Bel Sony en je krijgt een nieuwe. Ik weiger om oplossingen te gaan zoeken op iets wat gewoon goed moet zijn. Ik had een vastzittende L1 knop, woensdag gebeld en opgestuurd, vrijdag een nieuwe van Sony gehadMelkaz schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:51:
Ik had geen zin om vandaag naar de Bart Smit in de stad te gaan(het bekende probleem met de rubber op de linker stick bij de DS4) voor een nieuwe, daarom uit ellende maar wat sporttape erop geplakt en werkt verbazingwekkend goed. Heb nu zelfs meer grip
Dus misschien bestel ik op internet wel rubberen 'kapjes' en wacht ik wel tot de gekleurde DS4 controllers verkrijgbaar zijn. Dan krijgt Player 2 wel de kapotte day one controller
Iemand nog tips voor goede (en goedkope) kapjes? Via google kwam ik alleen deze tegen:
http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/
Maar dat moet goedkoper kunnen!
Misschien wel het beste idee ja, ik kan wel 4 dagen zonder Fifa 14PBP schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:17:
[...]
Bel Sony en je krijgt een nieuwe. Ik weiger om oplossingen te gaan zoeken op iets wat gewoon goed moet zijn. Ik had een vastzittende L1 knop, woensdag gebeld en opgestuurd, vrijdag een nieuwe van Sony gehad.
Ik las namelijk ook al dat omruilen in de winkel prima kan, maar dan is de kans groot op een controller v1.0. Degene die bij Sony een retour hebben gekregen claimen dat het rubber net wat anders is op de release day controllers.Geen idee of dit zo is maar aangezien Sony het probleem heeft bevestigd neem ik aan dat er ook actie is ondernomen.
Moet je trouwens perse bellen of kan het ook online?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Staat voor 30 eu op Marktplaats, dus ja.dutchgio schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:18:
Tomb Raider Definitive Edition nu bij de mediamarkt voor 40,-
http://www.mediamarkt.nl/...9,1095018.html?langId=-11
offtopic
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 16-02-2014 10:00 ]
Je moet bellen. Maar ik was binnen 5min klaar. Ze vragen om je gegevens en doen verder niet moeilijk. Na het gesprek krijg je een mail met meer informatie en antwoordnummer waar je het pakket naartoe moet sturen. Prima geregeld allemaal.Melkaz schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:27:
[...]
Misschien wel het beste idee ja, ik kan wel 4 dagen zonder Fifa 14
Ik las namelijk ook al dat omruilen in de winkel prima kan, maar dan is de kans groot op een controller v1.0. Degene die bij Sony een retour hebben gekregen claimen dat het rubber net wat anders is op de release day controllers.Geen idee of dit zo is maar aangezien Sony het probleem heeft bevestigd neem ik aan dat er ook actie is ondernomen.
Moet je trouwens perse bellen of kan het ook online?
offtopic
[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 16-02-2014 10:00 ]
offtopic
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 16-02-2014 10:01 ]
Weet iemand of de Logitech Wireless Gaming Headset G930 werkt op de PS4? En met werken bedoel ik, mic werkt maar dat je ook surround sound hebt.
Ik zoek namelijk een wireless surround set voor mijn PS4 maar die ook surround geeft op mijn alienware laptop. Wat ik begreep is de laatste set van sony alleen voor surround op de ps4 en gewoon stereo op pc.
Zou wel handig zijn als ik daarvoor 1 headset kan gebruiken
Ik zoek namelijk een wireless surround set voor mijn PS4 maar die ook surround geeft op mijn alienware laptop. Wat ik begreep is de laatste set van sony alleen voor surround op de ps4 en gewoon stereo op pc.
Mijn ps4 heeft problemen. Hij start niet meer op. Na vaak proberen doet hij het soms maar dan crashes hij weer en gaat die niet meer aan! Iemand?
Dat gaat helaas niet werken. De drivers van de G930 usb dongel werken niet of niet goed op de ps4. Alleen headsets zoals de px4 met een optical out/in ondersteunen dit op beide systemen. Dan moet je in je pc wel een geluidskaart hebben met dolby surround en bluetooth voor de mic.KookSpook schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:57:
Weet iemand of de Logitech Wireless Gaming Headset G930 werkt op de PS4? En met werken bedoel ik, mic werkt maar dat je ook surround sound hebt.
Dit gaat over de nieuwe Wireless Gold en dit werkt dus helaas ook niet. Je zal op de pc alleen stereo geluid krijgen uit deze headset. 7.1 werkt alleen op de ps3 en ps4.KookSpook schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:06:
[...]
Zou je voor mij ook kunnen testen hoe het geluid is op de pc? Ik zoek namelijk een wireless 7.1 headset die op ps4 en pc kan
Edit: meerdere toevoegingen
[ Voor 23% gewijzigd door voxxel op 15-02-2014 23:32 ]
Sony helpdesk bellennickdew schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:29:
Mijn ps4 heeft problemen. Hij start niet meer op. Na vaak proberen doet hij het soms maar dan crashes hij weer en gaat die niet meer aan! Iemand?
Danku, meteen besteld! Heb hem niet gespeeld op de Xbox 360 dus dan wil ik hem wel even meemaken op de PS4! Daarna komt ie op V&A en/of Marktplaats dus als mensen hem nog wat goedkoper willen moet je dat even in de gaten houden!dutchgio schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:18:
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Sony? + stel die vraag in t andere PS4 problemen topic?nickdew schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:29:

Thanks voor de info Voxxel!
[ Voor 19% gewijzigd door KookSpook op 16-02-2014 09:07 ]
wel ik weet dat er nog niet super veel games zijn, maar vermaak me prima met Tomb Raider (een heerlijk ouderwets gevoel ) outlast (creepy eng ) Killzone ! hoop dat er nog vele updates mogen volgen en de gedachten dat er heel veel goeds in de maak zit .... is als voorpret bij...
Dat ga je ook niet vinden,zal weer een tijdje duren voordat nieuwe update komt.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:36:
Is er al nieuws over een nieuwe system update na 1.60?
Op Google kon ik niks vinden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat dat betreft doet microsoft het wel beter, daar laten ze vrij duidelijk weten wanneer updates komen en wat je kam verwachten.
Ik vond TR ook echt super, jammer dat ik er vrij snel (op 100%) doorheen was. Nog 2 weken en dan kunnen we los met Thief! Een van de trophies/achievements is om de game in 30 uur of meer uit te spelen. Zit denk ik wel genoeg gameplay in om lang mee bezig te zijnGandalf68 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:01:
wel ik weet dat er nog niet super veel games zijn, maar vermaak me prima met Tomb Raider (een heerlijk ouderwets gevoel ) outlast (creepy eng ) Killzone ! hoop dat er nog vele updates mogen volgen en de gedachten dat er heel veel goeds in de maak zit .... is als voorpret bij...
Kinderziektes waar ik na 6dagen al last van heb:
Controller:
rubber laat los? (Ik durf de controller niet normaal te gebruiken zoals ik bij de 360kon)
L1 en r1 klikken niet goed (ik weet niet of dat normaal is bij PlayStation maar de xbox360 controller voelde een stuk degelijker) hopelijk zijn het kinder ziektes.
UTP:
Internet kabel word ineens niet meer gezien sinds deze ochtend
Melding: plug in a internet cable
Niet op te lossen. Ik zou gewoon wachtten want dit zijn bekende problemen op forums.
Controller:
rubber laat los? (Ik durf de controller niet normaal te gebruiken zoals ik bij de 360kon)
L1 en r1 klikken niet goed (ik weet niet of dat normaal is bij PlayStation maar de xbox360 controller voelde een stuk degelijker) hopelijk zijn het kinder ziektes.
UTP:
Niet op te lossen. Ik zou gewoon wachtten want dit zijn bekende problemen op forums.
[ Voor 25% gewijzigd door LopendeVogel op 16-02-2014 11:39 ]
Heb het destijds op mijn PS3 wel eens gehad met de internet kabel. Was toen op te lossen door PS3 uit te schakelen, voedingstekker er ff uit. dan weer terug en PS3 aan en het werkte weerJeroenC schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:36:
Controller:
UTP:
''Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.''dutchgio schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:18:
ik ben te laat zie ik

edit: of je kijkt gewoon bij Saturn, is toch dezelfde winkel en wat vind ik:
http://www.saturn.nl/mcs/...5,1095019.html?langId=-11
zo gelijk besteld
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 16-02-2014 11:54 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Onzin! - Dat van de controller en klikken is geen echt probleem, gewoon even loshalen en schoonmaken.JeroenC schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:36:
Controller:
UTP:
Daarna heb je hier nooit meer last van. Het rubber laat (een beetje) los - tsja dat is een probleempje dat niet had gemogen, maar dat van de UTP kabel is echt een voor jou uniek probleem. Misschien gewoon een betere kabel gebruiken?
De PS4 staat hier al dik twee maanden vrijwel 14 uur per dag flink te draaien zonder probleem gewoon met een kabel aangesloten.
Gewoon kopen die PS4 - Zul je geen spijt van krijgen.
De problemen die er zijn, zijn gewoon relatief klein.
Hier ook geen problemen, ook niet met mijn controllers. Als je op forums gaat zoeken zul je over het algemeen meer mensen.met problemen vinden dan mensen zonder, vandaar even wat tegengeluid.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Ik niet, maar de kinderen welbram1984 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:56:
14 uur per dag? Tijd over?
En al heb je problemen met de controller dit valt onder de garantie en Sonyost dit prima voor je op mocht je er problemen mee krijgen. Je koopt een product met garantie waarom zou je dan bang zijn voor kinderziektes? Wacht je liever 2 jaar met het kopen van een PS4?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dus ik moet de controller loshalen en schoonmaken na een paar dagen gebruik, en dat noem jij geen probleem? Sorry maar wat jij zegt is letterlijk onzin en wel degelijk een probleem.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:51:
[...]
Onzin! - Dat van de controller en klikken is geen echt probleem, gewoon even loshalen en schoonmaken.
Daarna heb je hier nooit meer last van. Het rubber laat (een beetje) los - tsja dat is een probleempje dat niet had gemogen, maar dat van de UTP kabel is echt een voor jou uniek probleem. Misschien gewoon een betere kabel gebruiken?
De PS4 staat hier al dik twee maanden vrijwel 14 uur per dag flink te draaien zonder probleem gewoon met een kabel aangesloten.
Gewoon kopen die PS4 - Zul je geen spijt van krijgen.
De problemen die er zijn, zijn gewoon relatief klein.
Ik heb wel problemen met de lan aansluiting en volgens Sony valt het niet zelf op te lossen. Kijk op Google naar deze problemen en het zijn duidelijk kinder ziektes.
Ik ga in ieder geval door op de WiFi ik ga niet na 6dagen mijn ps4 voor onbekende tijd wegsturen.
Hopelijk komt er een firmware update voor de utp. Mochten de controllers helemaal rot worden stuur ik het dan wel op, ma na 6dagen is mij net iets te snel.
[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 16-02-2014 12:03 ]
Verwijderd
K'weet niet - 22 feb is de Japanse release. Misschien dat ze voor die tijd nog een nieuwe update uitbrengen, of kort daarna. Maar uiteindelijk heb je gelijk. Er is nu nog geen update beschikbaar en niemand, behalve Sony, weet wanneer er een nieuwe update uitgerold gaat worden.Amaze86 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:43:
[...]
Dat ga je ook niet vinden,zal weer een tijdje duren voordat nieuwe update komt.
Niet dat het zo erg is. Hij werkt verder prima ook zonder DLNA support.
Ik heb nog nooit gehoord van een utp aansluiting die niet meer werkt op de ps4 dus lijkt me sterk dat daar een update voor komt. Al eens een ander kabeltje geprobeerd?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
1. Nee dat is geen probleem, want het schoonmaken is relatief eenvoudig. Kijk even op Youtube.JeroenC schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:00:
[...]
Dus ik moet de controller loshalen en schoonmaken na een paar dagen gebruik, en dat noem jij geen probleem? Sorry maar wat jij zegt is letterlijk onzin en wel degelijk een probleem.
Ik heb wel problemen met de lan aansluiting en volgens Sony valt het niet zelf op te lossen. Kijk op Google naar deze problemen en het zijn duidelijk kinder ziektes.
Ik ga in ieder geval door op de WiFi ik ga niet na 6dagen mijn ps4 voor onbekende tijd wegsturen.
Hopelijk komt er een firmware update voor de utp. Mochten de controllers helemaal rot worden stuur ik het dan wel op, ma na 6dagen is mij net iets te snel.
2. Als jij je PS4 niet wil opsturen is dat JOUW probleem en moet je verder ook niet zeuren!
Je kiest er immers zelf voor om met die problemen te blijven zitten!
3. Er komt geen update voor UTP. Dat is gewoon geen probleem en zit gewoon ergens bij jou in je eigen netwerk fout. Ik zou, als ik jou was, niet wachten voordat Sony iets gaat doen aan jouw eigen netwerkproblemen. Kijk eerst eens of je de UTP kabel wel goed hebt ingestoken in je PS4, router of switch, daarna controleer je de instellingen in je router.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 12:14 ]
Saturn, goedkoop games bestellen en morgen in huisKol Nedra schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:49:
[...]
''Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.''
ik ben te laat zie ik
zo gelijk besteldmorgen in huis

39 euro vind ik een mooie prijs, ik heb de game niet gespeeld op mijn 360, mooi om te spelen op de ps4 dusdutchgio schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:13:
[...]
Saturn, goedkoop games bestellen en morgen in huis
en eenmaal uitgespeeld te hebben dan doorverkopen voor 30 euro op marktplaats.
nothing stops this train
Dat is natuurlijk wel een probleem. Het is niet iets wat normaal hoort te zijn bij een nieuw product. Stel dat je PS4 zou uitvallen maar je zelf kan fixen door elke week even schoon te makenVerwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:09:
[...]
1. Nee dat is geen probleem, want het schoonmaken is relatief eenvoudig. Kijk even op Youtube.

Ik heb ook last gehad van vastzittende L1 toetsen. Zoals op youtube ook de knop losgehaald en schoon gemaakt maar zonder resultaat. Ik heb Sony gebeld en binnen 2 dagen een nieuwe controller in huis. Met de dualshock2/3 nooit last gehad van dit soort problemen dus ze lossen het maar op.
Meen je punt 3 nou?Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:09:
[...]
1. Nee dat is geen probleem, want het schoonmaken is relatief eenvoudig. Kijk even op Youtube.
2. Als jij je PS4 niet wil opsturen is dat JOUW probleem en moet je verder ook niet zeuren!
Je kiest er immers zelf voor om met die problemen te blijven zitten!
3. Er komt geen update voor UTP. Dat is gewoon geen probleem en zit gewoon ergens bij jou in je eigen netwerk fout. Ik zou, als ik jou was, niet wachten voordat Sony iets gaat doen aan jouw eigen netwerkproblemen. Kijk eerst eens of je de UTP kabel wel goed hebt ingestoken in je PS4, router of switch, daarna controleer je de instellingen in je router.
Op internet is genoeg erover te vinden, utp kabel, switch of modem/router vervangen is geen oplossing.
Waarom werkte het bij mij perfect tot ik vanochtend me ps4 aan deed? Omdat mijn kabel door kabouters eruit gehaald is?
Uiteraard een andere kabel geprobeerd, modem/router opnieuw opgestart en etc. Utp aansluiting van ps4 is er gewoon spontaan mee gestopt. Volgens Sony dien je de ps4 op te sturen, helaas kan je lang wachtten eer je een nieuwe ps4 terug hebt.
De controller ga ik niet schoonmaken, het is immers niet vies geworden in de verpakking (slecht klikken was vanaf dag 1)
Uiteraard ik ben op dit moment te "blij" met de ps4 dus hem nu al opsturen zit ik niet op te wachtten..
Daarbij reageerde ik op iemand die vroeg of er kinder ziektes zijn.
Nu kan jij wel lekker flamen van je pc maar Tokio, maar mijn uitleg over kinderziektes blijft een feit. Dat jij pf andere er geen last van hebben ontkracht mijn post niet. Want het zijn wel kinderziektes...
Verwijderd
Ze lossen het toch voor je op. Voor veel mensen is de YouTube oplossing een éénmalige fix. Als het daarna blijvend is, gewoon opsturen. Alleen als iemand dan zegt dat ze geen zin hebben om hem op te sturen moeten ze verder ook niet lopen zeuren. Dan kies je er bewust voor om je eraan te blijven ergeren.PBP schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:20:
[...]
Dat is natuurlijk wel een probleem. Het is niet iets wat normaal hoort te zijn bij een nieuw product. Stel dat je PS4 zou uitvallen maar je zelf kan fixen door elke week even schoon te maken...
Ik heb ook last gehad van vastzittende L1 toetsen. Zoals op youtube ook de knop losgehaald en schoon gemaakt maar zonder resultaat. Ik heb Sony gebeld en binnen 2 dagen een nieuwe controller in huis. Met de dualshock2/3 nooit last gehad van dit soort problemen dus ze lossen het maar op.
Binnen een week na opsturen een nieuwe ontvangen vind ik toch vrij netjes eigenlijk.JeroenC schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:24:
[...]
...helaas kan je lang wachtten eer je een nieuwe ps4 terug hebt.
...
Verwijderd
Kol Nedra schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:49:
[...]
zo gelijk besteldmorgen in huis
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 13:07 ]
En dan volgt hieronder elke 10 minuten of Tomb Raider is ontvangen van de Saturn...
Inderdaad, ik heb weleens langer moeten wachten voor vervangende hardware.M a r c o schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:39:
[...]
Binnen een week na opsturen een nieuwe ontvangen vind ik toch vrij netjes eigenlijk.
Tweemaal toe telefoon stuk en je bent hem steeds 3 tot 4 weken kwijt. 6 dagen is echt niet lang wat dat betreft. Reken sowieso 1 a 2 dagen transport heen en terug en dan heeft Sony dus je PS4 binnen 4 dagen na binnenkomst onderzocht en eventueel gefixt zoniet een nieuwe teruggestuurd. Dat is ERG netjes.
Computer says no
Heeft iemand hier weleens een digitale PS4 game gekocht via Amazon??
Je kan ook gewoon Saturn/Mediamarkt binnen huppelen en gelijk meenemen...Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:07:
[...]
zit al geruime tijd mediamarkt in de gaten te houden en nooit aan Saturn gedacht.
Verwijderd
Niet voor 39 piek.Appleman schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:08:
[...]
Je kan ook gewoon Saturn/Mediamarkt binnen huppelen en gelijk meenemen...
Bij mm is hij 54 in de winkel.
zeg dat hij op de site voor 39 staat. en ze veranderen de prijs voor jeVerwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:34:
[...]
Niet voor 39 piek.
Verwijderd
In maastricht ligt ie voor 39 euro in de mediamarkt,Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:34:
[...]
Niet voor 39 piek.
Verwijderd
Zie faq webshop.jayesh schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:14:
[...]
zeg dat hij op de site voor 39 staat. en ze veranderen de prijs voor je
Media Markt kent twee soorten prijzen. De winkelprijs is de prijs zoals u deze op de prijskaart terug vindt in onze winkels. Deze prijs geldt dus alleen in onze vestigingen. De onlineprijs is de prijs die geldt indien u ervoor kiest het product via onze webshop te bestellen.
Die nieuwe reclame niet gezien?Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:40:
[...]
Zie faq webshop.
Media Markt kent twee soorten prijzen. De winkelprijs is de prijs zoals u deze op de prijskaart terug vindt in onze winkels. Deze prijs geldt dus alleen in onze vestigingen. De onlineprijs is de prijs die geldt indien u ervoor kiest het product via onze webshop te bestellen.
Digitale prijskaartjes; die passen ze dus aan om de laagste prijs te kunnen bieden.
Zal wel heel dom zijn als ze hun eigen webshop daar niet in mee nemen...

bij mijn playstation plus en micro sd ook gedaan en gelijk aangepast
Ik heb enkele maanden COD Ghosts digitaal gekocht via Amazon.com. Met een NL creditcard betaald (factuur adres veranderd), en via US PSN account op de PS4 gedownload.NotSoSteady schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:10:
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Ja werkt prima. Kan alleen op een US account. En betalen gaat wel werken met een NL CC alleen je adres moet aan US zijn.NotSoSteady schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:10:
Zie onderstaande link waarin iemand het allemaal uitlegt.
http://www.oldskoolnl.nl/...d-games-kopen-voor-de-PS4
Verwijderd
Laagste prijsgarantiedutchgio schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:05:
[...]
Die nieuwe reclame niet gezien?
Digitale prijskaartjes; die passen ze dus aan om de laagste prijs te kunnen bieden.
Zal wel heel dom zijn als ze hun eigen webshop daar niet in mee nemen...
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop)
Royal en ironpino, bedankt. Ik ontvang mijn eigen PS4 dinsdag en was van plan om BF4, Ghosts en Killzone aan te schaffen, scheelt nogal met de winkelprijzen hier.
Wowhd en videogamesplus.ca zijn makkelijkere opties..
Verzending duurt alleen wel even schijnt het
Bij Wowhd:
38,39 voor Tomb Raider
41,59 voor Thief
Bij Wowhd:
38,39 voor Tomb Raider
41,59 voor Thief
[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 16-02-2014 21:09 ]
Ik ben van plan een 2.0 setje of een soundbar aan m'n PS4 te koppelen, maar heb geen idee hoe dat moet.
Moet er nog een versterker tussen of iets dergelijks? Ik ben nooit echt met dit soort dingen bezig, dus zou graag horen wat jullie aan je PS4 hebben hangen.
Ik wil ongeveer 75 euro er aan uitgeven, maar dat kan nog wel opgerekt worden als het veel extra kwaliteit oplevert.
Iemand een leuk idee?
Edit:
Zou zoiets werken?
Werkt met bluetooth, zou dus ook handig zijn met m'n smartphone en laptop, maar dacht dat de PS4 geen bluetooth audio ondersteund?
Moet er nog een versterker tussen of iets dergelijks? Ik ben nooit echt met dit soort dingen bezig, dus zou graag horen wat jullie aan je PS4 hebben hangen.
Ik wil ongeveer 75 euro er aan uitgeven, maar dat kan nog wel opgerekt worden als het veel extra kwaliteit oplevert.
Iemand een leuk idee?
Edit:
Zou zoiets werken?
Werkt met bluetooth, zou dus ook handig zijn met m'n smartphone en laptop, maar dacht dat de PS4 geen bluetooth audio ondersteund?
[ Voor 25% gewijzigd door Goudstalen op 16-02-2014 21:21 ]
Het scheelt te veel om het niet te doen. Zojuist op PSN store voor 24 euro Lego Marvel aangeschaft. Staat in de NL PSN store voor 60 euro.NotSoSteady schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:48:
Royal en ironpino, bedankt. Ik ontvang mijn eigen PS4 dinsdag en was van plan om BF4, Ghosts en Killzone aan te schaffen, scheelt nogal met de winkelprijzen hier.
Houd er wel rekening mee dat Sony dit niet tof kan gaan vinden en je een ban kan geven. In de voorwaarden staat volgens mij iets dat je alleen de PSN store mag gebruiken van het land waarin je momenteel bent. Maar ik heb nog niemand gehoord die hier met een PS3 of PS4 gezeik mee kreeg.
Ach daar maak ik me niet zo druk om, als het om geld gaat zullen ze niet snel bannen.KookSpook schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:16:
[...]
Het scheelt te veel om het niet te doen. Zojuist op PSN store voor 24 euro Lego Marvel aangeschaft. Staat in de NL PSN store voor 60 euro.
Houd er wel rekening mee dat Sony dit niet tof kan gaan vinden en je een ban kan geven. In de voorwaarden staat volgens mij iets dat je alleen de PSN store mag gebruiken van het land waarin je momenteel bent. Maar ik heb nog niemand gehoord die hier met een PS3 of PS4 gezeik mee kreeg.
Ik heb hem hier (wowhd) besteld en deze staat sinds 29 jan. op status backorder.... Ik heb hem dan ook maar geannuleerd. Meer als 2 weken en dan zelfs nog niet verstuurd.dutchgio schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:08:
Wowhd en videogamesplus.ca zijn makkelijkere opties..
Bij Wowhd:
38,39 voor Tomb Raider
41,59 voor Thief
Dat stuk interpreteer je verkeerd. De webshop doet niet mee met de laagsteprijs garantie, maar als de webshop goedkoper is doen ze in de winkel niet moeilijk en passen ze hun winkelprijs naar hun webshop prijs aan. Andersom doen ze het echter niet.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:40:
[...]
Laagste prijsgarantie
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop)
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
PM even hoe je dat precies doetKookSpook schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:16:
[...]
Het scheelt te veel om het niet te doen. Zojuist op PSN store voor 24 euro Lego Marvel aangeschaft. Staat in de NL PSN store voor 60 euro.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Het beste advies dat ik je kan geven: geef dat geld uit aan een headset. Meer immersie en surround geluid.DGonlag2 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:08:
Ik ben van plan een 2.0 setje of een soundbar aan m'n PS4 te koppelen, maar heb geen idee hoe dat moet.
Iemand een leuk idee?
Edit:
Zou zoiets werken?
Hideo Kojima heeft bekend gemaakt wat de verschillen zijn tussen de verschillende console-versies van MGS: Ground Zeroes.

http://www.konami.jp/mgs5/gz/en/products/compare.html
PS4-versie is iets beter (kuch).

Verwijderd
Ik ben blij dat ik voor de PS4 ben gegaan.ymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:10:
Hideo Kojima heeft bekend gemaakt wat de verschillen zijn tussen de verschillende console-versies van MGS: Ground Zeroes.
[afbeelding]
Grappig die reacties in het Xbox topic. Alsof Konami bewust de Xbox versie downgrade omdat ze een goede relatie met Sony hebben. Zal ook wel voor alle andere multiplatformers gelden dan.ymmv schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:10:
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 17-02-2014 10:42 ]
Geen reden om de XBO (eigenaren) in dit topic aan te halen, we hebben geen zin in de zoveelste flamewar
[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 17-02-2014 15:48 ]
10 minuten gameplay van Jonathan Blow's The Witness:
Ziet er geweldig uit, krijg er een beetje een Myst/Riven vibe bij.
Daarnaast is deze week ook de embargo lift voor The Order en krijgen we daar ook nieuwe gameplay beelden van.
Daarnaast is deze week ook de embargo lift voor The Order en krijgen we daar ook nieuwe gameplay beelden van.
Wow dat ziet er heel tof uit. Die gaat meteen op de wishlist.kazuka schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:53:
10 minuten gameplay van Jonathan Blow's The Witness:
[video]
Zo dat ziet er veel toffer uit dan ik had verwacht. Ik ben heel benieuwd!
Het is natuurlijk een beetje 'de slager keurt zijn eigen vlees' in een ps4 topic, maar je kunt toch wel stellen dat het qua games nu toch wel beter gesteld is op de PS4.bram1984 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Grappig die reacties in het Xbox topic. Alsof Konami bewust de Xbox versie downgrade omdat ze een goede relatie met Sony hebben. Zal ook wel voor alle andere multiplatformers gelden dan.
Als men nu al op de Xbox One geen 1080p 60fps kan weergeven terwijl dit op de PS4 wel mogelijk is, is er wel degelijk een aanzienlijk verschil.
Ik ben ook een playstation fan en bezitter en ben blij dat op de ps4 alles wel in 1080P gaat en een hogere framefrate als de xbox one, maar wat me wel steekt is dat de xbox one Titanfall krijgt. Dat spel lijkt me zo geweldig, zou er haast een xbone voor aanschaffen. Weet iemand of dit spel later toch naar ps4 komt?
Ik heb mijzelf even verdiept in de PlayStation 4, ziet er allemaal goed uit! Toch ben ik benieuwd naar het kopen van games online; ik las dat sommige mensen voor circa €30,- euro Call of Duty Ghosts op de kop tikken bij Amazon, zijn er nog meer sites die deze games zo goedkoop of nog goedkoper aanbieden voor op de PS4?
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Speel Titanfall dan op de PC.jasper2603 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:42:
Ik ben ook een playstation fan en bezitter en ben blij dat op de ps4 alles wel in 1080P gaat en een hogere framefrate als de xbox one, maar wat me wel steekt is dat de xbox one Titanfall krijgt. Dat spel lijkt me zo geweldig, zou er haast een xbone voor aanschaffen. Weet iemand of dit spel later toch naar ps4 komt?
Als je een goeie PC hebt is Titanfall beter dan op de Xbox One.
Budgetgaming.nl en de tweakers pricewatch in de gaten houdeniApp schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:47:
Ik heb mijzelf even verdiept in de PlayStation 4, ziet er allemaal goed uit! Toch ben ik benieuwd naar het kopen van games online; ik las dat sommige mensen voor circa €30,- euro Call of Duty Ghosts op de kop tikken bij Amazon, zijn er nog meer sites die deze games zo goedkoop of nog goedkoper aanbieden voor op de PS4?
En daarnaast wowhd.nl en videogamesplus.ca , dat is respectievelijk uit Azië dacht ik, en Canada.
Verzending is langer, maar wel veel goedkoper.
Zit nu even bij videogamesplus te kijken:
- alle games voor omgerekend 40 euro
- kontrolfreek voor 13 euro
- de 2.0 wireless headset voor 60 euro
Zojuist, midden in een mooi potje BF4, ejecte mijn PS4 de disc en hij accepteert geen enkele disc meer (bluray of gewone dvd). Net even een paar minuten aan de telefoon gehangen met Sony. De PS4 moet retour, binnen 10 tot 15 werkdagen krijg ik een gloednieuwe PS4 toegestuurd. Hoewel het natuurlijk altijd sneller kan, vind ik dit nog een zeer redelijke termijn. Mooie service wat mij betreft van Sony
.
Opzich niet verkeerd (hoewel Microsoft dat toen een stuk beter deed met mijn Xbox 360, 4 werkdagen)... Wel een heel vreemd probleem. Vrij acuut vooralgajus26 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:13:
Zojuist, midden in een mooi potje BF4, ejecte mijn PS4 de disc en hij accepteert geen enkele disc meer (bluray of gewone dvd). Net even een paar minuten aan de telefoon gehangen met Sony. De PS4 moet retour, binnen 10 tot 15 werkdagen krijg ik een gloednieuwe PS4 toegestuurd. Hoewel het natuurlijk altijd sneller kan, vind ik dit nog een zeer redelijke termijn. Mooie service wat mij betreft van Sony.
MS had in eerste instantie betaald voor een tijdelijke exclusive. Titanfall zou na een jaar alsnog op de PS4 uitkomen. Een paar maanden geleden heeft Microsoft EA nog meer geld geboden om te voorkomen dat de game ook later op de PS4 zou uitkomen. EA heeft dat buiten de ontwikkelaars om geregeld. Vince Zampella, de baas van Respawn Enterntainment, wist van niks toen dat in de pers kwam. RE was al aan de slag met de Ps4-versie.jasper2603 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:42:
TF2 is waarschinlijk wel multiplatform.
Nu ook op de frontpage:
nieuws: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes heeft 1080p op PS4 en 720p op Xbox One
nieuws: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes heeft 1080p op PS4 en 720p op Xbox One
Videogamesplus heeft een mooie catalogus! Zijn alle games regiofree? En zit er nog nadelen aan verbonden als je daar besteld? Battlefield 4 kun je hier tweedehands makkelijk verkopen voor €45,- euro, dus mocht je een game hebben uitgespeeld, kun je 'm makkelijk doorverkopen, toch? Dit is namelijk niet het geval met een gamekey via Amazon bijvoorbeeld.dutchgio schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:59:
[...]
Budgetgaming.nl en de tweakers pricewatch in de gaten houden![]()
En daarnaast wowhd.nl en videogamesplus.ca , dat is respectievelijk uit Azië dacht ik, en Canada.
Verzending is langer, maar wel veel goedkoper.
Zit nu even bij videogamesplus te kijken:
- alle games voor omgerekend 40 euro
- kontrolfreek voor 13 euro
- de 2.0 wireless headset voor 60 euro
An a day keeps the doctor away.
De games hebben geen regionlock meer. Wel zou het kunne zijn dat keys voor extra content aan een amerikaans account gelockt zijn. Even een extra account maken waarop je deze binnenhaalt en dan gewoon op de PS4 met je eigen NL account speleniApp schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:57:
[...]
Videogamesplus heeft een mooie catalogus! Zijn alle games regiofree? En zit er nog nadelen aan verbonden als je daar besteld? Battlefield 4 kun je hier tweedehands makkelijk verkopen voor €45,- euro, dus mocht je een game hebben uitgespeeld, kun je 'm makkelijk doorverkopen, toch? Dit is namelijk niet het geval met een gamekey via Amazon bijvoorbeeld.
-Kritiek op moderatie kun je hier kwijtbram1984 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Grappig die reacties in het Xbox topic. Alsof Konami bewust de Xbox versie downgrade omdat ze een goede relatie met Sony hebben. Zal ook wel voor alle andere multiplatformers gelden dan.
-Ivm ervaringen uit het verleden is het niet gewenst om een PS4 vs Xbox discussie te starten dit heeft elke keer in een flamewar geresulteerd. Een nette PS4 vs Xbox discussie is in een speciaal topic geprobeerd maar ook dat werd een zootje
[ Voor 52% gewijzigd door Chaoss op 17-02-2014 16:01 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Afgelopen weekend heeft de PS4 veel uren gedraaid met fifa 14.
Wat mij opvalt aan de DS4 controller is dat de R1 toets blijft hangen .... Dit is echt vervelend en zelfs irritant aan het worden.
Iemand anders ook hier last van?
Wat mij opvalt aan de DS4 controller is dat de R1 toets blijft hangen .... Dit is echt vervelend en zelfs irritant aan het worden.
Heb je al een zoekopdracht in dit topic gedaan met de term R1?
kijk anders een een paar pagina's terug of gebruik de zoekfunctie...HaskoF schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:40:
Afgelopen weekend heeft de PS4 veel uren gedraaid met fifa 14.
https://www.google.nl/#q=ps4+sticky+r1 *lmgtfy linkjes zijn niet gewenst, voortaan graag een normale link
Ja dit is een gekend probleem bij sommige mensen, in de meeste gevallen is dit makkelijk op te lossen door de knop eruit te flikkeren en een beetje proper te maken, google is in dit geval je vriend.
Soms lost dit het probleem nog niet op, dan is een retourtje je oplossing.
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 17-02-2014 20:53 ]
Ik zit soms met de Vita in de slaapkamer, en heb mede daarvoor een tweede router (WNDR3700) geplaatst die hetzelfde SSID uitzendt als beneden. Allemaal prima, de telefoons gaan goed over net als de laptops.
De Vita zelf doet het prima op het netwerk, maar zodra ik mijn PS4 aanzet voor remote play valt de verbinding praktisch weg. Volgens mij omdat er dan een ad-hoc netwerk ontstaat, geïnitieerd vanuit de PS4.
Kunnen deze twee niet "gewoon" via het netwerk communiceren?
De Vita zelf doet het prima op het netwerk, maar zodra ik mijn PS4 aanzet voor remote play valt de verbinding praktisch weg. Volgens mij omdat er dan een ad-hoc netwerk ontstaat, geïnitieerd vanuit de PS4.
Kunnen deze twee niet "gewoon" via het netwerk communiceren?
Je kan in de settings van de PS4 aangeven dat de Vita via Wi-Fi moet verbinden en niet rechtstreeks met de PS4. Heb je daar al naar gekeken?
Nee, dat ga ik dan zeker doen. Maakt neem ik aan dan verder ook niet uit dat de PS4 Gbit op hetzelfde netwerk zit en de Vita dan via wifi. Thx.
Hi all,
ik vraag me af of ik de enige ben met een probleempje met de share functie op de PS4.
Telkens wanneer ik de laatste 15 minuten wil uploaden, druk ik op de share knop, er wordt dan een screenshot gemaakt van de laatste seconde van de laatste minuut.
Screenshot klopt ook gewoon, maar de rest van de video is +/- 30 of 45 minuten oud. Zo kan ik dus geen huidige games uploaden.
Ook heb ik in de safe mode de database laten rebuilden, dit had geen effect.
Ik ben nu dus weer verplicht mijn pc capture card aan te sluiten om mijn game moments te kunnen opnemen.
Iemand hier ervaring mee?
ik vraag me af of ik de enige ben met een probleempje met de share functie op de PS4.
Telkens wanneer ik de laatste 15 minuten wil uploaden, druk ik op de share knop, er wordt dan een screenshot gemaakt van de laatste seconde van de laatste minuut.
Screenshot klopt ook gewoon, maar de rest van de video is +/- 30 of 45 minuten oud. Zo kan ik dus geen huidige games uploaden.
Ik ben nu dus weer verplicht mijn pc capture card aan te sluiten om mijn game moments te kunnen opnemen.
Verwijderd
Ja dit heb ik ook soms , je kunt een opname ook zelf starten trouwens.MarcHeijerman schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:20:
Hi all,
Het is wachten op een update voor de ps4 wat dit gaat verbeteren.
Heb een vraagje!

Ik heb sinds kort een PSVita en nou woont mijn vriendin in Haarlem, dus wil ik gebruik maken van remote play.. Mijn PS4 is met een LAN kabel verbonden met mijn router in Hoorn. (deze heeft UPnP)
TP-Link WN1043.
De router bij mijn vriendin is een FritzBox 7360 (rotding) Heeft ook UPnP, maar wanneer ik remote play probeer te gebruiken, vind hij mijn playstation 4 helemaal niet. Ook is het zo dat er mij verteld is dat ik port forwarding moet gebruiken, moet dit dan op beide routers, en waar naartoe?
TCP 80,443,465,983,5223,1
UDP 3478-3479,3658,10070
Deze poorten moet ik gebruiken, maareh.. Ik kan niet meer dan 1 poort invoeren in het vakje, en niet meer poorten forwarden op UDP/TCP wanneer ik er al een heb geopend op TCP of UDP..

Ik heb sinds kort een PSVita en nou woont mijn vriendin in Haarlem, dus wil ik gebruik maken van remote play.. Mijn PS4 is met een LAN kabel verbonden met mijn router in Hoorn. (deze heeft UPnP)
TP-Link WN1043.
De router bij mijn vriendin is een FritzBox 7360 (rotding) Heeft ook UPnP, maar wanneer ik remote play probeer te gebruiken, vind hij mijn playstation 4 helemaal niet. Ook is het zo dat er mij verteld is dat ik port forwarding moet gebruiken, moet dit dan op beide routers, en waar naartoe?
UDP 3478-3479,3658,10070
Deze poorten moet ik gebruiken, maareh.. Ik kan niet meer dan 1 poort invoeren in het vakje, en niet meer poorten forwarden op UDP/TCP wanneer ik er al een heb geopend op TCP of UDP..
[ Voor 3% gewijzigd door CykkVii op 17-02-2014 18:43 ]
Goed nieuws! Drive club komt eind maart en is gratis voor ps plus!! GTA komt in juni op de ps4! Bron is Twitter ps3-forum
Linkje zou handig zijnnickdew schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:03:
Goed nieuws! Drive club komt eind maart en is gratis voor ps plus!! GTA komt in juni op de ps4! Bron is Twitter ps3-forum
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Heb je in de PS4 de optie aan staan dat de Vita via Wi-Fi moet verbinden en niet rechtstreeks? Want dan vindt ie 'm inderdaad niet.Joel K schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:41:
Heb een vraagje!
[afbeelding]
TP-Link WN1043.
UDP 3478-3479,3658,10070
bron?? ik geloof er niks van namelijknickdew schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:03:
nothing stops this train
Als GTA V voor de ps4 komt, is het dan ook mogelijk om de ps3 versie via een upgrade op de ps4 te krijgen? Aangezien ik hem al sinds de release al heb voor de ps3
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
nou, tijdens een potje fifa net is de rubberen bovenkant van mijn linkerstik gescheurd.
weet iemand of ik hem in de winkel kan omruilen als ik mijn ps4 via intertoys op de website gekocht heb?
weet iemand of ik hem in de winkel kan omruilen als ik mijn ps4 via intertoys op de website gekocht heb?
Ik heb beide opties ingeschakelt, het helpt niet..bram1984 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:14:
[...]
Heb je in de PS4 de optie aan staan dat de Vita via Wi-Fi moet verbinden en niet rechtstreeks? Want dan vindt ie 'm inderdaad niet.
Je bent al de honderste in dit forum. Zoek even?Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:38:
nou, tijdens een potje fifa net is de rubberen bovenkant van mijn linkerstik gescheurd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan