Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rowwan schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:49:
[...]

Is dat zo? Ik dacht alleen maar als je "gespot" werd.
Als je zonder surpressor schiet wel ja
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:15
DinoPK schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:30:
De ps4 loeit wel erg hoor tijdens een potje battlefield4 van +15 minuten, een stuk meer dan mijn slim.
Vreselijk vervelend spel ook, doet mij realiseren dat ik de jongste niet meer ben.. ik kan geheel niet meekomen. Kill death ratio van 1 op 4 ofzo, pfff. Jammer dat het verder best een leuk spel is :D

Is killzone beter te doen voor een wat langzamere speler? Bf4 is soms te groot en chaotisch.
Ik ben erg blij dat ik niet de enige ben met dit probleem! :D
Vind het een heerlijke multiplayer maar erg lastig om goed te masteren.
Ik level wel een stuk sneller als ik in een boot of helicopter achter de machineguns kruip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Het zichtbaar worden op de map is altijd zo, alleen niet met een supressor meen ik. Ik vind het gewoon opvallend hoe moeilijk het is online, wellicht veel fps gamers van call of duty/xbox overgekomen ofzo?

Ik heb bf3 destijds gespeeld tot de levelcap, ging een stuk beter. Nu heb ik inmiddels wel een fysieke beperking waardoor ik wat minder snel reageer denk ik, maar het verschil is opvallend. Zelden zo gefrustreerd geweeest door mijn eigen onkunde. Godzijdank ben ik niet competitief ingesteld, en heb ik ook plezier als ik verlies.

Killzone 2 multiplayer heb ik ook altijd veel plezier in gehad, ben benieuwd of shadow fall vergelijkbaar is. Ik hoor er wisselende dingen over, maar mijns inziens zeuren mensen tegenwoordig te snel en te veel dat iets niet goed is.

Niets te spelen op de ps4, koop dan gewoon lego marvel. Kinds misschien maar zo leuk om te spelen die lego games. En dit keer met het perfecte onderwerp :) . Zeker een spel dat ik ga halen, als deze wat goedkoper wordt (ik koop alle lego games rond de 20 euro, en heb ze sruk voor stuk met veel plezier gespeeld. De laatste 2 alleen omdat mijn zoon zich er te oud voor vindt worden, de puber).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 19:31
Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:48:
[...]

Savegame ook altijd ff backuppen in de Cloud. Maar dat is wellicht alleen bekend onder de trophy hunters ;)
Je kan toch niet meer trophy glitchen op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

azazel1983 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:56:
[...]

Ik level wel een stuk sneller als ik in een boot of helicopter achter de machineguns kruip!
Als je snel wilt levelen, even een SSHD erin zetten, snel in een tank kruipen in Conquest en dan naar de objectives toe rijden. Enige wat je moet doen is asap objectives capturen en aanvallen. Eenmaal daar lukt het goed. Ik ging met pistol only in 7 dagen tijd tot level 14 (11 uur) en daarna in 7 uur tot level 25 in Conquest only mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

iaxe393 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Je kan toch niet meer trophy glitchen op de ps4?
Trophy glitchen kan volgens mij nog steeds, maar not sure. Ik had iets gelezen over corrupte savegames in BF4 dus na elke missie heb ik een backup gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Als je snel wilt levelen, even een SSHD erin zetten, snel in een tank kruipen in Conquest en dan naar de objectives toe rijden. Enige wat je moet doen is asap objectives capturen en aanvallen. Eenmaal daar lukt het goed. Ik ging met pistol only in 7 dagen tijd tot level 14 (11 uur) en daarna in 7 uur tot level 25 in Conquest only mode.
Ik zal het wel niet snappen, maar wat heeft een SSHD te maken met het feit '' levelen '' in een game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Fatal Mind schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:00:
[...]

Ik zal het wel niet snappen, maar wat heeft een SSHD te maken met het feit '' levelen '' in een game ?
Ik zat vrijwel elke game als eerste in het 'potje'. Dan heb je de keuze om snel in een voertuig te stappen. Bij een maat van mij (originele HDD erin) duurde dat een stuk langer en in het begin kon hij alleen nog als support ergens bij gaan zitten maar dan moet je maar hopen dat ze naar de objectives toegaan.
Dus die SSHD zorgt ervoor dat je zelf het voertuig kunt kiezen naar een objective rijden en op die manier kun je sneller levelen. Het is een middel voor een bepaald doel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:59:
[...]

Trophy glitchen kan volgens mij nog steeds, maar not sure. Ik had iets gelezen over corrupte savegames in BF4 dus na elke missie heb ik een backup gemaakt :)
hmm je kan iig niet meer andere mensen hun savegames op je eigen ps4 draaien, dus dat gaat niet meer op voor de nep hunters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:02:
[...]

Ik zat vrijwel elke game als eerste in het 'potje'. Dan heb je de keuze om snel in een voertuig te stappen. Bij een maat van mij (originele HDD erin) duurde dat een stuk langer en in het begin kon hij alleen nog als support ergens bij gaan zitten maar dan moet je maar hopen dat ze naar de objectives toegaan.
Dus die SSHD zorgt ervoor dat je zelf het voertuig kunt kiezen naar een objective rijden en op die manier kun je sneller levelen. Het is een middel voor een bepaald doel ;)
Heb het idee dat dat meer met je internet snelheid te maken heeft dan met de snelheid waarmee de game word ingeladen.

Want ik zit m'n m'n normale originele hdd toch echt altijd als eerste in de tank of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

iaxe393 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:02:
[...]

hmm je kan iig niet meer andere mensen hun savegames op je eigen ps4 draaien, dus dat gaat niet meer op voor de nep hunters :+
Volgens mij kon dat al niet toch? Ik weet het niet meer zeker, maar m'n oude savegames van vroeger toen ik ooit een andere HDD in m'n PS3 zette, werden al niet meer geaccepteerd bij het overzetten. Maar dat kan ik me nog maar vaag herinneren (inmiddels 4 jaar geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
azazel1983 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:56:
[...]

Zodra ik in een vehicle stap slaat mn game vast :')

ben nu ook nog maar lvl 7, vind het echt hard kut om te levelen, zeker gezien ik vaak heb dat ik op iemand schiet, deze zich omdraait en me finaal de tyfus in schiet :(

zie je dan het killscherm waar ie nog 8hp heeft :( !
Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:05:
[...]

Volgens mij kon dat al niet toch? Ik weet het niet meer zeker, maar m'n oude savegames van vroeger toen ik ooit een andere HDD in m'n PS3 zette, werden al niet meer geaccepteerd bij het overzetten. Maar dat kan ik me nog maar vaag herinneren (inmiddels 4 jaar geleden).
deze kon je bruteforcen om alle eigenaar data eraf te halen, als je deze dan op je ps3 laadde kreeg je instant allemaal trophy's.

Daarom heb je bijv op psnprofiles een dirty en een clean list :P

[ Voor 32% gewijzigd door iaxe393 op 11-02-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Fatal Mind schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:03:
[...]

Heb het idee dat dat meer met je internet snelheid te maken heeft dan met de snelheid waarmee de game word ingeladen.

Want ik zit m'n m'n normale originele hdd toch echt altijd als eerste in de tank of wat dan ook.
Dat kan natuurlijk ook nog zo zijn. Ik weet wel dat ik met COD Ghosts en BF4 vrijwel altijd als eerste in een game zit. Maar het internet hier bij mij is ook voorzien van goede kabels, goede router, goede instellingen, en 150/20 volgens mij (UPC).

Wel is het zo dat het geluid elk potje pas na 20-30 seconden werkt. In het begin rijd ik altijd in doodse stilte rond en opeens komt het geluid pas om de hoek kijken. Eerst dacht ik dat het aan mijn home cinema set lag maar dat bleek niet zo te zijn.

@iaxe393

Daar kreeg je een ban voor toch als ze je pakten? Als je de trophies dan syncte met de server stonden ze allemaal op zelfde moment behaald en dan had je een probleem. Zoiets een keer gelezen op ps3trophies.org (nu playstationtrophies.org). Daar ging ik de moeite niet eens voor nemen. Als je van PC Gamer naar console gaat overstappen en je wilt shooters leren spelen dan zul je World At War even platinum moeten halen. Toen ik dat gedaan had ging er een wereld van speelbare shooters voor me open waar ik ze voorheen onspeelbaar vond op een console :). Inmiddels raak ik de PC alleen nog aan voor strategy games (en dat is al zelden) als het neerkomt op gaming. PS3, PS4 en XboxOne staan als broeders naast elkaar alleen vind ik die achievements niet 'leuk' om te halen omdat het er zo 'vaag' uitziet. Het zijn gewoon geen trophies :o :+

[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 11-02-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keltie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
BF4, lekker spel. Word alleen vervelend dat je in een gevecht word neergeschoten terwijl je het idee had je tegenstander ook geraakt te hebben. Killcam: 0 HP. En verder lopen die gozert.. Als'ie moet hoesten is'ie dood zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 21:02
Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:07:
[...]
Wel is het zo dat het geluid elk potje pas na 20-30 seconden werkt. In het begin rijd ik altijd in doodse stilte rond en opeens komt het geluid pas om de hoek kijken. Eerst dacht ik dat het aan mijn home cinema set lag maar dat bleek niet zo te zijn.
Dit blijft irritant he?

Laatst begon ik een potje CQ Large in een tank en ik rijd rustig naar de eerste objective. Zie ik ineens zo'n icoontje in beeld komen dat je gelockt wordt, zo'n half rondje om je crosshairs heen. Dus ik kijk die kan op en zie nog niks, maar na een paar seconden toch maar de active protection aangezet, en ja hoor, twee guided missiles klappen op mij kapot. Omdat het geluid nog niet werkte had ik ze anders echt nooit zien aankomen en was ik mijn tank al bijna kwijt geweest.

Nu moet er nog veel gefixt worden aan BF4 en is dit wel een van de minst belangrijke punten, want na een 10-20 seconden werkt alles wel goed, maar het blijft frustrerend.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
De ps4 loeit wel erg hoor tijdens een potje battlefield4 van +15 minuten, een stuk meer dan mijn slim.
Vreselijk vervelend spel ook, doet mij realiseren dat ik de jongste niet meer ben.. ik kan geheel niet meekomen. Kill death ratio van 1 op 4 ofzo, pfff. Jammer dat het verder best een leuk spel is :D

Is killzone beter te doen voor een wat langzamere speler? Bf4 is soms te groot en chaotisch.
Kwestie van veel oefenen, dan gaat het beter. Je verbeterd veel als je de maps wat beter leert kennen en daardoor jezelf beter kunt positioneren.
Killzone multiplayer speelt heel anders. Het is niet makkelijker dan battlefield. Ben zelf een stuk beter in battlefield dan in killzone. In killzone zitten ook wat minder speeluren.
Oxigeon schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:06:
Als ik hier de verhalen allemaal lees over BF4 ben ik ook steeds meer aan het twijfelen om die te halen. Soms wat bugs, maar dat moet je dan maar voor lief nemen en hopen dat ze eruit patchen. Maar op de PS3 is dat toch wel samen met fifa de game waar de meeste uren inzitten.
Ondanks de bugs en problemen vind ik het toch een supertoffe game om te spelen. Is toch mijn meest gespeelde spel op de ps4.

[ Voor 23% gewijzigd door riotrick op 11-02-2014 11:39 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:00
Hmm ik hoop dat sony binnenkort wel met een nieuwe firmware update komt, ik mis tot nu toe wel echt een aantal features.

- DLNA support, ik moet elke keer me ps3 aansluiten alleen om een film te kijken of muziek te luisteren
- Een Youtube app en een spotify app

Verder vind ik het game aanbod op dit moment wel erg karig, de eerst volgende game waar ik naar uit kijk is infamous maar dat duurt nog een 1.5 maand ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Thief komt eind februari toch? Die is ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
Zidanexo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:44:
Hmm ik hoop dat sony binnenkort wel met een nieuwe firmware update komt, ik mis tot nu toe wel echt een aantal features.

- DLNA support, ik moet elke keer me ps3 aansluiten alleen om een film te kijken of muziek te luisteren

Verder vind ik het game aanbod op dit moment wel erg karig, de eerst volgende game waar ik naar uit kijk is infamous maar dat duurt nog een 1.5 maand ;/
Ik verwacht geen youtube/spotify aangezien er een standaard sony music app op zit toch?

Kwestie van tijd met die games, ik zit nu ook alleen nog met FIFA 14, inderdaad erg weinig games nog. Mijn volgende game is metal gear solid, die duurt nu nog net iets langer dan een maand. Is nog wel even uit te houden :)

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

Waar ik me nog steeds op erger is dat die partychat nog steeds niet fatsoenlijk werkt. Krijg steeds een melding over het nat bla bla. Dan doet hij het wel. Dan krijg ik die stomme melding weer. Wordt tijd dat ze die eens fatsoenlijk updaten.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:44:
Thief komt eind februari toch? Die is ook leuk!
Dat weet ik dus niet, het is een game die niet zo lang geleden is aangekondigt en waarvan ik geen eerdere ervaringen mee heb gehad. Ik ga er vanuit dat de gameplay ongeveer overeenkomt met de game Dishonored (die dezelfde gameplay weer geleend heeft van de oude thief games) , maar ik weet niet of het me genoeg zal boeien om de € 60 a € 70 te rechtvaardigen.

Ik vind het dan ook wel grappig dat bij de introductie van beide next consoles er werd gezegt dat de prijzen van de games niet zouden worden verhoogt. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit voor een game 70 euro heb betaald (behalve als het om een speciale versie ging), en nu zie ik dat bij de meeste winkels (BBC/Dixons/Media markt/Bart Smit/Intertoys) ze gewoon meer dan 65 euro vragen voor een game. En dan durven ze nog te beweren dat ze zelfs al korting geven.

Ik snap gewoon niet waarom uitgevers niet zien dat ze meer kunnen verdienen wanneer ze prijzen naar beneden zouden brengen, Ik vind voetbal erg leuk en wil ook graag fifa 14 in me bezig krijgen maar de prijs houdt een aankoop tegen. Als games bijvoorbeeld maar 45 euro zouden kosten was ik veel eerder geneigt om Fifa 14 en knack te kopen. Nu lopen zij deze inkomsten mis omdat ik gewoon geen zin om zulke bedragen te betalen voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:28
Zidanexo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:54:
Ik vind het dan ook wel grappig dat bij de introductie van beide next consoles er werd gezegt dat de prijzen van de games niet zouden worden verhoogt. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit voor een game 70 euro heb betaald (behalve als het om een speciale versie ging), en nu zie ik dat bij de meeste winkels (BBC/Dixons/Media markt/Bart Smit/Intertoys) ze gewoon meer dan 65 euro vragen voor een game. En dan durven ze nog te beweren dat ze zelfs al korting geven.

Ik snap gewoon niet waarom uitgevers niet zien dat ze meer kunnen verdienen wanneer ze prijzen naar beneden zouden brengen, Ik vind voetbal erg leuk en wil ook graag fifa 14 in me bezig krijgen maar de prijs houdt een aankoop tegen. Als games bijvoorbeeld maar 45 euro zouden kosten was ik veel eerder geneigt om Fifa 14 en knack te kopen. Nu lopen zij deze inkomsten mis omdat ik gewoon geen zin om zulke bedragen te betalen voor games.
Opzich klopt het wel. De SRP (Suggested Retail Price) is niet aangepast door Sony en MS.
Dat winkels nu meer meegaan met die SRP is hun keuze ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:53:
[...]

Ik verwacht geen youtube/spotify aangezien er een standaard sony music app op zit toch?

Kwestie van tijd met die games, ik zit nu ook alleen nog met FIFA 14, inderdaad erg weinig games nog. Mijn volgende game is metal gear solid, die duurt nu nog net iets langer dan een maand. Is nog wel even uit te houden :)
De ps3 heeft ook een Youtube app.
Die verwacht ik op een duur dus ook voor de PS4.

Wat betreft prijzen van games(hierboven):
Als je goed zoekt kun je elke game wel onder de 60,- vinden.
Je moet gewoon niet akkoord gaan met prijzen van 65 of 70 euro bij de bart smit of Game mania, maar goedkoper ergens online bestellen.
Desnoods vanaf Canada of Azië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Zidanexo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:44:

als je een nas of pc hebt die plex ondersteunt kan je de web browser versie gebruiken om alsnog alles te kijken op je ps4

zo doe ik dat hier ook momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Meekoh schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Opzich klopt het wel. De SRP (Suggested Retail Price) is niet aangepast door Sony en MS.
Dat winkels nu meer meegaan met die SRP is hun keuze ;)
Hmm dus je wilt mij vertellen dat winkels bij de ps3 games niet aan de SRP prijzen hebben gehouden? Want ik kan me nog goed herinneren dat ik bij onder meer The last of us and GTA 5 voor 45 euro heb gekocht bij de media markt.

De enige verklaring die ik daar zelf voor kan geven is dat de markt nog niet groot genoeg is om de game prijzen te verlagen, maar vind ik de prijzen nog steeds schandalig hoog. Ik zal dan ook wachten tot de prijzen zijn verlaagd.

En ik heb al op ebay gekeken voor goedkopere opties en die zijn er dan ook, toch vind ik het onlogisch dat er geen winkel keten bereid is om de markt open te knallen en gewoon met lagere prijzen komt. Maarja misschien ben ik de enige die niet bereid is om zulke bedragen uit te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
iaxe393 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:16:
[...]

als je een nas of pc hebt die plex ondersteunt kan je de web browser versie gebruiken om alsnog alles te kijken op je ps4

zo doe ik dat hier ook momenteel
Hmm bedankt voor de tip!

Ik zal dat zeker even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven oefenen, ik ben ook de jongste niet meer met mijn bijna 44 - maar na een tijdje spelen en een wat betere wapenuitrusting zul je zien dat je steeds vaker een persoonlijke battle wint.

Ik heb een ieder geval heel veel plezier met BF4, ook al scoor ik zelden hoger dan plek 15 ofzo.

Tip: BF4 gaat niet zozeer over je eigen kill/death ratio, maar veel meer over het samenwerken met je eigen team. Kun je zo snel je eigen squad niet vinden, ren dan met een teamgenoot mee en help hem.
Je zult zien dat je dan ook veel meer duels wint. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:02:
[...]

Volgens mij heeft dit er niets mee te maken en gaat het erom wanneer de 'server' je vrij geeft.
Vaak ben je snel genoeg om nog een voertuig, heli, of boot te besturen (als je dat wil). Slechts een enkele keer dat je een halve seconde later pas kunt kiezen. Er zijn ook voldoende mensen die eerst snel hun wapenuitrusting nog aanpassen voordat ze het battlefield betreden.

Vandaar dat ik denk dat dit eerder met de server, je verbindingssnelheid en ping te maken heeft dan met het hebben van een SSHD in je PS4.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Zidanexo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Hmm dus je wilt mij vertellen dat winkels bij de ps3 games niet aan de SRP prijzen hebben gehouden? Want ik kan me nog goed herinneren dat ik bij onder meer The last of us and GTA 5 voor 45 euro heb gekocht bij de media markt.

De enige verklaring die ik daar zelf voor kan geven is dat de markt nog niet groot genoeg is om de game prijzen te verlagen, maar vind ik de prijzen nog steeds schandalig hoog. Ik zal dan ook wachten tot de prijzen zijn verlaagd.

En ik heb al op ebay gekeken voor goedkopere opties en die zijn er dan ook, toch vind ik het onlogisch dat er geen winkel keten bereid is om de markt open te knallen en gewoon met lagere prijzen komt. Maarja misschien ben ik de enige die niet bereid is om zulke bedragen uit te geven :P
Ja het is vrij gebruikelijk dat winkels zich wel of niet aan de SRP houden. Let vooral op het woord "Suggested". Winkeliers zijn vrij om zich daar wel of niet aan te houden. (hoe kunnen ze anders korting geven op dingen? Dat is toch ook een afwijking van de SRP ;) )
Daarnaast waren in den beginne van de PS3 ook de games gewoon 69 euro. Kijk maar eens naar de eerste prijs in de PW van Motorstorm (launchgame PS3) die staat daar in 2008 op +- 65 euro. En dat is dan bij een Webshop.

Wen er maar aan de early adopters betalen altijd de hoofdprijs voor games bij een nieuwe console.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Dit is misschien al eerder gevraagd, maar ik kan het antwoord niet zo snel vinden.
Omdat ik alle spellen nu download via de PSN gaat het nu snel met de HDD. Welke HDD is nu een aanrader om te kopen? Belangrijk is dus opslagcapaciteit en snelheid. Prijs is minder belangrijk.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Mijn PS4 maakt ook wel behoorlijk wat geluid als hij begint op te warmen. Maar de console staat in een redelijk kleine media meubel die alleen aan de voorkant open is. Ik heb net de achterkant van het kastje afgehaald (gesloopt :P) voor wat betere airflow, ik ben benieuwd of het verschil maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 11-02-2014 14:10 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

voxxel schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:09:
Mijn PS4 maakt ook wel behoorlijk wat geluid als hij begint op te warmen. Maar de console staat in een redelijk kleine media meubel die alleen aan de voorkant open is. Ik heb net de achterkant van het kastje afgehaald (gesloopt :P) voor wat betere airflow, ik ben benieuwd of het verschil maakt.
Denk het wel dat het een verschil zal maken als je Killzone oid speelt, hierbij wordt je PS4 echt wel warm.
Mogelijk is het ook dat je PS4 gewoon veel herrie maakt, heb de indruk dat er soms wel wat verschil inzit bij verschillende mensen.

Sowieso is het wel aan te raden om een goede airflow te hebben, je wilt tenslotte wel dat je PS4 zo lang mogelijk meegaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Vettigen_Dr33 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Denk het wel dat het een verschil zal maken als je Killzone oid speelt, hierbij wordt je PS4 echt wel warm.
Mogelijk is het ook dat je PS4 gewoon veel herrie maakt, heb de indruk dat er soms wel wat verschil inzit bij verschillende mensen.

Sowieso is het wel aan te raden om een goede airflow te hebben, je wilt tenslotte wel dat je PS4 zo lang mogelijk meegaat ;)
De hoeveelheid lucht die er omheen kan is erg belangrijk. Heb hem nu in een soort open stelling staan, waar ook onder de PS4 wat ruimte is en hij koelt nu bijna niet meer. I.t.t. tot voorheen in een redelijk dichte kast, toen werd ik er gek van. Plaatsing is key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Vettigen_Dr33 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Het verschilt enorm per game. Bij Black Flag blijft hij heel rustig, met Killzone en Tomb Raider gaat hij wel blazen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Weet iemand trouwens of je je friends in groepen kan verdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

iaxe393 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:36:
Weet iemand trouwens of je je friends in groepen kan verdelen?
Dacht het niet.
Weet eigenlijk niet of dit aangekondigd is met toekomstige updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Vettigen_Dr33 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:38:
[...]

Dacht het niet.
Weet eigenlijk niet of dit aangekondigd is met toekomstige updates?
Nope, is inderdaad nog niet aangekondigd bij mijn weten.... een friend is dus een friend, of niet natuurlijk.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al mensen die Outlast uit hebben gespeeld? Ik heb het idee dat ik een beetje bij het einde in de buurt bent, maar de spanning en angst is er wel een beetje vanaf eigenlijk. Het is nu meer trial & error aan het worden met de hele tijd die grote gast of een kleinere die achter je aan komt, waarbij verstoppen in kluisjes ook niks uitmaakt. Hij trekt je er gewoon uit. Ergens is de hoofdpersoon gewoon een pussy. Ieder weldenkend mens had 'm allang z'n kop ingeslagen met een stalen pijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43
bram1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:14:
Zijn er al mensen die Outlast uit hebben gespeeld? Ik heb het idee dat ik een beetje bij het einde in de buurt bent, maar de spanning en angst is er wel een beetje vanaf eigenlijk. Het is nu meer trial & error aan het worden met de hele tijd die grote gast of een kleinere die achter je aan komt, waarbij verstoppen in kluisjes ook niks uitmaakt. Hij trekt je er gewoon uit. Ergens is de hoofdpersoon gewoon een pussy. Ieder weldenkend mens had 'm allang z'n kop ingeslagen met een stalen pijp.
Ik heb het zelf niet gespeeld, maar ik heb er redelijk wat over gelezen en zag ook dat veel mensen aangeven dat hoe verder je in het spel komt hoe meer trial and error het wordt en dat dat best afbreuk doet aan de creepy sfeer. Dus dat komt een beetje overeen met jouw opmerking.

Hoe lang ben je ongeveer bezig geweest?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na heel veel pogingen eindelijk de kelder uit gekomen en het doel daar gehaald.
Ik ben nu op weg naar de douches.
Schrok me helemaal de pleuris door die grote gast, toen ben ik weer even gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:17:
[...]

Ik heb het zelf niet gespeeld, maar ik heb er redelijk wat over gelezen en zag ook dat veel mensen aangeven dat hoe verder je in het spel komt hoe meer trial and error het wordt en dat dat best afbreuk doet aan de creepy sfeer. Dus dat komt een beetje overeen met jouw opmerking.

Hoe lang ben je ongeveer bezig geweest?
Weet niet of ik dat ergens in het spel kan vinden, ben nu niet aan het spelen. Als ik een schatting moet maken, zo een uur of 3, denk ik. De game is een uur of 4 lang. Maar veel stukken vaak dood gegaan en opnieuw moeten doen.
dutchgio schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:18:
[...]

Na heel veel pogingen eindelijk de kelder uit gekomen en het doel daar gehaald.
Ik ben nu op weg naar de douches.
Schrok me helemaal de pleuris door die grote gast, toen ben ik weer even gestopt.
Dan zit je nog redelijk op het begin. Dat zijn nog wel toffe stukken trouwens, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bram1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:21:
[...]

Weet niet of ik dat ergens in het spel kan vinden, ben nu niet aan het spelen. Als ik een schatting moet maken, zo een uur of 3, denk ik. De game is een uur of 4 lang. Maar veel stukken vaak dood gegaan en opnieuw moeten doen.

[...]

Dan zit je nog redelijk op het begin. Dat zijn nog wel toffe stukken trouwens, hoor.
Sterker nog, daar zijn de enige twee quasi schrikmomenten ;(

Had me zo op die game verheugd, en hij is zo tegengevallen. Na die onder-water gelopen kelder ging het wmb hard berg afwaards met die game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de opbouw en sfeer op het begin zijn werkelijk briljant. Het lijkt me ook wel zeer lastig om die zaken vast te houden. Ze hadden wellicht de achtevolging sequences wat mogen verminderen en wat meer focus op die scary momenten en het verhaal kunnen leggen. Die puzzeltjes heb je na 1x ook wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat ik in de trailer ook een "klein meisje met zwart haar" schrik momentje zag maar daar ben ik nog niks van over tegen gekomen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Pulse en de nieuwe Gold headset bezitters, de headset companion app is ook uit, althans op dit moment in de US store..

https://store.sonyenterta...00468_00-HEADSETCOMPANION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 05-10 23:43
Ik lees dit op psncode.nl

Met een USA PSN Card is het mogelijk om in de Amerikaanse PSN Store volledige spellen te kopen, let op! Het is niet mogelijk om uitbereidingen en mappacks te kopen!

Hoezo kun je geen uitbreidingen kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 00:32:

Met een USA PSN Card is het mogelijk om in de Amerikaanse PSN Store volledige spellen te kopen, let op! Het is niet mogelijk om uitbereidingen en mappacks te kopen!

Men doelt afaik op de dlc die later nog te verkrijgen is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 08:14
Misschien een gekke vraag maar wtf word er bedoeld met Trial & Error.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:10
DarkElement schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 02:06:
[...]

Misschien een gekke vraag maar wtf word er bedoeld met Trial & Error.
Iedere keer dood gaan en opnieuw proberen, oftewel 'vallen en opstaan'.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:10
Yep, heb Outlast al uit. Niet te veel rennen en in het donker blijven, dan zien en horen ze je niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Vraag:
Heeft iemand Cod Ghosts van de ps3 geüpgrade naar ps4?
Klopt het dat je een code moet invullen?
Ik overweeg deze game 2ehands te kopen maar ben een beetje bang dat de code dan al gebruikt zou kunnen zijn en ik geen gebruik kan maken van de upgrade aanbieding voor 10 euro.
Weet iemand hoe dat zit?

En moet je voor Ghosts ook mappacks kopen a la BF4 Premium of staat alles al op disc?

Dank weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Laatst online: 08-12-2022
jaaoie17 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 00:32:

Het is wel mogelijk om uitbreidingen en mappacks te kopen voor US games die je met PSN Cards hebt aangeschaft in de US Store. Simpel gezegd: Koop je een game in de US Store, dan zal je hier ook alle mappacks en uitbreidingen moeten kopen (dat kan dan dus niet via de EU Store). Omgekeerd hetzelfde: Voor games gekocht in EU (fysiek of digitaal) kan je gaan mappacks en uitbreidingen kopen via de US store.

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 17:53
Heren,

Momenteel staat mijn PS4 stof te happen omdat ik simpel weg gewoon niet leuk vind om te spelen CoD Ghost is niet de CoD waar ik destijds weken in stopte enkel speel ik zo nu en dan nog Fifa 14 maar ook zeer weinig hebben jullie een game waarbij ik mijn plezier terug zal vinden? Ik vind shooting games erg vet maar wil nu ook een race game NFS Rivals? Of wachten op een paar releases? Wat komt er nog zoal uit op de PS4 op korte termijn? Ik heb de PS4 iets te vroeg gekocht vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ac:BF is erg goed.
De shooters komen pas aan het eind van het jaar weer; verwacht daar nu nog niet zoveel van.

Je kan m ook proberen met winst te verkopen op marktplaats.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:38
Wacht zelf op Thief.. Voor de rest af en toe een potje fifa en dat is het ook wel.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Op dit moment heb ik echt te veel tijd zitten in AC:BF, daarnaast vermaak ik mij nog prima met alle PS+ games (instant game collection)
En als je shooters leuk vind, probeer dan Killzone eens.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgende week als het goed is ook Strider in de PS Store, 18 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
michaeltjeh1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:55:
Heren,

Momenteel staat mijn PS4 stof te happen omdat ik simpel weg gewoon niet leuk vind om te spelen CoD Ghost is niet de CoD waar ik destijds weken in stopte enkel speel ik zo nu en dan nog Fifa 14 maar ook zeer weinig hebben jullie een game waarbij ik mijn plezier terug zal vinden? Ik vind shooting games erg vet maar wil nu ook een race game NFS Rivals? Of wachten op een paar releases? Wat komt er nog zoal uit op de PS4 op korte termijn? Ik heb de PS4 iets te vroeg gekocht vermoed ik.
NFS Rivals heeft mij positief verrast. Als je 'm ergens kan uitproberen, zeker doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:10
Heb me weer even gestort op black flag. Het is mn eerste AC maar het is een erg mooi spel. Gaat makkelijk 100 uur in zitten gok ik. Verder is de killzone singleplayer erg leuk om te spelen. Resogun kan ik me ook wel een paar uur mee vermaken. Battlefield helemaal leuk als je met een squad speelt. Verder fifa. Denk de mooiste en beste fifa die ik heb gespeeld. Het wachten is op driveclub en watch dogs. Tomb raider wil ik ook graag spelen. Kom tijd te kort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

spaceboy

Op grote hoogte

michaeltjeh1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:55:
Heren,

Er zijn inderdaad weinig games, maar ik moet zeggen... na een paar jaar afwezigheid in de shooter-wereld ben ik razend enthousiast over Battlefield 4.

Daarnaast vond ik Trine 2 erg mooi en een leuke game-ervaring. Verder was Contrast ook leuk om te doen en is Don't Starve wel grappig. Voor de rest is er nu inderdaad nog bar weinig te doen op de PS4. Maar voor mij persoonlijk is BF4 meer dan genoeg. (nu 150+ uur inzitten en dat gaat nog minstens verdubbelen gok ik) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Binnenkort maar eens een game op de PS4 spelen, ik ben momenteel nog teveel op de 3 bezig :P
Ik moet Outlast, Contrast en AC4 nog spelen. En deze week komt Knack daar nog bij.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 12-02-2014 12:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
In maart komt Infamous Second Son, daar kijk ik echt naar uit. Ook echt een nextgen title!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 06-10 21:20

PBP

Mijn L1 van mijn controller blijft constant vastzitten ;(. Meer mensen met dit probleem? Zo maar even Sony raadplegen.

[ Voor 14% gewijzigd door PBP op 12-02-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 20:18
YouTube: PS4 Controller Fix - Bumpers

Heb het zelf ook zo opgelost.

Sinds dien geen last meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
spaceboy schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:09:
[...]

Er zijn inderdaad weinig games, maar ik moet zeggen... na een paar jaar afwezigheid in de shooter-wereld ben ik razend enthousiast over Battlefield 4.

Daarnaast vond ik Trine 2 erg mooi en een leuke game-ervaring. Verder was Contrast ook leuk om te doen en is Don't Starve wel grappig. Voor de rest is er nu inderdaad nog bar weinig te doen op de PS4. Maar voor mij persoonlijk is BF4 meer dan genoeg. (nu 150+ uur inzitten en dat gaat nog minstens verdubbelen gok ik) ;)
Trine! Dat is een goede tip! Ik wacht nog even de ps plus games voor maart af, maar als Trine er niet bij is dan ga ik die kopen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

frank131331 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:42:
YouTube: PS4 Controller Fix - Bumpers

Heb het zelf ook zo opgelost.

Sinds dien geen last meer gehad
Al gedaan, werkt niet. Bij mij zat er ook geen wit 'stof' in. Vind het sowieso nogal vreemd dat je controller moet openbreken om zoiets te fixen. Dit hoort gewoon niet en met DS2/DS3 nooit problemen gehad.

Heb inmiddels Sony aan de lijn gehad, krijg binnen een week een nieuwe opgestuurd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

PBP schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Al gedaan, werkt niet. Bij mij zat er ook geen wit 'stof' in. Vind het sowieso nogal vreemd dat je controller moet openbreken om zoiets te fixen. Dit hoort gewoon niet en met DS2/DS3 nooit problemen gehad.

Heb inmiddels Sony aan de lijn gehad, krijg binnen een week een nieuwe opgestuurd d:)b
En moet je de "oude" dan ook eerst opsturen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Oxigeon schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:08:
[...]

En moet je de "oude" dan ook eerst opsturen?
Ja, naar een antwoordnummer (dus gratis). Heb gelukkig nog een 2e controller liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 21:23
Vandaag de gelukkige eigenaar van de pas nieuw uitgekomen Sony wireless stereo headset voor de PS4. Echter loop ik tegen een vervelend probleem aan waarvan misschien enkelen van jullie dat ook hebben (gehad). Ik zit 4 meter van de PS en toch valt zo nu en dan het signaal weg waardoor ik niks meer hoor. Dat had ik ook met de ''oudere'' headset van Sony. Ik heb hier ook een Sony Pulse te leen en daarmee heb ik weer nergens last van. Voor mij echt een raadsel. Misschien iemand van jullie nog tips. Als dit namelijk zo blijft gaat de headset weer retour.

Verder klinkt de headset zoals de Pulse klinkt. Lekker geluid en goede EQ. Ook de bassweergave in BF4 is gewoon goed. verschil is alleen dat je voor de Pulse €50 meer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Misschien stoort het signaal door andere zendapparatuur zoals een router oid?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:20
Olivinio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:20:
Vandaag de gelukkige eigenaar van de pas nieuw uitgekomen Sony wireless stereo headset voor de PS4. Echter loop ik tegen een vervelend probleem aan waarvan misschien enkelen van jullie dat ook hebben (gehad). Ik zit 4 meter van de PS en toch valt zo nu en dan het signaal weg waardoor ik niks meer hoor. Dat had ik ook met de ''oudere'' headset van Sony. Ik heb hier ook een Sony Pulse te leen en daarmee heb ik weer nergens last van. Voor mij echt een raadsel. Misschien iemand van jullie nog tips. Als dit namelijk zo blijft gaat de headset weer retour.

Verder klinkt de headset zoals de Pulse klinkt. Lekker geluid en goede EQ. Ook de bassweergave in BF4 is gewoon goed. verschil is alleen dat je voor de Pulse €50 meer betaald.
Staat je ps4 met wifi verbonden? daar kan de storing ook aan liggen,teveel wifi signalen bij elkaar zorgt voor storing,of je moet 5.8 ghz wireless gebruiken maar die die zit niet in die hs. Heb bij astro totataal geen last van.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
voxxel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:40:
Misschien stoort het signaal door andere zendapparatuur zoals een router oid?
De PS 4 taat naast onze Horizon vbox van UPC en dit is tevens onze router. De Pulse lijkt totaal nergens last van te hebben. Deze heb ik al meerdere dagen getest. Ik heb op de PS4 een LAN kabel aangesloten. De verbinding met de headset is middels wifi of een radio signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Olivinio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:51:
[...]

De PS 4 taat naast onze Horizon vbox van UPC en dit is tevens onze router. De Pulse lijkt totaal nergens last van te hebben. Deze heb ik al meerdere dagen getest. Ik heb op de PS4 een LAN kabel aangesloten. De verbinding met de headset is middels wifi of een radio signaal?
De verbinding met de headset gebeurt via dezelfde 2.4ghz band als Wifi.
Te veel signalen stoort elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
dutchgio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:05:
[...]

De verbinding met de headset gebeurt via dezelfde 2.4ghz band als Wifi.
Te veel signalen stoort elkaar.
Ok, zal is ff in de Horizon box een ander wifi kanaal selecteren. Kijken wat voor invloed dat heeft. In ieder geval bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 20:18
PBP schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Ja vind ik ook, maargoed had op dat moment maar 1 controller liggen dus opsturen had ik weinig zin aan.
Heb bij mijn 1e controller dit 1 keer uitgevoerd en nog geen last weer gehad. Er zat bij mij duidelijk plak/smeer spul in. Alles even goed schoongemaakt en hij werkt weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik had het bij alle twee mijn controllers (alleen L1 gek genoeg, R1 geen probleem).

Zag geen wit spul, maar toch maar beetje schoon geprobeerd te maken.
Bij 1 controller werkte dit top, bij de tweede helaas niet. Deze heb ik later nog eens gedaan en toen met een klein beetje WD-40, sinds dien alle twee weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:36
jongf7 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:04:
Ik had het bij alle twee mijn controllers (alleen L1 gek genoeg, R1 geen probleem).

Zag geen wit spul, maar toch maar beetje schoon geprobeerd te maken.
Bij 1 controller werkte dit top, bij de tweede helaas niet. Deze heb ik later nog eens gedaan en toen met een klein beetje WD-40, sinds dien alle twee weer perfect.
Ik hoor regelmatig dat mensen dit hebben met L- of R-knoppen, terwijl ik het juist heb met het driehoekje-knopje. Die blijft bij mij een seconde vasthangen en springt daarna weer naar boven; best irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:01

The_Worst

Unox

Ik heb geen last van plakkende knoppen maar mijn controller kraakt als je erin knijpt. Toevallig van de week een tweede controller gehaald dus binnenkort maar even de controller omwisselen voor een nieuwe / opsturen naar Sony. De nieuwe controller heeft ook een andere structuur op de handvatten en rubbers dus misschien heeft Sony al een nieuwe batch controllers?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Na 100+ uur heeft 1 van de controllers ook last van een hangende R1 toets. De andere controller heeft de X wat moeite... Tja early adapter probleempje denk ik dan. Ik wacht wel even tot er een nieuwe productie in omloop is.

[ Voor 15% gewijzigd door ChuckyDevil op 12-02-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:01

The_Worst

Unox

Handig, wil ik contact opnemen met Sony om dus de krakende controller aan te melden, is het enige nummer dat ik kan vinden buiten gebruik. |:( Dan maar via de mail... ;(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 05-10 23:43
Pewima schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Het is wel mogelijk om uitbreidingen en mappacks te kopen voor US games die je met PSN Cards hebt aangeschaft in de US Store. Simpel gezegd: Koop je een game in de US Store, dan zal je hier ook alle mappacks en uitbreidingen moeten kopen (dat kan dan dus niet via de EU Store). Omgekeerd hetzelfde: Voor games gekocht in EU (fysiek of digitaal) kan je gaan mappacks en uitbreidingen kopen via de US store.
Als ik het eenmaal gedownload heb. Kan ik dan gewoon met mijn nl account die dlc doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kort vraagje, komt er nog iets van XVID/MKV support naar de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

apNia schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:21:
Is die er dan voor de ps3? Ik denk het niet en eerlijk gezegd maakt het me ook geen reet uit. De ps3 was in de markt gezet als multimedia, de ps4 als gamestation. Op de PS3 keek het al niet lekker en voor weinig heb je een mediaplayer die het beter doet dan de ps4 ooit zal kunnen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:21:
Ja, Sony, die ook een filmdivisie heeft, gaat piraterij aanmoedigen door MKV support in te bouwen.

Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 08:27
Bij Amazon zijn veel spellen nu afgeprijsd. Werken deze op een NL PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Welke Amazon bedoel je uk, com of de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AnotherFruitcake schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:08:
Bij Amazon zijn veel spellen nu afgeprijsd. Werken deze op een NL PS4?
Waarom zou het niet werken?
Er is geen regiolock, dus het kan prima.
Alleen moet je dan eventuele DLC in de PS Store van dat land kopen, dus met een account voor dat land.
bram1984 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:50:
[...]
Ja, Sony, die ook een filmdivisie heeft, gaat piraterij aanmoedigen door MKV support in te bouwen.

Nee dus.
Daarom hebben ze het ook niet uit de PS3 versie gehaald 8)7

Is best mogelijk dus.

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 12-02-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLNA support(legale openstandaard) =/= directe Mkv support. Dat het met PS3 Mediaserver met een grote omweg(transcoden) wel kan maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 08:14
Goedenavond.

Een tijdje geleden toen ik halverwege de campaign van Battlefield 4 was, was ik opeens mijn savegame kwijt. Na het nog een keer geprobeert te hebben en WEER mijn savegame kwijt te zijn de dag erna was ik het beu.

Ik heb intussen zo´n 1 á 1,5 maand geen BF4 meer aangeraakt en mijn handen beginnen intussen weer te jeuken, aangezien ik niet de enige was met deze problemen en ik intussen al wat updates heb gehad voor BF4 vroeg ik me af of mensen mij hier kunnen vertellen of het hiermee inmiddels opgelost is of niet?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 09:01

Melkaz

Melkazar

Jammer..eigenlijk is de PS4 alleen een fifa machine momenteel met max 2 potjes per avond. Dus erg veel is hij niet gebruikt maar nu heb ik ineens een 'scheur' in het rubber op de linker stick. Best irritant want je voelt het constant en ik kan nu niet meer goed naar onderen drukken want daar zit het materiaal niet meer vast.

Is dit een bekend probleem waar je recht heb op garantie of kan ik 60 euro gaan uitgeven aan een nieuwe controller? Het gaat overigens om degene die bij de PS4 zelf zat.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:43
Melkaz schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:53:
Jammer..eigenlijk is de PS4 alleen een fifa machine momenteel met max 2 potjes per avond. Dus erg veel is hij niet gebruikt maar nu heb ik ineens een 'scheur' in het rubber op de linker stick. Best irritant want je voelt het constant en ik kan nu niet meer goed naar onderen drukken want daar zit het materiaal niet meer vast.

Is dit een bekend probleem waar je recht heb op garantie of kan ik 60 euro gaan uitgeven aan een nieuwe controller? Het gaat overigens om degene die bij de PS4 zelf zat.
Garantie natuurlijk, doen ze niet zo moeilijk over volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Melkaz schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:53:

Garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 09:01

Melkaz

Melkazar

Ok duidelijk! Nu maar even kijken hoe ik het beste contact kan opnemen :)

Had overigens graag een blauwe controller gehad maar die zijn helaas nog niet echt verkrijgbaar :P

Edit: Zou je terug kunnen naar een lokale Bart Smit als je hem via de webshop heb besteld? Dan zou ik hem een stuk sneller terug hebben dan via Sony zelf.

[ Voor 30% gewijzigd door Melkaz op 12-02-2014 22:00 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
bram1984 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:50:
[...]

Nee dus.
waarom zit er dan op mijn sony bravia een mediaspeler die dat wel kan ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkaz schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:55:
Ok duidelijk! Nu maar even kijken hoe ik het beste contact kan opnemen :)

Had overigens graag een blauwe controller gehad maar die zijn helaas nog niet echt verkrijgbaar :P

Edit: Zou je terug kunnen naar een lokale Bart Smit als je hem via de webshop heb besteld? Dan zou ik hem een stuk sneller terug hebben dan via Sony zelf.
Ik heb hetzelfde.
Bart Smit gemaild; je kan m gratis omruilen in de winkel, of opsturen en dan een nieuw exemplaar opgestuurd krijgen.

Heb maar 1 controller dus opsturen is geen optie; binnenkort maar even de voorraad peilen bij de lokale Bart Smit....
Je moet wel de 'Pakbon', het bewijs van je ontvangen ps4 meenemen.
Pagina: 1 ... 92 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan