Ten eerste: alvast veel plezier met je PS4!
Ik zou ten eerste, als je het nog niet hebt, PlayStation Plus kopen. Dan krijg je in ieder geval elke maand 1 gratis (simpele) PS4 game. Als je PlayStation Plus hebt, dan moet je even naar de volgende games zoeken:
- Resogun
- Don't Starve
Deze twee games kun je, als ik me niet vergis, tot 5 februari (met PS+) gratis downloaden. Vanaf 5 februari zal "Outlast" (horrorgame) gratis te downloaden zijn, als je PS+ hebt.
Free 2 Play games
Dit zijn gratis spellen waarbij het idee is dat je via DLC erin gaat investeren. Desalniettemin is dit niet per se nodig. F2P games die je in ieder geval zou moeten uitproberen:
- Blacklight: Retribution
- DC Universe Online
- Pinball Arcade
- Zen Pinball 2
- Warframe
- War Thunder
Games die minder dan €20 kosten
- €4.99 flOw
- €6.19 Backgammon Blitz
- €7.49 Doki-Doki Universe
- €13.99 Super Motherload
- €14.99 Contrast
- €16.99 Trine 2: Complete Story
- €19.99 Tiny Brains
EDIT En ik zie nu pas dat je vraag is: kan je die €20 tegoed ook gebruiken op de PS4. Het antwoord: yep, er is maar één PlayStation Store en die handelt alles rondom PS VIta, PS4 en PS3.
Welke budget headset raden jullie aan ... Zie door de bomen het bos niet meer.
Gr !
Dat zal compleet aan jouw budget liggen. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat elke headset met een 3.5mm-plug werkt - in principe kan je dus al standaard oortjes gebruiken (zoals geleverd bij veel telefoons) gebruiken, maar dat ligt er dus aan welke audiokwaliteit jij wilt.
[
Voor 13% gewijzigd door
Uniciteit op 28-01-2014 11:44
]