Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Jongens ik ben Warframe aan het doen, ook gratis te spelen.. Wat een heerlijk spel zeg ( op de pc trok het me niet zo )

Hoe speelt Knack ??
JeroenC schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:36:
Jongens ik ben Warframe aan het doen, ook gratis te spelen.. Wat een heerlijk spel zeg ( op de pc trok het me niet zo )

Hoe speelt Knack ??
Ik zie het verband met Warframe en Knack niet, maar dat zal wel aan mij liggen. 8)7

En verder: de zoekfunctie al ontdekt?
Altijd bovenaan elk GoT-topic.
Zo geeft de zoekterm "Knack" hetvolgende:
[PS4] PlayStation 4 - Deel 2=

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
kesj schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:49:
[...]

Thanks voor de tip!

Welke heb je erop zitten, die met 4 uitsteeksels of die helemaal vol zit?
Die vol zit met puntjes. Fijn hoor. Heb ook Kontrolfreeks sinds een weekje, maar dat blijft wel echt wennen. Met COD ben ik nu juist iets minder snel dan sneller haha. Maargoed dat zal wennen zijn hoop ik.

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-11 04:08
Jongens even een vraagje.
Ik heb net nieuw internet, nu wilde ik ff bf4 mp gaan spelen. Maar elke keer met bij een map ladenn wordt mijn scherm zwart en moet ik het spel opnieuw opstarten.na 2/3X proberen kom ik er pas in. Nou weet ik niet of ik het nu moet zoeken bij het nieuwe internet of is het gewoon bf4? Had er hiervoor nooit last van, maar heb ook niet meer gespeeld na de laatste bf update.

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:05
http://www.xim3.com/community/index.php?topic=29902.0

Zijn er al mensen die dit zelf gemaakt hebben of geprobeerd? (Of is er al iets bekend over een andere adapter dan de Xim, om je toetsenbord en muist aan te sluiten op de PS4 ?)

Verwijderd

Dank je voor de tip riotrick, zojuist 2 setjes van die groene besteld voor de DS4 :) Totaal 24,42 euro inclusief verzending.
Zal wel paar weken wachten worden maar dat is het wel waard denk ik.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 00:55 . Reden: verkeerde quote aangeklikt ]

iaxe393 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:16:
http://www.xim3.com/community/index.php?topic=29902.0

Zijn er al mensen die dit zelf gemaakt hebben of geprobeerd? (Of is er al iets bekend over een andere adapter dan de Xim, om je toetsenbord en muist aan te sluiten op de PS4 ?)
Splitfish komt binnenkort (Q2/3) met een FragFX controller voor de PS4.

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 15:44
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:50:
Dank je voor de tip riotrick, zojuist 2 setjes van die groene besteld voor de DS4 :) Totaal 24,42 euro inclusief verzending.
Zal wel paar weken wachten worden maar dat is het wel waard denk ik.
Die groene zijn alleen voor de ps3 CQC versie

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-11 11:24
jayesh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:51:
[...]

Die groene zijn alleen voor de ps3 CQC versie
niet het geval, heb zelf Groene KontrolFreek CQC Signature versie voor PS4 (DS4) en werken wel prettig

K49 '17

• jayesh
bntjah schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:53:
[...]

niet het geval, heb zelf Groene KontrolFreek CQC Signature versie voor PS4 (DS4) en werken wel prettig
Waar heb je ze vandaan want op gamefreeks.nl hebben ze alleen de phanthom voor de ps4 derest is ps3.
Maar op de officiele site hebben ze wel alles voor ps4

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-11 11:24
@jayesh GameGear.be: http://www.gamegear.be/ko...-cqc-signature-series-ps4

[ Voor 4% gewijzigd door bntjah op 10-02-2014 08:59 ]

K49 '17

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
jayesh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:55:
[...]

Waar heb je ze vandaan want op gamefreeks.nl hebben ze alleen de phanthom voor de ps4 derest is ps3.
Maar op de officiele site hebben ze wel alles voor ps4
Als je 1 setje wilt is dit de goedkoopste optie die ik gevonden heb:

http://www.ebay.nl/itm/Ko...ash=item20de9f5616&_uhb=1

€ 14,43 + € 3,61 verzendkosten.

Facebook :: Twitter :: PSN

• jayesh
riotrick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:13:
[...]

Die heb ik ook al gezien. bij gamegear.be zijn ze ook 24 incl.

Ik ga ze wel ooit met iemand anders samen halen

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
Heb Outlast 10 minuten gespeeld. gistermiddag overdag. Ben naar binnen gegaan 2 kamers onderzocht en toen met een onderbroek met een bruine streep alweer gestopt
spoiler:
de deur naar de wc die dicht gaat en als je de deur wil openen zit die alweer op slot
Swaxie schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:27:
Heb Outlast 10 minuten gespeeld. gistermiddag overdag. Ben naar binnen gegaan 2 kamers onderzocht en toen met een onderbroek met een bruine streep alweer gestopt
spoiler:
de deur naar de wc die dicht gaat en als je de deur wil openen zit die alweer op slot
Wees maar blij dat dat zo is. :9
Overigens is dat nog niet zo eng, dat is pas het begin :'(

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:05
bram1984 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 06:55:
[...]

Moet zeggen dat ik niet zn fan van de Frag FX ben, Die hebben hun eigen hardware, ik hooi liever gewoon mn eigen muis en toetsenbord eraan :9

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:29
Even een schaamteloze crosspost vanuit het [3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000 Topic:

Sinds een week heb ik een Samsung ES6100 en ik heb daar een PlayStation 4 (verder: PS4) op aangesloten. Nu heb ik een aantal vragen betreffende deze combinatie.

Het is namelijk zo dat bij de 'Video Output Settings' in het PS4-menu er twee opties staan waarvan ik niet weet wat ze doen: RGB Range en Y Pb/Cb Pr/Cr Range.

Mijn vragen:
• Wat doen deze opties?;
• Wat is, in combinatie met een Samsung ES6100, de 'beste' instelling voor beide opties (automatic, limited of full)?;
• Moet ik in het menu van mijn tv nog iets instellen?

Natuurlijk heb ik op internet al heet e.e.a. opgezocht, maar vaak kom ik op websites terecht waar het gebruik van technisch jargon mijn gebrekkige kennis omtrent dit onderwerp overstijgt. :P

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:31

WiXX

Kijk uit malloot een...

Hallo mede tweakers ik heb een vraag aan jullie, maar eerst zou ik uitleggen waar de vraag vandaan komt.

Mijn ps4 heeft de rare kuur dat als hij in stand-by modus staat dat hij snachts ineens de disc eruit gooit en dit blijft proberen. Dus je hoort telkens die bliep en dan tschhhh (geluid dat de disc eruit geduwd wordt). Dit is zeer irritant. Meerdere mensen op het Amerikaanse Sony forum hebben dit probleem ook. Als tweaker ben ik natuurlijk op zoek gegaan waar de fout zit en ben nu verschillende dingen aan het testen.

Hier viel het mij op dat meerdere mensen melding maakte dat het probleem niet voorkwam als je de ps verticaal neerzette, of hem verhoogt neerzette (op kurkjes). Ik heb toen de ps omgedraaid en kwam tot de wonderlijke ontdekking dat aan de onderkant van de ps de eject button ongeveer 1 cm doorloopt. Aan het einde van die eject button zit dan 1 van de 3 rubbertjes waarop de ps rust.

Als ik bij mijn ps op het rubber duw wat dicht tegen die eject button zit dan eject hij al de disc. Dus die eject button heeft blijkbaar ook zijn sensor aan de onderkant zitten want ik benader die knop op een plaats die je echt niet kan bereiken als hij gewoon staat zoals de ps bij de meeste mensen staat (niet op de kop).

Nu heb ik een discussie met een Sony kerel op het nl forum. Ik mag hem gewoon terugsturen etc (door die eject bug midden in de nacht) dus dat is allemaal netjes geregeld enzo, maar in mijn ogen is alleen al die eject knop een design flaw. Wie gaat er in godsnaam een eject knop aan de onderkant van zijn apparaat zetten? Of dit nu de oorzaak is van deze bug of niet. Die kerel van Sony vind dit geen design flaw maar een opzichzelfstaand probleem. Ik heb nu al 2 ps's 4 geprobeerd en bij beide lukt het om de disc zo eruit te krijgen.

Mijn vraag is dus of meerdere van jullie kunnen proberen of dit ook bij jullie werkt. Dus leg de ps op zijn bovenkant en beweeg je vinger van het einde van het Rubbertje (degene die naast de eject button zit) naar voren en kijk wanneer de ps zijn disc eject. In mijn optiek zou het niet eens moeten lukken, maar ik ben daarin al 2x teleurgesteld.

Om terug te komen op die eject bug. Ik heb dus een dun stukje zwarte duct tape op de onderkant van de eject knop geplakt en rarara geen problemen meer gehad voor 4 dagen nu.

Alvast bedankt voor degene die mij hierbij helpen.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
dutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:33:
Wees maar blij dat dat zo is. :9
Overigens is dat nog niet zo eng, dat is pas het begin :'(
Alhoewel ik normaal gezien echt helemaal niet voor horrorgames en/of schrikken ben, heb ik toch wel zin om Outlast eens te proberen :P
Ik had jaren geleden hetzelfde met Dead Space en alhoewel dat spel soms ook stukken had die ik zenuwslopend vond, vond ik dat echt een ontzettend goed spel.

PSN id: NL_SToRM

SToRM666 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:08:
[...]

Alhoewel ik normaal gezien echt helemaal niet voor horrorgames en/of schrikken ben, heb ik toch wel zin om Outlast eens te proberen :P
Ik had jaren geleden hetzelfde met Dead Space en alhoewel dat spel soms ook stukken had die ik zenuwslopend vond, vond ik dat echt een ontzettend goed spel.
het is mijn genre ook niet, tenzij je met een man of 5 ''voor de lol'' in een donkere kamer gaat zitten, om je vervolgens helemaal rot te schikken.
vooral met F.E.A.R. dat veel gedaan, en je dan helemaal lam schrikken als dat meisje ineens heel rustig op je af komt lopen, terwijl je net achterwaarts draait om via een ladder naar beneden te klimmen.
maar de sfeer is vooral bepalend door het geluid, en dat weten ze in Outlast heel goed op te bouwen.
want grafisch is het geen pareltje. en dat hoeft bij een dergelijke game ook helemaal niet.
dus, probeer het uit. en oordeel zelf. >:)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Het geluid was bij Dead Space ook subliem, vooral met 5.1. Gewoon een vaag random geluid kon al voor de nodige spanning zorgen, maar dat zal bij Outlast dus niet anders zijn. Ik denk dat ik m vanavond eens ga opstarten :P

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 10-02-2014 11:36 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

riotrick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:13:
[...]

Van de Amerikaanse site van kontrolfreek zelf haal je voor 24 euro 2 setjes incl. verzending dus veel goedkoper toch of mis ik iets?

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46

MonkeySleeve

It's just Monkey business

De nieuwe headset besteld:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3756/12284645413_28f7bebbae.jpg

Wilde al tijdje een headset voor mijn PS3 maar even gewacht tot deze uitkwam. Mooi dingetje <3

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• jayesh
MonkeySleeve schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:

Wilde al tijdje een headset voor mijn PS3 maar even gewacht tot deze uitkwam. Mooi dingetje <3
ik wacht nog ff alle reviews af.

[ Voor 12% gewijzigd door jayesh op 10-02-2014 11:41 ]

• jayesh
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Van de Amerikaanse site van kontrolfreek zelf haal je voor 24 euro 2 setjes incl. verzending dus veel goedkoper toch of mis ik iets?
heb je daar een link van? ik kom uit op 32 euro incl 10,25 verzending

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:43
bram1984 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 06:55:
[...]

Mja, ik heb zo'n ding voor de PS3 gehad, maar werkte niet echt. Je moest volgens mij de instellingen precies goed hebben per game wilde je dat een beetje normaal kunnen gebruiken... Ik heb dat nooit voor elkaar gekregen.

Ben benieuwd of de nieuwe versie dan iets gebruiksvriendelijker wordt en/of beter werkt.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

jayesh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:40:
[...]

ik wacht nog ff alle reviews af.
Ik zal review voor je maken, heb nog geen PS4 tho dus daarmee kan ik hem (nog) niet testen ^_^

• ksborg
  • Laatst online: 04-11 10:47
Ik zie dat de nieuwe Sony headset ook gebruikt kan worden met de PS Vita. Opzich is dat voor mij wel echt een selling point! Volledig cross platform. Weet iemand of ie (net als de vorige stereo headset) ook nog op de PC werkt? Dat zou helemaal ideaal zijn :).

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
ksborg schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:51:
Ik zie dat de nieuwe Sony headset ook gebruikt kan worden met de PS Vita. Opzich is dat voor mij wel echt een selling point! Volledig cross platform. Weet iemand of ie (net als de vorige stereo headset) ook nog op de PC werkt? Dat zou helemaal ideaal zijn :).
Denk het wel,zit bijna geen verschil in die headsets.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

Is dit de stereo of de "gold" versie? Ik ben erg benieuwd naar de laatste namelijk.

Nevermind, ik zie dat dit dezelfde is :z

Update: ook maar besteld met acceptgiro bij Bol om te testen. Als deze beter is dan de PX4 dan blijft hij en anders gaat die terug.

[ Voor 22% gewijzigd door voxxel op 10-02-2014 12:06 ]

Zonnepanelen

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Vermoed wel dat de headset dan met behulp van de mini jack aangesloten moet worden, niet via bluetooth.
Vind het trouwens wel zeer stom dat je bij de gold edition een usb dongle krijgt voor de verbinding...
(ook de reden waarom ik vermoed dat je de meegeleverde kabel moet gebruiken)
Waarom niet gewoon via BT?
DGonlag2 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:48:
[...]

Mja, ik heb zo'n ding voor de PS3 gehad, maar werkte niet echt. Je moest volgens mij de instellingen precies goed hebben per game wilde je dat een beetje normaal kunnen gebruiken... Ik heb dat nooit voor elkaar gekregen.

Ben benieuwd of de nieuwe versie dan iets gebruiksvriendelijker wordt en/of beter werkt.
Ik heb 'm gebruikt voor CoD en Far Cry 3 en daarmee werkte 'ie echt perfect.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Hebben jullie ook wel eens dat tijdens het online spelen van FIFA verbinding opeens wordt verbroken...?

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11 21:01

Niku

Alagaesii

[afbeelding]

Chique apparaat! Dat zijn nog eens accessoires die een PS4 mogen flankeren.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Zit minijack-kabel bij, dus je kan hem aansluiten op je pc ja. Of de mic dan ook mee werkt weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 12:49 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• voxxel
Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:33:
[...]

Vermoed wel dat de headset dan met behulp van de mini jack aangesloten moet worden, niet via bluetooth.
Vind het trouwens wel zeer stom dat je bij de gold edition een usb dongle krijgt voor de verbinding...
(ook de reden waarom ik vermoed dat je de meegeleverde kabel moet gebruiken)
Waarom niet gewoon via BT?
7.1 Werkt alleen op de ps3 en ps4 volgens de specs.

Zonnepanelen

• Amaze86
  • Nu online
Ja,op pc alleen stereo geluid.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
[afbeelding]

Waar zit de mic van die headset eigenlijk?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Intern, dus niet zo'n zichtbare, lange stengel waar je in moet praten :+

Werkt ie op de PS4 ook met die minijack kabel in de controller?!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Peter_Aragorn schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:09:
[...]

Waar zit de mic van die headset eigenlijk?
Is geintegreerd, waar precies heb ik nog niet kunnen terugvinden op foto's..

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
dutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:13:

Kijk aan! Nog geen reviews van denk ik...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Jups, geluid wordt dan geleverd door je controller en de headset is dan passief, handig als ineens toch je batterij de geest geeft en je nog een beetje wilt verderdoen :p

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 13:53

zAo

GPLv2 Fanboy

Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:15:
[...]

Jups, geluid wordt dan geleverd door je controller en de headset is dan passief, handig als ineens toch je batterij de geest geeft en je nog een beetje wilt verderdoen :p
De controller gaat gelukkig al zo lang mee; NOT. :O

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

zAo schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:16:
[...]

De controller gaat gelukkig al zo lang mee; NOT. :O
zeg het toch... "nog een beetje wilt verderdoen " }:O
maar inderdaad die batterijduur is om van te huilen :'(

iemand ervaring met een andere batterij in de controller te steken?

• DarkElement

Ik denk het niet, anders zou het geen WIRELESS headset heten en oplaadbaar zijn.

edit sorry ik las niet goed. maar zou ook gewoon moeten werken toch. wat ik me wel afvraag is of de minijack connectie ook werkt met lege accu.

[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 13:40 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dat werkt wel. Althans, voor zover ik kan zien is het in de basis dezelfde headset als de eerdere pulse in een nieuw jasje. Deze kan je via een bijgeleverde kabel ook via de controller gebruiken. Zo werkt hij ook met de vita. En was voor de 1.6 update om hem te gebruiken op de PS4.

PSN: Shiver23

• DarkElement
Shiver23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:40:
Dat werkt wel. Althans, voor zover ik kan zien is het in de basis dezelfde headset als de eerdere pulse in een nieuw jasje. Deze kan je via een bijgeleverde kabel ook via de controller gebruiken. Zo werkt hij ook met de vita. En was voor de 1.6 update om hem te gebruiken op de PS4.
Wordt de hoofdtelefoon dan gewoon van stroom voorzien via de minijack zoals bij een normale koptelefoon? En word het geluid dan stereo?

Bij bol.com staat dit:
Gebruik uw headset onderweg met je PS Vita en mobiele apparaten voor maximaal 8 uur dankzij de oplaadbare batterij en opvouwbaar ontwerp.
En in de preview op tweakers staat dit:
Volgens Sony is de hoofdtelefoon ook bruikbaar met bijvoorbeeld een Vita-handheld door de beschikbare 3,5mm-minijackaansluiting.
Iets zegt mij dat ook al gebruik je hem via minijack, je hem alsnog alleen met een volle accu kan gebruiken, iemand hier andere info over?

[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 14:15 ]

Verwijderd

jayesh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:46:
[...]

heb je daar een link van? ik kom uit op 32 euro incl 10,25 verzending
http://www.kontrolfreek.com

Misschien zie je her dollarteken over het hoofd want het komt inderdaad uit op 32, maar wel Dollar...
En dat is via paypal omgerekend 24 zoveel euro..

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

http://www.bol.com/nl/p/s...-mobile/9200000024774716/
PC, Mac, Mobiel, you name it :)

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik lees vaak terug dat de Japanse ps4 beter is dan de Chinese. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo zou zijn. Kan er nergens een goede redenering voor vinden.

Ik heb van Bart Smit een Chinese ps4 gekregen. Werkt perfect als je het mij vraagt.

Bedankt voor de reacties.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:26:
Hallo allemaal,

Ik lees vaak terug dat de Japanse ps4 beter is dan de Chinese. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo zou zijn. Kan er nergens een goede redenering voor vinden.

Ik heb van Bart Smit een Chinese ps4 gekregen. Werkt perfect als je het mij vraagt.

Was iets met de medewerkers daar die studenten bleken te zijn en voor studiepunten PS4's in elkaar moesten sleutelen. Vonden ze niet leuk dus hebben ze kut werk geleverd ofzo.

TL;DR versie :+

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:20:
[...]

zeg het toch... "nog een beetje wilt verderdoen " }:O
maar inderdaad die batterijduur is om van te huilen :'(

iemand ervaring met een andere batterij in de controller te steken?
Je krijgt al redelijk snel een melding dat de accu leeg is inderdaad. Sneller dan bij de PS3.
Echter na die melding kan ik er nog flink lang mee door gamen zonder op te laden :)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Wordt de hoofdtelefoon dan gewoon van stroom voorzien via de minijack zoals bij een normale koptelefoon? En word het geluid dan stereo?

Bij bol.com staat dit:

Iets zegt mij dat ook al gebruik je hem via minijack, je hem alsnog alleen met een volle accu kan gebruiken, iemand hier andere info over?
Hij zal opgeladen moeten zijn om te werken. Ook al gebruik je hem via een draadje.

PSN: Shiver23

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Bij bol.com staat dit:
Bij je linkje van bol.com staat er letterlijk tussen dat 7.1 surround enkel voor PS3 en PS4 is.
Vita/mp3 vallen hier niet onder, moeten ook via audiojack => audiojack = stereo =/= surround 8)
Legal *Wired connection required for use with PS Vita and mobile devices. PS4™ and PS3™ system software update may be required. **7.1 virtual surround sound only available on PS3™ and PS4™ systems. ***Sony Entertainment Network (“SEN”) account and internet service required. ****Available to download from PlayStation®Store. SEN account and internet service required. Users must be 7 years or older and users under 18 require parental consent. PlayStation®Store and PSNSM not available in all countries and languages and subject to terms of use – eu.playstation.com/legal.
of de headset nu actief of passief is bij gebruik van audiojack kan ik niet direct iets terugvinden..
wel was hier eerder in het topic een youtube 'reviewfilmpje' van iemand die hem had, die zei iets van passief met jack, actief via PS3/PS4

[ Voor 8% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 10-02-2014 14:58 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Shiver23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:41:
[...]

Hij zal opgeladen moeten zijn om te werken. Ook al gebruik je hem via een draadje.
False. Met kabeltje hoef je je daar juist helemaal niet druk over te maken. Heb mijn Pulse Elite 2 weken gebruikt zonder ook maar een keer te moeten laden.

PSN: Finally_Chris

• DarkElement
CR1691 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:03:
[...]

False. Met kabeltje hoef je je daar juist helemaal niet druk over te maken. Heb mijn Pulse Elite 2 weken gebruikt zonder ook maar een keer te moeten laden.
Het enige verschil hier is dat het nu niet om een Pulse gaat.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Het is vrijwel dezelfde koptelefoon. De werking is echt niet anders dan de vorige generatie.

PSN: Finally_Chris

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 16:52
Ik dacht dat die headset nog niet te bestellen was? Bol.com kan hem leveren binnen 3-5 werkdagen :?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:31

Oxigeon

En zo is dat!

the-edge schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:27:
Ik dacht dat die headset nog niet te bestellen was? Bol.com kan hem leveren binnen 3-5 werkdagen :?
10 februari zou hij toch uitkomen meen ik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Bij gebrek aan gamenieuws de afgelopen dagen hier wat wishfull thinking nieuws. ;)

http://www.trustedreviews...n-consoles-claims-analyst

Wie goed doet, die goed ontmoet.

"Announce Within the year"

*Flies away* ;)
Zo'n voorspelling kan ik ook wel doen, dat lijkt me redelijk logisch..

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:21
the-edge schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:27:
Ik heb 'm vandaag bij Nedgame besteld en hij is al verzonden.

• TRK
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

[afbeelding]

Misschien een hele stomme vraag maar... Hoe laad je dat ding weer op. Is dat een kwestie van 2 batterijtjes vervangen of werkt de headset met een accu? :/

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

TRK schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:11:
[...]

Misschien een hele stomme vraag maar... Hoe laad je dat ding weer op. Is dat een kwestie van 2 batterijtjes vervangen of werkt de headset met een accu? :/
Onderaan is een usb poortje voorzien, net naast de audio jack ingang
je kan hem oplaaden met hetzelfde kabeltje als je DS4

• ksborg
  • Laatst online: 04-11 10:47
TRK schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:11:
[...]

Voor zover ik weet zit er een accu in die je met USB kabel kunt laden. Althans dat was bij de vorige zo. Heb wel eens zitten gamen met een USB kabel aan m'n oor, best te doen :+

• TRK
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Onderaan is een usb poortje voorzien, net naast de audio jack ingang
je kan hem oplaaden met hetzelfde kabeltje als je DS4
Inderdaad zag het op wat foto's. Even kijken hoe mensen deze headset ervaren. Ben namelijk ook nog steeds op zoek naar een goeie.

• HaskoF
Ik wacht ook op reviews. Het ziet er wel mooi uit.

• DarkElement
ksborg schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Voor zover ik weet zit er een accu in die je met USB kabel kunt laden. Althans dat was bij de vorige zo. Heb wel eens zitten gamen met een USB kabel aan m'n oor, best te doen :+
Afbeeldingslocatie: http://www.psdevwiki.com/ps4/images/8/82/Gold_Wireless_Stereo_Headset_-_image5.jpg

Klopt.

[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 16:39 ]

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:40:
Bij gebrek aan gamenieuws de afgelopen dagen hier wat wishfull thinking nieuws. ;)

http://www.trustedreviews...n-consoles-claims-analyst
Dit mag van mij heel snel gebeuren.

Red Dead Redemption mijn favo game van deze generatie.

Tot GTA5 kwam.

• DarkElement
Wat ik nu nog steeds niet begrijp is of je de meegeleverde USB-bluetooth adapter ook bij je PS4 nodig hebt, die heeft al bluetooth ingebouwd en de ps3 voor zover ik weet toch ook?

Verwijderd

Liteiten schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:42:
[...]

Tot GTA5 kwam.
ik wil ook dolgraag nieuwe red dead game.
beetje clint eastwood thema, ik hou daar wel van
en ik wil heel graag gta V op de ps4, want die heb ik nog niet gespeeld. :P
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:46:
[...]

ik wil ook dolgraag nieuwe red dead game.
beetje clint eastwood thema, ik hou daar wel van
en ik wil heel graag gta V op de ps4, want die heb ik nog niet gespeeld. :P
GTA 5 was mijn eerste game op de ps3 komende van een pc. Het eerste wat ik dacht is dat de game betere hardware nodig had. Dit gevoel is me de complete game bij gebleven. Dus een ps4 versie zou van harte welkom zijn. Lekker de zonsondergang tegemoet skydiven! ;)

• Amaze86
  • Nu online
DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:44:
Wat ik nu nog steeds niet begrijp is of je de meegeleverde USB-bluetooth adapter ook bij je PS4 nodig hebt, die heeft al bluetooth ingebouwd en de ps3 voor zover ik weet toch ook?
Ja die zit er ook standaard bij,anders werkt je hs niet.Vergeet niet dat spraak via dogle gaat en daarom nodig hebt,op een of andere manier werkt die bluetooth niet zonder dogle.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:26:
Hallo allemaal,

Dit was een hoax - er zijn helemaal nooit Japanse PS4's gemaakt....
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:39:
[...]

Dit was een hoax - er zijn helemaal nooit Japanse PS4's gemaakt....
Zeg dat niet in het "gezellige" ps4 kroeg topic. Wordt je tot aan je bips afgebrand.

DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:44:
Die dongle is dan ook geen bluetooth maar eigen techniek op basis van RF. ;)

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
Zo foutje van de mediamarkt net. Was in apeldoorn net in de mm. Zag daar Tomb Raider liggen. Er stonden 2 prijzen op het doosje. Achterkant 59,99, voorkant 29,99. Ik nog netjes vragen daar. Gingen ze hem opzoeken in de computer, stond dus 29,99 in.
Mooi die meegenomen dus voor een leuk prijsje ;-) Lag er helaas maar ééntje.

Facebook :: Twitter :: PSN

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

WiXX schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:15:
Hallo mede tweakers ik heb een vraag aan jullie, maar eerst zou ik uitleggen waar de vraag vandaan komt.

Mijn ps4 heeft de rare kuur dat als hij in stand-by modus staat dat hij snachts ineens de disc eruit gooit en dit blijft proberen. Dus je hoort telkens die bliep en dan tschhhh (geluid dat de disc eruit geduwd wordt). Dit is zeer irritant. Meerdere mensen op het Amerikaanse Sony forum hebben dit probleem ook. Als tweaker ben ik natuurlijk op zoek gegaan waar de fout zit en ben nu verschillende dingen aan het testen.

Hier viel het mij op dat meerdere mensen melding maakte dat het probleem niet voorkwam als je de ps verticaal neerzette, of hem verhoogt neerzette (op kurkjes). Ik heb toen de ps omgedraaid en kwam tot de wonderlijke ontdekking dat aan de onderkant van de ps de eject button ongeveer 1 cm doorloopt. Aan het einde van die eject button zit dan 1 van de 3 rubbertjes waarop de ps rust.

Als ik bij mijn ps op het rubber duw wat dicht tegen die eject button zit dan eject hij al de disc. Dus die eject button heeft blijkbaar ook zijn sensor aan de onderkant zitten want ik benader die knop op een plaats die je echt niet kan bereiken als hij gewoon staat zoals de ps bij de meeste mensen staat (niet op de kop).

Nu heb ik een discussie met een Sony kerel op het nl forum. Ik mag hem gewoon terugsturen etc (door die eject bug midden in de nacht) dus dat is allemaal netjes geregeld enzo, maar in mijn ogen is alleen al die eject knop een design flaw. Wie gaat er in godsnaam een eject knop aan de onderkant van zijn apparaat zetten? Of dit nu de oorzaak is van deze bug of niet. Die kerel van Sony vind dit geen design flaw maar een opzichzelfstaand probleem. Ik heb nu al 2 ps's 4 geprobeerd en bij beide lukt het om de disc zo eruit te krijgen.

Mijn vraag is dus of meerdere van jullie kunnen proberen of dit ook bij jullie werkt. Dus leg de ps op zijn bovenkant en beweeg je vinger van het einde van het Rubbertje (degene die naast de eject button zit) naar voren en kijk wanneer de ps zijn disc eject. In mijn optiek zou het niet eens moeten lukken, maar ik ben daarin al 2x teleurgesteld.

Om terug te komen op die eject bug. Ik heb dus een dun stukje zwarte duct tape op de onderkant van de eject knop geplakt en rarara geen problemen meer gehad voor 4 dagen nu.

Alvast bedankt voor degene die mij hierbij helpen.
Ondertussen heeft de medewerker van het Sony ps forum in Nederland erkend dat meerdere consoles hun disc ejecten als je op het rubber voetje duwt. Ze konden echter nog niet erkennen dat dit mijn bug zou veroorzaken omdat ze het niet voor elkaar kregen als de console in de normale stand stond en er druk op de console werd uitgeoefend.
WiXX schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:06:
[...]

Ondertussen heeft de medewerker van het Sony ps forum in Nederland erkend dat meerdere consoles hun disc ejecten als je op het rubber voetje duwt. Ze konden echter nog niet erkennen dat dit mijn bug zou veroorzaken omdat ze het niet voor elkaar kregen als de console in de normale stand stond en er druk op de console werd uitgeoefend.
Ik heb nog nooit een disc in mijn ps4 gehad maar ben wel benieuwd of mijn console dit probleem ook heeft. Ik ben van plan om er een langere tijd een bluray film in te laten zitten. Heb je ook enig idee of dit probleem schadelijk is voor de disc drive op korte en/of lange termijn?

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:02:
[...]

Zeg dat niet in het "gezellige" ps4 kroeg topic. Wordt je tot aan je bips afgebrand.
Van mij mogen ze - Ik wens ze allen veel succes in hun zoektocht naar een Japanse PS4.
Ondertussen blijf ik lekker gamen met die van mij - gewoon een Chinees
- nummer 39. :+

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:18:
[...]

Ik heb nog nooit een disc in mijn ps4 gehad maar ben wel benieuwd of mijn console dit probleem ook heeft. Ik ben van plan om er een langere tijd een bluray film in te laten zitten. Heb je ook enig idee of dit probleem schadelijk is voor de disc drive op korte en/of lange termijn?
Nee dit brengt geen schade aan eventuele discs of hardware, hoogstens dat het eject loopwerk wat vaker wordt gebruikt gedurende een enkele nacht.
Liteiten schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:42:
[...]

Tot GTA5 kwam.
Grappig, ik ben geloof ik 3x opnieuw begonnen met RDR, maar die hele game kon me niet langer dan een paar uur boeien. Ik heb 'm dan helaas nooit uit kunnen spelen. Datzelfde had ik ook met GTA 4 en GTA 5. Zal wel aan Rockstar liggen. Ik kijk meer uit naar de nieuwe Uncharted, het vervolg op The Last of Us, of desnoods een remake van die laatste.

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Zojuist de eerste uurtjes gemaakt op m'n PS4. En wel met de campaign van Battlefield 4 althans tot plots CE-34878-0 in m'n scherm stond... Een helaas bekend probleem na een snelle zoek actie

De Game doet het erg lekker op grafisch gebied, maar voelt kwa gameplay nog niet zo sterk. Team leden en vijanden die af en toe niet heel veel kunstmatige intelligentie tonen etc. Denk ook niet dat ik veel tijd zal verbergen met de campaign en morgen maar eens online ga spelen. Waar naar mijn idee toch de meeste uurtjes in op gaan.

Ben verder erg positief over de Playstation. Als ex Xbox 360 eigenaar is het wel even omschakeling wat de controller betreft (muscle memory enzo :) maar hij ligt lekker in de hand en kan er alleen maar positief over zijn. Daarbij is de mogelijkheid om alle audio via de headphone uitgang van de controller te laten verlopen een super optie.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:35
De PS4 is echt een top gameconsole, het enige puntje van kritiek wat ik nu kan ontdekken is dat sinds de 1.60 update ik mijn Sony Wireless Headset 7.1 kan gebruiken, ik met opladen in knoei kom In USB 1 zit de dongle van de headset, in USB 2 zit de DS4 kabel. Het puntje van kritiek is dat ze echt 2 USB poorten op de achterkant (staat ook mooier voor de laadkabels) hadden moeten maken, dit zou echt ideaal geweest zijn.

Nu heb ik ook een Sony USB AC Adapter (de originele van Sony die ze bij de PS3 hebben uitgebracht), dus het probleem is niet heel groot (behalve een extra stekker in het stekkerblok).

Verder niets dan lof!

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 10-02-2014 23:50 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• DarkElement
Jumpman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:48:
De PS4 is echt een top gameconsole, het enige puntje van kritiek wat ik nu kan ontdekken is dat sinds de 1.60 update ik mijn Sony Wireless Headset 7.1 kan gebruiken, ik met opladen in knoei kom, In USB1 zit de dongle van de headset, in USB 2 zit de DS4 kabel. Het puntje van kritiek is dat ze echt 2 USB poorten op de achterkant (staat ook mooier voor de laadkabels) hadden moeten maken, dit zou echt ideaal zijn.

Nu heb ik ook een Sony USB AC Adapter (de originele van Sony die ze bij de PS3 hebben uitgebracht), dus het probleem is niet heel groot (behalve een extra stekker).
USB hubje gebruiken ;)?

• Schizo007nl
  • Laatst online: 16-11 18:10
riotrick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:30:
Zo foutje van de mediamarkt net. Was in apeldoorn net in de mm. Zag daar Tomb Raider liggen. Er stonden 2 prijzen op het doosje. Achterkant 59,99, voorkant 29,99. Ik nog netjes vragen daar. Gingen ze hem opzoeken in de computer, stond dus 29,99 in.
Mooi die meegenomen dus voor een leuk prijsje ;-) Lag er helaas maar ééntje.
Dan heb je geluk gehad. Je hebt een exemplaar gekocht wat bestemd was om gebundeld verkocht te worden met de PS4 maar aangezien daar nauwelijks voorraad van is zijn er exemplaren in de losse verkoop terecht gekomen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
De ps4 loeit wel erg hoor tijdens een potje battlefield4 van +15 minuten, een stuk meer dan mijn slim.
Vreselijk vervelend spel ook, doet mij realiseren dat ik de jongste niet meer ben.. ik kan geheel niet meekomen. Kill death ratio van 1 op 4 ofzo, pfff. Jammer dat het verder best een leuk spel is :D

Is killzone beter te doen voor een wat langzamere speler? Bf4 is soms te groot en chaotisch.

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:17
Bij Saturn in Venlo lag Tomb Raider ook voor 29,95... en er lagen er nog genoeg.

@dinoPk: Bij battlefield heb ik hetzelfde gevoel, snap niet wat ik verkeerd doe, maar ik blijf "slecht" (k/d 0,39), het lijkt wel dat er alleen maar superspelers online zijn. ook na bijna 90 uur BF heb ik het idee dat ik weinig beter wordt. PS4 is overigens mijn eerste console na vele jaren pc ervaring, ik moet echt nog wennen aan de controllers. Killzone vond ik overigens nog moeilijker..

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 15:08

Pubbert

random gestoord

Rowwan schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 06:27:
Bij Saturn in Venlo lag Tomb Raider ook voor 29,95... en er lagen er nog genoeg.
Wanneer was dat? :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Rowwan
zaterdag

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:31

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik hier de verhalen allemaal lees over BF4 ben ik ook steeds meer aan het twijfelen om die te halen. Soms wat bugs, maar dat moet je dan maar voor lief nemen en hopen dat ze eruit patchen. Maar op de PS3 is dat toch wel samen met fifa de game waar de meeste uren inzitten.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Oxigeon schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:06:
Als ik hier de verhalen allemaal lees over BF4 ben ik ook steeds meer aan het twijfelen om die te halen. Soms wat bugs, maar dat moet je dan maar voor lief nemen en hopen dat ze eruit patchen. Maar op de PS3 is dat toch wel samen met fifa de game waar de meeste uren inzitten.
Ik heb tot nu toe BF4, Fifa, NFS Rivals en AC Black Flag gespeeld en ik moet zeggen dat BF4 (ondanks af en toe een bug, wel vervelend natuurlijk) tot nu toe mijn absolute favoriet is. Filmische campaign, prachtige graphics, alleen ook ik ben slecht in de multiplayer, frustrerend om telkens een headshot te incasseren door voor mij onzichtbare vijanden |:(

[ Voor 3% gewijzigd door QRiUZ op 11-02-2014 08:50 ]

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

QRiUZ schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:48:
[...]

Ik heb tot nu toe BF4, Fifa, NFS Rivals en AC Black Flag gespeeld en ik moet zeggen dat BF4 (ondanks af en toe een bug, wel vervelend natuurlijk) tot nu toe mijn absolute favoriet is. Filmische campaign, prachtige graphics, alleen ook ik ben slecht in de multiplayer, frustrerend om telkens een headshot te incasseren door voor mij onzichtbare vijanden |:(
BF4 is naar mijn mening ook de beste shooter, echter is het probleem dat er bijna geen goede alternatieven zijn. Call of Duty is op wat opgepoetste graphic's niet nextgen waardig. Killzone moet je ding zijn, en verder is er gewoon dom weg niets.

Dice heeft vermoedelijk onder druk van EA alleen half werk afgeleverd, het is net als destijds met GTA 5.... Het spel is half af, veel te veel problemen maar ook structurele fouten als problemen met de netcode.

Desalniettemin, het is ook mijn favorietje...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Blauw_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-11 21:52
Ik speel nu BF4 een tijdje op m'n PS4, maar wordt HE-LE-MAAL gek van de single player icm PS-updates. Eerste keer: ruim 3,5 uur gespeeld, dag erna komt er een update voor de PS4 uit, die installeer ik en vervolgens is m'n savegame verdwenen. Daar baalde ik van, maar toch maar opnieuw begonnen. Een week of twee geleden kwam er een nieuwe update uit. Inmiddels zo'n 5 uur gespeeld. Nieuwe update geinstalleerd en weer m'n savegame kwijt. Kortom, ik moet weer opnieuw beginnen. Ik bedank daar nu voor en hou het maar bij de multiplayer. Wat een faal.
BF4 is prima, inmiddels.
Af en toe nog wel wat lagg, vooral bij conquest large.
Ik heb de SP uitgespeeld, maar als ik die nu weer aandruk moet ik overnieuw beginnen.
Stelt toch niet veel voor dus je mist er niks aan.
Grafisch erg mooi, maar af en toe nog wat lagg dus en kleine bugjes.
Geen reden om m niet te kopen.

• HaskoF
Ik heb de afgelopen dagen last van verbinding die opeens wegvalt tijdens het online spelen van FIFA FUT.
De afgelopen 5-6 wedstrijden in de afgelopen dagen zijn allemaal tijdens het spelen onderbroken.
FIFA sluit spel af en ik krijg de melding dat ik de spel heb verlaten.... Hierdoor verlies ik ook punten
Dit is echt frustrerend... Vooral met wedstrijden waarbij ik voorop sta....

Hebben jullie dit probleem ook?

• voxxel
Zo Tomb Raider uitgespeeld, en ik had meteen 100% toen de credits kwamen :) Het is alweer even geleden dat ik een spel zo snel heb uitgespeeld, echt een top game! Nu heb ik alleen wel een probleem.. Wederom niks meer te spelen tot Thief komt. AC:BF en Killzone zijn ook al uitgespeeld en de rest van de games zijn niet echt mijn ding. BF4 is wel tof, maar ik heb de game al op de PC en ik ga EA niet nog een keer steunen voor die berg bugs. Heeft iemand nog een tip voor een leuke single player?

Zonnepanelen

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

DinoPK schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:30:
De ps4 loeit wel erg hoor tijdens een potje battlefield4 van +15 minuten, een stuk meer dan mijn slim.
Vreselijk vervelend spel ook, doet mij realiseren dat ik de jongste niet meer ben.. ik kan geheel niet meekomen. Kill death ratio van 1 op 4 ofzo, pfff. Jammer dat het verder best een leuk spel is :D

Is killzone beter te doen voor een wat langzamere speler? Bf4 is soms te groot en chaotisch.
Kleine tip. Ga niet run and gunnen want dat kost je kop. Als je Spawned ga meteen in prownen. Als je zelf schiet wordt je zichtbaar op de minimap. Dus als je niet 100 procent zeker bent dat je een kill gaat krijgen, schiet dan ook niet.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:16

Typhone

Who Dares Wins

Blauw_ schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:02:
Ik speel nu BF4 een tijdje op m'n PS4, maar wordt HE-LE-MAAL gek van de single player icm PS-updates. Eerste keer: ruim 3,5 uur gespeeld, dag erna komt er een update voor de PS4 uit, die installeer ik en vervolgens is m'n savegame verdwenen. Daar baalde ik van, maar toch maar opnieuw begonnen. Een week of twee geleden kwam er een nieuwe update uit. Inmiddels zo'n 5 uur gespeeld. Nieuwe update geinstalleerd en weer m'n savegame kwijt. Kortom, ik moet weer opnieuw beginnen. Ik bedank daar nu voor en hou het maar bij de multiplayer. Wat een faal.
Savegame ook altijd ff backuppen in de Cloud. Maar dat is wellicht alleen bekend onder de trophy hunters ;)

• Rowwan
WiXX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:35:
[...]
Als je zelf schiet wordt je zichtbaar op de minimap.
Is dat zo? Ik dacht alleen maar als je "gespot" werd.
Pagina: 1 ... 91 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan