Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Ik heb er zelf geen last van... heb je de game al een keer opnieuw geinstalleerd?
Ja, heb ook de stappen doorgelopen met de initialisatie wat zo'n 2uur duurde.
Zojuist ok een twitter bericht naar PlaystationNL gestuurd maar dit is gewoon bagger. Heb je zo'n spel en een PS4 maar kan je niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilex schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Dus als ik het goed begrijp zorgt de mixamp pro ervoor dat je surround geluid krijgt op elke (dj) headset die je erop aansluit? Het lijkt mij ook dat een dj headset over het algemeen van betere kwaliteit is dus dan is dit ook een interessante optie. Thanks voor de tip!
Niet helemaal waar. Mijn Sony 7.1 headset (en mijn Monster DNA (PS4) ook, for that matter) geeft op mijn PS3 echt véél beter omgevingsgeluiden weer dan mijn professionele Technics DJ hoofdtelefoon. Andersom is mijn Technics weer veel beter geschikt voor het monitoren van een DJ mix en mixen an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Bram is altijd scherp.

Camera los gekocht bij Coolblue , zat geen houder bij , maar dat is voor mij niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ilex schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Dus als ik het goed begrijp zorgt de mixamp pro ervoor dat je surround geluid krijgt op elke (dj) headset die je erop aansluit? Het lijkt mij ook dat een dj headset over het algemeen van betere kwaliteit is dus dan is dit ook een interessante optie. Thanks voor de tip!
Ja maar de kwaliteit van je surround hangt uiteraard samen met de kwaliteit van je koptelefoon en het ontwerp ervan.
Je hebt open en gesloten type,s. En ik geloof dat modellen met een open ontwerp een zeer goed 3d geluid geven.
Deze schijnt heel goed te zijn: Sony MDR-MA900

En deze voor onder de 40 euro: Samson SR850

[ Voor 3% gewijzigd door Lomp op 29-01-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:50:
Heb je dat zelf getest of 'ergens gelezen/van iemand gehoord'? Ik heb AC IV via de US PS Store aangeschaft voor uiteindelijk €30, ik kan gewoon zonder internet spelen hoor. Net even internet uitgeschakeld op de PS4, zelfs kabeltje eruit gehaald voor de zekerheid. Kan gewoon de game starten en spelen.....
Zelf meegemaakt. Van de week nog toen PSN eruit lag voor onderhoud. Misschien dat het te maken heeft met het feit dat mijn console niet mijn primary console is (die van mijn broertje is dat, zodat hij ook de door mij gekochte content op zijn account kan spelen).

Overigens van een tweaker een logitech F540 overgekocht. Doet het prima op de PS4 (bass is ondermaats). Die is voor m'n broertje. Voor mezelf ben ik op zoek naar alleen een microfoon zodat ik mijn geluid gewoon over de 5.1 set kan laten lopen. Iemand die het hier voorelkaar heeft gekregen om ook de chat geluid over de speakers te krijgen ipv een koptelefoon?

[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 29-01-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
dangerpaki schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Zelf meegemaakt. Van de week nog toen PSN eruit lag voor onderhoud. Misschien dat het te maken heeft met het feit dat mijn console niet mijn primary console is (die van mijn broertje is dat, zodat hij ook de door mij gekochte content op zijn account kan spelen).
Ja dat is het, want dan kan je maar 15min spelen offline ofzo.
Maw als je alles op 1 console houdt en niet aan gamesharing doet, dan kan je gewoon offline.
Doe je aan gamesharing, dan zal je online moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Jup, heeft daarmee te maken ;) Anders zou je namelijk gewoon op meerdere PS4's een account kunnen delen door simpel internet uit te schakelen. Op de secondaire PS4 moet je verbonden zijn met internet, op je primary niet omdat die maar op één geactiveerd kan worden. Je kan ook enkel een andere PS4 als primair in te stellen door de oorspronkelijk handmatig via de PS4 te deactiveren. Daardoor is het dus niet noodzakelijk om verbonden te zijn met internet op de primaire :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:57:
[...]

Ja, heb ook de stappen doorgelopen met de initialisatie wat zo'n 2uur duurde.
Zojuist ok een twitter bericht naar PlaystationNL gestuurd maar dit is gewoon bagger. Heb je zo'n spel en een PS4 maar kan je niet spelen.
Heb je Fifa digitaal gekocht of op disc?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:26:
[...]

Heb je Fifa digitaal gekocht of op disc?
Via een disc.
Zo te zien is het een veelkomend probleem maar misschien dacht ik dat jullie al wat wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:48:
[...]

kan niet op alle sites, strenge filter hier..
http://forum.warthunder.com misschien hier eens in rondpluizen?
Toch eens beter kijken: ;)
http://forum.warthunder.c...9-war-thunder-update-137/

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-10 18:08
bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:57:
[...]

Niet helemaal waar. Mijn Sony 7.1 headset (en mijn Monster DNA (PS4) ook, for that matter) geeft op mijn PS3 echt véél beter omgevingsgeluiden weer dan mijn professionele Technics DJ hoofdtelefoon. Andersom is mijn Technics weer veel beter geschikt voor het monitoren van een DJ mix en mixen an sich.
Lomp schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:01:
[...]

Ja maar de kwaliteit van je surround hangt uiteraard samen met de kwaliteit van je koptelefoon en het ontwerp ervan.
Je hebt open en gesloten type,s. En ik geloof dat modellen met een open ontwerp een zeer goed 3d geluid geven.
Deze schijnt heel goed te zijn: Sony MDR-MA900

En deze voor onder de 40 euro: Samson SR850
Ik ga nog eens wat meer onderzoek doen, het blijkt toch niet zo eenvoudig als ik had gehoopt :) . In ieder geval bedankt voor de tips zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Het issue met geluid dat word uitgestuurd over HDMI & optical tegelijkertijd schijnt veel voor te komen:

http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Audio_Problems

Mensen die dit dus ook hebben, hopen dat Sony ervan op de hoogte is en hier een fix voor uitbrengen in de volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Ja ik heb ook het geluid over beide uitgangen, vind het wel ideaal want ik heb niet altijd de wireless koptelefoon op en op deze manier hoef ik niet steeds de instellingen te veranderen van hdmi naar optical en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

mijn iPhone PS4 app heeft de optie 2e scherm, alleen werkt dit niet bij mij, klopt dat, of doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

Ik kan niet in mijn vrienden lijst? En geen party starten?
Weet iemand wat er aan de hand is? .

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:09:
Ik kan niet in mijn vrienden lijst? En geen party starten?
Weet iemand wat er aan de hand is? .
Ik heb hetzelfde als ik naar vrienden ga dan blijft hij laden...
Ik kon wel online naar fifa ultimate team.
Hij geeft eroor E-82202301

Ik probeerde net naar de multiplayer van cod ghosts te gaan maar hij liep vast in het hoofdmenu toen ik multiplayer koos....

Ik vind wel dat als ze je laten betalen voor de multiplayer, deze dingen eigenlijk niet zouden moeten kunnen gebeuren....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

Ja leuk.. Straks beginnen de cod clanwars weer. Kunnen we niks.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Nergens last van. Kan gewoon online met Fifa en CoD. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net toch maar Injustice: Gods Amongs Us Ultimate Edition gedownload. Miste een fighting game en voor €25 via US Store kon ik em niet laten liggen ;)

Er is daar een flash sale aan de gang tot de 31e. Zitten meerdere kortingen op games. Zeker de moeite waard om even te kijken ;)

Vind het trouwens wel echt heel triest de EU Store hoor. De prijzen zijn al een stuk hoger (€69 tov $59) en dan komen er ook nog eens zo nu en dan kortingen die we missen.

[ Voor 50% gewijzigd door ASNNetworks op 29-01-2014 23:47 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:43:
Net toch maar Injustice: Gods Amongs Us Ultimate Edition gedownload. Miste een fighting game en voor €25 via US Store kon ik em niet laten liggen ;)

Er is daar een flash sale aan de gang tot de 31e. Zitten meerdere kortingen op games. Zeker de moeite waard om even te kijken ;)

Vind het trouwens wel echt heel triest de EU Store hoor. De prijzen zijn al een stuk hoger (€69 tov $59) en dan komen er ook nog eens zo nu en dan kortingen die we missen.
Yep, digitale europrijzen zijn hoger dan in de VS (niet vergeten: VS-prijs is zonder BTW, NL-prijs met BTW - maar dan is het verschil nog steeds $9).

Daarnaast is SCE Europa wel veel consistenter. Zo zijn de PlayStation Plus games in Europa altijd beduidend beter geweest dan in de Verenigde Staten. En in de VS missen ze op dit moment zelfs nog games, zoals War Thunder (die in Europa dus wel is te downloaden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:41:
[...]

Yep, digitale europrijzen zijn hoger dan in de VS (niet vergeten: VS-prijs is zonder BTW, NL-prijs met BTW - maar dan is het verschil nog steeds $9).

Daarnaast is SCE Europa wel veel consistenter. Zo zijn de PlayStation Plus games in Europa altijd beduidend beter geweest dan in de Verenigde Staten. En in de VS missen ze op dit moment zelfs nog games, zoals War Thunder (die in Europa dus wel is te downloaden!)
Ja, alleen vergeet je wel dat niet alle staten BTW hebben, en de staten die dat wel hebben is dat bij lange na niet zo hoog als hier. En al zou je BTW van 21% er boven op gooien dan kom je omgerekend uit op $71, wat omgerekend €51 is. Nog steeds bijna €20(!) goedkoper aangezien ze hier €69 kosten in de Store. Kijk het is logisch dat ze normaal alle producten die ze in EU verkopen puur de dollarteken omzetten naar EU, mede door belasting. Als je het zelf importeert kom je op het zelfde bedrag uit uiteindelijk. Alleen wat ze nu doen is er nog eens €10 bovenop gooien. Dan kom je een stuk duurder uit, zeker omdat €10 bovenop €59 een aardig percentage is.

Leuk die PS+ games, maar ik heb liever goedkopere games. Met dat verschil koop ik zo een extra game erbij. Bovendien is nog maar de vraag of dat ook voor de PS4 gaat gelden. Tot nu toe krijgen US en EU dezelfde titels bij PS+ voor de PS4. (Op de PS3/Vita is het PS+ aanbod wel beter, maar daar gaat het nu even niet om)

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 30-01-2014 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 20:11
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Je kan een virtuele credit card aanmaken vaak. Zijn genoeg diensten die dat aanbieden. Soort van credit card met tegoed erop. Of het gekoppeld kan worden met PS Store durf ik niet te zeggen, maar proberen kan altijd ;) Of vraag gewoon een credit card aan. De meeste banken geven die gewoon gratis uit. Zolang je oud genoeg bent om ermee om te gaan heb je weinig te vrezen lijkt me:p
Het is inmiddels gelukt om mijn netteller CC te koppelen aan me NL PSN. Nu dus nog maar een USA en een HK account aanmaken en daar ook deze CC aan koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:59:
[...]
Het is inmiddels gelukt om mijn netteller CC te koppelen aan me NL PSN. Nu dus nog maar een USA en een HK account aanmaken en daar ook deze CC aan koppelen.
En laat de goedkopere games maar komen ;)

Even nog over de headsets:
Ik had zelf een Turtle Beach PX4. Was er in het begin best tevreden, zeker voor die prijs. Echter viel mij één ding heel erg op: gekraak met bass. Naarmate ik het vaker gebruikte vond ik het steeds irritanter. Ik zette het vaak op EQ2 (bass booster), dan hoorde ik het heel erg. Deed ik het op EQ1 dan had ik er minder (dus nog wel een beetje) last van. Echter was het geluid dan heel erg plat. Vind het persoonlijk echt slecht dat zo'n headset een EQ stand heeft voor bass boost en vervolgens gaat kraken met bass.

Heb nu een Astro A50 in mn bezit en die is echt vele vele malen beter. Mag je natuurlijk ook wel verwachten wegens de hogere prijs. Maar voor mensen die een groter budget hebben dan de PX4, dan raad ik het je absoluut aan om het even te proberen. Bovendien is de bouwkwaliteit ook een stuk beter en ligt hij net wat lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-04 19:27
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Ik had zelf een Turtle Beach PX4. Was er in het begin best tevreden, zeker voor die prijs. Echter viel mij één ding heel erg op: gekraak met bass. Naarmate ik het vaker gebruikte vond ik het steeds irritanter. Ik zette het vaak op EQ2 (bass booster), dan hoorde ik het heel erg. Deed ik het op EQ1 dan had ik er minder (dus nog wel een beetje) last van. Echter was het geluid dan heel erg plat. Vind het persoonlijk echt slecht dat zo'n headset een EQ stand heeft voor bass boost en vervolgens gaat kraken met bass.

Heb nu een Astro A50 in mn bezit en die is echt vele vele malen beter. Mag je natuurlijk ook wel verwachten wegens de hogere prijs. Maar voor mensen die een groter budget hebben dan de PX4, dan raad ik het je absoluut aan om het even te proberen. Bovendien is de bouwkwaliteit ook een stuk beter en ligt hij net wat lekkerder.
Dank voor de tip, heb je nog meer headsets die compatible zijn met de ps4?
Ik schrok me kapot van de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baukie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Dank voor de tip, heb je nog meer headsets die compatible zijn met de ps4?
Ik schrok me kapot van de prijs!
ja de Turtle Beach PX4 haha. Die is voor de prijs wel een goede headset voor de PS4. Los dat het kraakte met bass bij mij, zat hij wel bomvol functies. Dolby 5.1, draadloos, compatible met de PS4 en bluetooth om met je smartphone te verbinden zodat je tijdens het gamen kon bellen. In die prijsklasse heeft het heel veel functies. Echter stoorde ik mij gewoon teveel aan het gekraak met de bass. Nu weet ik niet of de PX4 gewoon zo is, of dat het met mijn omgeving te maken heeft. Ik heb 2 modellen getest, beide gekraak. De PX4 maakt gebruik van 5Ghz voor draadloos geluid. Dit hoort juist storingsvrij te zijn omdat de meeste apparatuur op 2.4Ghz zit, bij de meeste mensen. Echter ben ik niet de meeste mensen:p Ik heb 2 smartphones, 2 laptops en een iPad via 5Ghz draaien allemaal in een straal van 3-4 meter.

De A50 maakt gebruik van 5.8Ghz. Weet dus niet of dat gekraak vanwege de frequentie komt, of puur omdat de speakertjes in de PX4 gewoon crappy zijn...

Mijn tip: haal een PX4 via bol.com. Je krijgt het morgen in huis, test het even en je weet of het voor jou werkt. Zo niet stuur je het binnen 30 dagen terug. Zolang je alles origineel behoud en terug stuurt mag je het gewoon testen bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:15
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:36:
Tip voor wie Tomb Raider Definitive Edition wilt aanschaffen!

Via de HK PS Store is de game 338 HK Dollar. Dit is omgerekend €31-32.
Ik kom zelf regelmatig in HK en weet dat daar bijna alles goedkoper is (geen tax).
Heb er alleen niet aangedacht om te kijken voor een HK PSN.

Thanks for reminding me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
flam schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:
[...]

Ik kom zelf regelmatig in HK en weet dat daar bijna alles goedkoper is (geen tax).
Heb er alleen niet aangedacht om te kijken voor een HK PSN.

Thanks for reminding me 8)7
En dan? Moet je een HK PSN aanmaken?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:27:
[...]

ja de Turtle Beach PX4 haha. Die is voor de prijs wel een goede headset voor de PS4. Los dat het kraakte met bass bij mij, zat hij wel bomvol functies. Dolby 5.1, draadloos, compatible met de PS4 en bluetooth om met je smartphone te verbinden zodat je tijdens het gamen kon bellen. In die prijsklasse heeft het heel veel functies. Echter stoorde ik mij gewoon teveel aan het gekraak met de bass. Nu weet ik niet of de PX4 gewoon zo is, of dat het met mijn omgeving te maken heeft. Ik heb 2 modellen getest, beide gekraak. De PX4 maakt gebruik van 5Ghz voor draadloos geluid. Dit hoort juist storingsvrij te zijn omdat de meeste apparatuur op 2.4Ghz zit, bij de meeste mensen. Echter ben ik niet de meeste mensen:p Ik heb 2 smartphones, 2 laptops en een iPad via 5Ghz draaien allemaal in een straal van 3-4 meter.

De A50 maakt gebruik van 5.8Ghz. Weet dus niet of dat gekraak vanwege de frequentie komt, of puur omdat de speakertjes in de PX4 gewoon crappy zijn...

Mijn tip: haal een PX4 via bol.com. Je krijgt het morgen in huis, test het even en je weet of het voor jou werkt. Zo niet stuur je het binnen 30 dagen terug. Zolang je alles origineel behoud en terug stuurt mag je het gewoon testen bij hun.
Dank voor de tip!
ben eigenlijk opzoek naar een headset onder de €100.

Kun je me ook een voorbeeld geven hoe jij jouw px4 had aangesloten?
moet ik alleen die 3,5mm pen in de controller drukken of moet het via de usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Heb zelf een PX4 en van het gekraak wat jij hierboven vertelt heb ik zelf geen last van. Heb geen andere apparaten over de 5GHZ lopen, misschien dat daar veel mee te maken heeft.

Voor de rest vind ik het echt een super headset!! Heb er al vele uurtjes mee gegamed (BF4 + Killzone)

Ook BF4 online met chatfunctie. Wel vroeg ik me af wanneer de update komt zodat het kabeltje tussen de headset en de controller niet meer vereist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baukie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Dank voor de tip!

Tuurlijk.

De PX4 heeft een kleine receiver erbij zitten. Deze sluit je aan via een optische kabel aan op de PS4. USB zit erbij puur voor stroom. Die kan je aansluiten op de PS4 of gewoon een stroomadapter van een smartphone bijv. Al het geluid gaat enkel via de optische kabel. De PX4 headset is dan draadloos verbonden met de receiver. Voor chat zit er een kabeltje bij die je tussen de DualShock 4 en de PX4 headset aansluit. 100% draadloos is het nu dus nog niet. Sony gaf aan met een update te komen voor bluetooth headsets (zoals de PS3 kan). Dan kan je het dus via bluetooth aanmelden op de PS4 voor chat en is het 100% draadloos.

Ik heb thuis zelf een TV met optical passthrough en een Logitec Z5500 met optische aansluiting.Ik wilde graag de PX4 gebruiken voor niet alleen mn PS4, maar ook mn TV zelf, AppleTV en X360. En dat kan ook omdat de receiver zowel optical in en out heeft, dus passthrough. Heb de PS4, AppleTV, X360 allemaal HDMI aangesloten op mn TV. Vanuit mn TV gaat een optische kabel naar de optical in van de PX4 receiver, en vanuit de optical out een kabel naar mn Z5500. Zo kan ik het voor al mn apparaten gebruiken én on the fly wisselen tussen PSX4 en mn Logitec Z5500.

Zo heb ik het ook op mn Astro A50, die heeft ook optical in en out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:58
Ik heb hier laatst ergens iets gelezen over Music Unlimited maar weet niet meer of het in dit topic was en ik vind het niet terug. Het ging over een aanbod van Music Unlimited voor 3 mmanden aan 3 euro/maand. Weet iemand of dit aanbod nog geldig is want ik vind het nergens terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
botech schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:51:
Ik heb hier laatst ergens iets gelezen over Music Unlimited maar weet niet meer of het in dit topic was en ik vind het niet terug. Het ging over een aanbod van Music Unlimited voor 3 mmanden aan 3 euro/maand. Weet iemand of dit aanbod nog geldig is want ik vind het nergens terug?
Via de Sony store:

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/cid=IP9100-NPIA09003_00-CC003DEPREMIUM90

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botech schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:51:
Kreeg gister nog een mailtje dat het nog 2 dagen geldig is. Vorige week 20x geprobeerd, kreeg elke keer een error. Dacht laat maar fuck it. Toen kreeg ik gister een mail met een link erin, via dat link lukte het wel :)

http://click.playstationm...1039992cddd75acdce3e38e60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:53
hoe komen jullie aan dat kabeltje tussen de headset en controller? ik ben er al even naar op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:54:
hoe komen jullie aan dat kabeltje tussen de headset en controller? ik ben er al even naar op zoek
Bij mijn PX4 zat deze er standaard bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:50:
[...]

Tuurlijk.

De PX4 heeft een kleine receiver erbij zitten. Deze sluit je aan via een optische kabel aan op de PS4. USB zit erbij puur voor stroom. Die kan je aansluiten op de PS4 of gewoon een stroomadapter van een smartphone bijv. Al het geluid gaat enkel via de optische kabel. De PX4 headset is dan draadloos verbonden met de receiver. Voor chat zit er een kabeltje bij die je tussen de DualShock 4 en de PX4 headset aansluit. 100% draadloos is het nu dus nog niet. Sony gaf aan met een update te komen voor bluetooth headsets (zoals de PS3 kan). Dan kan je het dus via bluetooth aanmelden op de PS4 voor chat en is het 100% draadloos.

Ik heb thuis zelf een TV met optical passthrough en een Logitec Z5500 met optische aansluiting.Ik wilde graag de PX4 gebruiken voor niet alleen mn PS4, maar ook mn TV zelf, AppleTV en X360. En dat kan ook omdat de receiver zowel optical in en out heeft, dus passthrough. Heb de PS4, AppleTV, X360 allemaal HDMI aangesloten op mn TV. Vanuit mn TV gaat een optische kabel naar de optical in van de PX4 receiver, en vanuit de optical out een kabel naar mn Z5500. Zo kan ik het voor al mn apparaten gebruiken én on the fly wisselen tussen PSX4 en mn Logitec Z5500.

Zo heb ik het ook op mn Astro A50, die heeft ook optical in en out.
super verhelderend! enorm bedankt!

heb je ook ervaring met tritton headsets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:53
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:59:
[...]

Bij mijn PX4 zat deze er standaard bij..
MMM dan thuis maar is zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Uit het aanbiedingentopic:
Resinman schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:05:
TOT € 50 RETOUR OP DE TURTLE BEACH P11, PX22 OF PX51 GAMING HEADSET

link

Van 18 november 2013 tot en met 31 januari 2014 ontvangt u bij aankoop van een van de deelnemende Turtle Beach headsets tot € 50 retour op uw bankrekening!

De terugbetaling vindt uitsluitend plaats op een van onderstaande Turtle Beach modellen:
•Terugbetaling van € 10 bij aankoop van een Turtle Beach Ear Force P11 (EAN 0731855021376, EAN 0731855022366)
•Terugbetaling van € 20 bij aankoop van een Turtle Beach Ear Force PX22 (EAN 0731855032303)
•Terugbetaling van € 50 bij aankoop van een Turtle Beach Ear Force PX51 (EAN 0731855032914)

Enkel bovenstaande headsets die zijn gekocht binnen de actieperiode bij onderstaande, aan deze actie deelnemende winkelpunten komen in aanmerking voor deze terugbetaling:
•In België: FNAC
•In Nederland: Media Markt en Saturn

Mediamarkt:

TURTLE BEACH Ear Force P11 - 44,94 - 10 = 34,94
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,488154,376151.html

TURTLE BEACH Ear Force PX22 - 59,99 - 20 = 39,99
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,488154,847629.html

TURTLE BEACH Ear Force PX51 - 281,94 - 50 = 231,94
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,488154,847623.html

Let op! Maak een kopie van het aankoopbewijs van de betreffende Turtle Beach headset, gedateerd tussen 18 november 2013 en 31 januari 2014, dus nog 2 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Lomp schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:07:
Ja ik heb ook het geluid over beide uitgangen, vind het wel ideaal want ik heb niet altijd de wireless koptelefoon op en op deze manier hoef ik niet steeds de instellingen te veranderen van hdmi naar optical en andersom.
Zou makkelijk zijn als je gewoon 3 opties had:

hdmi
optical
beide

Dan is iedereen tevreden :+

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:27:
[...]

Ik heb de px4 ook al een aantal weken. Totaal geen last van gekraak. Vind het een prima headset. Zit comfortabel en het geluid is prima.
Zou mooi zijn als de ps4 update er komt zodat het kabeltje naar de controller ook eruit kan voor chat.
baukie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Dank voor de tip!

De zender zit met usb aan de ps4. Dat is alleen voor de stroomvoorziening. Verder zit er een optisch kabeltje van de zender naar de ps4. Dat is voor game audio.

Het kabeltje van de headset naar de controller is voor voice chat. Als er een ps4 update komt die bluetooth ondersteund voor voice chat dan kan dat ook draadlooos naar px4.

[ Voor 39% gewijzigd door riotrick op 30-01-2014 12:38 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Lomp schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:07:
Ik heb precies hetzelfde inderdaad, ik hoop niet dat dit een bug is :D

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik zag Tomb Raider net liggen bij de Bart Smit, dus die heb ik maar meteen meegenomen. Jammer genoeg pas vanavond tijd om er aan te beginnen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Euphanasia schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:47:
[...]

Ik heb precies hetzelfde inderdaad, ik hoop niet dat dit een bug is :D
Dat is het dus wel, je hoort gewoon in te kunnen stellen dat je geen geluid wilt uitsturen over zowel HDMI als optical, kan bij de PS3 ook en dat werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
voxxel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:54:
Ik zag Tomb Raider net liggen bij de Bart Smit, dus die heb ik maar meteen meegenomen. Jammer genoeg pas vanavond tijd om er aan te beginnen.
Tof, ik wil die game ook kopen maar denk dat ik wacht en hem tweedehands koop. Wat heb je er voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp

Ik zou als ik jou was de px4 opsturen onder garantie, want er is bij mij met bass boost geen gekraak.
Wat je hebt is dus niks anders dan een kapotte speaker/speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lomp schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:27:
[...]
Ik zou als ik jou was de px4 opsturen onder garantie, want er is bij mij met bass boost geen gekraak.
Wat je hebt is dus niks anders dan een kapotte speaker/speakers.
Lijkt me sterk dat ik er 2 heb die beide gekraak vertoonden bij bass. Ik hoor het niet bij games zoals BF4 en Killzones. Ik hoor het heel erg bij NBA2K14 (urban soundtracks) en op de X360 met GTA V. Bij Assassins Creed hoorde ik het ook bij bepaalde dingen zoals menu geluiden of game sounds.

Maargoed, ik heb de A50 voor een hele mooie prijs (koste me uiteindelijk niks extra's tegenover de PX4), daar is de bass heel diep en helder. Bovendien werkt die wel 100% draadloos met de PS4, ook chat.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 30-01-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Tof, ik wil die game ook kopen maar denk dat ik wacht en hem tweedehands koop. Wat heb je er voor betaald?
De volle mep, Bart Smit kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Lijkt me sterk dat ik er 2 heb die beide gekraak vertoonden bij bass. Ik hoor het niet bij games zoals BF4 en Killzones. Ik hoor het heel erg bij NBA2K14 (urban soundtracks) en op de X360 met GTA V. Bij Assassins Creed hoorde ik het ook bij bepaalde dingen zoals menu geluiden of game sounds.

Maargoed, ik heb de A50 voor een hele mooie prijs (koste me uiteindelijk niks extra's tegenover de PX4), daar is de bass heel diep en helder. Bovendien werkt die wel 100% draadloos met de PS4, ook chat.
Ik zal vanavond eens wat bass heavy tracks gaan luisteren dan. Ik speel BF4 en hier hoor ik inderdaad helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-10 18:08
Is er een speciale reden dat de meeste hier een PX4 aanschaffen en niet bijvoorbeeld de PX5? De prijzen zijn nagenoeg gelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
het kabeltje voor ps4 chat ontbreekt bij de px5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
bram1984 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:45:
[...]

De volle mep, Bart Smit kennende.
Jep 60€
Ilex schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:48:
Is er een speciale reden dat de meeste hier een PX4 aanschaffen en niet bijvoorbeeld de PX5? De prijzen zijn nagenoeg gelijk..
De PX5 ondersteunt alleen 2,4ghz en stoort dus veel sneller dan de 5ghz van de PX4.

[ Voor 49% gewijzigd door voxxel op 30-01-2014 14:14 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Mocht er iemand zo aardig zijn om een NL'se walkthrough te willen maken om games vanuit de NA store te kunnen kopen en dan op je EU account te kunnen spelen zal dit zeer gewaardeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
wildcardxl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:16:
Mocht er iemand zo aardig zijn om een NL'se walkthrough te willen maken om games vanuit de NA store te kunnen kopen en dan op je EU account te kunnen spelen zal dit zeer gewaardeerd worden.
Niet zo heel moeilijk.
Maak een 2e account aan, maar bij regio selecteer je US.
Zodra er gevraagd wordt voor een adres, geef je gewoon een random adres op die je bijvoorbeeld via http://nl.fakenamegenerator.com/ genereert.

Als dit gedaan is, moet je (terwijl je ingelogd bent op je US account), jou PS4 instellen als primary PS4 voor dit account.
En klaar!

Als je nu aankopen doet via de US account, zul je deze gewoon kunnen gebruiken met je main account.

Wel een kanttekening; DLC werkt alleen op een game uit dezelfde region. Dus als je een game aanschaft via je US account, zal alleen DLC die je aanschaft via je US account werken en visa versa (Wel kun je de DLC gewoon gebruiken op je EU account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
voor de mensen die wat meer willen lezen.
http://www.psonly.nl/spec...PX4_-_PS4-headset_review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Laatst online: 01-10 21:23
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Ik heb het juist wel bij BF4. Bij ieder granaatinslag of andere zware dreunen hoor ik wat gekraak. Schoten zijn daarentegen wel zeer scherp zoals ook de omgevingsgeluiden. Fifa 14 klinkt ook verder wel goed.

Ik heb het ook nog even in Vidzone getest en wat lekkere hiphop nummers geluisterd maar geen gekraak te bekennen.

Is de Astro echt zo veel beter? Ik vind het toch wel weer een risico dat ik straks €140 extra uit ga geven voor een koptelefoon die iets beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Olivinio schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:04:
[...]

Ik heb het juist wel bij BF4. Bij ieder granaatinslag of andere zware dreunen hoor ik wat gekraak. Schoten zijn daarentegen wel zeer scherp zoals ook de omgevingsgeluiden. Fifa 14 klinkt ook verder wel goed.

Ik heb het ook nog even in Vidzone getest en wat lekkere hiphop nummers geluisterd maar geen gekraak te bekennen.

Is de Astro echt zo veel beter? Ik vind het toch wel weer een risico dat ik straks €140 extra uit ga geven voor een koptelefoon die iets beter is.
Zou zeggen bestel het via bol.com ofzo om te testen. Voldoet het niet aan jouw wensen, dan stuur je het terug. Hou alles netjes in de verpakking, plastic etc en bol.com doet er niet moeilijk over. Heb dat zelf ook gedaan, vooraf even gebeld en ze zeggen ja geen probleem. Zolang alles verkooppaar is is het geen probleem. Tja, wet voor koop op afstand is er niet voor niks :)

Bestellen met achteraf betalen en je hebt niks te verliezen.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 30-01-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Laatst online: 01-10 21:23
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Zou zeggen bestel het via bol.com ofzo om te testen. Voldoet het niet aan jouw wensen, dan stuur je het terug. Hou alles netjes in de verpakking, plastic etc en bol.com doet er niet moeilijk over. Heb dat zelf ook gedaan, vooraf even gebeld en ze zeggen ja geen probleem. Zolang alles verkooppaar is is het geen probleem. Tja, wet voor koop op afstand is er niet voor niks :)

Bestellen met achteraf betalen en je hebt niks te verliezen.
Dat is op zich een goed idee, het probleem alleen is dat ik de headset via Marktplaats heb gekocht. Er zat verder ook geen bon bij.

Er blijven dan twee opties over: uitzoeken wat het probleem kan zijn (frequentie enz) omdat het alleen bij BF4 opspeelt en anders verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik post het volgende bericht in dit topic omdat ik de financiële situatie van Sony relevant vindt in een discussie topic. Persoonlijk hecht ik veel waarde aan het feit dat bedrijven waar ik producten van aanschaf gezond zijn. In mijn ogen zijn services en garanties beter gewaarborgd bij een "gezond" bedrijf dan bij een die serieus financiële problemen heeft.

Sony blijft ondanks het succes van de PS4 toch behoorlijk in de problemen zitten..... Vorig jaar hebben we kunnen lezen dat krediet beoordelaar Fitch het bedrijf Sony als totaal flink afwaardeerde. Geheel afzonderlijke hier van komt beoordelaar Moody's hier met de "junk status" nog eens overheen....
De kredietwaardigheid van fabrikant Sony is door kredietbeoordelaar Moody's verlaagd naar de zogenaamde 'junkstatus'. De waardering is gewijzigd van niveau Baa3 naar niveau Ba1, wat betekent dat de kredietwaardigheid een flinke deuk oploopt. Eerder verlaagde Fitch Ratings de beoordeling ook al.

.......

Hoewel Sony's PlayStation 4 voor recordverkopen heeft gezorgd, blijkt dit succesverhaal niet op te gaan voor de producten van andere afdelingen van de Japanse fabrikant. Zo bleek Sony's marktaandeel in het verscheepte aantal TV's het afgelopen kwartaal te zijn gedaald van 8,1 procent naar 7,5 procent. Ook Sony's camera-apparatuur heeft het zwaar te verduren door hevige concurrentie.

Analist Junya Ayada verklaarde op de daling van Sony's kredietwaardigheid dat dit mogelijk te maken heeft met de moeizame verkoop rondom de afgelopen feestdagen.
Bron: Techzine

Ondanks het succes van de PS4 begint Sony als totaal bedrijf steeds meer in de problemen te komen, ik vraag me oprecht hoe lang Sony als concern op deze manier door kan blijven gaan. Aangezien Sony meerdere divisies heeft kan het wel eens flink in de financiële problemen komen. Immers, een goed paard kan niet op één been lopen. Laat dit ene been nu net de succesvolle PS4 afdeling zijn. Om een vergelijking met het Hollandse Philips te maken, Het is niet voor niets dat Philips een aantal jaar geleden heeft besloten om te stoppen met de audio/tv tak. Als Sony niet een dergelijke keuze gaat maken kan de hele PS4 divisie wel eens het slachtoffer worden van het totaal concern beleid. Het zou dan ook erg jammer zijn wanneer de winsten van de komende jaren die uit de PS4-tak wordt gehaald niet gebruikt kan worden om in de toekomst investeren in nieuwe PS4 technieken, diensten of games.

Natuurlijk het feit dat de Playstation divisie positief resultaat draait is erg mooi maar is dit voldoende om de investeringen die nodig zijn om producten als de PS4 te ondersteunen (met alle gelden die nodig zijn om het gat van het concerntotaal op te vullen)

Of te wel, wordt de succes van de PS4 niet gebruikt om Sony als totaal bedrijf overeind te houden? Zal dit niet van invloed zijn op investeringen die Sony de komende jaren moet doen om de PS4 aantrekkelijk te houden? Feit is dat bedrijven met een "junk status" moeite hebben de financiering rond te krijgen. Is het daarom niet zo dat de kans dat deze situatie Sony's Playstation afdeling ook gaat treffen behoorlijk reëel is?

Zou Sony de Playstation afdeling bijvoorbeeld moeten verzelfstandigen? Het geld wat hier bij vrij komt kan dan bijvoorbeeld worden gebruikt om de andere divisies te redden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
zoals uniciteit al aanhaalde in het ps4 vs xbox topic heeft Sony de afgelopen jaren al een hele inhaalslag weten te maken op het financiële vlak. Ik maak me dan ook geen zorgen over de toekomst van Sony noch over het feit of de ps divisie word gebruikt om het bedrijf op de been te houden.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:00
Cassiuskleij schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:44:
zoals uniciteit al aanhaalde in het ps4 vs xbox topic heeft Sony de afgelopen jaren al een hele inhaalslag weten te maken op het financiële vlak. Ik maak me dan ook geen zorgen over de toekomst van Sony noch over het feit of de ps divisie word gebruikt om het bedrijf op de been te houden.
Ik maak mij daar ook niet zoveel zorgen over.
Sony Computer Entertainment is een apart bedrijf dat gelieerd is aan Sony Corporation.
Dat wil niet meteen zeggen dat als het moederbedrijf het slecht heeft, SCE het ook slecht heeft.
Zolang SCE niet afhankelijk is van Sony Corp voor financiering van R&D, dan is er niets aan de hand.
edit:
Aandeelhouders zijn blijkbaar ook niet zo bezorgd, het aandeel Sony Corp is een paar cent gestegen in waarde. bron

[ Voor 11% gewijzigd door Meekoh op 30-01-2014 18:00 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Sony zal zijn PS afdeling zeker niet afstoten, omdat dit voor hun een groot prestige onderdeel is dat ook nog eens veel inkomsten genereerd en hun naam hoog houdt. Los daarvan zie ik Sony niet zo snel in de "echte" problemen komen. Sony is een multinational, er zijn landen waar men economisch dusdanig achteruit is gegaan, dat die divisies dat flink merken, maar dit word weer aangevuld door divisies waar de stijgende lijn weer is ingezet en dus meer inkomsten worden gegenereerd. Sony zou er ook goed aan doen om zijn smartphones wat meer aan te bieden op de Amerikaanse markt. Ze zijn er wel verkrijgbaar, maar het is mondjesmaat, en de vraag is naar mijn weten behoorlijk als ik zo om mij heen lees. Ook is de PS4 dusdanig populiar, dat men snel genijgd is om meer Sony producten in huis te halen zodra ze de PS4 hebben staan. Het succes van de PS4 zal men binnen andere takken van Sony, o.a. TV's en geluidsapparatuur, dan ook zeker merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:
Ik post het volgende bericht in dit topic omdat ik de financiële situatie van Sony relevant vindt in een discussie topic. Persoonlijk hecht ik veel waarde aan het feit dat bedrijven waar ik producten van aanschaf gezond zijn. In mijn ogen zijn services en garanties beter gewaarborgd bij een "gezond" bedrijf dan bij een die serieus financiële problemen heeft.

Sony blijft ondanks het succes van de PS4 toch behoorlijk in de problemen zitten..... Vorig jaar hebben we kunnen lezen dat krediet beoordelaar Fitch het bedrijf Sony als totaal flink afwaardeerde. Geheel afzonderlijke hier van komt beoordelaar Moody's hier met de "junk status" nog eens overheen....

[...]

Bron: Techzine

Ondanks het succes van de PS4 begint Sony als totaal bedrijf steeds meer in de problemen te komen, ik vraag me oprecht hoe lang Sony als concern op deze manier door kan blijven gaan. Aangezien Sony meerdere divisies heeft kan het wel eens flink in de financiële problemen komen. Immers, een goed paard kan niet op één been lopen. Laat dit ene been nu net de succesvolle PS4 afdeling zijn. Om een vergelijking met het Hollandse Philips te maken, Het is niet voor niets dat Philips een aantal jaar geleden heeft besloten om te stoppen met de audio/tv tak. Als Sony niet een dergelijke keuze gaat maken kan de hele PS4 divisie wel eens het slachtoffer worden van het totaal concern beleid. Het zou dan ook erg jammer zijn wanneer de winsten van de komende jaren die uit de PS4-tak wordt gehaald niet gebruikt kan worden om in de toekomst investeren in nieuwe PS4 technieken, diensten of games.

Natuurlijk het feit dat de Playstation divisie positief resultaat draait is erg mooi maar is dit voldoende om de investeringen die nodig zijn om producten als de PS4 te ondersteunen (met alle gelden die nodig zijn om het gat van het concerntotaal op te vullen)

Of te wel, wordt de succes van de PS4 niet gebruikt om Sony als totaal bedrijf overeind te houden? Zal dit niet van invloed zijn op investeringen die Sony de komende jaren moet doen om de PS4 aantrekkelijk te houden? Feit is dat bedrijven met een "junk status" moeite hebben de financiering rond te krijgen. Is het daarom niet zo dat de kans dat deze situatie Sony's Playstation afdeling ook gaat treffen behoorlijk reëel is?

Zou Sony de Playstation afdeling bijvoorbeeld moeten verzelfstandigen? Het geld wat hier bij vrij komt kan dan bijvoorbeeld worden gebruikt om de andere divisies te redden.
En zo hebben we allen onze voorkeuren. Ik koop liever helemaal niets bij een bedrijf dat zijn klanten op elke mogelijke manier probeert uit te buiten en zijn strategie 180 graden omgooit omdat de consument blijkbaar niet zo achterlijk is als gedacht. Zo vind ik het aan de kant van Sony weer jammer dat ze, zo vlak voor de update ter ondersteuning van oude headsets, een nieuwe 7.1 headset op de markt brengt alsof deze wezenlijk verschilt van de PS3 headsets. Das gelukkig maar 1 ding en die update gaat als het goed is nog steeds komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Valt wel mee hoor:
Naoki Fujiwara, an equities fund manager at Shinkin Asset Management Co., also said the company may face difficulties if it tries to raise capital overseas, but added that the financing issue may not be a major problem in Japan where borrowing costs are still very cheap.

“Japanese banks are still tripping over themselves to lend money, as the domestic demand situation is weak,” he said. “For a household name like Sony, this is not going to change.”

Sony said it doesn’t expect any financing problems following Moody’s downgrade.

Maki Hanatate, Moody’s senior credit officer, also cited good relations with lenders as a reason why Sony is unlikely to face any immediate trouble to raise money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield 3.5 heeft ook weer een patch gehad, aldus mijn ps4..
Nog geen changelog kunnen vinden. Misschien wordt het eindelijk wat beter... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan Sony eenvoudig counteren door 150 dollar aan PSN games weg te geven aan eenieder die zijn XboX 360 bij Sony inlevert. Kost ze vrij weinig, maar is wel een leuke slag die Sony daarmee zou kunnen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Niet echt een geode deal, volgens mij levert een PS3 eventueel met wat games al snel 250 + euro op?

Vooral de nieuwer slims en super slims zie ik nog voor aardige prijzen op marktplaats weggaan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:46:
[...]

Dat kan Sony eenvoudig counteren door 150 dollar aan PSN games weg te geven aan eenieder die zijn XboX 360 bij Sony inlevert. Kost ze vrij weinig, maar is wel een leuke slag die Sony daarmee zou kunnen slaan.
Ik hoop zelf eerder dat Sony zich niet verlaagt tot dit soort fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bullet NL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:Of te wel, wordt de succes van de PS4 niet gebruikt om Sony als totaal bedrijf overeind te houden? Zal dit niet van invloed zijn op investeringen die Sony de komende jaren moet doen om de PS4 aantrekkelijk te houden? Feit is dat bedrijven met een "junk status" moeite hebben de financiering rond te krijgen. Is het daarom niet zo dat de kans dat deze situatie Sony's Playstation afdeling ook gaat treffen behoorlijk reëel is?
Ten eerste is het niet het succes van de PS4 dat Sony omhoog houdt want de gaming divisie van Sony maakt al jaren winst (ook al ten tijde van de PS3), en dan niet een beetje winst of "net uit de rode cijfers" maar flink winst. Sony zal om die reden de Playstation divisie als een van de allerlaatsten verkopen, de meeste bedrijven beginnen afdelingen af te stoten die juist het slechts draaien.

Sony heeft een vrij duidelijke visie neer gezet wat ze met het merk Playstation gaan doen de komende jaren, o.a. met de introductie van Playstation Now had je kunnen lezen dat Sony juist zijn Playstation divisie gaat uitbreiden naar andere afdelingen zoals TV's en telefoons (Playstation Now wordt geïntegreerd/embedded met/op die devices).

Je merkt aan alles dat Sony bezig is Playstation een van zijn belangrijkste pijlers te maken en dan een pijler die steeds belangrijker en geïntegreerd raakt met de andere afdelingen (met name TV, Smartphone, Tablet markt). Hierdoor lijkt het mij vrij zeker dat Sony de Playstation afdeling niet gaat verkopen/afstoten/onafhankelijk maken want dat staat lijnrecht op de visie die ze voor de komende jaren hebben uitgestippeld. Dan denk ik eerder dat de xbox divisie door Microsoft verkocht gaat worden die past totaal niet bij de bedrijfscultuur van Microsoft... sterker nog ik denk dat Nintendo nog eerder een nieuwe eigenaar krijgt dan dat Sony zijn Playstation divisie afstoot.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 30-01-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:09
Ik heb eergisteren NBA 2k14 gekocht via de store. Hij is gedownload en bezig te installeren.
Echter duurt het installeren zoo lang. Na 5 uurtjes is die pas op de helft. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 22:56
Voor het geval het hier nog niet gepost was, vanmiddag heb ik Tomb Raider Def. voor PS4 voor 34,95 gekocht bij MM Maastricht.
Laagste prijs die ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
StrayDog schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:40:
Voor het geval het hier nog niet gepost was, vanmiddag heb ik Tomb Raider Def. voor PS4 voor 34,95 gekocht bij MM Maastricht.
Is dit voor alle MM vestigingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 22:56
Nee alle MM bepalen per vestiging hun eigen prijzen, op de webshop kost hij 59,95 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat is wel heel goedkoop, hoeveel uren gameplay zit er in Tomb Raider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 23:28
Chaoss schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:37:
[...]

Ten eerste is het niet het succes van de PS4 dat Sony omhoog houdt want de gaming divisie van Sony maakt al jaren winst (ook al ten tijde van de PS3), en dan niet een beetje winst of "net uit de rode cijfers" maar flink winst. Sony zal om die reden de Playstation divisie als een van de allerlaatsten verkopen, de meeste bedrijven beginnen afdelingen af te stoten die juist het slechts draaien.

Sony heeft een vrij duidelijke visie neer gezet wat ze met het merk Playstation gaan doen de komende jaren, o.a. met de introductie van Playstation Now had je kunnen lezen dat Sony juist zijn Playstation divisie gaat uitbreiden naar andere afdelingen zoals TV's en telefoons (Playstation Now wordt geïntegreerd/embedded met/op die devices).

Je merkt aan alles dat Sony bezig is Playstation een van zijn belangrijkste pijlers te maken en dan een pijler die steeds belangrijker en geïntegreerd raakt met de andere afdelingen (met name TV, Smartphone, Tablet markt). Hierdoor lijkt het mij vrij zeker dat Sony de Playstation afdeling niet gaat verkopen/afstoten/onafhankelijk maken want dat staat lijnrecht op de visie die ze voor de komende jaren hebben uitgestippeld. Dan denk ik eerder dat de xbox divisie door Microsoft verkocht gaat worden die past totaal niet bij de bedrijfscultuur van Microsoft... sterker nog ik denk dat Nintendo nog eerder een nieuwe eigenaar krijgt dan dat Sony zijn Playstation divisie afstoot.
Goeie analyse. Het is idd Playstation dat gekenmerkt kan worden als de meest stabiele partij op de consolemarkt. De xbox divisie heeft meer gekost dan opgebracht, en bepaalde topmensen binnen MS (Stephen Elop bv..) willen de xbox divisie afstoten. Nou, zonder MS geen xbox divisie. De xbox divisie kan echt niet op eigen poten staan. De xbox divisie is door MS gestart destijds om een beetje van het oudbollige, geitenwollen imago af te komen en de nieuwe generaties te blijven binden aan de MS producten. En voor de prestige natuurlijk en een investering van geld dat anders extra zwaar belast zou worden door de belastingdienst.

Playstation is nu juist een divisie met dikke opbrengsten voor sony waarin sony steeds meer investeert. Ruim 300 miljoen dollar neertellen voor Gaikai is natuurlijk niet niks. En de investeringen worden groter, met playstation now en hun studios die ze nog meer ruimte geven, zoals santa monica dat verhuist naar een vijf keer groter pand. Over de financiën maak ik me niet zo zorgen, omdat de Japanse overheid en banken toch wel bijspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ps4 doet het op zo'n beetje alle vlakken beter dan de x1, dus nu maar de financiële situatie van Sony en MS er bij slepen om een nieuw doem scenario te schetsen :P

Ik denk dat jij 1 van de weinige bent die de toekomst van de playstation somber inziet. Wishfull thinking ? Ik zou zeggen, snel verkopen die ps4 nu hij nog wat waard is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Chaoss schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:01:
Ligt er beetje aan of je gewoon alleen de story doet of ook alle collectibles gaat verzamelen. Ik ben er op de pc volgens mij ongeveer 12 uur mee bezig geweest.
Meen dat hier ook DLC's bij zitten? Alleen zit daar geen SP content in toch..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:36:
Tip voor wie Tomb Raider Definitive Edition wilt aanschaffen!

Via de HK PS Store is de game 338 HK Dollar. Dit is omgerekend €31-32. Hele scherpe prijs voor een fantastische game. Zeker een aanrader als je het niet gespeeld hebt voor die prijs. Ik heb em op de X360 gespeeld, maar ook ik twijfel nu zelfs haha.

En de game is gewoon in het Engels speelbaar ;) Bovendien hoef je je niet eens druk te maken met PSN tegoed kopen in HKD valuta. Ik heb net mijn credit card gewoon succesvol gekoppeld aan dat account. De meeste andere games komen op ongeveer €40-45. Niet zo heel interessant aangezien dat beetje gelijk is aan de US Store. Soms zitten er echter wel leuke deals. AC IV is bijv €39 en Knack €33 (voor wie die nog wilt kopen)
Mag ik vragen hoe je dat heb gedaan want mij lukt het niet. 8)7 Op een gegeven moment moet je het adres ingeven wat bij de credit card hoort maar daar is Hong kong al ingevuld en dat kan je niet veranderen. Of gebruik je dan het Hong Kong adres wat je gebruikt hebt om het gebruikers account aan te maken? Normaal gezien moet je toch echt het adres gebruiken waar je CC op staat anders gaat dat toch niet werken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
botech schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:34:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat heb gedaan want mij lukt het niet. 8)7 Oe een gegeven moment moet je het adres ingeven wat bij de credit card hoort maar daar is Hong kong al ingevuld en dat kan je niet veranderen. Of gebruik je dan het Hong Kong adres wat je gebruikt hebt om het gebruikers account aan te maken? Normaal gezien moet je toch echt het adres gebruiken waar je CC op staat anders gaat dat toch niet werken? :?
Normaal gezien vul je toch alleen maar de naam die op de pas staat en niet het adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Ben nu niet thuis dus zal vanavond nog eens kijken maar volgens mij is het adres verplicht in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
botech schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:57:
Ben nu niet thuis dus zal vanavond nog eens kijken maar volgens mij is het adres verplicht in te vullen
Sorry, ik was in de war met een andere registratieproces.

Het is me zojuist gelukt mijn CC te koppelen aan het account met het adres dat daarvoor is gebruikt, maar ik wacht met een aankoop tot morgen, dus kan helaas nog niet zeggen of het zal lukken.

Maar volgens mij moet dat geen probleem zijn zolang de naam op de pas maar overeenkomt.
Er is me nog nooit naar het adres gevraagd wanneer ik een aankoop met CC deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
StrayDog schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:40:
Wow, dat is wel erg goedkoop! Dat heb ik er wel voor over, zal ook eens kijken bij mijn lokale mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Yes http://www.playstation4cl...bare-dualshock-4-pookjes/
Heb zelf ook beide mijn controllers op moeten sturen ivm slijtage pooktjes.
Zelfs zo erg dat je het plastic zag zitten.
Na 10 dagen had ik nieuwe controllers in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dunn0w schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:46:
[...]

Yes http://www.playstation4cl...bare-dualshock-4-pookjes/
Heb zelf ook beide mijn controllers op moeten sturen ivm slijtage pooktjes.
Zelfs zo erg dat je het plastic zag zitten.
Na 10 dagen had ik nieuwe controllers in huis :)
10 dagen!?
Gelukkig heb ik bij de Bart Smit besteld, kan in principe omruilen in de winkel ;)
Alleen ben ik bang dat ik dan na een tijd weer terug kan voor een nieuwe, dus ik wacht nog even :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Bij mij is het gelukkig niet, merk wel dat de tweede controller welke ik nooit gebruik veeeel meer grip heeft. Die voelt ook wat steviger, bij mijn controller welke ik altijd gebruik lijkt het ook dat de twee helften niet helemaal op elkaar liggen, je voelt dan een beetje een scherpe rand bij de naad.

Ik kijk wel, neem aan dat dit het eerste jaar geld ivm garantie controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Laatst online: 29-05-2024
dutchgio schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:50:
[...]

10 dagen!?
Gelukkig heb ik bij de Bart Smit besteld, kan in principe omruilen in de winkel ;)
Alleen ben ik bang dat ik dan na een tijd weer terug kan voor een nieuwe, dus ik wacht nog even :'(
10 dagen zonder Playstation 4? Ik denk dat ik dan maar een 3e erbij had gekocht, onmogelijk vol te houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 22:54
is de tomb raider game nieuw voor de ps4? En is deze spel aan te raden?

Je hebt verschillende edities in omloop? wat is het verschil met al die andere versies en de definitive edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:55:
is de tomb raider game nieuw voor de ps4? En is deze spel aan te raden?

Je hebt verschillende edities in omloop? wat is het verschil met al die andere versies en de definitive edition?
Ja. Als je het niet eerder hebt gespeeld. Nee. Er is maar een versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:01

amaterasu

In memory of Cj

Tomb raider gisteren kunnen meenemen bij de MM in eindhoven voor 55euro. Heb er nu een paar uurtjes inzitten en het is echt een geweldig spel! Ben fan van de uncharted games op de PS3 en je kan zien dat de nieuwe tomb raider goed naar uncharted heeft gekeken (helemaal niet erg!). Enige probleem dat ik had was dat het beeld helemaal grijs werd hier en daar. Bleek een bekende bug te zijn bij zowel de console als de pc versie van de game. PS4 aangesloten aan het internet en begon direct een patch te downloaden die dit verholpen heeft. Update dus eerst voor je de game start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 22:54
amaterasu schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:04:
Tomb raider gisteren kunnen meenemen bij de MM in eindhoven voor 55euro. Heb er nu een paar uurtjes inzitten en het is echt een geweldig spel! Ben fan van de uncharted games op de PS3 en je kan zien dat de nieuwe tomb raider goed naar uncharted heeft gekeken (helemaal niet erg!). Enige probleem dat ik had was dat het beeld helemaal grijs werd hier en daar. Bleek een bekende bug te zijn bij zowel de console als de pc versie van de game. PS4 aangesloten aan het internet en begon direct een patch te downloaden die dit verholpen heeft. Update dus eerst voor je de game start!
Ik ga een paar reviews checken voor de gameplay. Lijkt me ook wel een vet game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
zeer vette game! Gisteren al binnen gekregen en al enkele uren mee gespeeld. Multiplayer is aardig pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Meh bij MM Breda hadden ze hem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:03

Satom

Verzamel ervaringen

Chaoss schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:01:
Volgens HowLongToBeat zo'n 12 uur :9 Zelf heb ik net bij Bol.com Rayman Legends gekocht gepre-ordered voor € 35,- had een kortingscode gevonden + nog een cadeaubon liggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 11:23
Ik kwam er dinsdagavond achter dat er een scheur in het rubber van het linkerpookje zat. Sony gebeld en ik moest hem opsturen en dat heb ik woensdagmiddag gedaan. Net staat Post NL aan de deur met een nieuwe DS4! Bedankt Sony voor de snelle service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 22:07
Hi allemaal,

Ik vraag me nu wel af hoe het is gelukt om Tomb Raider te kopen via de Hong Kong PS store...
Ik heb een Hong Kong account gemaakt, op adres van een familielid. Maar als ik dan een credit card toevoeg(wat allemaal lukt), en dan uit eindelijk wil betalen(hij vraagt: weet u zeker dat u van "xxxx" wilt betalen?) zegt ie dat de informatie niet valid is. Hoe is het jullie gelukt?

Thanks alvast!
Pagina: 1 ... 86 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan