Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Staat op de site: alles altijd gratis bezorgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ervaring met deze shop?
Levertijd etc gewoon normaal?

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
CreativeSkills schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:24:
[...]

Ervaring met deze shop?
Levertijd etc gewoon normaal?
Ik wel. Prima site!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Lees wel even de (veelal slechte) recensies over deze shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 18:02
ksborg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:24:
[...]

Staat op de site: alles altijd gratis bezorgd ;)
bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 22:08
OcNewB schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:31:
[...]

Vnl de levertijd. Deze kan wel is 2 weken zijn, als je dit niks uitmaakt prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:43
Ik betaalde net anders wel bezorgkosten:

Products
------------------------------------------------------
1 x FIFA 14 - PS4 (In stock usually ships within 24hrs) () = €40.32EUR
Sub-Total: €40.32EUR
Tax (0%): €0.00EUR
Country NL : 0.1 lb(s): €5.03EUR
Total: €45.36EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-08 18:51
Tomvanschayk schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:48:
[...]

Products
Dit moet erbij staan: (FREE SHIPPING)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
OcNewB schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:31:
[...]

Inderdaad voornamelijk de levertijd. Voor de rest is de site namelijk prima. Al veel cd's daar besteld!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Tomvanschayk schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:48:
[...]

Products
Dat komt omdat hij dacht dat je het over WowHD had, ipv VideoGamePlus. Op VideoGamePlus moet er (Free Shipping) achterstaan, anders heb je inderdaad verzendkosten. Niet alle producten hebben echter Free Shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:01:
[...]

Dat komt omdat hij dacht dat je het over WowHD had, ipv VideoGamePlus. Op VideoGamePlus moet er (Free Shipping) achterstaan, anders heb je inderdaad verzendkosten. Niet alle producten hebben echter Free Shipping.
45,- is nog geen geld in verhouding tot wat je hier betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
bram1984 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:13:
Zijn er hier mensen die Tomb Raider gaan halen terwijl ze die op de PS3 al hebben gespeeld? Het is mijn favoriete genre, maar ik vraag me af of de verbeteringen een nieuwe aanschaf aan zijn.
Ik ga Tomb Raider voor de 2e keer kopen, ik denk niet dat er qua beleving veel verschil zal zijn. Maar ik heb gewoon zin om een goede game op de ps4 te spelen en de eerst daarna volgende game die ik ga halen komt pas over een maand (Thief).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
bram1984 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:31:
[...]

Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Iemand bekend met deze toko?
Is een bedrijf (WowHD) wat de games vanuit US verstuurd, terwijl je denkt dat je met een Nederlandse toko te maken hebt. Hierdoor loop je risico op douane kosten en inklaringskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
botech schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:32:
[...]

Zou je beter hier bestellen, is Canada, en dan heb je zeker geen extra kosten van douane of zo. Heb hier al vaak besteld zonder problemen maar je moet wat geduld hebben: het kan wel eens langer dan een week duren ;)
De extra douane kosten gelden voor alle landen buiten de EU toch? Volgens mij loop je hier nog steeds risico op deze extra kosten.
Neemt niet weg dat videogamesplus een goede winkel is. Alleen je moet ook rekening houden dat alle DLC dan uit de US store gekocht moet worden.

[ Voor 11% gewijzigd door KookSpook op 28-01-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Zijn er ook spellen die Xbox one exclusief waren nu ook naar de ps4 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Laatst online: 03-12-2024
dutchgio schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:09:
Euh, het woord exclusief in de dikke Van Dale nog niet gevonden?? :+
Ja maar ik bedoel zoals Metal Gear Solid op playstation.
Die komt nu dus ook op de Xbox One :(
Die was eerst alleen Ps exclusive

[ Voor 5% gewijzigd door zakaro op 28-01-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
zakaro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:12:
[...]

Ja maar ik bedoel zoals Metal Gear Solid op playstation.
Die komt nu dus ook op de Xbox One :(
Die was eerst alleen Ps exclusive
Ik hoop toch nog steeds dat Dead Rising 3 ook naar de PS3 komt

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
zakaro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:03:
Zijn er ook spellen die Xbox one exclusief waren nu ook naar de ps4 komen?
Plant vs zombies misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:53
Iemand enig idee wanneer die chat cable komt?
Ik heb hem bij bol.com besteld. Hij zou eerst 7 januari komen. Maar het word steeds uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackah
  • Laatst online: 07-10 22:32
Goedemorgen allen,

Toen de PS4 uit kwam had ik op tip van iemand hier op dit forum gekocht bij de BS. Heb hem nu eventjes en hij werk geweldig!
Nu heb ik een maatje die er ook een wil aanschaffen maar die krijgt overal het zelfde verhaal te horen: Eerst volgende mogelijkheid (levering) is pas over ongeveer 3 maanden.

Zit er toevallig iemand hier die een tip heeft waar hij mogelijk kan zoeken? Let wel: hij woont in midden Limburg.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Blackah schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:33:
Goedemorgen allen,

Toen de PS4 uit kwam had ik op tip van iemand hier op dit forum gekocht bij de BS. Heb hem nu eventjes en hij werk geweldig!
Nu heb ik een maatje die er ook een wil aanschaffen maar die krijgt overal het zelfde verhaal te horen: Eerst volgende mogelijkheid (levering) is pas over ongeveer 3 maanden.

Zit er toevallig iemand hier die een tip heeft waar hij mogelijk kan zoeken? Let wel: hij woont in midden Limburg.

Dank!
Hij kan misschien bij een MM vlak over de grens kijken? Midden Limburg biedt ook veel opties in Duitsland om te zoeken misschien..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:53
bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:10:
[...]

Er is op dat gebied vrijwel geen enkele game die ik mis.
Ik mis een goede racer...
Xbox One heeft Forza bij de Launch, PS4 heeft niks.
GT7 duurt nog wel even, beter komt Driveclub snel :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goeie racer op de PS4 is hier bij mij ook welkom.

De hoop zetten op de gratis psplus versie van Driveclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 16:37
Goedemorgen allen,

Dank!
MM Heerlen proberen. Zelf had ik daar op 11-1 besteld en 21-1 kon ik de PS4 (kale versie) ophalen.
Je moet er even langs om te reserveren en 25,- aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Ik heb de Ps4 nu vier weken, in het begin voornamelijk Fifa 14 gespeeld, klein beetje BF4 maar nu sinds 2 dagen redelijk verslaafd aan Nfs:Rivals. Het was alweer een aantal jaar geleden dat ik Nfs speelde, maar dat spel is er echt op vooruit gegaan. Een semi-open wereld waar standaard andere online gamers in rondrijden gecombineerd met fictieve racers bij bepaalde opdrachten. Tevens zeer mooie graphics imo. Al met al een heel vermakelijk spel.

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:01:
[...]

Ik ben zelf geen racer, maar als ik al moet kiezen trekt de arcade feel van DriveClub mij in ieder geval veel meer dan Forza. Het feit dat er straks een Plus editie komt, is mooi meegenomen.

Eerlijk gezegd is er op de PS4 ook niet echt veel wat ik op dit moment mis. Speel nu alleen maar Black Flag en dan is het mooi meegenomen dat die op 1080p loopt. Maar voor dit jaar zou ik inFAMOUS en The Order absoluut niet willen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:01:
[...]

NFS Rivals is anders hartstikke tof!

Ik kwam er gisteren achter dat het rubber van het linkerpookje op de DS4 naar de klote is, wil nu eigenlijk een nieuwe hebben maar moet ik dat dan via Sony regelen of de winkel waar ik de PS4 heb gekocht, iemand een idee?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

QRiUZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:26:
Ik heb de Ps4 nu vier weken, in het begin voornamelijk Fifa 14 gespeeld, klein beetje BF4 maar nu sinds 2 dagen redelijk verslaafd aan Nfs:Rivals. Het was alweer een aantal jaar geleden dat ik Nfs speelde, maar dat spel is er echt op vooruit gegaan. Een semi-open wereld waar standaard andere online gamers in rondrijden gecombineerd met fictieve racers bij bepaalde opdrachten. Tevens zeer mooie graphics imo. Al met al een heel vermakelijk spel.
Je hebt nooit Burnout Paradise gespeeld, of wel? :P. Dat is namelijk de reden dat ik de 2 laatste NFS niet meer leuk vindt. Het is gemaakt door de ontwikkelaars van Burnout Paradise (wat overigens echt een epische game is die ik uuuuuurren heb gespeeld) maar het verliest zijn charme voor mij. Als ik NFS speel heb ik niet het gevoel dat ik NFS speel maar een Burnout game. Dat zorgt voor een nasmaak alsof er niet ontwikkeld wordt. Meer "been there, done that".

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

w4rguy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Je hebt nooit Burnout Paradise gespeeld, of wel? :P. Dat is namelijk de reden dat ik de 2 laatste NFS niet meer leuk vindt. Het is gemaakt door de ontwikkelaars van Burnout Paradise (wat overigens echt een epische game is die ik uuuuuurren heb gespeeld) maar het verliest zijn charme voor mij. Als ik NFS speel heb ik niet het gevoel dat ik NFS speel maar een Burnout game. Dat zorgt voor een nasmaak alsof er niet ontwikkeld wordt. Meer "been there, done that".
Ugh, Burnout Paradise, de definitieve dood van de franchise imo.

Doe mij Burnout 2 Point of Impact maar, fixed tracks, geen traffic-checking, zoals BO hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Mogge heren, vraagje,

Gisteren mijn PS4 binnengekregen en aangesloten. Heb deze via HDMI op mijn TV aangesloten, en via een optische kabel aangesloten op mijn geluidsset. Ik krijg het alleen niet voor elkaar, wat wel simpel is in te stellen op de PS3, om geen geluid uit te sturen via HDMI als dit al primair via optisch word uitgestuurd vanaf de PS4, hij blijft beide doen. Weet iemand hoe je dit uit kan schakelen? Heb reeds gezocht in dit forum, kon er wel het een en ander over vinden, maar geen oplossing helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroegbaas schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:26:
Mogge heren, vraagje,

Gisteren mijn PS4 binnengekregen en aangesloten. Heb deze via HDMI op mijn TV aangesloten, en via een optische kabel aangesloten op mijn geluidsset. Ik krijg het alleen niet voor elkaar, wat wel simpel is in te stellen op de PS3, om geen geluid uit te sturen via HDMI als dit al primair via optisch word uitgestuurd vanaf de PS4, hij blijft beide doen. Weet iemand hoe je dit uit kan schakelen? Heb reeds gezocht in dit forum, kon er wel het een en ander over vinden, maar geen oplossing helaas.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je je audio spoor op pcm of dolby digital moet zetten. Ik weet zo niet meer welke maar er zijn 3 opties dus het is zo uitgeprobeerd.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:54
Goedemorgen allen,

Dank!
k Heb je een bericht gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom dan alsnog deze reactie?
Zo'n geel icoontje rechtsbovenin is niet te missen hoor. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
AtlAntA schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:30:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je je audio spoor op pcm of dolby digital moet zetten. Ik weet zo niet meer welke maar er zijn 3 opties dus het is zo uitgeprobeerd.
Heb dat al geprobeerd maar dat geeft helaas geen verschil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

De vraag is waar kan ik zo snel mogelijk me ps4 halen? Ik woon in de buurt van rotterdam..

Mvg 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:10:
Heey,

De vraag is waar kan ik zo snel mogelijk me ps4 halen? Ik woon in de buurt van rotterdam..

Mvg 8) 8)
De vraag is of jij het GoT beleid kent :+
Eigen inzet wordt verwacht, geen helpmij.nl niveau.
Hier in iedergeval niet, want zover ik weet is iedereen wel tevreden en niet van plan om m te verkopen :+
Dus succes met de zoektocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:10:
Heey,

Mvg 8) 8)
Ik zou een bestelling plaatsen bij een lokale Bart Smit/Intertoys of MediaMarkt. Winkels als Dixons krijgen de minste leveringen, Bart Smit en Intertoys krijgen rechtstreeks vanuit Sony en MediaMarkt krijgt alle leveringen via MediaMarkt Duitsland.

De laatste twee opties (Bartsmit of Intertoys + MediaMarkt) lijken het snelst te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Kroegbaas schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:26:
Mogge heren, vraagje,

Valt op het moment niet uit te schakelen. Je zou eventueel, indien mogelijk, je optische kabel in je TV kunnen pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Zijn er al aftermarket controllers voor de PS4 die op een xbox 360 controller lijken?

Heb namelijk al een tijdje een PS4, maar vind de controller toch wel een stuk minder (te klein) dan de xbox 360 variant (alhoewel het een flinke verbetering is t.o.v. de ps3 controller).

Vandaag ben ik langs de Mediamarkt gegaan en daar zag ik een Madcatz controller voor de PS3 die op de Xbox 360 controller leek en die lag meteen al een stuk prettiger in de hand, maar die werkt helaas niet op de PS4.

[ Voor 13% gewijzigd door Ruben0s op 29-01-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Zijn de games bij video games plus dan niet NTSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Uniciteit schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:19:
[...]

Valt op het moment niet uit te schakelen. Je zou eventueel, indien mogelijk, je optische kabel in je TV kunnen pluggen.
Oke duidelijk, hopen dat Sony die optie nog toevoegd in een toekomstige update, want iedere keer mn tv muten is ook irritant. Dat laatste is geen optie, want dan stuurt mn tv het geluid maar over 2 kanalen door naar mn geluidsset en dat schiet ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
On_E schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:15:
[...]NFS Rivals is anders hartstikke tof!
Dat denk ik ook, omdat het van Critereon is, makers van Burnout Paradise en NFS Most Wanted.
Aan beide games erg veel plezier beleefd!
Maar ik koop zulke games vaak pas wat later, als ze voor een eurootje of 30 te vinden zijn.
Hij komt er wel hoor, dat zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:14

Satom

Verzamel ervaringen

dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:32:
[...]

Dat denk ik ook, omdat het van Critereon is, makers van Burnout Paradise en NFS Most Wanted.
Aan beide games erg veel plezier beleefd!
Maar ik koop zulke games vaak pas wat later, als ze voor een eurootje of 30 te vinden zijn.
Hij komt er wel hoor, dat zeker :P
De eerste/originele Most Wanted? :X Want dat was wel dé NFS 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Satom schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:43:
[...]
Inderdaad, de originele is echt goed!
Die remake trok op niets :( vreemde wegligging itt de originele
(doe maar eens een donut in beide versies, verschil lijkt me dan al duidelijk... )

IK WIL EEN NIEUWE NFSU(2) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was net een 3GB update voor War Thunder maar ik kon niet spelen omdat de servers offline waren.

Weet iemand misschien wat er veranderd is met de update? Misschien tanks toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Satom schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:43:
[...]
Die heb ik nergens genoemd ;)
Maar inderdaad, daar heb ik op de PS2 ook heel veel plezier aan beleefd.
Al zie ik niet in waarom die nou zo anders en beter is dan MW 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:46:
Er was net een 3GB update voor War Thunder maar ik kon niet spelen omdat de servers offline waren.

Weet iemand misschien wat er veranderd is met de update? Misschien tanks toegevoegd?
kan niet op alle sites, strenge filter hier..
http://forum.warthunder.com misschien hier eens in rondpluizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:48:
[...]

kan niet op alle sites, strenge filter hier..
http://forum.warthunder.com misschien hier eens in rondpluizen?
Had daar al gekeken en kan niks vinden.

Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:23
Ik overweeg om tot de aanschaf van een PS4 over te gaan. Er zijn echter wel wat zaken waar ik me zorgen om maak:
- Geluidsproductie van de cooler fan
- Warmte productie
- Kwaliteit van de controller

Dit zijn wat bekende kwaaltjes van de nieuwe console. Zijn dit incidentele kinderziektes of komen ze massaal voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Geen last van. Ik heb verder een hoofdtelefoon op, dus couldn't care less.
- Geen idee, ik raak 'm doorgaans niet aan maar hij staat in een open Ikea meubel.
- Mindere accuduur, maar verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warmte productie is wel fijn, vooral nu het toch iets kouder begint te worden.. :+
Geluidsproductie is minimaal.
De controller heeft wat issues maar kan worden vervangen onder garantie.
'Ik overweeg tot aanschaf'
Zolang je nog geen reservering hebt is de kans op snelle levering klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Rudey schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:27:
Ik overweeg om tot de aanschaf van een PS4 over te gaan. Er zijn echter wel wat zaken waar ik me zorgen om maak:
- 1 Geluidsproductie van de cooler fan
- 2 Warmte productie
- 3 Kwaliteit van de controller

Dit zijn wat bekende kwaaltjes van de nieuwe console. Zijn dit incidentele kinderziektes of komen ze massaal voor?
1. De PS4 produceert wel een lichte zoem/hum, hoorbaar als je dichtbij zit. Duidelijk luider dan de Xbox One. Maar wat mij betreft niet storend.

2. PS4 wordt niet extreem heet, meeste warmte aan de onderkant (waar geen ventilatie zit). Nog geen problemen ondervonden

3. Kwaliteit lijkt iets minder te zijn als last gen, net als bij de Xbox One overigens. Mijn controller heeft lichte speling tussen de twee helft. Maar verder eigenlijk nog weinig last van. DS4 is wel stukken beter dan de DS3!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-10 21:27
- Warmte productie

- Stiller dan mijn PS3 Super Slim

- Hij wordt wel aardig warm, maar geen last van verder

- Zelf geen problemen mee en ik game er best veel op, echter zijn er ook andere verhalen te vinden op internet (klevende L1/R1 knoppen, loslatend rubber)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Laatst online: 12:54
- Warmte productie

Licht hoorbaar inderdaad (zoemend), bij killzone iets luider maar voor mij niet storend op 3 meter afstand.
Totaal geen probleem, voelt hem lichtjes warm worden. Maar totaal niet tegen het warme aan.
Kwaliteit is bij mij tot nu toe niks op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Laatst online: 12:54
Cidolfas schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:39:
[...]

- Stiller dan mijn PS3 Super Slim

- Hij wordt wel aardig warm, maar geen last van verder

- Zelf geen problemen mee en ik game er best veel op, echter zijn er ook andere verhalen te vinden op internet (klevende L1/R1 knoppen, loslatend rubber)
Bij mij toch echt wel wat luider dan ps3 slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 13:23
Ik snap overigens dat de zaken die ik opnoem voor de meeste mensen geen probleem zullen zijn. Vanuit mijn eigen situatie is het echter niet handig. Ik zal 2 meter van de PS4 af zitten (zonder koptelefoon op), die in een kast zal staan met andere apparaten. En daarnaast houd ik controllers vrij ruw vast. Vandaar dat ik me juist over deze zaken zorgen maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 21:06
Als ik resogun speel staat mijn ps toch wel flink te blazen na 10 minuten. Bij bf4 is er niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
- Warmte productie

1. Niet meer of harder als mijn dikke PS3.
2. Geen idee, heb er nog niet aan gevoeld. De PS4 staat gewoon vrij op een tafeltje. Aangezien ik de fan bijna niet hoor zal het wel meevallen
3. Geen enkel probleem mee, ligt beter in de hand dan die van de PS3. Batterij lijkt wel wat sneller leeg te zijn.

Is dat blauwe licht van de controller trouwens uit te zetten? Scheelt weer accu tijd en ik heb nog niet gevonden waar het voor dient :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag de camera voor de ps4 erbij.

Werkt erg fijn , ook voor chatten ingame.

Voice commands werkt ook prima , er mogen wel meer commands bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
[

[ Voor 99% gewijzigd door jayesh op 29-01-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:46:

Heb je de camera stand erbij gekregen?
Ik zie dat je die er niet altijd bij krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Laatst online: 02-07 20:02
Hier ook totaal geen last van het geluid, ik vind hem lekker stil.
De meeste pc,s die ik heb gehad maakten veel meer geluid.
Dat de ps4 warme lucht blaast boeit toch niks? Te warm word hij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb nog steeds de PS3 Fat model en die blaast erg hard en warm.
PS4 hoor ik niet :) alleen in het begin hoor ik hele even kort als de disc begint met draaien. Maar daarna super stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudey schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:42:
Ik snap overigens dat de zaken die ik opnoem voor de meeste mensen geen probleem zullen zijn. Vanuit mijn eigen situatie is het echter niet handig. Ik zal 2 meter van de PS4 af zitten (zonder koptelefoon op), die in een kast zal staan met andere apparaten. En daarnaast houd ik controllers vrij ruw vast. Vandaar dat ik me juist over deze zaken zorgen maak.
Hoe gaat dat in z'n werk, iets ruw vasthouden? Knijp je er keihard in ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:12:
[...]

Hoe gaat dat in z'n werk, iets ruw vasthouden? Knijp je er keihard in ofzo?
Waarschijnlijk, ze zijn wat duur om stuk te gooien als het niet lukt zoals je het wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:46:

Ik vind de camera echt (nog) compleet nutteloos eigenlijk.

- Gezichtsherkenning is een lachertje, de PS4 denkt altijd dat ik mijn vriendin ben terwijl we totaal niet op elkaar lijken
- Voicecommands werken, maar pas op dat je niet hardop niest, of toevalig iets zegt wat lijkt op een command, want dan komt er gelijk een bericht op je scherm (‘’say home to go the menu’’ bv)
- De mic van de camera is niet uit te zetten, dit betekent dat als je in je eentje online wil gamen je of de camera moet loskoppelen of een partychat moet openen, anders kan iedereen meegenieten van alle geluiden uit je kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
On_E schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:26:
[...]

Ik vind de camera echt (nog) compleet nutteloos eigenlijk.

- Gezichtsherkenning is een lachertje, de PS4 denkt altijd dat ik mijn vriendin ben terwijl we totaal niet op elkaar lijken...
Psssht. Wie zegt dat? ;)

Ik lees veel verschillende verhalen over het wel of niet herrie maken van de PS4' fan. Mijne is echter zeer luidruchtig. Zeker als ik hem tegenover mijn Xbox One zet. Die is echt muisstil, ook bij het gamen hoor ik de fan niet. De PS4 waait echter zowat de kast uit. Ook wordt hij vrij warm. Beide staan in dezelfde kast (niet naast elkaar en niet boven elkaar. Wel heeft de PS4 een HD decoder onder zich staan die ook warmte geeft in standby-modus. Helaas is het niet mogelijk deze te verplaatsen i.v.m. gebrek aan ruimte.

Het blijft vreemd dat er zoveel verschillende verhalen rondgaan. Het verschilt dus per model denk ik.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
- Warmte productie

1 - Totaal geen problemen mee, zeker stiller dan me oude ps3 Phat 80GB
2 - Totaal geen problemen mee, zeker minder warmte dan me oude ps3 Phat 80GB
3 - Dit is hier wel een issue, heb me ps3 controllers 6! jaar gebruikt zonder enig probleem en lange batterijduur, met de nieuwe DS4 is de batterij echt veel korter, ik heb last van sticky R1 (heb al gecleaned) en het rubber van mijn L3 pookje is al gescheurd..deze controller gaat dus nog terug, maar moet eerst een 2e hebben als backup..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip voor wie Tomb Raider Definitive Edition wilt aanschaffen!

Via de HK PS Store is de game 338 HK Dollar. Dit is omgerekend €31-32. Hele scherpe prijs voor een fantastische game. Zeker een aanrader als je het niet gespeeld hebt voor die prijs. Ik heb em op de X360 gespeeld, maar ook ik twijfel nu zelfs haha.

En de game is gewoon in het Engels speelbaar ;) Bovendien hoef je je niet eens druk te maken met PSN tegoed kopen in HKD valuta. Ik heb net mijn credit card gewoon succesvol gekoppeld aan dat account. De meeste andere games komen op ongeveer €40-45. Niet zo heel interessant aangezien dat beetje gelijk is aan de US Store. Soms zitten er echter wel leuke deals. AC IV is bijv €39 en Knack €33 (voor wie die nog wilt kopen)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6773600/Screen%20Shot%202014-01-29%20at%2014.34.49.png

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 29-01-2014 14:43 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 07:00
- Warmte productie

Last gen heb ik overgeslagen, dus ik weet niet hoe het zat met die consoles.

Maar de geluidsproductie van de PS4 is vrij hoog. Niet storend indien je speelt met geluid aan. Maar indien je de PS4 aan laat staan zonder dat je hem daadwerkelijk gebruikt, dan hoor je het luid en duidelijk.

Vergelijkbaar met een laptop welk op volle toeren blaast. In scherp contrast met de muisstille Wii U welk er naast staat.

De warmte productie is hoog, staat bij mij in mijn TV meubel. Rondom de PS4 toch zeker wel 35 ~ 45 graden. Klein kacheltje zo in de winter zullen we maar denken. Ook hierbij weer in schraal contrast met de Wii U welk koud blijft. En de PS2 slim welk op de Wii U ligt is verder ook stil en koel bij gebruik.

Controller kwaliteit is overigens prima. Vind het persoonlijk de fijnste controller welk ik dusver heb gebruikt. Heb er verder ook geen issues mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:36:

Via de HK PS Store is de game 338 HK Dollar. Dit is omgerekend €31-32. Hele scherpe prijs voor een fantastische game. Zeker een aanrader als je het niet gespeeld hebt voor die prijs. Ik heb em op de X360 gespeeld, maar ook ik twijfel nu zelfs haha.

En de game is gewoon in het Engels speelbaar ;) Bovendien hoef je je niet eens druk te maken met PSN tegoed kopen in HKD valuta. Ik heb net mijn credit card gewoon succesvol gekoppeld aan dat account. De meeste andere games komen op ongeveer €40-45. Niet zo heel interessant aangezien dat beetje gelijk is aan de US Store. Soms zitten er echter wel leuke deals. AC IV is bijv €39 en Knack €33 (voor wie die nog wilt kopen)

[afbeelding]
Niet duur, maar ik heb toch liever een schijfje. Dit is typisch zo een game die ik weer door wil verkopen. Ik heb de game al op de PS3 gespeeld, dus geen haast. Pik 'm over een paar weken wel op via Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayesh schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Heb je de camera stand erbij gekregen?
Ik zie dat je die er niet altijd bij krijgt
Die heb ik er niet bijgekregen.

Ook niet nodig in mijn opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Mijn controller is al flink aan het slijten op de sticks. De griplaag is al volledig verdwenen en het opstaande randje begint ook steeds kleiner te worden. Net bij saturn geweest maar ze beschouwen het als normaal. Ik ga wel terug als de controller volledig is gesleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Niet duur, maar ik heb toch liever een schijfje. Dit is typisch zo een game die ik weer door wil verkopen. Ik heb de game al op de PS3 gespeeld, dus geen haast. Pik 'm over een paar weken wel op via Marktplaats.
Ik heb BF4 wel gekocht op PSN. Maar de rest van m'n games komt gewoon op disc. Want elke keer als PSN eruit ligt kan je dus je online gekochte games niet spelen. Plus de schijfjes kan ik weer doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:47:
[...]
Ik heb liever ook een schijfje, maar voor zulke bedragen download ik het liever. Juist nu met de PS4 vind ik het echt heel fijn dat ik kan spelen zonder steeds de discs eruit te halen. Heb voor mezelf een prijs van €35, alls daaromheen of eronder is acceptabel als download. Hoger dan dat dan koop ik het wel op een schijf je om door te kunnen verkopen.
Als ik een game voor €40 tweedehands zou overkopen, vang je de helft over een aantal maanden. Dan is het prijsverschil wel een stuk kleiner weer. En een nieuwe game voor €60 maak je ook zo weer €30 verlies op, dan maar lekker downloaden voor €40 en niet verkopen :)
dangerpaki schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:49:
[...]
Ik heb BF4 wel gekocht op PSN. Maar de rest van m'n games komt gewoon op disc. Want elke keer als PSN eruit ligt kan je dus je online gekochte games niet spelen. Plus de schijfjes kan ik weer doorverkopen.
Heb je dat zelf getest of 'ergens gelezen/van iemand gehoord'? Ik heb AC IV via de US PS Store aangeschaft voor uiteindelijk €30, ik kan gewoon zonder internet spelen hoor. Net even internet uitgeschakeld op de PS4, zelfs kabeltje eruit gehaald voor de zekerheid. Kan gewoon de game starten en spelen.....

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 29-01-2014 14:58 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
dangerpaki schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Huh?
Je kan je online gekochte en gedownloade games toch gewoon offline spelen?
Ik koop nu ook alles digitaal via de US store, scheelt echt enorm veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 07-10 20:11
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:36:

[afbeelding]
Paar vraagjes:
1. Hiervoor moet je dus een 2e account aanmaken die ook in het land HK is?
2. En kan je via ideal (geen cc aanwezig) ook opwaarderen?
3. En kan je dit spel ook op je main account spelen ipv alleen via het HK account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:52:
[...]

Paar vraagjes:
1. Hiervoor moet je dus een 2e account aanmaken die ook in het land HK is?
2. En kan je via ideal (geen cc aanwezig) ook opwaarderen?
3. En kan je dit spel ook op je main account spelen ipv alleen via het HK account?
1. Ja, kan eenvoudig via de PS4 of via de website. Alles is in het Engels, ook de games.
2. Nee, je moet een credit card koppelen of PSN tegoed kopen met HKD valuta.
3. Ja, je kan alles wat je met je HK account aanschaft op alle accounts gebruiken op de PS4.

Ik heb zelf een US account, een HK account en een EU account. Ik speel al die games op mijn eigen EU account! Zorg ervoor dat je de PS4 activeert als primary met het account. Op dat moment hebben alle accounts toegang tot alle aankopen van dat account. Je kan één PS4 koppelen met meerdere accounts. Dus zo kan je games vanuit de US Store én HK Store (bijv) aanschaffen en spelen met je EU account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:48:
[...]

Niet nodig, maar je koopt 'm vervolgens wel los? :?
Zat gewoon in gesealde verpakking hoor , gekocht bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:58:
[...]

1. Ja, kan eenvoudig via de PS4 of via de website. Alles is in het Engels, ook de games.
2. Nee, je moet een credit card koppelen of PSN tegoed kopen met HKD valuta.
3. Ja, je kan alles wat je met je HK account aanschaft op alle accounts gebruiken op de PS4.

Ik heb zelf een US account, een HK account en een EU account. Ik speel al die games op mijn eigen EU account! Zorg ervoor dat je de PS4 activeert als primary met het account. Op dat moment hebben alle accounts toegang tot alle aankopen van dat account. Je kan één PS4 koppelen met meerdere accounts. Dus zo kan je games vanuit de US Store én HK Store (bijv) aanschaffen en spelen met je EU account :)
Ok Dankjewel, 1 en 3 is dus geen probleem. Alleen nu dus kijken hoe ik 2 ga oplossen zonder een CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
SmooK schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:47:
Mijn controller is al flink aan het slijten op de sticks. De griplaag is al volledig verdwenen en het opstaande randje begint ook steeds kleiner te worden. Net bij saturn geweest maar ze beschouwen het als normaal. Ik ga wel terug als de controller volledig is gesleten
Sommige gamers die de PS4 hebben aangeschaft, hebben last van snel slijtende pookjes van de DualShock 4 controller. Het rubbertje zorgt voor extra grip tijdens het gamen, maar het zou erg kwetsbaar zijn. Zo zouden de rubbertjes snel los laten of afslijten terwijl er nog niet eens zo intensief mee is gespeeld. Sony heeft inmiddels gereageerd op de meldingen.

Sony laat weten dat het om een zeer kleine groep mensen gaat met dit probleem, en dat de analoge sticks wel de kwaliteitstest van Sony zijn doorgekomen. Toch meldt Sony dat men de meldingen serieus neemt, en een onderzoek heeft gestart naar de analoge sticks. Men zal elke DualShock 4 controller individueel inspecteren en deze vervangen met nieuwe controllers. Heb jij ook last van kapotte analoge sticks? Neem dan contact op met de klantenservice van Sony. Het bedrijf zal jouw DualShock 4 dan kosteloos vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Ok Dankjewel, 1 en 3 is dus geen probleem. Alleen nu dus kijken hoe ik 2 ga oplossen zonder een CC.
Je kan een virtuele credit card aanmaken vaak. Zijn genoeg diensten die dat aanbieden. Soort van credit card met tegoed erop. Of het gekoppeld kan worden met PS Store durf ik niet te zeggen, maar proberen kan altijd ;) Of vraag gewoon een credit card aan. De meeste banken geven die gewoon gratis uit. Zolang je oud genoeg bent om ermee om te gaan heb je weinig te vrezen lijkt me:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Je kan een virtuele credit card aanmaken vaak. Zijn genoeg diensten die dat aanbieden. Soort van credit card met tegoed erop. Of het gekoppeld kan worden met PS Store durf ik niet te zeggen, maar proberen kan altijd ;) Of vraag gewoon een credit card aan. De meeste banken geven die gewoon gratis uit. Zolang je oud genoeg bent om ermee om te gaan heb je weinig te vrezen lijkt me:p
Ja ik heb er 1 van netteller die ik gebruikte toen het nog niet via ideal / paypal kon. Misschien dat maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
dunn0w schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Sommige gamers die de PS4 hebben aangeschaft, hebben last van snel slijtende pookjes van de DualShock 4 controller. Het rubbertje zorgt voor extra grip tijdens het gamen, maar het zou erg kwetsbaar zijn. Zo zouden de rubbertjes snel los laten of afslijten terwijl er nog niet eens zo intensief mee is gespeeld. Sony heeft inmiddels gereageerd op de meldingen.

Sony laat weten dat het om een zeer kleine groep mensen gaat met dit probleem, en dat de analoge sticks wel de kwaliteitstest van Sony zijn doorgekomen. Toch meldt Sony dat men de meldingen serieus neemt, en een onderzoek heeft gestart naar de analoge sticks. Men zal elke DualShock 4 controller individueel inspecteren en deze vervangen met nieuwe controllers. Heb jij ook last van kapotte analoge sticks? Neem dan contact op met de klantenservice van Sony. Het bedrijf zal jouw DualShock 4 dan kosteloos vervangen
Heb je ook een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Zat gewoon in gesealde verpakking hoor , gekocht bij Coolblue.
Dennis, lees even wat je zegt, want ik kan er geen chocola van maken.

Iemand vraagt of je de camera erbij hebt gekregen of los hebt gekocht.

Vervolgens zeg je dat je hem er niet bij hebt gekregen, omdat dit niet nodig is in jouw opstelling. :?

Dan vraag ik waarom je hem dan koopt als je 'm toch niet nodig hebt, waarop jij antwoord dat deze in een gesealde verpakking zat en dat je bij Coolblue besteld hebt.
Dit is de afgelopen week door letterlijk iedere gamesite gepubliceerd. Google it.

Beetje hetzelfde als "3 uur" antwoorden als iemand de weg naar de supermarkt vraagt.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 29-01-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-10 18:08
Ik ben op zoek naar een headset die 5.1 ondersteund en die ik tegelijkertijd ook als dj koptelefoon kan gebruiken. Ik weet überhaupt niet of dit mogelijk is, heeft iemand een idee?

Ander moet ik dadelijk 2 verschillende koptelefoons aan gaan schaffen en dat vind ik zonde, in dat geval zal het een ‘gewone’ stereo headset worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Ilex schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:23:
Ik ben op zoek naar een headset die 5.1 ondersteund en die ik tegelijkertijd ook als dj koptelefoon kan gebruiken. Ik weet überhaupt niet of dit mogelijk is, heeft iemand een idee?

Ander moet ik dadelijk 2 verschillende koptelefoons aan gaan schaffen en dat vind ik zonde, in dat geval zal het een ‘gewone’ stereo headset worden denk ik.
Gewoon een astro mixamp pro 2013 kopen en daar je dj koptelefoon op aansluiten. En dan heb je 7.1 geluid over je stereo koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:22:
[...]

Dennis, lees even wat je zegt, want ik kan er geen chocola van maken.

Iemand vraagt of je de camera erbij hebt gekregen of los hebt gekocht.

Vervolgens zeg je dat je hem er niet bij hebt gekregen, omdat dit niet nodig is in jouw opstelling. :?

Dan vraag ik waarom je hem dan koopt als je 'm toch niet nodig hebt, waarop jij antwoord dat deze in een gesealde verpakking zat en dat je bij Coolblue besteld hebt.
bram, ik denk dat hij de camera apart heeft gekocht via coolblue
hij heeft hier echter geen houder voor de camera bij gekregen
deze houder -> is niet nodig in zijn opstelling :)

beetje hetzelfde als ik dus :p heb ook camera apart gekocht, geen houder bijgekregen (ook niet nodig in mijn opstelling :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
Lomp schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Gewoon een astro mixamp pro 2013 kopen en daar je dj koptelefoon op aansluiten. En dan heb je 7.1 geluid over je stereo koptelefoon
Goede tip, ik had geen idee dat dit soort dingen bestonden. Helaas is mijn oude dj koptelefoon bijna op dus moet ik sowieso een nieuwe aanschaffen. Ik zal eens uit gaan zoeken of er ook gaming headsets zijn die voldoende kwaliteit hebben om ook als dj headset te dienen.
bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:27:
Je kan iedere 5.1 headset als DJ hoofdtelefoon gebruiken, zolang deze in je mixer past. Het zal alleen lang niet zo goed klinken als een echte DJ hoofdtelefoon.
Thanks! Ik zal mijn broer zijn turtle beach eens lenen om te testen hoe dat klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Maar dan moet je wel kijken naar het model, ik heb de px4 en dat is dus ook een turtle beach met virtuele surround over stereo. En om dat als dj koptelefoon te gaan gebruiken lijkt me niet geschikt want het is niet echt topgeluid.
Mixamp pro kan je los kopen met een headset naar eigen smaak, dus je hoef echt niet te zoeken naar een game headset. Want je hebt voor hetzelfde geld als een ''game'' headset veel betere proffesioneel spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag heren,

Ik heb een vraagje en weet niet of ik in de goede topic zit maar goed:
Ik heb sinds een 2tal weken de PS4 in huis en heb hier bij ook het spel FIFA 14.
Echter zit ik met een probleem bij dit spel. Als ik carriere speel en ik heb een wedstrijd gespeeld, klapt hij terug naar het menu van de PS4 zelf met de foutmelding: ce-34878-0
Zoals dit: YouTube: PlayStation 4 FIFA 14 End of Match crash bug. [POTENTIAL FIX]

Nu heb ik al gezocht op internet en kwam op deze site terecht: http://www.gamestalker.nl...ekt-voordurend-de-kop-op/

Echter de hendelingen die zij zeggen werken niet en FIFA 14 blijft maar crashen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En is dit bij andere ook het geval?
Het is tenslotte zonde om niet te (kunnen) spelen op de PS4 door deze bug.

Groeten!

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:28:
[...]

bram, ik denk dat hij de camera apart heeft gekocht via coolblue
hij heeft hier echter geen houder voor de camera bij gekregen
deze houder -> is niet nodig in zijn opstelling :)

beetje hetzelfde als ik dus :p heb ook camera apart gekocht, geen houder bijgekregen (ook niet nodig in mijn opstelling :p )
Ah, ik snappe. Mijn fout zelfs. Dennis is vaker vaag, vandaar. Excuses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:44:
Goedemiddag heren,

Ik heb een vraagje en weet niet of ik in de goede topic zit maar goed:
Ik heb sinds een 2tal weken de PS4 in huis en heb hier bij ook het spel FIFA 14.
Echter zit ik met een probleem bij dit spel. Als ik carriere speel en ik heb een wedstrijd gespeeld, klapt hij terug naar het menu van de PS4 zelf met de foutmelding: ce-34878-0
Zoals dit: YouTube: PlayStation 4 FIFA 14 End of Match crash bug. [POTENTIAL FIX]

Nu heb ik al gezocht op internet en kwam op deze site terecht: http://www.gamestalker.nl...ekt-voordurend-de-kop-op/

Echter de hendelingen die zij zeggen werken niet en FIFA 14 blijft maar crashen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En is dit bij andere ook het geval?
Het is tenslotte zonde om niet te (kunnen) spelen op de PS4 door deze bug.

Groeten!

Mark
Ik heb er zelf geen last van... heb je de game al een keer opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
Lomp schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:43:
Maar dan moet je wel kijken naar het model, ik heb de px4 en dat is dus ook een turtle beach met virtuele surround over stereo. En om dat als dj koptelefoon te gaan gebruiken lijkt me niet geschikt want het is niet echt topgeluid.
Mixamp pro kan je los kopen met een headset naar eigen smaak, dus je hoef echt niet te zoeken naar een game headset. Want je hebt voor hetzelfde geld als een ''game'' headset veel betere proffesioneel spul
Dus als ik het goed begrijp zorgt de mixamp pro ervoor dat je surround geluid krijgt op elke (dj) headset die je erop aansluit? Het lijkt mij ook dat een dj headset over het algemeen van betere kwaliteit is dus dan is dit ook een interessante optie. Thanks voor de tip!
Pagina: 1 ... 85 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan