Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:39:
[...]

Je hoeft m echt niet rechtop te zetten hoor, gewoon even de stekker eruit als ie aan staat zodat ie daarna in safe mode opstart en de schijf gaat controleren, daarna moet ie het weer doen.

Het is trouwens een veel voorkomend probleem, heb het zelf al drie keer gehad ook.
Mijne staat standaard al rechtop, en op de fix op neogaf gaf men aan dat dat benodigd was, vandaar.
Het lijkt inderdaad geen onbekend probleem en komt vaker voor zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Ik ben weer lekker simpel geweest met mijn ps4 bestelling.

verzonden naar mijn naam, huisadres van werk, mijn postcode

:P

Maar vreemdgenoeg heeft postnl de postcode van mijn werk eronder geprikt.

Terwijl ik eerder zou verwachten controleren van naam met postcode en dan huisadres veranderen.

Maar goed, gisteren Killzone en Knack beide voor 35 Per stuk van marktplaats af gehaald.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
On_E schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:39:
[...]

Je hoeft m echt niet rechtop te zetten hoor, gewoon even de stekker eruit als ie aan staat zodat ie daarna in safe mode opstart en de schijf gaat controleren, daarna moet ie het weer doen.

Het is trouwens een veel voorkomend probleem, heb het zelf al drie keer gehad ook.
Dat had ik al gedaan vóór dat ik hem rechtop gezet had. Toen gingtie recoveren maar loste niets op.

Toen ik hem rechtop zette en aan zette was het opgelost.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

Voorheen kreeg ik nog wel eens een foutmelding op departychat dat dit niet echt werkte etc. Is dit probleem met deze update opgelost? Ga straks als ik thuis ben na mijn werk ook maar eens alle updates downloaden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

Tiwazz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:23:
[...]

Dat had ik al gedaan vóór dat ik hem rechtop gezet had. Toen gingtie recoveren maar loste niets op.

Toen ik hem rechtop zette en aan zette was het opgelost.
Ah ok, hier dus niet nodig geweest tot nu toe.

Blijft een vreemd probleem, als ie op standby staat ineens aan gaan en de disc eruit gooien, daarna in een infinite eject loop.

Dat moet toch wel een software probleem zijn lijkt me? Want iets moet toch de instructie geven aan de discdrive zeg maar? :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
On_E schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:59:
[...]

Ah ok, hier dus niet nodig geweest tot nu toe.

Blijft een vreemd probleem, als ie op standby staat ineens aan gaan en de disc eruit gooien, daarna in een infinite eject loop.

Dat moet toch wel een software probleem zijn lijkt me? Want iets moet toch de instructie geven aan de discdrive zeg maar? :)
Ja dat lijkt inderdaad software te zijn, máár de oplossing is het fysiek verplaatsen van de PS4.... Dat is dan weer hardware gerelateerd. Dus op een of andere manier is een sensor in de PS4 over de floss gegaan en blijkbaar weer goed nadat de PS4 wordt bewogen... Ik vind het maar erg vreemd en hoop dat dit via firmware gefixt kan worden. Als het echt een hardware issue blijkt in de toekomst ga ik naar Sony, zal je altijd zien dat je disc drive stuk gaat buiten de garantie periode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983

Verzonden naar mijn naam, huisadres van werk, mijn postcode
Terwijl ik eerder zou verwachten controleren van naam met postcode en dan huisadres veranderen.

Maar goed, gisteren Killzone en Knack beide voor 35 Per stuk van marktplaats af gehaald.
Prikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tiwazz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Ja dat lijkt inderdaad software te zijn, máár de oplossing is het fysiek verplaatsen van de PS4.... Dat is dan weer hardware gerelateerd. Dus op een of andere manier is een sensor in de PS4 over de floss gegaan en blijkbaar weer goed nadat de PS4 wordt bewogen... Ik vind het maar erg vreemd en hoop dat dit via firmware gefixt kan worden. Als het echt een hardware issue blijkt in de toekomst ga ik naar Sony, zal je altijd zien dat je disc drive stuk gaat buiten de garantie periode..
Nou ja bij mij is dat dus niet nodig geweest, dat fysieke verplaatsen. ;)

Ik kijk het allemaal nog even aan inderdaad, mocht het probleem blijven voorkomen dan bel ik Sony zeker wel voor een vervangend apparaat, maar dan deze zomer pas ofzo als het gamen toch even wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
On_E schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:17:
[...]

Nou ja bij mij is dat dus niet nodig geweest, dat fysieke verplaatsen. ;)

Ik kijk het allemaal nog even aan inderdaad, mocht het probleem blijven voorkomen dan bel ik Sony zeker wel voor een vervangend apparaat, maar dan deze zomer pas ofzo als het gamen toch even wat minder is.
Je bedoelt wanner er consoles in de overvloed zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word tijd voor nieuwe tenchu, wacht ik al 10 jaar op.. heb thief gepre orderd omdat het stealth is, daarmee is alles gezegd.. assasins creed doet dit genre echt geen eer aan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 16:07
is outlast al gespot op het PSN? als ik thuis kom wil ik die echt wel even gaan spelen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MrHarry schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:31:
is outlast al gespot op het PSN? als ik thuis kom wil ik die echt wel even gaan spelen vanavond :)
Meestal tussen 2 en 5 in de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
MrHarry schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:31:
Ondertussen gewoon kijken : http://www.twitch.tv/silverback2784

Schrik me kapot

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 17:15
dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:37:
NAT 3 is niet veel beter hoor..
Het niet openen van poorten is het mogelijk het probleem.

Al moet ik toegeven dat mijn verbinding ook beter is geworden. Ik had voorheen regelmatig timeouts wat ervoor zorgde dat je van de fifa of battlefield server werd 'geknikkerd'.
Inmiddels geen last meer van maar heb ook de enige router instellingen aangepast, dus wellicht lag het ook daar aan.
Veel verder dan NAT 3 kom ik niet, heb er toch al verschillende avonden aan zitten sleutelen. Waarschijnlijk ligt dit aan mijn router (AC66-U ertussen en hij doet t wel).

Geen flauw idee hoe ze die NAT checken maar als t gebeurd via een TCP port scan dan weet ik wel wat de boosdoener is. Deze wordt in mijn router standaard geblokkeerd en is niet uit te zetten (TL-ER6120).

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 16:07
holy shit zat die twitch te kijken van outlast...insane griezelig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MrHarry schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:47:
holy shit zat die twitch te kijken van outlast...insane griezelig!
Moet je eens kijken op youtube met gasten die hun hoofd linksboven in beeld hebben. Af en toe kiepen ze bijna van de stoel af. En laten ze gewoon de controller van schrik vallen. Hilarisch om te kijken. Lees ook veel mensen dat je die game niet in het donker alleen moet spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Wat is een goede headset zonder MIc. Daar hecht ik toch geen waarde aan. Ik lees nogal veel verschillende verhalen. Ik kan op internet ook niet echt een up2date vergelijkingstest vinden

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Haha, ik vond Dead Space al spannend en deze is waarschijnlijk nog erger :P
Misschien vanavond eens een klein stukje spelen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

steefje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:56:
Wat is een goede headset zonder MIc. Daar hecht ik toch geen waarde aan. Ik lees nogal veel verschillende verhalen. Ik kan op internet ook niet echt een up2date vergelijkingstest vinden
De AudioTechnica AD series zijn hele goede stereo headphones voor een prijs van rond de 100 euro. Die klinken vaak beter dan die 7.1 gaming headsets. Ben er zelf uitermate tevreden over, in BF4 klinkt het fantastisch, daarnaast zijn ze erg licht qua gewicht dus ook na een paar uur dragen geen last van.

http://www.head-fi.org/products/audio-technica-ath-ad700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb gelezen (bron heb ik niet meer) dat Outlast vooral bestaat uit schrikmomenten welke op den duur erg voorspelbaar worden. Ik vind zelf Amnesia en Penumbra (voor amnesia) erg leuk en spannend, ben benieuwd wat ik van Outlast ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
"Eindelijk" de eerste aanbiedingen voor de Ps4 op PSN

Tiny Brains
Was £16.99/€19.99, now £8.49/€9.99
Additional 10% discount for PS Plus members

Knack (Running from 19th February to 26th February)
Was £52.99/€59.99, now £35.59/€40.19
Additional 10% discount for PS Plus members

Betere aanbiedingen voor de PS3 en Vita, maar het is iig een begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Hee,
Killzone heb je dan van mij gekocht _/-\o_
Nog veel plezier ermee :)
Ienni1983 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:05:

verzonden naar mijn naam, huisadres van werk, mijn postcode

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En over die 40 euro voor knack gaat nog 10% ps plus korting?!
Voor 36 euro is het nog het overwegen waard, al is het dus niet de fysieke disc-versie die je eventueel nog zou kunnen doorverkopen.

Outlast ga ik ook wel even uitproberen, met koptelefoon op natuurlijk. ;)
Waarschijnlijk laat ik na de eerste schrikactie mijn controller vallen, maar als ik die dan weer oppak is het eerste wat ik doe Outlast afsluiten, en of ik het dan nog eens durf op te starten is nog maar de vraag.. ;)
Aan de andere kant: de fear-reeks vond ik wel een leuke 'horror-game' om te spelen; de afwisseling tussen schrikmomenten en first person shooter zijn wel leuk. Maar verder ligt het horror genre me niet zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
chickpoint schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Veel verder dan NAT 3 kom ik niet, heb er toch al verschillende avonden aan zitten sleutelen. Waarschijnlijk ligt dit aan mijn router (AC66-U ertussen en hij doet t wel).

Geen flauw idee hoe ze die NAT checken maar als t gebeurd via een TCP port scan dan weet ik wel wat de boosdoener is. Deze wordt in mijn router standaard geblokkeerd en is niet uit te zetten (TL-ER6120).
Je ps4 in dmz zetten van de (modemrouter) met het huidige IP-adres dat de ps4 nu ontvangt. Gegarandeerd nat 2 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Outlast staat nu in de Store. Ik heb m maar alvast aangeklikt :)

[ Voor 53% gewijzigd door SToRM666 op 05-02-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
ToFast schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Je ps4 in dmz zetten van de (modemrouter) met het huidige IP-adres dat de ps4 nu ontvangt. Gegarandeerd nat 2 dan.
Dat is dus het laatste wat ik zal doen, ik vind het een raar idee om een apparaat open en bloot het internet te moeten gooien terwijl portforwarding gewoon zou moeten werken. Daarnaast draaien er nog meer apparaten op een portforward waardoor DMZ geen optie is. Overigens werken die portforwards wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-08 18:51
Weet iemand of de Tritton Kunai voor de Wii U en de 3DS werkt op de Ps4.
Deze versie is namelijk 30 euro goedkoper:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
als je even zoekt op "tritton" in dit topic heb je je antwoord.

Weet er nu echt niemand meer de zoekfunctie te vinden tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tresox
heb ik gedaan, maar jammer genoeg geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Tresox schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:29:
Weet iemand of de Tritton Kunai voor de Wii U en de 3DS werkt op de Ps4.
Deze versie is namelijk 30 euro goedkoper:)
Ik heb nog een 720+ te koop, net 2 maanden oud met bon maar doe er zelf niks mee, dus goedkoper dan in de winkel ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
als je dit niet genoeg antwoord vind....
[PS4] PlayStation 4 - Deel 2=

of nog gerichter:
[PS4] PlayStation 4 - Deel 2

[ Voor 27% gewijzigd door M a r c o op 05-02-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tresox
Bedankt voor de moeite;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:56

Niku

Alagaesii

Doe moeite kun je ook zelf even doen voortaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
SToRM666 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:21:
Outlast staat nu in de Store. Ik heb m maar alvast aangeklikt :)
Oh ja, thanks for the reminder! Was het alweer helemaal vergeten. Vanavond updaten naar 1.60, headset eraan en Outlast. Lampen uit :+.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ksborg schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Oh ja, thanks for the reminder! Was het alweer helemaal vergeten. Vanavond updaten naar 1.60, headset eraan en Outlast. Lampen uit :+.

Ben benieuwd!
Vergeet ook niet het volume vol open te zetten zodat je ook zeker niet vergeet te schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
dutchgio schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:46:
Ik durf niet meer na het zien van IGN-ers die in een donkere ruimte Outlast spelen: :( :+
http://www.ign.com/videos/2013/04/23/how-scary-is-outlast
Outlast is geen superspeciale game, maar de graphics zijn zeer goed te pruimen en sommige jumpscares zijn meesterlijk. Werkelijk meesterlijk.

Ik mis alleen wel héél erg de puzzels zoals Amnesia: TDD en Penumbra enzo dat hebben :+ Maar ook ik speel Outlast niet in m'n eentje, das niet goed voor m'n hart. :9

M'n beste vriend is zga immuun voor jumpscares in films en ook in games trekt hij het vaak beter dan ik, maar in Outlast heb ik hem letterlijk zien opspringen en een vrouwelijk gilletje uit horen slaan _/-\o_ Dan weet je dat een jumpscare geslaagd is. Volume stond uiteraard ook hard.

[ Voor 20% gewijzigd door Brutal1ty op 05-02-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Eh, ligt het aan mij of is Outlast nog niet hier te downloaden?
;)

[ Voor 8% gewijzigd door spaceboy op 05-02-2014 16:16 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
eindelijk te downloaden .... Outlast :)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2yxraye.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door 3CPO op 05-02-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:30
Outlast lijkt me ook geweldig. Maar kan ik als m'n ps4 eindelijk komt. Misschien is het dan al maart, deze game nog downloaden met ps plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Laatst online: 01-10 09:22
jasper2603 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:25:
Outlast lijkt me ook geweldig. Maar kan ik als m'n ps4 eindelijk komt. Misschien is het dan al maart, deze game nog downloaden met ps plus?
Je kunt de game nu al in je download queue zetten via de sony entertainment website:

https://store.sonyenterta...00409_00-OUTLAST000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:10

The_Worst

Unox

Zoals de mensen hier al zeggen donkere kamer, headset en niet al te zuinig met het volume zijn. Dan is Outlast zeer vermakelijk. Qua muziek, geluid en setting meesterlijk.

Horror- en thrillerfilms kan ik goed hebben maar zodra ik zelf middenin de actie zit dan ben ik blij dat we een verhoogd plafond hebben.

@jasper2603: elke maand komen er nieuwe spellen dus je hebt ongeveer tot 5 maart de tijd. Als je nu al PS+ hebt kan je deze nu via de website downloaden.

Outlast

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:30
Ik heb nog geen ps4 en ps+. M'n ps4 is er nog steeds niet. Als die na 5 maart komt dan is het dus te laat. Had gehoopt dat ik die met terugwerkende kracht nog kon downloaden.
Bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23
Kun je nu al niet PS+ activeren via de sony website ofzo? Of moet dat perse via de PS4?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
uchiha tijntje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:50:
Kun je nu al niet PS+ activeren via de sony website ofzo? Of moet dat perse via de PS4?
Ik kan het me niet meer heel goed herinneren, maar volgens mij kon ik toen mijn tegoedkaarten van 20 Euro wél via de Sony website activeren, maar mijn jaarabonnement voor Plus niet. Dit heb ik volgens mij specifiek via één van m'n consoles gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Je kan ps+ gewoon via je pc activeren en dus ook meteen alle gratis games 'kopen' ookal heb je geen ps4. Zo heb ik al een hele lading vita games voor het geval ik een vita mocht kopen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:59
Net een mail ontvangen van MM dat Tomb Raider uitvekocht is en pas 17 februari weer verwacht word :(
Er stond ook in dat ik eventueel kan annuleren als ik niet wil wachten >:) Mooi niet, voor die prijs wacht ik het nog wel een dag of tien af. Als ze de zeventiende nog niet leveren kan ik nog annuleren, ik hou me wel bezig met Outlast de komende dagen. Toen ik hier vanmiddag de verhalen las over Outlast dacht ik: dat zal wel meevallen maar ik ben toch al een paar keer goed geschrokken, met omhoog springen en roepen erbij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man, ik heb net 1 minuutje Outlast op mijn Vita gespeeld zonder hoofdtelefoon. Ik schrok me al de tering toen ik net 1 minuut dat gebouw binnen was. Zal straks wat worden in het donker, anderhalve meter van mijn 42 inch ambilight af met mijn 7.1 headset op. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:10:
Je kan ps+ gewoon via je pc activeren en dus ook meteen alle gratis games 'kopen' ookal heb je geen ps4. Zo heb ik al een hele lading vita games voor het geval ik een vita mocht kopen.
ze blijven historisch staan, hoeft dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:22:
[...]

ze blijven historisch staan, hoeft dus niet :)
Jawel dat hoeft wel :) Games komen en gaan op ps plus. Dus als je ze niet 'koopt' in de periode dat ze op ps plus staan dan heb je daarna pech. Wat jij misschien bedoelt is dat als je een game op ps plus koopt die altijd voor jou beschikbaar blijft zolang je abonnement loopt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Laatst online: 29-05-2024
bram1984 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:21:
Man, ik heb net 1 minuutje Outlast op mijn Vita gespeeld zonder hoofdtelefoon. Ik schrok me al de tering toen ik net 1 minuut dat gebouw binnen was. Zal straks wat worden in het donker, anderhalve meter van mijn 42 inch ambilight af met mijn 7.1 headset op. :o
Klinkt goed! Denk dat ik hem ook maar eens ga downloaden om morgennacht te spelen, licht uit - 5.1 aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Briljante sfeer creëren ze in Outlast. Ik hou wel van horrorfilms, maar dit is anders. Dit is serieus eng :o. Je hebt zelf in de hand of je kijkt of niet, maar het geluid komt zeker wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay noem me maar een pussy, maar ik weet niet of ik dit ga trekken. Het geluid alleen al. Ik durf bijna geen stap te zetten.

edit: Nee dus. Ik kom het eerste gangetje niet eens door, wtf. Verder met Black Flag dan maar.

[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 05-02-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen niet gespeeld op de ps4, maar na de update lijkt het wel of het downloaden super lang duurt. Ben nu outlast aan het downloaden en hij moest ook een update van call of duty en battlefield downloaden. Zou het kunnen zijn dat het druk is op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:59
bram1984 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:13:
Okay noem me maar een pussy, maar ik weet niet of ik dit ga trekken. Het geluid alleen al. Ik durf bijna geen stap te zetten.

edit: Nee dus. Ik kom het eerste gangetje niet eens door, wtf. Verder met Black Flag dan maar.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:13:

Pussy! Als ik straks thuis kom laat ik mijn vriendin de game spelen zodat ik een kussen voor mijn gezicht kan houden. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Aan de ene kant wil ik dolgraag de livestreams kijken met mensen die Outlast aan het spelen zijn maar dan is het verassingseffect voor mij natuurlijk helemaal weg. Dilemma's....

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:08:
Briljante sfeer creëren ze in Outlast. Ik hou wel van horrorfilms, maar dit is anders. Dit is serieus eng :o. Je hebt zelf in de hand of je kijkt of niet, maar het geluid komt zeker wel over.
Alleen dat geluid wanneer je je notes of documents weg drukt al :+
Het achtergrond geluid is ook erg goed, ze creëren een nogal erge spanning die het echt eng maakt.
Ik ben tot het tweede schrikmoment gekomen, ondanks dat ik al een tipje van de sluier had gezien in dat filmpje van IGN, schrok ik me weer rot en was het instant save en close en over naar Battlefield :'(
Maar ik ga nog wel verder, misschien morgen een paar minuten pakken. Als ik dat nu nog ga doen komt het niet goed :+

Tip: kijk geen streams, speel gewoon zelf. En bij voorkeur alleen, in een donkere kamer, met headset. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Outlast nu al 2x geinstalleerd maar de ps4 krijgt hem niet werkende. Bij de eerste install knalde het spel eruit net op het moment van laden van het eerste level met een errorcode. Meerdere keren geprobeerd. Gamesaves weg, geen resultaat.
2e install doorlopen, bij het starten kom ik nu niet eens in de gamma calibratie... erg irritant. 3e keer downloaden loopt nu, gaat nu een stuk trager dan vanmiddag.

Sowieso heeft mijn ps4 vaak problemen met iets succesvol downloaden en installeren. Battlefield4 was ook pasmbij de 3e keer goed, al knalt die er nog steeds uit af en toe tijdens het spelen. Maar ook de lego marvel demo weigerde dienst..

Iemand een idee, of wellicht een systeemcheck die ik eens uit moet voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56

PBP

Heb Outlast ook voor 10min geprobeerd. Bij het eerste schrikmoment kreeg ik zowat een hartaanval :'). Morgen eerst een pak pampers halen voordat ik verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
DinoPK schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:53:
Outlast nu al 2x geinstalleerd maar de ps4 krijgt hem niet werkende. Bij de eerste install knalde het spel eruit net op het moment van laden van het eerste level met een errorcode. Meerdere keren geprobeerd. Gamesaves weg, geen resultaat.
2e install doorlopen, bij het starten kom ik nu niet eens in de gamma calibratie... erg irritant. 3e keer downloaden loopt nu, gaat nu een stuk trager dan vanmiddag.

Sowieso heeft mijn ps4 vaak problemen met iets succesvol downloaden en installeren. Battlefield4 was ook pasmbij de 3e keer goed, al knalt die er nog steeds uit af en toe tijdens het spelen. Maar ook de lego marvel demo weigerde dienst..

Iemand een idee, of wellicht een systeemcheck die ik eens uit moet voeren?
bel sony maar voor een RMA,

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
dutchgio schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:48:
[...]

Alleen dat geluid wanneer je je notes of documents weg drukt al :+
Het achtergrond geluid is ook erg goed, ze creëren een nogal erge spanning die het echt eng maakt.
Ik ben tot het tweede schrikmoment gekomen, ondanks dat ik al een tipje van de sluier had gezien in dat filmpje van IGN, schrok ik me weer rot en was het instant save en close en over naar Battlefield :'(
Maar ik ga nog wel verder, misschien morgen een paar minuten pakken. Als ik dat nu nog ga doen komt het niet goed :+

Tip: kijk geen streams, speel gewoon zelf. En bij voorkeur alleen, in een donkere kamer, met headset. _/-\o_
Haha, inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie dat filmpje op PU gezien, van Tjeerd? Daarin speelt hij Outlast. Met name deel 1 is om je te bescheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:11:
Hebben jullie dat filmpje op PU gezien, van Tjeerd? Daarin speelt hij Outlast. Met name deel 1 is om je te bescheuren.
Deel 1
Deel 2
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Oh god ik zit die eerste nu te kijken. Eigenlijk was ik van plan toch een poging te wagen, maar dat laat ik nu wel achterwege. Niet oke man :P

[ Voor 5% gewijzigd door voxxel op 05-02-2014 21:37 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 21:02
Hmm.. Dacht dat het downloaded op de Ps4 wel snel ging, maar er staat nu dat Outlast (4,3Gb) nog 3 uur moet downloaded :S terwijl ik wel gewoon een snelle internet verbinding heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
giganielsie schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:44:
Hmm.. Dacht dat het downloaded op de Ps4 wel snel ging, maar er staat nu dat Outlast (4,3Gb) nog 3 uur moet downloaded :S terwijl ik wel gewoon een snelle internet verbinding heb..
Bij mij was ie binnen 40 minuten wel binnen. Ik zag ook iemand voor je al posten dat het nu langzamer ging. Iets met nieuwe PS+ game vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56

PBP

Hier had ik hem binnen in 5min. Misschien hebben de servers het weer zwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Laatst online: 01-10 21:23
Even een update voor de geinteresseerden:

Vorige week heb ik de Turtle Beach headset PX4 aangeschaft. Deze viel mij enorm tegen vanwege het 'blikkerige' geluid en gekraak tijdens explosies.

Vandaag de Sony wireless stereo headset binnengekregen. En wat klinkt dat goed zeg!! Veel warmer geluid en persoonlijk vind ik deze headset vele malen beter dan de PX4 van TB. Zeker als je daar ook nog eens €60 meer voor moet neerleggen.

Zoals ik al heb aangegeven vind ik de bass weergave goed en het geeft ook een mooi ruimtelijk geluid. Ok, bij de PX4 heb je een wat beter surround geluid. Deze headset van Sony heeft virtual surround 7.1 en klinkt wat ruimtelijker. Daarnaast zit het gewoon goed op je hoofd en vind ik het iets strakker en luxer ogen dan de PX4. Conclusie: geen spijt van deze aankoop en ga nu ff Outlast testen met de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chickpoint schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Lijkt me sterk - Ik heb dezelfde router en gewoon NAT 2.

EDIT:
OOEPS - Sorry ik dacht dat je het had over de Asus... zie nu dat je iets hebt van een TL-nogwat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 04-10 11:53
bram1984 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:18:
Heb je de nieuwe PS4 versie, of de vorige? Outlast is ondoenlijk met dat ding op. :p
door dat spel ben ik nu bezig met een 3e donor hart :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heb je de nieuwe PS4 versie, of de vorige? Outlast is ondoenlijk met dat ding op. :p
De Sony headset doet z'n werk opzich wel aardig ja. Het lijkt er ook op dat er geen volumestand "laag genoeg voor Outlast" beschikbaar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Beetje overdreven, het gaat duidelijk ergens fout bij downloaden of de installatie. Nu bij de 3e poging werkt het wel. Vroeg mij alleen af of meer mensen dit hadden met hun ps4.

Ik vind het wel wat vervelend dat je gamedata en patchdata niet meer onafhankelijk kan verwijderen. Met battlefield 38gig installeren duurt eel even bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Na een kennelijk te afgrijselijke gil MAG ik Outlast van mijn vriendin niet meer spelen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
spaceboy schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:01:
Na een kennelijk te afgrijselijke gil MAG ik Outlast van mijn vriendin niet meer spelen.
Toch die jumpscares heh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Laatst online: 01-10 21:23
Dit is de ''oude'' versie nog. Volgens mij komt 10-02 de nieuwe. Even wat reviews afwachten en misschien dat ik dan de ''oude'' omruil voor de 2.0 versie. Outlast net even geprobeerd met de headset. Niet normaal man. Dacht dat het freaky gehalte wel mee zou vallen. Het is tot slot maar een game. Nou, kan je zeggen dat ik maar ben gestopt en morgen weer verder ga :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het morgen nog is in daglicht proberen. Die machteloosheid maakt het echt een unieke enge ervaring >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 23:03
WTF!!! Na al die berichten hier te hebben gelezen over outlast. Dacht ik van, wat een bende pussy's. Dus downloaden, spel opgezet, 5.1 enorm luid en alle lichten uit!! En pffffff bij de eerst moment idd, HARTAANVAL, Da tot daar aan toe, maar men ds4 vloog de lucht in tegen de muur, en ja, barst in :-(

Damn nooit meegemaakt !!! Even afgezet maar. Even hartslagmeter gaan halen want dit is niet normaal.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

_/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten ging het nog wel in Outlast. Maar toen ik 1x op de steiger stond voor het raam heb ik besloten om het spel een volgende keer wel weer op te pakken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:09
/ik vrees dat ik Outlast niet ga uitspelen...meerdere schrik momenten gehad en dat is niet wat ik zoek in een spel :p Goede sfeer hebben ze neergezet.. Maar in godsnaam waarom zou je dat gebouw in willen..had weggereden als optie gegeven waarna je het spel uitgespeeld hebt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Hahaha, mooi om te lezen! Nog een tip voor de mensen die nog een Vita zoeken bij hun PS4, die is nu weer voor 129 te krijgen bij Bart Smit. Ik kon me toch niet inhouden....

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Jullie moeten Amnesia misschien ook maar eens proberen. :D Heb die game om 3 uur 's nachts zitten spelen met headset op en moest gewoon af en toe even naar kittens kijken om rustig te worden.

Dat een game me zo erg wist te mindfucken vond ik echt fantastisch. Outlast ga ik zeker uitspelen!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

AtlAntA schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:53:
Buiten ging het nog wel in Outlast. Maar toen ik 1x op de steiger stond voor het raam heb ik besloten om het spel een volgende keer wel weer op te pakken.
Dan is er nog niks gebeurd man. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
DinoPK schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:31:
[...]

Beetje overdreven, het gaat duidelijk ergens fout bij downloaden of de installatie. Nu bij de 3e poging werkt het wel. Vroeg mij alleen af of meer mensen dit hadden met hun ps4.

Ik vind het wel wat vervelend dat je gamedata en patchdata niet meer onafhankelijk kan verwijderen. Met battlefield 38gig installeren duurt eel even bijvoorbeeld.
Ik vraag me af of dit niet simpelweg een harddisk is die niet goed functioneert. Wanneer ik deze problemen zou hebben zou ik 'm eigenlijk toch maar wel aanmelden voor RMA bij Sony. Het klinkt in elk geval niet als normaal gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ook Outlast geprobeerd, toen ik het huis binnen ging en het ineens donker werd dacht ik NOPE en ben ik maar weer battlefield gaan spelen,

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Gisteren Tomb Raider (actie van de Media Markt) en Outlast gespeeld. Ik had alleen in een ver verleden de eerste Tomb Raider op de pc gespeeld, dus dat was een flink verschil. Leuk spel ook.

Daarna Outlast. Lichten uit, surround sound. Ik moet zeggen dat het me niet geheel onaangedaan liet. Toch wel even met een licht verhoogde hartslag rondgelopen nadat ik de PS4 had uitgezet. Nu alweer zin om verder te gaan.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg blij ben met mijn PS4 en dat dat gevoel met elke nieuwe game sterker wordt.

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:22:
[...]

Lijkt me sterk - Ik heb dezelfde router en gewoon NAT 2.

EDIT:
OOEPS - Sorry ik dacht dat je het had over de Asus... zie nu dat je iets hebt van een TL-nogwat.
Inderdaad die AC66U doet het prima :p alleen de router die ik gebruik is een TP-Link SafeStream. Naar mijn mening iets te safe, aangezien je de firewall niet eens volledig uit kan schakelen (zo krijgen we ook niks getest). Denk toch maar weer op zoek naar een nieuwe router....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
On_E schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:42:
[...]

Dan is er nog niks gebeurd man. :P
Jawel, exploring. Heb elke hoek verkent van die tuin, maar toen kwam ik al gauw tot de conclusie dat het duidelijk niet zo'n soort game is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
AMARONE schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:58:
/ik vrees dat ik Outlast niet ga uitspelen...meerdere schrik momenten gehad en dat is niet wat ik zoek in een spel :p Goede sfeer hebben ze neergezet.. Maar in godsnaam waarom zou je dat gebouw in willen..had weggereden als optie gegeven waarna je het spel uitgespeeld hebt :7
Haha en dan gelijk ook een platinum ontvangen zeker :P
MonkeySleeve schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:27:
Jullie moeten Amnesia misschien ook maar eens proberen. :D Heb die game om 3 uur 's nachts zitten spelen met headset op en moest gewoon af en toe even naar kittens kijken om rustig te worden.

Dat een game me zo erg wist te mindfucken vond ik echt fantastisch. Outlast ga ik zeker uitspelen!
Het eerste deel van Dead Space is ook een aanrader! Ik ben helemaal niet voor horrorgames, maar dat spel was echt verschrikkelijk goed. Die staat misschien zelfs in mijn top 10 van beste games voor de PS3.

Alhoewel ik helemaal niet van die schrikmomenten houdt ben ik wel erg nieuwsgierig om de game eens te spelen. Ik heb m gisteren even via remote play gespeeld en zelfs toen als schrok ik van het eerste schrikmoment. Ik moet er niet aan denken hoe intens dat gaat worden op een 55inch tv met 5.1 geluid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Laatst online: 02-10 06:37
Ik kom net van de Xbox en heb nog niet helemaal door hoe ik nu het beste het Premium Pack voor Battlefield 4 kan aankopen.

Kan dat alleen in de PSN Store, nadat ik tegoed in mijn portemonnee heb gezet?

En waar koop ik het best zo'n PSN Card met tegoed?

Ik wil mijn credit card namelijk niet aan mijn console koppelen.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Je kunt je aankopen ook via de webstore doen: http://store.sonyentertainmentnetwork.com

Geld toevoegen kan ook via iDeal tegenwoordig ;)

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 06-02-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Haha geweldige reactie's allemaal over Outlast. Ik ga het spel vanavond ook maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Outlast is een slimme truc om kapotte DS4 controllers en tv's te veroorzaken ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 22:12
na het lezen van de verhalen over outlast durf ik hem niet meer te spelen. Gelukkig wil mijn vriendin naast me zitten op de zolder waar ik met een grote HD beamer het spel op ontelbaar inch ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Laatst online: 02-10 06:37
SToRM666 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:47:
Je kunt je aankopen ook via de webstore doen: http://store.sonyentertainmentnetwork.com

Geld toevoegen kan ook via iDeal tegenwoordig ;)
Maar er zijn NL shops waar je bijvoorbeeld 42,50 betaalt en 50 euro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW - Outlast is niet voor pussies!
Af en toe flink schrikken inderdaad - geen spel voor de late uurtjes ;)

Defribilator in huis halen is wel een waarschuwing!
Pagina: 1 ... 89 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan