Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Donstil schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Wanneer had je je email achter gelaten op de BartSmit site?
Ik heb 10 okt gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:01
Niet om sony te bashen. Maar bizar dat de levering best moeilijk gaat (natuurlijk door de grote vraag).
Heb veel spijt dat ik niet gepre-ordered heb. Zit al een tijdje te overwegen om over te stappen naar xbox one.
En nee, overnemen van iemand via marktplaats is een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ryatzu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:19:
Niet om sony te bashen. Maar bizar dat de levering best moeilijk gaat (natuurlijk door de grote vraag).
Heb veel spijt dat ik niet gepre-ordered heb. Zit al een tijdje te overwegen om over te stappen naar xbox one.
Leuk, maar wat moeten wij met deze informatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddrop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:05
Ik lurk nu zo een weekje in dit topic en wat ik zo raar vind is dat de reserveringen allemaal zo lang duren, terwijl ik vorige week bij de ToysXL in Rotterdam binnen liep en er direct eentje mee kon nemen (impuls aankoop zullen we maar zeggen).

Granted, het was een Knack bundel. Niet mijn eerste keus, maar als ik dit zo lees heb ik erg veel geluk gehad dan en knack was best vermakelijk.

Verder kan ik, komend van een xbox360, niks anders zeggen dan dat ik het een erg vet apparaat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
Wat ik niet begrijp is waarom we al die omwegen moeten nemen om games voor een beetje fatsoenlijke prijs te kunnen krijgen. Bedoel die hele ontwikkelkosten voor die game zijn hetzelfde. Hoezo dan dat wij hier in NL dubbel zo veel moeten betalen terwijl precies dezelfde game voor vrijwel de helft via amazon met omwegen gekocht kan worden. Beetje triest eigenlijk.

Nou kan ik dat trukje zelf niet doen want mijn eigen account is NL (en voor zover ik het weet kan je je account niet wijzigen naar een US account) en mijn broertje heeft mijn account op zijn PS als primary staan zodat hij ook mijn content kan spelen. Maar dat trukje gaat niet werken als ik een extra US account aanmaak en nog steeds op m'n huidige account wil spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door dangerpaki op 23-01-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Gewoon forum in de gaten houden, komt regelmatig wat voorbij dat je snel kunt bestellen / ophalen in de winkel. Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:30:
Wat ik niet begrijp is waarom we al die omwegen moeten nemen om games voor een beetje fatsoenlijke prijs te kunnen krijgen. Bedoel die hele ontwikkelkosten voor die game zijn hetzelfde. Hoezo dan dat wij hier in NL dubbel zo veel moeten betalen terwijl precies dezelfde game voor vrijwel de helft via amazon met omwegen gekocht kan worden. Beetje triest eigenlijk.

Nou kan ik dat trukje zelf niet doen want mijn eigen account is NL (en voor zover ik het weet kan je je account niet wijzigen naar een US account) en mijn broertje heeft mijn account op zijn PS als primary staan zodat hij ook mijn content kan spelen. Maar dat trukje gaat niet werken als ik een extra US account aanmaak en nog steeds op m'n huidige account wil spelen.
En hoezo gaat dat truukje niet werken ;) ?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip (weet niet of het mag, maargoed):
ik heb vandaag een jaarabo op de Power Unlimited genomen i.c.m. Thief voor de PS4 voor € 61,50.
https://reshift.nl/abonne...ail&utm_campaign=PU_Thief

Aangezien het spel zelf € 70 kost ofzo, is dit best een leuke aanbieding?
Let wel op dat je de klantenservice gelijk mailt om je abo te annuleren, wordt jaarlijks geincasseerd (om tegenvallers te voorkomen :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:36:
ik heb vandaag een jaarabo op de Power Unlimited genomen i.c.m. Thief voor de PS4 voor € 61,50.

Let wel op dat je de klantenservice gelijk mailt om je abo te annuleren, wordt jaarlijks geincasseerd (om tegenvallers te voorkomen :) ).
Aanbieding is oke… spel kost wss 60 euro nieuw maar dat terzijde. Wanneer komt het spel uit eigelijk:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Aanbieding is oke… spel kost wss 60 euro nieuw maar dat terzijde. Wanneer komt het spel uit eigelijk:)?
http://www.bol.com/nl/p/t...edition/9200000020384522/
zo te zien 28 februari 2014 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03

Houdt er even rekening mee dat het kan zijn dat de games zonder officieel hoesje verkocht worden. Eventuele doorverkoop later wordt hier wel eens lastiger door. Voorkomt onaangename verrassingen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gajus26 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:50:
[...]

Houdt er even rekening mee dat het kan zijn dat de games zonder officieel hoesje verkocht worden. Eventuele doorverkoop later wordt hier wel eens lastiger door. Voorkomt onaangename verrassingen :).
Dan is die aanbieding uiteindelijk toch een stuk minder aantrekkelijk. O-)
Met een beetje mazzel is ie ook wel voor 55-60 te krijgen en bespaar je ook nog maandelijks op oud papier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

Nitai

Live the life you love.

gajus26 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:50:
[...]

Ik heb al meerdere aanbiedingen genomen bij de PU. Zijn gewoon netjes gesealde spellen die apart in een bubbeltjes envelop worden verstuurd. Heb wel eens een verkeerde platform ontvangen, maar na een mailtje opgestuurd en de juiste ontvangen (360 vs PS3).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Kreeg die mail vandaag ook. Heb recent al mijn abo verlengd voor eenmalig 40 Euro voor 2 jaar met gratis COD:Ghosts en heb laatstgenoemde verkocht voor 40. Gratis 2 jaar abo dus. Vandaag deze doorgegeven aan een vriend, die heeft gelijk Thief voor PS4 besteld erbij. Wil ik ook nog hebben, maar ga niet nog een keer verlengen (als dat al kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outcast nu officieel bevestigd als gratis PS PLUS game van de maand, vanaf 5 februari beschikbaar om te downloaden.
Dat wordt heel moeilijk om die game te gaan spelen... :)

http://blog.eu.playstatio...-last-light-outlast-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:05:
Outcast nu officieel bevestigd als gratis PS PLUS game van de maand, vanaf 5 februari beschikbaar om te downloaden.
Dat wordt heel moeilijk om die game te gaan spelen... :)

http://blog.eu.playstatio...-last-light-outlast-more/
Mooi kut, weer een game die me geen reet interesseert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Fatal Mind schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:13:
[...]

lol wat had je dan verwacht een AAA titel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een console, heb 'm al 3 dagen, ik geniet volle bak!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik dacht als PS+ member even Zen Pinball 2 te downloaden en te spelen...
Mag je, buiten 1 tafel, gewoon alles gaan kopen :D
Opties > verwijderen ;w

Flower bevalt wel weer erg goed, ik weet na 2 jaar zelfs nog waar de verborgen bloemen zich bevinden :P
Lekker ontspannend tussen het Battlefield geweld door d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2014 00:43 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ASNNetworks schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:50:
[...]

En hoezo gaat dat truukje niet werken ;) ?
Hoe wel dan? Ik wil op m'n huidige EU account spelen, en mijn broertje op zijn huidige EU account. Momentele is mijn account waarop content gekocht is op zijn PS4 de primary account zodat hij met zijn account ook de door mij gekochte content kan gebruiken.
Maar ik een extra VS account aan alleen voor aankopen en wil is blijven spelen op mijn eigen EU account dan moet ik dus kiezen of dat ik die content gebruik of mijn broertje op zijn PS4. Want ook die VS account kan maar op een PS4 tegelijk als primary account ingesteld zijn.

Of ken jij daar een trukje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:02:
[...]

Hoe wel dan? Ik wil op m'n huidige EU account spelen, en mijn broertje op zijn huidige EU account. Momentele is mijn account waarop content gekocht is op zijn PS4 de primary account zodat hij met zijn account ook de door mij gekochte content kan gebruiken.
Maar ik een extra VS account aan alleen voor aankopen en wil is blijven spelen op mijn eigen EU account dan moet ik dus kiezen of dat ik die content gebruik of mijn broertje op zijn PS4. Want ook die VS account kan maar op een PS4 tegelijk als primary account ingesteld zijn.

Of ken jij daar een trukje voor?
Ik bedoelde meer dat je via US kan downloaden en met je eigen NL account kan spelen. Je kan inderdaad niet dan ook nog eens dat account delen. Dat is ook wel een beetje teveel van het goede vind je niet? 35-45 euro betalen ipv 70, en dan ook nog eens door de helft. Er moet toch wel enigszins geld verdiend worden aan de games ;)

Wat je zou kunnen doen is compleet overgaan op een US account. Dus zelf dat account gebruiken ipv een NL. Dan kan je voortaan alles via de US Store kopen en op je eigen account spelen, en jouw broertje ook op zijn PS4. Per spel ben je nooit meer dan 22,50 kwijt als je de kosten deelt, om nog maar over DLC en PS+ te zwijgen.

Ik zit hier zelf ook aan te twijfelen, trophies kunnen mij gestolen worden. Bovendien heb ik pas sinds 2 maanden een account omdat ik met de PS4 lekker clean wilde beginnen met een nieuw account. Echter gebruik ik ook een PS Vita, en daar kan je niet zomaar switchen tussen accounts (moet je elke keer formatteren). Heb daar al wat aankopen gedaan, dus is het zonde de aangekochte content, en heb nog 2 jaar PS+ lopen. Voorlopig hou ik het bij games via Amazon.com kopen (digitale code) als ze $49 dollar worden. Toch nog €36 tegenover €69 :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Is het niet nog steeds zo dat je je content kan delen over 5 playstations?

Heb samen met een vriend op de PS3 Premium voor Battlefield 3 gedeeld door in te loggen onder zijn naam op mijn playstation. Kon het toen downloaden en daarna gewoon onder eigen account van Premium gebruik maken.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Je moet in het andere topic kijken (ps4 kroegtopic) schijnt dat je bij Bart Smit gewoon kan bestellen nu

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 02:43:
^ Is het niet nog steeds zo dat je je content kan delen over 5 playstations?

Heb samen met een vriend op de PS3 Premium voor Battlefield 3 gedeeld door in te loggen onder zijn naam op mijn playstation. Kon het toen downloaden en daarna gewoon onder eigen account van Premium gebruik maken.
Nope. Je kan het zovaak downloaden als je wilt op zoveel PS4's als je wil, echter kan je maar op één PS4 toegang geven voor alle accounts. Dat is dus de 'primary' PS4. Wanneer je op een tweede PS4 een aankoop opnieuw download, dan kan je dat alleen openen met het account waarmee het gekocht is.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 24-01-2014 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ASNNetworks schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 03:03:
[...]

Nope. Je kan het zovaak downloaden als je wilt op zoveel PS4's als je wil, echter kan je maar op één PS4 toegang geven voor alle accounts. Dat is dus de 'primary' PS4. Wanneer je op een tweede PS4 een aankoop opnieuw download, dan kan je dat alleen openen met het account waarmee het gekocht is.
Jep, zo is het tegenwoordig.

Maar met mijn huidige situatie ben ik ook tevreden. mn broertje en ik spelen allebei BF4. Dus dat heb ik via de PSN stro gekocht. De rest van de games die wel toch niet samen spelen worden gewoon weer naar elkaar geschoven als schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:24
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:42:
Opties > verwijderen ;w
Die heb ik gisteren ook gedownload. Er staan nog meer games in de PS Store die gratis gedownload kunnen worden. Is dat allemaal zo?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
ASNNetworks schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:10:
[...]

Voorlopig hou ik het bij games via Amazon.com kopen (digitale code) als ze $49 dollar worden. Toch nog €36 tegenover €69 :)
Ditzelfde doe ik ook. Alleen heeft helaas amazon.com weinig spellen digitaal. Fifa, NFS rivals en BF 4 staan er helaas niet bij. Als het te lang duurt voordat ze bij amazon komen koop ik ze direct van de us store voor, $59

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot voor kort heb ik zonder problemen remote play kunnen gebruiken. Echter, heb ik nu ineens last van een dramatische verbinding, zelfs als ik de Vita op mijn router leg. De Vita verbindt via Wi-Fi, dus niet rechtstreeks naar de PS4, dus dat is het probleem niet. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:25

On_E

Housemusic

Opties > verwijderen ;w
Niks geks aan, is toch geen Plus game.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Opvallend trouwens, de PS4 versie van Tomb Raider is gemaakt door ons eigen Nixxes uit Utrecht, en de XBO versie door Unitied Front Games.
Nixxes Software is proud to announce that it has been working on the Playstation 4 version for the recent announced Tomb Raider: Definitive Edition!

Tomb Raider: Definitive Edition is a revamped and upscaled version of Tomb Raider, which was released in March 2013. In collaboration with Crystal Dynamics, Tomb Raider Definitive Edition will be released for Sony Playstation 4 and Microsoft Xbox One on January 28, 2014. In addition to converting the game to Playstation 4, Nixxes Software provided support to United Front Games, the developer responsible for the Xbox ONE version of the game.

Now in native 1080P with TressFX hair rendering, Tomb Raider: Definitive Edition contains the following content:

The game is fully rebuilt for next-generation consoles. It contains the Tomb of the Lost Adventurer, eight DLC multiplayer maps, six DLC multiplayer weapons, four DLC multiplayer characters and six outfits for Lara. The game will also included Dark Horse digital comic book "Tomb Raider: The Beginning", Brady Games digital art book "Tomb Raider: The Art of Survival" and "The Final Hours of Tomb Raider documentary series.

As for other next-gen additions, The PlayStation 4's Dualshock 4 controller lights up red and orange when using the torch, and quick flashes when Lara is shooting. The PlayStation 4 version also allows you to stream Tomb Raider to the PlayStation Vita.

The Xbox One allows you to use Kinect to change weapons, attachments, and navigate the menu with your voice. You can also rotate and inspect relics with hand gestures, and find new viewpoints by leaning into the world.

http://www.nixxes.com/nixxes/newsdet...trhd-announced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:15:
Tot voor kort heb ik zonder problemen remote play kunnen gebruiken. Echter, heb ik nu ineens last van een dramatische verbinding, zelfs als ik de Vita op mijn router leg. De Vita verbindt via Wi-Fi, dus niet rechtstreeks naar de PS4, dus dat is het probleem niet. Iemand een oplossing?
router die de weg kwijt is? al een keer een reboot gedaan?
Nieuwe firmware?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:27
Opties > verwijderen ;w
Zen Pinball 2 is toch wel een aanrader voor tussendoor. Probeer gewoon de gratis tafel een poosje. Die is al erg vermakelijk. Voor een paar euro heb je dan weer een nieuwe als je deze zat bent. Overigens had ik enkele tafels al gekocht op de PS3 en kon deze wel "gratis" / opnieuw downloaden. Vind het netjes. Verder heeft het niets met PS+ te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 24-01-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
kazuka schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:08:
Opvallend trouwens, de PS4 versie van Tomb Raider is gemaakt door ons eigen Nixxes uit Utrecht, en de XBO versie door Unitied Front Games.

[...]
Ik las op NeoGAF dat de PS4 versie meestal rond de 60fps gaat draaien terwijl de Xbox One versie maximum in de 40 fps zit...

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 24-01-2014 12:11 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:10:
[...]

Ik las op NeoGAF dat de PS4 versie meestal rond de 60fps gaat draaien terwijl de Xbox One versie maximum in de 40 fps zit...
Klopt, daar werd hier ook naar gelinkt.
Daar beweerde men zelfs dat de Xbox One versie rond de 30 fps zit, terwijl de PS4 versie het dubbele levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Donstil schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Wanneer had je je email achter gelaten op de BartSmit site?
27 september, voordeel bij Bart Smit was dat je niet meteen je 400 euro hoefde over te maken. Als arme student is dat toch een groot voordeel.. zeker aangezien het na de feestdagen is en stufi net geleverd is :+ . Bij Bol mn bestelling meteen geannuleerd, die stamde nog af van november..

Edit: krijg hem tussen 15:00 en 19:00 binnen als t goed is, zal wel rond 6 uur zijn, dan komen hier de meeste pakketjes binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Batiatus op 24-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:43

Satom

Verzamel ervaringen

Batiatus schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:27:
[...]

27 september, voordeel bij Bart Smit was dat je niet meteen je 400 euro hoefde over te maken. Als arme student is dat toch een groot voordeel.. zeker aangezien het na de feestdagen is en stufi net geleverd is en maandelijkse termijn van collegegeld een maand is verplaatst :+ . Bij Bol mn bestelling meteen geannuleerd, die stamde nog af van november..

Edit: krijg hem tussen 15:00 en 19:00 binnen als t goed is, zal wel rond 6 uur zijn, dan komen hier de meeste pakketjes binnen.
Haha! Dik en schuingedrukte was een reden voor een klasgenoot om als een gek te gaan zoeken naar een PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
[...]

Lijkt me juist een zeer toffe game. Met Resogun(?) en Don't Starve kan ik me al prima vermaken. Vind het ook een behoorlijke plus tov Xbox Live. Daar betaald je een zelfde bedrag en krijg je of heel erg oude games of kut games. Vind wat ik tot nu toe krijg bij PS Plus, toch zeker een meerwaarde.
Ondervind overigens wel ietsjes meer lag dan op Xbox Live, maar misschien moet ik mn routersettings nog even veranderen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:54:
[...]

router die de weg kwijt is? al een keer een reboot gedaan?
Nieuwe firmware?
Ja sterker nog, na de restart geeft mijn Vita aan dat de connectie te langzaam is. Ik heb een 150 Mb/s abo van Ziggo. 8)7

Firmware udate wellicht. Ik heb dat alles-in-1 ding van Ziggo (zwart met groene lampjes). Is uitvogelen hoe ik dat moet doen.

edit: Ik heb een Ubee modem van Ziggo, en die schijnt zichzelf van de nieuwste firmware te voorzien.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 24-01-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

Nitai

Live the life you love.

bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Ja sterker nog, na de restart geeft mijn Vita aan dat de connectie te langzaam is. Ik heb een 150 Mb/s abo van Ziggo. 8)7
Firmware udate wellicht. Ik heb dat alles-in-1 ding van Ziggo (zwart met groene lampjes). Is uitvogelen hoe ik dat moet doen.
edit: Ik heb een Ubee modem van Ziggo, en die schijnt zichzelf van de nieuwste firmware te voorzien.
Heeft die een wireless functie dan de Ubee modem?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, zoals ik al zei heeft het eerder wel gewerkt. Dat ding is modem en router in één. Als 'ie niet draadloos zou zijn, zou de Vita 'm helemaal niet zien, in plaats van aangeven dat de verbinding te traag is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:47:
Ja, zoals ik al zei heeft het eerder wel gewerkt. Dat ding is modem en router in één. Als 'ie niet draadloos zou zijn, zou de Vita 'm helemaal niet zien, in plaats van aangeven dat de verbinding te traag is. :+
Bedoel je met 150 mbit niet gewoon je internet snelheid?
een 150 mbit router is niet zo snel voor wifi zeg maar....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Bedoel je met 150 mbit niet gewoon je internet snelheid?
een 150 mbit router is niet zo snel voor wifi zeg maar....
Ja, ik zeg toch ook abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:36
edit..fout bericht

[ Voor 89% gewijzigd door P. vd Loo op 24-01-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:15
bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Zelf hier ook ziggo, en hebben ook de ubee modem van ze gehad. Echter zijn er vaker monteurs langs geweest omdat het internet niet goed werkte. Blijkt dus niet een van hun beste modems te zijn.

Thuis hebben we het opgelost door een router aan te schaffen (op eigen kosten). Is het internet eindelijk normaal zoals het hoort. en halen we de volle snelheid die we hiervoor nooit konden bereiken.

Een heel ander vraagje.
Ik zit te twijfelen voor een nieuwe game (ben klaar met ac black flag en killzone en heb zelfs battlefield 4 al verkocht). Ben geen multiplayer gamer meer en nu zit ik erg te twijfelen tussen Knack en Need for speed.
Tips? welke jullie zullen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
Ik wil mijn ps4 aansluiten op mijn computer beeldscherm via HDMI. Helaas heeft dit scherm geen speakers. Ik heb een logitech setje 2.1 wat ik wil gebruiken maar deze heeft alleen een analoge aansluiting en geen optische. Nu zijn er converters te koop die dit kunnen omzetten. Maar kunnen deze het signaal ook omzetten naar analoog 2.1 ipv alleen 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 17:02
Rokz schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:18:
[...]

Zelf hier ook ziggo, en hebben ook de ubee modem van ze gehad. Echter zijn er vaker monteurs langs geweest omdat het internet niet goed werkte. Blijkt dus niet een van hun beste modems te zijn.

Thuis hebben we het opgelost door een router aan te schaffen (op eigen kosten). Is het internet eindelijk normaal zoals het hoort. en halen we de volle snelheid die we hiervoor nooit konden bereiken.

Een heel ander vraagje.
Ik zit te twijfelen voor een nieuwe game (ben klaar met ac black flag en killzone en heb zelfs battlefield 4 al verkocht). Ben geen multiplayer gamer meer en nu zit ik erg te twijfelen tussen Knack en Need for speed.
Tips? welke jullie zullen halen.
PS+ kaart kopen? Zitten nu een aantal games bij die best leuk zijn en niet online zijn.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:11
Voor degene die hem nog niet hebben,ps4 op voorraad.
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:58
SONY Gold Wireless Stereo Headset

• A Headset for Gamers: Experience everything from the big booms to whisper-quiet warnings in stunning 7.1 virtual surround sound** (7.1 Virtual Surround Sound and Audio Modes are only available on the PlayStation®3 and PlayStation®4 systems and require system software versions 4.20/1.6 or later respectively) and chat with friends through the hidden noise cancelling microphone

• Developed by PlayStation: With the Headset Companion App, download custom game modes created exclusively for PlayStation® by developers that are specifically tuned to enhance the audio in your favorite games

• Stylish Comfort: Slip into comfort you can enjoy for hours and a look you can take anywhere. Further customize your look can take anywhere. Further customize your look by swapping out the removable faceplates for something more your style

• Adaptable Audio: Connect wirelessly to your PS4™, PS3™, and home computer, or connect to your PS Vita system or other mobile device with the included 3.5mm audio cable and take your sound with you

•Compatible Hardware: Mobile Devices (Not all mobile devices are supported. Certain features may not work on some compatible mobile devices)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8IVBAfm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X9Bwr67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m7nQN8z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RZhVOuZ.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oI2wplh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y0RQI28.jpg

play-asia link US$ 129.99

[ Voor 9% gewijzigd door Resinman op 24-01-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akwek
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb vandaag een ps4 binnen gekregen vanuit engeland (amazon), alleen daar heb ik dus ook een 3 pins AC cable bij gekregen. Weten jullie welke kabel ik moet kopen in Nederland (hoeveel ampere?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
akwek schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:32:
Ik heb vandaag een ps4 binnen gekregen vanuit engeland (amazon), alleen daar heb ik dus ook een 3 pins AC cable bij gekregen. Weten jullie welke kabel ik moet kopen in Nederland (hoeveel ampere?)
Ik kan me herinneren dat dit op een van de vorige pagina's een paar keer voorbij is gekomen, ook gisteren nog dacht ik. Zoek eventjes wat terug dan vind je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resinman schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:29:
SONY Gold Wireless Stereo Headset

• A Headset for Gamers: Experience everything from the big booms to whisper-quiet warnings in stunning 7.1 virtual surround sound** (7.1 Virtual Surround Sound and Audio Modes are only available on the PlayStation®3 and PlayStation®4 systems and require system software versions 4.20/1.6 or later respectively) and chat with friends through the hidden noise cancelling microphone

• Developed by PlayStation: With the Headset Companion App, download custom game modes created exclusively for PlayStation® by developers that are specifically tuned to enhance the audio in your favorite games

• Stylish Comfort: Slip into comfort you can enjoy for hours and a look you can take anywhere. Further customize your look can take anywhere. Further customize your look by swapping out the removable faceplates for something more your style

• Adaptable Audio: Connect wirelessly to your PS4™, PS3™, and home computer, or connect to your PS Vita system or other mobile device with the included 3.5mm audio cable and take your sound with you

•Compatible Hardware: Mobile Devices (Not all mobile devices are supported. Certain features may not work on some compatible mobile devices)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

play-asia link US$ 129.99
Mooi ding!
Ook officielel van Sony uit dus goede support, ook voor de PS4 ;)
En niet al te duur. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zag hem op steam en heb hem destijds bijna gekocht.
maw: een gelukkige PS+ klant hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:53:
[...]

Mooi :P

Dat ze maar eens op gaan schieten met echte games uit te brengen...

Battlefield is ondertussen ook wat eentonig aan het worden ( zeker als er geen DLC uitkomt... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik wacht eigenlijk ook nog op Wipeout HD / Fury...
Die draaiden op PS3 soepeltjes 1080p 60fps, kan op de PS4 makkelijk mee.
Maar als ik zo een beetje google zijn vrijwel alle berichten teleurstellend...
Zonde, dan toch maar weer eens de PS3 aanslingeren zo nu en dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:43

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:53:
[...]

Absoluut geen spel voor mij.. Schrik van elk moment wat zal komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akwek
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-12-2024
Fatal Mind schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Ik kan me herinneren dat dit op een van de vorige pagina's een paar keer voorbij is gekomen, ook gisteren nog dacht ik. Zoek eventjes wat terug dan vind je het wel.
Heb even opgezocht en ze zeggen dat je gewoon een standaart kabel kan gebruiken, klopt dat? (Hoeveel watt is dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:26
akwek schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:57:
[...]

Heb even opgezocht en ze zeggen dat je gewoon een standaart kabel kan gebruiken, klopt dat? (Hoeveel watt is dat)
Wattage boeit toch niet voor de voedingskabel. De voeding zelf zit in de ps4 die het juiste wattage afgeeft.
Volgens mij heb je gewoon een standaard euro-stekker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantozzi
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
FrankoNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:36:
Ik wil mijn ps4 aansluiten op mijn computer beeldscherm via HDMI. Helaas heeft dit scherm geen speakers. Ik heb een logitech setje 2.1 wat ik wil gebruiken maar deze heeft alleen een analoge aansluiting en geen optische. Nu zijn er converters te koop die dit kunnen omzetten. Maar kunnen deze het signaal ook omzetten naar analoog 2.1 ipv alleen 2.0?
Is exact hetzelfde.. Het '.1' gedeelte geeft alleen aan dat je er een subwoofer(tje) bij hebt. Dus als ze 2.0 doen is 2.1 geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Ik snap werkelijk helemaal niets van die koppelingen tussen Origin en PSN. Heb net een nieuw Origin account aan moeten maken op PSN omdat mijn Origin account blijkbaar niet gekoppeld was, wat die dus wel was. Nu heb ik werkelijk geen idee hoe ik op mijn origin account kom die ik gebruik voor Battlefield 4.. maargoed, in ieder geval al een match kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Mooi ding!
Ook officielel van Sony uit dus goede support, ook voor de PS4 ;)
En niet al te duur. >:)
Gewoon de originele 7.1 in een ander jasje. Ik wacht wel op de update. Jammer van Sony dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:27:
[...]

Gewoon de originele 7.1 in een ander jasje. Ik wacht wel op de update. Jammer van Sony dit.
Ik vind dit ook jammer. Hoop niet dat Sony de geplande support voor de pulse elite en de gewone headset (naam ff vergeten) laat vallen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:27:
[...]

Gewoon de originele 7.1 in een ander jasje.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Je geeft aan dat het dezelfde (drivers, techniek, geluidskwaliteit etc..) headset is als de originele 7.1. Hoe kom je daarbij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer mensen met PSN network errors? Kan mn trophies syncen, PS Store openen alleen niet online gamen... Netwerk test geeft overal succesvol aan. Heb NBA2K14, AC IV en BF4 getest, allemaal foutmeldingen dat ik niet verbonden ben.

edit: ik kan zelfs streamen via Twitch.tv :? Nja, ligt in ieder geval niet aan mn internet. Hopelijk wordt het snel gefixt.

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 25-01-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:12
Iemand potje fifa vanmiddag ;)? add Sickx_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier zin in een potje Fifa of CoD Ghosts?

Voeg me dan toe: yHeisenberg

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resinman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:24:
Je geeft aan dat het dezelfde (drivers, techniek, geluidskwaliteit etc..) headset is als de originele 7.1. Hoe kom je daarbij? :)
Wat is, behalve die costum modes, volgens jou het verschil dan? Verwacht je werkelijk een wereld van verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stflorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 12:00

Stflorian

a.k.a pisang

Ik heb ook weer last van netwerkproblemen. Dat is al de tweede keer deze week :(

a.k.a pisang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:53
heb de ps4 sinds release maar baal wel van het spelaanbod. killzone is 13 in een dozijn shooter (haalt het niet bij 2 en 3 wat dat betreft) en ziet er alleen goed uit.. battlefield is buggy en fifa is fifa. nog niks echt next gens gezien en het aanbod is erg karig.

volgende week tomb raider maar dat is ook niets meer dan een opgepoetste versie al heb ik die nog nooit gespeeld dus dat verzacht het nog een beetje.. ik had er iets meer van verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
We wisten van tevoren dat het aantal releasetitels niet in de grote aantallen zou lopen, dat is nooit zo. Heb je niet gekeken welke games er uitgebracht zouden worden? Was toch wel bekend hoor.
Bij de PS3 was het met het aantal releasegames niet veel beter hoor (oa Motorstorm, Formula 1 CE).
Het spelaanbod wordt langzaam uitgebreider, don worry.

Je hebt nog niks next gens gezien?
Ik vind BF er toch wel aardig next-gen uitzien, precies wat ik van een next-gen game verwachtte.
Killzone 3 net zo.
Wat verwacht je dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
[b][message=41663829,noline]
Killzone 3 net zo.
Whut? :+

Je bedoelt 4 (SF)?

En idd, alles wat 1080p of 60fps is op consoles is al 'next gen' want dat was zéér zeldzaam vorige generatie. De DX11 features, veel beter lighting, veel gedetailleerdere textures etc zijn al helemaal next gen en KZ:SF ziet er voor een launchgame extréém goed uit.

Kijk eens naar wat de 360 aanbood bij launch qua 'next gen graphics' op dat moment... CoD 2 anyone? :+ Dat was amper beter dan de originele Xbox.

KZ:SF is niet eens te vergelijken met wát dan ook van Last Gen qua graphics. Helaas vond ook ik het maar een 'solide' shooter. Niks noemenswaardigs op een degelijke campagne, degelijke multiplayer en vrij zieke graphics na.

Maar als iemand echt nóg meer vooruitang wil zien kan hij\zij beter nog even een jaartje of maximaal 2 op z'n huidige console blijven spelen en dan een PS4\XboxOne halen en dan het verschil meemaken. Of een game-pc maken natuurlijk.

Meeste games zijn nu gemaakt op non-final dev-kits en dus verre van goed geoptimaliseerd. Gaat ook lastig natuurlijk als je op andere hardware aan het programmeren bent dan die uiteindelijk in de console gebruikt word.

En dat er pas na een half jaar tot een jaar regelmatig goede games uitkomen is bij élke console release zo, dus het verbaast me dat mensen daar nog steeds verbaasd over zijn eerlijk gezegd... Ik denk dat ik oud word dat ik daar automatisch al van uit ga :+

[ Voor 32% gewijzigd door Brutal1ty op 25-01-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
bram1984 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:07:
[...]

Bron die het tegendeel beweert?
Waarom zouden ze überhaupt rommelen aan de oude.
Headset was voor de prijs onverslaanbaar.
Nevers change a winning team ;)
Enige wat ik miste, koppeling dmv wifi of bluetooth, maar volgens Sony had de bluetooth te weinig bandbreedte voor de kwaliteit die ze wouden bieden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Die bedoel ik inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Sinned123 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:55:
[...]

Waarom zouden ze überhaupt rommelen aan de oude.
Headset was voor de prijs onverslaanbaar.
Nevers change a winning team ;)
Enige wat ik miste, koppeling dmv wifi of bluetooth, maar volgens Sony had de bluetooth te weinig bandbreedte voor de kwaliteit die ze wouden bieden.
Ja en het stomme is dat de ps4 net als de ps3 slechts officiële ondersteuning heeft voor bluetooth 2.1 terwijl de ps4 wel hardware aan boord heeft voor bluetooth 4.0... Bluetooth 4.0 zou toch een stuk zuiniger geweest kunnen zijn, met hogere bandbreedte. Ik geloof 24 mb/s tegenover 3 mb/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sony mag wat mij betreft wel snel komen met wat optimalisaties en meer opties voor dat share gebeuren. Hard mee geadverteerd, maar het is toch echt deels slecht geïmplementeerd. Mijn ideeen:
  • Koppel het los van FaceBook (niet al m'n vrienden willen die 'onzin' zien)
  • Implementeer meerdere opties voor share (b.v. via YouTube of Vimeo)
  • Opties om stukken er tussenuit te knippen uit een video
  • Wat fatsoenlijke bitrate a.u.b.
  • Opties om in te stellen wat je ziet onder 'What's New'
  • En laat het nou eindelijk gewoon eens werken dat mensen shares zien zonder die verplichte troep met ook vrienden zijn op FaceBook of alles verplicht met iedereen moeten sharen op FaceBook voordat al je PSN vrienden het kunnen zien
Gisteren een vide geschared via dat FaceBook gebeuren (ten eerste zien mijn PSN vrienden nog steeds de video niet). Dat terzijde de bitrate was om te huilen. Eerder korte filmpjes geupload en dat zag er redelijk uit. Maar blijkbaar zit er gewoon een maximale bestandsgrootte aan. En als je video langer is dan maken ze de bitrate bagger laag om diezelfde maximum bestandsgrootte te handhaven. Mijn video zag er nu zelfs vergeleken met analoge kabel TV zwaar bagger uit (een beetje als je 10 jaar geleden een bagger release via Kazaa gedownload had van een film).

EDIT: blijkbaar is dit iets nieuws. Want zelfs de korte filmpjes zien er zwaar bagger uit.

[ Voor 15% gewijzigd door dangerpaki op 25-01-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 08-10 20:04
Kan wederom geen verbinding maken met playstation network. Gebeurd toch wel te vaak zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bukkum schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:28:
Kan wederom geen verbinding maken met playstation network. Gebeurd toch wel te vaak zeg :(
Ik heb sinds begin december nog geen 1 keer problemen gehad met psn... Wel met fifa servers, maar dat was ook maar 1 of 2 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door sparrow86 op 25-01-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 08-10 20:04
Tja probeer een potje killzone op te starten met een maat van me maar we kunnen beide niet op het netwerk van sony komen. Ook een ander spel niet.

Edit: opgelost de dns van brabantnet moest worden aangepast....

[ Voor 18% gewijzigd door bukkum op 25-01-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
niet toegestaan gebruik voor verkoop de V&A

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 26-01-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de ps4 camera kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:25:
Sony mag wat mij betreft wel snel komen met wat optimalisaties en meer opties voor dat share gebeuren. Hard mee geadverteerd, maar het is toch echt deels slecht geïmplementeerd. Mijn ideeen:
  • Koppel het los van FaceBook (niet al m'n vrienden willen die 'onzin' zien)
  • Implementeer meerdere opties voor share (b.v. via YouTube of Vimeo)
  • Opties om stukken er tussenuit te knippen uit een video
  • Wat fatsoenlijke bitrate a.u.b.
  • Opties om in te stellen wat je ziet onder 'What's New'
  • En laat het nou eindelijk gewoon eens werken dat mensen shares zien zonder die verplichte troep met ook vrienden zijn op FaceBook of alles verplicht met iedereen moeten sharen op FaceBook voordat al je PSN vrienden het kunnen zien
Gisteren een vide geschared via dat FaceBook gebeuren (ten eerste zien mijn PSN vrienden nog steeds de video niet). Dat terzijde de bitrate was om te huilen. Eerder korte filmpjes geupload en dat zag er redelijk uit. Maar blijkbaar zit er gewoon een maximale bestandsgrootte aan. En als je video langer is dan maken ze de bitrate bagger laag om diezelfde maximum bestandsgrootte te handhaven. Mijn video zag er nu zelfs vergeleken met analoge kabel TV zwaar bagger uit (een beetje als je 10 jaar geleden een bagger release via Kazaa gedownload had van een film).

EDIT: blijkbaar is dit iets nieuws. Want zelfs de korte filmpjes zien er zwaar bagger uit.
Is de PS4 eigenlijk wel goed en volledig te gebruiken zonder Facebook? Ik heb namelijk geen Facebook oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verstekbakker schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:59:
[...]

Is de PS4 eigenlijk wel goed en volledig te gebruiken zonder Facebook? Ik heb namelijk geen Facebook oid...
Ja. Je hoeft het niet eens te koppelen en ook al doe je het wel kan je het zo instellen dat al je ''updates'' niet op FB verschijnen en dat alleen de videos die je maakt enzo daar heen gaan...

Zo stond de mijne ook afgesteld na 3 minuutjes vogelen _/-\o_

Dus dat is geen probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 25-01-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Dat was je vraag niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hij vroeg waar je ze kan kopen. Bij de webshops in die link zijn ze niet op voorraad. Als iets niet op voorraad is kan je het dus ook niet kopen ;) Als je dus vraagt waar ie iets kan kopen, dan vraag je tegelijk ook waar iets op voorraad is, zonder voorraad is er niks te kopen toch?

antwoord: je zou eens Amazon kunnen proberen. Ze zijn wel duurder dan normaal wegens schaarste.
Sony PlayStation 4 Camera (PS4) by Sony http://www.amazon.co.uk/d...w_r_udp_awd_3Sc5sb1963W6P

Persoonlijk zou ik lekker wachten omdat je er momenteel toch amper gebruik van kan maken. Tenzij je natuurlijk via Twitch wilt streamen met camera.

[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 25-01-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
ASNNetworks schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:21:
[...]

hij vroeg waar je ze kan kopen. Bij de webshops in die link zijn ze niet op voorraad. Als iets niet op voorraad is kan je het dus ook niet kopen ;) Als je dus vraagt waar ie iets kan kopen, dan vraag je tegelijk ook waar iets op voorraad is, zonder voorraad is er niks te kopen toch?
Oneens, maar interessante gedachtengang ;)

Waar kan je brood kopen? Bij de bakker.
Is de bakker nu open? Nee.
Klopt mijn antwoord daardoor niet meer? Jawel

:P

Nu we het toch over de camera hebben maak ik een bruggetje naar het LED light voorop de dualshock.
Ik heb iemand gezien die de leds (4 stuks) verwijderd heeft waardoor de batterijduur 3x zo lang is geworden.
Als ik een beetje google komt de optie er niet om de leds uit te zetten, dus misschien maar eens wat gaan hobbyen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
@daLars Toysxl heeft de camera op voorraad, heb ik 'm afgelopen week ook besteld en ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door woutwout op 25-01-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:00:
[...]

Ja. Je hoeft het niet eens te koppelen en ook al doe je het wel kan je het zo instellen dat al je ''updates'' niet op FB verschijnen en dat alleen de videos die je maakt enzo daar heen gaan...

Maar zonder Facebook kan ik mijn videos niet in Adobe Premiere Pro of Sony Vegas of [...] editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wout dankjewel! ga er morgen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verstekbakker schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:59:
[...]

Ja hoor. Alleen voor het share gedeelte, en dan met name video's, heb je alleen Facebook nodig. Screenshots kun je nog sharen via Twitter.
Brutal1ty schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:00:
[...]

Zijn jouw video's te zien door jouw psn vrienden? En als jij een video shared heb je dan dan zo ingesteld dat deze alleen voor jou zichtbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:58
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:29:
[...]
Nu we het toch over de camera hebben maak ik een bruggetje naar het LED light voorop de dualshock.
Ik heb iemand gezien die de leds (4 stuks) verwijderd heeft waardoor de batterijduur 3x zo lang is geworden.
Als ik een beetje google komt de optie er niet om de leds uit te zetten, dus misschien maar eens wat gaan hobbyen ;)
Ik betwijfel ten zeerste dat de leds een dusdanig stroomverbuik hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
dangerpaki schreef op zondag 26 januari 2014 @ 03:25:
[...]

Ja hoor. Alleen voor het share gedeelte, en dan met name video's, heb je alleen Facebook nodig. Screenshots kun je nog sharen via Twitter.

[...]

Zijn jouw video's te zien door jouw psn vrienden? En als jij een video shared heb je dan dan zo ingesteld dat deze alleen voor jou zichtbaar is?
Dat moet je aan de nieuwe eigenaar van m'n Ps4 vragen, dat weet ik niet meer ;) Ben Ps4-loos al een tijdje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik heb mijn wehkamp ps4 gister ook aangesloten, en er even 2 uur mee gespeeld. Het 1e wat me opviel was hoe vloeiend de menu's lopen. En toen dont starve even gespeeld, eigenlijk nog niets vernieuwends mbt de ps3. Ondertussen was resogun ook geinstalleerd. En toen zag ik pas wat een grafisch verschil het maakt met de ps3. Ik ben er blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TFDev schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:31:
Ik heb mijn wehkamp ps4 gister ook aangesloten, en er even 2 uur mee gespeeld. Het 1e wat me opviel was hoe vloeiend de menu's lopen. En toen dont starve even gespeeld, eigenlijk nog niets vernieuwends mbt de ps3. Ondertussen was resogun ook geinstalleerd. En toen zag ik pas wat een grafisch verschil het maakt met de ps3. Ik ben er blij mee!
Denk dat het eerlijker is om full games te vergelijk met elkaar ipv een indie titel met een AAA PS3 game:p Kijk maar eens naar het verschil tussen Battlefield 4 op de PS3 en de PS4, of Assassins Creed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Killzone komt vanmiddag aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
dangerpaki schreef op zondag 26 januari 2014 @ 03:25:
[...]

Ja "alleen Facebook"... Ik heb geen Facebook, dus ik kan die hele functie niet gebruiken. Dat vind ik dus wel echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan maak je toch een Facebook account aan?!
Ik zie het probleem er niet zo van in.
Pagina: 1 ... 83 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan