Je kan gewoon met de bon naar de winkel waar je hem vandaan hebt, en dan sturen ze hem op naar Sony, oftewel je krijgt een nieuwe opgestuurd (hoogstwaarschijnlijk)OcNewB schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:47:
[...]
Je bent al de honderste in dit forum. Zoek even?
Verwijderd
bedankt voor je reactie!OcNewB schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:47:
[...]
Je bent al de honderste in dit forum. Zoek even?
als je de oplossing op mijn vraag in dit forum vind aanbid ik je eeuwig! (die is dus niet gegeven)
Verwijderd
ze sturen hem misschien op, of ik krijg misschien een nieuwe?MarcHeijerman schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:59:
[...]
Je kan gewoon met de bon naar de winkel waar je hem vandaan hebt, en dan sturen ze hem op naar Sony, oftewel je krijgt een nieuwe opgestuurd (hoogstwaarschijnlijk)
dat had ik zelf ook al bedacht;) vandaar mijn vraag of ze hem omruilen in de winkel!
Nee, inderdaad.
De bron waar hij naartoe linkt ook niet.
Jim ryan?! Zou gezegd hebben dat Driveclub de japanse ps4 release op 26 februari niet ging halen, en dat ze 4 weken achterliepen. Tel bij die 26 februari 4 weken op en je zit in maart

En over GTA
Er zou gezegd zijn dat 'deze zomer' GTA V misschien wel op 'alle actieve consoles' zou draaien. Dit alles in een interview wat te vinden was op youtube, maar die video is nu verwijderd door het schenden van copyrights...
Die tweets van dat forum zijn dus gebaseerd op info die nu niet meer te achterhalen is.
Daarom zijn ze dan ook het best te nemen met een flinke portie zout.
Ik meen toch echt eerder te hebben gelezen dat ze de controller bij verschillende Bart Smit vestigingen ter plekke omruilen. Hoe dat zit bij de overige winkels weet ik niet. Aangezien geen van ons retailers zijn lijkt het mij ook een wat onzinnige vraag hier. Wellicht is het verstandiger om je winkel te bellen waar je 'm vandaan hebt. Cynisme is ook niet echt op z'n plek, want een beetje eigen input word wel van je verlangt hier op dit forum.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:04:
[...]
ze sturen hem misschien op, of ik krijg misschien een nieuwe?
dat had ik zelf ook al bedacht;) vandaar mijn vraag of ze hem omruilen in de winkel!
psn id: cassiuskleij
Driveclub bij de PS+ update van maart zou wel vet zijn, was toch een van de spellen waar ik naast Killzone en AC: Black Flag het meeste naar uitkeek... Zit sinds het uitspelen van BF wel een beetje in een zwart gat 
Tomraider is wellicht ook de moeite waard maar ik ben bang dat dat echt zo'n spel is welke ik na 8 uren uitspeel en daarna nooit weer aanraak.
Tomraider is wellicht ook de moeite waard maar ik ben bang dat dat echt zo'n spel is welke ik na 8 uren uitspeel en daarna nooit weer aanraak.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Morgen nieuwe trailer van The Order

Ook wel erg benieuwd naar

Ook wel erg benieuwd naar
Verwijderd
het is een onzinnige vraag of iemand hier ervaringen heeft met Intertoys?Cassiuskleij schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:16:
[...]
Ik meen toch echt eerder te hebben gelezen dat ze de controller bij verschillende Bart Smit vestigingen ter plekke omruilen. Hoe dat zit bij de overige winkels weet ik niet. Aangezien geen van ons retailers zijn lijkt het mij ook een wat onzinnige vraag hier. Wellicht is het verstandiger om je winkel te bellen waar je 'm vandaan hebt. Cynisme is ook niet echt op z'n plek, want een beetje eigen input word wel van je verlangt hier op dit forum.
LOL just LOL
nee wat jij doet is zinnig xD omg....

Kom heel toevallig vandaag bij BS vandaan met mijn eigen controller (Almere buiten) Hij wordt opgestuurd, kreeg geen nieuwe in de winkel, helaas.Cassiuskleij schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:16:
[...]
Ik meen toch echt eerder te hebben gelezen dat ze de controller bij verschillende Bart Smit vestigingen ter plekke omruilen. Hoe dat zit bij de overige winkels weet ik niet. Aangezien geen van ons retailers zijn lijkt het mij ook een wat onzinnige vraag hier. Wellicht is het verstandiger om je winkel te bellen waar je 'm vandaan hebt. Cynisme is ook niet echt op z'n plek, want een beetje eigen input word wel van je verlangt hier op dit forum.
Verwijderd
Ik kon hem gewoon omruilen bij Bart Smit...MarcHeijerman schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:17:
[...]
Kom heel toevallig vandaag bij BS vandaan met mijn eigen controller (Almere buiten) Hij wordt opgestuurd, kreeg geen nieuwe in de winkel, helaas.
Kan hier ook nog steeds niet met de vita vanaf buiten mijn PS4 vinden. Geen idee waar het aan ligtJoel K schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:47:
[...]
Ik heb beide opties ingeschakelt, het helpt niet..
Heb op mijn router een portforwarding gemaakt:
Protocol: TCP/UDP
beginpoort: 9295
eindpoort: 9304
ip: ip van mijn PS4
als ik daarna de wifi op mijn iphone uitzet en personal hotspot inschakel en met de vita die selecteer kan ik wel de ps4 besturen. Echter kon ik vanaf het werk weer geen PS4 vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Paulus07 op 17-02-2014 23:04 ]
Nee klopt, maar dan ben je waarschijnlijk nog steeds in het bereik van je PS4, dan werkt het wel gewoon. Zodra je buiten het bereik van je PS4 gaat zitten werkt het dus niet. Bij mij ook al niet en ik word er een beetje heel erg gek van.Paulus07 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:56:
[...]
Kan hier ook nog steeds niet met de vita vanaf buiten mijn PS4 vinden. Geen idee waar het aan ligt
Heb op mijn router een portforwarding gemaakt:
Protocol: TCP/UDP
beginpoort: 9295
eindpoort: 9304
ip: ip van mijn PS4
als ik daarna de wifi op mijn iphone uitzet en personal hotspot inschakel en met de vita die selecteer kan ik wel de ps4 besturen. Echter kon ik vanaf het werk weer geen PS4 vinden.
precies. en weet nu niet of ik wel of niet die direct optie moet in/uitschakelen: http://www.gottabemobile....-ps4-remote-play-ps-vita/Joel K schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:15:
[...]
Nee klopt, maar dan ben je waarschijnlijk nog steeds in het bereik van je PS4, dan werkt het wel gewoon. Zodra je buiten het bereik van je PS4 gaat zitten werkt het dus niet. Bij mij ook al niet en ik word er een beetje heel erg gek van.
Heb die voor nu uitgeschakeld. 2e optie in beeld:

Morgen eens testen op het werk.
[ Voor 16% gewijzigd door Paulus07 op 17-02-2014 23:29 ]
^ Die moet je uitschakelen
PSN: fonsmeister
Dan heb ik dikke pech dan denk ikVerwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:17:
[...]
Ik kon hem gewoon omruilen bij Bart Smit...

Van The Order
Morgen om 15:00 gameplay trailer
[ Voor 65% gewijzigd door Sefaex op 18-02-2014 00:32 ]
Verwijderd
Dat is echt klote:( ik bel Sony vanavond, las hier dat het via hun maximaal een week duurtMarcHeijerman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:23:
[...]
Dan heb ik dikke pech dan denk ikmoet nu waarschijnlijk weken op mijn 2e controller wachten
Moet zeggen dat ik de nieuwe sticks ook niet echt helemaal fijn vind. Op een of andere manier waren ze van de PS3 fijner. De PS4 variant is te glad bovenop.
Ik ben nu juist door de controller weer terug naar PS, Xbox One controllers vond ik een stuk minder, ik vind het persoonlijk een grote vooruitgang de nieuwe controllers.Paulus07 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:09:
Moet zeggen dat ik de nieuwe sticks ook niet echt helemaal fijn vind. Op een of andere manier waren ze van de PS3 fijner. De PS4 variant is te glad bovenop.
gelukkig kan ik nog gewoon mijn single player games doen, maar idd wel vervelend dat het helemaal opgestuurd moet gaan worden etc.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:08:
[...]
Dat is echt klote:( ik bel Sony vanavond, las hier dat het via hun maximaal een week duurt
Hier is de trailer:Sefaex schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van The Order
Morgen om 15:00 gameplay trailer
http://www.dailymotion.co...visuals-on-ps4_videogames
Die graphics
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wow die graphics zijn echt heel bizar, ik kijk nu al uit naar de game! Sfeer, setting, het klopt allemaal! Nu nog goede gameplay en een mooi verhaal, maar dat verwacht ik ook wel.On_E schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:41:
[...]
Hier is de trailer:
Die graphics![]()
![]()
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Sony has not yet issued an official changelog but according to Chris Owen, English Community Manager at PlayStation Europe, PS4 firmware 1.61 provides general enhancements to system's stability.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:06:
System update 1.61 is bij mij aan het downloaden.
Iemand een changelog?
Not yet...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Klopt en bij de details stond eigenlijk hetzelfde als bij 1.60Scrisissszzz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:15:
[...]
Sony has not yet issued an official changelog but according to Chris Owen, English Community Manager at PlayStation Europe, PS4 firmware 1.61 provides general enhancements to system's stability.
Not yet...
Als er features toegevoegd worden zou je eerder een 1.70 versienummer verwachten. zo'n klein verschil in versienummer is meestal iets van general improvements en bugfixes
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Vastlopers heb ik eigenlijk niet meer sinds 1.60
Het enige probleem wat ik nog heb is met de share functie.
Dan heeft ie alleen oudere beelden erop staan ipv de laatste 15 minuten.
Ik heb alleen nog last van de discdrive die af en toe uit zichzelf een disc uitspuugt en dan blijft spugen.
Verwijderd
Hier heb ik gelukkig nog geen last van.On_E schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:43:
Ik heb alleen nog last van de discdrive die af en toe uit zichzelf een disc uitspuugt en dan blijft spugen.
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad.
Alleen een paar keer dat ik een error kreeg bij het starten van Rivals. Als ik de disc een keer eruit en weer erin deed startte hij wel. Ook maar 3 keer voorgekomen ofzo.
Alleen een paar keer dat ik een error kreeg bij het starten van Rivals. Als ik de disc een keer eruit en weer erin deed startte hij wel. Ook maar 3 keer voorgekomen ofzo.
Verwijderd
Het is in ieder geval fijn dat ze vaak updates uitbrengen.
Ik ben van xbox naar playstation gegaan.
Geen spijt van tot nu toe.
Ik ben van xbox naar playstation gegaan.
Geen spijt van tot nu toe.
Verwijderd
bij de MM zijn de dualshock 4 controller's nu 49,99. goedkoopste die ik tot nu toe ben tegengekomen;)
ik heb er zojuist maar 1 besteld
pricewatch: Sony PlayStation 4 Dualshock Controller Zwart, PlayStation 4Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:55:
bij de MM zijn de dualshock 4 controller's nu 49,99. goedkoopste die ik tot nu toe ben tegengekomen;)
Ook bij de Mycom, Dixons en Saturn.
ja ik ook nog steeds, hij laat wel een screenshot zien van de laatste seconde, maar de rest is van een uur geleden ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:41:
Denken jullie nog dat er binnenkort nog een nieuwe PS4 bundle uitkomt met meer opslagruimte, extra controller en een setje games? Of een slimmere versie van de PS4?
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Misschien is het in 1.61 (deels) gefixed.MarcHeijerman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:21:
[...]
ja ik ook nog steeds, hij laat wel een screenshot zien van de laatste seconde, maar de rest is van een uur geleden ofzo.
Het is volgens mij ook nooit toegezegd dat deze er komt. Ik denk dat Sony het wel prima vindt, lekker de eigen Pulse en Wireless 7.1 headsets verkopen. De Sony PlayStation Headsets zijn overigens wel erg goed van kwaliteit.riotrick schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:28:
Even de update geinstalleerd. Helaas nog geen bluetooth ondersteuning voor de px4 headset.
Ja, maar ik verwacht geen redesign binnen twee jaar, hooguit met meer opslagruimte een jaar na de launch datum. Voorlopig zijn ze nog druk met iedereen voorzien van een PlayStation 4: nieuws: Sony verkoopt 5,3 miljoen PS4's.iApp schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:25:
Denken jullie nog dat er binnenkort nog een nieuwe PS4 bundle uitkomt met meer opslagruimte, extra controller en een setje games? Of een slimmere versie van de PS4?
[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 18-02-2014 12:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zoiets zal vast en zeker komen maar ik persoonlijk verwacht daar de 1e 2 jaar niks van.iApp schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:25:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Is het inderdaad ook niet. Zou wel jammer zijn als het niet komt. Maar ik verwacht dat ze het nog wel gaan implenteren, maar helaas nu nog niet. De PX4 headset heb ik pas nieuw. Doet het verder prima. Alleen nog een draadje naar de controller voor de chat dus.Jumpman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:26:
[...]
Het is volgens mij ook nooit toegezegd dat deze er komt. Ik denk dat Sony het wel prima vindt, lekker de eigen Pulse en Wireless 7.1 headsets verkopen. De Sony PlayStation Headsets zijn overigens wel erg goed van kwaliteit.
Ik heb alleen vastlopers bij Killzone, ik kom niet verder dan chapter 5 halverwege dan krijg ik de bekende error.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:41:
Heb killzone helemaal opnieuw geïnstalleerd maar werkt niet, hopelijk met nieuwe update dat het probleem weg is, vanavond checken dus....
nothing stops this train
Verwijderd
Er was bij mij gisteren een update voor Killzone.Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:38:
[...]
Ik heb alleen vastlopers bij Killzone, ik kom niet verder dan chapter 5 halverwege dan krijg ik de bekende error.
Heb killzone helemaal opnieuw geïnstalleerd maar werkt niet, hopelijk met nieuwe update dat het probleem weg is, vanavond checken dus....
Wou het ook juist zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:40:
[...]
Er was bij mij gisteren een update voor Killzone.
Ligt misschien aan mij maar ik had die optie al?hotdog92 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:33:
Changelog is voor mij gewoon te zien via de PS4. Zie de afbeelding voor de wijzigingen:
[afbeelding]
Exact hetzelfde als 1.60 ja 
Dus alleen wat kleine bugs fixes en 'stabilisatieverbeteringen', anders hadden ze het wel 1.70 genoemd
Dus alleen wat kleine bugs fixes en 'stabilisatieverbeteringen', anders hadden ze het wel 1.70 genoemd
Dat is de changelog van 1.60hotdog92 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:33:
Changelog is voor mij gewoon te zien via de PS4. Zie de afbeelding voor de wijzigingen:
[afbeelding]
Killzone heb ik trouwens helemaal uit kunnen spelen zonder errors of crashes.
Bij mij crasht alleen Battlefield zo nu en dan. Dat gebeurt gelukkig niet heel vaak, dus is niet zo'n probleem.
[ Voor 24% gewijzigd door riotrick op 18-02-2014 13:10 ]
Ik had ook steeds vastloper bij Killzone, maar dat bleek gewoon een vette vinger op de disk te zijn.
Nieuwe trailer van The Order:
Volgens mij allemaal pre-rendered graphics?
[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2014 14:06 ]
Verwijderd
Voor een slim versie is het nog veel te vroeg, dat gaat nog wel minstens een jaar duren denk ik zo.iApp schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:25:
Zolang de PS4 nog loopt als een tierelier zul je hooguit de bestaande versie in bundelvorm zien.
Waarom zou Sony nu al extra kosten maken terwijl iedereen eigenlijk (op de controller na) dik tevreden is?
Zou me niet verbazen als een slim versie nog minimaal 2 jaar duurt.
Gok dat we dit jaar voor de kerst nieuwe bundels krijgen, dus dat duurt ook nog wel even.
Gok dat we dit jaar voor de kerst nieuwe bundels krijgen, dus dat duurt ook nog wel even.
De gameplay trailer heb ik vanochtend al gepost.Chaoss schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:04:
Nieuwe trailer van The Order:
[video]
De slim variant van de PS2 duurde 4 jaar, en de slim variant van de PS3 duurde 3 jaar. bron
Dus voorlopig verwacht ik de slim nog niet...
Verwijderd
ik vraag me af hoe groot een slim ps4 wordt:p de grootte van een ipad?majoh schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:32:
De slim variant van de PS2 duurde 4 jaar, en de slim variant van de PS3 duurde 3 jaar. bron
Verwijderd
Zojuist 2 setjes Kontrolfreeks binnen uit de USA.
10-02 besteld vandaag dus binnen.
Geen extra kosten met douane of iets, omdat er netjes een bon op geprint is met aangifte en waarde 21.98 dollar.
Bubbel-envelop kwam gewoon door de brievenbus. USPS was de verzender.
Ik wilde fotos toevoegen hoe het eruit ziet op de DS4 maar volgens mij kan dat niet of wel?
Geen extra kosten met douane of iets, omdat er netjes een bon op geprint is met aangifte en waarde 21.98 dollar.
Ik wilde fotos toevoegen hoe het eruit ziet op de DS4 maar volgens mij kan dat niet of wel?
Ik denk dat jij dat wel kan hoorVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:56:
Zojuist 2 setjes Kontrolfreeks binnen uit de USA.
Gewoon even je foto's uploaden naar bijv. imgur.com en het linkje hier neer plempen tussen de '[img]linkje[/img]' tags.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Poeh wat een omweg:) ik ga eens kijken of ik er wat van kan bakken
renzo4000 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:22:
[...]
Ik denk dat jij dat wel kan hoor![]()
Gewoon even je foto's uploaden naar bijv. imgur.com en het linkje hier neer plempen tussen de '[[url="linkje"]afbeelding[/url]]' tags.
Ik heb ze ook, zeker fijne dingen. Moest helaas wel extra kosten aan de douane betalenVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:46:
Hierbij alsnog de foto's van de CQC Kontrolfreek voor de PS4 (DS4)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Shit volgens mij moet ik die foto verkleinen ofzo, ff kijken hoe dat moet:)
Hoeveel moest je betalen en was het ook met USPS verstuurd?
27 euro erbij, met USPS ja. Had alle 3 de setjes besteld. Vind de CQC het fijnst.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:48:
Shit volgens mij moet ik die foto verkleinen ofzo, ff kijken hoe dat moet:)
Hebben ze alleen van die groene kleuren? Of is zwart ook gewoon mogelijk
Verwijderd
O okay, dan heb je ook de 22 euro grens overschreden misschien vandaar...
Maar 27 euro erbij is niet meer leuk..
Ik was aan het kijken voor niet te hoge , want zag dat de andere echt heel hoog waren en de CQC niet supergroot verschil.
Ik was aan het kijken voor niet te hoge , want zag dat de andere echt heel hoog waren en de CQC niet supergroot verschil.
tristan93 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:49:
[...]
27 euro erbij, met USPS ja. Had alle 3 de setjes besteld. Vind de CQC het fijnst.
Ja klopt, die bruine met dat snipe teken erop. Vind die wat te hoog persoonlijk..Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:51:
O okay, dan heb je ook de 22 euro grens overschreden misschien vandaar...
[...]
Heb zelf deze gekocht voor 6 euro inc. verzendingVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:46:
Hierbij alsnog de foto's van de CQC Kontrolfreek voor de PS4 (DS4)
http://miniimg1.rightinth...2/vlnmqp1386321108616.jpg
Nog niet veel mee gespeeld, gister een uurtje of 2 BF4. Kon in scores en speelgemak meteen het verschil merken
Verwijderd
Nice, en waar gekocht en wat voor merk is het?
frank131331 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:06:
[...]
Heb zelf deze gekocht voor 6 euro inc. verzending
http://miniimg1.rightinth...2/vlnmqp1386321108616.jpg
Nog niet veel mee gespeeld, gister een uurtje of 2 BF4. Kon in scores en speelgemak meteen het verschil merkenHeb ze nu op beide DS4's zitten.
Ikzelf heb deze op mijn DS4 controller zitten:

Ben er zeer blij mee, echt 10x beter dan de standaard DS4 analog sticks
gewoon te koop bij bol.com, en volgende dag in huis
http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

Ben er zeer blij mee, echt 10x beter dan de standaard DS4 analog sticks
gewoon te koop bij bol.com, en volgende dag in huis
http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 18-02-2014 16:16 ]
nothing stops this train
BesteldVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:08:
Nice, en waar gekocht en wat voor merk is het?
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Wackmack op 18-02-2014 16:51 ]
Goed nieuws voor Sony 
PlayStation®4 Sales Surpass 5.3 Million Units Worldwide
"I am thrilled that so many customers around the globe have continued to select PS4 as the best place to play throughout and beyond the holiday season," said Andrew House, President and Group CEO of Sony Computer Entertainment Inc. "We are delighted that according to the NPD Group's latest data, PS4 was January's top-selling console in the United States. The PS4 system's momentum just keeps growing stronger, and we are extremely grateful for the continued passion and support of PlayStation® fans. February 22 sees the launch of PS4 in Japan, and I'm looking forward to Japanese fans sharing the excitement of the deep social capabilities and entertainment experiences only possible on PS4."
PSN id: NL_SToRM
en moet je eens nagaan en nog nergens kun je een ps4 gewoon in de winkel kopen.
nothing stops this train
Nog steeds niet? Dacht dat ze al overal te kopen waren. Tering wat duurt het lang zeg.Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:51:
[...]
en moet je eens nagaan en nog nergens kun je een ps4 gewoon in de winkel kopen.
Of je moet mazzel hebben en via een linkje van de Bart smit of intertoys vandaag 1 kunnen bestellen en over een paar dagen in huis. Maar ik denk dat dat consoles zijn die bedoeld zijn voor de eerlijke pre orders. Laat wel zien dat die webshops en hun voorraad beheer zo lek als een mandje zijn.Versteegrob schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:52:
[...]
Nog steeds niet? Dacht dat ze al overal te kopen waren. Tering wat duurt het lang zeg.
Ot: ben ik de enige die vind dat de thumbsticks wel wat korter hadden gemogen? Of ik moet toevallig freaky korte duimen hebben.
Verwijderd
Zijn het mijn ogen of ziet Second Assault er echt nog beter uit dan China Rising en de standaard BF4 versie?Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:16:
Voor de BF4 liefhebbers - Second Assault is nu als DLC te downloaden (premium members).
Lijkt me persoonlijk onwaarschijnlijk, maar heb net 20 min zitten spelen en daar merkte ik niet zoveel van dat het mooier was ofzo. Wel allemaal erg bekend ( duhh ), binnenkort maar eens volle server opzoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:19:
[...]
Zijn het mijn ogen of ziet Second Assault er echt nog beter uit dan China Rising en de standaard BF4 versie?
Verwijderd
Zal dan wel aan mij liggen - ik heb BF3 nooit gespeeld.Fatal Mind schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:54:
[...]
Lijkt me persoonlijk onwaarschijnlijk, maar heb net 20 min zitten spelen en daar merkte ik niet zoveel van dat het mooier was ofzo. Wel allemaal erg bekend ( duhh ), binnenkort maar eens volle server opzoeken.
Een van die velden is wel erg groot overigens - Metro vind ik persoonlijk leuker dan operation locker.
Op IGN is het toch een stuk minder positief helaas.voxxel schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:31:
Power Unlimited The Order: 1886 - Preview
Blijkbaar dus echt zo mooi!
Verwijderd
een erg grauwe closequater setting so not impressed...On_E schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:41:
[...]
Hier is de trailer:
Die graphics![]()
![]()
Ik ben helaas ook nog niet erg onder de indruk. Het lijkt vaker te gebeuren dat ontwikkelaars te vroeg (onder druk..?) al een gameplay demo moeten laten zien terwijl ze daar nog niet klaar voor zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:16:
[...]
een erg grauwe closequater setting so not impressed...
Zoveel 'gameplay' is er nou ook weer niet te zien.. 
Niet echt een indrukwekkende trailer IMHO
Niet echt een indrukwekkende trailer IMHO
Irrational Games(Bioshock 1,Infinite) gaat sluiten
RIP 

Bron: http://www.irrationalgames.com/A Message From Ken Levine
When Jon Chey, Rob Fermier and I founded Irrational Games seventeen years ago, our mission was to make visually unique worlds and populate them with singular characters.
We built Rapture and Columbia, the Von Braun and The Rickenbacker, the Freedom Fortress and some of the nastiest basements a SWAT team ever set foot into. We created Booker and Elizabeth, the Big Daddy and the Little Sister, MidWives and ManBot. In that time, Irrational has grown larger and more successful than we could have conceived when we began our three-person studio in a living room in Cambridge, MA. It’s been the defining project of my professional life.
Now Irrational Games is about to roll out the last DLC for BioShock Infinite and people are understandably asking: What’s next?
Seventeen years is a long time to do any job, even the best one. And working with the incredible team at Irrational Games is indeed the best job I’ve ever had. While I’m deeply proud of what we’ve accomplished together, my passion has turned to making a different kind of game than we’ve done before. To meet the challenge ahead, I need to refocus my energy on a smaller team with a flatter structure and a more direct relationship with gamers. In many ways, it will be a return to how we started: a small team making games for the core gaming audience.
I am winding down Irrational Games as you know it. I’ll be starting a smaller, more entrepreneurial endeavor at Take-Two. That is going to mean parting ways with all but about fifteen members of the Irrational team. There’s no great way to lay people off, and our first concern is to make sure that the people who are leaving have as much support as we can give them during this transition.
Besides financial support, the staff will have access to the studio for a period of time to say their goodbyes and put together their portfolios. Other Take-Two studios will be on hand to discuss opportunities within the company, and we’ll be hosting a recruiting day where we’ll be giving 3rd party studios and publishers a chance to hold interviews with departing Irrational staff.*
What’s next?
In time we will announce a new endeavor with a new goal: To make narrative-driven games for the core gamer that are highly replayable. To foster the most direct relationship with our fans possible, we will focus exclusively on content delivered digitally.
When I first contemplated what I wanted to do, it became very clear to me that we were going to need a long period of design. Initially, I thought the only way to build this venture was with a classical startup model, a risk I was prepared to take. But when I talked to Take-Two about the idea, they convinced me that there was no better place to pursue this new chapter than within their walls. After all, they’re the ones who believed in and supported BioShock in the first place.
Thanks to Irrational and 2K’s passion in developing the games, and the fans who believe in it, BioShock has generated retail revenues of over a half billion dollars and secured an iconic place in gaming. I’m handing the reins of our creation, the BioShock universe, to 2K so our new venture can focus entirely on replayable narrative. If we’re lucky, we’ll build something half as memorable as BioShock.
We do our best to update an FAQ in this space as questions come in.
-Ken Levine
@iglevine
*If you’re a 3rd party interested in interviewing some of the best game developers in the world, please contact chris.bigelow@2k.com
welk probleem?? bij mij werkt het prima dat sharen op facebook/Twitter of streame met twitchVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:01:
Het probleem met de share functie zit nog steeds in 1.61
Erg jammer dit.
nothing stops this train
Is er iemand die actief is die hier mede-verantwoordelijk kan/wil zijn voor het Google Doc met PSN ID's? Ik merk dat ik door drukte er soms een week over doe om het te updaten.
Bij interesse kan je mij even een PM sturen
Bij interesse kan je mij even een PM sturen
Ik kom er net achter dat ik met de nieuwe Sony headset ook voicecommands kan geven! Ben er nog niet achter hoe uitgebreid dit is maar het opstarten van Tomb Raider werkt perfect. Vraag me trouwens ook af of dit met de update heeft te maken want het is me echt nog niet eerder opgevallen dat dit kon. Wel een toffe toevoeging in ieder geval!
Of loop ik achter en kon dit altijd al? Heb de standaard mic/headset eigenlijk nooit gebruikt..
Edit: schijnt dus ook met de standaard headset te werken, ik had geen flauw benul van
Of loop ik achter en kon dit altijd al? Heb de standaard mic/headset eigenlijk nooit gebruikt..
Edit: schijnt dus ook met de standaard headset te werken, ik had geen flauw benul van
[ Voor 9% gewijzigd door Ilex op 18-02-2014 20:58 ]
Het valt me wel op hoe groot de updates steeds zijn. Dit zou dan wat kleine fixes zijn maar de download size was zo'n 300MB. Zelfde geldt voor de laatste Killzone updates.
Die 300 mb update had ik echt binnen 2 seconden binnen net. Stond echt te kijken van de snelheid.
Need for Speed krijgt een flinke update zie ik, ruim 1300 mb. Benieuwd wat voor fixes en dergelijke daar allemaal in zitten. Geen paarse bergen meer
?
PSN: Finally_Chris
Meer mensen het probleem zoals hier?
Ik krijg geen sound EN chat tegelijk door de nieuwe koptelefoon van Sony. Als ik de berichten zo lees, een bug. Maar goed, de aangedragen oplossingen in dat forum werken voor mij ook niet.
Nadeel van de eerste zijn denk ik, maar wel jammer!
Ik krijg geen sound EN chat tegelijk door de nieuwe koptelefoon van Sony. Als ik de berichten zo lees, een bug. Maar goed, de aangedragen oplossingen in dat forum werken voor mij ook niet.
Nadeel van de eerste zijn denk ik, maar wel jammer!
[ Voor 9% gewijzigd door ChuckyDevil op 18-02-2014 23:10 ]
http://ps4daily.com/2014/02/dualshock4-lightbar-decals/
Geinig dit. kon helaas geen site vinden waar ik met ideal ofzo kan betalen.
Geinig dit. kon helaas geen site vinden waar ik met ideal ofzo kan betalen.
Ik weet dat er meerdere in dit forum een px4 headset hebben. Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende. Als ik surround sound wil dan moet ik bij mijn instellingen audio uitvoer -> primaire uitvoeraansluiting op optical zetten. Dan doet mijn headset het prima met surround.
Echter als ik geen headset wil gebruiken en het geluid via Hdmi over mijn versterker wil dan krijg ik geen Dts. Als ik dit wil moet ik weer naar de audio uitvoer -> primaire uitvoeraansluiting op Hdmi. Moet toch niet de bedoeling zijn....
Echter als ik geen headset wil gebruiken en het geluid via Hdmi over mijn versterker wil dan krijg ik geen Dts. Als ik dit wil moet ik weer naar de audio uitvoer -> primaire uitvoeraansluiting op Hdmi. Moet toch niet de bedoeling zijn....
Waarom niet? Hoe heb jij het voor ogen dan?
Ik zou verwachten dat als ik de voorkeurs audio op optisch zet dat als ik de headset niet gebruik het geluid gewoon via Hdmi wordt verstuurd naar mijn versterker. Dat doet de ps4 dus niet. Dan moet ik dus handmatig weer op Hdmi zetten.
Een nieuwe Crash zou leuk zijn
Als dat zo zou zijn ben ik wel benieuwd naar hoe ze de gameplay naar het heden gaan vertalen, want ik denk niet dat het heel goed verouderd is.
http://www.dualshockers.c...lly-confirmed-next-month/
http://www.dualshockers.c...lly-confirmed-next-month/
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan