GSM battery uit de playstore eens downloaden en gebruiken om een diagnose te stellen? Wellicht dat er een proces af en toe (doordat je deze net hebt gebruikt) blijft 'haken' en voorkomt dat de telefoon in diepe slaapmodus komt. Bij hergebruik van de app kan een dergelijke bug weer zijn verdwenen (of bij het echt afsluiten ervan).renskerenske schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:14:
[...]
Ik blijf mijn accu raar vinden: twee nachten achtereen ging er zo'n 15% per nacht af, vannacht ineens maar 5%. Terwijl ik niks heb gedaan.
En ik snap ook niet hoe het kan dat de ene accu-issues heeft en de ander niet. Is dat dan een defect of heeft de ander alles gewoon heel optimaal ingesteld? Ik red 2 dagen bijvoorbeeld echt niet bij normaal gebruik. 1,5 dag is dan wel de max.
1.5 dag bij normaal gebruik met wifi/3g/h en het beeldscherm bijvoorbeeld 4-6uur aangehad te hebben is zeer netjes. Dat je af en toe 2 dagen haalt kan liggen aan hoeveel je het scherm niet in de zon/in een lichte kamer (=fel) hebt gebruikt, of juist veel data/gesurfd/gefacebooked hebt op 3g/h in plaats van wifi, of op een plek met slecht bereik..
[ Voor 10% gewijzigd door ToFast op 30-01-2014 15:23 ]