Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
The_Worst schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:15:
[...]

Ikzelf haal af en toe een kaart bij PlayAsia. (Let goed op of je een PS+-kaart haalt of een PSN-kaart) Hier kan je met PayPal betalen en als je geen security check krijgt, willekeurige handmatige controle van de bestelling, dan heb je een scan van de kaart binnen 10 minuten op de mail staan. Anders duurt het een dag langer.

Ook hier betaal je een kleine fee voor maar veel minder dan in de Nederlandse winkels. Uiteindelijk betaal je $54 voor een $50 dollar kaart.
Gewoon via amazon.com bestellen.
Fake amerikaans adres invullen bijvoorbeeld Alaska (geen tax).
Je betaald gewoon de adviesprijs.
Ik heb dit een week of 3 geleden nog gedaan.
Ze zijn vanaf 10$ tegoed te bestellen, code is direct op te vragen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
spaceboy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:44:
Fuck zeg. Kreeg vandaag mijn "Stereo Gaming Headset Starter Kit" binnen met het idee dat ik dan mooi klaar zou zijn.

Wat een troep-kwaliteit. De "lader" bestaat uit een of ander gaar blokje waar je 2 controllers op kunt zetten. Maar je mag er wel zelf losse kabeltjes in klikken. Laatste keer dat ik iets van "4gamers" koop.

AFRADER dus!
Die heb ik dus ook. Ik dacht ook WTF?!? 8)7 Voor de one heb ik een veel mooiere voor veel minder, van Orb ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:31
dangerpaki schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:45:
Iemand een idee voor alleen een headmounted microfoon voor de ds4? Ik heb m'n geluid lopen over m'n 5.1 set. Maar wil voor het chatten wel een microfoon. Iemand ideen voor een goede?
Ik heb zelf het volgende:
http://www.turtlebeach.co...eadsets/ear-force-p4c/415

Voelt wat plastic aan maar zit prima! Gemaakt als chat mono headset om game sound over speakers te laten gaan door de minimale demping.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Tiwazz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:04:
[...]

Voelt wat plastic aan maar zit prima! Gemaakt als chat mono headset om game sound over speakers te laten gaan door de minimale demping.
Die heb ik vandaag ook gekocht, morgen eens proberen. Lijkt me een stuk beter dan het bijgeleverde oortje.

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat de achterkant van de controller een beetje los zit, dat er een kleine speling in zit. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:13:
[...]

Alleen jammer dat games die je fysiek koopt alles automatisch op de HDD plaatst. De disc is dan alleen nodig als check. Dit is omdat het laden vanaf HDD vele malen sneller is dan vanaf de disc.

Naar mijn mening wat Sony/Uitgevers zouden moeten doen is de disc voorzien van een uniek nummer welke geregistreerd wordt op je PSN en dat de disc daarna niet meer bruikbaar is op een andere PS4 die een connectie heeft met internet. Dit zodat het mogelijk wordt om je fysieke game te spelen zonder het schijfje. Wel moet de mogelijkheid er blijven om de disc te de-registreren zodat je deze kan verkopen. Nog èèn probleem en dat is wat als een PS4 off-line gebruikt wordt, hmpf |:( .
Hhaahah grapjas. Dit is precies wat Microsoft wilde doen, echter kregen ze een shiiiiiiiitload aan kritiek waardoor ze alles terug gingen draaien. Daar was always online voor bedoeld en kon de game niet zomaar doorverkocht/geleend worden. Jij wilt nu dus precies datgene waar iedereen (waarschijnlijk jij ook) Microsoft om belachelijk gemaakt heeft 8)7

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:05:
[...]
waar besteld en welke Playstation 4 heb je? Kale of Bundel... Japans of Chinees?
Er zijn geen Japanse PS4's dat was een hoax. Maar goed je hoeft het niet te geloven natuurlijk, alleen wordt het dan wel lang zoeken naar een PS4 van Japanse bodem. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:24
NikkiNailz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:39:
Misschien heeft iemand hier iets aan die een betaalbare headset voor de PS4 zoekt:
De Tritton Kunai werkt prima in combinatie met de DS4 en de geluidskwaliteit is voor dat geld zeer goed. Extra tip: koop de WiiU versie, die kan je rond de 30 euro krijgen en kan je gewoon op de DS4 aansluiten.
Om hier nog even op terug te komen. Ik heb zojuist de Tritton Kunai bij bol.com besteld. Erg vreemd dat de PS3/PS4 variant €50-60 kost en de Wii U variant maar €26,99-€27,99. Ik laat wel weten of hij werkt op de PS4/DS4. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
ASNNetworks schreef op maandag 20 januari 2014 @ 06:57:
[...]

Hhaahah grapjas. Dit is precies wat Microsoft wilde doen, echter kregen ze een shiiiiiiiitload aan kritiek waardoor ze alles terug gingen draaien. Daar was always online voor bedoeld en kon de game niet zomaar doorverkocht/geleend worden. Jij wilt nu dus precies datgene waar iedereen (waarschijnlijk jij ook) Microsoft om belachelijk gemaakt heeft 8)7
Nope, er is een wezenlijk verschil. Microsoft liet de games registreren aan je account zonder de mogelijkheid om deze te de-registreren met de disc. Dat zou doorverkoop mogelijk moeten maken. Always online heb ik niet over gesproken omdat ik daar zo snel geen andere fatsoenlijke oplossing voor bedacht heb.

Buiten dat alles was de kritiek naar Microsoft toe niet allemaal terecht maar hebben ze dat deels aan zichzelf te danken. De plannen die Microsoft had was anders gedurfd gewaagd. Verandering is niet altijd slecht, al zien de meeste gamers dat wel zo. Als je dan als bedrijf gaat verkondigen dat je niet meer offline kan gamen, games niet kan verkopen, kinect altijd aan moet zijn. Dan ben je gewoon verkeerd bezig. In plaats van wat niet meer kan moet je aangeven wat je allemaal wel kan. Retail games spelen zonder disc! Je xbone bedienen met je stem, etc.

Op sony's Playstation 4 staat stembediening ook standaard aan en luistert ook naar je of je 'Playstation' zegt. Geen NSA praktijken daar gehoort hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 01:02:
Ik heb het idee dat de achterkant van de controller een beetje los zit, dat er een kleine speling in zit. Meer mensen hier last van?
Ja! Toevallig merkte ik het ook vandaag, dat het lijkt alsof je dat 'matte' iets kan verschuiven ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:44:
[...]

Nope, er is een wezenlijk verschil. Microsoft liet de games registreren aan je account zonder de mogelijkheid om deze te de-registreren met de disc. Dat zou doorverkoop mogelijk moeten maken. Always online heb ik niet over gesproken omdat ik daar zo snel geen andere fatsoenlijke oplossing voor bedacht heb.

Buiten dat alles was de kritiek naar Microsoft toe niet allemaal terecht maar hebben ze dat deels aan zichzelf te danken. De plannen die Microsoft had was anders gedurfd gewaagd. Verandering is niet altijd slecht, al zien de meeste gamers dat wel zo. Als je dan als bedrijf gaat verkondigen dat je niet meer offline kan gamen, games niet kan verkopen, kinect altijd aan moet zijn. Dan ben je gewoon verkeerd bezig. In plaats van wat niet meer kan moet je aangeven wat je allemaal wel kan. Retail games spelen zonder disc! Je xbone bedienen met je stem, etc.

Op sony's Playstation 4 staat stembediening ook standaard aan en luistert ook naar je of je 'Playstation' zegt. Geen NSA praktijken daar gehoort hoor ;).
En dat is ook gelijk het probleem geweest. De veranderingen zelf waren best innovatief en 'next-gen'. Je kon een disc based game spelen zonder disc. Always Online is echt niet zo'n ramp aangezien 99% van de mensen toch 'always online' is. Het probleem ligt bij de communicatie van Microsoft. In plaats om te zeggen hoe vet het allemaal is en dat je zonder discs kan gamen, zelfs je games kan spelen bij een vriend ZONDER je disc bij je te hebben en altijd je games geüpdatet worden in standby etc, zegt Microsoft dat je geen games zomaar kan doorverkopen en altijd online moet zijn. Juist zulke dingen maakte wat de X1 zo nieuw en 'next-gen' was. Inderdaad over Sony hoorde je niemand, omdat Sony ook zulke domme dingen niet zei. Sony zei: terwijl de PS4 in standby staat wordt alles via de cloud geüpdatet voor je. En niet: Je MOET altijd online zijn.

Wel jammer eigenlijk, nu heb je een beetje dezelfde consoles. Als Microsoft door was gegaan met de hun policy had je nu 2 echt verschillende consoles. Maar misschien was dat dan de ondergang geweest van de Xbox One.

Blijft makkelijk achteraf natuurlijk. Maar ik hoop (net als jij) dat er wel een soort van middel ground komt, een waar je gewoon kan kiezen.

P.S. Ik heb zelf de PS4 gekozen. Mede door alles wat gebeurd is met Microsoft heb ik de PS4 gekozen. Het feit dat ze juist alles omgegooid hebben zorgde ervoor dat ik juist helemaal geen vertrouwen meer erin had, ze staan niet achter hun product en wie weet wat ze nog meer in de toekomst opeens gaan omgooien. Ik neigde al naar de PS4 (opgegroeid met alle PS's, wel een X360 erbij gehad). Maar omdat Sony strak hun duidelijk koers volgde vertrouwde ik hun meer, en omdat Microsoft zo veranderen vertrouwde ik hun minder. De Xbox One zal hier komen als ze echt met andere ideeën komen. Enige toegevoegde waarde nu zijn de exclusieve games, en die hoef ik niet:p

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 20-01-2014 10:51 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
LuPo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:40:
[...]

Om hier nog even op terug te komen. Ik heb zojuist de Tritton Kunai bij bol.com besteld. Erg vreemd dat de PS3/PS4 variant €50-60 kost en de Wii U variant maar €26,99-€27,99. Ik laat wel weten of hij werkt op de PS4/DS4. :)
Ik heb ook de Tritton Kunai WiiU versie voor mijn PS4 en het werkt perfect. Zowel alleen chat als chat+game audio. Je zou een dief van je eigen portemonnee te zijn als je de PS4 versie koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan93 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:45:
[...]

Ja! Toevallig merkte ik het ook vandaag, dat het lijkt alsof je dat 'matte' iets kan verschuiven ofzo..
Ja precies, ben benieuwd als je hem daarvoor kan laten omruilen. Maar als alle PS4 controllers dat hebben heeft het weinig zin om hem te laten omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
ASNNetworks schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:48:
[...]

En dat is ook gelijk het probleem geweest. De veranderingen zelf waren best innovatief en 'next-gen'. Je kon een disc based game spelen zonder disc. Always Online is echt niet zo'n ramp aangezien 99% van de mensen toch 'always online' is. Het probleem ligt bij de communicatie van Microsoft. In plaats om te zeggen hoe vet het allemaal is en dat je zonder discs kan gamen, zelfs je games kan spelen bij een vriend ZONDER je disc bij je te hebben en altijd je games geüpdatet worden in standby etc, zegt Microsoft dat je geen games zomaar kan doorverkopen en altijd online moet zijn. Juist zulke dingen maakte wat de X1 zo nieuw en 'next-gen' was. Inderdaad over Sony hoorde je niemand, omdat Sony ook zulke domme dingen niet zei. Sony zei: terwijl de PS4 in standby staat wordt alles via de cloud geüpdatet voor je. En niet: Je MOET altijd online zijn.

Wel jammer eigenlijk, nu heb je een beetje dezelfde consoles. Als Microsoft door was gegaan met de hun policy had je nu 2 echt verschillende consoles. Maar misschien was dat dan de ondergang geweest van de Xbox One.

Blijft makkelijk achteraf natuurlijk. Maar ik hoop (net als jij) dat er wel een soort van middel ground komt, een waar je gewoon kan kiezen.

P.S. Ik heb zelf de PS4 gekozen. Mede door alles wat gebeurd is met Microsoft heb ik de PS4 gekozen. Het feit dat ze juist alles omgegooid hebben zorgde ervoor dat ik juist helemaal geen vertrouwen meer erin had, ze staan niet achter hun product en wie weet wat ze nog meer in de toekomst opeens gaan omgooien. Ik neigde al naar de PS4 (opgegroeid met alle PS's, wel een X360 erbij gehad). Maar omdat Sony strak hun duidelijk koers volgde vertrouwde ik hun meer, en omdat Microsoft zo veranderen vertrouwde ik hun minder. De Xbox One zal hier komen als ze echt met andere ideeën komen. Enige toegevoegde waarde nu zijn de exclusieve games, en die hoef ik niet:p
Ik ben het 100% met jou eens. Aan de ene kant jammer dat Microsoft zo is omgedraaid maar ze hadden zich zelf klem gezet en konden niet meer anders. Ik heb ook een PS4 vanwege de exclusives/indies op langer termijn en was al in bezit van een Vita.

We zullen zien of er nog een verandering gaat komen in de game industrie deze generatie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt zelf de Playstation 4 Intressanter dan de Xbox one, Puur ook door de Vita ondersteuning die alleen nog mooier en beter kan worden!

Ook vindt ik dat de xbox one niet echt bepaald een voorsprong heeft op controller... oke misschien ziet die lekker en zijn de triggers geweldig. Maar kijk naar de Ps4, Het touchpad en De lichtbar zijn misschien nu nog niet zo intressant maar ze geven zeker voor in de toekomst wel een meerwaarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Met de touchpad hebben ze wel in 1 keer een hoop extra knoppen/functies erbij gemaakt :) of het altijd handig is..... maar het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:26:
Met de touchpad hebben ze wel in 1 keer een hoop extra knoppen/functies erbij gemaakt :) of het altijd handig is..... maar het kan wel :)
Het is iniedergeval niet vervelend, het zit niet in de weg, en ja ze hebben er wel een hoop extra dingen door laten toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
Tiwazz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:04:
[...]

Werkt dat goed met de PS4? Ben je goed te horen voor je maten? Ben eigenlijk meer op zoek naar iets waarbij je dus echt alleen een microfoon hebt. Zonder dat m'n oren geblokkeerd worden. Wil het chat geluid ook gewoon over de speakers hebben. Vind het zonde om een earpieces op m'n hoofd te zitten en daardoor een deel van het 5.1 geluid te missen.

Overigens iemand hier die zelf al de DS4 heeft open geschroefd en de LEDs heeft uitgezet? Schijnt bijna een verdubbeling van je accu tijd te geven. Het schijnt om pin 14 te gaan op een connector. Zit sterk te overwegen om dat te doen. Met een beetje fatsoenlijk gamen moet ik namelijk elke 2 dagen dat ding opladen. Dat was bij de DS3 wel anders.

[ Voor 18% gewijzigd door dangerpaki op 20-01-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:42
dangerpaki schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:48:
[...]

Werkt dat goed met de PS4? Ben je goed te horen voor je maten? Ben eigenlijk meer op zoek naar iets waarbij je dus echt alleen een microfoon hebt. Zonder dat m'n oren geblokkeerd worden. Wil het chat geluid ook gewoon over de speakers hebben. Vind het zonde om een earpieces op m'n hoofd te zitten en daardoor een deel van het 5.1 geluid te missen.

Overigens iemand hier die zelf al de DS4 heeft open geschroefd en de LEDs heeft uitgezet? Schijnt bijna een verdubbeling van je accu tijd te geven. Het schijnt om pin 14 te gaan op een connector. Zit sterk te overwegen om dat te doen. Met een beetje fatsoenlijk gamen moet ik namelijk elke 2 dagen dat ding opladen. Dat was bij de DS3 wel anders.
ik heb het gevoel dat mijn controller maar een uur of 5/6 mee gaat, hij hangt nu eigenlijk bijna altijd aan 'n draadje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:43

Sandyman538

SandstorM [148839]

Madbee schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:58:
[...]

ik heb het gevoel dat mijn controller maar een uur of 5/6 mee gaat, hij hangt nu eigenlijk bijna altijd aan 'n draadje....
Maar dat is toch prima. Het is meer uitzondering dan regel dat je 6 uur non-stop aan het gamen bent (er vanuit gaande dat je ook nog een uur of 8 slaapt en 8 uur werkt). Dus gewoon elke keer na het gamen dat ding aan de lader hangen en je bent klaar. Ik snap niet dat mensen dit als een probleem ervaren.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 13:24
Remmetje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Ik heb ook de Tritton Kunai WiiU versie voor mijn PS4 en het werkt perfect. Zowel alleen chat als chat+game audio. Je zou een dief van je eigen portemonnee te zijn als je de PS4 versie koopt.
Mooi om te horen! Precies. Ik dacht ook wel dat het moest werken hoor. Is inderdaad wel zonde om dan de PS4 versie te bestellen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 06-10 17:42
Sandyman538 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:12:
[...]

Maar dat is toch prima. Het is meer uitzondering dan regel dat je 6 uur non-stop aan het gamen bent (er vanuit gaande dat je ook nog een uur of 8 slaapt en 8 uur werkt). Dus gewoon elke keer na het gamen dat ding aan de lader hangen en je bent klaar. Ik snap niet dat mensen dit als een probleem ervaren.
ik ben de DS3 gewend, welke je bijna nooit hoefde op te laden, daarom vergeet ik het nu elke keer. ook het waarschuwen dat je batterij bijna leeg is doet hij maar 1 keer. Daarna valt hij gewoon uit. Daarbij voegt het licht op dit moment voor mij niets toe, dus als dit uit zou kunnen (liefst via een menu optie) zou ik dit zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:14:
[...]

Je moet naar de klantenservice van Bart Smit bellen en dan kan je hem omwissellen bij een winkel bij je in de buurt. Je hebt zowieso een jaar garantie op de controller.
Om daar nog even op terug te komen;
Gisteravond mailtje naar klantenservice van BS gestuurd.
Vandaag reactie; opsturen naar het hoofdkantoor of omruilen in de winkel met bon.
Nu maar hopen dat ze bij de lokale BS hier voorraad hebben, binnenkort maar even langs..

Wel netjes dat ze zo snel reageren; dat is bij Saturn wel anders..
Die zijn nog steeds bezig met het regelen van die 5 euro gift card, die ik dus nooit meer ga krijgen.
Waardeloos bedrijf is dat.
Voortaan bestel ik wel bij Bart Smit, die hebben hun zaakjes beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:19:
[...]

Ja precies, ben benieuwd als je hem daarvoor kan laten omruilen. Maar als alle PS4 controllers dat hebben heeft het weinig zin om hem te laten omruilen.
Mijn andere controller heeft het niet maar daar speel ik ook niet zoveel mee. Verder niet echt last van, maar viel me wel op laatst ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 01:02:
is me nog niet opgevallen in elk geval, zal vanavond eens kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

LuPo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:40:
[...]

Remmetje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:57:
[...]

is het verschil tussen de wii u versie en ps3/4 versie niet de aansluiting?

-wat ik uit de info op de site haal is dat de wii u versie enkel een mute knop voor mic + volumeregeling (zowel chat als ingame audio in 1) heeft
werkt ook enkel op jack

-de ps3/4 versie heeft jack aansluiting + usb aansluiting
hiermee kan je volume van chat en ingame afzonderlijk regelen (enkel op ps3 aangezien support bij ps4 er niet is???) + mute natuurlijk

kan wel het prijsverschil verklaren, neemt niet weg dat het een groot verschil is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Vettigen_Dr33 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:10:
[...]

[...]

is het verschil tussen de wii u versie en ps3/4 versie niet de aansluiting?

-wat ik uit de info op de site haal is dat de wii u versie enkel een mute knop voor mic + volumeregeling (zowel chat als ingame audio in 1) heeft
werkt ook enkel op jack

-de ps3/4 versie heeft jack aansluiting + usb aansluiting
hiermee kan je volume van chat en ingame afzonderlijk regelen (enkel op ps3 aangezien support bij ps4 er niet is???) + mute natuurlijk

kan wel het prijsverschil verklaren, neemt niet weg dat het een groot verschil is
Dan kan wellicht kloppen (je kan bij de WiiU versie enkel het totale volume regerlen) maar je kunt de volumes ook op de PS4 softwarematig aanpassen (ingame sound vs chat sound). Als je eenmaal een goede verdeling hebt van twee volumes dan pas je die ook niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Remmetje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:47:
[...]

Dan kan wellicht kloppen (je kan bij de WiiU versie enkel het totale volume regerlen) maar je kunt de volumes ook op de PS4 softwarematig aanpassen (ingame sound vs chat sound). Als je eenmaal een goede verdeling hebt van twee volumes dan pas je die ook niet meer aan.
tru tru, eens ingesteld blijf je eraf
tenzij je wisselt tussen FIFA en BF4 mss :p
maar dan nog, even aanpassen en klaar is keesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Mensen die fifa spelen ook problemen met de L1 knop. Mijne blijft soms hangen.... erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djordyy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:23:
Mensen die fifa spelen ook problemen met de L1 knop. Mijne blijft soms hangen.... erg vervelend.
Makkelijk op te lossen, even met een mesje boven de L1 knop de knop eraf halen, en dan op de 2 steeltjes wat poetsen of blazen.
De originele handleiding was om de hele controller uit elkaar te halen, maar dat is gelukkig niet nodig.
Easy as cake, ook met 2 linkerhanden is het mij gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

dutchgio schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:33:
[...]

Makkelijk op te lossen, even met een mesje boven de L1 knop de knop eraf halen, en dan op de 2 steeltjes wat poetsen of blazen.
De originele handleiding was om de hele controller uit elkaar te halen, maar dat is gelukkig niet nodig.
Easy as cake, ook met 2 linkerhanden is het mij gelukt ;)
Hmmm hoop dat ik zo handig ben. Haha

gelukt 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Vandaag een TurtleBeach PX4 gekocht. Aangesloten en de playstation ingesteld op optical out en kreeg maar geen geluid door mijn headset. Na een half uurtje van alles proberen zette ik het geluid maar weer op HDMI dacht ga morgen wel verder prutsen, en ja hoor ineens werkt de headset. Beetje raar.
Ben niet zo onder de indruk van het surround geluid icm BF4 vind het maar lijken op een iets opgepoetste stereo. Ik had op de pc vroeger BF2 met een X-fi geluidskaart en dat was echt surround geluid, jammer maar het lijkt wel of ze tegenwoordig de boel niet meer zo fijn programmeren.

Edit: Na een online handleiding te hebben doorgenomen toch de oplossing gevonden. Ik had namelijk DTS aanstaan in de PS4 settings waardoor mijn headset dus niet via optical werd geactiveerd.
Nu op dolby 5.1 staan en de headset geeft al stukken beter het geluid weer(waarschijnlijk zat ik echt naar stereo te luisteren haha).

[ Voor 22% gewijzigd door Lomp op 21-01-2014 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voor 3 tientjes knack gekocht. Och Ik hou dr wel van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:37
Fixed

[ Voor 94% gewijzigd door s1ck op 21-01-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:40:
Vandaag een TurtleBeach PX4 gekocht. Aangesloten en de playstation ingesteld op optical out en kreeg maar geen geluid door mijn headset. Na een half uurtje van alles proberen zette ik het geluid maar weer op HDMI dacht ga morgen wel verder prutsen, en ja hoor ineens werkt de headset. Beetje raar.
Ben niet zo onder de indruk van het surround geluid icm BF4 vind het maar lijken op een iets opgepoetste stereo. Ik had op de pc vroeger BF2 met een X-fi geluidskaart en dat was echt surround geluid, jammer maar het lijkt wel of ze tegenwoordig de boel niet meer zo fijn programmeren.

Edit: Na een online handleiding te hebben doorgenomen toch de oplossing gevonden. Ik had namelijk DTS aanstaan in de PS4 settings waardoor mijn headset dus niet via optical werd geactiveerd.
Nu op dolby 5.1 staan en de headset geeft al stukken beter het geluid weer(waarschijnlijk zat ik echt naar stereo te luisteren haha).
Ligt niet aan BF4, maar aan die turtlebeach headset.
Ik heb hem zelf ook, maar als je dan het geluid vergelijkt met bijvoorbeeld een Astro A50, dan is die Turtlebeach gewoon echt een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-10 23:37
Zou het in de toekomst mogelijk zijn om een spel te downloaden als je de disc hebt gekocht?
Nu heb je altijd de disc nodig wat best vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heisenbug schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:04:
Zou het in de toekomst mogelijk zijn om een spel te downloaden als je de disc hebt gekocht?
Nu heb je altijd de disc nodig wat best vervelend is.
Denk het niet, omdat je een disc versie verder nergens aan koppelt kan je dus ook niet bewijzen dat je het spel gekocht heb. Anders zou het wel heel makkelijk zijn je leent een spel van iemand download hem en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:22
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:56:
[...]

Ligt niet aan BF4, maar aan die turtlebeach headset.
Ik heb hem zelf ook, maar als je dan het geluid vergelijkt met bijvoorbeeld een Astro A50, dan is die Turtlebeach gewoon echt een stuk minder.
TB is eenmaal minder, ook hun duurste hs is het niet waard. Astro a50 blijft de beste momenteel, al is a40 met draad beetje beter.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Sandyman538 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:12:
[...]

Een charge station doet wonderen. 25€ en kun je beter doen dan je controller open schroeven. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat die led in de controller zoveel batt trekt dus of je winst echt zo groot is valt te betwijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

De discussie in dit topic over de headset vind ik wel interessant, met name omdat ik op zoek ben naar een alternatief voor die heel verrot zittende Stereo Gaming Headset van 4gamers (echt: troep, wat ik al eerder zei hier).

Iemand vroeg naar een "losse microfoon", dat mag wat mij betreft ook, want ik heb al een hele prettige koptelefoon.

Ik vind het ook prima om een nieuwe complete headset (dus met mic) te kopen, maar dan wil ik zo'n ding die echt 100% over je oorschelpen heenvallen. Moet ik dan toch maar richting Turtlebeach? Of stel ik nu een vraag die al eerder is beantwoord? In dat geval, sorry.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ik vin de TB PX4 in ieder geval lekker zitten. Ze vallen helemaal over mijn oren. Zoals ik eerder aangaf is het surroundgevoel totaal niks vergeleken bij bf2 die een x-fi sound setting had dit icm een x-fi soundcard en een sennheiser hd weet niet meer wat. Was echt de perfecte 3d surround waarbij ik feilloos kon bepalen waar iets vandaan kwam.
Maar goed dat zal dan wel te veel gevraagd zijn en op zich is dit best vermakelijk hoor. Ik gebruik overdag wanneer ik tijd heb mijn 5.1 set en snacht de px4 want vrouwlief kan niet slapen door mijn 500w rms ht subwoofer :-) .

Is zo,n astro a40 veeel beter of iets? Ik zou hem wel eens willen testen want blind kopen zie ik niet zo zitten.

Edit: had ik niet beter een losse mix amp gekocht en daar simpelweg de sennheiser op aangesloten? Zo ja dan heb ik nog een px4 te koop 4 uur gebruikt voor 125€ ;p

[ Voor 10% gewijzigd door Lomp op 22-01-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 23:43
Heb de PX4 ook en vindt hem inderdaad comfortabel en ook erg veel opties hebben voor een niet al te duur geprijsde headset. Werkt ook lekker lang op de accu en hopelijk straks ook draadloos chatten op de PS4. Gebruik hem nu voornamelijk op de PC. Moest wel wat trucjes uithalen omdat hij enkel Dolby Digital ondersteunt (dus op de PC is een geluidskaart die Dolby Digital live output noodzakelijk als je 5.1 wilt).

Het surround zelf is inderdaad een beetje experimenteren met de 'surround modes'. Ik heb in elk geval nog geen BF4 gespeeld of KZ of enig ander spel op de PS4 eigenlijk. Moet dat binnenkort maar eens doen en dan update ik nog. Had ook een sony wireless headset maar die doet het momenteel nog niet, lekker handig dus.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:11:
Ik vin de TB PX4 in ieder geval lekker zitten. Ze vallen helemaal over mijn oren.

Is zo,n astro a40 veeel beter of iets? Ik zou hem wel eens willen testen want blind kopen zie ik niet zo zitten.

Edit: had ik niet beter een losse mix amp gekocht en daar simpelweg de sennheiser op aangesloten? Zo ja dan heb ik nog een px4 te koop 4 uur gebruikt voor 125€ ;p
Ik vind de TB PX4 juist best zwaar op mijn hoofd, maar hij sluit verder inderdaad wel heel goed af.
Om eerlijk te zijn baal ik wel een beetje dat ik zelf toch voor de PX4 ben gegaan en niet voor de Astro omwille van het prijsverschil. De PX4 is geen slechte headset, maar wel 'anders'.

Achteraf gezien had ik toch liever die 100 euro extra uitgegeven aan de Astro.
Of je zelf dat verschil het waard vind is natuurlijk lastig en voor iedereen denk ik toch ook wel een beetje een persoonlijke keuze.

Maar met de Astro op mijn hoofd kan ik wel beter bepalen uit welke richting iets komt, met name achter je.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb net ook even naar de Astro A50 gekeken (serieus: 300 dollar... waaaah), denk toch dat ik die maar ga halen. Die is dus wireless? Is zo'n accu niet (te) snel leeg? Ik wil eigenlijk best een snoertje, maar die is er dan (dus) gewoon niet?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Nu online
Sinds gisteren ook eigenaar van een PS4. Kan je in de Playstation Store ook betalen zonder CC. Wilde die 14 dagen Playstation Plus aanschaffen, maar kon alleen als ik mn CC gegevens zou invullen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 16:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

steefje schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:17:
Sinds gisteren ook eigenaar van een PS4. Kan je in de Playstation Store ook betalen zonder CC. Wilde die 14 dagen Playstation Plus aanschaffen, maar kon alleen als ik mn CC gegevens zou invullen.
Lees de vorige 3 pagina's eens door

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:46
Weet iemand of er bij een PS4 uit de UK (Amazon) een verloopstekker zit naar de Europese stekkermaat?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Buddha_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:12:
Weet iemand of er bij een PS4 uit de UK (Amazon) een verloopstekker zit naar de Europese stekkermaat?
Nope gewoon giga grote engelse stekker zit erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:36:
Gister voor 3 tientjes knack gekocht. Och Ik hou dr wel van ;)
Moet ik 'm toch maar eens gaan spelen. Heb hem liggen, maar er nog niet aan begonnen.

Gister zag ik een filmpje waarin een opmerking werd gemaakt: waarom is er geen Ratchet & Clank voor de PS4? En inderdaad, die characters zijn toch een stuk bekender en de games spelen leuker dan Knack (wat ik begrijp). Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:26
spaceboy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:15:
De discussie in dit topic over de headset vind ik wel interessant, met name omdat ik op zoek ben naar een alternatief voor die heel verrot zittende Stereo Gaming Headset van 4gamers (echt: troep, wat ik al eerder zei hier).

Iemand vroeg naar een "losse microfoon", dat mag wat mij betreft ook, want ik heb al een hele prettige koptelefoon.

Ik vind het ook prima om een nieuwe complete headset (dus met mic) te kopen, maar dan wil ik zo'n ding die echt 100% over je oorschelpen heenvallen. Moet ik dan toch maar richting Turtlebeach? Of stel ik nu een vraag die al eerder is beantwoord? In dat geval, sorry.
Je had jezelf een hoop ellende kunnen besparen door eerst wat verder te kijken naar review. Die starterskit wordt hier bijv. besproken en daar wordt snel duidelijk dat het niet veel soeps is.

http://www.amazon.co.uk/O...set-Starter/dp/B00F63QTYC

Maar wees even reeël, alles heeft natuurlijk zo zijn prijs. Als je het gaat vergelijken met een TB a €300 is dat natuurlijk niet helemaal fair.
Ik heb onderstaande headset van 4gamers zolang er nog geen goede ondersteuning is voor mijn "goede" headset. Ik heb er dacht ik €25 voor betaald en dat is zeker voor dat geld het meer dan waard. Dit blijkt ook uit de reviews ... ik denk dat jij daar gelukkiger mee was geweest, kwestie van even klein beetje research verrichten. Ik vind daaorm je stelling dat het allemaal troep is iets teveel blabla.

http://www.amazon.co.uk/O...GD4H9YW/ref=pd_cp_vg_h__0

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

renzo4000 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:26:
[...]

Je had jezelf een hoop ellende kunnen besparen door eerst wat verder te kijken naar review. Die starterskit wordt hier bijv. besproken en daar wordt snel duidelijk dat het niet veel soeps is.

http://www.amazon.co.uk/O...set-Starter/dp/B00F63QTYC

Maar wees even reeël, alles heeft natuurlijk zo zijn prijs. Als je het gaat vergelijken met een TB a €300 is dat natuurlijk niet helemaal fair.
Ik heb onderstaande headset van 4gamers zolang er nog geen goede ondersteuning is voor mijn "goede" headset. Ik heb er dacht ik €25 voor betaald en dat is zeker voor dat geld het meer dan waard. Dit blijkt ook uit de reviews ... ik denk dat jij daar gelukkiger mee was geweest, kwestie van even klein beetje research verrichten. Ik vind daaorm je stelling dat het allemaal troep is iets teveel blabla.

http://www.amazon.co.uk/O...GD4H9YW/ref=pd_cp_vg_h__0
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb gewoon geen echt vooronderzoek gedaan. Blind buy. En dus dom. :)
Maar goed, ik ben nu allemaal reviews aan 't lezen en ik denk dat ik straks maar 's even de A50 in m'n winkelmandje leg. Wel apart dat hij nog niet heel veel te koop lijkt te zijn in NL... Bol.com dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Buddha_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:12:
Nee, maar je koopt bij elke echte electronika winkel een verloopstekker voor een paar euro. Zelf ook gedaan. Werkt perfect. Mijn PS4 komt ook van Amazon.co.uk

Bijvoorbeeld

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 22-01-2014 13:57 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mijn PS4 al een tijdje en maak gebruik van een Astro A40 wireless system die ik eind 2011 heb aangeschaft. Vandaag is mijn usb chat cable van Astro gearriveerd zodat ik er nu ook mee kan chatten. Echter blijkt nu dat de headset wel wordt herkend als chat device, maar wanneer ik praat hoor ik niets en anderen kunnen mij ook niet horen.

Iemand een idee hoe ik dit fix?

Alvast ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Watch Dogs release datum bij bol.com ineens 31-12-2014???

Heb ik iets gemist?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik heb een WD Digital HDD besteld, die ik uit de case wil halen dan.
Qua specificaties kan ik het volgende vinden:

Hoogte (cm) 8,1
Breedte (cm) 1,2
Diepte (cm) 11,0
Form factor 2.5 inch
Gewicht (gram) 265
Kleur Titanium
Merk Western Digital
Fabriekstype My Passport Ultra 2TB

Dit is natuurlijk in de case, maar qua afmetingen zou het makkelijk moeten passen in de PS4 toch?
Ik heb voor ruimte ipv snelheid gekozen, en 2TB zou ideaal zijn.
Zover ik kan zien moet dit lukken toch?
Qua PS4 dimensions kan ik alleen dit vinden:

http://www.slashgear.com/...1-5-tb-capacity-21302276/

Iemand toevallig ervaring met een 2TB schijf in je PS4 stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:04:
Watch Dogs release datum bij bol.com ineens 31-12-2014???

Heb ik iets gemist?
Bullshit datum ? Ze moeten toch iets neer zetten. Zie je zo vaak.

Sowieso, bol.com :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:22
spaceboy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:52:
Heb net ook even naar de Astro A50 gekeken (serieus: 300 dollar... waaaah), denk toch dat ik die maar ga halen. Die is dus wireless? Is zo'n accu niet (te) snel leeg? Ik wil eigenlijk best een snoertje, maar die is er dan (dus) gewoon niet?
Die accu gaat bij mij tot +- tot 10 uur mee,ik heb ook een kabel gekocht van 2,5 meter.Soms plug ik hem in als ik een weekend aan het gamen ben.Werkt gewoon op a50 geen probleem,is dezelfde snoer als voor een ds3 controller.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:53:
[...]
Nee, maar je koopt bij elke echte electronika winkel een verloopstekker voor een paar euro. Zelf ook gedaan. Werkt perfect. Mijn PS4 komt ook van Amazon.co.uk

Bijvoorbeeld
waarom klooien met een verloopstekker?

Je hebt toch vast wel zo'n standaard snoer liggen van een oud apparaat zeker??
Afbeeldingslocatie: http://elektronica-shop.nl/contents/media/cable-704.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Toevallig iemand die zo een goedkoop dealexteme HDMI hubje gebruikt i.c.m. de PS4? Heb die van mij er op aangesloten maar hij switcht elke keer van poort en dan gaat het beeld natuurlijk op zwart. Zou ook aan mijn t.v. kunnen liggen nl.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18
Zo na bijna 2 maanden stof vreten wordt het toch wel eens tijd dat ik mijn PS4 eens in gebruik kan nemen... Is er nog niets bekend over DriveClub? Early 2014 is naar mijn idee over een maandje ook wel weer voorbij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Heb ergens gelezen (meen psx sense) dat het wel eens Juni kan worden. Dus laat hem nog maar even staan onder het stof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:51:
Zo na bijna 2 maanden stof vreten wordt het toch wel eens tijd dat ik mijn PS4 eens in gebruik kan nemen... Is er nog niets bekend over DriveClub? Early 2014 is naar mijn idee over een maandje ook wel weer voorbij.
Volgens het Italiaanse Official PlayStation Magazine gaat de game nu alsnog verschijnen in juni van dit jaar. :/ Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Phusebox schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:51:
Hier wordt een datum van 4 maart genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Volgens het Italiaanse Official PlayStation Magazine gaat de game nu alsnog verschijnen in juni van dit jaar. :/ Bron
Dat zou wel erg kwalijk zijn voor een game die zou verschijnen tijdens de release van de PS4. Vervelend genoeg heb ik bij uitgestelde games er ook vaak minder vertrouwen in dat het goedkomt. Maar ze kunnen hier het tegendeel bewijzen want wil de game eigenlijk sowieso hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Nowa schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:36:
Toevallig iemand die zo een goedkoop dealexteme HDMI hubje gebruikt i.c.m. de PS4? Heb die van mij er op aangesloten maar hij switcht elke keer van poort en dan gaat het beeld natuurlijk op zwart. Zou ook aan mijn t.v. kunnen liggen nl.
Check! Nergens problemen mee :)
Ik heb deze geloof ik: http://dx.com/p/3-port-3d...-2-out-53623#.Ut_nBLTb_V8

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Ah die heeft een externe voeding of niet? Ik heb het idee dat het daar ook door kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42

Satom

Verzamel ervaringen

Waarschijnlijk totaal off-topic! Maar, hiermee kan ik beeld kopieëren/dupliceren, toch? Want daar ben ik naar op zoek :Y)

Edit: shit.. Sold out.. |:(
Nowa schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:54:
Ah die heeft een externe voeding of niet? Ik heb het idee dat het daar ook door kan komen.
Ik ben bezig om ambi-light te bouwen op mijn TV via een Raspberry Pi en ik lees dat de veel voorkomende fout is dat men een HDMI splitter gebruikt die NIET extern gevoed wordt (en ook zelfde fouten krijgt zoals jij omschrijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Nowa schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:54:
Ja die van mij heeft een externe voeding.
Satom schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:59:
[...]
Waarschijnlijk totaal off-topic! Maar, hiermee kan ik beeld kopieëren/dupliceren, toch? Want daar ben ik naar op zoek :Y)

Edit: shit.. Sold out.. |:(
Klopt. Er gaat 1 HDMI kabel in van de PlayStation en er kunnen in mijn geval 2 uit naar bijvoorbeeld 2 tv's. Kijk daar even rond, ze hebben er genoeg. Let wel op dat de levertijd ongeveer 3 weken is, maar ze zijn wel goedkoop en hebben prima spullen :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18
Hmm DriveClub in juni... Dan hoop ik dat er snel nog wat releases bekend worden voor de komende 3 maanden anders kan ik hem beter verkopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:31:
Hmm DriveClub in juni... Dan hoop ik dat er snel nog wat releases bekend worden voor de komende 3 maanden anders kan ik hem beter verkopen.
Als DriveClub echt in juni pas uitkomt dan vraag ik me af hoe ze dan ooit gedacht hebben in november al klaar te zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Laatst online: 06-01 21:40
Sloebie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:04:
Ik heb een WD Digital HDD besteld, die ik uit de case wil halen dan.
Qua specificaties kan ik het volgende vinden:

Hoogte (cm) 8,1
Breedte (cm) 1,2
Diepte (cm) 11,0
Form factor 2.5 inch
Gewicht (gram) 265
Kleur Titanium
Merk Western Digital
Fabriekstype My Passport Ultra 2TB

Dit is natuurlijk in de case, maar qua afmetingen zou het makkelijk moeten passen in de PS4 toch?
Ik heb voor ruimte ipv snelheid gekozen, en 2TB zou ideaal zijn.
Zover ik kan zien moet dit lukken toch?
Qua PS4 dimensions kan ik alleen dit vinden:

http://www.slashgear.com/...1-5-tb-capacity-21302276/

Iemand toevallig ervaring met een 2TB schijf in je PS4 stoppen?
ik vrees dat je een probleem zal hebben
YouTube: Western Digital MyPassport 2TB USB 3.0 HDD Disassembly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat filmpje zo zie zijn er zelfs 2 problemen - Die USB3 poort en dan vervolgens de hoogte, want zelfs de kale HDD gaat niet passen in de houder die Sony hiervoor gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Seagate SSHD 1TB voor mijn PS4 gekocht. Schijnt goed te werken! Heb hem nog niet kunnen gebruiken omdat ik de PS4 nog niet binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AtlAntA schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:55:
[...]

Als DriveClub echt in juni pas uitkomt dan vraag ik me af hoe ze dan ooit gedacht hebben in november al klaar te zijn.
Ik heb wel vertrouwen in Evolution Studios. De footage die ze na het bekend maken van de uitstel hebben laten zien was echt een flinkere verbetering t.o.v. de Gamescom build. Ik heb liever dat ze er al hun ziel en zaligheid ingooien dan dan we een BF4 fiasco krijgen.

Ik verwacht hem zelf ergens tussen Februari en April. Je PS4 weg doen lijkt mij sowieso geen slimme move met al het moois wat er in 2014 uit gaat komen. De eerste 6-12 maanden van een nieuwe console blijken nou eenmaal vaak droge periodes te kennen. Dan had je achteraf bezien wellicht de PS4 beter wat later kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1TB is ook niet echt future-proof.
Kun je na een tijdje weer een grotere HDD kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:14
dutchgio schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:18:
1TB is ook niet echt future-proof.
Kun je na een tijdje weer een grotere HDD kopen...
Maar kost niet zo bijzonder veel. Ik zelf heb een 750GB WD BLACK er in zitten. Werkt toch wat sneller dan de standaard HDD en heeft toch wat extra opslagruimte.

Over 3 jaar zal die Black ook wel vol zitten, maar ik ga er van uit dat SSHD's tegen die tijd goedkoper en sneller zijn en meer GB aan NAND bevatten.
Voor mij is de Black dan ook meer een tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 20:18
Heeft iemand een idee waar de: ORB Analog Thumb Grips PS4 op voorraad zijn?
Had ze bij ome bol besteld maar hier loopt de levertijd alleen maar op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:11:
Ik heb de Seagate SSHD 1TB voor mijn PS4 gekocht. Schijnt goed te werken! Heb hem nog niet kunnen gebruiken omdat ik de PS4 nog niet binnen heb.
Die heb ik er ook in zitten, dus no worries.
Inbouwen is 5 minuten werk. De herinstallatie van de PS4 duurt langer ;)

Is er overigens al bekend wanneer er weer een nieuwe firmware voor de PS4 uitkomt?
Sony had het over begin januari, maar we zijn nu al bijna aan het einde van de maand. Of zullen ze gelijk v2.0 uitbrengen tegelijkertijd met de Japanse release?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Chaos-Zero schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:14:
[...]

Ja die van mij heeft een externe voeding.

[...]

Klopt. Er gaat 1 HDMI kabel in van de PlayStation en er kunnen in mijn geval 2 uit naar bijvoorbeeld 2 tv's. Kijk daar even rond, ze hebben er genoeg. Let wel op dat de levertijd ongeveer 3 weken is, maar ze zijn wel goedkoop en hebben prima spullen :)
Bedankt jongens. Dan heb ik het probleem al gevonden. Gelukkig maar 5euro weggegooid :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-10 21:11
Nogmaals een verzoek of iemand mij kan helpen met het volgende. Ik ben op zoek naar een headmounted microfoon (voorbeeld). Dus alleen een microfoon. Geen headset met geluid, dat wil ik gewoon over m'n boxen laten lopen.

Helaas wordt dat ding van amazon niet naar NL verzonden. Weet iemand zoiets wat ik in NL kan bestellen. Ik kom wel allemaal microfoons tegen met speciale aansluitingen (niet 3.5m jack) op draadloze zenders die behoorlijk duur zijn en voor professioneel gebruik.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42

Satom

Verzamel ervaringen

Chaos-Zero schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:14:
[...]
Top! 3 weken maakt mij niet veel uit, mijn ledjes voor ambi-light project zijn er ook pas over een kleine 3 week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DGonlag2 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:21:
[...]

Maar kost niet zo bijzonder veel. Ik zelf heb een 750GB WD BLACK er in zitten. Werkt toch wat sneller dan de standaard HDD en heeft toch wat extra opslagruimte.

Over 3 jaar zal die Black ook wel vol zitten, maar ik ga er van uit dat SSHD's tegen die tijd goedkoper en sneller zijn en meer GB aan NAND bevatten.
Voor mij is de Black dan ook meer een tussenoplossing.
Waarin merk je dat dan? :?
Op den duur moet je inderdaad wel over, maar dat ga ik nu nog niet doen. Ik wacht wel tot de SSHD's meer capaciteit hebben en goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook zo bij jullie, na een paar potjes Ghost of iets, dat je linker duim pijn/last krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, net even Assassins Creed gedownload vanaf Amazon.com. De PS3 versie digitaal voor $29,99 gekocht, even de upgrade uitgevoerd voor $9,99 via de PS Store en ik ben uiteindelijk omgerekend €29,50 kwijt voor Assassins Creed op mn PS4, digitaal :)

Dat zijn leuke bedragen om een game digitaal aan te schaffen. Voor €69 ben je wel gestoord om het digitaal aan te schaffen. €20 minder heb je een disc die je kan door verkopen. Maar met prijzen tussen de €30-45 is het voor mij wel een stuk aantrekkelijker (en vooral handiger) om het gewoon digitaal aan te schaffen. Dan doe ik ook minder moeilijk met door verkopen als het om zulke bedragen gaat.

[ Voor 44% gewijzigd door ASNNetworks op 23-01-2014 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 05:23:
Nice, net even Assassins Creed gedownload vanaf Amazon.com. De PS3 versie digitaal voor $29,99 gekocht, even de upgrade uitgevoerd voor $9,99 via de PS Store en ik ben uiteindelijk omgerekend €29,50 kwijt voor Assassins Creed op mn PS4, digitaal :)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:11:
Heb je mij een linkje waar je die gekocht heb? Heb niet zoveel verstand van HD's ;)

2.5 inch?

http://www.mycom.nl/compo...=77200338&channel_code=40

[ Voor 22% gewijzigd door Buddha_ op 23-01-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 18:07
Buddha_ schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:18:
[...]

Heb je mij een linkje waar je die gekocht heb? Heb niet zoveel verstand van HD's ;)

2.5 inch?

Ik heb de 1TB SSHD van Seagate er in zitten en een vriend van me ook, scheelt soms wel 10 seconde met het laden van een game! (na een paar keer dezelfde game te hebben gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
ASNNetworks schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 05:23:

Dat zijn leuke bedragen om een game digitaal aan te schaffen. Voor €69 ben je wel gestoord om het digitaal aan te schaffen. €20 minder heb je een disc die je kan door verkopen. Maar met prijzen tussen de €30-45 is het voor mij wel een stuk aantrekkelijker (en vooral handiger) om het gewoon digitaal aan te schaffen. Dan doe ik ook minder moeilijk met door verkopen als het om zulke bedragen gaat.
Moet je dan een US account hebben?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Heb de Seagate SSHD 1Tb 2.5 inch besteld. Ben de update aan het downloaden iop een USB stick.

Morgen ff de HDD vervangen :)

Bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verschil in FPS bij Tomb Raider:

Verified sources close to Rocket Chainsaw have detailed performance and rendering quality of both the Xbox One and PlayStation builds of Tomb Raider: Definitive Edition. And for that we’re thankful. So here it is!

On average:
PlayStation 4 = 60 fps
Xbox One = 30 fps

Yes, the PlayStation 4 build is, on average, twice the framerate of the Xbox One build. Both builds are rendering at native 1080p resolution, and generally look the same in graphical effects (though some minor differences may apply). Performance is a different matter. Both feature unlocked framerates, meaning framerate fluctuates between higher and lower values. The Xbox One build can technically reach around 45 fps, though this performance is generally only achieved during the most empty, simplest environments. For most of your play, and during action scenes, the Xbox One build will sit on around 30 fps. On the other hand, the PlayStation 4 build will attempt to hit 60 fps as often as possible, and does a pretty good job of doing so, but does have slight dips under 60 fps during certain scenarios.

So there it is. Both 1080p. PlayStation 4 = ~60fps average. Xbox One = ~30fps average. Take with a grain of salt if you’d like, but we’ve confirmed it on our end, and confirmation for the rest of the world is only a week away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 08-10 13:18
Origins schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:17:
Verschil in FPS bij Tomb Raider:

Verified sources close to Rocket Chainsaw have detailed performance and rendering quality of both the Xbox One and PlayStation builds of Tomb Raider: Definitive Edition. And for that we’re thankful. So here it is!

On average:
PlayStation 4 = 60 fps
Xbox One = 30 fps

Yes, the PlayStation 4 build is, on average, twice the framerate of the Xbox One build. Both builds are rendering at native 1080p resolution, and generally look the same in graphical effects (though some minor differences may apply). Performance is a different matter. Both feature unlocked framerates, meaning framerate fluctuates between higher and lower values. The Xbox One build can technically reach around 45 fps, though this performance is generally only achieved during the most empty, simplest environments. For most of your play, and during action scenes, the Xbox One build will sit on around 30 fps. On the other hand, the PlayStation 4 build will attempt to hit 60 fps as often as possible, and does a pretty good job of doing so, but does have slight dips under 60 fps during certain scenarios.

So there it is. Both 1080p. PlayStation 4 = ~60fps average. Xbox One = ~30fps average. Take with a grain of salt if you’d like, but we’ve confirmed it on our end, and confirmation for the rest of the world is only a week away.
Klinkt goed.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik ben benieuwd wat de prijs gaat zijn voor tomb raider definitive edition voor de PS4. Ik heb hem kort gespeeld op PC en was erg leuk, maar niet ver gespeeld. Wil hem nog wel uitspelen dus misschien kopen voor de PS4 :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buddha_ schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:18:
[...]

2.5 inch?

Ja deze past gewoon in je PS4.
Wel zorgen dat je de volledige firmware download. Die van 800- zoveel MB als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Jullie nemen wel rap iets aan als waarheid. Een "bron", waarvan niemand weet of het überhaupt valide is. Zouden ze in het geval van Xbox One trouwens niet eerder opteren voor 720p ~60FPS ipv 1080p ~30FPS. Zou soms dan wel eens voor haperingen kunnen zorgen denk ik dan. PS4, zal wel gewoon 1080p, en 60FPS draaien, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Laatst online: 06-07 21:28
X-Fighter schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:46:
[...]

Jullie nemen wel rap iets aan als waarheid. Een "bron", waarvan niemand weet of het überhaupt valide is. Zouden ze in het geval van Xbox One trouwens niet eerder opteren voor 720p ~60FPS ipv 1080p ~30FPS. Zou soms dan wel eens voor haperingen kunnen zorgen denk ik dan. PS4, zal wel gewoon 1080p, en 60FPS draaien, daar niet van.
Duurt een weekje dan hebben we uitsluitsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
X-Fighter schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:46:
[...]

Is het dan zo moeilijk te geloven?
"The PlayStation 4 version of Tomb Raider: Definitive Edition runs at 60 frames per second, executive producer Scot Amos has confirmed.

The Xbox One version is still believed to run at 30FPS, half the speed of the PS4 version.

"Looking here, this is the PS4 version running at 60FPS, again at 1080p," Amos said during a GamesRadar livestream last night. "That's awesome for that to be able to showcase because when you get your hands on it you can feel it."

Amos did not comment on the performance of the Xbox One version.

A report on Rocket Chainsaw, however, claims that "the Xbox One build can technically reach around 45 fps, though this performance is generally only achieved during the most empty, simplest environments. For most of your play, and during action scenes, the Xbox One build will sit on around 30 fps."

The alleged performance gap between the two versions could come as another major blow to Xbox One, which has already seen numerous multiplatform titles performing worse on the system."
X1 is gewoon de mindere console van de 2, dit was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:47:
[...]

Moet je dan een US account hebben?
Ja :) En een credit card of amazon tegoed voor Amazon.com. Plus een US adres voor de factuur. Heb zelf een random restaurant in de stad Montana gekozen omdat het daar belastingvrij is :)

Deze 2 aanschaffen, en vervolgend redenen in de store en de upgrade voor AC IV PS4 doen in de US Store op de. PS4

AC IV BF PS3 Digital Code

$10 PS Gift Card

[ Voor 44% gewijzigd door ASNNetworks op 23-01-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Nou ik heb n mailtje van Bart Smith gekregen dat ik m kan bestellen en morgen wordt bezorgd, goed nieuws dus! Kan mn bestelling van Bol.com ook meteen geannuleerd worden. Laatste keer geweest dat ik daar een console bestel, november besteld en nog steeds niets gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Batiatus schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:23:
Nou ik heb n mailtje van Bart Smith gekregen dat ik m kan bestellen en morgen wordt bezorgd, goed nieuws dus! Kan mn bestelling van Bol.com ook meteen geannuleerd worden. Laatste keer geweest dat ik daar een console bestel, november besteld en nog steeds niets gehoord..
Wanneer had je je email achter gelaten op de BartSmit site?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 82 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan