Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56

PBP

Denko schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:17:
[...]

Mooi man, eindelijk wat meer headsets die werken. Al gok ik wel dat er nog een hele grote update aan zit te komen, met daarin wat UI tweaks en suspension van games.
Jep. De grote features zoals Resume en DLNA support zal wel in een 2.0 update oid komen. Ben wel benieuwd hoelang het gaat duren voordat die resume functie erin gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, wilde net bestellen, zijn ze alweer out stock bij amazon, Wanneer is de verwachting dat hij weer terug is in deze shop?Is dat over het algemeen sneller dan er hier in Nederland leveringen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Amazon zijn ze allemaal overpriced helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voor 349 pond, dus 425 euro, valt nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 16:56

PBP

Ben ook benieuwd of Sony weer stiekem verborgen features/tweaks heeft gedaan die niet vermeld worden in de changelog. Gebeurde ook vaak bij de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 14:59
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:20:
Oke, wilde net bestellen, zijn ze alweer out stock bij amazon, Wanneer is de verwachting dat hij weer terug is in deze shop?Is dat over het algemeen sneller dan er hier in Nederland leveringen zijn?
Ik moet het nog zien dat Amazon een PS4 verzendt naar Nederland. Ik heb al verschillende keren iets van elektronica willen bestellen bij Amazon maar bij het uitchecken krijg je dan de melding dat dit produkt niet verzonden word buiten de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 11:22

Jack V

Snappie?

Licht aan de verkoper in dit geval, maar ik zou niet inzien waarom niet? Amazon USA (.com) misschien niet maar Amazon.fr levert i.i.g. zeker wel en .de en co.uk hoogstwaarschijnlijk ook. Staat hier een mooie PS4 te glimmen uit Frankrijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Jack V op 03-02-2014 15:47 ]

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Jack V schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:47:
Licht aan de verkoper in dit geval, maar ik zou niet inzien waarom niet? Amazon USA (.com) misschien niet maar Amazon.fr levert i.i.g. zeker wel en .de en co.uk hoogstwaarschijnlijk ook. Staat hier een mooie PS4 te glimmen uit Frankrijk.
Dat topic is al een maand dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-04 19:27
Welke koptelefoons gaan nog meer werken na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
baukie schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:52:
Welke koptelefoons gaan nog meer werken na de update?
Ben wel benieuwd of we nu bluetooth support voor chat krijgen. Kan het chatkabeltje van m'n px4 ook weg.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
riotrick schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:07:
[...]

Ben wel benieuwd of we nu bluetooth support voor chat krijgen. Kan het chatkabeltje van m'n px4 ook weg.
Denk je niet dat chatkwaliteit beter is met kabel? Heb de PX4 op PC getest via Bluetooth, amai, zo'n slechte chatkwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Denko schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:17:
[...]

Mooi man, eindelijk wat meer headsets die werken. Al gok ik wel dat er nog een hele grote update aan zit te komen, met daarin wat UI tweaks en suspension van games.
Volgens Playstation NL zitten er in de Update van morgen nog meer aanpassingen naast de headset ondersteuning:
1) Morgen gaat PS4 firmware update v1.60 live
Deze firmware update brengt o.a. compatibiliteits support voor de PlayStation PULSE Wireless Stereo Headset (én de GTA V limited edition versie) als ook de originele PlayStation Wireless Stereo Headset. + nog enkele andere features (meer info morgen)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stabiliteitsverbeteringen, bug fixes en beveiligingsupdates zeker :+
Op de engelse sites melden ze er niks van, dus zal het ook niet zo veel bijzonders extra's zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwacht het ook niet nee, echt grote dingen worden vast wel een dag van tevoren aangekondigd

Maar goed zou wel mooi zijn als een aantal (in principe) core features zoals games in standby en het streamen van media binnenkort geïntroduceerd worden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Huh, net was deze nog closed?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hij was per abuis gesloten maar nu weer open. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
botech schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:33:
[...]

Ik moet het nog zien dat Amazon een PS4 verzendt naar Nederland. Ik heb al verschillende keren iets van elektronica willen bestellen bij Amazon maar bij het uitchecken krijg je dan de melding dat dit produkt niet verzonden word buiten de UK.
Mijn PS4 komt bij Amazon UK vandaan. Binnen 2 dagen in huis, geen centje pijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
-SaveMe- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:47:
[...]

Mijn PS4 komt bij Amazon UK vandaan. Binnen 2 dagen in huis, geen centje pijn. :)
Toch? OK dan :) Wel raar dat sommige elektronica producten soms niet verzonden worden. Heb het al verschillende keren mee gemaakt met kleine, simpele dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Heb je wel gewoon garantie als je de PS4 uit de UK haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Chaoss schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:20:
[...]

Volgens Playstation NL zitten er in de Update van morgen nog meer aanpassingen naast de headset ondersteuning:

[...]
Ben benieuwd naar de link waarin dit staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:37:
[...]

Facebook van Playstation NL dacht ik..

Overigens staat er niet meer dan:
(Meer info morgen)

Maar als het aleen extra's voor Nederland zouden zijn -want op internationale sites van Playstation(Sony) is er niets over meer aanpassingen te vinden.
Dat zou dan kunnen wijzen op specifieke aanpassingen voor Nederland, als in nieuwe content bij de video opties oid..
Ik verwacht in ieder geval geen flitsende nieuwe functies, anders zou dat wel aangekondigd zijn 8)
Een tijd wanneer de patch beschikbaar komt is niet eens bekend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 22:12
1.6 bevat ook de mogelijkheid om de mic van de PS Eye uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Uniciteit schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:37:
[...]

Tuurlijk, Garantie geld zowiezo Europees. Als er iets is met de PS4 kun je gewoon contact opnemen met NL support ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Laatst online: 01-10 21:23
GeZien de release van e firmware update overweeg ik om de Sony Pulse headset nu aan te schaffen. Nu zie ik voor een paar tientjes meer ook een headset van Sony type MDR-DS6500 voor €169. Ik heb een PX4 van Turtle Beach en deze vind ik persoonlijk tegenvallen ivm het ontbrekend van een goede bass en irritant gekraak.

Hoe is de bass weergave van de Pulse en de DS6500? De DS6500 schijnt wat ''vlakker'' te zijn. Volgens mij heeft de Pulse een goede kwaliteit prijs verhouding. Echter de batterij gaat wel vrij snel leeg?

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Ik heb een vraag over psn plus.
Kom zelf van Xbox en Live en wil nu een jaarabonnement plus afsluiten.
Wil dat doen met een prepaid kaart omdat ik mijn creditcard niet wil koppelen aan het account.
Kan dat alleen met de psn plus kaart of kan dat ook met een psn card twv 50 euro?

En moet ik eerst een trial afsluiten voordat ik online kan en de psn (plus) card kan redeemen of kan dat ook zonder?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online kan je een code invullen. Ook kan je met paypall of Ideal betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:00
Olivinio schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:35:
GeZien de release van e firmware update overweeg ik om de Sony Pulse headset nu aan te schaffen. Nu zie ik voor een paar tientjes meer ook een headset van Sony type MDR-DS6500 voor €169. Ik heb een PX4 van Turtle Beach en deze vind ik persoonlijk tegenvallen ivm het ontbrekend van een goede bass en irritant gekraak.

Hoe is de bass weergave van de Pulse en de DS6500? De DS6500 schijnt wat ''vlakker'' te zijn. Volgens mij heeft de Pulse een goede kwaliteit prijs verhouding. Echter de batterij gaat wel vrij snel leeg?

Alvast bedankt voor de reacties
Ik zou de reviews van de nieuwe Sony headset even afwachten als ik jou was. Ik had de pulse elite al in huis, maar heb hem ongeopend weer retour gestuurd. Op neogaf staat veel geschreven over de pulse. De geluidskwaliteit moet echt goed zijn, maar de band gaat snel pijn doen op je hoofd huid. Sommigen breken / scheuren ook.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:58
kesj schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 07:03:
Kan dat alleen met de psn plus kaart of kan dat ook met een psn card twv 50 euro?
Het kan met beide ;)

Gisteren had ik mijn ps3 weer eens aan om iemand te helpen met een BFBC2 trophy (niet gelukt),
daarna ben ik eens even de store in gegaan.
Zie ik Borderlands 2, Metro Last Light en Bioshock Infinite gratis als download staan :D
Toch wel leuk dat PS plus :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 17:15
botech schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:12:
Tomb Raider: Definitive Edition net bij MediaMarkt besteld voor 29 euro :) Zie Link

Ben benieuwd of ik 'm voor die prijs ga krijgen of dat het een fout is, want dit is wel een heel scherpe prijs :P

Levertijd zou wel 2-3 weken zijn volgens die link maar voor die prijs neem ik dat er maar bij.
Ik kreeg inderdaad gisterenmorgen al een prijsalert voor Tomb Raider.
€29,= bij Mediamarkt, waarschijnlijk een fout dus snel besteld.
Alles is tot dusver gelukt en volgens de track en trace is de pakketbezorger al onderweg; levering tussen 15:00 en 18:00 uur vandaag 😄

[ Voor 0% gewijzigd door mistervis007 op 04-02-2014 10:13 . Reden: Typo ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:55

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:44:
[...]

Het kan met beide ;)

Gisteren had ik mijn ps3 weer eens aan om iemand te helpen met een BFBC2 trophy (niet gelukt),
daarna ben ik eens even de store in gegaan.
Zie ik Borderlands 2, Metro Last Light en Bioshock Infinite gratis als download staan :D
Toch wel leuk dat PS plus :P
Ik heb een lijst met bijna 70 games staan die ik zo te pakken heb :)
Walking Dead Game (Telltale) moet ik nog steeds een keer doen. Vond ik erg vermakelijk in elk geval.
Metro Last Light staat op de hunt voor ene platinum zodra ik klaar ben met de laatste twee BF4 trophies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
zwembroek schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:54:
[...]

Ik zou de reviews van de nieuwe Sony headset even afwachten als ik jou was. Ik had de pulse elite al in huis, maar heb hem ongeopend weer retour gestuurd. Op neogaf staat veel geschreven over de pulse. De geluidskwaliteit moet echt goed zijn, maar de band gaat snel pijn doen op je hoofd huid. Sommigen breken / scheuren ook.
Toch lees ik overwegend positieve reviews over de Pulse. Met name de lage tonen zijn goed. Virtual surround is wat minder en moet je niet al teveel van verwachten. Misschien toch maar even de reviews afwachten van de nieuwe headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
mistervis007 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
[...]

Alles is tot dusver gelukt en volgens de track en trace is de pakketbezorger al onderweg; levering tussen 15:00 en 18:00 uur vandaag 😄
Ik heb hem ook gisteren om 10:00 besteld alleen helaas geen track and trace gekregen. Ben bang dat ik naast de pot pis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
wildcardxl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:19:
[...]

Ik heb hem ook gisteren om 10:00 besteld alleen helaas geen track and trace gekregen. Ben bang dat ik naast de pot pis :)
De track en trace mail kreeg ik ook pas gisteravond na 23:30 uur.
Echter toen ik om 19:00 uur inlogde op mijn account op de mediamarkt site en vervolgens op mijn bestelling klikte stond er rechts onder, in het witte kader de klikbare link track en trace. Ik werd toen doorgestuurd naar de PostNL site en daar stond de info al dat de verzending al was aangemaakt.

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
mistervis007 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:21:
[...]

De track en trace mail kreeg ik ook pas gisteravond na 23:30 uur.
Echter toen ik om 19:00 uur inlogde op mijn account op de mediamarkt site en vervolgens op mijn bestelling klikte stond er rechts onder, in het witte kader de klikbare link track en trace. Ik werd toen doorgestuurd naar de PostNL site en daar stond de info al dat de verzending al was aangemaakt.
Ik heb gisteren om 13.39u wel een orderbevestiging gehad maar tot nu toe nog geen track&trace :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Even een crosspost uit het consolebudgetgaming topic, maar ik heb de ps4 versie van tombraider voor 29 euro al binnengekregen toenstraks! (rond 12:15 besteld)

[ Voor 7% gewijzigd door TFDev op 04-02-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
TFDev schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:27:
Even een crosspost uit het consolebudgetgaming topic, maar ik heb de ps4 versie van tombraider voor 29 euro al binnengekregen toenstraks! (rond 12:15 besteld)
Hier duurt dat altijd wat langer, de pakketbezorger rijdt hier nog op kolen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23:58
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:17:
[...]

Toch lees ik overwegend positieve reviews over de Pulse. Met name de lage tonen zijn goed. Virtual surround is wat minder en moet je niet al teveel van verwachten. Misschien toch maar even de reviews afwachten van de nieuwe headset.
Zelf heb ik de Sony Wireless Headset 7.1 en ik ben er enorm positief over. Ik heb ook een degelijke versterker met een Harman Kardon 5.1 speaker set en toch prefereer ik meestal de headset.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
Jumpman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:03:
[...]

Zelf heb ik de Sony Wireless Headset 7.1 en ik ben er enorm positief over. Ik heb ook een degelijke versterker met een Harman Kardon 5.1 speaker set en toch prefereer ik meestal de headset.
Ok, dit is niet de Pulse toch. Hoe is deze headset met de bass weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de systeem update nu aan het binnentrekken . Ik dacht dat die morgen pas beschikbaar zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:38:
[...]

ook ik houd mij aanbevolen voor meer info omtrent de headset.
Ik wil graag en goede prijskwaliteit headset maar wel draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
baukie schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:54:
[...]

ook ik houd mij aanbevolen voor meer info omtrent de headset.
Ik wil graag en goede prijskwaliteit headset maar wel draadloos.
Precies, ik ook. Ben best bereid om wat geld te betalen (macx €170) maar wil wel een goede headset ervoor terug. Lees net wat gebruikerservaringen van de Sony wireless headset 7.1 van €89 maar is kwalitatief volgens mij weer minder dan de Pulse.

Anders wordt het maar gewoon bestellen en is het niks dan weer retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:50:
Ik ben de systeem update nu aan het binnentrekken . Ik dacht dat die morgen pas beschikbaar zou zijn?
Ik heb m al binnen ;)
Stelt niet zoveel voor, niks extra's naast de ondersteuning voor de genoemde headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:04:
[...]

Ik heb m al binnen ;)
Stelt niet zoveel voor, niks extra's naast de ondersteuning voor de genoemde headsets.
En de microfoon van de camera kan worden uitgezet. Verder ben ik inderdaad ook nog weinig bijzonders tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Nog wat nieuws over Sony's VR: http://www.roadtovr.com/s...alves-new-details-emerge/

Een kleine stukje tekst uit de link:
We’ve now received word from someone claiming to not only have tried Sony’s secretive virtual reality hardware but is actively developing software to utilise the device. Our source describes the HMD as having an FOV comparable to that of the Oculus Rift DK1 but with a much higher resolution. Further, the prototype our source had extensive time with, used two glowing orbs mounted atop the headset. Using a camera, assumed at this point to be the standard PS4 stereo camera that launched alongside the console late last year, the system tracks the user’s head in 3D space using the orbs to pinpoint position. Currently we have no information as to how head orientation is tracked, but it would make sense for Sony to include a solution similar to the Oculus Rift headtracker (IMU).

Perhaps more interestingly, though, is that our developer source claims also to have attended the recent Steam Dev Days event in Seattle and sampled Valve’s apparently impressive prototype VR headset. According to the source, the two HMDs compare very favourably. The general impression was that resolution was comparable between Sony’s and Valve’s unit (reported to use two 1080p panels) and that head tracking accuracy was very close.

Finally, the developer also tells us that Sony’s VR headset was supposed to be revealed already but that technical issues delayed the announcement. What those issues were, we do not know.
Ik kijk hier persoonlijk echt enorm naar uit, aangezien dit pas echt next-gen zou zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 04-02-2014 12:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:59:
[...]

Precies, ik ook. Ben best bereid om wat geld te betalen (macx €170) maar wil wel een goede headset ervoor terug. Lees net wat gebruikerservaringen van de Sony wireless headset 7.1 van €89 maar is kwalitatief volgens mij weer minder dan de Pulse.

Anders wordt het maar gewoon bestellen en is het niks dan weer retour.
als je jouw bevindingen post ben ik blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:38:
[...]

De bass is enorm goed te noemen voor de prijs (€ 89,99), en geloof me ik heb ervaring met meerdere hoofdtelefoons (AKG, Beats, Sennheiser) en game normaal met een 200 Watt actieve sub van Harman Kardon. ;)

Toen ik vorige jaar september deze headset kocht het ik dit weloverwogen gedaan, en gekeken naar de beste prijs/kwaliteit verhouding met PS3 en PS4 ondersteuning.

De 7.1 Virtual Sound werkt ook goed, ik heb echt het gevoel in de game te zitten, net zoals ik met een 5.1 set speel dat goed opgesteld staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 04-02-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
Jumpman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:45:
[...]

De bass is enorm goed te noemen voor de prijs (€ 89,99), en geloof me ik heb ervaring met meerdere hoofdtelefoons (AKG, Beats, Sennheiser) en game normaal met een 200 Watt actieve sub van Harman Kardon. ;)

Toen ik vorige jaar september deze headset kocht het ik dit weloverwogen gedaan, en gekeken naar de beste prijs/kwaliteit verhouding met PS3 en PS4 ondersteuning.
Thanx voor het delen van de info!

Vanaf vandaag wordt deze ook ondersteund door de firmware updat 1.60. Ik ga toch dan toch eerst voor deze headset. Als het niks is dan maar de Pulse of toch de DS6500 van Sony.

Gebruik je hem toevallig ook icm Battlefield 4? Ik had met de PX4 met name bij de lage tonen (schoten van tanks en ingeslagen bommen) in deze game last van een matige bass en zelfs wat gekraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:53:
[...]

Vanaf vandaag wordt deze ook ondersteund door de firmware updat 1.60. Ik ga toch dan toch eerst voor deze headset. Als het niks is dan maar de Pulse of toch de DS6500 van Sony.

Gebruik je hem toevallig ook icm Battlefield 4? Ik had met de PX4 met name bij de lage tonen (schoten van tanks en ingeslagen bommen) in deze game last van een matige bass en zelfs wat gekraak.
welke ga je nu precies kopen? is hij draadloos en heeft hij nu ook chat op de bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Waarom niet een goede koptelefoon en de microfoon optie in de camera gebruiken?
Of roep ik nu iets stoms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kesj schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:04:
Ik gebruik ook de mic in mijn camera in combinatie met een Logitech Z-5500 surround set.

Werkt heerlijk moet ik zeggen , kan alles goed horen en ze verstaan mij ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
baukie schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:02:
[...]

welke ga je nu precies kopen? is hij draadloos en heeft hij nu ook chat op de bluetooth?
Ik ga nu voor hier

Ik lees verschillende goede reviews en de reactie op de site van IGN zijn overwegend positief. Daarnaast vind ik het een nette prijs. Ik betwijfel of een Sony Pulse €50 meer waard is. De Pulse is nu namelijk bij Wehkamp leverbaar voor 139 incl verzendkosten. En bij Billgames is de Sony wireless 7.1 headset €86. Keep you posted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je dan niet beter wachten en die 2.0 kopen?
Nieuwer model, prijs is hetzelfde, en zo'n leuke gimmick equalizer app :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:15:
Kun je dan niet beter wachten en die 2.0 kopen?
Nieuwer model, prijs is hetzelfde, en zo'n leuke gimmick equalizer app :+
Dat is ook wel weer zo. Volgens mij wordt is de release 10 feb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:53:
[...]

Momenteel speel ik veel Battlefield 4 op de PS4, alleen hier gebruik ik nu een AKG K518DJ die ik op de DS4 Controller aansluit (i.v.m. geen ondersteuning nog voor de Sony Wireless Headset). Ik hoop vanaf firmware 1.60 mijn Sony Wireless Headset weer te kunnen gebruiken.
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:35:
[...]

Dat is ook wel weer zo. Volgens mij wordt is de release 10 feb?
Als ik jou was zou ik ook even tot 10 februari 2014 wachten, de nieuwe headset heeft waarschijnlijk micro USB (net als de DS4 Controllers), die ik heb heeft mini USB. Er zit nu een 3,5 mm jack op. Wat ik persoonlijk minder mooi vind is de blauwe binnenband en de soft touch bediening.

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpman op 04-02-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Nou net mijn PX4 proberen te pairen met mijn PS4 (firmware 1.60) en zoals ik al verwacht had hebben die ratten van Sony alleen support ingebouwd voor hun eigen producten. Krijg doodleuk de melding dat er geen profiel beschikbaar is voor mijn PX4 headset.

Wordt wel een beetje moe van Sony die mooie praatjes hebben maar er weinig van laten merken. Je kan veel zeggen over MS, maar die zijn duidelijker in hun communicatie en als ze iets beloven dan komt het er ook. Dit is weer iemand blij maken met een dooie mus. En hoe moeilijk kan het zijn nu Bluetooth support erin zit om de PX4 ook te laten werken of welke andere headset met bluetooth dan ook?

Ik kom over van de 360, maar alle mooie verhalen van PS3 fanboys over Sony moet ik nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ze hebben toch nergens aangegeven dat deze update alle bluetooth headsets zou gaan ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
Jumpman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:42:
[...]

Momenteel speel ik veel Battlefield 4 op de PS4, alleen hier gebruik ik nu een AKG K518DJ die ik op de DS4 Controller aansluit (i.v.m. geen ondersteuning nog voor de Sony Wireless Headset). Ik hoop vanaf firmware 1.60 mijn Sony Wireless Headset weer te kunnen gebruiken.

[...]

Als ik jou was zou ik ook even tot 10 februari 2014 wachten, de nieuwe headset heeft waarschijnlijk micro USB (net als de DS4 Controllers), die ik heb heeft mini USB. Er zit nu een 3,5 mm jack op. Wat ik persoonlijk minder mooi vind is de blauwe binnenband en de soft touch bediening.
Als het goed is kun je de update nu binnenhalen. Ben wel erg benieuwd hoe dat met de Sony klinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
EddoH schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:02:
Ze hebben toch nergens aangegeven dat deze update alle bluetooth headsets zou gaan ondersteunen?
Ik lees zojuist op PSX sense als reactie dat de Sony headset werkt onder deze update

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiXX schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:52:
Nou net mijn PX4 proberen te pairen met mijn PS4 (firmware 1.60) en zoals ik al verwacht had hebben die ratten van Sony alleen support ingebouwd voor hun eigen producten. Krijg doodleuk de melding dat er geen profiel beschikbaar is voor mijn PX4 headset.

Wordt wel een beetje moe van Sony die mooie praatjes hebben maar er weinig van laten merken. Je kan veel zeggen over MS, maar die zijn duidelijker in hun communicatie en als ze iets beloven dan komt het er ook. Dit is weer iemand blij maken met een dooie mus. En hoe moeilijk kan het zijn nu Bluetooth support erin zit om de PX4 ook te laten werken of welke andere headset met bluetooth dan ook?

Ik kom over van de 360, maar alle mooie verhalen van PS3 fanboys over Sony moet ik nog zien.
Microsoft en duidelijk in communicatie?
Jij hebt zeker de eerste aankondiging van de Xbox One niet gezien.. 8)7
Als ze daar duidelijk hadden gecommuniceerd was die terugdraai actie vanwege de kritiek helemaal niet nodig geweest...

En volgens mij zijn ze aardig teruggekomen op hun 'beloftes' bij de aankondiging..

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 04-02-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:06:
[...]

Ik lees zojuist op PSX sense als reactie dat de Sony headset werkt onder deze update
Dat zeg ik toch? WiXX heeft het over niet-Sony headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:07:
[...]

Microsoft en duidelijk in communicatie?
Jij hebt zeker de eerste aankondiging van de Xbox One niet gezien.. 8)7
Als ze daar duidelijk hadden gecommuniceerd was die terugdraai actie vanwege de kritiek helemaal niet nodig geweest...

En volgens mij zijn ze aardig teruggekomen op hun 'beloftes' bij de aankondiging..
Ja, dat klopt maar ik heb het over het pre one tijdperk. Gewoon dagelijks gebruik toen alleen de 360 er nog was en de one alleen bestond in de hoofden van enkele MS executives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

EddoH schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:02:
Nou de communicatie die ik heb gelezen in December gaf aan dat ze bluetooth support in zouden bouwen voor draadloze headsets en dat die eind januari zou komen. Dat hebben ze inderdaad gedaan, maar nergens was het duidelijk dat ze bluetooth support zouden inbouwen voor alleen Sony producten.

Ik heb die PX4 gekocht met de informatie die ik had, dat er support zou komen eind januari. Blijkbaar ben ik weer te naief geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 02-10 07:44
Olivinio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Ik ga nu voor hier

Ik lees verschillende goede reviews en de reactie op de site van IGN zijn overwegend positief. Daarnaast vind ik het een nette prijs. Ik betwijfel of een Sony Pulse €50 meer waard is. De Pulse is nu namelijk bij Wehkamp leverbaar voor 139 incl verzendkosten. En bij Billgames is de Sony wireless 7.1 headset €86. Keep you posted ;)
Ik heb deze ook. Inmiddels aan m'n tweede exemplaar en deze is ook niet goed. De eerste was de linker speaker op den duur kapot. Van deze mute de microfoon niet. Je blijft jezelf horen.

Voorlopig geen Sony headsets meer. Ik kan pech hebben, maar grappig is het toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiXX schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:21:
[...]

Ja, dat klopt maar ik heb het over het pre one tijdperk. Gewoon dagelijks gebruik toen alleen de 360 er nog was en de one alleen bestond in de hoofden van enkele MS executives.
Dat is dan ook het Pre-PS4 tijdperk. Hoe je het ook went of keert, "your argument is invalid."
Je mag wel balen dat je headset niet werkt, dat is nooit beloofd en het standpunt dat de communicatie bij Microsoft beter geregeld is, klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

WiXX schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:23:
[...]

Nou de communicatie die ik heb gelezen in December gaf aan dat ze bluetooth support in zouden bouwen voor draadloze headsets en dat die eind januari zou komen. Dat hebben ze inderdaad gedaan, maar nergens was het duidelijk dat ze bluetooth support zouden inbouwen voor alleen Sony producten.

Ik heb die PX4 gekocht met de informatie die ik had, dat er support zou komen eind januari. Blijkbaar ben ik weer te naief geweest.
Voor zover ik weet was er nooit sprake van een algemene support voor bluetooth headsets.

On a side note: uit ervaring weet ik dat in de praktijk ook moeilijk te realiseren is: vooral icm met echo cancellation en verschillende implementaties van de bluetooth standaarden is het een gigantische investering om te proberen alle headsets te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:29:
[...]

Dat is dan ook het Pre-PS4 tijdperk. Hoe je het ook went of keert, "your argument is invalid."
Je mag wel balen dat je headset niet werkt, dat is nooit beloofd en het standpunt dat de communicatie bij Microsoft beter geregeld is, klopt niet.
Dat blijft altijd een discussie over meningen dus lastig te voeren als iemand gelijk wilt hebben. In mijn ervaring is de communicatie van MS over de 360 zeker beter dan de communicatie van Sony over de PS4. Dat wou ik alleen aangeven.
Voor zover ik weet was er nooit sprake van een algemene support voor bluetooth headsets.

On a side note: uit ervaring weet ik dat in de praktijk ook moeilijk te realiseren is: vooral icm met echo cancellation en verschillende implementaties van debluetooth standaarden is het aan gigantische investering om te proberen alle headsets te ondersteunen.
Hmm, ik ging ervanuit dat bluetooth een standaard was waar geen moeite voor gedaan hoefde te worden. Dit wist ik niet.

[ Voor 28% gewijzigd door WiXX op 04-02-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
[...]

Ik heb zelf ook de PX4, maar geloof me chat via bluetooth werkt echt klote, hele slechte kwaliteit op de PC met 5 streepjes verbinding, ook heel veel geruis de hele tijd en statisch geluid, heb echt vanalles en nog wat geprobeerd maar niks laat de bluetooth chat goed werken, receiver etc op arm lengte maakt allemaal niet uit.

Dus gewoon dat chat kabeltje gebruiken, geeft ook betere kwaliteit chat door.

Helaas dacht ik dat bluetooth chat wel goed werkt, maar in iedergeval NIET op die PX4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

kesj schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:04:
Als ik de mic van mijn camera gebruik hoort iedereen mijn gamegeluid en woonkamergeluiden.
Schiet niet echt op dus.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

jnk1986 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Ik heb zelf ook de PX4, maar geloof me chat via bluetooth werkt echt klote, hele slechte kwaliteit op de PC met 5 streepjes verbinding, ook heel veel geruis de hele tijd en statisch geluid, heb echt vanalles en nog wat geprobeerd maar niks laat de bluetooth chat goed werken, receiver etc op arm lengte maakt allemaal niet uit.

Dus gewoon dat chat kabeltje gebruiken, geeft ook betere kwaliteit chat door.

Helaas dacht ik dat bluetooth chat wel goed werkt, maar in iedergeval NIET op die PX4.
Vreemd want het werkt perfect met mijn iphone

Edit: net nog even gechecked en kan me echt niet vinden in jouw bevindingen. Kraak helder geluid krijg ik door via bluetooth met mijn iphone als ik iemand bel. Super handig dat ik dan spraak harder en zachter kan zetten met knoppen op de headset inplaats dat ik weer naar het PS4 menu moet. Kan mijn mic makkelijker dempen etc. Ik zie alleen maar voordelen.

[ Voor 21% gewijzigd door WiXX op 04-02-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
WiXX schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:41:
[...]

Vreemd want het werkt perfect met mijn iphone
Ja dat kan best, ik heb officiele support site bezocht en ook daar merk je dat veel mensen problemen hebben met PC chat kwaliteit via Bluetooth.

Vooral in teamspeak merkte ik het grote verschil in kwaliteit want iedereen kon me niet goed verstaan en ook veel onderbrekingen/geruis etc.. echt jammer.

Het enige wat ik kan bedenken is dat me moederbord bluetooth chip niet zo geweldig is, maar ook via een bluetooth adapter krijg ik dezelfde problemen en beide geven mij volle signaalsterkte...

TB support zegt dat je maar een PC chat adapter cable moet kopen, maar wat heb je dan aan een WIREless headset? :S

Ach ja, misschien als ik een keer veel tijd heb alles nog eens uitzoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Alleen de Sony Headsets zouden ze gaan ondersteunen, geen 'third party' in ieder geval.

Hier de officiële quote:

What PS4 software features have been announced, but won’t be available at launch in North America?

Below is an overview of certain features that have been announced that will not be available when PS4 launches in North America.
Share controller via the internet to assist a friend
Suspend/Resume mode
Wireless Stereo Headsets support
Wireless Stereo Headset
Pulse Wired Stereo Headset
Pulse Wireless Stereo Headset Elite Edition

Bron: http://blog.us.playstatio...timate-faq-north-america/.

[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 04-02-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Alleen de Sony Headsets zouden ze gaan ondersteunen, geen 'third party' in ieder geval.

Hier de officiële quote:

What PS4 software features have been announced, but won’t be available at launch in North America?

Below is an overview of certain features that have been announced that will not be available when PS4 launches in North America.
Share controller via the internet to assist a friend
Suspend/Resume mode
Wireless Stereo Headsets support
Wireless Stereo Headset
Pulse Wired Stereo Headset
Pulse Wireless Stereo Headset Elite Edition
Ik ben blij dat mijn pulse elite nu eindelijk werkt. Deze had ik in september al aangeschaft en op de ps3 geprobeerd. De app die er toen bij was was zo goed als nutteloos. Ik hoop dat dat met de ps4 app en de nieuwe mobile app beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 23:32
de Turtle beach px22 blijft toch gewoon werken?
Deze heb ik onlangs gekocht namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-10 22:57
Ik heb veel netwerk problemen. Alleen nog via wifi geprobeerd, maar de verbinding met psn is vaak zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigF25 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:06:
de Turtle beach px22 blijft toch gewoon werken?
Deze heb ik onlangs gekocht namelijk
Als die voor de update werkte dan wel ja. Hierboven wordt een beetje een verkeerd beeld geschetst. Sony heeft afaik alleen ondersteuning voor de Sony Headsets toegevoegd en heeft niet 3rd party ondersteuning er uit gesloopt.

Dat WiXX de berichtgeving hierover van Sony (van voor de release nog notabene) niet goed heeft gelezen en daardoor voorlopig een chat kabeltje moet gebruiken is zonde maar toch echt zijn/haar eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 13:11
ha, net de update gedraaid, en m'n PS3 headset ( via een usb BT dongle , deze http://ic.tweakimg.net/ext/i/1317998194.jpeg ) werkt weer. Heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:02

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wel even het vermelden waard dat de Sony headsets die nu compatible zijn met firmware 1.60 geen bluetooth headsets zijn!
Volgens mij (wat ik begrepen heb) zijn er buiten de controlers om nog geen bluetooth apparaten te koppelen met de PS4.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrasher schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:12:
Wel even het vermelden waard dat de Sony headsets die nu compatible zijn met firmware 1.60 geen bluetooth headsets zijn!
Volgens mij (wat ik begrepen heb) zijn er buiten de controlers om nog geen bluetooth apparaten te koppelen met de PS4.
Mijn pulse elite gebruikt inderdaad een usb dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
mistervis007 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
[...]

En ja hoor ook hier is de game binnen.
Netjes van MM om toch uit leveren, misschien iets geleerd van de Saturn perikelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Chrasher schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:12:
Ah kijk, dank voor deze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nou ik heb zojuit de pulse elite aangesloten en hij geeft idd netjes aan dat er een headset is maar er komt geen geluid van de game uit. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
kbloem schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:12:
Nou ik heb zojuit de pulse elite aangesloten en hij geeft idd netjes aan dat er een headset is maar er komt geen geluid van de game uit. Iemand?
Settings-Sound and screen-Audio output settings-Output to headphones, all audio selecteren staat standaard op chat only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 17:15
Hmm die update naar 1.60 heeft om een andere reden m'n netwerk verbinding gefixt. Na eerst altijd foutcode NW-31162-3 te krijgen zegt ie nu netjes NAT type 3. Als ze die changelog nou eens iets uitgebreider maken, dan had ik misschien kunnen weten waar het aan lag.

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NAT 3 is niet veel beter hoor..
Het niet openen van poorten is het mogelijk het probleem.

Al moet ik toegeven dat mijn verbinding ook beter is geworden. Ik had voorheen regelmatig timeouts wat ervoor zorgde dat je van de fifa of battlefield server werd 'geknikkerd'.
Inmiddels geen last meer van maar heb ook de enige router instellingen aangepast, dus wellicht lag het ook daar aan.

[ Voor 62% gewijzigd door dutchgio op 04-02-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 18:30
Nou lekker onzinnige update. Mijn PS3 stereo headset en die van 2 andere vrienden brommen/piepen gigantisch in de part chat.

http://us.playstation.com...s-stereo-headset-ps3.html

Party chat is via de standaard mono headset wel beter geworden, voorheen hoorde je jezelf over de chat maar nu lekker helder en iets harder dan dat het was. Toch weer die mono plug mijn oor in dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-10 21:11
Iemand die hier alleen een microfoon aan de controller heeft zitten en het chatgeluid van vrienden via de normale speakers laat lopen? Zou graag vernemen welke microfoon je gebruikt en hoe je dit ingesteld hebt. Wil dit namelijk voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:17
Wow, Tomb Raider ziet er erg goed uit.
Heb de PS3 versie niet gespeeld, maar deze ziet er prima uit.
Ook snel even naar AC4 gekeken en 2 tellen gespeeld (moet helaas nog wat doen voor m'n werk vanavond), maar voor nu vind ik TR er mooier uit zien (maar daarvoor heb ik AC4 nog te weinig gespeeld).
Mijn audio loopt via optical (heb nog een pre hdmi receiver). Als ik die op DTS zet en dan Netflix kijk dan klinkt het vreemd. Via Dolby is het prima zoals het hoort. Klopt dit? (misschien vraag ik wel iets wat al tig keer is beantwoord).
Hij had iets stiller mogen zijn maar zodra je speelt valt het niet meer op, al met al heel tevreden (voor zover ik dat nu al kan zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Orpheo1975 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:16:
[...]

Settings-Sound and screen-Audio output settings-Output to headphones, all audio selecteren staat standaard op chat only.
Inmiddels al gevonden maar thanks 😊

Ligt het aan mij of is het geluid beter dan bij de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Fijn,

Mijn PS4 vandaag ge-update naar 1.60 heel de afond BF4 gespeeld harstikke leuk en zette mijn ps4 in standby. Spontaan gingtie aan en spuugtie de disc uit, en accepteerd hij geen discs meer.

Om de paar seconde hoor je de optische drive geluid maken alsof hij een disc probeert uit te werpen, dit blijft zich herhalen... Ik heb al de Ps4 helemaal van het stroom gehad maar dit lost niets op.

Meer mensen last van dit?

[ Voor 9% gewijzigd door ndonkersloot op 04-02-2014 22:18 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:16:
Fijn,

Mijn PS4 vandaag ge-update naar 1.60 heel de afond BF4 gespeeld harstikke leuk en zette mijn ps4 in standby. Spontaan gingtie aan en spuugtie de disc uit, en accepteerd hij geen discs meer.

Om de paar seconde hoor je de optische drive geluid maken alsof hij een disc probeert uit te werpen, dit blijft zich herhalen... Ik heb al de Ps4 helemaal van het stroom gehad maar dit lost niets op.

Meer mensen last van dit?
Heb ik ook gehad.
Schijnt een bekend probleem te zijn...
Even de ps4 rechtop neerzetten. Dan terwijl ie aan staat de stroom eraf, om m te forceren in herstelmodus en opnieuw op te laten starten.
Daarna zou het weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:22:
[...]

Heb ik ook gehad.
Even de ps4 rechtop neerzetten. Dan terwijl ie aan staat de stroom eraf, om m te forceren in herstelmodus en opnieuw op te laten starten.
Wow really, ga ik direct proberen!

Edit:
It's alivee!! Heel erg bedankt voor de tip, ik ging uit van het ergste.
Moet nog wel zeggen dat ik het enorm vreemd vind, ik had de PS4 plat, zet hem aan om te kijken of het nog is wat het geval was. Zette hem uit en rechtop en zette hem weer aan, problem solved. Lijkt toch echt een hardware issue dan, hoop niet dat het ooit terug komt of een keer ècht stuk gaat..

Hebben meerdere tweakers dit ervaren?

[ Voor 34% gewijzigd door ndonkersloot op 04-02-2014 23:02 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
PS update 1.60 fixed Party chat. Het werkt nu. Geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlast over 3 kwartier _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik denk niet dat je er om klokslag 12 uur bij kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:19:
[...]

Ik denk niet dat je er om klokslag 12 uur bij kan...
Haha was een beetje wishful thinking inderdaad. Ben heel benieuwd naar deze game. Hopelijk is ie even mooi als op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:58

The_Worst

Unox

Heb de eerste paar minuten gespeeld en de sfeer wordt perfect neergezet. Erg leuk! (en eng)

Waarschijnlijk zal het spel in Europa ergens tussen 2 en 4 vanmiddag beschikbaar zijn.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:22:
[...]

Heb ik ook gehad.
Je hoeft m echt niet rechtop te zetten hoor, gewoon even de stekker eruit als ie aan staat zodat ie daarna in safe mode opstart en de schijf gaat controleren, daarna moet ie het weer doen.

Het is trouwens een veel voorkomend probleem, heb het zelf al drie keer gehad ook.

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 05-02-2014 09:41 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 88 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan