Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
technoaddict schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:32:
na het lezen van de verhalen over outlast durf ik hem niet meer te spelen. Gelukkig wil mijn vriendin naast me zitten op de zolder waar ik met een grote HD beamer het spel op ontelbaar inch ga spelen.
Ik durf hem ook niet op te starten 's avonds. Misschien toch maar zaterdagmiddag even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:55
Ben die Outlast filmpjes van PewDiePie aan het kijken. Lach me helemaal kapot, ben alleen bang dat het spel niets voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm..gratis spellen laat ik uiteraard nooit liggen!
Vanavond na werk maar eens op een emmer gaan zitten, voor de tv en Outlast eens beproeven :o .

Vond Resident Evil vroeger op de PSX al eng :+

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gehoord over de release van de 2e BF4 DLC 'Second Assault'?
Zag vorige week wel heel even een keer een plaatje staan, maar die was alweer heel snel verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:01

amaterasu

In memory of Cj

Gisteren NFS Rivals opgepikt bij de intertoys om een lekker potje te racen op de PS4. Game speelt heerlijk en ziet er zeker niet verkeerd uit..Heb echter 1 enorm irritant probleem. Na 10+ min rijden blokkeert de auto helemaal. Reageert op geen enkele knop (start menu etc reageert wel). Na wat googlen blijkt dit een probleem te zijn dan in begin/midden dec bekent was bij EA en gewoon nog steeds niet gepatched of niets. Na contact met EA zelf is het enige advies wat zij hebben "delete ALLE game data" dit nu 2x gedaan en helaas nogsteeds hetzelfde probleem. Hoopte dat het met een andere controller misschien zou helpen maar helaas op zowel mijn 2de controller als vita remote play nogsteeds het probleem :( heel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
amaterasu schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:27:
Gisteren NFS Rivals opgepikt bij de intertoys om een lekker potje te racen op de PS4. Game speelt heerlijk en ziet er zeker niet verkeerd uit..Heb echter 1 enorm irritant probleem. Na 10+ min rijden blokkeert de auto helemaal. Reageert op geen enkele knop (start menu etc reageert wel). Na wat googlen blijkt dit een probleem te zijn dan in begin/midden dec bekent was bij EA en gewoon nog steeds niet gepatched of niets. Na contact met EA zelf is het enige advies wat zij hebben "delete ALLE game data" dit nu 2x gedaan en helaas nogsteeds hetzelfde probleem. Hoopte dat het met een andere controller misschien zou helpen maar helaas op zowel mijn 2de controller als vita remote play nogsteeds het probleem :( heel jammer
Damn dat is irritant! Zelf niet gehad... Lui van EA dat ze dat niet fixen..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
amaterasu schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:27:
Hmm nee nog niet tegen dit probleem aangelopen. Wel dat ik van de weg reed een afgrond in en vervolgens op compleet de verkeerde plek teruggezet werd (lees IN het asfalt). Ook niet heel netjes, maar dat loste zichzelf weer op toen ik wegreed. Misschien neem ik geen risico genoeg en ga ik voordat ik 10 minuten onderweg ben alweer terug naar m'n uitvalsbasis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 15:34
Hoe is NFS eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:27
Ik ben overtuigd dat ik gisteren zag dat Knack voor 40 euro ( + 10% korting bovenop voor plus ) in de Store zou staan maar ik kan het niet vinden...was het een droom? :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Knack (Running from 19th February to 26th February)
Was £52.99/€59.99, now £35.59/€40.19

Vanaf 19 februari dus

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
kesj schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:46:
Ik kom net van de Xbox en heb nog niet helemaal door hoe ik nu het beste het Premium Pack voor Battlefield 4 kan aankopen.

Kan dat alleen in de PSN Store, nadat ik tegoed in mijn portemonnee heb gezet?

En waar koop ik het best zo'n PSN Card met tegoed?

Ik wil mijn credit card namelijk niet aan mijn console koppelen.

Alvast dank!
Tegoedkaart kun je in principe overal kopen, online, via winkels zoals Bart Smit, etc.

Je kunt ook via iDeal tegoed op je PSN account zetten - dan hoef je je creditcard dus niet te koppelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
voxxel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:20:

Vanaf 19 februari dus
Op marktplaats staat Knack al veel, vaak goedkoper dan €40...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist van videogamesplus.ca pakketje ontvangen met cod ghosts en nfl25

Nu staat er achterop de call of duty case het wereldbolletje met 1 erin(als het ware REGIO1)

Bij NFL staat er bij dat wereldbolletje ALL (dus alle regio's)

Wil call of duty niet openmaken als die helemaal niet zou werken, dus vraag me af,

Werkt call of duty uberhaupt met deze regiocode of is dit alleen als je extra dingen wilt downloaden waarvoor betaald moet worden( wat ik niet van plan ben) ?

Dank jullie alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56

PBP

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:07:

Nu staat er achterop de call of duty case het wereldbolletje met 1 erin(als het ware REGIO1)

Wil call of duty niet openmaken als die helemaal niet zou werken, dus vraag me af,

Werkt call of duty uberhaupt met deze regiocode of is dit alleen als je extra dingen wilt downloaden waarvoor betaald moet worden( wat ik niet van plan ben) ?

Dank jullie alvast!
Alleen voor DLC. PS4 is regiovrij.

[ Voor 4% gewijzigd door PBP op 06-02-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:27
voxxel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:20:

Vanaf 19 februari dus
Dus toch :')

Weet niet of ik hem haal. Wil weer een nieuw spel maar er is weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:08:
[...]

Alleen voor DLC. PS4 is regiovrij.
Thanks voor je snelle reactie.
Ik las ergens dat je zelfs dit kunt omzeilen door een US PSN account aan te maken als 2e account, is dit moeilijk? Moet je dan een Amerikaans adres invoeren enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Thanks voor je snelle reactie.
Ik las ergens dat je zelfs dit kunt omzeilen door een US PSN account aan te maken als 2e account, is dit moeilijk? Moet je dan een Amerikaans adres invoeren enzo?
Is niet moeilijk op google staan guides die het uitleggen. Alleen je hebt dan wel 2 accounts waar je geld op moet zetten. Je kan vervolgens wel op je main account de content en games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:16:
[...]

Is niet moeilijk op google staan guides die het uitleggen. Alleen je hebt dan wel 2 accounts waar je geld op moet zetten. Je kan vervolgens wel op je main account de content en games spelen.
Okay zal eens googlen, nogmaals bedankt! ;)

EDIT: Ik kan alleen niet zo goed vinden(lees googlen) waar ik Amerikaans PSN tegoed kan kopen of op kan waarderen. Graag hulp hierbij..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren geprobeerd mijn Sennheiser MM-550X Travel bluetooth-headset te pairen met mijn PS4. Dat lukte niet, de PS4 kan geen geschikt profiel vinden. Het lukt wel om de headset met mijn PS Vita te pairen. Sony heeft dus nog werk aan de winkel wat betreft de PS4-firmware :)

[ Voor 1% gewijzigd door BamSlam_ op 06-02-2014 15:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Het is ook bekend dat bluetooth headsets niet werken met de PS4. Volgens mij ook niet bekend of ze dit nog toe gaan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

PBP schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:44:
Het is ook bekend dat bluetooth headsets niet werken met de PS4. Volgens mij ook niet bekend of ze dit nog toe gaan voegen.
Zou wel een vuile streek zijn anders... Beetje MS praktijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:07:

Dank jullie alvast!
Hoelang heb je op je games gewacht? Die van mij zijn nu een week onderweg en ben benieuwd hoe lang het gemiddeld duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 20:53
Even een vraag over de BF4 upgrade.
Heb net contact gehad met origin over het feit dat mijn profiel van PS3 niet is overgezet naar PS4. Dit zou zijn omdat er een optie wordt aangegeven dat je kan zeggen of jij een nieuw profiel wil of jouw PS3 statistieken wilt overzetten. Deze optie heb ik nooit gezien.
Wat heb ik gedaan: De update van 10 euro gekocht en gedownload. Deze laten installeren en daarna de disc erin. Ook deze laten installeren. Gaat om iets van 36-38gb wat er gedownload wordt en geïnstalleerd wordt.
Afijn, na dit allemaal gedaan te hebben en de game op te starten ben ik rank 1. Mijn oude profiel is dus niet meegenomen ondanks dat mijn gametag hetzelfde is op PS4 als op PS3.
Iemand een idee wat te doen? Zat nog te denken om mijn PS4 compleet te deleten en opnieuw te installeren maar volgens mij blijft alles hetzelfde op moment dat jij je profiel activeert.
Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag idd, maar wie weet even de setings downloaden uit de cloud?
Je zou zeggen dat je rank (online dus) automatisch hoort bij te werken, maar weet het nooit he.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 13:13
Beatz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:48:
Even een vraag over de BF4 upgrade.
Heb net contact gehad met origin over het feit dat mijn profiel van PS3 niet is overgezet naar PS4. Dit zou zijn omdat er een optie wordt aangegeven dat je kan zeggen of jij een nieuw profiel wil of jouw PS3 statistieken wilt overzetten. Deze optie heb ik nooit gezien.
Wat heb ik gedaan: De update van 10 euro gekocht en gedownload. Deze laten installeren en daarna de disc erin. Ook deze laten installeren. Gaat om iets van 36-38gb wat er gedownload wordt en geïnstalleerd wordt.
Afijn, na dit allemaal gedaan te hebben en de game op te starten ben ik rank 1. Mijn oude profiel is dus niet meegenomen ondanks dat mijn gametag hetzelfde is op PS4 als op PS3.
Iemand een idee wat te doen? Zat nog te denken om mijn PS4 compleet te deleten en opnieuw te installeren maar volgens mij blijft alles hetzelfde op moment dat jij je profiel activeert.
Anybody?
Heb je ook Battlefield Premium? Dit is ook vereist namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
JesseSebastian schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:09:
[...]

Heb je ook Battlefield Premium? Dit is ook vereist namelijk.
Nee, heb zelf ook geupgraded en mijn gegevens zijn wel overgezet terwijl ik geen premium had.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 13:13
Mr. Jummy schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:42:
[...]

Nee, heb zelf ook geupgraded en mijn gegevens zijn wel overgezet terwijl ik geen premium had.
Fuck meen je dat haha, heb premium gekocht voornamelijk voor die reden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Even delen, met de 1.60 update, werkt mijn Creative HS-1200

Afbeeldingslocatie: http://gamecomputers.nl/accimg/HS-1200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
JesseSebastian schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:43:
[...]

Fuck meen je dat haha, heb premium gekocht voornamelijk voor die reden haha
Oh dat is minder ja. Ik heb verder nog even van alles geprobeerd.

USB in mijn PS3 en de profile save date naar USB gedaan en in de PS4 gestopt maar die ziet geen bestanden (fat32 gemaakt USB)

Op PS3 de profile save date geüpload naar Cloud. Op PS4 naar de Cloud gegaan maar daar staat ook niets.

Dus dat is ook niet gelukt. Dus ik moet maar even opnieuw beginnen en alle battlepacks inzetten om een beetje snel te ranken.

Bedankt iig voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Kan iemand mij misschien helpen.
Ik zit al een half uur in dit scherm en kom er niet meer uit.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/15s0qjm.jpg

Ik kan niet op X drukken maar hij geeft aan dat het systeem nu wordt bijgewerkt.
Ik heb de ps4 net voor het eerst aangesloten. Duurt het zolang om de update te downloaden dan?
Ik durf hem niet uit te zetten.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:06:
Kan iemand mij misschien helpen.
Ik zit al een half uur in dit scherm en kom er niet meer uit.

[afbeelding]

Ik kan niet op X drukken maar hij geeft aan dat het systeem nu wordt bijgewerkt.
Ik heb de ps4 net voor het eerst aangesloten. Duurt het zolang om de update te downloaden dan?
Ik durf hem niet uit te zetten.
Kan je wel met je dpad (pijltjestoetsen) een andere keuze selecteren? Staat je controller aan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
AtlAntA schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:08:
[...]

Kan je wel met je dpad (pijltjestoetsen) een andere keuze selecteren? Staat je controller aan?
Ja de controller staat aan. Hij brand blauw
als ik op de PS toets druk zie ik een soort van verkeersbord teken
en als ik de options knop hou ingedrukt geeft ie aan dat ie het menu niet kan weergeven.
Voorderest doet geen enkele knop het helaas.

Geen idee wat het kan zijn. Je hoort toch een voortgangs balk te zien met het downloaden lijkt me?
Maar ik kom dus niet voorbij dit scherm.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:11:
[...]

Ja de controller staat aan. Hij brand blauw
als ik op de PS toets druk zie ik een soort van verkeersbord teken
en als ik de options knop hou ingedrukt geeft ie aan dat ie het menu niet kan weergeven.
Voorderest doet geen enkele knop het helaas.

Geen idee wat het kan zijn. Je hoort toch een voortgangs balk te zien met het downloaden lijkt me?
Maar ik kom dus niet voorbij dit scherm.
Nee je moet de update nog starten. De geselecteerde optie rechtsonderin moet je nog bevestigen met X. Vandaar dat ik vroeg of je de andere optie kon selecteren.

Als je de PS toets op de controller ingedrukt houdt?

Mocht verder niks werken zou ik de ps4 gewoon uit doen en weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ik heb hem uitgezet en nu kan ik wel de buttons gebruiken.
Hij is nu aan het updaten.
Toch raar dat ik hem dan eerst moet uitzetten.

Komen dit soort dingen toevallig vaker voor??

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
Theo27 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:23:

Misschien even een freeze gehad met het programma van update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:23:

Ik had wel vaker vastlopers aan het begin. Maar na de 1e firmware update is de ps4 zo goed als stabiel. Games crashen soms wel eens maar dat ligt meer aan de ontwikkelaars denk. In elk geval veel plezier met je ps4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ja super bedankt jongens.

Ben nu een PSN naam aan het verzinnen.
Is ook niet 123 gedaan haha.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Weet iemand wat de resterende tijd inhoud bij de gedownloade psn spellen. Als je naar instellingen gaat -> systeem opslag beheer -> applicaties en dan een spel kiest die je vanaf de psn store hebt gedownload, dan zie je onderaan resterende tijd en daarvoor een soort van einddatum lijkt wel...

Ps. Outlast laat je hartritme stijgen als een gek!

[ Voor 8% gewijzigd door TRK op 06-02-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRK schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:32:
Weet iemand wat de resterende tijd inhoud bij de gedownloade psn spellen. Als je naar instellingen gaat -> systeem opslag beheer -> applicaties en dan een spel kiest die je vanaf de psn store hebt gedownload, dan zie je onderaan resterende tijd en daarvoor een soort van einddatum lijkt wel...

Ps. Outlast laat je hartritme stijgen als een gek!
Klopt dat is de datum dat je ps+ abonnement afloopt. Deze datum zie je alleen maar bij ps + spellen staan. Als je je abonnement verlengt oid dan komt de nieuwe datum daar te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu beneden Outlast op mijn Vita te spelen, gewoon met het geluid van de Vita, en ik gooide het ding net bijna tegen de harses van mijn vriendin aan. Echt, als zo een gast achter je aan komt alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 17:03
Lol , dat spel ga ik echt niet spelen. Ja kan me zo een achterbuurt van een willekeurige stad insturen , maar van zo'n game of dit type film schijt ik 7 kleuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

AtlAntA schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:41:
[...]

Klopt dat is de datum dat je ps+ abonnement afloopt. Deze datum zie je alleen maar bij ps + spellen staan. Als je je abonnement verlengt oid dan komt de nieuwe datum daar te staan.
Oke zo iets dacht ik al. Thnks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Kon je nou via Amazon.com digitale games aanschaffen, activeren op een US account en dan op je eigen NL account gebruiken?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
Peter_Aragorn schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:15:
Kon je nou via Amazon.com digitale games aanschaffen, activeren op een US account en dan op je eigen NL account gebruiken?
Ja kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://conceptartworld.com/wp-content/uploads/2013/08/The_Order_1886_Concept_Art_01.jpg
Concept Art... maar toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outlast is 5-10 minuten vol te houden, dan is het nog te doen.
Alleen boek je dan niet echt vooruitgang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Outlast ga ik ook maar niet downloaden.. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Chaoss schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:56:
Outlast ga ik ook maar niet downloaden.. :P
Hij is niet zo eng... als je alleen in een donkere kamer gaat zitten en het geluid hard zet, dan heb je misschien 1 of 2 schrikmomentjes... :9 Anders is-ie niks aan.

Echt waar. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 06-02-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Uniciteit schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:58:
[...]

Hij is niet zo eng... als je alleen in een donkere kamer gaat zitten en het geluid hard zet, dan heb je misschien 1 of 2 schrikmomentjes... :9 Anders is-ie niks aan.

Echt waar. :9
Tenzij je het aan diegene van de PU vraagt die de Let's play deed. Die denkt er toch iets anders over. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu het toch over horror games gaat

Alien isolation ziet er ook erg scary uit :>

Bizarre graphics ook, DAT nextgen lighting :9~ _/-\o_

screenshots: http://www.alienisolation.com/en_us/media/screenshots

[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 06-02-2014 23:21 . Reden: screenshots link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
ksborg schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:00:
[...]

Tenzij je het aan diegene van de PU vraagt die de Let's play deed. Die denkt er toch iets anders over. _/-\o_
Sssh... laat hem dat maar zefl ontdekken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Uniciteit schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:34:
[...]

Sssh... laat hem dat maar zefl ontdekken :9
Oh ja euh, eitje die game! Loop je zo doorheen joh. No issues. Het is eigenlijk net Crash Bandicoot, maar dan ietsje donkerder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Oke, na al die verhalen hier was ik toch wel HEEL erg benieuwd naar Oulast. dus na men werk maar even gedownload en geinstalleerd. SPIJT! Jezus, het is het tijdstip er natuurlijk ook niet echt voor, maar fuck dit is eng. heb denk ik maar 20 min gespeeld ofzo, maar ik moet nu gewoon eerst een leuke vrolijke aflvering van My little pony kijken voor ik kan slapen denk ik. Een pakje tena lady of een pamper is geen overbodige luxe bij dit spel.

ps. Als ik het filmpje van PU kijk, denk ik trouwens niet dat ik nog verder speel. Niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AlphaBlack_NL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:16:
Nu het toch over horror games gaat

Alien isolation ziet er ook erg scary uit :>
[video]

Bizarre graphics ook, DAT nextgen lighting :9~ _/-\o_

screenshots: http://www.alienisolation.com/en_us/media/screenshots
Na het vorige Alien game fiasco blijf ik natuurlijk huiverig maar dit ziet er echt goed uit. Alien blijft mijn favoriet van de reeks. Creative Assembly ken ik alleen van de Total War RTS games, dit is ook nieuw terrein voor hun.

Alleen jammer dat het toch weer een cross-gen game is en ze daar tijd en resources aan moeten besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
The Order 1886 runs 4xMSAA; 1920x800 vs 1920x1080 "not set in stone yet"
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=764678

Damn 4xmsaa :D
Enne geef mij maar 1920x800, met een goede FOV en 4xmsaa ipv 1080p met de standaard console FOV van 55.
Zie deze post :
http://www.neogaf.com/for...?p=99913880&postcount=706
Mooie uitleg waarom 800p geen probleem hoeft te zijn :D

Oh en het is ook al bekend dat hij 30fps draait en geen multiplayer heeft *O* _/-\o_ *O*
http://nl.ign.com/news/78...iplayer-en-loopt-op-30fps

Hou wel van die singleplayer focused games :D Speel amper multiplayer dus zou wasted zijn voor mij :)

[ Voor 26% gewijzigd door v8power67 op 07-02-2014 09:21 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat er meer met mij het gevoel van weinig games hebben sinds de launch en mocht je iets zoeken kan ik toch wel Tomb Raider aanraden. Dikke game hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Tomb Raider is zeker een toffe game, ziet er ook nog eens erg goed uit! Nog een paar weken en dan kunnen we aan de slag met Thief, daar kijk ik op Destiny na toch wel het meeste naar uit dit jaar.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

voxxel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:15:
Tomb Raider is zeker een toffe game, ziet er ook nog eens erg goed uit! Nog een paar weken en dan kunnen we aan de slag met Thief, daar kijk ik op Destiny na toch wel het meeste naar uit dit jaar.
Ben ook benieuwd naar Thief, nog nooit een Thief game gespeeld maar wel fan van het stealth genre. Infamous Second Son lijkt mij ook wel wat, heb ik eigenlijk alleen deel 1 van gespeeld maar ga denk ik toch dit deel weer oppakken (tenzij de reviews bar slecht zijn). Dat zijn toch de 2 grote releases waar ik dit voorjaar op zit te wachten :)

PS4 staat hier een klein beetje stof te verzamelen nu, heb BF4 op mijn PC en Tomb Raider al uitgespeeld op PC. Bij aanschaf van mijn PS4 Killzone, Fifa 14 en AC:BF gehaald. Killzone & AC:BF intussen uitgespeeld en MP kan mij niet bekoren bij beide games. Speel nu alleen nog af en toe een potje Fifa :) kortom tijd voor nieuwe games :)

[ Voor 20% gewijzigd door Odieus op 07-02-2014 10:25 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
voxxel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:15:
Destiny is ook mijn favoriet momenteel. Ik ga dit weekend met de Elder Scrolls Online aan de slag maar ik verwacht niet daar enthousiaster over ga worden dan Destiny. Ik heb The Division ook best hoog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
kbloem schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:23:
[...]

Destiny is ook mijn favoriet momenteel. Ik ga dit weekend met de Elder Scrolls Online aan de slag maar ik verwacht niet daar enthousiaster over ga worden dan Destiny. Ik heb The Division ook best hoog staan.
Ik vond TES: Online niet echt tof voor zover ik de beta gespeeld heb. Misschien gaat de console versie uiteindelijk wel leuk worden, maar dat lees ik dan wel in de reviews. The Division kijk ik ook heel erg naar uit, maar die komt dit jaar niet meer volgens de geruchten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Wat ik me afvroeg he... Je kunt een BF4 van de PS3 upgraden naar de PS4 versie, zie dit bericht van EA zelf:

"ACTIES

Alle verkoopkanalen (EU, VS)
In gemarkeerde exemplaren van Battlefield 4 voor de PlayStation®3 vind je een voucher met een unieke code. Deze code biedt je tot 28 maart 2014 eenmalig de kans om via de PlayStation®Store een digitale versie van Battlefield 4 te kopen voor slechts €9,99. "

Kan ik nu ook enkel die code van iemand overkopen en gebruiken wellicht? Dat die persoon zelf nog verder kan met zijn game voor de PS3. En ik voor €9,99 die code invoer en BF4 op mn PS3 speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:18:
Kan ik nu ook enkel die code van iemand overkopen en gebruiken wellicht? Dat die persoon zelf nog verder kan met zijn game voor de PS3. En ik voor €9,99 die code invoer en BF4 op mn PS3 speel?
Neem aan dat je bedoelt dat jij BF4 op jouw PS4 kunt spelen. Helaas zal dit niet gaan, je moet namelijk bij de games met upgrades, de PS3 disc in je PS4 stoppen ter verificatie. Je hebt dus de disc nodig om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:18:
Wat ik me afvroeg he... Je kunt een BF4 van de PS3 upgraden naar de PS4 versie, zie dit bericht van EA zelf:

"ACTIES

Alle verkoopkanalen (EU, VS)
In gemarkeerde exemplaren van Battlefield 4 voor de PlayStation®3 vind je een voucher met een unieke code. Deze code biedt je tot 28 maart 2014 eenmalig de kans om via de PlayStation®Store een digitale versie van Battlefield 4 te kopen voor slechts €9,99. "

Nee, je hebt elke keer de disk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
AtlAntA schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:24:
[...]

Nee, je hebt elke keer de disk nodig.
Damnit :+ Helaas pindakaas!

Dan maar even op Amazon kijken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Peter_Aragorn op 07-02-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
http://www.dualshockers.c...ame-that-could-be-on-ps3/

Deep Down uitgesteld. Das wel jammer. Ben namelijk erg benieuwd naar hoe dat free to play uit ging pakken. Was eigenlijk de 1e grote game die van dit concept gebruik maakt op de nieuwe generatie. De filmpjes en screenshots zien er wel sfeervol uit.

Edit: Hmzz. lees nu dat die in Japan is uitgesteld. Ben nou beetje in de war :?
http://www.polygon.com/20...ly-utilize-next-gen-specs

Maar binnenkort wel een heel ander sfeervolle game!

Child of Light O+

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-02-2014 15:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Het was een kwestie van tijd. Vidzone voor PS4 heeft bij deze ook reclame, net als Youtube en consorten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:22:
Het was een kwestie van tijd. Vidzone voor PS4 heeft bij deze ook reclame, net als Youtube en consorten :/
YouTube app op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:58
YouTube werkt via de broswer op de PS4. Werkt goed via YouTube: YouTube TV in combinatie met een tweede scherm, zoals je tablet of mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChuckyDevil schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:12:
YouTube werkt via de broswer op de PS4. Werkt goed via YouTube: YouTube TV in combinatie met een tweede scherm, zoals je tablet of mobiel.
Ja inderdaad dat gebruik ik ook en is voor zover ik weet nog reclame vrij. Ik dacht dat er gesuggereerd werd dat er een YouTube app was. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Hier nog mensen die BF 4 spelen ??
Kom niet heel veel nederlanders tegen tot nu toe.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Theo27 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:11:
Hier nog mensen die BF 4 spelen ??
Kom niet heel veel nederlanders tegen tot nu toe.
Wait, whut ?

Fatal Mind in "[Console] Battlefield 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
200 uur in BF4? Doorzetter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Net weer paar uurtjes BF4 gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromefox
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:01
Als iemand BF4 wil spelen psn is Vdschaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Even gekeken, is 182 nu, maar dat heeft een paar redenen.

1. Tijdje werkeloos thuis gezeten, en je moet toch wat met je tijd.
2. Er is weinig anders te gamen.
3. Ondanks dat het een knap storende game is bij tijd en wijlen is het toch ook wel verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Wat ben ik blij dat ik heb besloten om Outlast op de zaterdagmiddag uit te proberen zeg xD Maar moet alsnog na een uurtje echt even 'eruit'. Pff.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu 'vast' in de kelder..
Just in case; spoiler:
spoiler:
Eerst pomp 1 in die kamer, dan rennen naar de kamer ernaast voor pomp 2, schuilen in zo'n locker, en rennen als een malle naar de deur die nu open is, omdat daar zo'n kerel uitkwam, en vervolgens daar weer schuilen in een locker. Als ie dan even weg is op goed geluk eruit en een hendel overhalen.
Maar verder ben ik vervolgens niet foutloos gekomen; dan komt die kerel weer, probeer je in het donker ergens heen te rennen, maar gaat het mis :(
Tijdens poging 4556 kon ik die kamer met hendel ook niet meer vinden :+

Toen was ik wel weer even klaar met Outlast,,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:27
Outlast ook net gespeeld ben al een stukje verder

spoiler:
moet weer naar de showers voor de 2de keer,nadat je uit het raam bent geflikkerd op een hoop ledematen en lichaamsdelen

Outlast geeft een soort van resident evil 1 ps1 vibe :9 (alleen dan zonder de shotgun?),schrikmomenten genoeg gehad al,tot nu toe was het nog niet voorspelbaar,dus goed inmekaar gezet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 09:46

En (op dit moment) twee reviews op amazon.ca.

PlayStation Gold Wireless Headset Manual (pdf)!

[ Voor 39% gewijzigd door Resinman op 08-02-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:00:
Ik zit nu 'vast' in de kelder..
Just in case; spoiler:
spoiler:
Eerst pomp 1 in die kamer, dan rennen naar de kamer ernaast voor pomp 2, schuilen in zo'n locker, en rennen als een malle naar de deur die nu open is, omdat daar zo'n kerel uitkwam, en vervolgens daar weer schuilen in een locker. Als ie dan even weg is op goed geluk eruit en een hendel overhalen.
Maar verder ben ik vervolgens niet foutloos gekomen; dan komt die kerel weer, probeer je in het donker ergens heen te rennen, maar gaat het mis :(
Tijdens poging 4556 kon ik die kamer met hendel ook niet meer vinden :+

Toen was ik wel weer even klaar met Outlast,,.
Daar zit ik dus ook, maar ik raak serieus iedere keer in paniek als die mongool achter me aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Resinman schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:42:
[video]

En (op dit moment) twee reviews op amazon.ca.

PlayStation Gold Wireless Headset Manual (pdf)!
Besteld bij bol.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ja ik ook net... werkt goed die sluikreclame hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik stoor me aan het feit dat ik mijn merkloze bluetooth headset nog steeds niet kan gebruiken, nu werken dus wel de officiële headsets, heel mooi, maar waarom schieten ze niet gewoon eens ff op met algehele ondersteuning voor bluetooth headsets.

En als die ondersteuning er niet komt, waarom komen ze dan niet gewoon met zo´n headset die de xbox ook heeft, zo´n oortje met mic, meer wil ik namelijk niet. De rest van ´t geluid gaat over een 5.1 systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Ik ben erg benieuwd hoe deze klinkt en daarnaast ben ik ook benieuwd hoe hij is op de pc.
Ben namelijk op zoek naar een goede headset voor de pc en ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Nee de Vidzone app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-10 21:11
M'n broertje heeft de Logitech F540 headset. Enige irritante: dat wireless kastje interfereert met de WIFI van de PS4 zelf. Dus als de headset aanstaat bijna geen signaal en heel langzaam. Dus maar effe een kabel naar de PS4 trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:51:
Ik stoor me aan het feit dat ik mijn merkloze bluetooth headset nog steeds niet kan gebruiken, nu werken dus wel de officiële headsets, heel mooi, maar waarom schieten ze niet gewoon eens ff op met algehele ondersteuning voor bluetooth headsets.

En als die ondersteuning er niet komt, waarom komen ze dan niet gewoon met zo´n headset die de xbox ook heeft, zo´n oortje met mic, meer wil ik namelijk niet. De rest van ´t geluid gaat over een 5.1 systeem.
Die leveren ze toch ook gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Fatal Mind schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:51:

Daar heb ik de Ear Force P4C voor, bevalt goed.

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb laatst COD ghosts multiplayer split screen getest met een vriend. Toen kwamen wij erachter dat het geluid een enorm stuk achter het beeld aanloopt. Niet alleen in de game zelf maar ook in de menus. Dit is waarschijnlijk niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
Zo Tomb Raider toegevoegd aan de spellen , ziet er goed uit, leuk verhaal en heerlijk ouderwets genieten van het sfeertje ! goed gebruik gemaakt van de knoppen en touchpad (vindt ik dus wel een goede toevoeging )

ben nog niet zo ver maar heb wel zo iets van ...ik vertrouw geen hond... >:)

Outlast is ook echt creepy ... hou het niet 10 minuten vol.... zeker in surround en 50 inch tv... in donker... is echt niet goed voor je hart (en de buren... als ik weer eens een gil geef...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Heeft iemand ervaring met thumb grips voor de PS4 controller?
Ik kom van Xbox (360 en One) en moet erg wennen aan het opstaande randje en het holle middenstuk van de thumb sticks.
Ik schuif vaak langzaam van de stick af en heb daardoor minder goede grip.
Daarnaast is het rubber van mijn linker stick al aan het loslaten.
Dat lossen deze grips ook mooi op.

Voorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/4..._Bags&hash=item2a3645b2cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
kesj schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:42:
Ik kom van Xbox (360 en One) en moet erg wennen aan het opstaande randje en het holle middenstuk van de thumb sticks.

Voorbeeld:
Gebruik zelf deze: http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/
Super fijne dingen, veel meer grip:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Thanks voor de tip!

Welke heb je erop zitten, die met 4 uitsteeksels of die helemaal vol zit?

[ Voor 12% gewijzigd door kesj op 09-02-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022

Voorbeeld:
Heb ze besteld, bedankt voor de tip. Heb hetzelfde probleem met mn linkerpookje en ik kan wel wat extra grip gebruiken. Voor die paar euro in ieder geval de moeite waard om eens te proberen.

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50

Voorbeeld:
Op m'n 360 controllers gebruikte ik altijd kontrol freeks. Die zijn er inmiddels ook voor de ps4/xbone:

http://www.kontrolfreek.com/next-gen-xbox-one-ps4.html

Werken erg fijn. Zelf vond ik de standaard maat iets te hoog De CQC versie werkte voor mij het prettigst.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
riotrick schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:44:
[...]

Op m'n 360 controllers gebruikte ik altijd kontrol freeks. Die zijn er inmiddels ook voor de ps4/xbone:

Werken erg fijn. Zelf vond ik de standaard maat iets te hoog De CQC versie werkte voor mij het prettigst.
Deze kan je nu ook gewoon in NL bestellen. Ik had die ORBS van Bol.com en die zijn degelijk, maar Kontrolfreeks is een ander niveau en hebben nog veel meer grip. Die andere zijn meer ''bescherm hoesjes met lichte verhoging''. Ik snap dat beiden in die categorie vallen, maar de Kontrols zijn meer echte grips (met meer variabele hoogte indien dat gewenst is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
riotrick schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:44:
[...]

Werken erg fijn. Zelf vond ik de standaard maat iets te hoog De CQC versie werkte voor mij het pretti
prettigst.
Ik wil ze ook halen maar ik vind ze een beetje duur 10 euro verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayesh schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:05:
[...]

Ik wil ze ook halen maar ik vind ze een beetje duur 10 euro verzendkosten
7.55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Gamefreeks.nl verkoopt ook Kontrol Freeks in Nederland. De ps4 versies hebben ze alleen nog niet.
Op eBay zijn ze ook wel te vinden.

Facebook :: Twitter :: PSN

Pagina: 1 ... 90 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan