Jongens ik ben Warframe aan het doen, ook gratis te spelen.. Wat een heerlijk spel zeg ( op de pc trok het me niet zo )
Hoe speelt Knack ??
Hoe speelt Knack ??
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zie het verband met Warframe en Knack niet, maar dat zal wel aan mij liggen.JeroenC schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:36:
Jongens ik ben Warframe aan het doen, ook gratis te spelen.. Wat een heerlijk spel zeg ( op de pc trok het me niet zo )
Hoe speelt Knack ??
Die vol zit met puntjes. Fijn hoor. Heb ook Kontrolfreeks sinds een weekje, maar dat blijft wel echt wennen. Met COD ben ik nu juist iets minder snel dan sneller haha. Maargoed dat zal wennen zijn hoop ik.kesj schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:49:
[...]
Thanks voor de tip!
Welke heb je erop zitten, die met 4 uitsteeksels of die helemaal vol zit?
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 00:55 . Reden: verkeerde quote aangeklikt ]
Splitfish komt binnenkort (Q2/3) met een FragFX controller voor de PS4.iaxe393 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:16:
http://www.xim3.com/community/index.php?topic=29902.0
Zijn er al mensen die dit zelf gemaakt hebben of geprobeerd? (Of is er al iets bekend over een andere adapter dan de Xim, om je toetsenbord en muist aan te sluiten op de PS4 ?)
Die groene zijn alleen voor de ps3 CQC versieVerwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:50:
Dank je voor de tip riotrick, zojuist 2 setjes van die groene besteld voor de DS4Totaal 24,42 euro inclusief verzending.
Zal wel paar weken wachten worden maar dat is het wel waard denk ik.
niet het geval, heb zelf Groene KontrolFreek CQC Signature versie voor PS4 (DS4) en werken wel prettigjayesh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:51:
[...]
Die groene zijn alleen voor de ps3 CQC versie
K49 '17
Waar heb je ze vandaan want op gamefreeks.nl hebben ze alleen de phanthom voor de ps4 derest is ps3.bntjah schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:53:
[...]
niet het geval, heb zelf Groene KontrolFreek CQC Signature versie voor PS4 (DS4) en werken wel prettig
[ Voor 4% gewijzigd door bntjah op 10-02-2014 08:59 ]
K49 '17
Als je 1 setje wilt is dit de goedkoopste optie die ik gevonden heb:jayesh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:55:
[...]
Waar heb je ze vandaan want op gamefreeks.nl hebben ze alleen de phanthom voor de ps4 derest is ps3.
Maar op de officiele site hebben ze wel alles voor ps4
Die heb ik ook al gezien. bij gamegear.be zijn ze ook 24 incl.riotrick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Als je 1 setje wilt is dit de goedkoopste optie die ik gevonden heb:
http://www.ebay.nl/itm/Ko...ash=item20de9f5616&_uhb=1
€ 14,43 + € 3,61 verzendkosten.
Wees maar blij dat dat zo is.Swaxie schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:27:
Heb Outlast 10 minuten gespeeld. gistermiddag overdag. Ben naar binnen gegaan 2 kamers onderzocht en toen met een onderbroek met een bruine streep alweer gestopt
spoiler:de deur naar de wc die dicht gaat en als je de deur wil openen zit die alweer op slot
Moet zeggen dat ik niet zn fan van de Frag FX ben, Die hebben hun eigen hardware, ik hooi liever gewoon mn eigen muis en toetsenbord eraanbram1984 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 06:55:
[...]
Splitfish komt binnenkort (Q2/3) met een FragFX controller voor de PS4.
Alhoewel ik normaal gezien echt helemaal niet voor horrorgames en/of schrikken ben, heb ik toch wel zin om Outlast eens te proberendutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:33:
Wees maar blij dat dat zo is.![]()
Overigens is dat nog niet zo eng, dat is pas het begin
PSN id: NL_SToRM
het is mijn genre ook niet, tenzij je met een man of 5 ''voor de lol'' in een donkere kamer gaat zitten, om je vervolgens helemaal rot te schikken.SToRM666 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:08:
[...]
Alhoewel ik normaal gezien echt helemaal niet voor horrorgames en/of schrikken ben, heb ik toch wel zin om Outlast eens te proberen
Ik had jaren geleden hetzelfde met Dead Space en alhoewel dat spel soms ook stukken had die ik zenuwslopend vond, vond ik dat echt een ontzettend goed spel.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 10-02-2014 11:36 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Van de Amerikaanse site van kontrolfreek zelf haal je voor 24 euro 2 setjes incl. verzending dus veel goedkoper toch of mis ik iets?riotrick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Als je 1 setje wilt is dit de goedkoopste optie die ik gevonden heb:
http://www.ebay.nl/itm/Ko...ash=item20de9f5616&_uhb=1
€ 14,43 + € 3,61 verzendkosten.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
ik wacht nog ff alle reviews af.MonkeySleeve schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
De nieuwe headset besteld:
Wilde al tijdje een headset voor mijn PS3 maar even gewacht tot deze uitkwam. Mooi dingetje
[ Voor 12% gewijzigd door jayesh op 10-02-2014 11:41 ]
heb je daar een link van? ik kom uit op 32 euro incl 10,25 verzendingVerwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
[...]
Van de Amerikaanse site van kontrolfreek zelf haal je voor 24 euro 2 setjes incl. verzending dus veel goedkoper toch of mis ik iets?
Mja, ik heb zo'n ding voor de PS3 gehad, maar werkte niet echt. Je moest volgens mij de instellingen precies goed hebben per game wilde je dat een beetje normaal kunnen gebruiken... Ik heb dat nooit voor elkaar gekregen.bram1984 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 06:55:
[...]
Splitfish komt binnenkort (Q2/3) met een FragFX controller voor de PS4.
Ik zal review voor je maken, heb nog geen PS4 tho dus daarmee kan ik hem (nog) niet testen ^_^
Denk het wel,zit bijna geen verschil in die headsets.ksborg schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:51:
Ik zie dat de nieuwe Sony headset ook gebruikt kan worden met de PS Vita. Opzich is dat voor mij wel echt een selling point! Volledig cross platform. Weet iemand of ie (net als de vorige stereo headset) ook nog op de PC werkt? Dat zou helemaal ideaal zijn.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is dit de stereo of de "gold" versie? Ik ben erg benieuwd naar de laatste namelijk.MonkeySleeve schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
Wilde al tijdje een headset voor mijn PS3 maar even gewacht tot deze uitkwam. Mooi dingetje
[ Voor 22% gewijzigd door voxxel op 10-02-2014 12:06 ]
Vermoed wel dat de headset dan met behulp van de mini jack aangesloten moet worden, niet via bluetooth.ksborg schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:51:
Ik zie dat de nieuwe Sony headset ook gebruikt kan worden met de PS Vita. Opzich is dat voor mij wel echt een selling point! Volledig cross platform. Weet iemand of ie (net als de vorige stereo headset) ook nog op de PC werkt? Dat zou helemaal ideaal zijn.
Ik heb 'm gebruikt voor CoD en Far Cry 3 en daarmee werkte 'ie echt perfect.DGonlag2 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Mja, ik heb zo'n ding voor de PS3 gehad, maar werkte niet echt. Je moest volgens mij de instellingen precies goed hebben per game wilde je dat een beetje normaal kunnen gebruiken... Ik heb dat nooit voor elkaar gekregen.
Ben benieuwd of de nieuwe versie dan iets gebruiksvriendelijker wordt en/of beter werkt.
Chique apparaat! Dat zijn nog eens accessoires die een PS4 mogen flankeren.MonkeySleeve schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
[afbeelding]
Zit minijack-kabel bij, dus je kan hem aansluiten op je pc ja. Of de mic dan ook mee werkt weet ik niet.ksborg schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:51:
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 12:49 ]
7.1 Werkt alleen op de ps3 en ps4 volgens de specs.Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:33:
[...]
Vermoed wel dat de headset dan met behulp van de mini jack aangesloten moet worden, niet via bluetooth.
Vind het trouwens wel zeer stom dat je bij de gold edition een usb dongle krijgt voor de verbinding...
(ook de reden waarom ik vermoed dat je de meegeleverde kabel moet gebruiken)
Waarom niet gewoon via BT?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Waar zit de mic van die headset eigenlijk?MonkeySleeve schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
[afbeelding]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Is geintegreerd, waar precies heb ik nog niet kunnen terugvinden op foto's..Peter_Aragorn schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:09:
[...]
Waar zit de mic van die headset eigenlijk?
Kijk aan! Nog geen reviews van denk ik...dutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:13:
Intern, dus niet zo'n zichtbare, lange stengel waar je in moet praten![]()
Werkt ie op de PS4 ook met die minijack kabel in de controller?!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Jups, geluid wordt dan geleverd door je controller en de headset is dan passief, handig als ineens toch je batterij de geest geeft en je nog een beetje wilt verderdoendutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:13:
De controller gaat gelukkig al zo lang mee; NOT.Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:15:
[...]
Jups, geluid wordt dan geleverd door je controller en de headset is dan passief, handig als ineens toch je batterij de geest geeft en je nog een beetje wilt verderdoen
zeg het toch... "nog een beetje wilt verderdoen "zAo schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:16:
[...]
De controller gaat gelukkig al zo lang mee; NOT.
Ik denk het niet, anders zou het geen WIRELESS headset heten en oplaadbaar zijn.dutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:13:
Intern, dus niet zo'n zichtbare, lange stengel waar je in moet praten![]()
[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 13:40 ]
PSN: Shiver23
Wordt de hoofdtelefoon dan gewoon van stroom voorzien via de minijack zoals bij een normale koptelefoon? En word het geluid dan stereo?Shiver23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:40:
Dat werkt wel. Althans, voor zover ik kan zien is het in de basis dezelfde headset als de eerdere pulse in een nieuw jasje. Deze kan je via een bijgeleverde kabel ook via de controller gebruiken. Zo werkt hij ook met de vita. En was voor de 1.6 update om hem te gebruiken op de PS4.
En in de preview op tweakers staat dit:Gebruik uw headset onderweg met je PS Vita en mobiele apparaten voor maximaal 8 uur dankzij de oplaadbare batterij en opvouwbaar ontwerp.
Iets zegt mij dat ook al gebruik je hem via minijack, je hem alsnog alleen met een volle accu kan gebruiken, iemand hier andere info over?Volgens Sony is de hoofdtelefoon ook bruikbaar met bijvoorbeeld een Vita-handheld door de beschikbare 3,5mm-minijackaansluiting.
[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 14:15 ]
Verwijderd
http://www.kontrolfreek.comjayesh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:46:
[...]
heb je daar een link van? ik kom uit op 32 euro incl 10,25 verzending
http://www.bol.com/nl/p/s...-mobile/9200000024774716/ksborg schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:51:
Verwijderd
Was iets met de medewerkers daar die studenten bleken te zijn en voor studiepunten PS4's in elkaar moesten sleutelen. Vonden ze niet leuk dus hebben ze kut werk geleverd ofzo.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:26:
Hallo allemaal,
Ik lees vaak terug dat de Japanse ps4 beter is dan de Chinese. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo zou zijn. Kan er nergens een goede redenering voor vinden.
Ik heb van Bart Smit een Chinese ps4 gekregen. Werkt perfect als je het mij vraagt.
Bedankt voor de reacties.
Je krijgt al redelijk snel een melding dat de accu leeg is inderdaad. Sneller dan bij de PS3.Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:20:
[...]
zeg het toch... "nog een beetje wilt verderdoen "![]()
maar inderdaad die batterijduur is om van te huilen![]()
iemand ervaring met een andere batterij in de controller te steken?
Hij zal opgeladen moeten zijn om te werken. Ook al gebruik je hem via een draadje.DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:10:
[...]
Wordt de hoofdtelefoon dan gewoon van stroom voorzien via de minijack zoals bij een normale koptelefoon? En word het geluid dan stereo?
Bij bol.com staat dit:
Iets zegt mij dat ook al gebruik je hem via minijack, je hem alsnog alleen met een volle accu kan gebruiken, iemand hier andere info over?
PSN: Shiver23
Bij je linkje van bol.com staat er letterlijk tussen dat 7.1 surround enkel voor PS3 en PS4 is.DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:10:
[...]
Wordt de hoofdtelefoon dan gewoon van stroom voorzien via de minijack zoals bij een normale koptelefoon? En word het geluid dan stereo?
Bij bol.com staat dit:
of de headset nu actief of passief is bij gebruik van audiojack kan ik niet direct iets terugvinden..Legal *Wired connection required for use with PS Vita and mobile devices. PS4™ and PS3™ system software update may be required. **7.1 virtual surround sound only available on PS3™ and PS4™ systems. ***Sony Entertainment Network (“SEN”) account and internet service required. ****Available to download from PlayStation®Store. SEN account and internet service required. Users must be 7 years or older and users under 18 require parental consent. PlayStation®Store and PSNSM not available in all countries and languages and subject to terms of use – eu.playstation.com/legal.
[ Voor 8% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 10-02-2014 14:58 ]
False. Met kabeltje hoef je je daar juist helemaal niet druk over te maken. Heb mijn Pulse Elite 2 weken gebruikt zonder ook maar een keer te moeten laden.Shiver23 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:41:
[...]
Hij zal opgeladen moeten zijn om te werken. Ook al gebruik je hem via een draadje.
PSN: Finally_Chris
Het enige verschil hier is dat het nu niet om een Pulse gaat.CR1691 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:03:
[...]
False. Met kabeltje hoef je je daar juist helemaal niet druk over te maken. Heb mijn Pulse Elite 2 weken gebruikt zonder ook maar een keer te moeten laden.
PSN: Finally_Chris
10 februari zou hij toch uitkomen meen ikthe-edge schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:27:
Ik dacht dat die headset nog niet te bestellen was? Bol.com kan hem leveren binnen 3-5 werkdagen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb 'm vandaag bij Nedgame besteld en hij is al verzonden.the-edge schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:27:
Ik dacht dat die headset nog niet te bestellen was? Bol.com kan hem leveren binnen 3-5 werkdagen
Misschien een hele stomme vraag maar... Hoe laad je dat ding weer op. Is dat een kwestie van 2 batterijtjes vervangen of werkt de headset met een accu?MonkeySleeve schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
[afbeelding]
Onderaan is een usb poortje voorzien, net naast de audio jack ingangTRK schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:11:
[...]
Misschien een hele stomme vraag maar... Hoe laad je dat ding weer op. Is dat een kwestie van 2 batterijtjes vervangen of werkt de headset met een accu?
Voor zover ik weet zit er een accu in die je met USB kabel kunt laden. Althans dat was bij de vorige zo. Heb wel eens zitten gamen met een USB kabel aan m'n oor, best te doenTRK schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:11:
[...]
Misschien een hele stomme vraag maar... Hoe laad je dat ding weer op. Is dat een kwestie van 2 batterijtjes vervangen of werkt de headset met een accu?
Inderdaad zag het op wat foto's. Even kijken hoe mensen deze headset ervaren. Ben namelijk ook nog steeds op zoek naar een goeie.Vettigen_Dr33 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:13:
[...]
Onderaan is een usb poortje voorzien, net naast de audio jack ingang
je kan hem oplaaden met hetzelfde kabeltje als je DS4
ksborg schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:14:
[...]
Voor zover ik weet zit er een accu in die je met USB kabel kunt laden. Althans dat was bij de vorige zo. Heb wel eens zitten gamen met een USB kabel aan m'n oor, best te doen

[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 16:39 ]
Dit mag van mij heel snel gebeuren.AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:40:
Bij gebrek aan gamenieuws de afgelopen dagen hier wat wishfull thinking nieuws.![]()
http://www.trustedreviews...n-consoles-claims-analyst
Verwijderd
ik wil ook dolgraag nieuwe red dead game.Liteiten schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:42:
[...]
Dit mag van mij heel snel gebeuren.
Red Dead Redemption mijn favo game van deze generatie.
Tot GTA5 kwam.
GTA 5 was mijn eerste game op de ps3 komende van een pc. Het eerste wat ik dacht is dat de game betere hardware nodig had. Dit gevoel is me de complete game bij gebleven. Dus een ps4 versie zou van harte welkom zijn. Lekker de zonsondergang tegemoet skydiven!Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:46:
[...]
ik wil ook dolgraag nieuwe red dead game.
beetje clint eastwood thema, ik hou daar wel van
en ik wil heel graag gta V op de ps4, want die heb ik nog niet gespeeld.
Ja die zit er ook standaard bij,anders werkt je hs niet.Vergeet niet dat spraak via dogle gaat en daarom nodig hebt,op een of andere manier werkt die bluetooth niet zonder dogle.DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:44:
Wat ik nu nog steeds niet begrijp is of je de meegeleverde USB-bluetooth adapter ook bij je PS4 nodig hebt, die heeft al bluetooth ingebouwd en de ps3 voor zover ik weet toch ook?
Verwijderd
Dit was een hoax - er zijn helemaal nooit Japanse PS4's gemaakt....Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:26:
Hallo allemaal,
Ik lees vaak terug dat de Japanse ps4 beter is dan de Chinese. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo zou zijn. Kan er nergens een goede redenering voor vinden.
Ik heb van Bart Smit een Chinese ps4 gekregen. Werkt perfect als je het mij vraagt.
Bedankt voor de reacties.
Zeg dat niet in het "gezellige" ps4 kroeg topic. Wordt je tot aan je bips afgebrand.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:39:
[...]
Dit was een hoax - er zijn helemaal nooit Japanse PS4's gemaakt....
Die dongle is dan ook geen bluetooth maar eigen techniek op basis van RF.DarkElement schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:44:
Wat ik nu nog steeds niet begrijp is of je de meegeleverde USB-bluetooth adapter ook bij je PS4 nodig hebt, die heeft al bluetooth ingebouwd en de ps3 voor zover ik weet toch ook?
Ondertussen heeft de medewerker van het Sony ps forum in Nederland erkend dat meerdere consoles hun disc ejecten als je op het rubber voetje duwt. Ze konden echter nog niet erkennen dat dit mijn bug zou veroorzaken omdat ze het niet voor elkaar kregen als de console in de normale stand stond en er druk op de console werd uitgeoefend.WiXX schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:15:
Hallo mede tweakers ik heb een vraag aan jullie, maar eerst zou ik uitleggen waar de vraag vandaan komt.
Mijn ps4 heeft de rare kuur dat als hij in stand-by modus staat dat hij snachts ineens de disc eruit gooit en dit blijft proberen. Dus je hoort telkens die bliep en dan tschhhh (geluid dat de disc eruit geduwd wordt). Dit is zeer irritant. Meerdere mensen op het Amerikaanse Sony forum hebben dit probleem ook. Als tweaker ben ik natuurlijk op zoek gegaan waar de fout zit en ben nu verschillende dingen aan het testen.
Hier viel het mij op dat meerdere mensen melding maakte dat het probleem niet voorkwam als je de ps verticaal neerzette, of hem verhoogt neerzette (op kurkjes). Ik heb toen de ps omgedraaid en kwam tot de wonderlijke ontdekking dat aan de onderkant van de ps de eject button ongeveer 1 cm doorloopt. Aan het einde van die eject button zit dan 1 van de 3 rubbertjes waarop de ps rust.
Als ik bij mijn ps op het rubber duw wat dicht tegen die eject button zit dan eject hij al de disc. Dus die eject button heeft blijkbaar ook zijn sensor aan de onderkant zitten want ik benader die knop op een plaats die je echt niet kan bereiken als hij gewoon staat zoals de ps bij de meeste mensen staat (niet op de kop).
Nu heb ik een discussie met een Sony kerel op het nl forum. Ik mag hem gewoon terugsturen etc (door die eject bug midden in de nacht) dus dat is allemaal netjes geregeld enzo, maar in mijn ogen is alleen al die eject knop een design flaw. Wie gaat er in godsnaam een eject knop aan de onderkant van zijn apparaat zetten? Of dit nu de oorzaak is van deze bug of niet. Die kerel van Sony vind dit geen design flaw maar een opzichzelfstaand probleem. Ik heb nu al 2 ps's 4 geprobeerd en bij beide lukt het om de disc zo eruit te krijgen.
Mijn vraag is dus of meerdere van jullie kunnen proberen of dit ook bij jullie werkt. Dus leg de ps op zijn bovenkant en beweeg je vinger van het einde van het Rubbertje (degene die naast de eject button zit) naar voren en kijk wanneer de ps zijn disc eject. In mijn optiek zou het niet eens moeten lukken, maar ik ben daarin al 2x teleurgesteld.
Om terug te komen op die eject bug. Ik heb dus een dun stukje zwarte duct tape op de onderkant van de eject knop geplakt en rarara geen problemen meer gehad voor 4 dagen nu.
Alvast bedankt voor degene die mij hierbij helpen.
Ik heb nog nooit een disc in mijn ps4 gehad maar ben wel benieuwd of mijn console dit probleem ook heeft. Ik ben van plan om er een langere tijd een bluray film in te laten zitten. Heb je ook enig idee of dit probleem schadelijk is voor de disc drive op korte en/of lange termijn?WiXX schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:06:
[...]
Ondertussen heeft de medewerker van het Sony ps forum in Nederland erkend dat meerdere consoles hun disc ejecten als je op het rubber voetje duwt. Ze konden echter nog niet erkennen dat dit mijn bug zou veroorzaken omdat ze het niet voor elkaar kregen als de console in de normale stand stond en er druk op de console werd uitgeoefend.
Verwijderd
Van mij mogen ze - Ik wens ze allen veel succes in hun zoektocht naar een Japanse PS4.AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:02:
[...]
Zeg dat niet in het "gezellige" ps4 kroeg topic. Wordt je tot aan je bips afgebrand.
Nee dit brengt geen schade aan eventuele discs of hardware, hoogstens dat het eject loopwerk wat vaker wordt gebruikt gedurende een enkele nacht.AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:18:
[...]
Ik heb nog nooit een disc in mijn ps4 gehad maar ben wel benieuwd of mijn console dit probleem ook heeft. Ik ben van plan om er een langere tijd een bluray film in te laten zitten. Heb je ook enig idee of dit probleem schadelijk is voor de disc drive op korte en/of lange termijn?
Grappig, ik ben geloof ik 3x opnieuw begonnen met RDR, maar die hele game kon me niet langer dan een paar uur boeien. Ik heb 'm dan helaas nooit uit kunnen spelen. Datzelfde had ik ook met GTA 4 en GTA 5. Zal wel aan Rockstar liggen. Ik kijk meer uit naar de nieuwe Uncharted, het vervolg op The Last of Us, of desnoods een remake van die laatste.Liteiten schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:42:
[...]
Dit mag van mij heel snel gebeuren.
Red Dead Redemption mijn favo game van deze generatie.
Tot GTA5 kwam.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 10-02-2014 23:50 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
USB hubje gebruikenJumpman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:48:
De PS4 is echt een top gameconsole, het enige puntje van kritiek wat ik nu kan ontdekken is dat sinds de 1.60 update ik mijn Sony Wireless Headset 7.1 kan gebruiken, ik met opladen in knoei kom, In USB1 zit de dongle van de headset, in USB 2 zit de DS4 kabel. Het puntje van kritiek is dat ze echt 2 USB poorten op de achterkant (staat ook mooier voor de laadkabels) hadden moeten maken, dit zou echt ideaal zijn.
Nu heb ik ook een Sony USB AC Adapter (de originele van Sony die ze bij de PS3 hebben uitgebracht), dus het probleem is niet heel groot (behalve een extra stekker).
Dan heb je geluk gehad. Je hebt een exemplaar gekocht wat bestemd was om gebundeld verkocht te worden met de PS4 maar aangezien daar nauwelijks voorraad van is zijn er exemplaren in de losse verkoop terecht gekomen.riotrick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:30:
Zo foutje van de mediamarkt net. Was in apeldoorn net in de mm. Zag daar Tomb Raider liggen. Er stonden 2 prijzen op het doosje. Achterkant 59,99, voorkant 29,99. Ik nog netjes vragen daar. Gingen ze hem opzoeken in de computer, stond dus 29,99 in.
Mooi die meegenomen dus voor een leuk prijsje ;-) Lag er helaas maar ééntje.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Wanneer was dat?Rowwan schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 06:27:
Bij Saturn in Venlo lag Tomb Raider ook voor 29,95... en er lagen er nog genoeg.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb tot nu toe BF4, Fifa, NFS Rivals en AC Black Flag gespeeld en ik moet zeggen dat BF4 (ondanks af en toe een bug, wel vervelend natuurlijk) tot nu toe mijn absolute favoriet is. Filmische campaign, prachtige graphics, alleen ook ik ben slecht in de multiplayer, frustrerend om telkens een headshot te incasseren door voor mij onzichtbare vijandenOxigeon schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:06:
Als ik hier de verhalen allemaal lees over BF4 ben ik ook steeds meer aan het twijfelen om die te halen. Soms wat bugs, maar dat moet je dan maar voor lief nemen en hopen dat ze eruit patchen. Maar op de PS3 is dat toch wel samen met fifa de game waar de meeste uren inzitten.
[ Voor 3% gewijzigd door QRiUZ op 11-02-2014 08:50 ]
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
BF4 is naar mijn mening ook de beste shooter, echter is het probleem dat er bijna geen goede alternatieven zijn. Call of Duty is op wat opgepoetste graphic's niet nextgen waardig. Killzone moet je ding zijn, en verder is er gewoon dom weg niets.QRiUZ schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:48:
[...]
Ik heb tot nu toe BF4, Fifa, NFS Rivals en AC Black Flag gespeeld en ik moet zeggen dat BF4 (ondanks af en toe een bug, wel vervelend natuurlijk) tot nu toe mijn absolute favoriet is. Filmische campaign, prachtige graphics, alleen ook ik ben slecht in de multiplayer, frustrerend om telkens een headshot te incasseren door voor mij onzichtbare vijanden
Cogitationis poenam nemo patitur
Kleine tip. Ga niet run and gunnen want dat kost je kop. Als je Spawned ga meteen in prownen. Als je zelf schiet wordt je zichtbaar op de minimap. Dus als je niet 100 procent zeker bent dat je een kill gaat krijgen, schiet dan ook niet.DinoPK schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:30:
De ps4 loeit wel erg hoor tijdens een potje battlefield4 van +15 minuten, een stuk meer dan mijn slim.
Vreselijk vervelend spel ook, doet mij realiseren dat ik de jongste niet meer ben.. ik kan geheel niet meekomen. Kill death ratio van 1 op 4 ofzo, pfff. Jammer dat het verder best een leuk spel is
Is killzone beter te doen voor een wat langzamere speler? Bf4 is soms te groot en chaotisch.
Savegame ook altijd ff backuppen in de Cloud. Maar dat is wellicht alleen bekend onder de trophy huntersBlauw_ schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:02:
Ik speel nu BF4 een tijdje op m'n PS4, maar wordt HE-LE-MAAL gek van de single player icm PS-updates. Eerste keer: ruim 3,5 uur gespeeld, dag erna komt er een update voor de PS4 uit, die installeer ik en vervolgens is m'n savegame verdwenen. Daar baalde ik van, maar toch maar opnieuw begonnen. Een week of twee geleden kwam er een nieuwe update uit. Inmiddels zo'n 5 uur gespeeld. Nieuwe update geinstalleerd en weer m'n savegame kwijt. Kortom, ik moet weer opnieuw beginnen. Ik bedank daar nu voor en hou het maar bij de multiplayer. Wat een faal.
Is dat zo? Ik dacht alleen maar als je "gespot" werd.WiXX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:35:
[...]
Als je zelf schiet wordt je zichtbaar op de minimap.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq