Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verstekbakker schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Ja "alleen Facebook"... Ik heb geen Facebook, dus ik kan die hele functie niet gebruiken. Dat vind ik dus wel echt balen.
Binnen 2 minuten heb je een FB account...

Eerlijk het is dom dat ze niet YT accounts koppelen op het moment (100x handiger), maar een FB account is echt géén werk. Valse naam, new email accountje, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien hebben sommige mensen wel geen zin om mee te doen met die hele facebook onzin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
Verstekbakker schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Ja "alleen Facebook"... Ik heb geen Facebook, dus ik kan die hele functie niet gebruiken. Dat vind ik dus wel echt balen.
Dat vind ik ook erg jammer dat dat hele share gebeuren voor videos zo zwaar leunt op FaceBook. Bedoel waarom niet gewoon Vimeo, Youtube of de tientallen andere kleinere video sites? Ik heb eerlijk gezegd ook geen behoefte om dat aan m'n FaceBook vrienden te tonen en andersom hebben zij er ook geen behoefte aan. Maar je wordt verplicht.
dutchgio schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:01:
Dan maak je toch een Facebook account aan?!
Ik zie het probleem er niet zo van in.
Sommigen anderen vinden het wel problematisch. Sommigen hebben dat liever niet ivm privacy enz. Dan heb je eindelijk FaceBook dan word je gedwongen om je videos te share met je FaceBook vrienden alvorens deze op PSN te zien is.
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:21:
Misschien hebben sommige mensen wel geen zin om mee te doen met die hele facebook onzin....
Precies, en om privacy redenen valt YouTube eigenlijk ook af tegenwoordig omdat je gedwongen wordt op je gmail account te koppelen aan YouTube en je echte naam te gebruiken. Doen mij maar gewoon simpel Vimeo ofzo. Betere Bitrate dan Youtube. Geen gezeik, gewoon video. Vraag is alleen op Vimeo daar zelf op zit te wachten. Ze zijn meer van de artistieke goede videos en niet kijk ik heb effe met m'n mobieltje iets opgenomen. En ik denk dat PS4 game footage toch in de laatste categorie valt voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
je kunt toch altijd een facebook account aanmaken met neppe gegevens? heb ik ook nog 3 liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:01:
Dan maak je toch een Facebook account aan?!
Ik zie het probleem er niet zo van in.
Alleen om die functie te gebruiken? Wat moet ik dan met de rest van dat account?

Ik zie er het probleem wel van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verstekbakker schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:59:
[...]

Alleen om die functie te gebruiken? Wat moet ik dan met de rest van dat account?

Ik zie er het probleem wel van in.
Ik snap dat het niet handig is, maar zo'n groot probleem is het nou ook weer niet. Je hoeft níks naar waarheid in te vullen op facebook. En als jij Sjors Klapjostie heet daar zal je echt niet zoveel friend requests krijgen hoor :+ Of je gebruikt wél een echt account en stelt 'm zo in dat er niks op je FB gedeeld word... Dan word 't alsnog wel gedeeld op je PSN.

Maar nogmaals: handig is anders en ik zou ook graag een patch zien. :9

[ Voor 17% gewijzigd door Brutal1ty op 26-01-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Maar nogmaals: handig is anders en ik zou ook graag een patch zien. :9
Amen.

Wat voor bestand krijg je uiteindelijk? 1080p? Compressie etc. van audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 21:23
Even een iets delen met gamers die een Turtle Beach PX4 koptelefoon hebben.

Ik heb de koptelefoon nu twee dagen in mijn bezit en ben nog niet echt heel erg enthousiast. Met name de lage tonen vind ik tegenvallen. Ik speel voornamelijk BF4 en het klinkt allemaal redelijk blikkerig. Wel hoor ik veel meer details (vogeltjes, wind, krekels enz) dan met mijn home cinema. Hoewel ik toch een redelijke goede 5.1 set heb staan van Harman Kardon. Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel voor een beteree ervaring zorgt.

Wel loop ik nog tegen een probleem aan. Ik heb alles conform de online handleiding uitgevoerd en heb ik toch af en toe wat last van een 'krakerig' geluid van ongeveer 2 seconden en dan is het weer normaal. Dit gebeurd vrij regelmatig en heb geen idee wat het kan zijn. Is maar van korte duur maar super hinderlijk en hoort niet bij een koptelefoon van €149. De meegeleverde optische kabel (met de dikte van een nylon draadje) heb ik al vervangen voor een kwalitatief betere kabel die in ieder geval een stuk dikker is. Dit lijkt niet het probleem op te lossen.

Iemand anders tips?

Ik zit 5 meter van het ontvangststation en in het playstation menu DTS uitgeschakeld in Dolby ingeschakeld.

Alvast bedankt voor de reacties/tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verstekbakker schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:14:
[...]

Amen.

Eerlijk? Matige 720p footage met bitrate issues alsof YouTube er op los is gaan hameren. Audio is vrij okay. Dit is wel met een clip van langer dan 5 minuten. Korter niet getest. Maar ik vond het slechts een 'matige' uitvoering van deze feature, tenzij ze het nog gaan patchen.

Kan ook zijn dat Facebook nog wat extra compressie er op gooit want het zag er op de console beter uit dan op de PC :/

Dat was richting eind december. Misschien is er al wat verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Nou volgende week vrijdag komt eindelijk Tomb Raider uit. Heb de game op de vorige generatie niet gespeeld dus dit lijkt mij een goed instapmoment. Heb Need for Speed vrijwel 100% uitgespeeld, Killzone pak ik daarnaast wel als multiplayer op. Een goede adventure kan nooit kwaad :) .

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:50:
[...]
Eerlijk? Matige 720p footage met bitrate issues alsof YouTube er op los is gaan hameren. Audio is vrij okay. Dit is wel met een clip van langer dan 5 minuten. Korter niet getest. Maar ik vond het slechts een 'matige' uitvoering van deze feature, tenzij ze het nog gaan patchen.

Kan ook zijn dat Facebook nog wat extra compressie er op gooit want het zag er op de console beter uit dan op de PC :/

Dat was richting eind december. Misschien is er al wat verbeterd.
Ik vind het er best oké uit zien eerlijk gezegd. Dit zijn wat voorbeelden die ik zelf heb gedeeld, direct afgehaald vanaf Facebook. Deze videos zijn van 6 december (Fifa) en 20 december (BF4)

BF4 video http://dl.dropbox.com/u/6...846554_1884868955_n-2.mp4

BF4 video http://dl.dropbox.com/u/6...8536746_308896226_n-2.mp4

Fifa 14 video http://dl.dropbox.com/u/6...769187885_394240838_n.mp4

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:56:
Nou volgende week vrijdag komt eindelijk Tomb Raider uit. Heb de game op de vorige generatie niet gespeeld dus dit lijkt mij een goed instapmoment. Heb Need for Speed vrijwel 100% uitgespeeld, Killzone pak ik daarnaast wel als multiplayer op. Een goede adventure kan nooit kwaad :) .
Ik twijfel nog. Heb hem nog sealed voor de 360 liggen, nooit de moeite voor genomen. En moet AC4 nog steeds uitspelen. Wacht denk ik wel totdat ik er zin in krijg en tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olivinio schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:19:

Ik heb de koptelefoon nu twee dagen in mijn bezit en ben nog niet heel enthousiast.
Herkenbaar. Om die reden zit ik erover na te denken om alsnog voor de Asto A50 te gaan.
Dus als er iemand interesse heeft in een Turtle Beach PX4 Stuur me dan maar een PB met een redelijk bod.
Hij is ongeveer een maandje oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt Tomb Raider hetzelfde als op de PS3..??
Was wel een gaaf spel... Zag er ook mooi uit op de Ps3, maar als hij hetzelfde is sla ik hem liever over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik ga toch maar op de uitkijk staan voor een capture apparaat. Dat hij eerst door de mangel moet via Facebook is gewoon niet acceptabel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:51:
[...]

Wordt Tomb Raider hetzelfde als op de PS3..??
Was wel een gaaf spel... Zag er ook mooi uit op de Ps3, maar als hij hetzelfde is sla ik hem liever over..
Het is gewoon hetzelfde spel. Graphics zijn flink opgepoetst en de DLC zit bij de game inbegrepen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
ASNNetworks schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:59:
[...]

Ik vind het er best oké uit zien eerlijk gezegd. Dit zijn wat voorbeelden die ik zelf heb gedeeld, direct afgehaald vanaf Facebook. Deze videos zijn van 6 december (Fifa) en 20 december (BF4)

BF4 video http://dl.dropbox.com/u/6...846554_1884868955_n-2.mp4

BF4 video http://dl.dropbox.com/u/6...8536746_308896226_n-2.mp4

Fifa 14 video http://dl.dropbox.com/u/6...769187885_394240838_n.mp4
Inderdaad minder erg dan ik had herinnerd! ;)

Maarrrrrr, het mag nog altijd beter van mij =p Echter, zoals het er uit ziet in jouw videos is het wel prima geschikt om die ''oh wow'' momentjes te capturen en delen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verstekbakker schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:14:
[...]

Amen.

Bagggerkwaliteit. Terugspelen op de tv ziet er zelfs vergeleken met anoge uitzendingen triest uit.

Maar hoop echt dat Sony meer opties en sharingssites gaat ondersteunen. Desnoods met stoffage op PSN zelf. koppel het maar aan PSN+ desnoods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Ik heb tomb raider kort op PC gedaan maar nooit uitgespeeld. Is wel een game die ik wil voor de PS4. Ik ga eerst even Killzone singleplayer doen en dan die op de verkoop. Dan kijken of er over een tijdje tomb raider tweedehands voor een mooi prijsje te koop is.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Ik heb de koptelefoon nu twee dagen in mijn bezit en ben nog niet echt heel erg enthousiast. Met name de lage tonen vind ik tegenvallen. Ik speel voornamelijk BF4 en het klinkt allemaal redelijk blikkerig. Wel hoor ik veel meer details (vogeltjes, wind, krekels enz) dan met mijn home cinema. Hoewel ik toch een redelijke goede 5.1 set heb staan van Harman Kardon. Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel voor een beteree ervaring zorgt.

Wel loop ik nog tegen een probleem aan. Ik heb alles conform de online handleiding uitgevoerd en heb ik toch af en toe wat last van een 'krakerig' geluid van ongeveer 2 seconden en dan is het weer normaal. Dit gebeurd vrij regelmatig en heb geen idee wat het kan zijn. Is maar van korte duur maar super hinderlijk en hoort niet bij een koptelefoon van €149. De meegeleverde optische kabel (met de dikte van een nylon draadje) heb ik al vervangen voor een kwalitatief betere kabel die in ieder geval een stuk dikker is. Dit lijkt niet het probleem op te lossen.

Iemand anders tips?

Ik zit 5 meter van het ontvangststation en in het playstation menu DTS uitgeschakeld in Dolby ingeschakeld.

Gebruik de PX4 nu een dag of 5 vrij intensief, tot nu toe geen enkel kraakje e.d. gehoord. Vind het zelf een verademing om met de headset te gamen.......

Gebruik hem voor BF4 en AC4.

Zit ongeveer op ca. 2.5 meter van de ontvanger.

Misschien stoort er een ander apparaat?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets meer over of er al een muis met nunchuck op de ps4 is? Nieuwe fragfx of fragensteins?
Heb gezocht maar kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 23:43
KookSpook schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:07:
[...]

Ditzelfde doe ik ook. Alleen heeft helaas amazon.com weinig spellen digitaal. Fifa, NFS rivals en BF 4 staan er helaas niet bij. Als het te lang duurt voordat ze bij amazon komen koop ik ze direct van de us store voor, $59
Als je ze via de us store haalt moet je dan perse een us account maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:43
jaaoie17 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:33:
[...]

Hoe wil je anders op de US store komen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Laatst online: 14-09 08:03
Vanochtend de aftermarket accu's van de DS3 ontvangen, deze met gemak in de DS4 kunnen plaatsen (past niet helemaal in het houdertje van de accu, maar er is ruimte genoeg om hem er gewoon op te leggen).
Accucapaciteit in no-time bijna verdubbelt, eens kijken of we nu twee keer zoveel speelplezier halen uit één laadbeurt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Jackal131 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:18:
[...]

Hoe wil je anders op de US store komen?
Dacht dat et niet uitmaakte. Bij de xbox one heb je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
jaaoie17 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:33:
[...]

Yip je moet een US account aanmaken. Deze stel je als primair in en dan kan je op je NL account ook genieten van de US games die je hebt gedownload.
US store tegoed kan je oa kopen bij play-asia of ook via amazon. Scheelt veel geld alleen heb je ze digitaal en Sony kan, als ze een keer kwaad willen, je bannen omdat je vanuit NL op de US store koopt. Ik heb hier nog nooit wat over gehoord dus die gok neem ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Gisteren had ik ineens dat mijn ps4 vanuit stand-by ineens aan ging en de disc eruit gooide. Als ik weer een disc erin probeerde te doen gooide hij hem meteen er weer uit. Zag op internet dat er meerdere mensen waren me dit probleem. Oplossing was hem op zijn zijkant zetten en weer opstarten. Hebben meer mensen dit probleem gehad?

Hopelijk komt het niet meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
gajus26 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:47:
Vanochtend de aftermarket accu's van de DS3 ontvangen, deze met gemak in de DS4 kunnen plaatsen (past niet helemaal in het houdertje van de accu, maar er is ruimte genoeg om hem er gewoon op te leggen).
Accucapaciteit in no-time bijna verdubbelt, eens kijken of we nu twee keer zoveel speelplezier halen uit één laadbeurt ;).
Waar heb je die besteld?

Ik heb toch het idee dat Sony een beetje de controllers als melkkoe gebruikt in deze generatie. Dan maak je een controller die meer stroom verbruikt (met leds die niet uit kunnen), en vervolgens stop je er ook nog eens een kleinere batterij in (terwijl de oude gewoon past blijkbaar). Betekent concreet dat je die controller 3x zo vaak oplaadt en dus die batterij straks gewoon door z'n laadcycli heen is. Voor de doodnormale consument is de optie dan niet een batterij wisselen maar een nieuwe controller kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 02-10 07:44
dangerpaki schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Waar heb je die besteld?

Ik heb toch het idee dat Sony een beetje de controllers als melkkoe gebruikt in deze generatie. Dan maak je een controller die meer stroom verbruikt (met leds die niet uit kunnen), en vervolgens stop je er ook nog eens een kleinere batterij in (terwijl de oude gewoon past blijkbaar). Betekent concreet dat je die controller 3x zo vaak oplaadt en dus die batterij straks gewoon door z'n laadcycli heen is. Voor de doodnormale consument is de optie dan niet een batterij wisselen maar een nieuwe controller kopen.
Ik heb de indruk dat zelfs mijn aftermarket Dealextreme PS3 controller van $15 langer doet met z'n accu dan de PS4 controller. Terwijl die slechts een 350mAh accu heeft volgens het stickertje wat erop zit.

Toch jammer dat deze weg is ingeslagen, maar 't is niet anders. Ik hoop nog op aftermarket controllers met afwijkende vorm, want ook gisteren kreeg ik weer flink zere handen na een half uur gamen. Voornaamste reden dat ik de PS4 weinig gebruik momenteel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

WiXX schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:39:
Gisteren had ik ineens dat mijn ps4 vanuit stand-by ineens aan ging en de disc eruit gooide. Als ik weer een disc erin probeerde te doen gooide hij hem meteen er weer uit. Zag op internet dat er meerdere mensen waren me dit probleem. Oplossing was hem op zijn zijkant zetten en weer opstarten. Hebben meer mensen dit probleem gehad?

Hopelijk komt het niet meer terug
Ja al twee keer inmiddels, ik moet de stekker eruit trekken als ie aan staat, pas na de restore doet ie het dan weer.

De discdrive zit dan in een ''eject-loop'', en aangezien ie daar ineens in komt terwijl de PS4 uit stond lijkt het mij een software-matig probleem?

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 27-01-2014 11:44 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Laatst online: 02-07 20:02

Iemand anders tips?

Ik heb ook de px4 en heb nergens problemen mee, ik zit ook op ongeveer 2,5 meter afstand en zoals eerder werd aangegeven zal je wel een storingssignaal hebben of hij is kapot.
Ik vind de headphone een gebrek aan bass hebben maar hij is zeer goed in het weergeven van details.
Toch als iemand me 100€ zou doen dan verkocht ik hem wel. Puur omdat bik nieuwsgierig ben naar de astro mixamp 2013 icm mijn veel betere sennheiser headphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Nu online
Inmiddels me HD vervangen voor een SSHD 1 TB, echt heel simpel en toch lekker die extra ruimte.

Of de laadtijden korter zijn kan ik niet beoordelen, heb zelf te kort met de standaard HD gespeeld.

De hulp van hier en op de site van Playstation waren zeer welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Buddha_ schreef op maandag 27 januari 2014 @ 06:06:
[...]

Gebruik de PX4 nu een dag of 5 vrij intensief, tot nu toe geen enkel kraakje e.d. gehoord. Vind het zelf een verademing om met de headset te gamen.......

Gebruik hem voor BF4 en AC4.

Zit ongeveer op ca. 2.5 meter van de ontvanger.

Misschien stoort er een ander apparaat?
Ik heb hem ook een paar weken. Geen last van gekraak gehad. De equalizer preset op standje 4 zetten helpt wel voor de lage tonen. Voor mij is deze headset beter dan alles wat ik hiervoor heb gehad.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
dangerpaki schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Waar heb je die besteld?

Ik heb hem op ebay besteld: http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649. Dit zijn er twee voor 8,05 euro inclusief verzending.
Heb op dit moment de accu in één controller geplaatst, om te zien of alles functioneert, voordat ik aan mijn tweede controller begin.
Bij het zoeken op e-bay kom je meer dan genoeg aanbieders tegen met aftermarket accu's voor een leuke prijs. Zeker het proberen waard leek me zo :).

EDIT: Op dit moment zijn er ook al PS4 varianten met 2000mah. Heb zojuist deze besteld om te kijken of het daadwerkelijk PS4 accu's zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door gajus26 op 27-01-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
iemand een linkje voor compatible 2.5" hdd's voor ps4?

werkt een SSD bijvoorbeeld? ik verwacht van niet maar who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Flghter1982 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:11:

nvm.. heb al een artikel gevonden waar dit getest is met een kort review erover.

voor ge-intereseerde:

http://www.theverge.com/2...e-for-playstation-4-video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Flghter1982 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:11:

Dit topic al doorzocht? Dan wist je dat een SSD mogelijk was. Verder past iedere HDD die 2,5 inch is en niet te dik is. Even googlen en je hebt je antwoorden ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
gajus26 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:45:
[...]

Ik heb hem op ebay besteld: http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649. Dit zijn er twee voor 8,05 euro inclusief verzending.
Heb op dit moment de accu in één controller geplaatst, om te zien of alles functioneert, voordat ik aan mijn tweede controller begin.
Bij het zoeken op e-bay kom je meer dan genoeg aanbieders tegen met aftermarket accu's voor een leuke prijs. Zeker het proberen waard leek me zo :).

EDIT: Op dit moment zijn er ook al PS4 varianten met 2000mah. Heb zojuist deze besteld om te kijken of het daadwerkelijk PS4 accu's zijn.
Ik ben benieuwd hoe die werken. Jammer dat je met die accu's nooit goed van te voren weet of het een beetje redelijke dingen zijn of die "made in China, may explode suddenly".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 08-10 20:04
riotrick schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:17:
[...]

Ik heb hem ook een paar weken. Geen last van gekraak gehad. De equalizer preset op standje 4 zetten helpt wel voor de lage tonen. Voor mij is deze headset beter dan alles wat ik hiervoor heb gehad.
Ook ik heb geen last van kraken met de px4. Zit er 3,5 meter vanaf. Alleen hoor ik hem wel soms 3x achter elkaar een toon geven alsof ie opnieuw connect met de ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

On_E schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Ja al twee keer inmiddels, ik moet de stekker eruit trekken als ie aan staat, pas na de restore doet ie het dan weer.

De discdrive zit dan in een ''eject-loop'', en aangezien ie daar ineens in komt terwijl de PS4 uit stond lijkt het mij een software-matig probleem?
Lijkt mij ook inderdaad, maar ben geen techneut.
Las ook iets over een firmware update waarmee men dit wil oplossen, dus als dat klopt is het sowieso de software lijkt me.

Heb het ook al een keer gehad. Las ook over die oplossing van het verticaal zetten, maar had daar niet veel zin in, nogal gedoe met de huidige setup.

Heb de PS4 toen maar even helemaal uitgezet en weer opgestart in safemode. Bij mij was het probleem toen eigenlijk al verholpen, hij maakte althans niet langer dat geluid van die eject-loop.
Vervolgens maar gekozen voor optie 1 (opnieuw opstarten) en dat was het, sindsdien ook geen last meer gehad. Week of 1,5 nu.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:00

ikookhier

>hijdiehieris<

“A very small number of users have reported to us that the rubber surface of their Wireless Controller (DUAKSHOCK®4)’s analogue sticks have torn. Although the rubber material of the analogue sticks fulfils our quality assurance standard, we will inspect individual DUALSHOCK®4 controllers experiencing this symptom, and will replace them with new ones for free as long as they are within the warranty.”

Lijkt me goed nieuws,Hopelijk zijn de problemen snel verholpen!

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar even wachten met het omruilen van de controller dus..
Anders kun je daarna over een tijd weer ermee terug.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
beste mensen,

heb battlefield 4 hier liggen, maar merk dat ik gewoon niet zo van die grootschalige oorlog hou. Vind al die voertuigen maar niks..

Dus ik overweeg om cod/killzone te halen? Maar welke?

Heb reviews gekeken, en cod is middelmatig, maar het is wel waar ik van hou, ik heb gewoon van fast-paced fps. En ik heb het hier over ps4 dus daar zijn geen problemen op.

Of adviseren jullie mij beter killzone?
Zo ja, waarom?

Misschien vind ik bf4 wel saai omdat ik er nog geen vrienden op heb, mijn vrienden moeten namelijk nog ps4 krijgen. Dus als jullie het mij adviseren om toch maar bf4 te houden dan hoor ik het ook graag!

PS: graphics maken mij niet zoveel uit, tuurlijk maakt het het spel beter, maar ik ben gewoon meer van de gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:19:
beste mensen,

heb battlefield 4 hier liggen, maar merk dat ik gewoon niet zo van die grootschalige oorlog hou. Vind al die voertuigen maar niks..

Heb reviews gekeken, en cod is middelmatig, maar het is wel waar ik van hou, ik heb gewoon van fast-paced fps. En ik heb het hier over ps4 dus daar zijn geen problemen op.

Zo ja, waarom?

Misschien vind ik bf4 wel saai omdat ik er nog geen vrienden op heb, mijn vrienden moeten namelijk nog ps4 krijgen. Dus als jullie het mij adviseren om toch maar bf4 te houden dan hoor ik het ook graag!

PS: graphics maken mij niet zoveel uit, tuurlijk maakt het het spel beter, maar ik ben gewoon meer van de gameplay
Je kan ook andere modes spelen met BF4... Met deathmatch zijn de maps kleiner en je heb nog veel meer modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 07:52:
Weet iemand iets meer over of er al een muis met nunchuck op de ps4 is? Nieuwe fragfx of fragensteins?
Heb gezocht maar kan er niks over vinden.
Staat voor dit jaar op de planning. Onbekend wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
N.Uckerman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:19:
beste mensen,

Zo ja, waarom?

Eerlijk is eerlijk: met BF3 had ik precies dezelfde gedachte en toen heb ik het spel veel te snel opzij gelegd. Althans, dat merk ik nu. Ik ben namelijk ook altijd een CoD speler geweest en ben toen vrij snel weer terug gegaan naar MW2, MW3 en BO 1&2. Toch samen met m'n PS4 BF4 maar weer gekocht en man, in tijden niet zoveel plezier gehad met een FPS. En dat terwijl mijn vaste gamematen de PS4 nog niet eens in huis hebben en dus niet kunnen joinen, het wordt dus nog beter...

Ik moest er in het begin ff doorheen, want het aimen is toch wel heel anders en lastiger dan in de CoD series, en met name in Conquest legde ik bizar vaak het loodje en had ik maar eens in de zoveel tijd een kill. Toen ben ik team deathmatch en domination gaan doen om te oefenen. Geen voertuigen, minder spelers en lekker trainen op het aimen. Daar leerde ik ook dat BF4 veeeeel meer een spel is van dekking zoeken en teamplay. Inmiddels gaat Conquest ook prima, dikke chaos, overal wel wat actie en die all-out warfare blijft gewoon tof om te zien.

Ik weet dus niet precies hoeveel uren je er inmiddels op hebt zitten, maar als dat niet heel veel is zou ik zeggen: geef het nog een kans.

En oh ja: Obliteration is een geniale mode :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Vanavond maar eens één DS4 controller gerepareerd, omdat de L1 telkens bleef haken. Een tip voor als je deze ook wil repareren, gebruik een visdraad om de L1 en R1 op te wippen. Met een visdraad dan hoeft de controller niet uit elkaar en je hoeft ook geen schroevendraaier tussen de trigger en de behuizing te zetten (met beschadigingen van dien). Zo houdt je je DS4 controller netjes, en los je het probleem op.

Verder is deze link prima: YouTube: PS4 Controller - Sticking Trigger Fix.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 27-01-2014 23:41 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Goeie tip :)
Ik merk dat mijn L1 het niet heel soepeltjes meer doet (nu al??).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
Lomp schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:11:
[...]

Ik heb ook de px4 en heb nergens problemen mee, ik zit ook op ongeveer 2,5 meter afstand en zoals eerder werd aangegeven zal je wel een storingssignaal hebben of hij is kapot.
Ik vind de headphone een gebrek aan bass hebben maar hij is zeer goed in het weergeven van details.
Toch als iemand me 100€ zou doen dan verkocht ik hem wel. Puur omdat bik nieuwsgierig ben naar de astro mixamp 2013 icm mijn veel betere sennheiser headphone
Dat ''gekraak'' is gelukkig niet continue aanwezig. Wat mij opvalt is dat dit tot nu toe alleen speelt bij ontploffingen in BF4. Je hoort dan heel lichtjes dat gekraak door het geluid heen. Het lijkt ook net alsof de koptelefoon het niet aankan. Volume staat overigens niet op 40-50%. Bij FIFA klinkt het wel beter en ondervind ik geen problemen zijnde gekraak of wat dan ook.

Wat is nu naast deze koptelefoon een goede plaatsvervanger? Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 5.1/7.1 met een lekkere bass weergave. Toch de Astro of wellicht een Senheiser? En klopt het als ik zeg dat in principe iedere koptelefoon door de PS4 wordt ondersteund alleen zonder chatfunctionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Zijn er hier nog mensen die Knack spelen? Ik weet niet of het bij de speelstijl hoort, maar tijdens gevechten met tegenstanders heb ik behoorlijk last van frame rate drops op sommige momenten (en dan bedoel ik niet de momenten dat het beeld bewust wordt vertraagd).

Geen idee of het nou zo hoort, maar het begint me op te vallen als redelijk groot nadeel in de game. Verder overigens best vermakelijk. Zie het niet echt als een kinderspel, omdat ie op sommige momenten nog bést uitdagend is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
KookSpook schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Yip je moet een US account aanmaken. Deze stel je als primair in en dan kan je op je NL account ook genieten van de US games die je hebt gedownload.
US store tegoed kan je oa kopen bij play-asia of ook via amazon. Scheelt veel geld alleen heb je ze digitaal en Sony kan, als ze een keer kwaad willen, je bannen omdat je vanuit NL op de US store koopt. Ik heb hier nog nooit wat over gehoord dus die gok neem ik maar.
Dan moet ik dus ook de dlc uit de us store halen dan? En als ik die dlc eenmaal gedownload heb kan ik die dan gewoon gebruiken op een nl account. En als ik online wil spelen moet dat met een us account of kan het ook met een nl account.

Even over die tegoed dan moet dan wel de us tegoed zijn dan ofniet. Gewoon deze dus PlayStation Network Card? en worden die codes dan gewoon via mail verstuurd?

En nog iets kun je niet gewoon je paypal aan je account koppelen zoals bij de xbox one?

[ Voor 10% gewijzigd door jaaoie17 op 28-01-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBassico
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-02-2023
Ben blij met mijn PS4, echt de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Olivinio schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:14:
[...]

Dat ''gekraak'' is gelukkig niet continue aanwezig. Wat mij opvalt is dat dit tot nu toe alleen speelt bij ontploffingen in BF4. Je hoort dan heel lichtjes dat gekraak door het geluid heen. Het lijkt ook net alsof de koptelefoon het niet aankan. Volume staat overigens niet op 40-50%. Bij FIFA klinkt het wel beter en ondervind ik geen problemen zijnde gekraak of wat dan ook.

Wat is nu naast deze koptelefoon een goede plaatsvervanger? Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 5.1/7.1 met een lekkere bass weergave. Toch de Astro of wellicht een Senheiser? En klopt het als ik zeg dat in principe iedere koptelefoon door de PS4 wordt ondersteund alleen zonder chatfunctionaliteit?
Persoonlijk was ik op de ps3 erg te spreken over de pulse elite. Erg goede en stevige bas. Goed surround gevoel. Ook de ingebouwde microfoon werkte erg goed.

Alleen de beloofd support voor de ps4 laat op zich wachten. Iemand nog informatie daar over?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
AtlAntA schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Persoonlijk was ik op de ps3 erg te spreken over de pulse elite. Erg goede en stevige bas. Goed surround gevoel. Ook de ingebouwde microfoon werkte erg goed.

Alleen de beloofd support voor de ps4 laat op zich wachten. Iemand nog informatie daar over?
Ok, maar als je het dan hebt over support, waar heb je het dan specifiek over? Betekent het dan dat je op geen enkele manier de koptelefoon kan aansluiten op je PS4. Of kan je alleen de microfoon (nog) niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Olivinio schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:54:
[...]

Ok, maar als je het dan hebt over support, waar heb je het dan specifiek over? Betekent het dan dat je op geen enkele manier de koptelefoon kan aansluiten op je PS4. Of kan je alleen de microfoon (nog) niet gebruiken?
http://ps4daily.com/2014/01/ps4-firmware-headset-support/

Voor zover ik hieruit kan opmaken werkt het in z'n geheel niet. De "oude" Sony PS3 headset werkt sowieso niet.

Dit artikel geeft wel aan dat de firmware update eraan lijkt te komen, maar ik vind dit teveel "gerucht" om iets uit te kunnen halen. Dat er een update komt kan je altijd wel roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De PS4 ondersteund volgens mij in zijn geheel nog geen enkele wireless headset. (correct me if i'm wrong).
Headsets als de PX4 werken wel, omdat deze de optische uitgang gebruikt, en die zelf wireless doorzend.

Als je naar andere headsets wilt kijken, zul je op dit moment dus naar headsets met eigen zender en optische aansluiting moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Mijn F540 zit alleen maar via de USB aangesloten en geluid en spraak werken gewoon ? Of heb je het nu over officiele ondersteuning ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Even een vraag ... Ik krijg vanmiddag mijn ps4 geleverd. Nu heb ik nog een Playstation network card twv 20€ liggen. Kan ik hier iets mee in de store van de ps4?

Welke budget headset raden jullie aan ... Zie door de bomen het bos niet meer.

Gr !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:22:
Hallo allemaal,

Even een vraag ... Ik krijg vanmiddag mijn ps4 geleverd. Nu heb ik nog een Playstation network card twv 20€ liggen. Kan ik hier iets mee in de store van de ps4?

Gr !
Ja die kun je gewoon gebruiken.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:22:
Hallo allemaal,

Ten eerste: alvast veel plezier met je PS4! :)

Ik zou ten eerste, als je het nog niet hebt, PlayStation Plus kopen. Dan krijg je in ieder geval elke maand 1 gratis (simpele) PS4 game. Als je PlayStation Plus hebt, dan moet je even naar de volgende games zoeken:

- Resogun
- Don't Starve

Deze twee games kun je, als ik me niet vergis, tot 5 februari (met PS+) gratis downloaden. Vanaf 5 februari zal "Outlast" (horrorgame) gratis te downloaden zijn, als je PS+ hebt.

Free 2 Play games
Dit zijn gratis spellen waarbij het idee is dat je via DLC erin gaat investeren. Desalniettemin is dit niet per se nodig. F2P games die je in ieder geval zou moeten uitproberen:

- Blacklight: Retribution
- DC Universe Online
- Pinball Arcade
- Zen Pinball 2
- Warframe
- War Thunder

Games die minder dan €20 kosten
- €4.99 flOw
- €6.19 Backgammon Blitz
- €7.49 Doki-Doki Universe
- €13.99 Super Motherload
- €14.99 Contrast
- €16.99 Trine 2: Complete Story
- €19.99 Tiny Brains

EDIT En ik zie nu pas dat je vraag is: kan je die €20 tegoed ook gebruiken op de PS4. Het antwoord: yep, er is maar één PlayStation Store en die handelt alles rondom PS VIta, PS4 en PS3.

Gr !
Dat zal compleet aan jouw budget liggen. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat elke headset met een 3.5mm-plug werkt - in principe kan je dus al standaard oortjes gebruiken (zoals geleverd bij veel telefoons) gebruiken, maar dat ligt er dus aan welke audiokwaliteit jij wilt.

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de uitgebreide reactie !

Het playstation plus verhaal is me nu ongeveer duidelijk, zo ook de spellen die in de store staan....ik ben erg benieuwd.

Wat betreft de headset...ik had er altijd een op de ps3 waar ik met vrienden kon communiceren. Ik begrijp dat deze niet meer gebruikt kan worden op de ps4. Ik zoek een goedkoop alternatief. Ik zie veel mensen praten over de turtle haedset, deze is me echter veel te duur. Ik zal de forums proberen bij te houden in de toekomst....al moet ik zeggen dat dit erg snel gaat.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:57:
Thnx voor de uitgebreide reactie !

Het playstation plus verhaal is me nu ongeveer duidelijk, zo ook de spellen die in de store staan....ik ben erg benieuwd.

Wat betreft de headset...ik had er altijd een op de ps3 waar ik met vrienden kon communiceren. Ik begrijp dat deze niet meer gebruikt kan worden op de ps4. Ik zoek een goedkoop alternatief. Ik zie veel mensen praten over de turtle haedset, deze is me echter veel te duur. Ik zal de forums proberen bij te houden in de toekomst....al moet ik zeggen dat dit erg snel gaat.

Thnx
Als het alleen om communicatie gaat en niet om geluid uit de headset dan kan je sowieso alvast de standaard meegeleverde mono headset van Sony gebruiken. Die sluit je met een 3,5mm kabeltje aan op de controller. Je kan volgens mij ook headsets van telefoons inpluggen zolang ze een 3,5mm aansluiting hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Ipv vandaag komt morgen hopelijk eindelijk eens mijn ps4 binnen. Assassins creed al geregeld als singpleplayer game (battlefield mogelijk nog, of killzone als ik die voor weinig kan vinden) maar nu nog een leuk spel om samen te spelen... En daar strandt het schip voor mij een beetje.

Fifa14, ach ik heb fifa12 nog op de ps3 en die spelen we al niet veel.
NBA2k14, ik heb nba2k12 liggen en amper gespeeld.
Killzone, helaas geen splitscreen meer.
Call of duty, geinig maar dat mag mijn zoontje op zijn xbox spelen ipv mijn systemen ermee te vervuilen.
Lego Marvel, vind ik erg geinig in co-op maar vindt mijn beginnende puber te kinds (de laatste lego games op de ps3 heb ik allemaal in mijn uppie uit mogen spelen).

Wat is er nog meer?... En wat is de beste keus van bovenstaand? Ik wil wel een beetje een next gen gevoel krijgen (current gen, jaja ik weet het).

[ Voor 8% gewijzigd door pasajo op 28-01-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Knack is er nog, kun je ook met 2 mensen spelen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
DinoPK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:07:
Ipv vandaag komt morgen hopelijk eindelijk eens mijn ps4 binnen. Assassins creed al geregeld als singpleplayer game (battlefield mogelijk nog, of killzone als ik die voor weinig kan vinden) maar nu nog een leuk spel om samen te spelen... En daar strandt het schip voor mij een beetje.

Fifa14, ach ik heb fifa12 nog op de ps3 en die spelen we al niet veel.
NBA2k14, ik heb nba2k12 liggen en amper gespeeld.
Killzone, helaas geen splitscreen meer.
Call of duty, geinig maar dat mag mijn zoontje op zijn xbox spelen ipv mijn systemen ermee te vervuilen.
Lego Marvel, vind ik erg geinig in co-op maar vindt mijn beginnende puber te kinds (de laatste lego games op de ps3 heb ik allemaal in mijn uppie uit mogen spelen).

Wat is er nog meer?... En wat is de beste keus van bovenstaand? Ik wil wel een beetje een next gen gevoel krijgen (current gen, jaja ik weet het).
Jammer dat je nog tot morgen moet wachten. Ik zou in ieder geval alle Free 2 Play games uitproberen (deze kun je gewoon gratis downloaden uit de PlayStation Store):

- DC Universe Online
- Pinball Arcade
- Zen Pinball 2
- War Thunder
- Warframe

Een spel om samen te spelen... tja, FIFA 14 en Call of Duty zijn wel typisch spellen die vaak samen worden gespeeld. Knack misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Je vergeet Flower!!
Gisteren leveltje 5 voltooid :)
Ondanks dat het erg simpel is, blijft het op een of andere manier een supergame.
Lekker relaxt bloemetjes waaien, kei leuk man d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Uniciteit schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:17:
[...]

Jammer dat je nog tot morgen moet wachten. Ik zou in ieder geval alle Free 2 Play games uitproberen (deze kun je gewoon gratis downloaden uit de PlayStation Store):

- DC Universe Online
- Pinball Arcade
- Zen Pinball 2
- War Thunder
- Warframe

Een spel om samen te spelen... tja, FIFA 14 en Call of Duty zijn wel typisch spellen die vaak samen worden gespeeld. Knack misschien?
Als met samen coop wordt bedoeld is het inderdaad nog even wachten, wat ik zelf ook erg jammer vind. NFS Rivals kun je wel semi coop spelen..
Destiny wordt volgens mij pas de eerste game die echt coop gameplay biedt en zelfs min of meer vereist..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
Ik was met vol goede moed gestart met COD....wat een K.. game (no offence for those who love) Ik ben gestopt met COD sinds Black Ops 1, wat daarna kwam kon me niet echt boeien. Het is nu zo arcade dat het meer op Quacke lijkt dat een lekkere shooter. Daarnaast hebben ze mn favo speelmode verwijderd...Demolition.

Gelukkig vermaak ik me nog wel met BF4 en Resogun

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Nu online
Uniciteit schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Ten eerste: alvast veel plezier met je PS4! :)

Ik zou ten eerste, als je het nog niet hebt, PlayStation Plus kopen. Dan krijg je in ieder geval elke maand 1 gratis (simpele) PS4 game. Als je PlayStation Plus hebt, dan moet je even naar de volgende games zoeken:

- Resogun
- Don't Starve

Deze twee games kun je, als ik me niet vergis, tot 5 februari (met PS+) gratis downloaden. Vanaf 5 februari zal "Outlast" (horrorgame) gratis te downloaden zijn, als je PS+ hebt.

Free 2 Play games
Dit zijn gratis spellen waarbij het idee is dat je via DLC erin gaat investeren. Desalniettemin is dit niet per se nodig. F2P games die je in ieder geval zou moeten uitproberen:

- DC Universe Online
- Pinball Arcade
- Zen Pinball 2
- Warframe
- War Thunder

Games die minder dan €20 kosten
- €4.99 flOw
- €6.19 Backgammon Blitz
- €7.49 Doki-Doki Universe
- €13.99 Super Motherload
- €14.99 Contrast
- €16.99 Trine 2: Complete Story
- €19.99 Tiny Brains

EDIT En ik zie nu pas dat je vraag is: kan je die €20 tegoed ook gebruiken op de PS4. Het antwoord: yep, er is maar één PlayStation Store en die handelt alles rondom PS VIta, PS4 en PS3.

[...]
Dat zal compleet aan jouw budget liggen. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat elke headset met een 3.5mm-plug werkt - in principe kan je dus al standaard oortjes gebruiken (zoals geleverd bij veel telefoons) gebruiken, maar dat ligt er dus aan welke audiokwaliteit jij wilt.
Thanks man _/-\o_ Ben net nieuw op de PS Store met me Plus abo en free games is altijd leuk.

Gelijk ff downloaden vanavond.....gisterenavond was er onderhoud is de shop......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:17:
Je vergeet Flower!!
Gisteren leveltje 5 voltooid :)
Ondanks dat het erg simpel is, blijft het op een of andere manier een supergame.
Lekker relaxt bloemetjes waaien, kei leuk man d:)b
Ieder zijn ding maar voor mij is het de grootste miskoop in mijn leven geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk op ps4 om avatars te downloaden? En zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
dutchgio schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:25:
Nog maar even wachten met het omruilen van de controller dus..
Anders kun je daarna over een tijd weer ermee terug.. :+
My thoughts exactly, die van mij geven ook al sporen van beschadiging, maar er is nog (prima) mee te spelen

Maar wacht wel even met terug sturen, kan mijn controller probleem nog erger worden.
En Sony een betere oplossing zoeken, want er is duidelijk toch wat mis met hun "standaard"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 17:15

muhda

Time & Space traveler

Jumpman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:40:
Vanavond maar eens één DS4 controller gerepareerd, omdat de L1 telkens bleef haken. Een tip voor als je deze ook wil repareren, gebruik een visdraad om de L1 en R1 op te wippen. Met een visdraad dan hoeft de controller niet uit elkaar en je hoeft ook geen schroevendraaier tussen de trigger en de behuizing te zetten (met beschadigingen van dien). Zo houdt je je DS4 controller netjes, en los je het probleem op.

Verder is deze link prima: YouTube: PS4 Controller - Sticking Trigger Fix.
Bij mij blijft de R3, haken. Waardoor ik in BF4 soms de knive in mijn handen hou en niet terug schakel naar mijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Voor de Tweakers die ook willen knutselen aan de accu van de DS4, ik heb nog één DS3 aftermarket accu liggen van 1800 mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Heeft er iemand die bij Call of Duty de season pass heeft gekocht en de map Freefall wil spelen dat ie de melding krijgt; Content package no longer available. ? Hoop dat ze het voor de eerste DLC hebben opgelost, als ik die niet kan spelen wordt het helemaal mooi :/ Google en Activision support zeggen alles eraf gooien en opnieuw instaleren, maar na 4x dat gedaan te hebben geef ik die optie ook op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan93 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:08:
Heeft er iemand die bij Call of Duty de season pass heeft gekocht en de map Freefall wil spelen dat ie de melding krijgt; Content package no longer available. ? Hoop dat ze het voor de eerste DLC hebben opgelost, als ik die niet kan spelen wordt het helemaal mooi :/ Google en Activision support zeggen alles eraf gooien en opnieuw instaleren, maar na 4x dat gedaan te hebben geef ik die optie ook op..
Ik heb ook problemen met de extra content met Ghosts.

Als je een oplossing weet DM me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Ik heb ook problemen met de extra content met Ghosts.

Als je een oplossing weet DM me.
Ja is goed, schijnt nog niks voor te zijn. Wat wel kon helpen is om alleen Freefall te installeren en niet de Season pass download zelf. Dan hoort ie wel te werken maargoed dan mis je straks de DLC's weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan93 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Ja is goed, schijnt nog niks voor te zijn. Wat wel kon helpen is om alleen Freefall te installeren en niet de Season pass download zelf. Dan hoort ie wel te werken maargoed dan mis je straks de DLC's weer.
Ga ik een keer proberen , morgen is er een update voor Ghosts op PS4.

Hopen dat ze daarmee de content problemen ook oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de volgende firmware update komt... Ik vind het maar vrij stil vanuit Sony.

Hoop ook dat we in maart eindelijk Driveclub bij PS+ krijgen... Die horrorgame van februari heb ik niets mee ga ik niet eens downloaden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:33:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de volgende firmware update komt... Ik vind het maar vrij stil vanuit Sony.

Hoop ook dat we in maart eindelijk Driveclub bij PS+ krijgen... Die horrorgame van februari heb ik niets mee ga ik niet eens downloaden.
Firmware update zit ik ook op te wachten.

Voor de stabiliteit en meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:13:
[...]

Ga ik een keer proberen , morgen is er een update voor Ghosts op PS4.

Hopen dat ze daarmee de content problemen ook oplossen.
Ja klopt maar zag bij de fixlist niet dit probleem staan helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan93 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Ja klopt maar zag bij de fixlist niet dit probleem staan helaas..
We zullen morgen zien , wanneer komen dit soort updates meestal online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben zelf een sportfan, hou van veel sporten maar de spellen moeten wel goed bespeelbaar zijn vind ik.
Zo heb ik bijvoorbeeld FIFA 14 en NBA2k14 op de Ps4. Nu zit ik te twijfelen om Madden NFL 25 voor de ps4 te kopen, nog nooit gespeeld, iemand hier wel geprobeerd? Ik kijk nu via amazon.com. 48 euro inclusief verzenden (niet priority maar gewoon expedited 8-14 business days).

Iemand ervaring ermee? En als ik em bestel uit Amerika moet ik dan nog extra heffing betalen hier of is de kans klein? Want er zit al 8.38 euro import fee bij ofzo? Geen idee wat het is. Maar het spel is dus afgeprijst naar 39,99 dollar. Normaal 59,99 dollar.

THANKS voor de hulp alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:48:
[...]

We zullen morgen zien , wanneer komen dit soort updates meestal online?
De update van morgen bedoel je? Ik zou het niet weten eigenlijk. De ps4 download hem vanzelf. Je kan hem ook in standy laten staan en aan het werk gaan oid, dan hoort ie ook gewoon updates te downloaden en kan je gelijk aan de slag als je thuis komt. (Moet je wel aanvinken bij instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:55:
Mensen, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben zelf een sportfan, hou van veel sporten maar de spellen moeten wel goed bespeelbaar zijn vind ik.
Zo heb ik bijvoorbeeld FIFA 14 en NBA2k14 op de Ps4. Nu zit ik te twijfelen om Madden NFL 25 voor de ps4 te kopen, nog nooit gespeeld, iemand hier wel geprobeerd? Ik kijk nu via amazon.com. 48 euro inclusief verzenden (niet priority maar gewoon expedited 8-14 business days).

Iemand ervaring ermee? En als ik em bestel uit Amerika moet ik dan nog extra heffing betalen hier of is de kans klein? Want er zit al 8.38 euro import fee bij ofzo? Geen idee wat het is. Maar het spel is dus afgeprijst naar 39,99 dollar. Normaal 59,99 dollar.

Madden is erg leuk als je van American Football houdt.
tristan93 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:58:
[...]

De update van morgen bedoel je? Ik zou het niet weten eigenlijk. De ps4 download hem vanzelf. Je kan hem ook in standy laten staan en aan het werk gaan oid, dan hoort ie ook gewoon updates te downloaden en kan je gelijk aan de slag als je thuis komt. (Moet je wel aanvinken bij instellingen)
Op hoop van zegen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:55:

Zou je beter hier bestellen, is Canada, en dan heb je zeker geen extra kosten van douane of zo. Heb hier al vaak besteld zonder problemen maar je moet wat geduld hebben: het kan wel eens langer dan een week duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was toevallig ook net op die site aan het kijken maar toch bedankt! Ik wist namelijk niet dat met douane geen probleem is via Canada..

Heb je ook ervaring met het bestellen van meerdere spellen en dan douane-vrij? Of altijd bij 1 spel per zending?

THANKS!:)
botech schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:32:
[...]

Zou je beter hier bestellen, is Canada, en dan heb je zeker geen extra kosten van douane of zo. Heb hier al vaak besteld zonder problemen maar je moet wat geduld hebben: het kan wel eens langer dan een week duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:26
[...]

Bedankt voor de link.
Deze wist ik nog niet.
Een spel kost omgerekent net geen 40 euro.
Dat is wel een mooie prijs als je iets langer wilt wachten op je spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:34:

Heb je ook ervaring met het bestellen van meerdere spellen en dan douane-vrij? Of altijd bij 1 spel per zending?

THANKS!:)
Ik heb altijd maar 1 spel tegelijk besteld maar ik denk dat 2 of 3 games tegelijk geen probleem zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dat andere tweakers er ook profijt van hebben zo:) Handel tussen Nederland en Canada stijgt met 400% binnenkort hahah:P

nogmaals bedankt :)
botech schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:44:
[...]

Ik heb altijd maar 1 spel tegelijk besteld maar ik denk dat 2 of 3 games tegelijk geen probleem zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt voor de link, zojuist FIFA besteld voor €45! Word waarschijnlijk een vast adresje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10 11:02
Krijgen jullie ook last van jullie linkerduim door L3 veel te gebruiken? Ik kan niet langer als een paar uurtjes achter elkaar gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:32
Ds4 controller kost ook maar 40 euro op die site :) gebruik die site al jaren!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier mensen die Tomb Raider gaan halen terwijl ze die op de PS3 al hebben gespeeld? Het is mijn favoriete genre, maar ik vraag me af of de verbeteringen een nieuwe aanschaf aan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 08-10 20:04
http://www.wowhd.nl/games...ion-4/dp/36877751#bc=ab96
Thomb raider nog geen 39€

[ Voor 6% gewijzigd door bukkum op 28-01-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:30
HertogJack schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:10:
Ds4 controller kost ook maar 40 euro op die site :) gebruik die site al jaren!
verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
gajus26 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:50:
Voor de Tweakers die ook willen knutselen aan de accu van de DS4, ik heb nog één DS3 aftermarket accu liggen van 1800 mah.
Ik! Is ie nieuw? En..
Wil je ervoor hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 28-01-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Niet duur! Ik ga zelf ff wachten op aanbieding op usa psn..
Pagina: 1 ... 84 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan