Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:35

The_Worst

Unox

Toevallig vanavond alsnog gebeld ;) met Sony. Je krijgt een mail en deze moet je uitprinten. Hierop staat een antwoordnummer waar je het pakket gratis heen kan sturen. Binnen een week heb je een nieuwe thuis. Dit valt inderdaad gewoon onder de garantie.

Edit: je kan inderdaad je online aankoop bij Bart Smit in de winkel omruilen. Tip: maak wel een kopie van de pakbon want ze nemen deze schijnbaar in als je een product komt omwisselen.

[ Voor 32% gewijzigd door The_Worst op 12-02-2014 22:39 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Spam

[ Voor 98% gewijzigd door iisschots op 13-02-2014 21:49 ]

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Zijn er mensen in dit forum die hun US PSN games digitaal kopen via Amazon met een prepaid credit card oftewel een 3v Card??

Via Amazon is Killzone bijv. maar 43 US dollars omgerekend 31 euro dus das wel erg aantrekkelijk.
Ik heb alleen zelf geen credit card momenteel dus vandaar mijn vraag.

Scrooge NL

dutchgio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:50:

[...]

Daarom hebben ze het ook niet uit de PS3 versie gehaald 8)7

Is best mogelijk dus.
Dus de PS3 speelt tegenwoordig kale MKV bestanden af zonder transcoden en Cinavia beveiliging?

Edit: Sorry voor de DP, telefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 13-02-2014 07:11 ]

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:58
Theo27 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:47:
Zijn er mensen in dit forum die hun US PSN games digitaal kopen via Amazon met een prepaid credit card oftewel een 3v Card??

Via Amazon is Killzone bijv. maar 43 US dollars omgerekend 31 euro dus das wel erg aantrekkelijk.
Komt hier niet nog btw, import heffing, etc allemaal bij?

• ruup
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 15:30
Mocht iemand nog geintresseerd zijn in een vip link op intertoys te bestellen. Laat het dan even weten. Krijg net een mailtje van de Intertoys, maar ik ga hem zelf niet gebruiken.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 19:55

Pubbert

random gestoord

Verkeerd topic

[ Voor 93% gewijzigd door Pubbert op 13-02-2014 10:10 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik zou veel interesse hebben in een van deze links!
EDIT: links zijn 'persoonlijk' >:)

[ Voor 75% gewijzigd door dutchgio op 13-02-2014 10:34 ]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

bram1984 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:50:
[...]

Ja, Sony, die ook een filmdivisie heeft, gaat piraterij aanmoedigen door MKV support in te bouwen.

Nee dus.
Zaten toch ook video mogelijkheden op de PS3 *snip*?

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 13-02-2014 11:11 ]

Verwijderd

Jongens laten we het hier gezellig houden - Elkaar uitschelden levert hier geen bijdrage aan.

Dit is het PS4 topic en geen PowNed.

De PS4 beschikt (nog) niet over DLNA functionaliteit en wat de PS3 of Xbone kan is hier niet terzake doende.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 10:51 ]

• apNia

apNia

Ja sorry maar vond 't nogal een bijdehand antwoord op een vrij normale vraag :)
En de vraag was op de PS4 gericht.

[ Voor 18% gewijzigd door apNia op 13-02-2014 10:52 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zover ik weet heeft de PS3 nooit native support voor MKV of Xvid gehad. Zelfde geldt voor de X360, XBO en PS4.

Zal ongetwijfeld te maken hebben om hun eigen on-demand aanbod niet dwars te zitten, licentiekosten, etc.

Met DLNA support kan er wel weer een PS4 variant van PMS komen om vanaf je NAS of PC te transcoden naar je console.

• apNia

apNia

DivX staat in het lijstje: http://manuals.playstatio...rent/video/filetypes.html
Maar mijn punt is meer dat het argument invalid is, omdat er dus in een bepaald punt wel support was door Sony. Dat het niet in de PS4 zit is voor mij nu klaar als een klontje btw.

[ Voor 47% gewijzigd door apNia op 13-02-2014 11:06 ]

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 19:31
Theo27 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:47:

regelmatig gedaan, zo ook lego marvel gekocht.
enie waar je op moet letten is dat je een adres in amerika moet opgeven en je een usa account op je ps4 maakt (en deze je main account maakt anders kan je niet spelen)
iaxe393 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:50:
[...]

regelmatig gedaan, zo ook lego marvel gekocht.
enie waar je op moet letten is dat je een adres in amerika moet opgeven en je een usa account op je ps4 maakt (en deze je main account maakt anders kan je niet spelen)
Werkte remoteplay dan ook met een Vita met EU account? Iemand daar ervaring mee?

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Handig, maar omdat ik al PS+ had kon ik die 14 dagen in z'n geheel niet activeren destijds :/. Voor als je nog niet hebt is het zeker een aanrader.

Verwijderd

Iemand ervaringen met de orb thumb grips..???
Heb net een setje besteld...
Ik las dat er twee verschillende soorten inzitten. Heeft iemand misschien een idee welke soort ik voor welk pookje het beste kan gebruiken?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 13:06 ]

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Zojuist de knoop doorgehakt en via een belgische site een Astro Mixamp Pro 2013 gekocht.
Hopelijk heb ik hem deze week nog maar verwacht eerder in de loop van volgende week.
Voorlopig sluit ik mijn Sennheiser PC160 headset daar op aan die een mooi grote soundstage heeft, iets dat ik wel kan gebruiken in BF4 want ik zit na 23 uur gametime op een 0.66 K/D ratio.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
ksborg schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:48:
[...]

Handig, maar omdat ik al PS+ had kon ik die 14 dagen in z'n geheel niet activeren destijds :/. Voor als je nog niet hebt is het zeker een aanrader.
Maar je moet om die free trial te krijgen toch ook je credit card gegevens invullen?

Is er dan geen risico dat ze je doorbelasten?

En je kunt een nieuw PSN account aanmaken op je PS4 om dit te proberen toch?

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 21:20

PBP

Sony gaat echt niet toelaten dat mensen zich gratis inschrijven tot 2035 hoor :'). Ze trekken waarschijnlijk gewoon je dagen in zodra het gefixt is.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
kesj schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:24:
[...]

Maar je moet om die free trial te krijgen toch ook je credit card gegevens invullen?

Is er dan geen risico dat ze je doorbelasten?

En je kunt een nieuw PSN account aanmaken op je PS4 om dit te proberen toch?
Oh geen idee. Enige tijd geleden al m'n creditcard gegevens van PSN gehaald. Wel eens gebruikt, maar voelde niet heel betrouwbaar gezien de eerdere hacks. Sowieso hekel aan om dat soort gegevens achter te laten. Koop nu wel weer gewoon prepaid kaartjes, net zo handig :)

• kesj
Is dit verstandig om te doen, aangezien je een credit card moet invullen?
Ben bang dat ze je gewoon kunnen laten betalen na de 14 dagen.

*A credit card is required to redeem your PlayStation®Plus 30-day trial, but you will receive this trial without charge. Unless you cancel your subscription at least one day prior to the end of the 30-day trial,
"your trial will automatically convert to a 3-month PlayStation Plus subscription and $17.99 will automatically be deducted from your PlayStation® wallet according to the PlayStation®Network Terms of Service and User Agreement. This 3-month subscription will continue and automatically renew until you cancel it. You may cancel your subscription via the account management on your PlayStation®Network account or by contacting customer support at 877-971-7669.*"
kesj schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:47:
[...]

Is dit verstandig om te doen, aangezien je een credit card moet invullen?
Ben bang dat ze je gewoon kunnen laten betalen na de 14 dagen.

*A credit card is required to redeem your PlayStation®Plus 30-day trial, but you will receive this trial without charge. Unless you cancel your subscription at least one day prior to the end of the 30-day trial,
"your trial will automatically convert to a 3-month PlayStation Plus subscription and $17.99 will automatically be deducted from your PlayStation® wallet according to the PlayStation®Network Terms of Service and User Agreement. This 3-month subscription will continue and automatically renew until you cancel it. You may cancel your subscription via the account management on your PlayStation®Network account or by contacting customer support at 877-971-7669.*"
Dan gebruik je een prepaid cc toch? Van bijvoorbeeld 3vcard. Zet er 10 euro op oid. Zo heb ik het ook gedaan met Netflix en music unlimited. Wat er niet op staat kunnen ze er ook niet afhalen. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• kesj
AtlAntA schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Dan gebruik je een prepaid cc toch? Van bijvoorbeeld 3vcard. Zet er 10 euro op oid. Zo heb ik het ook gedaan met Netflix en music unlimited. Wat er niet op staat kunnen ze er ook niet afhalen. ;)
Hoe doe je dat?
Moet je daar een us adres voor hebben/opgeven?

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Je kan ook gewoon je creditcard gegevens invullen en vervolgens na het afnemen van PS+, "automatisch inschrijven" o.i.d. uitzetten.

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:01:
Iemand ervaringen met de orb thumb grips..???
Heb net een setje besteld...
Ik las dat er twee verschillende soorten inzitten. Heeft iemand misschien een idee welke soort ik voor welk pookje het beste kan gebruiken?
Ik heb ze net binnen gekregen. Gebruik voor beide sticks de grips die naar binnen gebold zijn, erg prettig. Meer ruimte voor je vingers en de pookjes staan nu iets hoger. De bolle grips voelen goed stroef aan maar prefereer het liefst de holle grips.. :) veel plezier ermee!

Verwijderd

Djiee schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:19:
[...]

Ik heb ze net binnen gekregen. Gebruik voor beide sticks de grips die naar binnen gebold zijn, erg prettig. Meer ruimte voor je vingers en de pookjes staan nu iets hoger. De bolle grips voelen goed stroef aan maar prefereer het liefst de holle grips.. :) veel plezier ermee!
Thnx jij ook veel plezier...

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 21:02
Is bij jullie PSN ook gek aan het doen wat betreft het online zijn van vrienden? Bij mij staat er dat vrienden online zijn en een game aan het spelen zijn terwijl ze offline zijn, heel raar.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Verwijderd

Mr Ton schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:44:
Is bij jullie PSN ook gek aan het doen wat betreft het online zijn van vrienden? Bij mij staat er dat vrienden online zijn en een game aan het spelen zijn terwijl ze offline zijn, heel raar.
Is bij mij ook zo.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:08
ChuckyDevil schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:54:
Na 100+ uur heeft 1 van de controllers ook last van een hangende R1 toets. De andere controller heeft de X wat moeite... Tja early adapter probleempje denk ik dan. Ik wacht wel even tot er een nieuwe productie in omloop is.
Heb het ook. Andere controller heeft een scheurende L-thumbstick. :'(
kesj schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:00:
[...]

Hoe doe je dat?
Moet je daar een us adres voor hebben/opgeven?
Via Google had je sneller en beter antwoord gekregen denk ik. ;)

3vcard.nl

Djiee schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:19:
[...]

Ik heb beide kortstondig geprobeerd, maar vooralsnog vind ik het geen verbetering eigenlijk.

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Mr Ton schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:44:
Heb het de laatste week ook al eens gemerkt dat de vriendenlijst niet lijkt te kloppen, heb het wel niet kunnen nakijken of de personen daadwerkelijk online waren of niet.

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:49:
[...]

Ik heb beide kortstondig geprobeerd, maar vooralsnog vind ik het geen verbetering eigenlijk.
Tja ieder z'n voorkeur Ik kom van een xbox en moet sowieso wennen aan de playstation controller, hoewel het een duidelijke verbetering is t.o.v. de ds3 controller vind ik de pookjes wel aan de kleine/lage kant.

Glij er ook vaak vanaf tijdens fifa. De grips geven toch een groter oppervlak, hoogte en iets hogere opstaande randen (holle grips). Voor mij is dat al vooruitgang :)

• Theo27
Ik heb net een US PSN account aangemaakt.
En dus ook een amerikaans adres opgegeven.
Dit heb ik ook in mijn amazon account gedaan.

Ik heb gelezen dat je op amazon niet je ccv of cvc code kunt intoetsen. En als je dan betaald met de prepaid creditcard dat ze je adres gaan controleren en er dan achter komen dat je helemaal niet in de USA woont. Daarom zit ik te denken om een normale creditcard aan te schaffen.

Weet iemand hier meer van?
Kun je gewoon je digitale games bij amazon met een prepaid visa creditcard betalen?

Scrooge NL

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Theo27 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:04:
Ik heb net een US PSN account aangemaakt.
En dus ook een amerikaans adres opgegeven.
Dit heb ik ook in mijn amazon account gedaan.

Ik heb gelezen dat je op amazon niet je ccv of cvc code kunt intoetsen. En als je dan betaald met de prepaid creditcard dat ze je adres gaan controleren en er dan achter komen dat je helemaal niet in de USA woont. Daarom zit ik te denken om een normale creditcard aan te schaffen.

Weet iemand hier meer van?
Kun je gewoon je digitale games bij amazon met een prepaid visa creditcard betalen?
Ik heb bij de rabobank een cc en daar werkt het prima mee. Gewoon een us adres ingevuld en met mijn eigen cc incl mijn naam betaald

• Theo27
KookSpook schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:32:
[...]

Ik heb bij de rabobank een cc en daar werkt het prima mee. Gewoon een us adres ingevuld en met mijn eigen cc incl mijn naam betaald
Oke.
Moet ik dan op amazon een account aan maken met me eigen naam, die dus ook op de creditcard staat?
Of mag het ook een verzonnen naam zijn? Net zoals het USA adres eigenlijk.

Scrooge NL

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
Heeft iemand eigelijk de camera stand bij zijn playstation camera erbij gekregen?

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
jayesh schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:20:
Heeft iemand eigelijk de camera stand bij zijn playstation camera erbij gekregen?
nee in de Europese modellen zitten er enkel 2 niet werkende tweezijdige stickers bij

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• jayesh
Dutchzilla schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:34:
[...]

nee in de Europese modellen zitten er enkel 2 niet werkende tweezijdige stickers bij
Jammer ik ben nu op zoek naar een camera stand.
De Orginele of van 4 gamers maar 25 is echt veel te duur.
Terwijl de amerikanen hem gratis krijgen

• kesj
Hier werkt het niet...

Krijg na activatie van de gratis 14 dagen alleen maar betaalde plus opties te zien.

• KookSpook
Theo27 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:15:
[...]

Oke.
Moet ik dan op amazon een account aan maken met me eigen naam, die dus ook op de creditcard staat?
Of mag het ook een verzonnen naam zijn? Net zoals het USA adres eigenlijk.
Ik heb op mijn bestaande amazon account een tweede adres aangemaakt en daar een us adres ingevuld, deze gebruik ik om ps4 digitale games te kopen. Je naam moet wel kloppen. Een cc wordt altijd gecheckt op cc nummer en de naam van de kaarthouder

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Heeft iemand ervaring met SCEE service in het geval van een DOA PS4?

Heb vanavond m'n PS4 uitgepakt, aangesloten en....
3x beep + red light.... :F

Morgen SCEE NL maar eens bellen ;w

Ben benieuwd of iemand hier soortgelijke problemen had en wat hier aan gedaan is.
Ik hoop op een spoedige omruil, maar vrees het ergste...
SCEE?!
Sony noemen we dat. :)
Als het echt DOA is komt het wel goed.
Men weet zelf ook wel dat een deel van de consoles mogelijk DOA is, alleen niet hoe groot dit percentage is.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Nieuwe rpg:

Ziet er wel interessant uit :)

Steam/XBL: Avioto

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
dutchgio schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:21:
SCEE?!
Sony noemen we dat. :)
Als het echt DOA is komt het wel goed.
Men weet zelf ook wel dat een deel van de consoles mogelijk DOA is, alleen niet hoe groot dit percentage is.
Ik dacht ook al, wat is dat voor een enge ziekte :) Gewoon Sony dus :9~
Avioto schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:36:
Nieuwe rpg:
[video]

Zo uit het niets komt deze. Ziet er wel interessant uit. Hoop allen wel op een 2014 release. Om de een of andere reden denk ik dat veel titels 2015 gaan worden (witcher 3, DA Inquisition, The division, etc)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Bound by Flame, Dit is nou echt de reden waarom ik een ps4 heb gekocht. Ik ben gek op zulke hack n slash games. Laat er maar zoveel mogelijk van uit komen want dan zitter vast wel een paar pareltjes tussen.En inderdaad hopen op een 2014 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i5.minus.com/jb2IMoqUqxoBau.jpg

Whoa en dat in xboxland VS,

http://venturebeat.com/20...ation-4-extends-its-lead/

[ Voor 33% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-02-2014 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, zolang alle multiplatformers er beter uitzien en MS aan het vooralsnog weinig toevoegende Kinect inclusief prijsverschil vasthoudt, zullen ze achter de feiten blijven aanlopen. Het zal pijn doen, maar ze moeten echt een Kinectloze versie van pak 'm beet € 349,- gaan uitbrengen. PS4 is gewoon veel meer bang for the buck en ik denk dat het leeuwendeel een console nog altijd voor gaming koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
150 euro Voor kinect is ook niet uit te leggen.
Dan 'kabaliseert' de verkoop van het 500 euro-model, met kinect.
Gevolg is dat niemand meer kinect koopt en weg zijn je exclusieve features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
M289 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:19:
Heeft iemand ervaring met SCEE service in het geval van een DOA PS4?
...
topic: [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
had je in de topic warning kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

bram1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 07:19:
Tja, zolang alle multiplatformers er beter uitzien en MS aan het vooralsnog weinig toevoegende Kinect inclusief prijsverschil vasthoudt, zullen ze achter de feiten blijven aanlopen. Het zal pijn doen, maar ze moeten echt een Kinectloze versie van pak 'm beet € 349,- gaan uitbrengen. PS4 is gewoon veel meer bang for the buck en ik denk dat het leeuwendeel een console nog altijd voor gaming koopt.
dutchgio schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:25:
150 euro Voor kinect is ook niet uit te leggen.
Dan 'kabaliseert' de verkoop van het 500 euro-model, met kinect.
Gevolg is dat niemand meer kinect koopt en weg zijn je exclusieve features.
Was er geen sprake van een XBone zonder camera en zonder Bluray lezer?

Edit:

Paar google resultaten, kan ze enkel niet openen op het werk... *klik*

[ Voor 10% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 14-02-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, geruchten tot nu toe. Het is, naast grensverleggende gaming features door Kinect (wat ik niet zo snel zie gebeuren, helemaal niet in multiplatformers), de enige manier om nog concurrerend te kunnen zijn, in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Stom, over het hoofd gezien door alle rode lampjes :-(
Bedankt voor de heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 09:57

spaceboy

Op grote hoogte

Nieuwe rpg:
[video]

Sodemieters... Lekker zeg! Heeft ook wel iets weg van Dark Souls... Zou ik dan TOCH maar niet speciaal nog een PS3 gaan kopen voor DS2? Twijfel...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klein bugje in de 14 dagen trial van PS Plus. Het schijnt mogelijk te zijn deze onbeperkt te activeren. Check tot wanneer deze gast een abo heeft.

Afbeeldingslocatie: http://pu.cdn.hub.nl/media/nachtwacht/free_ps_plus1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

Lomp schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:57:
Bound by Flame, Dit is nou echt de reden waarom ik een ps4 heb gekocht. Ik ben gek op zulke hack n slash games. Laat er maar zoveel mogelijk van uit komen want dan zitter vast wel een paar pareltjes tussen.En inderdaad hopen op een 2014 release.
Het is een crossgen titel. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

On_E schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:22:
[...]

Het is een crossgen titel. :P
Bigger and Better on PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de BF4 liefhebbers:

Dinsdagmiddag (18 feb - 13.00 uur) komt 'Second Assault' DLC beschikbaar.

Zag net in het overzicht staan dat hij over 4 dagen beschikbaar komt (Premium Members).
En dus begin maart voor de niet members.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe rpg:
[video]

Zeer nice, wanneer is ie gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:47

Oxigeon

En zo is dat!

bram1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:17:
Klein bugje in de 14 dagen trial van PS Plus. Het schijnt mogelijk te zijn deze onbeperkt te activeren. Check tot wanneer deze gast een abo heeft.

[afbeelding]
Zeer mooi, maar denk dat ze daar achter gaan komen en je daar een fikse straf voor gaat krijgen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ring
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-06 09:24
Oxigeon schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Zeer mooi, maar denk dat ze daar achter gaan komen en je daar een fikse straf voor gaat krijgen.
een straf denk ik niet, wel zullen ze het weer terug draaien.
Die bug was overigens in 2013 ook al bekend, beetje vreemd dat dat nog niet opgelost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor straf Een maand lang niet gamen :+
Ze kunnen alleen je gratis plus terugdraaien, en als ze heel erg aardig zijn verbannen ze je van het PSN netwerk. Kun je een nieuw account aan gaan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
dutchgio schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:20:
Voor straf Een maand lang niet gamen :+
Ze kunnen alleen je gratis plus terugdraaien, en als ze heel erg aardig zijn verbannen ze je van het PSN netwerk. Kun je een nieuw account aan gaan maken..
Microsoft blokkeert je hele console.
Als Sony een ban oplegt, is dat dan op basis van je psn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
kesj schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Microsoft blokkeert je hele console.
Als Sony een ban oplegt, is dat dan op basis van je psn account?
MS blokkeert tegenwoordig toch alleen de toegang tot Xbox live? Vroeger ook de hdd van je xbox maar dat hebben ze terug gedraaid.

Toegang ontzeggen van online diensten is ook redelijk logisch als je er op zulk niveau misbruik van maakt.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Weet iemand iets meer van de nieuwe PS4 headset?
Lijkt me wel een interessante headset maar ik kan hem nergens in de winkel vinden (Belgie)
Iemand hem al zien liggen in de winkel?
Alternatief is webshop maar in Belgie zijn ze daar nog niet zo mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 20:41
Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:06:
Lijkt me wel een interessante headset maar ik kan hem nergens in de winkel vinden (Belgie)
Ik heb die van mij bij de webshop van Nedgame besteld. Ik weet alleen niet hoe het zit met verzending naar België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Als PostNL zo vriendelijk is om de headseat bij de buren af te leveren dan kan ik je vanavond of morgen meer vertellen!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Ilex schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Ik heb die van mij bij de webshop van Nedgame besteld. Ik weet alleen niet hoe het zit met verzending naar België.
heb je hem al binnen? zoja, wat is je mening?
voxxel schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Als PostNL zo vriendelijk is om de headseat bij de buren af te leveren dan kan ik je vanavond of morgen meer vertellen!
DOEN! :p

PS: wat is de prijs nu eigenlijk?

[ Voor 34% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 14-02-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 20:41
Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:20:
[...]

Ik zou willen dat ik je dat kon vertellen maar ik krijg 'm morgen pas voor mijn verjaardag :) Ik geloof dat er al meerdere tweakers zijn die de headset ondertussen hebben dus wellicht kunnen zij hun ervaringen posten. Anders kan ik zondag laten weten hoe die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:20:
[...]

[...]

DOEN! :p

PS: wat is de prijs nu eigenlijk?
Zodra hij binnen is zal ik mijn ervaringen delen. Ik kan hem mooi vergelijken naast de px4. Ik heb hem voor 89 euro bij bol besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door voxxel op 14-02-2014 15:42 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:05

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik hoorde van huisgenoot dat die van mij binnen is, zal hem vanavond even testen :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:41
Ik krijg dan toch ook mijn Tomb Raider aan 29 euro geleverd van Media Markt. Net een mail ontvangen dat ie verzonden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De volgende ps plus game wordt waarschijnlijk Dead Nation.
Deze site wist de games van deze maand ook al vroeg te vermelden, en had het toen bij het juiste eind.
https://www.gamepointsnow...udes-dead-nation-for-ps4/

Tevens geeft Sony aan dat er 'later' betere games worden weggegeven via PS plus, maar dat het hier nu nog te vroeg voor is. En dat is ze geraden ook... :+
Maar zodra ze Knack of een andere first-party game weggeven heb je die 50(of 37,50) euro per jaar zo terugverdiend ;)
http://www.psx-sense.nl/1...tels-naar-ps-plus-op-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken dead nation niet maar zo van de screenshots afgekeken lijkt het me een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Dead nation Al gratis gekregen van playstation
toen psn plat lag.
Vind het geen ps4 waardige Titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Heb gister ook de playstation headset besteld en gister de ps camera ontvangen.

[ Voor 22% gewijzigd door jayesh op 14-02-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:55
Vind het aanbod van ps+ nu al best leuk. Daarnaast ook een leuk aanbod voor Vita games. Haal dat geld er met gemak uit. Straks nog Driveclub. Dik tevreden met Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:18
Headset gisteren ontvangen van Bol. Bevalt mij zeker. Geluid is in Battlefield erg prettig.

Virtual Suround vind ik goed klinken. Preset shooter ingeladen. Jammer dat, dat niet draadloos geupload kan worden, dat moet aan het kabeltje. Maar het is een druk op de knop en dan is dat ook geregeld. Op modus 2 heb je dan je preset door de speakers.

Koptelefoon vind ik lekker zitten op het hoofd. Oren goed afgesloten. Plug and play als je eerst de koptelefoon even oplaadt. Microfoon verwerkt in de band, werkt ook goed. Stem is helder en klinkt op Twitch gewoon top.

Verder klinkt muziek ook prima. Maar ik denk dat ik daarvoor de Sennheiser blijf gebruiken die ik al 2 jaartjes naar tevredenheid gebruik voor films series en muziek. De Playstation koptelefoon is naar mijn mening echt voor games. Ik moet nog wel de serie en films preset checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
ChuckyDevil schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:35:
[...]

Headset gisteren ontvangen van Bol. Bevalt mij zeker. Geluid is in Battlefield erg prettig.

Virtual Suround vind ik goed klinken. Preset shooter ingeladen. Jammer dat, dat niet draadloos geupload kan worden, dat moet aan het kabeltje. Maar het is een druk op de knop en dan is dat ook geregeld. Op modus 2 heb je dan je preset door de speakers.

Koptelefoon vind ik lekker zitten op het hoofd. Oren goed afgesloten. Plug and play als je eerst de koptelefoon even oplaadt. Microfoon verwerkt in de band, werkt ook goed. Stem is helder en klinkt op Twitch gewoon top.

Verder klinkt muziek ook prima. Maar ik denk dat ik daarvoor de Senheizer blijf gebruiken die ik al 2 jaartjes naar tevredenheid gebruik voor films series en muziek. De Playstation koptelefoon is naar mijn mening echt voor games. Ik moet nog wel de serie en films preset checken.
Heb m ook sinds gisteren. Eensch met wat je schrijft. Moet alleen de mic nog testen in de games met chatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 21:28
Consoleshop.be heeft deze headset op voorraad: http://www.consoleshop.be...atus=outofstock&2007=5942

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

OcNewB schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:37:
[...]

Heb m ook sinds gisteren. Eensch met wat je schrijft. Moet alleen de mic nog testen in de games met chatten
Waar vinden jullie die app? Of gebruiken jullie de ps3-versie?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik heb de wireless gold headset net even kort getest met een run door 2e missie in Killzone.

Wat meteen al heel positief is, is dat de headset echt naadloos werkt met de ps4. Je plugt het usb dongeltje in en de headset is geïnstalleerd. Hij verschijnt net als de controller met batterij status in het scherm. Wat ik ook een pluspunt vind, is dat ik de tv niet hoef te muten in combinatie met de headset. Het geluid gaat automatisch alleen over de headset, terwijl je dat met de px4 (en andere headsets) moet instellen. Ik heb geen zin om elke keer te switchen in de instellingen als ik mijn headset opzet, dus ik zet het geluid van de tv normaal gesproken gewoon uit als ik ga gamen. De headset voelt verder comfortabel aan en ik vind het wel fijn dat er geen microfoon uitsteekt. Maar of de headset ook echt lekker zit, zal pas na een paar uur gamen blijken. Daar gaan we dit weekend achter komen :)

Het geluid is heel helder en ik had het idee zelfs geluiden te horen die ik niet eerder had opgevangen met de px4 of de tv. Stereo klinkt in elk geval erg goed, vitual surround werkt ook, maar die heb ik nog niet echt getest. Verder is de bas ook lekker luid en ik was meteen onder de indruk toen er een dropship vlak over me heen vloog.

Daarna heb ik als vergelijking hetzelfde stuk nog een keer gedaan met de px4. Sowieso is het al meer gedoe om die aan te sluiten, maar dat doe je normaal gesproken maar 1 keer. Verder is dat geluid eigenlijk ook gewoon goed. Ik kon toch niet echt duidelijke verschillen ontdekken (ik ben ook geen audiofile). Wat ik wel merkte is dat de px4 zachtjes ruist als er verder geen geluiden zijn. Dus interferentie met de zender. Maar dat hoor je tijdens het gamen nooit, omdat er dan altijd wel geluid/muziek is.

Mijn eerste indruk is in elk geval positief. Maar ik ga de gold headset (of zoals sony de headset ook wel heel verwarrend de 'wireless stereo headset 2.0' noemt) dit weekend in elk geval wat uitgebreider testen en dan na het weekend beslissen welke headset ik hou. De px4 of de gold.

[ Voor 93% gewijzigd door voxxel op 14-02-2014 22:14 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wel weer tijd voor wat nieuwe games :P driveclub zal nog wel duren tot juni ofzo :(
Als ze nu eens GT6 op de PS4 hadden uitgebracht ipv de ps3

[ Voor 26% gewijzigd door Paulus07 op 14-02-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
of toch maar wachten op:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wellicht een beetje vloeken in de kerk met alle early adaptors, maar hier om de hoek ligt de PS4 gewoon in de winkel. Ik twijfel nog een beetje omdat ik eigenlijk niet een console van de eerste generatie wil, uit angst voor kinderziektes. Is deze angst gegrond? Zijn er veel klachten met de eerste batch PS4's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

apNia schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:50:
Wellicht een beetje vloeken in de kerk met alle early adaptors, maar hier om de hoek ligt de PS4 gewoon in de winkel. Ik twijfel nog een beetje omdat ik eigenlijk niet een console van de eerste generatie wil, uit angst voor kinderziektes. Is deze angst gegrond? Zijn er veel klachten met de eerste batch PS4's?
Voor de probleem gevallen qua PS4's hebben we een "eigen" topic lopen; [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Lees en oordeel zelf...... ;)

Feit is dat alle Nextgen consolles qua software (OS) nog wel op en aanmerkingen hebben, het kost gewoon even tijd voordat de fabrikanten alle functies goed werkend hebben. Wanneer je het met de voorgaande modellen verkijk ontbreekt er bijvoorbeeld ook ondersteuning voor functies die wel in de "oude" modellen zat.

Je bent wanneer je nu een Nextgen console koopt gewoon een early adapter met als functie van een beta 2.0 tester ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:52
apNia schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:50:
Nergens last van. De PS4 loopt als een zonnetje, maakt geen herrie, alles werkt zoals het hoort. Er zullen uiteraard weer verbeterde versies uitkomen zoals bij de PS3 ook het geval was, maar ach dat zien we dan wel weer. De PS3 fat die ik gehad heb heeft me nooit in de steek gelaten en dat was ook een van de eerste versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Bullet > volgens mij is dat het inlopen van het spreekuur van de dokter, dan krijg je het idee dat iedereen ziek, zwak of misselijk is :D

Hoe zat dat bij vorige 2 Playstations eigenlijk rond de release? Want de laatste keer dat ik een Playstation kocht, was ik in '95 een early adaptor van de PS1, en die had kinderziektes. En ook mijn Xbox 360 was een van de vele ring of death slachtoffers. Vandaar dat ik wat voorzichtig ben.

Jullie volgen ongetwijfeld het PS4 nieuws meer dan ik, dus vandaar dat ik 't me afvraag. Het valt jullie iig niet op dat er veel probleemgevallen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
voxxel schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:27:
Mijn eerste indruk is in elk geval positief. Maar ik ga de gold headset (of zoals sony de headset ook wel heel verwarrend de 'wireless stereo headset 2.0' noemt) dit weekend in elk geval wat uitgebreider testen en dan na het weekend beslissen welke headset ik hou. De px4 of de gold.
Zou je voor mij ook kunnen testen hoe het geluid is op de pc? Ik zoek namelijk een wireless 7.1 headset die op ps4 en pc kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Sony doet het een stuk beter in de VS dan vorige generatie. Jammer dat het gameaanbod nog karig is, maar als je naar de ps3 kijkt komt dat wel goed de komende jaren.

[ Voor 4% gewijzigd door k-city op 15-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_obi
  • Laatst online: 07-01-2020
Ik heb nog een pre-order link gekregen van BS, had er nog en kunnen krijgen bij de release, dus wie er nog een zoekt kan me PM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

Melkaz

Melkazar

Ik had geen zin om vandaag naar de Bart Smit in de stad te gaan(het bekende probleem met de rubber op de linker stick bij de DS4) voor een nieuwe, daarom uit ellende maar wat sporttape erop geplakt en werkt verbazingwekkend goed. Heb nu zelfs meer grip :D

Dus misschien bestel ik op internet wel rubberen 'kapjes' en wacht ik wel tot de gekleurde DS4 controllers verkrijgbaar zijn. Dan krijgt Player 2 wel de kapotte day one controller :D

Iemand nog tips voor goede (en goedkope) kapjes? Via google kwam ik alleen deze tegen:
http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

Maar dat moet goedkoper kunnen!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Pagina: 1 ... 93 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan