Jongens ik heb een probleem, de afgelopen dagen heb ik ontdek dat de WIFI zeer slecht functioneert bij mij. Ik heb vorige week de NETGEAR R7000 router gekocht (nieuwste van het nieuwste), op de Iphone, Ipad, Mac Mini, TV enz. werkt het perfect!
Behalve op mijn Playstation 4! Ik heb een signaalsterkte van ong. 70% maar het signaal is erg onstabiel volgens mijn router vergeleken met alle andere apparaten. Ik heb mijn Playstation 4 toegevoegd aan mijn QoS maar zonder resultaat. Ik weet dat de speedtest van XMB erg onbetrouwbaar is, maar ik heb een andere site kunnen proberen (speedof.me) maar dan haal ik ook hooguit de 7 Mbps (download), terwijl mijn Mac mini opdezelfde plek 60 mbps haalt. (volle internet snelheid)
Mijn PS3 was destijds ook flut qua netwerkkaart, dus ben ik benieuwd hoe goed het bij jullie werkt? Wat halen jullie voor snelheid bij een bepaalde afstand in %.
Daarnaast is het voor mij niet mogelijk om een netwerkkabel te leggen..
EDIT: Mijn NAT-type is 2, Uiteindelijk ook gekeken naar de PS3, deze heeft 20% meer signaalsterkte bovenop de PS4. (PS3 heeft 100% waar de PS4 maar 80% haalt.)
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 01-02-2014 12:25
]