon1978 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:05:
Heb last van de android-OS kernel battery drain. Hoewel drain groot woord is, dit onderdeel staat bovenaan de lijst maar de accu lijkt niet veel minder lang mee te gaan.

Raar is dat in standby dit oploopt maar op moment dat scherm aan is de tijd terugloopt...

En dat na een factory reset, lolz.
Nu is alles weer oke. Het lijkt erop dat sluiten en opnieuw opstarten AC Display het probleem verholpen heeft. Toestel doet nu weer zoals het hoort: 29% accu kwijt na 24uur ondanks bovengemiddeld gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 21:56
-Edit-

[ Voor 98% gewijzigd door Frozen-Bullet op 17-04-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:24
Vandaag geprobeerd om ART te activeren op CM11. Na het bijwerken van de apps word ik getrakteerd op een hele zooi foutmeldingen(app is gestopt). Iemand dit werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:36
TheJuul schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:57:
Die nieuwe boot animatie van Motorola is echt cool!
Helemaal eens! En het booten lijkt ook een stuk sneller te gaan. Of verbeeld ik me dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:32
mad-dog schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:08:
[...]

Weet je zeker dat er geen te hoge druk op de voor- of achterkant is geweest? Dit is vaak de oorzaak van gebarsten schermen..
Zit altijd in men broekzak vooraan, en steeds met het scherm naar men been gericht. Zodat als ik toch ergens tegen zou stoten het tegen de achterkant is. En broekzak is ruim genoeg, dus geen spanning op de gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximaaltijd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-06-2022
Zijn er hier Moto G bezitters zonder dode pixels in hun scherm?
Want ik heb namelijk reeds 4 exemplaren in mijn bezit gehad met ieder minimaal 1 dode pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:36

TFHfony

Professional Weirdo

Maximaaltijd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:08:
Want ik heb namelijk reeds 4 exemplaren in mijn bezit gehad met ieder minimaal 1 dode pixel.
Hier bijvoorbeeld. Geen enkele dode pixel.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
TFHfony schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:16:
[...]

Hier bijvoorbeeld. Geen enkele dode pixel.
Hier idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 17:28
Geen dode pixels hier... Perfecte foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook geen dooi pixols

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
hier ooit een superklein puntje dat altijd zwart bleef... kan hem inmiddels niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
Frank J. schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:20:
[...]

Hoe oud is je toestel? Ik heb al 2 keer met een camera meegemaakt dat het scherm spontaan gebarsten was zonder zichtbare val stoot of druk schade. Reactie van de winkel? 99,9% zeker dat je hem hebt laten vallen. Totaal geen service, Saturn / Mediamarkt loosers.

Laat je hier niet in misleiden, uiteindelijk bepaalt de fabrikant van het toestel wat de schade oorzaak is, en als je hier een goed omschreven brief bij doet zal de fabrikant je toestel gewoon repareren.

De eerste 6 maanden ligt de bewijslast bij de verkopende partij. Zij moeten bewijzen dat je hem hebt laten vallen. Dit kan alleen maar door een zichtbaar aantoonbare val stoot of druk schade, de schade zelf is niet het aantoonbare deel er dient echt een deuk ergens te zitten. Daarnaast word de garantie door de fabrikant bepaald, indien je dus een goede brief meestuurt zullen ze je scherm gewoon onder garantie laten repareren. Voor hun kost het een paar tientjes maar de garantie afhandeling kan betekenen dat je zelf over een paar jaar weer bij het merk terug komt.
Juist langs mediamarkt gegaan. Ze doen zelfs nog geen moeite. Naar wie moet ik dan een brief sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Ook geen dode pixels hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:48
Hier één dode (permanent oplichtende) pixel, gelukkig helemaal in de rechteronderhoek. Ook is ie enkel te zien op een volledig zwart scherm. De pixel is namelijk zo klein dat hij al snel niet meer opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 09:05
Ik heb er een, midden in mijn scherm. Jammer, maar op zoveel pixels vind ik het ook weer niet zo'n dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Dead pixel test is de eerste app die ik geïnstalleerd heb, en geen pixelfouten. Dat wilde ik zeker weten voordat ik de bootloader ging unlocken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb veel toestellen gehad/geunlocked etc. maar voor de motorola heb ik daar eigenlijk nog geen behoefte aan gehad; stock rom bevalt me prima, goede standby, en niet te veel overbodige meuk (kun je uitschakelen). afgezien van aanpassen host-file zie ik niet waarom ik de moto-g zou willen unlocken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 11:29

E-B

Zo op het oog en na enige dagen gebruik (en zojuist nog een kleine inspectie) geen dode pixels kunnen waarnemen. Ik ga het zoeken niet uitbreiden met apps of andere (pixel-)testen, als ik eenmaal weet dat er 1 tussen zit dan blijf ik hem zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
Juist een reactie gehad van Motorola:

Dear Mr. Felder,

Thank you for contacting Motorola. We are sorry to hear that your Motorola phone has developed a fault.

As this type of fault is not covered under the warranty conditions, please note that you would receive a quotation for the repair. As soon as we receive your handset, our engineers will check the phone, raise the quotation and send it to you. Once you accept and pay for the quotation, your phone will be repaired and returned back to you within 7 days. In the event that you do not wish to proceed with the quotation then a handling charge may be applied.

So that we can help resolve this for you, we would like to suggest that you send your phone to our service centre for a chargeable repair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tip; bel motorola nederland, klantenservice is zelfs nog beter dan die van logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
himlims_ schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:23:
tip; bel motorola nederland, klantenservice is zelfs nog beter dan die van logitech
Als ik naar motorola nederland wil bellen (+310707709245) zegt hij dat het nummer niet in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venlonaerke
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
felder schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:31:
[...]

Als ik naar motorola nederland wil bellen (+310707709245) zegt hij dat het nummer niet in gebruik is.
Probeer anders een van de volgende, waarschijnlijk dat deze wel werkt.

070 7709245

of

0031707709245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
himlims_ schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:23:
Juist met motorola klantendienst nederland gebeld. Kreeg juist hetzelfde antwoord als de mail. De klantendienst nederland zit samen met de dienst in de UK, ze hebben gewoon nederlands pratende mensen in dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 08:48
Geen dode pixels. Telefoon nu 2 weken in gebruik.

Echt fantastisch ding voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Hier ook heel tevreden met de Moto G. Begin beetje wennen aan signaal icoontjes, maar ben er nu gewend aan. Geen dode pixels of andere ongemakken. Helaas wel briefje van Fedex gehad of ik ff de BTW nog wil aftikken, wordt het toch wat duurder alles bij elkaar, maar gezien ik tevreden ben 0,0 spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Laatst online: 04-10 16:53
Heb mijn Moto G dual sim binnen vanuit HongKong, gelukkig geen BTW hoeven betalen!
En wat een heerlijke telefoon moet ik zeggen! Waar de telefoon in veel reviews wat groot/lomp genoemd wordt vind ik het juist prettig :)

De bijgevoegde lader heeft een output van 500 mA. Deze is door verloopstukjes wat lomp en onderweg. Kan het kwaad om opladertjes van andere telefoons met 1000 mA te gebruiken? Ook i.v.m. de duurzaamheid van de accu?

Vind het wel opmerkelijk dat een moderne smartphone maar zo'n zwakke lader heeft...

[ Voor 15% gewijzigd door daanNL op 05-04-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 00:13
felder schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:31:
[...]

Klopt, als je de landcode (+31 of 0031) er voor zet moet je de eerste 0 weglaten. +31707709245 dus, of als je vanuit Nederland belt gewoon 0707709245.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
daanNL schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:34:
Heb mijn Moto G dual sim binnen vanuit HongKong, gelukkig geen BTW hoeven betalen!
En wat een heerlijke telefoon moet ik zeggen! Waar de telefoon in veel reviews wat groot/lomp genoemd wordt vind ik het juist prettig :)

De bijgevoegde lader heeft een output van 500 mA. Deze is door verloopstukjes wat lomp en onderweg. Kan het kwaad om opladertjes van andere telefoons met 1000 mA te gebruiken? Ook i.v.m. de duurzaamheid van de accu?

Vind het wel opmerkelijk dat een moderne smartphone maar zo'n zwakke lader heeft...
Voor zover ik heb kunnen lezen trekt de moto g maximaal 1.5A uit de lader, dus kan zeker geen kwaad een wat zwaardere te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
mad-dog schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:04:
[...]

Voor zover ik heb kunnen lezen trekt de moto g maximaal 1.5A uit de lader, dus kan zeker geen kwaad een wat zwaardere te gebruiken
Ja, kan ik bevestigen. Ik gebruik allerhande laders. En die van mijn Asus Transformer (met het juiste kabeltje erin) is het snelste. Laadt hem in anderhalf uur of zo helemaal vol. Of dit erg goed is voor de batterij/levensduur weet ik niet. Als ik hem aan mijn PC hang om te laden duurt het wekelijk forever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-10 12:38
M'n camera werkt niet goed.
Als ik de app open kom ik bij de voorcamera. Maar de wisselknop van welke camera je wilt gebruiken is sinds vandaag bij mij ineens weg... En als ik probeer de voorcamera te gebruiken, maakt t een foto en de app sluit dan automatisch af met een error berichtje. Hebben meer hier last van? En weet iemand hoe te fixen

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:35
Phantomic schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:23:
M'n camera werkt niet goed.
Als ik de app open kom ik bij de voorcamera. Maar de wisselknop van welke camera je wilt gebruiken is sinds vandaag bij mij ineens weg... En als ik probeer de voorcamera te gebruiken, maakt t een foto en de app sluit dan automatisch af met een error berichtje. Hebben meer hier last van? En weet iemand hoe te fixen
Begin eens bij een reboot

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ceejay schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:46:
[...]

Ja, kan ik bevestigen. Ik gebruik allerhande laders. En die van mijn Asus Transformer (met het juiste kabeltje erin) is het snelste. Laadt hem in anderhalf uur of zo helemaal vol. Of dit erg goed is voor de batterij/levensduur weet ik niet. Als ik hem aan mijn PC hang om te laden duurt het wekelijk forever.
Volgens mij moet het niet veel uitmaken voor de batterij, aangezien de stroomsterkte na 1.5A wordt afgekapt.
Any Motorola charger with the correct micro-USB tip will charge your Moto G. You will see the best results when the output of the charger is between 500 mA and 1.5 A. The higher the output, the faster your Moto G will charge.

If your charger output is higher, the MOTO G will automatically restrict the charging rate. If your charger is lower, it will simply take longer to reach a full charge.
https://motorola-global-p.../30,6720,9050/action/auth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
H92! schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:32:
[...]

Volgens mij moet het niet veel uitmaken voor de batterij, aangezien de stroomsterkte na 1.5A wordt afgekapt.

[...]

https://motorola-global-p.../30,6720,9050/action/auth
Thanks, dat is overtuigend :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Kan allemaal wel zo zijn, maar ik twijfel toch echt of het de levensduur van de batterij niet verkort door een zo grote amperage er door heen te jagen.

[ Voor 30% gewijzigd door Ceejay op 08-04-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Ceejay schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:27:
Kan allemaal wel zo zijn, maar ik twijfel toch echt of het de levensduur van de batterij niet verkort door een zo grote amperage er door heen te jagen.
Dan hadden ze em wel ingesteld op 2A, aangezien er nauwelijks 1.5A laders zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ik gebruik de lader die mijn vrouw kreeg bij haar Xperia E en dat werkt gewoon goed.
Daarbij doe ik wel het kabeltje gebruiken dat bij het toestel hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
Ceejay schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:27:
de lader levert maar de stroom die de batterij vraagt, een lader met hoger ampèrage gebruiken kan nooit kwaad. een lader met lager ampèrage gebruiken ook niet, maar dan gaat het natuurlijk veel trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Alles lukt tot nu toe:
Lader van Nexus 7 2012 (snelste uiteraard)
HTC One X lader
Xperia Ray lader
Vodafone budgetfone (Alcatel) lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik heb nogal problemen met de batterij.. Ik heb eergister voor het installeren hem gelijk aan de lader gelegd en toen zat hij op 100%. Toen na de eerste android update stond de teller alweer op 50% waarna ik wel 30uur+ Door kon zonder laden.. In een poging om de accu te calibreren hem helemaal leeg gemaakt voor ik hem weer naar 100% heb geladen en nu na volledig opladen schakelt de telefoon zichzelf uit en staat de teller weer op 0%
Iemand ervaring hiermee? Ik zie dat het wel vaker voorkomt nog geen oplossing gevonden.
-Gebruik trouwens een 1000mah lader van microstar (apple??) maar kan geen probleem zijn lijkt me.
-Hij is net weer op miraculeuze wijze naar 100% gesprongen nadat hij weer naar 5% was bijgeladen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sergelwd op 09-04-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 23:50

Barrycade

Through the...

Draai je de standaard ROM of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Laatst online: 18-04-2021
Ja alles standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sergelwd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:02:
Ik heb nogal problemen met de batterij.. Ik heb eergister voor het installeren hem gelijk aan de lader gelegd en toen zat hij op 100%. Toen na de eerste android update stond de teller alweer op 50% waarna ik wel 30uur+ Door kon zonder laden.. In een poging om de accu te calibreren hem helemaal leeg gemaakt voor ik hem weer naar 100% heb geladen en nu na volledig opladen schakelt de telefoon zichzelf uit en staat de teller weer op 0%
Iemand ervaring hiermee? Ik zie dat het wel vaker voorkomt nog geen oplossing gevonden.
-Gebruik trouwens een 1000mah lader van microstar (apple??) maar kan geen probleem zijn lijkt me.
-Hij is net weer op miraculeuze wijze naar 100% gesprongen nadat hij weer naar 5% was bijgeladen.
Herkenbaar verhaal, exact dezelfde stappen gedaan, en na eerste disconnect met oplader schakelde hij zich uit. Batterij was leeg... Gelukkig eenmalig meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Sergelwd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:02:
Volgens mij was dit bij de laatste update ook de waarschuwing dat de accu er hard van naar beneden ging. Bij mij ging hij van 95% ongeveer naar 46% dacht ik. Was ook niet voor niets gewaarschuwd dat je 80%+ accu moest hebben.

Overige problemen komen me niet bekend voor overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
  • Laatst online: 29-09 19:25
Ik ben op zoek naar software voor op mijn pc waarmee ik (onder andere) mijn contacten welke op mijn telefoon staan kan bewerken om ze daarna weer over te zetten naar mijn telefoon. Nu lees ik dat er zoiets bestaat als Motorola PC Suite (al kan ik dit programma nergens op een site van Motorola vinden ?????), maar zijn er hier mensen die ervaring hebben met zo'n software programma welke gewoon goed werkt? En zo ja, wat raden jullie dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Ik heb na anderhalve week ineens ontzettend last van backlight bleeding boven aan het scherm.
Afgezien van dat is de Moto G een vervanger voor mijn Galaxy S3 die het simpelweg begaf(ongeveer) en ik moet zeggen dat ik meer van de Moto G houd dan van de S3! :D

Alhoewel is de camera echt om te huilen, maargoed meer kan je van 200 euro niet verwachten (heb het 16GB model).

Batterij is uitstekend, met hevig gebruik zelfs nog 's avonds na 6'en nog 45% + batterijlading!

Zeer tevreden over dit stukje technologie.
Ik denk at ik zelfs misschien nog wel een 2e aanschaf en die in mijn kast leg om vervolgens als backup device te gebruiken voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
103720 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:33:
Ik ben op zoek naar software voor op mijn pc waarmee ik (onder andere) mijn contacten welke op mijn telefoon staan kan bewerken om ze daarna weer over te zetten naar mijn telefoon. Nu lees ik dat er zoiets bestaat als Motorola PC Suite (al kan ik dit programma nergens op een site van Motorola vinden ?????), maar zijn er hier mensen die ervaring hebben met zo'n software programma welke gewoon goed werkt? En zo ja, wat raden jullie dan aan?
https://mail.google.com/mail/u/0/#contacts
of sync je niet met google/gmail?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xenne

een lader levert de stroom die het ''toestel'' vraagt.. dit is elektronisch geregeld.. als het aan de batterij ligt dan laat hij met 10 of meer ampere op, als dat word aangeboden, wat uiteraard niet goed is.. Hoe lager de amperage, hoe beter voor de batterij.. ook is de gelijkstroom die aangeboden word is heel belangrijk voor een batterij... veel laders hebben toch nog een sinusvorming in de spanning zitten...Het allerbeste is gewoon een autolader (12v) +-700 mah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Oh over laders gesproken, ik gebruik het USB charger blok wat bij mijn Logitech Performance MX muis kwam, 1,0 ampere output bij 5,15 volt.
Ding werkt prima, en nog geen rare batterij drains gevonden zoals ik met m'n SGS3 wel had toen ik de lader van mijn BlackBerry Storm2 gebruikte :+ doei doei batterij is het dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Goed, sinds kort ook een Moto G aan moeten schaffen ivm diefstal van m'n fijne S2 :(

Moet zeggen dat ik het niet een erg merkbare upgrade vind, helaas. Maargoed, er zijn geen betere toestellen nieuw te koop voor dit bedrag (180 euro / 16gb model).

Ik heb met name één heeeeeel storend probleem :
Notificatiegeluiden (mail e.d.) verstoren de speaker op alles boven 70% speakervolume.
Super irritant. Vóór het geluid zelf goed afspeelt hoor je de spieker 'krak' doen en vervolgens pas het geluidje. Dit komt omdat veel notificatiegeluidjes wat bas gebruiken om te beginnen voor extra sexy effect.

Ik kan een notificatiegeluid met alleen hoge tonen kiezen (ew..) of ik kan het volume op 60% zetten. Beide geen optie (irritatie + hoor ze niet). Wie heeft er hier nog meer problemen met z'n Moto G speaker performance?

Het gaat met name om het geluid 'Tejat' wat echt ver-schrikke-lijk distorted klinkt (was t' default gmail geluid op m'n andere telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Ik zit nu op de M5-snapshot van CyanogenMod 11. Eerder had ik last van degraderende performance over tijd, ik ben benieuwd of dat nu verleden tijd is. Verder is het me nu weer gelukt om verbinding te maken met de Exchangeserver van m'n werk. Tot nu toe draait alles super :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grave_
  • Laatst online: 07-10 23:17
majic schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:04:
Goed, sinds kort ook een Moto G aan moeten schaffen ivm diefstal van m'n fijne S2 :(

Moet zeggen dat ik het niet een erg merkbare upgrade vind, helaas. Maargoed, er zijn geen betere toestellen nieuw te koop voor dit bedrag (180 euro / 16gb model).

Ik heb met name één heeeeeel storend probleem : ...
Heb je de audio effects al eens uitgezet. Misschien ligt het daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addo2
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-07 22:12
Weet iemand of het mogelijk is om een backup van de Moto G te maken zonder te rooten (of andere moeilijke routes te bewandelen)?

Ik heb namelijk mijn telefoon iets te goed "opgeruimd" en ben hierdoor de SMS functionaliteit verloren. Een reset is daarom wel handig (het originele OS bevalt me wel). Ik wil echter wel op een andere locatie (zoals mijn computer) alle data die nu op mijn telefoon staat opslaan voor ik ga resetten. Het liefst wil ik daarna selectief onderdelen (netwerken, mailadressen, telefoonboek, enz) terugplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Laatst online: 09:07
automatisch backups naar Google laten maken (daar valt ook WiFi gegevens onder dacht dacht ik) en je contactgegevens syncen met Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:08
addo2 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:51:
Weet iemand of het mogelijk is om een backup van de Moto G te maken zonder te rooten (of andere moeilijke routes te bewandelen)?

Ik heb namelijk mijn telefoon iets te goed "opgeruimd" en ben hierdoor de SMS functionaliteit verloren. Een reset is daarom wel handig (het originele OS bevalt me wel). Ik wil echter wel op een andere locatie (zoals mijn computer) alle data die nu op mijn telefoon staat opslaan voor ik ga resetten. Het liefst wil ik daarna selectief onderdelen (netwerken, mailadressen, telefoonboek, enz) terugplaatsen.
Je hebt je toestel niet geroot en wist toch je SMS functionaliteit te verliezen? Dat is knap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Addo: Met opruimen bedoel je dat je een icoon hebt verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
addo2 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:51:

Heb je niet per abuis hangouts als sms-app ingesteld?

Ga naar settings - more
en kijk wat de default sms app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grave_
  • Laatst online: 07-10 23:17
guapper schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:37:
Addo: Met opruimen bedoel je dat je een icoon hebt verwijderd?
Haha, doet me denken aan de oudere generatie die programma's verwijderen door ze gewoon uit program files te wissen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:08
Hoe lang gaat jullie batterij ongeveer mee?

Hier mijn (gemiddelde) stats:

6h 30m SOT
1h and 7 minutes phone calls

1D and 18 hours since last recharge

2% battery left.

edit: dit was trouwens met ZRAM on.

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 11-04-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Outlandos schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:06:
Hoe lang gaat jullie batterij ongeveer mee?

Hier mijn (gemiddelde) stats:

6h 30m SOT
1h and 7 minutes phone calls

1D and 18 hours since last recharge

2% battery left.

edit: dit was trouwens met ZRAM on.
Staat nu op: 1D 8 hours met 15% left. Uurtje gebeld met bluetooth headset en ruim 2 uur Flitsmeister (scherm uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 07-10 23:50

Barrycade

Through the...

1 hr bellen in 2 dagen? Wow, dat bel ik in een maand denk ik. Hier 19 uur van de lader 70% batterij nog en 1 uur bscherm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Backup
Hoe zorg ik er voor dat screenshots automatisch worden gebackupped?
Photo > Auto Backup = On > Back up local folders = on.
WhatsApp Images en WhatsApp Video worden wel gebackupped en kan ik zien via Google+.
Dan kan ik wat screens sharen mbt mijn accu gebruik.

Battery usage
Momenteel: 2d5h 44%
Screen Time: 3h11m
Geen battery saver. Auto sync aan. Auto brightness*.
Connectivity: 2G. 3G/Wifi alleen wanneer gewenst, dit scheelt veel naar mijn gevoel.
Veel standby, regelmatig appen, beetje bellen en af en toe nieuws checken.

*Gebruik 's avonds en 's ochtends in bed de app: screen filter. Weet niet of het accu scheelt maar is wel prettiger voor de ogen.

Ben zeer tevreden over de Moto G (16GB). Telefoon blijft snappy en accu duur is gewoon super!

[ Voor 30% gewijzigd door Card Nox op 11-04-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Card Nox schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:15:
Backup
Hoe zorg ik er voor dat screenshots automatisch worden gebackupped?
Photo > Auto Backup = On > Back up local folders = on.
WhatsApp Images en WhatsApp Video worden wel gebackupped en kan ik zien via Google+.
Dan kan ik wat screens sharen mbt mijn accu gebruik.
Dan gaat dat automatisch. Als je het bovenstaande goed hebt ingesteld dan komen de screenshots ook op Google Drive te staan.
Let wel even op de instellingen die je in Google drive hebt staan..........

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
De telefoon backupped niets naar GDrive maar naar Google+. Bij GPhoto zie ik geen screenshots en wel de camera foto's en WA pics en videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Card Nox schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:07:
De telefoon backupped niets naar GDrive maar naar Google+. Bij GPhoto zie ik geen screenshots en wel de camera foto's en WA pics en videos.
yep... gemiste kans, want waarom niet net als bij dropbox een "camera uploads" folder?
vast weer een poging om meer G+ gebruikers te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb dit toestel in januari voor mijn moeder gekocht. Ze gebruikt het toestel minder dan 5 minuten per dag, maar toch elke nacht aan de lader en aan het eind van de dag is de batterij op minder dan 10%.

Toestel is al 2 keer retour fabrikant gegaan, maar het enige wat ze doen is het toestel resetten, zeggen dat er nieuwe firmware was (wat niet zo is) en het toestel ingesteld in het Frans terugsturen.

Probleem dus nog niet verholpen en toestel gaat nu weer voor de 3e keer retour.

Iemand wel goede ervaringen met reparaties bij Motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Goed.....m'n moto G omgeruild nadat ik me behoorlijk stoorde aan hoe vervormd het speakertje de ring/smstones (en uberhaupt alle geluiden) weergeeft ivm m'n stokoude S2. Die klonk alleen zo als er zand in het speakertje zat.

Helaas is t' nieuwe toestel 100% even gaar. Ik ga er dus maar vanuit dat de Moto G speaker extreem brak is en nouwelijks in staat om op meer dan half volume iets anders weer te geven dan hoge tonen (midden/laag = krakerig tot extreem krakerig).

Ben ik dan zo veeleisend of is dat gewoon een fabricagefout (wellicht alleen in de serie die ik net 'getest' heb?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn s2 ook geruild voor de moto G (nadat de s2 per ongeluk in het bad viel). Merk dat de telefoon echt sneller is. Dus wel een verbetering. Jouw problemen met het geluid herken ik ook niet. Hoewel ik mijn meldingstonen niet op vol volume heb staat gebruik ik de telefoon wel om muziek af te spelen. De speaker van de moto G geeft meer volume en een veel voller geluid dan de s2. Misschien dat je toch net een verkeerd model hebt of dat ik geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
majic schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:59:
Goed.....m'n moto G omgeruild nadat ik me behoorlijk stoorde aan hoe vervormd het speakertje de ring/smstones (en uberhaupt alle geluiden) weergeeft ivm m'n stokoude S2. Die klonk alleen zo als er zand in het speakertje zat.

Helaas is t' nieuwe toestel 100% even gaar. Ik ga er dus maar vanuit dat de Moto G speaker extreem brak is en nouwelijks in staat om op meer dan half volume iets anders weer te geven dan hoge tonen (midden/laag = krakerig tot extreem krakerig).

Ben ik dan zo veeleisend of is dat gewoon een fabricagefout (wellicht alleen in de serie die ik net 'getest' heb?)
1 toestel en nergens last van. Geluid is ok. Uiteraard verwacht ik geen high end geluid uit een toestel van 156 euro en een high end camera.
Maar bellen en de incidentele geluiden zijn zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:58:
Ik heb dit toestel in januari voor mijn moeder gekocht. Ze gebruikt het toestel minder dan 5 minuten per dag, maar toch elke nacht aan de lader en aan het eind van de dag is de batterij op minder dan 10%.

Toestel is al 2 keer retour fabrikant gegaan, maar het enige wat ze doen is het toestel resetten, zeggen dat er nieuwe firmware was (wat niet zo is) en het toestel ingesteld in het Frans terugsturen.

Probleem dus nog niet verholpen en toestel gaat nu weer voor de 3e keer retour.

Iemand wel goede ervaringen met reparaties bij Motorola?
Heb je het toestel helemaal oke ingesteld?
Niet dat je moeder daar twintig zinlose syncs continu heeft lopen bijvoorbeeld. Want met vijf minuten gebruik kun je de Moto G volgens mij 5 dagen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Geinig ik heb precies het tegenovergestelde, geluid is juist super en mensen kan ik goed verstaan en ze kunnen mij opeens veel beter verstaan dan op de 2 vorige (china)telefoons. Hier dus geen klachten. Ik houd het overigens inmiddels met normaal gebruik 2 dagen uit op 1 accu. Dat is met Wifi altijd aan (en bijna altijd een wifi netwerk in de buurt), +- 3,5 uur screen time, een paar korte telefoongesprekken, 1 uur spelletje spelen en het nodige browsen, whatsappen, facebooken e.d.

De batterij bug heb ik in totaal 2 keer gehad (bij de 1e keer aanzetten en na een week), daarna nooit meer last van gehad. Ik word dus steeds enthousiaster van de telefoon naarmate ik hem langer in mijn bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
Welke mobiel internet snelheden behalen jullie? Ik zit met Sim Only bij Telfort en heb doorgaans altijd 3G/H ontvangst (Venray).
Speedtest.net brengt me niet verder dan ongeveer 2Mbps, zou 7.2 moeten halen.
Klantenservice bied ook geen oplossing ('aan en uit zetten' ...).
Moet/Mag abo verlengen en prijzen wijken tussen de providers niet veel af. Verder heel tevreden over Telfort maar als ik bij een andere aanbieder dichter in de buurt van 7 of 14Mbps kom dan vind ik het toch de moeite om over te stappen

Welke settings hebben jullie bij Access point?
Name: Telfort
APN: internet
Proxy: -
Port: -
Username: -
Password: -
Server: -
MMSS: http://mms
MMS proxy: 193.113.200.195
MMS port: 8080
MCC: 204
MNC: 12
Authentication type: -
APN type: -
APN protocol: IPv4
APN raoming protocol: IPv4
APN enable/disable: enable
Bearer: -
MVNO type: -
MVNO value: -

[ Voor 15% gewijzigd door Card Nox op 13-04-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Ook telfort hier(Wageningen). Haal een snelheid van 6.9Mbps. Heb wel internet versneller, maar dat was vanwege de 2 of 7.2mbps. Ten tijde van de 7.2 max haalde ik deze snelheid ook.

Mijn APN settings zijn identiek

Andere aanbieder kiezen gaat niet heel veel zin hebben, tenzij je naar vf of tm netwerk overstapt

[ Voor 26% gewijzigd door mad-dog op 13-04-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
Dan zou je nu (theoretisch) op 14.4 moeten zitten toch? Of is die snelheidsverhoging nog niet compleet doorgevoerd?

Haalde deze snelheden ook voor de boost naar 7.2.

[ Voor 18% gewijzigd door Card Nox op 13-04-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Card Nox schreef op zondag 13 april 2014 @ 23:32:
Dan zou je nu (theoretisch) op 14.4 moeten zitten toch? Of is die snelheidsverhoging nog niet compleet doorgevoerd?
Wijziging is inderdaad doorgevoerd. 14mbps is alleen in ideale situaties natuurlijk. Hoogste wat ik gehaald heb is 9

[ Voor 7% gewijzigd door mad-dog op 13-04-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
Duidelijk, thanks voor je reactie. Vind de door jou aangegeven snelheden netjes (maw: daar zou ik momenteel voor tekenen).

Heb mijn vraag tevens op het Telfort forum gedropped, ben benieuwd of ik een nuttige reactie krijg.

[ Voor 22% gewijzigd door Card Nox op 13-04-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 21:56
Ik heb regelmatig last van connection errors als ik op Wifi zit.. Verschillende apps (Youtube, Play store maar ook andere apps) geven dan aan dat ik dan nogmaals op de retry knop moet drukken om weer connectie te krijgen. Meestal doet hij het dan wel weer na 2-3 keer proberen. Iemand anders die hier ook last van heeft (gehad)?

Wat ik al heb geprobeerd:
- Factory reset
- Google account verwijderen en weer opnieuw toevoegen
- Youtube en Play store app > updates verwijderen en weer opnieuw laten updaten
- Verschillende routers/netwerken geprobeerd

Niks blijkt te helpen.. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Frozen-Bullet schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:37:
Ik heb regelmatig last van connection errors als ik op Wifi zit.. Verschillende apps (Youtube, Play store maar ook andere apps) geven dan aan dat ik dan nogmaals op de retry knop moet drukken om weer connectie te krijgen. Meestal doet hij het dan wel weer na 2-3 keer proberen. Iemand anders die hier ook last van heeft (gehad)?
present; niets helpt, herhaaldelijke proberen en je komt er ineens door :f sinds weekje of wat last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Dat ligt aan google, niet aan het toestel volgens mij. Want niet-google apps syncen op die momenten wel gewoon door. Heb er zelf week geleden last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Heb exact hetzelfde gehad vanaf dag 1. Maar na de overstap naar Cyanogenmod geen last meer van gehad. Problemen deden zich voor zowel met als zonder de post 4.4 OTA update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb sinds vandaag een super irritant bugje.

Bij het kiezen van een contact om deze te bellen, krijg ik de popup via welke SIM ik dit wil doen. Normaliter kan ik dan aanvinken 'onthoud deze keuze' zodat het contact aan de betreffende SIM wordt gekoppeld en bij elk gesprek die SIM gebruikt. Echter, wil ik nu het vinkje zetten dan gaat de telefoon vrolijk terug naar het belmenu (het menu wat je ziet als je op het blauwe telefoon icoon drukt). Heel vaag, telefoon al een keer gereset maar probleem blijft. Zijn er mensen met de dual sim versie die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Frozen-Bullet schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:37:

Wat ik al heb geprobeerd:
- Factory reset
- Google account verwijderen en weer opnieuw toevoegen
- Youtube en Play store app > updates verwijderen en weer opnieuw laten updaten
- Verschillende routers/netwerken geprobeerd

Niks blijkt te helpen.. Iemand suggesties?
Dat heb ik ook, zowel op mijn moto g als op mijn nexus 7. Ligt dus niet aan je telefoon vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
horizon1978 schreef op zondag 13 april 2014 @ 08:31:
[...]

Heb je het toestel helemaal oke ingesteld?
Niet dat je moeder daar twintig zinlose syncs continu heeft lopen bijvoorbeeld. Want met vijf minuten gebruik kun je de Moto G volgens mij 5 dagen gebruiken...
Alleen Gmail, Whatsapp, Viber, Android Weather en Buienalarm draaien/syncen op de achtergrond. Staan niet veel apps op en mijn moeder weet uberhaupt niet hoe ze apps moet installeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:04
Wil graag de moto g 16gig variant kopen.
Maar vaak rond deze tijd komen er nieuwe/opvolgende versies op de markt.
Is hier meer over bekend? Zijn hier voormelding van?
Beetje jammer als ik nu de moto g koop en 3 weken later is de opvolger er.

[ Voor 6% gewijzigd door barry86 op 15-04-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

@Barry86

Er zijn enkel wat geruchten over de Motorola X+1 maar ik zie ook namen als X+ of X2 voorbijkomen.
Denk dat het nog niet helemaal duidelijk is wanneer en wat voor opvolger er gaat komen.
De vergrootglazen liggen op de grote jongens HTC, Samsung, Apple, Sony etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Aangezien de Moto G net op de markt is zie ik hier nog niet snel een vernieuwde uitvoering van verschijnen.

Op het moment wordt er wel al uitgekeken naar de mogelijke opvolger van de Moto X, die vorig jaar augustus verscheen.
Motorola is met de nieuwere modellen uit de Moto serie overigens niet vies geweest van het vroegtijdig lekken van foto's. Ik weet natuurlijk niet of dat veranderd nu de 1e releases van top- en budget modellen achter de rug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Ha, kort vraagje :)

Heb destijds m'n vriendin geadviseerd de Moto G te nemen als vervanger van haar (vreselijke) Galaxy Gio. Bevalt heel goed, is razendsnel en kan waarschijnlijk nog jaren mee voor de dingen waarvoor zij hem het meest gebruikt. Helaas is er één specifiek probleem wat steeds vaker voorkomt. Het toestel valt namelijk soms ineens uit en herstart zichzelf dan, waarbij gevraagd word om het SIM-password en de datum / tijd gereset is. Ook is er dan vaak ineens 10 - 15 procent van de resterende accuduur af.

Kan het zijn dat de coincell batterij binnenin leeg is of niet goed bevestigd is? Je kan er in ieder geval niet bij komen vanaf de achterkant.. Is dit überhaupt een bekend probleem, en valt hier zelf iets aan te doen? Zo nee, dan gaat hij toch terug voor reparatie, maar ik neem aan dat dit binnen de garantie valt (er is niet aan gesleuteld, alle officiele firmware draait nog)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 22:14
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:04:

Heb destijds m'n vriendin geadviseerd de Moto G te nemen als vervanger van haar (vreselijke) Galaxy Gio. Bevalt heel goed, is razendsnel en kan waarschijnlijk nog jaren mee voor de dingen waarvoor zij hem het meest gebruikt. Helaas is er één specifiek probleem wat steeds vaker voorkomt. Het toestel valt namelijk soms ineens uit en herstart zichzelf dan, waarbij gevraagd word om het SIM-password en de datum / tijd gereset is. Ook is er dan vaak ineens 10 - 15 procent van de resterende accuduur af.

Kan het zijn dat de coincell batterij binnenin leeg is of niet goed bevestigd is? Je kan er in ieder geval niet bij komen vanaf de achterkant.. Is dit überhaupt een bekend probleem, en valt hier zelf iets aan te doen? Zo nee, dan gaat hij toch terug voor reparatie, maar ik neem aan dat dit binnen de garantie valt (er is niet aan gesleuteld, alle officiele firmware draait nog)?
Helaas heb ik hier ook af en toe last van, gisteravond toevallig nog.
Geen idee waardoor dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:11
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:04:

problemen die jullie allemaal opnoemen worden allemaal opgelost in android 4.4.3.
data connection errors, wifi connecting en spontane reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 16:24
Ok, ben ik de enige die niet kan pasten in chrome? Is de nieuwste versie en android is ook up to date. Ik kan overal pasten behalve in chrome, i don't get it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
speedmetal35 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:46:
[...]

problemen die jullie allemaal opnoemen worden allemaal opgelost in android 4.4.3.
data connection errors, wifi connecting en spontane reboots.
motorola doet het goed qua updates, maar het is geen nexus he... geen garanties voor een snelle 4.3.3 update

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Ok, welke versie draait er nu dan, 4.4.2? Heeft Motorola zelf al gesproken over een update termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Zawaponga schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:12:
Ok, ben ik de enige die niet kan pasten in chrome? Is de nieuwste versie en android is ook up to date. Ik kan overal pasten behalve in chrome, i don't get it.
Geen last van gehad. Zowel niet met de stock-rom als met CM11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Iemand een verklaring voor dit?
Batterij ineens dood gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rpfgaW6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Er schijnen aantal Moto G toestellen 1 a 2 keer last van te hebben. Zelf (gelukkig) nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Laatst online: 13-08 18:53
Eén keer meegemaakt. Moto G nu twee en een half maand in bezit. Verder doet de accu het prima. Ik zit nu op 1 dag 21 uur gemiddelde batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik heb hem inmiddels al bijna 5 maanden. Eerste keer voor mij dat dit voorkomt.
Geen bekende oorzaak? Gewoon een random probleempje?

Ik kom met moeite aan 3-4 uur screen on time in 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Yep, random probleempje. Anderen klaagden daarna vaak dat toestel niet meer aanging. Maar een goede oplader verhielp dat probleem normaliter.

Ligt er echt aan wat ik doe maar grootste invloed op batterij % is toch wel kwaliteit van de 2g/3g & wifi connectie.

Hebben jullie trouwens ook Moto Care en andere Motorola services aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ik zo een beetje rondkijk op internet, dan krijg ik sterk het vermoeden dat de 4.4.2 update geen goed heeft gedaan voor de accuduur.

Ik had deze telefoon gekocht in de veronderstelling dat ik ook minstens 6 uur screentime zou halen. Helaas blijkt dat niet veel meer dan 4 uur te zijn. Tot overmaat van 'ramp' heb ik er ook nog een probleem bij gekregen. 'Android besturingssysteem' blijft actief en vreet 2 a 3 procent per uur van m'n accu. M'n verkochte Xperia Z (die niet bekend stond om de beste accuduur) deed het niet veel minder moet ik zeggen....

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Dat van Android OS heb ik twee dagen last van gehad en toen was het voorbij na en keertje opnieuw opstarten. Volgens nog wordt het getriggerd door de camera app en dan bepaalde manier afsluiten.
Pagina: 1 ... 23 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.